• 99.

    רב דביל

    יניב, 13/12/05 16:16

    הם נענשים על זיהום האויר העולמי שהם אחראים ל 50% ממנו, שגורם, ביחד עם החור באוזון (שגם בזה יש להם אשמה לא קטנה) להתחממות האטמוספירה ושינויים במזג האויר. זה היה צפוי וזה מחמיר בצורה הדרגתית כבר כמה שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    זה לא נגמר

    אשף מיסטר הנעלם, 09/09/05 02:02

    בזהר הקדוש כתוב שבוש יעשה בושות לעולם
    זה לא נגמר אם הסופה חכו תיראו

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מה הבעיה,

    ליכודניק לשעבר, 04/09/05 21:10

    פינינו את סיני ואת גוש קטיף,יש שם הרבה מקום, לא מאוכלס ובלי שטפונות... אפשר להעביר את כולם לשם.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    בני בליעל

    חכם, 03/09/05 21:57

    חתיכת בורים ועמי ארצות,
    אין לכם אפילו רבע מושג מה זה יהדות, הרב הוא מקבול!!!!!!!
    אתם לא מגיעים לעפר שמתחת לרגלי הרב הזה, ואתם עוד מעיזים לפתוח את הפה שלכם ולדבר לשון הרע על צדיק כזה.
    על כזה דבר דבר בא חרון אף לעולם,
    לטובתכם ולטובת בניכם ובנותיכם,
    וכל זערכם, תשבו לה' אלוקיכם,
    ותתנצלו אישית בפני הרב!!!

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    להיות עם חופשי בארצנו?

    קתרינה, 03/09/05 21:37

    ככה זה עם החילונים, הם יורקים
    ובזים, ומחללים דת, יהדות ורבנים.
    אתם יודעים כמה מהם אני מכיר, שלאחר שפקדו אותם אסונות מחרידים במשפחה הם פנו לבסוף לרב
    שיתקנם בעצה טובה???

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אל תדונו את בצרי בצר לו

    א.זרח, 03/09/05 15:47

    הוא נכשל ולא הצליח לגייס את אלוהים נגד ההתנתקות

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    מהו החטא הכבד שבצרי הוא עונשו?

    כנסו. מהר., 03/09/05 14:08

    החטא הוא שבמשך שנים אנחנו נוהים אחריו ואחרי שכמותו וכל פליץ שיוצא להם מהפה נדמה לנו כדברי אלוהים חיים.
    במדינת ישראל גדלים דורות של חסידים שוטים, חסרי חוש מידה ואחריות, מנשקי מזוזות בפרוטה שפשוט איבדו כל חוש חשיבה וביקורת. כולל גם מנהיגים מסוימים שמתרפסים בפני שרלטנים נוראיים שכאלה ולפעמים גם באים להתייעץ איתם ברצינות תהומית על מנת לרצות את הבוחרים האווילים..
    אני ממש לא איש שינוי. למעשה אני מאד לא אוהב את שינוי אבל צריך לחנך את הדור הבא אחרת.
    במה לחנכם להאמין? קודם כל בעצמם, ביכולתם וברוחם האישית. מי שרוצה - בהחלט גם באלוהים (לצורותיו וזרמיו) אבל בשום אופן לא בכאלה שבאופן כל כך פשטני וציני ממסחרים אסונות.

    הגב לתגובה זו

    • קלעת בול. מדהים. (ל''ת)

      צודק לגמרי, 03/09/05 17:54

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    אידיוט (ל''ת)

    מקובל, 03/09/05 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אם נשפך עלי תה רותח

    איל בן זקן, 03/09/05 03:00

    האם זה בגלל ההתנתקות?
    אם הרב הוא מתחזה ליהודי ויהודי לא מתחזה ליהודי זה בגלל ההתנתקות?
    אם היום יום שבת זה בגלל ההתנתקות?
    האם אפשר להתנתק מהרב בצרי? אני חושב ששוה לבדוק

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ביבי המשיח יוביל אותנו לעזה

    יעקב כהן, 03/09/05 02:49

    אולה לא חרם מלא לדפוק את העשירים, אבל מה ראוים בטלויזיה רק כושם עניים שאין להם אוטו לברוח מהעיר. הרב הזה מתחזה ליהודי

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    לא מקובל עלי!!!

