• 91.

    ''המופרעת'' היחידה

    תמר, 03/07/07 00:33

    בחיים שלי לא צחקתי כ''כ מכתבה והזדהתי איתה כ''כ, אני כבר שולחת לבעלי שידע שאני לא ה''מופרעת'' היחידה...

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    חמוד!!!!!!!!!

    רונה, 05/04/06 12:16

    רויטל, את גדולה! כיף לקרוא כל מה שאת כותבת!!

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    I t's the TROTH!!!!!!!!11

    Tova, 27/09/05 18:33

    I LIKE YOUR WAY

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    איך יוצרים עם רויטל קשר במייל

    הילה, 21/09/05 10:34

    רויטל- מנסה לשלוח לך מייל,
    ה''כתוב לעורך'' לא עונה.
    הקטע כתוב מצוין - רציתי להוסיף.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אחד משניים

    אלמוני, 15/09/05 12:04

    או שאת שונאת גברים או שאת פשוט לא חכמה.
    את מתיימרת לדעת מהם גברים
    וזה כבר לא נכון ושטחי.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אם לא במייל אז לפחות פה

    השלוליות, 13/09/05 18:53

    בגלל שאתם לא קוראים אימיילים - או לפחות לא עונים, אז חשבנו שפה זה יהיה יותר מהיר.
    שלולית גם לא מרשה לי(לך) לסוע לבד,
    מחכים לתשובה
    השלוליות

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    מעולה! (ל''ת)

    שי, 12/09/05 23:33

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    You are

    Eitan, 12/09/05 01:56

    You are so right it is painful!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    א ה ב ת י

    יענקי, 11/09/05 23:57

    חזק כתמיד!!!!!!

    המשיכי כך. זה מקסים!!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    טור מעולה! נקרעתי מצחוק!

    מושית, 11/09/05 20:39

    המשיכי כך.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אללה יסתור (ל''ת)

    יוסי, 11/09/05 14:17

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    לא שהנסיון שלי כזה גדול...

    יעל, 11/09/05 12:49

    אבל אני אף פעם לא מבינה את ההגדרות האלה ליחסים בין נשים וגברים, אני דווקא מרגישה שאני צריכה את החופש והם תמיד רוצים שיראו להם אהבה... למישהו יש הסבר??

    הגב לתגובה זו

    • כי את בעצם בחור... (ל''ת)

      עברי לידר, 22/09/05 13:40

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    בגלל זה נפרתדי מחברה שלי ...

    אלון, 11/09/05 07:14

    למה אבל למה דבר ראשון על הבוקר אני צריל לחשוב אלייך ?

    למה אבל למה להצמד כמו עלוקה ולחנוק כמו פיטון ?

    מה סך הכל רציתי ?קצת חופש קצת אוויר ....

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    והכותבת היא אשה... (ל''ת)

    אריק, 10/09/05 00:32

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    בתור גבר,אהבתי את שכתבת

    עופר, 09/09/05 18:28

    העניין הוא שגם נשים וגם גברים
    עדין לא מעקלים את ההבנה הפשוטה
    אנחנו שונים זה מזו
    יתרה מכך,כל צד לא מקבל את השני
    שהוא שונה זה מזו
    וחמור אף יותר,
    שהאישה רוצה שהגבר יהיה איך שהיא רוצה שהוא יהיה
    וגם ההיפך הוא נכון.

    הגב לתגובה זו

    • עופר, גם גברים וגם נשים יודעים

      א.נ., 11/09/05 15:32

      שאנחנו שונים זה מזה, ושהמצב תמיד ישאר ככה. אבל רוב הנשים שאני מכירה מוכנות קודם כל להקשיב לגבר שלהן ואחכ לנסות לשנות את הדברים שמפריעים לו כדי שיהיה לו טוב. ואילו גברים בד''כ ממשיכים לאמץ את נק המבט שלהם, במקרה כזה באמת אי אפשר לגשר על הפערים ואין טעם לנסות ''לחנך'' גבר עם יכולות מוגבלות. פשוט להשאיר אותו לבד וללכת לגבר אחר, רגיש ומתחשב.

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    לצערי

    זורי, 09/09/05 17:41

    לצערי אני מסכים איתך..

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    איזה יופי של טור!

    מיכל, 09/09/05 17:10

    הייתי בטוחה שרק אני מרגישה ככה!
    יופי של טור! ומאוד מצחיק!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    כותבת הטור - הפולניה

    קורא נאמן, 09/09/05 16:57

    אחת הכותבות היותר גרועות באתר NRG. כתבות ירודות ,בנאליות וללא כל עניין ציבורי. בקושי 100 טוקבקים בכל טור שכתבה.
    היכן יקרת פרידמן השנונה והאמיתית שלא ממחזרת חומרים.
    אני חושב שהיא שברה את שיא הטוקבקים במדור יהדות מעל 800.
    לתשומת ליבך רועי שרון.

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שהיא עוד מעט תכתוב!

      יעל, 11/09/05 12:51

      אני מקווה...

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    באמת? כל הגברים כאלה??

    איתן, 09/09/05 11:02

    האמת, בהתחלה קראתי ונהניתי כרגיל, שילוב כתיבה של קרי ברדשואו וודי אלן משעשע אותי תמיד...אבל במחשבה שניה יש לי כמה דברים להגיד. נכון, קראת את גברים ממאדים ונשים מנוגה, ונכוןןן אפילו הפנמת, אבל את משלימה עם דברים מוקדם מדי. תסתכלי על זוגות שחיים ככה כשהם בני ארבעים פלוס (ויש לך בטח הרבה כאלה בסביבה, תופעה עגומה ונפוצה במגזר) ותראי שמהנישואים שלהם לא נשאר הרבה. לבחורות שגדלו במגזר יש דפקט רציני ביותר, הן מחפשות אביר על סוס, וגם כשהוא מגיע הן עדיין מחכות לו שיגיע עם הסוס כל דקה. בגלל זה הן פאסיביות וחושבות שכל דבר צריך להיות יוזמה שלו ושהוא יגיע בדהרה עם כל רמז דק. זה לא עובד ככה. את רוצה לשנות, תהיי אקטיוית. קחי את המושכות (של הסוס) אלייך, ותראי שלפעמים הם (אנחנו) מגיבים טוב יותר ליוזמה מצדכן ממה שאתן חושבות. ולא, לא כל הגברים הם כאלו. יש לי חברים רבים וטובים שגם אחרי שנים של נישואין ישנים מחובקים, מדברים על כל דבר, ולא יכולים להיפרד ליותר מחצי שעה גם אחרי 12 שנות נישואין ושלושה ילדים, מביאים מתנות קטנות כמעט כל יום, ובעיקר זוכרים כמה משעמם היה בלעדיכן וכמה כיף כשאתן בסביבה. מה שכן, בכל הזוגות האלו יש אשה אקטיוית שדואגת להודיע בדיוק מה מציק לה ומה היא רוצה, ואיך לפתור את זה. אצלכן קורה הרבה פעמים ש''לדבר על זה'' הוא משהו שאתן רק מדברות עליו, סוג של פנטזיה. משהו שמדברים עליו עם החברות אבל לא עם בן הזוג. נכון, יש גם סוגי גברים שהם אגוז קשה לפיצוח, אבל לא כולם כאלה, אני לא , ורוב חברי גם לא. פשוט ענין של מודעות. אז אם הגבר שלך לא מודע, תגרמי לו להיות מודע, קחי יוזמה, ותגידי את האמת בפנים, אל תרמזי רמזים, בזה אנחנו חלשים. תראי איך בכל זוג מי שקובע בסוף זו האשה, אבל זה קורה רק אחרי שהיא מחליטה לקחת יוזמה ואפילו להוביל. גברים נענים לזה מצוין, ואם לא, אז לפעמים הם לא מתאימים לך, גם זה קורה. עכשיו הכל עוד טרי, אפשר לשנות. עוד עשר שנים כבר לא תוכלי לעצב את החיים שלך כמו שאת כל כך רוצה, הכל כבר יתקבע כמו אצל (כמעט) כולם, ומכל מה שאת רוצה ישאר רק שיעמום קיומי, אבל תישארו ביחד ''בגלל הילדים'' וכי ככה צריך, וזאת לא תהיה רק אשמתו, אתם תתחלקו בזה חצי חצי...

