• 82.

    מה?

    מישמיש, 27/04/08 14:26

    מי יתנהג ככה עים חיה?
    סלחו לי הענין של הפרוות דוחא ברמות!

  • 81.

    מה?

    מישמיש, 27/04/08 14:19

    מי יתנהג ככה עים חיה?
    סלחו לי הענין של הפרוות דוחא ברמות!

  • 80.

    וואי זה נורא...

    מיכלי, 08/10/07 22:35

    מלא אנשים חושבים שזה נוראי וגם אני זה התעללות לגמרי... =[ אני אישית לא מסתובבת במעילים מפרוות ודברים כאלו מסכנים כל הבעלי חיים האלה הם לא יכולים לעשות שומדבר נגד זה זה לא אשמתם....
    אני בעד שצריך לעשות משהו עם זה...

  • 79.

    אסון באמת כל השרלילות צריכות לראות

    חיים, 05/09/07 12:27

    לא מאמין שאחרי שיראו דבר כזה ימשיכו לקנות מעילי פרווה בטח לא מפרווה אמיתית אלה מדובר בשרלילה אמיתית שלא רואה ממטר
    הלואי שאפשר היה לפתוח חווה להצלה של החיום החמודות והמסכנות הללו ושהסינים הנוולות הללו ירויחו את לחמם ממכירת חיות לגידול ולא לצורך הפרווה שלהם אולי זו הזדמנות ליבואנים של בעלי חיים ולו כדי להציל את הבעלים חיים המסכנים הללו הייתי דורך על הסיני הזבל ההוא שדרך על הדביבון בדיוק באותה מידה בה הוא דרך חרות הסינים הללו אנשים רעים צריך להפיץ את הסרט הזה בכל העולם אני אישית מנסה לראות כיצד ניתן להוןריד את הסרט על מנת להפיץ אותו ברבים עדיף מאשר לשלוח לינק

  • 78.

    מזעזע (ל''ת)

    עמיאל, 27/12/05 00:01

  • 77.

    איזה מסכנים..

    :(, 29/09/05 23:58

    לפחות שיהרגו אותם ככה הם לא ירגישו ת'כאב...איזה מסכן הוא עדיין חיי אחרי שהפשיטו את פרוותו...ומה זה המוות האכזרי הזה? מנפצים להם את הראש..שיהרגו אותם שרעל או לא יודעת מה רק שלא יגרם להם סבל...
    :(

  • 76.

    מעניין אם ג'ניפר לופז ראתה

    טבעונית, 17/09/05 20:40

    את הסרט הזה. אם היא ראתה וממשיכה ללבוש פרוות, סימן שאין לה טיפה של חמלה ורגש אנושי, והיא אטומה ומפלצתית לא פחות מתעשייני הפרוות עצמם.

  • 75.

    הם צריכים לראות את הסרט הזה

    טבעונית, 17/09/05 15:31

    כל האנשים שעוסקים ב''תעשייה'' הזו, וכל האנשים שמשתפים פעולה עם התעשייה הזו, כולל אנשי החברה הגבוהה שלובשים גופות של חיות. זה פשוט שיתוף פעולה עם רוצחים. בעיני האנשים האלה גרועים לא פחות מטרוריסטים שהורגים בני אדם. מי נתן לנו את הזכות לנצל ככה את החיות? אנחנו בעלי חיים בדיוק כמותם. אמנם יותר אינטליגנטיים, אבל זה בוודאי לא נותן לנו שום יתרון. קראתי חלק מהתגובות, ופשוט הזדעזעתי - הסרט מפוברק?! מי שכתב את זה, בוודאי לא רוצה להשלים עם כך שהסרט הוא אמיתי. לא נוח לו עם זה. אבל ארגונים למען בעלי חיים בוודאי לא יענו בעלי חיים בצורה כל כך נוראית כדי לקדם את מטרותיהם. להרוג מותר ולענות אסור? - נו באמת. לפי זה, גם מותר להרוג סתם ככה בני אדם תמימים אם לא מענים אותם קודם. אין פלא שאני שונאת בני אדם (את רובם בכל אופן) - האדם זו החיה האכזרית ביותר בעולם!! תראו לי עוד חיה אחת בטבע שהורגת מיליונים מבני מינה כל שנה בצורה שיטתית, אכזרית ומכוונת, ואפילו לא בשביל אוכל. לא קיימת חיה כזו. רק אנחנו. מי לכל הרוחות נתן לנו את הזכות לנצל את בעלי החיים למטרותינו? רוב בני האדם חושבים שהם נעלים יותר מן החיות, אבל הם טועים. זו הדיעה שלהם בלבד. הם החליטו על כך, אבל זה לא אומר שזה נכון. גם הנאצים החליטו שהם נעלים יותר מבני אדם אחרים ועל כן מותר להרוג אותם. האם העובדה שחיות לא יכולות לדבר, ואולי פחות אינטליגנטיות מאיתנו, נותן לנו את הזכות לנצל אותן למטרותינו הנפשעות?! ואפרופו אינטליגנציה - זה דבר יחסי. קחו את האדם הכי אינטליגנטי בעולם המודרני, לדוגמא, פרופסור לפיזיקה גרעינית, ושימו אותו בסוואנה אפריקאית בלי מים, אוכל, ציוד והכנה מוקדמת, הוא לא ישרוד. אז איפה האינטליגנציה שלנו? היא טובה רק לעולם המודרני, אבל חסרת תועלת לחלוטין באיזורי טבע פראיים שהאדם עדיין לא כבש. אז איזה יתרון היא נותנת לנו? היא בוודאי לא נותנת לנו את הזכות לנצל בעלי חיים תמימים, שבדיוק כמונו, חשים כאב ויש להם רגשות. האדם הוא בסך הכל חיה אחת מיני רבות, אמנם חיה יוצאת דופן, אבל עדיין חיה. חלק מהטבע. וככאלו, כדאי שנתנהג בצניעות ולא נהרוס את העולם שמסביבנו. ביוונית קוראים לכך היבריס - חטא הגאווה, שמביא לתוצאות הרות אסון. ודבר נוסף - אין ספק שביום מן הימים המין האנושי ייעלם, כמו מינים רבים אחרים שנעלמו במהלך האבולוציה, כי אנחנו כפופים בדיוק לאותם חוקי טבע כמו החיות. ותחשבו על זה.

  • 74.

    חרם צרכנים על קסטרו!!! (ל''ת)

    אולגה, 16/09/05 19:22

  • 73.

    ענת, כל הכבוד!

    דני ברקובסקי, 13/09/05 15:53

    שמעתי עכשיו את התכנית ''יש עם מי לדבר'' , כל הכבוד על קור הרוח ועל כמות הדוגמאות ועל משיכת הדיון לאפיקים שלך!

  • 72.

    זה מתחיל בגל אחד....

    רחל, 12/09/05 20:57

    אם כל אחד מאיתנו יעשה מעשה כנגד התופעה האכזרית של לבישת פרוות ויפיץ את משנתו זו ברבים אז גל אחד קטן בסופו של דבר יחולל סערה בלבה של תעשיה שטנית זו.
    זה מתחיל בגל אחד...

  • 71.

    החרמת קסטרו

    נועה זליבנסקי, 12/09/05 17:11

    חייבים בכל דרך לא להרפות מקסטרו ולשכנע את כל החברה הצעירים להחרים אותם בכל הארץ בכל החנויותלא להתבייש להראות את האכזריות שבה מיוצרים המעילים שלהם או שאר פריטי הביגוד להפגין כל ימות השבוע עם כל הארגונים עם תנועות הנוער הלחץ בטוח יעזור

  • 70.

    מזעזע!!

    מתן, 12/09/05 14:29

    גועל נפש מה שעושים לחיות בקסטרו הם צריכים להתבייש בזה!
    אני אישית התחלתי להיות צמחונית כבר חודש (אמנם לא הרבה זמן אבל תמיד טוב להתחיל) ואני חושבת שזה ממש לא גאווה לנצל את החיות ככה ואם כבר הן מתות (למרות שגם זה לא בסדר) לפחות שימותו בלי לסבול ולא לפשוט את העור שלהם ורק שאחר כך ימותו!
    כל מי שעוד לא מחרים את קסטרו – שיתחיל להחרים ומהר!!!

  • 69.

    לענת רפואה

    אורי, 12/09/05 09:42

    אני אמנם חתמתי על העצומה, אבל במחשבה שניה אינני בטוח שקסטרו היא הכתובת למאבק הכל-כך מוצדק הזה (ראיתי את הסרט והתופעה פשוט מזעזעת ולא אנושית!).
    כפי שאת עצמך כתבת, לא ידוע אם קסטרו עצמם מייבאים סחורה שמיוצרת בשיטות מחרידות כאלה, כך שלא בטוח שהענשת קסטרו היא הפתרון.
    הפתרון צריך להיות ברגולציה מתאימה (ואני תקווה שיש לך את הכוח וההשפעה הדרושה לשם כך), למשל: תקנות שידרשו תו תקן מסוים על סחורות מיובאות מחו''ל (תקנות כאלה קיימות בנושאים אחרים). אותו תו תקן יינתן לאחר בדיקת המקור שבו מיוצרות אותן פרוות וכמובן שהוא לא יינתן מקום שהפרוות מיוצרות בתהליכים המזעזעים הנצפים בסרט. באופן כזה ''הכיס'' שייפגע הוא באמת הכיס שצריך להיפגע, ושלא יהיה ספק - קיים כזה ''כיס'' והוא הרבה יותר עמוק מהכיס של קסטרו.
    נכון, תמיד יהיו קונים, לצערנו, אבל צריך לתקוף את הבעיה הזו, לדעתי, במקור שלה ולא באמצעות תקיפת מישהו שמוכר בגדים שאולי מיוצרים בשיטות כאלה.
    בינינו, לקסטרו הרי אין שום בעיה לצאת במסע פירסום ויחסי ציבור שיזים את הטענות נגדם, דבר אשר יספק את ליבם של אלה שאוהבים את הסחורה של קסטרו ורק צריכים להרגיע את עצמם ולהשקיט את מצפונם.
    אשמח לתגובתך.

