 |
156.
בג''צ יצאו דבילים
צבי,
11/09/05 11:56
|
עכשיו כולם רואים שבעצם מטרתם היתה להכשיר את החלטת הממשלה כדי לסייע לשרון ועכשיו פתאום שרון משנה את דעתו ומעמיד אותם באור מגוחך כמשרתי השלטון שהם חפצים ביקרו.
אז מה הפלא שהם כועסים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
יש עדיין תמימים פה???
קובי,
י-ם,
11/09/05 11:56
|
מישהו עדיין מאמין שאנשים אלה רוצים בטובת הכלל?
מהי פוליטיקת בחירות?
שרון ואנישיו ממיתים קלון על המדינה אותה היו אמורים להוביל ולנהל.
ובשביל הפרוטוקול - את בתי הכנסת צריך היה להרוס כדי שלא נשבור את הראש ושלא יפלו לידי ההמון הערבי שיעשה שם מעשים שלא יעשו...
לבית אין ערך - הערך באמונה. לא סוגדים לדמות או לבניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
תפוצצו
יצאק,
11/09/05 11:54
|
תפוצצו וצאו משם כבר אל תסכנו את חיי החיילים בגלל ממנה כבר נאמר בכתובים הצלת חיים דוחה הכל אז תפסיקו עם השטיות קדוש לא קדוש חיי החיילים קדושים יותר יש לי בן שם החוצה וכמה שיותר מהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
153.
ואח''כ מתלוננים על האנגלים
יאיר ל,
11/09/05 11:49
|
אצלנו נשפט אדם בגין חילול מסגד אבל בתי כנסת חייבים להרוס כי לפלשתינאים הכל מותר.
אצלנו נשפטו אנשי שב''כ בפרשת קו 300 אבל מבצעי הלינץ' בשפרעם צוהלים.
אז מה לנן להלין על האנגלים המבקשים להפוך את יום השואה ליום אבל כללי בו יתאבלו בעיקר על הפלשתינאים,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
קדושת החיים חשובה יותר מכל
ש.לוין,
11/09/05 11:48
|
מי שסוגד למבנים מי שחושש שזה יהיה תקדים להריסת בתי כנסת יהודים ברחבי העולם טועה טעות חמורה. זה רק מוכיח בעליל את העובדה שאנחנו לא בטוחים בעצמנו. אנחנו היינו אלה שלקחנו את השטחים האלה. והגדולה צריכה להיות עד הסוף ולדעת להחזירם ללא כל חפץ ואדם. זו הטעות הראשונה שעושה ראש הממשלה ושר הבטחון שנפלו למלכודת רגשית ולא עיניינית. וצודק במאה אחוזים היועץ המשפטי לממשלה. וצוד'קים השופטים בהחלטתם. אסור לתת לנבלות האלה לטמא את בית התפילה צריך ללכת לפי הכלל יה' נתן יה' לקח יהי......, מבורך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
בתי כנסת כנזק אלקטוראלי
עגבניה עם נשמה,
11/09/05 11:47
|
מה בכלל אכפת לגויים האלה מבתי כנסת?שרון לא רצה תמונות של המון מוסלמי חוגג על בתי כנסת שיפריעו לו ויגרמו לו נזק אלקטוראלי קשה ולכן הורה להורסם. כך גם השרים אלא מה קרה בינתיים מסתבר שההיפך קרה והנזק האלקטוראלי הקשה יגרם דווקא אם הם יפוצצו את בתי הכנסת ולכן הם מתלבטים עכשיו איזה נזק אלקטוראלי יהיה פחות חמור. וזה כל הספור!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
אומר לכם מה השתנה
מיקי,
11/09/05 11:44
|
הסקרים במרכז הליכוד, זה כל מה שהשתנה, וזה כל מה שמעניין את שרי הליכוד ואת ראש הממשלה (לפחות מאז שהציל אותו ואת בנו מציפורני הצדק).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
ממתי היועץ המשפטי מטיף לשרים?
עגבניה עם נשמה,
11/09/05 11:42
|
מה ההתנשאות הזו? מה זה צריך להיות? יש החלטה פוליטית של ממשלת ישראל שהוא עובד תחתיה והוא צריך לקבל את הכרעתה ועכשיו הוא עושה הצגות אימים ולועג לשרי הממשלה? למה מי הוא בדיוק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
simple
eran,
italy,
11/09/05 11:36
|
it is so simple! we just let them know: what ever you do with the sinagauges will do with EL AKZA and watch the Mullas
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
הרב עובדיה
גולי,
11/09/05 11:35
|
וכל שרי הממשלה נותנים ידם לחילול בתי כנסת. אני מאשים רק אותם ולא אף אחד אחר. הפלסטינאים לא יהיו אשמים בחילול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם יבנה בי''כנ בנתיבי אילון?
מהנדס דרכים,
11/09/05 12:36
|
האם נהרוס או שמא בשם הקדושה, בשם שמיים, ובשם כל הקדושים נשאירו שם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
היועץ נדחף לעניינים לא לו
ל"ת
גם אם זה מסריח,
זה לא עסקו,
11/09/05 11:30
|
|
 |
145.
בתי הכנסת יכניעו את הבוגדים
ל"ת
יהודי,
11/09/05 11:28
|
|
 |
144.
הרס בתי הכנסת =
ראש ההמשלה,
11/09/05 11:22
|
הרס בתי הכנסת = עבירה על החוק הבינ''ל.
הממשלה צריכה להחליט : אם יהרסו הפלסטינים את בתי הכנסת תוגש כנגדם תביעה בהאג.
בנוסף על הממשלה לצאת בהכרזה שאם יהרסו בתי הכנסת : זוהי הוכחה שהפלסטינים לא יכולים להילחם בטרור:
מי שלא יכול לשמור על 10 מבנים ריקים בוודאי שלא יוכל להילחם בטרור.
ונקווה שאז אולי תומכי השמאל בתוכנו יראו איזה שכנים ייצרנו לעצמנו. ויחזרו בתשובה פוליטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
אולי נהרוס את הר הבית??
שי,
שומרון,
11/09/05 11:17
|
הר הבית הוא בשטח ריבונותה של ישראל ואין אנו מתפללים בו,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
הרבעובדיוסף...
שפוי,
גוש דן,
11/09/05 11:15
|
שכח בודאי שבאו''ם יש גם הרבה כושים שלא לומדים, אז איך הוא סומך עליהם??? לא כולם הרי ''חכמים'' כמוהו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
הדתיים הורסים את המדינה
יעקב לוי,
תל אביב,
11/09/05 11:11
|
המאפיה הדתית משיחית לאומנית הורסת את המדינה. מזל שלא הקימו בתי כנסת בלבנון, אחרת היינו נשארים שם עד היום. מאות ישראלים מתו לחינם על מזבח התנחלויות הדמה האלה ברצועת עזה. עכשיו כשיוצאים משם צריך להחריב את כל מה שהמתנחלים השאירו מאחוריהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
לכל אנשי השמאל כנסו!!!
איציק היהודי,
ארץ ישראל,
11/09/05 11:05
|
אם היו מוציאים אותכם אל מחוץ לחוק לא היינו דנים בסוגיה זו, 88% מהעם מתנגד לפגיעה במקומות הקדושים לעם היהודי, וכן % גבוה מהנוצרים, רק אתם והמוסלמים רוצים להרוס כל זיקה יהודית, אם לא טוב לכם בארצנו הקדושה , ולפעול לפי חוקיה התורניים אז קומו וצאו מהארץ הזו !!! משתפי''ם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
סילבן שלום בגד בעם ישראל
ל"ת
לא נסלח לא נשכח,
11/09/05 11:04
|
|
 |
138.
מופז בעד הריסת בתי הכנסת
ל"ת
המפקיר הלאומי,
11/09/05 11:02
|
|
 |
137.
בתי הכנסת יפילו את הרודן
ל"ת
הכל מתהפך,
11/09/05 11:01
|
|
 |
136.
תחילת הסוף של בגצ המתועב
ל"ת
יהודי,
11/09/05 11:00
|
|
 |
135.
מה עשו עם בתי הכנסת בימית?
ל"ת
שאלת תם,
11/09/05 10:45
|
|
 |
134.
זרקתם יהודים בכוח מהבית, עכשיו
זעקת צער ויגון,
שרים סוררים,
11/09/05 10:38
|
לא נעים לכם? שרים סוררים! צבועים!
מבתי הכנסת אכפת לרובכם - וטוב שכך - אבל מאנשים בשר ודם לא אכפת לכם!
הפקרתם אותם!
עדיין אין בתי ספר לילדים - והשנה כבר התחילה!!!!
עדיין אין פרנסה - כי לקחתם להם הכל!!!!
עדיין אין פיצויים - וגם הבטיחו הכי הרבה שליש מערך הבתים!!!
עדיין אין להם בתים - גרים בכל מיני מקומות זמניים בצפיפות, חלק באוהלים בגנים ציבוריים!!!!!!
עדיין תומכיהם - נערים ונערות - סובלים מהתעללויות בכלא - ואיש לא פוצה פה ומצפצף!!!! כל העיתונים התקרנפו !!!!!!!!! איפה אבירי זכויות האדם??????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרושה מגבת לספיגת הדמעות
ל"ת
תנין דמעתי,
11/09/05 11:47
|
|
 |
133.
שימנו ''גוי של שבת'' להרוס בתה''כ
מישמיש,
11/09/05 10:35
|
הפטנט היהודי הזה - שאיתו ממנים גוי מבחוץ להדליק אור בשבת - גם עובד פה: מישהו אחר, בתשלום, יהרוס, לא אנחנו. ככה גם יימנע חילול הקודש ע''י יהודים - וגם נחסוך את הבלגן של השארת המבנים לפלשתינים
למה מחכים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בור ועם הארץ.
ל"ת
לאותו השמאלני,
בשמות שונים,
11/09/05 11:12
|
|
 |
132.
שיטרית אמר שהוא בעד החורבן
ל"ת
אבל יצביע נגד..,
צבוע!!!!,
11/09/05 10:30
|
|
 |
131.
להעמיד לדין את גבי גזית
לממשלת נתניהו,
11/09/05 10:27
|
אחת המשימות של ממשלת הימין לאחר הבחירות היא לעמיד לדין את שליח שרון שמסית נגד הימין ברדיו ממלכתי שזו עבירה פלילית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפעול נגדו עכשיו בכל בכלים
ל"ת
עם ישראל,
11/09/05 10:56
|
|
 |
גזית פלצן וכזה שמו - גז
ל"ת
דבי גזית,
11/09/05 10:46
|
|
 |
130.
השמאל מגונן על הערבים שעושים
ד''ר ל. שטראוס,
מסצ'וסטס,
11/09/05 10:25
|
את צרכיהם במקומות שמקודשים ליהודים.
הניסיון של השמאל הקיצוני בישראל לגונן על הערבים מפני מי שהם באמת - נראה ממש פאטתי בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הטפשות היתה מחלה כואבת...
ל"ת
חכם באשי,
11/09/05 10:39
|
|
 |
129.
הריסת המבנים
זהרה ישועה,
מרכז,
11/09/05 10:24
|
הבניינים, ששימשו בתי כנסת, אינם קדושים. ספרי התורה, ספרי התפילה, וכל, ארון הקודש, הפרוכת וכו', הוצאו מהבניינים, ובבנינים ריקים, אין שום קדושה. צריך להרוס אותם, ולא לתת עילה לפלסתינאים לחגוג ולהרוס אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולגוף ''ריק'' מנשמה יש קדושה?
לקס יהושע,
11/09/05 11:54
|
ברגע שממשלת המושחתים גירשה את היהודים והשחיתה ורוקנה את הנשמה מישובי קטיף והשומרון - היא גזרה חורבן וחילול גם לבתי הכנסת. השיקול היחיד שנותר הוא ההשלכות על גורל בתי כנסת בעולם כתוצאה מהרס בתי כנסת בידי יהודים במדינת היהודים. לשיטתך כנראה שאין לחשוש להרס וחילול בתי כנסת ברחבי העולם כי אין קדושה לקירות. אולי ,לשיטתך, גם אין קדושה לגוף המת כי ברגע שהוא רוקן מנשמתו אין בו ערך ואפשר להשליכו כדומן על פני האדמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
כל הדיון המגוכח הזה רק מראה
שאול,
11/09/05 10:24
|
איפה אנחנו באמת חיים, כמה אנחנו לא שונים מכל העמים האחרים במזרח התיכון ואפילו יותר פנאטים.
לא יאמן כמה זמן מבזבזת ממשלה כדי לקבוע אם להרוס או לא להרוס מבנה בטון.
אין להם דברים אחרים לעשות??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כותבים מגוחך ולא מגוכח
עגבניה עם נשמה,
11/09/05 11:43
|
ואתה בכלל גוי בנשמה. נראה אותך אומר ''סתם מבני בטון'' על מסגדים או כנסיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
די לכבוש ולמשיחיות דתית
הילה,
11/09/05 10:23
|
אינטרסנטית ורמיסת זכויות האזרח והאשה,כפיתיות והבלי שקר ופנטזיות מכשפיות של ההוריקן המטורף עובדיה הפרימיטיבי.. לא להשאיר זכר למשיחיות פנטית הזויה של אנשים שרואים את הרבנים המסיתים בראש מעייניהם, חלבו את המדינה הזו 38 שנה לא עבדו וחיו על חשבוננו - ובגללם נהרגו 198 חיילים. מה יגידו ההורים שלהם - שהלב שלהם מתפוצץ כל יום בגלל הבנים שנהרגו כדי להגן על קומץ משיחים הזויים שמתפללים ב-4 בתי כנסת בישוב של 50 משפחות בעוד הילדים שלנו מצטופפים 40 ילדים בכתה בלי מזגן - כדי שהםן יוכלו לשמוע שטויות של רבנים דתיים פרימיטיביים להאמין במכשפים ונסים ולא לשרת בצבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגדפת קודשי עם ישראל .
מוישה,
מדינת היהוד,
11/09/05 11:00
|
אם כך חושבת ואומרת אחת שכנראה חושבת שהינה אולי יהודיה , לא צריך יהיה להצטער , אם היא תרד מהמצבה של העם היהודי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני תורם מזגן נא העבירי כתובת
מאיר,
11/09/05 10:50
|
|
 |
126.
מה נותר מבתי הכנסת?
***************,
11/09/05 10:19
|
אמש בערוץ 10 הראו את מבני בתי הכנסת בגוש קטיף. הם כבר חצי הרוסים. ממש חורבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
הדת מקור כל הצרות בעולם
ראובן שילוח,
תל אביב,
11/09/05 10:10
|
כבר נאמר שהדת היא אופיום להמונים. ראינו את המתנחלים בשעת פינויים היו במצב של קריז מוחלט. סיפטום נורקטי של מי שאחז בו דיבוק משיחי. עכשיו אחרי שנפטרנו סוף סוף מקללת עזה הם רוצים להנציח שם את השנאה האיבה בדמות מבנים ריקים של בתי כנסת. אצל הפאנטים הדתיים לאומנים משיחייים כל דבר זה סוף העולם, זה חורבן, זה שואה, זה בכי, זה תמרורים, זה אובדן. גם הקירות הריקים הפכו פתאום קדושים. האדמה והבלוקים קדושים ביניהם ולא המדינה וחיי האזרחים בה. צריך להרוס את שרידי המבנים הלא קדושים האלה, שנבנו על ידי פלשתינאים ותאילנדים, ולכתוש אותם עד דק. עד אפר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואו איזה אדם נעים וליבראלי
עגבניה עם נשמה,
11/09/05 11:53
|
|
 |
המקטרג ראובן שילוח
בר יצחק,
א''י,
11/09/05 11:14
|
הנאיביות המטופשת שלך ממש כואבת . אתה מבין כנראה שאם לא יהיו מבנים של יהודים בגוש קטיף הערבים יצאו מגדרם כדי לחיות אתנו בשלום , חא חא חא , איזו אשליה צורבת . ככה מתנהג מי באמת לחיות אתנו ביחסי שלום ושכנות טובה ?? לשיטתך , חובה עלינו להרוס את כל מבני התיפלה של המוסלמים שבתחומינו !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקב''ה ברא את העולם בשביל ישראל
ל"ת
ברק,
11/09/05 10:51
|
|
 |
124.
