• 62.

    דברים אל אורית

    דתיה, 11/01/07 12:47

    באמת,סיפור כואב על התדרדרות נפשית ללא מעצורים ...
    יש באמת אנשים כוחניים שמתחתנים עם נשמות טובות ויקרות שלא יודעות איך לעמוד על דעתן.
    ללכת עם עבודה של תיקון מידות למקום הנורא שהגיע אליו אורית ולהיות בסרט שזה תיקון? זה בלגן בנפש.
    בשביל להיות בעבודה רוחנית צריך בריאות נפשית!
    אני באמת רוצה לחזק את ידך אורית אם את קוראת את התגובות ומאחלת לך שלמדת שאת נשמה יקרה וחשובה בעולם בדיוק כמו כל אחד אחר ומקווה שתדעי להבדיל בין רצוי וטירוף הדעת.
    חוץ מזה למה לא שאלת את הרב סטבסקי למה הוא לא רוצה לחתן אותך? אולי היה נחסך ממך הרבה..
    אני חלילה לא רוצה להאשים ובוודאי לא להחליש את הרוח החדשה שלדרכה את הולכת רק חזקי ואימצי.
    הכל מהשם.
    והכל לטובתך הנצחית.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    השמצה

    יחיאל, 21/06/06 15:50

    אני שמכיר את הרב בו דהן אומר
    ירבו כמותו בישראל

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    קרוב משפחה מצד הבעל

    תמר חורב, 07/09/05 19:41

    כאחת שיודעת על אחד הדמויות בסרט מקרוב אפילו מקושרת מצד הבעל הסיפור של הקורבן יותר קשה ממה שמוצג בסרט. כל הכבוד לבימאית שיזמה את הסרט מקווה שיטפלו בבתי הדין מהר ( ברור שלא תחת ידיו של מנכ''ל בתי הדין

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הנחש אלי בן דהאן

    מיכל גלבוע, 07/09/05 11:58

    אדם שמתחזה כמקדם את המערכת אך כולו שוחד, אדם רעשנותןדעה קשה על נושא דתי ממדרגה ראשונה המערכת חייבת להוציא אותו הוא אחראילכל הבלגן שם ומכפה על אותם דיינים לבושי תחפושת. השאלה מי יחזיר את החופש לאותם נשים את השנים אכי יפות האם רק תמורתכסף?

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מזל טוב לאורית. יישר כוח לרעות

    עזריאל וינשטיי, 06/09/05 01:19

    גיאת.

    שמח בשימחתך.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    טנגו לכל בעיה , כמעט

    מבולבלת, 06/09/05 00:04

    אם מישהו ילמד להנמיך הלהבוח ו להתעלות אזי כולם מורוחיים ולא
    שנינו נתענה ונסבול
    לדעתי גם למראוינת יש חלק במצב העגום למה ?
    כי כל אדם נורמלי מחפש אושר שלוה
    שקט ובית חם והתחשבות לפעמים שאנו מזיפים אז להתעלות לזרום ולא להעיר ולמצוץ הדם בקש ולבקש הסבר לשריטה קבלו אותנו

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ההתעללות בגברים

    קק, 05/09/05 16:52

    האם את יודעת מה עושה בית משפט אזרחי לגברים?
    אני אספר לך
    התעללות בשם ילדים
    בושה וחרפה

    הגב לתגובה זו

    • גבר הילדים גם שלי (ל''ת)

      לקק, 06/09/05 00:05

      הגב לתגובה זו

      • התעללות בגברים

        קק, 06/09/05 09:40

        אז למה רק הגבר משלם את המחיר?
        גם כלכלי וגם נפשי?

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    כתבה ראויה (ל''ת)

    מאמן, 05/09/05 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    Orit falls into the Mafia

    moishi, 04/09/05 16:52

    Orit your husband has many connections in the Mafia of the Rabanout. Without the help of
    Maariv you can still wait 10 years in order to have in hand the Guet.
    I think that we have to close the rabanout and to finsh with all this suffrance.
    We know who is Daikhovsky and all rest of the staff.
    In Bet Din there is always 2 sefaradim (poor guys they sale their Neshama to guehinam)
    they decide of nothing, and one ashkenaze on their head. This guy fixes all.
    I hope that people will understand how is urgent to close the Rabanout.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אורית את מקסימה !

    אריאל, 03/09/05 23:13

    כמו שאת נראית את תתחזקי ותלכי קדימה והרבנים יישארו מאחורה, אל תדאגי

    הגב לתגובה זו

    • אורית גם אני איתך!

      אביטל, 06/09/05 00:13

      אני מקווה שאת לא מתייחסת אל כל המתוסכלים בתגובות מתחתי, שהגיחו בקול זעקה מבין המחשכים כדי להצליף בך. באמת, יש אנשים שהיה עדיף להם להיות כלבים. הכלב שלי הרבה יותר לבבי מהרבה מגיבים פה.

      ולעניין עצמו, שמחתי עד מאוד כאשר ראיתי את פנייך בשער העיתון. קראתי את הכתבה שלוש פעמים. את אמיצה, וזה לא פשוט להיחשף.
      אז תודה על הריאיון, אני נורא אוהבת לשמוע את הדברים שאת אומרת. זה בגלל שיש לך קול צלול.
      מאחלת לך בקבוקים של טוב, ומרגישה קרובה אליך בלי להכיר אותך.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    נכתב בזמיל של מנתחים והרבה

    כרוגי, 02/09/05 14:58

    תבונה ורגישות

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מסורבת הגט

    עורך דין, 02/09/05 12:12

    הכתבה עושה עוול לרב דיכובסקי, שרק בזכותו קבלה אורית את הגט. אני קרוב לנושא, ויודע היטב שהרב כתב את פסק הדין לכפית גט, כבר למחרת הדיון הראשון. הרב בן שמעון חתם על זה תוך שבוע, אלא שהרב שרמן נמנע מלחתום, גם לא בדעת מיעוט. אין אפשרות להוציא פסק דין ללא 3 חתימות, ואין כל סנקציה נגד דיין שמהסס לכתוב את דעתו.זה פשר פסק הדין שהיה בתיק, ולא היה ניתן להוציאו בגלל העדר חתימה שלישית..שני חברי ההרכב נאלצו לראות את התיק נגרר בגלל הרצון של הרב שרמן שלא לתת פס''ד, וגם לא לכתוב דעת מיעוט,אלא להגיע להסכמה. רק לאחר שהרב דיכובסקי הצליח להביא להקמת הרכב מורחב , הצליח ההרכב המורחב לכפות את הגט, בניגוד לעמדתו של הרב שרמן.אני יכול לומר , שאילולי הפעילות הנמרצת של הרב, היה התיק נגרר עוד זמן רב.

    הגב לתגובה זו

    • הרבדייכובסקי אכן פסק חיוב אבל-

      הבהרה:, 02/09/05 13:41

      הרב שרמן עיכב את העניין זה נכון. אל הרב דייכובסקי היה יו''ר ההרכב, והוא זה שלא הגיע לדיון ביום שנקבע
      מתן הגט. הוא זה שדרש ברדיו מהטוענת להתפטר. עם זאת, חשוב לציין שהוא דין מוערך ומתחשב, לכן היה מוזר שהוא נכנע לדייניםהאחרים.

      הגב לתגובה זו

      • די להתעללות בנשים. כבוד הרבנים

        תמימה, 05/09/05 10:32

        די להתעללות בנשים. כבוד הרבנים חרדים לכבודם, והפלא ופלא, רק הפנה להם הבעל הסרבן את האחוריים, והם הורו לאסור אותו. מדוע לא כפו קודם? מה הקשר לביטוח לאומי? לכולם יש בנות, אבל תנו לי לנחש שביתו של רב, אם היתה מעיזה להתגרש מבעל שכזה ולא היתה מתאבדת קודם, היתה מקבלת גט אחת ושתיים ולא נסחבת 4.5 שנים במערכת עם צורך לערב את התקשורת כי אחרת זה היה לוקח לפחות 10 שנים...

        הגב לתגובה זו

    • אם שרמן גורר תיקים

      צפונית, 05/09/05 14:11

      אז צריך להחליף אותו בדיין אחר. אי אפשר להתעלל באנשים (או נשים, לא משנה) בגלל גחמות של דיין זה או אחר. זה מה שהתורה דורשת מדיין? יש לאיזה שהוא דיין זכות למשוך תיקים בכוונה ולגרום סבל של שנים?אולי אדם כזה אינו מתאים כלל לתפקידו?
      (ולא נדבר כאן על אופן המינוי לבתי הדין, שאינו טוב יותר מאופן מינוי השופטים בבתי המשפט -תככים, קשרים ופרוטקציה).

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    ''כמו דון קישוט מול המערכת''

    יוני, 02/09/05 11:18

    כך מצוטטת אורית על הטו''ר רעות גיאת.
    אכן, השוואה מושלמת. גם דון קישוט לחם, כזכור, באוייבים דמיוניים שרק הוא ראה את הסכנה העצומה הגלומה בקיומם.

    הגב לתגובה זו

    • לעכב גט 4 שנים זה דמיוני בשביל

      ליוני התמים, 02/09/05 14:03

      להרוס לאשה את החיים, לתת לה לסבול מגבר דפוק שלא משלם מזונות לילדים שלו זה בשבילך דמיוני?

      הגב לתגובה זו

      • הדבר היחידי שגיאת רואה הוא כסף

        דוד, 02/09/05 18:39

        (וגם כספי ציבור). והיא בהחלט ראויה לעמוד מול דיינים תאבי ממון. רק חבל על השקרים.

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    מה הקטע שלה?

    יורם, 02/09/05 01:33

    שהיתה עוזבת את הבית וחיה עם מי שהיא רוצה ואיך שהיא רוצה מה הבעיה בכלל? איזה פסטיבל יש כאן, אפשר לחשוב שאי אפשר לחיות בלי הגט!

