 |
28.
כרגיל בישראל-חסר מי שאכפת לו
יש שם מישהו?,
20/09/05 17:11
|
|
 |
27.
הבעיה היא אם הכשרת המורים
סטיליתוס,
19/09/05 01:39
|
מכשירים הרבה מורים שלא היו צריכים להכשיר, וגם אחר שמורה זה או אחר הוכשר חייבים לבדוק אותו כל סימסטר, מורה חייב לתת לתלמידיו את כל מאה האחוזים, על התלמיד להרגיש שהוא יכול לסמוך על המורה, כחבר ומלמד, בכל שעות היום והערב, אפילו לאחר שעות הלימודים, אם לתלמיד מסוים יש בעיה או שאלה, ואין לו אל מי לפנות הוא יוכל להרים טלפון למחנך ולשוחח עימו/ה, אבל לצערי זה עוד לא קורה, אחרי ביצוע הרפרומות ופיטורי כל המורים הגרועים, אני מקווה שכך ינהגו המחנכים החדשים, על המורה לאהוב את המקצוע ולתת את כולו למען תלמידו, ולא לבוא ולומר מה אני מקבל רק שבע אלף ש''ח בשביל זה אני מוכן לתת רק חצי שעה מעצמי לתלמידים והיתר לנסות למרוח את הזמן עד סיום המשמרת ולהסתלק הבייתה או לכל מקום אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משכילים ופריארים
אבי,
09/10/05 10:24
|
בקיצור, אתה רוצה אנשים משכילים ופריארים שיבואו להוראה. ואולי אנשים שלא יוכלו לפרנס את משפחתם וילדם אבל יתנו את כל הנשמה לתלמידים במקום לילדיהם. הדרך היחידה להביא מורים טובים היא שיפור השכר, כך שתיווצר תחרות להגיע להוראה ורק אז המשכילים והמוכשרים ללמד יהיו בבית הספר. היום, מי שבהוראה הן נשים שלא מפרנסות עיקריות ומגיעות כברירת מחדל וזה חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
תגובה לכתבה
אליס,
מרכז,
17/09/05 12:21
|
ברור על פי הכרזות ש''משמר החינוך'' מורכב מהורים שהיו תלמידים מתוסכלים ו\או הורים לילדים בעייתיים. אני רוצה לראות אחד ההורים במשמר מתנדב בביה''ס של ילדו במשך יום בשבוע שנה שלמה ואז מביע את דעתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
תנועה אזרחית? גוף בלתי תלוי?
שאלה,
16/09/05 11:19
|
דוגמא נוספת לגוף בלתי תלוי הראמ''ה: לא רבים יודעים שמיכל בלר נבחרה ללא מכרז ,ע''י ועדת איתור ששלשה מתוך חמשת החברים בה הם תירוש המנכלית ,בן-פרץ חברה בכוח הלאומי של דברת וכן גם שושני חבר נמרץ בכוח המשימה , שושני גם נהל יחד עם דברת את מט''ח גוף משפיע מאד במשרד החינוך. לדוגמה ,מט''ח זכה במכרז להכנת מבחני המיצב בשנים הקרובות. מט''ח והאוניברסיטה הפתוחה שם עבדה בלר, הן שלוחות של קרן הנדיב וכלל אינן בלתי תלויות לחלוטין.ואיך כל זה מוצג בתקשורת? ציטוט ממעריב:..'' עוד הציגה השרה לבנת את אנשי המקצוע שנוספו למשרד החינוך כחלק מיישום הרפורמה. בראש ''הרשות הארצית למדידה ולהערכה'' (ראמ''ה) עומדת פרופ' מיכל בלר שגויסה למשימה היישר מפרינסטון. ''אני לוקחת על עצמי אתגר אדיר'', אמרה פרופ' בלר. ''יוקם גוף מקצועי ממדרגה ראשונה ובלתי תלוי לחלוטין שישרת את כלל בעלי העניין במערכת החינוך. זאת תהיה מדידה בשירות הלמידה''. והאמת: פרופ' מיכל בלר תמונה למנכ''לית הרשות הארצית למדידה והערכה '' כך אישרה אתמול הממשלה בישיבתה השבועית; תוקף המינוי יחל ביום - 1.3.05; פרופ' בלר שימשה כמנכ''לית המרכז הארצי לבחינות ולהערכה; בין תפקידיה הרבים מונתה מיכל למשרת מדען אורח באוניברסיטאות ומכונים שונים בחו''ל מאת: מירב לוי | | www.Nfc.co.il
הממשלה אישרה אתמול (יום א', 27.2.05) בהמלצת ועדת האיתור, את מינויה של פרופ' מיכל בלר למנכ''לית הרשות הארצית למדידה והערכה (ראמ''ה).
