• 203.

    שילך לעזה.....

    אנונימי, 17/11/15 22:51

    יש מספיק פסנתרנים נהדרים בארץ, מה כבר לא נאה לשמוע אותם בגלל שלא עשו להם יחסי ציבור כפי שעשו לברנבויםת אני בטוחה שהם לא פחות טובים ממנו!~!~!
    שילך לעזה....

    IP: 99.234.195.13דווח על תגובה זו

  • 202.

    פפ

    , 06/05/14 13:24

    מוזיקאי בינוני ביותר.
    מחזיק מעצמו הרבה יותר מיידי מאשר הוא במציאות

    IP: 132.64.31.55דווח על תגובה זו

  • 201.

    בטח שלא תדבר עם חיילת בת לאם יהודיה לא כמו הילדים שלך (ל''ת)

    ישראלה, 13/01/08 18:54


    IP: 89.139.121.36דווח על תגובה זו

  • 200.

    שפשוט ילך לעזאזל (ל''ת)

    רמי, 03/09/05 22:43


    IP: 213.8.197.143דווח על תגובה זו

  • 199.

    ברנבוים צודק במאה אחוז!!!

    חייל חושב, 03/09/05 04:19

    אחד השמאלנים החכמים והטובים ביותר שיש למדינה, במקום לריב עם חיילי צה''ל בבלעין הוא הולך לנגן ברמאללה(שטח פלסטיני לכל דבר).

    הוא יוצא בצדק נגד הפשע הזה הנקרא ''גל''ץ'' השובר את מיתוס צבא העם שכן אליו נכנסים רק בפרוטקציות.

    מה פתאום צריך הצב''א להוציא תקציב על כתבות מפונקות??

    יש את דו''צ שנותנים את גרסת צה''ל לתקשורת, לא צריך רשת תקשורת צה''לית משל עצמה, בטח ובטח שלא על חשבון המשכורת והאוכל של החיילים!!!

    תפורק גל''ץ לאלתר!!!

    ברנבוים ענק!!!

    IP: 85.65.29.173דווח על תגובה זו

    • מה קרה? לא קבלו אותך לגל''צ? (ל''ת)

      חבל, חבל, 03/09/05 04:51


      IP: 84.109.50.194 דווח על תגובה זו

      • אי אפשר גם לומר ''צבא העם''

        חייל חושב, 03/09/05 13:38

        וגם לדאוג ליחידות אליטיסטיות אליהם מתקבלים רק ''בנים-של''.

        בכלל, אין מקום לרשת תקשורת צה''לית, אנחנו לא חיים תחת משטר צבאי אלא בדמוקרטיה...

        IP: 85.65.130.247 דווח על תגובה זו

    • בירנבוים מאוהב בעם הגרמני (ל''ת)

      הוא צודק, 03/09/05 16:38


      IP: 83.130.113.137 דווח על תגובה זו

  • 198.

    השמאל הוא הסרטן של המדינה

    אלון, 03/09/05 03:52

    ברנבוים, שהוא מוסיקאי גדול, הוא אדם קטן ושמאלני מתועב, שכמו כל השמאלנים הקיצונים לא מפסיק להצדיק את הצד השני אך מתעלם מן הנושא היהודי.
    אין מה להזדעזע כי יש מספיק אנשים כמוהו בתוכנו, עיין ערך יצורים כמו יצחק לאור, נתן זך וכו'.
    השמאל הקיצוני הוא סרטן בתוכנו, האוכל אותנו מבפנים.

    IP: 217.132.252.42דווח על תגובה זו

    • אתה הוא הסרטן של המדינה

      אורי, 03/09/05 08:08

      עיין ערך ברוך גולדשטיין, יגעל עמיר, נתן זאדה, עמי פופר וכו'.

      IP: 62.219.159.156 דווח על תגובה זו

      • הסרטן מדבר

        השמאל הוא חממה, 03/09/05 14:00

        רוצה שמות? בבקשה: טלי פחימה, מורדכי ואנונו, אודי אדיב, זאב אבני

        IP: 84.109.50.194 דווח על תגובה זו

        • מי זה זאב אבני? (ל''ת)

          לא יודע, 03/09/05 23:25


          IP: 62.0.108.84 דווח על תגובה זו

  • 197.

    מה אתם קופצים?

    הרפתן, 03/09/05 02:37

    תנו לבן אדם להתבטא,
    אין לכם יכולת להקשיב לדעות אחרות?
    מה מפחיד אתכם?
    על מה אתם מגינים?
    כולם צריכים להתנהג כעדר הפרות שלי?אותו סדר יום, אותם געיות,
    קחו וליום ותירגעו.

    IP: 217.132.191.144דווח על תגובה זו

  • 196.

    החוק לא מחייב

    ש, 03/09/05 02:30

    הבנקים לתת לי הלואת משכנתא,זה מה שענו לי מלישכת נשיא המדינה על תלונתי שבנק לא נותן לי הלואה ללא סיבה מוצדקת,
    החוק גם לא מחייב את האדם להתראיין.

    IP: 217.132.191.144דווח על תגובה זו

  • 195.

    דפנה ארד זו לא אחותו של צ'יקי?

    יוס2, 03/09/05 01:54

    שמאלני (לא) מושך בחולצה לשמאלנ/ית. חה חה חה

    IP: 83.130.221.115דווח על תגובה זו

  • 194.

    I wonder

    helga, 02/09/05 22:29

    The dog can bark as much and as loud as he wants . b ut do we have to listen to him.
    His jewish label does not give him any rights . He is a psyco playing music that's all. Make him persona non grata in Istael
    and send this pathological hater of Israel back or to hell

    IP: 80.178.59.109דווח על תגובה זו

  • 193.

    מי הוא בכלל הנבל הזה....

    יהודי, 02/09/05 20:03

    רק בשבוע שעבר קראנו בתורה שמחרבייך ומהרסייך ממך יצאו. והנה בא האיש שטוף השנאה העצמית הזה, ובא להטיף לנו מוסר. זה שהוא מוסקאי ועוד אחד שיש לו מאזינים (כניראה רק אנטישמים) זה עדיין לא אומר שצריך להקשיב לו ולתת לו במה.(יש לו מספיק אצל שונאי ישראל בעולם) לבטוי דעותיו הנלוזות.ולאחד כזה לא צריך בכלל להתיחס. ועורך תחנה יהודית, ומה עוד זו של צבא ההגנה לישראל, צריך היה לדעת כי האנטישמי המוצהר הזה, ינצל את ההזדמנות לדברי לשפוך בלע. וחבל שעורך גלי צ.ה.ל לא חשב על כך מראש. שבת שלום ומבורך.

    IP: 213.114.23.101דווח על תגובה זו

    • לא להתיחס לאיש הזה

      שרוליק, 03/09/05 02:25

      אל תכניסו תגובות העוסקות באיש הזה!

      IP: 217.132.191.144 דווח על תגובה זו

    • בראבו (ל''ת)

      אני, 17/11/15 22:52


      IP: 99.234.195.13 דווח על תגובה זו

    • מכוער מפנים ומחוץ (ל''ת)

      אנונימי, 17/11/15 23:12


      IP: 99.234.195.13 דווח על תגובה זו

  • 192.

    שני עניינים נפרדים

    איל, 02/09/05 19:13

    דעותיו הפוליטיות של בירנבוים הן לגיטימיות ואני מסכים עם רובן. סירובו לענות לחיילת צה''ל הוא דליגיטימזציה של צה''ל כעקרון, לא רק כמעשה. אתה יכול להתנגד למעשי צה''ל כחלק ממדיניות ממשלת ישראל, אבל סירוב להתראיין הוא הצהרה שהצבא אינו לגיטימי וכך גם המדינה.

    IP: 208.8.94.2דווח על תגובה זו

  • 191.

    ברנבוים, תודה

    אירית, 02/09/05 18:48

    טוב לדעת שנשארו כמה יהודים עם ראש צלול ולב של זהב.

    IP: 85.250.2.83דווח על תגובה זו

    • איזה יהודי (ל''ת)

      איזה, 02/09/05 20:29


      IP: 83.162.5.117 דווח על תגובה זו

    • תמיד היה זבל בין היהודים

      איריס, 03/09/05 01:23

      את וברנבוים זה לא דבר חדש ואולי דוקא זה מקרב אותנו לעמים אחרים, אנחנו לא שונים מכולם, יש לנו גם פשיסטים משלנו כמו ברנבוים.

      IP: 84.228.161.133 דווח על תגובה זו

  • 190.

    זה משתלם למנוול

    שוקו, 02/09/05 18:45

    אם זה היה רק הקטע הפוליטי מילא, אבל ההתעקשות לנגן ואגנר מוכיחה שמדובר אכן בפרובוקטור שבמקום להתרכז בכשרון שלו מעדיף למצוא פרובוקציות שיעזרו לו להתבלט על פני מנצחים יותר מוכשרים.

    בגדול, זה משתלם לו. הוא נורא אהוד ומצליח באירופה. התסריט הכי גרוע לקריירה שלו הוא סיום הכיבוש...

    IP: 193.119.133.199דווח על תגובה זו

  • 189.

    מתנחל מגרמניה

    לוקי, 02/09/05 18:41

    זה הזמן להתנתקות לעוכר ישראל בארנבוים
    בושה למוזיקה שהוא מייצג

    IP: 82.81.211.11דווח על תגובה זו

    • טיפש, הוא שונא מתנחלים! (ל''ת)

      עיתונאי, 03/09/05 23:23


      IP: 62.0.108.84 דווח על תגובה זו

  • 188.

    צבוע המבקש שכר כפנחס

    שפי, 02/09/05 18:39

    כל פעולה מן הסוג של ''לא לתת לו להיכנס לארץ'' רק תגביר את עוצמת השנאה העצמית שלו והוא ידע לנצל את הבימות אליהן הוא מוזמן להפיץ את הארס שלו. אמן זקוק לתגובות קהל, ולכן תגובותינו הרועשות רק מזינות את בלוטות הארס שלו. אבל עלינו גם להפסיק את ההתרפסות האינסופית שלנו כלפי מבקשי רעתנו.

    IP: 212.143.132.201דווח על תגובה זו

  • 187.

    לראות ולא להאמין

    מיXתפוזים, 02/09/05 18:22

    ראו את יחס התגובות בין האתר הזה שמצנזר רק תגובות פוגעניות, לעומת אתר וואלה שמצנזר רק תגובות שאינן פרו-פלסטינאיות. לפי דעתי גם את וואלה צריך להחרים, לא בשל דעותיו השמאלניות הקיצוניות, אלא משום שהוא עוסק בשטיפת מוח, גניבת דעת, דמגוגיה, סילוף עובדות, הצגת מיצגי שווא, רמייה וזלזול בקהל הקוראים.
    לעניינינו:
    ברנבאום, שסירב לדבר עם כתבת גלי צה''ל הוא נבלה, וידוע שהוא גם מעודד חרם אירופאי על ישראל, הבן אדם שטוף שנאה לכל מה שנוגע בישראל וישראלים.
    הוא עוד יקבל בדיוק את מה שמגיע לו!

    IP: 82.81.154.22דווח על תגובה זו

  • 186.

    בארנבוים מוזיקאי ואדם דגול!!!

    ג.ה., 02/09/05 18:10

    מאחלת לכולנו: כן יירבו אנשי רוח, אמנים, סופרים וסתם אנשים עם אומץ, יושרה, הגינות ושאר רוח כדניאל בארנבוים.
    הוא קודם כל בנאדם ורק אח''כ אזרח ישראלי.
    תודה לך בארנבוים.

    IP: 80.178.106.240דווח על תגובה זו

    • האמת

      gil, 02/09/05 19:52

      כל אנשי הרוח, אמנים, סופרים וסתם אנשים עם אומץ, יושרה, הגינות ושאר רוח כדניאל בארנבוים לא ראו בעבר שרוסיה הקומוניסטית היתה דיקטטורה אכזרית ותוקפנית ללא חופש הפרט, ולא רואים היום שהטרור האיסלמי מתכנן להשתלט עלינו ועל ערכי התרבות שלנו, וברוב טפשותם הם משתפים פעולה איתו.

      IP: 69.208.118.60 דווח על תגובה זו

    • לא ברור מה מי הוא ברנבוים?

      מרק, 03/09/05 01:30

      מנוול שמוכן למכור את האימא שלו תמורת לזכות באהדה של אינטליגנציה אירופית שמאלנית או הוא סתם אידיוט שמאלני קיצוני שלא מבין שום דבר מה קורה בעולם האמיתי.

      IP: 84.228.161.133 דווח על תגובה זו

    • אזרח ישראלי?

      אני, 17/11/15 22:57

      צריכים לשלול ממנו את האזרחות הישראלית, הוא אינו ראוי לה!!!

      IP: 99.234.195.13 דווח על תגובה זו

  • 185.

    לבשתי הרבה שנים את מדי צ.ה.ל

    איש חזון, 02/09/05 17:33

    אני שמח מאוד שלא תדבר איתי זאת מכיוון שלבשתי את מדי צ.ה.ל לאורך
    שנים וכמה שנדרשתי,בהזדמנות זאת
    הנני להודיעך כי גם אני לא אדבר איתך
    ואשמח אם אם בכלל לא תהיה בארץ הזאת לעולמים!!!!!
    ובא לציון גואל

    IP: 85.250.129.191דווח על תגובה זו

  • 184.

    לך תעשה קקה בארבי - בוי (ל''ת)

    המעניש, 02/09/05 16:59


    IP: 147.251.197.91דווח על תגובה זו

  • 183.

    צריך חרם בארץ וביהדות העולם (ל''ת)

    ., 02/09/05 16:50


    IP: 81.218.241.11דווח על תגובה זו

  • 182.

    לא לתת לו לבכנס לארץ.אישיות לא

    יקי, 02/09/05 16:37

    רצויה

    IP: 85.65.196.254דווח על תגובה זו

  • 181.

    Disgusting man (ל''ת)

    DANI, 02/09/05 16:29


    IP: 66.32.42.157דווח על תגובה זו

  • 180.

    90 % מהמגיבים מגנים אותו

    רפי, 02/09/05 16:28

    זה מראה שכל רפובליקת הבננות הזאת מאוכלסת בפלצנים
    החרייאת הראשי אבי בניהו שולח כתבת לבושה במדי צבא לראיין פסנתרן ומנצח כישרוני מה זה פה פורים ?!!

    IP: 85.250.174.223דווח על תגובה זו

    • צודק !! (ל''ת)

      אירית, 02/09/05 18:47


      IP: 85.250.2.83 דווח על תגובה זו

      • אירית ורפי, מביך שאתם חיים פה

        עייף מבכיינים, 02/09/05 22:15

        מאחר שגם אתם מסכימים איתי שלא טוב שאתם פה, למה שלא תתחתנו ותעופו לכל הרוחות? תנו לד.ב. אהובכם לנגן בחתונה ושלא נשמע ממכם או ממנו יותר

        IP: 84.109.50.194 דווח על תגובה זו

        • לא מביך, סתם מעייף

          ניר, 03/09/05 17:05

          רפי ליצן חמוד דוקא ''החרייאת הראשי אבי בניהו'' - לא מכיר את בניהו, יכול להיות שהוא חרייאת, אבל ראשי? - ''שולח כתבת לבושה מדים לראיין'' - זה גל''צ, חמודי, כולם לובשים שמה מדים (אגב אם אתה בעד לפרק את גל''צ אני אתך) וכמובן אי אפשר בלי ''רפובליקת בננות'' - כמו שאמרו כבר בחמישיה, מה זה פה, רפובליקת בננו?

          IP: 80.74.124.72 דווח על תגובה זו

  • 179.

    בירנבוים

    lihi, 02/09/05 16:26

    צריך להחרים את הופעותיו בארץ, לא לקנות את ספריו ולהכריז עליו כעל אישיות בתי רצויה, יהודי שונא ישראל, שלא יתנו לו להיכנסג לתחומי המדינה, שיכנס לעזה ושישאר שם , שיתן הופעות , נראה אותו הגיבור......?????????

    IP: 24.2.232.100דווח על תגובה זו

  • 178.