    היא יכולה לשכב עם מי שהיא רוצה איפה שהיא רוצה ואיך שהיא רוצה, מה היתה הבעיה שלה בכלל? מה היא מתביכנת ובשבל מה צריך את קהל המעודדות המטומטמות שמשחקות אותה כאילו יש גט או אין גט זה הבעיה של החיים שלהן?!

    גם ככה היא כבר לא דתיה אז מה אכפת לה אם יש גט או אין גט?

    דיון כזה מטומטם וחסר ערך ממזמן לא ראיתי.

    הגב לתגובה זו

    • יורם אתה לא בכיון פשוט גדול

      השרת, 02/09/05 15:07

      עליך ,
      כאן ש דינים וערכים ולא נו חפיפ

      הגב לתגובה זו

      • לא ''לא בכיוון'' אלא טיפש (ל''ת)

        יובל, 12/09/05 12:04

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    החטא הקדמון

    רן, 02/09/05 00:02

    מסכת הייסורים החלה בחטא הקדמון שחטאה רעות.
    אסור היה לה לחזור בתשובה.
    ברגע שהתחילה לצעוד בדרך זו, היא נכנסה לעולם בו האשה היא אדם סוג ב' ללא זכויות.

    האחריות כולה שלה. אילולא הייתה חוזרת בתשובה כל זה לא היה קורה.

    הגב לתגובה זו

    • מכירים נשים חילוניות שנרצחו

      כככ, 02/09/05 16:00

      מכירים נשים חילוניות שנרצחו על ידי בעליהן בגלל ויכוחים מטומטמים.

      נראה לי שהסיכוי של אישה דתיה להירצח על ידי בעלה בגלל היותה אשה נמוך לאין שיעור מזו של האשה החילונית אז לך תזרוק בננות לקופים בגן החיות.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    מי שיקרא בין השורות יראה..

    יוני, 01/09/05 23:20

    מה שאני רואה פה זה אישה חלשת אופי, אומללה ונוחה להאמין, שבתחילה נוצלה על ידי בעל אלים ודורסני, ולאחר מכן נוצלה ועדיין מנוצלת בידי ארגוני נשים המשתמשים בה ככלי במאבקם בדיינים, ללא מחשבה על טובתה האישית.
    עזבו את אורית בשקט, היא סבלה מספיק!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    גט ברבנות

    אלי, 01/09/05 22:22

    בושה וחרפה לרבנות

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מניסיון אישי

    חבקוק, 01/09/05 21:46

    שלא יעבדו עליכן...זה לא הסיפור היחידי,גם דודה שלי חיכתה יותר מ8 שנים לגט,היא נאלצה לוותר על בנה,ונאלצה לשלם לנבלה סכומי כסף גדולים כדי שיסכם לגט,יש אנשים שמנצלים את רצונן של הנשים בגט כדי לסחוט מהם מיליונים,צריך לשנות את ההלכה.תתעוררו!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מהיכרות אישית

      יוסי, 02/09/05 00:01

      בדוק כמה גברים גרים ברחובות בגלל שהסתבכו עם נשים רודפות בצע ותאבי ממון. יש גם צד שני למטבע לידיעתך.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    יש פה אחוות גברים בולטת,

    אחות, 01/09/05 21:22

    הרימו קולכן אחיותי מה קורה פה?

    הגב לתגובה זו

    • הנשים צודקות בכל מקרה

      חחח, 02/09/05 00:03

      הנשים צודקות בכל מקרה כאשר הנדון היא אשה.

      איך אפשר לנהל איתכן ויכוח עניני הא?

      הגב לתגובה זו

      • ולזרוק האשמות לאוויר

        הדס, 05/09/05 09:48

        זה ענייני?

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    גרושין?

    שחר, 01/09/05 21:15

    לגברים שבחבורה ! שאלתם את עצמכם למה הנשים יוזמות גרושין יותר מהגברים?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    פשוט כואב

    בצלאל ס, 01/09/05 21:11

    למה הקוראים לא יכולים לקחת כמה רגעים ולכאוב את כאבה של אורית, באופן הפשוט ביותר שאפשר לכאוב?

    ממש על פתחו של חודש הרחמים והסליחות, יש לציבור הדתי עוד חשבון נפש אחד לעשות, וטובה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    היא יכלה לפתור את זה במהירות..

    שושה141, 01/09/05 20:52

    אם לא היתה כל כך שטופת ראש בדת. היא יכלה לעשות שני דברים -
    1. לגשת למשטרה, להתלונן על ההתעללות וכך היו אוסרים אותו קודם כל, ואחר כך , במידה והוא לא רוצה לתת גט, פשוט ללכת לחיות את חייה ושיתפוצץ. כולל לחיות עם גברים ולהביא ילדים, רק להתרחק מהמוסד הרבני. ממילא זה מוסד שמסב לה רק צער.
    2. להגיד לרבנים ''אתמול שכבתי עם גבר אחר''. הם היו כופים את הגט מיידית בגלל ענין של ''אסורה על בעלה ובועלה''.

    הגב לתגובה זו

    • את לא יכולה לתת עיצה כזו לאישה

      ננה, 01/09/05 21:56

      דתייה, זאת עיצה פרקטית מאד לאישה חילונית.

      הגב לתגובה זו

    • אז את מציעה לה לתת עדות שקר

      יעקב, 01/09/05 23:05

      במשטרה ובבית הדין הרבני?

      אם כבר תציעי לה לעזוב את הדת.
      במקום עדות שקר היא יכולה להיות חילונית ולהזדיין עם מי שהיא רוצה.

      כל הענין הוא שהיא רוצה לקיים חיים דתיים ולחיות לפי ההלכה.

      הגב לתגובה זו

      • יעקב לך מותר לנבל הפה? (ל''ת)

        צבוע, 02/09/05 15:02

        הגב לתגובה זו

    • אז המסורבות הן רק דתיות? (ל''ת)

      אפרת, 02/09/05 00:04

      הגב לתגובה זו

    • ש נשים עם כבוד (ל''ת)

      לשיטחי, 02/09/05 15:01

      הגב לתגובה זו

    • אורית התלוננה במשטרה

      נילי, 04/09/05 23:17

      אורית התלוננה במשטרה ואף הוגש נגדו כתב אישום לאחר שנה או יותר
      לאחרונה הוא נמצא אשם בכל הסעיפים שהוגשו נגדו ועדיין לא ניתן לו גזר דין לאחר 4.5 שנים.

      ב. להגיד בבית הדין ''אתמול שכבתי עם גבר אחר'' בהנחה שהיא לא היתה אישה דתיה ... היה אוטומטית שולל ממנה את זכויותיה לכתובה ולמזונות
      שהרי היא אישה מורדת .
      ולמורדת אין שום זכויות.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    מה הקטע אם התמונה של זו

    עם הכובע והחיוך, 01/09/05 20:42

    עושה לי שחור בעיניים

    הגב לתגובה זו

    • ענק!!!!!!!!! (ל''ת)

      קרעת, 02/09/05 07:41

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    כך חורצים משפט? מגעיל!

    יפת, 01/09/05 20:24

    ''מתן הגט היה קשור לביטוח חוב הבעל בביטוח לאומי. הטוענת גיאת הודיעה כי תסייע בהכנת מסמכים מקדימים לצורך ההליך אך לא עשתה את המוטל עליה, ולכן לא היתה סיבה לקיים דיון. היא ידעה היטב שזו הדרישה של הבעל למתן גט ובכל זאת לא מילאה את חלקה בקידום העניין'' - נכון או לא נכון?!

    ''במקרה של אורית, כבר לפני שנתיים הביא היועץ המשפטי של בתי הדין את הצדדים להסכם והטוענת הרבנית יעצה לה לא לחתום עליו ולדרוש חיוב גט בלבד'' - נכון או לא נכון?!

    ''בסרטה של ענת צוריה מופיעה מסורבת גט נוספת, שבמשך שלוש השנים הראשונות בעלה התחנן להתגרש ובעצת עורך דין היא סירבה לכך, וזאת כדי ללחוץ עליו'' - נכון או לא נכון?

    הטענות הללו אינן מענינות את אף אחד. ראיתי הרבה התיחסות לדברים של האשה והטוענת הרבנית שלה ומשום מה אף אחד (בעיקר אף אחת - מעניין מדוע) אינו מוצא לנכון להגיב עליהן.

    כמה מגוחך לראות קלי דעת החורצים דין סתם כך, לא מענינות אותם העובדות העיקר להשמיץ את הרבנים השנואים.

    רבותי, ובעיקר עדת הזאבים המכונה ''גבירותי'',זה מגעיל מה שהולך פה ותעודת עניות לאינטיליגנציה של רוב המגיבים כאן. מזלנו שאינכם שופטים בישראל אלא בסך הכל כותבים טוקבקים.

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שלא הבנת

      אלי, 01/09/05 23:08

      הטענה היתה שהדיינים לא הופיעו לדיון.

      בדיון הקודם הטוה''ר אמרה שתפנה להנהלת בית הדין להסדיר את הענין עם הבטוח הלאומי. הרעיון היה שהבעל יתן גט לאחר שהסיפור בבט''ל יוסדר ובדיון הוא יתן את הגט.

      מה שקרה זה שהסיפור לא הוסדר ולכן הדינים לא הופיעו לדיון. מבחינתם הדיון היה חסר טעם עד שהענין יוסדר ואז הגט יצא לפועל.

      הגב לתגובה זו

      • אל תגיעו לרבנות!!!

        נעמי, 10/09/05 22:26

        בושה שזו המערכת שלנו
        אני מזועזעת מהסיפור הקשה
        אך מהיכרות אישית עם אישה שהיתה מסורבת גט או מעוכבת גט 16 שנה שקיבלה את הגט לאחרונה אני חייבת להודות שכנראה שהיה לאורית מזל שזה נמשך רק 4 שנים . אומנם גם אחרי כל השנים היא ויתרה על משהו והרווחיה משהו אבל בגדול היא הפסידה את החיים שלה שאף אחד לא יכול להחזיר לה היום.
        היא חיה עם זה בהשלמה אך אני לא הייתי מוכנה להשלים עם דבר כזה
        ולכן אני החלטתי לא להתחתן או להתגרש דרך הרבנות עד שמשהו ישנה את השיטה , או את האנשים המפעילים את השיטה.
        בכך אני שולטת בחיים שלי וגם עושה את המחאה הפרטית שלי!