בוועדת האיתור חברים: מנכ''לית משרד החינוך התרבות והספורט, רונית תירוש - יו''ר הוועדה; המשנה לנציב שירות המדינה, יעקב ברגר - חבר; מנכ''לית המשרד לאיכות הסביבה, ד''ר מיקי הרן - חברה; נציגת ציבור, פרופ' מרים בן-פרץ - חברה; נציג ציבור, ד''ר שמשון שושני - חבר.
בעקבות פרסום ההודעה בדבר הקמת ועדת האיתור בעיתונות, נתקבלו 14 מועמדויות (9 מתוכן נפסלו עקב אי עמידה בתנאי הסף). נתוני המועמדים הועברו לעיונם של חברי וועדת האיתור.
מיכל בלר הינה בוגרת חוגי פסיכולוגיה וסטטיסטיקה באוניברסיטה העברית בירושלים ובעלת דוקטורט בפסיכולוגיה. בעבר היתה, בין היתר, חברה במחלקה לחינוך ופסיכולוגיה באוניברסיטה הפתוחה והקימה וניהלה את מרכז שהם לשילוב טכנולוגיות בהוראה מרחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
יהי שלום מאשים מ. החינוך אך
שקיפות,
16/09/05 11:14
|
|
 |
23.
הוצאת גני הילדים מהרפורמה .
למשמר החינוך,
16/09/05 10:29
|
למה לא שומעים את ההתנגדות שלכם לתהליך זה? למה אתם לא מתחילים בקמפיין לצמצום מספר ילדים בכיתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מסקנה ידועה מראש
אמא,
16/09/05 09:32
|
מסקנה ידועה מראש של עמותת הבת של עמותת ח''י שכתבו את הטיוטה לדו''ח דברת. מטרתם היחידה היא הרס מעמד המורה . מי הם אותם ''אזרחים'' המנהלים את העמותה? האם הם באמת דואגים לילדים ולחינוך? בניגוד לכל אנשי החינוך, ההורים והמורים שמתנגדים בתקיפות לדברת , משמר החינוך, החברים של שלמה הם היחידים שתומכים תחת השם העמום אזרחים. היזהרו מעמותה שמנסה להכניס את עצמה כגוף ללא אינטרסים. זה לא המצב. משרד החינוך כבר מזמן נתן את חינוך ילדינו בידי קרנות ועמותות השייכות לבעלי הון והמצב רק מחמיר. ואולי הגיע הזמן שמשרד החינוך יפרסם מי העמותות הקרנות המלכרים ''הידידים'' ו''השותפים'' האחרים שלו בחינוך ילדינו. כדי להחזיר את מצב החינוך לנקודת הזמן האחרונה שהחינוך היה טוב , צריך להגיע למצב שכל ה''שותפים ''האינטרסנטים לא היו בתמונה ולא התעלקו על התקציב של משרד החינוך . כך יעבור הכסף למקומות הנכונים. כמובן שצריך להחליף את בכירי משרד החינוך בשנים האחרונות שגרמו לירידה באיכות החינוך שילדינו מקבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכו הצדק עמך
ענת,
03/12/05 11:22
|
את צודקת, איננו יודעים מי המסתתרים מאחורי התמיכה של העמותה ברפורמת דוברת שהיא המסמר האחרון בארון המתים של החינוך. האשמת המורים היא הדבר הקל ביותר. נסו להתמודד בכיתה עם 40 תלמידים שרואים את השלטים, שמשמר החינוך מפרסם, המוחקים את מעמד המורה ואת כבודו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל המורים מתנגדים לדבר
רווית,
תל אביב,
16/09/05 16:04
|
יש לא מעט מורים ואנשי חינוך שתומכים בדברת (ראו למשל רם כהן מנהל עירוני א' בכתבה בעיתון ''העיר''). רוב המורים שתומכים בדברת מפחדים להגיד את זה כי הם פוחדים מארגוני המורים. ארגוני המורים מתנגדים לדוח דברת כי זה פוגע בכוח שלהם ובכסף שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מעתה ואילך
ד''ר מינהל עסקים,
16/09/05 00:56
|
הניחו לקיים. צריך להעלות תנאי הקבלה למכללות להכשרת מורים ובמקביל להעלות באמת את שכר המורים הריאלי. רק כך יזרום להוראה כ''א ברמה יותר גבוהה. המרדף אחרי הקיימים הוא בזבוז זמן והעכרת הטעם והיחסים. הניחו - לכו קדימה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
תנועה חשובה
י.ח,
גן תמר,
15/09/05 14:26
|
סוף סוף תנועה אזרחית שאיכפת לה מנושא החינוך. כל כבוד !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהיכן הכסף?