איזה עם נפלא
גינת,
תל אביב,
11/09/05 10:00
|
נסעתי מהר, קצת מעל המותר, אבל בזהירות. מיהרתי, לא זוכר לאן, אבל אני תמיד ממהר,
גם כשאני לא ממהר אני ממהר, טבע מחורבן שרכשתי במזרח התיכון .
עצר אותי שוטר, עצרתי
''אדוני נסעת על 130 . וזה וזה וזה ''
הסתכלתי עליו בעיניים ואמרתי ''יהודי לא נותן דו''ח ליהודי ''
קימץ את שפתיו, הביט עליי במבט עצוב, ואמר: ''תשמע, זו העבודה שלי, אני צריך לתת דוחות למי שנוסע מעל המהירות המותרת!''
התפרצתי: ''איך אתה לא מתבייש? אתה יהודי? איפה הלב שלך? לסבא שלך היית נותן דו''ח ? בשביל זה הקמנו מדינה? בשביל זה עברנו את השואה?! כדי שיהודי יתן דו''ח 250 שקל ליהודי ??''
הילדה שלי צרחה מהחלון הקצת פתוח, ''יהודי לא נותן דו''ח ליהודי, יהודי לא נותן. . . ''
אישתי הצטרפה וצעקה ''תסתכל, תסתכל על הילדה. תסתכל למי אתה נותן דו''ח , קח את פו הדב אם כבר, איך אתה יכול להיות שותף בזה ?''
השוטר השני, (זה שיודע לכתוב) שהיה לידו כבר לא יכול היה לשאת את המאורע, התחיל לבכות, השוטר הראשי חיבק אותו, וביקש ממנו לשבת בניידת ,ואז חזר אליי
פניתי אליו שוב, בתחינה שלא ייתן לי דו''ח אבל הוא היה נחוש.
אמרתי לו בקול רועד: ''תשמע, אנחנו אחים, אתה לא האויב שלי, אבל אל תצפה ממני להושיט יד לקבל דו''ח, תצטרך לתת לי אותו ביד בכוח!''.
הוא הנהן בראשו, ודחף לי דו''ח ביד בכוח, עם דמעות בעיניים. . ..
... התחבקנו , בכינו. . . והוא סיפר לי שלפני שבוע הוא נתן דו''ח לאחותו שדיברה עם אמא שלו בפלאפון תוך כדי נסיעה. . .
חזרתי לאוטו עם דו''ח, ועם מחשבות על העם הנפלא שיש לנו
בעמקי לבי ידעתי : הנשיא וש''ס יתנו לי חנינה גורפת !!!
__________ NOD32 1.1208 (20050902) Information __________
This message was checked by NOD32 antivirus system. http://www.eset.com This mail arrived via mail.HUC_Jerusalem.edu
************************************************************************************ This footnote confirms that this email message has been scanned by PineApp Mail-SeCure for the presence of malicious code, vandals & computer viruses. ************************************************************************************
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשינוי קטן
יאיר ל,
11/09/05 11:43
|
נסעתי לאט, קצת מתחת למותר ובזהירות, לא מיהרתי. כשכתוב 90 אני נוסע 88, טבע מחורבן שרכשתי בארה''ב.
עצר אותי שוטר, עצרתי
''אדוני נסעת על 130 . וזה וזה וזה ''
הסתכלתי עליו בעיניים ואמרתי ''יהודי לא מפברק מהירות ליהודי ''
קימץ את שפתיו, הביט עליי במבט עצוב, ואמר: ''תשמע, זו העבודה שלי, אני צריך לתת 100 דוחות ביום ופתאום כולם נוסעים לאט''
התפרצתי: ''איך אתה לא מתבייש? אתה יהודי? איפה הלב שלך? לסבא שלך היית מפברק דו''ח ? בשביל זה הקמנו מדינה? בשביל זה עברנו את השואה?! כדי שיהודי יזייף דו''ח 250 שקל ליהודי ??''
הילדה שלי צרחה מהחלון הקצת פתוח, ''יהודי לא מפברק דו''ח ליהודי, יהודי לא מפברק. . . ''
אישתי הצטרפה וצעקה ''תסתכל, תסתכל על הילדה. תסתכל למי אתה נותן דו''ח , קח את פו הדב אם כבר, איך אתה יכול להיות שותף בזה ?''
השוטר השני, (זה שיודע לכתוב) שהיה לידו כבר לא יכול היה לשאת את המאורע, התחיל לבכות, השוטר הראשי חיבק אותו, וביקש ממנו לשבת בניידת ,ואז חזר אליי
פניתי אליו שוב, בתחינה שלא ייתן לי דו''ח אבל הוא היה נחוש.
אמרתי לו בקול רועד: ''תשמע, אנחנו אחים, אתה לא האויב שלי, אבל אל תצפה ממני להושיט יד לקבל דו''ח מפוברק, תצטרך לתת לי אותו ביד בכוח!''.
הוא הנהן בראשו, ודחף לי דו''ח ביד בכוח, עם דמעות בעיניים. . ..
... התחבקנו , בכינו. . . והוא סיפר לי שלפני שבוע הוא נתן דו''ח לאחותו על דיבור בפלאפון תוך כדי נסיעה ולאחותו אין בכלל פלאפון אבל יש לה סרט כתום על האוטו, והיא אפילו לא תלתה את הסרט קח היא קנתה אותו . . .
חזרתי לאוטו עם דו''ח, ועם מחשבות על העם הנפלא שיש לנו
בעמקי לבי ידעתי : ביהמ''ש ימצא אותי אשם בכל מקרה כי יש לי סרט כתום על האוטו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם זה טוב !!
ל"ת
מתנחל בכייני,
אלוני הנביא,
11/09/05 12:30
|
|
 |
רשע, כשביתך יחרב - תבין
ל"ת
ההוצאה לפועל,
11/09/05 10:31
|
|
 |
מצוין!!!
ל"ת
מתנחל בכיין,
11/09/05 10:22
|
|
 |
123.
לא תהיה סליחה לשרי הליכוד!!
הם מפחדים,
11/09/05 09:56
|
לכל שרי הליכוד שרועדים מפחד כרגע מהמרכז,לא יעזור לכם אתם גמורים בליכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
להרוס ? את מה ,בעצם?
מתחסד צבועי,
11/09/05 09:30
|
כמתחסד צבוע , הרי ברור כי לא צריך להרוס את מבני הבטון המפלצתיים , שהרי פעם הם היו בתי כנסת [מבנים שהיו בהם ספרי תורה]. פעם הקמתי מבנה מפואר ולא חוקי על שטח חקלאי ברמת השרון .הגנתי בגופי מפני הריסתו. כל זאת למה? כי היה בו סידור תפילה!!!!! אתם מבינים את זה? הצלחתם להצחיק אותי - בקשתם מהפלשתינאים לשמור על המבנים הללו. כלומר, לאחר עשרות שנים של השפלה, הרג ומה לא [ חלק מזה בשם שמיים כמובן] הציניות חוגגת: נאלץ את הפלשתינאים לשמור על מבנים שבתוכם למדונו כיצד להרע, להזיק,להשפיל ולדחות את אותם פלשתינאים. ידידי הכתומים ושאר נושאי הכישופים, חרמות ופולסות דנורות: אתם מוציאים שם רע מאוד לציניות ולרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
ממש , אבל ממש לא משנה!!!
ש.ז,
11/09/05 09:19
|
לא משנה אם יהרסו או לא העיקר שיוצאים מע-ז-ה ובקרוב מהגדה . ייייייששששש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
המסקנה.... והמסר.....
יגאל שלו,
בית חורון,
11/09/05 09:12
|
כשריח הבחירות באויר ניתן להשקיף רק בבוז לציניות ולצביעות של שרי הממשלה וראשה, המוטרדים כביכול מההשלכות ומההשפעות השליליות העלולות להיווצר כתוצאה מהריסת בתי הכנסת בידי ישראל על הרכוש היהודי בעולם. לדידם, כך על פי תקדים ההתנתקות, כאשר גוש קטיף כמדגם, לגיטימי שממשלות אוקראינה ואחרות תשקולנה ותבדוקנה אפשרות מעשית לגרש את כל יהודי התפוצות מבתיהם ולפזרם לכל רוח... ובלבד שלא יהרסו את בתי הכנסיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
ל-46 ודומיו - הם מ פ ח ד י ם!
עם עובדות לא,
מתווכחים!,
11/09/05 09:05
|
אצל בני עדות המזרח המסורת מטובלת בפחדים שבהם שזורות גם אמונות תפלות. ובכל מקרה הם יודעים שהם פושעים, שכמותם לא ידע העם היהודי מעודו, והם ייענשו, והחרבת בתי הכנסת כבר לא תשנה. עכשו הם קופצים, כי בתי הכנסת הם סמלים, אבל בני אדם, הם סתם קרבנות שלום. מה עוד שהם יהודים, ויהודים, אלה יצורים שמתעללים בהם.
המנוול הזה, פואד, שלח חיילים, בתוכם שומרי מצוות, להחריב את חוות גלעד, שנבנתה לזכר גלעד זר, שנרצח בידי החלאות, שלרשותם מופקר גוש קטיף, על אדמה פרטית, רכוש המשפחה.
לפואד יש גליון אישומים ארוך כאורך הגלות. הוא וכל חבריו, אדריכלי החרבת ההתיישבות היהודית בחבל עזה, נחלת שבט יהודה, הם חלאת המין האנושי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
שלא יפנו עד שיגיעו להסכם
דוד,
11/09/05 08:45
|
הינה קיבלנו תמיכה מהפלסטינים שמסרבים לקבל אחריות על בתי הכנסת לא לפנות את הישובים.
לכן על צהל להחזיק בישובים האלו עד לחטימת הסכמים עם גורמים פלסטינים או בנלאומיים על שמירת בתי הכנסת, ולא אין פינויי וצהל ימשיך להחזיק בשטחים.
כך נראה לעולם שלא נתנו מתנות חינם לפלסטינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
השמאל חושש, ובצדק (כדאי לקרוא)
יאיר,
11/09/05 08:33
|
הפכפכות הממשלה עשויה לגרום לה לחזור מהחלטתה הקודמת ולהחליט שלא לפנות את גוש קטיף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
אל תייללו אח''כ על חילול בתיה''כ
ל"ת
דודי,
11/09/05 08:14
|
|
 |
זכותנו ''לילל'' על כל מי שרוצה
יעל,
11/09/05 08:24
|
לפגוע בקודשינו, בין אם זה הצד היהודי ובין אם זה הצד הערבי. אם הערבים היו ''מיללים'' על פגיעה בקודשיהם אני מניחה שהיית מבין אותם ואף מזדהה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה/הבהרה ליעל
דודי,
11/09/05 09:41
|
כל שרציתי לאומר הוא שרבנים וחכי''ם יעמדו מול חילול בתי הכנסת ויצרחו איך זה קורה? איך נותנים לברבריות כזה להתרחש? בתי הכנסת האלה נדונו לחילול והרס בידי הפלסטינים ומי שחושב אחרת, משלה את עצמו. לכן עדיך היה שאנחנו היינו הורסים אותם וכך היה נמנע חילול. זה הכל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז בלחץ הברבריות שלהם
ל"ת
אתה עצמך,
הופך לברברי,
11/09/05 12:00
|
|
 |
115.
האם היינו הורגים מישהוא יקר
חילוני,
11/09/05 08:07
|
|
 |
הצדק איתך אבל ממשלת שרון
בעצם הגרוש,
כבר הרגה,
11/09/05 12:05
|
|
 |
114.
השרים=אפסים מפחדים ממרכז הלכוד
משה,
ירושלים,
11/09/05 08:05
|
פתאום הם מפחדים יותר מאלו שהצביעו עבורם מאשר מכנופיית שרון. צריך להעיף את כולם בגלל שנתנו יד לאתרוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
עדיף שהעולם יראה חילול פלסטיני
ל"ת
אזרחית,
11/09/05 08:05
|
|
 |
112.
תהרסו אנחנו שונאים אותכם
ל"ת
נעמה השפויה,
11/09/05 07:58
|
|
 |
לא חדש-הערבים תמיד שנאו יהודים
ל"ת
לנעמה המזרחית,
11/09/05 11:14
|
|
 |
מעריב-מישהו מתחזה בשמי
נעמה,
11/09/05 10:55
|
אני שמחה על המעריצים הרבים שיש לי ושאני מצליחה להרגיז אותם באמת. בעיקר שהמדור הזה שטוף דעות פשיסטיות דתיות משיחיות - חייבים אחת כמוני. זה משפר לכם את האדרנלין וזה יופי - אך אנא במתותא מכם - נעמה יש רק אחת וזו אני. לידיעת מעריב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמן עברת ניתוח מין ואידאולגיה
ל"ת
יהושע הכתום,
11/09/05 08:19
|
|
 |
111.
עובדי אלילים
משה,
11/09/05 07:51
|
לפנות אנשים - זה בסדר. לפנות כברים - זה בסדר. להרוס בתים, חממות, מפעלים - זה בסדר. אבל להרוס בתי כנסת זה אסון לאומי. המתנחלים, הרבנים, ממשלת ישראל חבורת עובדי אלילים - עכשיו אני מבין מדוע המשיח לא בא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
אורלמט יצביע כמו שרון, כמו כ*ב
מבטיח לכם,
חכו ותראו,
11/09/05 07:49
|
|
 |
109.
בסוף
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
11/09/05 07:40
|
כמו תמיד ישראל שניכשלת בכל קבלת החלטה מדינית יתברר שישראל כן היתה צריכה להרוס מיבנים אלו כתוצאה מ 1000 ו1 סיבות הידועות לכל עם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
שאלת המי-ליון
אברהם,
הרי יהודה,
11/09/05 07:19
|
מצב בתי הכנסת נדון לרע: או הריסה או ביזוי. השאלה: מי אחראי לכך ? א - הערבים שיבזו את המקום ב- שרון שנתן להם ג- אתם ששתקתם לשרון ד- כל התשובות נכונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
Misgad on the top of each
synagogue,
11/09/05 06:14
|
Now Israel can move to Israel territory the interiors of all the synagogues and destroy the buildings. After the pull back Israel can do nothing and the Palestinians may build Misgad on the top of each
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
leave the judaism to the JEWS
ל"ת
fellow jew,
11/09/05 06:02
|
|
 |
105.
איפה כל החרדים ?
אבנר,
ארה''ב,
11/09/05 05:29
|
להיכן הם נעלמו ? כשמדובר על קיצוץ קיצבאות לחרדים אז מתעוררת מלחמת עולם שלישית וכשמדובר על בניית כביש במקום שלפני עשרים אלף שנה היה בית קברות אז סערת הוריקן שוטפת את המדינה אבל שמדובר בהריסת בתי כנסת שזה דבר שצריך פסיקה של בית דין רבני ולא של בג''צ אז פתאום הציבור החרדי דומם , לא שומעים אותם . מה קרה ? לאן נעלמתם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החרדים צבועים!!!!!!!!!!