        הגב לתגובה זו

    • תגובה רצינית

      עמיתה, 01/09/05 23:43

      מהיכרות אישית עם הנשים בכתבה וכן עם הסיפור של אורית כמו גם עם סיפורי מסורבות רבות אחרות. הריני לענות לך בקצרה.
      כיוון שהפרטים מורכבים וא''א להעביר הכל בכתבה מנצלים זאת בתי הדין ובראשם אלי בן דהן ומפריחים האשמות שקריות לחלוטין.
      אין אף אחת בסרט של ענת צוריה - בידיעה!!! שלא הסכימה לקבל גט במשך 3 שנים.
      ההסכם שערך היועץ המשפטי היה הסכם סחיטה במקרה הטוב והסכם הפוגע בטובת הילדים.
      ומה הפסול אם כך שהטוענת מנעה ממנה לחתום עליו האם לא לשם כך אדם שוכר עו''ד /טו''ר? וכך הלאה....

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ליפת

      יובל, 12/09/05 12:16

      א. כל הנושא של החוב בביטוח לאומי - נניח שזה נכון - למה שלחרא הזה ימחקו את החוב בביטוח לאומי??? מה הקשר? צריכים להלקות אותו עם שוט ולא לתת לו פרסים!! זה בדיוק כמו חוטף שלוקח מישהי כבת ערובה, ומבקש כסף בתמורה לשיחרורה!
      ב. בטח שהיא לא הסכימה - הוא הציב תנאים בלתי אפשריים בכוונה כדי שהיא לא תסכים ואז הוא יוכל להוציא אותה כאשמה בכל הסחבת הזאת.

      ומשהו על בית הדין הרבני - הממסד החרדי בארץ ממשיך פעם אחרי פעם לגלות כמה צביעות ושחיתות יש בו. אנשים שרחוקים מלהיות שופטי צדק שכל מה שמעניין אותם זו המשכורת שלהם והכסא. רואים את זה בבית הדין הרבני, רואים את זה בכנסת, ובכל מקום בהם הם נושאים איזה תפקיד. הם מחללים את שם ה' וכל קשר בינם ליהדות הוא מקרי!

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מוסד הנישואין מעוות, די לשלטון

    משיח לא מצלצל, 01/09/05 20:11

    הרבנות.
    הרבנות בכללותה היא כת חרדית ששום קשר למודרניזציה לא נמצא בה.
    נמאס כבר מאנשים פרימיטיבים שמחזיקים נשים עגונות חסרות ישע בגלל כמה גברים מתעללים

    הגב לתגובה זו

    • דביל דביל ושוב דבילללל (ל''ת)

      נמאסתם, 01/09/05 20:44

      הגב לתגובה זו

    • גברים, המין המחליש! (ל''ת)

      חזקה, 01/09/05 21:25

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    מה עם תגובת הבעל?! (ל''ת)

    תמה, 01/09/05 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הבעל בחזקת אשם אא''כ יוכח אחרת

    אוהד, 01/09/05 19:39

    האווירה היום היא אוירה של ציד מכשפות כנגד הגברים ומתקבל הרושם שדי בהנד עפעף של אחת מהתנועות הפמניסטיות כדי לקבור את הגבר לכל חייו.

    שימו לב שהתנועות הפמניסטיות בכל מחיר רוצות את טובתה של האשה בלי שום קשר לשאלה מי צודק. שימו לב שלאורך הכתבות המעצבנות והמגמתיות שהתפרסמו על הסיפור הזה אף אחד לא טרח להביא לידיעתנו את הצד של הבעל.

    בתי הדין אינם לטובת הגברים אלא לטובת האיזון בין הצדדים בניגוד לבתי המשפט בהם הגבר בחזקת אשם אלא אם כן יוכח אחרת.

    מפחיד להתחתן במדינה הזו כי אם חלילה הגבר יסתבך בגירושין הוא נדון להיות שפחה חרופה כל ימי חייו כדי לספק את רדיפת הבצע הזדונית של האשה ותאוות הממון נוטפת הריר של עורכי דינה ואני מכיר לצערי רבים כאלה.

    ישנם מקרים בהם בבירור הבעל אשם וצריך לשאת בתוצאות אבל להניח שבכל המקרים הבעל אשם וצריך לשאת בתוצאות זו כבר אינפנטיליות רשעות וחרפה למערכת המשפט בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • כדאי לקרוא

      מ, 06/09/05 02:46

      אני מסכים בעיקר עם הפיסקה השלישית בדבריך.

      התנועה הפמיניסטית מחד, והשנאה לרבנות/רבנים מאידך, מעוותים את התמונה האמיתית.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    רעות, את פישלת בתיק בגדול

    מה את רצה, 01/09/05 19:34

    את יודעת את זה, אז מה את רצה לחפש כותרות.
    נדמה לי שבסופו של דבר היא קיבלה את הגט ביצוג אחר.
    את לא מתביישת?

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד רעות

      ניסים, 01/09/05 21:24

      חיזקי ואימצי ויהי ה' עימך

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    Ben Dahan Prime Minister

    mali, 01/09/05 19:25

    of Gangsters

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    עינת, יש מצב להגדלה? (ל''ת)

    רונית, 01/09/05 19:04

    הגב לתגובה זו

    • הבחורה בתמונה זאת אורית! (ל''ת)

      בטי רוקאווי, 02/09/05 13:42

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מדהים אותי שיש נשים

    נדהמת, 01/09/05 18:56

    שמסוגלות עדיין להגיב לטובת האב אחרי ההתעללות שאישתו והילדים עברו.

    הגב לתגובה זו

    • זאת גירסת האשה טפשה שכמותך

      נדהם מהתמימות, 01/09/05 20:25

      מאין לנו לדעת מה באמת התרחש שם?

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    בושה...

    דנידין, 01/09/05 18:30

    בושה וחרפה.מעניין מי הבעל.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    נשות ישראל אל פחד~

    יעלי, 01/09/05 18:09

    אל תפחדו, אנחנו מאחוריכן לא צריך לסבול. מוטב להתגרש מאשר לבזבז את הנעורים שלכן.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    נראה שהדיינים כל היום מגיבים.. (ל''ת)

    כתבה מעולה, 01/09/05 17:46

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אורית בהצלחה בעתיד.

    צחי, 01/09/05 17:25

    אכן, מאד קל להשמיץ את רבני ודייני ישראל. הם עומדים חסרי הגנה בניגוד לשופטים שמוגנים ע''י התקשורת.

    הדיינים, ערים לכאבן של בנות ישראל אך גם של הגברים. אינני מכיר את המקרה של אורית, אך בכל טנגו יש תמיד שני רקדנים וכל אחד מהם תורם להבערת מדורה. הרבנים שמנסים לכבות את הלהבה היוקדת ולהשכין שלום בית, פעמים רבות נכווים תוך מילוי תפקידם.
    הדיינים נתקלים תמיד בעבודתם בצד היותר מכוער של האדם בפרט ושל החברה הישראלית בכלל. התעסקות בחיי משפחה כושלים, אינם תענוג גדול. זוהי עבודה סיזיפית, איומה, מדכאת ובעלת השפעות שליליות על האישיות הדנה - שלא ברצונה.
    כיוון שפסיקה מעצם טבעה ''חותכת בבשר החי'', ומכיוון שתמיד כשאדם יוצא מדיון, מרגיש הוא שראוי היה הפסק להיות נוטה לטובתו יותר מכפי שפסקו הדיינים, ומכייוון שבמקרים אלו האמוציות חריפות יותר מאשר בדיון משפטי ממוני גרידא, מדברים האנשים בדיינים סרה, מטילים בדבריהם דופי ולא פלא הוא שיוצאים הדיינים מושמצים וריחם מובאש בחוצות.
    העתונאות, גם היא מצליפה בבתי הדין ללא רחם, בלי לקרוא את התיקים, בלי לרדת לפרטי פרטים, בלי לשמוע את הצד השני, וללא האחריות המצפונית והמוסרית הכבדה של לפסוק דין אמת, ללא משוא פנים, רק לגופו של עניין. חבל שלא קם אף איש תקשורת שמנסה פעם אחת להראות את הצד האנושי בעבודתם של הדיינים.

    הגב לתגובה זו

    • אל תשפוט אדם לפני שהגעת למקומו

      טל, 01/09/05 18:36

      יש לי שאלה האם עמדת פעם מול דיינים בבית הדין הרבני?

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    גירושים שלא בהסכמה הם מלחמה!

    דנה, 01/09/05 16:48

    קשה להביע דעה כשמוצג רק צד אחד, זה גם לא הוגן. גרושים כגון אלה הם מלחמה ואין בה מנצחים, הדיינים בבית הדין הרבני משחקים את המישחק של עורכי הדין ואם עורך הדין של האישה מייעץ לה לבקש שלום בית ולא גט כמו שהיא רוצה כדי לא להחשב מורדת הדיינים לא ממש מתענינים מה עומד מאחורי הדברים, ממש תאטרון הצגה שלמה מה שהולך שם. וזאת לצערי מנסיוני האישי!
    אותי מאד מעניין כמה דמי מזונות פסק לה ולילדיה בית הדין לפני הגט ואחריו
    ואיך זה שרבים המיקרים של חוזרים בתשובה שלא עובדים ולא לומדים אבל כן משתדכים? אשמח לקבל תגובה לעיניין.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות בכמויות

      רובי, 01/09/05 19:58

      מי שמבקש שלום בית בדרך כלל רוצה להפגין קושי רב יותר בפירוק הנישואים מה שמאפשר לו להעלות את מחיר הגירושים מבחינת הצד השני וזה נכון לשני המינים באופן שווה.