ל"ת
ענת,
03/12/05 11:23
|
|
 |
19.
תוכנית ההבראה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/09/05 13:38
|
הבאה של ממשלת ישראל תהיה מעבר לשבוע עבודה בן 4 ימים ופרישה לפנסיה בגיל 70
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
המון מורים גרועים במערכת
מורה כאובה,
ירושלים,
15/09/05 12:02
|
וא''א להפטר מהם . תלמידים יושבים אלפי שעות בבתי הספר לא לומדים כלום. משתעממים ויוצאים בורים ולא מחונכים. (המורים בעצמם בורים ולא מחונכים) מוכרחים למצוא דרך לניפוי המורים ה.......כל הדיבורים על מקצועיות הם שטויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הדרך היחידה היא שיפור שכר
ל"ת
אבי,
15/09/05 10:37
|
|
 |
תנאי פרישה
Z,
חיפה,
15/09/05 11:33
|
למה המוריםבבעלויות לא קבלו את אותם תוספות ותק ומענקים כפי שקבלו עובדי מדינה הרי הם מתוקצבים ומפוקחים עי משרד החינוך האם זה השיויון בין הארגונים שהסכימו ללכת יחד כל הדרך ולבסוף הם דאגו רק למורים שאינם מורי בעלויות ובנו המורים של הבעלויות פגעו קשות לאחר 30 שנות חברות הם בגדו בנו היכן התנאים המשופרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
משמר החינוך פופליסטי ומלכלך?
אייל,
אשקלון,
15/09/05 10:29
|
מדוע גוף שרוממות החינוך בגרונו מטנף ומלכלך את כבישי הארץ? מדוע נתלו בניגוד לחוק שלטים של פרסומות לארגון על מעקי בטיחות מאיזור צומת מסמיה, קסטינה, פלוגות, כביש ראשון לציון ועוד? האם אין סיכון חיי אדם בתליה עצמה בכביש מהיר? האם זה לא מלכלך וגובה כספי ציבור בניקיון? איך אירגון חינוכי מפר חוק ומלכלך סביבה? על דוגמא אישית שמעתם? אתכם מהכביש אפשר להרחיק? בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפרסום של משמר החינוך
מיטל,
אשדוד,
15/09/05 12:32
|
יש כאן אסטרטגיה של הארגון הזה שעד לפני מעט זמן אף אחד לא ידע מי הם בכלל להיכנס לתודעה הציבורית. אז הם עשו קמפיין של מודעות לא חוקיות על מעקות הבטיחות בדרכים ועכשיו הם משחררים לעיתונות אחת כמה שבועות ממצאים של איזה מחקר עם כותרת פופוליסטית. אני מקווה שמעבר ליחצנות הם מייצרים משהו אמיתי ועבודת שטח עניינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עבודת השטח של משמר החינוך
משמר החינוך,
18/09/05 13:29
|
משמר החינך פועל במספר מישורים ומפעיל מספר פרוקייטים לקידום פני החינוך בישראל. אנחנו מזמינים אותך להיכנס לאתר האינטרנט של משמר החינך ולהיווכח בעצמך מפעילות השטח של התנועה ואף להצטרף לפעילות. www.hinuch.org.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עבודת השטח!!!