    הגב לתגובה זו

    • מצוין ידידי ולנשים תפנימו! (ל''ת)

      עוד גבר, 10/09/05 23:41

      הגב לתגובה זו

    • מצויין

      גלעד, 22/09/05 14:06

      אם תפנימי יהיו לך חיים הרבה יותר איכותיים

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    דאגה

    hmm, 09/09/05 10:33

    הבדל הגדול בין גברים לנשים נקרא דאגה.
    והכוונה- למרות שגם גברים דואגים הם לא מלאים חששות בקשר למחר הם רוצים לחיות ולהאמין שיהיה טוב(למה לדאוג כל כך הרי מחר גם השמש תזרח).
    האישה מלאה דאגות (רגש אמאי אולי)
    כמה חששות יש לאישה בדקה אחת שפויה שהכל רץ .''כי בטח להיות משהו לא בסדר.כי חייב להתקלקל משהו .משהו לא בסדר אני בטוחה''

    הזוגיות היא כמו הסמל של ין-יאן(סמל השלמות של הבודאסטים)יתרונות של אחד מחפה על החסרונות של השני.
    הגברים הם פחות חוששים והנשים יתר על המידה חוששות(מה הקו אמצע ?,לרוב הזוג מגיע עליו)

    הוסיף עוד משהו קטן-לוקח 48 שעות להתקשר כי הוא לא בטוח אם להתקשר, וחושש מסירוב(אם את בטוחה בקשר (כיוון שאנו בעולם בעל ערכים שווינים)אולי את תתקשרי עליו אני בטוח שהוא יענה בשמחה.
    ובקשר לבושם -נוצר מבוך לא ברור
    מצד אחד את קונה מה שאת רוצה הארנק שלנו הוא שלך,אז אם את רוצה תקני(אבל אם את רוצה שאני אקנה אז אולי פשוט תגידי:אני רוצה לקנות את הבושם-בלי רמזים ישר לרצון, אני יודע שזה לא רומנטי אבל קשה לדעת את עולם הרמזים אם אתה לא חיי בעולם הזה(הכוונה לגברים שאומרים מה הם רוצים בלי להסתבך-לאלה שמרמזים קוראים תחמנים ולא כולים רוצים לחיות לידם

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    גברים ממאדים נשים מנגה

    כרמית, 09/09/05 10:18

    התגלגלתי מצחוק

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    רויטל - המגיבים לקחו ברצינות

    אדם, 09/09/05 06:04

    אל דאגה, יום יבוא וגם אנשים עם מנת משכל גבוהה מ40 יקראו אותך. בינתיים תמשיכי לכתוב.

    ולכל המגיבים האנאלים רטנטיביים - זה הומור גבירותי.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    רויטל היא המוכשרת ביותר במדור (ל''ת)

    אדם, 09/09/05 06:00

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    פולנייה!

    אלון, 09/09/05 05:57

    קמה בבוקר, מתבוננת במראה ואומרת - מגיע לו.!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    anaaakkk

    E&L, 09/09/05 05:51

    a very funny article!! it's great to read from so far away and feel close to home.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מה כבר אפשר לצפות מפולנייה?

    אלון, 09/09/05 05:26

    לכי , תקפיאי זרע. ואז אולי תהיי יותר פתוחה לצרכים של הבן זוג.(אם אשתי היתה פולנייה שרוטנת כמוך-הייתי קונה כרטיס בכיוון אחד).

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    צחוקים אבל בכל צחוק...

    אסי, 09/09/05 02:59

    אז ככה, אהבתי את השנינות, אבל בגלל שרואים שאת מדברת בכנות מסויימת, אז אני גם אסביר לך.
    כן, רבות מאד מכן תלותיות, ולא , הן ממש לא בטוחות באהבה שלו. דווקא אישיות יש להן ובכלל לכל אדם כמעט.
    הרבה זוגות ישנים מחובקים, והרבה גברים בוכים אחרי ריב מטורף או מסתגרים בעצבות גדולה.
    ובאמת דביל או גרוש לעתיד מי שלא לוקח את אשתו לטיול, ואת ממש לקחת מקרה קיצוני, אם בכלל קיים. ברור שהוא, ספציפית, לא אוהב את אשתו.
    גברים צריכים את החופש הזה, גברים לא תלותיים. ואחריות ומחויבות הן מגבלות. אלא שבשבילך זו לא אחריות ולא מחויבות - זה צ-ו-ר-ך!! זה לא שאת ''יכולה'' להכיל בן אדם נוסף, את מוכרחה להכיל אותו. אחרת את זו שסובלת. הרי את בעצמך אמרת שאת חושבת עליו ישר בבוקר. אז לגברים מסוימים זה לא צורך.
    ותופתעי לדעת, בחורות חושבות כמוך אבל כשהן הופכות לנשים, בנות 30 ו40, פתאום הן כבר לא חושבות כך. והלא זוהי הבגרות.
    תתמודדי עם זה. כמו בוגרת אמיתית.
    ואפרופו בגרות, ההגדרה שלך לבגרות היא בערך ההגדרה של רוב הבחורות שפגשתי (ואני לא משתחצן, אבל תמיד אני מצליח להוכיח להן את הטעות) - ''בגרות זה לחשוב על אחרים ולהיות רגיש''. זהו, שזה לא מדוייק. ראשית, אתן לא ''רגישות וחושבות על אחרים'' אלא למי שאתן חפצות וצריכות ממש שיאהב אתכן, או כדי להוכיח משהו. שנית, בגרות היא בשלות. בגרות היא המודעות להשלכות של מעשינו, והבחירה בדרכי הפעולה ההגיוניות והמוסריות עפ''י מודעות זו, ולא עפ''י היצר/רגש/צורך נפשי הרסני.
    וראיתי הרבה מאד בנים ובנות שלא עברו את הסף הזה לבגרות. נתון מעניין מאד שצריך לציין, זה שבגרות היא לאו דווקא מאפיין לאדם אלא בסוגי האירועים שסובבים אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אני לקחתי חופש ממנו לתמיד...!! (ל''ת)

    חופשיה ומאושרת, 08/09/05 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    יש כמה שטויות במאמר...

