• 68.

    כדאי לקרוא

    רחל, 12/09/05 22:40

    שלום יעל

    שמי רחל. גם אני עיתונאית וגם אני נולדתי וגדלתי בקיבוץ.

    החלטתי לכתוב אליך בעקבות מאמרך הנושא הישיבות התיכוניות. שאלת מה מלמדים שם בישיבות התיכוניות. מכיוון שיש לי בן אחד שהוא בוגר ישיבה כזו ובן נוסף שלומד שם בימים אלה אולי אספר לך משום לנדמה לי שכף רגלך לא דרכה בישיבה כזו מעולם ומן הסתם גם לא שוחחת עם תלמידים או בוגרים.

    בישיבות האלה מחנכים את הנערים שמדינת ישראל היא אכן ראשית צמיחת גאולתנו. מלמדים אותם שאין לנו ארץ אחרת גם אם הדרך קשה וארוכה. מחנכים אותם להתגייס ליחידות הקרביות ביותר ולמקסם את תרומתם האישית לצבא כי כך צריך וכך מוכרח וזו חובתם. מלמדים אותם מגיל צעיר להושיט יד לחלש, לנכה, לעולה, לעני, ולחריג בחברה. מחייבים אותם להתנדב מספר שעות בכל שבוע.

    התוצאה של החינוך הזה היא עילית של נוער. את תמצאי אותם במדע, במחקר, ברפואה במשפט ובחינוך. תמצאי אותם באחוזים מטורפים בקצונה וביחידות הקרביות. תמצאי אותם9 מושיטים יד למפוני גוש קטיף שאיש מכם אנשי השמאל הנאורים שקראו להם לשוב הביתה לא הזיז ציפורן בכיוונם, לא בא ללטף או לנחם או להראות אכפתיות. את לא תמצאי אותם בלוס אנג'לס או בניו יורק מחפשים להם ארץ אחרת. את הטריטוריות האלה הם משאירים לנוער שלכם, כן. זה שמשתמט מהצבא מטעמי נוחות ופינוק. זה שהולך לחפש את מזלו בשדות זרים משום ששום דבר לא קושר אותו לאדמה הזו.

    מה מלמדים את הנוער שלכם בבתי הספר שלכם? בקיבוצים? שאיש איש לנפשו, שהיהדות זמנה חלף.

    רגשות השייכות שלך לארץ שלך ושל בני דורך (דורי) לא עברו בגנים אל הדור הצעיר שלכם. אתם עיקרתם מהחינוך שלו כל תחושת שורשים והשתייכות לארץ. הוא נוסע להודו לחפש משמעות וממשיך לחפש את עצמו אבוד בכל מקום עד שהוא נכנס לסחרור המרדף אחרי הכסף.

    אני הייתי בעד ההתנתקות חרף היותי דתייה וגם מתנחלת.

    אבל למדתי רבות אחריה.

    למדתי שהשנאה שלכם לא הופנתה כלפי המתנחלים. זה היה רק תירוץ. השנאה האמיתית היא כלפי הדתיים. כמויות הציניות ,המשטמה, הלעג והסרקזם שנטפו מן המאמרים שלכם בעיתונות רק לימדו אותי כמה עקרי לב אתם. מעולם לא היינו אחיכם. לעולם לא נהיה. אתם תרדפו אותנו על כל מה שנעשה, היכן שנגור, תמיד תמצאו את התירוץ לשטום אותנו.

    אתם תמשיכו לכתוב מאמרים על משהו שרחוק מכם ואין לכם מושג בו (כמו הישיבות התיכוניות) רק כי בעצם אתם מקנאים. כי אתם רואים את ערכי ארץ ישראל הישנה והאהובה שלנו מתפוגגים מהנוער שלכם ונשארים מנת חלקו של זה שלנו. ואנשים כמוך שספוגים באהבת הארץ לא יכולים לשאת את המחשבה שהציבור היחידי שחולק על זקניו ונעריו את התחושות האלה איתך הוא הציבור שאת כל כך אוהבת לשנוא.

    אם את עיתונאית באמת, עזבי לתקופה את הנסיעות בעקבות המסעדות, הצימרים, הנהנתנות ולכי באמת לפגוש את הציבור הזה. לכי להכיר אותו. לכי אל הישיבות התיכוניות, אל האולפנות אל המידרשיות.ראי אותו כשהוא נושא על כפיים את החלשים בחברה, כשהוא מתיישב בערי פיתוח ומקים שם משפחה,ראי אותו במיטבו.

    כולנו זקוקים לחשבון נפש מפעם לפעם. אני מציעה שהציבור שלי יכה על חטא על חזהו שלו, והשמאל – חברייך ועשו את אותו הדבר אבל לראשונה בחייכם- על חזכם שלכם.



    הגב לתגובה זו

    • רחל. שיחקת אותה! :)

      אסי, 23/10/05 10:57

      הלוואי שהיא תקרא את תגובתך. אני לא בטוח בכך, כי היא אף פעם לא התעניינה בשונים ממנה, ותמיד היא מלאת רעל ושנאה. לא היא לא ''אוהבת הארץ''. היא פשוט שונאת. את כל היהודים ששונים ממנה.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    בעל מתהולל ואשה נבגדת

    רוח בערביי הנחל, 11/09/05 19:46

    אין ספק שאפשר לנסות לכופף במילים בוטות את המציאות, מי את שתעמדי למבחן?
    זה מזכיר לי שאומרים שיש גברים שהם מתהוללים עם אישה זרה, אך אוי ואבוי אם יתפסו את נשותיהם מתהוללות עם גבר זר.
    השימוש הציני במכבסת המילים (ורצוי הרבה) הוא כדי לא להסתכל בפרצוף המפלצתי בראי.
    האם זכותך לחשוב שלמישהו מגיע נבוט בראש, אך בו בזמן אסור לו להחזיר לך באותה מטבע?
    מי נתן לך את הזכות הזאת?
    בגלל שאינך מאמינה בערכי היסוד שלהם מותר לך לסתום להם את הפה? ואת עוד זו שמדברת על דמוקרטיה?
    ולשאלתך מי יגן על ההתנחלויות, יש לי תשובה מצויינת, מי שעושה את זה תמיד -אנחנו. את פשוט אף פעם לא עשית זאת.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד לי בבקשה

      אורן, 11/09/05 23:18

      מי אלה בדיוק ה''אנחנו'' האלה שיגנו על ההתנחלויות?, כי גם אני מגן עליהן ואני ואתה בטוח לא מאותו מחנה וכנראה לא אותו עם!

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    את כל כך מטומטמת....

    !!!!, 11/09/05 18:39

    סתם שתדעי, הנה כמה עובדות:
    1)בישיבות בתיכוניות לא מעודדים להתנתק מהמדינה- בדיוק ההפך, שם נמצאים האנשים שהכי מכבדים את החוק ושומרים אותו.
    2)הישיבות התיכוניות בטח ובטח שלא ממומנות ע''י המדינה, אלא כל תלמיד שם משלם בערך 10,000 שקל בשנה, ובהרבה מקומות הרבה יותר.
    3)היקף ההשתמטות בימין לא עולה על היקף ההשתמטות בשמאל. וגם אם יש כמה שמשתמטים, עדיין לא יעזור לך כלום- הציבור הציוני דתי הוא התיבור שהכי תורם לצה''ל, נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    בשמאל זה לא סרבנות, זה השתמטות

    דרור, 09/09/05 14:52

    הכתבת הלא אובייקטיבית הזאת מדברת על כך שבעיית סרבנות לא קיימת כמעט בשמאל. הבעיה היא אחרת גב' פז מלמד- הם לא יכולים לסרב כי הם משתמטים מלכתחילה. תראי את אחוז המשתמטים מצה''ל ואחרי זה תביני למה כבר לא נשאר הרבה אנשים לסרב מצפונית

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    השילוב של הסווג

    אאא, 08/09/05 22:19

    ''פקודה בלתי חוקית'' עם הפסילה הגורפת של משפטי נירנברג לאחר מלחה''ע ה 2 של הטיעון ''בסה''כ מילאנו פקודות'',מחייב חייל לשיפוט מוסרי באשר לפקודות שהוא מקבל.
    אין ספק כי גירוש היהודים הינו פשעים כנגד האנושות,ע''פ כל הגדרה מקובלת.
    מבצעי הגירוש לא שונים מאלה שביצעו את השמדת היהודים באירופה לפני 70 שנה.
    הסמול לא מקבל את הטיעון הזה.לדעתו,פקודה ''בלתי מוסרית'' היא פקודה שאירופה מתנגדת לה,או שהחברה הנוצרית של המערב רואה בה בלתי מוסרית.
    השאלה האמיתית פה,היא לפי איזה מוסר מתנהלת ישראל.
    לפי המוסר הנוצרי של המערב,שהוא התרבות הרצחנית והגזענית בהיסטוריה של המין האנושי,או לפי המוסר היהודי?
    הסמול כן רוצה שחיילים יסרבו לפקודה בלתי חוקית או בלתי מוסרית,אבל כזו שחבורה של סמולנים לבנים כמו עמוס עוז,אסא כשר ופרופ' שטרנהל יחשיבו לבתי מוסרית.
    המוסר בישראל,אמור להיות בשליטה של חבורת צלבנים סמולנים לבנים שפלשו למזרח התיכון עם אותם חלומות ושאיפות כמו הלבנים בדרום אפריקה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אל''מ גבע הסרבן הראשון

    דתי ציוני גאה, 08/09/05 22:11

    גברת פז זוכרת את הסרבן הראשון אל''מ גבע ההוא שברח והפקיר את חייליו בלבנון . איך חיבקתם אותו אפילו הענק הנאור מר פרס פרס לו שטיח אדום וקילו בחום ואהבה לפגישה לילית.