    • אין תו תקן לפרווה

      ענת רפואה, 12/09/05 16:45

      תעשיית הפרוות בכל מקום בעולם היא אכזרית מאוד - אם בתנאי גידול בחוות מיוחדות, אם בציד חיות הבר ואם בדרכי ההמתה.

      לא ידוע לי על אף גורם שמפקח על התעשייה הברברית הזו, שמבוססת על מקסימום פרווה במינימום עלויות.

      סין משמשת היום כיצרנית הגדולה ביותר בעולם של פרוות ''מסחריות'', כמו אלה ש''קסטרו'' מזמינים.

      למיטב ידיעתי, כל בגדי קסטרו מיוצרים בסין והם לא הכחישו שגם בגדי הפרווה מיוצרים שם.

      • את טועה ומטעה

        טל, 13/09/05 17:23

        יש פיקוח הדוק על החוות שמגדלות את בעלי החיים לטובת תעשיית הפרוות.
        גם צייד של חיות בר נמצא תחת פיקוח.
        הסרט המדובר כבר זכה להתיחסות של מגדלי הפרווה - וכנראה שפוברק ע''י פעילים לטובת החיות.
        אין כל הגיון בפשיטת פרוות החיה כשהיא עדיין בחיים - ולכן נראה שהסרט פוברק.
        גם אני נגד התעללות בחיות - אבל אין לי בעיה עם פרוות.
        מצורף לינק להתיחסות לסרט.
        http://www.furcommission.com/news/newsF08q.htm

        • ארגון יצרני הפרוות מכחיש

          שרון א., 14/09/05 07:36

          יופי! יש למי להאמין! באתר ארגון יצרני הפרוות מכחישים שהסרט אמיתי ומאשימים את פעילי הגנת בעלי החיים ב''ביום'' של הפשטת הדביבונים בעודם בחיים.

          גם ארגון מפטמי האווזים טוען שפיטום לא כואב לאווזים ושפעילי הגנת בעלי החיים מפברקים את הסרטים עליהם.

          גם הנסיינים בבעלי החיים מכחישים שהחיות סובלות במעבדות ומאשימים את הפעילים בסילוף עובדות.

          למה שנאמין לפעילי החיות? הרי יש להם אינטרסים רבים לשקר, ואילו לכל המתפרנסים מהחיות אין שום אינטרס לשקר...

          • תגובה לשרון

            ליאור, 15/09/05 16:08

            אני מקווה שיקחו את הכלב או החתול שאתה מגדל (אם בכלל) ויתרמו אותו לניסויים. ולא רק שהוא לא יסבול אולי אפילו הוא יהנה

        • יש הרבה היגיון בפשיטת פרווה כשחיה בחיים.

          אינה, 12/01/06 22:35

          הדבר שומר על רעננות הפרווה ומונע פגימה שלה. בבקשה, אני מתחננת, תילחמו בתופעה המזעזעת הזאת. אני כותבת עם דמעות בעיניים. זה פשוט נורא

  • 68.

    זעזוע

    מייק, 12/09/05 08:53

    אני מאחל שככה יעשו לבעלי הרשת כדוגמאת הסירטון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 67.

    ענת רוצי למפלגה יהיו לך תומכים

    נתנאלה, 12/09/05 00:40

    רבים, המאבק שלך הכי צודק בעולם אנחנו איתך

  • 66.

    חחחחחחח

    mega, 11/09/05 19:19

    ועוד אלה מכוכב נולד קיבלו חולצות של *סטרו
    מי שבקשר אם המתמודדים שישלח להם תסרט


    (יש מה לשרוף בל''ג בעומר!)

  • 65.

    אדון וגברת קסטרו....

    הדס, 11/09/05 18:52

    אתם מצליחים להרדם בלילה? כי אני לא. אני מקווה שתקבלו את מה שמגיע לכם ושתזכו לסבול כפי שהחיות האומללות שרצחתם סבלו.

  • 64.

    אל תידאגו

    ככ, 11/09/05 17:01

    סוף עידן האנושות קרוב
    אם אתם לא יודעים הרבה מחלות
    מצליחות לעקוף את ההשפעה של התרופות שיש היום ככה שלא ייכח הרבה זמן עד שהגזע האנושי ייכחד מהעולם אז בואו נגיד שהאדם לא יזכה לראות את שנת 3000

  • 63.

    אני מ-ז-ו-ע-ז-ע-ת!!!!

    נונה, 11/09/05 15:57

    פשוט חיות אדם זה מה שהם כלבים אני מאחלת להם מוות נורא רזה היה עדיף שיהרגו אותם ככה מהר שלא ירגישו את ההתעללות האכזרית בא לי להקיא אני לא יכולתי לצפות בסרט הזה עד סופו זה פשוט מרושע לאנשים כאלו לא מגיע לחיות איכס אני בחיים לא ילבש פרווה גם יתנו לי במתנה וגם אם תעלה מליון דולר לא שאהבתי אי פעם פרוות אני לא סובלת את המראה המצועצע הזה
    וחוץ מזה שהם מגעילים אבל לאנשים העשירים המסריחים האלו לא אכפת איך זה נעשה העיקר שהם ילבשו משהו יקרררר בטח זה הכי חשוב לא???

  • 62.

    לכל מי שאמר שלא יקנה יותר

    דנה, 11/09/05 14:48

    לכל האנשים שאמרו שלא יקנו יותר בקסטרו - שבאמת לא יקנו שם יותר עד שהם לא יפסיקו עם הפרוות ולא ידברו עכשיו רק מתוך זעזוע.

    • אני החרמתי אותם לתמיד (ל''ת)

      desk, 12/09/05 06:18

  • 61.

    קודם תראו את הסרט !!!!! (ל''ת)

    אח''כ, 11/09/05 13:31

  • 60.

    לקוחת קסטרו לשעבר

    כל הכבוד לענת, 11/09/05 13:27

    אני וחברותיי, שוכנות קניונים ידועות, הולכות להדיר את רגלינו מ''קסטרו''..
    הפגיעה הכלכלית כבר תגרום להם לאידיאלים...
    בכל מקרה, כל הכבוד לענת רפואה, ספינת הדגל שלנו במאבק נגד האכזריות והבורות. אני קוראת לה להתייצב במפלגת ירוקים לכנסת כדי שכוח העם לא רק ישמע אלא גם יבוצע..

  • 59.

    אסור לתת לזה לקרות

    מעיין, 11/09/05 13:12

    אסור לתת להם לעשות את זה חייבים למנוע מאנשים לךשלם על זה כסף כי אז ייצרו את זה יותר
    איין להם טיפה רחמים
    קרי לב!!!!!

  • 58.

    אני חתמתי. ואתם? (ל''ת)

    אור, 11/09/05 12:45

  • 57.

    יישר כוח על המאבק ועל החרם!

    אורי, 11/09/05 11:41

    כתבה מזעזעת שחושפת עוד פן מכוער ואכזרי במיוחד של התעללות מיותרת בבעלי חיים חסרי ישע וחסרי יכולת להגן על עצמם.
    גם ככה אני לא סובל בד''כ את האופנה של קסטרו, אז עכשיו יש לי סיבה עוד יותר טובה לא לקנות שם.
    יישר כוח לענת ולכל הנאבקים בהתעללות המחרידה הזאת.
    ולכל אלה שמטיפים ומגיבים בציניות על הצביעות כביכול של אלה שאוכלים בשר, לא נותר לי אלא לאבחן אתכם כחסרי בינה ורגישות מינימלית.
    עובדת היותנו טורפים וניזונים מבשר (ומשאר מוצרים), אין פירושה שנגזר עלינו להתעלל בצורה מחרידה כל כך בבעלי החיים ו/או לשתף פעולה עם התעללות כאמור (כן כן, אני יודע שגם התרנגולות בלול סובלות, תחסכו את זה ממני).
    ושוב יישר כוח לענת על היוזמה והכתבה, ולכל המצטרפים לחרם.

    • אנחנו לא טורפים מטבענו

      טבעונית, 17/09/05 14:03

      אנחנו לא אוכלי בשר מטבענו - מבחינה פיזיולוגית, השיניים שלנו ומערכת העיכול שלנו דומות יותר לאלו של אוכלי צמחים. תכנסי לאתר של אנונימוס ותרחיבי שם את ידיעותיך. ונכון, התרנגולות בלול באמת סובלות סבל נורא - למה לחסוך את זה ממך? כי לא נוח לך עם זה? כל אלה שמדברים על צביעות, במקרה שלך הם צודקים.

