• 43.

    עזרה במציאת כלב

    יוסי, 11/09/05 11:16

    מי יכול לעזור לי למצוא אתר שמפרסם הודעות על אבידה/מציאת כלבים ?

    • אתרים לכלבים אבודים

      רעות, 18/06/11 22:48

      יש את אתר פט-נט http://www.petnet.co.il/

      יש קבוצה בפייסבוק https://www.facebook.com/group.php?gid=25534654176

      ויש את יד 2 ואגורה...

      אגב יש כלב שעונה לתיאור הזה שאבד בחולון לפני חודש בערך.. אם זה אכן הכלב המדובר, הבעלים לא אשמים...

    • תנסה יד 2

      רינת, 18/06/11 22:58

      יד 2 במדור חיות מחמד - כלבים - סוג - אבד תפרסם שם ותחפש גם בנמצאו אולי מישהו מצא אותו, תנסה גם דרך הפייסבוק כלי שעוזר מאד. תעלה גם תמונה שלו זה מאד חשוב. אם אתה רוצה תצרף אותי לפייסבוק שלך ואני אעזור לך לפרסם שמי בפייסבוק rinat ofer
      בהצלחה

    • אתר לאבידות מציאות

      ליאת, 18/06/11 23:27

      בפייסבוק יש אתר שנקרא ''אבדות/מציאות של בע''ח

  • 42.

    אחחחחחחחח איזה אנשים רעים יש ב

    משה, 11/09/05 10:35

    למה מתעללים בחיות מה הם עשו???????????

  • 41.

    מי יודע איפה אפשר להתנדב ?

    יוסי, 11/09/05 10:29

    מי יודע איפה אפשר להתנדב לתנו לחיות לחיות ומאיזה גיל

    • התנדבות

      רעות, 18/06/11 22:50

      ניתן להתנדב בעמותת חבר שנמצאת ליד צומת חולון החל מגיל 16 (ניתן לעשות כמחוייבות אישית)
      אם אתה רוצה פרטים כנס לקישור הנ''ל ותכתוב על הקיר אני כבר אתן לך את כל הפרטים
      https://www.facebook.com/pages/%D7%A2%D7%9E%D7%95%D7%AA%D7%AA-%D7%97%D7%91%D7%A8/28276540728

  • 40.

    אני מניח שיש סיפורים שנגמרים

    קובי, 10/09/05 00:14

    לא טוב וזה עצוב מאוד.
    ויש פה מגיבים שאני לא מבין איזו זכות קיום יש להם בעולם הזה...רק אלימות וכוחנות הם יודעים.
    ומה שמרגיז הוא שהכלב, אחרי שהתעללו בו, ימשיך לאהוב בני אדם, בניגוד גמור לסתומים שמתעללים בבעלי חיים.

  • 39.

    לפי דעתי הכלב ניסה להתאבד

    dd, 09/09/05 19:55

    והפריעו לו

    • לפי דעתי אתה חולה נפש (ל''ת)

      קובי, 10/09/05 00:00

      • למה לא? כלבים הם חכמים לא?

        uu, 10/09/05 01:17

        לפי הירוקים כלבים הם גאונים ורגישים. אז הכלב פשוט נשבר וקפץ אל מותו.

        • איזה מפגר

          רנן ושי, 10/09/05 14:02

          למה שהוא יעשה כזה דבר??...

      • ואני מסכימה!!! (ל''ת)

        סמדר, 12/09/05 10:16

    • הכלב לא צריך לתלות את עצמו כדי

      רנן ושי, 10/09/05 14:01

      להתאבד!!!
      כלבים יכולים להתאבד ללא צורך בתליית עצמם כדי להפסיק לנשום....

    • מפגר!

      טל, 04/06/06 15:35

      אתה מטומטם!?
      כלב שניסה חהתאבד,אלוהים לך תדע מי הפליץ אותך...

  • 38.

    למה יש אנשים כל כך רעים?!

    J L, 09/09/05 15:36

    צריך לתלות את מי שעשה את זה, בדיוק כמו שהוא תלה את הכלב. שירגיש איך זה..
    לאנשים פשוט לא איכפת מחיות. הם לא מבינים שגם להם יש רגשות, ושאם יתלו אותם מהחלון לכמה ימים, גם הם יכולים למות!