    הגב לתגובה זו

    • לדתי -גם עמרם מצנע סירב בלבנון

      רוח בערביי הנחל, 11/09/05 19:31

      הוא סירב בלבנון וקיבל פרס מבגין, את הפיקוד על המכללות.
      אח''כ גם הגיע לתפקיד אלוף, והוא שכנראה הכניס את ''הנסיגה החד צדדית'' בעזה לשיח הפוליטי הישראלי.
      אגב הוא גם לא התחרט על כך עד היום

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    קריאה לכל האשכנזים הסמולנים

    אאא, 08/09/05 22:10

    חיזרו הביתה לאירופה.

    ממילא אתם חיים כמו נוצרים.
    ממילא אתם מחוייבים לאינטרסים של האיחוד האירופי.
    ממילא אתם להוטים להתבולל.
    ממילא אתם להוטים להיות חלק מאירופה.

    כדי לקיים אורח חיים מערבי-נוצרי,לא צריך מדינה באמצע מאות מליוני מוסלמים.
    בשביל זה,היהודים יכולים לחיות כמיעוט במדינות המערב,כפי שעושים היהודים בגולה.
    אנחנו לא בתקופת מסעות הצלב,ולכן לא צריך מוצבים או מאחזים של המערב הנוצרי בלב המרחב המוסלמי.
    אקסטזי וזיונים בשירותים,יש גם באירופה.
    בתי קפה,תיאטראות וסינמטקים יש גם באירופה.
    פאבים ודיסקוטקים יש גם בצפון אמריקה.
    דיוטי פרי,קניונים,איקאה ועובדים זרים יש גם בצפון אמריקה וגם באירופה.
    כל הדברים שחשובים לכם ,מצויים גם באירופה וגם בארה''ב.

    אז מה אתם עושים פה בעצם?

    אין הצדקה לנוכחות בריטים באיי פוקלנד.
    אין הצדקה לנוכחות בריטית בהונג קונג.
    אין הצדקה לנוכחות לבנים בדרום אפריקה
    אין הצדקה לנוכחות צרפתים בחוף השנהב
    אין הצדקה לנוכחות לבנים בבוליביה
    ואין גם שום הצדקה לנוכחות אשכנזים סמולנים במזרח התיכון.

    הגב לתגובה זו

    • אחרי המלחמה הבאה

      יוס2, 10/09/05 08:44

      רובם יעזבו, ובאלה שיתעקשו להשאר נטפל לא בנחישות ולא ברגישות - באכזריות :-)
      הם יקללו את היום שבו הם באו לעולם כשנתחיל לטפל בהם :-)

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    מי זה האיש המכוער למעלה?

    טמבל, 08/09/05 22:09

    למה לא שמים תמונה של יעל פז-מלמד?

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    את בושה לעיתונות

    עשהאל, 08/09/05 21:59

    את ממש מסיתה ובורה אני יודע שישנם עיתונאים רבים שמתביישים מעשב שוטה שכמוך שחדר לעיתונות.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    להלאים את העתונות הבזויה (ל''ת)

    פראבדה, 08/09/05 21:02

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אלוהים כבר העניש אותה (ל''ת)

    רק להסתכל, 08/09/05 20:58

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כתבלבת על חשבוננו, תפסיקו (ל''ת)

    לקנות מעריב, 08/09/05 20:55

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מה רוצה הגבר שבכתבה הזו? (ל''ת)

    רפי, 08/09/05 20:29

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    האם זה לא מה שצהל עושה

    אאא, 08/09/05 20:05

    בגוש קטיף?
    דיכוי וגירוש של אוכלוסיה אזרחית?
    האם שלטון של מיעוט סמולני נוצרי לבן על 5 מליון יהודים + מליון ערבים איננו כיבוש של עם אחר?
    שלטון הכיבוש הסמולני הלבן שיש בישראל קיים הודות לנאמנות הצבא וזרועות הביטחון לאותה אוליגרכיה סמולנית לבנה.
    בדיוק כמו שלטון העלוואים בסוריה,ההאשמים בירדן ושכבת הגנרלים במצרים.

    הגב לתגובה זו

    • אאא, אתה זקוק לאישפוז דחוף... (ל''ת)

      בבב, 08/09/05 21:04

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    בדיוק כמו בדרום אפריקה

    אאא, 08/09/05 20:03

    ובוליביה,חבורת נוצרים לבנים שמקורם באירופה פלשה למרחב של תרבות אחרת,בשאיפה להקים יישות אירופאית,מערבית,נוצרית ולבנה בלב המרחב של תרבות אחרת,בדיוק כשם שניסו לעשות הצלבנים בעבר.

    58 שנים בהם יושב הסמול הצלבני הלבן בלב חצי מליארד מוסלמים,מנסה לבנות מצודה צלבנית של המערב הנוצרי הלבן ולכפות תרבות המערב הנוצרית בכוח הזרוע על המוסלמים ועל היהודים.
    מטבע הדברים,כל יהודי המחשיב עצמו יהודי, צריך להדיר את רגליו מהמיליציה הסמולנית הצלבנית המושחתת שמכונה צהל.
    את חלומות הצלבנות האירופאים שלו,צריך הסמול הלבן להגשים בעצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אבל שמיניסטים משמאל עשו זאת!

    יוני, 08/09/05 19:58

    ''שערו בנפשכם איזו שערורייה היתה פורצת, אילו מאות בני נוער לפני גיוס היו חותמים על עצומה שהם אינם מוכנים להתגייס לצבא שעוסק בדיכוי של אוכלוסייה אזרחית ובחיזוק הכיבוש על עם אחר''.
    ובכן, תרשו לי להפנות אתכם לאתר הבא: http://shministim.org/
    וכן לכתבה עם הסברים לכבדי המחשבה:
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3057874,00.html#n
    כנראה מרוב הרעש שאפי איתם עשה, ''מגובה בראשי יש''(ע) ורבניה'', יעל פז-מלמד כבר שכחה מהמכתב הזה...
    יעל, אל תתני למציאות להפריע לך בהתחסדות.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לקרוא את הרעל שלך זה לבטל את.

    סימה, 08/09/05 19:49

    המנוי לעיתון וזה מה שעשיתי. תמשיכי בשינאה שלך לכל דבר שהוא יהודי עוד הרבה מנויים כמוני יברחו! את ידיעות אני לא רואה ממטר, ולצערי חשבתי שמעריב הוא יותר מוסרי אז סליחה טעיתי!. שלו תחשבי שכעט קראתי את מה שאת כותבת רק שני שורות והכוס התמלאה ברעלים שאת מפיצה. שלום לך עיתונות מגעילה!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא היית מנויה על העיתון

      מח' המנויים, 08/09/05 20:32

      לא יתכן שקראת את העיתון ואת כותבת בשגיאות כתיב המאפיינות דתיים חסרי השכלה כמובן.
      לא מפריע לנו אם תבטלי את המנוי על ''נקודה'' אבל אל תעמידי פנים שהיית מנויה על ''מעריב''.

      הגב לתגובה זו

      • יש במדינה הזאות המון פלצניים..

        סימה, 08/09/05 22:30

        וכנראה שאתה אחד מהם. אילו היתה כותב את שפת האם שלי וגם עיברת שהיא שפה קשה לאנשים שנמצאים כאן רק 9 שניים, וגם קוראים'' מעריב'' וגם מבטלים את המנוי . בגלל אנשים שאין להם שום שיכות למדינה אלה רק רעל כמו לזאות שאתה מנסה להצדיק אותה ולגנות אותי שאני איזה דתיה חסרת השכלה בשתי מילים אתה חולה רוח מ-ס-ו-כן....

        הגב לתגובה זו

      • זו מחלקת המינויים, כמו שאני

        מנויה על מעריב, 08/09/05 22:37

        גם אני רציתי להעיר לה על העברית, ואז חשבתי, מה כבר אפשר לצפות ממנויה על מעריב.

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    ל-45, לך וליעל פז מלמד

    ברכות מן, 08/09/05 19:43

    המשורר יצחק כצנלסון, הי''ד, סמוך לעלייתו בעשן המשרפות השמימה, קלל את המימסד היהודי סוציאליסטי וה''ציוני'' סוציאליסטי – ''... ארורים אתם בכל העולמות, אתם ראשי המתבוללים עניי רוח ומסכנים בנפש מתוך הכרה בעניותכם זו! הן בסתר לבכם הנבוב ידעתם שאינכם ולא כלום, מתוך הכרת דלותכם הרוחנית התעיתם טובים ותמימים מכם, משכתם אותם לעבודות זרות וטמאות, הרעלתם המונים עם שאר רוח ושאר לב.....
    ''לא את תורת השויון ואהבת חופש ודרור לימדתם את המוני עמנו, אלא עקרתם מן השורש את זרע הטוב באדם, את אלוקי ישראל – הלוא הם: הצדק, היושר, האמת והאהבה לכל, בצורה ישראלית.
    ''לימדתם את המון עם ישראל אהבה סתם, אהבה שלא ממקורה, אהבה שנתרוקנה מתוכה, אהבה מליצה. טשטשתם את צורתם של המונים בישראל, סתרתם. כל כוחכם בסתירה, לבנות לא ידעתם! ארורים אתם, משכילים מן המין הגרוע, כפשע ביניכם ובין אלה ה''יהודים'' שנמכרו לגרמנים לרצוח ולכלות אותנו..... נכנעתם לכל תנועה בטרם שאלוכם, ויתרתם על ערכי עם ותרבותו, מחקתם את עברו, כיחשתם, כפרתם בעיקרים, נכנעתם – ולו גם לפ.פ.ס... ואם הפ.פ.ס. בתור תנועת פועלים סוציאל-דמוקרטית, שלא כפרה בלאומיותם ואתם כפרתם! עמי רוסיה המועצתית אינם כופרים בלאומיותם, באהבה ליצירות עברם הרחוק, לנושנות שאינן מתישנות. לאופי של חיים, לאדמת אבות, לתרבות עתיקה – ואתם עקרתם אהבה זו משורש וכיחשתם בה....''
    ''.... אתם לימדתם את לב המוני ישראל שלווה, השקט, שקטו במכונכם! ומכון אין....'',

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כמה שנים הם כבר בונים

    ויום התשלום, 08/09/05 19:40

    מזיעים ומקריבים את עצמם למען הארץ הזו? במשך כל אותן שנים, המפלצת פז מלמד לא פסקה ליום אחד מן ההסתה שלה.
    זה כל מה שהיא עושה במשך כל השנים שהם בונים את הארץ. ממש מפלצת! כמוה דן מרגלית ועוד כמה מכוכבי מעריב.
    גליקמן אמרנו?