      • זה לא נכון

        אני, 04/05/06 18:21

        אנחנו לא טורפים ולא צמחוניים. אנחנו גם וגם. וכדי להשיג את כל החומרים שהגוף שלנו צריך אנחנו צריכים לאכול מגוון- גם צמחים וגם בשר. ובשר זה יותר בריא מהתוספות ויטמינים וכל אלה שהצמחוניים צורכים.

  • 56.

    להרוג - כן, להתעלל - לא ולא!

    מואדיב, 11/09/05 04:40

    ביננו...אסור להיות צבועים. כולנו כולל רוב הירוקים צורכים מוצרים מהחי (בשר, נעליים, קוסמטיקה, תרופות וכו'). לי אישית אין בעיה עם זה. מה שכן מפריע לי זוהי התאכזרות מיותרת לבעלי חיים. דוגמה קיצונית מוצגת בסרט הנורא של פשיטת עורםשל דביבונים בעודם בחיים. אין לי בעיה עם מי שרוצה ללבוש פרווה (אם כי אישית איני מתעטף במינק) אך יש לנהוג בחומרה במי שלא הורג בתחילה את חיות בשיטות המוכרות כמהירות ופחות כואבות. גם תנאי השבי של אותם בעלי חיים (פרות, תרנגולות וכו') חייבים לעמוד בפיקוח למינימיזציה של הסבל הניגרם לחי.

    לא ניתן למנוע את ההרג אך ניתן להקטין את הסבל. בנקודה זו בני האדם יכולים להבדל משאר הטורפים...

  • 55.

    דעת תורה בעניין 'צער בעלי חיים

    אביחי, 10/09/05 23:07

    קישור:
    http://www.yeshiva.org.il/midrash/shiur.asp?id=1995

    • אהבתי את סגנון הכתיבה

      אסי, 11/09/05 20:21

      תודה על הקישור

  • 54.

    מבחינה הלכתית - איסור על פרוות

    יעל שמש, 10/09/05 22:08

    הרב חיים דוד הלוי ז''ל נשאל על פרוות ולדבריו, מיהר להגיב בשל חשיבות הנושא. הוא הבהיר באופן חד-משמעי שאין ללבוש פרוות משום צער בעלי חיים, ומשום שהפרוות אינן מצרך נחוץ.

  • 53.

    תגובת קסטרו מיתממת:

    יעל שמש, 10/09/05 22:05

    קסטרו טוענים שהם מתנגדים להתעללות בבעלי חיים, אך בפועל אחראיים להתעללות קשה מנשוא.
    אין ספק שרק פגיעה בכיס תגרום להם לשנות את המדיניות שלהם ולהחזיר את הפרוות למקומן הטבעי - גופם של בעלי החיים.
    ולענת - יישר כוח על טור מרגש וקולע.

  • 52.

    לא ישנה כבר כמה ימים מהסרט

    שירז, 10/09/05 18:17

    שלא לדבר על זה שהזעתי, החוורתי ורציתי להקיא, ולא הייתי מסוגלת לראות אותו עד הסוף! ראיתי קצת עד אחרי צילום העיניים המתחננות, ופשוט לא יכולתי יותר, אבל מאז זה לא יוצא לי מהראש. הכל נראה קטן ולא משמעותי כשאני יודעת שמישהו עושה דברים כאלה ולא נענש על כך!!!
    מה עליי לעשות????
    אני מעבירה את הסרט הזה לכמה שיותר אנשים, אבל מה באמת אני יכולה לעשות??????

    • גם אני לא ישנה בלילות

      יסמין, 11/09/05 00:40

      מאז שראיתי את הסרט. אני לא מצליחה לקלוט את הרשעות של האנשים שעושים זאת ואת האטימות של אלה שלובשים את הפרווה שלא שייכת להם.
      חובה להפיץ את הסרט והעצומה לכל האנשים שאנחנו מכירים. האמת העירומה על החיות העירומות חייבת להתפשט כמו אש בשדה קוצים ולהדליק את חמתם של כווווולם!

      • גם אני לא

        ליאת, 11/09/05 13:27

        כל פעם שאני חושבת שראיתי הכל, האכזריות בעולם מפתיעה אותי מחדש.

    • זה קרע את ליבי בואו נעשה משהו

      נתי, 12/09/05 01:43

      ביחד נזעק בשמם

  • 51.

    כמה מילים ל קסטרו !!!

    סיגל, 10/09/05 10:42

    קסטרו, אם אתם קוראים ואתם בטח קוראים..: בתור לקוחה שלכם, שקונה המון, אחרי הכתבה הזו, צר לי עליכם, צעד טפשי ורע להביא פרוות, אתם מייצגים משהו כאן בארץ, לפחות ייצגתם.. חשבתם שזה כלכלי? שאתם עולים עוד מדרגה?נוכיח לכם שלא!! אני מהיום מחרימה את קסטרו!! ואני לא מהירוקים, ואני אוכלת בשר, אך יש הבדל מהותי.
    בעיני פרווה זה לא יפה. זה עצוב.

  • 50.

    למשל צייד זה מאוד כייף...

    הצייד, 10/09/05 01:32

    אתה אורב לחיה בשקט מחכה, עוקב אחריה קצת ו בווווום דופק לה כדור במוח.

    ומשם, הופלה למנגל ולבטן.

    אין דבר יותר טעים מלאכול חיה שאתה הרגתה.

    • אמן שיום אחד אתה תהיה הניצוד

      אינה, 12/01/06 22:48

      אני מקווה לכך בכל נשמתי

  • 49.

    אתם יודעים מה הכי עלוב בחרם?

    רון, 10/09/05 01:29

    אלו שמחרימים את הפרוות הם הירוקים.

    כלומר אלו שבכל מקרה לא ילבשו פרווה אומרים שלא יקנו יותר פרוות.

    חההההההההההההההההה חה חה.
    כמו שביתת קבצנים.

    • דווקא לא

      J L, 10/09/05 12:56

      אני ועוד הרבהה אנשים שאני מכירה, לא מתכוונים לקנות שום דבר בקסטרו. גם אם זה פרווה, וגם אם לא.

  • 48.

    כל הכתבות האלו מדברות ל 50 איש

    הע, 10/09/05 01:27

    אם המתנחלים היו הבלוף של המאה.

    (כולה 7000 איש שעשו רעש כמו מיליון)
    אז הצימחוניים הם עוד יותר בלוף.
    מי שרואים בהפגנה אחת (50 איש ועוד 50 איש שמנסים לזיין צמחוניות) זה כל מה שיש.
    ובגלל זה פרוות נמכרו נמכרות וימכרו.

  • 47.

    הצביעות של קסטרורצח

    אמיר, 09/09/05 22:36

    הצביעות, הצביעות....דובר קסטרו: ''קסטרו מתנגדת באופן נחרץ להתעללות בבעלי חיים...''
    ו.......מוכרת פרוות שכולן פרי התעללות וסבל ברמה שהראש של רוב האנשים לא מסוגל לעכל...אבל זה מאפיין את כל החברה המערבית המגעילה. הצביעות הזו והאכזריות (וזה שהסינים עושים את זה לא משנה - הצרכן ולא התליין הוא הקובע )

  • 46.

    הגיע הזמן

    מיצי, 09/09/05 22:34

    שהגזע האנושי ייכחד
    עשינו מספיק דברים רעים בעולם.
    שתגיע המחלה שתהרוג את כולנו כבר!

    • צודקת ב-99%

      טבעונית, 17/09/05 14:12

      אני מסכימה איתך לגמרי, למעט הסתייגות קלה. שכל המין האנושי יושמד, מלבד אוהבי החיות האמיתיים שחיים בשלום עם הטבע ועם החיות, מבלי להשמיד ולנצל אותן. אלה אותם בני האדם שלא רואים את עצמם כעומדים מעל בעלי החיים אלא כשווים להם. לשם כך צריך משהו כמו תיבת נוח. זה היה צריך לקרות כבר מזמן וחבל מאוד שזה לא קרה.

  • 45.

    סוד החיים

    חח, 09/09/05 22:26

    הורגים כדי לאכול לא יותר מזה!!
    ובקשר לזונות הורגים ככה חיות
    מי ייתן שיחוו זאת על עצמם בעולם הבא! רק שזה יהיה אינסופי!
    וגם אלה שלובשים את זה
    כמו ג'ניפר לופז ימ''ש

  • 44.

    עוד משהו על הפרחה הבלונדינית

    מושיקו, 09/09/05 21:13

    הידעתם שאסתר היא ביתו של מוכר פרוות?

    • אתה איש קטן נשמה ואמונה

      אזרח, 09/09/05 22:48

      קודם כל איך אסתר קשורה לכאן?
      דבר שני גם אם כן מה זה קשור אליה אישית? אדם נמדד במה שהוא עצמו עושה ולא מה עשו אבותיו, לפעמים דווקא בשל מעשי האבות אנשים פועלים כמו שפועלים.
      דבר שלישי, לפי צורת ההתבטאות שלך אתה אדם קטן אמונה, קטן לב, שגם אינו מצטיין בתבונה רוחב לב, ואהבת אדם.
      אתה איש קטן, כי אם לא היית לא היית שותל הודעה מסוג זה, ולא בעילום שם.
      איש קטן שמנסה לעשות צל גדול.

