• 77.

    כליה

    מיכאל, 29/10/13 18:12

    מוכר כליה,סוג דם B,
    0525900159

    IP: 95.35.63.201דווח על תגובה זו

  • 76.

    בלינסון ביה''ח מעולה ומקצועי

    י.ס. ר''ג, 20/09/05 09:01

    ביה''ח בלינסון מעולה ומקצועי+יחס מצויין.

    לצערי במשך השנים נזקקתי לשרותיו
    בתחומים שונים והבראתי לחלוטין ממחלות שונות

    רק מילים טובות יש לי על בי''ח בלינסון
    מהרופאים אחיות והצוות הסיעודי המסור.

    ישר כוח לכם עובדי בלינסון

    IP: 82.80.54.89דווח על תגובה זו

  • 75.

    דווקא במצב דברים כזה יש לעודד

    בת אל, 18/09/05 13:17

    את הצוות הרפואי של בית החולים העלול להיתפס למרה שחורה ולומר להם, שהציבור בכללו כן מאמין ביכולתם המקצועית וכן סומך עליהם כמי שהוכיחו עצמם בעבר שוב ושוב בהצלת חיי אדם ובהקלה על תחלואים ומחלות.
    ב''ה

    IP: 81.218.242.68דווח על תגובה זו

  • 74.

    מילא. האיש רצה לעשות מכה

    דניאלי, 18/09/05 12:23

    מה אשם הבית חולים. אלפי השתלות אחרות נתנו חיים חדשים לאנשים. דברים כאלה קורים. צריך למסד את זה חוקית והכל יהיה בסדר וגם אז לא בטוח שלא יהיו תקלות.

    IP: 81.218.242.68דווח על תגובה זו

  • 73.

    גם אני עברתי טיפול

    קובי, 18/09/05 11:04

    בבלינסון ואני מאוד מרוצה מהטיפול שקיבלתי.

    IP: 81.218.242.68דווח על תגובה זו

  • 72.

    רק הבוקר משרד הבריאות

    שמעוני, 18/09/05 11:01

    טרח להודיע שהקים ועדת חקירה בנושא השתלות כליה. בינתיים בביילינסון הצילו עד היום לדעתי, אלפי אנשים בניתוחי השתלת כליות. לכן אני סבור, שההתנפלות על בית החולים, ממש לא במקום. אם יש שצריך להפנות אליו אצבע מאשימה זה משרד הבריאות הרדום והשר העומד בראשו העסוק בתככים פוליטיים למען הבוס שלו ביבי נתניהו, השפן הברחן.

    IP: 81.218.242.68דווח על תגובה זו

  • 71.

    אם אין חקיקה במדינה

    שימרית, 18/09/05 10:57

    מה רוצים מבית החולים? או מהצוות הרפואי? שידאגו קודם לחוק מסודר ושהכל יהיה ברורו ונהיר ואז נראה. חקיקה עכשו. בית החולים לא אשם. הם עושים שם מלאכת קודש בהצלת חיי אדם.

    IP: 81.218.242.68דווח על תגובה זו

  • 70.

    38 כל הכבוד. אני מסכים

    מאירסון, 18/09/05 10:54

    עם כל מילה שכתבת זו האמת לאמיתה. מתעסקים בשטויות במקום בדברים החמורים באמת. תקלות קורות. בלניסון בית חולים מצויין. ניתוח המצב שכתבת משקף את המציאות לאמיתה.

    IP: 81.218.242.68דווח על תגובה זו

  • 69.

    טופלתי במרכז הרפואי

    אליק, 18/09/05 10:52

    בלינסון ואני מוכרח לומר, שהם היו יותר מבסדר. הן ברמת היחס והן ברמה המקצועית. יש תאונות, כמו בכל מקום. חבל מאוד, אבל זה לא נכון להכפיש כעת, בזעקות שבר, את בית החולים. הם עושים עבודה גדולה.

    IP: 81.218.242.68דווח על תגובה זו

  • 68.

    אני עדיין חושב

    אירית, 18/09/05 10:50

    שבלינסון הוא אחד מבתי החולים היותר מקצועיים ויותר רציניים בישראל. בארגון גדול כזה, קורה שיש לעיתים תקלות, אבל בסך הכל הצוות סופר דופר מקצועי. בדוק!!!!!

    IP: 81.218.242.68דווח על תגובה זו

  • 67.

    לי עשו שם השתלה ואני בריא כמו

    סברין, 18/09/05 10:49

    אריה. דברים כאלה קורים. די עם ההתלהמות.

    IP: 81.218.242.68דווח על תגובה זו

  • 66.

    כל הכבוד לבלינסון על

    זיוה, 18/09/05 10:49

    על המהלך התקשורתי המדהים. איזה סיפור מהמם. ברצלונה, אשתו לא ידעה. חבר קרוב. סיפור מדליק. כל הכבוד. בית ספר ביחסי ציבור.

    IP: 81.218.242.68דווח על תגובה זו

  • 65.

    בלינסון אחלה בית חולים

    שרמן, 18/09/05 10:47

    די עם השטויות.

    IP: 81.218.242.68דווח על תגובה זו

  • 64.

    ספין תקשורתי של בלינסון

    יותם (תומך טיש), 15/09/05 11:21

    לא מספיק שהם התרשלו בניתוח, לא מספיק שאף אחד לא ניגש אליו כשהוא צילצל בפעמון (וכולנו יודעים איזו אדישות מגלים בבתי חולים לצילצולים האלה), לא מספיק שהם התרשלו בלהציל את חייו ולהוריד אותו לניתוח דחוף, לא מספיק שהם מצטדקים שכשהבטן סגורה כבר אין הרבה סיכוי להצילו, אז עכשיו גם לא מכבדים את המת ומלכלכים עליו ברבים שהוא עשה זאת בשביל כסף.
    בטוח שראשי מחלקת ההשתלות שמשתכרים עשרות אלפי ש''ח בחודש לא יודעים מצוקה מהי, והם לא בוחלים בשום אמצעי בכדי להוריד מגבם את הביקורת על הרשלנות שלהם ובשביל לכסות על התחת שלהם.

    רק טיש יתקן את המדינה.
    פרטים ב: www.tish.org.il

    IP: 85.64.192.93דווח על תגובה זו

  • 63.

    תכבדו את רצונו וזכרו..

    אישה אחרת, 15/09/05 10:54

    דיי תפסיקו !!- הבן אדם מת כי רצה קצת להתקדם בחיים להתחיל חיים חדשים לעזור לסובבים אותו,עמד להציל חיים ואתם מתעסקים בנושא סחר או לא אם זה חוקי או לא? תכבדו אותו את זיכרו לפחות למען בני משפחתו והחברים השכולים גם אם אדם החליט דבר כזה בלי לספר לאיש משמע שרצה שהנושא ישמר בסוד,נכון לאף אחד לא מגיע למות לא אם עשה זאת כי הוא זקוק לכסף ורצה קצת טוב בחיים או כי רצה לעזור. חבל שאנשים משמיצים ופוגעים ושהמדינה והתיקשורת מתעסקת ברכילות !! יהי זיכרו ברוך,ונזכור אותו תמיד...