    אידיוט צבוע

    בנימין, 02/09/05 16:19

    אלה האנשים שמגנים עליך. אם אתה כל כך סימטפתי לסבלם של הפלשטינאים, תעבור לרמאללה. מעניין כמה זמן תשרוד שם.

    IP: 84.94.4.206דווח על תגובה זו

  • 177.

    בארנבוים כמו האפיפיור...

    קומפורטי, 02/09/05 15:57

    ...נוסע לדרום אמריקה, מבקר בשכונות עוני, מזדעזע איך בני אדם יכולים לחיות בתנאים כאלה, משפריץ עליהם מים ואומר:''צו,צו,צו איזה מסכנים'', ואח''כ חוזר עצוב לביתו בואתיקן להרגע תחת הפרסקו של ליאונארדו.

    IP: 142.150.240.75דווח על תגובה זו

  • 176.

    לדניאל ב.

    אני, 02/09/05 15:45

    שירבו אנשים כמוך - אתה יותר מצודק!

    אני

    IP: 212.25.95.186דווח על תגובה זו

  • 175.

    הוא מיתרפס ביפני האירופים, (ל''ת)

    לרצות אותם, 02/09/05 15:44


    IP: 82.80.56.197דווח על תגובה זו

  • 174.

    why ramalla

    david, 02/09/05 15:22

    Why rammalla
    why you dont come to bahgdad to protest against the american army

    protesting against the israelis is to easy isn't it? busterd

    IP: 218.41.136.48דווח על תגובה זו

  • 173.

    הוא נמצא במדינת ישראל

    עודד, 02/09/05 15:13

    שיכבד את צה''ל או שיעוף מהמדינה הזאת. לא רוצה? שיסע לעזה או אירופה...

    IP: 82.80.176.19דווח על תגובה זו

  • 172.

    חמודה הדפנה הזו.. (ל''ת)

    ליאור, 02/09/05 14:52


    IP: 80.178.195.131דווח על תגובה זו

  • 171.

    אז מה

    שמחה, 02/09/05 14:50

    איינשטין רצה לבוא ארצה ?אפילו כשהיציעו לו להיות נשיא ישראל כשהוא אזרח אמריקאי והוא בכלל לא אזרח ישראלי סרב
    היהודים הגאונים הם תמיד קצת מופרעים וכשהם מתים נזכרים בהם שהם היו יהודים ''טובים''

    IP: 195.34.133.68דווח על תגובה זו

    • צודקת כדי לו להתפגר (ל''ת)

      עמי, 02/09/05 22:35


      IP: 80.178.59.109 דווח על תגובה זו

  • 170.

    ועכשיו פרס ישראל וגל''ץ בדרך (ל''ת)

    יוסי, 02/09/05 14:12


    IP: 84.109.88.66דווח על תגובה זו

  • 169.

    ברנבוים זקוק להרבה כסף...

    דידו, 02/09/05 14:00

    והערבים נותנים לו בשפע למען הפרסומת ..

    IP: 86.194.127.85דווח על תגובה זו

    • פגעת בול!!!!!

      ליאור, 02/09/05 15:03

      בלי יחסי ציבור הנישאים על גלים פרו-פלשתינים ואנטישמים, הוא לא היה ממלא את המתנ''ס של יהוד (ואני האחרון שמזלזל במתנ''ס הזה).

      IP: 192.168.20.194 דווח על תגובה זו

  • 168.

    dear mr. well fed danidin

    yaron, 02/09/05 13:59

    well, mr justice! its time for to move to israel. stay there and get the moral justification to have an opinion. sipley to come, make remarks and disapear- these are the things that wel fed oeople can do. please- shut up till then

    IP: 80.129.95.211דווח על תגובה זו

  • 167.

    שיופיע בארגנטינה ובדויטשלנד

    נשבר לי ממנו, 02/09/05 13:48

    אצלנו, השתן עלה לו לראש. שם יעמידו את האיש ''האוניברסלי'' הזה על מקומו הראוי לו. מי שמכיר את הברנש מילדות יודע שתמיד היה אנטיפט שהחשיב את עצמו.

    IP: 69.196.4.5דווח על תגובה זו

  • 166.

    דניאל וספת לרשימה - דיר בלק!!! (ל''ת)

    יגאל עמיר, 02/09/05 13:22


    IP: 217.132.225.189דווח על תגובה זו

  • 165.

    להפסיק לשמוע ולהשיע את בירנבום (ל''ת)

    מאיר, 02/09/05 13:17


    IP: 217.132.163.71דווח על תגובה זו

  • 164.

    דברי האנטישמי

    צביקה, 02/09/05 13:06

    יש בנו נטייה טבעית להאשים אחרים. אבל אולי בדברי האנטישמי ברנבלום יש איזה שמץ של אמת...

    IP: 80.178.43.144דווח על תגובה זו

  • 163.

    ברנבוים הוא קמצוץ של שפיות (ל''ת)

    צחי, 02/09/05 12:59


    IP: 81.218.169.95דווח על תגובה זו

  • 162.

    שמענו על יהודים ששיתפו פעולה

    דני שובבני, 02/09/05 12:59

    שמענו על יהודים ששיתפו פעולה עם הנאצים במחנות הריכוז כנראה שנשאר הזן הזה מ''היהודים'' שעדין שונא את העם היהודי וחפץ בסופו

    IP: 80.230.98.112דווח על תגובה זו

  • 161.

    אפשר להציע אותו בעיסקת חליפין

    נ, 02/09/05 12:52

    ממש מזכיר לי את היהירות והדפיקות של השמאל הקיצוני. איש דפוק מה לעשות? נראה אותך נכנס לעזה לבד עם אותם ערבים שאתה מעריץ ?.
    אפשר להציע אותו בעיסקת חליפין עבור מידע עבור רון ארד.

    IP: 81.218.8.36דווח על תגובה זו

  • 160.

    I Know him

    Pueblo, 02/09/05 12:50

    I know him from my childhood.

    He has an ARAB grendfather

    He is an ARAB

    THIS IS TRUE

    IP: 69.163.91.45דווח על תגובה זו

    • זה נכון וזה פורסם פעם בעיתון

      ספרנית, 02/09/05 13:39

      אין זו השמצה וזו לא פרובוקציה, זאת אמת. כנראה שמדובר באבא של האמא של ברנבוים. מעניין מדוע הוא מסתיר את מוצאו. כנראה שיש לו במה להתבייש.

      IP: 80.179.210.117 דווח על תגובה זו

      • התבלבלתם ! מדובר בדניאל אורן

        שיר מזמור, 02/09/05 15:13

        צר לי, אבל שניכם התבלבלתם. המנצח הישראלי בעל הקריירה הבין לאומית שמודה בכך שסבו ערבי מיפו הוא דניאל אורן חובש הכיפה ולא דניאל בארנבוים האופורטיוניסט הפרובוקטור המיזנטרופ. טל''ח !

        יש דני ויש דני.

        IP: 62.0.169.123 דווח על תגובה זו

  • 159.

    סנדלר

    תם, 02/09/05 12:49

    על שכמותו נאמר כבר:סנדלר לא
    מעל הסנדל.האיש מבצע (לא יוצר)
    מוזיקה, וחושב שהוא יכול להטיף מוסר לאחרים. לדעתי ,הוא אדם בעל רמת מוסר ירודה ובעל חוצפה אדירה.הוא גר בברלין, מתרפס בפני הגרמנים,מנסה לאלץ ניצולי שואה לשמוע את ואגנר ,חביבם של הנאצים ,ובאופן עקבי חובר לשונאי ישראל כדוגמת המתחסד הערבי אדוארד סעיד.

    IP: 62.0.85.64דווח על תגובה זו

  • 158.

    ברנבוים היקר

    שמחה, 02/09/05 12:40

    למה אתה לא פוצה פה מה שהאמרקאים עשו לאינדאנים ??????
    כבשו את ארצם ואותם שמו ''במחנות רכוז '' הרחק הרחק במדבר

    IP: 195.34.133.60דווח על תגובה זו

    • דפוק על כל הראש

      ג'וקר, 02/09/05 15:40

      אל תדאג.
      מי ששונא את ישראל שונא גם את אמריקה.

      ע''ע הארי בלפונטה.

      IP: 69.208.118.60 דווח על תגובה זו

  • 157.

    ברנבוים הפיפי עלה לך לראש

    דון דון, 02/09/05 12:39

    אתה לא ראוי לשתות את המים שבהם רוחצת החיילת את רגליה מדוע אתה בכלל מגיע אלינו לך לאלה שאתה אוהב וברגע הנכון תחטוף מהם סכין בגיו בזכותנו ובזכות החיילים המשרתים את המולדת שלך לא קוראים לך בכינויים שהיו שגורים בפיהם של אהוביך טרם הקמת המדינה הבנת את זה בירנבוים

    IP: 212.179.119.195דווח על תגובה זו

  • 156.

    הפסנתר שנתן בייניש לבירנבויים

    אביאדר, 02/09/05 12:31

    התחקירן קלמן ליבסקינד ממעריב פרסם בעבר כתבת תחקיר על יחזקאל בייניש, בעלה של דורית, על עידן כהונתו כיו''ר תזמורת רשות השידור ושם נחשף שבייניש נתן לדניאל בירנבויים את הפסנתר היקר מאוד על מנת שדניאל חבר המשפחה ינגן בו ברמאללה

    IP: 217.132.30.163דווח על תגובה זו

  • 155.

    רוצים לדבר איתו??? בבקשה

    ניר, 02/09/05 12:28

    רגע, אבל אם פעם לבשתי מדים גם אז אתה ברוגז איתי? ואם אני כבר לא עושה מילואים? אבל עשיתי בקרבי? מה אז?
    בקיצןר אדון בירנבום לך חפש ת'חברים שלך (כנראה מצאת חלק מהם בראמללה) רגע ואם אני סרבן,בדיוק כמו ההוא הסרבן הסליבריטאי, אז תדבר איתי? יודע מה כבר לא בא לי לדבר איתך ---יאללה סאלאמת

    IP: 82.92.119.26דווח על תגובה זו

  • 154.

    צריך לבטל את גל''צ

    אמיר, 02/09/05 12:23

    ללא קשר לבארנבוים והארוע המדובר, הגיע הזמן לבטל את הנוהג שבו גל''צ מראיינים פוליטיקאים, ובכלל הופכים את צה''ל לבמה לתקשורת ''רגילה''; צה''ל יכול להסתפק במוזיקה, שידורים כלליים וכו' - אין שום טעם בחיילים המראיינים פוליטיקאים - זה פשוט לא תקין

    IP: 83.130.46.95דווח על תגובה זו

    • צודק.להשאיר רק שירים בתחנה. (ל''ת)

      אביב, 02/09/05 12:48


      IP: 217.132.212.39 דווח על תגובה זו

  • 153.

    בארינבוים

    אביב, 02/09/05 12:21

    אתה יהודון קטן ואני מציע לך עסקה.
    החיילת תעבור ללבוש אזרחי ואתה תלבש מדי אש''ף והראיון יוכל להתקיים בתנאים שלך.
    מנצח גדול ויהודי קטן.

    IP: 217.132.212.39דווח על תגובה זו

  • 152.

    ברנבוים הצבוע, תקראו

    האיש לא מוסרי, 02/09/05 12:21

    האיש מרחם על הפלסטינים, אבל בבית הוא לא כל כך מוסרי. לא שכחנו את אשתו הראשונה, הצ'לנית המהוללת, שבזכותה הוא התפרסם בעולם. ברגע שהיא חלתה, הוא מיד מצא מישהי אחרת, ובגד בה לאורך כל תקופת מחלתה, במקום לתמוך בה.
    מר ברנבאום העלוב, נראה אותך חי בארץ שנה. הפיגועים נראים אחרת כאשר חיים בפריס או בז'נבה. למי שלא גר בארץ, אין זכות להטיף לנו מוסר.

    IP: 85.64.84.156דווח על תגובה זו

  • 151.

    מי בכלל שומע מוזיקה קלאסית

    kob, 02/09/05 12:14

    מה זה המוזיקה הפרימיטיבית הזו

    עצם העובדה שזו מוזיקה מלפני 100 שנה זה אומר שזו מוזיקה של פרימיטיבים
    ומי ששומע אותה אוהב מוזיקה של חיות

    IP: 62.90.245.210דווח על תגובה זו

  • 150.

    תודה לך דיניאל...

    יואב, 02/09/05 12:12

    רק במדינה שלנו אנשים כמוך יכולים לירוק לנו בפרצוף ורק אנשים כמוך {ישראלים }יכולים לשנוא אותנו באמת
    ורק לאנשים כמוך עדיין עושים כבוד יש לך מזל שאני לא מנהל את המדינה כי אם אני הייתי מנהל את המדינה הזאת הייתי מעיף אותך לקיבנימאט כי רק שם מגיע לך להיות ולכל אפסי הארץ שבאים לראות אותך אתם יחד הישראלים הבאמת מכוערים אתם הקומץ ואתם הגרעין הקשה

    IP: 80.178.15.100דווח על תגובה זו

    • תגובה

      תמי, 02/09/05 12:32

      כל הכבוד לך כל מילה בסלע
      אין לו בושה לאדיוט
      בכלל לא חי בארץ שלנו ומרשה לעצמו לדבר כך על חיילת בצהל ועל בכלל
      שלא יתנו לו להכנס לארץ בבחינת פרסונה נון גראטה

      IP: 83.130.70.143 דווח על תגובה זו

  • 149.

    גרמני אם שורשים יהודיים מזויפי

    ש.צ, 02/09/05 12:11

    איש אנינו יהודי אלא איש ''העולם הגדול''
    עלק ...
    חסר מוסר וצבוע.

    IP: 84.109.74.2דווח על תגובה זו

  • 148.

    שלא יזמינו אותו להופיע בארץ (ל''ת)

    שי, 02/09/05 12:11


    IP: 85.64.84.156דווח על תגובה זו

  • 147.

    חולה נפש

    חיים, 02/09/05 12:09

    האיש זקוק לאשפוז.

    IP: 84.228.166.135דווח על תגובה זו

  • 146.

    אישיות לא רצויה,תשאר בברלין. (ל''ת)

    תתביש ברנבוים., 02/09/05 12:03


    IP: 82.81.77.54דווח על תגובה זו

  • 145.

    אתם לא אוהבים לשמוע את האמת

    משה, 02/09/05 12:02

    כל מי שזורק לנו את האמת בפנים בלי ליפייף אותה הוא שונא ישראל ואנטישמי. נראה לי שרוב האנטישמים חיים כאן במדינת ישראל אחרת אינני יכול להבין איך חלק כל כך גדול מהעם הזה מסכים לכל מה שעשה הליכוד במשך השנים, דברים שהשניאו אותנו על רובו של העולם.

    IP: 80.178.35.156דווח על תגובה זו

    • תגובה לשמאלן הקיצוני

      תמי, 02/09/05 12:56

      לא רוצים לדעת את האמת?
      מה זה קשור לכך שהאדיוט לא מוכן לדבר עם חיילת בצהל - האם היא כבשה את השטחים לפני כ-30 שנה?
      עוד לפני שנולדה
      כל כך נעים להיות יפי נפש - אתם יותר קיצוניים מהדתיים הקיצוניים ביותר רק שאתם חושבים שאתם טובים יותר
      בכל מקום בעולם נעשה כיבוש ואף אחד לא פוצה פה ומדבר ופה שלא נדע מכם

      IP: 83.130.70.143 דווח על תגובה זו

  • 144.

    מה אתם מתרגשים מנאצי?

    kob, 02/09/05 12:01

    אתם לא רואים שהוא בעד נאצי כמו ואגנר
    ברור הרי כי האיש אנטישמי
    עם חיילת הוא לא מוכן לדבר
    אבל לדבר על שלום עם מחבלים הוא מוכן.
    איפה הסבלנות שכביכול שמאלני אמור להקשיב ולשמוע אחרים?
    לחיילי צה''ל אין לו סבלנות כי הוא אנטישמי.

    IP: 62.90.245.210דווח על תגובה זו

    • בטח תגיד שוואגנר שירת ב אס אס

      F, 02/09/05 17:37

      תלמד הסטוריה!