  • 37.

    האם זו רשלנות? או אולי לא?

    שיר לביא, 09/09/05 13:50

    בכתבה כתוב שהכלב נמצא תלוי בין הקומה השנייה לראשונה ברצועה שלו,אז יכול להיות שקשרו אותו למעקה והוא רצה ללכת ועבר מתחת למעקה ואז נפל.
    לדעתי קיימת אפשרות שאם יגישו תלונה לבית המשפט, יקבעו כי מדובר ברשלנות ולא במעשה מכוון.

  • 36.

    עדי חושפת את ערוותה של המדינה

    יורם, 09/09/05 12:32

    כן, מדינה נאורה לכאורה, הומניסטית לכאורה, שחיים בה אנשים הגונים לכאורה. בשורה של כתבות נוקבות עדי הגין ממשיכה לחשוף בפנינו את הדברים שאנחנו רוצים להסתיר מעצמנו. את הסחי והרפש שמאיימים עלינו. את חברינו הטובים ביותר אנחנו תולים. זו המדינה שלנו, וכדאי שנסתכל אחד לשני בעיניים ונבין שדרוש שינוי מהותי, מהיסוד. לא עוד דו''ח של וועדה מפוברקת, ולא תלונה לאחר מעשה למשטרה. שינוי חינוכי עמוק.

  • 35.

    חקירה-תמצא את האשם

    כלבן משטרה, 09/09/05 12:06

    צריך לחקור של מי היה הכלב(לפי שכנים מהאזור שבטוח ראו את הבעלים משוטט איתו במקרה זה דפקה המבוגרים שתמיד יושבים בספספלים בוודאי ראו משהו שיודעים לתאר את בעל הכלב ,לפחות מראה חזותי ומכך להגיע לאשם ולתלות אותו או לפחות לתת לו עונש הוגן שידמה לו את המעשה שעשה לבעל חיים התמים )כלב הלברדור הוא כלב עדין למדי שבשרות המשטרה שנים רבות יש לו חוש ריח ויצר הבאה מדהים והוא ידוע ככלב רגוע ובחוסר התוקפנות ואפילו עם פעוט ימשוך לו בזנב הוא לא יגיב

  • 34.

    אלוהים אדירים... כמה רוע

    2005, 08/09/05 23:16

    פשוט מזעזע.

    לתפוס את האשמים ולתלות אותם!!!!!!!!!

    נצבט לי הלב על הכלב.

  • 33.

    מזעזע עד דמעות!

    שירה, 08/09/05 21:12

    קראתי - הזדעזעתי - בכיתי!

  • 32.

    לאנשים שעשו את זה מגיע למות!!!

    מתן, 08/09/05 14:56

    לאיפה המדינה הזאת הגיע לתלות כלב טוב ותמים!
    צריך פשוט להתאבל על המדינה כי אם היא הגיעה לרמה הזאת אז אנחנו ממש במצב גרוע!

    • מי שאדיש לכזה מראה...

      מנדבוצ'קה, 09/09/05 05:46

      יהיה אדיש גם למעשה דומה בקרב בני-אדם ולכן העונש צריך להיות כאילו ניסה לרצוח אדם ולא פחות.

      ניסיון לרצח.

      מי שעשה את זה צריך לפרסם את שמו ותמונתו ברבים ולהתנכל לזבל הזה.

  • 31.

    אחד מדובר בישראל (תת רמה של...

    מוטי, 08/09/05 13:24

    אחד מדובר בישראל (תת רמה של אנשים)
    דבר שני מדובר בחולון מוקד ארסים ואנשים שהרמה השכלית שלהם היא בערך כמו של משטרת ישראל.

    אני יהודי, ימני, ציוני שרתתי בצבא בקרבי, עובד לא מובטל לא נטל על החברה.
    ואני מודיע לכם שאני מבין למה יש אנטישמיות בעולם!!!
    אנחנו פשוט זבלים.

    • כמה עצוב זה נכון!