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מתי בנה השמאל לאחרונה

    בושה וחרפה, 08/09/05 19:38

    ישוב או בית? מתי נטעו עץ בפעם האחרונה, בט''ו בשבט, בגן הילדים?

    אנשים בנו פה התיישבות לתפארת, עם חקלאות מן המתקדמות בעולם, והמשחיתים, שזו מלה נרדפת לשמאל, החריבו. סתם מתוך קנאה ושנאה.
    הפראזיטית, כאן, מתפרנסת כבר עשרות שנים משנאת ישראל. ממש. זה מה שהיא כותבת, ועל זה היא מקבלת שכר.
    ולא רק היא. המוני עיתונאים קטנים מתפרנסים כבר שנים משפיכת הדם, תרתי משמע.
    מפיצים תעמולה סופר-נאצית ומסיתים את הערבים לרצוח מתנחלים. ואלה עובדות!
    ראו, אני יודעת שזה לעולם לא יקרה. אך האשה הזו היתה צריכה מזמן לעמוד לדין על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם! שנים שנים היא שופכת את הדם, ויש לה מקום כבוד בעתון הזה!

    הגב לתגובה זו

    • מדוע לא בניתם את הנגב או הגליל

      אדי, 08/09/05 20:23

      הבניה המפוארת נעשתה על שטח שישראל לא סיפחה מעולם, מתוך סיבות פוליטיות מוצקות.
      ניסיתם לכפות את השקפת עולמכם הסהרורית באמצעות בניה מפוארת.
      התעלמתם מקיומו של עם אחר בשטח בו התנחלתם, ומהתביעה הבין לאומית להעניק למיליונים שחיים שם את הזכויות האלמנטריות שמגיעות לכל אדם.
      ההתנתקות היא ניסיון לפתור את הבעיה שאתם יצרתם, ויש לקוות שהנסיון יצליח.

      הגב לתגובה זו

      • שמענו, לא התרשמנו! למה אתם

        אמור לי מי מגן, 08/09/05 22:46

        לא בניתם את הגליל?
        ומי שבנה את המצפים בגליל, אלו הם אנשינו. גם לשם הלכנו. אתם הולכים לגוש דן ולחו''ל.
        אז תפסיקו כבר לבלבל את המח.
        ואל תהפכו דברים. הלכנו ליש''ע, מכח אותה זכות שיושבים בגליל ובגוש דן. מורשת ישראל.
        אתם כופים בהרס ואבדן את הדוקטרינה שלכם שלא רק מנוכרת לגמרי למורשת ישראל, אלא נלחמת בה בכל מה שיש.
        אתם לא יהודים, וגם לא בני אדם!

        הגב לתגובה זו

      • המיעוט הסמולני הנוצרי הלבן

        אאא, 08/09/05 23:03

        שפלש למזרח התיכון כדי להקים בו ישות אירופאית,מערבית,לבנה ונוצרית התעלם מקיומם של שני עמים (יהודים וערבים) וניסה לכפות עליהם את תרבות המערב הנוצרית,בדיוק כמו בתקופת הקולוניאליזם.
        רק סילוקם של הפולשים הסמולנים הצלבנים הלבנים בחזרה למזרח אירופה,יאפשר הענקת זכויות וחופש לתושבי המזרח התיכון.

        הגב לתגובה זו

    • מכחישי שואה לדין...!!!

      אדי, 08/09/05 20:30

      אם יעל צריכה לעמוד לדין על פי חוק עשיית דין לנאצים, הרי משתמע מדברייך ומההשוואה שאת עורכת, שהיהודים משקרים בסיפורים על השואה, שהרי יעל כידוע לך, לא הרגה אדם מעולם....

      ברוכה המצטרפת למכחישי השואה הנאלחים, בשם אהבת ישראל....

      הגב לתגובה זו

      • היי, אדי, אתה חייב לשפוך את

        לא שמת לב?, 08/09/05 22:47

        ''חכמתך'' בכל אתר ואתר?

        הגב לתגובה זו

    • לא, אין לה דם על הידים,

      לשליחיה יש!, 08/09/05 22:41

      מדינת ישראל היא מכחישת השואה. אני כבר אומרת את זה זמן רב.
      ישראל התחילה בהקרבת קרבנות ''שלום'' ומסיימת, זמנית, בפוגרום בגוש קטיף, כולל ימי בדולח. העולם, בצדק, כבר אינו רואה הבדל בין הנאצים לבין הישראלים.
      תפסיק לדבר בסיסמאות! הבאתם שואה על ישראל, העובדה שלא הקמתם עדיין תאי גאזים, אינה משנה את העובדה. גם לנאצים זה לקח זמן מה, בין חוקי נירנברג לפתרון הסופי.
      גם אתה צריך לעמוד לדין על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם.
      כבר כתבי, שהמנוולת הזו וחבריה שופכי דמים, תרתי משמע. ואין דבר נכון יותר מזה!

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    יעל תפקחי עיניים

    בוריס, 08/09/05 19:27

    ותראי מסביב לך את סרבני השמאל. לא ראית, במקרה? תפתחי טלוויזיה ותראי. אם לא ראית, סימן שפיספסת את מבט שני השבוע. מכל מקום, זה שהעיניים שלך עצומות לרווחה לא אומר שהם אינם קיימים. סרבני השמאל לוקחים בגדול את סרבני הימין. מקור: הטלוויזיה הישראלית, מבט שני, יום ב' האחרון (ובטוח שאם תבקשי יפה החבר'ה מרוממה יארגנו לך איזה חתיכת וידיאו לצפיה פרטית ולמילוי מצברי הידע האישי).

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    תגובה. כנסו!!!!

    יוני, 08/09/05 19:14

    גב' פז מלמד.

    מאמרך נוטף אי דיוקים, שנאה, ובריחה מהמקורות.

    א.
    במספרים סרבנות השמאל גדולה יותר מסרבנות הימין. כמה סרבנות היו בהתנתקות?
    איך אומרת הפרסומת? ''מדיבורים לא עושים ילדים'', אנשים דיברו גבוהה על סרבנות אך סרבנות כמעט ולא הייתה.
    האם את זוכרת גב' פז מלמד את הלוחם בסיירת הצנחנים שלא הסתער בלבנון ומפקד הסיירת נהרג? (הוא טען שזה בגלל שהמלחמה לא מוצדקת) כנראה שיש דברים שכדאי לך לשכוח כי זו סרבנות יותר מסוכנת.

    ב.
    את ושכמותך עדיין לא הבנתם מה קורא ביחידות הלוחמות בצה''ל, יאיר לפיד כתב שבגולני כבר לא אוהבים את המתנחלים, הוא לא שם לב כנראה לאחוז המתנחלים והדתיים הגבוה בגולני.
    הגיע הזמן שהשמאל הישראלי יבין שאחוז הדתיים ביחידות הלוחמות הוא פי 2 מאחוז החילוניים ביחס למס' באוכלוסיה. (כ80% מהדתיים הולכים ליחידות לוחמות).
    גב' פז מלמד, תשלחי את הילדים שלך וילדי השכנים שלך לגולני ואח''כ תדברי בשם צה''ל.

    ג.
    הציבור הדתי לאומי הוכיח את נאמנותו לצה''ל למרות שהמדינה רמסה אותם, הטובים שבלוחמים חרקו שיניים למרות שהמדינה הפכה את הורייהם להומלסים.

    טלי קורה מבין עייניך גב' פז מלמד, חשבון נפש תעשי בעצמך ולחברים שלך שהביאו לכאן את ערפאת, את חינוך הנוער הדתי תשאירי לנו


    הגב לתגובה זו

    • והימין כרגיל משקר ללא היסוס

      איש ישר והגון, 08/09/05 20:37

      לא היה לוחם סיירת שלא הסתער בלבנון ומפקד הסיירת נהרג בגללו. אבל היו הרבה תלמידי ישיבות הסדר שגרמו למותם של חיילים אחרים בגלל שחיילי ההסדר היו חיילים מחורבנים עקב השירות החלקי שלהם.

      אחוז החיילים הדתיים בכלל צה''ל וביחידות הקרביות אינו עולה על הפיזור הרגיל שלהם באוכלוסיה. חלק גדול מהם אינו לומד בישיבות הסדר וממילא לא ישמע לרבני יש''ע אלא יציית לפקודות. לכן, דתיותו אינה משנה דבר.

      השקר המחוצף האחרון הוא נאמנותו של הציבור הלאומי הדתי שהוכיח שאינו אלא גייס חמישי שניסה לעשות הפיכה כוחנית בישראל ולהדיח את ראשיה באלימות.

      אני יודע שאני מדבר עם קלטת כי כאלו אתם הדתיים הלאומיים: אנשים שאין בהם אמונה באלוהים ובדיבר התשיעי. פוליטיקה מנצחת אצלכם כל חוק ומצווה.

      הגב לתגובה זו

      • גמרת, אל תשכח להוריד את המים! (ל''ת)

        ותיזהר מרעלת, 08/09/05 22:48

        הגב לתגובה זו

      • רס''ן איתן בלחסן, פלס''ר צנחנים.