      IP: 217.132.35.183 דווח על תגובה זו

      • תלמד אתה

        שוקו, 02/09/05 18:47

        ואגנר היה לפני הנאציזם, אבל הדיעות שלו היו תואמות לנאציזם והוא היווה מקור השראה גדול, בעיקר המוזיקה שלו.

        IP: 193.119.133.199 דווח על תגובה זו

      • ואגנר השפיע על הנאצים...

        יוס2, 03/09/05 01:40

        ומבחינה היסטורית המשפחה של ואגנר היתה קשורה להיטלר ולנאצים. פסטיבל ואגנר השנתי בביירוית שאורגן בידי כלתו של ואגנר,וינפריד, היה מפגן כוח של המשטר בתקופה הנאצית, ועד 1942 היטלר לא החמיץ אותו.

        IP: 83.130.221.115 דווח על תגובה זו

  • 143.

    כל הכבוד, בירנבוים (ל''ת)

    ו אורי, 02/09/05 12:00


    IP: 213.8.203.50דווח על תגובה זו

  • 142.

    Expell him from Israel! (ל''ת)

    Elad, 02/09/05 11:59


    IP: 220.233.116.246דווח על תגובה זו

  • 141.

    עוד אחד ששיחקו לו בפיפי

    כשהיה קטן, 02/09/05 11:59

    ויצא קצת מתוסכל

    IP: 192.168.20.194דווח על תגובה זו

  • 140.

    בארנבוים והנאציזם

    לוחם חופש, 02/09/05 11:56

    בארנבוים - חזור לביירויית והשאר שם בקרב חבריך הנאצים.
    הראה לי מי חברך ואומר לך מי אתה.
    הוריך מתהפכים בקברם על הצורר שהולידו.

    IP: 80.178.76.163דווח על תגובה זו

  • 139.

    ברנבוים, תלך מכאן, אבל מהר !!! (ל''ת)

    יעקב, 02/09/05 11:51


    IP: 212.179.216.138דווח על תגובה זו

  • 138.

    מרחם על אכזרים

    עטרה, 02/09/05 11:49

    ולצערי לא חסרים אוכלי כאפות כאלה במדינה.

    IP: 132.68.247.54דווח על תגובה זו

  • 137.

    פופולרי בעולם לא בזכות המוסיקה

    אלא בזכות, 02/09/05 11:42

    ערבי לכל דבר

    IP: 192.168.20.194דווח על תגובה זו

  • 136.

    היחס אל שונא היהודים ברנבאום

    זאב נעמן, 02/09/05 11:37

    הוא ממש בדיחה. במקום שיהיה מוחרם, אנו מעוותי תסמונת שטוקהולם נותנים לו במה.
    הנבזה הזה הוא לגטימי והרב כהנא ז''ל לא? הסתכלו בראי! מותר לכם ולנו להיגעל.

    IP: 80.178.134.235דווח על תגובה זו

  • 135.

    כשרון מוסיקלי - כשלון מוסרי (ל''ת)

    בטהובן, 02/09/05 11:36


    IP: 217.132.99.85דווח על תגובה זו

  • 134.

    חוסר צדק !

    חנן גולדבלט, 02/09/05 11:33

    שאני ביקשתי מנערות שיחליפו בגדים , אצלי בדירה , עצרו אותי ,
    קיפוח !!

    IP: 212.199.195.7דווח על תגובה זו

  • 133.

    בירנבאום

    שלמה, 02/09/05 11:32

    אני לא יודע על מה ההתרגשות
    הבן אדם בסך הכל שכח לקחת הבוקר את הפרוזאק ושאר התרופות
    הפסיכיאטריות שלו ולכן הגיב כמו שהגיב

    IP: 80.74.108.217דווח על תגובה זו

  • 132.

    הוא צודק (ל''ת)

    פוליצר, 02/09/05 11:24


    IP: 62.219.114.48דווח על תגובה זו

    • יופי...פיפי,קקה,פליצה -דביל! (ל''ת)

      סשנםמש, 02/09/05 11:37


      IP: 212.150.146.221 דווח על תגובה זו

  • 131.

    בזכות צ.ה.ל. אתה יכול לשוחח

    אליהו, 02/09/05 11:23

    אתה אמנם גאון מוסיקאלי
    ואני נהנה מאד מהקונצרטים שלך,
    אבל את המנגינה הזו ,שלך ,
    כולל עמדתך הפוליטית,
    לא תוכל
    להשמיע אלמלא צ.ה.ל שלנו יגן עליך.
    בקש סליחה מכתבת התרבות של גלי צ.ה.ל.
    וגם מאתנו,אזרחי ישראל.

    IP: 82.81.244.244דווח על תגובה זו

    • שטויות במיץ. לא צה''ל ולא גלי

      מותק, 02/09/05 12:06

      צה''ל מגינים על בירנבאום - וגם לא על שאר האזרחים שכן חיים בארץ.

      IP: 213.54.194.127 דווח על תגובה זו

      • מגנים ועוד איך- מפני אויב כמוך (ל''ת)

        בוריס, 03/09/05 01:41


        IP: 84.228.161.133 דווח על תגובה זו

    • סליחה

      אזרחית, 02/09/05 12:18

      הוא אינו ראוי לבקש סליחה מהחיילת , מצ.ה.ל ומהקוראים והאזרחים, נכון שאילולי אלה, הוא לא היה יכול להשמיע את המוסיקה שלו, לא רוצים אותו כאן. אפשר בלי המוסיקה ה''גאונית'' שלו, אישתו ז''ל הייתה אומנית בחסד, אבל זה כבר שאלה של טעם, והוא משאיר טעם רע

      IP: 217.132.218.158 דווח על תגובה זו

      • תרגיעי. אפשר לחשוב ששפך עליה

        מותק, 02/09/05 13:57

        חומצה, או הרביץ לה, או קרא לה נאצית.
        התגובה שלו קוהרנטית לחלוטין עם הפרוייקט שלו. הרי לא יתכן שיפעל למען השלום ויתראיין אצל מישהו שלובש מדי צה''ל.

        IP: 213.54.194.127 דווח על תגובה זו

        • המושגים שלך לשלום מעוותים!

          עטרה, 02/09/05 14:44

          גם אני רוצה שלום, מה לעשות שהצד השני רוצה שאני לא יהיה פה?

          IP: 132.68.247.54 דווח על תגובה זו

  • 130.

    מה האתם מתיחסים ליצור הטיפש?

    ארביד, 02/09/05 11:21

    הוא לא שווה תגובה בכלל,
    הוא כמו ילד קטן שמנסה לעצבן ולהראות שיש לו עקרונות...עקרונות ברמת עומק של כפית...את המוח שלו הוא הרי לא מפעיל כדי לאזן את דעותיו...

    IP: 212.150.146.221דווח על תגובה זו

  • 129.

    איש טיפש ורע. כישרון זה לא הכל

    אורלי, 02/09/05 11:20

    בירנבאום הוא דוגמא לכך שכישרון לא מתחבר דווקא עם היגיון או שכל ישר. לפעמים הוא סתם דבוק לאיזו חלאה.

    IP: 62.219.140.79דווח על תגובה זו

  • 128.

    דרוש דחוף מנתח פלסטי ........

    להכנס ולקרוא, 02/09/05 11:15

    שינתק את לשונו של בירנבאום ויתר אנשי השמאל הקיצוני מהתחת של הערבים אשר מרוב ליקוקים לשונם נתקעה שם , כל היודע על מנתח כזה לפנות אלי דחוף ,

    IP: 217.132.175.33דווח על תגובה זו

  • 127.

    האם איכם מפחדים לפגוע בברנבוים

    אזרח, 02/09/05 11:15

    ולהסתבך עם כס המשפט הישראלי ?? איך אתם יכולים לפגוע ביקירה של משפחת בייניש דורית ויחזקאל על מקורבתה עדנה ארבל ואין סוף חברים בני משפחה ומקורבים שכווווולם מצאו עבודה בפרקליטות ובבתי המשפט לפחות לפי דוח מבקר המדינה האחרון . לכן עוכר ישראל זה מרגיש בטוח כאן אותו להבדיל מארבעת חברי כנופיית מעץ לא יעצרו ויכו מכות רצח ולא ימרחו עליו צואה ושתן וישליכו ל10 שנות מאסר על לא עוול בכפו כפי שקרה לארבעה אזרחי ישראל שאפילו לא הכירו אחד את השני מעולם לפני שנאסרו . כי במדינה מושחתת זו יש אדונים ויש משרתים

    IP: 194.90.76.114דווח על תגובה זו

  • 126.

    לכל המציעים לנדות, להחרים,לסלק

    איציק, 02/09/05 11:13

    אתם אנשי גטו עלובים ונלעגים. תמשיכו עם הטפו טפו הגלותי שלכם והפולסות דנורות. אין לכם מושג מה זה חופש ודמוקרטיה. ואני לא אומר שאני מסכים עם ברנבוים. אגב איפה הייתם כששפכו חומצה על חיילים ברצועת עזה? ולא, אני לא מתכוון להסתלק מפה. לדעתי אתם אלה שצריכים להסתלק. אם לא לימי הביניים (כי עוד לא המציאו מכונת זמן) אז לאיראן או לטורקמניסטן ודומיהן. שם המנטליות שלכם תתאים כמו כפפה ליד.

    IP: 217.132.157.240דווח על תגובה זו

    • כמה שאתה נאור ויפה...

      שפיציק, 02/09/05 11:44

      אז למה בא לי להקיא ...

      IP: 85.64.188.205 דווח על תגובה זו

    • אתה גם חצוף וגם נלעג!

      המטיף., 02/09/05 11:56

      אתה , כן אתה אל תטיף על דמוקרטיה כי אתה מושחת ותומך בשלטון הדיקטטורי שקיים כאן.
      אם צריך לשלוח מישהו לאיראן זה אותך ואת חבריך.

      IP: 192.168.157.70 דווח על תגובה זו

    • איציק דרכון פולני השגת????? (ל''ת)

      אזרח, 02/09/05 14:16


      IP: 194.90.76.114 דווח על תגובה זו

  • 125.

    אלי יצפאן הגן עליו כשסרבו לתת

    מבקר טלביזה, 02/09/05 11:05

    לו לנגן וגנר כאן...
    היצפן השתתולל צעק כעס....''מי אנחנו שנמנע מגדול עולם כזה לעשות בנו כרצונו''
    ובכן...יש הרבה הגדרות לתהומות...אבל כשאלי יצפאן יוצא להגן עליך סימן שאתה עמוק בתהום...
    תראה לי מי מגיניך ואומר לך מי אתה...

    IP: 81.218.241.83דווח על תגובה זו

  • 124.

    נבלה, שונא ישראל אנטישמי.

    שמאלנית, 02/09/05 11:04

    לא לאפשר לו יותר להכנס לארץ. כך יעשה לאישיות בלתי רצויה מסוגו.

    לך תלקק לחבריך האנטישמים. אתה בטח חושב שהם אוהבים אותך.

    IP: 85.65.41.78דווח על תגובה זו

  • 123.

    מה עם הכתומים ששפכו חומצה ?

    על החיילים?, 02/09/05 11:03

    תפסיקו פאנאטים, זכותו לא להתראיין, הוא לא פוגע באיש, לעומת זאת הכאה במוטות ברזל, שפיכת סודה קאוסטיק, צבע ועוד כן מזיקים לחיילים ולשוטרים. עם זה אתם חיים בשקט יא חבורת אספסוף מתלהם?!! תבדקו טוב טוב מי עוכר ישראל פה

    IP: 192.118.0.2דווח על תגובה זו

    • התשקורת דיווחה על חומצה .

      זאב נעמן, 02/09/05 11:30

      אתה מעוות תסמונת שטוקהולם מצטט את התשקורת. האם הייתה שם? האם בדקתה אישית אם זו חומצה?
      אני מקווה שבבוא היום יהיה לי הזכות לנתק אותך על פי החוק והבגץ. אין לי ספק שאתה והדומים לך לא רק תשפכו חומצה אלא ממש נשק חם. כי לכם הרי מותר הכל בשם ''הצדק האוניברסלי והליברליות''.

      IP: 80.178.134.235 דווח על תגובה זו

      • סודה קאוסטית גרוע מחומצה

        מושבניק, 02/09/05 19:18

        כמי שגדל בבית עם בור ספיגה והיה צריך לשפוך סודה קאוסטית לפתוח סתימות בתור ילד אני יכול להגיד לכם שאמנם כימית זה בסיס, אבל זה מזיק וצורב פי כמה מכל חומצה, אז כל הימנים שקוראים לי על ''עובדות'' - לכו תשחקו קצת עם סודה קאוסטית ואז תדברו.

        IP: 208.8.94.2 דווח על תגובה זו

        • אבל גם לא היתה סודה קאוסטית

          יוס2, 03/09/05 01:46

          בית-החולים הכחיש והמשטרה גימגמה אחרי זה. דרך-אגב בתור אחד שטוען שהוא מומחה לסודה קאוסטית אתה אמור לדעת שכשזו פוגעת לך בגוף לא מאשפזים אותך רק ליום יומיים כדי לבצע את השתלת העור הנדרשת.

          IP: 83.130.221.115 דווח על תגובה זו

    • סודה קאוסטיק לא מסוכנת,נסה שוב (ל''ת)

      ש, 02/09/05 11:30


      IP: 81.218.241.83 דווח על תגובה זו

      • לא מסוכנת לצנרת. מסוכנת לאדם! (ל''ת)

        מותק, 02/09/05 13:58


        IP: 213.54.194.127 דווח על תגובה זו

        • לא מסוכנת בכלל כשלא שופכים...

          יוס2, 03/09/05 01:43

          אותה. ואכן לא שפכו אותה.

          IP: 83.130.221.115 דווח על תגובה זו

    • שתוק טמבל (ל''ת)

      bob, 02/09/05 12:10


      IP: 62.90.245.210 דווח על תגובה זו

    • לא היתה חומצה. עובדתית.

      עטרה, 02/09/05 14:45

      שקרים של התקשורת וכל עם ישראל אוכל את החרא שלהם!

      IP: 132.68.247.54 דווח על תגובה זו

    • לא היתה חומצה, אני עיתונאי שהי (ל''ת)

      שהיה שם., 03/09/05 23:19


      IP: 62.0.108.84 דווח על תגובה זו

  • 122.

    Kick him to history garbage (ל''ת)

    AMR, 02/09/05 11:01


    IP: 69.196.0.84דווח על תגובה זו

  • 121.

    למה יש כתבים במדים?

    אייל, 02/09/05 11:01

    רק במדינות דיקטטוריות (או פסאודו דיקטטוריות כמו ישראל) ישנה תקשורת במדים... גלי צה''ל היא זרוע השלטון לשטיפת מוח בכל תחום אפשרי באיצטלה של אובייקטיביות... למה להתראיין לחיילת במדים, הוא לא איש צבא, הוא אמן ואין שום סיבה שידבר עם חיילת במדים...
    עוד פרוטקציונרית שהתקבלה לגלי צה''ל...

    IP: 172.16.245.91דווח על תגובה זו

    • צודק באלף אחוז, אבל עדיין...

      יוס2, 02/09/05 11:19

      בירנבוים הוא טיפוס שפל. מי שמנגן את ואגנר ביום כיפור בגרמניה הוא לא יהודי!!!!! תתרגלו

      IP: 83.130.49.174 דווח על תגובה זו

    • ignorant

      Y, 02/09/05 17:58

      democracies have it too.

      america has it - ever heard of Stars and Stripes

      IP: 136.244.54.240 דווח על תגובה זו

      • HUH??? מה הקשר?

        תמהה, 02/09/05 19:19

        איזה דבילים יש פה קשה להאמין

        IP: 208.8.94.2 דווח על תגובה זו

  • 120.

    ועם החמאס תיפגש ?

    ורדית, 02/09/05 11:00

    ולפני 1967 מי מנע מהם להתפתח ? חוליות הפדאיון שהם שלחו כדי לרצוח בנו ? הרי הם היו ללא כיבוש שלנו וגם לא היו התנחלויות ! או אתה בור ועם הארץ או רשע להכעיס !