      חתולה מסטולה, 08/09/05 17:14

      לצערינו יש המון א6נשים דווקא מעדות המזרח שמלמדים את הילדים שלהם לפחד כל כך מכלבים שבשלב מסויים אותו פחד הופך לשינאה כלפי בעלי החיים.
      לי יש כלב מלטזי (זה כלב מאוד קטן וחמוד) כשטיילתי איתו בשכונה שלי (שיש הרבה ילדים כאלו) היו רואים אותו ונכנסים להיסטריה -אפשר לחשוב בא עליהם איזה מגה נמר עם מבט רצחני! אותם ילדים התבגרו, וביחד עם זה הם התחילו להתעלל יותר ויותר בחיות!
      אני מתנדבת של אמותה למען בעלי החיים מטעם מדינת ישראל ואני חייבת לומר שהם לא עושים כלום בשביל בעלי החיים-וחבל

      • גזענית מטומטמת (ל''ת)

        מזרחי, 08/09/05 17:45

      • יקירתי אני מרוקאית

        אני, 10/09/05 00:05

        ואני די גאה בכך , יש לי 2 כלבים בבית אני פעילה למען חיות ומתנדבת בכל רגע אפשרי , לאחי הגדול ישנה משפחה וגם להם יש כלבה מדהימה, ולאחי השני גם יש משפחה וגם להם יש כלב, אז תצאי מהכללות שלך כי אם כל הכבוד אין שום קשר כאן למוצא, החיות אצלנו במשפחה הם חלק בלתי נפרד מהמשפחה, והילדים אצלנו מוכנים לאמץ עוד ועוד אם רק היה ניתן.

  • 30.

    אנחנו לא יודעים את כל פרטים

    ארשל'ה, 08/09/05 12:16

    אולי הכלב לא היה כזה ''נחמד'' ו ''מדהים'' כמו שתיארו אותו? אולי הוא תקף בעברו את תושבי הביניין באכזריות?? כי אחרת קשה לחשוב למה אף אחד לא עזר לו במשך יומיים.

    • אתה כנראה צריל לעבור קורס

      רחל יסמין, 08/09/05 16:31

      מה אתה לא מבין את ההבדל בין התעללות לבין זהירות? גם אם הכלב הפחיד את השכנים איפוא המצפון שלהם? למה הם לא קראו מייד למשטרה, ואיך בכלל אתה מעלה על דעתך שזה לגיטימי להתנהג ככה ליצור חי? תתבייש

    • אתה דפוק????

      ברלה, 08/09/05 16:37

      אולי הוא רצח את רבין?
      אולי היה לו סכין או רובה?
      ארשלה, ארשלה, או שאתה דפוק או אהבל בצורה מעוררת רחמים!

    • אז מה? זה מצדיק את זה? מה זה?!

      חתולה מסטולה, 08/09/05 17:16

      אולי יהיה אצלך בשכונה ילד מופרע שעושה רעש... פחד אלוהים אולי אתה אפילו מסוגל לחשוב על לעולל דבר כזה
      אתה אינווליד באמת!

    • את עד כדי כך מפגרת?!

      5646, 08/09/05 17:20

      כן וזו סיבה טובה לתלות אותו לא?

      • אתה עושה שם רע לאשדוד

        קובי, 09/09/05 23:59

        וזו סיבה מספיק טובה לתלות אותך לא?

    • אז מה? מגיע לתלות אותו? (ל''ת)

      בילי, 08/09/05 17:30

    • אני לא אומר שצריך להתעלל בבע''ח

      ארשל 'ה, 08/09/05 19:35

      פשוט זה ניראה תמוה שהוא היה תלוי שם יומיים ואף אחד לא עזר לו לכן אולי יש סיבה לכך.
      ואם חס וחלילה כלב היה תוקף אתכם או את הילדים שלכם וגורם להם נזק או אפילו הורג (כמו שקרה לפני כמה זמן שכלב הרג ילדה קטנה) ,הייתם הולכים ואפילו ''מרדימים'' אותו במו ידיכם.

      טוב שיצא חוק על איסור כלבים גזעיים מסוכנים, ואני מקווה שבעתיד יאסרו גידול ביתי של חיות אלה.

      • ברור שיש ''סיבה'', לאנשים פשוט לא איכפת!