    IP: 81.218.129.18דווח על תגובה זו

  • 62.

    כבדו את המת במקום לשון הרע

    יסמין, 15/09/05 03:30

    הבן אדם מת כי עמד להציל חיים ואתם מתעסקים ב ''אם זה חוקי או לא ''? לפחות למען בני משפחתו אלמנה ויתום והורים שקולים כבדו את המת במקום להגיד שעשה את זה למען כסף , גם אם כן לאף אחד לא מגיע למות לא אם עשה זאת כי הוא עני או לא כי הוא עשה זאת כי רצה לעזור. חבל שהמדינה מתעסקת קודם ברכילות !!!!!!!!!

    IP: 86.133.198.101דווח על תגובה זו

  • 61.

    כנראה שלא הרבה מבינים את המצב

    ענת, 15/09/05 03:28

    אחותי, בחורה בת 28 ממתינה להשתלת כליה מגיל 11.

    17 שנים ולא מצאו לה כליה מתאימה.

    אם הייתי מתאימה - הייתי תורמת לה. לצערי לא נמצאה לה כליה תואמת במשפחה.

    אם היה לי כסף לא הייתי מהססת לקנות לה כליה: בישראל או בחו''ל.

    חלק מהתגובות שהתפרסמו פה - שברור שהמגיבים לא חוו ולא מבינים חצי דבר בנושא - מקוממות אותי.

    רכישת איברים בישראל זה לא דבר חדש. דרך אחותי ראינו כמה ''קרובי משפחה'' שתרמו. אחותי מכירה את השמות, ועיתונאים רודפים אחריה ואחרי עוד כמה חולים שמכירים את התופעה מקרוב - אבל אחותי וחבריה למחלה - מסרבים לשתף פעולה עם העיתונאים- שרובם רוצים סקופ - ולא ממש לעזור.

    לאסור סחר באברים זו צביעות. הממשלה ומשרד הבריאות בישראל לא מספקים מענה אמיתי לבעיה - כל שנה גודל מספר הממתינים להשתלות, אבל אין מספיק תרומות.

    לדעתי יהיה אמיץ יותר להכיר בעובדות ולחוקק מכירת איברים בחוק - כך שהתורם יהיה מוגן ויקבל את מלוא כספו (שפעמים רבות הולך למתווכים) .



    IP: 24.16.21.58דווח על תגובה זו

    • צר לי על מצבך אבל...

      לילך, 15/09/05 10:34

      אם היית קונה כליה לאחותך, היית ודאי קונה אותה מאדם שמצבו הכלכלי קשה. גוף האדם זה לא אוטו עם חלקי חילוף ובטוח שלא מטבע עוברת לסוחר. מצבך עצוב ואני לא הייתי מהססת לתרום לקרוב משפחה אם הייתי מתאימה. אבל לסמא אדם במצוקה כלכלית ולהוליך אותו לסיכון רפואי ובריאותי עבור בצע כסף? מדוע? חיי אחותך יקרים מחייו?

      IP: 194.90.218.58 דווח על תגובה זו

  • 60.

    1.1 מיליארד שקל בשנה?

    חם או יפת, 15/09/05 02:01

    נראה לי שהכתבים קצת מבולבלים. 1.1 מיליארד שקל זה בערך עשירית מתקציב הבריאות כולו. לא נראה לי תבדקו את עצמכם ותתכילו לעשות את העבודה שלכם כראוי (גם העורכים)עיתנאות זה לא לספר סיפור יפה אלא גם לבדוק את העובדות ולהשתדל לא לכתוב שטויות (במיוחד אם זה לא הכרחי

    IP: 80.178.213.34דווח על תגובה זו

  • 59.

    משהו מסריח[?]

    ש, 15/09/05 00:22

    אף אחד לא ידע שהוא נותן כליה, לרופאים סיפרו שוא חבר,
    מה הביא את האיש לעשות בסתר מעשה זה, ומה גרם לו למות מיד אחרי,
    האם מישהו היה מעוניין שלא נדע איך הובא לשולחן הניתוחים, האם למקבל הכליה יש סיבות טובות לקבל עכשיו שמירה ועילום שם?

    IP: 62.0.182.142דווח על תגובה זו

  • 58.

    אני חושבת שבי''ח צריך לעשות בדק

    דניאלה, 14/09/05 22:13

    בית שדברים כאלה לא יתרחשו יותר

    כואב לי על המשפחה האישה הילד

    חבל שכך בן אדם מסיים את חייו

    IP: 217.132.84.245דווח על תגובה זו

  • 57.

    כבר פירסמתם מחקר בנושא!!!

    דן, 14/09/05 20:36

    פירסמתם לפני כחצי שנה מחקר על סחר בכליות והכסף שקשור לענין,אולי תבהירו את הענין הכספי כפי שפורסם? זה מענין.

    IP: 217.132.225.176דווח על תגובה זו

    • אני זוכר-הם לא?

      היה מחקר, 15/09/05 12:06

      אתה צודק פורסם באתר מחקר בנושא והוא התפרסם גם בווינט,חבל שלא הכניסו אותו כדי להבין את הצד הכספי בסיפור.

      IP: 213.8.54.57 דווח על תגובה זו

  • 56.

    מה עם הכליה השניה? האם נתרמה? (ל''ת)

    ריטה, 14/09/05 19:09


    IP: 217.132.113.150דווח על תגובה זו

  • 55.

    לכו לראות את הסרת איילנד

    ח, 14/09/05 18:00

    מזעזע לחשוב שאנשים מיוזמתם מוכרים איברים. עוד יותר מזעזע הם המקרים שיתרימו אנשים בעל כורכם וזה קיים. והכי מזעזע זה שייצרו בפס יצור אנשים משובטים וירצחו אותם אח''כ בשביל האיברים שלהם.

    חייבים לחוקק חוק שאין סחר איברים.
    ותרומות רק מן המת ורק באופן אנונימי.

    IP: 132.77.21.170דווח על תגובה זו

    • יישר כוח. אתה צודק (ל''ת)

      פרחיה, 14/09/05 18:22


      IP: 62.202.85.9 דווח על תגובה זו

  • 54.

    ד''ר ליאוניד אידלמן רוסי טוב לל

    ד''ר ליאוניד איד, 14/09/05 17:48

    ד''ר ליאוניד אידלמן רוסי טוב ללא בעיות כלכליות וישראלים צריכים למכור כליות כדי לשרוד וכן...גם לממן קליטת עוד רוסים

    IP: 66.245.231.60דווח על תגובה זו

  • 53.

    ד''ר ליאוניד אידלמן רוסי טוב לל

    ד''ר ליאוניד איד, 14/09/05 17:47

    ד''ר ליאוניד אידלמן רוסי טוב ללא בעיות כלכליות וישראלים צריכים למכור כליות כדי לשרוד וכן...גם לממן קליטת עוד רוסים

    IP: 66.245.231.60דווח על תגובה זו

  • 52.