ל"ת
רק כסף לישיבות?,
זה מה מעניין,
11/09/05 10:33
|
|
 |
יש להם שכל
דבר אלוקים,
11/09/05 06:06
|
לחרדים יש השקפת עולם מורחבת וחובקת הגורסת, בין השאר, שאין למרוד במלכותא כשאין סיכוי. הדתיים הלאומיים חסרי האג'נדה והכדאיניקים נתפסו לדבר אחד ויחיד - חזון א''י השלימה. אתה יכול לראות יפה מאד שכשהענין בוער בעצמותיהם של החרדים, הם יודעים לחולל מהומות גדולות. העובדה שהחרדים מוחים בלשון רפה על הריסת בתי הכנסת מעידה כאלף עדים שטענותיהם של הדתיים הלאומנים על קדושת המבנים אין להן אחיזה הלכתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם שמרו מרחק מ''מלכותא'' סדום
איזו ''מלכותא''?,
11/09/05 08:53
|
מזמן! הם מעולם לא נכנעו לה, להבדיל מן ה''ציונות הדתית'', האוכלת עכשו את פירות שיתוף הפעולה עם תמצית הרשע העולמי! חורבן גוש קטיף והריסת בתי הכנסת אינן חדשות בשבילם. הם ידעו תמיד, שיהודי שאין לו אלוקים, הוא גרוע מן הנאצים. אז מה? הם יתחילו עכשו להתעסק עם הנאצים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הרב ליכטנשטיין ואבי רביצקי?
לקס יהושע,
בני ברק,
11/09/05 07:34
|
גם הרב לכטנשטיין ואבי רביצקי והרב גלעד וכל חבריהם המימדניקים ? וגם הרב עובדיה כמובן - כולם לאומנים דתיים? גם סילבן שלום והשר שימחון לאומנים דתיים? לא הם לא לאומנים דתיים אבל אחרי שהם נתנו את ידם ל''הוצאת הנשמה'' מבתי הכנסת יחד עם הוצאת הנשמה לכל ההתיישבות היהודית החלוצית והפורחת בחבל קטיף - הם מתייפיפים בהגנה על ה''גופות'' של בתי הכנסת ש''נרצחו'' על ידם - ועכשיו יתעללו בהם הברברים שלידיהם הפקירו את הכל כולל בתי הכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are LATE, They DID say
where were you,
11/09/05 06:01
|
a whole of last week they did say, rav Ovadia gave the Psak = what do you think changed the mind of the Knesset????!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
מסירת הגוש לברברים היא עצמה
הרס בתי הכנסת,
יהושע לקס,
11/09/05 05:24
|
ברגע שממשלת המושחתים החליטה למסור את ישובי גוש קטיף וצפון השומרון -נחלת קורבנות הטרור -לידי הברברים הטרוריסטים - בכך היא כבר גזרה הרס חורבן והשפלה לכל היקר לעם ישראל ובתוך כך כמובן בתי הכנסת. לאחר ששרון וכנופייתו הוציאו מבתי הכנסת את נשמתם - הם חוששים ממראות של התעללות הפורעים הערבים ב''גופות בתי הכנסת'' ,כשם שהם חוששים מכל ראי שישקף לציבור בצורה אמיתית את הזוועה שהם אחראים לה. כמובן, השיקול האמיתי הוא שיקול התקדים של הרס בתי כנסת בעולם , אבל בממשלת המושחתים המנופחת של שרון השיקול הענייני היחיד יהיה האינטרס האישי בלבד. אצל אחד יגבר הלחץ של הבוחרים הפוטנציאליים ואצל האחר הלחץ של כנופיית שרון. כך או אחרת את אוליגרכיית השחיתות והשינאה צריך לחסל לפני שהיא תחסל את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
THIS IS A JOKE
ILAN,
11/09/05 05:17
|
|
 |
102.
הכל רווח-בג''ץ הראה את פרצופו ה
יעקב,
11/09/05 05:14
|
הממשלה התפקחה מהעוורון בו לקתה לאחרונה אמנם יותר מדי מאוחר אבל גם זו לטובה כל ילד היה מביו ואומר שלנו היהודים אסור להרוס ביכ''נ ושיש להשאירם בשלמותם הפלסטינאים לא יעזו לפגוע בבתי הכנסת אולם אם חלילה יפגעו בהם העולם כולו יראה מי הוא ה''פרטנר'' של שרון ולמי נידב את עזה בחינם מהי התודה שלהם ועם מי יש לנו עסק ובכל מקרה הנזק הבלתי ישוער נגרם העובדה שהשופטים הישראלים היהודיים ''הנאורים'' החליטו שבתי כנסת יהודייים ברי הריסה, מדוע שאוייבינו , שונאי ישראל יחשבו אחרת, הרי קיבלו אישור רשמי מ''צדיקי הדור''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
מה קובע החוק לפיצוי בורא עולם
יעקב,
11/09/05 04:38
|
|
 |
אלוהים צריך בית???
חיבור שברים,
11/09/05 06:08
|
איזה חלק ממנו יושב בביהכ''נ בכפר דרום? ואיזה חלק בניסנית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אין לו גוף ולא דמות הגוף''
קורס מזורז,
לעמי הארצות,
11/09/05 10:32
|
הרי מפורש בתורה ובנביא, שאין הקדוש ברוך הוא גוף וגווייה: שנאמר ''כי ה' אלוהיכם, הוא האלוהים בשמיים ממעל ועל הארץ מתחת'' (ראה דברים ד,לט; יהושוע ב,יא), והגוף לא יהיה בשני מקומות. ונאמר ''כי לא ראיתם, כל תמונה'' (דברים ד,טו), ונאמר ''ואל מי תדמיוני, ואשווה'' (ישעיהו מ,כה); ואילו היה גוף, היה דומה לשאר גופים (רמב''ם-הלכות יסודי התורה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''ועשו לי מקדש ושכנתי בתוכם''
ל"ת
כמה בור יכול,
שמאלני להיות,
11/09/05 10:07
|
|
 |
''גלו ישראל, גלתה שכינה עמהם''
ל"ת
כמה דביל יכול,
ימני להיות,
11/09/05 11:32
|
|
 |
100.
כל הכבוד לפואד שגילה מנהיגות!
ל"ת
א,
11/09/05 03:59
|
|
 |
99.
יהדות = עבודת האלילים!
ל"ת
יהודה,
המכבי,
11/09/05 03:39
|
|
 |
98.
לא להרוס את בתי הכנסת!!
מיקה,
רמת השרון,
11/09/05 02:59
|
לא יעלה על הדעת שאנחננו נהרוס בתי כנסת בישראל... הערבים יודעים לשמור יפה מאוד על הרבה בתי כנסת שנמצאים בשיטחם. וגם אלה שיאמרו שבמקרה זה, רוב הסיכויים שהערבים יהרסו... האם אנחנו צריכים להרוס? תנו להם צ'אנס.
מאות בתי כנסת עתיקים פזורים ברחבי הארץ, האם היהודים שעזבו את יישוביהם הרסו אותם בגלל שהם עזבו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
הריסת בתי כנסת - תקדים מסוכן
אבנר,
ארה''ב,
11/09/05 02:50
|
יהודים עזבו גלויות פינו ערים ועיירות שלמות באירופה ובארצות ערב אולם אף פעם לא הרסו את בתי הכנסת שלהם אלא השאירו אותם על כנם ורק לקחו את סיפרי התורה ועזבו את המקום לחסדי הגויים. בגלל זה עד היום ישנם בתי כנסת עתיקים במקומות שהקהילה היהודית נעלמה לפני עשרות ואפילו מאות שנים. לדוגמא היא בית הכנסת העתיק בפראג ובטולדו שבספרד. הריסת בתי כנסת ע''י יהודים תיצור תקדים נורא שייאפשר למדינות להרוס בתי כנסת בלי שום בעיה במקומות ששם אין יותר קהילות יהודיות. הריסת בתי כנסת ע''י יהודים גם תעביר מסר לעולם הערבי שהיהודים זה עם שיכול בקלות להתקפל מכל ערך מקודש שעליו הוא קיים ולוותר בקלות על מקומות מקודשים לו כמו העיר העתיקה בירושלים , קבר רחל ומערת המכפלה . היא גם תחזיר לעולם את התדמית של היהודי הנודד שאין לו שום אחיזה וקשר פיזי ורוחני למקום בו הוא חי ואפשר לפנות אותו בקלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
התעוררו מאוחר מידי... כל החלטה
כואבת,
11/09/05 02:25
|
שתתקבל תפגע בבתי הכנסת גם אם ישארו שלמים הרי בסוף החולינגים הערבים ימצאו דרך לחלל אותם.... אז שיפסיקו לשחק אותה כל ה''נבחרי ציבור'' שפתאום אכפת להם.. כל מטרתם לצבור שעות נוספות על הכסא מעור הצבי..במדינה מתוקנת אחרי מעשה כזה של גירוש חפים מפשע הם כבר לא היו מתרווחים במושביהם, אלא נידונים ומוחרמים ע''י הציבור והיתה מוצרת מהפיכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
BUNCH OF MORONS
ל"ת
AMAZED,
11/09/05 02:01
|
|
 |
94.
אם לא יהרסו אותם הם יהפכו
spongebob,
11/09/05 02:00
|
לבניינים שמהם ישגרו טילים
כיוון שאסור להרסם אז חוליות הקאסם יתחילו לשלח טילים משם
מעניין אם יפציצו את הבניינים
או חלילה יהפכו למפקדות האיסלם הקצוני
צריך להחריבם עד היסוד על פי האמונה היהודית אין חשיבות לבתי כנסת ואין חשיבות לחומר
הרוח ואהבת האדם הם העיקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוח ש'מוח לא להרוס!!
ל"ת
הרי הרבנים אמרו,
שלא להרוס,
11/09/05 07:51
|
|
 |
אתה מאיפה נהיית רב פתאום ???
ל"ת
שרון,
11/09/05 03:12
|
|
 |
93.
ליפות את האויב
ברוך,
צפון,
11/09/05 01:51
|
אסור להרוס בתי כנסת כי זזאת ההלכה. ואסור לגרש ולהגלות יהודים מחבלי ארץ ישראל. ואסור לגלות חולשה מול האויב ''מי האיש הירא ורך הלבב ילך וישוב לביתו'' (לחוות השיקמים) ''ולא ימיס את לבב אחיו כלבבו '' מפרשת השבוע, שופטים. ובמיוחד כהרס זה וגירוש זה מהוים תקדים בפני אויבי ישראל ושאר הגויים למעשים דומים, מבלי שנוכל לקררוא להם להמנע מכך. פן יאמרו שניטול קורה מבין עינינו. אך הדאגה שמה שוב יתגלה פרצופם האמיתי של הפרטנרים הנפלאים של הסככם שארם ואלה שאתם יצאו לדרך במפת הדרכים האומללה ואז אנה הם באים ועוד עומדת בפניהם מרכז הליכוד פריימרים הבחירות. ובתי הכנסת כאנדרטאות ינציחו את מהרסי הארץ וכורתי ברית עם חיות אדם. שהם סבורים שיוכלו לשחד אותם בזאת שמעבירים להם מבני ציבור רבים מתנסים. בתי ספר. אולפנות, ועוד ועם כל התשתיות ועוד אלפי דונם של חממות מניבות בתוספת מים משלנו , אך למדנו ככל שאתה נותן יותר רעבונם גובר , והם יורקים יותר בפנינו ונושכים את ידינו. והטרור גובר והשלום יותר מתרחק. אז להשאיר את בתי הכנסת כמבחן ששוב יחשוף את דמותו של הזאב בדמות הכבש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
למען הסיר ספק (נא לא לצנזר)
רב בישראל,
דרום,
11/09/05 01:05
|
ברור שכל עבירה בפני עצמה היא עבירה וכדאי למונעה, אבל מבחינה הלכתית טהורה כל מי שהשתתף בגירוש היהודים והריסת הישובים עבר על עבירות יותר חמורות מאשר הריסת בית כנסת: א) גזל ב) קירוב הטרור אל מרכז הארץ - קרי: שפיכות דמים ג) איסור מסירת חלקים בארץ ישראל לנכרים ד) בל תשחית וכו' וכו' כך שה''מהומה'' בנושא בתי הכנסת היא צדדית לפי ערך. ובכל זאת, כל עבירה פחות - יותר טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רב?? עם מי אתה בדיוק רב??
ל"ת
ש.ז,
11/09/05 09:29
|
|
 |
צודק ב % 100 אל תשים לב
יהודי,
ארץ אבותינו,
11/09/05 07:38
|
|
 |
אם אתה רב אני רקדנית בטן
רפאל כ.,
11/09/05 01:44
|
בס''ד
שמעת על שולחן ערוך? לך לרב אמיתי, פתח או''ח קנ''ב וקרא.
אל עשה את זה שוב, זה לא טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה פתח בשולחן ערוך
רב בישראל,
דרום,
11/09/05 02:40
|
תפתח אתה בשולחן ערוך אורח חיים סימן שכט. ותראה שמצוה לחלל שבת כדי להציל את גוש קטיף מידי המחבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
כולה קירות בית כנסת של מתנחלים
ל"ת
בכל מקרה,
הם חירבנו שם,
11/09/05 01:03
|
|
 |
איך אתה לא מתבייש להגיד ככה?!
ל"ת
עדי,
11/09/05 01:18
|
|
 |
הוא מהשמאל הקיצוני. טלי פחימה
וגם שאר הבוגדים,
מרדכי ואנונו,
11/09/05 01:34
|
|
 |
אין ספק ש-91 הוא ערבי. רשע!!!!
ל"ת
איך אתה מעז????,
11/09/05 01:13
|
|
 |
90.
בג''ץ לא הורה להרוס רק התיר
אליעזר בוכני,
גבעתיים,
11/09/05 01:00
|
הכעס על בג''ץ כאילו ציווה להרוס את בתי הכנסת - השמצה! בג''ץ רק התיר להרוס. ההחלטה נותרה לממשלה. לגופו של דבר - אין סיבה להרוס גם אמוציונלית וגם שכל פריטי הפולחן הוצאו משם. הפיכת הקירות הריקים לקדושים - עבודת אלילים. ישראל לא התחייבה לשמר מסגד או כנסיה שננטשה. ברצותה שמרה וברצותה לא. לחץ על הפלשתינאים יחיב אותנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
שיטרית הצבוע מתאים עצמו למרכז
שי,
11/09/05 00:52
|
השר שיטרית הרי מחליט מה שטוב עבורו ןהוא רואה שהוא בין היחידים שבעד להרוס אז הוא משנה אצת עמדתו הוא עושה זאת כדי למצוא חן בעיני חברי המרכז אבל זה לא יעזור לשר השמאלן הוא לא מתאים לליכוד שילך למרץ שם מקומו הטיבעי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חברי המרכז - אם יש להם שכל -
ל"ת
יעיפו את שיטרית,
ואת אולמרט,
11/09/05 01:14
|
|
 |
שלח את הבדיחה לבזוקה , שכל???
ש.ז,
11/09/05 09:30
|
|
 |
''יש להם שכל''...? זה סוג של
ל"ת
בדיחה?,
לחברי מרכז??,
11/09/05 01:20
|
|
 |
88.
כאבו של השר שלום אמיתי
זיו,
11/09/05 00:32
|
מדוע אינכם מאמינים לסטיבי? אומנם נכון שסטיבי בעבר הרחוק צפצף על על כל הרבנים צפצוף ארוך ותמך בזריקתם של אלפי יהודים מהבית ומסירת השטח לערבים אבל מאז אותה הצבעה עברו שינויים רבים, גל אדיר של חזרה בתשובה שטף את תנועת הליכוד ואת סטיבי בפרט סטיבי {או בשמו החדש ר שלום}נועץ בגדולי הפוסקים{חברי מרכז הליכוד} והגיע למסקנה עם כל הכנה לנזק שיגרם לבתי הכנסת הסכנה בפרימריס גדולה יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה ג'ודי?
