 |
163.
מקובר המוכר לי היטב אדם קטן קנאי ומגעיל וגם יומו יבוא
ל"ת
עו''ד,
18/06/06 10:49
|
|
 |
162.
דוקא כשצהל מתחנף לטרור
שופט,
18/09/05 17:38
|
כחו של הטרור והאנשים התומכים ומזי נים אותו בשנאה יהודית מתגבר. אחרי ההצלחות התיאבון גובר. אולי בדרך מו קיצו נית זו של רדיפה ישהו אצלנו בממשל יבין למה מובילה שנאה עצמית יהודית ומי הם האויבים שלנו מבית ומחוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
אלמוג הוא לא טלית שכולה תכלת
אלי,
16/09/05 00:50
|
אך כך גם התובע הישאלי, שעליו רק אפשר לומר ''מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
חלאת המין האנושי
ל"ת
מיקי,
גנוסר,
14/09/05 04:21
|
|
 |
159.
אפילו פינושה יצא נקי בסוף
ל"ת
לא לדאוג,
14/09/05 04:18
|
|
 |
158.
מקובר התנצר כבר מזמן
non,
london,
14/09/05 02:36
|
בסוף 1988 נטבל מקובר לנצרות בכנסיית סט. ג'ון במעמד כמה מידידיו הערבים בלונדון. ודומני ששמו הוסב לדון מק. ראה כתבה בטיימס מיום26.12.88
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לו שכל
רופרט אל איסלם,
14/09/05 04:15
|
הוא העדיף להתנצר ולא להתאסלם. הוא יודע בדיוק באיזה צד מרוחה החמאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
אנחנו כבר נימצא אותו הזבל
ל"ת
בונזו,
לונדון,
13/09/05 23:25
|
|
 |
156.
discusting
ronald,
md , usa,
13/09/05 22:48
|
jews like this lawyer daniel makover, has no right to exist. he is an anti-semite any jew who is willing to help the enemies of the jewish people has no right to exist. show me one arab lawyer who is gioing to protect a jew against arabs. none. the arabs are so much smarter. first get rid of all the insects inside the house than go to the garden.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You mean- disgusting
אלי,
14/09/05 04:11
|
|
 |
אלי בטח כתוב לך בתעודת הזהות
אבשלום קור,
18/06/06 08:30
|
|
 |
155.
ישראל
יהודי,
ישראל,
13/09/05 22:15
|
צריכה להוציא צו מעצר נגד העוד הנל וכל מי שמזיק ליהודי שנוסע לחול ככה עשו בבלגיה לראש הממשלה שרון אי אפשר להמשיך ולשתוק על תופעות כאלה המגבילות את חופש התנועה והדבור אזרח שמגין על המדינה לא יתכן שיתבע אישית זה עוול ואידיוטיזם ממדרגה עליונה המענין שעוד שחושב עצמן מלומד משחק באש כזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
לא מומלץ לבוגד להגיע לישראל
ש,
13/09/05 20:57
|
אם הרשויות לא תעצורנה אותו, הוא בוודאי יחטוף מכות רצח מאזרחים שאכפת להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
153.
Doron
Yaniiv,
USA,
13/09/05 20:24
|
The guy served more then 30 year ,lost his brother in the war,dont forgot who is the person , i wish that we will as much as that guy , about the lawyer:JBOY
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
אלמוג היה צריך לרדת מהמטוס.
ל"ת
לנה,
13/09/05 19:53
|
|
 |
151.
יהודים שוים ויהודים שוים יותר
שמחה,
13/09/05 19:25
|
היחס בין למה שאלוף אלמוג נתן למדינה למה שהוא קבל מהמדינה זה נגיד בערך 1:1 מה שיונתן פולארד נתן למדינה ומה שקבל מהמדינה זה 10000000: אולי ל 1 את האחד הזהירו ולשני לא נתנו אפילו מקלט שלא לדבר על טננבוים מה שנתן ומה שקיבל מהמדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
עו''ד דניאל מקובר בוגד מסריח!!
אושר,
13/09/05 18:58
|
צריל לשלול לעו''ד דניאל מקובר ולעוד אנשים כמוהו את האזרחות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
איזה איש מגעיל !!
ל"ת
ירון,
13/09/05 18:04
|
|
 |
148.
המטרה - ישי מנוחין מיש גבול
מאלני שפוי,
13/09/05 15:00
|
רודף הפרסום הזה הוא שהתניע את המרדף אחרי קציני צה''ל, רדף ועקב אחריהם, והלשין לעמיתיו בחו''ל. מתפרנס חינם ע''ח הציבור והאיחוד האירופי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
אוייבנו מבית
פרעה,
13/09/05 14:28
|
במשך מאות ואלפי שנים בהיסטוריה הארוכה של העם היהודי,היינו הקורבן לעשרות ומאות אוייבים מרחבי היבשת הקטנה, אך הרוב הגדול של אוייבנו נעזרו בבוגדים שדווקה יצאו ובאו מהעם היהודי!! השינאה של אותם *יהודים* לעם ישראל אז והיום עברה ועוברת כל גבול בהשווה לשינאה *הנורמאלית* של אוייבנו *הטרדיציונליים*, מהעולם הערבי,מוסלמי או משאר העולם. כן, הגיע הזמן שעם ישראל יטפל באופן דחוף ביותר באספסוף *הקטן* אשר פועל בתוכנו כנגיפי ווירוס קטלני ביותר!! היום מדובר ב*ישראלי לשעבר*, דניאל מקובר, בשירותם של הפלסטינים. אבל הרשימה היא ארוכה ארוכה, ולרוב מדובר באנשים רודפי בצע,שמזה שנים עובדים בגולה את עגל הזהב!! והגרוע ביותר,לחיזוק דעתם האנטישמית והאנטי ישראלית, הם מתגאים לדבר בשם **ישראלי** או **יהודי**, מצב אשר מחזק ונותן גושפנקה חזקה ואיתנה לשאר אוייבנו ברחבי העולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
לא להתגייס המדינה לא שווה חופש
ל"ת
חייל מילואים,
פ''ת,
13/09/05 14:21
|
|
 |
145.
ידנו תבוא עליו
ל"ת
מוסדניקית,
13/09/05 13:57
|
|
 |
הנושא נמצא בטיפול נימרץ.
ל"ת
מוסדניקית=''הדג'',
14/09/05 14:47
|
|
 |
בלי בדיחות ב NRG....
ל"ת
סינדי,
13/09/05 19:54
|
|
 |
144.
מיכל,אני משתתף בצערך
ל"ת
השנאה והרוע,
יהרגו אותך..,
13/09/05 13:03
|
|
 |
143.
למכירה מצפון נקי (בניילון).
שמאלן ותיק,
13/09/05 12:34
|
לא שומש מעולם. אפשרי להחלפה בכיס דמעות. בלוטות הדמעה שלי , כבר בלויות מדמעות התנין ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
לאספסוף כאן... סוף גנב לתליה
רונן,
13/09/05 12:27
|
וסוף פושע מלחמה לדין. זה לא משנה אם הוא בצ'ילה, ספרד או ישראל. צדק זה צדק ופושעי מלחמה הם פושעי מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון ואתה פושע מלחמה
ירון,
14/09/05 08:45
|
שקרן ונוכל. מי שמך להשוות בין משטרי הטרור לבין קצינים במשטר דמוקרטי? חבל שאתם לא כותבים על אנשינו ''נאצים'' ובכלל תרגישו טוב בוגדים 'מויסרים'. פיכסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחמד,שכח לציין את אחיך הפושעים
ל"ת
אזרחית,
13/09/05 17:07
|
|
 |
141.
מקובר, חזק ואמץ!
ל"ת
ו אורי,
13/09/05 12:09
|
|
 |
שלום חבר
ארנון,
חיפה,
13/09/05 13:36
|
מישהו מיקיריך היה על איזה אוטובוס שהתפוצץ או סעד במסעדה שרוב סועדיה או נהרגו או נפצעו אנושות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
עלובנפש גרוש מפונק של אמא
ל"ת
זקונטית,
13/09/05 12:06
|
|
 |
139.
תתבייש מקובר!
אורי,
13/09/05 12:05
|
צריך לעצור אותך כשתבוא לארץ אתה מעורר שאט נפש!!!ככה מתנהגים ללוחמים גיבורים? בושה וחרפה ושלא תעיז לומר בכלל שאתה ישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
דחוי בלי אישיות מצא דרך להתבלט
יוסקה,
13/09/05 12:05
|
צריך לשלול לו את הפספורט הישראלי. או שצריך לשלוח אותו למילואים במקום קשה קשה. ואם הוא יסרב לשים אותו קצת במחבוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
לבטל מיד את האזרחות הישראלית !
ל"ת
אוריאל,
13/09/05 12:05
|
|
 |
136.
דורון אלמוג
קובי,
13/09/05 12:01
|
שמחתי לשרת תחת פיקודו של דורון אלמוג ב50 ואני גאה באדם הזה שעשה למען עם ישראל רק שאי אפשר לפרסם מה הוא עשה לעזור לישראל וישראלים בשבילי אתה גבור ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיבור ישראל דורון אלמוג
טל,
14/09/05 08:43
|
|
 |
135.
דניאל מקובר הוא
ליאור,
ת''א,
13/09/05 11:59
|
פושע שעוזר לאויב מס' 1 של עם ישראל , אשם בבגידה בדרגה ראשונה . מלבד זה מוכן למכור את אמא שלו כדי להרוויח כסף במקום שבו אפשר להרויח ע''י השמצת עם ישראל .
מאחל לך את הרע מכל, וייגלו את משפחתך לעזה, או שהחיזבאללה תחטוף אותך אמן !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
עוכר ישראלי-ולא עו''ד ישראלי
ל"ת
שומר,
13/09/05 11:58
|
|
 |
133.
Someone in europe
Italian Jew,
Italy,
13/09/05 11:54
|
These people has to be denied of their israeli passport !
If he thinks the european loves him ,look at what happened in Italy today,
They are blaming the ''jewish controlled banks, who wants to devour the italian banks'' of some outragouse banking affair.
Blame it n the jews... The europeans do not like us, and people like this lawyer should be left alone .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
איך לצאת פרייר?
המדריך המלא,
13/09/05 11:53
|
אילו הינו יכולים לחסל את כל אנשי החמאס ללא פגיעה באזרחים-דיינו אילו היינו מחליטים שלא לחסל את כל אנשי החמאס מחשש לפגיעה באזרחים פלסטינים, גם במחיר קורבנות טרור ישראלים-דיינו אילו הינו מחליטים לחסל את כל אנשי החמאס גם במחיר פגיעה באזרחים פלסטינים, ומסתכנים בצווי מעצר בינלאומיים-דיינו
אבל, גם לא חיסלנו את כל אנשי החמאס מחשש לפגיעה באזרחים, גם נפלו לנו קורבנות בפיגועים וגם הוצאו צווי מעצר בינלאומיים... אכן הדרך היעילה ביתר לצאת פריירים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
אני ממליץ למשהו אמיץ לתבוע
יוסי,
חולון,
13/09/05 11:52
|
את המנוול על 10 מיליון פאונד בעוון פגיעה על שם טוב ונראה אותו אחר כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלומר, אתה לא אמיץ?
ל"ת
דניאל,
דרום צרפת,
13/09/05 14:30
|
|
 |
130.
עורכי דין הם זונות להשכיר
ערן,
תא,
13/09/05 11:51
|
את מי מייצג מקובר? מי משלם לו כדי לתבוע קצינים ישראלים? הוא אולי חלאה, אבל הוא רק הקצה הנראה של התאגדות אנטי-ישראלית\ציונית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
ומה עם הפושע טוני בלייר??
