• 19.

    מתי תפסיק להיות צבוע ?

    עופר, 12/09/05 18:21

    תגיד לי מר אביעד מתי תכתוב מה שבאמת אתה חושב ולא לפי מי שאתה אוהד ? זה נראה מוזר שאתה כל הזמן נגד מכבי ונראה לי שאתה לא ממש נקי עם עצמך אני בטוח שאם היה מדובר בהםועל אוופס היית בעד כי אתה לא פרשן של לפני אתה רואה מה קורה ואז מנסה להסביר בקיצר עדיף שלא נקרא אותך

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כורתים את הענף עליהם הם יושבים

    טורק, 12/09/05 17:48

    תראו מה זה טיפשים
    במקום שיבואו לקראת האוהדים שהם אלה שמחזיקים את המושג כדורגל ונותנים לאיצ'ה פרנסה, הולכים ועושים דווקא !
    מושחתים ולאו דווקא בדרום אמריקה ! פה בישראל 2005 בהתאחדות לכדורגל רוצים להרוג את הכדורגל !

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הצביעות חוגגת

    רון, 12/09/05 17:46

    חברת צ'רלטון כפתה על חלק מהקבוצות לשחק במגרשים חלופיים בגלל סיבות שונות ומשונות,מה ענה איצ'ה???
    בגלל פנסי תאורה(שלא היו)נצרת עלית שיחקה שלושה משחקים בהרצליה.זה הוגן???
    וסכנין שנדדה לבית שאן???
    והתירוץ השחוק שהמשטרה לא מאשרת מגרש בגלל שאיננה מסוגלת ''לדאוג'' לשלום הצופים...
    ומשחק השרוכים המפורסם היכן נערך? בבית שאן?
    יש המון דוגמאות נוספות.
    בקיצור הצביעות במוסדות ההתאחדות חוגגת. די נמאס...

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בכדורסל זה לא היה קורה

    מזרחי, 12/09/05 17:45

    כי שם האנשים יותר אינטיליגנטים מחבורת הזבל בהיתאחדות ואני עוד אוהד אדום שרוף אבל,אני חושב שצריך להציל את הכדורגל ולא לקבור אותו ואם יש אפשרות כלשהי למלא את ר''ג ולעשות פסטיבל אז למה לא? שלא יתלוננו שאין כסף בליגה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תראו מה זה עולם !

    פליקס הובלות, 12/09/05 17:43

    קודם אמרו שאין כסף והליגה הידרדרה עד לחרפה
    אח''כ אומרים שצריכים אנשי עסקים עם המון כסף
    לאחר מכן אמרו שאין אוהדים ואין עיניין
    היום יש את ברקוביץ' יש את רוסו ואת נימני יחד, יש 10000 מנויים ויש את קשטן בהפועל ואפשר להרים את ר''ג לשמיים אבל מה, בא אחד זקן מטומטם כמו איצ'ה וחבר מושחתיו ומחליטים לכרות את הענף עליהם הם יושבים !!!טימטום או לא טימטום??

    הגב לתגובה זו

    • נא לדייק

      קפדן, 13/09/05 13:19

      זה לא איצ'ה זה שחר

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    הדרבי צריך להיות ברמת גן

    אוהד הפועל, 12/09/05 16:31

    אבל במשחקי חצי גמר וגמר הגביע אם מכבי תגיע לשם צריך להחליף מגרש כי לא יכול להיות שהמשחקים הללו ישוחקו במגרש ביתי של אחת הקבוצות אופס!!! נתתי סבה למה להשאיר את הדרבי בבלומפיחד טוב אני ינסה פעם אחרת

    הגב לתגובה זו

    • שיעור בלוגיקה

      אוהד האקדמיה, 13/09/05 13:19

      אני אוהד הפועל לכן אני טיפש ומדבר נגד מכבי מכאן שאם אני טפש ומדבר נגד מכבי אני אוכל לכתוב מה שאני רוצה ובסוף ממילא לא יתייחסו שהרי אני טפש.