    IP: 81.218.40.158דווח על תגובה זו

    • הוא פשוט שמאלני ששמח על החורבן (ל''ת)

      ועל עקירת קברים, 02/09/05 11:21


      IP: 212.235.16.36 דווח על תגובה זו

    • איתם הוא כבר נפגש (ל''ת)

      מיXתפוזים, 02/09/05 18:57


      IP: 82.81.154.22 דווח על תגובה זו

  • 119.

    דניאל בירנבוים

    zubaka, 02/09/05 11:00

    השתן טיפס לו לראש . לשבת בגרמניה ולהטיף לנו מוסר , שישאר שם ! .ישנם מוסיקאים יהודים בעלי שעור קומה לא פחותה ממנו ,אולי יותר, שמכבדים וגאים בעם , בצ''הל ובמדינה .

    IP: 85.64.174.245דווח על תגובה זו

  • 118.

    שונא ישראל כמו השמאל הקיצוני (ל''ת)

    גם הם תומכים בא, 02/09/05 10:58


    IP: 212.235.16.36דווח על תגובה זו

  • 117.

    לך לאלף עזאזל!!!!!

    אורן, 02/09/05 10:55

    ואל תחזור לפה יותר!!!!!!

    IP: 84.228.24.84דווח על תגובה זו

  • 116.

    להחרים את דני פלשתינרבוים

    חייל יהודי, 02/09/05 10:53

    לא לתת לו להיכנס לארץ בכלל ובודאי שלא להופיע כאן בשום מסגרת.

    IP: 81.218.170.61דווח על תגובה זו

  • 115.

    ברנבוים? מי זה הקאקער הזה? (ל''ת)

    אזרח, 02/09/05 10:53


    IP: 132.68.247.20דווח על תגובה זו

  • 114.

    ואגנר לא נוגן במחנות ההשמדה

    רונית, 02/09/05 10:51

    זה מיתוס מופרך לחלוטין.
    נכון, ואגנר היה אנטישמי גדול. אי נגינת יצירותיו הפכה לסמל באופן די מקרי.
    במחנות ההשמדה ניגנו דוקא מוזיקה קלילה יותר: ואלסים של יוהן שטראוס למשל, אפילו מוצרט ובטהובן.
    חוץ מזה בארנבוים אולי מוזיקאי גדול, אבל הוא גם שחצן גדול ומנותק מן המציאות. אני מסכימה איתו בדברו על הצורך בסיום הכיבוש, אני חושבת שפעולותיו ברמאללה מבורכות, אבל כשהוא מתחיל לדבר ולהתלהם אפשר רק לקבור את הראש באדמה מרוב בושה.
    בקיצור: הוא יודע לנגן, לא לדבר.

    IP: 82.174.73.62דווח על תגובה זו

    • וגנר כן!!! נוגן !!! במחנות!!

      יעקב, 02/09/05 11:38

      רונית חבל שאת מרשה לעצמך להפיץ דברי כזב בפומבי.

      יש לכך עדות ממקור ראשון - אימי.

      אימי באה מבית בעל אוריינטציה קלאסית והכירה היטב את יצירות וגנר.

      היא ניצולת ברגן בלזן ושם השמיעו וגנר. באביב 42 מפקד המחנה נתן הוראה להשמיע מוסיקה גרמנית קלאסית ובין היצירות שהיא זוכרת בלטה היצירה ''מותה של נסיכה''...



      IP: 217.132.225.189 דווח על תגובה זו

      • אם כבר פבאן לנסיכה שהלכה לעולמ

        רוני, 02/09/05 13:58

        וזה לא של וגנר אלא של אלגר.

        IP: 213.54.194.127 דווח על תגובה זו

        • תיקון טעות: ''טריסטן ואיזולדה''

          יעקב, 02/09/05 15:27

          שאלתי שוב את אימי (88) והיא תקנה ל ''טריסטן ואיזולדה'' .

          אבל זה לא העיקר. העיקר הוא שוגנר שונא היהודים המוצהר, אהוב נפשו של בארנבוים נוגן בעת ששרפו וחנקו יהודים למוות.

          IP: 217.132.225.189 דווח על תגובה זו

        • תיקון טעות

          אלון, 03/09/05 13:13

          ''הפאוואן לנסיכה שהלכה לעולמה'' הוא מאת מוריס ראוול.

          IP: 217.132.75.214 דווח על תגובה זו

  • 113.

    הוא נשמע כמו כתום... (ל''ת)

    אורנג', 02/09/05 10:51


    IP: 212.179.235.80דווח על תגובה זו

  • 112.

    תבינו הוא מעדיף חייל בגלל ...

    יודע דבר, 02/09/05 10:50

    נטיותיו....

    IP: 212.199.113.58דווח על תגובה זו

  • 111.

    עוד שמאלני מיותר.

    שאול המשורר, 02/09/05 10:49

    ובגלל אנשים כמוהו זרקנו את טובי בנינו מהבית...

    IP: 212.179.32.210דווח על תגובה זו

  • 110.

    מעריב חולרות

    רחובות, 02/09/05 10:48

    למה אינכם מציינים את שמה של בחיילת דפנה ארד.....

    שהביאה את הסקופ.

    IP: 85.64.138.103דווח על תגובה זו

    • דפנה והעוגיות? (ל''ת)

      נמרוד.י., 02/09/05 11:49


      IP: 85.65.84.144 דווח על תגובה זו

  • 109.

    להחרים את בירנבוים

    עמיר, 02/09/05 10:47

    אבל עצם זה שכתבו עליו בעיתון על הפרובקציה והשמיעו את הדברים אתמול בכל מהדורות החדשות ודיווחו בטלןיזיה האיש קיבל את הבמה שהוא ביקש
    אם היינו קצת יותר חכמים ממנו והחיילת לא הייתה ניגשת אליו כלל כדאי לראיין אותו ואחרי המקרה ברדיו בטלויזיה ובעיתון לא היו מפרסמים את המקרה ולא מדווחים כלל על הקונצרט שמר ברנבויים נתן התעלמות מוחלטת מהאיש זה היה עדיף
    גם לא לדווח על ביקור האיש הנאלח הזה בארץ
    הפקטיביות איתה עושה את שלו

    IP: 217.132.50.80דווח על תגובה זו

    • האמת - אתה צודק, אבל..

      אזרחית נאמנה, 02/09/05 12:15

      האמת אתה צודק, אולי להיתעלם ממנו כמו הוא אויר רע, ולא לתת לו פירסום, אפשר להחריז עליו כעל אישיות לא רצויה, אבל גם זה יעשה לו רק פירסום באופן כללי, פשוט להיתעלם, הוא לא קיים בעבור העם היהודי, ובעיקר מבחינת היושבים בארץ ושומרים עליה בגאוה ובצדק. במחינה מוסיקלית - לא הפסד אם לא שומעים ולא רואים אותו. לא חושבת שיהיה איכפת לאיש - אבל לפחות אנחנו בישראל נחסוך עלבון ורוגז.

      IP: 217.132.218.158 דווח על תגובה זו

  • 108.

    כל הכבוד למנצח דניאל ברנבוים

    נגד הכיבוש., 02/09/05 10:44

    על עמדותיו הפוליטיות האמיצות. מי יתן וירבו רבים כמוהו.
    ולכל הלאומנים הסהרורים - אתם מעוררים שאט נפש בהתבטאויותיכם הנלעגות והפשיסטיות.
    ולאבי בניהו
    - התבטאותך היא התבטאות חמורה ומהוה הסתה כלפי ברנבוים. חזור בך או התפטר מתפקידך!

    IP: 85.65.199.238דווח על תגובה זו

    • חה....חה...חה (ל''ת)

      ענת, 02/09/05 11:01


      IP: 81.218.241.83 דווח על תגובה זו

    • גמרת?!

      זליז, 02/09/05 11:23

      עכשיו תנגב

      IP: 85.250.189.179 דווח על תגובה זו

  • 107.

    על וגנר ועל סמלים בכלל

    הרוצה לדייק, 02/09/05 10:42

    קצת קשה להתווכח עם אנשים שידיעתם בהסטוריה אינה שלמה.

    וגנר לא היה אנטישמי, ואם כן היה, לא היה יותר אנטישמי מאומנים אחרים בכל התחומים, אשר כנגדם לא יצא העם היהודי. וגנר גם לא היה חיל נאצי, ולו בשל העובדה הפשוטה כי חי קודם לתקופה זו.

    אלא שהמוזיקה של וגנר אומצה (שלא בהשפעתו) ע''י המשטר הנאצי, כמבטאת את רוחו, כוחו, שאיפותיו, וכיוצא בזה. יצא, שלא בבחירתו, שמהמוזיקה של וגנר מזוהה עם המשטר ופשעיו, ולכן היא מעוררת זכרונות ורגשות עזים כל כך.

    תמהני, אם המשטר הנאצי היה מאמץ את לוח הכפל, האם היינו מתנערים ממנו (מלוח הכפל), טוענים כי הוא שגוי ו/או אכזר, וכדומה? ואולי היינו בכלל נגד המתימטיקה?

    במקום לשנוא את המשטר הנאצי, אנו שונאים את הסמלים אשר הוא אימץ. כאילו שהסמלים אשמים. לפני כמה שנים היתה מחאה חריפה כנגד הכללת סימן צלב הקרס באחד הפונטים המסחריים. כאילו שהסימן הוא זה שביצע פשעים כנגד האנושות, ואם נמחוק אותו הרי לא היו הדברים מעולם. אז הדברים כן היו, וצלב הקרס כן היה (למרות הדבר המזויע אותו הוא מסמל), ומחיקתו היא ניסיון לשכתוב ההסטוריה. למרות שהיא (ההסטוריה הזו) היתה מכוערת ומחרידה, היא היתה. אבל קל לשנוא את הסמל ולא את הדבר האמיתי.

    ורק לציין שאני חלילה לא מזלזל באלה שהמוזיקה של וגנר (או ציור צלב הקרס) גורם להם חלחלה וסיוטים. אני רק טוען שלא המוזיקה ולא הציור אשמים, אלא האנשים שאלה היו הסימנים שלהם.

    IP: 132.68.249.157דווח על תגובה זו

    • על תבונה, היסטוריה ורגישות

      אזרח, 02/09/05 12:23

      אתה יודע שהזמרת שרית חדד כבר אינה מבצעת את שירה ''אין לי כסף ..'' מאחר ולצליליו קרסה הרצפה באולמי ורסאי. גם ברדיו נמנעים מלהשמיעו. רגישות בן אדם, רגישות

      IP: 217.132.30.163 דווח על תגובה זו

    • מוזיקה היא חשודה פוליטית

      מוזיקאי, 02/09/05 21:04

      לא אני אמרתי את זה. תומאס מאן אמר. להתעלם מסמלים ולפטור אותם כתפל, זו תמימות טיפשות או רשעות. אין עניין של אשמה בצלב הקרס, אך סביר להניח שכל מי שירצה להשתמש בו כקישוט יעשה זאת משום המטען המחובר לו ולא על אפיו (כן כן יש את הסווסטיקה הידועה ההודית, כל מומחי הניו אייג האלו הם חרטטנים, מעניין למה הם לא משתמשים במגן דויד שגם הוא סמל הודי עתיק). הוצאת צלב הקרס מחוץ לחוק בגרמניה היא לגיטימית על כן, וכך גם המתקפה על מוזיקה המסמלת מוות ושנאה. ואגנר עצמו יכול היה להיות אנטישמי יותר או פחות אך דעותיו היו מצע נוח לפאשיזם ולנאציזם. הוא היה תומך נלהב בהומוגניות גזעית ואכן היה המלחין הנערץ על הוגי הנאציזם. יצירותיו נוגנו בחצרות מחנות הריכוז ובחצרות הרייך השלישי. לא לנגן ואגנר בישראל זה לגיטימי כמו לא להציג תערוכה של צלבי קרס מעוטרים. אני מכיר היטב את יצירתו של ואגנר ואומר לך שהעם היהודי יכול להסתדר בלעדיה. עם זאת אני חושש שההילה שנקשרה לה ממטענה הפוליטי עשתה אותה חשובה בהרבה ממה שהיתה אמורה להיות. מוצארט ובטהובן הרבה יותר גדולים ולא פחות גרמנים (אולי מוצארט פחות גרמני...)

      IP: 208.8.94.2 דווח על תגובה זו

  • 106.

    הוא ישראלי כמו שאני צנצנת

    דנה, 02/09/05 10:39

    ברנבוים עלה לארץ מבואנוס איירס כשהיה בן 10 ומאז הוא מסתובב בעולם , לומד ונותן קונצרטים. לדעתי התקופה הארוכה שהיה בארץ לא עולה על 30 יום רצוף. הוא לא התגייס לצבא, והזיקה שלו למורשת היהדות ולישראל רופפת ביותר. הוא ניזון בעיקר מן התקשורת העולמית שם הוא שוהה רוב הזמן, ומחבריו האמנים בשמאל הרדיקלי. על כן אין לייחס חשיבות מרובה להגיגיו המרושעים על צה''ל וישראל, ולפרובוקציות שלו כמו קונצרט ברמאללה וניצוח על ואגר בפילהרמונית במחטף מכוער.

    IP: 80.179.210.117דווח על תגובה זו

    • לצנצנת - את טועה. קודם כל הוא

      מותק, 02/09/05 12:08

      חי לפרקים של שנים בארץ.
      דבר שני, כישראלי הוא עושה יותר ממך עם פרוייקט בתזמורת שלו למען השלום עם שכננו ולמען תדמית ישראל בעולם.
      אז תפסיקי לדבר שטויות

      IP: 213.54.194.127 דווח על תגובה זו

  • 105.

    להחרים אותו-הופעות ואלבומים

    פסנתרן בהלם, 02/09/05 10:37

    אפס-תחזור לארגנטינה או לגרמניה או השד יודע לאיפה,רק תעזוב אותנו במנוחה.לך אתה ותזמורת השלום ההזויה שלך.אני דווקא שמאלני אבל אין לי סבלנות לטיפשים

    IP: 62.219.134.163דווח על תגובה זו

  • 104.

    זבל אורגני-שונא ישראל

    שמעון התרסי, 02/09/05 10:35

    המדינה צריכה לבקיא אותו מכל ארוע שבחסותה, לא להזמינו לשום ארוע ובקיצור-לא לספור אותו
    מה אשמת החיילת לובשת המדים שהמנצח הדגול לקקן של ישבני פלשתינים ועוכר ישראל

    זבל, דוחה ומגעיל שכמוך

    IP: 199.203.179.197דווח על תגובה זו

  • 103.

    כמה יריקות עוד נחטוף ממנו

    ענת, 02/09/05 10:33

    עד שמישהו יחליט שזה לא גשם.
    די, להעיף את החלאה מכאן.

    IP: 62.0.89.114דווח על תגובה זו

  • 102.

    הודות לאנטישמיות הוא מקבל כבוד (ל''ת)

    מהאוליגרכיה, 02/09/05 10:33


    IP: 84.94.3.238דווח על תגובה זו

  • 101.

    אני יודע שלא תראו את זה אבל אנ

    עופר, 02/09/05 10:32

    חייב לשחרר
    יא בן אלף שרמוטות שכמוך לנגן מוסיקה של נאצים זה בסדר ולדבר עם חיילים לא?יא אפס מסריח ץעדיף שלא ניפגש ברחוב

    IP: 80.132.125.65דווח על תגובה זו

    • מסכים איתך !!! (ל''ת)

      מ, 02/09/05 11:42


      IP: 85.64.188.205 דווח על תגובה זו

  • 100.

    יש חיים גם בלי בירנבוים ובלי

    מיקי, 02/09/05 10:31

    ואגנר.
    אגב, מישהו זוכר אם אי פעם הוא הגיב על הטקטיקה המוסלמית הידועה של פיגועי התאבדות ?
    ועל הלינץ' ברמאללה, שבטח רוב תושבי העיר לקחו בו יד (או איבר אחר).

    IP: 82.80.63.204דווח על תגובה זו

  • 99.