        אחת, 18/06/11 23:58

        ואדוני היקר, הכלב שהרג את הילדה, היה כלב שהתעללו בו...
        אתה לא היית מתהפך על מי שהתעלל בך במשך שנים?!

        אתה מקוה שיאסרו גידול ביתי של כלבים?
        אני מקוה שיאסרו על אנשים כמוך, שמבזבזים חמצן, לחיות!!!

    • איך אתה ישן בלילה פסיכופט קטן?

      מסרסת הערסים, 09/09/05 00:26

      אולי אם היו תולים אותך הפוך מהביצים בקומה שניה בחדר מדרגות היה מגיע לך קצת דם למוח המנוון שלך.
      אתה בטח גר בחולון.

    • הפרטים לא חשובים

      סנורקה, 18/06/11 22:54

      קשה לחשוב? סליחה, מה קשה לחשוב? יש הרבה אנשים נוראיים במדינה. אני עוד מעלה על דעתי שאנשים פחדו וכו' וזה עדיין לא תירוץ טוב.

  • 29.

    לקרוא! - חשוב!

    דניאל, 08/09/05 11:56

    שימו לב שהמכנה המשותף בסרטים תעודיים רבים על רוצחים סדרתיים שכולם התחילו בתור ילדים עם רצח בעלי חיים. הם אהבו לראות אותם מתים ולא הענישו אותם על המעשים האלה בתור ילדים.

    • זה כבר ידוע מזמן

      דניאלה, 08/09/05 12:08

      יש פרופילים פסיכולוגיים שלמים על רוצחים סדרתיים וכולם-כולם התחילו בתור רוצחים סדרתיים של בע''ח.

  • 28.

    כל הכבוד לתיקי

    גילי, 08/09/05 10:41

    תיקי - הלוואי וירבו כמוך.
    התלבטתי הרבה אם לקרוא את הכתבה או לא כי כל כתבה כזאת זה כמו סכין בלב. מה קורה לנו? איך המדינה נותנת לדבר כזה לקרות שוב ושוב? יומיים המסכן היה תלוי. מישהו צריך לתת את הדין. די להגיד היום כלב ומחר ילד כי כלב זה כמו ילד: שניהם מרגישים, כואבים, מפחדים, לשניהם יש נשמה! צריך לחקור את כל הבניין. זה פשוט נורא.

    • כל הכבוד לאישה הקדושה הזו

      גלית, 08/09/05 15:27

      שעזבה הכל באמצע כדי להציל את הכלב האומלל הזה.
      אין לי שום מושג איך אנשים בביניין נתנו לכלב לסבול ככה. כל מי שיש לו כלב יודע שבכי של כלב זה הדבר הכי מזעזע שיש. מי שעמד בפני כלב שסבל ככה ולא עזר הוא...

  • 27.

    למה ?

    לירן, 08/09/05 10:27

    למה אנשים מסוגלים לעשות דבר כל כך מזעזע? מה הכלה המסכן עשה ? הוא בסך הכל רצה שיאהבו אותו ולקבל בית חם למה לעשות דבר נוראי כזה? המצילה צודקת בעל חיים זה בן אדם. לתלות אותו זה כמו לתלות ילד ולכן עונש תלייה מגיע גם למבצע.
    זה פשוט עצוב, וכואב.
    מזל שהצילו אותו.

  • 26.

    תעודת קלון ליושבי הבניין כולו

    יורד שמחפש סיבה, 08/09/05 09:49

    כל פעם מחדש אני מחפש סיבות טובות לחזור לארץ מולדתי ישראל ומיום ליום אני משתכנע ( בעקבות דברים כאלה) שאין למה לחזור.
    כקצין ביחידה קרבית וקיבוצניק לשעבר גדלתי על ארץ ישראל הישנה והטובה והיום לא נשאר כמעט כלום ממנה. זאת אטימות ואכזריות מצד המבצע ותושבי הבניין כולו שראו, שמעו ולא נקפו אצבע יש לפרסם את הכתובת המדוייקת של הבניין כתעודת קלון ליושבי הבניין כולו. זוהי מראת החברה הישראלית.
    עדיין אוהב ומתגעגע לארץ ישראל אבל עם מדינה שכזאת? למה יש לחזור? ולכל המגיבים שיתחילו תיכף להתלהם ולכתוב תגובות כגון ''תישאר שם, מי צריך אותך כאן'' אני יכול להגיד רק תודה ואבל אני את החלטתי חושב שכבר קיבלתי וזה מה שכואב יותר מכל.