    לפי התורה אסור לתלוש אברים

    הרב נחום רשקס, 14/09/05 16:46

    מגופת יהודי בכל תנאי כי זה ביזוי המת

    IP: 62.0.48.18דווח על תגובה זו

    • ניצול

      שאול, 14/09/05 17:16

      ''התורה'' ניתנת לפרשנות מאד רחבה.
      שנוח (המקבל דתי) ניתן לתרום ושלא נוח אז אסור...
      עד מתי תמשיך החברה החרדית לעשוק את החברה בישראל?

      IP: 69.195.87.215 דווח על תגובה זו

      • יש לך כרטיס תורם?

        מושתל כליה, 14/09/05 21:22

        לא ראיתי שהלא-דתיים עומדים בתור לתרום.
        לפני הרבה שנים קראתי מאמר של יהונתן גפן שבקלות דעת תקף את ההשתלות מנפטרים כאילו שהרופאים רק מחכים שהוא ימות כדי לגנוב לא את האיברים.
        יום נעים!

        IP: 69.209.136.198 דווח על תגובה זו

    • אל תתחזה. אתה לא רב

      דתית מאד, 15/09/05 10:47

      ההלכה מתירה-ואף מעודדת, מטעמי פיקוח נפש- השתלה מהמת של כל איבר חוץ מאשר לב.זאת כיון שהוצאת לב מתורם (אפילו במצב של ''מוות מוחי'') נחשבת להריגתו (ואם התורם מת לגמרי, הרי שהלב אינו ניתן להשתלה).
      לפי הפסיקה המקובלת, ואף המחמירה, אין שום בעיה לחתום על כרטיס ''אדי'' ולא לסמן את תרומת הלב. וכך עושים דתיים רבים.
      יש גם אפשרות להגביל בכרטיס ''אדי'' את ההשתלות בכך שיאושרו ע''י רב המקובל על המשפחה.
      לפני מספר חדשים נהרג בן דודי בתאונת דרכים. משפחתו- משפחה דתית מאד, אביו תלמיד חכם ובקי בספרות ההלכתית- תרמה את כליותיו להשתלה.
      ''רבנים'' כמוך מוציאים דיבה רעה על הציבור הדתי. תלמד משהו לפני שאתה כותב.

      IP: 85.65.70.234 דווח על תגובה זו

  • 51.

    הודעה חשובה לחולי כליות!

    אלי, 14/09/05 16:12

    הודעה רצינית! קחו לתשומת ליבכם!

    לכל המעוניין-בחור בשנות ה-20 לחייו רוצה לתרום כליה. הבחור הינו בריא לחלוטין ללא כל עבר רפואי. סוג דם +B . לפרטים אנא השאר הודעה בתיבת הדוא''ל המצורפת בזאת. ASHVHAM@WALLA.CO.IL

    IP: 81.218.37.232דווח על תגובה זו

  • 50.

    המנתח הוא מתנחל! (ל''ת)

    יודע דבר, 14/09/05 15:37


    IP: 62.0.48.18דווח על תגובה זו

    • ויודע דבר-טפש! די לשנאת יהודים (ל''ת)

      אזרחית, 14/09/05 20:16


      IP: 24.42.224.72 דווח על תגובה זו

  • 49.

    מנצלים את העוני להשתלת איברים (ל''ת)

    בושה, 14/09/05 15:37


    IP: 85.65.189.36דווח על תגובה זו

  • 48.

    אני לא מבינה-השתלתי אלפי

    רפאלה קוזינסקי, 14/09/05 15:29

    צפרניים לנשים בקליניקה שלי (02/67189456) ללא כל נזק!
    למה בילינסון מחסל חולים?

    IP: 62.0.48.18דווח על תגובה זו

    • it s so sad but (ל''ת)

      you made me lou, 14/09/05 20:55


      IP: 192.94.164.248 דווח על תגובה זו

  • 47.

    החלטתי להפסיק לשלוח להשתלות

    ד''ר שולה ליפשיץ, 14/09/05 15:21

    בבילינסון ולעבור לתה''ש-בילינסון לא מנוסים מספיק

    IP: 62.0.48.18דווח על תגובה זו

  • 46.

    להפסיק השתלות בבילינסון-הם לא

    ד''ר רועי לרנר, 14/09/05 15:19

    מיומנים!

    IP: 62.0.48.18דווח על תגובה זו

  • 45.

    יש לאפשר רק תרומות משפחה קרובה

    פרחיה, 14/09/05 15:10

    הכוללת הורים, בנים או אחים. התורם א''ז היה גרוש ובבית החולים השאיר רק מספר טלפון של חבר, לא של משפחתו. גרושתו ויתר בני המשפחה נדהמו לשמוע על התרומה . מזמן כבר שללתי את הרעיון הנורא לאפשר תרומת כליה עבור תשלום מהמדינה או כל תגמול אחר. מדובר במסחר חסר מצפון שחסרי כל ובעלי חובות מתפתים לו. אולי הסכנה בתרומה אינה גדולה אך למה כל תורם כליה מקבל אוטומטית מהביטוח הלאומי 30 אחוזי נכות? יש לעודד נכונות לתרומה מנפטרים ממוות מוחי. הפוטנציאל רחוק ממיצוי.

    IP: 81.63.104.189דווח על תגובה זו

  • 44.

    הם ימצאו דרך לאכוף את הוועדות

    חלי, 14/09/05 15:06

    הדבר הזה יגרום לתרומות כילייה בתנאים של מדינות עולם שלישי! מי שצריך כליה יעשה הכל בשביל לקבל אותה ואנשים שזקוקים לכסף נואשות גם ימכרו כילייה וזה יעשה בתנאים לא סניטריים ויגרום להרבה נזק!

    IP: 81.218.111.105דווח על תגובה זו

  • 43.

    טוב סוחר כליות קרוב מאח רחוק (ל''ת)

    על זה נאמר, 14/09/05 15:01


    IP: 217.132.245.246דווח על תגובה זו

  • 42.

    אני בעד סחר באברים מרצון

    חביבה רייך, 14/09/05 14:55

    ברור שהמוכר היה מעונין למכור. לא כפו עליו ולא הכריחו אותו. והקונה קיבל כליה ובטח שילם משהו בסביבות 70 אלף שקל. אז למה לא בעצם? סה''כ ניתן, לא מומלץ, להסתדר עם כליה אחת. וכסף לאדם העני יכול לסדר אותו ליותר משנה.
    ברור שאני יותר בעד הוצאת כליה מהמת, אבל כמה אנשים לפני מותם חותמים על כזה טופס??. חבל שלעמוד זה לא התווסף לינק למילוי טפסים לתרומת אברים. של.

    IP: 80.178.190.202דווח על תגובה זו

    • זו התוצאה של סחר באברים-יש

      דניאל עורי, 14/09/05 15:22

      להפסיק השתלות בארץ מיד

      IP: 62.0.48.18 דווח על תגובה זו

  • 41.