    אנחנו הטיפשים

    מוטי, 02/09/05 10:30

    שנותנים לאחד כזה יחס של אחמ מהרגע שכף רגלו נוגעת בישראל צריך לטרטר אותו שלא יבוא לכאן שישאר בגרמניה הבן אדם שונא יהודים יותר מערבים אז הגיע הזמן להראות לו מאיפה הדג מנגן.

    IP: 217.132.23.88דווח על תגובה זו

  • 98.

    בא לברך ויצא מקלל

    אלון, 02/09/05 10:29

    הרבה ישראלים רוצים לפתור את הבעיה בדיוק כמו אותו בירנבוים
    רק שאין הם עושים זאת תוך זריעת מלח על פצעים.
    שלא ירגיש כזה קדוש.
    יש הרבה יותר בעיות בסיכסוך הזה שאינן קשורות למדי צה''ל.
    וגם השואפים לאוביקטיביות שבינינו, רואים אשמה גם בצד השני.

    אפשר לשאוף לטוב ולשיתוף פעולה ללא פרובוקציות שמקוממות צד אחד וגורמות ליותר נזק מתועלת.

    IP: 207.232.58.13דווח על תגובה זו

  • 97.

    המוסר י הזה זרק את אשתו כשחלתה

    חנון, 02/09/05 10:29

    אשתו בעבר, צלנית מפורסמת, חלתה בטרשת נפוצה. אז ברנבוים זנח אותה לאנחות ומצא מישהי אחרת.
    ככה זה כשחיים בגרמניה ובאוסטריה ומאמצים את המוסריות המקומית

    IP: 85.65.69.225דווח על תגובה זו

    • אתם בטוחים שאמו יהודיה? (ל''ת)

      גרמניאק, 02/09/05 11:02


      IP: 212.235.16.36 דווח על תגובה זו

    • מסכימה איתך.יש לנו עוד כאלה (ל''ת)

      טובה, 02/09/05 11:51


      IP: 62.0.89.114 דווח על תגובה זו

  • 96.

    אוי לרשע ואוי לשכנו

    שומר ישראל, 02/09/05 10:27

    תראו מי החברים שלו שופטי בג''ץ ותבינו את הפסיקות ....

    IP: 81.218.241.251דווח על תגובה זו

  • 95.

    המנצח נושא הדגל הפלשתיני בגאון (ל''ת)

    מוטי, 02/09/05 10:22


    IP: 62.0.89.114דווח על תגובה זו

  • 94.

    מה, בירנבויום לא יודע ?

    צלו, 02/09/05 10:22

    אני מקשיבה לזמר האופרה היהודי יוסף שמיד שהיה גאון ועילוי והגרמנים כמו כל העולם הארופאי והנאור אהבו
    - בעיני הגרמנים הנאצים למרות היותו ממש תואם גרמנ ים- זה לא עזר!!!!
    בירנבוים-חסר חוליות!!!!!
    אנשי רוח צריכים להיות רחבי אופקים ולא צרים, כמו אחדים, במיוחד מהיהודים.

    IP: 217.132.59.195דווח על תגובה זו

  • 93.

    עוד גיבור של השמאל

    אילן, 02/09/05 10:22

    וסריד יתן לא פרס ישראל הוא לא פחות מסריח משולמית אלוני

    IP: 81.218.162.58דווח על תגובה זו

  • 92.

    אפילו סעיד בז לך מעומק ליבו

    טובה, 02/09/05 10:21

    הוא בעל כבוד.

    IP: 62.0.89.114דווח על תגובה זו

  • 91.

    האיש הזה הוא פרובקטור עלוב

    ספרנית, 02/09/05 10:18

    אם לא יצנזרו אותי - אז דעו לכם שאני עובדת בארכיון כלשהו ששם יש ידיעות מן העתונות לגבי אישים בארץ ובעולם ונאמר שם בפירוש שאחד מהוריו של בירנבוים הוא ערבי. אין זאת השמצה או נסיון להכפיש. לצערי לא מצאתי בשום ביוגרפיה שלו סימוכין לכך. כנראה שהאיש מסתיר את זהותו, אבל הזיקה שלו לעם הערבי מתחזקת אצלו עם השנים בגלל קשר הדם.

    IP: 80.179.210.117דווח על תגובה זו

    • תיקון טעות לגברת ספרנית

      שיר מזמור, 02/09/05 15:22

      ספרנית חביבה,
      נראה לי שהתבלבלת בין שני מוזיקאים ישראלים ידועי שם ובעלי קריירה בינלאומית ששמם דניאל. המנצח שסבו ערבי הוא דניאל אורן ולא דניל בארנבוים. דניאל אורן אמנם חי ופועל באירופה כמו בארנבוים, אבל הוא חובש כפה ואינו מיחצ''ן עצמו למוות בעזרת פעילות פוליטית פרובוקטיבית, למרות שגם הוא חובב נשים יפיפיות שאינן יהודיות.

      IP: 62.0.169.123 דווח על תגובה זו

  • 90.

    איזה אדיוט

    נורי, 02/09/05 10:16

    למה זה קורה לכל השמאלנים? אובדן הקשר עם המציאות? רואים דברים שאינם קורים? לא רואים דברים שכן קורים? ממציאים דברים ומאמינים לשטויות של עצמם? ראה מקרה ביילין, שריד ובירנבוים. לא מתראיין לחיילת במדים? שמישהו יזכיר לו שלובשי המדים הללו הם הסיבה היחידה שהוא עוד יכול לשלוח את ילדיו לקניון, לבית הספר, לקונצרטים האינטיליגנטים שלו. איזה אפס דו פרצופי!!!

    IP: 217.132.114.229דווח על תגובה זו

  • 89.

    אינך שווה את ציפורן רגלה..

    דר בוזגלו חיים, 02/09/05 10:14

    מר ברנבוים כעסי מופנה דווקה לצהל ולעם היהודי חסר כבוד עצמי וחסר חוט שדרה שמתרפס לפניך מעניק לך פרסים ומבקש לראיין אותך כאילו אתה המוסיקאי היחיד בעולם ומלבדך אין מנצחים אין אמנים אין מוסיקאים . ההיסטוריה היהודית מלמדת שכמו שתמיד היו בעם היהודי אומנים מטמטיקאים רופאים ידועי שם משוררים פילוסופים ואנשי חזון כך היו לאורך ההיסטוריה היהודית עוכרי ישראל יהודים . יש עדויות מהשואה שהיו קאפו [מעטים ] שהיו גרועים מהנאצים. אז אתה עוד עוכר ישראל אחד מיני רבים שהיו לנו . אתה מוזמן לנצח על יללות שימחה של אם פלסטינאית אשר מקבלת את הבשורה המיוחלת שבנה הצליח לעבור מחסום ולהתפוצץ באוטובוס של יהודים והצליח לשרוף ילדים לקרוע איברים למלא מוחות ועינים בברגים ומסמרים כל זה כי אימאם מקרב חבריך המחבלים שטף את מוחו של נער שטוף הורמונים והבטיח לו 72 בתולות ולאימו הצוהלת ביללות שימחה הבטיח מקום כבוד ליד כיסאו של אללה ואתה מוזמן לחבר יצירה שתביע את שמחתה וגאותה ותרומתה של אם זו . כרופא עם מעל ל25 שנים במקצוע אני יודע שיש בעולם דברים נפלאים ככ יש גם דברים שלילייים אתה תזכר כעוד איזה סטרפטוקוקוס עוכר ישראל

    IP: 194.90.76.114דווח על תגובה זו

    • מסכים איתך ומחזק אותך !

      רופא ילדים, 02/09/05 11:41

      חזק ואמץ, אתה צודק !
      ואני יודע שכאבך כפול ומכופל !
      אני איתך !

      IP: 85.64.188.205 דווח על תגובה זו

  • 88.

    טיפש חדל אישים

    רונן, 02/09/05 10:11

    ברנבוים הוא איש מסכן וטיפש
    העם היהודי הוא עם רחמן לכן עלינו לרחם עליו.
    ברנבוים: עדיף יהיה גם לנו וגם לך באם תסע מכאן ולא תחזור לעולם.כך נוכל ולהמשיך ולרחם עליך אבל מרחוק. מאד מרחוק.
    ולחיילת: תורידי את המים והמשיכי הלאה.
    שבת שלום לכולם

    IP: 62.219.248.202דווח על תגובה זו

  • 87.

    לא מבין למה לא מקיאים אותו? (ל''ת)

    איש חזון, 02/09/05 10:10


    IP: 85.250.13.98דווח על תגובה זו

    • מי יעיז להקיא את אהובי השמאל??

      אזרח מפוכח, 02/09/05 11:34

      הרי מדובר באיש שהוא יקירה של משפחת בייניש ושל עדנה ארבל ואל תשכח שבקרוב גב בייניש תקבל את המינוי של אהרון ברק . ובטקס יופיע מר ברנבוים וינגן וואגנר ועל הרמטכל להופיע ללא מדים כדי לא להרגיז חלילה את מר ברנבום ויהיו שם הרבה תשואות של אחמד טיבי של דהמשה של מחול של בראכה של עזמי בישרה במידה ולא יהיה לו מפגש עם נסראללה באותו יום. ככ יהיו אמנים כמו יפה ירקוני וגילה אלמגור וחברם יקירם מוחמד באכרי מגינין גינין ואתה בנאיביותך ובתמימותך [אני מתאפק שלא לאמר בטפשותך ] דורש להקיא מקירבנו את עוכר ישראל זה ???? מה הוא כהנה???

      IP: 194.90.76.114 דווח על תגובה זו

  • 86.

    מוסיקאי גדול אבל איש קטן. (ל''ת)

    cinege, 02/09/05 10:09


    IP: 81.218.241.171דווח על תגובה זו

  • 85.

    הגאונות במוסיקה באה על חשבון

    יעקוב, 02/09/05 10:09

    יתר השכל
    חסר לו הרבה בשכל הישר

    IP: 217.132.167.185דווח על תגובה זו

  • 84.

    עם מתאבדת חגורה בחגורת נפץ

    אבא של חיילת, 02/09/05 10:09

    ודאי הוא יסכים לשוחח תוך מתן ברכת הדרך להצלחת הפיגוע העתידי .

    IP: 217.132.175.33דווח על תגובה זו

  • 83.

    סליחה, רק שאלה בבקשה...

    מבין ערבית, 02/09/05 10:08

    מה יש לחיילת, כתבת תחנת הרדיו של צה''ל , תחנה שאמורה להיות ציונית וגאה, צורך לראיין חייזר מתועב כמו ברנבוים.
    כשמישהו יתן לי תשובה מספקת לכך, אתייחס למקרה עצמו....

    IP: 85.64.188.205דווח על תגובה זו

    • האם צה''ל צריך תחנת רדיו משלו?

      DDT, 02/09/05 16:00

      התשובה היא לא ולא!
      אותה חיילת. כתבת לא הייתה צריכה להיות שם למכתחילה כי צריך לפרק את גל''צ . את אותה כתבת חיילת ליש לשלוח לאייש את מגדלי השמירה בבסיסי חיל האויר או בסיסי הציוד השונים. המאסטרו בירנבוים יכול להחליט למי הוא נותן ראיון רדיופוני. גם אני הייתי מסרב להתראיין בגלי צה''ל משום שאני חושב שבמדינה דמוקרטית אין מקום לתחנות רדיו צבאיות! ברנבוים הוא אזרח ישראלי מכח חוק השבות והוא גם נושא דרכון ארגנטינאי. אין כח בעולם שיכול לשלול ממנו את אזרחותו הישראלית כי הבעת דעה היא אינה בגידה. כוחה של הדמוקרטיה שהיא שומרת על זכותם של אזרחים להביא דעות גם אם הם לא מוצאות חן בעיני הרב. זכותו כאזרח פרטי להביא את דעותיו גם אם הם מקוממות.

      IP: 217.132.35.183 דווח על תגובה זו

  • 82.

    ארבל ובייניש נשארו באולם !

    יואב, 02/09/05 10:07

    השופטות ארבל ובייניש נשארו באולם ונהנו מהמוסיקה של ואגנר כשהיא מנוגנת במקום ממלכתי, נגד ההסכם המוקדם.
    כעת אפשר להבין את פסיקותיהן.

    IP: 80.230.28.233דווח על תגובה זו

    • זה באמת מראה על הרמה המוסרית (ל''ת)

      של בית המשפט, 02/09/05 10:36


      IP: 62.219.236.34 דווח על תגובה זו

  • 81.

    אנח לוקחת את כלבי להשתין רק לא

    דנה, 02/09/05 10:06

    להתייחס לכלב הגרמני הזה

    IP: 217.132.25.149דווח על תגובה זו

  • 80.

    אדם מגעיל (ל''ת)

    רוני, 02/09/05 10:06


    IP: 85.250.201.238דווח על תגובה זו

  • 79.

    למה בכלל מתיחסים אליו?

    ישראלית, 02/09/05 10:06

    הרי זה מהשהוא מבקש. במה לעצמו. אם לא יתיחסו אליו הוא הרי יבול בשקט. איש לא לוקח ממנו את יכלתו בתחום המוסיקה. צריך להתיחס אליו רק בתחום זה ולא לתת לו במה בשום נושא אחר.

    IP: 194.51.179.193דווח על תגובה זו

  • 78.

    ברנבוים יצא מדעתו !

    אוהד, 02/09/05 10:05

    הדבר הזה שששמו דניאל ברנבוים יצא מדעתו

    IP: 83.130.140.50דווח על תגובה זו

  • 77.

    שיעבור להתגורר בעזה , זבל (ל''ת)

    דני, 02/09/05 10:02


    IP: 83.130.207.186דווח על תגובה זו

  • 76.

    זה רק הביזנס שלי-שום דבר אישי (ל''ת)

    ברנבוים, 02/09/05 10:00


    IP: 83.130.245.105דווח על תגובה זו

  • 75.

    מי אמר שאין אנטישמים יהודים??! (ל''ת)

    אחד העם, 02/09/05 10:00


    IP: 81.218.185.44דווח על תגובה זו

  • 74.

    להחרים אותו.

    יהודי., 02/09/05 10:00

    נבלה. טיפש.עדיף להיות חרש מאשר לשמוע את התזמורת בנצוחו.

    IP: 62.0.78.235דווח על תגובה זו

  • 73.

    מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו.

    מחה את זכר עמלק, 02/09/05 09:59

    שיקחו לו את הדרכון והאזרחות הישראלית. ויבדקו שהוא לא התגייס לחמאס.

    IP: 80.230.10.122דווח על תגובה זו

  • 72.

    ברנבוים

    zeev, 02/09/05 09:58

    grande daniel desde cuando hay radios militares en oaises democraticos basta con la farsa

    IP: 212.179.28.80דווח על תגובה זו

  • 71.

    הוא רצה שתפשוט את מדיה (ל''ת)

    איזה זקן חרמן, 02/09/05 09:56


    IP: 24.7.116.189דווח על תגובה זו

  • 70.

    זה חבר של דורית ויחזקאל בייניש

    אביטל, 02/09/05 09:55

    וזה החבר הטוב של בני הזוג בייניש ושל עוד שורה ארוכה מהאליטה הישראלית השלטת באקדמיה ובמשפט.
    תקשיבו לו ותלמדו עליהם.

    IP: 217.132.30.163דווח על תגובה זו

    • לכן מזוזויהו שרוצה לחסות ....

      אזרח מפוכח, 02/09/05 11:59

      ולכן מזוזיהו ושנדר עבדו שרוצים לחסות בצילן של הגברת עדנה ארבל ופטרוניטה גב בייניש בבית המשפט העליון בעתיד לבוא .עושים הכל למצא חן בעיני הגבירות . ומראים להם כמה הם סרים לרצונן הוא מהלך אימים על ילדי הגגות שיושבים במאסר תקופה שאין לה אח וריע בישראל בעיקר אם נתחשב בגילם ובעברם הנקי ככ עומרי ילך למאסר בפועל כשעל עברות זהות בדיוק נמרץ מסתובב חופשי חכ הרצוג והוא שר בישראל ועוד ... ובימים ההם אין צדק ומשפט בישראל והאיש הישר בעיניו יעשה...

      IP: 194.90.76.114 דווח על תגובה זו

  • 69.

    asshole

    yakov, 02/09/05 09:52

    stik your talant in your ass

    IP: 220.237.128.176דווח על תגובה זו

  • 68.