      מי שאחראי לפירוק השותפות, כמו במקרה שאחד מהצדדים בוגד בשני, ומעונין בשל כך להתגרש ישלם את המחיר כי אין סיבה שהאחראי לפירוקה של המערכת עוד ירוויח מנבזותו.

      גם בעלים לידיעתך מצהירים לעיתים על רצונם בשלום בית כדי להרוויח יותר מן הגירושין ולא רק נשים.

      אני מציע לך לא להסיק מסקנות ממקרה בודד ולנסות להתעמק בשיקולים מאחורי הדברים, שיקולים שלך כנראה אין מוושג בהם אולם עורכי הדים מכירים אותם היטב.

      מעודך לא התעמקת במשפט עברי אולם את אצה רצה לחרוץ משפט. יפה מאוד, גישה כל כך מטופשת, מטומטמת ושטחית אכן אופינית בקרב רבים מן המתגרשים שטפשותם וחוסר יכולתם לבחון מצבים מעט לעומק הובילה אותם בדרך כלל לאן שהגיעו.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ניסיון אישי

    ע, 01/09/05 16:38

    כאחד שהיה במעמד הזה רק מהעבר השני של המתרס בצד של ה''רעים'' הריני להצהיר בפניכם חד משמעית וע''ע תגובה מס' 3 כי אני אישית סבלתי ועדיין סובל מתביעות ממוניות זדוניות קנטרניות וחסרות שחר וכל זאת רק בגלל שהייתי ה'ילד הטוב' בכל הסיפור הזה של הגירושין. סיבת הגירושין הייתה נטו בגללה או ליתר דיוק בזכותה (ב''ה). לאחר מס' חודשים זעום של חיי טרור בבית הכוללים הכל........ כולל את כל סוגי האלימות מצד האשה... כן כן מצד האשה עדיין רציתי להיות ה'בסדר' ונתתי את הגט שהיה כ''כ נכסף לגב' אורית כבר במועד הדיון הראשון והרבה לפני שהתפתחו כל הצרות של אח''כ. אלא שרק אז התחילו כל הבעיות והתחלתי להיתבע בכל מיני תביעות זדוניות כאמור שכל מטרתן הייתה : נ ק מ ה. גועל נפש. שוב - ע''ע תגובה מס' 3 ותיווכחו לדעת כי יש גם גברים שהם הרבה יותר מבסדר ולעניות דעתי אף יותר מנשים אלא שעם כל התנועות הנשיות שיש היום שתוך מגמתיות כוללנית, הגם שהיא מבורכת אך כלל לא דווקנית המסתכלת גם אל הגבר כצד ה'נשי' בעניין, גברים רבים וטובים נדרסים על ידי נשותיהם נשארים חסרי כל - בלי ילדיהם, כספם וכל אשר עמלו בעמל רב במשך כל ימי חייהם.
    פנייתי זאת אל כל התנועות האלו למיניהם ועל כל גווניהם - תתייחסו אל הצד הסובל באשר הוא ולא אל הצד הנשי בדוקא. האמינו לי תזכו להרבה יותר אהדה ושכרכם יהיה רב, שכן אינכם יכולים לתפוס את החבל משני קצותיו: גם לרצות להיות נושאת דגל השיוויון תוך כדי תפיסה ליברלית ומאידך גיסא להילחם רק את מלחמת הנשים תוך כדי רמיסת הרבה גברים בדרך (רמיסה = פשוטו כמשמעו).
    אני ,איני מרגיש פראייר כי אני אכן חושב שגט הוא אינו קלף מיקוח.
    האם עשיתי נכון דינוית-משפטית?
    לא בטוח שכן ברשעות גמורה אפשר לעוות מציאות כ''כ קצרה ולגרום להרבה סבל

    בהמון כאב

    ע

    הגב לתגובה זו

    • טיעונים קלושים ביותר !

      דנה, 01/09/05 18:32

      למה שהתנועות שקיימות כדי לתמוך בנשים ישנו את דרכן כש99% מבית הדין הרבני הוא גברים? ואלימות נגד נשים לא ניפסקת אלא דבר שבשיגרה? וכן גט הוא קלף מיקוח כבד מישקל בגרושין, אישה חייבת לקבל גט כדי לפתוח דף חדש בחייה. לא שיכנעת אותי בטיעונים שלך, את הכאב שלך אני כן מבינה זה מאד כואב ועצוב לפרק משפחה מי כמוני יודעת.חזק ואמץ הכל עובר בחיים!

      הגב לתגובה זו

      • קראי קודם את תגובה 3 (ל''ת)

        מוחה, 01/09/05 19:33

        הגב לתגובה זו

      • הטיעונים שלו חזקים משלך

        אוהד, 01/09/05 19:50

        אלימות כנגד הנשים גוברת אולי בגלל התנועות הפמניסטיות שמלמדות ללא הרף את הנשים להלחם עד טיפת הדם האחרונה על כל שטות אינפנטילית כנגד הבעל במקום להרבות אהבה ביניהם? חשבת פעם על כך?

        ממש הצהרת השנה, הדיינים אשמים באלימות כנגד הנשים! אני מתאפק שלא להשתמש במילים חריפות על המשפט הכל כך מטומטם הזה שפלטת. אני מציע לך לטפל קודם בסרטי האלימות המוזרקים לפעוטות כמעט מגיל אפס, לטפל בפורנוגרפיה הפראית ההופכת את האשה למכונת מין וגוש בשר סתמי, לטפל ב''אני אראה לו'' הישראלי הכל כך אופיני לשני המינים, לטפל בסכינאות הפושה ברחובות (גם בכך אשמים הדינים?), לטפל באלימות השוררת בכל פינה וכו.

        ואגב, כשנלקחו מן הבעל כל קלפי המיקוח והאשה מקבל הכל באופן אוטומטי, אז גם את קלף המיקוח האחרון את רוצה לקחת ממנו? מה יש הגבר אינו בן אנוש מבחינתך? לא אמורים להיות לו זכויות כלשהן?

        ישנם גברים שאין להם קורת גג, גברים שכל עולמם חרב עליהם, גברים שלא יודעים מה יאכלו מחר וזאת בגלל שאיתרע מזלם והם נאלצו להתגרש. מספרם של גברים אלו עולה בהתמדה ודעי לך שיום אחד הנשים יאלצו לשלם טבין ותקילין על ההתעללות הזו בגברים. זה לא איום אלא תיאור פשוט של המציאות, ככל שמכווצים את הקפיץ חזק יותר כך העומה שהוא משחרר עם עזיבתו רבה יותר ודי לחכימא.

        הגב לתגובה זו

      • אין קשר ואין פשר

        א, 06/09/05 02:54

        נשים סובלות מאלימות בחברה המודרנית ללא קשר לרבנים, הדבר קיים גם בארצות בהן נישואין וגירושין אינם כפופים לרבנים.

        מוטב לערוך מחקר רציני על הקשר בין תנועות הפמיניסטיות לאלימות נגד נשים.

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    Dissolve the Rabanout

    Moishi, 01/09/05 16:34

    I think that Beillin or someone else has to bring a law in order to dissolve the Rabanout, and to give the Get in a Laic Court.
    I think that laic Judge can learn the few more Halakhot about the Guet, and finish all this story.
    For the Cashrut, we see that the Job is not done well, remember the Halavi Pasta authirsed by the rabanout as Parve Pasta.
    So the best, is to report the Cacherout to Badats.
    For Weddings, we can do Civil weddings, where people sign the Ktouba, if people want Rabbi is up to them.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    סדנה לגבר או מכות רצח שיבחר

    מירי, 01/09/05 16:30

    לא חייבים להתקע ביחד

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מזל טוב ותודות לפוטרים סופסוף (ל''ת)

    מישי, 01/09/05 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כתבה מגמתית,שקרית ועלובה

    אורנית, 01/09/05 15:31

    אבל התרגלנו פה בNRG לזה,
    כך שזה לא מפתיע אף אחד.
    אם היית מראיינת את הבעל והדיינים היתה יוצאת כתבה הפוכה,אבל כשרוצים לתמוך בצד אחד,עושים את זה בדיוק כמו שהקשורת עשתה עם שרון יד אחת נגד המתמחלים.

    כתבה זו גרמה לרצות בטובתו של הבעל הרבה יותר מטובתה של אורית.

    הגב לתגובה זו

    • האינטטרס שלך ברור ואת לאמבר אי (ל''ת)

      0 1 1 1, 01/09/05 17:45

      הגב לתגובה זו

      • רצית לומר משהו מותק? (ל''ת)

        חחח, 01/09/05 19:59

        הגב לתגובה זו

    • תגידי,מה את מברברת???

      ענת, 01/09/05 19:46

      זה מכבר שמענו הלוך וחזור על הבעיה החולנית של אי מתן גט לנשים יהודיות,לא משנה מה הסיבה,אין לזה הצדקה.
      אין מצב שהיית מראיינת את הגברים והיינו משתכנעות הפוך.
      תשמרי את דעותייך החשוכות לעצמך.
      את גם בטח מקבלת מכות בבית באופן תדיר.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מזל טוב לאורית. שלא תדעי עוד

    ישראלי, 01/09/05 15:12

    צער. אני מאחל לך כל טוב בחייך החדשים כגרושה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הכל 100% באשמתך, אורית

    אחד שזוכר, 01/09/05 14:41

    הפתגם הישן אומר : ''מי שהולך לישון עם כלבים, שלא יתפלא אם יתעורר עם פשפשים''.
    בחרת לחזור בתשובה ולהתנתק מהורייך שגידלו אותך ועבדו כל חייהם קשה כדי להעניק לך בית חם, שלא לדבר על אימך שנשאה אותך ברחמה וילדה אותך בעצב;
    בחרת לסמוך על דעתו של ''רב'' שאינו מכיר אותך לגבי ההחלטה החשובה ביותר בחייך;
    בחרת לגדל ילדים עם אדם שאין לך שום קשר אמיתי איתו, ושאין לו שום כישורים להיות הורה;
    בחרת לפנות למערכת הרבנית החשוכה, הגזענית, המפלה והאטומה לצורכי האישה (שהיא בקושי חצי בן אדם...) ולא למערכת האזרחית.
    בחרת את כל הבחירות המוטעות, למרות שבוודאי היו כאלה שהזהירו אותך לאורך כל הדרך, למרות שכל האורות האדומים היו צריכים להידלק אצלך כבר ערב החתונה.
    בחרת באופן עקבי ברע - אז למה את חושבת שמשהו טוב יכולת לצאת מזה?