        חפ''ש משוחרר, 09/09/05 01:06

        לפי הטענה נהרג בהיתקלות כאשר חייל שלו (הנגביסט אם אינני טועה) סירב להסתער.
        לא יודע אם זה נכון או לא, למרות שכבר שמעתי את זה בעבר, אבל זה בטח יותר מבוסס מהטענה האידיוטית שחיילים נהרגו בגלל בני''שים. חיילי ישיבות ההסדר עושים מסלול חי''ר שלם, ואם אתה יודע איך המערכת עובדת אתה יודע שששת החודשים הראשונים של המסלול (טירונות+אימון מתקדם)משמשים להכשרה כלוחם ושאר המסלול, שלא לדבר על השירות בוותיקות, מיועד או לטחינת צעירות או להשמנה בקווים, וכשיש פעם ביובל אימון מקפיצים אתכם אחרי שבוע.
        כמובן פה המקום להזכיר את עשרות החילים שנהרגים בפלוגת מסלול ממוצעת, כיון שהם וחבריהם לא הספיקו להשלים שירות מלא והם עדיין בגדר ''חיילים מחורבנים''...
        אז למה הקשקושים המיותרים האלה? כשתהיה לך דוגמא למקרה כזה שתרצה לספר לנו עליה, תיידע.

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    ליבוביץ הזהיר מפניהם ...!!!

    אדי, 08/09/05 19:13

    ליבוביץ הזהיר שהתנועה הדתית לאומית תוביל אותנו לחורבן.
    הוא לא היה נביא, הוא ידע ששילוב בין דת ללאום פגיעתה רעה.

    הגב לתגובה זו

    • מי מחריב? כמו שהיה ליבוביץ (ל''ת)

      גם אתם, 08/09/05 19:41

      הגב לתגובה זו

      • התבטאותו הגסה לא סתרה את האמת.

        אדי, 08/09/05 21:27

        האמת המחרידה היא, שהוא ככל הנראה צדק.
        ואנחנו שזילזלנו בדבריו, כנראה טעינו....

        הגב לתגובה זו

        • אז מסתבר שגם אידל'ה תומך...

          יוס2, 10/09/05 08:34

          במכחישי שואה עפ''י הגדרתו

          הגב לתגובה זו

  • 45.

    פרזיטים ומגלגלי עיניים

    ilan, 08/09/05 18:31

    פרזיטים ומגלגלי עיניים, הדת ואלוהים מהם והלאה.
    ''עגלה מלאה'' ושאר בירבורי שטויות. ועל החבר אפי פיין ש''נעקר'' מ''ביתו'' בנצר חזני- חבל להוסיף מילים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    יעל, אמרו לך פעם שאת דומה לגבר

    .ר., 08/09/05 18:26

    אמל'ה איזו גברית וברברנית.
    איכס.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מזל שרוצים לשמור על אריק (ל''ת)

    אחרת לא היו, 08/09/05 14:44

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    דווקא ניסיתם ולא היה מי שיחתום

    אינני חלק מצבא, 08/09/05 13:47

    אני אחרי שירות צבאי ותתפלאי אני גם חילוני תושב המרכז אבל גם אני הייתי חותם על העצומה הזו בייחוד לאחר שהיום קראתי שבצבא החליטו למנוע פיגועים ולהגיב בעוצמה כדי לגונן על שרון ממרכז הליכוד. זה כבר לא הצבא שלי! איפה היו כל החיילים שגייסו לטובת ההתנתקות כשהטרור השתולל? למה לא לקחו אותם להילחם בטרור????

    הגב לתגובה זו

    • את הטענה הנכונה הזאת

      יוסי, 08/09/05 17:27

      צריך להפנות למר שרון שמשתמש בצבא בצורה לא ראוייה
      אם היו מגייסים חצי ממה שגייסו לצורך ההתנתקות היו מחסלים מזמן את הטרור מעזה

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    לפרק את ישיבות ההסדר !מה בדיוק (ל''ת)

    יחוסם והתנאים, 08/09/05 13:09

    הגב לתגובה זו

    • אח''כ נפרק את הסיירות ...

      אברהם, 08/09/05 13:18

      ובסוף נפרק את צה''ל
      ושלום על ישראל, שלום, ביי ביי איזראל ...

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר??חובש כיפה לא יכול (ל''ת)

        לשרת עם אחרים?, 08/09/05 13:22

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    דמוקרטיית חלם והכרעת הרוב.

    מגיב, 08/09/05 12:54

    הכרעת הרוב.
    שתי דיעות הועמדו לבחירתו הדמוקרטית של העם.
    זוכרים? מצנע נול שרון.
    מצנע של פינוי נצרים וכפר דרום.
    ושרון של דין נצרים כדין תל אביב.
    ורוב העם החליט.
    החליט חד משמעית בעד הדיעה אותה הציג שרון.
    ועל מי מלינים שהוא לא מקבל את הכרעת הרוב?
    על אותו רוב, שבחירתו הדמוקרטית בעד הדרך אותה הציג שרון לעם - נרמסה ברגל גסה.
    כזאת יתכן רק בחלם התקשורתית אותה הקימו עבורינו גדוד שומרי האתרוגים
    מוכרים לנו לוקשים על זכותו של מנהיג לשנות את דעתו.
    שוו בנפשכם שטומי לפיד היה מקדם חקיקה דתית הפוטרת חרדים מגיוס בניגוד גמור למצע אותו הציג לבוחר.
    לא בטוחים בתגובת התקשורת?
    נסו להזכר בבליץ התקשורתי שהונחת על ראשו של טומי לפיד עת העז לשנות את דעתו ולתמוך דה פקטו בחוק טל.
    המסקנה? דמוקרטיה אלסטית הניתנת להפעלה בהתאם להעדפות קובעי דעת הקהל.
    עצוב

    הגב לתגובה זו

    • ואו

      ואו, 08/09/05 13:18

      מדהים

      הגב לתגובה זו

    • בפעם ה 1000000 -בהתנתק' של

      מצנע לא תמכו, 08/09/05 13:27

      למה-לצורך העניין-------ככה!עובדה!
      20 מ 40 המנדטים שקיבל הליכוד שייכים לאנשים ממרכז המפה הפוליטית .
      אני,ורבים כמוני הצבענו ליכוד ותמכנו בהתנתקות !
      ללנדאו ושות'-אין אין אין 40 מנדטים!
      כלומר מצביעי הליכוד חלקם תמכו בשרון וחלקם לא.
      מרכז הליכוד ומתפקדיו יותר ימני מהמצביעים.
      מה שקובע את המנדט למדיניות זה המצביעים,הם שנותנים את הכח הפוליטי.

      הגב לתגובה זו

      • אפילו האמריקאים לא ידעו

        אאא, 08/09/05 23:00

        כלום על ההנתקות עד שעודכנו,הרבה לאחר הבחירות.
        עמרם מצנע בעצמו אמר ששרון לא שקל אפילו מהלך כזה כשנפגשו לאחר הבחירות.
        מי בליכוד תמך בהכנסת שינוי לממשלה? בהכנסת פרס? במינוי עדנה ארבל? טליה ששון? מני מזוז? ערן שנדר? אלון פנקס וכל יתר אנשי שלום עכשיו שמינתה משפחת הפשע....
        כל מה שמשפחת הפשע עשתה,בכל אחד ואחד מתחומי החיים,מנוגד למצע הליכוד ותואם,מילה במילה,את מצע מרצ.
        זכותך לבוא ולטעון שאנשים הצביעו לליכוד במקום למרצ,כי הם אמרו ''ממילא שרון יעשה את מה שביילין חושב''.
        אף אחד לא תמך בשרון.לא היתה מערכת בחירות אישית.יש מפלגה,יש לה מצע וכל חברי המפלגה מחוייבים למצע.אם לא נראה להם : או שישנו את המצע לפני הבחירות או שיעברו למפלגה אחרת

        הגב לתגובה זו

    • רב עקבי בציבור תמך בהתנתקות

      שרון ר''מ של, 08/09/05 13:41

      לא רק של הליכוד.....
      בנוסף-גם כמחצית ממצביעי הליכוד תמכו.

      הגב לתגובה זו

      • אילו היה רוב

        יאיר ל, 08/09/05 14:12

        התקשורת הציגה כאילו מרבית הציבור תומך בהתנתקות אבל משום מה סרבו שרון ויועציו לקיים משאל עם.

        משום מה,
        משום שלא סמכו ( בצדק ) על התקשורת.

        הגב לתגובה זו

        • לא היה צריך משאל. למה שיהיה (ל''ת)

          איפה כתוב שצריך, 08/09/05 16:34

          הגב לתגובה זו

      • רוב עקבי? בסקרים המגמתיים

        המגיבהמגיניב, 08/09/05 17:29

        רוב עקבי תמך? הבל הבלים
        הרוב הדמיוני הזה אינו אלה יציר כפיהם של גדודי שומרי האתרוגים
        פעם אחר פעם הועמד העניין להצבעת הציבור ובכל הפעמים הציבור אמר את דברו
        רוב של סקרים אינו רוב
        דוגמאות מהעבר הלא רחוק ניתן למצא במשאל שבוצע בקרב חברי הליכוד
        ערב ההחלטה על הבאת העניין להצבעה נשען שרון על סקרים שהבטיחו לו ניצחון בהליכה
        וראה זה פלא
        שוב טפחה המציאות על פני שומרי האתרוגים ותוצאת ההצבעה היתה דחיית ההתנתקות
        (כמובן שבחסות שומרי האתרוגים צפצף שרון על דבר הבוחר ועשה כרצונו)
        אולי מדובר באותו רוב שהכתיר את פרס לראש ממשלת הסקרים.

        הגב לתגובה זו

      • בכל העולם עושים בחירות

        אאא, 08/09/05 22:56

        ומשאלי עם על סוגיות חשובות הרבה פחות.
        בישראל לא צריך.
        הסמול הצלבני הלבן,ששולט בין היתר במכוני הסקרים,ינפיק סקר עם תוצאות ע''פ הזמנה ויאמר לנו מה העם רוצה וחושב.
        בשביל מה לבזבז כסף וזמן על בחירות ומשאלי עם?

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    ספורטאים, זמרים ושער צערים -

    בוריס, 08/09/05 12:52

    הם לא משרתים בצה''ל ועם משרתים אז רק על הנייר.
    דוגמאות: הלפרין, אביב גפן, יעל בר-זוער - וילדים עם הכיפה משרתים בלוחמים ברוב המקרים.