    ברנבוים מי אתה ומהיכן צמחת?

    יעקב, 02/09/05 09:51

    אם לא נוח לך לדבר עם חיילת ,אולי שלא תבוא לכאן בכלל הרי התבוללת מזמן, וחוץ ממוזיקאי גדול וגדול באמת
    אתה עוכר ישראל . אז תן את הקונצרטים שלך בגולה או ברמאלה!!!

    IP: 83.130.15.144דווח על תגובה זו

  • 67.

    טוב עשה! (ל''ת)

    ישראלי, 02/09/05 09:51


    IP: 213.54.194.127דווח על תגובה זו

  • 66.

    להחרים גם כתומים שפגעו בחיילים (ל''ת)

    אלי, 02/09/05 09:50


    IP: 83.130.220.180דווח על תגובה זו

  • 65.

    העתיד

    חוני המעגל, 02/09/05 09:50

    ברנבויים הוא בדיוק הטיפוס שינצח על התזמורת היהודית במחנה הריכוז בשואה הבאה.
    הם מסוכנים בשל עיוורון המציאות בה הם לוקים .
    עליו נאמר הביטוי - חסיד שוטה.

    IP: 80.178.151.82דווח על תגובה זו

  • 64.

    שילך לכל הרוחות

    זרח, 02/09/05 09:49

    חוכמה קטנה מאוד לגור בניו יורק ולהעביר ביקורת על המתרחש. מה יש הוא הולך למסעדה או נוסע באוטובוס ומתפוצץ? או מישהו מקרוביו?
    שישב בניכר ויעביר ביקורת על עצמו.

    IP: 203.206.248.49דווח על תגובה זו

  • 63.

    אחד מגדולי המוסיקאים בעולם

    חיים, 02/09/05 09:47

    מכל 50 התגובות עד כה, אין איש המפרגן לאחד הגדולים והמוכשרים שיצאו מקרבנו.
    אדם עם רקורד כמו של בירינבוים יכול גם לחרוג מגבול הטעם הטוב, יש לנו מספר אומנים עם יציאות מקוממות, אמן אתם יודעים.
    עם כל זאת בל נשכח את הכבוד והשם שהוא מביא לארץ מוצאו.

    IP: 80.230.60.252דווח על תגובה זו

    • תרשה לי לפקפק בכשרון!!!

      גושק טיף, 02/09/05 10:38

      אדם הוא קודם כל אדם ורק אחר כך כל שאר הדברים כולל הכשרון.

      מי שלא מכבד את הזולת מפסיק להיות רלוונטי ולא משנה כמה הוא ''גדול'' בתחום זה או אחר.

      כך הגענו שיותר טוב לגרש יהודי מאשר לא להיות מושחת. השמאל הישראלי ישלם בריבית דריבית על הנורמות המעוותות שהוא מנהיג כאן

      קודם כל כל אחד צריך להיות אדם (כולל לא מושחת),

      הכישרון אחר כך.

      IP: 84.228.69.192 דווח על תגובה זו

    • הוא לא מביא לנו שום כבוד.

      מיקי, 02/09/05 11:12

      להיפך - הוא מגנה אותנו ומתחבר עם האויב שלנו.

      IP: 82.80.63.204 דווח על תגובה זו

    • קישקוש בתחת!!!!!!

      יוס2, 02/09/05 11:22

      ברגע שהכולירה מנגן את ואגנר ביום-הכיפורים בגרמניה שיסתום את הפה!!!!! גם אם הוא היה ימני קיצוני מהרגע הזה הוא לא מעניין אף יהודי יותר במה שיש לו להגיד על הא ודא(ואני בכלל מתנגד לקיום של גל''צ) הוא לא יהודי ולא נעליים, ובטח לא מביא גאווה לעם היהודי.

      IP: 83.130.49.174 דווח על תגובה זו

  • 62.

    מיצוי מיטבי של תכונות גלותיות

    מרק, 02/09/05 09:47

    זה מה שמייצג היהודון בירנבאום.

    IP: 84.109.65.71דווח על תגובה זו

  • 61.

    האיש מטורף ורע.

    איזה עלוב נפש, 02/09/05 09:44

    כשהוא ימות שיקברו אותו ברמאללה או בגרמניה. שתהיה לו מנוחה נכונה.

    IP: 85.65.197.114דווח על תגובה זו

    • בכל גאון יש קצת מן הטירוף

      הלגה, 02/09/05 10:19

      אבל אצל בירנבוים המינון של הטירוף גבוה מאד ביחס לגאוניותו

      IP: 80.179.210.117 דווח על תגובה זו

  • 60.

    אח''ש ו אח''מ אמרנו .

    זו'זו', 02/09/05 09:43

    תקציר תארי אשכנז
    אח''ש - אשכנזי חילוני ו שמאלן
    אח''מ - אשכנזי חילוני ומטורף
    אחח''נ - אשכנזי חילוני חולה נפש
    אחר''נ- אשכנזי חילוני רמאי ו נוכל
    חאר''נ - חרדי אשכנזי רמאי ונוכל

    IP: 84.94.30.32דווח על תגובה זו

    • בוא נתערב

      שי, 02/09/05 10:17

      שאתה מזרחי ממורמר, חסר השכלה, ללא עבודה קבועה . אפסים כמוך תמיד היו ויהיו מאחור, בכל מדינה ובכל מקום.
      אגב, בני ושתי בנותי (עירוב של מזרח ומערב) שהגדול שביניהם בן 11 בוודאי יגיעו בחייהם רחוק יותר ממה שילדיך יכולים אפילו לחלום.
      זכור: במיסכנות לא בונים מדינה

      IP: 85.250.250.67 דווח על תגובה זו

      • אשכנזי, אותי כבר אי אפשר לרמות

        זו'זו', 02/09/05 12:09

        ולא, אין לך יותר ממני, אינך משכיל יותר ממני, ובכלל אני יכול להרשות לעצמי להיתבטא כך כי אני במצב שיכול להרשות לעצמי להשתין ובקשת עליך ועל האחמי''ם למעלה ברשימה , אבל לא על ילדיך כי אולי להם יש סיכוי לא לשאת יותר את התארים שלמעלה.

        פשוט נמאס מהולכת השולל, נמאס מהצביעות, נמאס מהשחיתות, נמאס מהשנאה העצמית, נמאס לרמות את כל העולם, נמאס להזנות את המילה יהודי.
        את כל אלה ועוד אתה נושא על צווארך עם כל האחרים.

        ובנתיים, אני וילדי ומשפחתי הרחבה שומרים עליך היכן שאתה גר, בנתיים.
        כי אולי נעזוב אותך ואת חבר הנוכלים הבירינבויים והבינישים והרשימה ארוכה ארוכה כדי שאתם תשמרו כצת עליכם שם פרברי וורשה ובודפסט. דרכון פולני כבר קיבלתה ?

        IP: 84.94.30.32 דווח על תגובה זו

        • בושה

          מזרחית, 02/09/05 19:24

          כבת לעדות המזרח אני מתביישת לקרוא גידופים ונאצות כאלה. אתה מבייש את עדות המזרח בדיבורים המזוהמים שלך.
          אתה מוכיח שכדי להיות בהמה, לא צריך לרעות בשדה.
          לפני שאתה מקלל את כל העולם, לך קודם כל ללמוד לכתוב ללא שגיאות כתיב.

          IP: 84.228.87.19 דווח על תגובה זו

  • 59.

    צריך להפסיק לבוא לקונצרטים.

    רון, 02/09/05 09:42

    ולא לקנות ספרים או קלטות שילמד איך מתיחסים לחיילת או למדינה בכלל.

    IP: 62.0.181.32דווח על תגובה זו

  • 58.

    פרופוקטור מגעיל ועוכר ישראל !!

    הגדי, 02/09/05 09:42

    הפרובוקטור המגעיל רוצה לנגן את וגנר שלשמע מנגינותיו נרצחו יהודים ע''י הנאצים והיטלר ימח שמו.

    יש להחרים אותו בארץ ולאסור עליו לנגו כאן!!!!!!!!!!!!!

    בעתיד יש לאסור את כניסתו לארץ !!!!

    אני זוכר איך ליקק את התחת של הרוצח עראפת !!!

    IP: 84.94.112.222דווח על תגובה זו

  • 57.

    חוצפה

    דניאל, 02/09/05 09:42

    איך נבלה שכזאת יכול לבקר את המדינה על כך שהיא גורמת לסבל לעם אחר .
    ומצד שני הוא מנצח על קונצרט של וגנר האנטישמי ????
    זה רק מראה על שינאה עצמית - תהומית של יהודי שכמותו את עצמו.

    IP: 62.90.237.162דווח על תגובה זו

  • 56.

    לדפנה ארד-הכתבת שנפגעה מהאמן

    שירן, 02/09/05 09:41

    אל תקחי ללב .
    זה לא נגדך.
    לצערנו זה הוא נגד צהל שלנו..
    המנצח הזה לא מנצח אלא לוזר כבנאדם.
    תראי את כל התגובות פה כנגדו.

    IP: 85.250.134.224דווח על תגובה זו

  • 55.

    בירנבוים אתה חתיכת שמוק

    אוהד, 02/09/05 09:41

    החיילים האלה שומרים על התחת שלך יא אפס. למה אתה גר פה בכלל - זאת מדינה פלשתינית, לא? אתה אנטי ציוני? אז תעוף מפה יא קיבינימאט שכמוך

    IP: unknownדווח על תגובה זו

    • מי אמר שהוא גר פה??? בור! (ל''ת)

      אייל, 02/09/05 10:58


      IP: 172.16.245.91 דווח על תגובה זו

  • 54.

    זה נציג השמאל הישראלי (ל''ת)

    אחד העם, 02/09/05 09:39


    IP: 132.66.223.189דווח על תגובה זו

  • 53.

    לא להזכירו בתקשורת !!!

    הגדי, 02/09/05 09:38

    יש להחרים את שונא ישראל הזה ולא להזכירו בתקשורת !!!
    לא לתת לו לנגן בארץ !!!

    יש מספיק נגנים שאפשר לשמוע אותם ולא צריך לתת לו להופיע אצלנו !!!

    IP: 84.94.112.222דווח על תגובה זו

  • 52.

    טפש ונבלה (ל''ת)

    שמאלן ב S, 02/09/05 09:37


    IP: 85.64.146.153דווח על תגובה זו

  • 51.

    די לנבל

    הגדי, 02/09/05 09:35

    די לנו מהנבל הזה השונא יהודים וישראלים.

    שישאר בחול ולא יגיע אלינו.

    יש מספיק נגנים אצלנו ולא צריך אותו כאן !!!

    האנטישמים בחו''ל במילא יתנקמו בו כשיוכלו וכן גם המוסלמים והערבים שונאי היהודים.

    שישאר שם!!!
    יש להחרים אותו כאן !!!

    לא לבוא לשמוע אותו !!!

    שונא ישראל ועוכר ישראל שלא תהיה לך תקומה !!!

    IP: 84.94.112.222דווח על תגובה זו

  • 50.

    לא לדבר איתו

    ilan, 02/09/05 09:32

    ששאר העיתונים ותחנות הרדיו לא יתנו במה לאיש המגעיל הזה.

    IP: 85.250.61.217דווח על תגובה זו

  • 49.

    שמאלן, נו...

    אור, 02/09/05 09:31

    כך מדברים גם השמאלנים בארץ. אסור לתת לו להיכנס לארץ, יש לנו בארץ מספיק סתומים גם ככה.

    IP: 85.250.247.244דווח על תגובה זו

    • אור שהוא חושך... (ל''ת)

      אייל, 02/09/05 10:58


      IP: 172.16.245.91 דווח על תגובה זו

  • 48.

    הטיפוס מזמן לא יהודי

    Erez, 02/09/05 09:31

    אומרים שהוא מוזיקאי גדול ,אומרים עליו שהוא גאון ,אבל האדם פשוט סובל מסמפטום של שינאה עצמית לעצמו ולעמו. מי שכח בשיא האינטפדה כשבקש לקיים קונצרט למען הפלסטינאים ברמללה.
    אני משוכנע שאם היה מבקש לראין אותו מחבל עם דם על הידיים כשהוא במדים ''הגאון'' היה מתראיין.

    IP: 84.109.107.201דווח על תגובה זו

  • 47.

    הוכחה כי השמאלנים סתומים

    בני, 02/09/05 09:20

    מדברים על סובלנות ואינם סובלנים.
    מדברים על שלום והם מלאים שינא.

    IP: 62.0.181.236דווח על תגובה זו

    • גם אתה שמאלני

      יוס2, 02/09/05 09:26

      כל מי שתומך בגירוש יהודים הוא שמאלני, ההבדלים הם רק בניואנסים.

      IP: 83.130.106.210 דווח על תגובה זו

      • להזכירך, הוא גירש את עצמו!!!

        גושק טיף, 02/09/05 10:40

        כמקובל אצלנו לא צריך לגרש את השמלאנים

        הם בדרך כלל מגרשים את עצמם לחו''ל

        נ.ב. חבל שלא תמיד

        IP: 84.228.69.192 דווח על תגובה זו

    • מסכים בהחלט!

      דיק, 02/09/05 12:19

      למי שצריך הוכחות , שכנראה לא יעזורו לשמולאינם עצמם כי הם שטופי מוח במרים רבים אף חולי נפש, שינאתם, המהולה בטיפושתם, המהולה במחלתם אינה למאפשרת להם ליראות את העובדות, בארינבבוים הו רק דוגמא אחת נוספת.

      IP: 85.65.124.91 דווח על תגובה זו

  • 46.

    לך תנצח בגלות והנח לנו מפיך! (ל''ת)

    מילואימניק ישיש, 02/09/05 09:17


    IP: 84.94.145.105דווח על תגובה זו

  • 45.

    אפילו אני, השמאלני, מרים גבה..

    גדעון, 02/09/05 09:17

    הכיבוש ארור.
    האחריות והיכולת להפסיקו היא בידי הממשלה, לא הצבא. הצבא הוא רק כלי בידיה.
    אין פגם מוסרי בלבישת מדים, כל עוד אנו נמצאים תחת איום בעצמנו. יכול חייל לקבל אחריות אישית ולסרב למלא משימות דיכוי, אבל ישראל לא יכולה לוותר על הצבא. היא לא היתה קיימת אפילו יום אחד ללא צבאה.
    דניאל בארנבוים: עברת את הגבול שממנו חדלים להקשיב לאדם, ומתחילים להתייחס אליו כאל קוריוז.

    IP: 212.179.212.213דווח על תגובה זו

    • המנצח

      ישראלית, 02/09/05 09:51

      האם יש לנו זכות קיום ביכלל? מה זה הדבר הזה לבישת מדים רק אם מאוימים, כלומר אנחנו אמורים להיות כל הזמן מאוימים, מה זה עם כובש? לא היו מתקפות עלינו לכבוש אותנו מעולם? אם לא היו לנו לובשי מדים - היינו מחוסלים. ברנבוים - שילך ינגן ינצח ידבר מה שהוא רוצה - שיגור ברמלה, שלא יבוא לארץ, מי שאוהב אותו - שימשיך להקשיב לקונצרטים שלו, ומי שיש לו מחשבות קיומיות אחרות ולא רוצה להקשיב לו - לא חייבים, אין פה מוסר יהודי ביכלל באמירות שלו, הוא בין לאומי - לא חיי בארץ מיתפרנס בכבוד בכל העולם - שיהיה, הוא לא ישראלי בעייני ולא אלך להקשיב לשוב דבר שהוא מעורב בו ולא אקנה שום דיסק שהוא מעורב בו, ושיהיה בריא,גם בלי הדעות שלו , הוא לא אשיות שהייתי שמחה להיות מקורבת אליו.פנים מרושעות כמו שזוכרת מימים ימימה וגם צבוע כמו שאומרת 42 בין המגיבים, שישכח מיהו ל-40 ,

      IP: 217.132.218.158 דווח על תגובה זו

  • 44.

    למה בירנבוים לא בא לנגן וגנר (ל''ת)

    בגוש קטיף?, 02/09/05 09:15


    IP: 85.64.143.6דווח על תגובה זו

  • 43.