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד!

      שי, 01/09/05 18:32

      תגובה נכונה ובמקומה

      הגב לתגובה זו

    • אתה מטומטם להפליא

      רובי, 01/09/05 20:09

      אתה מטומטם להפליא! וזאת מאין לי? מכיוון שאני עצמי חוזר בתשובה, ואגלה לך סוד כמוס, אני מחובר היטב להוריי, אני נשוי ברוך השם באושר, קבלתי את המלצת הרב שלי ורק הרווחתי מכך, אני מגדל את ילדי עם אשה שיש לי קשר עמוק מאוד עמה, אני בהחלט ניחן בכישורים המאפשרים לי לגדל ילדים לפחות כמו אותם הורים חילונים שילדיהם מולעטים בסרטים פורנוגרפיים ובטינופת אלימה כבר מגיל אפס וחרף זאת לדעתך ראויים להיות הורים, בחרתי את כל הבחירות הנכונות ואני רואה היטב באיזה בוץ חבריי משכבר הימים מתבוססים בגלל שיקוליהם שהנם תוצאה של הטינופת הישראלית הכל כך מצויה לעומת אלו המבססים את שיקוליהם על אדני התורה.

      ותופתע לגלות שרובם המוחלט של החוזרים בתשובה הוא בדיוק כמוני. על כל דביל שחזר בתשובה, על כל חולה נפש שחזר בתשובה ומתעלל בילדיו, על כל אחד כזה אפשר להביא לך עשרות אם לא מאות חילונים כאלה.

      ואם אינך מאמין לי ראה היכן רוצחים נשים, היכן בוגדים בנשים כבדבר שבשגרה, היכן התיאשו בכלל ממערכת הנישואים והיכן יותר אומללים.

      את הדמגוגיה האינפנטילית שלך תמכור לטפשים המכירים את הצבור החרדי מהתקשורת החילונית המפורסמת באהדתה לחרדים, למנותקים מהמציאות האמיתית והמחוברים לזו הוירטואלית תמכור את השטויות וההבלים בהם אתה מנסה להלעיט אותנו.

      מטומטם להפליא כבר אמרנו?

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    ומה עם האחרון לציון

    נתין ישראלי, 01/09/05 14:32

    שמשפחתו התייחסה למחזר של הבת ברמה שהייתה מביישת את השימפנזים בספארי.
    תמיד כמובן יש את הרבנות האשכנזית. שם הרב הראשי רק מועל בכספי ציבור

    הגב לתגובה זו

    • אם זו היתה הבת של הרב עמר

      ציפי, 04/09/05 23:23

      כבר מזמן היו מלקין אותו עד שיאמר רוצה אני.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אפשר לתבוע סרבן גט בנזיקין!!!

    עו''ד, 01/09/05 13:04

    אפשר לתבוע סרבן גט בגין עגמת הנפש שהוא גרם לאישה במשך השנים בבית המשפט לענייני משפחה...

    להלן מספר ההליך: תמ''ש 19270/03
    בית המשפט לענייני משפחה ירושלים

    הגב לתגובה זו

    • אפשר רק אחר שבית הדין מחייב גט

      איש יהודי, 06/09/05 01:17

      רק אחרי שבית הדין הרבני מכריע שהאיש חייב לתת לאשתו גט, גם אם טרם הטילו עליו סנקציות, והאיש לא נותן, הוא נחשב סרבן גט מבחינה חוקית, וניתן לתובעו בנזיקין.

      כל זמן שבית הדין לא פסק חיוב, גם אם זה נמשך שנים - לא ניתן לתבוע את הבעל.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    יש תחושה של כתבה מגמתית ועלובה

    איפה עמדת הבעל?, 01/09/05 12:49

    מה קורה כאן? בין השיטין מסתבר שהיא לקחה את הילדים ולא איפשרה להם להיות בקשר שוויוני עם האבא שלו. שכל המשפחה חיתה באורח חיים חרדי והאמא רצתה לפתע לשנות את אורח החיים הזה ואת אורח החיים של הילדים.
    אני חילוני, די שונא את הממסד הדתי, יש לי ילדים אבל לא התחתנתי בגלל השטויות שלהם. אבל כאן... נראה שיש ניצול ציני של פמיניסטיות שונאות גברים (אני לא מתכוון להתנצל על המשפט הזה, אתם מבינים שאני לא בדיוק פרימיטיבי) שרוצות, במקום שיוויון, לצבור כח על חשבון הגברים.
    אין סיבה שהילדים לא יתחנכו לפי מה שהזוג קבע כשנישא. אין סיבה שלא יהיו עם האבא שלהם. אני בטוח שאם היינו שומעים את עמדת האב היינו רואים שהיא יכלה לקבל גט מיידי אם היתה פועלת בדרך הצדק והשיוויון

    הגב לתגובה זו

    • תגובת הבעל צריכה להיות מתן גט

      הגיונית, 01/09/05 13:26

      מה זה משנה תגובת הבעל. האישה רוצה גט ולא רוצה לחיות איתו אז הוא צריך לכבד את רצונה ולתת גט. זאת צריכה להיות תגובת הבעל - לא רוצים אותך, לא צריך ונותנים גט....

      הגב לתגובה זו

      • הזכות להתגרש

        ציפי, 04/09/05 23:30

        צריך לאפשר לנשים להתגרש אם הן רוצות גם אם אין בעל מתעלל וסיפורים מזעזעים.
        למה אישה צריכה לחיות עם אדם שהיא החליטה מסיבותה שלה שאינה רוצה בו יותר.
        למה בכלל היא צריכה להוכיח למשהו שהיא זכאית להתגרש.

        הגב לתגובה זו

    • להיות בקשר עם אבא מתעלל? מכה?

      חשוך., 01/09/05 15:04

      אני חותך אם לא עובד בית הדין כתב את זה

      הגב לתגובה זו

      • תתיחס לטענות דביל (ל''ת)

        אוש, 01/09/05 20:11

        הגב לתגובה זו

    • אתה קראת את הכתבה?

      שושה141, 01/09/05 15:04

      הוא התעלל בילדים!
      הוא הרעיב אותם!
      הוא הכה אותם!
      ואתה רוצה לתת לו זכויות?
      מגיע לו כלא רק על זה, בלי קשר לכל ההתעללות שלו באשתו!

      הגב לתגובה זו

      • כן קראתי. ואת?

        איפה עמדת הבעל?, 01/09/05 16:09

        מאיפה את יודעת את כל העובדות האלה? מהאשה או באי כוחה. אני בסך הכל שואל איפה עמדת הבעל בסיפור הזה. למה הכתבה מגמתית ולא מראה את עמדתו. אולי.... כל מה שאורית אומרת הוא נכון וקדוש. אבל אולי לא, נכון? מה שאני רואה מדברייה שלה שהיא הלכה לגור במקום אחר, לקחה את הילדים כאילו שהם רק שלה, שינתה את אורח חייהם בצורה קיצונית וכד'. בואי נקח את העובדות ונחליף תפקידים: גבר חילוני, עוזב את ביתו, לוקח את ילדיו, מעביר אותם לחינוך במנזר, מאלץ את האמא לראות את הילדים דרך מרכז קשר והכל בחסות החוק (חזקת הגיל הרך במקרה הזה). מה נותר לאמא לעשות? לא לתת גט זה צעד התמודדות מתבקש, קטן. מבאס אמנם, אבל זה מה שנותר. ולך שושה, אישית, מתוך תגובתך ההיסטרית ניתן לחשוב שאולי, רק אולי, את היסטרית גם בטיפול בילדייך, או ילדייך לעתיד

        הגב לתגובה זו

        • ירידותיך האישיות רק מוכיחות ש.

          שושה141, 01/09/05 20:49

          אתה חסר טיעונים נורמלים
          ניתן לבדוק בקלות התעללות , כל חוקר משטרתי וכל בית חולים יכולים לבדוק ולקבוע.
          הבחורה לא היתה בורחת מהבית אם לא היו מתעללים בה, איזה אינטרס יש לבתולה חסודה לעשות דבר כזה?

          הגב לתגובה זו

        • אנחנו מליגת הגברים שונאים נשים

          גיל רונן, 02/09/05 03:23

          ולכן כל מה שנשים עושות זה מוקצה .
          גם אם מכים אותן, אונסים אותן, רוצחים אותן - זה אשמתן (אשמת הנשים).

          אף פעם ובשום מקרה ובשום מצב - זה לא אשמת הגברים !

          הגב לתגובה זו

    • האב הורשע בבית משפט בהתעללות.

      קראת את הכתבה ?, 01/09/05 15:18

      אתה בטוח שהיא היתה צריכה להסכים שהוא יפגש עם הילדים בלי פיקוח ?
      או שאתה חולה, או שאתה פגוע, או שאתה חרדי. או שאתה שובניסט מטורף. קורא תמים אתה לא.

      הגב לתגובה זו

      • האב הורשע? איפה?

        נשים דפוקות, 01/09/05 16:26

        חבורת רשעיות שכמותכן. תראו את תגובת הרבנים שטוענים שאורית ובאי כוחה עשו שימוש אלים עד כדי פלילי. בשום מקום לא כתוב שהאב הורשע בהתעללות. לידיעתכן, בתי משפט נותנים אוטומטית, במעמד צד אחד, הרחקה של גברים מספיק אם האשה מתלוננת על אלימות. אפילו אם זה תלונת שווא. איפה עמדת הבעל? עורכי דינו? למה מעריב כל כך מוטים?

        הגב לתגובה זו

    • איפה שמו של הבעל?