    $דולר$, 08/09/05 17:06

    הפסקה הבאה: ''אתם יוצאים עוד חודש, זוגיות חדשה ובריאה (אין דבר כזה, סתם ביטוי). ואת לא מבינה, איך השמש זורחת כבר כמה שעות והוא עוד לא מתקשר? מה קשה לבן אדם לשלוח SMS קטן של תשומת לב שיראה: גם אני חושב עלייך דבר ראשון שאני קם? בנות – הם לא! הם לא חושבים עלינו. זה רק אצלנו, רק לנו יש את הכישרון להכיל בן אדם נוסף. רק אנחנו הולכות בקניון וקונות לו חולצה כי אתמול הוא אמר שהוא חייב בגדים. רק אנחנו זוכרות תאריכים, משפטים, משאלות.'' הפסקה הזו מגוחכת למדי ושיקרית. אם את רוצה להכליל אז את חייבת להוציא אותה אני נפגעתי ממנה כיוון שזה ממש לא כך.!!!
    אני זוכר תאריכים אני אוהב, אני יכול להכיל בנאדם נוסף!!!! אז תפסיקי לקשקש ולשחק אותה מבינה בגברים ונשים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    חלש.לא מקורי.משעמם. (ל''ת)

    אולי מספיק?, 08/09/05 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    תסלחי לי על הפסיכולוגיה בגרוש

    גדי, 08/09/05 15:04

    אבל אולי את מחזקת בו את ההתנהגות הזאת. התלותיות וההצמדות האלה הם לא משהו שקל לעמוד בו לאורך זמן. אני לא רוצה להמשיך ולומר שאולי אולי אלה בדיוק הסיבות בגללן הוא בחר בך, סיבות שאינן מבטאות דווקא את הצד הבוגר והבטוח שבו עצמו. כך שמצד אחד את תורמת משהו לאגו (החלש) שלו ומצד שני אולי זה לא מספיק (ובצדק) כדי למלא את עולמו. זאת רק אפשרות אחת שניתן לחשוב עליה.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מה הבעיות שלך?

    קלוצמך, 08/09/05 13:44

    אני לא יודעת באיזה חברה את חיה, אבל אצלינו, הגברים לא הולכים אפילו לעל האש בלעדינו! על טיול לבד- אין בכלל מה לחשוב. בעלי גם לא מעוניין בזה בכלל. תקראי לנו פרימיטיבים, או מה שאת רוצה, אבל אני לפחות לא מרגישה רכוש נטוש כמו שעולה מכתבתך העלובה. ותתפלאי- יש דבר כזה זוגיות בריאה ואף כיפית. בקרוב אצלך.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    כנסו דחוף!!

    נוגה, 08/09/05 13:41

    אצלי זה בדיוק ההפף עם חבר שלי.
    הוא הרגשן שמחפש ממני מחמאות והודעות SMS ורוצה שאני יגיד לו כמה אני אוהבת אותו.
    ואני ההפף..אני לא כזאת.אני רוצה זמן לעצמי וחופש.
    ואני בטוחה שיש עוד בנות דתיות כמוני.
    לא רק בנים רוצים חופש גם המין הנשי..

    הגב לתגובה זו

    • את צודקת! גמני ככה

      גלית, 08/09/05 15:48

      חייבת חופש, לא מתגעגעת כל הזמן... לא חייבת להפגש כליום, רוצה קצת זמן לעצמי.

      התחלתי כבר להרגיש שמשהו לא בסדר , שאני בודדה במערכה, ואולי אני מפתחת סימפטומים גבבריים.
      הרגעת אותי. טוב שיש עוד בנות כאלה.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    זה לא בדיוק ככה.

    גלעד, 08/09/05 13:27

    אנחנו כן חושבים עליכן, אבל לפעמים (מה לעשות), אנחנו רוצים את השקט שלנו, אנחנו לא רוצים אותך בתוך הכיס שלנו ... לכן יש לנו מילואים, חברים (חוץ ממך), ועוד.

    אני מאחל לך כל טוב, את בסך הכל נשואה טריה (יחסית אלי, 4 שנים) אבל את צריכה לחשוב איך את יכולה להיות ביחד עם בעלך, אבל לא להיכנס לו לווריד, לפעמים גם זה מעצבן.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    גדול !!! (ל''ת)

    צבי, 08/09/05 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    את פשוט ענקית! (ל''ת)

    משה, 08/09/05 11:46

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מעולה כמו תמיד (ל''ת)

    יעל, 08/09/05 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    פשוט ענקית

    נעמה, 08/09/05 11:20

    כל פעם אני צוחקת מחדש
    רויטל- מחכה לכתבות שלך
    את ג ד ו ל ה !!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הופעה של רויטל

    מעריצה, 08/09/05 11:18

    דרך פרסומי דניסא ניתן להזמין הופעה של רויטל
    אך האם היא הורידה פרופיל ומופיעה פחות?
    מדוע היא לא מגיעה גם לצפון???

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לרויטל

    נסיכה מה זה יפה, 08/09/05 11:17

    ממש ממש נכון
    כתבה קלילה ומשעשעת
    אבל בואי נדבר עוד 5 שנים שיהיו לך ילדים...
    ותעשי טובה- אל תחנקי את נדב
    הוא זקוק לחופש גם ממך..........
    צפונית

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כמה נכון... :)

    ליאת, 08/09/05 09:30

    דנה ספקטור כתבה גם פעם שאנו מתייחסות לגברים כאל עם נחות יותר מאיתנו ולכן מוותרות על מעשים ,אימרות או חוסר מעשים שלחברה טובה שהייתה נוהגת באותה דרך ,לא היינו מסתכלות בעיניים.
    מתסכל קצת,לא ?

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מסכן בעלך.

    אור, 08/09/05 09:28

    מה שבטוח, שהוא בורח ממך כדי להתנקות מרעל ה''אתה לא בסדר, אתה מקרבן אותי'' שאז שופכת עליו 24X7.. חוסר שביעות רצון כל כך מוחלטת מזמן לא ראיתי. זה פשוט עצוב ומדכא.. לא רוצה לחשוב מה עוד גורם לו לא לרצות לבוא הביתה לפני 8 בערב.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מתעניינת בהופעה של רויטל

    כרמל, 08/09/05 09:27

    משהו יכול לנדב פרטים כיצד אפשר להזמין הופעה של רויטל? מייל, טלפון, משהו רויטל.. יש לנו הצעה בשבילך

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    פשוט פאתטי

    שלי, 08/09/05 09:25

    מה אני אגיד ? בתור אישה אני ממש מתביישת.
    מה זה השטויות האלו ?
    מה הבעיה לפרגן לבן זוג שלך שיסע לבד קצת ? אולי תפרגני קצת לעצמך ותסעי לבד ? ומי רוצה לישון בלילה מחובקים.
    כתבות כאלו פשוט מנציחות את המעמד הירוד של האישה בחברה .

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שוביניזם ילדותי. לא נמאס לך?