איווט,
מרכז,
01/12/05 14:56
|
שלום רב, מהניסיון שלי אי מוכרחה לציין שאינכם מועילים דבר. הפכתם לגוף ו''בשטח'' כלום. מה אתם עושים בכל הקשור בנושאים עקשורים לגבייה חריגה מההורים הגובלת בעבריינות ובמעשה פילילי כן, זהו מעשה פלילי לחרוג מסכומי המקסימום שנקבעו ע''י וועד החינוך של הכנסת זו עבירה על החוק בדיוק כמו שאותו חנווני שמיקר את מחיר החלב ב 0.20 אג' . רק אותו חנווני נקנס בעשרות אלפי שקלים ואותה מנהלת מקבלת גיבוי מהרשויות למיניהם. זאת היא שערורייה זאת היא פגיעה במינהל התקין ובטוהר המידות. אז עבודת שטח יש להעיף מנהלים אלו ממוסדות חינוכיים. כהורה אני רוצה מנהלת נקייה כפיים בראש מוסד זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעילות שטח=ללכלך בשטח?
לילך,
קרית מלאכי,
19/09/05 17:16
|
מה זה קשור? איפה ההתנצלות הפומבית ומבצע הניקיון לאיסוף הזבל שהישארתם בנתיבי ישראל עם הפרסומות הדוחות? בדרך לראשון לציון באיזור החולות תליתם שלט חוצות על גדר שמכער את הנוף. גועל נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי המורים נוצלו ע''י פרסומאי
אתה צודק בהחלט,
זה מעיד,
15/09/05 11:46
|
מושחת שפרסם בשמם ובכספם גידופים קשים נגד שרת החינוך לעיני הילדים על אוטובוסים ופרסום חוצות- גם זה לכלוך מביש ביותר ובכלל לא משנה אם נתלה 'באופן חוקי' כי החוק הזה של פרסום החוצות הוא בעצמו עוול , הפקרות, והמלצה לקידום ההפקרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הרעיון ממש גאוני נא להמשיך כך
שמחה,
15/09/05 09:06
|
ולהרחיק חברי כנסת גרועים רבנים גרועים ולא לעצור לפני קציני צהל וגם אלופים גרועים אפשר בהחלט להרחיק וכמובן גם ראשי ממשלה גרועים להרחיק אז קדימה לדרך ,דרך צליחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מי שנמצא היום בראש המוסדות הם
גבירותי ורבותי,
ממורה ותיק,
15/09/05 06:11
|
כל האופורטוניסטים שדרכו על גוויות ועלו למעלה,בד''כ הם הלא יוצלחים ועם איזה תואר מפוקפק מאוניברסיטת לטביה או משהו דומה... על פיהם יישק דבר והם המעלים והמורידים וכבר נוכחתי כיצד מררו למורה בעל תואר ד''ר (אמיתי ,לא מלטביה) ועם 30 שנות נסיון בהוראה,עם הערכות של סטודנטים בציון הגבוה ביותר,מורה בעל שיעור קומה ,איש אשכולות בעל ידע רב,עד שלא יכול היה לשאת יותר את ההתעללויות ,קם יום אחד ,לקח את משפחתו ועבר לארה''ב,וכל זה מקנאה וצרות עיין של אנשים במוסד הידוע הנ''ל.חבר'ה ,המערכת רקובה מהיסוד וצריכה רה-אורגניזיה ע''י אנשים בעלי שעור קומה ולא פלצנים ומתנשאים למיניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשמע סביר ביותר
יש מישהו?,
20/09/05 17:14
|
רק איך הופכים בסיס רקוב? לפי דעתי צריך קרקע חדשה ואז יהיה אפשר להנביט.
קרקע חדשה=פיטור של כל המערכת וארגון מחדש ע''י הגורמים שנחשבו הכי מוערכים במערכת ע''י התלמידים וההורים-ולא אלה שמוערכים ע''י המערכת עצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ורחוקים מלהבין את גורמי המצב
הם בהחלט לא,
מקצועיים,
14/09/05 23:54
|
זה קשור למורים באופן שולי בלבד. ילד שרואה בטלויזיה כל יום שמונה רציחות ושמונה מקרי אונס לא כשיר ללמוד בבית ספר ושום מערכת ושום מורה לא יוכלו ללמדו. הוא לא מתאים מהותית. בראשו יש: אונס ורצח. ההורים באים ומשתוללים בביה''ס יחד עם התלמידים משום שהטלויזיה מטיפה לאובדן כל הירארכיה וכל ערך, ההורה אבוד, המורה אבוד, הרופא אבוד, הנשיא אבוד, כולם הם כלום. הטלויזיה עושה זאת, לכו טפלו בה , אך לשם כך צריך לא רק כוח עצום שכמובן אין לכם, לכן אתם חכמים על המורים, אלא גם מעט חוכמה ותבונה אלמנטארית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ובמקביל להרחיק תלמידים גרועים.