ב.ק.,
13/09/05 11:42
|
שפלש לעירק וגרם שם להרס נורא ולמותם של אלפים. אלמוג היה צריך לרדת מהמטוס, להיעצר ולהודות בחלקו בהגנה על ארצו ובני עמו. ישראל היתה צריכה להודיע במקביל כי השופט שעצר אותו הוא משתף פעולה של ארגוני החבלה, ומנקודת המבט של ישראל אין הבדל בין המחבלים לאלה שמשתפים עימם פעולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם מחבלי הרשות?
אלון,
ערד,
13/09/05 15:24
|
מעניין שנציגי הטרור של ''הרשות הפלסטינית'' פטורים מתביעות מעין אלו,אין מי שיוציא נגדם גם צווי מעצר בינלאומיים?אמנסטי ושאר ארגוני זכויות הטרור נמצאים ב-OVER ACTION בימים אלו,הם משמשים כמגן חי לחמאס,ג'יהאד,חזבאללה,הטאליבאן ואלקאעדה,שצוחקים למערב בפרצוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
מקובר תזהר שלא תכנס ל''מוסד''
כתום,
13/09/05 11:26
|
שונאי ישראל הגדולים ביותר באים מקירבנו. עוד נתגבר וגם תורם יגיע לתת את הדין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
שלא יקרא לעצמו ישראלי
טליה,
ירושלים,
13/09/05 11:16
|
צריך לזמן אותו לארץ לפגישה עבודה, ומיד להוציא נגדו צו איסור יציאה מהארץ! העונש שלו יהיה להשאר בארץ זבת חלב ודבש לשארית חייו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
דורון אלמוג
צחי,
שפלה,
13/09/05 11:16
|
דורון היה חזק עוכרי ישראל לא ירתיעו אותך עברת בחייך קשיים רבים ויכולת להם ובכל מקרה לא נשברת מקווה שהנושא לא יפגע בגיוס הכסף לפרוייקט עלי נגב שיש לו חשיבות למשפחות רבות תקותי שהנושא יטופל כהלכה ובאם לא יסתייע לשקול הגשת כתבי אשום לקצינים בריטיים הלוחמים בעירק כדי שפוליטיקאים בריטיים יבינו שכדאי לחוקק חוק סביר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
מקובר בוגד מתועב !!!!
אבי,
ירושלים,
13/09/05 11:15
|
בוגדים יש להביא לדין בישראל....לשפוט אותם ולגזור את דינם ...מוות !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
מקובר=פושע נגד האנושות.
נעמן,
שפוי,
13/09/05 11:12
|
מקובר סייען של אירגוני הטרור הפלשתינאצים. שיתבע את מוחמד דף רוצח ההמונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקובר לא פושע ואתה לא נעמן שפו
ל"ת
דניאל,
דרום צרפת,
13/09/05 14:31
|
|
 |
123.
לתבוע את שרון השקרן
אחד שמבין,
13/09/05 11:10
|
על הפרת התחייבות כלפי בוחריו ועל בגידה בדמוקרטיה, שחיתות , פשעים חמורים נגד אזרחי המדינה.
לא צריך בית משפט אירופאי ,מספיק ישראלי.
אה , שכחתי , בתי המשפט פה שייכים לשמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
לא ניתן שתהיה שואה שנייה!
הקול השפוי!,
13/09/05 11:09
|
סליחה! הימים בהם יהודים נרצחו בדם קר הסתיימו!!! יהודים יגיבו במלוא החריפות על כל ניסיון של אוייבם לנסות לפגע ולרצוח בהם. נקודה. אנשים רעים בכוח מנסים להחזיר אותנו לימים עברו בהם יהודים נרצחו ללא שום תגובה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקח השואה - לא לפשעי מלחמה.
ל"ת
די לפשע,
ישראל,
13/09/05 11:15
|
|
 |
עוד שופר של משא השקר!
מדינת היהודים,
13/09/05 12:06
|
אם רצו הערבים, מזמן היתה להם מדינה. מה לעשות שהם החליטו להקים מדינה במקומה של המדינה היהודית, ובדרך לרצוח בעם החי בתוכה. אנו נגיב במלוא עוצמתנו ומשא השקר שלך לא יעזור בניטרול נחישות זו!!! צדק צדק תרדוף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
אין גבול ל''יש גבול''
יאיר ל,
13/09/05 11:07
|
בלונדון בה שוכן הייצור, הרגה המשטרה תושב זר תמים בגלל היסטרייה שנגרמה משני ארועי פיגוע.
אבל הייצור מפחד להעמיד במבחן את סובלנות תושבי לונדון כלפיו ואינו מוחה על כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתבוע את יש גבול,על זה שהם לא
תובעים את,
האנגלים על..,
13/09/05 11:50
|
רצח הברזילאי המיסכן שנסע לתומו ברכבת,(הוא לא היה טרוריסט,לא היו לידו טרוריסטים,הוא היה בתחנה שלא היה בא טרור באותו זמן,זה לא היה בזמן לחימה,והוא כבר ניתפס ונכבל,וירו בו בראש סתם) צריך גם לתבוע אותם על אנטישמיות,אם הם מתנהגים לישראל שונה מאשר לאנגליה, ברגע שהם יתנו תביע כזאת נגד אנגליה באנגליה,האנגלים ישמידו אותם, אנחנו צריכים לדאוג שכל תביע כנגד ישראל,הם יהיו חייבים לתבוע את כל מדינות העולם ,על דברים דומים שהם עושות.(אם הם יעשו את זה,אז המדינות האלה יחסלו אותם,ואם הם לא יעשו את זה,אז הם צריכים להתבע על אנטישמיות) ובמדינת ישראל צריך להוציא חוק נגד אנטישמיות,ולשפוט פה אנטישמים מכל העולם, (יש בית המשפט הבין-לאומי לפישעי מילחמה בהג,צריך להיות בית בין-לאומי נגד לאנטישמיות בישראל)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
יהודים חיו בארץ זו, הרבה לפני
מיהו הכובש?,
13/09/05 11:06
|
שהאיסלם או המוחמד שלהם נולד... ולמרות זאת...אני עדיין חושב שצריך להקים בארץ זו שתי מדינות לשני עמים. אך אין להסכים בשום פנים ואופן לדלגיטימציה שהשמאל הסהרורי ביחד עם הערבים מנסה לעשות כך שמדינת היהודים תהרס ובמקומה תהיה פה רק מדינת פלסטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
הישראלי הזה בוגד. להעמידו לדין
ל"ת
אחד העם,
ישראל,
13/09/05 11:06
|
|
 |
118.
למה לא עוצרים את העו''ד הזה ?
יסמין,
13/09/05 10:56
|
מרגלים וסוכנים שפועלים נגד המדינה עוצרים, אז למה לא עושים זאת לעו''ד הזה ? אילו ''יש גבול'' היו מגישים תלונות נגד שולחי המחבלים הייתי רואה בהם אירגון אוביקטיבי, אך הוא שם לעצמו כמטרה רק את נציגי מדינת ישראל. זה לא יתכן שישבו כאן אזרחים ישראלים וכל המאמץ שהם משקיעים בשעות היום יהיה כנגד המדינה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
היזכרו נא - כמה שנים אומרים לכ
ל"ת
שהשמאל אויב,
אכזר לישראל?,
13/09/05 10:55
|
|
 |
116.
יש הסבר! חשוב!
אל תעבדו עלי,
בארץ,
13/09/05 10:54
|
ראשית: מקובר / מחובר ותנועת ''יש גבול'' הם דוגמא חיה למה שימנים ''מתלהמים, קיצוניים, פנאטים פשיסטים'' וכו'... מכנים ''שונאי ישראל'' כי הם פשוט שונאים את ישראל, חד וחלק. רק אנשים מהשמאל הישראלי יכולים לשנוא כל-כך. החודשים האחרונים לימדו אותנו זאת. שנית: האירופים. בכל ההסטוריה לא היה גזע אנושי שרדף נגש השמיד כבש ודיכא גזעים אחרים כמו בני אירופה המערבית. על הגרמנים והמשתפי''ם שלהם עדיף לא לדבר כאן, אבל האנגלים באסיה אפריקה וצפון אמריקה הביאו את שיטת המעמדות וסחר העבדים לשיא. הצרפתים בצפון אפריקה הפעילו שיטות מחרידות נגד מורדים אלג'יראים שכללו טכניקות עינויים חדישות (הצרפתים התגלו כמומחים לדבר) ופיצוץ בניינים שלמים בסמטאות ערים -על יושביהם (כל זה בשנות ה50', אתם מוזמנים לבדוק אותי). וכך גם ההולנדים, הספרדים, הפורטוגזים, ועוד. אבל מה, מתברר שזה לא כיף להיות כל הזמן צורר. לפעמים נחמד גם להיות בצד ה''מוסרי'' המתחסד הצדקני וכמובן- המאשים. אז את מי יש כבר להאשים? את היהודים, שהעזו להתארגן לחוף הים התיכון ולהקים לעצמם מדינונת, ולא רק זה- הם עוד חצופים מספקי כדי לעמוד ולהגן עליה!... אירופה המוסרית כבר תסביר לנו מה זה פשע מלחמה, ומה מותר ומה אסור (לנו, לא להם), ולהקות של שמאל קיצוני יריירו על נעליהם המצוחצחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
ועכשו לגיון הזרים יחוש על בשרו
יש אלוקים,
אין אפס,
13/09/05 10:54
|
שרודפי היהודים, דן חלוץ ושאול מופז, יחושו על בשרם את הנרדפות, ואין זה משנה מאיזה כיוון זה מגיע. כי הציבור העלוב שלנו, היהודים של מדינת ישראל, לעולם לא יתבעו את שרי ממשלת ישראל על ביצוע פשעים נגד העם היהודי, ואת צבא השכירים שלהם על ביצוע פשעי מלחמה. הנרדפים ימשיכו ללקק את הפצעים בשקט, והרודפים ימשיכו לרדוף. אז יש אלוקים. הפושעים לא יינקו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
ישראלי?! מה בדיוק עושה אותו
ל"ת
לישראלי?,
13/09/05 10:53
|
|
 |
113.
מקובר ==סיכול ממוקד
ל"ת
אלוף,
13/09/05 10:47
|
|
 |
112.
ברכה לשנה החדשה
ג'קי,
מנצ'סטר,
13/09/05 10:44
|
עו''ד דניאל מקובר שתהה זו השנה החדשה טובה לכל עם ישראל ושאתה תירקב בחודש הריאשון של השנה.
תינופת כמוך היהודים לא זקוקים אילכך העולם הזה לא עבוריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
יהודי לא תובע יהודי
ל"ת
vasia,
13/09/05 10:43
|
|
 |
110.
