• 115.

    תגובה

    גיא, 04/03/12 15:14

    מר מנוחין, מי אתה שתקבע האם צה''ל ביצע פשעי מלחמה?האם הגנה על תושבי ישראל היא פשע?להזכירך:מר שחאדה המנוח היה מראשי מכיני ומתכנני הפיגועים בחמאס ומי יודע כמה ישראלים נרצחו בגללו.מה היינו יכולים לעשות?היינו יכולים לזמן אותו למשפט ואז הוא היה מת מצחוק ומשתמש בהזמנה לנגב אתה יודע את מה,או שהיינו יכולים לנסות לחטוף אותו אך היינו מסכנים בוודאות חיילים לכן נותרה האפשרות לפגוע בו מהאוויר.הגיבור האצילי מצא מקלט באזור מיושב ולרוע המזל (באמת) נהרגו גם אזרחים.חמאס רוצח אזרחים בכוונה ואילו בעקבות פעילות ישראל יש הרוגים אזרחים אך לא כמדיניות מכוונת.לא שמענו אתכם מתלוננים על ירי הרקטות של חמאס על אזרחים,כנראה שחיי הפלסטינים יותר חשובים מחיי ישראלים.את המנוול הזה היה חשוב מאוד להרוג

  • 114.

    בושה וחרפה-יש לשלול אזרחות מתו

    שמאל שפוי, 13/09/05 23:18

    ממי שפועל ככך נגד המדינה בחו''ל. אסור שיהיה ויכוח על זה

  • 113.

    כנסו לאתר שלהם תבינו במה מדובר

    מיXתפוזים, 13/09/05 21:58

    לא מדובר באגודה למען שלום ודו קיום
    מדובר באגודה ששמה לדגל עידוד סרבנות, עד כמה שידוע לי, קריאה לסרבנות היא עבירה פלילית, ולכן מן הראוי שיוציאו את האגודה מחוץ לחוק ויפה שעה אחת קודם.
    דבר נוסף: אזרח הפועל כנגד מדינתו בחו''ל הוא בוגד, זו לא המצאה שלי, זה גם כתוב במילון, וגם כתוב בספר החוקים של מדינת ישראל (או כל מדינה אחרת)
    גם ביילין היה מואשם בבגידה אילולא החסינות הדיפלומטית ממנה הוא נהנה.

  • 112.

    בהחלט יש מה לעשות - כנסו וקראו

    מיXתפוזים, 13/09/05 21:33

    בכוונתי להקים אתר שיאגד בתוכו רשומות של כל הישראלים ''עוכרי ישראל'' למיניהם. (מדובר על ישראלים שפועלים כנגד מדינתם בחו''ל, סרבני גיוס או מילואים הם חלאות אך מסוג אחר)
    כל אדם בעל עסק למשל יוכל לבצע חיפוש באתר ולדעת אם עדם המועסק אצלו או שמעוניין לעבוד עבורו פעל כנגד מדינת ישראל בארצות ניכר.
    אי העסקת אדם כזה בשל הסיבות הנ''ל היא חוקית בגלל הטענה שאדם הפועל נגד מדינת ישראל בחו''ל פוגע באופן עקיף בפוטנציאל הפיננסי והעסקי של חברות הממוקמות בארץ, וסיבה זו היא מספקת ע''מ לטעון כי הוא מסב נזק כלכלי לחברה.
    אם מישהו מעוניין לעזור בהקמת האתר, ה אי-מייל שלי מצורף

    • לא רואים את המייל!

      גדליה, 13/09/05 21:47

      תכתוב בתגובה. לפי דעתי זה רעיון מצוין. מוכן לעזור.

      • הנה המייל:

        מיXתפוזים, 13/09/05 21:59

        bulbulhakabulbul@hotmail.com

        • האתר ימוקם ב:

          מיXתפוזים, 13/09/05 23:21

          http://ochrey-israel.tripod.com

          ובעתיד ירשם ב DOMAIN עצמאי
          במידה ולא יתאפשר להרים מנוע חיפוש ב TRIPOD, אנסה להרים אתר עצמאי מהר יותר, ואפרסם את כתובתו ב TRIPOD
          אני תוכניתן CPP בעיקרון, ולא בונה אתרים אז מי שמוכשר ורוצה לעזור מוזמן

    • כל הכבוד! (ל''ת)

      דן, 13/09/05 22:37

  • 111.

    יש גבול - פושעים נגד האנושות !

    ההסטוריון, 13/09/05 21:12

    יש גבול - בפעילותם ללא לאות להגן על הפלשתינים הפושעים נגד האנושות, הופכים בכך לסייעני טרור ולפושעים נגד האנושות בעצמם. הבריטים עצמם, אשר חייליהם הטילו פצצות של טון על בצרה והרגו עשרות אלפים של עיראקים חפים מפשע, יבינו במהירה את האבסורד ויקיאו מקירבם את המקוברים. התביעה המנוולת תחזור אל יש גבול כבומרנג.

  • 110.

    כל הכבוד!! צריך לתמוך בחוק הזה

    אושר, 13/09/05 18:44

    ישר כוח !!!

  • 109.

    היכנסו ותראו הגדרה לליברל

    ריאליסט, 13/09/05 18:01

    ליברל זה אחד שהאינטרסים המיידיים שלו אינם בסכנה.

    אם יישב באוטובוס וייווכח שלידו יושב מחבל מתאבד, הוא יתפלל שדורון אלמוג יבוא ויחסל את המחבל. ובאם באותה הזדמנות תיהרגנה כמה גברות ליד המחבל , אבל הוא הליברל יוותר בחיים. תאמינו לי שלא איכפת לו

  • 108.

    מוזר שרוב השמאלנים אשכנזים.

    ישראלי, 13/09/05 17:36

    וגם כל האירגונים השמאלנים האלו בצלם בזובי. יש גבול וכו' עשויים מיהודי אירופה המלומדים המתורבתים שלא השכילו מעברם הנוראי.
    עצוב שאנשים כאלה שצריכים להבין שהנאצים מיררו את חיי משפחותיהם יהיו פטריוטים לא נאיבים.
    לא למדתם לקח אשכנזים יהודי אירופה הנאורה, הגויים שונאים אותכם בגלל היותכם יהודים וכן גם הערבים. אז תפסיקו עם הליקוקים האלה אל תעשו את אותה טעות פעם שנייה. בבקשה ממכם.

    • עזוב אותך מהסתה.

      מזרחי, 13/09/05 18:19

      יש מספיק מזרחיים שאוהבים ערבים.

      • מענין שרוב העברינים מזרחיים

        הנתנייתי, 13/09/05 23:19

        מענין שמדינת ישראל הוקמה על ידי אשכנזים
        ובעצם למה אני נגרר אחרי אדיוט
        כולנו אחים.

    • כן..דר. ברוך גולדשטיין למשל,

      ברוך, 13/09/05 18:22

      כן..דר. ברוך גולדשטיין למשל,
      או רבי מאיר כהנא..
      אלו באמת סמאלנים, נכון?

      • מסתבר שלא כל האשכנזים ירדו מהפסים (ל''ת)

        יהודי, 18/03/06 19:43

    • ל 108

      שמחה, 13/09/05 19:14

      למרות הכל היהודים שרדו באירופת 2000 שנה אם מדינת ישראל אם תמשיך בהתנהגות הזאת תשרוד 200 שנה אני מאוד בספק

    • לכן אני טוען שפגם גנטי הוא זה

      דרור, 13/09/05 19:59

      שגורם להתנהגותם האנטימית והאנטי ישראלית של אנשי השמאל הקיצוני.

    • האירופים תמיד העריצו רוצחים

      יאיר, 13/09/05 20:09

      סקירה מהירה של ההיסטוריה האירופאית תגלה שמאז ומתמיד האירופאים העריצו רוצחים. רק הסיבות משתנות בכל פעם.

      תקרא את המאמר בשם ''האם זה רק מקרה ש.... ???'' המופיע בכתובת: http://www.nfc.co.il/blog/yamen/

    • והמוצא שלך?ערבי מהדת היהודית? (ל''ת)

      אשכזרחי(מעורב), 14/09/05 08:17

  • 107.

    תענוג, תאכלו זה את זה, איך

    אחמד **********, 13/09/05 17:23

    אומרים אצלכם? ''צדיקים, מלאכתם נעשית ע''י אחרים''. (שמעתי פעם ממעביד יהודי).

    • לא הבנת את הפתגם, אחמד

      המחלקה הסגורה, 13/09/05 19:05

      הכוונה למי שעושה שירות שלא במתכוון.
      למשל, המוסלמים הטרוריסטים בפיגועי הטרור בלונדון עשו את מלאכתם של היהודים (הצדיקים) כשהוכיחו את הטענה שמי שהצדיק טרור בתואנה של כיבוש מוצא זאת על סף דלתו.
      המוסלמים הטרוריסטים לא התכוונו לעשות שירות כזה ליהודים הצדיקים. זאת לעומת מה שעשה היהודון ההוא. הוא עשה את מלאכתם של הנקלים והבזויים ביודעין, ומרצונו החופשי הגיש שירות לאויבי עמו (יכול להיות שגם נהנה וגם קיבל על זה כסף).

  • 106.

    HUNT THEM,MITZVA (ל''ת)

    wild dog, 13/09/05 16:55

  • 105.

    אתר ''יש גבול'' הופל ב DDOS

    פ.ל, 13/09/05 16:37

    כמו כן, לכל מי שרוצה להתלונן במשרד שבו ה''יצור'' החצוף דניאל מקובר עובד, נא לשלוח מייל ל:

    mail@hickmanandrose.co.uk

    ולפרט את הנזקים הכלכליים שעובדים מסוג זה יכולים לעורר, ובכלל...

    אתר יש גבול המופל:
    http://www.yeshgvul.org

  • 104.