  • 43.

    צביעות האנושות

    דניאל, 09/09/05 21:12

    מרבית ה''מזועזעים'' - הולכים לקנח אחרי זה בסעודה בשרית.
    אל תהיו צבועים.
    לא לפרוות !
    לא לניסויים בבעלי חיים !
    לא למאכל בשר !

    תנו לחיות לחיות !!

    • דיי לנצל חיות

      עדן, 12/09/05 00:43

      אתם חושבים שרק בתעשיית הפרוות יש התעללות בבעלי חיים? לא!!!
      גם העוף שאתם אוכלים(מי שאוכל)
      מדמם למוות כי חותכים לו רק את הצאוור בשביל הכשרות. הוא מגיע למקום של כריתת הנוצות לעיתים עוד בחיים...וככה כל חיה שנידונה לשחיטה בישראל. חותכים לה את הוריד הראשי כדי שכל הדם ינזול לאט לאט לאט מהגוף. זה העניין של הכשרות.
      והיא מתה ביסורים.
      אם אתם לא רוצים להיות אחראיים לזה ולתרום כסף למפעלים שעושים את זה-תעשיית הבשר החלב והביצים.
      תפסיקו לקנות מוצרים מן החי. זה לא נחוץ. לא בריא. ולא מוסרי.
      באמת זה לא קשה להפסיק עם זה. ותרגישו הרבה יותר טוב שאתם נמנעים מהרג חיות. גם אם אתם לא הורגים בפועל אתם נותנים כסף-ובכך נותנים לזה להמשיך. כל אחד משפיע!

  • 42.

    בשר ארנב למאכל, פרווה ללבוש (ל''ת)

    עומרי, 09/09/05 11:10

  • 41.

    הסרט שאי אפשר לצפות בו

    כלבה עדינה, 09/09/05 09:52

    ראיתי המון סרטים על התעללות, זהו אחד הקשים ביותר שנראו.
    יש לי כמה שאלות לענת רפואה:
    1. מי צילם את הסרט הזה ומי הפיץ אותו
    2.האם הוא מהזמן האחרון?
    3.האם יש פעילות בסין נגד הזוועה הזאת?
    4.האם אפשר לארגן עצומה עולמית נגד ההפשטה הברברית הזאת?
    אין לי ספק שיחתמו מיליוני אנשים שפויים.
    הלוואי שמדינות שמאפשרות זוועה כזאת ימחקו מעל פני האדמה!!!!
    ועוד משהו-האם לא נראה לכם אחרי התמונות האלה שהמלחמה בצער בעלי חיים או בעיריות שממיתות בעלי חיים מגוחכת? אני מקדישה כבר שנים אנרגיה להלחם בהם, ובעצם המתת חיה בזריקה היא כלום כלום כלום כאב לעומת מה שנראה בסרט.
    החלטתי להתרכז בדברים המהותיים ולא לבזבז זמן על דברים שהם לפחות לא כואבים...
    אין כמו המזרח הרחוק בהתאכזרות לחיות- הם ממש המפלצות של האנושות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • תשובות ל''כלבה עדינה''

      ענת רפואה, 09/09/05 11:42

      הסרט שמופיע בקישור צולם בסין. אינני יודעת ע''י מי. הוא הגיע אלינו לפני מספר שבועות.

      מאבקים נגד תעשיית הפרוות מתקיימים בכל רחבי העולם. לגבי סין, ספציפית, אין לי מידע. סין למעשה משמשת מפעל תעשייה עבור העולם המערבי שמנצל את כוח העבודה הזול שם.

      היחידים שיכולים לעצור את תעשיית הפרוות המחרידה הם הצרכנים ממדינות המערב. אם הם לא יצרכו, אם הם יחרימו רשתות וחנויות שמוכרות פרווה, תעשיית הפרוות בסין תפחת וחיי בע''ח ינצלו.

      לגבי שאלתך על המאבק נגד צער בעלי-חיים ת''א ונגד הרשויות על המתת בע''ח, אינני רואה את הקשר למאבק נגד תעשיית הפרוות. התנועה למען בעה''ח קוראת לציבור לקחת חלק בכל המאבקים שמתנהלים במטרה להגן על בעה''ח באשר הם. כמו שהמשטרה מטפלת בכל סוגי הפשיעה במקביל, גם אנחנו פועלים בכל התחומים במקביל.

      בברכה,
      ענת

      • ענתי שוב לא לקחת תרופות? (ל''ת)

        המרפא, 09/09/05 21:10

        • המרפא הזבלן

          התוהה, 09/09/05 22:50

          מי שממעיט בערכו של אדם אחר ומעשיו רק כיון שנוגדים את שלו ואת דיעותיו ומנסה למעעיט מהאחר ועי כך לעשות מעצמו יותר ......כולנו יודעים מה זה אומר עליו.
          לא כל שכן שהוא מתחבא מאחרי ניק ומתקיף אדם ידוע.
          כבוד גדול לדבריו או לא זה אינו מעורר.

  • 40.

    לא תיארתי לעצמי כמה אכזריות

    לינוי, 09/09/05 09:49

    יש ביצור בגדי פרוה.
    אולי גם בקסטרו לא יודעים ואם הם ידעו הם יפסיקו למכור פרוה?
    כדאי לספר להם ולהראות להם את הסרט המזעזע הזה.

  • 39.

    מי הגורם שנתן אישור

    דסק, 09/09/05 05:23

    לקסטרו לייבא את הפרוות?

    קסטרואים, לא חשוב תחת איזה לינק תגלשו ותתמכו בעצמכם כי זה לא ישנה את העובדה של תימחור בעלי חיים.
    איבדתם הרבה לקוחות והמעגל רק הולך ומתרחב.

  • 38.

    שיא האכזריות!!!!!

    גיא נופך, 09/09/05 02:34

    תעשיית הפרוות וניסויים בבעלי חיים הם שיא האכזריות. אני מחרים את קסטרו וכל חנות אחרת שמוכרת פרוות. ניסויים בבעלי חיים צריכים להפסק גם כמה שיותר מהר.
    גיא

  • 37.

    להחרים את כל סניפי הקסטרוצחים (ל''ת)

    יונית, 09/09/05 02:26

    • OK, from.......n

      Chinchila, 10/09/05 04:55

      now!!!!!!!

  • 36.

    זה בטח הרבה יותר מורכב

    חיים, 09/09/05 02:00

    הסרט מזעזע, ואין כל ספק כי דברים כאלו אסור שיקרו.
    אבל:
    שימוש בבעלי חיים לצורכי מחקר בריאותי - כשר בעיניי.
    שימוש בבעלי חיים כמזון - כשר בעיניי.
    שימוש בבעלי חיים כחומר גלם ללבוש - אף זה כשר בעיניי.
    לסיכום - כל מה שמביא תועלת לאדם והוא מועיל (אף אם לא חיוני) כשר הוא בעיניי.
    כעת, צאו ולמדו - אולי חברת קסטרו מוכרת פרוות של בעלי חיים שהומתו בצורה מכובדת, מהירה ונטולת כאבים (עד כמה שניתן לבצע דברים אלו) ונעשה שימוש בגופם ופרוותם ללא התעללות.
    לא נראה לי שניתן להסיק מסרט ברברי זה על כלל התעשייה.

    • נראה שנוח לך מאד לחשוב כך

      רבקה, 09/09/05 15:57

      ולא לראות.
      מצד שני אם כל הדברים שאתה אומר כשרים בעיניך, ואם אין לך בעיה אתם, ואם אתה חושב שלאדם מותר לעולל לבעלי החיים כל מה שהוא חפץ בו לפי צרכיו הגם הם חיוניים לו (אז מה?) אז מה כבר יש לדבר כאן?
      כנראה שנוח לך מאד לנקוט בראיית עולם כזו.
      מעניין אם היית נוקט באותו קו מחשבה אם היית בצד השני, החלש, הזקוק להגנה שמתעללים בו אם צריך או לא רק כי אפשר.
      (מסיבה זו או אחרת. וכל סיבה אפשר להציגה כחיונית.....)

  • 35.

    הלואי ויכולתי להאמין לך ענת

    עלי בבא, 08/09/05 23:51

    כשאת כותבת על נושאים שאני מכיר אני יודע כמה את מסלפת עובדות. אני לא יודע כלום על פרוות.. אבל הגיוני להניח שגם כאן את ממציאה המצאות רבות ואחוז האמת מזערי...
    חבל.

    • מה כואב לך מטומטם בלי שכל???

      אוהבת חיות, 09/09/05 02:36

      מי אלה אותם חסרי בושה שמבקרים את ענת המקסימה?
      אתם דואגים למשהו חוץ מהתחת השמן שלכם???
      עד שיש מדור אחד שעוסק בנושא החשוב הזה שנוע לליבי וללב הרבה אנשים טובים,אתם באים ומפריעים.
      ענת יקרה, דלגי על ההודעות העילגות שלהם, ודעי שאנחנו לא לוקחים את מה שהם אומרים ברצינות!

      כן ירבו אנשים כמוך!!!
      והמשיכי בעבודת הקודש, כולנו מאחורייך.

