 |
67.
שמתם לב לפליטת הפה של שרון?
ערן נמרודי,
16/09/05 01:25
|
''השרון... א... השלום הוא ערך עליון''.
עכשיו הבנתם למה זרקנו את המתנחלים מהבתים שלהם בגוש קטיף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום קוראים לעגל הזהב שלום
Avi Ecuador,
16/09/05 01:54
|
תגובה 25 https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/984/468.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
לכולנו ברור
Avi Ecuador,
15/09/05 20:36
|
ששטחים אלה, כל יהודה ושומרון שיכים ליהודים, גם השמאל יודע זאת, הרי אנו יהודים שהמורשת והתנ''ך משמש לנו הוכחה, אחרת מה יש לנו לעשות בכלל במזרח התיכון כמדינה? הבעיה של השמאל היא איך להיפטר מהערבים ולתת להם את השטחים במתנה בלי לומר שזה במתנה, איך בונים חברת רוצחים שתחיה בפלנטה אחרת או יותר נכון איך השמאל יוכל לתת יבשות ולחיות עדיין בפלנטת חלם ללא ערבים. באמת רחמנות על השמאל, עכשיו התברר לו שיש לו גם יהודים שהוא צריך להלחם בהם ויהדות זה לא בדיוק על מה שהוא חושב, אז מה? עושים גטאות וחומות בחלם ויחשבו אחר כך איך יוצאים מהפלונטר ומהאידיוטיות. למה חומה בכלל? הרוצחים אחראים לא לרצוח ואם רוצחים אז מפנים אותם, את כולם, ואם לא מפנים לומדים מהם לנצח ולא יהיה מי שיפגע ביהודים. יש בטח את הכוח, הרי צה''ל הראה לנו שהוא ''מנצח'', אז במקום שינצח יהודים שינצח ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
בג''ץ, מזמן איבד את אמינותו!!!
ל"ת
בג''צניק,
ישראל,
15/09/05 18:29
|
|
 |
64.
פסיקה לא רלוונטית. בתי המשפט
ישראלי,
15/09/05 18:28
|
של שלטון האפרטהייד בדרופ אפריקה גם כן נתנו גושפנקא חוקית לסגרגציה גיאוגרפית על רקע גזעי. אז מה? זה אומר שזה היה חוקי? ואם בג''ץ ישראלי מחליט שהאג הוא שמאג - אז מה? זה אומר שבניית החומה שלא בקווי 1967 תוך גזל אדמות פלשתיניות - היא חוקית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
ימנים עלובים
יואב,
15/09/05 16:40
|
פשוט אינכם מצליחים לראות את הגדולה של בג''ץ. עצם העובדה שבג''ץ יודע להתייחס לזכויות הפלסטינאים רק מחזקת את הדמוקרטיה ואת ההיבט הערכי של מדינת ישראל. בג''ץ הינו אחד הגופים החשובים, המוסריים והערכיים ביותר במדינת ישראל. מי שלא מצליח לראות את זה הינו פשוט פאשיסט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
פשעי מלחמה
ג'וקר,
15/09/05 16:28
|
''בג''ץ קבע שהחלטת בית הדין הבינ''ל בהאג לא מחייבת את ישראל.''
כבוד השופטים: לא ממומלץ לכם לנסוע לאנגליה, כי יעצרו אותכם על פשעי מלחמה. חחח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
לזרוק את בג''צ לים!!!!!! עכשיו!
ל"ת
מיכל,
תל עדשים,
15/09/05 15:18
|
|
 |
60.
דיקטטורה שיפוטית.חקיקה להגבלת
בג''צ היא הדבר,
הראשון שצריך,
15/09/05 14:46
|
לעשות. מי שמכם? חבורת סמולנים מתנשאים, במדינה נורמלית יש ממשלה לקביעת המדיניות ולא חונטה סמולנית שמגובה על ידי תקשורת בולשביקית. ברק, בייניש, ארבל וחשין טרם הפנימו את נפילת הקומוניזם ולוקים כולם בסטליניזם. ''הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון'', יה רייט.בטוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימנים טיפשים ומתלהמים מתי כבר
ל"ת
תרדו מהעצים?,
ירון,ירושלים,
15/09/05 16:57
|
|
 |
אם בג''צ לא יוגבלו בשנים הקרובו
ת מדינת ישראל,
תיהפך למדינה,
15/09/05 15:07
|
דו לאומית שתחיה לצידה של המידנה הפלשתינית שתוקם בכל יש''ע ובירושלים. חייבים לחוקק חוקה שמגבילה את כוחם של כמה סמולנים שממנים את עצמם לנהל את המדינה. אפילו אץ גביזון ברק לא מסכים למנות והיא בסך הכל שמאל מתון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חברי כנסת אימפוטנטים וטיפשים
לא יכולים לעמוד,
מול המאפיה,
15/09/05 14:53
|
הסמולנית. לכן אין סיכוי לחקיקה כזו בשנים הקרובות. עצוב, אבל נבחרי הציבור שלנו הם חדלי אישים שמתעסקים בלדאוג ךעצמם ולהמשך שלטונם בעוד בפועל השלטון נמצא בידי קבוצות השליטה באקדמיה, בתקשורת, במערכת המשפט ובכל מוקדי הכוח בחברה הישראלית. מהפוליטיקאים העלובים לא תצמח שום ישועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדיקטטורה הסמולנית ששולטת על
תודעת ההמון,
הטיפש תוביל,
15/09/05 16:56
|
להכחדתנו בתוך כמה עשרות שנים. הפרוייקט הציוני בדרך להתרסקות אם אהרון ברק וחבר סמרטוטיו לא ירוסנו ויוחזרו למימדיהם הטבעיים. אני לא מצליח לראות כוח שיצליח לגבור על התמנון הסמולני שהשתלט על מוקדי העוצמה ושולט באמצעות הציר: תקשורת, מערכת משפט, אקדמיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
להקיף את בג''ץ בגדר
אליעזר,
גבעתיים,
15/09/05 14:36
|
על מנת לסכל את פגועי הבג''ץ - חייבים לבנות לסוגרם מיד בגדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
עם פרוס החגים רצינו להודות לכם
אירית,
15/09/05 14:25
|
שלום לכולם עם פרוס החגים רצינו להודות לכם מקרב לב
שופטי בג''ץ שדרני הרדיו והטלויזיה עורכי החדשות עורכי וכתבי העתונים עובדי משרד החוץ עובדי משרד המשפטים מנכלי הבנקים חברי כנסת ובעיקר חברי הממשלה והעומד בראשה
תודה על התרומה במשך שנים אתם ממש תפארת למדינת ישראל
אך מדינת ישראל כבר לא קימת בזכותכם ובמלכות יהודה לא מצאנו לכם תפקיד המתאים לכישורכם
לכן לכו חפשו... ושתהיה לנו שנה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול
שמואל,
פגז,
15/09/05 16:49
|
|
 |
57.