    כל הכבוד לשטייניץ על ההוכחה

    פרחיה, 13/09/05 16:04

    מר שטייניץ הצבוע. אתה באמת מאמין שבית משפט ישראלי יעז לשפוט את קציני צהל הבכירים על מעשיהם בתקופת האינתיפדה? אך בעצם, כל הכבוד לך, מר קרנף, הוכחת שאין כל יחוד בהתנהגות הפרופסורים ואנשי הרוח שהצטרפו למפלגה הנאצית והיו לתומכיו הנלהבים ביותר של הצורר. גם דוקטור לפילוסופיה, המהגג על קיומו של אלוהים, יכול להפוך לבריון ליכוד ולנבוח במקהלה עם האלפרונים והגבריאלים. יישר כוח.

    • כל הכבוד לשיניץ

      דן, 13/09/05 22:43

      ההגיגים ההזויים של פרחיה מראה שפגעת בנקודה נכונה.
      כשמתחילים לזרוק את כל המילים שבארסנל ''נאצים'' ''קרנפים'' ומה לא זה מראה שמדובר בשק של שנאה שיושב במקום בו היו צריכים לשבת רגשות אנושיים.
      בית משפט ישראלי ישפוט קצין שסרח אבל אין סיבה שהוא יצטרף למאמץ של ארגוני הטרור להכריע את ישראל. במלחמה נהרגים אזרחים והדבר כשר אם מדובר בהטלת פצצות על מדינת אויב. במקרה שלנו פורמלית עזה לא היתה מדינה ולכן, טוענים כל הצבועים, אם רצו לתפוס את שחדה היה צריך לשלוח משטרה עם צו מעצר. הצדק העולמי אינו צדק אבסולוטי והוא ישתנה כשהאינטרסים של אירופה ישתנו.

  • 103.

    כתובת

    אבי לונדון, 13/09/05 15:48

    האם משהו מכיר את מקובר כי אני גר בלונדון ומאד רוצה לפגוש אותו.

  • 102.

    חייבים להוציא את הסמול הקיצוני

    cyrano, 13/09/05 15:46

    מחוץ לחוק;
    איך ייתכן שישימו את הימין הקיצוני מחוץ לחוק , בגלל שהם דוגלים במלחמת חורמה נגד הערבים שבאים לפגע בנו בשל היותינו יהודים, ולא שמים את הסמול הקיצוני הסהרורי
    ( השלום עכשיו ומר''ץ ), מחוץ לחוק , שמצטרפים למחבלים ופועלים נגדינו- עד מתי נמשיך להחזיק בתוכינו גייס חמישי ולא נפעל להגנתינו ?...
    .. האם לגמרי השתגענו, שאנחנו נושיט את צוארינו לשוחט , ולא נעשה כלום ?...

  • 101.

    מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו

    אבי לונדון, 13/09/05 15:44

    ישנם סוג של ערב רב בעם שלנו
    והכן כמו שהיה לנו ביציאת מצרים יש לנו גם עכשיו
    כל מה שקורה בעולם במשך השנים האחרונות אלו דברים שכתובים בתנך
    ואנו במקום לחפש את המקל צריכים להסתכל מי מחזיק אותו...

  • 100.

    הגיע הזמן להקיא את הסמאל הקיצו

    איש-שמאל שהתפכח, 13/09/05 15:36

    הגיע הזמן להקיא את הסמאל הקיצוני מתוכינו.
    ולא, ''סמאל'' זו לא שגיאת כתיב.

  • 99.

    שטייניץ- פשיסט מטורף!

    אני, 13/09/05 15:33

    מי שמך??? עלוב נפש!

    • שטייניץ צודק! צריך להוציא אתכם

      אזרחית, 13/09/05 16:48

      מחוץ לחוק!

    • שטייניץ צודק במאה אחוז.

      בני, 13/09/05 20:44

      אנשי השמאל הקיצוני הם בוגדים וצריך כבר היה מזמן לטפל בזה.
      חבל שרק שטייניץ פועל בעינין הזה.
      לכן- יש גבול לדמוקרטיה !!!!!!

    • שטייניץ ליבראלי מדי

      אבי, 14/09/05 07:21

      צריכים פשוט לחסל בוגדי שמאל קיצוני התומכים בטרור איסלמי וברצח אלפי אזרחים ישראלים.

  • 98.

    השמאל בוגדים בעמם

    דובי, 13/09/05 15:23

    ויש להענישם בהתאם, במלוא - ואני מתכוון במלוא - חומרת הדין.

  • 97.

    put this guy menhin picture on

    david, 13/09/05 15:19

    just put yesh gvol picture on line and may be his e mail adress

  • 96.

    רודפי צדק סלקטיבי...

    מיכאל, 13/09/05 15:15

    מעניין מדוע ''רודפי צדק וזכויות אדם'' מיש גבול לא מגישים תביעות נגד אירגוני טרור שהרגו במכוון אזרחים ישראלים - גברים, נשים וטף ובמטרה אחת - להרוג כמה שיותר נפשות!
    ולעומת זאת הם מתלוננים נגד קצינים שביצעו את משימתם - להגן על אזרחי המדינה ובין היתר עליהם!
    אני אישית לא מבין את הצביעות הזאת , ולא מבין למה יהודים כ''ך יוצאים נגד מדינתם!
    האם הם באמת מעדיפים שלא תהיה מושג כזה כמו מדינת היהודים?

  • 95.

    מתי השמאל יעשה חשבון נפש ???

    יאיר, 13/09/05 14:58

    היגיע הזמן שהשמאל יעשה חשבון נפש היכן הוא טעה בחינוך ילדיו. הכיצד גדלו אצלו שונאי ישראל מן הסוג הנחות ביותר שמשתפים פעולה עם מחבלים רוצחים שכל מטרתם היא השמדת ישראל ?? הכיצד חלק מבניו של השמאל מזכירים לכולנו את הקאפואים היהודים ששיתפו פעולה עם הנאצים נגד בני-עמם ??

  • 94.

    כאשר שומעים את ישי מנוחין....

    המאיר עיניים, 13/09/05 14:46

    .. מבינים למה שנאו את היהודים באירופה. כאשר שומעים יהודי כמו ישי מנוחין המלקק ומתחנחן לגויים, מבינים מדוע הגויים תמיד זילזלו ביהודים שנראו להם חסרי עמוד שידרה וחסרי גאוה מינימלית.

    כאשר שומעים את ישי מנוחין מבינים איך כמה יהודים היו מוכנים להיות הקאפואים של הנאצים במחנות ההשמדה.

    כאשר שומעים את ישי מנוחין ברור לכולם שאבות אבותיו היהודיים (???) מתהפכים היום בקברם בראותם את צאצאם הבזוי שמוכן למכור את בני עמו כל-כך בזול. כי אבות אבותיו וודאי חוו את זה על בשרם באירופה כאשר כמה יהודים בוגדניים בדורם מכרו אותם בזול לשונאי היהודים באירופה. בדיוק כמו שעושה היום ישי מנוחין שקורא לעצמו יהודי וישראלי.

  • 93.

    השמאלנים הם פושעי מלחמה.

    יהודי הגיוני, 13/09/05 14:39

    הם לא גינו את הטרור הפלשתינאי שהרג אזרחים וילדים רבים.

    תנועת יש גבול התנהגה כאין גבול ביחסה לטרור הפלשתינאי ולכן הם פושעי מלחמה.

    • פושעת אמך, נודניק (ל''ת)

      ברור מילים אהבל, 13/09/05 14:58

      • אני בספק לגבי אמא שלו...

        יודע דבר או 2, 13/09/05 15:59

        אבל אין לי ספק שהשמאל הוא החוליה החלשה , קש וגבבה , המיץ של הזבל והג'יפה של אגני החימצון.
        כדאי להביט בראי באומץ , שמאלן עלוב שכמותך , ולראות את דמותך הירודה מוסרית כפי שהיא.

      • זבל, אמא שלו לא קשורה לעניין

        cyrano, 13/09/05 18:21

        אבל , אני נשבע לך, אם הייתה לנו ממשלה נורמאלית במדינה הזאת, אתם לא הייתם מרשים לכם את אשר אתם מרשים כיום..
        תראה לי עוד מדינה בעולם, עוד אחת, שאזרח של המדינה מרשה לעצמו לפגוע באזרחי אותה המדינה מסיבות ''אידיאולוגיות'' או מסיבות ''נעליים'', והוא ממשיך ללכת חופשי... ושלא היו מביאים אותו לכלא לאיזה כמה עשרות שנים...
        תעשה את זה באנגליה, תעשה את זה באמריקה... מדינות ''נאורות'' לא?..
        תאמין לי אתם הסמולים המסריחים , אתם והזבל הרביני שלכם, שעכשיו בנו לו איזה בית ב- 20 מיליון דולאר, מגיע לכם שיזרקו את כולכם קיביני מאט מהמדינה הזאת, ישר לידי הרשות הפלסטינאית, שם מקומכם...
        הם החברים שלכם, האחים האהובים שלכם , ולכל הרוחות שתלכו כולכם, חולרות..

  • 92.

    תגובה לכל תומכי יש גבול

    שוקו, 13/09/05 14:31

    אם היה ליש גבול יושר אינטלקטואלי ומוסר הם היו תובעים לא רק חיילי צהל אלא גם חברי ארגון טרור פלסטינים ששולחים טרוריסטים לרצוח ישראלים חפים מפשע (אלא שאנשים כמו דורון אלמוג מחסלים).

    אבל הם לא יתבעו מהסיבה הפשוטה שיש לכם אג'נדה מסוכנת, אפלה וחולנית.

  • 91.

    ראשי הימין והצבא פושעי מלחמה

    גיא, 13/09/05 14:27

    הבעיה היא שהם נהנים בקלפי מתמיכה עיוורת של כל הערסים

    • מתנשא שכמותך

      מיכל, 13/09/05 14:46

      הישיבה שלך בהרצליה לא הופכת אותך ליותר טוב מאחרים, ובמקרה שלך זה אפילו להפך.
      אלמלא כל אותם אנשי צבא שאתה מגדיר פושעי מלחמה, לא היית כאן היום ולמעשה לא היית בשום מקום. אבל אתה מלא מידי בעצמך והתייפיפות הנפש שלך, ולכן אני לא מצפה שתבין את זה.
      עדיף שתקפוץ לאפרופו או קפולסקי, תאכל ארוחת צהריים דשנה, הרי בסופו של דבר, בזה מתמצה התרומה שלך למדינה....