    • תגובה ל-35, אתה לא יודע כלום

      דסק, 09/09/05 05:12

      אחרת לא היית מגיב בטיפשות כפי שהגבת.

    • תצפה בסרט

      ואז תגיב, 12/09/05 00:28

      אם אתה לא מאמין לעובדות שלה אולי תאמין למראה עיניך. כנס לסרט ותצפה בו. רק דבר קטן, אם אתה מתכוון לצפות בסרט תדע שהוא מאוד אכזרי וקשה לצפייה.

  • 34.

    אדוני הדובר ,

    דסק, 08/09/05 23:17

    אנסה להסביר לך לאט שגם אתה תבין.
    פרוות משמעותן רצח בעלי חיים, רצח מתועב וכואב.

    בעלי חיים אינם מוצר!

    אנחנו נלחמים בשם הצדק והרחמים ולא מתוך רצון לתפוס מקום טוב באמצע.



    אני מקווה שאחרי

    • אתה אומר את זה גם בסופרמרקט

      שפוי מלחמה, 09/09/05 00:49

      בו אתה קונה, ושבטוח מוכר בשר (אפילו אם אתה לא קונה אותו?).

      די לצביעות, די לדמגוגיה, ודי לצדקנות הזו הבלתי נסבלת של גברת רפואה ועדת מעריציה.

      • האם התנגדות להרג

        דסק, 09/09/05 05:10

        משמעותה צדקנות.
        אין לי מה להגיד לקצב בסופר כי אני לא קונה בסופרמרקטים.

      • מה הקשר?

        ל''שפוי מלחמה'', 12/09/05 00:25

        מדברים פה על נושא לא הכרחי והרבה יותר אכזרי וכואב מתעשיית הבשר. אתה לא חייב להיות צמחוני בשביל להחרים את התעשייה הנוראית הזאת של הפרוות ואם תסתכל בתגובות תבין שזה נכון.

  • 33.

    העיקר שיהייה חם.זה הכי חשוב

    מיקו דריקו, 08/09/05 22:49

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.....

  • 32.

    ראיתי את הסרט

    האדם מתנהג כמו, 08/09/05 22:16

    ונשארתי המום מכמות הרוע והאכזריות שיש בעולם.
    פשוט לא יאומן.
    נדמה לי שצריך לקחת את אותם האנשים ולעשות להם בדיוק את אותו הדבר כדי שיבינו על מה מדובר.

    • אין אף חיה שמתנהגת ככה

      קסטרו קטסטרופה, 09/09/05 01:12

      אף חיה לא פושטת עורן של חיות עודן בחיים לצורכי לבוש.

      • אה... ירוק דביל....

        jj, 10/09/05 01:24

        ברור שאף חיה לא פושטת עור של חיה אחרת חוץ מבני אדם ואני חושב שזה דיי קשור לעובדה שרק בני אדם יכולים לעשות פעולה כזו עדינה ומורכבת...

        • עדינה ומורכבת?

          לא ממש, 12/09/05 00:22

          או אכזרית וחסרת מצפון? ועוד דבר, גם חיות לא הורגות אלא בשביל לאכול, בניגוד לאדם שהורג בשביל: אוכל, ספורט, כיף, פרווה, סתם כי לא אכפת ועוד כל מיני תירוצים. תסתכל סביבך, ראית פעם חיה אכזרית יותר מהאדם?

  • 31.

    הפרוות שלי

    נועם, 08/09/05 21:10

    לי אישית יש מספר פרוות ופוחלצים בבית אני לא מרחם אליהם כי הם מתים הם מתו מוות טבעי ונמצאו בטבע זה לא שהרגתי אותם או משו אבל מה שבאמת חב שיש אנשים שהורגים אותם בשביל זה ....

    • noam dear

      lio, 08/09/05 22:16

      look et the film and then open your gora!

    • נועם אנשים כמוך

      s, 11/09/05 17:06

      לא צריכים לחיות.
      אתה צריך למות בייסורים קשים

    • נראה לך!

      תצפה בסרט, 12/09/05 00:19

      הפרוות והפוחלצים שלך לא מתו מוות טבעי, אלא אם כן ההגדרה שלך למוות טבעי זה ציד או התחשמלות מעשה אדם! תראה את הסרט לפני שאתה קובע את דבריך, אולי זה ישנה את דעתך בקשר לרחמים על החיות המסכנות האלה.

  • 30.

    לא קונה בחנויות שמוכרות פרוות

    יעלי, 08/09/05 21:01

    לא קונה בחנויות שמפרנסות את התעשייה המתעללת הזאת.

    קסטרו ודומיה, כף רגלי לא תדרוך אצלכם כל עוד אתם מוכרים פרוות ותורמים להתעללות הזוועתית!

    • גם אני לא אקנה בדומיהם! (ל''ת)

      מחרימה נוספת, 12/09/05 00:16

  • 29.

    did you see the film????

    ola, 08/09/05 20:58

    the most chocking thing i have ever seen in my life.

  • 28.

    אלוהים ישמור

    פליקי, 08/09/05 20:36

    זה הדבר הכי מזעזע שראיתי בחיים שלי... ואפילו לא הצלחתי לראות את זה עד הסוף...

  • 27.

    לא יעזרו לכם השכנועים (ל''ת)

    לא קונה ''קסטרו'', 08/09/05 19:39

  • 26.

    נראה טעים המינק הזה (ל''ת)

    מר פיצה, 08/09/05 19:16

  • 25.

    חרם מידי על קסטרו! (ל''ת)

    ארנון, 08/09/05 18:47

  • 24.

    כתבה חשובה, טוב שפורסמה

    דוד, 08/09/05 18:44

    לעולם לא אקנה פרווה

  • 23.

    אבל!

    foxy, 08/09/05 18:22

    אין משהו יותר יפה ויותר מחםם ממעיל פרווה
    מעיל עור היה יש ותמיד יהיה דבר הכי יפה ואלגנטי מכל המעילים
    ככה זה!

    • תבדיל בין פרווה לעור !

      א, 08/09/05 20:09

      מעילי פרווה עשויים מחיות שגודלו במיוחד לפרווה.
      מאחר ולרוב אלה חיות קטנות, משתמשים בטכניקות הריגה אכזריות כדי לנצל כל סנטימטר של עורן.

      מעילי העור עשויים לרוב מעור של פרות או כבשים שנשחטו ממילא לתעשיית הבשר.
      גם פרות שגודלו במיוחד עבור עורן (לתעשיית העור היוקרתי במיוחד) זוכות לחיים טובים יחסית, כדי שעורן לא ייפגם.
      צורת ההמתה שלהן זהה לזו של פרות לבשר (לא השחיטה הכשרה שבארץ).

      לכן, אם אתה לא צמחוני, אין בעיה במעיל עור, להבדיל מפרווה.

      דרך אגב, אין כמו הסטייל של מעיל עור, אבל היום כבר יש הרבה מעילים מחממים מגינים ואטומים יותר ששוקלים הרבה פחות ויותר נוחים למטיילים ואופנוענים.

    • אז תקני חיקוי (ל''ת)

      למה להרוג?, 08/09/05 20:29

  • 22.

    דיי להתעלל בבעלי חיים חסרי ישע

    אנונימית, 08/09/05 18:19

    רק בגלל ש''יש להם פרווה יפה'' זה לא אומר שצריך להרוג ולהתעלל בהם באיזו דרך שלא תהיה ! ! !
    זה פשוט נורא ואיום מה שבעלי- החיים בארץ עוברים, רק בגלל אנשים שמחפשים איך ''להרוויח'' מפרוותם של בעלי חיים מסכנים, שלא יכולים להגן על עצמם מאלה שרוצים רק את הפרווה שלהם (של בעלי-החיים)...
    כולי תקווה שיום אחד ייקחו יוזמה ויפסיקו את הטבח הזה בבעלי-החיים רק בשביל הפרוות...

    • נכון מאוד! (ל''ת)

      די להרג!, 08/09/05 20:30

  • 21.

    We can all agree about this

    JJK, 08/09/05 15:54

    Good job Anat.This is what you should really be focusing on, not the use of animals in medical experiments

  • 20.

    אני לא יכולה להמשיך לקרא זה

    חתולה מסטולה, 08/09/05 15:49

    פשוט נורא נורא!!!!!
    והתמונה יותר נוראית!!!!!
    באצם אני לא יודעת מה יותר נורא

    חוצמזה איזה סוג של בנאדם מסוגל לעשות דבר כזה?!! זה לא בן אדם!

  • 19.

    לא קונה יותר בקסטרו!!

    אביטל, 08/09/05 15:10

    בניגוד לאוכל, מעילי פרווה אינם הכרח לחייםולא צריך לקנות בקסטרו בגלל זה!!!

  • 18.

    אני מזועזעת.תראו את הסרט-תבינו (ל''ת)

    מזועזעת, 08/09/05 14:30

  • 17.

    דוגמה מובהקת לדמגוגיה

    ירוק שפוי, 08/09/05 14:27

    לא שאני אתחיל עכשיו ללבוש פרוה, או לקנות בקסטרו. אבל הכתבה הדמגוגית הזו עושה לי לרגע חשק לעשות דוקא, רק בשביל להראות לה.