ל"ת
עוזי,
11/09/05 01:04
|
|
 |
87.
לרשום את שמות המצביעים
ל"ת
sandalin,
11/09/05 00:20
|
|
 |
86.
דוקא מתאים שממשלה אנטישמית
תהרוס בתי כנסת,
10/09/05 23:58
|
אם נתעלם לרגע מפוליטיקלי קורקט וממכבסת המילים, גירוש של יהודים בלבד מחבל ארץ שלם הוא מעשה גזעני ואנטישמי שלא קרה בשום מקום בעולם בשישים השנים האחרונות, והרס בתי הכנסת שלהם הוא אך המשך טבעי שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
שרי הליכוד רועדים ממרכז הליכוד
לא יעזור לכם,
10/09/05 23:56
|
לכל שרי הליכוד שזיגזגו ושינו את דעתם השבוע,אנו לא נסלח לתומכי הגירוש לעולם,נקודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם חזקים אתם
ל"ת
ע.,
11/09/05 01:06
|
|
 |
מרכז הליכוד ייחסל עצמו עוד
ל"ת
שלוש דקות,
תודה,
11/09/05 00:43
|
|
 |
84.
לאנשים לא היה להם לב לכתלים כן
חבורת נבלות,
10/09/05 23:36
|
על פינוי האנשים הצביעו מבלי למצמץ. על הריסת חורבות ריקות הם מנסים לעשות קופה. כל מה שמעניין אותם זה מרכז הליכוד שהוכיח יותר מפעם אחת כי הוא לא פרייר. לא נשכח ולא נסלח : בנימין נתניהו, לימור לבנת, סילבן שלום, דני נווה, יצחק הנגבי, ישראל כץ, ציפורה ליבני, גדעון עזרא. יום הדין קרב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
להעביר בשלמות ובכבוד
איכפתנית,
10/09/05 23:31
|
להעביר בשלמות ובכבוד את בתי הכנסת לשטח ישראל. ימנע הרבה בעיות בעתיד.................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה?????
NY,
11/09/05 07:30
|
הקירות קדושים? מישהו בירך את הטיח? במקום לבזבז כסף ולסכן את החיילים היקרים שלנו, שיבנו בתי כנסת חדשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
נהיו יהודים אדוקים השמאלנים הא
הבן של מצנע?,
10/09/05 23:30
|
אם אין ארון קודש זה סתם קירות ואין רוח קודש. כך טוען מצנע. לפי אותו היגיון הוא גם היה הורס את הכותל ושם במקומו אבנים אחרות, אולי ברזלים. היו לא מעט מקרים בהם בתי כנסת חוללו ואחר כך טוהרו. זוכר את המקדש שחולל וטוהר. היה איזה חג כזה. כשהמבנה נותר ניתן ברבות הימים לשפצו. זה קרה בלא מעט מקומות בעולם, אפילו בירושלים. כזכורלך. למה לא הרסנו בתי כנסת ב- 48'. אה? ונתנו לירדנים לעשות זאת. זו הפטריוטיות של השמאלנים או הפחד מכך שהחברים הערבים שלהם ינהגו כמצופה וישתוללו כחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
לא להנציח את הכיבוש
נעמה,
10/09/05 23:15
|
לא להשאיר זכר למשיחיות פנטית הזויה של אנשים שרואים את הרבנים המסיתים בראש מעייניהם, חלבו את המדינה הזו 38 שנה לא עבדו וחיו על חשבוננו - ובגללם נהרגו 198 חיילים. מה יגידו ההורים שלהם - שהלב שלהם מתפוצץ כל יום בגלל הבנים שנהרגו כדי להגן על קומץ משיחים הזויים שמתפללים ב-4 בתי כנסת בישוב של 50 משפחות בעוד הילדים שלנו מצטופפים 40 ילדים בכתה בלי מזגן - כדי שהםן יוכלו לשמוע שטויות של רבנים דתיים פרימיטיביים להאמין במכשפים ונסים ולא לשרת בצבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בורות יוצאת מדינות ערב טיפוסית
לנעמה המזרחית,
11/09/05 11:10
|
כבר כתבתי לך זאת עשרות פעמים הבורות והפרימיטיביות שיש לך לא נותנות לך להשכיל זאת:
ההתנחלויות קיימות רק 30 שנה. רצח היהודים הוא בגלל ''שואת אוסלו'' ללא אוסלו החיילים הללו היו עדיין בחיים. בגלל מוצאך את רגילה למסגדים שם מתפללים המונים במסגד אחד - אצל היהודים התפילה היא בבתי כנסת קטנים יותר. ישראל היא לא מדינה מוסלמית. בכפר הערבי שלך אין מזגנים והילידים לומדים בכיתות צפופות. במדינת היהודים זה לא כך - יש מזגנים בכל הכיתות ובממוצע לומדים 30 תלמיד בכיתה.
במשך 50 שנה השקענו בכם מיליארדים, שוב ושוב כל השקעה כספית בכם היא השקעה לשווא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את בטוח ערבייה
מאיר,
11/09/05 00:38
|
אל תנסי להסתתר תחת שמות יהודיים - אני משוכנע שאת גויה מתחזת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא לא ערבייה, היא שמאלנית -
מאירה,
11/09/05 00:57
|
|
 |
תאכלו את הלב, יצאנו מעזה , יש!
ל"ת
ש.ז,
11/09/05 09:32
|
|
 |
ש.ז.-אתה בכוח רוצה שיזהו אותך?
ל"ת
לאותו הערבי,
בשמות האמיתי,
11/09/05 11:12
|
|
 |
בקרוב יסלקו גם אותך מביתך, אמן
ל"ת
ההוצאה לפועל,
בדרך לש.ז.,
11/09/05 10:21
|
|
 |
ההבדל הוא
Avi Ecuador,
11/09/05 01:32
|
שהאחד נחש והשני סרטן, והסרטן אני מתכוון למחלה במקרה זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם אחותך
ל"ת
לא מתנחלת,
סתם משופמת,
11/09/05 01:31
|
|
 |
מאיר, אתה לא מאקוודור במקרה?
ל"ת
יש הרבה,
פאשיסטים שם?,
11/09/05 00:52
|
|
 |
אתה בטח מדבר כאידיוט מוסמך
Avi Ecuador,
11/09/05 01:18
|
עשבים שוטים היום בחלם השתלטו על כל חלקה טובה, מחממות עשו גל אבנים, מרשע עשו תורה ומאידיוטיות סטנדרט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדבר אחד יכול להיות לנו הבנה
Avi Ecuador,
10/09/05 23:52
|
משותפת, אם ישראל היתה לומדת מהמוסלמים איך מנצחים לא היה מדובר היום על כיבוש. עדיין לא מאוחר. המוסלמים הסבירו מסבירים ויסבירו מדוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
obssesive compulsive disorder
נעמה,
11/09/05 10:17
|
|
 |
80.
מעניינת במיוחד דעתו של הפודל.
דוד,
10/09/05 23:05
|
מעניינת במיוחד דעתו של אולמרט - הפודל של הפוליטיקה בשנים האחרונוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולמרט ושיטרית - צבועים רשעים
ל"ת
מעריב חשף ששיטר,
ית צבוע,
10/09/05 23:45
|
|
 |
79.
עדיף להרוס
א,
10/09/05 23:04
|
מה התועלת להשאיר מבנה ועליו שומרים כדי שלא יחבלו בו, שלא יחללו אותו. עדיף לא להיצמד לסמלים ולהקריב חיי אדם על שמירת הסמל. ההבדל בין חכם לנבון, אומר הפתגם, חכם יודע לצאת ממצבים קשים שנבון לא היה נכנס אליהם מראש. וזה הקו שצריך לנקוט. השארת מבנה תשמש מטרה לפגיעה. והפגיעות במבנה יפגעו ברגשות אנשים מסוימים, כמו חילול מצבות בבית עלמין. עדיף להרוס, לבכות ולהמשיך בחיים. כואב, אבל סופי. השארת בתי הכנסת תביא לכאב ממושך, תעקבו בדריכות מה קורה. מה תעשו אם המבנים ישמשו למטרות לא נאותות? כמו מאורת סמים, או בית זונות? ואז אם תרצו להרוס לא תוכלו. להרוס, עכשיו ומיד. בלי צלמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקבור את חרפת הגירוש
יהושע לקס,
בני ברק,
11/09/05 05:38
|
זה הנימוק האמיתי שלך ושל שרון. אבל כנראה שלא תוכלו להימלט מזה והזוועה שכנופיית שרון וכל שותפיהם אחראים לה תרדוף אותם ותוריד אותם בקלון שאולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מזכיר לי...
NY,
11/09/05 07:37
|
את הרבנים שהוליכו שולל ציבור שלם שהאמין לשרלטנים שהם לא יפונו. אנשים נטעו, זרעו...הכל במחשבה שהפינוי לא יתממש. המנהיגים ידעו שכולם יפונו, תוך שבוע שבועיים. ואתה, איזה ביטויים, כנופייה, שותפים, תרדוף, קלון שאולה....... על מי אתה מדבר, על ממשלה דמוקרטית שאתה לא מסכים להחלטותיה? בדמוקרטיה מחליפים שלטון בבחירות, לא במשאלות לב, ולא ברצח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ב''דמוקרטיה'' של שרון הכל כשר
לקס יהושע,
בני ברק,
11/09/05 10:03
|
איומים על שרים ועל מקורביהם שיפתחו כנגדם תיקים, שוחד , גיוס הצבא לצרכים פנים מפלגתיים (ראה הצהרת הקצין הבכיר שצה''ל התבקש בכל מחיר למנוע פיגועים כדי להשפיע על הבחירות הפנימיות הצפויות בליכוד) - הכל מותר ב''דמוקרטיה'' של שרון. גם נסיונות לסתום פיות של מתנגדים על ידי מדיניות מעצר של מפגינים בחומרה שלא נהוגה אפילו כלפי חשודים ברצח, אבות ובעלים מכים וכל הגרועים שבפושעים - מותר אצל שרון. אפילו פינושה לא היה מתבייש במדיניות המשטר האוליגרכי של כנופיית שרון. ואתה ממה אתה כל כך מודאג? מכמה מילים של ביקורת שנכתבו באיזשהו ''טוקבק''? ה''סובלנות'' הרבה שלך מחשידה אותך בשייכות לאותה כנופייה של שרון ,אשר לא מסוגלת לסבול את מתנגדיה ואין שום אמצעי פסול בעיניה כדי להלחם בהם. ומה אתה מציע , בחירות?! בחירות בעיניך זו הדרך הראויה לשינוי בדמוקרטיה?! אם כן למה שרון בורח מה''פייר פייט'' הזה? למה שרון כל כך ברח מבחירות על עצם ההתנתקות. למה הוא נלחם בשיניים לדחות את הבחירות עכשיו בתוך הליכוד . התשובה ברורה: הוא יודע שכל המהלך שלו הוא מחטף פוליטי. ניצול של מצב באמצעים פסולים ולא שיקוף אמיתי של רצון העם. ודרך אגב ,יא דמגוג! איפה ראית שהצעתי להשתמש ברצח לאיזו מטרה שהיא? בינתיים מי שגרם לאובדן נפשות כתוצאה מהמדיניות שלו הם החבר'ה שקשורים לכנופיית שרון. ואשר לרבנים - למרות ששירבבת אותם לדיון בלי כל קשר אענה לך: גם במצוות ישוב ארץ ישראל יש דין של ''חיי שעה'' הביטוי טוב לי תורת פיך מאלפי זהב וכסף'' נכון גם לגבי דקה אחת של מצוות ישוב ארץ ישראל. גם הציפיה לישועה בכל שעה היא מצווה יסודית בתורה ששווה להשקיע בה ממון רב לפחות כמו על מסיבת בת מצווה או בר מצווה וכו' שיש המכלים עליה עשרות אלפי שקלים. וגם אם עברה השעה ולא באה הישועה עדיין היהודי המאמין היום כמו בכל הדורות דבק באמונתו. הדבקות הזאת באמונה ומסירות הנפש והממון עליה הם סוד הקיום של העם וכוח תקומתו בארץ הזאת. ממשלת שרון הרימה יד כנגד יסוד קיומי זה של עם ישראל לכן עליה לעבור מן העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
צבועים
איש יהודי,
10/09/05 23:01
|
פתאום האגודה של היסמנים משנים כוון. מתנגדים להריסת בתי כנסת, כאילו שהם מבינים מה זה בית כנסת. הם תמיד טענו שבני אדם קודמים לאדמה לרכוש... והיום רק הרכוש חשוב. השרים האלה הם אגודת צבועים, חסרי עמוד שידרה. בוז לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
תתבישו ישראלים יהודים
עוז,
10/09/05 22:59
|
צועקים כנגד אנטישמיות בעולם מי כמוכם אנטישמי, כל שר שמעיז לחשוב על הריסת בתי כנסת שימליץ ראשית על הריסת מסגדים וכנסיות בתחומי הקו הירוק.על בתי הכנסת לעמוד לעולמי עד , וכל הפוגע בהם יפגע בדתו מוסלמי במסגד, נוצרי בכנסיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
22 immune Kasam bases
AvnerA,
10/09/05 22:57
|
The 22 synagogues will be converted into Kasam launching bases. These bases will be completely immune to Israeli fire (by Israeli law!) Is this not slightly nuts?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
ממה השמאל נבהל?!
Avi Ecuador,
10/09/05 22:52
|
שהחיות יראו שהם מפלצות? בכל כוחם רוצים לטהר את השרץ, אפילו שיעשו את עבודתו. נלחמים את מלחמותיו, מסבירים לנו שלרוצחים יש סיבה לרצוח ומסבירים לנרצחים שהם אשמים ברצח. עכשיו גם רוצים להרוס בתי כנסת בכדי שלא יראו חס וחלילה בעולם איך חיות מתנהגים ואפילו שיהיה זה על מצפונם של יהודים. הטמטום שהפח לאידיוטיות בשמאל. ביילינים ושרידים למינהם מדברים לנו על יושר וצביעות, יפי נפש לתפארת מדינת פלסטין. שאהידים לאומיים בשרות האויב שמאבדים את עמם לדעת ומסבירים לנו מה זה להיות הומני עם רשעים רוצחים וחיות. אשרי הטמטום שהושרש בחלם ומיושם על ידי השמאל ו''מנהיגי'' ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שהחיות יהרסו ולא הם, מקנאה
ל"ת
השמאל מקנה,
בפלסטינאים,
10/09/05 23:20
|
|
 |
איזו שנאה עיוורת סומא
ל"ת
נעמה,
10/09/05 23:01
|
|
 |
מי שמדברת על שנאה נעמה-ן השפוי
ל"ת
נעמה + נעמן,
שפויים קיצונ,
10/09/05 23:58
|
|
 |
את אוהבת אותי נעמה?
Avi Ecuador,
10/09/05 23:36
|
|
 |
נעמה = נעמן השפוי. אוהב ערבים
ל"ת
אזרח,
10/09/05 23:58
|
|
 |
מתחסד
ל"ת
נעמה,
10/09/05 23:43
|
|
 |
אז את אוהבת עדיין אותי?