    • באמת תישאר שם

      רינת, 18/06/11 22:51

      אבל קח אותי איתךךךךך גם אני לא רוצה לחיות במדינה המגעילה הזאת שמיום ליום הולכת ונהיים מגעילה יותר ויותר

  • 25.

    אין הצדקה

    פשוט מזועזע, 08/09/05 08:36

    יש כאלה שמצדיקים התעללות בבני אדם בסיבות מסיבות שונות: ריב על עניין מסויים, כעס כלפי אותו בן-אדם ועוד תירוצים מתירוצים שונים (שבדר''כ הן אינן נכונות ומדובר פשוט בביטוי לצורך שליטה אצל אחדים והתגלמות טהורה של רוע אצל אחרים) אבל מה ההסבר להתעללות בכלב???
    חיה שכל כולה טוב לב (ובעיקר כלב מסוג לברדור). לחיות אין ''עניינים משותפים'' איתנו שיכולים לגרום לנו לריב איתן או כל טענה אחרת. מה זה אם לא ביטוי ברור ומוחשי כל-כך לשידוד ערכים אצלנו בחברה. גילוי ישיר של רוע-לב פשוט וברור. ומלבד מי שעשה את המעשה הנורא הזה האם לא היה אף אחד שיעשה משהו בקשר לזה? האם אנחנו לאט-לאט בדרך להיות ניו-יורק??? לא ירחק היום ואנשים ימותו ברחובות לעיני עוברים ושבים ולאף אחד זה לא יזיז. היום זה כלב ומחר זה בן-אדם. אין ספק בזה... הכל מתחיל במקום מסויים. צריך לחנך לערכים יהודים בסיסיים!!! וצריך לאכוף את חוקי המוסר האלמנטריים בתקיפות. מי שיודע משהו על האירוע הזה, שראה או שמע שלא יהסס ויפנה למשטרה כדי שמעשים כאלה לא יישנו.
    אני פשוט מזועזע!

  • 24.

    איזה בזבוז. הייתי אוכל אותו.

    תאילנדי, 08/09/05 08:28

    פעם שניה שאתם רואים כלב ככה,
    תצלצלו:
    5626644

    • איזה בזבוז

      סודני, 08/09/05 16:43

      על האוכל שאתה אוכל, על האויר שאתה נושם.
      אם היית נותן מספר אמיתי הייתי שולח לך איזה חזיר שישמש לך חברה
      (אם כי אני בטוח שהוא היה מסרב להתלוות לחולה רוח שכמוך).

    • אני חייב לך שקל על הבדיחה

      יוצמח, 09/09/05 05:43

      תאילנדי נשמה, תזכיר לי להביא לך שקל, איזה מצחיק אתה יא אללה באמא שלי

    • ואני חשבתי

      J L, 09/09/05 15:49

      שבמקרה נוראי כמו זה, לא יהיו את כל ההודעות המפגרות האלו כמו שלך..

  • 23.

    דבר מוביל לדבר

    אייל, 08/09/05 08:28

    אין ספק שהמצב אצלנו במדינה מושפע מגורמים הרבה יותר בסיסיים. כולם מתלוננים על האלימות שיש בחברה ולדעתי מחפשים את התסמינים ולא את מקור הבעיה. מי שמסוגל לתלות כלב יהיה מסוגל לתלות גם בן-אדם. מדובר בביטוי של רוע פנימי בלתי-מוסבר. נתקלתי בצבא במקרים כאלה בעיקר בקרב ערבים: היינו מוצאים באיזורי הבדואים כלבים תלויים, ולעיתים אפילו לא מהגרון, במזרח ירושלים נער ערבי תלש לחתולה את הראש ועוד כהנה וכהנה... מסתבר שזה לא רק נחלת הציבור הערבי, כנראה זה הגיע גם אלינו וצריך לפעול ''בלי רגישות ובנחישות'' (כביטוי המוכר מהימים האחרונים) כאילו היה מדובר בעוד מקרה אלימות ולהביא את מי שאחראי לכך לדין. ויפה שעה אחת קודם!