      שאף אחת, 01/09/05 15:21

      איפה עמדת הבעל?
      הבעל עמד על אורית מספיק שנים.
      אולי יותר מעניין יהיה דווקא לפרסם את שמו.

      הגב לתגובה זו

    • מספר 17 אתה שובניסט מטורף

      גבר חושב, 02/09/05 03:19

      בטח עוד אחד מהדפוקים האלו מליגות הגברים, ששמו להם למטרה להילחם בכל מה שנשנים עושות בלי קשר למעשה.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    התגובה הרצינית היחידה היא 3

    אוהד, 01/09/05 12:33

    לדעתי,התגובה הרצינית היחידה היא תגובה מספר 3 של העובד בבית הדין.

    מעניין שאף אחד לא טורח להתמודד עם הטענות החשובות שהוא מעלה שם.

    לא רצינני מה שהולך פה וחבל.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    Mafia and no Justice

    emma, 01/09/05 12:19

    Close the Rabanout, and give the Guet in Laic Justice.
    We don't need the solutions of the corrupted Rabanim.
    Ask yoursel, from where all these big houses, luxurous cars, Dupont pen, from money given by the Toen Michpahti.
    Stop with the mafia, with connections, stop with the dayanim who are not coming to do their job, stop with the threatens of death, stop with jail, stop with files which disappear, and so on.
    In one word, it's time to close all this dirty business,
    Ben Dahan, Amar, Metzger, it's enough with all your tricks.
    I think that God will not accept you in the Gehinam but Kaf Hakela, is the minimum that you can expect.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מסקנה: לא להתחתן ברבנות (ל''ת)

    חביבה רייך, 01/09/05 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כפיות טובה

    שושו, 01/09/05 12:09

    לאורית היקרה, אני שמחה שגיטך בידך , אבל להמשיך והשמיץ את בית הדין , זה כבר לא ראוי, כשהסיפור שהעלתם כנגד הרב דיכבוסקי הוכח , שהיה על הטוענת לסדר ענייני הבטוח לאומי. וכן מה הריצה לערוץ שתיים.
    ברור שבתי הדין צריכים להשתפר , אבל לפעמים כנראה שאין פתרון הלכתי ראוי במקרה שהוצג , ואם הרבנים לא רצו להביא לגט מעושה הם לא חשבו על בעלך הם חשבו עליך
    ודרך אגב ביום של הגט הופיעו אנשים בשם בעלך כאן באתר והעלו טענות כאילו שיקר בגט ועשה הכל בכדי לא לשחרר אותך מעגינותך , אם זה נכון ראוי שהענין יבדק.
    על פי איך שהתנהג הוא לא ראוי לשום הערכה, ולא ברור לי מי הוא שהגן עליו.
    ואולי אם במקומות בו הוא נמצא , שבהם נמצאים אנשי תורה , היו לוחצים עליו ולא מגינים עליו זה היה נראה אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בבית משפט חילוני תיקים נמשכים

    יאירי, 01/09/05 12:01

    הרבה יותר זמן.
    מי שהיה יודע שבקלות תיק ממונות יכול להמשך עשר שנים (בלי הגזמה)
    אז די כבר עם ההשמצות והרדיפה של כל מה שיש לו ריח של תורה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה עם תגובת הבעל?

    ללל, 01/09/05 11:47

    ככה חורצים משפט? נו באמת! קצת אמון באינטיליגנציה של הקוראים, איננו עד כדי כך עלובים לחרוץ דין מבלי לשמוע את טענותיו של הצד השני.

    ציד מכשפות אינו אמורים להיות חלק בתרבותו של הצבור ה''נאור'' ושמיעת צד אחד בלבד וחריצת הדין על הצד השני מזכירה לי משטרים אפלים חשוכים ופרימיטיביים.

    אבל אנו ב''ה חיים במדינה ''נאורה'' ואצלנו זה לא ככה, לא כן חשוכים נבערים פרימיטיבים ובורים שכמותכם?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לסגור את הרבנות, דיינים הביתה!

    טוענות בית דין, 01/09/05 11:47

    לא רוצים אתכם בחיינו, בנשואינו ובגרושינו!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מי סרב באמת להגרש?

    אאא, 01/09/05 11:44

    ''בית דין שאינו קשוב לכאבן'' - איזו פיוטיות! ממש שפתיים יישק!

    אם הית הדין לא היה קשוב לה הוא היה לוקחל ממנה את הילדים ומחייב אותה להתגרש.

    הגברת לא רצתה כנראה להתגרש ובאה בדרישות כלפי הבעל ואחר כך היא והטוענת הרבנית שלה מיללות מול כל מקרופון פתוח ומנסות להשיג בדרך נלוזה, תוך עיוות העובדות סילופן ופיזור שקרים המעידים על הגינותן כך שכל זב וכל צרוע ''יפסוק'' בדינן.

    מחליא פתטי ומגעיל.

    הגב לתגובה זו

    • תמשיך לעצום עיניים

      פקוחת עיניים, 04/09/05 23:32

      כנראה שתזכר לפקוח אותן שהבת שלך תהייה מסורבת גט.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כמה טוב שדייכובסקי הוא לא הרב

    יובל, 01/09/05 11:20

    הראשי!!!
    בסופו של דבר אפשר לראות כמה ''פתוח'', הגון וראוי האיש הזה!
    על הנציגים הכנסת לעשות הכל אבל הכל ע''מ להכניס לבתי הדין אנשים ראויים ולא תאבי שררה וכסף שלא מאמינים במדינה ורק רוצים את טובתם האישית!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בן דהאן איש עלוב ופתטי, רב??

    דניאל, 01/09/05 10:52

    צריך להיות בסימפוזיון שבו העלוב הזה מדבר כדי להבין כמה הוא מבולבל, ילדותי ואינו מבין את החומר.

    אין טענה שמופנית אליו והוא מסוגל
    להזים אלא ע''י עובדות מסולפות - במילים אחרות: שקרים חסרי בושה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    השווניזם הדתי בהתגלמותו

    מרים, 01/09/05 10:46

    אורית , חברותיה .
    שבות ןמוכיחים כמה חיוני להקים מערכת אלטרנטיבית לבי''ד .
    להפקיע מידי אנשים חשוכים ופרימיטיבים את זכותם לשלוט בחיי נשות ישראל.
    הסכנה שבהיותך מסורבת גט גורמת לנו כנשים
    להתיחס לנישואין כמוסד היכול להפוך בין לילה לבית אסורים.

    הגב לתגובה זו

    • דבילית עם קבלות

      נועה, 01/09/05 11:36

      לא קראת שלו היא הייתה באה לקראתו בנושא חינוך הילדים למשל היא היתה מקבלת את הגט? מה יש אסור לה להתפשר אם היא כל כך רוצה להתגרש?

      צבועה מעוררת גועל שכמותך, אינך רוצה לקרוא מאומה העיקר שתוכלי להלעיט אותנו בתשפוכת הרקובה שלך

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לנועה

        יובל, 12/09/05 12:22

        ''לא קראת שלו היא הייתה באה לקראתו בנושא חינוך הילדים למשל היא היתה מקבלת את הגט? מה יש אסור לה להתפשר אם היא כל כך רוצה להתגרש?''
        בואי נוסיף עוד כמה דברים:
        ''לא קראת שלו היא הייתה באה לקראתו ורוצחת את הילדים שלה למשל היא היתה מקבלת את הגט? מה יש אסור לה להתפשר אם היא כל כך רוצה להתגרש?''

        ''לא קראת שלו היא הייתה באה לקראתו בנושא חינוך הילדים והיתה נותנת להם ללמוד איך לא לרכוש אף מקצוע אלא להיות בטלן שחי מכספי המיסים שאנחנו אלה שעובדים משלמים למשל היא היתה מקבלת את הגט? מה יש אסור לה להתפשר אם היא כל כך רוצה להתגרש?''

        ''לא קראת שלו היא הייתה באה לקראתו בנושא חינוך הילדים למשל ונותנת להם להפוך לשונאי נשים ומתעללים כמוהו היא היתה מקבלת את הגט? מה יש אסור לה להתפשר אם היא כל כך רוצה להתגרש?''

        מטומטמת!



        הגב לתגובה זו

    • האלו, על גברים מסורבי גט שמעת?

      מוישי, 01/09/05 11:39

      האלו, על גברים מסורבי גט שמעת?? לא שמעת כי את לא רותה לשמוע. גם נשים מתנות את מתן הגט בכל מיני תנאים. וכי הגברת אורית לא התנתה את הגירושין במילוי תנאים מסוימים על ידי הבעל ואחר כך רצה ביללה לתשקורת כדי שיחפו על דרישותיה?

      כמה עלוב אפשר להיות?

      הגב לתגובה זו

      • כמה אפשר להתמם?

        שושה141, 01/09/05 15:07

        בוא נדבר על ההבדל ה''קטנטן''
        קודם כל - את הגט נותן הגבר, הוא זה שבעמדת כוח!
        לא מזמן אישר בין הדין לגבר להתחתן עם אישה שניה (שהיתה המאהבת שלו) - נראה לך שלאישה היו מתירים בעל שני?
        שלא לדבר על זה שגבר נשוי יכול ללכת לחיות עם אישה אחרת ואחר כך להתחתן איתה חופשי, ולהביא איתה כמה ילדים שירצה, ואילו אישה נשואה לא יכולה כי אם תעשה זאת לא תוכל להנשא לאהובה בגלל ש''בעלה ובועלה'' , שלא לדבר על זה שאם תעשה ילדים הם יחשבו ''ממזרים''.
        תחי הצביעות , ההיתממות ויפות הנפש המזוייפת.

        הגב לתגובה זו

        • כל מילה שאמרת אמת

          מרים, 01/09/05 15:43

          כה רבים הבורים בארצנו הקטנה מה שמעלה את הרצון להתחיל לחנך חינוך לשויון ממש עם שיעורים בשם זהמ ביסודי
          הביטו בבערות הזו, נורא.

          הגב לתגובה זו

  • 5.