למה שלא לפרק את מדינת ישראל?
ל"ת
אברהם,
15/09/05 14:13
|
|
 |
56.
לא כך בונים חומה
שלו,
15/09/05 14:07
|
עם כל הכבוד לבגץ......גדר לא בונים בגינה של השכן!!!! הגדר אכן מצילה חיים,לכן ראוי שתיבנה בשטחנו,ותיצור הפרדה נדרשת בין שני העמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלו , בנית משהו בחייך ?
ישוע,
נצרת,
15/09/05 15:13
|
הרי כל מה שאתה עושה עם חבריך הוא להרוס.... מה תטיף לאחרים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעיד על עצמי
שלו,
15/09/05 19:59
|
|
 |
55.
בג''ץ מסכן יהודים!
ל"ת
שלום,
חדרה,
15/09/05 14:01
|
|
 |
54.
מעאכת המשפט - הפרה האחרונה
שושי,
15/09/05 13:56
|
הזקנים היושבים בבג''ץ הנם העוגן האחרון המציע וודאות לחילוני האדוק, והחילוני המשווע לוודאות ילחם בחירוף נפש עד טיפת דמו האחרונה כנגד כל נסיון לערער ולו במשהו את הילת הקדושה האופפת את אותם הזקנים שנבחרו מבלי לשאול את פי העם והמשוכנעים משום מה שתפקידם ללמד את העם כיצד עליהם לחשוב ומה עליהם לרצות. מכאן ברור מדוע מערכת המשפט היא הפרה האחרונה שעוד לא נשחטה קבל עם ועולם, ברור מדוע מגינים בחירוף נפש על הפרה הקדושה הזאת שיודעי דבר המכירים אותה היטב מבפנים טוענים שאין פרה טמאה מושחתת ומטונפת ממנה. מערכת המשפט היא המבצר האחרון שנותר לתרבות החילונית המתמוטטת והאירועים האחרונים מקדמים את מערכת המשפט אל סופה ועמה יקיץ כנראה הקץ על נמל המבטחים האחרון של התרבות החילונית, זו שאין לה שום קשר למהותו של העם היהודי וכולה חיקוי ריק לתרבות המערב ואנטיתזה מוחלטת לקורותיו של העם העתיק בתבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
את מי הבג''ץ-טטורים מיצגים?
עוזי,
15/09/05 13:55
|
בג''ץ - הגוף היחיד שאינו תחת שום פיקוח החסין בפני כל בקורת צבורית שאינו נבחר על ידי העם וטוען שהוא משקף את הלך רוחו של העם ומהווה מפלט למוכי שלטון העם הרואים בחרדה את עליית כוחם האלקטורלי של הדתיים והצופים את המגמות הדמוגרפיות והמעונינים בכל מחיר להשליט את דעתם במסווה של דמוקרטיה נאורה ליברלית ושאר ססמאות ההבל העושות רושם על ילדי הגן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
שיר,
15/09/05 14:10
|
ואל תשכח הם עצמם לא עומדים בסטנדרטים שמעמידים לגופים אחרים כמו לקבל את בני משפחתם לעבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
בג''צ קבע תקדים מעולה
ש,
15/09/05 13:45
|
הרי מירקם החיים הפלסתינאצי דוגל בהשמדת ישראל, אי לכך יש לפרקו מיד, ולכן הגדר לא רק שמוצדקת אלא גם התוואי שלה נדיב מאוד ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
גדר הפרדה הדרך היחידה
גדר לחיים,
ירושלים,
15/09/05 13:45
|
בגץ פסק שצריך לפרק 13 ק''מ גדר באזור אלפי מנשה על הכנסת לחוקק חוק שימנע מבגץ מלעכב את הקמת הגדר או מלהתערב בתוואי שלה בינתיים אם ברצון הממשלה לקיים את החלטת בגץ עליה קודם כל להקים גדר חדשה בתוואי שבגץ יקבל ורק אחר כך להרוס את הגדר הקיימת לא יתכן שקודם יפרקו ושהאזור ישאר פרוץ ושרק אחר כך יבנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
פלשתינים פוגעים במרקם ובחיים.
נעמן,
שפוי,
15/09/05 13:43
|
הטרור הפלשתיני פוגע לא רק במרקם אלא גם בחיים של ישראלים. יש להלחם בו בכל כלי אפשרי. כולל גדר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
''רק בישראל'' שופטים מזלזלים
יסמין,
ירושלים,
15/09/05 13:19
|
בהחלטות של בית הדין הבינלאומי.. בושה וחרפה..אדם כמו השופט חשין אמור למכור סיגריות במחנה יהודה.. לא לשבת בבית הדין הגבוה לצדק !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אני לא מבין למה אנשים פה נגד
א,
15/09/05 12:55
|
בג''צ , הרי ההחלטתה שלו , היתה שבית הדין בהאג טעה , ולכן אין להתייחס לפסק הדין בהאג ויש לבנות גדר גם אם זה בשטחים בכדי להגן על אזרחי מדינת ישראל. זו עיקר ההחלטה, ולא ההחלטה באלפי מנשה שהיא יותר שולית . אז תגידו לי אנשים למה ישר לצאת כנגד , ולקרוא את הקריאות הרגילות נגד בג''צ - ''הוא נגד היהודים'' בלה בלה לבה. נראה לי שרבים מהמגיבים לא קראו את הכתבה וישר פנו להגיב , נראהלי גם שרבים מוציאים פה תסכולים מהחלטות אחרות של בג''צ שלא מצאו חן בעינהם וכבר לא אכפת להם אם ההחלטה היתה חיובית לגבי עמדותיהם או לא, פשוט שמזכירים את השם הזה הם אוטומטית מתחילים לצעוק , כמו המן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
הגדר
אורי,
אלפ''ש,
15/09/05 12:41
|
הגדר ממתמיד היתה מיותרת פגעה בנו ופגע ה בערבים אבל כל הישראלים ידידי אויבנו לא הבינו שזה קצה הקרחון ופתיחת תיבת פנדורה הערבים כבר מזמן לא פריירים והם כבר ינצלו את בגצ''נו נגדנו ''המנוחינים''- (יש גבולים)למיניהם מצטרפים לרשימה ארוכה של יהודים שהגויים מאוד מאוד אהבו חברים צריך כבר למצוא דרך להקיא את ישארערבים מקרבנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
יש לפרק את הבג''ץ.
ל"ת
אלפי מנשה,
15/09/05 12:11
|
|
 |
45.