    הכל בזכות ביבי

    אבי, 14/09/05 14:21

    ביבי יצר מצב בארץ שלשליש יש כסף(בהגזמה), שליש חולמים שיום אחד יהיה להם כסף ולשליש נוסף לעולם לא יהיה כסף!!!!

    IP: 81.218.238.13דווח על תגובה זו

    • והשאר ירדו מהארץ וחבל לא????? (ל''ת)

      @משה, 14/09/05 14:50


      IP: 60.224.89.45 דווח על תגובה זו

    • שיבינו כולם מאיפה בא ה ב י ב י

      לא אבי!!!!!!, 14/09/05 14:51

      ביבי העביר לתודעה ולמערכת הישראלית רעיונות אשר אינם מתאימים. אנחנו לא בשלים לאמריקניזציה הזו! קפיטליזם הוא לא התשובה למדינה החייה חמישים ושבע שנים במצב חירום מעשי ומשפטי!!! ראה מה קורה בניו אורלינס: שם כל אדם לעצמו, כך חזו רואי השחורות בעבר וכך זה במציאות היום. זה נראה לך ישים אצלנו? ביבי אינו אשם רק בעוני, אלא בטירוף המערכות שקורה בישראל מאז רצח רבין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      IP: 65.96.15.219 דווח על תגובה זו

    • כל כך נכון.. (ל''ת)

      פיקס, 14/09/05 14:59


      IP: 212.199.55.250 דווח על תגובה זו

  • 40.

    העולם התחתון מוליך שולל ,(בצע)

    @משה, 14/09/05 14:13

    איך יכול ליקרות דבר שכזה?מכירת איברים מיתבצעת בחול על ידי העולם התחתון להחזיר חובות,אם הם הצליחו לעבוד על בית החולים אסור להרפות מהם ולהעמידם לדין,יש המון סימני שאלה וחיבים לחקור עד הסוף!לא משנה אם הניתרם עמיד או עני חוק זה חוק!!!!!!!

    IP: 60.224.89.45דווח על תגובה זו

  • 39.

    מתחמקים מאחריות?

    דודו, 14/09/05 14:12

    שוב מחדל וסיבוך ''נדיר''. מסריח?

    IP: 132.74.73.243דווח על תגובה זו

  • 38.

    השתגעתם ? מה קרה ?

    מושתל כליה, 14/09/05 14:08

    ילדים בני 17 שוחטים זה את זה עם סכינים ובקבוקים!
    מאות מתים בכבישים !
    חיילים וילדי תיכון מתאבדים!
    העולם התחתון מחסל כל יומיים אזרחים ( גם תמימים).
    מאות אלפים ללא אוכל ועבודה!
    =====
    ומכל השכול הזה, תרומות איברים להשתלה הן ספורות!!!
    במקום להתעסק בפשע הגדול של השתלת כליה והצלת חיים תתחילו להתעסק במניעת ההרוגים ובמציאת פתרון לחולים האומללים.
    לאן הגענו? רופאים מוצגים כפושעים, ואילו ראש הממשלה שמנהל פה מאפיה של שחיתות יחד עם חצי מהמועצות המקומיות והעיריות שלא לדבר על משרדי ממשלה, חברות ציבוריות ועוד ועוד ... כל אלה כשרים ???
    בושה, המדינה הזו הפכה לבית קברות של אזרחיה, בית קברות פיזי ונפשי.
    מסכנים הילדים שלנו.


    IP: 217.132.39.38דווח על תגובה זו

    • צודק

      מושתל, 14/09/05 15:12

      שאלה לכל הצדיקים:
      כרטיס תורם יש לכם?
      מי שלא יודע מה זה דיאליזה לא יודע על מה הוא מדבר.
      אני לא שילמתי אבל אני לא מאשים אף אחד שמשלם.
      כדאי גם לזכור שאם מישהו משלם בעד כיליה הוא מקצר את זמן ההמתנה למישהו אחר שמחכה בתור.

      IP: 69.209.136.198 דווח על תגובה זו

  • 37.

    חבל על הזמן

    אריק, 14/09/05 14:08

    עד מתי עוני במדינה הזאת יגרום לאנשים למכור את עצמם חלק אחרי חלק.

    IP: 212.117.142.6דווח על תגובה זו

  • 36.

    כיסוי תחת

    מיקי, 14/09/05 13:50

    יכולת החקירה של בית החולים בלינסון מרשימה ממש. יכול להיות שכמה מהרופאים שם טעו בייעוד שלהם.
    באמת מרשים איך הם חשפו את סחר האיברים, לפני שגופת התורם הספיקה להתקרר.
    אולי עדיף היה אם הרופאים היו עוסקים בעניניהם ונמנעים מלהרוג תורמי איברים.

    IP: 10.17.41.14דווח על תגובה זו

    • אתה צודק

      דניאלה, 14/09/05 22:11

      לפני כל דבר למה לא ממתינים לתוצאות נתיחת הגופה, יתכן כי מדובר ברשלנות רפואית'
      גם אם מדובר במכירת כליה (שאני מאמינה שנבעה מקשיים עקב המצב הכלכלי העגום של כולנו) אולי היה גם כשל אם הבחור לפני שבועיים לא יכל לעמוד בהרדמה למה לנתח, שאתם יודעים שאולי הוא לא יעמוד בניתוח
      יהיה זכרך ברוך

      IP: 217.132.84.245 דווח על תגובה זו

  • 35.

    פתרון בעית החולים בעדיפות (ל''ת)

    איציק, 14/09/05 13:35


    IP: 196.33.93.162דווח על תגובה זו

  • 34.

    מה קרה? זכות האדם על גופו!

    סקרן, 14/09/05 13:17

    אולי יסבירו המתחסדים מדוע ישנה בעיה בעיה כאשר אדם בוחר למכור את אבריו תמורת כסף מרצונו החופשי? היום החוק מתיר לאשה לרצוח את בנה התינוק בתהליך המכונה בעדינות הפלה, וזאת בשם זכות מוזרה המכונה ''זכות האשה על גופה'' אז מדוע בהתאם לזכות זו לא יורשה אדם להעמיד את אבריו למכירה פומבית ולמכור אותה למרבה במחיר?

    מישהו מוכן לטרוח ולהסביר לי?

    IP: 192.117.127.193דווח על תגובה זו

    • אז בוא תבין

      המושתל שנשתל, 14/09/05 14:16

      לא מנסים לעצור את קונים, בד''כ גם לא את המוכרים. מנסים לעצור את המתווכים ולמנוע יצירת שוק איברים שחור כמו בסין, ברוסיה, באנגליה ועוד מקומות.


      להסביר לך את ההשלכות של שוק כזה על התורמים שלפעמים נדחפים לסיכון חיים ממוצקה כלכלית, או שאת זה אתה מבין?

      IP: 192.115.31.222 דווח על תגובה זו

    • אתה צודק, הפלה = רצח בכוונה (ל''ת)

      אם מודאגת, 14/09/05 14:16


      IP: 194.90.175.39 דווח על תגובה זו

  • 33.