סילבן תתחיל לפעול
בוננזה,
13/09/05 10:42
|
אין כמו הבריטים להעריך עמידה על עקרונות . קו אדום מבחינתנו יהיה מעצר של גורם ישראלי עקב פעולתו במסגרת רשמית. ממשלת ישראל חייבת בו ברגע וללא שהות נוספת לפרסם הודעת אזהרה שמעצר כזה יגרור מייד את החזרת השגריר וגירוש מספר מרגלים בריטיים שפועלים בשטחנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
פושעי המלחמה לדין בישראל
מיכל, תל אביב,
13/09/05 10:38
|
להזכירכם, באותו פיגוע הפיל מטוס ישראלי פצצת טון על בית מלא אוכלוסיה חפה מפשע וגם מחבל אחד. המחבל נהרג. 10 ילדים חפים מפשע נרצחו ועוד 4 מבוגרים חפים מפשע נרצחו. אחרי זה התפרסם הראיון המפורדם שבו חלוץ אמר שהוא ישן טוב בלילה. המטרה של הפעולה היתה כפולה: א. חיסול המחבל. ב. הטלת טרור נגד האוכלוסיה האזרחית על מנת לשתק ולהפחיד. (''לצרוב בתודעה''). הפעולה הזו הפכה את צה''ל לשווה מוסרית למחבל שמתפוצץ באוטובוס ורוצח במקרה גם חיל או שניים שנסעו בו. ההחלטה הזו - ועוד רבות אחרות כמו רצח השוטרים הפלשתינים במחסומים - הפכה את מכונת הכיבוש הישראלית לשווה במוסריתה לחמאס. האם ההגנה על ההתנחלויות בעזה היתה שווה את זה? לא בטוח. יש רק דרך אחת לשקם את צה''ל והיא לשפוט את האדונים הנכבדים על פשעיהם בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זבל
א,
ראשון לציון,
13/09/05 11:34
|
מאיפה את מיכל בתל אביב משינקין צפון תל אביב? רק זבלה כמוך שיושבים כל היום בבתי קפה עם החברים השמאלנים והערבים שלהם יכולים לדבר ככה אולי אם היו מתפוצצים בבועה שאת חייה בה היית מבינה מה זה. סתומה!!! את לא פחות גרועה מהעו''ד הזבל הזה שהוא ישראלי לשעבר שתובע את הקצינים האלה שבסה''כ הגנו על המדינה שלך שפוסטמה כמוך תוכל לשתות קפה בשקט בבתי הקפה שלך עם החברים השמאלנים שלך ולאפשר לעו''ד הזה ללמוד ולהשלים את התואר באותה המדינה הזאת שבסה''כ מנסה לשרוד מול אוייבי ישראל שלא רוצים אותנו פה (ולא בשום מקום בעולם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא. הזבל האמיתי מראשל''צ
נגד הכיבוש,
13/09/05 13:32
|
מאיפה גירדו אותך? מתחתית בור המדמנה? יה , אשפה מצחינ ה שכמוך! להעמיד לדין את פושעי המלחמה והכיבוש לאלתר ולשופטם במלוא חומרת הדין. די לכיבוש המזויע! לסגת לאלתר מכל השטחים הכבושים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אני מבינה
מיכל, תל אביב,
13/09/05 12:21
|
שאין לך השכלה והשמוח שלך התפוצץ בצורה כזו או אחרת. לידיעתך גם בתל אביב היו פיגועים, וגם בתל אביב יש רחובות אחרים חוץ משנקין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכל
ראובן,
13/09/05 11:16
|
למקרה ושכחת-שחאדה לא היה צדיק צמים וזח.הוא היה מחבל,רב מחבלים,האחראי למות ישראלים לא מעטים. לא היתה כוונה להרוג 14 איש נוספים.מוזר,אחרי הטלת הפצצות על יפן לא התרגשו כמו שמתרגשים מהענין עם שחאדה! קצת פרופורציה.האמת?אם הייתי מורה לחסל את המרצח הזה והמשימה היתה מבוצעת הייתי גם ישן טוב בלילה.במלחמה יש קרבנות חינם,כמו ההרוגים הישראלים באינתיפאדה.עצוב אבל אמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואי נביא בך יא כובשת!
רון,
תל -אביב,
14/09/05 08:50
|
על איזה כיבוש את מקשקשת. ברק נתן לעארפת הכל וחולה האיידס לא רצה לחתום שכחת? קלינטון התחנן ומוכן היה לממן במיליארדים וההוא בחר למות כשהאיד. מבטיח לך שאף אחד לא שמח להרוג חפים מפשע בצד שלנו. וכן, ילדים פלשתינאים הם חפים מפשע ובגדול אני מסכים איתך הפעולה הזאת לא היתה צריכה להתבצע אבל מכאן ועד לשטויות ''הכיבוש'' שלך המרחק גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז לפי דעתך צה''ל צריך
מיכל, תל אביב,
13/09/05 12:00
|
לפעול כמו ארגון טרור, ולפגוע בחפים מפשע בלי לדפןק יותר מידי חשבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היית מאפשרת לו להמשיך
כתום,
13/09/05 12:35
|
יתכן שהיו נרצחים עוד עשרות יהודים ונפצעים עוד מאות עד שהיו מחסלים אותו על נקי (בלי חפים בסביבה).
האים היית מעדיפה עשרות הרוגים נוספים מאצלנו? האים היית מוכנה לשלם את המחיר באופן אישי יפת נפש?
תתעוררי אנחנו במלחמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתעורר - אנחנו בכיבוש
מיכל, תל אביב,
13/09/05 12:49
|
|
 |
מיכל צודקת -המוסלמים כבשו את
יהודי,
13/09/05 17:15
|
|
 |
חבל שאת לא עונה לעניין
כתום,
13/09/05 13:51
|
כיבוש כיבוש כיבוש - שטפו לך טוב טוב את המוח אה?
אז קודם כל לא נולדנו אתמול - גם לפני 67 נלחמו בנו הפלסטינים ודרשו את מה שהם דורשים עד היום וזה חיסול ישראל. תמשיכי להתעלם מהמציאות - אחרי מה שברק הציע להם בקמפ דיויד זה כבר ברור ש''הכיבוש'' כולל גם את תל אביב והם דורשים את זכות השיבה (כלומר השמדת ישראל).
חבל שבעוורונך את בוחרת לראות את המציאות בצורה סלקטיבית. הרוצחים הפלסטינים אינם טלית ותמיכה בהם בעת מלחמה כמוה כבגידה.
ואנני שמח על הרג חפים אבל לשלום צריך פרטנר שרוצה שלום גם בצד השני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14+1
Amir,
Beer-Sheva,
13/09/05 11:10
|
It was worth it! If you sleep with dogs...which you probably do...you wake up with flees!
or
you cannot make omlettes without breaking a few eggs!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
just as a reminder…
michal,
13/09/05 11:59
|
|
 |
להזכירך
שרון,
ת,א,
13/09/05 11:05
|
בצד שלנו נהרגו משפחות שלמות בפיגועים,אם מלחמה מטונפת,אז עד הסוף!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז לפי מה שאתה אומר
מיכל, תל אביב,
13/09/05 11:24
|
צה''ל הוא ארגון טרור. אוקי. אז למה שלא תתגייס לחמאס ישר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בדיוק הרעיון
מיכל, תל אביב,
13/09/05 11:21
|
|
 |
לכי לעזאזל
שלומי,
ראשל''צ,
13/09/05 11:04
|
|
 |
מי שבגד בערכי צה''ל
מיכל תל אביב,
13/09/05 11:23
|
הם אלוף הפיקוד והרמטכ''ל והם אלו יעמדו לדין על מעשיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מציעה לך להתחתן עם פלשתיני
דורית,
13/09/05 12:14
|
ולגור ברמאלה כמו נטע יפת הנפש שהגנה על עראפת בגופה. ביי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאגי לה
א,
ראשון לציון,
13/09/05 15:20
|
היא תתחתן עם הערבי הראשון שהיא תראה בתנאי שיש לו הרבה כסף זה מה שבחורות כמוה מחפשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בסדר רוב הבנות
רון,
תל אביב,
14/09/05 08:52
|
מחפשות כסף ומזל שיש לי..... ביום שלא יהיה אף אחת לא תשתין לכיוון. ככה זה היום בכל העולם כמעט בכל הגילאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדורית
מיכל, תל אביב,
13/09/05 12:51
|
מעניין שתמיד הקללה הכי נוראית שהימין מצליח לגבב היא ''ערבי'' או ''לכי לשם''. תגידי למדו אתכם להתמודד קצת יותר לעומק? או שהשכל שלכם צבוע כולו בכתום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
girls from the political left
jacob,
13/09/05 15:28
|
i prefer you in my bed,from all the woman i had,the ones againts th occupation were the best.i wish ,Michal,that you and similars will stay here in israel,coz poples like me need you in the bed
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לנגד הכיבוש
אזרח עונה,
שמאל לאנד,
13/09/05 15:04
|
איני מבין את היהירות והשחצנות שלך והדיעה הקדומה שמי שהוא שמאל אז הוא משכיל ומי שהוא ימני אז הוא אנלפאבית . אני מוכן להתערב איתך למרות שאיני מכיר אותך שאני הימני הרבה הרבה הרבה יותר משכיל ממך . בוא נעזוב שמאל וימין לשנינו יש בעיה עם אנשים רעבים אז או שאתה מתנצל על דבריך או שאתה מציג קבלה על סך אלף שח לטובת בית תמחוי באיזור מגוריך אם אתה יותר משכיל ממני [ מדובר בשנות לימוד ותעודות ] אני אציג חשבונית על אלף שח לטובת בית תמחוי באזור מגורי . אם אתה גבר תציע דרך הוגנת ומתווך אני לא מכיר את מיכל ובודאי רחוק מדיעותיה אבל אין לי בעיה שהיא תשפוט כי בזה אין לי ספק שהיא אדם ישר. אז או שתענה לאתגר או שאתה צ,יקן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכל:
נגד הכיבוש.,
13/09/05 13:42
|
אני מברכך בברכת יישר-כח וכל הכבוד על תגובותיך מחד , אך מאידך משתומם שיש לך כח, רצון ואנרגיה להגיב על דברי ההבלים הבוטים והחולניים של המגיבים הלאומנים הימנים הקיצוניים , הסהרורים שרמת המישכל שלהם, אם לשפוט לפי תגובותיהם המטומטמות, שואפת לאפס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכלי , בעטו אותך מוואללה או ש
ל"ת
את מקבלת כסף?,
13/09/05 12:09
|
|
 |
חובה להיכנס
רוני,
13/09/05 20:39
|
אני מכיר אותה באופן אישי הייתה עוזרת של אחמד טיבי ואומרים שגם דהמשה קיבל !!! אתם פשוט עונים לבת דודה שלנו מהכרות אישית היא לא שווה תישאלו את טיבי דהמשה סנע וגם ח''כע זחלקה ולמיטב ידיעתי היו גם כמה נהגים מעורבים בסיפור אז אל תצפו ממנה להרבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
waste of time
Yored,
Tel-Aviv,
13/09/05 10:30
|
We are the Jews have no pride or dignity.........We're are worse enemy and we won't do anything about this guy Mekober just like we did nothing about Vaanunu or Menuhin or Beylin and the rest of the gang.....We deserve it and it's been like that for generation................all we need to do is boycut the arabs in Israel and let them starve,this is the only way to chase them out of Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירידה מהארץ היא פרס לשונאי -
חזור הביתה!,
מדינתהיהודים,
13/09/05 10:54
|
|
 |
Can't you read brother?
Yored,
Tel-Aviv,
13/09/05 18:32
|
|
 |
107.
עשו בשכל שעזבו את המדינה
Revi,
13/09/05 10:25
|
המשפחה הזאת טוב עשו שעזבו את המדינה שלנו כשעזבו.... לא מגיע להם לחיות פה. איך ישראלי מגיע לתבוע ישראלי אחר?! על שטות שכזאת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
על ''יש גבול'' לדעת שאין הערבים
משה מ,,,,
בת ים,
13/09/05 10:23
|
|
 |
105.
לבדוק בבקשה !!!!!!!!!!!11
ירון,
13/09/05 10:14
|
אני מבקש מרשויות המס לבדוק בדקדקנות את תשלומי המס הכנסה שלו, ביטוח לאומי ושאר המיסים... להתחיל להיכנס לכלב הזה לורידים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
מהרסייך ומחריביך
הבוכה,
13/09/05 10:11
|
טהורי המצפון מחריבי המדינה תישאר באנגליה החמה כי לא צריך אותך כאן. רק אל תמשיך לרדוף תחת המצפון המזוייף אחר הצדק ההפוך. מוטב עורך דין יקר שתסתכל במראה ותראה איך אתה נראה כתומך ומעודד מחבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
לסתום את מערכת המשפט הבריטית
ישראל,
ישראל,
13/09/05 10:11
|
הדרך האפקטיבית היא להגיש לבתי המשפט בבריטניה אלפי ועשרות אלפי תלונות נגד ראשי הפלשתינים המעורבים בטרור, כולל אבו מאזן, דחלאן, ומי לא. עוד יש להגיש תלונות כנגד ראשי הצבא הבריטי והאמריקני על מעשים שנעשו באפגניסטן ובעירק. רק ככה יתעוררו הבריטים המטומטמים ויראו את האבסורד שבעניין. ואם לא יתעוררו, שיתעסקו רק בדברים האלה עד שמערכת ה''משפט'' שלהם תיסתם לגמרי. באש יש להילחם עם אש, ועורכי-דין יש לנו בשפע. כדאי גם לבחון את עברו של עורך הדין מחובר ולמצוא אפשרות מוצדקת להגיש שם תלונה נגדו. אותו לא תהיה לבריטים בעייה לעצור, כי הוא כבר נמצא שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Learn from the UK
AvnerA,
13/09/05 12:29
|
Don't blame the British yet! Nothing has really happened yet! In the UK thing are done differently than in Israel. Wait a day or two and they will find a way out of this that you have not yet even dreamed about. Hundreds of years of experience run this country so pay attention and learn.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
.