      • מיכל, את ערסית או דתיה

        גיא, 14/09/05 04:32

        עולם שלישי

    • מי עיוור ומי ערס? (ל''ת)

      דן, 13/09/05 22:46

  • 90.

    תראה להם שטייניץ

    האחד, 13/09/05 14:18

    תראה לעם ישראל ולעולם איך מעגנים בחוק פשעים ושחיתויות. צורה לך שטייניץ.

  • 89.

    יש גבול

    יוגו, 13/09/05 14:04

    גם ל''יש גבול'' יש גבול.לכלכתם ובנוסף אתם גיס חמישי ובוגדים !
    אין לכם במה להתעסק,הומואים?

    • מה הקשר הומואים?

      שוקו, 13/09/05 14:26

      יש גבול הם חלאות, אבל מה לעזאזל הקשר להומואים? תשמור את ההומופוביות הדוחה שלך לעצמך.

    • עדיף להיות הומו מאשר צ'חצ'ח (ל''ת)

      גיא, 13/09/05 14:28

  • 88.

    הרג של אזרחים בשעת מלחמה

    נתן, 13/09/05 13:56

    במאי 1943 הוביל אחד מגיבוריו האגדיים של חיל האויר הבריטי, סגן אלוף גיא גיבסון טייסת של מפציצי לנקסטר לגיחת פריצת סכרים על נהר האודר, שכתוצאה ממנה נהרגו קרוב לאלף עובדי ועובדות כפייה רוסיים שעבדו בכפייה במפעלי נשק ותחמושת בעמק האודר - דהיינו לא אזרחי מדינת אוייב שמהם הרגו הבריטים בהפצצות מאות אלפים, אלא אזרחי מדינה ידידותית שהיתה בת ברית של הבריטים במלחמה.
    המודיעין הבריטי ידע הייטב על הימצאותם שם של עובדי הכפייה ומה יעלה בגורלם באם המשימה תיצלח (והיא צלחה ברובה).
    אין גבול לצביעות.

  • 87.

    What do you have to hide

    Kako, 13/09/05 13:48

    Mr. Steinich - what are yo u hiding, and who are you calling a traitor? I guess that you would really like a military regimn here... Isn't it all sounds so non realistic

    • He is hiding nothing

      דן, 13/09/05 22:50

      The former prime minister of Israel Ehud Barak proposed a fair peace treaty
      In response the palestinian opened a terror offensive against Israel.
      The Israeli security service and the Israeli Defense forces killed a lot of terror leaders and reduced dramatically the terror level. The life of many Israeli citizens were spared.
      Now the terror supporters want to prevent Israel from defending herself
      That is the true story!

  • 86.

    לא צריך חוק, צריך מחק. (ל''ת)

    מוחק, 13/09/05 13:43

  • 85.

    יש גבול לצביעות של מנוחין

    יגאל, 13/09/05 13:36

    אם אתה חושב שאתה מוסרי ואוביקטיבי אז נראה אותך תובע מהפלשתינאים שיפסיקו לשלוח מחבלים ומנהל מלחמה בכל ארגוני הטרור שלהם ואז אולי יהיה אפשר להסכים אתך. דרך אגב, זה יהיה גם לטובתם

  • 84.

    יש דין ויש דיין ו''יש גבול''

    לכל הצבועים, 13/09/05 13:28

    הצלחת השב''כ והמודיעין בנויה על סחטנות של פלסטינים המלשינים על אשמים וחפים מבני עמם אבל כאשר מגישים תלונה לבית משפט בגין חשד לפשעי מלחמה (לא מחסלים) מיד קופץ שטייניץ מעורו הפאשיסטי ומציע עוד אחד מחוקי התועבה נגד הדמוקרטיה והחוק הבינלאומי

    • נכון! (ל''ת)

      אחת, 13/09/05 15:32

    • שימו לב לעיוות המוחי

      דן, 13/09/05 22:52

      ''הצלחת השב''כ בנויה על הלשנה נגד חפים מפשע''
      אם השב''כ תופס חפים מפשע והטרוריסטים מתחמקים אזי איך השב''כ מצליח במשימה שלו?

  • 83.

    הבוגד היחידי הוא שטייניץ בעצמו

    נגד הכיבוש., 13/09/05 13:25

    הבוגד בערכי הצדק והמוסר, תומך בפושעי מלחמה ובפשעים נגד האנושות!

    • רוץ לפסיכיאטר. (ל''ת)

      ד''ר נו, 13/09/05 13:39

      • לא יפה לגנוב כינוי! (ל''ת)

        ד''ר נו נו נו!, 14/09/05 08:19

    • אתה ערבי שונא ישראל או אהבל (ל''ת)

      קב''ן, 13/09/05 13:52

    • אתא זבל אורגני................ (ל''ת)

      מוחמד.........., 13/09/05 13:53

  • 82.

    מי שפגע בסולידריות היהודית

    אחד שהתנתק, 13/09/05 13:22

    שלא יבוא להתבכיין!

    יהודי מנותק ממדינת ישראל

  • 81.

    לתבוע לדין את עובדיה המקלל

    נעמה, 13/09/05 13:21

    הוא הגרוע באויבינו

    • אי אפשר לתבוע בעלי חיים (ל''ת)

      גיא, 13/09/05 14:19

      • גיא אתה אדיוט (ל''ת)

        ., 13/09/05 17:00

    • עובדיה הוא זה ששידך לך את בעלך

      לנעמה המזרחית, 13/09/05 16:07

      לשעבר??
      כי בעלך לשעבר הוא הקללה הגדולה ביותר בשבילך.

    • נניח שתבענו את עובדיה?

      דן, 13/09/05 22:53

      יגמרו הקסאמים?
      יגמרו הפצצות המתאבדות?

      אולי כקונטרה הפלסטינאים יקללו חזרה ויפסיקו לרצוח?

  • 80.

    שטייניץ

    גדעון, 13/09/05 13:19

    שטייניץ הוא אידיוט מן הליכוד, ולכן גם הצעות החוק שלו הן כאלה.

    מי יתן לו לחוקק דבר כזה?

    • צודק, אין דרך חוקית נגד בוגדים

      משה, 14/09/05 06:50

      אנו האזרחים צריכים לחסל אותם כמו שעושים פלשתינים עם הבוגדים שלהם.

  • 79.

    זאת בגידה ויש לשלול מהם אזרחות

    יהודי רוסי, 13/09/05 13:18

    בכל מדינה אחרת היו עושים את זה מזמן. רק בישראל מאפשרים למגעילים יפי נפש לירוק בבאר שממנו הם שותים. לשפוט את החיילים ששומרים עליהם? אוי וייזמיר, אין מילים...

    • צודק. (ל''ת)

      ., 13/09/05 17:04

  • 78.

    ממש מטומטמים אין לכם גבול?? (ל''ת)

    יעקב, 13/09/05 13:15

  • 77.

    יש גבול- תולעים בתוכנו. (ל''ת)

    מנדל, 13/09/05 13:14

  • 76.

    שיוצאו מחוץ לחוק. ומה עם 'ווטש

    הגיע הזמן, 13/09/05 13:12

    ודומיהם. הנ''ל מטרידות חיילים ומעודדות התמוטטות המחסום, בתקווה שיהרג ערבי כדי שניתן יהיה לצלמו ולצאת עם זה לחו''ל להסית נגד ישראל, ולתבוע את החיילים אישית. למה לזה 'אין גבול'?

  • 75.

    יש גבול מסיעים לארכי-רוצחים

    אין גבול לחוצפה, 13/09/05 12:58

    יש להוציא אותם אל מחוץ לחוק מיד. ובאותה הזדמנות לטפל בכל תנועות השמאל הקיצוני כמו הפגינים נגד הגדר האמורה לסייע להציל חיים ועוד.
    בינתיים לשסות נגדם את היס''מ, השב''כ והמשטרה, לא פחות והרבה יותר ממה שעשו למתישבי גוש קטיף ותומכיהם הרבים.

  • 74.

    כל הכבוד ל''יש גבול''! יישר כוח!

    שמה גבול, 13/09/05 12:58

    אדם צריך לחשוב פעמיים לפני שהוא מטיל פצצה של טון על בניין מגורים. ואם הוא מרגיש רק ''מכה קלה באווירון'' כשהוא מטיל את הפצצה, ו''ישן מצוין'' בלילה גם אם היא הרגה 14 חפים מפשע, לא מביע חרטה ומשבח את צוותו על ה''הצלחה'', אז הוא רוצח פסיכופט שמקומו מאחורי סורגים. רק במדינה ברברית כמו ישראל דברי חכמה כאלו יכולים לקדם אותך בסולם הדרגות.

    • כל הכבוד ויישר כח ל''יש גבול''

      נגד הכיבוש., 13/09/05 13:15

      ולמגיב - 74 על דבריו הנכוחים והצודקים.
      פושעי הכיבוש לדין לאלתר ולהחמיר עמם ועם שולחיהם על פשעיהם!
      די לכיבוש המזויע!
      לסגת לאלתר מכל השטחים הכבושים!!!

      • כמה משלמים ב''יש גבול'' לתגובה ?

        שמאלני לשעבר, 13/09/05 14:17

        והאם התשלום הוא ביורו ??
        ודרך אגב מה עם תגובות כפולות ?
        כי נראה לי שאתה כותב תגובות לעצמך יא סהרורון !!!

    • מתוך עמך יקומו משנאיך

      gadi, 13/09/05 13:23

      מה עוד צריך יותר, מאשר להזכיר את שלום עליכם שאמר, שהיהודים נהנים להתחמם ליד המדורות שאחיהם נשרפים

    • תתביישי לך ותעברי לגור לעזה כי

      הצלף, 13/09/05 13:24

      לא מגיע לך שחיילים שלנו ימותו ויסכנו את החיים שלהם למענך. חתיכת טינופת. אפילו אין לי רצון לשכנע אותך

    • שכחת להעמיד לדין את פרס

      שמאלני לשעבר, 13/09/05 13:31

      על כפר קנא.
      מה עם לשלול את דרגותיו של רבין ז''ל על ההרוגים הערבים האזרחיים בתקופתו כרמטכ''ל ושר ביטחון ??
      האם שלמה בן עמי ואהוד ברק לא אחראים להריגתם של 13 ערבים במהומות אוקטובר ?
      אין מנהיג שאי אפשר לטפול עליו אשמה של הריגת חפים מפשע על פי הלוגיקה שלכם.