    שושה141, 08/09/05 09:17

    אם בחרת באדם ילדותי ואי אכפתי, זו בעיה שלך, אל תעשי הכללות.
    כשזוג מתאחד, אמורה להיות הבנה ביניהם. או שהם מסכימים ''להתאוורר'' מדי פעם ב''טיול בנות'' ו''טיול בנים'' או שהם מחליטים שאם הם זוג אין שום סיבה לנסוע לבד. אם מישהי בוחרת במישהו בעל השקפה שונה, יש לה בעיה . אבל לפתור את זה ב''הוא פשוט תינוק ככה זה גברים'' זה תירוץ עלוב.
    זה כמו שתצדיקי גנבה מחנויות ותגידי ''הוא פשוט תינוק, ככה זה גברים''. למה לא?
    למה שלא תמשיכי הלאה, אם הוא ירצה להביא נערת ליווי הביתה, גם תגידי ''ככה זה גברים''?
    אם את רוצה להיות סמרטוט, זבש''ך אבל אל תדביקי סטיגמות ואל תניחי שזה אצל כולם כך ושכולם אותו דבר. זו בפירוש גזענות מינית.

    הגב לתגובה זו

    • לכל הנשים, שלא תטעו!!

      ניש, 08/09/05 11:32

      זה ממש אבל ממש לא חייב להיות כך. ריוטל יקירתי את פשוט נפלת על שובניסט אגואיסט ואנטיפט!!
      ממש לא כל הגברים הם כאלו!
      בעלי המדהים.. לדוגמא.. הוא בעל אוהב ומתחשב ומפרגן שחשוב לו מה אני רוצה/מרגישה/מבקשת (עדיין אין לנו ילדים) וגם כשהוא הולך לשתות איזו בירה עם חברים.. אני נהנית מהשקט בבית ומSMS מתוקים שהוא שולח.. והוא לא יחיד במינו, גם חברים שלו ובני זוג של חברות שלי הם כאלו.. אז בנות אל תפלו בפח וחפשו גבר מדהים כזה.. זה שווה כל רגע!!!

      הגב לתגובה זו

    • שושה, אין מקום שאת לא מגיבה (ל''ת)

      שוש, 08/09/05 22:50

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    תני לו לקרוא כאן -

    אבא, 08/09/05 09:09

    אבא שוכח
    ו. ליווינגסטון לארנד
    שמע בני: אני אומר זאת בעודך ישן, ואחת מכפות ידיך הזעירות מקופלת מתחת ללחייך, ותלתליך הבלונדיניים דבוקים למצחך הלח. חמקתי לבדי לתוך חדר השינה שלך. לפני דקות אחדות, בעת שישבתי בחדר המגורים וקראתי בעיתון, עלה בי גל גואה של חרטה. מתוך רגשות אשם, איפה, באתי אל מטתך.
    ואלה הדברים שהרהרתי בהם, בני: כעסתי עליך היום. נזפתי בך בעת שהתלבשת, לקראת צאתך לבית הספר, משום שלא רחצת את פניך אלא רק מרחת אותם במגבת לחה. נזפתי בך על שלא צחצחת את נעליך. השמעתי קריאת כעס בעת שהשלכת אחדים מחפציך על הרצפה.
    גם בארוחת הבוקר מצאתי בך מומים. הנחת למשקה להישפך מכוסך על השולחן. בלעת את המזון מבלי שלעסת אותו. את מרפקיך הנחת על השולחן. מרחת שכבה עבה מדי של חמאה על פת הלחם שלך. וכאשר יצאת לשחק, ואני הייתי בדרכי לרכבת – פנית אלי, ונפנפת בידך, וקראת ''שלום אבא!'' ואני הזעפתי את פני אליך ובתשובה אמרתי: ''עמוד זקוף!''
    ואז החלה כל הפרשה מחדש בשעות אחר הצהרים המאוחרות. בעת שבאתי במעלה הכביש הבחנתי בך כשאתה כורע על ברכיך, ומשחק בג'ולות. בגרביך היו חורים. השפלתי אותך בפני חבריך, בכך שעמדתי על כך כי תצעד לפני בדרכנו הביתה. גרביים הם מוצר יקר ערך – ואילו אתה היית צריך לשלם בעדם, היית נזהר יותר! תאר לך, בני, שדברים כאלה מושמעים על ידי אב!
    הזוכר אתה כיצד לאחר מכן, בעת שישבתי בחדר המגורים וקראתי, נכנסת ברתיעה – ומעיניך ניבט מבט נפגע? כאשר הרמתי את עיני מהעיתון, וגיליתי חוסר סבלנות על שהפרעת לי, עמדת בדלת והיססת. ''מה אתה רוצה.'' אמרתי בנעימת קול נבחנית.
    לא אמרת דבר, אולם חצית את החדר במרוצה סוערת, וחיבקת אותי בצווארי ונשקת לי, וזרועותיך הקטנות התהדקו בחיבה שאלוהים הטוב החדיר ללבך, ושאף אם לא יגיבו עליה – לא תוכל להדלדל. ואז הסתלקת, כשרגליך מדדות במעלה המדרגות.
    ובכן, בני, זמן קצר לאחר מכן החליק העיתון שלי ונפל מידי, ופחד נוראי בא עלי. אמרתי לעצמי: איזה הרגל נורא, ומה מחולל בי הרגל זה? ההרגל של הטלת מומים, של השמעת דברי נזיפה – זהו התגמול שאני גומל לך על היותך ילד! אין זה, כמובן, שאין אני אוהב אותך; אלא שציפיתי ממך, הילד, יותר מדי. מדדתי אותך באמצעות קנה המידה של שנותי שלי.
    והרי באופייך יש הרבה שהוא טוב, ונאה, וכן. לבבך הקטן גדול הוא, כגודל השחר העולה מעל לגבעות הרחבות. הוכחה לכך שימש הדחף הספונטני שלך לרוץ אלי ולנשק לי נשיקת לילה טוב. הלילה אין שום חשיבות לכל עניין אחר, בני. באתי למיטתך בחשכה ואני כורע לידה בוש ונכלם.
    אין בכך כפרה של ממש; אני יודע שאילו הייתי אומר לך דברים אלה בשעות שאתה ער, לא היית מבין אותם. אולם מחר, מבטיח אני לך, אהיה אבא של ממש! אהיה לך חבר, ואסבול כאשר אתה סובל, ואצחק כאשר אתה צוחק. כאשר יעלה בי רמז כלשהו של חוסר סבלנות – אנשך את לשוני. אוסיף לומר לעצמי, עוד ועוד, כאילו היה זה פולחן דתי: ''אין הוא אלא ילד – ילד קטן!''
    חושש אני כי נחפזתי וציירתי לעצמי תמונה והנה אתה גבר. אולם עתה, כאשר אני מתבונן בך, בני, מכווץ ועייף במיטתך הקטנה, רואה אני כי אין אתה אלא תינוק. הן רק אתמול היית בזרועות אמך, וראשך נשען על כתפה.
    הרביתי לדרוש, הגזמתי.

    הגב לתגובה זו

    • נ-ה-ד-ר

      עמיקם, 08/09/05 12:05

      תודה!

      הגב לתגובה זו

    • מאיפה המקור?

      אבא, 08/09/05 13:35

      פשוט נהדר - בבקשה תפרסם את המקור!

      הגב לתגובה זו

    • נראה ארוך מידי- (ל''ת)

      אבל שווה,, 08/09/05 16:53

      הגב לתגובה זו

    • פשוט נפלא!