ששש,
13/09/05 10:43
|
|
 |
איפה הארגון שירים את הכפפה??
ל"ת
רובאוס,
13/09/05 10:36
|
|
 |
102.
השמאל שלי ממש השתגע לגמרי!
ל"ת
שמאלן,
נתניה,
13/09/05 10:09
|
|
 |
101.
להעביר את ''יש גבול'' מעבר לגבול
ל"ת
שולה,
13/09/05 10:07
|
|
 |
100.
שאלוהים יעניש
נחמה,
עכו,
13/09/05 10:07
|
מתפללת לאלוהים להעניש את העו''ד על כך שהאלוף אלמוג נסע לגייס כספים למוכי גורל על חשבונו וזמנו. איש יקר האלוף אלמוג על תרומתך מחייל טירון ועד אלוף, עכשיו אתה רמטכ''ל של המוכי גורל - העם אוהב ומעריך את תרומתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים לא קשור, זה עבודה שלנו!
ל"ת
רובאוס,
13/09/05 10:35
|
|
 |
99.
שמאל קיצוני+ערבים=חורבן ישראל!
ל"ת
תתעוררו ציוניים,
13/09/05 10:06
|
|
 |
98.
פעם היו שופכים עליו זפת חמה
ל"ת
צדיק,
13/09/05 10:03
|
|
 |
97.
''מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו''
ל"ת
פשוט בושה,
13/09/05 10:03
|
|
 |
96.
אין גבול לשנאת השמאלנים
יקותיאלי,
דרום,
13/09/05 10:02
|
כל אנשי שרון, קגאדי, חלוץ, ניסו שחם וניצני הפרקליטות, נהניתם מתמיכתם של השמאל בהריסת ישובים יהודיים, במעצר של ילדות בגיל 12 למעלה מ-37 יום, עכשיו אפקט הדומינו עובד והשמאל יביא עליכם את בזיון העולם על מלחמתכם בטרור הערבי, יזכיר לעולם את טבח סברה ושתילה ומלחמת לבנון. זיכרו, את שנאת אין גבול !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
ל-87, ודאי שהוא מרגיש אשם
נופל בשחת יפעל,
13/09/05 10:00
|
בחברה המקדשת רצח יהודים ומקדשת את הזכויות הלגיטימיות של רוצחי העם היהודי לעשות זאת.
שרודפי היהודים, דן חלוץ ושאול מופז, יחושו על בשרם את הנרדפות, ואין זה משנה מאיזה כיוון זה מגיע. כי הציבור העלוב שלנו, היהודים של מדינת ישראל, לעולם לא יתבע את שרי ממשלת ישראל על ביצוע פשעים נגד העם היהודי, ואת צבא השכירים שלהם על ביצוע פשעי מלחמה. הנרדפים ימשיכו ללקק את הפצעים בשקט, והרודפים ימשיכו לרדוף. אז יש אלוקים. הפושעים לא יינקו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
מוכר גיבורי ישראל בנזיד עדשים.
גל,
צפון,
13/09/05 09:59
|
יום יבוא ותלמד על בשרך בדרך הקשה ביותר ובייסורי תופת מי החלאות שאתה מגן עליהם תמורת כסף, רודף בצע שכמותך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
מחפש עו''ד להגשת תביעה נגד ברטנ
בן של מעפילים,
13/09/05 09:58
|
כבן של מעפילים שנתפסו בלב ים בטרטוריה בנלאומית (כשם שהפירטים הבריטים השתלטו על ספינות אזרחיות ושדדו אותם). השתלטו על הספינות ואת הנוסעיים כלאו במחנות בקפריסין למשך שנה וארבע חודשים. האשמה פירטיות בים פתוח ומעצר/כלא בניגוד לחוק הבינלאומי. הורי אומנם נפטרו אבל אולי ניתן עדיין לתבוע את הבריטים על אחריותם לפשע. כולל תביעה כספית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצביעות הבריטית-גם ליד ארגנטינ
יכין,
מרכז,
13/09/05 10:05
|
גם באיים ליד ארגנטינה עליהם היא השתלטה --בריטניה מגינה על בריטניה ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
עוד פגם גנטי של העם היהודי
משה,
13/09/05 09:56
|
לא סתם טבחו בנו בכל הדורות!! יש בעם הזה מס' פגמים גנטיים שצריך לעקור אותם בלי רחמנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Genetical defect
Polaris,
Finalnd,
13/09/05 11:26
|
I don't think there has ever been another race of people, other than the Jews, who would work against their own national interests and against their own kind so viciously
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהירות: אתב גזען כמו העו''ד !
יואב,
תל אביב,
13/09/05 10:03
|
אין שום פגם גנטי. זוהי אמירה גזענית. שאמר א.ב. יהושוע. עם ישראל הוא קבוצת עילית. קשה להיות חלק מהקבוצה, ויש כאלה שרואים את עצמם לא שייכים, ומפתחים רגשי נחיתות. מכאן קצרה הדרך למלחמה באחיהם. אבל זהו לא םגם ''גנטי''. זוהי תכונה אנושית של חלשי אופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חוזר בי מאמירתי
משה,
13/09/05 12:03
|
אצל אף עם נורמלי אתה לא מוצא חלאות כאלה כמו ''יש גבול , או אותו עו''ד אנגלי. רק אצלנו יש את המשתפי''ם העלובים האלה. אני חוזר ואומר : צריך להלחם בהם בלי רחמנות!! אלה יותר גרועים מכל מחבל שהוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא אדיוט
אתה מצחיק אתה,
13/09/05 10:41
|
עצם האמירה ''עם ישראל הוא קבוצת עילית'' היא גזענית..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא דביל !
אתה מטומטם אתה,
13/09/05 11:16
|
עצם העובדה שהרשית לעצמך לומר על מישהו שהוא אידיוט - מראה שאתה מאפשר לעצמך להתנשא מעליו ולהדגיש שהוא נחות ממך. שימוש במילים פוגעניות כנגד דובר אחר שהגיב באופן ענייני, בלי שאתה מכיר אותו - גרוע כמו הגזענות.
למעשה, משתקף מתגובתך המתלהמת שאתה טיפש, וכיוון שרוב הגזענים הם טיפשים - סביר להניח שאתה גם גזען.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא דפוק!
אתה חמור אתה,
23/09/05 18:12
|
עצם העובדה שהכרזת שהא טיפש, ומתוך הידיעם שרוב הגזענים הם טיפשים הסקת שהוא גזען, רק מוכיחה כמה דפוק אתה. הרי זה כמו להגיד ''תפוח גדל על עץ'' ואז להגיד ''בגלל שרוב הירקות גדלים על עצים אז תפוח הוא ירק''.
ובגלל שרוב החמורים דפוקים אז אתה גם חמור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
מנגנון ההשמדה עצמית הופעל!
רובאוס,
13/09/05 09:55
|
מנגנון ההשמדה העצמית של מדינת ישראל הופעל ואין עוד הרבה זמן. על מנת להפסיק את הספירה לאחור יש לנתק מייד את גורמי ההרס מהמדינה.
דניאל מקובר, ארגון ''מצפן'', יוסי ביילין, שמעון פרס, דניאל ברנבאום.
כל עוד הזבל האנושי הזה פועל בקרבנו - מנגנון ההשמדה העצמית ממשיך לתקתק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
סכין בגב
איש חזון,
13/09/05 09:54
|
אלו שהמדינה השקיעה בהם הכי הרבה הם אלו שתוקעים לה סכין בגב ,בינו בוערים בעם וכסילים מתי תשכילו? נכון את הנעשה אין להשיב אך אל תחזרו על טעויות העבר!ראו את היחס שנותנים לאתיופים,כך לא בונים מדינה! ובא לציון גואל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
פירות הבאושים של השמאל הישראלי
אזרח ישראלי,
שמאל לאנד,
13/09/05 09:50
|
עו''ד מקובר ושי מינוחין ובירנבוים ואביב גפן ודר מטר ואחרים הם חלק מחבורה של שונאי עמם שליוו את עם ישראל לדורותיו .ידוע על יהודים שהתנצרו והסגירו יהודים לידי האינקויזיציה . ידוע על קאפו יהודים שלדברי היהודים המעונים היו גרועים מנאצים אז היום יש לנו את מאקובר ומינוחין ובירנבוים שיזכרו בתולדות העם היהודי לצד הקאפואים שעינו את אחיהם והלשינו עליהם והביאו לרציחתם כדי למצוא חן בעיני תלייני האינקויזיציה או או בעיני חיות האס אס . לעומתם האלוף אלמוג שנתן את מיטב שנותיו וסיכן יום יום את חייו למען ששאהידים האהובים על מקובר ושי מינוחין וד''ר מטר לא יתפצצו באוטובוסים ובמסעדות בישראל . יזכר לטוב ולמודל לחיקוי לעם היושב בישראל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
יהודה איש קריות
ישראלית בדם,
13/09/05 09:50
|
מלשין במובן הכי רע של המילה. דינו של שחאדה היה מוות כמו שדינו של בן לאדן הוא מוות. חיסולו של שחאדה הטרוריסט היה מצווה. השטינקר הכאילו אנגלי הזה מאמין שטרור נגד יהודים זה טרור טוב. שטינקר עלוב. מי מממן את התביעות האלה כבר ברור. שטינקר עבור כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
ישראל ופישעי מלחמה....
דני,
מרכז,
13/09/05 09:49
|
התנהגותו המחפירה של אלמוג והשתפנותו מוכיחה שאכן חש אשם... מי שהורג אזרחים מתוך ידיעה ברורה הוא פושע מלחמה, זה שהצד השני בהמות איננו נותן לגיטימציה לביצוע פשעי מלחמה, גם הגרמנים הודיעו שהיהודים אינם חלק ממשפחת העמים ולכן מותר להורגם , הועמדו למשפט בנירנברג. יש לנו הרבה מדינאים ו''דגנרלים'' שהם ר ו צ ח י ם. אז שיעמדו למשפט ואנו נוכל להיות מדינה נורמלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל בזכותו אתה עדיין בחיים
ל"ת
שפוי,
13/09/05 10:40
|
|
 |
86.
פרקליטות צללים
שונה שמאל,
13/09/05 09:43
|
עם המדינה לא עושה כלום, יש להקים פרקליטות צללים שתכין כתב אישות לפי חוקים קיימים נגד הבוגדים ותומחי טרור משמאל.
עם המערכת המשפט לא תפעל לפי כתבי האישום יש להפעיל מערכת משפט צללים (שתבחר על ידי האזרחים - כנגד המערכת הרקובה היום).
וכמוון להוציא לפועל את האונשים שהבוגדים יזכו להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
מקובר ראוי לאהדה והתחשבות
שרית,
13/09/05 09:42
|
|
 |
84.
לכל הימניים הפשיסטים
קובי,
13/09/05 09:37
|
מקובר לא מייצג את השמאל, הוא מייצג את עצמו ופלסטינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי אולי אתה פשוט ימני ?