      למה רק חלוץ ומופז ?
      אולי כי מה שמנחה אתכם זה לא מוסר ולא צדק אלא פשוט פוליטיקה ??

    • אז למה את חיה פה, יאללה תסתלקי

      רותי, 13/09/05 13:34

      לא צריך אותך ושכמותך במדינתנו - מדינת היהודים.
      לכי לך לחיות בעזה - שם יש רק אנשים כמוך שחושבים פעמיים (כפי שאת דורשת) לפני שהם מפוצצים פצצה אפילו של קלוגרם אחד...

      יאללה החוצה, וקחי איתך את כל חברי ''יש גבול'' ותקימו שכונה בעזה.

    • Respond-Shame on you

      Grayback, 13/09/05 17:27

      I was very surprised to hear your notes. Would you used the same standard in regard to the palastenian?? whould you say that theyr mirtars having the same treatment by you?
      if that the way you feel, you should move to Gasa. I want to see then how you were be taking care by them

    • להעביר את יש גבול מעבר לגבול

      דן, 13/09/05 22:55

      יש להם מדינה נאורה (עזה) עם אנשים טובים עם שירותי ביטחון (פלסטינאים) שבהם הקידום תלוי בנקיון כפיך

      הבעיה היא שהם מתוכנתים לשנוא יהודים ומה הם יעשו עם התוכנה שלהם בעז?

  • 73.

    מעניין מה בדיקות חשיש יגלו...

    שטייניץ צודק, 13/09/05 12:54

    יש אנשים שחושבים שלקחת חשיש עוזר להם לחשוב. מה הפלא שאלו התוצאות...

  • 72.

    שטייניץ הוא הבוגד

    גיא, 13/09/05 12:54

    הצעת חוק שנועדה להגן על בוגדים כמו שטייניץ

    • הוא פרובוקאטור. אל תאמינו ל 72 (ל''ת)

      המשוגע הזה, 13/09/05 13:13

      • תגובות השמאלנים-פסיכוטיות. (ל''ת)

        חוקר, 13/09/05 13:41

  • 71.

    המעצר שהוצא בבריטניה

    אחד, 13/09/05 12:51

    כמו שהרבנים הקיצוניים מרחיקים מן הדת, כך הקיצונים דוגמת עו''ד מקובר ומר מנוחין מרחיקים מן השמאל.
    לגבי תושבי ישראל בית המשפט העליון בישראל הוא הערכאה השיפוטית העליונה, ולכן יש מקום למנוע הגשת ''תלונה'' פוליטית אפילו אם היא עטופה בכיסוי של תלונה פלילית, במדינה אחרת.
    אי אפשר לסמוך על שכל ישר של אנשים ,כי ראינו כיום וגם על פני ההיסטוריה, שגורמים קיצוניים שבויים באמונותיהם ודעותיהם הקיצוניות. די אם אזכיר את רוצח המליונים, סטלין, שהשמאל הכתירו בתואר ''שמש העמים''.
    מוטב לחוקק חוק מתאים בישראל, בתנאי שיהיה הוגן ולא מעבר לנדרש.

  • 70.

    עשבי הפרא של השמאל הישראלי

    יאיר, 13/09/05 12:48

    השמאל הישראלי גידל מתוכו אין-ספור עשבי פרא שכל מטרתם היא הרס המדינה היהודית. זה התחיל מזמן עם אורי אבנרי ונמשך עם עיתונאים מסיתים נגד ישראל כמו גדעון לוי ועמירה הס. זה נמשך עם הבוגדת והסייענית של מחבלים טלי פחימה. ועכשיו תנועה שלמה שגמרה אומר לעזור לרוצחי ישראליים שמכריזים בגלוי שמטרתם הסופית היא השמדת ישראל.

  • 69.

    מי שרוצח 14 חפים מפשע

    מיכל, תל אביב, 13/09/05 12:48

    הוא הבוגד, בעמו ובערכי צה''ל, כאשר הוא הופך אותו מצבא ההגנה לישראל לשווה ערך מוסרית לחמאס.

    • מניין לך הזכות להגנה ע''י צה''ל

      עזבי את ת''א, 13/09/05 13:14

      עברי לשטחים.

    • קשקשנית

      עידן, 13/09/05 16:16

      לפי מה שאת אומרת אז כל הטייסים הבריטים שהשתתפו במלחמת העולם ה 2 הם פושעי מלחמה...
      אפילו הגרמנים הפציצו את לונדון ואף אחד לא טען שהם פושעי מלחמה.
      שלא לדבר על הטייסים האמריקנים....
      אני פשוט לא יודע מאיפה אתם בסמול הוגים את השטויות האלו ועוד מאמינים בהם.

    • עולם המושגים שלך לא נכון

      ששון, 13/09/05 16:19

      יש הבדל בין הרג לרצח את מוזמנת לעיין במילון.

    • אהלן מיכלי, למי שלא איכפת

      המחלקה הסגורה, 13/09/05 19:51

      שרוצחי עמו (אם זה אכן עמו) מסתובבים בלי רצועה הוא או בוגד או זקוק לפסיכיאטר.

  • 68.

    להעמיד לדין את כל הממשלה-

    המטיף, 13/09/05 12:45

    מי שמגרש אזרחים מבתיהם הוא פושע מלחמה.

  • 67.

    יובל, תן לנו להתפרנס בכבוד! (ל''ת)

    peacemaker, 13/09/05 12:43

    • נכון. מה רע בלמכור את המדינה? (ל''ת)

      יפה נפש, 13/09/05 13:33

  • 66.

    די כבר, להקיא את השמאל הקיצון

    לכסח אותם, 13/09/05 12:43

    להוריד את הכפפות, לכסח אותם, את כל הבוגדים המתכסים תחת כסות השמאל, למעשה הנם שונאי-ישראל, אופורטוניסטים וחסרי מוסר.

    • תגובה לנבל 66:

      נגד הכיבוש., 13/09/05 13:23

      הלאומן הימני הקיצוני, הגזען, הפשיסטי, חולה הרוח שדעתו נשתבשה עליו, על'' צדקתם'' , כביכול, של פושעי המלחמה הללו היא חולנית וערכי הצדק אצלו מעוותים לחלוטין.
      יש להעמיד פושעים אלו לדין ולהענישם במלוא חומרת הדין!
      די לכיבוש המזויע!
      לסגת לאלתר מכל השטחים הכבושים!!!

      • צריך לנדות אותך מהסייבר

        המחלקה הסגורה, 13/09/05 20:20

        בגלל שימוש נבזי בכל קלישאות השמאל הישנות והרקובות ביותר וזאת מתוך מטרה להפיל תרדמה על הגולשים מימין. נמסאתם אתם והמנטרות שלכם!

  • 65.

    לרסק תנועות קיצוניות כמו......

    נתן2000, 13/09/05 12:42

    .. יש גבול ודומיה שאיבדו כל בושה ומעיזות לעזור לרוצחים ולשונאי ישראל בריש גלי.

  • 64.

    ''יש גבול'' עברה כל גבול

    הפרשן, 13/09/05 12:40

    התנועה האנטי ישראלית ושמה ''יש גבול'' עברה כל גבול ברוב להטה לעזור למחבלים ולרוצחי ישראליים. תנועה זו היא עוד דוגמא של עשבי הפרא שגידל השמאל הישראלי. מתי השמאל הישראלי יעשה חשבון נפש ????

  • 63.

    Jail them,NOW (ל''ת)

    AMR, 13/09/05 12:35

  • 62.

    יגאל כהן מרחובות נ-מ-א-ס-ת!!!! (ל''ת)

    אזרח, 13/09/05 12:32

  • 61.

    יאללה תתחילו לעשות משהו

    ugy, 13/09/05 12:31

    נגד ''יש גבול''
    יש גבול למה שהמדינה מוכנה לסבול.

  • 60.

    פתרון קלאסי !!!

    אני, 13/09/05 12:30

    פשוט מאוד לאסוף כמה עירקים שנפגעו בעירק ולהתלונן על קציניים אנגלים במוסדות האנגלים על פשעים נגד האנשות בעירק , כאשר החברה שלהם יעצרו שיכנסו למולדתם , אז נראה איך האנגלים כמו ''טטלא'' מסדרים את החוק !!!

  • 59.

    חבל, יש יופי של סיילים בלונדון

    אחמד פנקוטי, 13/09/05 12:29

    היה יכול לקבל הנחה גדולה

  • 58.

    אז איזה אזרח זר יתבע... (ל''ת)

    שטויות, 13/09/05 12:23

  • 57.

    כביסה מלוכלכת מנקים בבית ולא

    הפעם שטייניץ, 13/09/05 12:14

    יוצאים אתה לחוצות העיר!
    ''יש גבול'' - אתם בהחלט בוגדים במדינה שלכם!. יש לשלול מכם את
    האזרחות הישראלית ואת כניסתכם ארצה. ובמקביל לנקוט צעדים מרתיעים נגד הבריטים.

    • אבל בבג''ץ המשפט מכור מראש (ל''ת)

      אז אין ברירה, 13/09/05 12:41

  • 56.

    פעולות משפטיות בחו''ל

    דן, 13/09/05 12:08

    הצביעות של האירופאיים מקוממת. למרות הכעס, פעולות נגד ישראלים בוגדניים לא תסייע. על ישראל לבנות מערך משפטי שלם, בסיוע עורכי-דין יהודיים, שיגיש תביעות כנגד כל הגורמים המסייעים לטרור, וכנגד כל הגורמים הרשמיים הקשורים בפעולות לסיכול הטרור לרבות כנגד כל אנשי הצבא והמנהיגים הבריטיים בקשר לעיראק. מה שהם עושים שם ובאנגליה, חמור פי כמה וכמה ממה שעושים אנשי צהל הנלחמים בטרור תוך חירוף נפש. יוצפו בתי המשפט באנגליה בתביעות סבירות יותר מאלה המוגשות נגד חיילי צהל
    בברכה דן

    • עזוב אותך מעירק

      עידן, 13/09/05 16:22

      הם הרגו עשרות אלפי אזרחים גרמנים בהפצצות...לא שאכפת לי מזה...אבל הם לא יכולים להגיד שלהם מותר ולנו אסור...קודם שיעמידו את הטייסים שלהם לדין.