      אמא, 09/09/05 00:16

      אוי, הדמעות שזה עשה לי... גם אני כעסתי על הקטנצ'יק החמוד שלי היום... עכשיו אני הולכת למיטה שלו...

      אגב, מי כתב את זה?

      הגב לתגובה זו

    • מרגש ולצערי כל כך מזכיר לי

      שמעון, 09/09/05 11:07

      דמעות שהציפו אותי בלילה מלא חרטה.
      ולמרבה הבושה - ממש כמו האומר ''אחטא ואשוב'' - לא עובר זמן רב ושוב אנו מוצאים עצמנו גוערים, נוזפים, פוגעים, חסרי סבלנות ורגישות. אוי כמה שזה נורא.
      אולי הפטנט של שינון המנטרה יעבוד.
      באמת - מה המקור? (מחבר השחף?)

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    בכיינית

    בכיין, 08/09/05 09:07

    לא לכולן יש אותן בעיות, לא כל הגברים אותו דבר. יש לך חלק בסיטואציה שהגעת אליה. את נתת לו להגיע ולמצוא ילדים מקולחים מול הטלויזיה. אצלנו זה לא קורה. ואם זה כורח המציאות - כביסה, כלים, חשבונות ושאר עבודות הבית אפשר לעשות גם אחרי שמונה וחצי אז קדימה - חלוקה שווה.
    אבא.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    סוף כל סוף מישהו אומר את האמת.

    o.c, 08/09/05 08:09

    את כ''כ צודקת...
    חשבתי שרק אצלנו זה קורה.

    לכן החלטתי שאם הוא רוצה עוד ילדים שיעשה זאת לא איתי כי גם אני רוצה טיולים ואלכוהול...

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כל כך נכון שזה כואב - כל הכבוד (ל''ת)

    מאיה, 08/09/05 07:06

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    גדול! פשוט מעולה!!! :) (ל''ת)

    פישי, 08/09/05 06:59

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ונשים זונות?

    בנימין, 08/09/05 05:13

    זה כמו לטעון שנשים הן זונות.
    מתי תיפסק ההתקפה על הגברים?

    הגב לתגובה זו

    • מתי שתתתנהגו כמו שאנחנו רוצות! (ל''ת)

      בטי, 08/09/05 06:59

      הגב לתגובה זו

      • ..אז את מחפשת רובוט צייתן? (ל''ת)

        יואב, 08/09/05 09:26

        הגב לתגובה זו

    • לבינימין

      חכם חנוכה, 09/09/05 13:43

      לצבא שלנו קוראים ''צבא הגנה לישראל'' והוא למד די בהתחלה שההגנה הכי טובה היא התקפה.
      ביום שלא תתרגש מזה שהן מתקיפות - הכל יהיה הרבה יותר פשוט בשבילך ובשבילן.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    המתכון לשלום בית

    אאא, 08/09/05 04:17

    הוא שהאישה תדרוש מבעלה את מה שהיא דורשת מתינוק,כלומר : כלום.

    הגב לתגובה זו

    • אז הוא גם זכאי רק למה שתינוק

      שושה141, 08/09/05 09:21

      זכאי - ולא שום דבר מעבר לזה.
      לא להחליט החלטות כספיות או אחרות, לא לקבל מין, לא לצאת לבילויים, לא לנהוג, לא לבחור מה הוא אוכל או לובש או עושה, לא לבלות עם חברים עד השעות הקטנות, ובאופן כללי להיות נשלט לחלוטין על ידי אמא..
      הולך?

      הגב לתגובה זו

      • לפחות פה

        אחמד, 10/09/05 22:58

        אתן יכולות לבכות בכיף בטוקבקים.
        כי אתן יודעות טוב מאוד שבבית לא ישמעו לכן...

        הגב לתגובה זו

      • חמודה

        רון, 11/09/05 15:34

        צחקתי. ''לא לקבל מין....'' באמת גדולה. אתן כולכן אותו דבר, בחיי.
        ממש כמונו. פה ושם יש חריגים במחנות אבל בגדול - זהה.
        אגב, למה שושה 141 ? יש גם שושה 140 ו-142 או שהיו תפוסים....

        הגב לתגובה זו

    • התחתנת עם אידיוט. מה זה אומר

      חחח, 09/09/05 13:41

      עלייך?

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה הקשר ליהדות???????????????? (ל''ת)

    יוני, 08/09/05 03:09

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אשה שלי לודמילה

    בוריס, 08/09/05 01:26

    אני מפנק אשה שלי לודמילה וקונה לה ליומולדת שעון יפה יקר מאוד, חודש משכורת.
    גם לודמילה מכוערת יפה שלי מפנקת את בוריס, קנתה לי ליומולדת- 2 חבילה במבה.

    עכשיו פותחת תיק בקשה.

    הגב לתגובה זו

    • תודה בוריס אתה נפלא

      אופרה ווינפרי, 09/09/05 05:45

      write more!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • לא פותחת תיק, בוריס!

      לודמילה, 10/09/05 12:39

      לודמילה לא פותחת תיקה שלה בוריס לא יודע מה קונה בתיק לבוריס, ילד טוב! סופגניה שלי!

      הגב לתגובה זו

    • בוריס.תעבוד על ספר שירה (ל''ת)

      סשה, 10/09/05 20:34

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    עוד פמיניסטית לא חכמה במיוחד

    יעקבסון, 08/09/05 01:13

    ''בנות שימו לב: גבר הוא סוג של תינוק מגודל'' מה, לא נמאס לך מסדרת כתבות מטופשת אחרי שכבר מצאת בן זוג? הרי את הורסת להרבה מבנות מינך.

    הגב לתגובה זו

    • #37 ל''לא חכמה...

      במיוחד'', 08/09/05 02:52

      ומה היא הורסת? אין לך דיעה משל עצמך? אם אינך חותמת גומי, הסיקי את מסקנותייך האישיות...

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    הפנמה

    היפה, 08/09/05 00:31

    הגיע הזמן (וזה כולל אותי) שנפנים כמה הם שונים והם לעולם לא יוכלו להיות כמונו - ואולי טוב שכך!!!

    יישר כוח ענק לבנות!!!

    הגב לתגובה זו

    • girls power!!! (ל''ת)

      ג'ינג'ר, 08/09/05 07:01

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    רויטל - את הגדולה מכולן ! (ל''ת)

    חילונית, 07/09/05 23:45

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    צוחקים ממך פה בדנבר

    מיכל, 07/09/05 22:34

    את מעולה

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    יש שלושה מינים בעולם: 1.גברים

    אילן, 07/09/05 21:44

    2. נשים 3. פולניות...