    ונוסף גם הוא לשונאינו (ל''ת)

    חב, 02/09/05 09:14


    IP: 212.117.142.6דווח על תגובה זו

  • 42.

    צבוע

    פאטימה סול, 02/09/05 09:14

    מעניין כמה שונאי ישראל השתתפו בסדנאות מוסיקליות תחת שרביטו ברמאללה , בלבוש אזרחי כמובן .....

    IP: 81.218.236.137דווח על תגובה זו

  • 41.

    מורידה בפניך את הכובע !

    דנה, 02/09/05 09:12

    כל הכבוד לך מר ברנבוים. אמנים ואנשי רוח תמיד הובילו את רוח החופש ורוח ההומניזם. רק פה לא. זה מזמן איננו צבא הגנה אלא צבא כיבוש והגיע הזמן שגם אנחנו נתמדד עם זה. כיבדת את החיילת כשאמת שתהיה מוכן לדבר איתה - ללא מדים, את המדים של צבא הכיבוש ביזית, ובצדק.

    IP: 62.0.141.94דווח על תגובה זו

    • לדנה באהבה

      שושן, 02/09/05 09:47

      למה את עדיין גרה בהרצליה? את יכולה לגור ברמאלה או בעזה, כאן לא צריכים בנות כמוך. אם כל כך שומרת על האינטרסים של אויבינו כדאי שתעזבי ומהר

      IP: 83.130.15.144 דווח על תגובה זו

      • רק דנה שבעה מהרצליה ושיינקינאי

        אזרח, 02/09/05 11:03

        רק דנה מהרצליה שיוצאת עם משטמת משירות מצהל ומבלה בשיינקין ששומעת את אביב גפן המשטמת ושונא עמו ועל קיר חדרה תמונת צביקה פיק עוד משטמת בארון ספר של דר פפה רק היא תריע לברנבוים ובין שכטה לשכטה תשמע את וואגנר. דנה משלומי או מנתיבות היא אחות של צנחן וגולנציק יוצאת עם מגבניק אין לה כסף לבזבז על בתי קפה בשיינקין והפרימיטיבית לא שמעה על וואגנר [ממש נכות ] וחמור מכך לא הולכת לקונצרטים של בירנבוים והיא אפילו אוהבת את צהל ואת מדינת ישראל

        IP: 194.90.76.114 דווח על תגובה זו

    • תגובה ל-41

      הגדי, 02/09/05 09:50

      עוכרת ישראל !!!

      לולא צה''ל והגנתו על התושבים היית נרצחת ע''י הערבים המרצחים המוסלמים כבר לפני שנים !!!

      המנגן עוכר ישראל ראוי לחרם של כל תושבי המדינה ויש לאסור את כניסתו לארץ !!!

      IP: 84.94.112.222 דווח על תגובה זו

      • אני מבין את דנה...

        יודע..., 02/09/05 10:37

        רק צה''ל הרשע מונע מדנה להשתגל עם פלסטנאי כשהיא כורעת על 4..כשהוא מבצע בא ''נעכבה'' מאחור..

        IP: 81.218.241.83 דווח על תגובה זו

    • שפויה אחת לפחות.. (ל''ת)

      אייל, 02/09/05 10:57


      IP: 172.16.245.91 דווח על תגובה זו

    • דנה - צריך להתעלם מהבהמות.

      גדעון, 02/09/05 11:47

      אני לא לגמרי מסכים עם דעתך. דעתי במספר 45. אבל לא זה העניין. התמונה העולה מהתגובות לדברייך, כמו מכלל התגובות פה, היא של אספסוף בהמי, עילג ושטוף לאומנות.
      אני אומר לעצמי תדיר שצריך להדיר רגליים מהטוקבקים המבחילים האלה, אך לעתים לא מתאפק. חושב שאולי האנשים שבכלל מתעניינים בידיעה אודות ברנבוים הם ברמה קצת אחרת. איפה. חבל על הזמן (בהוראתו המקורית).

      IP: 212.179.212.213 דווח על תגובה זו

      • האם בהמות הם................

        ח, 02/09/05 16:51

        האם בהמות הם אנשים שדואגים לעצמם מהטרור הפלשתינאי?

        IP: 85.65.246.125 דווח על תגובה זו

    • למה רק את הכובע?

      דני, 02/09/05 11:54

      דנה מותק, את יותר ממוזמנת מצדי להסיר לא רק את הכובע, אלא את כל שאר פריטי לבושך, בזה אחר זה עד לאחרון שבהם. למעשה, גם הכתבת החרוצה יותר ממוזמנת להיענות לבקשתו הג'נטלמנית של ברנבוים ולהשיל אף היא את מדיה... ואת כל מה שמתחתם.
      ככה אפשר לקיים שיח ציבורי תרבותי אמיתי (שגם יחרמן לאללה)

      IP: 82.80.63.160 דווח על תגובה זו

    • דנה אחרי שתגמרי להצדיע לברנבו

      דנה הצעה טובה, 02/09/05 13:53

      דנה מהרצליה אחרי שתגמרי להצדיע לברנבוים תבדקי טוב טוב בבוידם אולי יש לך תמונה או מסמך של אחד ממשפחתך שנספה בשואה חברותיך עושות מזה דרכון פולני . שם תוכלי לשמוע את ווגנר חופשי ויש שם הרבה אנטישמים וגלוחי ראש חוץ מבינבאום את ישראל תשאירי ללבנטינים שלא שמעו על ווגנר ושהם ימלאו בגאווה את שורות גולני צנחנים וגבעתי . אל תדאגי הם לא יתפרעו כי תמיד יש פה משטר של הביינישים והארבלים שידכאו אותם עי המזוזים עושה דברם

      IP: 194.90.76.114 דווח על תגובה זו

    • לדנה.

      ר, 02/09/05 15:32

      את בטח אדישה לטרור.

      IP: 85.65.246.125 דווח על תגובה זו

  • 40.

    תסלחו לי אבל הבן אדם שכח מיהו

    אני, 02/09/05 09:08

    הוא שכח שהוא מוסיקאי ... וזהו במידה ויש לדברים שהוא אומר או עושה חשיבות זה רק בגלל העיתונאים הוא רוצה לקדם את ספרו ונהנה לגרום לפרובוקציות בעמנו באמת סתם אחד לא חשוב .
    ניגן את ווגנר נו.. אבל לגבי אלו שמחאו לו כפיים הם היחידים פה שאני כועסת אבל זה לא מפתיע אותי יש בארץ לצערי אנשים שאין להם מושג ירוק מיהו יהודי.
    אנשים יקרים שיהיה לכם בוקר טוב ושאלו יהו הצרות שלנו. ועוד דבר שלא יתנו לו להגיע לארץ לא רוצים אותך!!!!

    IP: 84.109.105.87דווח על תגובה זו

  • 39.

    berenbaum

    nuriel, 02/09/05 09:07

    He remindes me Hitler's grand mother, she was a jew

    IP: 212.152.18.22דווח על תגובה זו

    • Hitler's mom wasn't a jewess (ל''ת)

      GG, 02/09/05 15:44


      IP: 217.132.35.183 דווח על תגובה זו

  • 38.

    ברנבוים והאנטישמיות של ווגנר

    קאלישר, 02/09/05 09:06

    ברנבוים לא ילחץ ידי חיילת יהודיה בארץ ישראל, אבל, על פי התנהגותו במוקטעה, הוא לא ידחה את ידיה של מחבלת ערבייה, שדם יהודי על ידיה. לא רק אהבתו לערבים הוא מפגין מידי פעם אלא גם את אהדתו לאנטישמי המלחין ריכרד ווגנר, למורת רוחם של הבאים לקונצרט בישראל.
    על צד האמת זה עלבון לקבל אותו בישראל.

    IP: 62.219.156.213דווח על תגובה זו

  • 37.

    גסות רוח ואלימות צרופה (ל''ת)

    יפת, 02/09/05 09:06


    IP: 62.0.106.124דווח על תגובה זו

  • 36.

    הבן אדם שונא את עמו ועצמו

    רועי, 02/09/05 09:06

    אני לא מבין למה מתיחסיים אליו בתקשורת?. מה כדי לעורר מהומות באותה תקשורת הדעות האנטי יהודיות ציוניות שלו ידועות לכל. אני אומנם בעד הפינוי וחושב שצריך לצאת מעוד כמה מקומות אבל האיש הזה חי בגרמניה!! הצדיקה והוא מטיף לנו מוסר כל הזמן הוא תומך באנשים שרוצחים את בני עמו ולכן אין אני קורא את כל הדברים כדי לא להתרגז סתם שלא יתיחסו אליו זה הדבר הכי נכון לעשות.

    IP: 212.179.63.52דווח על תגובה זו

    • הוא פשוט אדם חולה. (ל''ת)

      א, 02/09/05 15:31


      IP: 85.65.246.125 דווח על תגובה זו

  • 35.

    אפס כי ימלוך (ל''ת)

    אלמוג, 02/09/05 09:05


    IP: 81.218.213.224דווח על תגובה זו

  • 34.

    בירנבאום

    דבי, 02/09/05 09:03

    לך לך .
    למרות כשרונך, אינך רצוי כבר מזמן בארצנו הלא מוסרית.
    התבייש לך, הרי אם יקרה מצוד אחר אחר יהודון שכמוך בגולה המקום היחידי שתברח אליו יהיה אותו הבית המושחת שאתה משמיץ באופן קבוע והחיילים שיגנו עליך יהיו אותם לובשי מדים שאתה מתעב .
    אתה סתם יהודון עלוב שאולי מחפש למצוא לגיטימציה למרות התהילה המקצועית.
    לך לטיפול מקצועי אולי שם תמצא מענה למצבך.

    IP: 62.219.93.236דווח על תגובה זו

  • 33.

    זה בטח בגלל שצה''ל גירש יהודים (ל''ת)

    הוא נגד גירוש, 02/09/05 09:03


    IP: 132.68.249.15דווח על תגובה זו

  • 32.

    אומר בקול מה ששמלאן חושב (ל''ת)

    ר, 02/09/05 09:00


    IP: 216.194.58.36דווח על תגובה זו

  • 31.

    זה כנראה בגנים שלנו

    מוש, 02/09/05 08:58

    גאונות וטירוף.

    IP: 212.179.33.82דווח על תגובה זו

    • ....והשמדה עצמית.. (ל''ת)

      אחד העם, 02/09/05 11:41


      IP: 81.218.185.44 דווח על תגובה זו

  • 30.

    זכותו....אבל גם לא הפסד גדול ! (ל''ת)

    ריכארד, 02/09/05 08:56


    IP: 84.228.93.185דווח על תגובה זו

  • 29.

    בירנבוים הגאון

    שרון, 02/09/05 08:56

    נכון, הוא גאון בתחום המוסיקה ואכן הגיע להשגים בינלאומיים--אבל מין ההיבט הפוליטי/מדיני ישראלי הוא נחשב בעיני לאופורטוניסט,אנטי יהודי/ישראלי,מקרה ממש גבולי של אנטישמי. חי בגרמניה נשוי לאישה לא יהודיה וכמוהו היו לא אחד בהיסטוריה של העם היהודי.
    נכבד אותו בשל הכשרון ונסלוד ממנו בשל התנהגותו ויחסו ליהודים ישראלים.
    לא לדבר עם חיילת במדי צה''ל זו חוצפה והתגרות חמורה באינטליגנציה .
    אני מוכן לוותר על כשרונותיו ושימשיך לחיות בגרמניה שם הוא עושה כסף ויכול לשנוא יהודים בלי שיפרעו לו יותר מדי.

    IP: 83.130.248.218דווח על תגובה זו

  • 28.

    זהו יהודי חצר , בושה לעם היהוד (ל''ת)

    יהודי פשוט, 02/09/05 08:56


    IP: 62.0.48.18דווח על תגובה זו

  • 27.

    ברנבוים - אישיות בלתי רצויה

    מוטי, 02/09/05 08:56

    יש לשלול לאדם הזה את האזרחות הישראלית שלו ולהכריז עליו כאישיות בלתי רצויה כאן וחבל על כל מילה נוספת לגרשו מהארץ לאתר ולא לתת לו להופיע כאן די נמאס

    IP: 85.250.40.62דווח על תגובה זו

    • בעיניך לא רצויה אבל בעיני ...

      אזרח מגיב ל27, 02/09/05 13:39

      אישיות לא רצויה בעינך ובעיני רוב העם אבל הם לא קובעים כלום כי מר בירנבום הוא אישיות מאוד רצויה אצל דורית ויחזקאל בייניש זאת שתחליף את ברק בעליון [ויחזקאל זה עם קופת השרצים מהתזמורת הפלהרמונית ] וכן אצל עדנה ארבל ומאות חברים ובני משפחתם ומקורבים העובדים בפרקליטות ובבתי משפט [ נאפוטיזם בעיברית] וכן אצל המשטמים משירות צבאי היושבים בשיינקין ושומעים את המוסיקה שלו בין שכטה אחת לשניה והם הקובעים במדינה הזאת לא רוב העם

      IP: 194.90.76.114 דווח על תגובה זו

      • צריך פשוט להחרים אותו מוזיקלית (ל''ת)

        זה האפשרות, 03/09/05 13:58


        IP: 81.218.244.184 דווח על תגובה זו

  • 26.

    בארנבוים - ישראלי לשעבר

    יקי, 02/09/05 08:56

    מדוע אתם כותבים - בארנבוים - יהודי
    דניאל בארנבוים הנו ישראלי לשעבר
    שלמד (כאשר ללא ניגן) בתיכון חדש בתל אביב בשנות ה 50 המאוחרות ומשפחתו - קרוב לודאי החיטה עבורו שישראל אינה מדינתו יותר.
    איני זוכר שהוא תרם משהו למדינה
    (צבא למשל?)
    ישראלי לשעבר ועוכר ישראל - זה צריך להיות כינויו.
    כאמור - גם ואגנר היה גאון - אבל עוכר עמנו

    IP: 85.250.7.121דווח על תגובה זו

  • 25.

    זבל אינטיליגנטי חרא מתחסד

    שי, 02/09/05 08:54

    בושה וחרפה , אפס מאופס
    תרבות של כניעה ושררה

    IP: 82.80.180.40דווח על תגובה זו

    • אז אינטיליגנט זו קללה היום???. (ל''ת)

      אייל, 02/09/05 10:56


      IP: 172.16.245.91 דווח על תגובה זו

  • 24.

    כישרון לא מספיק

    שלמה נ., 02/09/05 08:54

    זו התנהגות מחפירה ולא מקובלת של אמן,להחרים בשל השקפה פוליטית או דעה מנוגדת לשלו.
    הגיע הזמן להגדיר אותו לפי התנהגותו ולא לפי כישרונו או מעמדו במוסיקה וככזה צריך לתת לו להרגיש שמי שפועל נגד עמו יחד עם המלעיזים האחרים ומעודד אותם להחרים אותנו, אינו רצוי כאן יש לנו מספיק מנצחים אוהבי ישראל.

    IP: 83.130.215.16דווח על תגובה זו

  • 23.

    Only in Israel

    Yored, 02/09/05 08:49

    Only a jew.

    IP: 172.128.16.149דווח על תגובה זו

  • 22.

    אל תחרימו אותו, פשוט אל תקנו

    סלעי, 02/09/05 08:48

    אל תחרימו את הטיפש המוסיקלי הזה. פשוט אל תקנו את הדיסקים שלו. ואל תלכו להאזין לו. אבל חס ושלום לא חרם.

    IP: 62.128.48.113דווח על תגובה זו

  • 21.

    עכשיו בטוח אתה מקבל פרס ישראל (ל''ת)

    ממליצים השמאל, 02/09/05 08:47


    IP: 82.81.66.155דווח על תגובה זו

    • כמה שאתה צודק... (ל''ת)

      אני, 02/09/05 09:34


      IP: 85.250.247.244 דווח על תגובה זו

  • 20.

    המדינה כולה צריכה להכריז

    ירון, 02/09/05 08:46

    שהוא אישיות לא רצויה, ולהתנהג בהתאם. חולי נפש יש מספיק בשמאל הקיצוני.