  • 55.

    שמאלנים נמאסתם!! (ל''ת)

    זיזי טריפו, 13/09/05 12:05

  • 54.

    ''יש גבול צודקים''

    תנועת ארז, 13/09/05 12:03

    צריך לשמור על טוהר החברה עד שהיא תושמד לגמרי בפיגועים, טיהורים אתניים ודמוגרפיה ''דמוקרטית''.

    • יש גבול - ידנראט 2005 (ל''ת)

      מתנחל מהערבה, 13/09/05 12:37

  • 53.

    בו נעשה לבוגדים פולסא דנורא (ל''ת)

    נתי, 13/09/05 12:02

  • 52.

    לגרש את חברי יש גבול לעזה (ל''ת)

    יוסי, 13/09/05 12:01

  • 51.

    מקובר,תומך ידוע של שרון!!

    שתדעו, 13/09/05 12:00

    החלאה מקובר אחד התומכים המושבעים של אריק שרון

  • 50.

    לא יעזור לך שטייניץ. ההצעה שלך

    ישראלי, 13/09/05 11:55

    אינה חוקית ואינה עומדת סטנדרטים בסיסיים של אמנות בינלאומיות.
    במקום לנסות לחוקק חוקים כאלה, עדיף לך להתרכז במניעת פשעי מלחמה הנעשים על ידי המדינה וצה''ל.

    • לך תחפש מי ינענע אותך (ל''ת)

      ישראלי, 13/09/05 12:30

  • 49.

    לא צריך להוציא אותם מחוץ לחוק (ל''ת)

    לגרור בשיער, 13/09/05 11:54

  • 48.

    למה קוראים לו מנוחין? הוא מת?

    מוישה פידלר, 13/09/05 11:52

    עוד לא ?
    נו שויין. בקרוב, אי''ה.
    בייסורים.

    • גדול (ל''ת)

      מנוחין, 15/09/05 10:20

  • 47.

    זה החברה של שרון שתובעים

    תומכי האתרוג, 13/09/05 11:51

    מי שתמך בשרון האתרוג עכשיו תובע קציני צה''ל לדין

  • 46.

    shame on them

    Bill, 13/09/05 11:48

    Why do you all go against the british ? they did nothing ...
    the responsiable one is the israeli lawyer
    It is he who should be blamed.
    Shame on these arse licking jews in europe .

  • 45.

    זה לא קשור לשמאל וימין זה קשור

    טורקי, 13/09/05 11:46

    להתנהגות מחפירה, בוגדנית שפלה וצבועה של אחד מבשרנו שמחליט לעקוף את כל כללי המשחק תוך תקיעת סכין בגבה של מדינת ישראל ברשויות שלה, במרכיבה ובדמוקרטיה ותוך פגיעה במדינת היהודים שאלפי שנים חלמו אבותינו על הקמתה, תוך זילותה בחו''ל כאילו אין חוק ואין דיין בישראל בעוד שבפועל קורה ההפך ויש לנו את מערכת המשפט מהטובות בעולם; תעזבו את השמאל ותעזבו את הימין - מדובר בטירוף של תנועה ושל המרכבים בה שיש לעצור אותם על אתר. מקובר בן אדם אומלל ומיסכן

  • 44.

    מה ההבדל בין יש גבול לכהנה

    כהניסט, 13/09/05 11:46

    יש להוציא אותם מחוץ לחוק.
    כמו שכאנה הסית נגד הערבים.
    כך יש גבול מסיתה נגד העם
    היהודי....

  • 43.

    ואיך יטפלו בישראלי עם דרכון זר

    פרופ' בוסקילה, 13/09/05 11:45

    יובל שטיניץ לא יוכל למנוע דבר כזה בחו''ל אין לזה כל בסיס משפטי ואין לו כל יכולת אכיפה על שום מדינה בנושא זה. לכן ההתבטאות שלו היא רק שליפה מהמותן ותו לא.

    • פרופ' בוסקילה, אני מציעה לך

      תושבת מרכז, 13/09/05 12:33

      לחפש דרך , להתיעץ אולי אם פרופ' למשפטים. אולי שטרית ? לשעבר שר בממשלה?
      בכל אופן, כל עוד שרון בממשלה, בטוחה אני שהכל אפשרי!

    • לא מדויק

      שוקו, 13/09/05 12:37

      כל עוד אדם מחזיק באזרחות כפולה (דרכון בריטי ודרכון ישראלי) יש לשתי המדינות ''שליטה'' על האזרח בעודו במדינה. כלומר אזרח ישראלי עם דרכון נוסף בריטי לא יכול לבקש מבריטניה להגן עליו מהרשויות בעודו נמצא בישראל.

      כמובן שאותו אדם יכול לוותר על האזרחות הישראלית ועל כך כמובן יש לומר ברוך שפטרנו.

  • 42.

    מגיב 6 צודק ב-100 אחוז (ל''ת)

    דוד, 13/09/05 11:43

  • 41.

    ישראלי

    חן, 13/09/05 11:41

    האם אדם שחי שנים רבות מחוץ לישראל ואפילו אינו מדבר עברית, עדיין נחשב ישראלי.הפסיקו לציין ישראלי כשאין אמת בדבר. מה דעתכם כי אנו נגיש תלונות נגד קצינים בריטיים או אמריקנים בגין פעילותם בעירק?

  • 40.

    ברית השמאל והטרוריסטים

    מינימי, 13/09/05 11:39

    עוד הוכחה לברית הקדושה בין אנשי השמאל לרבי המרצחים המוסלמים,בבוא היום הם ירצחו גם אותם

  • 39.

    איך אפשר

    רון, 13/09/05 11:37

    יש גבול-חלאות אדם

  • 38.

    מקובר, מאחל לך להפסיק לנשום (ל''ת)

    אוריאל, 13/09/05 11:37

  • 37.

    מקובר, תיזהר. הצדק ישיג גאותך. (ל''ת)

    אורי, 13/09/05 11:34

  • 36.

    מקובר, תעבור לחיות ברצועת עזה

    אריק, 13/09/05 11:32

    אלה שאתה אוהב ישמחו לעשות לך לינץ' ולהתעלל בגופתך. אני משוכנע שלפני מותך תתפלל מתפלל שיבוא צהל ויציל אותך. מעניין אם אנשי ''יש גבול'' עושים את את מה שעושים חינם. או אולי לא? קשה לדמיין עו''ד שעובד חינם.

    • הי, לא כל עוה''ד זונות (ל''ת)

      טורקי, 13/09/05 12:26

  • 35.

    היכנסו לרדיו ערוץ 7, והעלו לכם

    שחיתות והשחתה, 13/09/05 11:32

    את שיחתו היום של עו''ד אהרון פאפו.
    חשוב מאד לכל מי שעדיין אינם יודעים עם מי יש לעם היהודי עסק!

  • 34.

    שר הפנים - שלול אזרחות מקובר

    יובל, 13/09/05 11:32

    ושיגיע לארץ להתמודד בבג''ץ על החלטה כזו.....

  • 33.

    חולירות יותר משורפי בתי הכנסת. (ל''ת)

    איציק ש., 13/09/05 11:31

  • 32.

    לתבוע קצינים אנגלים,לא צריך

    לאיים,פשוט, 13/09/05 11:31

    האנגלים צריכים ללמוד על בשרם,
    שמה שהם עושים לנו,יעשה להם אותו דבר בדיוק,
    ורק אז הם יתחילו לחשוב טוב טוב לפני שהם נותנים בקלות ובשימחה לכל מיני אנטישמים(כולל אנטישמים יהודים)לרכב על הגב שלהם כדי לפגוע ביהודים,ישראלים,או מדינת ושראל.

  • 31.

    וכזהו גם מי שמגרש יהודים מארץ (ל''ת)

    ישראל!, 13/09/05 11:30

  • 30.

    מקובר ומנוחין=יהודונים עלובים

    נעמן, 13/09/05 11:29

    כשמאלני אני נגד רצח של אזרחים פלסטיניים חפים מפשע, ורואה במדיניותו האלימה של צה''ל בעייה.

    עם זאת, פנייה למדינות הגויים במטרה שיתערבו ויתעללו בחיילי צה''ל היא דבר פסול ומגונה.
    אם יש לנו לשמלאנים בעייה עם מדיניותו של צה''ל, עלינו לפתוח אותה בתוך ישראל עצמה ולא לרוץ ולהתבכיין בבלגיה, אנגליה ובמקומות אחרים.
    עו''ד מחובר הוא בושה וחרפה לשמאל הישראלי. הוא מפר את עקרונות הפטריוטיזם היהודי, והוא מגלה פחדנות ועליבות של יהודון ההולך לפריץ כל אימת שמשהו לא מוצא חן בעיניהם.

    השניים מבזים לא רק את העם היהודי אלא גם את השמאל הנאור והשפוי

    לפיכך, יוזמתו של שטייניץ נכונה

    • כל מילה חקוקה בסלע! (ל''ת)

      טורקי, 13/09/05 12:13

    • מישהו מתחזה לנעמן השפוי (ל''ת)

      הילה, 13/09/05 13:20

      • אכן מתחזים לי, אך לא בהודעה זו

        נעמן, 13/09/05 13:41

        כולה שלי

    • סוף כל סוף קצת שפיות מנעמן (ל''ת)

      יששכר, 13/09/05 15:19

  • 29.

    עונש מוות למתנגדי המשטר

    דיקטטורה עכשיו, 13/09/05 11:26

    אין ברירה. הדרך היחידה להגן על הדמוקרטיה היא ''להשתיק'' את מתנגדי המשטר.