ישראלי,
14/09/05 23:36
|
תלמיד גרוע גורם למורה להיות גם גרוע... לכן כדי למנוע מורים גרועים יש לסלק את התלמידים הגרועים. (הערה חשובה תלמיד גרוע הוא לא תלמיד חלש אלא עבריין וסרבן לימודי הוא יכול להיות אפילו מחונן זה לא מונע ממנו את ההגדרה של תלמיד גרוע)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמידים גרועים
רונה,
מרכז,
17/09/05 09:31
|
כמורה אני מכירה תלמידים הבאים ''ללמוד'' ללא ספרים, מחברות ואפילו ללא עפרון. לדרישה לספר לימוד (שבלעדיו אין לתלמיד מה לעשות בשיעור) היתה התשובה (בצעקות)- ''מה את חושבת שיש לי 63 ש''ח להוציא על ספר? רק אתמול הוצאתי 1200 ש''ח לטסט לרשיון רכב.'' ואני אמורה להצליח ללמד תלמיד י''ב זה ולהביאו להצליח בבחינת הבגרות שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חייבים לשמש דוגמא ולהכות בבעיה
יש מישהו?,
20/09/05 17:17
|
הזלזול בממסד הוא הגורם ליחס הפוגע הזה. עליכם בתור מורים להשיב את כבודכם האבוד כדי שהממסד יחזור להיות מכובד שנית.
חופש הדיבור והליברליזם שכבש את הטלוויזיה ואת הנפש היהודית המודרנית מראה את סימניו בדור הבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
צודקים בכל מאה האחוזים
יופי,
14/09/05 23:34
|
מורה שלא ראוי להיות מורה לא יהיה מורה, שיחזירו את הכסף, ויחלקו בין התלמידים שבזבזו זמן לריק על מורים שלא מתאימים להוראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
להרחיק מורים גרועים
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
14/09/05 23:10
|
להרחיק קציני קבע גרועים
להאחיק קציני משטרה גרועים
להרחיק פוליטקאים גרועים
להרחיק עסקונה רעה
להרחיק חברי וועד טובים
ובכלל לעודד את הטובים, להתרחק מפרוטקציה: הבן של..........הבת של......... וגו'.
ההבדל בין קשרים לפרוטקציה.
http://www.wsoft.co.il/cgi-bin/weiss_forum.cgi?action=display&num=406
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל בין קשרים לפרוטקציה.
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
15/09/05 10:57
|
ההבדל בין קשרים לפרוטקציה.
קשרים הם היחסים בינאישיים בין אנשים.
בארה''ב בד''כ קשרים הם יחסי WIN WIN כלומר שני הצדדים נהנים מהקשר ותרומתם לו דומה.
כל אחד תורם את חלקו, אחד פחות/יותר אחר פחות/יותר, אבל שני הצדדים מרגישים מרוצים.
קשרים נוצרים בין חברות, נשים, עסקים, הורים לילדים בבתי''ס ובגן ילדים, בין שכירים במקומות עבודה, בין אנשי עסקים, עסקים, בצבא הסדיר ובמילואים (לא כך בקבע, בהמשך), בפעילויות ספורט ואחרות, חוגים, טיולים, סיורי הכרת הארץ והעולם, חופשות ועוד כהנה וכהנה.
גם נישואין הנו סוג של קשרים. ''אמיל שכטר'' אומר כי אישה אידיאלית צריכה להיות : יפה, חכמה ועשירה, אבל עם מודעות לטבע האנושות, כי לא הכול שווה, הוא מוסיף ואומר: אם אישה פחות חכמה היא צריכה להיות יותר עשירה, פחות יפה יותר חכמה, וכו'. אבל, הוא מוסיף, לצורך יחסי השוויון גם הגבר צריך מידות כנ''ל עם יחסי כוחות דומים.
הפרוטקציה הינה סוג של קשרים, אבל קשרים בהם הנותנים, נותנים משהו שלא שייך להם, האתנן, הנו של מישהו אחר.