מושון,
רעננה,
13/09/05 10:23
|
תראה את תגובות חברייך מהסמול... שמברכים את מקובר.... אולי יש בימין פשיסטים.....מה שבטוח זה שבימין אין אנטישמים ובוגדים.... אני מעדיף אח פשיסט מאשר אח בוגד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
בודאי שישראלי, מי מלמד אותם הכ
.,
13/09/05 09:34
|
מי מלמד אותם את כל החוכמות האלה? רק ישראלים. כאלה שממומנים מכספים של שונאי ישראל. כאלה שמיתממים ואומרים שמה שמפעיל אותם זה שמירת המוסר בישראל. בולשיט. מפעילה אותם שנאה עצמית ללא הכרה.
צריך במיידי להוציאם מחוץ לחוק. הם פוגעים בבטחון המדינה יותר מכהנא. להוציא מחוץ לחוק בלי יפיפות נפש צבועה, טפשית ועם יצר להרס עצמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
חשבתי שתמה תקופת המנדט הבריטי
ל"ת
אחד העם,
13/09/05 09:33
|
|
 |
81.
בריטניה כבשה חצי עולם!!!
אור,
השרון,
13/09/05 09:33
|
האנגלים האלה הם שיא הצביעות רק שתדעו שהסיכסוך במזרח התיכון הוא הרבה בגללם הם קבעו גבולות גרועים ודיבילים בין העמים ידעתם שיש 1200 ק''מ של שטח ישראלי בלבנון ובסוריה שלא הוכרו כיהודים וגם סיני ברובה הגדול היתה תמיד חלק מארץ ישראל ולא ממצרים הרי סיני זה אסיה ומצרים זה אפריקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאור מהשרון
אמיר,
13/09/05 10:49
|
רק שתדע שכל הסכסוך המזרח תיכוני הוא תוצאה של האימפריה הבריטית,שבפרפורי גסיסה,מנסה להכתיב את פני הפוליטיקה העולמית. ולגבי האומלל עו'ד מקובר,כדאי שלא יבוא לביקור מולדת זו לא המולדת שלו ,ואולי חייו כאן ב ס כ נ ה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
מקובר - חזק ואמץ
ל"ת
נירנברג,
13/09/05 09:25
|
|
 |
79.
להוציא צו מאסר גם נגד בלייר...
עו''ד חכם,
13/09/05 09:25
|
'' עו''ד '' (?) מקובר קודם תטפל בני ארצך שלשיתתך הם פושעי מלחמה כמו בלייר ואח''כ תמשיך עם בני עמך ובסוף כאשר אחד ממכריך ימות בפיגוע טרור איסלמי אמיתי תתעורר ותשאל את עצמך עם כל זה היה שווה אבל בגלל שאתה שפל ופחדן כל מניעך הם בצע כסף ופירסום סביר להניח שלא תנהג כך ולכן רק נותר לנו לאחל לך עוני מדון וסבל לך ולבי משפחתך .......................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
מה לעשות בבוגד?
אביץ,
ראשל''צ,
13/09/05 09:24
|
א) יש לשלול מייד את אזרחותו הישראלית. ב) להודיעו כי יועמד לדין בעוון בגידה. להגיש תביעה בבית משפט בארץ, אם לא יופיע יוכרז כבוגד. במקרה זה הוא צפוי למאסר בכל מדינה המקיימת עמנו קשרים דיפלומטיים. כך היתה פועלת ממשלה במדינה נאורה, אולם לא אצלנו כמובן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למר אביץ...הצחקתני...
אזרח צוחק,
שמאל לאנד,
13/09/05 10:53
|
דברת דברי טעם עד שהגעת לקטע עם פרקליטות ובית המשפט בישראל ושכחת מי הם . לדברי מבקר המדינה הם כמעט משפחה אחת כי שם הנאפוטיזם חוגג . והדיעות השמאלניות שלהם יותר קרובים למאקובר מאשר לך . ראה את בירנבוים שהוא[ מאקובר מוסיקאלי ] הוא מבאי ביתם של בייניש דורית ויחזקאל הפילהרמוני . אז מהם אתה מצפה לישועה.?? תראה את מזוז שנושא עיניו לעליון בבוא היום איך מהלך אימים יום יום על מה יעשה לנוער הגגות העצורים מאז ועל ..אפס סובלנות.. כלפיהם למרות שבתיהם נחרבו ומשפחותיהם פזורים ואין להם עבר פלילי. ואילו לרופאים שגרמו למותם של 39 חולים עקב ניסויים רפואיים בניגוד לחוק וללא ידיעתם [ ראה דוח מבקר המדינה ] הוא מטאטא את הפרשה מסדר היום הציבורי כי החולים הם בני דלת העם ואילו הרופאים הם אליטות ומקורבים לאליטות כאילו מדובר ב39 עכברי מעבדה שמתו ולא ב39 חולים אזרחי המדינה . אז מר אביץ היקר אל תבנה על המערכת המשפטית בישראל כי היא רקובה מהיסוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק.!!!
ל"ת
צודק,
13/09/05 09:43
|
|
 |
התשובה: חיסול ממוקד
ל"ת
רובאוס,
13/09/05 09:41
|
|
 |
77.
מי יתן והאדון הנאלח
מאחל,
ישראל,
13/09/05 09:23
|
מקובר, יעלה בסערה השמיימה כבר בפיגוע הבא עליהם לטובה בלונדון, ויפה שעה או יותר קודם.
אינשאללא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
מקובר הזה ראוי למיתה משונה.
ל"ת
מיכה ויואב,
חיפה,
13/09/05 09:22
|
|
 |
סקילה באבנים עד צאת נשמתו!!!
ל"ת
רובאוס,
13/09/05 09:41
|
|
 |
75.
עו''ד דניאל מקובר ממליץ לקציני
עמית,
13/09/05 09:15
|
צה''ל לא להגיע ללונדון בקרוב.......אני אישית ממליץ לעו''ד דניאל מקובר לא להגיע לארץ בקרוב ובכלל. במקביל ממליץ לשב''כ וליחב''ל לבדוק האם יש לבוגד משפחה בארץ ומרר את חייהם בחקירות אל תוך הלילה אשר ימומשו במתקני שב''כ נידחים ומעצרים מנהליים (6 חודשיים ללא כל סיבה כלשהיא) בין כותלי בתי-כלא ביטחוניים ביחד עם בחרי ליבם הפלשתנאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
שמאל יותר גרוע מהשטן!!!
ליאור,
נתניה,
13/09/05 09:14
|
השטן לפחות יודע את מקומו השמאל חי בקרבנו והורס את המדינה מבפנים תעופו מפה כבר ערב רב!!!!!!!!! יש מספיק יהודים איכותיים בחו''ל שיחליפו אתכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לליאור - אוכל חרקים.
לוציפר,
13/09/05 10:33
|
השטן יודע את מקומו ואתה נציגו . ושלא יהיו לך אשליות אתה לא יהודי איכותי ובכלל אינך אדם אלה שליחו של השטן. בברכה לוציפר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
מיקה,
תל אביב,
13/09/05 09:42
|
|
 |
73.
ההתנתקות היא הכרה בצדקת מקובר
שרון עצמו אמר:,
אנחנו כובשים,
13/09/05 09:12
|
זה הטימטום של כל תומכי שרון. הכשל המרכזי של מהלך ההתנתקות הוא בכריתת הענף המוסרי עליו נשענת זכותו של העם היהודי על ארץ ישראל וההכרה בטענה הערבית שהיהודים גזלו את אדמתם.
ההשלכות של כשל זה לא יגמרו בהצקות פה ושם לכמה קצינונים שירצו לטייל בעולם, ההשלכות יהיו חמורות הרבה יותר.
והכל הכל - באחריות ממשלת המושחתים של שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
מקובר הוא בעצם הסימפטום למחלה
אריאל,
ירושלים,
13/09/05 09:11
|
אנחנו הופכים לחבורה של כוסיות וחברה של לוזרים, זה מה שקורה לנו. דפוקים כמו הדניאל הזה קלטו שאפשר לדרוך עלינו ואנשים כמו למשל השייך ראד סלח מהתנועה האיסלמית פתאום תופסים עלינו תחת ומתחילים לבוא בגישה של מגיע לי - כי אם הפלסטינים הצליחו בטח גם הוא יצליח. פשוט בושה בושה וחרפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
כשהייתי נער תמים
רמי יעקבי,
תל אביב,
13/09/05 09:07
|
היתה לי חברה שאביה היה מתנועת מצפן, והוא הכיר את האבא של הנבלה מקובר. כשהתבגרתי והפסקתי לחשוב עם הזין הזדעזעתי לגלות שחברתי בת המצפן היא נערה מתוסבכת מאוד, שהזדקקה לאשפוז בבית חולים לחולי רוח. זו בושה שקצין בכיר ישראלי אינו יכול לטייל בחופשיות בגלל טירוף של חרק אדם כמו עו''ד מקובר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטוח שהתבגרתה
הרב,
13/09/05 10:38
|
מתגובתך אני למד שאתה עדיין ילד מגודל, טיפש ושוביניסט .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז עם מה אתה חושב עכשיו ???
ל"ת
צדיק,
13/09/05 10:04
|
|
 |
70.
הישראלי היפה
תמר,
ירושלים,
13/09/05 09:03
|
אלמוג גיבור ישראלי. מישמגן על יהודים ועל מדינתו נתפס כפושע מלחמה. אתם נורמלים?ץ לפלסתינאים מותר לרצוח בלי הבחנה, מותר לחלל קודשים, לבצע לינץ והכל מחול להם למפרע. לישראלים אסור אפילו להגן על מדינתם ועל אזרחיהם במסגרת צבא מאורגן, ששומר על חוקים ומשתדל לנהוג באנושיות גם באויביו. אבל ליהודים אסור להגן על עצמם. רק להזכיר לא נכנסו לעזה משום שרצינו להתפשט ולכבוש שטחים אלא בתוקף נסיבות שנכפו עלינו. אבל סליחה שנצחנו. יותר מזה בשעה שהפלסטינאים המסכנים ואחיהם במדינות ערב העשירות לא ניסו כלל לחלץ את עצמם מתוצאות המלחמה בה הם פתחו ובה הפכו לפליטים דורון אלמוג למשל עסוק עתה בהקמת כפר לטיפול בחולי שיתוק מוחין ולשם כך נסע לבריטניה במסגרת גיוס כספים (כך לפחות הבנתי מהעתונים)ץ זו דוגמא לפושע מלחמה... במה הם עוסקים ובמה דמות מופת עסקה ועוסקת. ובאשר לעו''ד - חומץ בן חומץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
ניתוק הקשרים עם אנגליה !!!
דוד,
13/09/05 09:02
|
מאז המנדט הבריטי ועד היום אין לנו נחת מהאנגלים, בכל התחומים והמישורים. להחרים אותם, לא לבקר שם ולא לאפשר להם להגיע לארץ. זו הדרך שיש חנהוג באנגלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועם הצרפתים והבלגים.. יש נחת
ל"ת
הרב,
13/09/05 10:38
|
|
 |
68.
צריך לעשות הכל.
רון,
חיפה,
13/09/05 09:00
|
בדרך משפטית או אחרת שלא ישנו מקרים כאלה. ואת אותו יפה נפש לחסל לאלתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
שנאה עצמית רק אצל הישראלים
ל"ת
ריטה,
תל-אביב,
13/09/05 09:00
|
|
 |
The UK also got one!
AvnerA,
13/09/05 12:20
|
Check out a certain George Galloway (UK anti semitic) who will now join forces with Jane Fonda on a tour criticizing the US military presence in Iraq
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
נציגו של השמאל הישראלי בלונדון
ל"ת
שמאל=טימטום,
13/09/05 08:59
|
|
 |
65.
בוגדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד!!
ל"ת
מדינת היהודים,
13/09/05 08:58
|
|
 |
64.
לא ממליץ למקובר להגיע לישראל
גיל אזולאי,
13/09/05 08:56
|
|
 |
63.
מקובר- זבל אנושי
ל"ת
מיקה,
ת''א,
13/09/05 08:55
|
|
 |
62.