    עופר, 03/09/05 01:41

    ואם מדברים על עונש, אני רוצה לראות מה העונש שיקבלו החלאות הכתומות שחיללו את כבוד ''יד ושם'' עם הזוועה שהם עשו שם. ושמישהו יעשה טובה למין האנושי וישלח את כל הבצרים והעובדיה יוספים לאירן. רק לשם טיפוסים כאלה שייכים.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    עונש על מה..קרא בעיון..

    המטיף, 02/09/05 18:03

    עונש על ההתנתקות? ייתכן. אבל בעקבות מראות הביזה בעיר אחרי האסון, יש לי תיאוריה קצת אחרת. מה אפשר ללמוד מהאסון הזה?
    הסיבה לביזה ולהשתוללות הנוראה היא הערכים, או חוסר הערכים עליהם גדל הציבור האמריקאי. החברה האמריקאית היא תחרותית ביותר, אלימה, החזקים שורדים, החלשים אובדים. מה שמחזיק את הציבור הרחב ממעשים בלתי חוקיים הוא איום שלטון החוק, ופחות המוסר הפנימי. ברגע ששלטון החוק נפגע ואינו יכול לתפקד, משתחררים כל המעצורים.
    מדינת ישראל כיום צועדת בעקבות ארה''ב, הסגידה לכסף, לפרסום, לרייטינג, להצלחה כאן ועכשיו. מה שקרה בארה''ב הוא אזהרה לכולנו. חברה שאינה בנויה על סולידריות חברתית אלא אך ורק על הישגיות, ברגע שיפגע בה אסון היא תתפרק לגורמים. אנחנו בדרך, שימו לב.
    הבעיה שקשה מאוד לעצור את התהליך. מי יתחיל ראשון? חברי הכנסת והשרים ייפרדו מחלק ממנעמי השלטון. לא? אולי קציני הצבא הבכירים עם פנסיות הענק שלהם, והג'ובים הטובים במשק השמורים ליוצאי סיירת מטכ''ל? או שמא עובדי חברת חשמל, מקורות, רשות הנמלים- מישהו מהם מוכן לרדת קצת ברמת החיים או בפנסיה כדי שזקנים, נכים וחולים לא ירעבו ללחם?

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אלוהים לא נעלם בתקופת

    הועדה הרוחנית, 02/09/05 17:40

    אלוהים לא נעלם בתקופת ההתנתקות הוא פשוט היה עסוק בלסדר לסעדו את הגמר

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מידה כנגד מידה...

    ע, 02/09/05 17:34

    אם ישנה מידה כנגד מידה בעולם,הכתומים חטפו מנה הגונה של עקרון זה.
    לא היה כמעט יום בחודשיים האחרונים שלא ראיתי את זה.
    תושבי גוש קטיף מתרעמים על הצגת תעודת זהות בכניסה לגוש,כמו שעשו שכניהם במשך 40 שנה.
    חתן וכלה לא יכולים לחגוג את חתונתם ברובר עם,כי יש מחסומים ואיסור כניסה? שיילכו לשכניהם הפלסטינים לבדוק כיצד מתמודדים עם התסכול.
    אלפי אנשים חווים חווית פליטות ומרגישים עקורים? מאה מטר מהם גרו בני אדם שיכולים להסביר להם כיצד להתמודד עם זה.

    אכן,מידה כנגד מידה.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    כמה חרא יכול לצאת מהפה של רב

    אלון, 02/09/05 14:31

    כל כך קל לשנוא את חובשי הכיפות החשוכים. זה ממש קורה מעצמו.
    אלף הרוגים באסון טבע ומה יש לרב להגיד? ''זה בגלל התמיכה בהתנתקות''. ראיתי ילדים בני חמש מדברים באופן בוגר יותר.
    יהיה נחמד לשטוף לו את הפה בסבון בכיכר העיר, אולי גם להצליף לו פעם פעמיים בישבן הלבן שלו, ואז בישבן סמוק, לשחרר אותו בתל אביב, עיר החטאים, שילך להזדיין.

    הגב לתגובה זו

    • איזה סגנון זבל!!חבל על האוכל (ל''ת)

      שאתה מבזבז!!!, 02/09/05 15:19

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    הקשר בין השניים פשוט זועק

    א, 02/09/05 13:30

    האמריקאים לחצו עלינו לבצע את תכנית הזדון הזו.