    כדאי גם לרמוז לבריטים שאם יעצרו את הגנרלים שלנו, יש לנו דרכים להגיב...

  • 28.

    למתנשאים מ''יש גבול'' - יש גבול,

    אגוז, 13/09/05 11:23

    ואתם עוברים אותו.
    אג יש היום גבול חדש (וטוב שיש) ואתם אולי צריכים להיות מעבר לגדר, עם ''חלאת הגיבורים'' של עזה, שלא התלוננתם עליהם בשום מקום

  • 27.

    מנוחין=זבל אשפתות בוגד מסריח!! (ל''ת)

    איתן, 13/09/05 11:21

  • 26.

    אני קורא את הכתבה ואני חושב

    spongebob, 13/09/05 11:20

    לעצמי כמה טוב שעזבתי את הארץ

    היהודים לא יודעים לשמור על כבודם

    היהודים לא יודעים לנהל מדינה

    היהודים הם עם שכל ההיסטוריה התרגל להיות הילד המוכה של הכיתה

    התגובות שלנו להתגרויות הערבים בשטחי ארץ ישראל הם תגובות פאטתיות חסרי שניים ובעצם נותנים הכשר לרצח יהודים

    למשל אדם כמו מקובר אם היה מבצע את אותו הדבר נגד קצין אמרקאי היה מייד
    1 מוצא צווא מעצר נגדו
    2 שגריר ישראל בברטניה היה מייד מוחזר לישראל
    3 תנועת יש גבול הייתה מוצאת מחוץ לחוק בגין הסתה נגד החוק

    באופן מיידי היה מוצא צווא מעצר נגד כל הקצינים הבריטים בעירק

    אבל מדינת ישראל היא מדינה בזויה וחסרת כבוד וערכים
    והאמת אני חושב לעצמי לפעמים שטוב היה לו לא הייתה המדינה הזו
    אני כותב את זה בכאב ובצער
    אבל חברה זו המציאות
    חפשו לכם מקום אחר בטרם הערבים ישחטו את כולכלם

    • this is a good one (ל''ת)

      david, 13/09/05 17:57

  • 25.

    צודק!!!!!! לא רוצים בוגדים!!!! (ל''ת)

    איתן, 13/09/05 11:19

  • 24.

    מי שבוגד זה שטייניץ

    ישראלי, 13/09/05 11:19

    שמנסה להפוך את ישראל למדינה עם סטנדטרטיים חוקיים ומוסריים של מדינה ערבית. אבל במדינה ערבית כמו במדינה ערבית, לא יהיה חופש דיבור, לא יהיה חופש דת, יהיה תל''ג של $500 לנפש לשנה ולא תהיה דמוקרטיה.
    שטייניץ לא מבין את זה, לכן הוא לא רק בוגד, ולא רק ערבי בנפשו, אלא גם אדיוט

  • 23.

    לתבוע גם את מגרשי היהודים !

    ציפורה, 13/09/05 11:18

    לצערינו בית המשפט בארץ אישר את
    מעשה הנבלה של גירוש אזרחים
    מבתיהם.
    יש לנסות ולתבוע את העמדתם לדין
    בחו''ל את כל אותם פושעי המלחמה
    ה''רגישים והנחושים'' שלא היססו
    לבצע פקודות נתעבות.

  • 22.

    זו לא בגידה, זו מוגות לב שפלה (ל''ת)

    דודי, 13/09/05 11:16

  • 21.

    אויבי היהודים הם ערבים והשמאל

    ש.צ, 13/09/05 11:13

    הסהרורי.

  • 20.

    יהודון עלוב נפש

    שרה פליץ, 13/09/05 11:10

    יעני איש מוסר.
    כשמתפוצצים פה שהידים הוא שותק.
    נבלה חלאה ולשא יתקרב לישראל יותר.
    צריך להעמיד את הבריטים לדין על טיפשות .
    מה שהם והאמריקאים עשו בעירק עוד לא חלמנו לעשות בעז.

    • אותך צריך להעמיד לדין על שמוש

      רוני, 13/09/05 11:56

      במילה ''יהודון''. זהו כינוי גנאי אנטישמי, ואסור לך להשתמש בו. בורה וטיפשה.

  • 19.

    מקובר ...בוגד מתועב !!!!

    אבי, 13/09/05 11:09

    ודינו של בוגד ...הוא אחד !!!!
    משפט בישראל וגזר דין מוות !!!

    • ישי מנוחין,also. (ל''ת)

      AvnerA, 13/09/05 11:38

    • מזלינו שחלאה כזו ירד מהארץ. (ל''ת)

      עולה ותיקה, 13/09/05 11:44

    • נכון. וגם רבין ושרון בוגדים.

      מותק, 13/09/05 11:56

      וכל אלה שעושים דברים שאתה לא מסכים איתם.

    • הוא חושב שהוא פועל לטובת ישראל

      אלון, 13/09/05 15:15

      קודם צריכים לבדוק טוב טוב מה הוא טוען ואחר כך להוכיח אותו

  • 18.

    הפעם שטיינץ הנתעב, צודק.

    יגאל כהן, 13/09/05 11:08

    הצליח לחולרה הזה, הפעם.
    בדרך כלל, הוא רק מחרחר מלחמה, כדי לשחק לפייגלין, מורו ורבו, בביצים.
    שטיינץ יותר מסוכן מביבי.
    וביבי סכנה קיומית.
    שטיינץ לא שוטה כמו ביבי ולכן סכנתו מרובה מהסכנה של הרוכל הנוכל.

    • יגאל כהן - נמאסת על כולם.

      אזרח, 13/09/05 11:33

      אתה מבייש את השם העברי שלך.

    • מה, גם שטייניץ הוא קרוק?

      זורו, 13/09/05 11:35

      כיצד?

    • כהן , מהר למלונה... (ל''ת)

      בר ששת, 13/09/05 11:40

    • מי שמחרחר מלחמה זא אנשים

      יהודי, 13/09/05 11:52

      כמוך במה אתה שונה מהבוגד
      שיושב בלונדון.
      השנאה והקנאה אוכלת
      כל תא במוחך .....
      שנאה זו מחלה קשה .
      ושימחקו מהר כל שונאי ישראל.....

    • אתה אמיתי??

      6, 13/09/05 11:57

      שטייניץ מסוכן ??? מאיפה הבאת את זה ומה הקשר הדימיוני הזה בינו לבין פייגילין אתה לא מחובר למציאות באופן רציני.

      נראה לי שאתה כאן המסוכן שמפיץ פה שטויות בלי אבחנה ולא יודע מימינו ומשמאלו.

    • יגאל כהן תצחצח את הפה, הצחנה

      תושבת מרכז, 13/09/05 12:05

      עולה עד השמים מההתבטאויות המגעילות שלך. וזה לא משנה מה אני חושבת או מרגישה כלפי ביבי או שטייניץ. פשוט אי אפשר לקרא את תגובותיך מרב גועל! להזכירך, המצב כבר מצחין ממילא!

      מה עוד שאתה כהן! אוי לנו לאן הגענו.

  • 17.

    peace

    dk, 13/09/05 11:06

    instead of following this advise lets think what wrong we are doing
    how to avoid unnecessary killing in both side
    lets make peace

    • איזה אידיוט.... (ל''ת)

      אלימליח, 13/09/05 11:55

      • אלמליח, אתה ערס מטומטם

        גיא, 13/09/05 12:56

        סתום, יא צ'חצ'ח ימני

  • 16.

    מה הייתם עושים?

    אל תעבדו עלי., 13/09/05 11:01

    על מה היו מיללים אותם יש גבוליסטים גוש שלום גדעון לוים עמירה הסים אורי אבנרים חיים ברעמים וכו'.. אם לא היו מעיפים את הפצצה הארורה הזאת על ראשו של הרב טינופת שחאדה? אני בטוח שהיו להם עוד טרגדיות רבות לדוגמא, אך אני משוכנע שאף לא אחת מהן לא היתה מדברת על אמהות האוחזות בילדיהן על אוטובוס ומחבל שמסתכל להן בעיניים ומפוצץ עליהן פצצה עמוסה במסמרים חלודים!

  • 15.

    אני מתפלא שחוק כזה לא קיים

    אחד העם, 13/09/05 11:00

    ישראלים כאלה חייבים לתת את הדין על מעשיהם.
    אגב, את הדין הם צריכים לתת במדינת ישראל, ולא בבריטניה...
    מעבר לכך, צריך לשלול מאנשים שעושים מעשים כאלה את האזרחות. אזרחות ישראלית היא לא חובה, אלא זכות !

    • תנסה לנסח חוק כזה ותבין

      אלון, 13/09/05 15:08

      למה הוא לא קיים

  • 14.

    שטייניץ צודק 100% (ל''ת)

    ישראלי שנא בוגד, 13/09/05 11:00

  • 13.

    שאלה. ל תנועה ''יש גבול''.

    צ, 13/09/05 10:55

    לתנועה יש גבול.
    יש לי שאלה .
    מדוע אתם לא סימטרים?
    מדוע אין אתם נתפלים לטרוריסטים פלשתינאים שרצחו חפים מפשע?

    מדוע אין אתם מתיחסים לצד הישראלי שנפגע מהטרור?

    מדוע אתם לא תומכים בנפגעי הטרור?

    מדוע אתם לא מפגינים נגד הטרור הפלשתינאי{שיכול לפגוע גם בכם}?

    מדוע אתם מפלים בין דם יהודי לדם פלשתינאי? האם הדם הישראלי פחות אדום?

    האם יש צדק מבחינתכם?

    בכל אופן יש לי טייפ עבורכם.
    תיצגו את שני הצדדים הנפגעים גם יחד למען ההגינות והיושר.

    אשמח לקבל תשובות.
    ואל תספרו לי שהכל בגלל הכיבוש.
    הכיבוש לא מצדיק פגיעה בחפים מפשע.

    ושוב.
    אשמח לקבל תשובות.

    • להעמיד כל בריטי שמגיע לישראל

      טומי לי, 13/09/05 11:11

      על פשעים נגד האנושות.
      אולי ילנדו שלמטבע יש שני צדדים.
      זבלים בלי בושה.