  • 22.

    מה רוצים? זה ה''חי-בר''

    אחד, 08/09/05 07:52

    חולון- יפו-בת ים- ראשון.

    עכשיו מבינים למה לא נותנים להם להכנס למועדונים

    • אדיוט (ל''ת)

      ליליחיחליל, 08/09/05 12:10

    • הכללה של אידיוט

      יפה אלף, 08/09/05 16:42

      הרי גם תיקי היא מהחיבר אז למה אתה שופך את המים עם התינוק?

  • 21.

    חינוך, חינוך ורק חינוך

    אבו מאזן, 08/09/05 07:47

    כדי למנוע התעלליות בבעלי חיים צריך לחנך ילדים לסובלנות ולאהבה, אבל כמו שההורים נראים מה הפלא שהילדים יוצאים ככה?
    אנחנו מזמן כבר לא ''עם הבחירה'' או ''עם הספר''
    הפכנו להיות אכזריים וקשים מנשוא, כמו עמי העולם הרביעי.

  • 20.

    מחריד!

    שרון, 08/09/05 07:40

    אני אפילו לא יכולה לתאר לעצמי מי יכול לעשות דבר כזה מחריד לבעל חיים! יש למצות את הדין בכל החומרה עם ה''אדם'' שאחראי לדבר הזה.

  • 19.

    אני לא מבין

    שאול, 08/09/05 02:06

    אנשים לא עברו במקום הזה? לא ראו נפש חיה במצוקה?
    איך אנשים נורמלים ממשיכים ללכת כאשר הם עוברים אחרי דבר זוועתי שכזה.

    אני פשוט לא מבין.

  • 18.

    להחזיר לבעלים?

    לא בטוח, 08/09/05 01:42

    אני לא בטוחה שכדאי להחזיר את הכלב המסכן הזה לבעלים החוקיים שלו כי לא נראה לי שהם מספיק אחראים לגדל אותו שוב. הכלב הזה קיבל במזל גדול מאוד את החיים שלו במתנה והוא לא צריך לדעת יותר שום רע מכל סוג שהוא אחרי מה שהוא עבר.

  • 17.

    מדינה מטורפת

    אוהב חיות, 08/09/05 01:01

    כל פעם שאני קורא את הזוועות האלו אני שואל עצמי אם זו המדינה בה אני רוצה לחיות ולגדל ילדים.
    בעוד שבמדינות אחרות שומעים על פינוק של בע''ח ועל אכיפת איסורים על התעללות בבע''ח פה כל יום שומעים על פשע חדש נגד בע''ח והזוועה האמיתית היא האדישות של האזרחים המשטרה ובתי המשפט שלא מענישים בחומרה רוצחים כאלה.

    עם סגולה? אני ממש לא חושב.

  • 16.

    מדינה של מטומטמים שדואגים רק

    לתחת של עצמם!, 08/09/05 01:00

    איך לא הצילו אותו קודם? אנשים חרשים?עיוורים?חסרי לב?
    אגואיסטים מסריחים ואדישים.

    • בקיצור

      ee, 09/09/05 22:40

      בני אדם

  • 15.

    HEART BREAKIN

    ornit, 07/09/05 22:35

    WHAT IS WRONG WITH PEOPLE HOW MEAN CAN U GET G-D PLESE REVANGE THIS DOG MISORY I HOPE THIS WILL BE DONE TO THE PEROSN WHO DID IT I FEEL SO BAD FPR HIM IT MAKES ME CRY!

  • 14.

    מחריד

    זרח, 07/09/05 22:24

    אלימות כנגד חסרי אונים גרועה מכל אלימות . לאן התדרדרנו???

  • 13.

    תיקי - הלוואי וירבו כמוך בעולם (ל''ת)

    טל, 07/09/05 21:22

  • 12.

    כל הכבוד

    שוקו, 07/09/05 21:19

    ממש סופר גיבורה, ואני אומר את זה בלי שום סרקזם. מחמם את הלב.