    לגשת לעיקר

    מ, 14/09/05 13:10

    אני לא מבינה את ההתעסקות הזו בשאלה אם היה סחר איברים או לא.
    נראה לי שיש כאן ניסיון נואש של הבית חולים להתחמק מאחריות.
    יותר חשוב לבדוק היכן הי כשל רפואי שגרם למוות.
    הניתוח התבצע בבית חולים ''בלינסון'' ולא במדינה בעולם השלישי.

    IP: 80.230.43.45דווח על תגובה זו

  • 32.

    קורבנות העוני של הקפטליזים החז (ל''ת)

    קורבן של עוני, 14/09/05 13:05


    IP: 85.65.189.36דווח על תגובה זו

    • אני לא מסכימה איתך

      kj, 14/09/05 13:56

      אני לא מסכימה איתך
      זה לא שאלה של עוני
      יש שאוכלים לחם ומים
      ומאושרים ויש שיש להם
      הכל ואין להם כלום
      אסור לשפוט

      IP: 212.243.143.58 דווח על תגובה זו

  • 31.

    השחיתות כהרגלה התגלתה במקרה (ל''ת)

    מסכן התורם נוצל, 14/09/05 13:03


    IP: 85.65.189.36דווח על תגובה זו

  • 30.

    מה זה משנה???

    עופר, 14/09/05 12:58

    בית החולים פישל, המטרה של המנותח לא משנה את העובדה שבית החולים נכשל

    IP: 147.236.238.136דווח על תגובה זו

  • 29.

    זה לא סחר באיברים

    צ, 14/09/05 12:57

    חבל שאדם מגיע לשפל כלכלי כזה ובשביל
    להציל את משפחתו הוא נאלץ למכור כליתו
    אבל זה לא סחר באיברים להבדיל ממסחרה
    של איברים הנעשית במזרח הרחוק.

    IP: 64.12.117.14דווח על תגובה זו

  • 28.

    ולכן הגיע לו למות?

    ג, 14/09/05 12:56

    ונגיד שהוא קיבל כסף על הכליה, זה אומר שבית החולים היה צריך להיזהר פחות?

    IP: 212.143.96.149דווח על תגובה זו

  • 27.

    לחייב תרומה מן המת

    מציל חיים, 14/09/05 12:42

    צריך חוק שיחייב לקחת אברים ראויים להשתלה מן המתים. בלי שיקול דעת למשפחות, לרבנים ושאר אנשים חסרי אלוהים. אם מישהו מת ואיבריו יכולים להציל חיי אחרים - חובה לקחת.

    IP: 213.8.80.170דווח על תגובה זו

    • הרבנים ותרומות אברים-ל29

      אהרן, 14/09/05 14:07

      הרבנים דוקא מעודדים תרומת אברים מהמת. הרב אבינר למשל אפילו נושא עליו כרטיס של ''אדי''. אבל אתה מצאת עוד סיבה לתקוף רבנים.

      IP: 62.90.144.143 דווח על תגובה זו

    • תגובה למציל חיים

      אזרח עונה, 14/09/05 14:24

      למה להגיב בנושא שאין לך מושג בו ממת אי אפשר לקחת איברים פרט לקרנית וגם זה בשעות הראשונות כל שאר איברים ברגע המוות הם נהרסים כי אין להם אספקת דם ומרגע שדם לא מגיע האיבר נהרס ואנו יכול לתפקד שוב . לכן התורמים הם או אדם חי שמעונין לתרום או מי ששוכב בטיפול נמרץ עם מוות קליני [ מוות מוחי ] והוא מחובר למכונות הנשמה ואינפוזיה שמחזיקים אותו בחיים עד שנלקחים האיברים ואז מנתקים אותו ואז הוא מת גם פיסית לכן אין מקום לבירבורים שלך על הרבנים איני אדם דתי אבל לא צריך סתם לקשקש על נושא שאינך מבין בו

      IP: 194.90.76.114 דווח על תגובה זו

      • רק תרומות מהמת

        פרחיה, 14/09/05 15:41

        אולי אינך אדם דתי אך את הידע שלך בביולוגיה, ידע במרכאות כפולות, קבלת בטח בישיבה. שטויות כמו שלך נדיר לקרוא אפילו במעריב. ונכון אתה באמת חי בטפשות לאנד. רק השתלה מהמת, לא לא הוצאת גופות מהקבר אלא הוצאת אברים ממי שמוחו מת וגופו מתפקד באמצעות מכונות, היא הפתרון. ואם לא ניתן עוד להמתין לתרומה מהמת אז רק מהורה, בן או אח של החולה.

        IP: 62.202.85.9 דווח על תגובה זו

        • תגובה לפרחיה

          אזרח עונה, 14/09/05 18:30

          לגבי היכן למדתי פיסיולוגיה אנטומיה וביולוגיה אבהיר איתך אחר כך אקדים ואומר שהמוסד האקדמי בו למדתי בארץ את היית מתקבלת כעובדת נקיון או כמגישה במזנון בודאי לא כסטודנטית מן המנין לעצם העינין אם את מסוגלת לקרא ולהבין מאמר מדעי תגלשי לך באנטרנט ל..
          CORNEAL PHISIOLOGYשם תראי שכלי דם של העין OPHTALMIC ARTERY מגיע עד הIRIS והDILATOR PUPILAE שזה האזור ממנו מתחילה הקרנית אבל הקרנית עצמה אינה מחוברת ישירות לכלי דם והיא ניזונה מהסוכרים [[ כן כן הסוכרים ]] וחומרי המזון בסביבתה ולכן ניתן לקחת קרנית בשעות הראשונות למוות וכן ניתן לשתול קרנית מאדם לאדם גם אם הם בעלי סוג דם ורקמות שונים . כך גם לגבי שערות אבל זה בתחום המחקר בלבד כי זה לא מעשי לקחת שערות ממת . אבל אם אינך יודעת לקרא מאמר מדעי פשוט תשאלי את הרופא שלך או אדם מלומד בתחום מדעי הטבע . עכשיו לגבי הערותיך על ה'' ידע מהישיבות '' וממוסדות חרדיים '' אז בואי נעשה עסקה אני או את נשלם סך של 2000 שח לטובת בית תמחוי שאת תבחרי את תבחרי מתווך אני אציג לו תעודות אקדמאיות ישראליות תציגי את שלך ולמי שיש פחות השכלה פורמאלית ישלם לבית תמחוי 2000 שח אני חושב שאני מאוד פר . כל מה שתצטרכי לעשות זה לענות בחיוב ופרטים של המתווך שעליו תחליטי אם לא אז כדאי שתכתבי ותגיבי על בישול אפיה מריטת גבות וגילוח רגליים בלבד ולא בתחומים שהם מעל להבנתך ועוד ולכנות דוקטורים שהוסמכו במוסדות אקדמאים '' לומדי מוסדות חרדיים '' אני בכלל מצטער שאני יורד לרמה הזאת אבל החלטתי שאחת ולתמיד הגולשים שעדיין לא הכירו אותך ידעו מי זאת פרחיה . מחכה לתגובתך

          IP: 194.90.76.114 דווח על תגובה זו

          • לא צריך דוקטורט

            פרחיה, 14/09/05 22:41

            באינטרנט יש תשובה לכל. כמובן שלא אתווכח אתך על טיב הדוקטורט שלך. ברור לי לחלוטין שהתבטאותך אינך של אדם שלמד מדעים. נכון שקרנית וגם עור ניתן לקצור מנפטרים שעות לאחר שהלב הפסיק לפעום, ואיני מתווכחת אתך על שהקרנית היא אבר שעוברים בו עצבים אך לא כלי דם, והגלוקוז והחמצן מגיעים אליה בדיפוזיה מהדמעות ומגלגל העין. אך האם אתה יודע כיצד ניתן לקבל לב או כבד מאדם חי?