      אם אסור לארח חצי גמר וגמר בר''D איך זה מהווה טיעון נגד אירוח של מכבי את הדרבי.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    די להתחסדות

    דוד, 12/09/05 16:25

    מה הבעיה שמכבי תל אביב תעביר את המשחק הביתי שלה למגרש שהיה הבית שלה במשך שנים?
    זה באותה עיר, זה במרחק 10 דקות נסיעה מבלומפילד. איפה חוסר הספורטיביות פה? זה לא בית''ר שמעבירה משחק לאצטדיון של היריבה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מזל טוב לפורהיליס

    י יעקובסון, 12/09/05 15:51

    קראתי שהתחתנת, המון מזל טוב וכל הברכות שבעולם.
    מזאת שעדיין מתלוצצת ולא עם רופאיה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אביעד-קול שפוי במדבר של שחיתות

    ירון, 12/09/05 15:16

    אוהדים פאנטים ללא שום חוש צדק לספורט.
    פתאום כולם לא מבינים מה לא בסדר,
    איפה הפגיעה בספורט, חבורה של צבועים וטיפשים - לא יתכן שמכבי ת''א תשחק היכן שנוח לה באותו שבוע, ולא יתכן שיתנו לקבוצות לארח את מכבי ת''א ברמ''ג

    הגב לתגובה זו

    • בעד ויכוח ענייני

      תרבות הדיבו, 13/09/05 13:17

      אופייני. אם צועקים אז צודקים. למה לא יתכן שיתנו לקבוצות אחרות לארח את מכבי בר''ג? כי זה מגרש ביתי שלה? אם כך למה שהיא לא תארח שם? מה זה מפריע אם כל יום היא מארחת באצטדיון אחר? ותשובה עניינית לשם שינוי לא צעקה

      יש לך משהו ענייני או שכרגיל אתה קופץ וצועק סתם?

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    עיתונ אי אוביקטיבי

    מוטי, 12/09/05 14:18

    אביעד הוא עיתונאי בעלה יושרה מדהימה ולכן בגלל קירבתו ואהדתו לאברהם גרנט הוא לא כותב על הנבחרת ולא טס עימה לחו''ל, בגלל אהדתו להפועל תל אביב אינו מסקר את הכדורגל התל אביבי ולא מפרסם מאמרים עליו ואם כבר עושה כך אז ''באוביקטיביות'' מדהימה!!!. לסיכום אביעד ''טול קורה מבין עיינך''!!!!!! לפני שאתה מבקר את שופטי עירך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אביעד, אתה חי בארץ?

    עומר, 12/09/05 13:14

    כפר-סבא קרובה לאיצטדיון ר''ג יותר מאשר בת-ים? אתה חי בסרט רציני

    הגב לתגובה זו

    • בחלט כן

      uzone, 12/09/05 16:38

      מבת ים יש הרבה יותר פקקים

      לנסוע מכפר-סבא לצומת הכפר הירוק מהיר ביותר.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    לכל הקשקשנים

    משועמם מהטפשות, 12/09/05 12:32

    כשקבוצה מעבירה ביתיות למגרש שבו היא אינה ביתית יש כאן פגיעה בספורטיביות אבל כשקבוצה מעבירה ביתיות למגרש שבו יש לה יתרון אדיר הן מבחינה מקצועית (ראה תוצאות דרבי בר''ג לעומת בלומפילד בחמש השנים האחרונות) והן מבחינת ביתיות אז למה זה אסור לה?

    האם לקבוצה מותר להקטין מידות של מגרש ביתי לפני התמודדות מול יריבה עדיפה ולהגדיל מידות מול יריבה אחרת? האם אין כאן פגיעה בשוויון? הרי מכבי ביתי בר''D מול הפועל הרבה יותר מאשר בבלומפילד .

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עזה כמוות צביעות

    משקיף, 12/09/05 12:25

    כשבית''ר רצו לארח את מכבי בר''ג כתבת שאסור להם כי זה המגרש הביתי של מכבי. אם זה המגרש הביתי של מכבי מדוע למכבי אסור לארח בו?


    הגב לתגובה זו

    • למשקיף

      אדי, 12/09/05 13:36

      כי היא הצהירה על בלומפילד על מגרש ביתי שלה העונה. אם היתה מצהירה על ר''ג, היתה יכולה לשחק בו

      הגב לתגובה זו

      • משהו ענייני?

        משקיף, 12/09/05 14:00

        מה עניין ההצהרה לספורטיביות של הליגה? ולטיעונים המנומקים נגד העברת המשחק של בית''ר?