גם החוקים שלנו אינם מחייבים
חיים. מ,
ת''א,
15/09/05 12:04
|
גם שלנו אינם מחייבים. יש אלפי חוקים ותקנות שאיש אינו אוכף אותן. ואת החוקים שאפשר לאכוף הם משתנים בהתאם לנסיבות הפוליטיות באותה עת. לא מאמינים? תראו איך החוקים משתנים כאשר הממשלה ובג''ץ מעוניינים לשנות. דמוקרטיה אמרנו כבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
חשין
גיא נתיב,
ביאליק,
15/09/05 12:01
|
|
 |
43.
בית דין נמוך נגד הצדק
יוסף מנחם,
15/09/05 11:53
|
אסור להקשות על האיסלמים לרצוח ביהודים ולהניח בפניהם מכשולים!!!! דרכם של המרצחים צריכה להיות חלקה!!! אם לא- השמאל הנאור של בית הדין הנמוך לצדק ''יתקן'' את העוולה! בית דין גבוה לצדק או בית דין נמוך לאי צדק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הגובה שלך,יוסף מנחם?והIQ?
ל"ת
דוד,
15/09/05 12:19
|
|
 |
התנשאות סמולנית.....
עידן,
רחובות,
15/09/05 13:51
|
ואני לתומי חשבתי שאתה מגיב לעניין...עוד סמולני עלוב נפש....
אני מקוה שתלמד על בשרך מה קורה לגאים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
תסתכלו על קלקיליה במפה ותקראו
ערבי,
15/09/05 11:49
|
קלקיליה במפה מוקפת גדר מכל הצדדים עם מוצא קטן וצר הנשלט ע''י צה''ל.
ז''א קלקיליה היא גטו-כלא אחד גדול.
כך כל הערים הפלסטיניות ועזה במיוחד נשלטת מארבעה צדדים.
גטו בהיסטוריה היהודית מתייחס לסבל העם היהודי ע''י הנאצים.
לא חשוב מה שיקרה.. חונכתם לחוש קורבן ואיבדם בכך את בוחן המציאות, האנושיות והשפיות.
אגב: המתנחלים הוכיחו כמה הם מושרשים ארץ ואוהבים אותה.... ביציאה מעזה לא נשרט אף מתנחל... ננטשו 25 יישובים על בתי הכנסת שלהם והמתנחלים רצו ... לבנק לפדות את הצקים.
שבוע טוב לשפויים שביניכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מול ''סבלם'' של תושבי קלקיליה
בנימין,
15/09/05 14:22
|
אני רואה את בטחונם של תושבי צור יגאל הסמוכה. אלה נאלצים לשבת בבתיהם כבתוך מבצר, מחשש להסתננות מחבלים מקלקיליה - כפי שכבר קרה כמה פעמים בעבר. וזה עוד בלי להזכיר את כוכב יאיר, צור נתן, קיבוץ אייל והיישוב צופים הסמוכים כולם - כולם, אגב, בתוך הקו הירוק.
אז כשאתם תוכלו להבטיח לנו שלא יהיו מסתננים מקלקיליה שירצחו תינוקות בשנתם - נסיר את הגדר המעיקה, למה לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערבי לא צודק תקראו למה
יהודי,
15/09/05 12:07
|
המפה אינה מעודכנת:
בצד המזרחי בוטלה הגדר כבר לפני שנה ובוטל המחסום שבמשך שנים היגביל את הכניסה והיציאה לקלקיליה.
נבנתה מנהרב בין קלקיליה לחבלה
פרט לזה שאינם יכולים לחצות בחופשיות לישראל מצב תושבי קלקילה השתפר עם בנית הגדר (יחסית למה שהיה מאז תחילת האינטיפדה)
תראו את המצב הכלכלי בעיר: היא שקעה לאבטלה כבדה בעקבות האינטיפדה ועכשיו )לאחר השלמת הגדר והורדת המחסומים) היא שוב פורחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To: יהודי, 15/09/05 12:07
AvnerA,
15/09/05 14:03
|
|
 |
בניתם מנהרה ... ערבי אינו עכבר
ערבי,
15/09/05 12:36
|
איזה נדיבות...??? ממש מהמם.
אתם רוצי אותנו מתחת לאדמה שלא תראו אותנו בכלל (את אלה שטרם רצחתם)
אתה דיביל ורע לב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
So you knew the map is wrong!
ל"ת
AvnerA,
15/09/05 14:04
|
|
 |
the map is correct
arab,
15/09/05 14:09
|
The basic situation did not change.
the west bank and Gaza are occupied and are a big open air preson.
the whole world know it
זמנך וזמן שכמותך תם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכברים ? לא. קופים וחזירים.
ארנון,
15/09/05 13:32
|
|
 |
תגובה לערבי
אופיר,
חדרה,
15/09/05 13:11
|
מה אתה עושה השוואות בין הגטאות בגרמניה לבין קלקיליה?
אין בך טיפת הגינות?
מה היהודים בגרמניה התפוצצו ברחובות ברלין?
היהודים ירו בעוברי אורח גרמנים ?
ירו בתינוק'ות גרמניים מטווח אפס במיטה?
אם הערבים היו נוהגים כמו שנהגו היהודים בגרמניה , הם היו זוכים ליחס שווה והוגן ממדינת ישראל , ולא היה כל צורך בגדר מכוערת כזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100% correct
Me,
Va, USA,
15/09/05 14:05
|
I'm proud of you. See what happened to the green houses left in Gaza, a gift from Jews man, they looted their own property.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גטו הוא גטו .. תקרא
ערבי,
15/09/05 13:57
|
כתבתי שלא חשוב מה יקרה אתם תמשיכו לחוש קורבן..
העובדות חביבי הן שהפלסטינים איבדו את מולדתם ב 1948 .. עד היום נהרגו 134000 פלסטינים מאז 1948.
רוב ההרוגים הפלסטינים הם אזרחים.
האדמה שלנו נגזלת יום יום.
תפסיק להתייחס אלינו כאל דבר מובן מאליו שלך מותר לעשות בו הכל.
הבנת את זה ? אני בטוח שלא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיהו טרוריסט ???
ערבי,
15/09/05 15:33
|
יש בעייה בהגדרת טרור..
בשבילך כל מוסלמי או ערבי הנלחם ביהודים הוא מחבל ? נכון
אני מגדיר טייס של חיל כיבוש הזורק פצצה על בניין בעזה או על איש דת (שייך יאסין) ותמיד רוצח מס אזרחים כמחבל.
גם טנקיסט היורה על מחנה פליטים הוא מחבל..
כל פלוגות החיסול ''דובדבן'' הן פלוגות הוצאה להורג והחיילים שם הם מחבלים.