מקובר תומך ומייצג פושעי מלחמה
גיל אזולאי,
13/09/05 08:52
|
|
 |
61.
פשע נגד האנושות
arik,
haifa,
13/09/05 08:51
|
על פי מקובר וחבר מרעיו להגן על חיי יהודים זהו פשע. כך גם היה בגרמניה בשנים מסויימות במאה הקודמת. מקור ההשראה של ''פעילי זכויות אדם'' אלו ברור - אותם ששללו את התואר ''אדם'' מכל יהודי באשר הוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
איפה ''סנדי'' ?? מי ידע שיגיע??
יובל7,
RF,
13/09/05 08:51
|
לא קולט. אלמוג פרסם לוח נסיעות אישיות לחודש הקרוב? מי חיכה לו בשדה לטיסה ועל סמך איזה מידע?? חיכו לו שיצא מהמטוס?? זה צו מעצר חדש - תביעה חדשה? אולי מחכים לכולם ליד המטוס??
מי עוקב אחרי אלמוג ואחרים???????????????????????????????????????????
השמאל הישראלי הנסתר?????????????????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא דביל, בודקים דרכונים בכניסה
דני,
אשקלון,
13/09/05 14:43
|
גם בישראל זה כך. או שעדיין לא יצא לך לצאת לחו''ל, או שעדיין לא הגעת לדף ההוא בספר הלימוד, או שתי האפשרויות נכונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מקובר גיבור! כן ירבו
ל"ת
3,
13/09/05 08:48
|
|
 |
ממתי ערבים כותבים פה תגובות?..
ל"ת
רובאוס,
13/09/05 09:47
|
|
 |
בסה''כ מעביר לשון בתחת של הבוס
אסף,
ב''ש,
13/09/05 09:33
|
עוד חלאה קטנה, בתור עורך דין הוא יודע טוב מאוד מה משמעות המקצוע שלו, טוב שהוא באנגליה שלא יחזור לפה לא רוצים לשמוע ממנו הבטחה אישית, תגיע לארץ אני אחכה לך בלי צווים של בית משפט, מקסימום משפט שדה עם צו של הוצאה לפועל מיידית, כיאה למקום בו החוק היחיד השולט בו הוא כח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Doron one of the best guy.
yaniv,
Usa,
13/09/05 09:02
|
The guy served more then 30 year ,lost his brother in the war,dont forgot who is the person , i wish that we will as much as that guy , about the lawyer:JBOY
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא בוגד - THAT WHAT HE IS
ל"ת
מוות לבוגדים,
13/09/05 09:37
|
|
 |
58.
לציפי ליבני אין ביצים...חבל !!
בוזגלו,
בית שמש,
13/09/05 08:47
|
לעצור כל אנגלי עם דרכון דיפלומטי המנסה להכנס לארץ על פשעים נגד האנושות בזמן המנדט בארץ.
לעצור כל פוליטקאי אנגלי על פשעים נגד העם העירקי...!
להחזיר את השגריר בלנדון להיתייעצות...
לא צריך לכעוס...הפיגוע האיסלמי הבא בלונדון זה רק עיניין של זמן....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
ומה עם צו מעצר לעו''ד עצמו?
חדווה,
חיפה,
13/09/05 08:44
|
יש לכלוא אותו עד סוף ימיו או לחילופין שיעבור לגור עם הפלשתינאים\ על שכמותו נאמר עוכר ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
36 --ברוו---10
צביקה,
רעננה,
13/09/05 08:44
|
כל מילה בול............. אגב בגלל אנשים כמוהו יש שנאה ליהודים בעולם........... המושג יהודה בעולם הנוצרי שם נרדף לבוגד......... הסגיר את ישו לרומאים........
אותו זבל תחת שם אחר.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
עו''ד מקובר
שלומי,
חיפה,
13/09/05 08:43
|
צר לי אך איש זה בשם מקובר הינו שונא אזרחי ישראל ,ומן הראוי לשלול את אזרכותו מידית,מאחר ואין הבדל בין מעשיו לבין שונאים רבים שקמו לאורך ההיסטוריה. דרך אגב כדאי מהיום להחליף את שמו ל-''מה-קובר?.בושה וחרפה שישראל נותנת לו ףתחון פה לאיש מגעיל זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מקובר - צער בעלי חיים
ירון,
13/09/05 08:42
|
מישהו היה צריך למצוא דרך איך לנטרל את הפסיכופט שמתהדר כלוחם זכויות האזרח. אני מהצד השמאלי של המפה הפוליטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
כל כלב מגיע יומו
הכונה לך אלמוג,
13/09/05 08:40
|
אם לא ניתן לשפוט אותך בארץ על פשעיך (מול חייליך ומול מעשיך). לפחות שלא תוכל לסוע לחול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכוונה אליך טינופת פחדנית
גיל אזולאי,
13/09/05 08:48
|
|
 |
נו,הזדהית-זה הופך אותך לפחות
מושיקו כהן,
13/09/05 11:22
|
|
 |
52.
עוד אחד שליטפו אותו יותר מדי
כשהיה קטן,
13/09/05 08:35
|
|
 |
51.
מה הפלא - הוא בנו של אחד מראשי
יודית,
13/09/05 08:33
|
|
 |
50.
להכניס את מקובר לרשימת המבוקשי
עינת,
13/09/05 08:28
|
זה לא סיפור גדול. יש לנו עו''דים מספיק טובים לבדוק את הסעיפים המתייחסים לפשעו של הבוגד הנבזה הזה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
תגובה ל 37
יהודי גאה,
ישראל,
13/09/05 08:28
|
חבל שנותרו עדין . יהודים שונאי יהודים שעוזרים לגויים לחסל אותנו. מה שלא עשתה חרב הגויים במשך שנות אלפיים עושים יהודים.הגיע הזמן שנדע להיות עם ככל העמים בעלי זקיפות קומה ובלי רגשי אשם על כך ששרדנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בעד זיקפה הויאגרה תעזור
ל"ת
הרב,
13/09/05 10:44
|
|
 |
48.
איגוד השמאלנים בעד מקובר
גמל שלמה,
13/09/05 08:26
|
מי יתן ונהיה כולנו כמוהו איזו נפש מזורגגת סליחה התכוונתי מזוקקת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
THE FANATICAL SMALL
alon,
13/09/05 08:24
|
ALL OVER THE WORLD ARE THE BIGGEST DANGER TO THE DEMOCRATICAL WESTERN SOCIETY IN THE ALIANCE WITH THE ARAB TERROR UNDER THE DISGUISE OF HUMAN RIGHTS FICTITIOUS PROPOGANDA.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
העו''ד הזה=מתנחל
מירב,
מרכז,
13/09/05 08:23
|
כמו המתנחלים גם העו''ד האדיוט הזה מנסה לפגוע במפקדי וחיילי צה''ל. בושה וחרפה שיהודים משני עברי המתרס כל הזמן מנסים לשבור את העם ואת הצבא. מדינת ישראל חייבת להגן על חייליה ומפקדיה גם אם זה אומר להעמיד לדין רבנים ובני נוער כתומים מטורפים וגם אם זה אומר לצאת למלחמה משפטית ודיפלומטית מול השטות הזו מכיוון לונדון לפני שזה יתפשט בכל אירופה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ההשוואה הזאת בכלל ???
גיל,
מרכז,
13/09/05 09:36
|
העו''ד הזה הינו שמאל קיצוני וצריך לבצע בו סיכול ממוקד.יתרה מזאת גם לצאן מרעיתו בשמאל בארץ.לגבי המתנחלים,הם אינם מלשינים ומנסים להעמיד לדין על שעי מלחמה את קציני צהל אלא הם כועסים על המנהיג שבגד במה שהליכוד מייצג,הוא הטעה אותם וגרם להם לבחור בו ולאחר מכן מילא את רצונותיו של השמאל הקיצוני בישראל. קיים מרחק רב כרחוק מזרח ממערב בין המתנחלים לבין השמאל הקיצוני. אז בבקשה תחשבי קצת לפני שאת פותחת את פיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למירב וגיל,בוגדנות לא=שייכת
ל"ת
ימין/מרכז/שמאל.,
זה=מחלה,
14/09/05 16:13
|
|
 |
45.
So who is Dr Menuhin
AvnerA,
13/09/05 08:20
|
who was talking on behalf of this anti-Israeli organisation?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
רק בעם הזה יש מטומטמים כאלה???
אבי,
בית גמליאל,
13/09/05 08:19
|
|
 |
כמה דוגמאות
פיל,
13/09/05 08:43
|
באנגליה היה ראש ממשלה, לא פחות, בשם צ'מברלין שעשה הסכם עם היטלר. דוגמה אחרת ומפורסמת לא פחות - ג'ין פונדה השחקנית הידועה שבעת מלחמת וויטנאם הלכה להיפגש עם האויב כדי להביע את התנגדות לארה''ב. היום היא כבר מתנצלת אבל בוגרי וויטנאם, ספק אם יסלחו לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hanoi Jane
AvnerA,
13/09/05 12:16
|
Phil, 'Hanoi Jane' now combines forces with another , this time a British 'Makover' by the name of George Galoway in an anti-Bush , anti Iraq, anti ...etc etc campaign.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לשלול אזרחותו של מקובר הבוגד
ל"ת
פרי,
13/09/05 08:17
|
|
 |
42.
מי שעומד
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
13/09/05 08:16
|
מאחורי צו מעצר זה סובל משינאה עצמית ומבעיות גדולה ונפש נוספים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
בצע כסף גבר על זהות
ל"ת
רועי,
13/09/05 08:13
|
|
 |
40.
כל הכבוד, מקובר!
מישהי,
13/09/05 08:13
|
הישראלים פשוט לא מבינים מה זה שלטון חוק, לכן הם חושבים שהם ירימו טלפון לפריץ ויסגרו את העניינים מאחורי הקלעים. אל תיתן להם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל40 איך נוכל להגיד לך גם
צחי,
קיבוץ,
13/09/05 15:27
|
כל הכבוד הרי לא פירסת לפחות ומן הראוי את שמך אז להיות אלמוני ולהסתתר אחרי האלמוניות זה כל טיפש יודע על אחת כמה וכמה טרוריסטים שמנהלים מלחמה בתוך אוכלוסיה אזרחית תמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בודגדים
רינה,
ר''ג,
13/09/05 08:43
|
אלוהים ישמור כמה שנאה יכולה להיות בבני אדם לעם שלהם. מעניין שאין אף עו''ד כלב מהצד שלהם שיגן על ישראלים או לפחות ימחה על כל הפשעים של הברברים צמאי הדם האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה עו''ד שמאלי שייצג את דמניוק
ל"ת
הרב,
13/09/05 10:48
|
|
 |
לא יבלבלו אותך עם עובדות, אה ?
שפטל יורם,
פורשה,
13/09/05 11:30
|
מי שייצג את דמיאניוק הוא עו''ד יורם שפטל, איש ימין ידוע. תעשו חיפוש אפילו באתר הזה ותגיעו לראיון עם דעותיו.
והכי חשוב: הוא ייצג, אבל מי שזיכה הוא בית המשפט - שקבע שהוא לא אשם. אז הערה כמו שלך מעידה רק על דבר אחד: חוסר יכולת להשלים עם החלטה של הגוף המחליט, שבפניו הונחו ונותחו הרבה מאוד ראיות ומסמכים (שלך אין, כ ברור שלא תטרח לקרוא את פסק הדין), וכן דלות, שטחיות ופרימיטיביות בחשיבת-הכותרות הכל-כך אופיינית למגיבים כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הכרתיו-קנאי שונא יהודים ועצמו
ל"ת
לקוח לשעבר שלו,
13/09/05 08:11
|
|
 |
38.