    הגב לתגובה זו

    • אביב גפן לא משרת ,אבל חילונים (ל''ת)

      כן !!אתם לא, 08/09/05 13:29

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    די נמאס כבר מהפלצנות המתחסדת

    נפש יהודי, 08/09/05 12:41

    כשהשמאלנים הצעירים, צרכני האופנה האחרונה, מסרבים מטעמי מצפון, שלטון דיכוי, ופלשתינים מסכנים...... - זה כל כך רומנטי, מצטלם יפה, ממש ילדי הפרחים, זה הולך טוב עם סמים, רק כדי להגביר את היצירתיות כמובן...
    תראו איך הממסד מחבק את ''הסלבריטאים'' המשתמטים, כמו אביב גפן ודומיו,....כשהנוער מהימין מצייץ משהו דומה - מיד פרבדה משסה בו את קלגסי העיתונות, עם הפלצנות המתחסדת השמאלנית הלעוסה,....די זה צבוע,שקוף, משעמם ......

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    נכון שהיא לא נשואה? (ל''ת)

    מי יתחתן איתה?, 08/09/05 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תחזרי לכתוב על אוכל

    קצין דתי במיל', 08/09/05 12:10

    יעל פז מלמד- חבל שבכל מאמריך (כולל ביקורות על מסעדות) עובר כחוט השני- שנאה תהומית לציבור הדתי. מי את שתטיפי על שירות בצבא. ידוע שבנך הוא ג'ובניק ואת עוד מעיזה לדבר?????
    בתור מ''פ דתי קרבי שהשתחרר לא מזמן אני יכול להגיד לך מהשטח (ולא ממגדל השן השנקינאי) שאחוז המשתמטים בפועל הוא הרבהנ יותר גבוה בציבור החילוני.
    לסיכום אני מציע שתחזרי לכתוב על הדבר היחיד בו את מבינה- אוכל

    הגב לתגובה זו

    • מי אמר שבאוכל אין רעל?! (ל''ת)

      חייל יהודי, 08/09/05 12:45

      הגב לתגובה זו

    • קצין דתי, אבל מטומטם...!!!

      אדי, 08/09/05 19:23

      מדובר בתנועה שדוגלת בסירוב לגיוס!!!
      אתה מבין את זה ???
      זה מרד נגד המדינה, נגד הלגיטימיות של השלטון !!!
      כל נסיון להשוות זאת להשתמטות של בודדים, הוא התממות או טמטום...

      הגב לתגובה זו

      • מרד נגד המדינה?

        אאא, 08/09/05 22:51

        המדינה איננה צבא.וכן,זכותם של יהודים לא לקחת חלק בצבא שמבצע פשעים כנגד האנושות כלפי יהודים.
        וכן,המרד פה הוא נגד הלגיטימיות של מיעוט סמולני לבן לשלוט בכל משאבי המדינה ובכל עמדות הכוח שלה כמו שעושים הלבנים בדרום אפריקה ובוליביה.

        הגב לתגובה זו

      • לא צריך להשוות להשתמטות בודדים

        יוני, 09/09/05 01:10

        תיכנס בבקשה לצורך ריענון לאתר הבא: http://shministim.org
        מאות שמיניסטים חתמו על סירוב לשרת בשל ה''כיבוש''.
        נזכרת?
        זה לא היה לפני כל כך הרבה זמן.
        אבל אני בטוח שעכשיו תסביר לי למה זה לא דומה בכלל.

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    אכן כמה צפוי

    יובל, 08/09/05 12:10

    השמאל החילוני ברובו הגדול משתמט משרות סדיר ומילואים. אלו שכבר משרתים עושים את זה קרוב לסינור של אמא שלהם בקריה או למקרופון ביפו.
    השמאל החילוני הוא הקהל יעד של הכותבת שכל מה שמעניין אותו זה הבילוי הכייף וחיי התענוגות.
    כמה טוב שיש צד אחד שתמיד מטיף לצדק חברתי ולעשיה ודורש מכולם להצתדק בפניו.
    הרי הוא אדון הארץ.
    לא בכית כאן גם שהמיסים שלך ממנים את החרדים.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ''מאמרים פוליטיים'', ככה קוראים

    פעם קראו לזה, 08/09/05 12:04

    לזה היום?

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ליעל

    אורנג אוטנג, 08/09/05 11:59

    כדתי ששולל את האבולוציה, בהביטי
    בתמונתך אני מתחיל לקבל ספקות
    מכיוון שאת נראית ומדברת כמו בבון.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    את מסיתה מתוסכלת!

    שי, 08/09/05 11:56

    אין שמאלנים סרבנים ?
    על כל ימני יש לפחות 5 שמאלנים סרבנים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא נמאס לך מהשטויות שלך? (ל''ת)

    די, 08/09/05 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    צודקת !!!!!!

    אור, 08/09/05 11:37

    בצעירותי למדתי בישיבה תיכונית
    אוי ואבוי למה שהלך שם
    מסכת סנהדרין ומלכות ישראל כן !!!
    דמוקרטיה ולימודי אזרחות בחוץ רק בשביל הציון בבגרות !!!!
    לבוגר הישיבה התיכונית אין מודעות והבנה בסיסית כיצד אמורה להתנהל דמוקרטיה במקום זה הוא יודע כיצד מתנהלת ממלכת כוהנים וגוי קדוש עם מקדש ומלכות בית דוד של מלך המשיח איך אפשר בכלל לחיות בסתירה כזו ?????????
    את כל החינוך הזה צריך לבדוק ומיד...........שאם לא כן זה יהיה בעוכריה של החברה הישראלית כולה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מעדיף את יושבי הקרנות

      אחד שעונה, 08/09/05 11:55

      אני מבין שלדעתך יושבי הקרנות שבשיינקין שבכלל לא משרתים שרק חזרו ממחששות גואה למס שבועות ומשם הם בדרכם למחששות תאילנד הם הפיתרון החינוכי למדינת ישראל מוקפת האויבים??? או צעירות שמחפשות עמוק בבוידם את תמונות סבותיהן שניספו בשואה ןהולכות להתרפס עם זה בפני הפולנים [שהסיעו את הקטרים לאושויץ ולטרבלינקה ] כדי לזכות בדרכון פולני אלה הדמויות החינוכיות שעל ברכיהם יש לחנך.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    ליעל - התגובות מדהימות

    אמיר, 08/09/05 11:23

    מאמרך הנכון, רק מראה על פי התגובות שהבעיה עמוקה יותר ממה שאנו יודעים. כל המתנה נוספת לתחילת תהליך של פתרון בעיית מיקום הדת בתהליכי קבלת החלטות היא לרועץ לנו
    כן גדל פה ''עדר'' המובל ע''י אינטרסנטים קצרי רואי וחסרי יכולת להבנת תהליכים. עוד מעט גם הרמטכל יהיה לא פטריוט לתפיסתם
    תודה, תמשיכי בדרכך והלוואי שנתעורר יום אחד מחלום הבעתה של מה שגדל פה

    הגב לתגובה זו

    • תגובה שמאלנית יחידה.מעניין למה (ל''ת)

      יעל, 08/09/05 11:34

      הגב לתגובה זו

      • כי את לא יודעת לקרוא ! (ל''ת)

        גם ימנית וגם, 09/09/05 23:49

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    האישה הזאת פשוט מעצבנת !

    עינת, 08/09/05 11:20

    אטימות ורישעות הדרים בכפיפה אחת אצל אותו אדם - זה שילוב נבזי מהגרועים ביותר.
    עדיף שהאישה הזאת תכתוב על נושאים אחרים (אוכל,תיירות וכו'), רק לא פוליטיקה וחברה.

    הגב לתגובה זו

    • האם המטורפים הם רוב?

      דב נאור, 08/09/05 12:15

      איך קורה, שרוב התגובות באות מן המטורפים? אין זה, אלא שבמימון המדינה (וגם במימון האוונגליסטים הקיצוניים בארצות-הברית) משולמות משכורות לעשרות ומאות פרזיטים, היושבים ליד המחשבים, ומציפים את העיתונים בתגובותיהם, דבר היוצר מצג שווא, כאילו הם הרוב.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל החיים חיית בקיבוץ על חשבוננ (ל''ת)

    שמואל, 08/09/05 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מאמר מיותר

    מרק, 08/09/05 10:34

    כשמאלני-חילוני אני חושב שיעל עושה שירות דב, ומוטב שלא תתבטא כלל (עדיף שתכתוב על מסעדות ובילויים).
    מידת השתמטות אצלנו בשמאל, ומידת הסרבנות, עולה בהרבה על זו שבימין. ראוי שקודם נחזור למצב שבו קיבוצניקים ותושבי שכונות הצפון וערי השרון ימלאו את היחידות המובחרות. כיום כבר לא סופרים שם דתיים, אלא סופרים חילוניים...
    בקשר למה שמלמדים בבתי ספר דתיים - יש אכן בעיה עם ערכי הדמוקרטיה. אני חייב לציין שגם בבתי הספר החילוניים זה לא ממש להיט, שלא לדבר על ההישגים הירודים
    לכן, כדאי פשוט לפעול ולשתוק

    הגב לתגובה זו

    • מרגע שהופסקו הזרמות הכספים..