אגב איני מצדיק את המחבלים הפלסטינים...אבל טרור הוא תוצאה של נסיבות פוליטיות .. כמו כיבוש (בשטחים, צצניה, קשמיר, עיראק..).
ועוד נקודה.. העולם מלא טרור..ולא רק בקרב הערבים .. המאואיסטים בהודו... הבאסקים בספרד.. בקונגו.. באוגנדהה אלה לא ערבים..
זאדה וגולדשטיין אמרתי ??? כן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לקורבן?
אופיר,
חדרה,
15/09/05 14:12
|
מה אתה מצפה מאיתנו שניטבח ונרגיש מושלים?
בוודאי שנרגיש קורבן , כאשר אנו מגדלים בקירבנו מאות אלפי מוצצי קיצבאות המסייעים לחסלנו , ועוד מליונים שאינם מוכנים להגיע לשום סידור מדיני .
חשבת פעם ידידי המלומד , מדוע בכל מקום בעולם בו יש ריכוז איסלמי יש טרור.
אני בטוח שלא....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
חוצה ישראל בסכנה
יגאל,
מחוז חפצנו,
15/09/05 11:31
|
בעקבות החלטת בג''צ ושינוי התוואי הגבול החדש יסכן את חוצה ישראל חבלה תתאחד אם קלקיליה ועזה חדשה תרבוץ לפתח הישובים הסמוכים וכפר סבא. ככה זה שאת המדינה מנהל דיקטט של שופטים שמחליטים החלטות בטחוניות ומדיניות ובא לציון גואל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטיות
יהודי שמבין,
15/09/05 12:08
|
כבר יש מנהרה שמחברת אותם ושום דבר לא קורה לכביש 6 או לכפר סבא
הגדר על הקו הירוק טובה ליהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
על המ' הבילאומי תקף גם לגבי
אבל מה שאומר,
הש' חשין,
15/09/05 11:31
|
בג''ץ ... ומערכת המשפט בכלל... לצערי הרב: מה למדו ויודעים השופטים בנושא כלשהו בו הם פוסקים? לשופטים אין השכלה וידע מעמיק בהיסטוריה, בסוציולוגיה, בפילוסופיה, בחינוך, בפסיכולוגיה, בכלכלה, בראיית חשבון, במדינאות, במתימטיקה, בתיאולוגיה, ולמעשה בהתמחות כלשהי בתחומים בו הם פוסקים שיגרתית, שלא לדבר על ניתוק ואי הכרת החיים בעקבות תנאי השכר והתנאים הסוציאליים שלהם. זו בעיה אמיתית חמורה ביותר, שהשופט בד''כ להוציא מקרה חריג אינו בעל בסיס סביר לשפוט... והוסיפו לכך : אי מסוגלות להכרת המציאות הכלכלית על משתמע מכך, וחוסר הבגרות האנושית עקב קלות הקיום של השופטות... השופטות מדרדרות את המערכת עוד יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. ממש כך!
לילי,
15/09/05 12:50
|
השופטים מכירים את החיים רק מתוך הצגות תאטרון וסיפרות יפה.
מענינת במיוחד היתה תגובת מערכת המשפט בעיקבות רציחתו של איזה שופט, אני לא זוכרת את שמו. אווי אויי אויי, איזה זעזוע!! אני אומרת, כל הזמן הם מתיחסים לרצח ברמה פילוסופית, כאילו זה עלילה של סרט. שבסויומו השחקנים חוזרים לחיים והרוצח סחבק עם קורבנו, אבל כשזה נגע בהם, פתאום נפקחו עיניהם לראות איך זה כשזה על באמת, רק חבל שלא השליכו מתוך המקרה הפרטי לכלל המקרים.
ויש עוד דוגמאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
בג''צ פוגע במרקם החיים *שלי*.
ל"ת
אילן,
חיפה,
15/09/05 11:26
|
|
 |
38.
אמור שיפטטורה ולא דיקטטורה.
ל"ת
שלטון בג''ץ,
15/09/05 11:25
|
|
 |
37.
בג''ץ צודק לגמרי!
עודד,
15/09/05 11:14
|
אין שום סיבה שהכפרים הערבים האלו יהיו בשטח ישראל!!! זה סתם עוד פלשתינים שיהיו בעתיד ישראלים... הגדר חייבת לכלול רק(!) ישובים יהודיים, וכל השאר חייבים להישאר מחוץ לגדר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
יש תשובה לתקשורת pravda.co.il
ל"ת
eli,
herzliya,
15/09/05 11:13
|
|
 |
35.
גדר סביב ישובים ערביים...
אביב ישראלי,
15/09/05 11:12
|
...ולא סביב המדינה או ישובים יהודיים. במקום לתחום את היהודים ב''גושי התישבות'' צריך לתחום את הערבים בגושי התישבות ולהקים סביבם גדר. הכרסום במעמדם של היהודים בארץ ישראל הוא בלתי נסבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אחרי הזזת הגדר לגלח אלפי מנשה
ל"ת
שמאלני,
ישראל הנאורה,
15/09/05 11:10
|
|
 |
33.
היסתכלתי על
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/09/05 11:09
|
המפה ואלפי מנשה לא מחוברת לקו הירוק מי שדרש גדר זו זה השמאל הישראל ימיצידי שיזיזו את הגדר אבל שלא תוזוז על חשבון אלפי מנשה ולא על חשבון הערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
'' הקוזק הנגזל '' בדמות הבג''צ !!
נועמי,
פורטוגל,
15/09/05 11:08
|
ולמה החלטת בית הדין בהאג לא קובעת בישראל, עפ''י בג''צ הישראלי '' ? - כי שופטי בית הדין בהאג לא לקחו בחשבון את שיקולי הביטחון של ישראל - כך עפ''י הבג''צ הישראלי. אבל הזיכרון שלנו שאינו חייב ללכת רחוק אחורנית רק עד יולי 2004 - עדיין זוכר בבירור שישראל בחרה מרצונה לא להיות מיוצגת בדיון בבית הדין בהאג על נושא חומת ההפרדה ולא להביא לפני בית הדין הבינלאומי את '' שיקולי הביטחון'' שלה ( נו איזה '' שיקול ביטחון'' יכול לשכנע להקים גדר/חומה בשטחו של השכן שלך..). זוהי רמת '' הטעון'' של הבג''צ הישראלי כשהוא בא לדון '' בנושאי ביטחון '' רחמנא ליצלן . עליבות נפש של קוזקים נגזלים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The Hague decision
AvnerA,
15/09/05 14:00
|
Your arguments are from time to time interesting. In this case however, The Hague should not have come to any conclusion at all - because of the absense of the Israeli delegates. Another solution should have been found.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התקחיט השבור
יאיר ל,
15/09/05 12:05
|
ממי בדיוק נכבשו אותם שטחים ומי היה הריבון טרם הכיבוש ?