דוגמה לפרוטקציה: איש וועד חב' חשמל ''מסדר'' עבודה לבתו בתע''ש, ואלו איש הוועד בתע''ש מקבל בתמורה ''סידור'' לבנו בחב' חשמל. כמובן שאיש הוועד בתע''ש חייב עדיין, מעין פיצוי, לאיש הוועד בחב' חשמל, כי בחב' חשמל המשכורות גבוהות יותר.
בישראל, חבורה של ''יהודים'' לא ''היפים ביהודי'' כלל עם ישראל, השתכללה השיטה ומס' וועדים מצויים ב''קומבינה''. וכולם שמחים וטובי לב, כך ''סידרנו'' למקורבינו, כך ''דפקנו'' את עם ישראל.
הפרוטקציה הינה עבירה מסוג שוחד. שנגועים בה רוב מגזרי המשק הלא פרטי במדינת ישראל, בבזק, בבנקים, בתעשייה האווירית, במקורות ואפילו בצה''ל. זוהי התנהגות שאינה שונה מהתנהגותו של איש ''מאפיה'' הכי שפל, שאמנם ''עוזר בסידור'' אבל שוגה בתורה (בקונספציה), הוא מספק משהו שאינו שלו.
ולכן אמר ''שכטר'' : ''ההסתדרות מאפיה ברישיון''. יען כי בארה''ב, המאפיה הינה גוף פרטי ואילו בישראל, אפילו ה''מאפיה'' שייכת למדינה.
הבעיה לתקן את העיוות אינה פשוטה יען כי גם שופטי בג''צ נגועים בעניין. גם בבית המשפט העליון, הקנאה ליכולת הסידור גדולה מהצורך להיות ''מורמים מעם'', וכך גם שם ישנם ''סידורי משרות למקורבים''.
סטנלי פישר עם ביבי אחד אינם יכולים לפטור את ''חפרפרות'' השחיתות במדינה, כי ישנם אנשים בשכר גבוה, המצויים במשרתם רק ע''מ לשמור על רשת תעבורת ה''פרוטקציה'' בצורה חלקה וללא כשלים. הדרך להתמודד עם הבעיה הינה להחליש את כוחות ה''רשע'', ו''החלשה'' בארה''ב הינה שם נרדף לכסף.
לכן יש להפריט את כול המשק, ע''מ לתת לכוחות השוק לפעול, ובוא ונראה אם בעסקו הפרטי ימנה אותו ''עסקן בגרוש'' ו/או שופט בימ''ש עליון חוטא, את אותו האדם ש''סידר'' לו משרה קודם לכן, אצל ''חברו'' כביכול.......
חנן ד' וייס, סא''ל (מיל')
לא איש קבע לשעבר לא איש פרוטקציה לא מקבל פנסיה מהמדינה קצין משטרה קצין משטרה צבאית איש עסקים משפוט לשופט קצין שיפוט בכיר כלא 4
www.wsoft.co.il
http://www.wsoft.co.il/cgi-bin/weiss_index.cgi
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
גם אני מורה וחושב שהם צודקים!
אבשי,
ר''ג,
14/09/05 22:42
|
אני בסך הכל שנה במקצוע, אבל הבלאגאן שם חוגג ובגלל זה אני מתחיל ללמוד עכשיו הנדסת בניין כי אין עתיד בהוראה וחבל. כל הטובים הולכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזוב כמה שיותר מהר ולך לתחום
ממורה לשעבר,
עצה טובה !,
15/09/05 06:12
|
|
 |
8.
בתור מורה אני חושב שהם צודקים!