אלמוג פחדן וזבל. בושה לצה''ל
רוני,
13/09/05 08:08
|
ממה אתה בורח? אם אתה זכאי ממה אתה מפחד? חתיכת זבל שכמוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To # 38
AvnerA,
13/09/05 12:10
|
Roni, by using the words you used you have lost (again) all credibility. Is that what you really wanted?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרוני
אמיר,
13/09/05 11:00
|
רוני איך זה שיצאת מהמחלקה הסגורה,ודרך אגב אם להתאבד אתה רוצה עשה זאת לבד.בכל כפר פלסטיני יקבלו אותך בזרועות פתוחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוני, שוב שכחת לקחת את התרופות
ל"ת
גיל אזולאי,
13/09/05 08:59
|
|
 |
זבל? אולי אתה!
גלית,
חולון,
13/09/05 08:46
|
זבל בעצמך איך אתה מעז להגיד זבל על אלוף בצה''ל שנתן את מרבית חייו כדי להגן על זבלים שכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמבצע פשעי מלחמה הוא זבל
רוני,
13/09/05 10:34
|
מי שבורח מצו מעצר הוא אסיר נמלט וזבל. אם הוא אלוף בצה''ל ועושה כאלה דברים הוא זבל גדול עוד יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוני אתה סובל מזכרון לקוי
חדרתי/נתניתי,
13/09/05 11:47
|
|
 |
37.
גאה להיות ''מרודפיו'' של אלמוג !
נועמי,
פורטוגל,
13/09/05 08:04
|
גם אני חבר בארגונים אירופאיים לזכויות אדם גאה להיות אחד '' מרודפיו'' של גנרל אלמוג, יעלון, חלוץ ואחרים שאינם אלא פושעי מלחמה לכל דבר וענין. תיקצר היריעה מלחזור ולהזכיר את מעלליהם של פושעי המלחמה הללו. יש להדגיש כי לו היה בית הדין בישראל עושה את עבודתו , לא היה צורך בהתערבות בתי דין בחו''ל. אבל הבג''צ הישראלי בחר להטמין את ראשו בחול ולכן הצדק נסע לחו''ל. לידיעתם של כל פושעי המלחמה הישראלים - אין התיישנות על פשעי מלחמה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאחורי הכינוי נועמי פורטוגל
מבחיו בטביעת,
אצבעות,
13/09/05 10:08
|
|
 |
לא מדובר בדייויס ולא בברעם
אברי,
ראשל''צ,
13/09/05 12:37
|
מדובר בתינוק מגודל שסובל מרשי נחיתות (כנראה בצדק), מפגין את דיעותיו המהפכניות בכל מקום אפשרי, ונהנה מתשומת לב של קוראים/מגיבים (כמוני או כמוך, למשל). אין לי ספק שהוא איננו פעיל בשום ארגון. הפתיחה המטומטמת ''גם אני חבר בארגונים...'' מעידה שהוא איננו פעיל בשום דבר, והחברים היחידים שיש לו הם כמה חיידקי מעיים החיים איתו יחד (אולי רק הם נהנים מחברתו). אורי דייויס וחיים ברעם הם אנשים בעלי דעות נוראיות, אבל הם אומרים אותן בגלוי, ואינם מסתתרים מאחורי שם וכתובת בדויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה כיף
יהודי,
13/09/05 10:06
|
כמה כיף שאת גרה בפורטוגל, יש לנו מספיק חכמים כמותך בארץ.
אז תעשי לי טובה אישית ואל תחזירי לארץ על בא גואל,
אולי אולי הוא יעזור לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה פעמים אפשר להזכיר...
רובאוס,
13/09/05 09:51
|
כדור אחד ורוד לפני ארוחת בוקר ושניים חומים אחרי הארוחה!
כבר דיברנו על זה, מחלת הנפש שלך לא תיעלם מעצמה, אתה צריך את הכדורים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועמי האנטישמי
ישראלי גאה,
ישראל,
13/09/05 09:01
|
נראה אותך עולה על עיתון פלשתניאי ומכריז שאתה בעד היהודים.. ואתה עוד מדבר על ''פשעי ישראל'' כשאתה בעצמך פושע נגד יהודים שסבלו טרור פלשתינאי שנים!! אנשטישמי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועמי אתה עצמך יודנראט
א,
13/09/05 08:36
|
שותף לניסיון להשמדת העם היהודי. אני מקווה כי יום יבוא וניפרע ממנוולים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנטישמית יהודית,קחי תרופות ותי
משפטן,
13/09/05 08:35
|
שלום לך נעמי....מפורטוגל. אני מציע לך להתעסק בענייניך הפנימיים שם בפורטגל.לעשות חיים וילדים ולעזוב אותנו היהודים במנוחה. מצאי לך שם יותר פורטוגלי,ותפסיקי לגלוש באתרים ישאליים.. די כבר,לא נמאס לך משנאה עצמית???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למשפטן
סן-מרינו,
13/09/05 09:19
|
בא נעשה ניתוק תשבו אתם הישראלים בישראל על תתערבו בעמים תעשו את העסקים המלוכלכים בישראל אז גם היהודים מחוץ לישראל לא תהיה סיבה להתערב ולגלוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לסן מרינו
משפטן,
13/09/05 10:37
|
אנחנו נמשיך לעשות עסקים ולטייך בכל רחבי העולם. רק הצעתי לאטישמית היהודיה(יש ,מסתבר דבר כזה,כידוע בהסטוריה היהודית)להמשיך ולהתעסק במה שהיא טובה בו:שתגור שם,תתעסק בזכויות האזרח של ממשלתה הפורטוגולית,ושתעזוב אותנו היהודים במנוחה,..זה מה שאמרתי..הנטיה האוססביבית של האנטישמים היהודים להתעסק שוב ושוב בענייננו הפנימיים,היא חולנית,ולכן במקרים קיצתוניים צריכים ללכת לרופא ולקחת תרופות... עוד משהו לא ברור כאן???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למשפטן המטומטם.
נגד הכיבוש.,
13/09/05 13:46
|
אם כבר אתה מזכיר תרופות הרשה לי לשאול אותך מתי השתחררת מכותונת הכפיה שלך והאם אתה עצמך לקחת כבר את התרופות הפסיכיאטריות שלך? די לכיבוש המזויע! לסגת לאלתר מכל השטחים הכבושים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לתקן את חוק השבות. יהודי
מיקי,
13/09/05 10:24
|
שפעל בחו''ל נגד המדינה לא יוכל לעלות לארץ. וכשתחזור האנטישמיות אתה יכול מצדי לבקש מקלט בארץ מוסלמית. שם אולי תהיה ''קדוש''. וחבל שאתם או מישהו ממשפחתכם, אם יש לכם בארץ, לא נפגעתם מהטרור המוסלמי. אולי הוא עוד ישיג אותכם בחו''ל. כי אתם ממש לא מבינים במי אנחנו נלחמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועמי הסהרורי, אתה לא מפחיד אף
לא מתרשם,
13/09/05 08:28
|
אחד. אתה לא יותר מאשר פרונקל ויראטואלי שמזהם אתרים ישראלים בכתבי שיטנה נגד ישראל, ויוצא בכל הזדמנות נגד נסיונם של הישראלים להגן על עצמם מפני הטרור הפלשתינאי. אתה יכול להמשיך לנבוח ולהזיל ריר, אבל אינך עושה רושם על אף אחד. במקרה הטוב אתה מעורר תמיהה, במקרה הגרוע גועל ומיאוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
לרדוף את מקובר ומרעיו בכל מקום
נפתלי יניב,
תל אביב,
13/09/05 08:04
|
אני נחרד בשל העובדה הנוראה לפיה מגיש התביעה נגד אלוף דורון אלמוג, הוא ישראלי לשעבר, אגב ידוע בליקוקיו לערבים. אני כשמאלני דורש משלטונות ישראל לא להיות ליברלים במקרה זה ובמיקרים דומים אם, חס וחלילה, יקרו בעתיד. צריך לרדוף (חוקית), את המקובר הזה במדינתו ובכל מקום בו יבקר, צריך לעקוב (חוקית) אחרי אגודת יש גבול, הישראלית, המלקקת למחבלים,לחפש כל עברה, שחבריה עוברים ולו הקלה ביותר ולהתלונן עליה במשטרה. להוקיע אותם בכל במה ציבורית. להעמיד משמרות של מפגינים ליד בתיהם ללכת אחריהם ולהפגין בכל מקום אליו הם הולכים, מקום פרטי או ציבורי, לבקש על כך אישורי הפגנה אם צריך. לפרסם את תמונות חברי האגודה הזו בציבור, הם אנשי ציבור וזכותנו להכירם. כל אחד חייב להכיר את פרצופם ולהוקיעם. בכל פעם שמישהו מאזרחי המדינה יראה אותם. חייבים לנקוט נגדם בכל אמצעי חוקי, ולא לתת להם מנוחה יומם ולילה, עד שיגיעו למסקנה כי הם צריכים מקום חופשי יותר ודמוקרטי יותר לפעולותיהם ויעברו לחופש ולדמוקרטיה של עזה, שתושביה בודאי ישמחו לארח את עו''ד מקובר הישראלי לשעבר מבריטניה ואת מנוחין ראש אגודת יש גבול וחברי אגודתו. אני יודע שדברי אינם במסגרת הפוליטיקלי קורקט, אבל אין זמן למשחקים ולמילים יפות, צריך להפעיל את מערכת החוקים כדי להגן עלינו בפני אנשים מתוכנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיכול ממוקד ועכשיו כך יואבדו
אור,
13/09/05 09:13
|
כל אויבך ישראל .ולפי לשון התנך: וביערת את הרע מקירבך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט, יש לרדוף חוקית
גיל אזולאי,
13/09/05 08:49
|
|
 |
35.
לאלוף,העם איתך. לעו''ד שתחנק.
ל"ת
ירון,
13/09/05 08:00
|
|
 |
34.
לא הייתי מזיל דמעה אם השרותים
ירון,
13/09/05 07:58
|
|
 |
33.
למצוא עילה לבקש הסגרה שלו.
ל"ת
אורלי,
13/09/05 07:57
|
|
 |
32.
יש לאסור את כניסתו לארץ
אלי,
13/09/05 07:54
|
פשוט יש לאסור את כניסתו לארץ למרות היותו(לצערי)יהודי.יש לחוקק חוק בנושא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
palestinian crimes
ami,
tucson az,
13/09/05 07:52
|
We need an Israeli British lawyer in England to file arrest warrents against all the palestinian leaders who engaged in terrorism so that they can be arrested and investigated for war crimes in England. This should continue until England will change the law.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
חוק התיישנות על פשעי מלחמה?
ישראלי,
13/09/05 07:52
|
משרד החוץ אפסים וכך גם אלמוג!
אם אין מה להסתיר אז בבקשה שיועמד לדין ויוכיח את חפותו. במקום זאת ברוח ומשתפן ולא יורד מטיסת אל על
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לשפוט את הכובשים!
נגד הכיבוש.,
13/09/05 07:46
|
לעצור את הכובשים ולשופטם בכל חומר הדין! לא להניח להם לחמוק! די לכיבוש המזויע! לסגת לאלתר מכל השטחים הכבושים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוזבים גם תל-אביב?
ל"ת
מיכאל,
13/09/05 09:35
|
|
 |
רק מי שרוצה
ל"ת
הרב,
13/09/05 10:53
|
|
 |
לשפוט את הבוגדים המאוסים
ועל אותו המשקל,
13/09/05 08:29
|
|
 |
28.
אני קורא לשב''כ ''לטפל'' במקובר!
אבשי,
ר''ר,
13/09/05 07:45
|
|
 |
זה תפקידו של המוסד.
ל"ת
אשר,
דרום,
13/09/05 08:34
|
|
 |
לא משנה... שיטופל.