      מגיב, 08/09/05 11:12

      לפני כ12 שנה בערך הופסקו הזרמות ענק של כספי ציבור לקיבוצים מעל ומתחת לשולחן סכומים שהיו ללא שום פרופורציה למספרם באוכלוסיה להצדקה לתת לקבוצה חזקה ולא חלשה וליכולת המדינה לתת . מאז כל התנועה הקיבוצית על כל רעיונותיה היפים והאידיולוגיות שלה צנחו והתמוטטו כלכלית אידיולוגית ופיזית ומאז כבר לא מאכלסים יחידות מובחרות לא מתגייסים לקרבי ואפילו לא מתגייסים כלל עוזבים את הקיבוץ ומאכלסים מחששות בגואה ובתאילאנד . זה באשר לבני הקיבוצים . באשר לבני שיינקין הרצליה פיתוח וכפר שמריהו פשוט מדובר במפונקים ובפארטאזיטים שהם חכמים מלהגיד איני רוצה לשרת כי אני מעדיף להשאר בבית ולישון עד מאוחר מחובק עם החברה שלי אז הם מספרים על '' צבא כיבוש'' ותירוצים אחרים כדי ליפייף את הפרזיטיות ולעטוף אותה בעטיפה אידיאולוגית . מזלה של מדינת ישראל שישנם אלפי בחורים יהודיים ישראלים ציוניים גאים בעמם בתורתם ובאמונתם שבשמחה רבה ובהקרבה ומתוך אידאולוגיה ללא עוררין בצדקת הדרך ממלאים את שורות היחדות הקרביות והיחידות המובחרות ואינם נותנים לעצמם שום הנחות . נכון שנוער זה הוא התרסה ליעל פז מלמד ולכל מה שהיא מיצגת ולכן הם כצנינים בעיניה והיא מנצלת את הבמה שניתנה לה כדי להשמיץ אותם

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    שאלה בעייתית בסוף המאמר

    דובי, 08/09/05 10:30

    השאלה שלך בסוף המאמר מכניסה גול עצמי -

    לכאורה, אם השמאל בהמוניו היה בצה''ל התשובה לשאלתך היתה שהשמאל ישמור על ההתנחלויות. אבל עצם זה שהעלית את השאלה בצורה הזאת, מראה שאת יודעת שכשהימין יסרב לשרת בקרבי, באמת לא ישארו שם יותר מדי אנשים...

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    המדינה מממנת סרבנות שמאלנית

    אזרח, 08/09/05 10:20

    להעיף פרופסורים שיוצאים נגד מדינה. שיעבדו במכללות פרטיות ולא יחיו על חשבון משלם המסים.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הסרבנות התחילה בשמאל

    שמאלני לשעבר, 08/09/05 09:55

    בואו לא נתבלבל ונבלבל:
    הסרבנות היה נחלתו של השמאל עוד מימי מלחמת לבנון והאינתיפדה הראשונה.
    האליתות של השמאל שיבחו והללו את קומץ הסרבנים של השמאל, התקשורת קידמה יחצנה ושיבחה, אבל הסרבנות של השמאל כשלה.

    היא כשלה בגלל שלא מספיק אנשים קנו את התיאוריות ההזויות על חיילי צה''ל פושעי המלחמה - כאשר הפלשתינים מפעילים על ימין ועל שמאל.

    היא כשלה גם בגלל שהשמאל מהווה מיעוט קטן מאוד בקרב הצבא הלוחם !!
    מה לעשות האמת כואבת...

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אני מתפעל'' מהאובייקטיביות ''

    אזרח שואל, 08/09/05 09:50

    האובייקטיביות שלך וה''אמת'' שהם נר לרגליך ממש מעוררים התפעלות אם מדברים על סרבנות איך את רואה למשל את התמונה של רבין על הבמה מחבק ושר עם אביב גפן אחד שלא היה בצבא והיה גאה במעשהו וקרא לנוער שלא לשרת בשטחים ולא לשרת בצבא כיבוש . מה הבדל בין חייל שמסרב לשרת בשטחים לבין חייל שמסרב להשתתף בפינוי?? חוץ מהעובדה שסרבן אחד הולך בתלם שלך ואילו הסרבן השני נמצא בקבוצה היריבה . ואני כמו חמור גרם שכמותי סברתי לתומי שיש דבר כזה '' יושר עיתונאי '' .אגב שאלה מדוע אינך כותבת מילה לא את ולא אף עיתונאי על אחת הזוועות שעליהם דיווח מבקר המדינה אודות 39 חולים שמתו עקב ניסויים רפואיים שבוצעו בגופם עי רופאים ללא ידיעתם ובניגוד לחוק מה היו אלה 39 עכברי מעבדה ??? או שימה העובדה ש19 מהם מתו באיכילוב תחת ניהולו של פרופ ברבש מרתיעה אותך ועורכי עיתונים להכנס לפרשה זו . כן זה אותו פרופ ברבש שאת וחבריך יכולים תמיד להתקשר אליו ומיד יסדר צינטור מהיום להיום [ על חשבון התור של סויסה שמחכה שבועות ] למקורב שלכם ?? האם העובדה ש39 החולים הם משכבה סוציואקונומית נמוכה [ הן הרופאים לא יבצעו ניסויים רפואיים בניגוד לחוק על תושבי רמת אביב או כפר שמריהו ] ואילו הרופאים הם מקורבים של חכים של שרים של בכירי הפרקליטות המושחתת ושל בכירים בעיתונות גרמה שאיש לא דן בפרשה מזעזעת זו.??? אז לפחות אל תופיעי את וחבריך כמגיני הצדק .

    הגב לתגובה זו

    • עד מתי רשעים יעלוזו? עד ביאת (ל''ת)

      גואל צדק!!!!!!, 08/09/05 12:16

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    המדינה מממנת כבר עשרות שנים

    על דאטפת אטפוך, 08/09/05 09:36

    פעילות לחתירה תחת אשיות קיומו הפיזי והרוחני של העם היהודי.
    נכון, יעל פז מלמד מייצגת את המדינה, שהיא האויב מספר אחת של העם היהודי.
    מדינה שהובילה את העם הזה למלחמות שקיצן לא נראה, באמצעות נסיגות וכניעות לאימפריאליזם הג'יהאדי.
    ה''סרבנים'' חייבים להבין סופית, שהם יהודים ומקומם לא יכירם בצבא מדינת האויב!
    יעל פז תמשיך לכתוב, עד שתעמוד לדין באשמת סיוע לרצח העם היהודי!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מנת ההסתה היומית

    אלי, 08/09/05 09:32

    כל יום צריך הרי להסית נגד המתנחלים.
    היום תורך לעשות את זה.
    עשית את עבודתך בנאמנות.
    כל הכבוד.
    אני מקווה שטוב לך עם הכסף שאת מקבלת על עבודה נלוזה כזו.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ההלכה תמיד מעל המדינה

    דובי, 08/09/05 09:31

    כן, גברת פז-מלמד. ההלכה היתה נר לרגלינו לפני שהמדינה קמה. אם אין התנגשות, טוב מאוד. אבל אם המדינה בכוונה תחילה מעמתת את עצמה עם ההלכה, אנחנו תמיד נעדיף את ההלכה.

    נ''ב - על ''מכתב השמיניסטים'' שמעת? זה היה מכתב של שמינסטים שמאלניים שסרבו לשרת בצה''ל. את מבינה? כל דבר לא לגיטימי שהימין עשה, השמאל עושה לפניו. העניין הוא שהימין עושה את זה יותר טוב, וזה מה שמעצבן אותך. אם אצלכם חתמו עשרות, אצלנו חתמו מאות. אז כשאת אומרת שהשמאל לא מסרב, שלי נעלייך. השמאל סרב ומסרב, וגרוע מכך - משתמט. בואי נשווה מה יש יותר בחיילו הקרביים (שהם החיילים האמיתיים, לא הג'ובניקים מהקריה שפינו אותנו) - ימין או שמאל.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם חלק מדבריך

      אזרח מגיב, 08/09/05 10:07

      איני דתי ולכן איני מסכים עם זה שההלכה קןדמת למדינה . הייתי מסכים איתך אם היו מחייבים חייל דתי לאכול טריפה או סתם לחלל שבת ללא סיבה בטחונית כל השאר זה לא הלכה אלא פוליטיקוהלכה וחוץ מזה שכתוב דינא דמלכותה דינא . זה יהיה מאוד מסוכן שכל אחד יערבב הלכהופוליטיקה . מליוני אנשים נרצחו בעינויים בגלל שמנהיגים החליטו שהיריב הוא כופר באלוהים והם ערבבו דת ומדינה . הסיפה של דבריך אכן מקובלת עלי . ואני כחילוני אך ציוני גמור לא שוכח לרגע ...כי אחים אנחנו...

      הגב לתגובה זו

    • המדינה הוקמה למרות ההלכה

      ציונית, 08/09/05 12:25

      *ובניגוד* לדעת רוב אלה שההלכה הית ה ''נר לרגליהם''

      הגב לתגובה זו

      • ההלכה הקימה את המדינה

        אאא, 08/09/05 22:43

        המדינה הוקמה ע''י אנשים מאד מאד דתיים.
        תקראי קצת על העליה ה 1 לפני שאת פולטת שטויות.
        פלישת הסמולנים הקומוניסטים הלבנים למזרח התיכון,בעליה ה 2,היא היא סופה של המדינה היהודית ותחילת הסכסוך בין היהודים לערבים.

        הגב לתגובה זו

    • אין להלכה יכולת לנהל מדינה...

      אדי, 08/09/05 20:12

      המדינה הוקמה בידי ציונות חילונית רציונאלית, שהצליחה במקום בו נכשלו תנועות דתיות משיחיות.
      הפוליטיקה מתפשרת עם המציאות, תוך ניסיון להפיק ממנה את המייטב.
      הדת לא יכולה להרשות לעצמה פשרה. כאשר ההלכה מתנגשת עם המציאות היא מנסה לכפות עצמה, ומובילה לחורבן.
      כך היה במהלך ההיסטוריה של עם ישראל, ואסור לנו לחזור על השגיאה הזאת.

      הגב לתגובה זו

      • ההלכה יכולה לנהל מדינה

        אאא, 08/09/05 22:42

        כל התנך מתאר תפקוד של מדינת הלכה.
        הסמולנים הלבנים שפלשו למזרח התיכון לא יכולים לנהל מדינה.
        ראשית,הם מחוייבים לשמירת שלטון האפרטהייד הפיאודלי שלהם.
        שנית,הם מחוייבים לאינטרסים של האיחוד האירופי והבית הלבן,שבלא מעט נושאים מנוגדים לאינטרסים של היהודים בישראל.
        אי אפשר לנהל מדינה,כשהשכבה ששולטת במדינה כופה על המדינה אינטרסים המסוכנים לקיומה,כדי לשאת חן בעיני גורמי חוץ.