בשטחים שלטו הירדנים אבל הירדנים מכריזים שהשטחים אינם שלהם !
קשה לך נועמי, ברחת לפורטוגל לאחר שנכשלת במבחני ההיסטוריה, כאשר אף אחד בארץ לא סבל אותך, וחשבת שהפורטוגזים הידועים במזגם הנוח יקבלו אותך ?
מתוך תגובותיך ניתן להסיק שנמאסת גם על הפורטוגזים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מלה בסלע!
ל"ת
מה שנכון,
ת''א,
15/09/05 11:32
|
|
 |
31.
פסיקת בג''ץ לא מחייבת את היהודי
משפטן,
15/09/05 11:05
|
מה לנו ולכם בני נעוות המרדות ?? עד מתי תתמידו בהכשר לשנאת ישראל??
בוזזזזזזזזזזזזזזזזז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פסיקת בג''צ מחייבת (גם)הומנידים
צ'יפופו הפוסק,
ת''א,
15/09/05 11:35
|
|
 |
30.
להתנתק מהשופטים, ישר למילואים.
ל"ת
:-),
15/09/05 10:58
|
|
 |
29.
להתנתק מואדי-ערה והמשולש לאלתר
אם מתנתקים,
מהערבים,אזי-,
15/09/05 10:49
|
שאין שום צורך, צדק או הגיון בהישארות ערביי ואדי-ערה והמשולש בתוך המדינה היהודית. להזכיר לכל המתלהמים- הם לא פחות פלסטינאים מערביי עזה. ויש את מלוא הצידוק והמוסר לכך שהם יהיו במדינת פלסטין שלצד מדינת היהודים ולא בתוכה. ולאותם ערבים-כן, מותר לי לקבוע היכן תהיו והיכן לאו-שהרי עמי-העם היהודי היה פה בארץ ישראל, הרבה לפני שנולדתם, הדת שלכם נולדה, או מוחמד שלכם... העת שתלמדו לקבל את מחיר השלום והפשרה גם כן - אחרת לנצח שני העמים יחיו על חרבם בתוך שנאה וסבל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יהודים לא יכולים לגור בפלסט
שמאלני שהתפכח,
15/09/05 11:08
|
בפלסטין, אין שום סיבה שגייס חמישי פלסטיני יחיה בקרבנו ויסכן אותנו. אם הפרדה אז עד הסוף. ממילא אין להם סיכוי להיות אזרחים שווים כל עוד אנו במצב מלחמה עם אחיהם. איני רואה מצב, שמלחמת נצח זו, תיפסק. ככל שנכיר בכך ייטב להם ולנו בעיקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מישהו שלא רוצה?שילכו לעזה
שלמה,
15/09/05 11:03
|
|
 |
אם כולם חושבים כך, אז איפה הם?
לילי,
15/09/05 12:58
|
איפה ההפגנות, העצומות לכנזסת, הדיון בתקשורת וכ'? איך זה שאף מפלגה לא המצא את הרעיון, ואינה פועלת בהתאם, פרט לליברמן? איך זה שהסקרים מבטיחים לליברמן פחות מנדטים מאשר למרץ?
איפה כולם? איפה אתם? לא רואים אותכם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק - להנתק מהקיצוניים האיסלמ
ל"ת
www.hakav.org,
15/09/05 11:03
|
|
 |
28.
תקנו את המפה
יוסי,
ירושלים,
15/09/05 10:44
|
למה לא רואים במפה את נירית? בלי זה אי אפשר להבין את הידיעה. ועוד אתמול הופיעה המפה עם הכיתוב ''חלבה'' במקום ''חבלה''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ואם יבנו להם גשר או מנהרה?
אזרח,
15/09/05 10:42
|
אם כל הבעיה היא ניתוק מקלקיליה, ניתן לפתור זאת בעוד דרכים חוץ מהזזת הגדר!
זה אבסורד שבג''ץ לוקח על עצמו את ההחלטה לגבי הגבול של מדינת ישראל, שזו צריכה להיות החלטה פוליטית ולא משפטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ומה עם החומה המרוקאית?
מרוקאי עצבני,
15/09/05 10:35
|
ב-1976 לאחר פנוי סהרה המערבית ע''י הספרדים, מרוקו סיפחה את האזור, הגלתה חלק גדול מהתושבים, ובנתה חומה בין סהרה המערבית למאוריטניה כדי להגן על עצמה מתנועת המחתרת של התושבים שהוגלו. נשמע לכם מוכר?
איך זה ששם זה חוקי ובארץ לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחיה במרוקו תחת החוק המרוקאי
החכם הכדורי,
ת''א,
15/09/05 11:30
|
|
 |
25.
מה אם המרקם של נפגעי הטרור
מוטי,
הרצליה פיתוח,
15/09/05 10:32
|
בג''ץ יחד עם התקשורת מובילים את ישראל למחוז של אי שפיות. אחרי שבג''ץ הרשה לממשלה לגרש אזרחים ישראלים (במרקם החיים שלהם זה בטח לא פגע), לפוצץ בתי כנסת (גם מסגדים מותר לפוצץ בוודאי) עכשיו הם מודאגים ממרקם החיים של הפלסטינים. מה אם מרקם החיים שלנו ??!! לא מגיע לנו לחיות בבטחון ??!! pravda.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הגדר בשטחים לא חוקית
מישהו,
ת''א,
15/09/05 10:26
|
מדינת ישראל לא ייצגה עצמה בהאג מתוך ידיעה שהיא עוברת על החוק הבינ''ל - לכן לא התייחס ביהמ''ש בהאג לעמדת ישראל. - כך ייעשה לכל מי שאינו בא לעמוד בפני כל בית בית משפט שהוא.
מסקנה - בית המשפט באג צדק בעמדתו כאשר לא הביא בחשבון את עמדת השלטון בישראל - והגדר אינה חוקית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בישראל זה לא חוקי להיות מחבל
ל"ת
שיוויון,
15/09/05 10:52
|
|
 |
23.
אבל יהודים מותר לגרש..
מיכל,
מרכז,
15/09/05 10:24
|
חקלאים יהודים אפשר לגרש, להרוס את הבתים וכל מה שבנו שלושים שנה. חקלאים ערבים - צריך להתחשב בכל אי נוחות שנגרמת להם. בג''ץ שכחו שהם יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
החזר שופטיך כבראשונה
ל"ת
רבקה,
15/09/05 10:22
|
|
 |
21.