    הם גרמו לאלפי יהודים לאבד את בתיהם - וכעת אצלם יש מליונים בלי בית.

    הם גרמו לעשרות יהודים להיות מוצאים מקברותיהם - וכעת גם אצלם נפתחו קברים.

    העונש פה הוא מידה כנגד מידה והעיתוי מדהים ואי אפשר שלא לראות זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ספר למדונה

    ו אורי, 02/09/05 12:14

    מר בצרי, שמוליך שולל את ההמונים במיני כשפים ואלילים, מתגלה כעת גם כבעל קהות חושים ורמה מוסרית נמוכה.
    הוא למעשה מצטרף לכהנים איסמלמיסטים רדיקלים, שיסבירו את הצונאמי ושאר אסונות הטבע בעונש לאמריקאים.

    הגב לתגובה זו

    • יא טמבל!!!

      קתרינה, 02/09/05 13:28

      לא צריך להיות מקובל בשביל לראות
      איך ההשגחה העליונה ישתבח שמו
      ע ו ב ד ת ובגדול!!!
      עכשיו הם מדברים על הקפאת בניה
      בלחץ אמריקקאים כמכ''מ תראה
      איך אינשאללה ערים שלמות באמריקקה יהפכו לקרחונים! ואל
      תגיד שלא אמרתי אפילו שאני לא
      מקובל אלא מקופל....

      הגב לתגובה זו

      • ראינו את ''ההשגחה העליונה'' שלך

        איש, 03/09/05 01:44

        באושוויץ, במיידנק, בטרבלינקה, בדכאו, בסוביבור ובעוד כמה וכמה מקומות כאלה. ראינו את ''ההשגחה העליונה'' שלך מרסקת תינוקות וילדים קטנים לגזרים בפיגועים של מחבלים מתאבדים. ''השגחה עליונה''...אתם ושכמותכם צריכים השגחה רפואית.

        הגב לתגובה זו

        • עייו בספר ויקרא

          קתרינה, 03/09/05 21:01

          שם כתוב:''והיה באם תלכו עמי בקרי והלכתי אתכם בחמת קרי''
          ואידך זיל וגמור...

          הגב לתגובה זו

  • 82.

    קתרינה היא העונש של האמריקנים

    מוחמד הנביא, 02/09/05 11:46

    כי הם נגד המוסלמים - תקפו בעיראק ותומכים היהודים.
    כך יגידו המוסלמים אז מה ההבדל בין בצרי למוסלמים.
    הקוריאנים יאמרו כי בודהה העניש אותם כעונש על היותם אויבים.
    ההודים יאמרו: גאנש העניש אותם כי האמריקנים חיבלו בעיסקת הפלקון וכן הלאה וכן הלאה.
    אני מציע לרב בצרי ולחבר מרעיו שילכו ללמוד ג''ג ומטאורולוגיה ואח''כ ידברו שטויות...

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ל-1 צודק בכל מילה !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    משה, 02/09/05 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ומי ישלםעל זה? הרי הרב לוקח

    א, 02/09/05 11:28

    כסף על כל דבר חוכמה שיוצא מפיו.
    האם זה ירד מכספי הסיוע האמריקאים?

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    טמטום הרבנים

    אבי, 02/09/05 11:27

    6 מיליון יהודים נרצחו בשואה
    בגלל טמטומם של הרבנים היהודים

    הגב לתגובה זו

    • תפתח

      בחמת, 02/09/05 13:31

      ספר ויקרא כתוב שם :''והיה באם תלכו אתי בקרי והלכתי אתכם בחמת קרי'' למה להאשים את הרבנים?

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    אם באמת היה אלוהים..

    אורלי, 02/09/05 11:26

    אז אנשים כמו בצרי
    לא היו קיימים. ואל תספרו לי שאלוהים מנסה אותנו. זה לא ניסוי. זו טעייה וטעייה וטעייה עד אין סוף.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אלוהים היה עסוק בסעדו

    קפטיין אבו אמין, 02/09/05 10:55

    ולכן לא התפנה לבטל את רוע הגזרה וכך היה הגירוש מקטיף וכך היה גם ההוריקאן קטרינה.אם כל המבולבלים יפסיקו לזיין לקב''ה את המוח הוא יוכל להתפנות לדברים החשובים ואז ביבי ינצח במרכז הליכוד.אם תבלבלו לקב''ה את המוח זה לא יקרה ראו הוזהרתם

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    טוב הבן אדם חייב להתפרנס ממשהו (ל''ת)

    פרסי גאה, 02/09/05 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אין כמו היהדות

    יואב, 02/09/05 09:38

    דת סובלנית, מבינה לצרכיו ולסבלו של הזולת.