אסף,
חיפה,
14/09/05 20:53
|
עצוב לראות את כל המורים בעלי הוותק שאינם מתאימים למערכת ונשארים בה רק בגלל שאי אפשר לפטר אותם!! הורים, תדעו שההסתדרויות למיניהן אינן דואגות לכם או לילדכם!! חבל שמשאירים מורים גרועים במערכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להסתכל לאמת בעיניים
עוד מורה,
ת''א,
15/09/05 11:25
|
האם עד כדי כך התעוורנו? מה? אין מורים גרועים במערכת שגורמים לנזקים? למה הארגונים מתנגדים? לעובדה שהאמת פרושה על השולחן? אגב' מי מפקח על הארגונים? מי ערב לנו שאכן הארגונים פועלים לטובתינו במלוא מאת האחוזים? מי ערב לי שלא יימכרו אותנו, המורים, בנזיד עדשים? אכן לא צריך לזרוק אנשים ויש למצוא להם פתרונות אבל יש לחשוב לגבי העתיד מה עושים למנוע ממורים גרועים להכנס למערכת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תאמינו למשמר החינוך
שרה,
16/09/05 09:44
|
ברור שצריך לשפר את מערכת החינוך בכל הרמות ,אבל אסור שלמשמר החינוך יהיה חלק בזה. דב לאוטמן וחבריו הם לא הנבחרים שלי למטרה חשובה זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
משמרת הצניעות
אלטע קאקער,
14/09/05 20:45
|
|
 |
6.
אולי אם ישלמו,יבואו הטובים,,,
ל"ת
סתם אידיוט,
זה משפחתי,
14/09/05 20:40
|
|
 |
5.
שיזדהו ויציגו את עצמם מה הידע
רוני פ,
צפון,
14/09/05 20:36
|
שיפסיקו להסתתר ולפרסם מודעות אנונימיות. שיציגו את עצמם ואת אותם כאילו מחקרים על רמת המורים. כדאי גם שיציגו את התעודות על השכלה וידע שלהם. שיקראו בעיתון היום על שיקול הדעת של מפקדי צהל השחיתות במשטרה על מנתח שכשל בניתוח. קצת צניעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ביטול ההסכם הקיבוצי יגרום למצב
צ',
14/09/05 20:23
|
|
 |
3.
משמר החינוך מייצג אנשי עסקים .
צביקה,
14/09/05 20:20
|
אנשי עסקים שלא מבינים מה זה אומר להיות מורה מה צריך לעבור מורה יום יום בכיתה. האינטרס שלהם הוא הפרטת מערכת החינוך הוזלת כוח האדם החינוכי והכנסת חברות כוח אדם ששיכים בחלקם לאנשי העסקים שממנים את אותו משמר החינוך וארגונים דומים לו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם אנשים ''שמבינים'' הגענו
עוד מורה,
ת''א,
15/09/05 11:27
|
לבור תחתיות יחד עם מערכת החינוך אז אולי מאנשים ש''לא מבינים'' תבוא הישועה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
רעיון טוב
ABC,
14/09/05 20:18
|
אבל בנוסף אני ממליץ לפטר את הבאים: שרים וח''כים גרועים, ראשי עיר גרועים, קצינים גרועים בצה''ל ובמשטרה (החל מלמעלה), רופאים גרועים, שופטים גרועים (החל מבג''ץ) וסליחה ממי שלא הזכרתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
עוד מומחים
מורה לשעבר,
14/09/05 20:11
|
אחד האסונות הגדולים ביותר בהם נתקלתי בעבודתי כמורה היה ההתערבות הבלתי פוסקת של ''מומחים'' (הורים, קודקודי צה''ל ועוד) שרק ניסו ללמד אותי איך לעבוד, ובמיוחד איך לתת ציונים לגאונים הצעירים. מעניין רק שאינני נתקל בתנועות דומות שילמדו את צה''ל איך לפעול (לפחות חלק גדול מהציבור הוא יוצא צה''ל), איך צריכה המשטרה לעבוד (יותר גרוע זה בלתי אפשרי), איך צריכים הרופאים להתיחס לחולים (למרות שיש הרבה חולים וחולים לשעבר), איך להבריא את מערכת המשפט (למרות שהרבה סבלו, סובלים ויסבלו ממנה כל זמן שהיא מתנהגת כך) ועוד. אמת שהחינוך הוא חשוב, אבל אנחנו מדינה קטנה מוקפת אויבים והבטחון הוא ציר חיינו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועכשיו אתה בודאי חבר כנסת
שמחה,
15/09/05 09:11
|
|
 |
מס 1 - מורה לשעבר - צודק 100%
ל"ת
המציאות,
15/09/05 03:26
|
|
 |
טוב שאתה
מורה,
14/09/05 23:36
|
|
 |
אתה צודק
מורה לשעבר,
15/09/05 08:09
|
אם מתגובה שלי אתה יודע כל כך מהר להסיק מסקנות. מעניין רק שתלמידי חשבו אחרת...
הגב לתגובה זו
|
|