    אורית את חמודה! אפשר לצאת איתך

    יואל, 01/09/05 10:37

    ברוכה הבאה לחיים!
    שיהיה לך רק טוב
    ואהבת אמת!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אם היא כל כך רצתה גט

    מוישי, 01/09/05 10:23

    אז שהיתה מוותרת לו בנושא חינוך הילדים, מה יש? מה קרה?

    מסתבר שחוץ מלהתגרש היא רצתה עוד כמה דברים וזה מה שהביא אותה לאן שהיא הגיעה

    הגב לתגובה זו

    • אם היא רוצה כ''כ גט

      מיכל, 01/09/05 11:42

      אז היא באמת יכלה לוותר ולשלוח את ילדיה להיות בורים ועמי ארצות שלומדים רק אצל המורי, סובלים מתת תזונה ומאלימות, וחיים בפחד, בעוני ובבערות.
      מה יש?

      בקרוב אצל הבת שלך, מוישי.

      הגב לתגובה זו

      • תתיחסי לטענה שלו

        יוסי, 01/09/05 12:31

        ואל תזרי חול דמגוגי חסר ערך. נראה לי שהוא צודק ואת זו שקשה לך להתמודד עם דבריו.

        הגב לתגובה זו

        • האב הורשע בהתעללות!

          תתמודד עם זה, 01/09/05 15:19

          היא היתה צריכה להתיר לו לפגוש את הילדים ללא פיקוח ????
          הנה טענה. תתמודד עם זה.

          הגב לתגובה זו

      • בטח, במקום לשלוח את הילדים

        מחנך, 06/09/05 03:01

        ללמוד אצל המורי, עדיף שתשלח אותם ללמוד בבתי ספר לסכינאות ופגיונאות.

        אנחנו במקום ראשון בעולם באליחמות הנוער.

        לתפארת מדינת ישראל !!!

        הגב לתגובה זו

    • גיבור גדול אתה

      ענת, 01/09/05 20:38

      נראה אותך מוותר בעניין החינוך לאם שמונעת מוצר מסויים מילדיה ולא מעצמה בגלל שהוא יקר.
      אין מה להוסיף לדעתי.

      הגב לתגובה זו

    • חינוך חרדי זה סיפתח לקחת לה את

      שמרית הפרפרית, 02/09/05 00:23

      הילדים.
      החינוך החרדי מאד נוקשה וההורים צריכים בדרך כלל לחתום על תקנון צניעות וללכת לבושים כמו חרדים כי אם לא אז יסלקו על אתר את הילדים מבית הספר. ברגע שהיא לא כזאת ויעיפו את הילדים ממוסדות הלימודים הבעל יפנה לבית הדין בטוענה שאשתו לא מספיק דתיה ובלי למצמץ יקחו לה את הילדים.
      נא להזהר.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    איזו תמונה מעוותת!

    עובד בבית הדין, 01/09/05 10:21

    כאדם העובד בבית דין ולא משנה באיזה, ומכיר מעט יותר לעומק את הדיינים אני יכול לקבוע באופן חד משמעי שמסתמנת אופנה של השמצת המערכת הזו הגם שלמשמיצים בדרך כלל אין צל ירוק במה מדובר.לנשים יש לובי חזק וכיוון שכך כל פגיעה לכאורה בנשים מקבלת תהודה מתוך הנחה שלחץ תקשורתי יביא לתוצאות המקוות מבחינתן.

    ובכן על כל אישה שרואה עצמה כנפגעת יש פי כמה גברים שנזרקו מבתיהם שאותם בנו בעשר אצבעותיהם, אולצו למצוא משרה שניה כדי לממן פרשיות אהבים של נשותיהם וחלק לא קטן מהם אף ישן ברחובות ולא תמיד באשמתו. להם אין לובי דורסני שאינו בוחל באמצעים כדי להביא את מצוקותיהם וזעקתם לידיעת הצבור. הילדים באופן אוטומטי נמסרים לאמהות וקורת הגג של בני הזוג מועברת באופן טבעי לאשה ושהגבר ישבור את הראש מה לעשות עם עצמו.

    תיקים רבים אינם נסגרים בגלל חמדנות מכוערת של נשים שמאשימות את כל העולם במצבן חוץ מאשר את עצמן. כיעור וניוול ניתן למצוא גם אצל נשים ולא רק בקרב הגברים. מי שחושב שהנשים מסכנות בעוד שהגברים חוגגים על חשבונם יופתע לגלות שבמספר רב מאוד של מקרים התמונה בדיוק הפוכה.

    על אותם עורכי דין וטוענים רבניים המעונינים בכל מאודם להמשיך את ההתנגחויות והמריבות בין בני הזוג ולחדד נקודות מחלוקת היות והם מעונינים בכספם ראוי שלא להרחיב את הדיבור.

    בקצרה אומר שכאשר בני הזוג חכמים מספיק כדי לא לערב עורכי דין, התיקים מסתיימים הרבה יותר מהר. עורכי הדין והטוענים הרבנים רואים לרוב את חשבון הבנק שלהם ולא את טובת בני הזוג וילדיהם ולכן הדבר האחרון שהם מעונינים בו הוא לפתור במהירות וללא צלקות את הסכסוכים בין בני הזוג. מגעיל להיווכח למשל שכמעט כל תיק שעו''ד פותח כולל בתוכו עיקולים על הצד השני, עיכובי יציאה וכמעט כל סנקציה אפשרית כאשר הוא כמובן יטען שכל זאת לטובת מרשו בעוד שהאמת ברורה למי שיש לו שכל ישר. ברוב המוחלט של המקרים אין בהם צורך וחוץ מאשר להעכיר את האווירה בין בני הזוג לעורר שדים מרבצם ולדחות את פתרון הסכסוך לכמה שנים אין בכך שום תועלת.

    אבל בכל כמובן אשמים הדיינים. בניגוד לשופטים, הדיינים עושים כל מאמץ לפתור בעיות גם בדרכים מאוד לא מקובלות באופן ששום שופט לא היה מרשה זאת לעצמו כיוון שהדיינים ברובם רואים גם את הפן האנושי ולא רק את זה החוקי והיבש. מה לעשות שצדדים חיוביים רבים של בית הדין אינם מובאים לידיעת הצבור בעוד שמקרים בודדים וקיצוניים זוכים לסיקור נרחב בנסיון נלוז ליצור את הרושם כאילו זה פרצופו האמיתי של בית הדין.

    כמובן שיש המעונינים בכך בכל מאודם מסיבות שניתן בהחלט לשער...

    הגב לתגובה זו

    • ישר כח

      יצחק, 01/09/05 11:31

      ישר כח.
      בתי המשפט לעניני משפחה וכן החוק מוטים לטובת האשה.
      במצב הזה בית הדין הרבני הוא מפלטו האחרון של הגבר העשוק.
      אל תכנעו לארגוני הנשים.

      הגב לתגובה זו

    • אשכרה! פשוט צודק ! (ל''ת)

      כתבה מגמתית, 01/09/05 13:11

      הגב לתגובה זו

    • כל מה שכתבת אולי נכון

      מוריה, 01/09/05 13:27

      אבל לא ענייני לכתבה.

      ברור שיש גם גברים מסכנים ונשים מנצלות, אבל ברור ובדוק שהם מיעוט, וזה ממש לא מצדיק את עינוי הדין שעשו לאישה הזו.

      הגב לתגובה זו

      • קישקוש! מה זה בדוק?

        יוסי, 01/09/05 15:25

        יש לך מספרים?
        נכון שזה לא מצדיק את מה שקרה לאורית, ולא ממש קשור, אבל די להתעלמות מהגברים המופלים לרעה בחוק ולמעשה!!!!

        אני ממש נגד כוחנות של הבעלים, אבל הסתכלות מהירה במצב המשפטי מראה שכל אשה יכולה די בקלות לסובב את המערכת ולהוציא מהבעל את הילדים את ביתו ואת כספו. הכלי היחיד שנשאר לבעל במקרה כזה הוא סירוב לתת גט. וזה נעשה בחלק לא מבוטל מהמיקרים רק כדי לאזן את מגרש המשחק.

        אז לפני שמתחילים לומר ''מיעוט'' צריך לזכור שמדובר בעשרות אם לא מאות או אלפים של גברים שנפגעו כך, ושלכל גבר כזה יש משפחה שנפגעת, ילדים, הורים, ואישה שנייה שמחכה או נפגעת ישירות.

        הגב לתגובה זו

      • דווקא כן, אפילו אם השכל הקטן

        קלוצמך, 04/09/05 15:58

        שלך לא מסוגל לתפוס את זה. יש עניין לכל ה''טוענות הרבניות'' שאין להם דבר וחצי דבר עם יהדות אמיתית, לעשות את בית הדין ללעג ולקלס באשמה שוביניסטית שהן בעצמן המציאו. נוח להן להראות את הנשים המסכנות שיוצאות מבית הדין בלי לראות את הגברים שסובלים מנשותיהן, וכך להוציא מידי בית הדין את סמכותו ולעשות בה כרצונן. הכל בשביל רייטינג וכסף.

        הגב לתגובה זו

    • ואיך הגברת גיאת? היא לא אמיתי?

      אני, 01/09/05 13:31

      היא לא באמת מנסה?יש לי חברה שהיתה עגונה - החזיקו אותה על שטויות. אם הגבר חולה בנפש אין להם מה לעשות!

      הגב לתגובה זו

      • ככה היא ספרה לך? שטויות? (ל''ת)

        עעע, 01/09/05 20:16

        הגב לתגובה זו

      • כנ''ל לגבי אישה לא שפויה (ל''ת)

        טל, 01/09/05 21:35

        הגב לתגובה זו

    • נכון שבתי הדין נוטים לטובת

      טל, 01/09/05 14:56

      נכון שבתי הדין נוטים לטובת האשה ובעיקר האזרחי- הילדים ישר מגיעים אליה והגברים צריכים להתחנן לראות ילדיהם. לפעמים לוקח יותר מחצי שנה עד שהעובדת הסוציאלית (שכמובן מחליטה לטובת האשה) תאפשר לאב לראות את בניו. בנוסף עו''ד מציעים לנשים להגיש לעיתים ק ר ו ב ו ת תלונות על אלימות כדי שלבעל לא תהיה חזקה ברורה על הילדים והכל הופך למשחק כוחות שבו המערכת יוצאת לטובת הנשים.