    תארו לעצמכם שהיתה באיזה עיתון בעולם, למשל הגארדיין, כתבה על התנהגות ישראל בשטחים. הכתבה היתה נפתחת בתיאור מצמרר של עינויים בהצמדת אלקטרודות לאברי מין, ואחרי זה לינק לסקט מזעזע באתר אמנסטי על עינויים בבורמה. ואחרי זה הכותב היה מוסיף, אני לא יודע אם שרותי הבטחון הישראלים נוקטים בשיטות האלה, אבל ככה מתנהלים שירותי הבטחון בכל העולם, ולכן צריך להחרים את ישראל. אלו בדיוק השיטות הדמגוגיות שנוקטת גברת רפואה (שבינתיים היא גיבורה גדולה נגד ניסויים בבעלי חיים, ונגד תעשיית הפרוות, אבל משום מה טרם שמעתי אותה יוצאת נגד תעשיית הפרווה, או נגד תעשיית ההדברה ומדבירי העכברים והחולדות - מכרבמים חמודים שנרצחים על לא עוול בכלפ, אפילו לא לצרכי מאכל או שימוש לפרווה או ניסויים. סתם כך.)

    • אבל לזה אין סיבה

      חגית, 08/09/05 18:23

      ההבדל הקטנטן הוא שתמיד ניתן לטעון בסכסוך בין אנושי/מדיני הוא שיש צד שני, שאולי יש סיבה להצמדת אלקטרודות לארי המין.
      מה הסיבה שיכולה להיות לפשיטת עור של מינקים, אולי הם איימו בפצצת אטום - הקם להורגך השקם להורגו?
      ברור שלא, זו לא דמגוגיה זו בכיה על הרג לא מוצדק ולא אנושי! נקודה!

      • חגית! נכון!

        ועוד דבר, 12/09/05 00:12

        תיארת את זה ישר ולעניין, רק עוד דבר אחד: זה לא סתם הרג, לפני המוות בא סבל גדול מאוד. איזו הצדקה יכולה להיות לזה בדיוק?

    • דמגוגיה?

      אוי ואבוי, 08/09/05 19:06

      אתה לא דמגוג?
      הסיבה להדברת ג'וקים, עכברים וחולדות הוא המחלות אותם הם מושאים. אנחנמו הגזע האנושי אינו מגדל אותם ואז משמיד אותם!!! כאן הנושא הוא שונה לחלוטין... לפני אלפי שנים לא הייתה האפשרות לגזע האנושי ליצור כיסוי גוף (ביגוד) ולחמם את עצמו אז הוא השתמש בפרוות חיות להגן על עצמו מפני הקור, אבל היום... אתה לא דמגוג, אתה סתם בנאדם רדוד וטיפש . התעללות בחיות כפי שנראה בסרט (וזה רק ''ההוצאה להורג'') נראה כתעשייה של גידול החיה והריגתה כל מהלך חייה היא חיה בצפיפות ניזונה משאריות ועןד דברים נוראים לא למען תזונה אלא למען אופנה. תחשוב על זה... זה רק אופנה, אופנה גם יכולה להשתמש ''בבדים אחרים'' ולא בבעלי חיים, הטיעון שלך (אולי) יכול להתאים לתחום הצלת חיי אדם בתחום הניסויים בתרופות אבל לזה... אין הצדקה, דבר אחד בטוח הגזע האנושי הוא החיה האכזרית ביותר הקיימת על פני כדור הארץ.

    • בונה, אתה מטומטם!

      מיכל, 08/09/05 19:08

      אין שום קשר בין החשיפה של תעשיית הפרווה המבישה לבין דמגוגיה!

      מי שבכל זאת עושה את הקשר - דפוק!!!

      • הקשר הוא שאין קשר

        ירוק שפוי, 08/09/05 19:33

        הכותבת בעצמה מודה בחצי פה שאין לה שום מושג האם החברה אותה היא רוצה להחרים נוהגת באופן לו היא מקדישה את רוב הכתבה.

        אז פשוט היא מתארץ בפרוט מה שעושים גורמים א' וב' ועל סמך זה קוראת להחרים את גורם ג', למרות שהיא בעצמה מודה שהיא לא יודעת אם הם נוקטים בשיטות אלה. זו דוגמה מובהקת לדמגוגיה.

        • קסטרו מייצרים בסין

          רני, 08/09/05 21:49

          היום ביררתי בשרות הלקוחות של קסטרו איפה הם מייצרים את הבגדים ונאמר לי שמייצרים בסין. הסבירו לי שהשיקול לייצר בסין הוא כדי לאפשר מחירים עממיים ללקוחות.

          • אז?

            ירוק שפוי, 09/09/05 00:21

            אם מישהו בסין הפשיטו דביבונים חמודים מעורם באכזריות זה אומר שזה גם מה שקורה עם הפרוה של קסטרו כי היא מיוצרת בסין? זו עוד דוגמה לדמגוגיה.

            אפשר לכתוב נגד זה שקסטרו משתמש בפרווה. אבל להצמיד לזה סרט מזוויע שאין לו שום קשר ישיר לקסטרו (סין היא כידוע מדינה די גדולה), זו דמגוגיה בדיוק מהזן שג'וזף מקרתי התשמש בה, ועוד דמגוגים רבים במהלך ההיסטוריה.

            אגב, הרבה יותר מדאיג אותי איך הם מתנהגים לעובדים שמייצרים את זה. תנאי העבודה בסין הם כידוע לא מהמשופרים בעולם. וזה באמת דבר שנכון לכל רוחב הגזרה (והסיבה שכל כך כדאי לכל כך הרבה חברות לקנות משם טקסטיל)

            • קודם תדאג לחיות

              טבעונית, 17/09/05 14:45

              שהם מתעללים בהן. את העור של העובדים שם לא פושטים. חוץ מזה, אין שום קשר האם הפרוות מגיעות מסין או לא - תעשיית הפרוות (וכמוה הציד, הבשר והחלב) היא אכזרית בכל מקום בעולם. אתה נתפס לטיעונים קטנים ולא רלוונטיים. זו לא דמגוגיה - זו אנושיות ואכפתיות. בטח הרבה יותר ממה שיש לך.

    • צודק לחלוטין. זו כתיבה מבחילה.

      א, 08/09/05 19:55

      גם אני ואשתי מחרימים פרוות וכבד אווז, אבל כשאני קורא את ה''מאמרים'' של הגב' רפואה, הם גורמים לי חשק לאכול שיפוד אווז כשאני עטוף במעיל פרווה, ודורך ברגלי גיגית מלאה שפנים ועכברים.

      האשה הזו מפוטמת בצדקנות יותר מדיר מלא אווזים.

      • מה שמבחיל כאן, זאת תעשיית

        desk, 12/09/05 06:15

        הפרוות ולא המאמר של ענת. כן, האמת מכוערת וכואבת.
        חמוד לך לקנות לך ולאישתך שיפוק ואולי גם פרווה שתתאים לשיפוד.

      • ככה צריך להיות

        טבעונית, 17/09/05 14:21

        הכתיבה חייבת להיות ''מבחילה'' כהגדרתך ומזעזעת. אולי רק כך אנשים יתעוררו. מי שכותב נגד התעשייה המבחילה הזו בצורה עדינה, לא ישיג את מטרותיו לעולם.

    • תגובה ל-17

      דסק, 12/09/05 06:11

      מה רצית שהמאמר יכלול ?
      אתה פשוט מנותק מהמציאות ולא מעודכן!

  • 16.

    אני לא קונה יותר בקסטרו. בושה! (ל''ת)

    !!!!!!!!!!, 08/09/05 14:25

  • 15.

    בחיים אני לא אקנה בקסטרו ! (ל''ת)

    גועל נפש, 08/09/05 12:06

    • גם לא תאכלי עוף ודג ?

      יפית, 08/09/05 12:51

      אז אל תאכלי גם עוף, ובשר, ודג, וכבד אוז ........

      • אפשר להחרים תועבה אחת

        איתי, 08/09/05 13:39

        מבלי להחרים תועבות אחרות.
        כל אחד על פי צו מצפונו.
        לאמר ''תקנה מעיל פרווה בגלל שממילא אתה אוכל דגים'' זה ממש לא לעניין.

      • יפית, נסעת פעם בעיר 51 קמ''ש?

        טבעוני, 08/09/05 13:41

        מחוץ לעיר 81? 91? 101? (תלוי בכביש), צרבת פעם דיסק?

        כנראה שכן. טוב אז את עבריינית, את יכולה לרצוח, לאנוס, לשדוד מה זה משנה? אם עברת על החוק המשהו אחד אז הכל מותר.

        אם גברת ''גועל נפש'' לא לובשת פרוות וכן אוכלת פגרים, זה לא עוזר לאותם ארנבות-שועלים-מינקים?

        • מינק אינו עברה על החוק

          יפית, 08/09/05 13:56

          ואם לא מוסרי להרוג חיות לשימוש אנושי הרי שכל החיות שוות כולל מה שעולה על הצלחת ואנו אוכלים בתיאבון.

      • מה הקשר?