ל"ת
מילוא,
13/09/05 22:50
|
|
 |
27.
eize zevel
ל"ת
guy,
13/09/05 07:45
|
|
 |
26.
refesh shel adam/behema
shai,
nyc,
13/09/05 07:42
|
officers SHOULD go to the UK, i would really like to see what will be done.
i have a good feeling this loser lawyer will be ignored. and if not, so much better. lets show the secular israel how much they are liked after giving gifts to terrorists.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לא הבוגדים אשמים אשם ביהמ''ש
אבו יסמין,
שמלאן,
13/09/05 07:39
|
העליון אשר נותן חופש הודרור בפסיקותיו ''הליברליות '' חופש ודרור לכל בוגד ולגייס חמישי לקעקע את אוושיות המדינה , לבסוף יכתב בדיברי הימים . '' היה עם שגבר על כל אויביו בניצחונות מזהירים , ולבסוף השמיד את עצמו ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מה הבעיה להעלים אותו?
ישראל,
13/09/05 07:37
|
|
 |
23.
משנאיך
יצחק,
ירושלים,
13/09/05 07:31
|
|
 |
22.
לא מציע למקובר לחזור לארץ
יובל,
13/09/05 07:29
|
אני לא ממליץ לעורך הדין מקובר לחזור לארץ............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לחסל אותו -מה שהיו צריכים
בוגד שמאלני,
13/09/05 07:29
|
|
 |
20.
מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו!!!
בן-אדם,
13/09/05 07:28
|
דניאל מקובר,חלאת המין האנושי!!! יש לאחל לתבוסתן הפחזן שכנראה גם סובל ממזוכיזם ושינאה עצמית לחוות באופן אישי את ''אהבת האיסלם'' ו''ערכי האיסלם'' ההומניים ואז אולי יבין(דרך התחת),עם איזה מפלצות אנחנו מתמודדים ובלעדי ''פושעים'' כמו דורון אלמוג,מדינת ישראל היהודית היתה הופכת מזמן לעוד ''אתר הנצחה'' לעוד כמה מליוני יהודים כפי הנראה עורך-הדין ''הנאור'',מייחל לזה!!!!!! יש לשלול את דרכונו הישראלי (אם מחזיק בו) , וכן למצוא דרך לטפל בו כבוגד המשתף פעולה עם האויב בזמן מלחמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
בסך הכל הם תובעים זה הכל
hh,
13/09/05 07:26
|
|
 |
18.
= דווקא עכשיו? במיוחד עכשיו! =
יואב,
תל אביב,
13/09/05 07:23
|
כשישראל בורחת מגוש קטיף, ומבצעת פשעי מלחמה נגד יהודים: גירוש בכח של אוכלוסיה אזרחית, היא מזמינה התקפות. ואלה אכן יגברו. העובדה שמדינת ישראל לא עמדה מאחרי אלמוג היא למעשה הודאה באשמה. יש להחליף את כל צוות משרד החוץ שטיפל בעניין, ולפטרו לאלתר, כיוון שהוא אינו מאמין בצדקתו, אלא בצדקת האוייב. עם שמאלנים לא בונים מדינה. מדינה בונים באמונה. (פעם לשמאל הייתה גם אמונה...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
This denial makubar is a real
Jon,
Canada,
13/09/05 07:19
|
piece of shit Unfortunately there are many former Israelis blinded with hatred toward Israel They are the most dangerous enemies of Israel today
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The money blind him
Abou Nagem,
13/09/05 08:23
|
|
 |
16.
צריך לצוד אותו...
ל"ת
אובי1,
13/09/05 07:16
|
|
 |
15.
דניאל מקובר
Moshe,
New Yotk,
13/09/05 07:13
|
Daniel was born in Hebron.
I did not believe it but I checked and it is true.
I guess you can become crazy if you live there long enough.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ברכות
גלי,
13/09/05 07:10
|
ברכות למקובר! מי שזורק פצצה של טון על אזרחים בכדי לחסל אדם אחד, הוא פושע נקודה! מרגע זה כדאי שהגנרלים ידעו שיש דין ויש דיין. והרי הם נורא אוהבים לנסוע לחו''ל, הם מעדיפים את לונדון על פני נתניה, אז מעתה את החופשות שלהם יבלו בנהריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגב' גלי
שחף,
13/09/05 08:17
|
ומי שנכנס לאוטובוס או למקומות ציבוריים ומפוצץ עצמו על חפים מפשע הוא ''חסיד אומות העולם'' , נכון??????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גלי??!זה לא מוחמד במקרה?
ל"ת
שפוי,
13/09/05 08:16
|
|
 |
13.
כל הכבוד לישראלי הזה!
ל"ת
כתום,
13/09/05 07:09
|
|
 |
12.
שונאיך ומחריבך ממך יצאו
יזהר,
חיפה,
13/09/05 06:58
|
|
 |
And why not?
Yored,
Tel-Aviv,
13/09/05 10:42
|
He can come and some Arab party will invite him to have a speach in the Israeli government and he can say anything he wants and no one will do anything...............get it thru your head, we HATE ourselves............We won't do anything just bla bla bla
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
רודפו של האלוף אלמוג - ישראלי
Motti,
13/09/05 06:57
|
עו''ד דניאל מקובר should be added to the wanted list and to the list of traitors, then brought to trial in israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
He has family in Israel
NYC Joe,
NYC,
13/09/05 06:55
|
Some oje has to find out who his family is in Israel and tell them how wrong is theri asshole family member. who needs enemies when you have fellow jewish ''friends'' like this. Bastard
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לחקור בארץ מדוע מקובר מתוסכל?
לא לעבור בשקט.,
13/09/05 06:55
|
אולי אפשר על סמך אי התייצבותו למילואים למשל לדרוש את הסגרתו לישראל.אולי הוא נשאר חייב כסף למכולת?מי שמחפש מוצא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
IT'S FUNNY
Avi,
NY,
13/09/05 06:55
|
An officer in the Israeli army being like a chicken and run away stupid stupid H e should of stayed and show the British that Israel is not a state you can scare like a kid 4 years old. shame on you Almog that you ran away. you are not a man you can't face anything and that's the problem in Israel this days Zaaal is made of a bunch of scared chicken with no heads
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוחמד- לא ''אבי''
ישראלית,
13/09/05 08:26
|
לפני שאתה קורא לאנשים בשמות- ראוי שתזדהה ולא תסתתר תחת זהות ישראלית יהודית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וראוי גם שתילמד אנגלית, בור
ל"ת
משכיל,
ארה''ב,
13/09/05 10:00
|
|
 |
7.
היהודים תמיד שיתפו פעולה עם ..
Israel,
13/09/05 06:53
|
לאורך כל ההיסטוריה היהודים תמיד שיתפו פעולה עם האויבים הכי מרים שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
עוד מפירות הרקב של השמאל הקיצו
ריאלי,
13/09/05 06:52
|
עוד פרי מפירות הרקב של השמאל הקיצוני. מקור פרנסה עלאק! בטוחתני שבשעת הצורך יוכל להתבע על הוצאת דיבה, הטרדה בכוונה תחילה ועוד עוולות אחרות... אם אנגליה רצינית באשר לתפקידה במזרח התיכון, כדאי שתתאים את חוקיה למקובל במשפט הבינלאומי, אחרת קציניה, ראש הממשלה שלה ואף המלכה, לא יוכלו לזוז ימינה ושמאלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מה אי אפשר לסדר לזבל הזה
natan,
NYC,
13/09/05 06:51
|
איזה תאונה קטנה בלונדון? למה לא מעמידים אותו לדין כאשר הוא בא לארץ? למה נותנים לבוגד הזה בכלל אישור להיכנס לארץ? שישאר בלונדון ויתפוצץ באיזה אוטובוס ע''י חיות האדם אותם הוא מייצג. האמת שאני מתביש כישראלי יורד וכיהודי שיש כאלה תופעות, עוד לא ראיתי ערבי אחד, אפילו ערבי ישראלי שפעל נגד עמו (גם לא תמורת כסף והרבה שהחלאה בטח מקבל מהערבים) בצורה פומבית כמו הבוגד הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To Natan
Yored,
Tel-Aviv,
13/09/05 10:37
|
Of course you' ll never see an arab go against his people........they won't sell real estate to a Jew,their women will never go with a jew,but Bagatz force the Jews to sell to arabs,and all the mix marieges are Israeli women.....................and don't forget the twins Tibi and Beylin................We just don't have pride. Israelis will sell their mother for a $ unlike Arabs that are willing to blow up themselves for their people and their country..............we have the leftist and Vaanunu and Menuhin and such.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ארזים רקובים ואזובי קיר נבזים
בלונדה,
13/09/05 06:50
|
כשפוליטיקאים בארץ דואגים רק לעצמם ובזים לחוק ולמוסר, מה הפלא שאיזה ישראלי לשעבר משתף פעולה עם שונאי ישראל? חבל שעברו הימים בהם יצאה אש מהשמיים ואכלה את הפושעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
עוד זבל שמאלני אנטישמי!
ל"ת
איתן,
13/09/05 06:48
|
|
 |
שמאלני זה לא אנטישמי!!
מירב,
פתח תקוה,
13/09/05 08:48
|
מספיק כבר עם הסטיגמה המטומטמת הזו. אנחנו יותר ציונים ובטח יותר פטריוטים. כנראה ששכחת ( או שמא לא למדת...) שבזכותנו המדינה הזו קמה, אז איתן לך תעלה על איזו גבעה ותחכה שם עד שיבואו לפנות אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקימי המדינה מתהפכים בקברם
יואב,
13/09/05 11:34
|
כשהם רואים את צאצאיהם . התפוח שלהם נפל רחוק מאד מהעץ. אפשר לומר נפל על פלנטה אחרת בכלל. אילו יכלו מקימי המדינה לקום מקברם ולראות מה עושים היום צאצאיהם, היו מבקשים דבר אחד. לשוב מהר ככל האפשר לקבר. נעמי שמר אמרה לא פעם, כי אילו ברל כצנלסון היה חי היום ללא ספק הוא היה אחד ממנהיגי גוש אמונים. והיא הכירה את ברל כצנלסון. לא כמו ערמות הקשקשנים אפופי החשיש פה הנושאים את שמות מקימי המדינה לשוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בינך ובין מקימי המדינה אין קשר
עידן,
רחובות,
13/09/05 09:51
|
חבל שצריך להוכיח לכם סמולנים שבינכם לבין השמאל שהקים את המדינה אין שום קשר. אני מוכן לשלוח לך עדות מצולמת של בן גוריון ששולל מכל וכל נסיגה חד צדדית לגבולות 67. את לא יכולה ללכת בדרך הפוכה מבן גוריון ולטעון שאת ממשיכת דרכו הפוליטית. ברור לכל שהסמול כבר אינו ציוני...סתם דוגמא, הנסיון לנקות את ההמנון מכל סממן יהודי...איך זה קשור לציונות? אפילו יוסי שריד, שהוא כזכור לי סמולני, אומר כי מרצ-יחד כבר איננה תנועה ציונית. אולי בעבודה נשארו כמה סממנים ציוניים אבל הבסיס האידיאולוגי שלכם הולך על מדינת כל אזרחיה....חבל שאת לא יודעת לאן פני חברייך מועדות. אם את באמת ציונית מקומך היום בימין. נראה אתכם פעם מגיבים לעניין ולא מקשקשים שטויות מתנשאות ''לך תעלה על איזה גבעה...''. או ''..שמא לא למדת''... אולי אתם לא כולכם אנטישמים אבל יש בינכם הרבה שונאי יהודים.....ומכאן נוצרת סטיגמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
להגיש תלונה על הרס בתי הכנסת
פז כהן,
ירושלים,
13/09/05 06:36
|
לאו''ם ולהטריד את כל מערכות המשפט בעולם על הפשע הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מה עם דן הראל ובר- לב, המשך...
המטיף,
13/09/05 06:34
|
מבצעי הטרנספר ליהודי גוש קטיף? אלה פושעי המלחמה האמיתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטרנספר יהודים לא פשע בעולם
ל"ת
גם לא רציחתם,
בדוק,
13/09/05 07:47
|
|