        אם הייתם טוענים שלבית''ר אסור להעביר משחק כי היא הצהירה אז ניחא אבל זאת לא הייתה הטענה שמנעה מבית''ר להעביר ביתיות (טענה שברור שלא הייתה עומדת במבחן האדם הסביר בבית משפט)

        ודרך אגב איפה יארחו משחקים כשבלומפילד יעבור זריעת חורף?

        בקיצור עניינית אין שום טיעון נגד העברת המשחק לרמת גן.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    על מה אתה מדבר?!

    אלדד, 12/09/05 12:24

    אביעד, לא הבנתי מניין נובעת אי השיוויוניות הזו שאתה (כמו אחרים) מדבר עליה. מי לדעתך ירוויח מאי השיוויוניות הזו? הרי העברת המשחק לרמת גן דוקא תורמת לרוח הספורט , בכך שהיא מונעת מצב שהפועל תקבל יתרון ע''י כך שתשחק משחק חוץ בבית שלה. אז מה בדיוק הבעיה?! שמכבי פוגעת בסיכוייה לנצח ע''י ויתור על הביתיות?! כלומר כל הכוונה היא בעצם לדאוג למכבי...
    וכי מכבי לא מספיק ''מבוגרת'' להחליט מה עדיף לה?! (מה גם שאיצטדיון ר''ג תמיד היה בית שני של מכבי). מעניין היכן היו כל הצבועים כאשר בני סכנין אירחה את מכבי חיפה בקריית אליעזר?!
    ומה יקרה כאשר הפועל ת''א לא תוכל לשחק בבלומפילד בגלל שזרוע הדשא?! האם גם אז יאסרו עליה לשחק במגרש חליפי?! או שאולי מכבי היתה צריכה לפברק תקלה במגרש כדי להעביר המשחק?!
    הכלל צריך להיות פשוט : לאפשר לכל קבוצה לקבוע לעצמה (מראש לפני תחילת העונה) , מגרש חלופי. ולאפשר לה לקבוע היכן לקיים את משחקיה כאוות נפשה, בהסתייגות אחת, שאם המגרש ''הביתי'' החלופי שייך לאחת מקבוצות ליגת העל, לא יתאפשר להעביר את המשחק הספציפי מול בעלת המגרש.
    ההתעסקות של אנשי ההתאחדות ויתר האינטרסנטים, הבוחשים בקדרה כדי להכשיל את מכבי בנסיונה לארגן חגיגה לאוהדי הכדורגל, ותוך כדי כך למקסם רווחיה, מעוררת גועל ושאט נפש.
    הנסיון להסוות את האנטרסנטיות והשנאה, תחת מעטה של שמירת השיוויוניות ורוח הספורט, כמוה כמעשה איזבל בגבעה...
    תתביישו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    עשה טובה פוהורילס

    טל, 12/09/05 12:01

    איפה בדיוק ה''פגיעה'' במעבר הדרבי לרמת גן?

    כאשר בית''ר מעבירה משחק מטדי לרמת גן ישנה פגיעה בספורטיביות כי במקום במגרש ביתי היא תשחק במגרש שבו יהיה רוב בקהל ליריבה.
    במקרה של הדרבי התל אביב יתרון הביתיות של מכבי רק יגדל עם המעבר לרמת גן. אז מי פה נפגע בעצם??
    מה הקשר ל''שיוויוניות'' ? ניתן לבדוק כל מקרה לגופו. במקרים שבהם הביתיות תיפגע (מקרה כפר סבא הוא כזה) המעבר לא יאושר ובמקרים אחרים כן.

    לא מקרי שבמקום לתקוף ענינית את ההחלטה (כי אתה לא ממש יכול) תקפת אישית את הדיינים.
    אגב, למה דיין שאוהד מכבי לא מסוגל להפריד בין אהדה להחלטה נכונה ומוצדקות ואתה כעיתונאי אוהד הפועל כן יכול לבקר את הפרשה ללא השפעות חיצוניות?

    הגב לתגובה זו

    • איצה ולוזון ואתה שןנאי םכבי (ל''ת)

      םכבי, 12/09/05 12:48

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ליגה למקומות עבודה.... (ל''ת)

    ניר, 12/09/05 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אתה טועה בגדול!!!