        צמחונית, 08/09/05 14:09

        מי שאוכל בשר, בהכרח חייב לקנות פרווה? יש אנשים שחושבים שבשר הוא מזון חיוני ועדיין לא לובשים פרווה ואף מגנים זאת. ויש גם אוכלי בשר שלא אוכלים כבד אווז כי זה אכזרי מדי. כל אדם לפי צו מצפונו. אולי בשני המקרים חיות מתות, אבל יש מידת אכזריות שונה מאוד.

      • נכון

        טבעונית, 17/09/05 14:46

        באמת יש רבים בינינו שלא אוכלים בשר מכל סוג שהוא.

    • עובד קסטרו או מישהו בתעשייה

      פריאל, 08/09/05 14:15

      הגועלית הזו כותב כאן תגובות בכל מיני שמות, אחרת לא יתכן שהכמות הזו של המגיבים הם בעד התאכזרות מפלצתית בבעלי החיים.

      • נו זה ברור שיש דוברים של קסטרו

        חתולה מסטולה, 08/09/05 16:45

        שמתחזים לכמונו ומספרים כמה קסטרו טובים ויאדה יאדה יאדה.....

  • 14.

    האדם הקדמון

    JULIA, 08/09/05 11:33

    האדם הקדמון, איש המערות לבש פרוות וצד חיות. כאלה היו חייו. היום, מה הטעם ללבוש פרווה, ובעיקר בארצנו. יש להתיחס ללובשות פרווה כאל אישה פרימיטיבית ופראית.

    • פרימיטיבית פראית = סקס מצויין?

      נננ, 08/09/05 12:04

      במילים אחרות, האם אפשר להבין מדבריך שאשה הלובשת פרווה היא אשה פראית במיטה?

      • לא...

        עינת, 08/09/05 13:43

        אתה יכול לפרש את זה שיש לה מנת משכל פחותה משל אותה חיה אומללה שרצחו כדיי שהיא תוכל להתהדר בפרוותה.

        איש המערות אכן היה זקוק לפרווה ובשר בשביל לשרוד.
        היום אנחנו כבר לא זקוקים לזה,
        ואין לנו שום הצדקה מוסרית להמשיך עם הטבח הזה.

        • לעינת - תודה על התמיכה! (ל''ת)

          julia, 08/09/05 14:04

      • אוי אתה טמבל...

        חתולה מסטולה, 08/09/05 16:58

        תגיד כשהתא היחיד שלך בראש מתנגש בדפנות זה לא כואב לך?

  • 13.

    שכרון הכוח

    יונת, 08/09/05 11:32

    איזו טעות זו היתה, לשים את האדם בראש שרשרת המזון. איזו טעות היתה זו, לתת לאדם את המוח הגדול, את הגו הזקוף, את התבונה, את הכול - מלבד חמלה. אין מנוס מלהבין שכאשר ניתן לאדם הכוח - הוא ברוב המקרים ישתמש בו לרעה. הנהנתנות, התאוותנות, התשוקה לעוד, תמיד עוד - שאין להשביעה - מביאים את האדם לנהוג באופן שגורם לי לתהות: מי זה ה''אדם'' הזה שחובט בדביבונים? מה עובר לו בראש? איך הוא מרגיש? איפה נולד? מי גידל אותו? איך נוצר דבר כזה? טראומות בילדות? חיים קשים? מחלת נפש? או שהתשובה הרבה יותר פשוטה, והרבה יותר עגומה. הוא לא משוגע, הוא לא נאנס בגיל 5. הוא סתם איש רגיל, יש אלפים כמותו. עם ידיים, רגליים, עיניים - חבר במועדון הגזע העליון, גזע האדם, שמפרש את ''מותר האדם'' כ''מותר לאדם''. למה מותר? כי אפשר! וזוהי הבנאליות של הרוע.

    • כמה עצוב, ככה נכון!!!!!!! (ל''ת)

      וחבל מאוד!, 08/09/05 14:23

  • 12.

    קסטרו = רוצחים (ל''ת)

    אוהבת חיות, 08/09/05 11:30

    • את צמחונית????

      דוד, 08/09/05 12:53

      מה תאכלי בערב החג? שיפודים את אוכלת לפעמים????זה בסדר???

      • מה הקשר?

        עינת, 08/09/05 13:40

        א' כל- מה הקשר?!
        ב'- חייבים להיות צמחוניים כדיי להבין שלרצוח חיה בשביל הפרווה שלה, בזמננו, זה שיא האכזריות והאנטי-מוסריות?

        וג'- לא, זה לא בסדר לאכול ''שיפודים'', אם מה שאתה משפד שם זו גופה מבותרת,
        אפילו אם נורא נח לשכוח את זה.

        • די עם השטויות!!!!!

          חתולה מסטולה, 08/09/05 17:03

          הווכח פה הוא לא על צימחוני או לא!

          אני מתה על בעלי חיים, לא אלבש פרווה לעולם -ואני סולדת מכל אותן חנויות שמכניסות את החטא הזה לאופנה.
          אבל אני מתה על בשר, בשר כזה אדום ועסיסי!
          אז מה? זה אומר שאני אחזרית? אני לא חושבת... אריה אחזר? לא הוא פשוט נמצא גבוה יותר בשרשרת המזון!

          • חתולה מסטולה את לא נמצאת יותר גבוה בשרשרת המזון

            ל, 17/01/06 21:14

            את אוכלת כל וכאחת כזו את לא צריכה לאכול בשר

  • 11.

    לא!!!!

    נגד הריגת חיות, 08/09/05 11:01

    אנשים חסרי לב!!!!!!!!
    לא לעשות את זה!

  • 10.

    מי שמייצר או קונה פרוות

    גימל, 08/09/05 10:14

    הוא לא רק אטום אלא ציני להחריד כך שהקמפיין שנעשה בזמנו נגד לובשי הפרוות (שכלל שפיכת צבע על המעילים) היה צודק ומוסרי. גם אם קיים וויכוח ציבורי על ניצול בעלי חיים בחלק מהתעשיות אין מחילה לתעשיית הפרוות ולקסטרו.

  • 9.

    הסרט עם הדביבונים מאוד קשה

    יובל, 08/09/05 09:29

    אני לא מאמין שיש מי שיכול לראות את הסרט עד הסוף ולהמשיך להצדיק את תעשיית הפרוות.

  • 8.

    לסינים זה לא משנה אך אסור לקנו (ל''ת)

    ליאורה, 08/09/05 08:34

  • 7.

    עוד פעם השטויות האלה?

    בלונדה, 08/09/05 08:25

    יש איזו רפואה למכה הזאת שקורין
    אותה ענת רפואה?
    מה היא מזמברת לנו את השכל עם
    שטויות?
    היא פגשה פעם מינק קטן?
    חיה רעה, שלא נדע.
    די, נמאס עם הבכיינות הצבועה שלה.

    • שכחתי שהאדם טוב.

      סליחה באמת, 08/09/05 14:20

      ואם היא רעה, זאת סיבה להרוג אותה? כי אם כן, צריך להכחיד אנשים כמוך ואמן.

      • חי חי חי יצא המרצע מהשק.

        בלונדה, 08/09/05 22:06

        מהתגובות הפראיות כאן לדברי אני למדה שאוהבי החיות הפנטיים, הם
        שונאי אדם, חסרי סובלנות, כפייתיים, חסרי הומור ופרופורציה, ופשוט סתם
        מטומטמים.
        ואתה ''סליחה באמת'' מוכן להרוג אותי רק מפני שאיני סובלת מינקים?
        הסתכלת במראה, מפלצת?

        • להפך חמודה..

          ~בתאלוש~, 09/09/05 18:53

          בנאי אדם שאין לם רגש לחיות אין רגש לבני אדם..

        • לא בלונדה, רק אנשים כמוך

          שירלי, 11/09/05 22:11

          אין לי בעיה עם הרוב השפוי, רק עם הפסיכים הקיצוניים, התועלתנים וקרי הלב שאת מייצגת.

    • גם בלונדינית גם טיפשה..

      *, 08/09/05 14:40

      אם אין לך משהו טוב/חכם/נבון להגיד באמת עדיף שתסתמי..

    • פשוט את ממש לא מצחיקה, עצוב!

      !!!, 08/09/05 19:16

      את בן אדם נוראי! אני יושבת פה וחושבת למה זה מגיע להם כשיש אנשים למשל כמוך שמלפשוט את עורם בעודם חיים יפיקו יותר תועלת מלפגוע ביצורים חסרי אונים, זה ניצול מובהק של הטבע בשביל אופנה, אולי פעם(עוד שהיו דינזאורים) שלא היה בגדים היו לובשים פרוות ועורות, אבל כמו שהכל השתנה מאז(חוץ ממך יא מאובן!) יש חלופות, אין שום סיבה מוצדקת לדבר זה.. הסיבה היחידה שזה מקבל סוג מסויים של לגיטימציה זה בגלל שאנשים חשופים למוצר המוגמר כמו בשר למשל ולא רואים את התהליך, אם פשוט יראו יותר את התהליך אני בטוחה שהמכירות ירדו..

    • תגובה ל-7

      דסק, 12/09/05 05:59

      אם טימטום היה מקצוע , היית יכולה יכולה להיות שומרת הפרוות של קסטרו.

    • את חיה רעה ולא המינק המסכן.

      טבעונית, 17/09/05 15:12

      אופס, סליחה, לא התכוונתי להעליב את החיות.