ל"ת
Avi Ecuador,
11/09/05 00:38
|
|
 |
נעמה אוהבת את האויב: הערבים
ל"ת
נעמה לא נעימה,
11/09/05 00:35
|
|
 |
הערבים רצחו בעשור האחרון אלף
ל"ת
יהודים,
11/09/05 01:57
|
|
 |
מי רצח יותר חפים מפשע בחודש
ל"ת
האחרון? החמאס,
או הכתומים?,
11/09/05 01:37
|
|
 |
מחבלים ט.פחימה א.אדיב מ.ואנונו
ל"ת
מחבלים מהשמאל,
הכחול,
11/09/05 01:30
|
|
 |
תשובה למה''כתומים''
Avi Ecuador,
11/09/05 01:20
|
בחייך הם שכחו ללמוד מהפלסטינים לרצוח באידיוטים מהשמאל חס וחלילה. היו מקבלים לפחות מדינה נקיה אתנית משמאלנים מהשמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וודאי שהיא מחבלת כמו טלי פחימה
ל"ת
שעוזרת לאויבים,
המחבלים,
11/09/05 01:15
|
|
 |
לפחות היא לא מחבלת כמו חלק
ל"ת
מה''כתומים'',
המטורפים,
11/09/05 00:46
|
|
 |
74.
ל-55, שלום עכשו הקדים אותך
לפני שנים רבות,
10/09/05 22:51
|
הם רוצים צבאות זרים בגבולות ישראל ובתוכה, כדי שגאולת עם ישראל לא תתממש לעולם. למה צבאות זרים? לא לא צבא ישראל? למה לא ישובי ישראל? למה החריבו? הפשע הזה פשוט לא נתפס! היתה התיישבות יהודית, ואיננה עוד.
בספרו של בן גוריון ''מדינת ישראל המחודשת'', כתוב בפירוש, שהקבוצים, למשל, סיימו את תפקידם לפני הקמת המדינה. לאחר הקמתה, לא בנו כמעט דבר. ועכשו הפראזיטים של השמאל החריבו את מפעל חייהם של אחרוני התורמים לתקומת ישראל. אין סליחה, אין כפרה ואין מחילה לעולמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון!!!
Avi Ecuador,
10/09/05 23:18
|
ויהודים יכלו לחיות גם בפלסטין כמו שחיים ערבים בישרפלסטין בקו היוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
רעיון מדהים שישמר את בתי הכנסת
יהושע פרוע,
אור עקיבא,
10/09/05 22:48
|
כידוע לכולם לפני מספר שנים נרצח הצדיק יצחק רבין לצערנו ממשלות ישראל בקושי טרחו לציין זאת{ליד הבית שלי קיים עץ שעדיין לא קרוי על שמו} ולכן אם נקרא לבתי הכנסת שבגוש על שמו של הצדיק{כידוע בישראל הרבינזים היא דת} שוב לא יעיזו הפלישתינאים לחלום על הריסתם שכן אם יעשו זאת יוסי ביילין בעצמו יטיל עליהם אטום{ואם הוא יהיה ממש עצבני הוא יזרוק עליהם את אריק שרון}
הגב לתגובה זו
|
|
 |
great idea Yitchack Rabinowits
ל"ת
correct name,
11/09/05 06:06
|
|
 |
מרזל, אולי תפסיק לדבר עם עצמך?
ל"ת
אמא,
11/09/05 00:59
|
|
 |
הרבי רבין הי''ד
ל"ת
חסיד רבין,
קרית רבין,
10/09/05 23:39
|
|
 |
ר רע רעב רעבי רעבין
ל"ת
יששכר,
10/09/05 23:22
|
|
 |
חח אחי! :)
ל"ת
חזק,
מאד,
10/09/05 23:21
|
|
 |
אני מצטרף ליוזמה
ל"ת
יצחק רבין מהקבר,
10/09/05 23:15
|
|
 |
חלאה.
ל"ת
נעמה,
10/09/05 23:02
|
|
 |
ר רב רבי רבין
ל"ת
נעמה=נעמן השפוי,
10/09/05 23:46
|
|
 |
מי אתה יהושע פרוע?
יהושע פרוע,
אור עקיבא,
11/09/05 00:53
|
איך זה שאתה כל כך קרוע? איך על רבין העזת לצחוק? אינך יודע שעברת על החוק? ומאיפוא השגת את המידע האמין שנעמן עבר ניתוח לשינוי מין???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהושע החושף..... אתה תותח!!!!
ל"ת
נילס,
11/09/05 05:24
|
|
 |
ענק!!! יהושע - אתה ענקקקקק!!!!
ל"ת
יצחק הצוחק,
(לא ההוא),
11/09/05 01:24
|
|
 |
יהושע, אתה גדול! צחקתי! :-)
ל"ת
רננית פישר-ברון,
11/09/05 01:18
|
|
 |
תודה רבה חברים
יהושע פרוע,
אור עקיבא,
11/09/05 02:45
|
באמת מאוד העליתם לי את המוראל והייתי מאוד זקוק לזה. לפני כשבועיים לעומת זאת אירע לי מקרה מאוד פוגע ומעליב. מספר חיילים עצרו אותי בצורה פתאומית. מכיוון שזו היתה הפעם השלישית באותו יום שניסו לעצור אותי {בפעמים הראשונות הצלחתי להתחמק}ניסיתי לברר את התעלומה. החיילים ביקשו לדעת מה מעשי {ערב יום הפינוי}ליד גדרות הישוב חומש. ניסיתי להסביר להם שאני סוכן ביטוח והוטל עלי לעשות פוליסה לתושבי צפון השומרון אולם להפתעתי השוטרים לא האמינו לי. הובלתי אחר כבוד למשטרת אריאל ושם ניסו לטעון שרשימת השמות שנמצאה בכיסי היא רשימה של נערות שהובלתי ליישוב. כמובן שהכחשתי את הדבר והסברתי לחוקר שמדובר בשמות של הנמענות לביטוח מיוחד לנשים אולם משום מה השוטר החשדן לא קיבל את דברי תדהמתי גברה כשהשוטר לא האמין לי ששמי יהושע פרוע לאחר מספר שעות של ''עיכוב לחקירות'' ולחצים שונים שוחררתי. לא אלאה אותכם בפרטי הסיפור בוא נגיד שאפילו בשביל בן אדם מאור עקיבא שלא מתרגש כל כך משוטר הלחצים שמפעילים לא קלים. קל וחומר לנערות דתיות מהתנחלויות. מוסר השכל : מספר עצורות קטינות מוחזקות עדיין במעשיהו ומופעלים עליהן לחצים כבדים מצד אנשים שדיעותיהם דומות לאלו של חבורת נעמן השפוי הלחצים כוללים פגיעה בצניעותן ,בידודים ולעיתים אלימות צריך לנצל כל הזדמנות על מנת להפעיל לחץ לשחררן אני מודה מראש לכל מי שיפרסם תגובה בנידון ויעלה את הנושא לחדשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
צדק צדק תרדוף
ירמי,
10/09/05 22:47
|
את ההריסה יש להטיל על מי שבנה - הפועלים הפלשתינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתועב בסדר, אני מקבל ...
ירמי,
11/09/05 00:34
|
|
 |
ירמי משקר נעמה מגיבה בשכר מטעם
האיחוד האירופי,
נגד ישראל,
10/09/05 23:35
|
ירמי למה אתה משקר???
נעמה, קיבלת היום משכורת ביורו תמורת התגובות שאת מפרסמת כאן?
ה-10 בחודש - הכסף בבנק. אגב, אהבתי יותר את הכינוי הקודם שלך כאן באנרג'י, ''נעמן השפוי''.
ביי, ממגיב אנרג'י ותיק. יש אנרג'י - אין צורך באולטרה שמאלנים מהאתר המתחרה! (למרות שגם לכם לא חסר שמאלנות!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל השרצים ברמה עלובה
Avi Ecuador,
10/09/05 23:46
|
יוסופים ונעמי וירמי ונעמה ולוחם מגב ואבא ללוחם ואבא לצנחן ואמא... מתחזים למינהם שמסריחים לנו את המסך והפכנו אותם לאפסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה משקר? מתועב!
ל"ת
למה תשקר?,
10/09/05 23:15
|
|
 |
צודק.וגם התאילנדים
נעמה,
10/09/05 23:04
|
שעבדו להם בחממות כדי שיוכלו החלאות האלו להתפלל הצדיקים הזכים האלו בבתי כנסת עם מזגן ואנחנו מצטופפים בכתות של 40 ילדים וללא תקציב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר עדיף לשלוח מתנחלים שיהרסו
ל"ת
אבן, אבן...,
זה צדק,
11/09/05 02:08
|
|
 |
71.
ל-28, אתה צודק! גם אני חושבת
שהממסד הציוני,
דתי פושעכמוך,
10/09/05 22:46
|
בטרם יהיה מאוחר מדי, חובה עלינו, היהודים, הציבור הנחשב לנאמני התורה, העם והארץ, ממשיכי שלשלת הדורות של העם היהודי ושומרי הגחלת, לזהות את האשמים בחורבן גוש קטיף, בבבחינת – דע את האויב. בין שהוא שוגג ובין שהוא מזיד, חובה קדושה חלה עלינו, לעצור את תהליך זריית ההרס בכל חלקה טובה בעם. הם כבר הרעילו כמה דורות ישרים, והחטיאו את הרבים. אילו חזרו בהם, עכשו, כשהאמת טפחה גם על פניהם, של מי שהתאמצו שלא לראותה, יכלנו להמשיך מנקודה זו, ולהתגייס מיד, בלא לאבד אף רגע אחד, להגנת העם והארץ. אך מכיוון שאלה ממשיכים בשלהם – בבחינת - עולם כמנהגו נוהג – בלי שמץ של נכונות לעשות את חשבון הנפש ובלי כל רמז להרהורי תשובה, חובה עלינו להצביע עליה/ן על האשמות, התאומות הסיאמיות, שהן אחת, תועה, טועה ומטעה - ה''ציונות הדתית''&משיחיות השקר של ה''ממלכתיות''. במשך עשרות בשנים, כבר בימיה של ''המדינה שבדרך'' וביתר שאת לאחר ההכרזה על ''המדינה שהשמאל בנה'', סככו אלה על פשעה המתמשך, נגד העם היהודי, שהחרבת הגוש היתה רק אחד משלביו, צפוי מתבקש, מובנה, מובן מאליו בדרך אל המטרה – עולם ישן עד היסוד נחריבה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתם אוסף כאהניסטים מעוות
ל"ת
אורן הכחול,
11/09/05 00:57
|
|
 |
סתם אוסף פחימות-ואנונו מעוות
ל"ת
אורן הכתום,
11/09/05 01:32
|
|
 |
מתנח לים הם אנטי ציונים
נעמה,
10/09/05 22:58
|
ציונות זה נגד הממסד הדתי הכפייתי אלא שיוויון וחופש וחירות האדם מן הדת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמה הערבייה / שמאלנית קיצונית
נכנס לך השכר?,
10 בחודש,
10/09/05 23:43
|
את מגיבה סדרתית, נמאסת כבר.
אז מה אם משלמים לך מהאיחוד האירופי לפזר תגובות כדי לסכסך בין האזרחים בישראל? אגב, כיף לקבל משכורת ביורו, הא?
בעצם, את נעמה - ''אתה'': את נעמן השפוי שהחליף שם!
צבועים, נתפסתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו נותר לך
Avi Ecuador,
10/09/05 23:38
|
רק חהסביר על הדת למוסלמים. כשתחזרי עם הראש מחובר לכתפיים אז תספרי לנו על פתרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, לדברים של נעמה אין להגיב.
ואנו את נפשנו,
היצלנו!,
11/09/05 08:58
|
אתה היית מתחיל להתווכח עם גבלס? מי שהקשיב בשעתו טוב לגבלס, ארז את החפצים וברח בזמן. מי ששומע היום, כאן בארצנו, את התישפוכת של פרחי גבלס, בכנסת, בממשלה ובתיקשורת, חייב להבין שאסור לתת להם אפילו לארוז, אלא, לתפוס אותם, כמו שהם, ולהשליך אל מחוץ לגבולות ארץ ישראל, רצוי לים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
לא להשאיר זכר לכיבוש
נעמה,
10/09/05 22:45
|
אם נשאיר אותם על כנם הם ישמשו מוקד לחיכונים שנאה. הימין הקיצוני דתי לאומני משיחי במדינה ישתמש במבנים לצורך ''תחזוק'' האידיאולוגיה הפנטית שלנו, וילבה מחדש את אש הסכסוך. אסור להשאיר שריד לקללת הכיבוש. אין שום דבר קדוש במבנים שנבנו על ידי פועלים פלשתינאים ובנאים תאילנדים. אין שום דבר קדוש במתנחלים ואין שום דבר קדוש ברבניהם הנושאים את שם אלהים לשווא. רק צרות קרבנות ואלימות הביאו המתנחים אל ראשינו. טוב תעשה הממשלה אם תורה להחריב את המבנים האלה עד היסוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גמרת חמודה?
ל"ת
אל תעוררו,
10/09/05 23:20
|
|
 |
עם האורגזמה שלה
Avi Ecuador,
10/09/05 23:55
|
|
 |
שכחת לכתוב ''הזוי'', מה קרה?
ל"ת
הוראה מאבא,
גבלס?,
10/09/05 23:01
|
|
 |
69.
באבא אובות וידעונים
עובדיה הוריקן,
נתיבות,
10/09/05 22:44
|
להשאיר אותם שם את עובדיה יוסף ביחד עם כל שאר חבורתו לשמור על בתי הכנסת תהיה להם שם קבלת פנים מפוארת מהפלסטינאים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
להזהר מעובדיה, הוא מקלל ומכשפן
באבא יוסוף,
הוריקן,
10/09/05 22:42
|
וזה עובד אחלה סבבה אסלי על באמת. ראיתם מה קרה באמריקה. זה בגלל שהוא עשה קמע וכישפן אותם. נכון, הוא נראה קצת מוזר עם התנהגות של חולה נפש והתרבוש ומשקפי השמש בחושך, אבל עמוק בפנים ...הוא עוד יותר מוזר ומטורף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
משיחיות ה''ממלכתיות'' אשמה
בחורבן קהילות,
ובתי כנסת,
10/09/05 22:41
|
אפי איתם אומר שסירוב הנוער השפוי להתגייס לצבא ה''שלום'' משחק לידי השמאל.... להלן מכתב שכתבתי לפני עשר שנים, המלמד מי משחק לידי מי, כשצפי התוצאה הבלתי נמנעת הוכח בימים אלה –
שלום שלמה, לאי''ט
אמרת שאי אפשר לסגור נושא כזה בטלפון, אז, להלן בכתב –
הטיעון שלך בעד הציות לפקודה בגוש עציון הוא - שאם לא יצייתו שם, לבסוף גם לא יצייתו בלבנון. תסלח לי, אבל זו שטות גמורה. עובדה, חיילי הסדר מעולם לא העלו בדעתם לשאול שאלת ציות בלבנון, למרות ששם הם נהרגים, אך כן שאלו, כאשר בקשו מהם ''בסך הכל'' לפרק מחנה, שאיננו פיקוח נפש מיידי לעצמם, אך הוא שלב במעשה בגידה מן הנוראים שידעה האנושות. זהו פיקוח נפש של יהודים; בשלב ראשון הפקרת חייהם של היהודים ביהודה, בשומרון ובחבל עזה, ובהמשך של כל היהודים, היושבים בארץ ישראל. הלוא הממשלה הזו מבצעת את פשעיה נגד העם היהודי ביודעין. הם מדברים בנשימה אחת על ה''שלום'' ועל גדרות מגן בכפר סבא. אנשים כמוך קוראים למצב כזה ''חילוקי דעות פוליטיים'', ובזה פוטרים את עצמם ממעשה. אני אוכל להגיד לנכדיי שעשיתי את המקסימום שבאפשרותי, כדי לעורר את העם הזה. מה תגיד אתה לנכדיך? שאתה והחיילים, היתומים ממוריהם, שמילאו פקודה על כרחם, היו ברגים קטנים במכבש ה''דמוקרטי'', שעלה על עם ישראל להשמידו?