    רק בקשר להערה הקטנה: ''כך מחוסר ברירה, נאלצה בראונשטיין להשתמש במצעים חדשים שקנתה באותו היום עבור בתה.''

    נו, באמת. מצעים אפשר לכבס והם עולים הרבה פחות מכיסוי מושבים באוטו.

    בכל אופן. כל הכבוד שוב והלוואי שמי שתלה את הכלב יזכה לגורל אכזרי לא פחות.

  • 11.

    מי התקשר?

    איילת, 07/09/05 21:12

    נאמר כי מתנדבת תנו לחיות לחיות הוזעקה למקום. אם כך, מישהו היה עד למראה המזעזע ולט טרח לחתלץ את הכלב במיידי, אלא להתקשר לעזרה שעלולה להגיע מאוחר מידי.

    יש להעמיד את האחראיים לדין!
    פושעים לכל דבר!
    הלוואי שהם ייתלו כך לשבועיים, לא ליומיים!!!

    • יתכן שמי שהתקשר פחד לנסות לחלץ

      אורי, 07/09/05 21:27

      את הכלב.

      עובדה שלא מדובר בדבר כל כך פשוט והמתנדבת צנחה ונחבטה.

      אני חושב שכל הביקורת צריכה להיות נגד מי שהביא את הכלב למצב הזה ,ולא נגד מי שהתקשר ולא טרח לחלץ את הכלב מיד.

  • 10.

    Poor dog/lab monkeys/geese

    Gallia, 07/09/05 21:07

    I have always been disgusted with the cruelty in Israel. Seems we have an international reputation for extreme cruelty. Some distinction! I think the country is cursed because its citizens have closed their hearts to the suffering of animals. It is truly a country of 'pioneers' Pioneers in inflicting pain and suffering, on unfortunate animals. And hey, we are already cruel to animals so why not to each other. It is just the natural progression! We are truly damned.

  • 9.

    גלי

    מזעזע, 07/09/05 21:02

    זה מעשה של פסיכופט, אין מילה אחרת. מי שעשה דבר כזה יעשה את זה גם לבני אדם, אם כי אלימות נגד בעל חיים מספיק נוראית בשביל לתפוס ולהעניש את הפושע בחומרה.



    .

  • 8.

    אחד הסיפורים היותר מכאיבים

    זעזוע, 07/09/05 20:47

    שיצא לי לשמוע ויש יותר מדי כאלה בארץ. כל הכבוד למתנדבת המסורה. אין מילים לתאר את גודל המעשה ואת רוחב ליבה.
    שוב אני מוצאת את עצמי תוהה כיצד לא קמה לה תנועה אנרכיסטית שלוקחת את החוק לידיים במקרים כאלה, כי מנסיוני האישי ןהכאוב, המשטרה לא זמינה ולא איכפת לה במקרים האלה. בדרך כלל אני אדם מיושב, אך כשזה מגיע לבעלי חיים שאינם יכולים לזעוק ובמדינה שמציבה אותם בתחתית סדר העדיפויות - אולי יש מקום לעבור על החוק.

    חכם ממני אמר וצדק: מדינה נמדדת ביחסה לבעלי חיים. ומצבנו, רבותיי, רע. רע מאוד.

  • 7.

    הלוואי וגם האחראי ימצא תלוי (ל''ת)

    אמן, 07/09/05 20:42

  • 6.

    אנשיםם?!?! כנסו דחוף!

    ירדן, 07/09/05 19:31

    טובב מה אנשים לא מכירים תמילה רחמים?
    מה אין לכםם בושהה דפוקיםם מסכןן הכלב וואלק מי אני ימצא עשהה לו אתת זהה ידקור אותת חחח...
    מה אבל אין בושה מסכןן...!

  • 5.

    למה יש כזאת רישעות? למה? למה? (ל''ת)

    תירצה, 07/09/05 19:31

  • 4.

    זוועה! איפה היו השכנים אטומי

    דסק, 07/09/05 19:23

    הלב?
    אני מקווה שהפעם המשטרה תשתדל יותר ותמצא את האשמים.

  • 3.

    אנשים חולים בראש!!! (ל''ת)

    חוחית, 07/09/05 19:21

  • 2.