  • 6.

    so sad

    aaron, 08/09/05 05:49

    It's hard to believe a 10 year old girl saw these images, it is the most saddening thing I have ever seen in my life

  • 5.

    זו חיה קטנה ומעצבנת שמגדלים

    ישראלי, 08/09/05 01:40

    במיוחד לצורך תעשיית הפרוות, כך שלא פוגעים כאן בטבע. קשה לראות את החיות המסכנות כשפושטים את עורן בעודן בחיים, אבל אם ממיתים אותן קודם לכן, מה הבעיה?

    מה ההבדל בינן לבין התרנגולות והפרות שאנחנו אוכלים? זה צורך אנושי, ועם כל הצער, אין מה לעשות - אנחנו קודמים לבעלי החיים.

    • הישראלי המכוער (ל''ת)

      א, 08/09/05 11:01

    • אתה בסדר?

      דני, 08/09/05 11:34

      אוכל זה בהחלט צורך אנושי.
      בגדים יש מספיק כדי שלא תלבש פרווה.
      חוצמזה אלה שאומרים שמינק זה חיה רעה זה טיעון עלוב.זה הטבע של החיה האינסטיקטים שלה.
      ומה אם יתר החיות שמפשיטים?
      אז כן אוכל זה מצרך מאד חשוב והוא חיוני (מאד) אבל מעילי פרווה זה מותרות זה לא חיוני ועוד להתעלל בהם ככה זה פשוט נורא.

    • האנאלוגיה שהצגת לא מתאימה

      שגית, 08/09/05 12:04

      פה מדובר בהריגה למטרת קוסמטיקה ויופי בלבד. זה לא שניזונים מבשר המינקים ועושים שימוש גם בפרוותם.
      המקרה הזה דומה לשימוש בארנבים לבדיקה של מוצרי קוסמטיקה וחומרי ניקיון.

      גם הרג למטרת תזונה מהווה בעייה מוסרית אבל הריגה או עינוי למטרות שוק היופי והקוסמטיקה זה שיא הנחיתות.

    • דעתך כדעתי

      חביבה, 08/09/05 12:47

      אני מסכימה איתך,לימדו אותנו שבקר ועופות מותר והשאר ''צער בעלי חיים'' איזה צביעות!! אני אמשיך להנות ממעיל פרווה בחורף ומתיק הקרוקודיל שלי!

      • חביבה- את לא

        עינת, 08/09/05 13:37

        למען האמת את עלובת נפש אטומה וחסרת מצפון וערכים בסיסיים.
        רק שתדעי.

        • מה את אומרת???? (ל''ת)

          חביבה, 08/09/05 13:53

      • אתם לגמרי טועים

        טייס קרב, 15/12/05 21:01

        אולי סתם ראיתם את התמונות.... העיניין הוא שבישביל להרוג תרנגולת למשל צריך פשוט ליגרום לחתך בראש שהיא כימעט ולא מרגישה את זה.... ולמשל למה מיתנגדים למינהג הקפרות... כי משאירים את התרנגולת לאבד דם... מוות נוראי !!!!

        עכשיו את המינקים אסור להרוג מיידית..... כי הפרווה שלהם תיתלכלך מדם..... אז מה הם עושים??? מוציאים להם את הרגליים..... ופושטים להם את העור בעודם חיים. אנשים!!!! תיתעוררו!!!! תיראו ת'סרט.. אפשר ליבכות!!!!!!!!!!

        זה מוות נוראי ובהחלט צריך להפסיק זאת.

        תיראו...... אוכל אי אפשר שלא לאכול.... אבל מעילי פרווה???? בישביל מה????.
        זה לא אנושי......

        אני לא יכול לעלות על דעתי מי יכול להיסתכל על הסרט הנוראי הזה ולהגיד דברים כאלו!!!! פשוט נורא!!!!!!


        יש להפסיק ליקנות פרוות מיד ולשחרר את החיה המיסכנה לטבע!!!

        די .... נימאס

    • אז זה בסדר, נכון?

      ירוקת, 08/09/05 14:17

      אני דווקא מכירה חיה הרבה יותר נחותה ומעצבנת שאפשר להרוג כי היא באמת הורסת ולא תורמת לטבע. והיא נקראת בן אדם.
      אגב, אולי נוח לך לחשוב בהאדם קודם לחיה אבל א. ממש לא! ומי את, אטומה שכמותך, שתחליטי שכן?
      ב. את שוכחת דבר אחד וזה שהכל עפנ''י כדוה''א תלוי אחד בשני- משמע, דבר אחד נכחד ואז כמו דומינו הכל נכחד אחריו כולל האדם. בטבע אין ויתורים וקטרינה הוכיחה זאת.

    • ומאיפה מגיעות החיות לחוות?

      טבעונית, 17/09/05 15:20

      סתם כך מהאוויר? את האמהות שלהן צדו בטבע, כך שבהחלט יש כאן פגיעה בטבע. גם אם ממיתים אותן קודם לכן, עדיין זו בעיה, כי זה רצח במלוא מובן המילה. לפי הטענה שלך, אפשר גם לרצוח בני אדם אם ממיתים אותם קודם בלי כאב וסבל. אנחנו בהחלט לא קודמים לבעלי החיים. אין בטבע אף חיה שהורגת מיליונים מבני מינה בצורה שיטתית, מכוונת ואכזרית. רק תראה לי חיה אחת כזו, אחת - ואז, אולי, אני אסכים איתך. ותן לי סיבה אחת טובה מדוע אנחנו קודמים לבעלי החיים. אין סיבה כזו. אנחנו משמידים, מתעללים ומתאכזרים אפילו לבני מיננו. אין אף חיה בטבע שמתנהגת כך. המין האנושי הוא המין המאוס ביותר בעולם.

    • ישראלי שאינו יקר לאף אחד

      ל, 17/01/06 21:06

      כמה דברים לי אלייך:
      1.מינקים כן חיים בטבע והם אינם תוצר של הכלאה שבוצעה על ידי האדם.
      2.האם אי פעם ראית מינק החיי בסביבתו הטבעית? אם לא כחצד תשפוט שזוהי חייה מעצבנת?
      3.בישראל מזג האוויר אינו מצריך מעליל פרווה ומלבד זאת, גם המקומות שכן צריך, יש תחליפים סינטטים כך שבכל זאת ההרג מיותר.
      4.ידעת שבסין גם מייצרים מוצרי טיפוח לעור מעור של אנשים מתים?
      אם לא מפריע לך ללבוש דברים שייצורים חיים מתו בשבילם אז למה שלא תשתמש במוצרים כאלו?
      5.רק אדם קטן יגיד כזה דבר כל היצורים בטבע נוצרו שווים ללא הבדלי דת גזע ומין ביולוגי.
      6.בדבר אחד אתה צודק באמת אין הבדל בין הפרות והתרנגולים שאתם אוכלים (בכוונה כתבתי אתם- אני טבעונית) ובהחלט צריך לעבור לתזונה טבעונית.
      7.אין הרבה הבדל בגנים שלי ושלך ושל הייצורים האלו.
      8.כל היצורים החיים שווים וכמו שלא פושטים אנשים מעורם לא צריך לפשוט חיות מעורן או פרוותן.
      כדאי שתתייחס למה שכתבתי ברצינות ותלמד מזה

  • 4.

    לא קונה יותר בקסטרו. שייתביישו (ל''ת)

    דנה, 08/09/05 00:28

    • גם אני לא (ל''ת)

      שגית, 08/09/05 12:04

  • 3.

    כל הכבוד!

    מאי, 07/09/05 23:33

    חבל שלא כולם כמוך.

  • 2.

    מראה מול עיני ציבור צרכנים

    רבקה, 07/09/05 23:22

    תודה ל nrg ולכותבת על ששמים המראה מול עיני צרכנים נהנתנים ואטומים שמעדיפים לא לראות מה תוצאות חמדנותם האנוכית הנצלנית.
    אני בזה כאדם וכאזרח לכל אחד הלובש פרווה כאילו הוא יוצא בהכרזה שאכזריותה הנוראה של תעשייה זו וההרג המאסיבי של בעלי חיים כה רבים ביסורים אינה נוגעת לו כקליפת השום.
    אין צורך, אין הכרח ומיותר לחלוטין בארץ החמה שלנו ללבוש פריט לבוש איום זה שהכרחי רק ליצרנים שמסרבים להודות כי תעשייה זו ומטה פרנסתם המחריד גווע והולך.

    • מזעזע!אני לא קונה בקסטרו כנ''ל

      הלנה, 09/09/05 21:35

      הייתי צרכנית רק של קסטרו וצרכנית גדולה מאוד....אני כבר לא ניכנסת אפילו לעיין מה יש..ואפילו אם זה לא מפרווה אני לא קונה משם כולם..שילמדו לקח!
      ולא מאף חברה אחרתץ!!

      קסטרו יא זבליים!!!!!!

  • 1.

    מזעזע

    ש. צור, 07/09/05 21:20

    תודה ל- NRG על החשיפה החשובה והמזעזעת!! כתבה מדהימה ופוקחת עיניים.

    כיתבו לקסטרו כי בכוונתכם להפסיק לרכוש מהם מוצרים עד שיסירו את הפרוות מהמדפים!