בהפגנה בכפר סבא בירברו שוב את הקלישאות הריקות – ''לא ניתן....'', ''לא יקום ולא יהיה...'', ועוד כנ''ל, דברים ריקים. בגוש עציון היתה הזדמנות להתחיל בפעילות להצלת עם ישראל והדבר פוספס. המחשבה על כך גורמת לי בחילה פיזית ממש. איך אפשר לפספס דבר כזה? הממשלה הזדונית הזו היתה מבינה כי דרך הקוצים, בה היא מובילה אותנו לא תהיה סוגה בציותי פקודה של גידולי האיכות של עם ישראל.
ילדינו יודעים להבחין בשונה ובזהה בין יש''ע ללבנון. הם יודעים שאין שום הבד בין הנאצים הערבים בלבנון, לבין הנאצים הערבים ביש''ע. צריך להילחם בהם באותה מידה, והם נכונים לכך. הם יודעים שבמלחמה על הגנת העם והארץ גם נופלים חללים (נוער השמאל פותר את הבעיה הזו בקלות, הוא ''יושב בסאן פרנסיסקו על המים...''). השונה בין יש''ע ללבנון, הוא – בנכונותה של ממשלת ישראל להמשיך ולשחק, זמן מה, בלבנון, את דאגתה לשלום מדינת ישראל, מה שאין כן ביש''ע.
אתה מסכים אתי שהממשלה הזו פועלת נגד האינטרסים של עם ישראל, אתה מסכים אתי, שהממשלה הזו מובילה את עם ישראל לאבדנו, הרוחני והפיזי, ולאבדן מולדתו, שאילולא כן, לא היית ממטריח את עצמך להפגנה בכפר סבא, אז אם אתה מסכים שהממשלה הזו משתפת פעולה עם הנאצים, איך אתה יכול לצדד בציות לפקודה של ממשלה כזו?
כפי שאמרתי לעיל – טיעון הבורג הקטן נוח מאד. דע לך, שכל הדור הזה ייזכר לדיראון עולם בדברי ימי ישראל. לא יהיה הבדל בין הפושעים לבין מי שהניחו להם לבצע את הפשעים. גם בזה, לצערנו, כולנו בסירה אחת – נבל ורשע, כמו יוסי שריד, תועה בדרכו, כמו בנימין זאב בגין, וצדיק כמו בנימין זאב כהנא.
התגובה שלך אתמול הבהירה לי, שטרם הבנת מה קורה בארץ הזו, ויותר מזה, הבנתי למה הגענו לידי כך. עם חסר שאר רוח, עם גלותי, הסוחר במולדתו, מקבל את התמורה שהוא ראוי לה. אני אמשיך לעשות, מצפוני לא ירשה לי להפסיק, אך אני יודעת שאין תכלית. אין מי שיעזור לציבור המצומצם, שעליו אני נמנית, להחזיק בדגל. חבל על דאבדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
אחרי החזיר בחן בק
מוטי,
10/09/05 22:40
|
|
 |
65.
התברר שהרשע שרון נלחץ מהיהודים
ל"ת
לא רק מהשמאלנים,
10/09/05 22:30
|
|
 |
64.
החלטת הבג''ץ תתן אור ירוק
דנה, L.A,
10/09/05 22:27
|
להרוס בתי כנסת באשר הם, מתוך שיקולים שאינם מתישבים עם המוסר של אומות העולם בהקשר לשמירת בתי תפילה ובפרט של יהודים! אם ליהודים מותר להרוס , אז גם בבודפסט והוורשה ובפרנפורט מותר להרוס בתי כנסת עתיקים ובפרט שנכס הנדל''ן יקר המציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
ל1 לאיש לא אכפת, מה אכפת לך
ל"ת
שמוליק,
10/09/05 22:25
|
|
 |
62.
אנא, כל מי שהיה לו לפחות סבא
שהתפלל בבית -,
כנסת, אנא!!!,
10/09/05 22:24
|
אל תתנו ידכם למעשה הנבלה הזה!
אל תעשו לעם היהודי בארץ ובתפוצות את מה שלא היינו עושים לערבים,
ואת מה שהגרמנים לא עושים לנו (מאז ליל הבדולח) ואת מה שהמרוקנים והסורים והצרפתים והרוסים והתימנים והאוסטרלים והמצרים והאלג'ירים והתוניסאים וההולנדים והנורווגים
לא עושים לנו.
אנא, חברי הכנסת והשרים, חברות הכנסת והשרות, אני מתחנן שאתם וגם כוחות ההרס/ הביצוע - לא תעשו זאת ולא תתנו ידיכם למעשה הנבזה.
אני מקווה שתגובתי לא תצונזר,
החותם בצער,
ש. לוין, ניצול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקטע עם הסבא בבית כנסת לא עובד
rr,
10/09/05 23:15
|
אתם יודעים למה לכולנו היה סבא שהיה בבית כנסת ועכשיו לא?
כי התקדמנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, גם היטלר קרא לאנטישמיות
Avi Ecuador,
11/09/05 01:22
|
|
 |
הנאצים והפלשתינים לא מבדילים
מומחה לדנ''א,
D.N.A,
11/09/05 01:02
|
בין יהודי דתי שהולך לבית הכנסת
ליהודי כמוך שמוכן להרוס בית כנסת
בשבילם - אתה יהודי. נקודה. ויהודי הם שונאים.
לכן הם רצחו אותו (הנאצים) במשרפות ובתאי הגזים ובירי מול כיתת יורים
ולכן הם רוצחים אותו (הפלשתינאים) באוטובוסים ובבתי הקפה ובירי מן המארב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסביות זה לא התקדמות, זה ישן
ל"ת
מינרווה,
11/09/05 00:01
|
|
 |
61.
לא פחות חמור להגלות יהודים מבי
ל"ת
לא תמים,
אמת עכשיו,
10/09/05 22:22
|
|
 |
60.
ביהדות אין חשיבות לבית כנסת
זו עבודת אלילים,
10/09/05 22:20
|
היהדות מבוססת על אהבת הקב''ה ועל אהבת הזולת. לפסלים, תמונות ובניינים אין שום חשיבות ביהדות. תעזבו בבקשה את עבודת האלילים הזאת ותאפשרו הריסת בתי הכנסת. אלו בניינים שנבנו באופן בלתי חוקי על אדמה לא שלנו, ולא דבקה בהם שום קדושה. לא מדובר לא בכותל המערבי ולא בהר הבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בור ועם הארץ, אבל ממש
ד''ר ל. שטראוס,
מסצ'וסטס,
10/09/05 22:51
|
לא רק שיש ביהדות חשיבות לבתי הכנסת, קיומו הוא אפילו אירוע משמעותי בחיי העם היהודי.
בתי הכנסת הם התחליף הזמני לבית המקדש שחרב ומאז גלינו מארצנו, מישראל.
להרוס אותם זה כמו לסייע לצוררי ישראל בהיסטוריה להרוס את שני בתי המקדש שהוחרבו בירושלים.
ולגבי העניין השני שהערת: אדמת גוש קטיף שייכת לארץ ישראל, ובתורה שלנו הובטח ע''י בורא עולם: ''כל מקום אשר בו כף רגלך תדרוך - לך ולזרעך אתן עד עולם''. כמו כן, בעזה יש בית כנסת עתיק, נחל גרר העובר ליד גוש קטיף הוא זה שבו עבר אברהם אבינו, נתן העזתי גר שם, וגם רבי ישראל נג'ארה הידוע.
לסיום אומר כי אני נהנית מחופשתי בישראל ומקווה שלא יהיה פילוג בעם בעקבות ההתנתקות או העקירה. ולמעריב - אתם יכולים להתגאות על אתר האינטרנט שלכם, הוא עומד בסטנדרטים בינ''ל.
ד''ר לינדה שטראוס, מסצ'וסטס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ד''ר לינדה החכמה!(מרחוק)
אהליבמה אשת נח,
11/09/05 00:19
|
נהננו מביקורך בארץ,אבל זה לא נותן לך שום זכות להתערב בעינינים שלנו בעיקר בעינינים שאנחנו מסכנים חיילים שלנו ולא את הצבא האמריקני. אז עם כל הכבוד את מוזמנת לבקר כאן כמו כל תייר ולא לצתת לנו קטעים מהתנך שמזמן לא אקטואלים למצב בישראל!אל תתערבי לנו במה שקורה כאן כמו שאנחנו לא נתערב בפוליטיקה במסצ'וסס. נ.ב.אני גאה בבקיאות שלך בציטוטים ובשפה העברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגברת שמשמיצה אותי
ד''ר ל. שטראוס,
מסצ'וסטס,
11/09/05 00:51
|
את התואר השני שלי עשיתי בישראל. ואני מודה לך על המחמאה לרמה שלי. אבל העברית לא בזכות התואר שלמדתי כאן, אלא מפני שאצלנו בבית דיברו עברית ואני שומעת את השפה הזאת מגיל אפס, זו שפת אם אצלי. יהודים אמריקנים הם גם יהודים, גבירתי הנכבדת.
אבל גם אם באתי לכאן לתקופות ובדרך כלל אני תושבת מסצ'וסטס (שכחת ט' אחת), מותר לי לענות ולהגיב פה, להזכיר לך: את חיה בדמוקרטיה!
יש לך טעות נוספת: לצטט ולא לצתת. אז לפני שאת לועגת לי, תלמדי קצת עברית.
אולי את מקנאת בי, שיש לי תחום התמחות גם בלימודי ארץ ישראל והתנ''ך. מה לעשות, ביליתי הרבה מאוד על ספסלי אוניברסיטה כאן ובאוניברסיטה שליד ביתי (אני מבוסטון מסצ'וסטס).
תדעי לך עוד דבר אחד: אם ייהרסו כאן בתי כנסת, תהיה לזה תוצאה מרה גם אצלנו, בכל העולם, וזה יביא למקרים של ונדליזם ואנטישמיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dear Dr Straus
another Doctor,
Israel,
11/09/05 01:28
|
Dear Dr Straus It looks like you are missing a point here, few buildings that were built few years ago by some Arabs will NOT be the issue that will be between us and peace in our land, we took everything from those buildings and as they have no historical importance we must destroy them perhaps just to avoid an Arab desecration of those buildings. And anyone who will ask you politely to mind your own business will be right, as an American shouldn’t you be helping now your country folks in New Orleans
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באריאל יש הרבה חילונים!
והם לא שמאלנים!,
11/09/05 10:46
|
ויש עוד רבים וטובים חילונים וימניים! צא ולמד. חוץ מזה שיהיה לך יום טוב חמוד שלי. תנהג בזהירות... נ.ב.היות וקשה לדעת אם הכותב זכר או נקבה התגובה מיועדת לשני המינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהליבמה, את לא מהימין החילוני
ל"ת
לשקרנית ההיא,
11/09/05 10:23
|
|
 |
לד''ר לינדה הדב המחבק.
אהליבמה אשת נח,
11/09/05 08:10
|
לא לכל מי שלמד כאן ובביתו מדברים עברית יש זכות להגיד לנו מה לעשות בביתנו. ולהפך יש כאן מיליונים שלמדו ברוסיה באר''הב ולא שולטים בשפה כמוך אבל גרים כאן ממלאים את חובתם למדינה וזה מה שנותן להם את הזכות להחליט על גורל המדינה!את צריכה ללמוד עוד הרבה על מנת לדעת שזה שאת יודעת שפה או היסטוריה של עם לא נותן לך שום זכות לבלבל לנו את המוח! גם לא שאת יהודיה או שלמדת פה ואת אוהבת לטייל פה. אגב אני שייכת לימין החילוני(יש גם דבר כזה בישראל אם לא ידעת)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
peace in our land,??!!!
Who told u that,
11/09/05 06:17
|
Who told you that????? I NEVER hread that , and I'm tring hard. So go back to sleep, OK???? go on dreaming.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לד''ר הישראלי מד''ר ל. שטראוס
ד''ר ל. שטראוס,
11/09/05 01:51
|
בתי כנסת הם לא ''כמה מבנים'' כלשונך.
הם לא נבנו ע''י ערבים, אלא בעבודה עברית.
הם לא נבנו ''לפני כמה שנים'', אלא חלק מהם נבנו לפני כמה שנים וחלק לפני 30 שנים.
הערבים לא יעשו איתך שלום בתמורה להרס בתי התפילה שלך. עדיין לא למדת מה הם רוצים בתמורה? נכון, גם את היישוב / העיר בה אתה גר. והם אומרים את זה בגלוי.
לבית תפילה יש ערך היסטורי ולאומי גם אם המתפללים בו גורשו ממנו וגם אם הציוד הוצא ממנו. כך לגבי בית כנסת, וכך לגבי מסגד וכנסייה.
האם אתה רוצה למנוע את זה שהעולם יראה מה פרצופם האמיתי של הפלשתינאים? בגלל זה אתה רוצה להרוס?
ואם אתה כל כך לא סומך על הפלשתינאים שלא יחריבו בית תפילה שמקודש ליהדות, אז איך אתה סומך עליהם שהם יעשו איתך שלום בתמורה לאיזשהו דבר שתיתן להם? איך אתה לא סומך עליהם בדבר קטן יחסית וכן סומך בדבר גדול יחסית (שלום)?
הניסיון של השמאל הקיצוני בישראל לגונן על הערבים מפני מי שהם באמת - נראה ממש פאטתי בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
סילבן נזכר שהוא יהודי.
מיכל,
מרכז,
10/09/05 22:18
|
יהודי גם לא הורס את הבתים של אחיו, לא מחסל ישובים פורחים ולא מגרש יהודים מבתיהם. מאוחר מדי סילבן. אנחנו לא נשכח ולא נסלח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
היציאה תוקדם אם לא יהרסו
ביילין משתגע,
10/09/05 22:12
|
אם יהרסו יצטרכו לשהות במקום. על מה אתה מדבר. ומה הלאה ביילין , הכותל המערבי? גם הכותל הוא סתם קיר. ירושלים סתם עיר. עד לאן אתה רץ ביילין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מישהו שם לו חשיש בתוך הדוגלי
ל"ת
הפודל אוכל,
דוגלי חשיש,
11/09/05 01:55
|
|
 |
57.
צריך לדרוש מבוש הבטחה שבתי
לאה , מרכז,
10/09/05 22:03
|
הכנסת ישמרו, כמו בנשמרו בשאר מדינות ערב לפני שמפנים את כוחות צה''ל, ולא לתת עילה לגויים להרוס בתי כנסת נוספים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מאיר שיטרית שט באוניה בשבת ..
טלי,
תורכיה,
10/09/05 22:03
|
אכפת לו מבתי כנסת ? בושה לעם היהודי שאלה נבחריה - לא להרוס בשום אופן את בתי הכנסת - יהודי התפוצות מודאגים - זה יהיה חורבן למקומות הקדושים שלנו - לא להרוס עם ישראל , לא להרוס, לא להרוס, לא להרוס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
NO FOR DISTRUCTION
ל"ת
JERRY SMART,
NEW YORK, NY,
11/09/05 01:28
|
|
 |
אני חשב כך גם זה ליל בדולח שני
ל"ת
מישל יעקב ליברס,
ליון, צרפת,
11/09/05 00:07
|
|
 |
שבו בתפוצות בשקט ואל תתערבו!