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    EU paid, Arab owned gadfly

    Ilan, 08/09/05 09:28

    And that pretty much sums her up

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    פזמלמד לא נמאס לך? (ל''ת)

    אזרח, 08/09/05 09:21

    הגב לתגובה זו

    • למה שיימאס? היא רואה בהגשמת (ל''ת)

      חזון החידלון!, 08/09/05 10:09

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    כבר לפנייך ניסו לסגור ישיבות

    ד, 08/09/05 09:20

    את התרגיל הזה אנחנו מכירים. החל מהמן הרשע שידע ללחוש על אוזנו של אחשוורוש ש''ישנו עם אחד.. ודתי המלך אינם עושים'' דרך שליטים, כמרים, שיי'חים ומה לא - כולם ניסו ''לטפל בבעיה'' של לימוד התורה.
    גם רומי הגדולה (זאת ששלטה בעולם כאלף שנה) ניסתה לעשות זאת.
    איך אומר השיר - עברנו את פרעה נעבור גם את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    למה הסדרניקים משרתים רק חצי- (ל''ת)

    1.5 במקום, 08/09/05 09:17

    הגב לתגובה זו

    • אז שמע את עובדות החיים -

      הפז הזה אור, 08/09/05 09:43

      חתני, בשעתו, הצטרף לישיבת הסדר, כי בצבא רגיל לא היה לו סיכוי להגיע לקצונה, בגלל סעיף עינים.
      לישיבות ההסדר ניתנת מכסה של מיועדים לקצונה, והן יכולות לשלוח את המורעלים (שהם רבים). חתני הלך לקורס קצינים.
      מן הון להון, הוא מ''פ קרבי מיל. שעושה במשך השנה יותר ימי מילואים, מן הממוצע שאני מכירה, למרות שכל בני המשפחה המורחבת, קרביים בצה''ל (מקווה שיפרשו עכשו).
      חתני רץ למילואים, למרות שהוא אב לששה, ועצמאי (מהנדס) בעבודתו, שימי המילואים לא מוסיפים לו... וכן, הוא גם מתנחל!
      הכי עצוב, שהיעל פז מלמדים, הצליחו במשך עשרות שנים, של עבודה בלתי נלאית, להפוך את העם היושב בציון, למוביל האנטישמיות הבינלאומית.
      העם היחיד בעולם, המבצע היום את מדיניות היודן-ריין, מחריב קהילות יהודיות, ודווקא בארץ ישראל, ומסיבה אחת בלבד - שנאת ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • שכחת לספר פרט אחד קטן :

        אפילה צועקת, 08/09/05 12:40

        חייל הסדר שהולך לקורס קצינים מתחיל לקבל תנאי קבע אחרי שירות של שנה ורבע. כלומר אם חייל רגיל חייב לחתום קבע של שנה לפחות כלומר משרת 4 שנים כששלוש מהן כחייל בסדיר עם משכורת עלובה של סדיר , קצין ההסדר גם אם הוא חותם שנה יוצא ששרת פחות מחייל פשוט רגיל . אם זו לא אפליה שזועקת לשמים , אם זו לא יריקה בפרצוף של כל החיילים והצוערים האחרים - אנני יודעת מהי !

        הגב לתגובה זו

      • לחותנת - או שאת משקרת

        או שהוא שיקר, 08/09/05 12:46

        נדיר מאוד שסעיף עיניים מונע מהליכה לקורס קצינים . רק ביחידות מאוד מיוחדות כמו טייס יש משמעות פוסלת לסעיף עיניים. לכן הסיפור שלך נשמע מצוץ. אם את מתעקשה שהוא לא היה כשיר לקצונה כחייל רגיל והשתרבב לקצונה בהסדר - אז זה עוד יותר חמור - אם כי לא הגיוני לחלוטין.

        הגב לתגובה זו

        • לא אני משקרת ולא הוא שיקר.

          יש לתת גט כריתו, 09/09/05 01:24

          וזה היה לפני כמה שנים טובות. אולי תנאים השתנו. אולי גם לא ממש הבנתי את דיקדוקי סף הקבלה לקורס קצינים.
          מכל מקום, הוא עושה המון מילואים, פיקודיו אוהבים אותו מאד. הוא מה שנקרא ''מורעל'' על הצבא, או לפחות היה, עד הפוגרום בגוש קטיף. עכשו דברים ישתנו אצל חיילים רבים בציבורנו.

          הגב לתגובה זו

      • נו אז מה??למה שחובש כיפה ישרת (ל''ת)

        ברגיל רק חצי ??, 08/09/05 13:07

        הגב לתגובה זו

        • חייל הסדר משרת חמש שנים

          הלימוד קשה יותר, 09/09/05 01:21

          כשחייל רגיל עושה שלש שנים, לפעמים כאפסנאי, או סתם טוראי מושתן, חייל ההסדר, בזמנים שאינו בשירות פעיל, לומד במשך רוב שעות היום. והוא עושה זאת חמש שנים.
          והוא נעשה אדם הרבה יותר חיובי, מן החייל שלובש מדים וזולל ואפלים. הרבה יותר קל לעשות שלש שנים כחייל, בלי לימוד הגמרא, מאשר את השירות שעושה חייל רגיל וריקנים, שמיד לאחר השירות יוצא לחו''ל.
          נראה אתכם יושבים רק יום אחד ללמוד גמרא.
          השירות שלהם לעם היהודי הוא גדול יותר, ללא שום השוואה משירותו של חייל רגיל.
          אך בעיניכם להיות חייל בור ועם הארץ, זו קדמה ולהיות חייל ויהודי טוב ומשכיל, זו השתמטות.
          בקיצור, הם עושים הרבה, הרבה יותר למען העם והמדינה.

          הגב לתגובה זו

    • עדיף

      יעקב, 08/09/05 09:47

      שההסדרניקים ישרתו חצי תקופה מאשר לא כלום, כמן המקועקעים ובעלי הפירסינג מרח' שינקין שאינם משרתים, ומציגים את עצמם כפסיכים ראה ערך ''זמרים'' למינהם.

      הגב לתגובה זו

      • כמה ''זמרים'' כאלו יש ?

        כמה אנשים גרים, 08/09/05 12:43

        כמה נוח לכם לחיות את השקר הזה , ובכן רוב הגדול של חיילי צה''ל הם חיילים חילונים , שמאלנים מרכז , עולים , מזרחיים וכו'. ברמת אביב ג וברמת השרון יש אחוזים גיוס מהגבוהים , אז תפסיקו לרמות את עצמכם , יש הרבה בציונות הדתית שהולכים לישיבה וכלל לא עוברים בצה''ל - בדיוק כמו החרדים , ונהנים מקצבאות של אברכים - בדיוק כמו החרדים .

        הגב לתגובה זו

      • איזה תשובה טיפשית-הזמרים וכו' (ל''ת)

        הם היוצאים, 08/09/05 13:05

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    מימון של מי???

    דודו, 08/09/05 09:17

    בכל חודש ההורים שלי שילמו 1500 ש''ח במשך 6 שנים האם זה במימון המדינה?
    תבדקי כמה תקציבים מופנים לבית ספר תיכון חילוני וכמה לישיבה תיכונית? תבדקי את אחוז המתגייסים ליחידות הקרביות מבוגרי הישיבות לעומת בתי ספר רגילים ורק לאחר שתראי את כל הנתונים האלה תתחילי לדבר לא סתם כל אלה שפינו היו ג'ובניקים בעוד שחיילי מדינת ישראל הקרביים שומרים על המדינה אחיהם מהמשטרה הצבאית מפנים יישובים- ביקרת פעם בצריפין? בקריה? בתל השומר? כמה חיילים דתיים יש שם לעומת חילונים?
    אני מקווה שההתנתקות לא היתה לשוא ושזה לא יתפוצף לנו בפנים הרי חברייך הנאורים (שכנינו) לא עושים לינץ באנשים לא לוקחים את החוק לידיים לא מנסים בכוונה תחילה לפגוע בילדים חלילה הם רק מנסים לחיות בשלום לאכול לבנה וזעתר ורק בגללנו הם מתנהגים כך, נכון??? את האינתיפדה אנחנו יזמנו הפיגועים מגיעים לנו - אני בטוח שבנך לא משרת בצבא ואם כן הוא היה יכול להגיד לך כמה חיילים מיותרים יש הרי מה שחסר זה פריירים שיסכנו את החיים שלהם והדתיים כנראה מתנדבים לכך יותר מאחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ''תארו לעצמכם''..זה קרה מזמן!

    אור, 08/09/05 09:14

    מכתבי השמיניסטים המהוללים, עטורי תשבוחות מאנשים כמוך, תלמידים שמומנו בבתי הספר של המדינה לסרבנות והמרדה, כלשונך.
    זה היה צפוי עד שיעמום שכשהימין ינקוט בשיטה דומה, פתאום יקפצו כל אבירי השלטון,החוק והצדק, ויפסקו שעכשיו,פתאום, זה לא בסדר.

    הדבר היחיד ששווה תגובה פה זה האטימות והניתוק שלך מהמציאות, שמאפשרים לך לכתוב באופן כזה.

    הגב לתגובה זו

    • אילו לא אטימות ולא ניתוק!

      זו שנאת ישראל, 08/09/05 09:46

      אני עוקבת אחרי הפז-מלמד כבר הרבה שנים. האשה הזו היא מהסוג הגרוע מכולם, היא לא רק שונאת ישראל, יש בה רישעות בסיסית. אולי יש לה חיים דפוקים, אולי משהו אחר. אבל היא גלולת רעל, שאינו כלה לעולם.
      בספר ''תולעת יעקב ודוד ישמעאל, מוקדשות שורות, להדגשת הצביעות של היצור הזה!

      הגב לתגובה זו

      • ואת אוהבת ישראל?

        יוסי, 08/09/05 19:17

        פשיסטית שונאת אדם

        הגב לתגובה זו

    • השמאל יגיד שזה שונה

      דובי, 08/09/05 10:16

      הטיעון השמאלני יהיה: כשהשמיניסטים השמאלנים סרבו, זה היה מתוך חשיבה עצמית, אבל כשהימין מסרב, זה בגלל ששטפו להם את המוח. עובדה שיש הרבה אצל הימין, ומעט בשמאל.