    האם לא ראוי לחשוב שוב על תרומתם של היהודים לאנטישמיות?

    הגב לתגובה זו

    • לא ראוי

      לא, 02/09/05 10:47

      לבדוק שוב את תרומתם של היהודים לאנטישמיות!!
      וכדאי שתלמד קצת היסטוריה לפני שאתה משחק אותה חכם:
      אפילו כשהיהודים התבוללו, השתלבו בגויים עד כדי כך שבקושי ידעו מי יהודי- בכל זאת היתה אנטישמיות ואפילו יותר גדולה מאשר כשהיהודים התבדלו מהגויים.
      אתה חושב שהסיבה לאנטישמיות היא היהדות? לא! הסיבה היא ''תורת הגזע''- העם היהודי הוא עם נחות, חלק מהשטן- לא משנה אם היהודי יתבולל אפילו- הוא עדיין ישאר כך.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    אז הוא אומר

    ירון, 02/09/05 09:36

    נו אז הוא אמר.
    הרב מרדכי אליהו לא אמר על ההתנתקות ''היה לא תהיה''.
    אז גם הוא אמר.
    על כך נאמר, ''הכלבים נובחים והשיירה עוברת''.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הרב הגאון דוד בצרי

    דורון, 02/09/05 09:33

    כבוד הרב בצרי
    אנ רוצה שתדע ישירות ללא חרושת שמועות, ומבלי ללכת רכיל ששמעתי במו אוזני מהרב בישוב שבו אני גר את הדברים הבאים (ואני מצטט מילה במילה):
    ''הרב המקובל דוד בצרי הוא העונש שלנו על כי התנגד ויצא נגד הפינוי, פינוי זה אינו נוגד את רצון האלוהים, עובדה שהוא בסוף צלח''.
    ועכשיו אליך כבוד הרב, יתכן ויש משהו בדבריו של הרב שלי ואתה העונש שלנו ?

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    דויד בצרי ישר לגיהנום

    מוטי חיפה, 02/09/05 09:19

    הלוואי ותאכל באש הגיהינום? מה אתה דוברו של הקב''ה, האים אתה דוברו, שם יש אסון נורא, רק בשל כל הקב''ה יקצר ימיך ולא תאריך ימים בע''ה, מנוול בשם השם.

    הגב לתגובה זו

    • כל המקלל (ל''ת)

      הקללה חוזרת עלו, 02/09/05 13:34

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    בינתיים האמריקאים מאכילים

    הוי בצרי בצרי, 02/09/05 06:16

    אותנו ודואגים לנו ומגינים עלינו תאז איפה הכרת הטוב שלך ?או שאולי לא הגעתבקבלה ובזוהר לפרק על הכרת הטוב ?תבדוק חביבי,תבדוק ושב תלמד עוד קצת קבלה.

    הגב לתגובה זו

    • מאכילים? אנחנו מפרנסים אותם !!

      חובה לקרוא !!!!, 02/09/05 09:38

      אתה יודע איזה אחוז מהתל''ג של ארה''ב הוא מכירת נשק?
      הם מוכרים לנו ואז גם המצרים לייבים לקנות וגם הסעודים וכן הלאה ואז מוציאים שוב שיפור ושוב כולם קונים.
      כמו מיקרוסופט .
      ואם לא אנחנו מי היה קונה פה מטוסים במאה מליון דולר כל אחד ?

      הם דואגים רק לעצמ והם לא חברים שלך,אל תבלבל!!!!

      הגב לתגובה זו

      • רוב הנשק הוא במסגרת המענקים

        שנורר ישראלי, 02/09/05 10:30

        תפסיקו להשמיץ את ארה''ב
        שלולא השנור שהיא מחלקת כאן לא היינו נותרים יום 1
        גם לא חלקי חילוף למטוסים ששנוררנו מהם ..