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הפוך על הפוך

    י-ם, 07/09/05 21:40

    כתבה שנונה, מקסימה וכתובה בכשרון רב. המצב שאת מתארת נכון מאד לזוגות רבים. אבל, לא חייב להיות כך. גברים רבים הם כן רגישים-מתחשבים-מתקשרים-זוכרים ימי הולדת וגם אוהבים לחבק ולא לסובב את הגב לפני השינה. סוג הגבר אותו את מתארת הגיע לשלב של חוסר התחשבות כתוצאה ישירה מפעולותיך, מהערצתך אותו. ככל שתשתדלי יותר כך ירגיש עצמו בטוח וירשה לעצמו יתר אדישות. פעולות של אהבה (כגון טלפון, בושם וכו,) אלו פעולות מכוונות, פעולות של השתדלות ומאמץ מצידו כרוך בהן. הרי גם בעבודה אין לו חשק לעשות הכל אבל כש''הבוס דורש'' הוא עושה כמו טאטאלה. בבית, אין הוא מרגיש מאוים שמא ''יפטרו'' אותו והמאמץ לדברים הקטנים של החיים אינו קיים. המסקנה, ככל שתשתדלי יותר ''לרבוץ בחיקו'' כך הוא יתרחק ממך,וחוסר הרגש יגבר, והכל תלוי בך

    הגב לתגובה זו

    • וואה וואה ורדה רזיאל כאן!! (ל''ת)

      בטי, 08/09/05 07:02

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    דברי בשם עצמך ולא בשם היהדות

    אנ, 07/09/05 21:35

    נכון נשים וגברים שונים ואת זה התורה הפנימה עוד הרבה לפני שגברים ממאדים ונשים מנגה הפך לרב מכר
    הזוגיות שאת מתארת מאד לא יהודית ולכן חבל שאת מתיימרת לכתוב זאת במדור יהדות שפונה לכל עם ישראל

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה אתך מאד!!! (ל''ת)

      רות, 07/09/05 23:34

      הגב לתגובה זו

    • מהי זוגיות ''יהודית'' בדיוק?

      המומחה ליהדות, 07/09/05 23:45

      מה לא יהודי בזוגיות שהיא מתארת או לחילופין, מהי ''זוגיות יהודית'' לפי השקפת עולמך?

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    את מראה צד נורא קיצוני

    מישהי, 07/09/05 21:00

    לא כולן כמוך, לפחות לא אני.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, לא כולם כמוך

      (-:, 08/09/05 09:42

      יש גם כאלה שמשקרות לעצמן !!!

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    את כל כך צודקת!!!

    הילה החילונית, 07/09/05 20:49

    פשוט להתמוגג.

    חבל שלא סיפרו לי את זה לפני כמה שנים ולמדתי את זה עם כאב לב גדול ותחושת אשמה שמשהו בי לא בסדר.

    זה בדיוק ככה ונחמד לצחוק על זה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    חחח מצחיק ומעציב אותי יחד.. (ל''ת)

    ירושלמית, 07/09/05 20:29

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מרחם על בעלך (ל''ת)

    ח, 07/09/05 20:23

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    יח ההבדל הקטן

    יעלה, 07/09/05 20:03

    כמה שזה נכון עד כאב

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מעולה . הכי נכון בעולם. (ל''ת)

    מיכל, 07/09/05 19:50

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לפחות הבנת את העניין

    מיקו, 07/09/05 19:46

    שגברים ונשים שונים במהות, אנחנו(הגברים) הבנו את זה מזמן, ולכן אנחנו לא מנסים בכלל להבין אתכן .

    הגב לתגובה זו

    • וואלה מיקו איזה תותחחח (ל''ת)

      קרעת, 09/09/05 06:10

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    את צריכה טפול דחוף גברת! (ל''ת)

    יוהן אתר הסקי, 07/09/05 19:37

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה בעלך אומר על זה....?

    אלעד, 07/09/05 19:27

    רויטל, אני בטוח שבעלך קרא את הכתבה הזו שכתבת. זאת אומרת, שאו שהוא ממש סאדיסט שהסכים להתחתן עם אחת כמוך או שפשוט את פשוט מקשקשת ובעלך הוא גבר נפלא כמו שאר הגברים... אל תבלבלי את המוח אם היה לך איזשהו מקרה עם גבר שיצאת איתו ולמחרת הוא לא החזיר לך SMS כדי לאחל לך יום טוב, כי אם מישהו מביננו מנסה כל הזמן ''לשחק אותה קשה להשגה'' זה את והחברות שלך! נכון, אנחנו לא תמיד זוכרים אירועים שאנחנו אמורים לזכור ונכון, לא תמיד בא לנו לשוחח איתכם 50 שעות ביום, אז מה? זה הופך אותנו לגברים מגעילים ולא מתחשבים?? את הרגש שלכן קיבלתן במתנה.. אל תעשו בו שימוש קיצ'י....!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אוף, עוד כתבת ''מהויות'' מגדריות

    אין דבר כזה, 07/09/05 19:18

    אולי די עם זה כבר. אין דבר כזה ''מהות נשית'' מול ''מהות גברית''. קיימים כמה הבדלים פיסיים, אבל בחשבון אחרון כולנו יצירים של החברה והתרבות שבה גדלנו.

    הגב לתגובה זו

    • טעות, יקירתי!

      רות, 07/09/05 23:38

      דווקא יש!!
      ככל שתפנימי זאת מוקדם יותר, כן ייטב לך בעתיד. הבריחה מן המציאות אינה תמיד (יותר נכון, אף פעם לא) פיתרון הולם!!!
      חוץ מזה, מי אמר שהשוני הזה הוא בעייתי? אולי הוא דווקא רצוי ומבורך?

      הגב לתגובה זו

    • אולי גם לגוף יש תפקיד, ולא רק (ל''ת)

      לחברה?, 08/09/05 00:54

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    הסקת נורמות ממקרה פרטי

    גבר, 07/09/05 19:15

    לא כל מה שעובר עלייך עובר על כולם, יש גברים שלא ישנים אחרי מריבות ויש גברים שהתרגשו יותר מבת הזוג שלהם בדייט.
    יש לך איזו נטיה לחשוב שאת מייצגת את המצב הנורמלי...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מסכימה עם כל מילה!

    יערה, 07/09/05 17:46

    תודה שגרמת לי להרגיש נורמלית!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לי יש חבר מקסים

    מירב, 07/09/05 17:18

    חבר שלי מתנהג בדיוק כמו שמתוארת האישה, ולכן אני יכולה להבין אתכם הגברים.. לפעמים אני שוכחת דברים והוא צריך להזכיר לי כל דבר...

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שטויות..

    דנידין, 07/09/05 17:12

    תרחמי עלנו לכי לישון.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מצחיק ושנון-אני רץ להראות לאשה (ל''ת)

    מ., 07/09/05 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הצלחתי לקרא עד הסוף

    יגאל, 07/09/05 16:39

    זה אומר שאני גבר רגיל? או אולי שאני מחובר לנשיות שלי? או ש...

    הגב לתגובה זו

    • זה אומר שאתה...

      אשר, 10/09/05 22:50

      תותי פרוטי

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    די לקטר יה פולניה !! תני אויר (ל''ת)

    דן, 07/09/05 16:22

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אין חוקים לזוגיות בריאה !

    יגאל, 07/09/05 16:21

    כל אחד ומה שמתאים לו
    יש כאלה שצריכים חופש לבד
    ויש שלא זזים בלי השני.
    כל עוד זה לא מפריע לצד השני מה הבעיה ???