      לא יעלה על דעת השמאלנים לחשוב, שאם כ''כ הרבה שמיניסטים עכשיו בוחרים שלא להתגייס, זה בגלל שצה''ל חצה קו אדום ברור מאוד.

      הגב לתגובה זו

      • אבל איך היא כותבת ככה, כבלעם,

        אור, 08/09/05 22:40

        בלי לקלוט את עוצמת הסתירה שבדבריה? הרי היא באה לקלל ויוצאת מברכת, האמנם אפשרי כזה חוסר מודעות עצמית?

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    איזה דבילית

    רפול, 08/09/05 09:12

    אני מאד מקוה שבעיניני מזון וטיולים היא מבינה קצת יותר מאשר בנושא שכתבה עליו.
    חבל על ההתייחסות אליה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הבעייה שהישיבות ''מגוייסות'' (ל''ת)

    פוליטית ,בהטפה, 08/09/05 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    את מתבלבלת-הסרבנות מקורה בשמאל

    יונה, 08/09/05 09:12

    ואחר כך קשה היה לעצור את החור בסכר.נא לדייק

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מי זה פנחס וולרשטיין?

    אהרון א., 08/09/05 09:11

    עד היום אין לי מושג מי הוא הדמות הנפוליונית-יהודונית הזאת? ראש מעוצה? ראש ממלכת יהודה, או נשיא של איזו מדינת הלכה? מי מסוגל להגדיר את הפלא הזה שעל בימות בידור היה קוצר תהילה?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    יש רק דרך אחת לטפל במשיחיים

    55, 08/09/05 09:10

    למחוק את הבתים שלהם. אין ממש עם מי לדבר, פשוט למחוק את הבתים ולזרוק אותם משם.

    עשינו את זה בגוש קטיף ונעשה את זה ביהודה ושומרון.

    הגב לתגובה זו

    • ואח''כ

      משה, 08/09/05 09:34

      נמחוק את בתי הכנסת והישיבות.
      נשרוף את התלמוד המשיחי ואת כל ספרי היהדות.
      אח''כ את ארכיון הרצל המשיחי ואת בן גוריון הפנאט.
      נשמע מוכר?

      הגב לתגובה זו

      • עכשיו אתה מגזים...

        דובי, 08/09/05 10:14

        הוא דיבר ''רק'' על להרוס את הבתים למתנחלים, ולזרוק אותם לרחוב, ואתה לקחת את זה למקום קיצוני...

        הגב לתגובה זו

    • טפילים

      ל-8, 08/09/05 11:30

      זו לא הדרך,על תחשבונך תיבנה להם בית אחר הם עשקו,גזלו ושדדו מאיתנו עשרות מליארדי דולרים היו צריכים להשאיר אותם שם כי שם מקומם אבל יש עוד תקוה נפריד את הדת מהמדינה והם יפשטו את עורם שלהם וינקרו בבשרם הפרטי.
      חמסנים עלובים נמאסתם!!!!.

      הגב לתגובה זו

    • שלום עכשיו -התנועה הכי משיחית

      יוסי, 08/09/05 17:24

      ''השלום'' התפוצץ להם בפנים ועדיין הם לא נרגעו
      רוצים הכל ועכשיו ועכשיו ועכשיו - כמו תינוקים

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    דין השמאל

    דוד, 08/09/05 09:01

    אז עכשיו זה טופח על פרצופנו. בחסות המדינה, ובמימון מלא שלה, הוציאו גל''צ בוגרים שמכירים רק דין אחד: דין השמאל. ואם ישנה התנגשות בין דין המדינה לדין שמאל, אז הם מתנתקים מן המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    קראתי בעיון והבנתי שאת לא יהוד (ל''ת)

    אלאקצא, 08/09/05 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    יעל - את מנותקת מהמציאות

    ירושלמית, 08/09/05 08:56

    אני תוהה אם את מנותקת מהמציאות או שבויה בקונספציה שבנית לעצמך.
    בדרך כלל הכללות והדבקת סטיגמות מתאימה לאנשים שלא למדו, שלא פיתחו אופקים, אבל את???
    את כותבת ידועה, דעתנית...
    הזמיני עצמך לישיבה תיכונית ותמצאי שם את ארץ ישראל הטובה.
    תמצאי שם תלמידים ברדקיסטים, חמקנים משיעורים, למדנים, שחקני כדורסל מעולים ובין מבחני הבגרות שלהם גם נבחנים באזרחות ובשיעורי חברה מדברים פתוח על כל הנושאים וכשיש להם זמן הם עושים הרבה מעשי חסד במיוחד בתנועות הנוער שלהם השוקקות חיים וגם מתאהבים פה ושם....
    חיים רגילים נורמליים - יהודיים וציונים כאחד.
    בקרי אותי פיסית ואחר כך בקרי אותנו במאמר................

    הגב לתגובה זו

    • כמאה מיליון אנשים שילמו בחייהם

      אדי, 08/09/05 21:02

      במאה הקודמת, נטבחו בידי תנועות אידיאולוגיות, שהיו מורכבות מאנשים טובים שלמדו בבית ספר, האזינו למוסיקה, שיחקו כדור סל...
      וכאשר נקראו לדגל על ידי מנהיגים מגלומנים, שקראו תגר על המציאות, הם הלכו ללא היסוס וביצעו מעשי זוועה מתוך אמונה שהאידיאולוגיה היא הצדק, והיא מעל הכל.
      החילוניות היום, דוחה אידיאולוגיה. אנשים רבים מבכים (בטעות), את העולם נטול הערכים בו אנו חיים, משום שאינם מבינים את העולם המפלצתי שיוצרות אידיאולוגיות.
      הדת דומה לאידיאולוגיה מבחינת היכולת לחנך את הנוער, ויש לברך על היכולת הזאת.
      בשעה שהדת מאמצת לעצמה אידיאולוגיה לאומית, היא עלולה להפוך למפלצת רצחנית, כמו האידיאולוגיות שקדמו לה.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    עליונות ההלכה

    שי, 08/09/05 08:47

    שלא לא יהיה לך ספק אני יושב בישראל משום שיש מצווה לגור ברץ ישראל. אני מעדיף שלטון של יהודים . עדיף לגור ברץ ישראל עם שלטון זר ולא בארה''ב גם אם הנשיא וכל המימשל היו יהודים. כדאי שתשימי לב מה כתוב במי שברך לחיילי צה''ל '' העומדים על משמר ארצנו'' המדינה לא מוזכרת. המדינה היא רק מכשיר ולא העיקר. ולכן כאשר המדינה והצבא לא ממלאים את יעודם אין סיבה לרוץ להתגייס. ודאי שההלכה גוברת על החוק, אם אינך מאמין בכך אינך דתי. בדרך כלל אין התנגשות. אבל אם יש התנגשות ברורה התוצאה.חוץ מזה ממתי ולרשטיין ורבני צהר מבינים מה שקורה אצל הנוער. הנוער יותר דתי מהם גם אם הכיפות נראות קטנות ושטוחות.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא על חשבונך

    ניר, 08/09/05 08:39

    התשלום שלי עבור כל ילד לישיבה התיכונית הגיע ל1300 ש''ח לחודש. לישיבת ההסדר בה לומד בני אני משלם 1000 ש''ח לחודש. אנו ראינו במדינה את ראשיתו של תהליך הגאולה. אבל המינה אינה מדינה יהודית אלא סתם מדינה שבה הממשלה מורכבת מיהודים, אין שום מצווה דתית לשרת בצבא של מדינה כזו, בדיוק כמושאם בארה''ב המימשל כולל הנשיא היו יהודים לא היה כל מצווה לשרת בצבא. מי שניתק את המדינה מהתורה, מארץ ישראל והביא כמליון גויים צריך היה לדעת שיש לכך מחיר והוא שיש ישראלים ויש יהודים. בין הישראלים יש חובשי כיפה בין היהודים יש הרבה חילוניים אבל כנראה אלו שני עמים.

    הגב לתגובה זו

    • מי מדבר על מצוות שירות בצבא? (ל''ת)

      עד לאן הולך, 08/09/05 09:21

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל פעם שנידמה ש...

    יוני הזועם, 08/09/05 06:53

    כבר אי אפשר להתעצבן יותר מאנשים כמוך, זה קורה שוב.
    שכחתי שאת והדומים לך (למזלנו אין הרבה כאלה) נושאים בגאון (ובבלעדיות..) את דגלי הנאורות וההשכלה, וכמובן יודעים טוב מכולם את המושג צדק על פירושיו...
    את אדם הזוי, מעצם הגדרתך כאדם ה''מתמקד בהעלאת השקפת עולמו של השמאל..'' וכו' וכו'.
    שינאתך לכל אלו שאינם דומים לך (בעם היהודי כמובן..) מעבירה אותך על דעתך. תצהלי ותשמחי לאיד כל עוד את יכולה, כי זה לא יימשך לעד, ובעתיד לא יהיה מקום לתבוסתנים כמוך בעם שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • יוני צודק במאה אחוז!! (ל''ת)

      כותבת נגועה, 08/09/05 08:48

      הגב לתגובה זו

    • אתה מוציא ''מהעם שלנו'' ומתלונן

      על סובלנות, 08/09/05 09:15

      אופייני
      חה חה

      הגב לתגובה זו

      • אינכם יהודים לפי כל פרמטר

        אאא, 08/09/05 22:20

        מקובל.
        זה שבאירופה ראו בכם יהודים לא הופך אתכם ליהודים.
        לא אירופה תחליט מי יהודי ומי לא,או מה מוסרי ומה לא.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    יעל פז גדלה בחסות המדינה ...

    אברהם, 08/09/05 06:40

    ולא יודעת להבחין בין רובוטים לבני אדם
    בין אידיאולוגיה לנהיליות
    בין מצפון לבין כהות חושים
    בין ייסורי הנפש לבין עצימת עינים

    וכל זה בחסות המדינה

    הגב לתגובה זו