            IP: 62.202.85.9 דווח על תגובה זו

          • To the point

            Jehova, 15/09/05 00:47

            don't know what formal diplomacy you have but here you failed to understand simple text and respond to the points she raised . Sad but academic education can not cover every thing ....


            IP: 63.80.156.246 דווח על תגובה זו

  • 26.

    תחליפו כותרת-לא מעניין!!!!!

    rr, 14/09/05 12:37

    אוייי איזה הפתעה מוכרים אברים..

    יאאלללהההה למי אכפת....?

    IP: 212.235.16.181דווח על תגובה זו

  • 25.

    שכר בעייתי

    קרן, 14/09/05 12:28

    החשש הגדול שבעתיד לעשירים לא תיהיה בעיה לרכוש להם איבר מבוקש ולעניים המסכנים לא תיהיה תשובה
    זו מחשבה מפחידה.
    וזה בעצם מה שקרה כאן העשיר חי ונראה שיבריא והעני לקבר נשלח.

    IP: 217.132.32.135דווח על תגובה זו

    • אותו הדבר

      מולי שחם, 15/09/05 00:53

      פצצוצת לגבבות - the island
      exactly the same story.

      IP: 207.229.174.78 דווח על תגובה זו

  • 24.

    אני ממש לא מבין מה הבעיה

    spongebob, 14/09/05 12:28

    אדם מעוניין מתוך רצונו החופשי למכור את הכליה שלו

    מה אסור בזה??


    IP: 200.175.65.61דווח על תגובה זו

    • האדם קורבן לעוני של הממשלה .

      טיפש ומטומטם, 14/09/05 13:06

      לשיטתך הנבזית והחולנית : כל מקבלי הבטחת הכנסה
      ימכרו כליות .

      IP: 85.65.189.36 דווח על תגובה זו

    • לא מבין אה?!

      המראה, 14/09/05 14:58

      או שאתה עושה את עצמך או שאתה באמת כזה, כלומר חזיר, אחרים שהמישטר של טרור כלכלי הוביל אותם לייאוש שהופך את חייהם לחסרי ערך, יהפכו להיות חלקי החילוף לעשירים אשר רובם מגיעים לעושרם בדרך לא ישרה, אתה רוצה שאחרים ימותו סתם כך כדי שאתה תוכל להמשיך ל'' לחיות'' כלומר להיתהולל, ולזלול, ומצידך הכל תקין, ככה זה צריך להיות, ובכן ככה זה לצריך להיות, וככה זה לא יימשך, !! וזו הבטחה!!

      IP: 85.64.19.47 דווח על תגובה זו

  • 23.

    כליה עולה 50000 דולר

    דגן, 14/09/05 12:20

    כבר פירסמתם הערכה כזו במחקר אצלכם על מסחר ותיווך בכליות!!! המחקר פורסם בתחילת השנה דומני שבינואר.

    IP: 213.8.54.57דווח על תגובה זו

    • מעניין אם המושתל ישלם לאלמנה (ל''ת)

      50 אלף דולר, 14/09/05 14:07


      IP: 192.168.173.1 דווח על תגובה זו

    • איפה אפשר למכור כליה

      אלי, 14/09/05 20:25

      50 אלף $ למה לא 100 אלף $ , אגמור אם המשכנתא
      משתלם

      IP: 81.218.190.75 דווח על תגובה זו

  • 22.

    Now you know

    Dov, 14/09/05 12:16

    Now you know why almost all Chavre Kenneset go abraod for even the smallest operation

    IP: 84.94.52.27דווח על תגובה זו

  • 21.

    אני רוצה לראות שאם הבן של

    תוהה, 14/09/05 12:16

    אחד מיושבי הועדה המכובדת יזדקק להשתל כליה על מנת להציל את חייו - לא יקנה כליה אלא ימתין בסבלנות עד שתתאפשר ההשתלה בדרך המקובלת. אפילו אם בינתיים בנו יהיה בסכנת מוות

    IP: 212.199.112.144דווח על תגובה זו

  • 20.

    הסיפור הוא המוות לא התרומה

    יואב, 14/09/05 12:16

    איפה כל הבדיקות הרפואיות? בן אדם מת!! מה זה משנה כרגע האם תרם את הכליה מרצונו או תמורת כסף???

    לחקור את הרופאים, לעקוב אחרי הפרוצדורות של ההשתלה עצמה, של הניתוח, של המעקב אחריו. לאחר מכן להתפנות לעסוק בשאלת ההשתלה.

    IP: 217.132.190.93דווח על תגובה זו

    • זה משמעותי

      ציפי, 14/09/05 15:08

      יכול להיות שהתורם הטעה את הצוות הרפואי לגבי מצבו הרפואי על-מנת להטיח את קיום העסקה.

      IP: 132.68.47.96 דווח על תגובה זו

  • 19.

    כל המדינה זה סחר אחד גדול (ל''ת)

    עובד מדינה, 14/09/05 12:12


    IP: 217.132.228.232דווח על תגובה זו

    • כל המדינה מושחתת ובראשה נציבות (ל''ת)

      שירות המדינה, 14/09/05 14:08


      IP: 147.237.70.101 דווח על תגובה זו

    • sdfsdf (ל''ת)

      sdf, 14/09/05 16:38


      IP: 212.117.142.6 דווח על תגובה זו

  • 18.

    זה לגיטימי למכור איברים

    שלומי, 14/09/05 12:09

    יש אדם שמרוויח מעבודתו יש אחד שמקבל כסף בירושה יש אחד שזוכה בהגרלה ויש אחד שמוכר איברים מיגופו כול אלא דרכים לגיטימיות להרוויח ... אך יש דרכים לא לגיטימיות לדוגמא לגנוב לשדוד לרצוח לקחת שוחד... וכו' .ואת זה חברי הכנסת צריכים למנוע אך הם נטפלים לאנשים החלשים שרק רוצים להתפרנס אפילו שזה על חשבון בריאותם

    IP: 84.228.199.126דווח על תגובה זו

    • חבלז

      אריק, 14/09/05 14:10

      חבלז

      IP: 212.117.142.6 דווח על תגובה זו

  • 17.