    אסף, 12/09/05 11:03

    חבל אביעד חבל יש לך טורים בדרך כלל טובים אבל למה הטעות?
    למה בכלל הגענו לזה שאסור להעביר ביתיות?
    אני אסביר לך למה אביעד
    כי המרוויחה העיקרית מהעברות ביתיות תהייה מכבי תל אביב!!!
    כן כן אביעד מכבי תהייה המרוויחה העיקרית וגם ביתר ירושלים שמשחקים שלה ושל מכבי ימלאו את רמת גן
    אבל אם יש קבוצה יחידה שלבדה תמלא את רמת גן זו מכבי
    למה שלא נדבר על זה שעד שיש אופציה שקהל אדיר יגיע לראות כדורגל למה שנמנע ממנו את זה
    הרי כולם צועקים שהכדורגל מת אז למה לא לתת לא לחיות?
    אני אגיד לך למה כי יעקב שחר מפחד מתחרות אמיתית שמא מכבי תתחי להרוויח מכדורגל אהה נכון אל תשכח את הצרות עין של הלוזונים שלא ימלאו את הדר יוסף במשחק על האליפות.כל אלה ימנעו ממכבי להרווי חכמה גרושים בטעאנה של אי שיוויון
    שטויות אביעד שטויות כי רמת גן לא מגרש ביתי של מכבי רק אופציה לעשות כסף ולהביא קהל שמאז עונת האליפות של מכבי תל אביב לא בא
    כן כן מכבי תל אביב רק עליה יקום ויפול הכדורגל הישראלי! והגיע הזמן ששחר וכל השאר יבינו את זה!
    גם אתה אביעד

    הגב לתגובה זו

    • גם סכנין

      יוסי, 12/09/05 17:07

      הראתה שהיא מסוגלת להביא לר''ג
      40 אלף צופים
      אז אולי שסכנין גם יעבירו את המשחק נגד מכבי לר''ג וימכרו כרטיסים רק בסכנין
      כך שיהייה להם רוב במגרש
      ואז לא יפגע עקרון השויוניות!

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    שאלה..

    י.ב, 12/09/05 10:28

    מאיפה הבקיאות הרבה כל כך של אביעד באהדת הבוררים/שופטים למיניהם בכדורגל או כדורסל? זה דורש ידע די מקיף שלדעתי אפילו אשר גולדברג ועוזי דן לא מכירים.

    ובאשר להעברת הביתיות: דעתי היא שמכבי ת''א הייתה יכולה להפוך את ר''ג לאיצטדיון הביתי שלה עוד בסיום העונה שעברה ובמהלך הקיץ. היא העדיפה את בלומפילד ולכן צריכה לבוא בטענות רק לעצמה. או הכל ר''ג או כלום. אי אפשר להנות מכל העולמות. והנימוק פה אגב, הוא לא העברת הביתיות (זו בעיה של מכבי אם היא פוגעת כביכול בביתיות של עצמה אם כי זה לא יהיה הוגן לקב' אחרות כמשחק מוטה). הנימוק פה הוא שמר הרציקוביץ נזכר שיש לו משכורות לשלם ולכן הוא רוצה עשות קופה. אף אחד לא חייב לממן לו את הרכש שלו בכיפוף חוקים של ההתאחדות. הוא היה צריך לעשות חושבים מראש.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ואתה היית צריך לפסול את עמצך !

    דניאל, 12/09/05 10:02

    כאוהד הפועל, הייתי מצפה ממך לפסול את עצמך מלדון בכלל בסוגיה הזו. חצוף !

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      מומחה, 12/09/05 10:32

      בזה אתה צודק מאה אחוז. יתרה מזו איזה צדק יש בטענה של הפועל תל אביב על אי שיוויוניות, כאשר היא מצדדת בעד השארת הדרבי בבלומפילד, כדי שהיא תיזכה למשחק ביתי, כשהיא צריכה לשחק בחוץ...
      אני מצפה מלוני לסתום לכולם את הפיות ולהעביר את את כל משחקי מכבי לרמת גן, כדי שכל הקנאים ימותו..
      הבעיה שלי היא ששוב ההתאחדות תרוויח מזה..

      הגב לתגובה זו