        ועוד אין סוף

        הגב לתגובה זו

      • אנחנו משלמים לאמריקאים הא ??? (ל''ת)

        איש בער לא יידע, 03/09/05 00:14

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    LILMOD VELADAAT TALMUD,KASHE

    AZ OSKIM B'VODU, 02/09/05 04:19

    B'TALMUD, BATZRI BATZORET, AZ GIBOR AL KABALA YAANI=VODU=HEVEL

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    INSTEAD OF BEING THERE

    DAVID, 02/09/05 03:58

    AS A RABI,HE SHOULD CARE FOR ANY HUMAN BEING,AMERICAN OR ISRAELI,JEW OR CHRISTIAN,BUT AS HE IS NOT A RABI,BUT A CHEAP LIAR I DON'T EXPECT HIM TO DO A HUMAN THING.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אלוהים של מי צודק יותר?

    אופיר, 02/09/05 03:36

    המקובל האידיוט טוען בשמו של האלוהים שזה עונש לאמריקאים על תמיכתם בהתנתקות.
    המוסלמים הקנאים טוענים שזה עונש מאלוהים על כיבוש עיראק.
    אז מי צודק?
    לדעתי כולכם מטומטמים.
    מי שמנסה לדעת את רצונו של אלוהים הוא כופר בעיקר.

    הגב לתגובה זו

    • fantastic! x

      prophet, 03/09/05 02:34

      fantastic response! you've got my vote! have a look at number 30, that's my response... tell me what you think

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    דוד בצרי הוא עונש על חינוך דתי

    שפוי, 02/09/05 00:12

    דוד בצרי הוא עונש לישראלים על החינוך הדתי שמשרד החינוך משבש באמצעותו את תפיסת העולם של אנשים כאשר הם גדלים.

    הגב לתגובה זו

    • אכן

      קתרינה, 03/09/05 21:15

      רואים את תוצאות החינוך החילוני
      והחולני:
      ילדים מכים הורים ותלמידים, מסתובבים עם סכינים ודוקרים כל חלקה טובה.
      התעללות מינית של הורים בילדיהם
      זנות ופריצות בכל פינה.
      פני הדור כפני הכלב, די להביט
      במגולחי הראש הצבעוניים עם העגילים
      והנזמים בכדי להקיא...
      תרבות אמריקקאית של סגידה לתאוות ,כסף ,אדם לאדם זאב,
      מסיבות לחילופי זוגות, מצעדי גאווה
      מדיפי ריח אידס.
      שכחתי משהוא? אם תבחן חינוך דתי תראה איך הם מתחנכים לכבוד אב
      ואם, לצניעות ולתעוב מכל תועבות הגויים.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    העניין לא פשוט

    אסף-חיים, 01/09/05 23:52

    מצד אחד קשה להאמין שמישהו יכול להבין מה הקב''ה חושב, ומהם עמדותיו.

    אבל מצד שני, בקבלה יש הרבה דברים עצומים, וצריך להבין אותם ולמה הם מתכוונים, ואולי באמת כתוב שם איך להסביר תופעות מסויימות.
    לא יודע-לא קראתי.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כל העולם תמך בהתנתקות, WTF?!?

    אזרח, 01/09/05 23:34

    הוא נראה חכם, עד שהוא פותח את הפה..

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מה הקשר ליהדות? (ל''ת)

    אלי, 01/09/05 23:29

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    i can not belive this

    ornit, 01/09/05 23:21

    ignoret! usa helped israel more than anyone else G-D needs tp unish arabs not american

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אז תמשיכו לנהות אחריו (ל''ת)

    מטמטם את כולם, 01/09/05 23:04

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    זה נכון קיבלתי מסר ואני חילוני (ל''ת)

    מדיום, 01/09/05 22:54

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    למה לפרסם את זה?

    מ, 01/09/05 22:53

    אתם גוררים לשון הרע אוטומטית!

    יש פה דתיים בכלל במערכת של יהדות??

    אני לא מבין את זה

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הרב בצרי ושלוחותיו בגולה

    נויה, 01/09/05 22:47

    נגד ארה''ב הוא יוצא, למה הוא לא יוצא נגד אחיינו שמתפקד כרב בית-כנסת בלוס-אנג'לס, ומרכז סביבו ישראליים רבים שבחרו לרדת מהארץ?
    שיטיף קודם כל לחזרה לארץ-ישראל ואחר-כך ידבר על האמריקאים!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ולמה אלוהים תמך בהתנתקות? (ל''ת)

    ובשואה?????????, 01/09/05 22:28

    הגב לתגובה זו

    • כי יש גם דברים רעים בעולם.