      • לטומי לי.

        מני, 13/09/05 12:22

        הבעייה היא לא הבריטים.
        הבעייה היא שהארגון יש גבול הם אנשים מתוכנו .
        הם אנשים שיכולים להיפגע מהטרור כמוני וכמוך.
        זו הבעייה האמיתי.

        הם '''' עכבישים בתוכנו''''

    • כל מילה-בסלע. (ל''ת)

      יפית, 13/09/05 11:46

    • הטענה של יש גבול היא שאם היו

      אלון, 13/09/05 15:05

      יכולים היו נלחמים נגד כל ארגון טרור באשר הוא, אבל מאחר והארגונים האלה לא נמצאים תחת ריבונות שניתן לבוא אליה בטענות אן להכריח אותה לפעול נגד האירגון. אני כמובן לא מסכים איתם אני חושב שהם מחפשים את המטבע מתחת לפנס

      • @@ לאלון. {החכם}

        ברבור., 13/09/05 16:38

        אומנם אירגוני הטרור לא נימצאים בשטחי הריבונות של ישראל.

        אבל יש אפשרות לאנשי יש גבול לתמוך בנפגעי הטרור ולתמוך בנפגעי הטרור.

        אבל לצערנו הם מעדיפים לפגוע בכל חלקה טובה.ולהציג רק את הצד הפלשתינאי .
        כאילו שאנו הישראלים לא קיימים.

    • בוא ואתן לך תשובה

      מיXתפוזים, 13/09/05 21:20

      כי ארגון זה, כמו ארגונים שמאליים קיצונים אחרים, אינם עושים דבר למען השלום, ההדברות, ההקרבה בין העמים.
      במקום זה הם משקיעים את זמנם בהשמצת מדינת ישראל, ועידוד מדינות בחו''ל להרים את ישראל.

      ד''א: התגובה הנ''ל צונזרה בוואלה, אני ממליץ לכולכם לא לבקר באתר אנטי ישראלי זה, שעסוק בסתימת פיות, סילוף עובדות, וברמיית הקוראים לגבי היחס בין מרכז או ימין לבין שמאל הזוי קיצוני ומסוכן

  • 12.

    יובל שטייניץ - כל הכבוד

    קובי, 13/09/05 10:51

    בזכות ח''כים כמוך (למרות שכמעט ואין ח''כים ראויים)
    אני עוד נוטה להאמין במוסד כנסת ישראל

  • 11.

    יש שיטות הרבה יותר יעילות

    אבי, 13/09/05 10:48

    ברור שהתלונה ביסודה פוליטית ולא משפטית.
    בנשק הזה אפשר וצריך להשתמש כנשק נגד.
    שלילת אזרחות ישראלית בגין הטרדה ושימוש בזדון באזרחות.
    תלונה על הטרדה וגרימת נזק ועוד.
    עם קצת דמיון אפשר למצוא דרכים רבות למרר להם את החיים בכל מקום שיימצאו.
    תלונות נגד אנשי ממשל בריטיים בכירים על סיוע למחבלים בעלי אזרחות בריטית.
    העמדה למשפט של אזרחים בריטיים שסייעו על נזקים שנעשו בישראל ולישראלים ולא חסר.
    תביעות נגד ממשלת בריטניה על מעשי חבלה שאזרחים בריטיים ביצעו נגד ישראלים.
    צריך לתת להם להבין שלמשחק הזה יש יותר מצד אחד ואם ממשלת בריטניה לא תפעל למגר את התופעה אפשר לפעול נגדה בנשק זה בכל רחבי העולם.

  • 10.

    חוק אוילי ולא דמוקרטי (ל''ת)

    עוד, 13/09/05 10:47

  • 9.

    לבטל את אזרחותו ו....

    פרסי גאה, 13/09/05 10:43

    לא לאפשר לו להיכנס לתחומי המדינה. בוגד קטן ומושתן.

  • 8.

    כל הכבוד ליש גבול!

    אורי זקהם, 13/09/05 10:42

    הם מתכוונים גם להגיש נגד חלוץ ויעלון. מעולה. הם צריכים להרגיש כפושעים נרדפים. תקוותי שיהיה לזה השפעה מרסנת על חיילים וקצינים שיחששו להכנס לרשימה. יש לתבוע במרבית מדינות אירופה.

    • לאורי.

      נוחי, 13/09/05 11:02

      מדוע אתה מצדיק את יש גבול?

      מדוע התנועה לא רודפת אחר טרוריסטים פלשתינאים?

    • יהודים המוקיונים של העולם!!! (ל''ת)

      הנס, 13/09/05 11:24

    • תיזהר שגם אתה לא תהיה על הכוונ

      מסתערב, 13/09/05 11:53

      הכוונת חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    • למה הם צריכים להרגיש כמו

      אלון, 13/09/05 14:58

      פושעים ? מה לדעתך פשעם?

    • מתאים לך פלסטין

      מיXתפוזים, 13/09/05 21:14

      חבל שאתה גר דווקא בישראל, ככה אנחנו צריכים לסכן את חיילי צהל גם בשביל חלאות כפויות טובה שלא שוות יריקה כמוך

    • לאורי מפלסטיז

      המחלקה הסגורה, 13/09/05 22:01

      אתה יודע שאתה גר במדינה וירטואלית?

  • 7.

    לסגור את ישיבות ההסדר! (ל''ת)

    ============, 13/09/05 10:42

  • 6.

    מר שטייניץ הנכבד האם גרמני

    ספי, 13/09/05 10:41

    שמסגיר נאצי הוא גם בוגד ?
    האם סרבי שמסגיר רוצח עם או קמבודי שמסגיר חמר רוז' הם גם בוגדים. או שזה ייחודי לישראלים ?
    אם אתה רוצה לדון על העובדות , בבקשה. נדון אם הטלת פצצה של טון במרכז שכונה הומה בעזה היא ''חיסול ממוקד'' או שהיא רצח חפים מפשע.
    יש אנשים בארץ הזאת שלא יתנו לכם , הפשיסטים, ללכלך את מצפונינו הלאומי. מי שבוגד במדינה שחרטה לפני שנים על דגלה את טוהר הנשק אלו הם אנשים שמשתמשים בנשק ללא מגבלות מצפוניות ואנשים כמוך שמגינים עליהם. העובדה מר שטייניץ היא שלא התבצעה חקירה על אותה פצצה כמו על פעולות אחרות. מדוע ? כי תוצאותיה של חקירה כזאת ברורה. כל ילד קטן יודע מה קורה כשמטילים פצצה של טון על בית הומה אזרחים.

    • ל-6. אתה משווה את אלמוג לנאצים

      סביח, 13/09/05 11:08

      דפקט עלוב נפש

      • אתה קיצוני אבל יש משהו בדברייך

        דניאל, 13/09/05 13:03

        קראתי ונדהמתי שהבחור השווה את תנועת הימין לאיזה הסתננות של חייזרים לכדה''א , בבוא היום אנחנו נחדור לצבא ולתקשורת :).
        קצת משונה ת'אמת .לגביי הישראלי הזה, זכותו לעשות משהוא רוצה , כי בארץ היו שמים זין עליו אם לדעתו התבצעה רצח , יש קצינים שהגזימו והפעילו כוח מיתור בלשון ההמעטה!
        ''אבל שכחתי חיי פלשתיני מקביל לחיי מקק'' לא כל מטרה מקדשת את העמצאיים , חבריי הימנים אני אומנם שמאלני מסריח והומו והרבה דברים ששמעתי בעבר ממכם , אבל אני בעד דמוקרטיה במדינת ישראל!!!
        איפה הקו האדום שלכם היום האזרח הישראל מחר אתה תוצא כבוגד נגד השלום :)
        יתחלף שלטון והשלטון יוכל להשתמש בחוק ששטייניץ מציע לחוקק!!
        זה חוק לא דמוקרטי !!!

    • טמבל

      בני, 13/09/05 11:10

      1. גרמני מסגיר נאצי או לגרמניה או למדינה בה ביצע הנאצי את פשעיו.
      2. כנ''ל לסרביה.
      3. איך בכלל אתה משווה, חתיכת שמאלני מטורף ומגעיל ?

    • מצפונך הלאומי כולל:

      שרו''ן=שקרן, 13/09/05 11:13

      גירוש 12,000 איש מבתיהם,

      עקירת קברי מתיהם,

      זלזול בוטה ברצון הבוחר,

      שחיתות נפשעת,

      והכל בזכות ה''שלום'' המשיחי שלך.

      לשמוע אותך מדבר על מוסר -- זה כמו לשמוע את אודטה מדברת על פיזיקה גרעינית.

      תעשה טובה לעצמך ,
      ואל תדבר על דברים שאינך מבין בהם.

      תודה.

    • האם פלשתינ שמסגיר חמסניק בוגד?

      נעמן, 13/09/05 11:17

      האם פלשתינ שמסגיר חמסניק בוגד?
      התשובה היא לא ולא
      מדובר בפלשתיני שפוי הסולד מפשעי המלחמה של החמאס.

      • יש פלשתיני שמסגיר חמסניק? איפה (ל''ת)

        אין גבול, 13/09/05 11:41

      • מיהו בוגד?

        אמנון, 13/09/05 12:50

        בוגד זה אחד שפועל נגד העם/המדינה שלו. ובהחלט יכול להיות שהאוייב יגדיר את אותו אדם כגיבור. הכל תלוי בנקודת המבט.
        פלשתיני שמסגיר חמסניק הוא אכן בוגד (מבחינת הפלשתינים). תבדוק ותראה שהרבה מהם הוצאו להורג מהסיבה הזו בדיוק.
        מאותה סיבה בדיוק נציגי תנועת ''יש גבול'' שפועלים נגד מדינת ישראל הינם בוגדים וצריכים להישפט על כך.
        והערה ללא שפוי שמשווה את חיילי צה''ל לנאצים - עד שישראל לא תקים מחנות השמדה ותחסל בהם ערבים אזרחי ישראל אין לך זכות להשוואה כזו.

    • אויב מספר אחד - לקרוא!!!