בג''ץ הוציא את ישראל מחוץ לגדר
חוקן עצמי,
בד''ץ לא בג''ץ,
15/09/05 10:11
|
החלטת בג''ץ הוציאה את ישראל מחוץ לגדר והבהירה לכול שישראל אינה מדינה ששומרת על חוקי העולם. זו היא המשמעות של ההחלטה: שחוקי ישראל פשוט אינם חוקיים. עכשיו העולם משוחרר מחובותיו כלפי ישראל. פלסטינים וארגונים בינלאומיים כבר לומדים את הלקח, ויהפכו את ישראל לנושא מרכזי לתביעות שיוגשו ברחבי העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכנסת:חוקק-ישראל לא חלק מהעולם
KNESSET YISRAEL,
BADAZ=BAGAZ,
15/09/05 20:15
|
כאן מרוכזת דרישת קוראי NRG לכנסת: חוקקו- שישראל היא (לא!) חלק מהעולם. והמשיכו לחוקק (ולהיפגש עם אבי כנסיה שבזמנו חוקקה אותם החוקים) (1) התפוח לא נופל מהעץ, (2) העולם מרובע (וגם אנחנו).
ובאנגלית: ''ISRAEL IS NOT PART OF THE WORLD This is what our readers propose that the Knesset makes clear! and continue to pass laws (1) The apple doesn't fall from the tree (2) The world is square (and so are we)
Leila Sa'ida!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
יושבים שם אנשי מרץ ושינוי.....
איציק היהודי,
ארץ ישראל,
15/09/05 10:10
|
מה אתם חושבים תהיה פסיקתם??? לטובת עם ישראל היהודי או נגדו ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם היו יושבים שם אנשי ש''ס
הרב עובדיה,
15/09/05 10:32
|
אז לא הייתי צריך לקרוא את התגובה שלך, כי במילא לא היה אינטרנט ותקשורת. חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לש''ס?
ל"ת
עידן,
רחובות,
15/09/05 13:45
|
|
 |
19.
למה בג''צ לא פוסק שצריך להעיף
רמי,
15/09/05 10:08
|
מהמדינה את טיבי, ברכה,או דהמשה?
שונאי ישראל מובהקים שלא מנסים אפילו להסתיר את זה? אני אגיד לכם למה, כי זה מדינה צבועה,פחדנית ועם שופטים ששונאים יהודים...... בושה וחרפה להיות ישראלי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
גדר ההפרדה חיונית ולמה?
ג'קי,
מנצ'סטר,
15/09/05 10:08
|
ביטחון הישראלים מידי המרצחים.
לא אנו ששולחים את המפגעים לתוך שטח ישראל.
הם לא מבני עמינו.
אילו היו כל כך מודאגים אילו שגרים באיזורים שדרכם ניכנסים המרצחים אז שיעמדו בגופם לעצור אותם.
אותי זה לא מעניין מה קורה בצד השני כשהצג השני עושה כלום לעצור את הרוצחים.
LOOK AFTER NO.1 וזה הישראלים ואף אחד אחר לא ניכנס מישוואה.
שנה-טובה לכל עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לי ,אין אמון במערכת המשפט שלנו
ארנון,
15/09/05 10:06
|
|
 |
16.
האדישים לגרוש אלפים-מוטרדי גדר
ל"ת
בג''ץ מנותק,
משפט גדור,
15/09/05 10:02
|
|
 |
גרשת כפריים ובדואים - את כולם
יהודים לא תגרש?,
ת''א,
15/09/05 10:43
|
כולל נוצרים ומוסלמים מכל הסוגים והמינים עכשיו תרגיש (חלק קטן , אתה בטח חי במלון חמישה כוכבים שם היאוש והחיים הרבה יותר נוחים) מה שהם הרגישו.
אז תפסיק להתבכיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לשים את הגדר על הקו הירוק
עמיר,
15/09/05 09:59
|
כדאי להזדרז ולשים מיכשול בפני מחבלים ושלא יוכלו להיסתנן יש להעביר את הגדר (חומה ) על הקו הירוק וככה לא נסתכן בבגצי''ם ממתי אלפי מנשה נמצא בתחום מדינת ישראל וככה ידעו התושבים של אלפי מנשה שהם גרים בשטחים כבושים לכן גם הבתים שם עלו להם פרוטות וכן תושבי אריאל עדעו שהם גרים על אדמה כבושה אז שלא יתממו הם גם צריכים להיות מוכנים שמחר יפנו אותם אולי נרחיב את הגדר עד מעלה אפריים גם שם יש תושבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקו הירוק חסר משמעות
אליוי,
15/09/05 11:04
|
אפילו השמאל הקיצוני מבין שפתרון יהיה על ידי חילופי שטחים ! העמדה של רוב העם אומרת שאסור לותר באזור ירושלים ובשאר המקומות יש לנהוג לפי החלטת האו''ם 224 (ישראל זכאית לתיקוני גבול )! בכל מקרה בג''ץ קבע שהגדר בטחונית כך שאין קשר בין הקו הירוק לגדר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על חוקיות הקו הירוק
יוסי,
15/09/05 10:44
|
הקו הירוק הוא תולדה של הסכם שביתת הנשק בין ישראל לירדן ב-1949. בהסכם נקבע במפורש שהקו הירוק לא יהוה בסיס לגבולות הקבע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו לא פוחדים מהמוסלמים!!!
איציק היהודי,
ארץ ישראל,
15/09/05 10:38
|
אנחנו פוחדים מאנשים כמוך , מלשינונים, ולכן אנו בונים גדר הפרדה, שלא תוכלו לצאת ולהלשין, אנחנו מקווים שתוצאו אל מחוץ לחוק , לפני שיהיה מאוחר,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקו הירוק לא כל כך ירוק
יאיר ל,
15/09/05 10:16
|
אי ידיעה אינה פוטרת.
הקו הירוק אינו גבול מוסכם.
הקו הירוק הנו גבול של כיבוש -הכיבוש במלחמת העצמאות.
הבנת את זה, עמיר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בורות! הקו הירוק נקבע בהסכם
פיל,
15/09/05 10:47
|
בהסכמי שביתת הנשק ברודוס. חלקים גדולים ''המשולש'' ניתנו על ידי ירדן בהסכמים למרות שהם לא נכבשו, כך שמסילת הרכבת מלוד לחדרה (אז לא היתה קיימת המסילה מתל אביב לאורך החוף לחדרה) תשאר בתחום ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסכמי שביתת הנשק עם הירדנים
יאיר ל,
15/09/05 11:01
|
הירדנים לא היו הבעלים של שטחי יו''ש ואף כיום אינם תובעים בעלות על שטחי יו''ש והסכמתם או אי הסכמתם אינה רלבנטית.