      תבין, 02/09/05 10:47

      צריך להבין את זה.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    ומה עם הדילוגים בתורה?

    סמי וסוסו, 01/09/05 22:27

    תוך כמה זמן עוד חכם דמי-קולו בדיעבד ימצא ''רמז'' לזה בדילוגים בתורה?

    נו, הציבור מחכה!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ואילו המוסלמים חושבים שזה

    קורא בכף הרגל, 01/09/05 22:25

    נקמתו של אללה על מה שבוש עולל לעם העיראקי.

    החברה האלה כל כך צפויים, שזה מדכא.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כל כך צפוי

    קורא בכפות הרגל, 01/09/05 22:22

    אין אפס, תמיד אפשר לסמוך על הציבור הזה שידעו לפרש את האסון התורן כרצונו של אל, כפוף להשקפת עולמם.
    מין הסתם, אנשי הדת המוסלמים בטוחים שזו נקמתו של אללה על מה שבוש חולל לעם העיראקי....

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    פעם ראשונה שבצרי מדבר נגד ההתנ (ל''ת)

    חסיד שוטה, 01/09/05 22:11

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אני לא יודע אם לצחוק או לבכות

    +, 01/09/05 22:08

    לצחוק-כי זה באמת מצחיק,ולבכות-בגלל שאני גר באותה מדינה עם מטורפים כאלה

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כנראה יאיר לפיד יכתוב עליו ש:

    ד.ח, 01/09/05 21:45

    בטח יאיר לפיד יכתוב כך: 'מה קשור הילד הקטן באמריקה שנשאר ללא הורים בגלל שראש ממשלתו תמך בהסכם קטן במזרח תיכון שבקושי מישהו מכיר...
    מדובר בתופעה פרימיטיבית, הדתיים לקחו לעצמם את הדת ורוצים בלעדיות עליה, אני הייתי אומר לרב הזה שיטפל בעצמו ויבדוק אם הוא לא צריך אבחון'
    (יאיר לפיד)

    הגב לתגובה זו

    • מי זה יאיר לפיד?

      קתרינה, 03/09/05 21:19

      בנו של החזיר המאוס והאנטישמי,
      ולמה אתה חושב שזה מענין אותי מה הוא יכתוב?

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    Borey Olam

    Moshe, 01/09/05 21:31

    I was surprised that wate I was thinking all along made it to the maariv pages.

    It's imposiable not to see something of a message to G W Bush hew most probably presured Israel to put jews in out of there own homes.
    Unfortunatly the USA will fail in achiving there goals in the Middle East , but the US is not smart enough to see it.
    If the US would ask me whate they sould do I would tell them to get the fu** out of the M. E. and let them fight it out them selfs

    הגב לתגובה זו

    • Are you insane?

      Velvel, 01/09/05 22:16

      Are you really crazy?

      Do you –or anybody else- know why things happen?
      Maybe getting kicked out of Gush Katif was a punishment for living there?
      You have *no* idea why god does or does not do anything. If you think you have an explanation for how and why god does thing you’d better start explaining other things like the Shoah and other things.

      הגב לתגובה זו

      • Velvele, the SHOAH we know (ל''ת)

        read thTochacha, 02/09/05 05:56

        הגב לתגובה זו

      • listen to the prophet

        the prophet, 03/09/05 14:16

        to both the responses above: god doesn't exist! i know - i've asked him

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    אז למה הסופה לא פגעה בבוש? (ל''ת)

    ובשאר אויבינו, 01/09/05 20:45

    הגב לתגובה זו

    • הסופה פגעה בבוש ועוד איך ...

      עדן, 02/09/05 11:40

      זה הסטירה הכי כואבת שה' נתן לו

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    STOP PLAYING GO-D (ל''ת)

    Mike, 01/09/05 20:33

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה התרומה של ''רבנים'' מסוגו של

    בצרי, 01/09/05 20:20

    ומרדכי אליהו, שטען לפני כשנה , כי הצונאמי באסיה היו ''תגמול'' אלוהי
    לכוונה [אז] לפנות את ההתנחלויות ברצועת עזה.

    אחר כך אל תתפלאו שייתגברו בעולם תגובות אנטישמיות .