ל"ת
שלט רחוק,
10/09/05 23:51
|
|
 |
הם פוחדים שיהרסו גם אצלם !!!!!
ל"ת
למה אתה לא מבין,
ללבם???????,
11/09/05 00:37
|
|
 |
I Agree with Tali from Turky
ל"ת
John Birnbaum,
New Jersey,
10/09/05 23:19
|
|
 |
בניו ג'רסי משעמם?שאתה מנדנד
ל"ת
לטלי מתורכיה?,
10/09/05 23:58
|
|
 |
גם אני להיצתרף ליהודים תפוצות,
קלוד מרקוביץ',
קנדה,
11/09/05 00:42
|
|
 |
מה אתה רוצה, שיהרסו גם אצלו ?
ל"ת
הוא מביע כאבו,
מותר לו!!!,
11/09/05 00:36
|
|
 |
לטלי מתורכיה - מצטרף לקריאתך
ל"ת
רון לבנטל,
מונטריאול,
10/09/05 23:02
|
|
 |
שמור על מונטריאול ועל תתערב!
ל"ת
מוישה, ניו יורק,
10/09/05 23:53
|
|
 |
I join:don't destroy sinagogue
ל"ת
Prof. Philberg,
G. Britain,
10/09/05 23:53
|
|
 |
55.
יש לבקש פקוח בינ''א על בתי
ל"ת
הכנסת ברצועה!,
10/09/05 21:59
|
|
 |
54.
Bizayon!
Marco,
Sweden,
10/09/05 21:56
|
I am amazed every time with the amount of bullshit in this country... what is the problem? kick down the buildings and stop playing with caca we allready look like a country of ayatulot... get the ¤%&@ out of there allready!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
לא להרוס בתי כנסת!!!
ערן,
10/09/05 21:41
|
על כל השרים להחליט חד משמעית-לא להריסת בתי הכנסת. תראו מה קרה בארה''ב בגלל עקירת היישובים. מה אתם רוצים? זעזוע גדול יותר בעולם? כמו כן,הרס בתי הכנסת יתן דוגמא אישית ולגיטימציה לשאר עמי העולם להריסת בתי כנסת. קראו ספר דברים פרק יב פס' ב'-ג'-ד'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
ד''ר יוסי ביילין
ריצ'רד לב החתול,
תל אביב,
10/09/05 21:30
|
עליו מתקיים בשלמות הפסוק ''מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו''.מעניין מה היה אומר יו''ר יחד-מרץ אילו היו סורטים קלות איזה מסגד.מתי הוא ילמד לסכור את פיו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה בכלל שואלים את הפודל? כי..
חגית ר.,
10/09/05 23:30
|
הכותבת היתה העוזרת / דוברת שלו.
את מי הוא מעניין עכשיו? יו''ר אש''ף כבר מת, התפגר לו הערפד(ת), וגם השמאל הקיצוני מאס בביילין הלז.
ביילין הוא פאסה. קישטה!
אגב, מעניין מה הוא היה אומר אילו מישהו הי מציע להחריב כמה מסגדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחליף של ערפאת ד''ר מכחיש שואה
ל"ת
בילין בעד האויב,
10/09/05 23:10
|
|
 |
51.
לא להריסת בתי כנסת
דוד,
10/09/05 21:13
|
על כל השרים להחליט חד משמעית-לא להריסת בתי הכנסת. תראו מה קרה בארה''ב בגלל עקירת היישובים. מה אתם רוצים? זעזוע גדול יותר בעולם? כמו כן,הרס בתי הכנסת יתן דוגמא אישית ולגיטימציה לשאר עמי העולם להריסת בתי כנסת. קראו ספר דברים פרק יב פס' ב'-ג'-ד'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
בירושלים הרסו בית כנסת באישור
משה,
מרכז,
10/09/05 21:13
|
בירושלים הרסו לפחות בית כנסת אחד כדי לפנות מקום לרכבת הקלה. הרב הראשי הספרדי של ירושלים חתם על צו והרסו את בית הכנסת שהפריע למסלול הרכבת הקלה. יהודים עשו את העבודה ורבנים אישרו אותה. שלא יספרו לכם מעשיות. כל הסיפור אינו דתי אלא פוליטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
ההרסת וגם גירשת?
ל"ת
המטיף,
10/09/05 21:12
|
|
 |
48.
קטיף ימסר שלם פרט לבתי התושבים
הפרטת ישראל,
ת''א,
10/09/05 21:12
|
רכוש במילארדים רבים נמסר שלם לחמאס: כל הגנים בתי הספר משרדים ישיבות עסקים תחנות הדלק מבני ציבור מחנות צבא
וכול מה שתרצו הכול נמסר בשלמותו לפלשטינים - פרט לבתי התושבים שנהרסים
אז להשאיר גם בתי הכנסת זה לא משנה כלום.
בטוח שמישהו מקבלים כמה מליונים טובים על הרכוש שנשאר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
לא להריסת בתי כנסת
דוד,
10/09/05 21:11
|
על כל השרים להחליט חד משמעית-לא להריסת בתי הכנסת. תראו מה קרה בארה''ב בגלל עקירת היישובים. מה אתם רוצים? זעזוע גדול יותר בעולם? כמו כן,הרס בתי הכנסת יתן דוגמא אישית ולגיטימציה לשאר עמי העולם להריסת בתי כנסת. קראו ספר דברים פרק יב פס' ב'-ג'-ד'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
פואד ושמחון - מעריך
ל"ת
כל הכבוד,
10/09/05 21:09
|
|
 |
פואד בחור טוב.
רלוש,
10/09/05 23:19
|
|
 |
להצביע לעבודה או לאיחוד הלאומי
חגית,
10/09/05 23:55
|
|
 |
העבודה שמאלנים קיצונים מזמן
ל"ת
ישראלית,
11/09/05 10:26
|
|
 |
45.
העם היהודי בקשה שבגלויות,
ל"ת
הגלות הציונית,
10/09/05 21:03
|
|
 |
44.
קשה כשאול קנאה, ויותר ממנה
שנאת ישראל של,
השמאל המשחית,
10/09/05 21:01
|
רק במקרה אחד מותר להרוס בית כנסת, כאשר זה לצורך הקמת בית כנסת אחר תחתיו. זהו. חל איסור חמור על הריסת בתי כנסת. ואיסור חמור יותר על רדיפת יהודים והחרבת הארץ. לפשעים שלכם אין גבול ובהתאם יהיה גם העונש.
יש לי ''בת מאומצת'', גיורשת בת יפן, היא גולשת באתרים יפניים. ומצאה כתבה שמרואייניה הם עמוס עוז, חיים יבין ואיזו עתונאית מעתון הארץ. היא תבדוק שוב ותודיע לי באיזו עתונאית מדובר (יש לשער שזו עמירה הס), מכל מקום - חיים יבין מספר ליפנים שאין שום קשר בין העם היהודי לעזה. בתי אומרת שהגולשים הם דווקא אלה המתמצאים ויש בהם גם נוצרים רבים, והם כמובן יודעים, שעזה היא בנחלת שבט יהודה. אז זה שחיים יבין עושה צחוק מעצמו, אדרבא, שילך לכל הרוחות, וזו לשון המעטה. אך זה שהוא עושה בושות לעם היהודי, שגידל עשבים שוטים כל כך, פורי רוש ולענה, כמו חיים יבין, זה בלתי נסבל. בתנו הגיבה - א. היא שואלת את האחראים לכתבה, איפה מצאו את השמאלנים האלה, ולמה אין ראיון גם עם ''ימני אחד. ב. היא אומרת להם - שהיא היתה רוצה לראות יפני אחד שמסכים לויתורים אחרי נצחונות, כמו אלה שעושה ישראל. היא מזכירה להם שהיפנים מאמינים שהחזק הוא השורד. ג. היא גם מסבירה להם את הבלוף ה''פלשתינאי''. מלכתחילה היא הגיעה לישראל, כי בלימודיה - יחסים בינלאומיים - קראה ספר על ''המוסד'', את הספר ''המרד'' של בגין (שהיום היא בזה לו) ולמדה על הפצצת הכור בעיראק, והאמינה שיש כאן עם קטן ואמיץ, העומד מול מאתים מליון אויבים המבקשים להשמידו, וגם לא אכפת לו מה יאמרו הגויים. היום, לצערה, היא יודעת שזה לא כך. אך העם היהודי הרויח יהודיה מצויינת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
Israel should leave Gaza witho
Abraham Lalo,
USA,
10/09/05 20:56
|
Israel should leave Gaza without the demolition of the synagogues. Time will tell, and will give us reasons to…..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הצביעות חוגגת
מתנחלת דתיה,
10/09/05 20:49
|
|
 |
41.
איזה חמודים שם בכנסת נורא דואג
ל"ת
סוציולוג,
ת''א,
10/09/05 20:43
|
|
 |
40.
פתרון ידוע
משה,
צפון,
10/09/05 20:39
|
שרון - תפתר את השרים שעושים בעיות, אתה כבר מומחה בשיטה בזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שר החוץ סילבן שלום צודק !
עמית,
10/09/05 20:37
|
|
 |
38.
עד מחר יהיה רוב, סמכו על שרון
ל"ת
XMD************,
10/09/05 20:30
|
|
 |
37.
השבח לאל.יישר כח ושבוע טוב לעם
עמר משה,
שדרות,
10/09/05 20:30
|
|
 |
36.
לא להריסת בתי הכנסת
דוד,
10/09/05 20:26
|
עוד שרים צריכים להתנגד להריסת בתי כנסת ולהחליט חד משמעית וברוב קולות-לא להריסת בתי כנסת!!! תראו מה קורה בארה''ב רק בגלל עקירת היישובים, זעזוע גדול עלול לקרות בכל העולם. וחוץ מזה עמי העולם שיראו את העם היהודי הורס את בתי הכסת שלו,עלול לקחת דוגמא ולקבל לגיטימציה. כתוב בתנ''ך-אנחנו צריכים לאבד את העבודה הזרה ולא את בתי הכנסת שלנו. קראו בספר דברים פרק יב' פס' ב-ג-ד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
בואו נשאיר בית-כנסת,עזה יהרוס
dafna57,
רמת גן,
10/09/05 20:24
|
כן טוב שנשאיר את בית-הכנסת,בטוח שאנשי הטרור מעזה יהרסו כול דבר של היהדות,יהיה לישראל כבוד בכול העולם שלמרות המלחמות הקשות לא פגענו ב''כיפה זהב'' ובאף מיזגאד,אם תהיה שוב מלחמה ולא יהיה ברירה גם נהרוס.למשל את מה שמחזירים עכשיו היה עדיף להשאיר את כול הבתים,אם היה הרבה מוכן לאנשי עזה כמו בתים ,וילות,מיפעלים והכול היה מוכן לחיות טוב ולעבוד היו מעריכים את החיים ,יותר גם הם לא היו רוצים מלחמות,אבל גם הסיכון שהטרוריסטים היו לוקחים הכול ושוב מלחמה,אבל עכשיו יהיה יותר קל לצה''ל לחסל את הטרור בעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
זריית חול בעיניים
בול,
10/09/05 20:23
|
התנגדות השרים באה לחפות על מעשיהם הנפשעים בגוש קטיף. אין חמור יותר ממה שהם ביצעו, בהנהגת שרון, בגוש קטיף. הריסת בתי הכנסת לא תוסיף ולא תיגרע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
ממי בדיוק מבקשים החלטות?
טומי,
צפון,
10/09/05 20:19
|
מחבורה של אופורטוניסטים?שההחלטה הכי אמיצה שלהם,היא מה צבע הכורסה במשרדם,שבו על התחת, ותוכלו לראות איך הנבלות מחללים את בתי הכנסת, ואז תוכלו לגלגל עיניים לשמים, ולרחוץ בנקיון כפיכם!!!! חבורת אפסים ללא עמוד שידרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
צביעות
היהודי,
10/09/05 20:13
|
השר שטרית שתמיד אמר שהוא תומך בקדשי ישראל ,כעת ברוב חוצפה הוא תומך השר שטרית בהריסת בתי כנסת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אם זה היה תלוי ביוסי ביילין
יוסי,
חולון,
10/09/05 20:11
|
אז היו הורסים גם את כל בתי הכנסת בישראל.
לשמאל הישראלי יש רגישות רק לערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
נשבר מהליכוד.
עודד,
ת''א,
10/09/05 20:06
|
לגרש אלפי יהודים מביתם זה מעשה יהודי ולהרוס בתי כנסת לא? די לצביעות של שלטון הליכוד! לקראת הבחירות מנסים לשבור ימינה? תקלטו: אתם איבדתם כל אמון, כל מוסר וכל רסן בחודשים האחרונים ואתם תעופו מהשלטון. לא ביבי לא שרון לא סילבן ולא ליבני. כולכם זגזגנים צבועים וחסרי מעצורים. עדיף כבר השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
יש להשאיר את בתי הכנסת
דן,
10/09/05 20:06
|
ואם הברברים יחללו אותם תהיה זו סיבה טובה להעלים את אותם מסגדים או חורבות שעליהם רוצה לשמור שייך סאלח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
כל הממסד הדתי לא שווה שערת ...
לצאת אתמול,
10/09/05 20:06
|
|
 |
היית צריך לומר
Avi Ecuadorf,
10/09/05 23:29
|
שכל הוא לתוצאה סופית של עגל הזהב שאתה מקריב למענו והמאמץ להפוך את השרץ לאדם ולטהור אותו לא יעזור לכם ולא שווה את הקורבן. הרי אתם בונים את פלסטין, על זה אתם נלחמים. יזכרו לקניבאלים מהשמאל חסד נעוריהם שהם אכלו רק כשר; רק יהודים? יניחו לאידיוטים מהשמאל או לתמימים מהימין לחיות בשלום בישרפלסטין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לפרק רק את ארון הקודש ולהרוס ה
ש.לוין,
10/09/05 19:41
|
אין צורך לפרק את כל בתי הכנסת אלא רק לפרק את כל ארון הקודש בשלמות ולהרוס את יתר המבנה . השארת בתי הכנסת על תילם תגרום לסבל יותר גדול הן לאנשי גוש קטיף שעזבו וכן לכל העולם היהודי באשר הוא. שכן אם הפלסתינאים יעשו שם שמות ויחללו את בתי הכנסת הרי הכתובת הייתה על הקיר ואנחנו ידענו והרשינו לעשות כן בעצם השארת בתי הכנסת. לכן, על הממשלה להתעלות מעל לרגשות שאחר כך יצטערו צער רב על כך. ועדיף שאנחנו היהודים במו ידינו נהרוס את המבנים וניקח עמנו את היכל ארונות הקודש. ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לא מאמינים למילה שלכם.
ל"ת
המטיף,
10/09/05 19:37
|
|
 |
25.
הם משאירים מרכזים למחבלים
שטות,
10/09/05 19:27
|
בסופו של דבר יעלה יקר מאוד להרוס אותם אם בחיים ואם וכסף. על אחריותם של השרים המתנגדים חייהם של החיילים שיצאו בעתיד להרוס את קיני המחבלים שיווצרו בבתי הכנסת שלא יהרסו, וכרגיל עם ישראל לומד רק בדמו עם פוליטיקאים חסרי הגיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אה, שרון, נראה איך אתה לא לחיץ
ל"ת
עמרי ראש המאפיה,
10/09/05 19:26
|
|
 |
23.