    כל הכבוד תיקי !!

    נולי, 07/09/05 19:20

    מבחינתי, מגיע לך להדליק משואה ביום העצמאות. את אזרחית למופת. ויותר מכך, בן אדם ראוי. עשית מצווה.

    • עזרה בעתיד

      המעניש, 09/09/05 12:24

      היה עדיף שיהיה לך צוות עזר למקרים כאלה שתיתקלי בצרות ויהיה לך ערכת חילוץ וגם הגנה מפני חולרות שיכלו לפריע לך לחלץ את הכלכלב המסכן הזה נעזור לך בעתיד ,,,צוות חילוץ ר,ט,ל

  • 1.

    ''מה גם שמדובר בכלב מדהים''

    כלב מכוער, 07/09/05 19:03

    סליחה, מה הקשר? ומה הקריטריונים לכלב מדהים? ואם הוא לא מדהים אז זה פחות נורא לתלות אותו? לא הבנתי.

    • יומיים? יומיים הוא היה תלוי ור

      ליאת, 07/09/05 19:12

      ורק אז מישהו הואיל לעשות משהו? מה הולך פה? אני מקווה אך מתקשה להאמין שמישהו ייתן פה את הדין

      • Madhim

        ziggi, 09/09/05 02:41

        Madhim how the neighbors could pass there and ignore the dog's suffering. Labradors are amazing dogs ,what hurts the most is that it is a labrador because these are such loving dogs who help mankind so much so yes it does make it so much uglier if possible.
        The problem is the Law that does not come hard enough i
        on these criminals

        • זה לא משנה לברדור או לא

          J L, 09/09/05 15:44

          גם אם זה היה קורה לסוג אחר של כלב, זה היה מזעזע באותה מידה.

          וזה באמת מדהים איך השכנים יכלו להתעלם מהכלב. אם זה היה ילד קטן שתלוי שם, כולם היו באים לעזור. אבל אם זה כלב אז זה בסדר?!
          לאיזו רמה הגענו?

          • גם אם היה ילד קטן

            סנורקה, 18/06/11 22:51

            גם אם היה ילד קטן לא בטוח שהיו באים לעזור. זה מה שכל כך עצוב. מעבר לזה שזו חלק מהבעיה של המדינה זו, כנראה שתמיד אנשים יפחדו בסיטואציות כאלה שבחיים לא דמיינו שיהיו חלק מהן

    • ל-1 get a life

      האו האו, 07/09/05 19:23

      מה הקשר בין מה הקשר בין מחט לתחת?!! מכל מה שכתוב בכתבה זה מה שמצאת לנכון להגיב עליו??? מוזר שאנשים כמוך נכנסים למדור הזה בכלל

    • למרות הזעזוע.. האמת שדבריה

      מזועזע, 07/09/05 19:46

      של הדוברת של העמותה אינם במקום.
      היא לא היתה צריכה להגיד כזה דבר.

      גם כשהיא אמרה ''היום מדובר בכלב ומחר זה יקרה עם ילד''- היא מורידה במשמעות את ערך חייו של הכלב- כאם המעשה הנורא שבוצע מסוכן רק בגלל שמחר זה יקרה עם ילד.

      פשוט מזעזע המעשה הזה. אנשים חולים יש במדינה הזאת.

      • That's how it starts

        Levi, 07/09/05 20:49

        People try violence on animals and if they see that no one cares, they try a person. Even there they don't start big, but go for maybe a drifter or a prostitute and then maybe a taxi driver...sounds familiar from teh headlines or not?

    • ''מה גם שמדובר בכלב מדהים''

      סנורקה, 18/06/11 22:50

      לא תמיד צריך להיצמד לכל מילה. ובשביל כל האנשים פה שהגיבו שאולי הוא כלב מסוכן או תוקפן וכו' היא כנראה הוסיפה את זה, מה שמחזק שלא הייתה שום סיבה לפגוע בו. ושוב, גם אם היה מסוכן אין סיבה שבעולם לעשות לו דבר מזוויע כזה. אני מסכימה איתך, אבל לא נראה לי היה משהו נסתר מאחורי המילים..