      אביגיל, 13/09/05 11:41

      חבל שלא שמענו אתכם מדברים בחריפות שעפו פה איברים של הילדים שלנו באוויר!!
      לא זוכרת שהגשתם בג''צ או תביעה בחו''ל או בארץ כאשר ''הפלסטינאים שומרי זכויות האדם'' פוצצו פה מסעדות , אוטובוסים ורצחו אנשים תמימים ברחובות.
      אבל אני בטוחה שהיתה לכם הרבה סימפטיה לרוצח... הבנתם למה....
      אתם האוייבים האמיתיים שלנו!!!!!
      עניי עירך קודמים!!!!!

    • הה מוחמד תזדהה ובלי כינוי יהוד (ל''ת)

      מכיר, 13/09/05 11:48

    • בקיצור - אסור להילחם בערבים

      מיקי, 13/09/05 12:00

      ואסור להתגונן.
      לך למצדה ותתאבד בשקט, והלואי ויתפוס אותך ואת משפחתך פיגוע של מוסלמי ''תמים''.

    • תגיד על יחייא עייש התלוננת

      אני, 13/09/05 12:27

      או על סאלח שחאדה או מוחמד דף או עוד טרוריסטים עלובי נפש שפוגעים במתכוון בחפים מפשע .
      והאמת אני יגיד לך אנשי הטרור ידעו לפני חיסולו של סאלח שחאדה שהם מוגנים ליד מחסה אנושי והיום הם יודעים שלא ויש בכך הישג , בו נגיד שאין לנו מקום במצפון בשביל פלשטנים שנהרגים ''בטעות''
      יש לי מקום בלב לכול הישראלים שנרצחו כמו בשואת מסעדת מקסים או בשואות אחרות של חיסול משפחות ודורות שלמים .
      בקיצור תוריד מינון בסמים שאתה לוקח !!!

    • יש הבדל אחד

      עודד, 13/09/05 12:42

      הסרבי או הנאצי הם פושעים. לחמת צה''ל ברצועת עזה היתה לגיטימית לחלוטין, ועצם העלאת השאלה בעצם באה לפגוע במדינת ישראל ובלגיטימיות שלה.

      האנגלים והאמריקאים רצחו הרבה עיראקים ''חפים מפשע'', מישהו העלה שם את השאלה או עירער בלגיטימיות שלהם בבית משפט?

      הצביעות שלך, היא הפשע האמיתי.

    • תתבייש לך ספי!

      תדי, 13/09/05 12:48

      תתבייש לך ספי, ואת זה אומר לך אחיך בשמאל!
      בדוגמאות שהבאת זה שלטון אימים שהובס, הנאצים לא שולטים היום בגרמניה והתנועה אסורה על פי חוק.
      אין על מקום להשוואה.
      מקובר הוא חלאה ויש לשלול את אזרחותו הישראלית.
      בג''ץ גם אמור לתת את הדין כי תביעה מעין זו אמורה להידון עוד באותו השבוע בה הוגשה, כי אנו, יהודים ציוניים, מחוייבים לטוהר הנשק יותר מכל עם אחר.

      לפחות לאחר היציאה מעזה אני תומך שעל כל הפרה של הפלסטינים תהיה תגובה ראויה, הפעולה של אלמוג לא הייתה ראויה לפני הנסיגה כעת היא לגיטימית לפחות בעזה.

      • אתה משמיט את בסיס ההשוואה של

        אלון, 13/09/05 14:52

        ספי ולכן אתה מוכיח שטענתו שגויה אני חושב שניתן ללכת יותר רחוק ולטעון למרות שפעילות דומה בסרביה ושל הנאצים היא בזויה וראויה שידונו בה בבתי משפט פעולתו של צה''ל והתוצאות של הרג 14 ''חפים מפשע'' הם רצויות מבחינה אנושית מוסרית ואפילו טוב היה עושה צה''ל אם היה הופך הרג של ''חפים מפשע'' לב ס י ס שיטת הפעולה שלו ולפי דעתי בהסתכלות ארוכת טווח צה''ל היה חוסך בחייהם של הרבה פלשתינאים

    • מר ספי , זה הכל עיניין של זמן.

      דר. אהרון ברנר, 13/09/05 12:48

      קצב הילודה של הימין גדול בהרבה מקצב הילודה של השמאלנים שמביאים שני ילדים במקרה הטוב. כבר היום יש סנוניות ראשונות של אנשי ימין בתקשרות ואני מאמין שעם הזמן הימין יטיס לקיבינימאט את כל השלי יחימוביצים אמנון אברמוביצים והירון לונדונים . לא רחוק היום שכל צמרת הפיקוד בצבא תהיה מורכבת מאנשי ימין חובשי כיפות. ביחידות העילית יש כבר רוב לחובשי הכיפות. יעד נוסף שיכבש הוא בית המשפט העליון.
      תבינו שמאלנים זה רק עיניין של זמן עד שנשלוט במדינה בצורה מוחלטת אז תעשו לעצמכם טובה ותפטרו אותנו מעונשיכם ותעזבו כבר עכשיו כמו מר מקובר המתועב. תנועה כמו יש גבול לא תרצה להתקיים כשבבית המשפט העילון יהיה רוב ימני.
      אז אתם יכולים לצעוק פאשיזם מהיום עד מחר אבל זה יהיה מהלך דמוקרטי פועל יוצא של רוב ימני במדינה.
      פאשיזם זה כשכל הרשויות במדינה מתירות לערבים להרוג יהודי . אם את מצעי הלינץ ברמאללה יכלו למצוא ו7להביא לדין איך זה שאת מבצעי הלינץ בשפרעם אף אחד אפילו לא מחפש ?

      • לא שאני לגמרי מסכים עם ספי

        אלון, 13/09/05 14:44

        אבל אם אין לך תשובה ענינית על ויכוח כל כך עקרוני יותר טוב שלא תגיב. ספי העלה בעיה מענינת עקרונית וחשובה אם אין לך איך להוכיח אותו אתה מנסה לבטל אותו אתה מגעיל

      • לדוקטור עם הניצוץ המוזר

        פרחיה, 13/09/05 17:27

        בעיניים. אינך הדוקטור הראשון המאיים באמצעות הרחם. פרעה כבר עשה זאת לפניך, וגם הנאצים שניסו לעקר את בנות הגזע ''הנחות''. פאשיזם זה מה שאתה מטיף לו, ואם לא נעים לך לעמוד בשורה אחת עם גדולי הפושעים בהיסטוריה אז מוטב שתחזור בך מדבריך ותתחיל לחשוב נורמלי.

    • מוסר

      ztc, 13/09/05 15:14

      זה מוסרי להרוג 14 פלסטינים על מנת לחסל מחבל שאם לא תהרוג אותו הוא יהרוג יהודים
      התפקיד של המדינה הוא להגן על אזרחיה ולהעדיף את שלומם
      לכן אם לא היו מחסלים את שחאדה זה היה לא מוסרי
      הקם להורגך השכם להורגו
      אוי לרשע ואוי לשכנו

    • קל לשבת בבית ולפסוק משפטי צדק

      דן, 13/09/05 23:00

      מדינת ישראל היתה תחת עומס אדיר של טרור שכמעט הרס אותה, פיגוע רדף פיגוע, ילדים נשים וטף נשחטו ברחובות.
      ומנהיגי הטרור החביאו את עצמם בלב שכונות הומות אדם.
      צה''ל ניסה כמיטב יכולתו להימנע אבל במוסר אמיתי אתה חייב להחליט שהילדים שלך חשובים לא פחות מילדים של האויב שלך.
      ארה''ב הטילה פצצות אטום כדי לחסוך חיים של מאות אלפי חיילים שלה על חשבון אזרחים יפנים וזו היתה החלטה מוסרית.

  • 5.

    לעצור בישראל בריטים

    ר, 13/09/05 10:41

    ששרתו בצפון אירלנד!

    • למה רק אלה ששירתו באירלנד.

      Erez, 13/09/05 11:17

      בריטים שהיו חילים בצבא הוד מלכותו בתקופת המנדט ,וכאלה שהיו אחראיים על גירוש יהודים לקפריסין ואירופה. לא לשכוח את פוקלנד ועירק.
      בקיצור בריטי אל תגיע לארץ.
      ולכם התיירים הישראליים הדירו רגליכם מלונדון השאירו אותה לערבים /פקיסטנים ושאר המוסלמים.

  • 4.

    לשם שינוי אני מסכים עם שטייניץ (ל''ת)

    100%, 13/09/05 10:38

  • 3.

    שטייניץ היה בשלום עכשיו עד 99 (ל''ת)

    מי ששכח, 13/09/05 10:37

    • הוא התבגר והתפכח-אל תרדוף אותו (ל''ת)

      יהודי, 13/09/05 17:01

  • 2.

    חוק כזה היה צריך כבר מיזמן לחו

    מנוחים למנוחות, 13/09/05 10:37

    לחוקק נגד בוגדים.

    • תנסה לנסח במדויק את החוק

      אלון, 13/09/05 13:58

      ואני מבטיח לך שיבוא מישהו (כל תסרטאי הוליוודי ממוצע) ויציע תסריט שבו הנוסח שלך יהפוך לבעיה מוסרית. אני אישית חושב שהבעיה היא בנו אנחנו בריש גלי צריכים לומר שאין בין הפלשתינאים חפים מפשע ולעמוד על זה מול כל אומות העולם

  • 1.

    כל הכבוד לשטייניץ

    שי, 13/09/05 10:33

    ''יש גבול'' למה שאנחנו כישראלים מוכנים לספוג מפרו-פלשתינאים ואנטי ישראלים כמו תנועת יש גבול.
    תחביאו את עצמכם עמוק מתחת לגלימה המטונפת של עו''ד ספרד ופלדמן.

    • שאלה מוסרית לשמאלן

      יוסי, 13/09/05 17:50

      רוצח מטורף, עם נשק, מתחבא מאחורי אישה בהריון ומאיים להרוג אותך ואת כל משפחתך. אינך יכול לברוח. אף אחד לא יבוא לעזרתך.
      מה תעשה??????????????