אין הבדל בין הזכויות שלנו לשטחים ש''נכבשו'' במלחמת השחרור לבין שטחים ש''נכבשו'' ב-67 ( למעט פעולת סיפוח חד צדדית של ''כיבושי'' מלחמת השחרור )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקו הירוק הוא תוחם את החוק
מישהו,
ת''א,
15/09/05 10:37
|
מחוץ לקו הירוק (למעט חלק מירושלים ורמת הגולן ) חל ממשל צבאי בו שולט הצבא על אזרחים - זה שטח הכיבוש. זה ההבדל בין שטח המדינה לשטח כבוש.
הבנת את זה יאיר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
יורוקרטיה
צפונית,
15/09/05 09:58
|
הגוף הלא-דמוקרטי המכונה בג''צ הינו השליט בפועל במדינה. לא משנה מה יהיה הרכב הכנסת ומי ישב בממשלה, החבר'ה מבג''צ יקבעו בנושאי בטחון, רווחה, דת , כלכלה ומה לא. הרי הכל שפיט. תארו לעצמכם שאת הרשות המבצעת (הממשלה) היו בוחרים בשיטה שבה נבחרת הרשות השופטת: ראש הממשלה היה נבחר עד לגיל 70, ואחריו ממונה זקן השרים לראש ממשלה. חברי הממשלה נבחרים בשיטת ''חבר מביא חבר'', ע''י ועדה שיש בה רוב אוטומטי לאנשיו של ראש הממשלה. מזכיר משטרים אחרים, נכון? אבל כך בדיוק נבחרים חברי הגוף השולט בפועל במדינה. וכדי להצדיק את המילה ''דמוקרטיה'' עושים לנו הצגת בחירות מדי כמה שנים, ושהילידים יבחרו במי שהם רוצים. זה לא באמת משנה את השלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה את מציעה במקום?
אלון,
15/09/05 14:21
|
את שוכחת שבג''צ פועל מכח חוק. ואוי ואבוי אם בג''צ היה דוחה דיון כי משהו לא שפיט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בג''צ מתערב כשאת פוגעת באחרים
נעם,
חיפה,
15/09/05 10:25
|
גם אם את הרוב, אפילו אם 99% מהעם יהיו פשיסטים כמוך, כל עוד יש בג''צ מובטח שהאחוז הנותר יוכל לחיות עם המעט כבוד שנשאר לו. אם תבואי להחליט עבורי מה לאכול, איפה לנסוע, אם תחליטי לבנות חומה שסוגרת אותי בשכונה בחיפה - כאן הוא יתערב, וזה בדיוק הגדרת דמוקרטיה: ההגנה על המיעוט מפני שרירות הלב של הרוב. השיטה שאת שואפת אליה היא דיקטטורה, שבה אין זכויות אזרח למיעט. יש מדינות כאלו - אפילו לא רחוק מכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם כל אתה צודק אבל יותר גרוע
אלון,
15/09/05 12:54
|
מכך אתה טועה. אתה טועה כי לא התיחסת כלל לטענותיה של המגיבה. היא לא תהתה האם צריך ומה תפקידו של הבג''צ אלא על אופן בחירתם של חבריו ועל זכותם להתערב במקרים מסוימים. זה שהיא טועה זה כבר סיפור אחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. עניתי כנראה לסאבטקסט.
ל"ת
נעם,
חיפה,
15/09/05 13:22
|
|
 |
טעות קטנה
יאיר ל,
15/09/05 11:06
|
תגובת הבג''ץ תלויה בשאלה מיהם הנפגעים.
כאשר 7000 אזרחי המדינה מגורשים ומקבלים יחס משפיל וזכויותיהם נשללות מגחך הבג''ץ בזלזול.
כאשר מדובר במוסלמים, שכידוע מהווים רוב במזרח התיכון, או בפילוח צר יותר בפלשתינאים, אלו המחזיקים מדינה משלהם ומקימים מדינה נוספת, אזי מתעורר הבג''ץ כארי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בג''צ אכן היה צריך להתערב
נעם,
חיפה,
15/09/05 11:21
|
בנעשה בשטחים, והוא לא עושה כן מספיק, אבל לא אותו ''גירוש'' של יהודים הוא העוול הכי נורא שם. השופטים היו צריכים לדרוש מהממשלה מזמן: או שתספחו את השטחים כולם ותנו זכות הצבעה וזכות שווה לכל האזרחים שם (כפי שנעשה עם הדרוזים בגולן), או שתיסוגו. ואני בהחלט מסכים שאם הממשלה והעם מחליט לוותר על חלק מהשטחים - אין צורך לפנות את המתנחלים, אלא לתת להם את האופציה בהסכמים מדיניים להישאר במקומם ולחיות במדינה הפלסטינאית. כך לא ייערך אותו ''גירוש'' נוראי עליו מלינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתי
בו יפונה,
דרומי, נכבה,
15/09/05 10:24
|
הביטוי יורוקרטיה הוא כל כך יפה. אשרי הטוקבק, פינת חופש הביטוי של וועדות הפיקוח. תודה לאדוני התקשורת שנתנו לנו פינה להיפגש מבלי להיות מפוזרים בכח על התקהלות לא חוקית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגדרת את הבעיה במדויק
יוספוס,
15/09/05 10:12
|
רק יש להוסיף כי פעולותיהם בהתאם לדעות הפוליטיות של היושבים בדין, מצד אחד דחו את הצפצוף של ראש הממשלה על מפקד המתפקדים - מאוד דמוקרטי, מצד שני אשרו טיהור אתני של יהודים מחלק בארץ ישראל.
בשיטת חבר מביא חבר מעבירים את השרביט מאחד לשני ועוסקים בענינים פוליטיים מבלי שעמדו לבחירה של הבוחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לשמור על מרקם החיים שלנו
יאיר ל,
15/09/05 09:54
|
מדוע אנחנו חייבים לעבור בדיקות בטחוניות, בהן מפשפשים בכלינו ופוגעים בפרטיותנו, בכל מקום אליו נלך, כניסה לחניון, בכניסה לסופר, בקולנוע, בבית הקפה והיכן לא.
האם אין בכך משום פגיעה במרקם החיים שלנו ?
האם אין בפיגועים שיבוש עד כדי השבתה של מרקם החיים שלנו ?
כנראה שלא אליבא דשופטי הבג''ץ.
אולי הגיע הזמן להוריד את הבג''ץ אל העם ולהסיר את השמירה ההדוקה משעריו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פסה''ד לא פסל לחלוטין פגיעה
אלון,
15/09/05 12:50
|
במרקם חיים של תושבי האיזור הפלשתינאים אלא טען שאין כאן מידתיות וניתן להשיג בטחון גם בתוואי פחות פוגעני, בכל אופן הבג''צ לא שוכנע ע''י נציג המדינה שזהוא התוואי היחיד שיכול להגן באופן סביר על התושבים היהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערכו של מרקם החיים
בן יפונה,
ככבה,
15/09/05 10:26
|
של מי שיש לו רק נציג אחד באו''ם (וגם הוא חסר נפט) הוא כנראה לא כל כך גבוה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
'' הגילוי האחרון '' של השכינה !!