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה עם המסיבה ביום חמישי ? (ל''ת)

    ש, 07/09/05 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כרגיל אחלה ... (ל''ת)

    עמיר לב, 07/09/05 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כשתגיעי לגיל

    רבקה יפה, 07/09/05 15:46

    רויטל מותק, קבלי מילה של אמא. זה יעבור לך. תוך עשר שנים זו את שתברחי לטיולים בתי קפה וקולנוע עם החברות שלך, והוא ישאר בבית מול המחשב ומול הכדורגל מבואס עד עמקי נשמתו שלך יש חברות והוא תקוע כבייביסיטר, שאת יוצאת לבלות והוא בעבודה.
    אחרי עשר שנים של מקלחות וחיתולים כל הרעיות הנפלאות מאחסנות את הקריירה והאמהות בקירור ומארגנות לעצמן בריחות מהבית. פעם קצרות פעם ארוכות. אין שני חברים נשואים שיוצאים יחד לבית קפה או להרגע בבית מלון או לדיל בתורקיה, אבל נשים שעושות את זה, אוהו...
    ואת יודעת מה, זה גם יוצא הרבה יותר חסכוני (-:
    אז הכל בסדר, חמודה, יש איזון בעולם.

    הגב לתגובה זו

    • ''כל כבודה בת מלך פנימה'', לא? (ל''ת)

      תיזכורת לחרדית, 07/09/05 16:18

      הגב לתגובה זו

      • הוי, הנשמות הטובות של המגזר (ל''ת)

        שאול, 07/09/05 17:34

        הגב לתגובה זו

      • אולי מספיק כבר עם השקר הזה?

        שושה141, 08/09/05 14:22

        זה רק מוכיח כמה שיש אנשים שרק חוזרים על מנטרות בלי לדעת מה הם אומרים.
        בדוק את הפרשנות של הפסוק ותראה שכתוב שם ''כבודה'' בשורוק, כמו KVUDA שמשמעו תיקים, מזוודות ופקלאות, וזה בגלל שמסופר בפסוק על בת מלך זרה שמתחתנת עם מלך ישראלי ולכן מביאה נדוניה שמוכנסת לתוך ארמון המלך. זה הכל.
        ''כבודה של בת מלך פנימה'' הוא ''להכניס את הנדוניה לארמון.''
        רק שכל המחזירים בתשובה משקרים בכוונה את משמעות המשפט על מנת לשכנע נשים תמימות להתקע במטבח.
        לפחות תהיו ישרים ותודו שאתם משקרים.

        הגב לתגובה זו

    • את מתכוונת מלה של אמא, לא מילה (ל''ת)

      נכון?, 12/09/05 07:18

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    יופי נשמה תפסת מהר!!!

    עגבניה עם נשמה, 07/09/05 15:07

    אני נשוי כבר 14 שנים ואשתי עדיין משוכנעת שכל דבר אני עושה בכוונה.

    ומה יש? למה שלא תקח את החברות הקרציות שלה ותסע איתן לחו''ל? (הן קוראות לזה חו''ל אבל הכוונה האמיתית היא לחנויות שאינן בארץ ישראל)

    אני לא מתחייב שאראה סרטים כל ערב, בכל זאת כמה אפשר. אבל לשים רגל על רגל על הספה ,(כן... על הספה ואפילו עם נעליים בלי לשמוע אותך צועקת ש''כאן זה לא פנימיה'') ללכת לישון עם בגדים רחמנא ליצלן!!! לאכול מה שבא לי ( ולא תגידי לי ''תחתוך ירקות בשביל האיזון'' עם עיתון ביד , ומתי שמתחשק לי.(ולשטוף את הדירה רק בערב לפני שאת חוזרת. יש !! שגעון!!!

    אחר כך אני מבטיח לך בהן צדק שאני אספר לך שהיית ממש חסרה וקשה היה להרדם בלעדייך (בטח...) ונורא התגעגעתי (אני מתאר לעצמי שתעלבי שלא קניתי לך משהו , אבל אני אשכח)

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה!!!!

      אלישבע, 07/09/05 19:47

      אני חושבת שאם חיי הזוגיות שלך הם ככה שאתה מת לזה שאישתך תצא לטיול בח''ל רק כדי לא לעצבן אותך אם כל הדרישות שלה אז למה לעזאזל אתה חי אתה?!?! ואם אתה לא חושב עליה מה כל הקטע של חיי הנישואים האלה?!?! דוגרי אתה שמח מחיי הנישואים שלך? כי לי זה נשמע כאילו שאתה סובל!!!!

      ולמה לא להעריך את מה שאישתך עושה בשבילך?? האם אתה חושב שהיא עושה את זה בכדי לעצבן אוך?? כי אם זה מה שאתה חושב אז חביבי אתה טועה טעות ח-מ-ו-ר-ה-!!!! אישתך ''מעצבנת'' אותך מפני שאיכפת לה ממך ומפני שהיא א-ו-ה-ב-ת אותך!! תיישם!!!!

      הגב לתגובה זו

      • תרגעי כפרתי הכל בסדר.

        עגבניה עם נשמה, 07/09/05 21:40

        אני לא סובל וקחי את הדברים קצת יותר בקלילות. נכון שאני מתגעגע להיות חורני- אבל טוב לי עם אשתי (רק את החברות שלה אני לא אוהב, אבל אני מתיחס אליהן יפה כשהן באות ואפילו מכין להם קפה תה או שוקו כל אחת והשגעון שלה וארשתי אפילו לא יודעת שאני מתפלל שהן תפולנה עם המעלית) אני אוהב את אשתי והעובדה שאני לא שם רגלים על הספה זה בגלל שאני אוהב אותה ומכבד את דרישותיה. לא אכפת לי מהספה אלא מאשתי.

        ואם אני אמלא את הימים שלי בתענוגות פשוטים כאלה כשהיא בחו''ל מה אכפת לך? אני אמור לסבול כשהיא לא נמצאת? והאוצר שלי יודעת בדיוק שזה מה שאני אעשה היא הרי מכירה אותי.

        אני שונא לעשות קניות אז אני אמור למנוע ממנה את אחת ההנאות הכי משמעותיות שלה? בוודאי שלא. אז מדוע שיהיה אכפת לה שאני אסתובב בבית כמו במחנה קיץ ואפילו ארביץ כמה גרעפסים קולניים שרק אני והמיקרוגל שומעים?

        תרגעי נשמתי . אני מניח שאת לא נשואה. מחכים לך חיים קשים אם אלה השקפותייך.

        הגב לתגובה זו

        • צודק, נשמעת זוגיות רגילה וטובה

          עגבניה מטוגנת, 08/09/05 09:34

          אני יודעת בתוך תוכי שהגברים הם נשמות אבודות, לפעמים באמת יש להם כוונות כל כך טובות, רק שזה יוצא איך אומרים, קצת הפוך... בכל אופן הזוגיות שלך נשמעת אחלה, כי זה לא שאתה עצבני ומעוצבן על אשתך, אלא בסבבה כזה, כאילו שאתה יודע מה צריך לעשות, אבל בא לך לשבור את הכללים. רק שבלי הכללים האלו, לא יהיה בית וחיים מסודרים והגיוניים. לא?