    IP: 132.69.233.70דווח על תגובה זו

  • 19.

    עןד שמאלני קיצוני אנטישמי? (ל''ת)

    חבר של בייניש!?, 02/09/05 08:43


    IP: 82.81.66.155דווח על תגובה זו

  • 18.

    המפסיד היהודי ולא המנצח היהודי

    יהודי, 02/09/05 08:43

    וחוץ מזה לך תדע אם הוא באמת יהודי...

    IP: 62.219.209.69דווח על תגובה זו

  • 17.

    צריך להבין שלמוסיקאים אין שכל.

    פסיכיאטור, 02/09/05 08:41

    בן אדם אינו אל. הוא לא יכול להיות הכל. אז אם יש לו כישרון בתחום מסויים, זה בד''כ ע''ח משהו אחר.
    מנסיוני, מוסיקאים כשרוניים הם חסרי חכמת המעשה וחכמת החיים.
    תבדקו.

    IP: 65.96.72.164דווח על תגובה זו

  • 16.

    Deport him

    צה''ל, 02/09/05 08:40

    Strip off his nationality and deport him

    IP: 80.200.195.166דווח על תגובה זו

  • 15.

    קצת יותר על בארנבוים

    אורי, 02/09/05 08:39

    בארנבוים הראה את פרצופו האמיתי
    כאשא נטש את אשתו הצ''לנית (דה פרה) כאשר הסתבר לו שלקתה בניוון שרירים.
    צריך פעם אחת לתמיד להעיף את חובב הואגנר הזה - לעזאזל ולהפסיק בכלל להעלותו לכותרות.
    במחשבה שניה - הוא וואגנר - ממש אותה תפיסת חיים.

    IP: 85.250.7.121דווח על תגובה זו

    • אז אני מבין שראית את הסרט... (ל''ת)

      אייל, 02/09/05 10:56


      IP: 172.16.245.91 דווח על תגובה זו

      • לא ראיתי את הסרט

        אורי, 02/09/05 15:43

        אני מכיר אותו מגיל 14 מהתיכון ומאז באופן טבעי קורא את הכתוב עליו.
        אני מבין שחברתו לספסל לימודים בתיכון חדש עושה - דורית ביניש עושה יותר....

        IP: 85.250.7.121 דווח על תגובה זו

      • אני ראיתי את הסרט על אישתו

        קורבן טרור, 02/09/05 17:33

        נסרט מאוד לא מחמיא לו

        IP: 69.209.64.199 דווח על תגובה זו

  • 14.

    דביל

    ר,, 02/09/05 08:38

    מרוב תנועות בידיים
    יתייבש לו השכל מחוסר שימוש

    IP: 82.80.0.190דווח על תגובה זו

  • 13.

    Bulshit

    eyal, 02/09/05 08:38

    Dear Mr Birenbaum. are you critisizing the u.s. as well or you just perform there because it's good for your name and bank account?

    IP: 218.41.157.52דווח על תגובה זו

  • 12.

    כמו גולדברג: מעדיף ''לדבר'' בלי

    שוברט, 02/09/05 08:35

    מדים.
    הכתבת לא הבינה ועשתה מזה עניין
    אפלייתי+מדיני פוליטי.
    כנראה שהרבה מנצחים ויוצרים מעדיפים ''לדבר'' בלי בגדים ולכן לא יזיק לשלוח את זובין לשבוע התייחדות במקביל לגולדברג.
    שם אם לא ילך לו, תמיד יוכל לפגוש גם את בני דודנו הכלואים בד''כ לשיטתו סתאאם! האח, יופי של מנצח יוצא לנו.

    IP: 84.228.226.26דווח על תגובה זו

  • 11.

    אני נשבע

    חכם מימון, 02/09/05 08:35

    לא אשמע ולא אראה אותו יותר בחיי,
    עבד כי ימלוך,
    שונא ישראל,
    לא מבין מדוע לא מבטלים לאדם שכזה את האזרחות,
    הוא ממילא לא גר בארצנו,
    נזכור ולא נשכח את כל מעשי הנבלה שלך ''אדון''בירנבוים

    IP: 217.132.250.121דווח על תגובה זו

  • 10.

    ישראל צריכה סוף סוף להתחבר לכב

    עין צופיה, 02/09/05 08:35

    לכבוד העצמי שלה ולהפסיק לחזר אחרי השונא הזה.
    אמנם הוא יהודי, אבל הוא שונא ישראל מובהק וצריך להפסיק איתו את הקשר.
    כולל לבקש בחזרה את הפרס שניתן לו כאן.
    שילך לכל הרוחות.
    פשוט כך!!

    IP: 85.64.49.164דווח על תגובה זו

    • מי שיש לו כבוד עצמי מבטל כיבוש (ל''ת)

      אייל, 02/09/05 10:55


      IP: 172.16.245.91 דווח על תגובה זו

      • לאייל.

        צ, 02/09/05 16:48

        גם אם הכיבוש לא מוצדק זה לא אומר שברניבום אומר דברים נכונים.
        לא לדבר עם חיילת. אך לדבר עם עראפת הטרוריסט זה מוסרי?

        IP: 85.65.246.125 דווח על תגובה זו

  • 9.

    בהתחלה ערבים - והיום יהודים

    צודק בהחלט, 02/09/05 08:34

    בהחלט צה''ל וחייליו לא ראויים להתיחסות

    צה''ל התחיל בהגנה והקמת ישראל. אבל היום זה כנופיות פורעים שמתעללות בערבים וגם ביהודים

    ומשרת רק את החונטה השלטת לבצוע חיסולים פוליטיים במי שאיננו חפץ בשלטונה.

    IP: 80.230.247.163דווח על תגובה זו

  • 8.

    האיש

    רת, 02/09/05 08:33

    יש להכריז עליו בישראל עאישיות בלתי רצויה

    IP: 80.178.57.72דווח על תגובה זו

  • 7.

    ידבר עם גרמנים עוכר ישראל מאוס (ל''ת)

    וואגנר, 02/09/05 08:29


    IP: 132.68.249.15דווח על תגובה זו

  • 6.

    הוא לא שמאלן הוא פלשתינאי! (ל''ת)

    מספיק ודי, 02/09/05 08:28


    IP: 85.64.146.120דווח על תגובה זו

    • הוא לא רק פלשתינאי.

      צ, 02/09/05 15:28

      הוא פלשתינאי טרוריסט.

      IP: 85.65.246.125 דווח על תגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד

    לברנבוים, 02/09/05 08:27

    הוא משום מה מוצג פה כ''פרובוקטור'', אך מדובר באדם עקבי הומאני עם דיעות ברורות נגד הכיבוש. העם היהודי עושה את מה שעשו לו במשך אלפיים שנה ועל כך, כאיש רוח שחייב למחות, הוא חוזר כל הזמן.
    יהודים כמו ברנבוים הם אחת התקוות שנשארה לחיות פה.

    IP: 132.64.34.51דווח על תגובה זו

    • בירנבוים יהודי? חי חי חי

      יוס2, 02/09/05 09:03

      אדם שמנגן את ואגנר ביום-כיפור בגרמניה הוא יהודי בערך כמו יאסר ערפאת. מה בדיוק יהודי באדם כזה? ודרך אגב הוא בכלל לא חי בארץ.

      IP: 83.130.106.210 דווח על תגובה זו

      • ואתה גם תקבע מי יהודי, לא? (ל''ת)

        אייל, 02/09/05 10:54


        IP: 172.16.245.91 דווח על תגובה זו

        • יהודי זה דת ולא מי שנולד להורה

          kob, 02/09/05 12:05

          יהודי זו דת
          לא רק מי שמקיים מצוות הוא יהודי
          אבל מי שמתכחש ליהדות הרי ברור שהוא לא יהודי.

          ושעוד מנגן מנגינות נאציות מסריחות

          IP: 62.90.245.210 דווח על תגובה זו

          • יהודי לא יכול להיות טיפש כמוך

            שוקי, 03/09/05 03:12

            יהודי הוא כל אחד שנולד לאם יהודיה.
            נראה לי שאין לך מושג על מה אתה כותב, ואם יש, תרחיב קצת בנושא ואגנר ונאציזים,

            IP: 217.132.191.144 דווח על תגובה זו

        • לא, לא אני אקבע

          יוס2, 03/09/05 01:51

          פנה אלה גדולי הפוסקים, למשל את הרמב''ם, הקובעים שכל מי שכופר להכעיס מוציא את עצמו מכלל ישראל.

          IP: 83.130.221.115 דווח על תגובה זו

          • הרמב''ם

            יודע, 03/09/05 03:06

            בכלל לא חי בארץ

            IP: 217.132.191.144 דווח על תגובה זו

      • עוד קשקשן

        ש, 03/09/05 03:05

        לא קראתה שנתפס רב שגנב?אז הוא לא יהודי? אחלה שיטה,כחה מחר נהיה אור לגויים.
        האיש לא מנגן ביום כיפור,ומי שמשקר לא יהיה טוב יותר אם הוא גר בארץ,אל תחשוב בגלל שאתה גר בארץ אתה טוב יותר מהרבי מלובביץ

        IP: 217.132.191.144 דווח על תגובה זו

    • ולגבלס... אל תשכחו! ווענונו (ל''ת)

      למה רק, 02/09/05 09:09


      IP: 217.132.49.224 דווח על תגובה זו

    • נראה את ההומניות שלו גורמת

      אביב, 02/09/05 10:13

      לערבים להפסיק רצח יהודים.
      וגורמת לערבים להשלים עם קיומנו כאן.
      השקר שהכל בגלל הכיבוש חייב להיפסק.
      הכיבוש הוא תולדה של המלחמות אותן יזמו הערבים ואנו ניצחנו בהן.

      IP: 217.132.167.185 דווח על תגובה זו

      • שבת שלום

        ש, 03/09/05 02:56

        האיש החליט לא להתראיין גם אם הטבח בסודן לא נפסק,זה רצונו, וזה מה שעשה, למה אתם קופצים? אני מקוה שיש לכם יכולת להבין למה.

        IP: 217.132.191.144 דווח על תגובה זו

    • אתה כנראה לא יודע מה בדיוק עשו

      מיקי, 02/09/05 10:14

      לעם היהודי במשך אלפיים שנה.
      אינקויזיציה, פוגרומים המוניים ברוסיה
      ונאציזם, בלי שהיהודים הכריזו איזו מלחמת השמדה על אותן מדינות, זה
      לא דומה ואפילו במעט למה שקורה פה. רק יהודי עם רגשי נחיתות יכול
      לעשות השוואה כזו.

      IP: 82.80.63.204 דווח על תגובה זו

      • הי

        יהודי, 03/09/05 02:51

        בסה''כ האיש לא רצה להתראיין, וכבר הוצאתה את כל רשימת הרשעים

        IP: 217.132.191.144 דווח על תגובה זו

    • מעניין מדוע.........

      צ, 02/09/05 15:27

      מעניין מדוע חיילת לובשת מדים אינה ברת שייח?
      אך לאומת זו עראפת הטרוריסט נחשב בעינו לפרטנר.

      IP: 85.65.246.125 דווח על תגובה זו

      • קודם להרגע

        ש, 03/09/05 02:47

        החיילת ברת שיח,וזכות האיש לדבר עם מי שהוא רוצה,בלי להכריז עליו כאנטישמי

        IP: 217.132.191.144 דווח על תגובה זו

    • למה אתה לא כותב שאתה ערבי?

      חיים, 03/09/05 01:46

      הרי זה מאד ברור מתגובתך.

      IP: 84.228.161.133 דווח על תגובה זו

  • 4.

    תפסיקו לערב כל דבר בפוליטיקה

    יגאל, 02/09/05 08:26

    דיי, תפסיקו, זה לא ייתכן שאומנים נכנסים לפוליטיקה. תשאירו את הבעיות לאנשים שאמורים לטפל בהם.
    כך יהיה יותר טוב לכולם, ואף אחד לא יגיד יותר ''אישיות לא רצויה''.

    IP: 82.81.195.247דווח על תגובה זו

    • ממש לא!! להיפך!!

      דורון, 02/09/05 09:17

      ברנבוים הגזים כאן - והגזים באופן מוטרף! לסרב להתראיין רק מפני שמי שמושיט לו א המיקרופון היא חיילת במדים זו שטות גדולה אם לא טמטום ממש. עם ולמרות כל דעותיו על המדינה ועל צה''ל, הכתבת בסה''כ חיילת צעירה אשר מבצעת את תפקידה כעיתונאית. היא אינה צה''ל ואינה מייצגת מדיניות צה''לית כזו או אחרת. לסרב להתראיין לגוף תקשורת מסויים רק מפני שהוא צבאי, מחייב לשאול מה היה עושה אם היה מגיע למשל צוות עיתונות מצפון קוריאה, סין, לוב רוסיה ואפילו ארה''ב, שגם את מדיניותה הדורסנית והכובשת ברנבוים מתעב. האם היה מסרב להתראיין גם אז? ובכלל, האם ברנבוים מוכן להתראיין רק אצל צוותי תקשורת שאין להם כל קשר פוליטי לאומי או שמא רק כאלה שהם שמאליים במוצהר?? איזו מין עמדה מטופשת היא זו???
      ועם זאת, הדרישה מאמנים להתחמק או להתעלם מהפוליטיקה במלאכתם ובאמנותם ובדבריהם היא דרישה מטופשת. אמנים הם אנשי רוח וחברה, הם מובילי דעת קהל ומייצרים שיח תרבותי וחברתי. העלמות מפוליטיקה בקרבם והשארתה רק לידי פוליטיקאים או נבחרי ציבור מוזילה את השיח הפוליטי והופכת אותו לשיח ביבים רדוד וריקני. פוליטיקאים אינם מובילים רעיונות או דעות, הם רק משחקים ברגשות הציבור ומנצלים בורות והיעדר מחשבה מקורית וחתרנית כדי להרוויח נקודות וקולות בקלפי. רק אמנים ואנשי אקדמיה ורוח צריכים ויכולים לקדם את השיח הציבורי והפוליטי, לקדם דעות שונות, בהן גם חתרניות והפוכות לקונצנזוס, וזאת דווקא במסגרת אמנותם. כך מקובל לכל אורך ההיסטוריה וכל מקובל בכל רחבי העולם. שימשיך לנצח וימשיך למחות - רק אל תחרים את התקשורת...

      IP: 82.80.63.160 דווח על תגובה זו

      • שימשיך

        ש, 03/09/05 02:45

        לעשות מה הוא חושב,זו זכותו, שלא לומר חובתו, כפי שזכות המגיבים פה להתבטא כרצונם,ומי שלא מוצא חן בעיניו שילך לשתתות את מי ים המלח

        IP: 217.132.191.144 דווח על תגובה זו

  • 3.

    כתבת התרבות של גל''צ דפנה ארד

    חיננית, 02/09/05 08:26

    יש לכתבת הזו שם בישראל .
    למה לא בררתם ?
    דפנה ארד היא כתבת תרבות בגל''צ שהיתה אמורה לראיינו על הוצאת ספרו החדש בארוע ההשקה.,
    הוא אפילו תפס בדרגותיה די בתוקפנות ואמר לה ''כשתורידי המדים נדבר איתך ''
    למה לא בררתם ?

    IP: 85.250.134.224דווח על תגובה זו

    • צודקת, ספרו על האלימות שלו (ל''ת)

      לללללללל, 02/09/05 11:00


      IP: 212.235.16.36 דווח על תגובה זו

    • קרדיט , ... טוב שיש לה חברים (ל''ת)

      כמוך, 03/09/05 23:18


      IP: 62.0.108.84 דווח על תגובה זו

  • 2.

    חוכמה וכישרון לא תמיד הולכים י (ל''ת)

    משה מ,,,, 02/09/05 08:25


    IP: 80.230.54.213דווח על תגובה זו

  • 1.

    Mr.Birenbaum

    stern, 02/09/05 08:25

    My opinion is that this guy is a master of public relation.I hope there will be some companies that will take him as a consultant in PR.....besides, you don't like hi, just ignore him.in EU he is PAsse.

    IP: 84.159.177.244דווח על תגובה זו