נועמי,
פורטוגל,
15/09/05 09:52
|
הבג''צ הישראלי גילה את '' השכינה '' !!! ממש החלטה '' קשה '' ו''היסטורית '' - כל תינוק שלא למד אחת יודע שאם ההתנחלויות לא חוקיות ( עפ''י סעיף 47 לאמנת ז'נבה ה-4 האוסרת העברת אוכלוסין ממדינה כובשת לשטח כבוש '' כי אז גם חומת ההפרדה הגזענית האמורה '' להגן'' על ההתנחלויות הללו היא ממילא לא חוקית !!! אבל בישראל נדרש בית המשפט לזמן רב מידי כדי להגיע '' למסקנה '' הקשה הזאת ורק אימת ספסל הנאשמים בהאג, כפי שצוינה באופן ברור בסעיפים 146-7 בהחלטות בית הדין בהאג על חומת ההפרדה עשתה את שלה, סוף סוף !!! מי שרוצה לבנות גדר/חומה לא בונה אותה על אדמת השכן !! - האם זה לא ברור ??????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנועמי מפורטוגל
יאיר ל,
15/09/05 10:34
|
ממי בדיוק נכבשו אותם שטחים ומי היה הריבון טרם הכיבוש ?
בשטחים שלטו הירדנים אבל הירדנים מכריזים שהשטחים אינם שלהם !
קשה לך נועמי, ברחת לפורטוגל לאחר שנכשלת במבחני ההיסטוריה, כאשר אף אחד בארץ לא סבל אותך, וחשבת שהפורטוגזים הידועים במזגם הנוח יקבלו אותך ?
מתוך תגובותיך ניתן להסיק שנמאסת גם על הפורטוגזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפורטוגלית
י.ג,
15/09/05 10:30
|
אולי תסתמי כבר. נמאסת עלינו. שבי שם ותתעסקי עם מה שנוגע לך שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לפרק את הגדר הגיזענית
ל"ת
יהודי,
15/09/05 09:51
|
|
 |
10.
להגיב כמו על הריסת בתיה''כ
רוצה לחיות,
15/09/05 09:50
|
שהכנסת תטפל בחיי אזרחים ישראלים. בג''ץ לא מסוגל לכך. חיינו לא שווים בעיניהם. הם לא מייצגים אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חושש שלא ירדת לסוף דעתו
אלון,
15/09/05 12:25
|
של הבג''צ. הם קובעים שיש למצוא תוואי חלופי שעדיין יגן על אזרחי ישראל הגרים בו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
במקום מדינת חוק יש מדינת בג''צ
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
15/09/05 09:49
|
|
 |
8.
ויהיא בימי שפוט השופטים
עפר,
15/09/05 09:48
|
|
 |
7.
טוב שיש בג''צ
רז,
15/09/05 09:48
|
כל הכבוד,צריך להבין שאיאפשר לעשות הכל בשם הביטחון .. יש אנשים חיים שנפגעים קשות מהגדר,צריך לבנות אותה אבל באופן מדוד, כך שתהיה פגיעה מינימלית בביטחון ובחיי יום יום של הפלשתינים,וזה אפשרי..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שיש פת''ח
בן יפונה,
נכבה,
15/09/05 10:28
|
בג''ץ נותן גיבוי לפעולות של ירי על ישראלים שחיים שם. הם לא יזכו להגנה של גדר. מרקם החיים שלהם לא שווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חושש שלא ירדת לסוף פסיקתו
אלון,
15/09/05 12:23
|
של הבג''צ. הם טוענים שצריך להיות 'איזון' ז''א גם הגנה על אזרחי ישראל שיחיו בתוך התוואי החדש שיקבע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
במליונים, אם לא מליארדים
לא לחלק את,
הארץ!,
15/09/05 09:48
|
שנשפכו על הפיל הלבן, הנקרא - ''גדר הפרדה'', בניה, פירוק והרכבה מחדש, יכלו לשקם את עיירות הפיתוח, למצב של צהלה וסביון. במליארדים המשקעים בחורבן ארץ ישראל, יכלו לבנות פה אימפריה לתפארת. במליארדים המושקעים לבטחון, בגלל נסיגות וחורבן, יכלו לבנות פה מעצמה עולמית. אבל כבר עשרות שנים, מבזבזת ישראל את משאביה הרוחניים, הפיזיים, החלוציים והכלכליים, לטובת דבר אחד בלבד, ליישום תורת השמאל הרדיקאלי לחורבן ישראל. בחלק זעיר מן הכספים האלה, יכלו להעביר את כל הערבים מרחבי ארץ ישראל, למדינותיהם ולשחרר את כל ארץ ישראל מידיהם החמדניות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
http://www.afi-k.com?user=1042
לדבר בפלאפון,
עד חצי מחיר!,
15/09/05 09:46
|
|
 |
הכל שקרים
הכל שקרים,
הכל שקרים,
15/09/05 10:17
|
|
 |
4.
יש לפרק את בג''ץ ומייד !!!
איציק היהודי,
ארץ ישראל,
15/09/05 09:43
|
יושבים שם שופטים , אנטי ישראל, (לא כולם, רובם) עד שלא ישבו עו''ד רבניים , לא תהיה פסיקה אחת לטובת עם ישראל וארץ ישראל,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הבעיה האמיתית היא...
ארז,
15/09/05 09:42
|
לא בג''ץ, למרות שבנושא זה הם דפוקים על כל הראש, אלא ממשלת ישראל שבמקום לסיים את כל הגדר תוך חצי שנה לפני 4 שנים וכך לחסוך אלפי הרוגים עדיין עוסקת בבניית הגדר עוד היום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בג''ץ קבע
אייל,
ת''א,
15/09/05 09:40
|
להעמיד את בג''ץ השמלאני במקום ולא להזיז סנטימטר מהגדר. לא נוח למחבלים שיתפנו משם כמו שפינו יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק באלף אחוז!!!
ל"ת
שמואל,
אחוזה,
15/09/05 16:51
|
|
 |
למערכת
אזרח,
15/09/05 10:33
|
בלי הבנה משפטית עמוקה, לקרוא לא לקיים החלטה שיפוטית היא המרדה. ואתם עוזרים לה בפרסמכם את התגובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כה לחי!
רננה,
15/09/05 09:37
|
|
 |
כנסו: /www.afi-k.com?user=1042
לדבר בפלאפון,
לתגמל חברים,
15/09/05 09:47
|
|