    בחיים

    אני, 14/09/05 12:03

    לא יצליחו לדעת אם באמת כליה שנתרמת מתורם חי מקורה בסחר אברים או בהקרבה שבין חברים.
    דברים שנסגרים בין התורם לנתרם בחדרי חדרים לא תמיד יגיעו לרופאים
    שבפניהם אפשר לעשות הצגות שהשניים חברים טובים ואכלו מאותו מסטינג. מה גם שככל שיוחמרו התנאים והבקרה - כך המוח היהודי ימצא דרכים לעקוף את התקנות ולראיה, כבר עכשיו ישראלים טסים לחו''ל (התורם והנתרם) כדי לעבור זאת שם .

    IP: 84.109.165.181דווח על תגובה זו

  • 16.

    האם בכך שהחולה נפטר...

    HasH, 14/09/05 12:00

    האם בכך שהחולה נפטר העניין פוטר מאשמה את בי''ח בלינסון???
    בתגובתם היה ניכר ביותר הלהט וההתרגשות על ציון העובדה ש''הפציאנט'' היה סוחר איברים ולא חבר קרוב, כאילו שבעקבות הגילוי אז זה בסדר שהוא מת...

    מערכת הבריאות חולה!!!

    IP: 83.130.203.190דווח על תגובה זו

    • זה רלוונטי

      אני גם, 14/09/05 15:10

      יכול להיות שהתורם הטעה את הצוות הרפואי לגבי מצבו הרפואי על-מנת להטיח את קיום העסקה.

      IP: 132.68.47.96 דווח על תגובה זו

      • לא ניתן להטעות צוות רפואי לפני

        דניאלה, 14/09/05 22:24

        ניתוח כל אדם חושש לחייו
        (הרי בוצעה לבחור הרדמה לפני שבועיים והוא לא עמד בא)
        וזה שהבחור נפטר להערכתי נובעת מכשל רפואי חמור

        IP: 217.132.84.245 דווח על תגובה זו

  • 15.

    הגיע הזמן לחקור סחר באיברים.

    עסאם, 14/09/05 11:42

    מעניין אם יעלו על ח''כ מח'ול שהפך את העיסוק בכך למכרה זהב.

    IP: 194.90.133.162דווח על תגובה זו

  • 14.

    למכירה מוח כחדש לא משומש (ל''ת)

    פעיל ליכוד, 14/09/05 11:41


    IP: 82.80.50.13דווח על תגובה זו

    • גדול! ענק! - אתה פשוט גדול (ל''ת)

      לא מהליכוד, 14/09/05 11:56


      IP: 85.250.18.13 דווח על תגובה זו

    • מוח של פעיל ליכוד???

      spongebob, 14/09/05 12:31

      מעדיף להשתיל מוח של שמפנזה

      IP: 200.175.65.61 דווח על תגובה זו

  • 13.

    להתיר סחר באיברים

    תורם פוטנציאלי, 14/09/05 11:32

    הרי יש חוק שהאדם אדון על גופו, אישה יכולה להפיל מתי שהיא רוצה. אז למה שלא יוכל לכרות לעצמו יד או למכור כליה???

    לפי מה שתואר בכתבה האיש בכלל לא היה אחד העניים של ביבי, הוא אמר לאשתו שהוא נוסע בענייני עבודה. לא בדיוק גם שכיר בשכר מינימום? הוא רצה להרוויח כסף על חשבון גופו.

    בכל מקרה, יש סחר איברים, ויהיה סחר באיברים מתחת לשולחן גם אם יחוקקו עשרות חוקים. רק שהמחיר פשוט יעלה ככל שהסחר יהיה פחות חוקי.

    גם אם האיש מוכר כליה הוא עדיין עושה טובה לחולה שאולי ימות אם לא יקבל את הכליה. ומה זה כליה לעומת מאה אלף שח?

    IP: 84.94.14.232דווח על תגובה זו

  • 12.

    Poor Guy

    Hilary, 14/09/05 11:31

    The blame falls on the system and the middlemen. All he wanted to do is help his family out of poverty. My heart goes out to them.

    IP: 84.43.101.40דווח על תגובה זו

  • 11.

    אז אם ידעתם-זאת עבירה על החוק (ל''ת)

    איש חזון, 14/09/05 11:28


    IP: 85.250.93.151דווח על תגובה זו

  • 10.

    אישה שמשכירה את רחמה היא...

    יהודי, 14/09/05 11:26

    סוחרת עוברים?

    הרופאים מטייחים ומפילים האשמה על הנפטר מה הקשר למניעים לתרומה?

    תתבישו

    IP: 82.80.64.174דווח על תגובה זו

  • 9.

    מתי תתחיל המשטרה הפוליטית

    דרור, 14/09/05 11:23

    בחקירת הלינץ' בשפרעם?!

    IP: 82.80.228.214דווח על תגובה זו

    • מחזקת את ידיך להעמיד לדין מיד (ל''ת)

      איילת, 14/09/05 11:38


      IP: 62.0.86.240 דווח על תגובה זו

      • לא היה לינץ בשפרעם...

        ככ, 14/09/05 12:38

        על מה אתה מדבר?

        IP: 212.235.16.181 דווח על תגובה זו

        • ככ , אתה בתרדמת ?

          לל, 14/09/05 14:51

          או שאולי אתה אחד מאלה שרואים רק חלק מהמציאות , כמו אנשי השמאל השוטים במדינתנו הקטנה והמאוימת...

          IP: 194.90.133.162 דווח על תגובה זו

        • סליחה היתה נקמה( כך זה אצלכם) (ל''ת)

          @משה, 14/09/05 15:02


          IP: 60.224.89.45 דווח על תגובה זו

    • מייד אחרי פיענוח רצח ארלוזורוב (ל''ת)

      א אחימאיר, 14/09/05 11:49


      IP: 212.143.113.2 דווח על תגובה זו

      • זה טוב ............... (ל''ת)

        כל הכבוד, 14/09/05 11:57


        IP: 85.250.18.13 דווח על תגובה זו

    • אחרי חקירת רצח רבין זל????? (ל''ת)

      @משה, 14/09/05 14:17


      IP: 60.224.89.45 דווח על תגובה זו

    • לא היה לינץ' בשפרעם. היה סיכול

      רונן, 14/09/05 21:25

      ממוקד של טרוריסט צמא דם ע''י אזרחים שומרי חוק שראויים למדליה

      IP: 69.15.220.146 דווח על תגובה זו

  • 8.

    ביבי, מאחוריך

    אלוהים ישמור, 14/09/05 11:21

    תוסיף את זה לרשימת העוולות שעוללת לחברה הישראלית

    IP: 194.90.126.1דווח על תגובה זו

  • 7.

    מצב כלכלי גרוע מזה שנים

    גיא, 14/09/05 11:20

    אני בטוח שבמצב כלכלי יותר טוב לא היה מתבצעת סחירה כזו באיברים

    IP: 212.179.46.114דווח על תגובה זו

  • 6.

    כרופא ותיק ונערץ אני מוחה .