          הגב לתגובה זו

          • כן בהחלט פחות או יותר

            עגבניה עם נשמה, 10/09/05 23:49

            למטוגנת, נראה שבנת את הענין בצורה סבירה. יחד עם זאת אין אני נמנה על השקרנים ואודה ולא אבוש כי לפעמים אני גם מתעצבן. אבל אני מבין את ההגיון וכמו שאמרת בלי זה לא יהיו חיים מסודרים. זה נכון.

            רק גבירותי הנאוות שתי בקשות יש לי אליכן.

            1. תהיינה ישירות בבקשות בלי רמזים ותקוות שאנחנו נבין- כי לא נבין אם לא יגידו לנו.
            2. תפסיקו כל היום ''לדבר על זה''. לא חייבים לדבר על כל דבר לפעמים זה רק מחדד את הפערים ןמוביל לעוד מריבה- אז בשביל מה?

            תודה לכן!

            הגב לתגובה זו

        • אהבתי את הכתבה אבל....

          רחלי, 08/09/05 09:40

          גם אהבתי את התגובה של העגבניה עם הנשמה.
          מספיק שגבר יודע להסביר ,לקבל,לכבד ולהבין את שני העולמות........
          חחח ,עגבניה אהבתי ..הלוואי ובעלי היה לוקח מעט ממה שכתבת...

          הגב לתגובה זו

  • 8.

    נדוש ל-ג-מ-ר-י

    אחד, 07/09/05 14:55

    עוד כמה אנשים ישכתבו את גברים ממאדים ?

    חלאס! על כישרון אמיתי שמעת פעם? לכי תבררי עם הראל סגל

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה

      אני!, 07/09/05 16:50

      אושסף של קלישאות נדושות.

      הגב לתגובה זו

      • גיבוב קלישאות (ל''ת)

        אין לה מושג, 08/09/05 01:15

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    קנגרו

    שולי, 07/09/05 14:50

    לא דב קוואלה!!!

    הגב לתגובה זו

    • גם דב קואלה (ל''ת)

      א, 07/09/05 19:16

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אלוהים, כמה שאת פולנייה!!!

    חגי, 07/09/05 14:28

    אגב, אולי תוציאי ת'טלוויזיה מהבית?! (בגלל הזוגיות ואח''כ החינוך... ממש לא בגלל דוסיות !)

    הגב לתגובה זו

    • טלוויזיה זה באמת אסון

      גבר, 07/09/05 15:08

      וגם האינטרנט. בזבוז זמן משווע.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    פשוט מעולה!! שנונה וכישרונית (ל''ת)

    נויה, 07/09/05 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    חמוד, שנון, ומדויק (ל''ת)

    יובל, 07/09/05 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    צחקתי נהניתי והכי חשוב

    גבר, 07/09/05 14:02

    אני אראה את זה לאשתי שאני אוהב אותה גם בלי לזכור מה היא אוהבת ואני אוהב אותה אפילו אם אני לא אומר לה. ואם אני שכחתי להביא פרחים לשבת אז לא צריך לעשות פרצוף נעלב. מותק זו סתם שכחה ללא כל משמעות.

    ''חמוד אתה צריך להראות לי שאתה אוהב אותי'' ככה את אומרת. נו יופי אז תסתכלי! מה הבעיה? וחוץ מזה האם אני שקרן? אמרתי לך כבר שאני אוהב אותך את באמת חושבת שזה משתנה כל יום?
    ואלף פעמים אמרתי לך - לא צריך לקנות לי מתנות לא חבל על הכסף?? שבי לידי ונדבר , אז מה אם הזכרתי כבדרך אגב שנגמר לי האפטרשייב זו סבה שתרוצי ותקני? מה אני לא יודע לעשות את זה לבד?אחר כך את מתעצבנת שאני לא מעריך את זה. מי בכלל אמר לך לעשות לי טובה ? זו יוזמה שלך ואז את עוד צועקת עלי?? איזו חוצפה!

    אז מה אם שכחתי את תאריך הנישואין? אני יודע שאנחנו נשואים. אני חושב עליך גם בלי לגהץ את הויזה.

    והכי גרוע !!! מספיק ''לדבר על זה'' אחרי מריבה או אירוע כלשהו. לא כל דבר צריך לנתח או לדבר עליו . אפשר פשוט להמשיך הלאה כאילו לא קרה כלום. רבנו אתמול? נחייך היום. בשביל מה הפרצוף החמוץ עד ש''מדברים על זה''?

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך אחי

      עמי ותמי, 07/09/05 14:41

      וואלה אחי אני מסכים איתך לכל מילה. אחי הן לפעמים חיןת בסרט שזה פשוט מדהים. תן להן כל היום להתקשקש על רומנטיקה.חאלס בנות יש חיים גם מחוץ לאהבה!!

      הגב לתגובה זו

    • גבר גבר צודק 100% (ל''ת)

      צחי, 07/09/05 18:31

      הגב לתגובה זו

    • כל כך צודק .... (ל''ת)

      אלון, 11/09/05 07:18

      הגב לתגובה זו

    • המשפט הזה צריך להיות בכתובה

      עוד גבר, 11/09/05 09:29

      אתה המצאת את המשפט הענק הזה ''מותק, אני חושב עליך גם בלי לגהץ את הויזה...''?
      פשוט מתמצת את כל מה שגבר יכול לחשוב.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    חוזר ב 8 וחצי בושה!!

    סמי אבוטבול, 07/09/05 13:59

    כאילו שהנשים סובלות שהן צריכות להכיל אותנו .אנחנו הגברים סובים הרבה יותר כמה דוגמאות:
    למה הגבר צריך לחזור ב8 וחצי כשהילדים ישנים המצב האידיאלי שהאישה תחזור ב8 וחצי ואנחנו נעשה שופינג ושופינג ואת כל הדברים הקלים.
    שנשים יצאו לעבודה ויחטפו צעקות מהבוס שנשים ילקקו לבוס שנשים יריבו עם עובדות מקבילות על הקידום הבא בעבודה על מי יזכה לנהל את הפרוייקט הבא.
    אנחנו רוצים לרדת למכולת מידי בוקר לנקות את הבית ואת כל השלווה שמעניק הבית וממילא את תוחלת החיים הארוכה יותר!!!!!
    שיקומו כל בוקר לתפילה במנין כמו מכונות ולא כמו הבנות רק בחגים רוצות לראות איך זה לנענע את 4 המינים לכי תנענעי את עצמך גיברת פרזיטית באיצטלה של עקרת בית!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • באיזו מאה אתה חי?

      אני!, 07/09/05 16:53

      'שנשים יצאו לעבודה ויחטפו צעקות מהבוס שנשים ילקקו לבוס שנשים יריבו עם עובדות מקבילות על הקידום הבא בעבודה על מי יזכה לנהל את הפרוייקט הבא.'-לא שמעת על המהפכה הפמיניסטית-נשים עובדות וכאלו?התלונה שלה היא לא על זה שהיא יושבת בבית ואתה מגיע ב8.5,אלא על זה שהיא עובדת ,מקלחת מלבישה מסדרת מאכילה,ואתה מגיע כל יום ב8.5,ועוד יש לך תלונות.


      הגב לתגובה זו

      • די לעקוצות (ל''ת)

        שונא עקוצות, 08/09/05 01:16

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    קרציה תני לו לישון בשקט (ל''ת)

    עמי, 07/09/05 13:57

    הגב לתגובה זו