בתי הכנסת בגוש קאיף
אילנה,
רחובות,
10/09/05 19:19
|
למרות היותי חילונית - מתנגדת בתוקף להריסת בתי הכנסת בגוש. סיבותי רציונליות ולא רגשיות: עם צריך לכבד את קודשיו ומוטב שהעולם יראה את פרצופם ''התרבותי של הפלשתינאים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תנו לסאלח אדין שרון להרוס
אנטוני הופקינס,
10/09/05 19:04
|
ממשלה צבועה , אחרי הגירוש קבלתם פתאום נפש יהודית, אם הרסתם תהרסו עד היסוד,כל דבר שיש בו נשמה יהודית. ובמקום שלא נשאר בו נשמה יהודית כמו בתי הכנסת בגוש מותר להרוס לפני שנראה חילול המוני של המקום. יאלה תהרסו צבועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לתת לפלסתינאים לשבור ת'ראש
ל"ת
רנטיסי עבד עזיז,
10/09/05 19:03
|
|
 |
20.
הימין ההיסטרי ובג''ץ
נדב,
צוללת צהובה,
10/09/05 18:57
|
בג''ץ קבע שההחלטה אם להרוס את בתי הכנסת אם לאו, היא החלטה ממשלתית. בג''ץ לא קבע האם יש להרוס או לא.
על איזה בסיס חוקי מסתמך הימין ההיסטרי כשהוא משתלח בבג''ץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הפתרון - תנאי לפלסטינאים כולם:
תקראו!,
10/09/05 18:56
|
בתי הכנסת ישארו שלמים, באם הפלסטינאים לא יכבדו את בקשתנו לשמור עליהם ולא לחלל אותם, ינותקו המים והחשמל מרצועת עזה לאלתר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תקדים לוויתור על הכותל המערבי
ישראלית בדם,
10/09/05 18:51
|
והיה וישראל תפוצץ בתי כנסת (לא להאמין) זה יהיה תקדים מסוכן. הכותל המערבי שהוא חלק מבית המקדש שנהרס יהפוך גם הוא לסתם קיר כדברי חלק מהשמאל. אני מודה לאל שמישהו התעורר שם והתחיל להבין שזאת תהיה בכיה לדורות. מיהו חכם? זה הרואה את הנולד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכותל אינו חלק מבית המקדש!!!
שפוי,
גוש דן,
11/09/05 11:19
|
בלי להתייחס ל''ויתור'' שאינו צריך היעשות כאן - הכותל המערבי אינו חלק מבית המקדש אלא רק קיר תומך חיצוני לחלוטין לרחבה, וממנו לבית המקדש ישנם עשרות ומאות מטרים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
החלטה שפויה, וכנה.
ל"ת
ש,
שש,
10/09/05 18:50
|
|
 |
16.
אכן יהודי לא הורס בתי כנסת
צפוני,
צפון,
10/09/05 18:49
|
הוא משאיר את זה לאחרים ובורח מאחריות. התוצאה מלחמת דת שתגמר בשפיכות דמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לא להרוס
חילוני,
10/09/05 18:44
|
יש להשאיר את בתי הכנסת על כנם ולהעביר את האחריות לשלמותם לפלסטינאים אם הם רוצים או לא. לא שאלנו אותם אם לצאת מעזה, ולא נשאל אותם אם הם מוכנים לשמור על הסחורה. הבעיה מה לעשות צריכה להיות שלהם עם כל המשמעויות הנובעות מכך. יש להפסיק עם הדיבורים ''עדיף שהם יהרסו'' כי זה רק נותן להם לגיטימציה להרוס. יש להעביר להם את הבניינים ולצרף ספר הוראות על איך לתחזק את בית הכנסת ומהם המנהגים המקובלים (כניסה בכיסוי ראש, נקיון בפסח, וכו') ולתת להם להתמודד עם זה. אנחנו כמובן נעקוב אחר מה שקורה ואו שניתן להם פרס אם יעמדו במשימה או טיל אם יפשלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ביילין גילה את פרצופו הברברי !
אזרח,
10/09/05 18:27
|
כי רק ברברים הורסים מקומות תפילה ! נראה שהשנאה לדתיים ולמתנחלים גברה על כל רגש הומני ונאור !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא מעולם לא היה נאור רק מאחור
ל"ת
זלמן שושי,
10/09/05 23:11
|
|
 |
13.
אני לא אשמור עליהם
ff,
10/09/05 18:24
|
|
 |
12.
ממתי היהדות מקדשת לבנים ומלט?
דודי קינג,
י-ם,
10/09/05 18:23
|
עד כמה שזכור לי אלו הנוצרים שבונים קתדרלות ענקיות. מאז חורבן הבית אין ליהדות מקומות קדושים - הקדושה היחידה בדת שלנו היא במקום ובאדם. להשאיר את בתי הכנסת כי אנחנו ''יהודים'' זו אמירה מעוותת, ריקה מתוכן, שבוודאי רק תפישות פרימיטיביות ואינטרסים פוליטיים צרים עומדים מאחוריה.
בית כנסת הוא לא כל חדר עלוב שיש בו מניין מתפללים וארון קודש. כשאלו יצאו - זה כבר לא בית כנסת, וטוב שכך. לא הייתי רוצה בדת שמקדשת קמיעות, מזלות ובניינים. גם אם אריכטקט מוכה שגעון גדלות בנה ישיבה בצורת מגן דוד ענק, זה עדיין רק בניין. לא מקום קדוש.
אם כבר יהדות, אז אם פיקוח נפש דוחה שבת על אחת כמה וכמה שהוא מתיר הריסת מבנה פשוט, שפעם שימש כבית כנסת. אבל כנראה שזה לא מפריע לכל מי שרוצה לעשות קצת רעש לפני הפריימריז, או יותר גרוע, רוצה שמראות הרס על ידי פלסטינים ירחיקו סיכויים להסדר ויגרמו פה לעוד שפך דם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היהדות אכן מקדשת בתי כנסת
חגי,
11/09/05 12:01
|
ישנה הלכה כזו העוסקת בקדושת בתי כנסת גם כשהם עזובים. למשל ידוע הוא שמבנה שנולד לשמש כבית כנסת אסור להסב אותו לשימוש אחר גם אם כבר לא משתמשים בו.
כן היהדות מקדשת קירות, גם אם זה לא מוצא חן בעיניך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דודי העם אתך! ד''ר ל. מוגבל..
ל"ת
מה לעשות?,
11/09/05 00:02
|
|
 |
כסיל, אתה בור ועם הארץ
ד''ר ל. שטראוס,
10/09/05 23:08
|
לא רק שיש ביהדות חשיבות לבתי הכנסת, קיומו הוא אפילו אירוע משמעותי בחיי העם היהודי.
בתי הכנסת הם התחליף הזמני לבית המקדש שחרב ומאז גלינו מארצנו, מישראל.
להרוס אותם זה כמו לסייע לצוררי ישראל בהיסטוריה להרוס את שני בתי המקדש שהוחרבו בירושלים.
ולגבי העניין השני שהערת: אדמת גוש קטיף שייכת לארץ ישראל, ובתורה שלנו הובטח ע''י בורא עולם: ''כל מקום אשר בו כף רגלך תדרוך - לך ולזרעך אתן עד עולם''. כמו כן, בעזה יש בית כנסת עתיק, נחל גרר העובר ליד גוש קטיף הוא זה שבו עבר אברהם אבינו, נתן העזתי גר שם, וגם רבי ישראל נג'ארה הידוע.
לסיום אומר כי אני נהנית מחופשתי בישראל ומקווה שלא יהיה פילוג בעם בעקבות ההתנתקות או העקירה. ולמעריב - אתם יכולים להתגאות על אתר האינטרנט שלכם, הוא עומד בסטנדרטים בינ''ל.
ד''ר לינדה שטראוס, מסצ'וסטס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתי כנסת היו קיימים בתק' בית ה
דר' להסטוריה,
11/09/05 06:41
|
בתי כנסיות היו קיימים במקביל לבית המקדש בירושלים כך שזה לא תחליף ולא בטיח לך ללמוד קצת יותר על ההסטוריה היהודית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל כיום בתי כנסת משמשים -
ד''ר ל. שטראוס,
מסצ'וסטס,
11/09/05 10:29
|
''במקום'' בית המקדש כיוון ש''העבודה היא תפילה'' (עבודת הקורבנות) ולכן הם כבר לא מקום כינוס בלבד, אלא מקום לעבוד בו את בורא העולם, משנחרב בית המקדש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי היהדות מקדשת את הנאציזם?
ל"ת
מאז ש''השמאל,
בנה את המדינ,
10/09/05 22:58
|
|
 |
11.
לא להשאיר זכר למשיחיות
נעמה,
10/09/05 18:17
|
הזויה של אנשים שרואים את הרבנים המסיתים בראש מעייניהם, חלבו את המדינה הזו 38 שנה לא עבדו וחיו על חשבוננו - ובגללם נהרגו 198 חיילים. מה יגידו ההורים שלהם - שהלב שלהם מתפוצץ כל יום בגלל הבנים שנהרגו כדי להגן על קומץ משיחים הזויים שמתפללים ב-4 בתי כנסת בישוב של 50 משפחות בעוד הילדים שלנו מצטופפים 40 ילדים בכתה בלי מזגן - כדי שהםן יוכלו לשמוע שטויות של רבנים דתיים פרימיטיביים להאמין במכשפים ונסים ולא לשרת בצבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתביישי לך כופרת.
מזועזע מדברייך,
10/09/05 22:46
|
אם בית כנסת זה משיחיות בשבילך אז שתעופי מהארץ, דברייך לשון הרע ורשעות, תושבי גוש קטיף הלכו לצבא ושירתו, והם גם עבדו בחממות, ומכרו את הסחורות, וזה הכניס מיליונים למדינה, האמת הילדים שלהם לא ילכו לצבא היום אחרי שנבגדו בידי המדינה ששירתו בה, ולא בשביל לשרת שונאים כמוך, את לא יהודיה את ערב רב אנטישמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה רוצה היא ישראלית
יהודי,
11/09/05 11:59
|
מה הם מבינים ביהדות? אלה גויים דוברי עברית כנענים תלושים. היום הם פה מחר הם שם לא צריך לשים לב אליהם בכלל.
בכל הדורות היו לנו מתבוללים כאלה. נו? ואיפה הם היום?? חבל על העצבים אפילו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חברה להרגע. שני קיצונים במיטה.
ל"ת
ימין,
ושמאל,
11/09/05 05:23
|
|
 |
Ther is right AND WRONG
a jew,
11/09/05 06:21
|
|
 |
10.
להשאיר שם עובדיה המקלל מפר חוק
נעמה,
10/09/05 18:15
|
|
 |
9.
איזי צביעות
המבין,
10/09/05 18:15
|
מעניין לאן נעלם בית הכנסת הישן בשכונה שלנו.... חשבתי שבג''צ החליט.......לא חשוב, סתם בית משפט. טוב, הפלשטינאים אמרו בפירוש, אנחנו לא יכולים לשמור עלהם. הם מכירים את השבב שלהם, וברור כבר מה נראה שם. כיהודי אני לא יכול להרוס בית כנסת...אבל אוכל לשבת בניחותא בסלון ולראות איך האספסוף מבזה את הבנין.....לכל הסהררוים היתה בעת ההיא עדנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כמה מפגרים יכולים להיות השרים!
אורן,
קריית ביאליק,
10/09/05 18:13
|
אולי פעם אחת ולתמיד תעזבו את הצביעות המטופשת שלכם לגבי הזיקה שלכם לדת וכל הבולשיט הזה ואולי תחשבו קצת עם המוח הקטן שלכם וההיגיון לשם שינוי... אתם באמת חושבים שברגע שהשטחים ימסרו לידי כל הפלשתינים המחבלים והמנוולים האלה בתי הכנסת האלה ישרדו יותר משנייה?? זה ברור שאם נשאיר להם את בתי הכנסת שלמים הם ידעו טוב מאוד איך לנצל זאת לטובתם ויראו לכל העולם עם השחצנות המגעילה שלהם מי ''ניצח'' ואיך העם ''הקטן המסכן המושפל והסובל'' ניצח את הצבא הגדול והחזק... למה פעם אחר פעם אנחנו צריכים לשחק ישר לתוך הידיים שלהם?? זה יעשה לנו טוב יותר על הנשמה אם נראה איך הם הורסים לנו את בתי הכנסת, או אפילו יותר גרוע הופכים אותם למסגדים, מאשר שאנחנו נעשה את זה במו ידינו ולא נצא מכל העניין הזה מושפלים לגמרי?!?!.. כל הדברים האלה במקום לגרום להם להוקיר לנו תודה על מה שעשינו בשבילם (ושאף אחד -במיוחד לא איזה שמאלני פצפיסט- לא יעז להגיד אחרת כי אף מדינה בעולם ושום עם בעולם לא היה מוכן לעשות ויתור כזה), רק יגרמו להם להמשיך עם מעשי הרצח השפלים השטניים והמבזים שלהם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
leave them
uri,
houston,
10/09/05 18:12
|
i think its a good idea to leave the buildings untouched. i am sure the palestenians will destroy them ,.....then we could show the world how israel takes care of mosques and how the palestenians act as barbarians towards others beliefs.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
by making pubs put of them
christian,
11/09/05 02:28
|
sir, Houndreds of churches and mosques were desecrated, destroyed and still undergo profanation... even in today's israel. You didnt take care of them.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תהרסו כבר את בתי הכנסת וזהו!
עומר,
10/09/05 18:11
|
איזה מין עם נבחר אנחנו אם אנחנו לא מסוגלים להרוס בתי כנסת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מה יפליץ מרן עובדיה בנדון ומתי
ל"ת
אלמוני,
10/09/05 18:04
|
|
 |
4.
אל תהרסו, הערבים יהרסו בשבילכם
ל"ת
שלומי,
10/09/05 18:01
|
|
 |
3.
מעט מדי , מאוחר מידי.
קולרבי,
10/09/05 18:00
|
טוב שמתנגדים. קבלו לפתע שכל או פחד קהל להמשיך בטמטום הזה... אבל מאוחר מדי ומעט מדי. היו צריכים להתנגד להתנתקות המופקרת הזאת מלכתחילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא ברור! רוצים שהם יהרסו אותם?
מאיר,
10/09/05 17:55
|
זה הרי יקרה תוך שבוע. הימין רוצה לשמור את התמונות של הפלשטינאים הורסים את בתי הכנסת. בושה! גורילות גועליות. כל מי שמתנגד להרס. לא מבין מה העניין, מוציאים את אורן הקודש והורסים את הקירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מתמזמזים עם קירות חסרי חשיבות
דני גולדשמיד,
10/09/05 17:54
|
|
 |
אתה יהודי??? זה לא נראה כך!
מגורש,
אתה יהודי???,
10/09/05 22:30
|
מזל שלא כולם כמוך רואים שאין לך ערכים יהודיים וחבל שיש כמוך עוד הרבה שכחתם מאיפה באתם חבל שאין שלטון דתי במדינה הזאת ואז ההיינו שולטים בעמצמו!!!!! בית כנסת זה בין הדברים הקדושים של היהודים ואתה אומר שמבזבזים זמן עליהם אפילו השטח של הבית כנסת קדוש תלמד קצת!!!! בדרך הזאת נחזור לאירופה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים עם כל מילה שלך
סטפן לוי,
10/09/05 22:22
|
מבני בתי הכנסת חסרי חשיבות לחלוטין. אסור שחייל צה''ל אחד יפגע עבור משהו נטול ערך כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשי השמאל הקיצוני והערבים, די
ל"ת
תפסיקו להגיב,
בשמות שונים,
10/09/05 23:04
|
|
 |
אם ישאירו החיילים יעזבו יותר מ
ל"ת
אז אתה בעד???,
10/09/05 22:55
|
|