    ד''ר חורש, 14/09/05 11:17

    אני מוחה בתוקף.
    ככירורג מוכר ונערץ בתחומו , אני מוחה על שירבוב שמי לפרשה של קניית איברים וזיוף מסמכים.
    יש גבול !

    IP: 194.90.133.162דווח על תגובה זו

    • יפה שאתה מעיד על עצמך כנערץ!

      נעמי, 14/09/05 12:14

      אין הנחתום....

      IP: 212.29.216.130 דווח על תגובה זו

    • נערץ ? על ידי מי?!

      רודף כבוד, 14/09/05 15:02

      אמרו חכמים ומזמן , שאין הנחתום מעיד על עיסתו, ובמקרה שלך כנראה שהמעיד מעיד על עצמו, וזה יותר מרמז לכך שאינך כזה, כלומר אינך נערץ.

      IP: 85.64.19.47 דווח על תגובה זו

  • 5.

    אלה קורבנות העוני שהביא ביבי.

    יגאל כהן, 14/09/05 11:16

    הרבה אנשים מתו וימותו מהקלקלה הקניבלית של ביבי.
    אנשים מוכרים את גופם בשביל לחם.
    ובתי החולים המופרטים הפכו לבתי מטבחיים.
    לפני כחודש עברתי ניתוח פשוט של הוצאת אבן משלפוחית השתן בבית החולים אסף הרופא.
    לאחר הניתוח ברחתי מבית החולים ועברתי לבית חולים קפלן.
    אסף הרופא ,בית מטבחיים,
    ראו הוזהרתם.
    ביבי הפריט אותנו למוות.
    ביבי סכנה קיומית.

    IP: 85.250.207.37דווח על תגובה זו

    • הוציאו לך אבן , כהן ? וברחת ?

      יונתן, 14/09/05 11:31

      מהמעצר כבר לא תצליח לברוח .
      שם ישמרו עליך , היטב.
      באותה הזדמנות טיפלו לך גם במוח ?
      גם שם יש לך הסתיידות מסוכנת , עולם תחתון שכמותך.

      IP: 194.90.133.162 דווח על תגובה זו

      • שתבינו יגאל יצביע ביבי... (ל''ת)

        גג, 14/09/05 12:39


        IP: 212.235.16.181 דווח על תגובה זו

        • באמת נראה לך , כאילו , שאכפת..

          אורי, 14/09/05 13:13

          ...למישהו מה יצביע יגאל כהן המטורלל ?
          למישהו באמת איכפת מה הצביע בעבר ?
          קראת פעם את התגובות שלו ?
          לדעתי הוא חולה נפש.

          IP: 194.90.133.162 דווח על תגובה זו

    • כהן , אתה אינך מפתיע...

      בר ששת, 14/09/05 11:39

      ...יש לך הבנה בהיצע וביקוש , בשחיתות , בסחר מכר ובהציית גבולות החוק.
      אינני מופתע.
      את אחותך מכרת בעבור בצע כסף , את חבריך נטשת בגלל שוחד פוליטי וכספים מלוכלכים ונאמנותך ניתנת לקנייה בנזיד עדשים.
      איש נכלולי אתה.
      נכלולי וטפש.

      IP: 194.90.133.162 דווח על תגובה זו

  • 4.

    תאוות בצע

    א, 14/09/05 11:13

    זה מה שקורה שמנסים לעשות ביזנז על חשבון אנשים חולים ומסכנים עם כל הצער שהבנאדם מת אבל לקחת כסף על חשבון משהו חולה זה באמת גועל נפש מה קרה לנדיבות בנאדם עשה מעשה יפה והחליט לתרום כיליה למשהו חולה שיעשה את זה עד הסוף בתור תרומה ולא לקחת כסף תמורת זה.
    תנחומי למשפחתו האבלה יהי זכרו ברוך.

    IP: 217.132.6.25דווח על תגובה זו

    • הכל תלוי בנקודת המבט

      משקיף, 14/09/05 11:41

      מי שכמוך מסתכל על זה מנקודת מבט של החולה (העשיר). רואה זאת כניצול של החולה.
      ניתן גם לראות זאת כניצול של העניים בידי העשירים. עד כדי כך מעמד העניים נמוך שניתן לקנות חלקים מגופם. ובמקרה הזה ניתן לומר שאף נמכרו חייו של העני.
      צריך להפסיק את ה''תרומות'' מן החי, ולהגביר את התרומות מן המתים.
      יש מקום אפילו לחקיקה שתכפה ניצול אברים מן המת כך שהשיקול לא יהיה של משפחת הנפטר אלא של הרופאים.
      אסור גם שמעמדו ועושרו של החולה ישפיעו על שיקולי הרופאים שיחליטו על ביצוע ההשתלות, מה שצריך לקבוע זה מצב החולה ומידת ההתאמה של הרקמה שתושתל.

      IP: 192.117.136.234 דווח על תגובה זו

      • you've been carried away.

        lehgbir muda'ut, 14/09/05 20:39

        do you suggest that the state will have rights on your body???

        IP: 192.94.164.248 דווח על תגובה זו

    • ומה דעתך על זה שחולה עשיר ניצל (ל''ת)

      בריאותו של עני?, 14/09/05 12:01


      IP: 85.250.18.13 דווח על תגובה זו

  • 3.

    איזו הפתעה! מה? סחר בכליות?

    אבי, 14/09/05 11:10

    לא יתכן! תפתחו את העיתונים ותמצאו מודעות גלויות'' דרוש תורם כיליה'', רק בוועדה הנכבדה לא שמעו על זה.

    IP: 83.130.15.144דווח על תגובה זו

  • 2.

    במדינת

    פקק תנועה, 14/09/05 11:08

    ישראל העסקנות קודמת לכל קוראים לזה לתחמנות וקומבינות לסוגיהם

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 1.

    אז הגיעה לו למות!!לחקור לא לטי

    דנה, 14/09/05 10:58

    לטייח
    מובן מהכתבה כאילו הנפטר אשם
    אני לא הייתי תורמת כלייה בעד שום הון וחוצמזה מה הכותרת הזו להעמיד לדין את האשמים
    נ.ב
    לעצור את מבצעי הלינצ' בשפרעם

    IP: 62.0.86.240דווח על תגובה זו

    • כותרת מעצבנת

      א, 14/09/05 11:16

      מן הראוי להחליף אותה .
      קצת כבוד .

      IP: 81.218.73.237 דווח על תגובה זו

    • דנה את מגעילה ודוחה

      רונן, 14/09/05 11:43

      בטח היית קונה אחת בעצמך

      IP: 85.250.52.153 דווח על תגובה זו

    • דנה, את טיפשה יותר משרוך נעל (ל''ת)

      פסיכיאטרית, 14/09/05 11:59


      IP: 85.250.18.13 דווח על תגובה זו

    • לא הבנתי מדברייך למי העיד למות

      דניאלה, 14/09/05 22:18

      היזהרי בלשונך

      IP: 217.132.84.245 דווח על תגובה זו