      אבל
      עוולה מכיוון אחד לא משנה לגבי האחרות. העובדה שבמקרה הזה עניין שיכל להפתר תוך שנתיים (ואני בטחה שהדיינים עמדו על טיבו של הבעל ועוד לאחר שהוכח כי הוא מתעלל) לקח קרוב לחמש שנים היא בעייתית! בטוחני שהדיינים מנסים למנוע סבל של כל מי שעומד מולם- נשים כגברים, אך כוחם של הגברים במאבק המלוכלך הזה הוא בסירוב גט.

      מלבד זאת, אני לא חושבת ששעות העבודה של בתי הדין, נוכחותם של הדיינים (העדרויות לא מוסברות או חופשות), חופשות מרוכזות (חגים וחול המועד) וכו' מאפשרים לדיונים להסתיים במהירות

      בכל אופן, גם המערכת הזאת לא מושלמת ויש בה עדיין הרבה מאוד סחבת. במקרים של עיכובים או בעיות נדיר שיש למי לפנות ומי שיעזור מתוך המערכת (מנסיון לצערי)

      הגב לתגובה זו

    • כבוד הדיין - לתשומת ליבך

      ענת, 01/09/05 20:31

      הכיצד יתכן, מעבר להררי המילים הגדולות ולמושגים כמו ''שלום בית'', להחזיק בכוח אישה,שלפעמים מוכה,מושפלת, לעיתים נאנסת ??
      כיצד ניתן לך הכוח לשלול חירות אישית של אישה שאינה רוצה/מסוגלת להמשיך לחיות לצד הגבר בו בחרה לבעל????
      אם תסביר לי בשם מה ומי,אולי אוכל להבין.

      הגב לתגובה זו

      • עובד בבית הדין

        לענת מת''א, 01/09/05 21:01

        איני דיין ואיני כבוד הדיין אלא סתם עובד פשוט בבית הדין מזה שנים רבות ומודע פחות או יותר לאופי האירועים המתרחשים שם.

        בדרך כלל בני זוג בהליכי גירושים אינם חיים ביחד ואף אחד אינו מחייב אותם לחיות ביחד כך שאף אחד לא מחזיק את האשה בכוח ואם היא נאנסת מוכה וכו שתקום ושתעזוב את ''בחיר'' ליבה.

        אגב ישנם נשים שמנצלות את העובדה שהם חיים יחד עם הבעל ומביאות גברים זרים לבית ומקיימים יחסים תוך הקפדה על מודעות הבעל, ןלפעמים אף של הילדים, כדי להוציא את הבעל מכליו ולהכריח אותו לעשות מעשה של יאוש שיעלה לו אחר כך ביוקר. גם זה קיים כך שהעובדה שהם חיים לעיתים יחד אינה בהכרח לרעת האשה.

        אנשים בוגרים מסיימים את ההליכים בהסכמה ובמהירות. מתחלקים ברכוש, קובעים הסדרי ראיה ונעלמים האחד מחייו של השני. הבעיות מתחילות במקרים של חדורי נקם או אינפנטילים שאינם מסוגלים לנהל שיחה בוגרת האחד עם השני, מערבים עורכי דין, מתחילים בהתכתשויות אינסופיות, מאמללים האחד את השני ולאחר מספר שנים יוצאים בשן ובעין. לאשה ישנם קלפי מיקוח וכן גם לבעל וזוג חמום מוח עושה הכל כדי להשפיל לבזות ולנקום האחד בשני.

        אגב, כדי לחיות בנפרד אין צורך בגט. הבעיה מתחילה כשאשה רוצה להינשא שוב ואז ללא הגט ההלכה אינה מאפשרת נישואים שניים שלה. היא כמובן יכולה לבחור נישואים אזרחיים אם מיסוד היחסים כל כך חשוב לה. ישנם זוגות פרודים רבים החיים בשקט ובשלווה אבל ישנם אחרים המנצלים כל הזדמנות למרר לנצח את חייו של השני, גם באמצעות בית הדין ובתי המשפט.

        הגב לתגובה זו

    • You fear to loose your job

      eddy, 04/09/05 20:45

      Shame on you!!
      How can you defend the rabanout. You know very well how far is going the corruption.
      The justice day will come and we will close this dirty business, will help of God

      הגב לתגובה זו

    • גם אני הייתי כך

      גבר, 05/09/05 00:59

      בדיוק כמו שאתה מתאר. עד ש''גרושתי'' החביבה ימח שמה - נעצרה ונשפטה על שרשרת מעשי הונאה . היום היא בכלא והילדים אצלי.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    Close the Rabanout

    meri, 01/09/05 10:06

    We don't talk about the poor guys who suffer of psychotic wives.
    How many women are in this situation?
    Not so much? We can think that they are not so Tsadkaniyot or the husband is really crazy.
    At the end the Rabanout has nothing to do in this kind of story.
    CLOSE THE RABANOUT

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כפוית טובה

    דגנית, 01/09/05 09:38

    לפי הכתבות הקודמות, הצורה שבה הגב' מעלה את טענותיה כלפי הדיינים הן מעוותות, ובמקום להכיר להם טובה על שחילצו אותה מעגינותה היא מכפישה אותם.

    הגב לתגובה זו

    • דגנית את מרשעת

      מיכל, 01/09/05 10:08

      לחכות ארבע וחצי שנים לגט מבעל אלים שמונע אוכל מהילדים שלו?
      איזו מרשעת יכולה לראות בכך כפיות טובה?

      אם היתה זו בתו של אחד הדיינים שבאה עם סיפור כזה, האם גם אז הדיון היה נמשך זמן ארוך כזה?

      אני מכירה מישהי שרצתה להתגרש מבעל שהתברר כפגוע ראש והביאה אישורים על מצבו המסוכן מפסיכיאטרים.
      הדיינים כלל לא ידעו שיש הבדל בין פסיכולוג לבין פסיכיאטר.
      היתה לה פרוטקציה בתוך בית הדין, והסיפור נגמר מהר יחסית (משהו כמו שנה).

      הגב לתגובה זו

      • דגנית לא מרשעת

        שירה, 01/09/05 10:40

        מיכל היקרה!
        אורית היתה יכולה לגמור את הענין שלה מזמן אם לא היתה מקבלת עצות אחיתופל מארגון ''יד לאשה''.
        לפני שאת מכנה בנ''א בכינויים נחמדים כאלה, תקראי שוב את הכתבות הקודמות בנושא.

        הגב לתגובה זו

        • קצת רשעות יש פה

          אורי, 01/09/05 13:30

          יד לאישה לא רצו שאורית תהיה ''ספק מגורשת'' ובצדק. אין שום סיבה שהיא תחתום ותהיה אסורה לעולם .
          זכותה לקבל גט רגיל.

          כל הכבוד ל''יד לאישה'' על התמיכה

          הגב לתגובה זו

        • שירה הצדקת. האב הורשע בהתעללות

          קראתי את הכתבות, 01/09/05 15:21

          היא היתה צריכה להסכים שהוא יפגוש את הילדים ללא פיקוח ?
          את חולה ? או שאת כל כך אוהבת את הרבנים שאת מוכנה להשלים עם התעללות כזאת ?

          הגב לתגובה זו

          • התחמקות מהנושא...

            מ, 06/09/05 03:07

            הנושא הוא מתן הגט לאורית, ובזה צדקה הכותבת שאלמלא היעוץ המגמתי של הטו''ר היתה אורית יכולה לחסוך שנים של מלחמות ומריטת-עצבים.

            הגב לתגובה זו

    • להכיר טובה????? למי בדיוק?

      תתפכחי, 01/09/05 10:18

      זו מערכת מסואבת ומושחתת, וחבל שבשריפה האחרונה לא נשרפה כליל. הגיע הזמן שבתי הדין יעשו בדק בית רציני ביותר על התפקוד שלהם, כי פניהם הם פני הדת. בעצם, הם המפגש הכי משמעותי שיש לאדם ברחוב עם היהדות, וכרגע הם ממש לא עושים חשק לעוד.

      הגב לתגובה זו

    • שובניסטית עיוורת

      יעל, 01/09/05 10:30

      אישה טיפשה!!!!!!
      אני מאחלת לך מעומק הלב כי תהיי באותה סיטואציה. יהיה מעניין לראות האם תרגישי את ''אסירות תודה'' כלפי הרבנים שגזלו 4 שנים מחייך ואפשרו את המשך ההתעללות בך המקום לבצע את ''החילוץ'' קצת יותר מהר.

      הגב לתגובה זו

      • אל תשמיצי

        כוכי, 01/09/05 13:37

        מי שטפשה זו את, שלא השכלת להבין שאורית היתה יכולה להיות מזמן לאחר הסיפור הזה, והסחבת שנוצרה היא באשמתה הבלעדית שבחרה לציית לעצות שקבלה מהטו''ר.

        הגב לתגובה זו

        • צודקת לגמרי

          איש, 06/09/05 03:10

          מתי אנשים יפנימו שעו''ד וטו''ר חושבים [ברובם] רק על עצמם, גם כאשר זה לרעת הלקוח.

          הגב לתגובה זו

    • להודות?????????????????

      רינת, 01/09/05 20:35

      תגידי, את מבינה מה שאת כותבת בכלל????
      את גם אישה?????
      דגנית,אנחנו לא צריכות להיות תלויות במשך שנים בדיינים שוביניסטים מסריחים מדת שיפטרו אותנו מעונשו של זה.
      ולסיום אני מציעה וממליצה לך בכל פה לקרוא את הספר נעדר חלל של יעל ארצי.
      שם אולי תביני שכולנו,חס וחלילה יכולות להפגע מהמוסד הדורסני ושמו רבנות.שבת שלום.

      הגב לתגובה זו