    זה אותו ''רב'' שגירש רוחות ''דיבוק'' מן המתחזה מדימונה.


    הגב לתגובה זו

  • 47.

    המקובל צריך מכשיר שמיעה

    הסיבה להוריקן, 01/09/05 19:47

    הרב כבר לא שומע טוב את המסרים של אלוקים.
    הסיבה האמיתית היא שהועלו מחירי מסטיק בזוקה ב 20 אגורות והאמריקאים שתקו (ואולי אפילו תמכו בהחבא).

    העונש על גוש קטיף היה במינסוטה בשבוע שעבר כאשר אמריקאי בשם ג'ון הארי ביקש להגדיל במקדונלד ובמקום זה הקטינו לו.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    התנתקות

    אור, 01/09/05 19:43

    אחרי קריאת אימרי השפר של הגאון בצרי ובהמשך למומנטום צריך מיד להמשיך בהתנתקות ולהקים שתי מדינות לשלושה עמים.האחת לחופשיים בשטח ישראל של 67 ואחת לדתיים ולפלסטינאים בשטחים המוחזקים.נראה את הדוסלח מחזיקים שם מעמד עם עזרת השם ובלי החופשיים.

    הגב לתגובה זו

    • התנתקות ממה?????

      לב לבייב, 01/09/05 21:17

      איזה זכות תביעה יש על אדמת ישראל בכל שטח נתון..ללא זכות
      שבאה מתוקף תורת-ישראל?
      ולכן אין אפשרות לשום מגזר להתנתק מתורת ישראל ..ולחיות על האדמה הזו.....בזכות..
      דרך אגב ! כשנורר ישראלי עלוב שחי משנור של כמה עשרות מטוסי קרב מארה''ב וסיוע צבאי ואזרחי
      קבוע הייתי מצפה קצת יותר ענווה
      כראוי לדל-גאה...עלוב ושנורר..
      נראה אותך יום ללא חלקי חילוף..




      הגב לתגובה זו

      • חייבים ליקרוא...ימנים ושמאלנים

        ברוך, 01/09/05 22:46

        אין דבר יותר פתטי מאשר יהודי שמתבייש מיהדותו... אפילו הגויים מבזים אותו... והכי הכי מצחיק זה, שהוא חושב שבכך הוא יהיה מוערך בעיניהם... גם אני פעם חשבתי שיהדות זה דבר אנאכרוניסטי בלשון המעטה אבל נוכחתי שחשיבה זו נבעה מבורות וחוסר ידע.... ולדוגמא: אם תגידו למשהו ש- 01 + 10 = 3 הוא יצחק עליכם ויחשוב שאתם עמרצים, אבל אם תסבירו לו את השיטה הבינרית אז הסיפור יהיה שונה...כשחשבתי כך על היהדות פשוט היה חסר לי ידע....וזה מה שקורה לחלק מהעם....זה אולי נשמע מתנשא אבל זאת האמת, ומי שהאמת היא נר לרגליו יבין זאת.

        הגב לתגובה זו

    • טעות בידך

      קתרינה, 03/09/05 21:28

      ביהודה תקום ממלכת המלך המשיח,
      באזור השפלים שבשפלה (גבו' 67)
      יפלו יהודים חלל ע''י הערבים בהם נתתם אמון עיוור, אז תתחילו לזעוק לה' ולמשיח שיושיע אתכם!!!
      לא תהיה לכם ברירה תחזרו בתשובה מתוך אימה!!!!
      להתראות בבית הכנסת.
      נביא זעם

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    יורק על המקובלות שלו

    דור, 01/09/05 19:01

    אם הוא מקובל בתורה, אז לא פלא שאלו פני הדת.
    לאף אחד אין זכות להתיימר להבין מה ה' רוצה ומה ה' חושב. ולנסות לחרטט שטויות כדי להציל כבוד אבוד לא רק שזה מגוחך זה עלוב.
    מה יגיד הגאון אם נספר לו בשקט בשקט שסופות מסוג קתרינה תוקפות את ארה''ב הרבה לפני ההתנתקות המטופשת? אומנם זה תקף עד עכשיו רק בפלורידה, אבל למה שזה יפריע לו להמציא סיפורים ולחיות בעולם ההזייה שלו.
    ומה אם נגלה לו כי גם ביפן עומדים לחטוף סופה שכזו, האם יאמר כבוד הרב הגאון כי זוהי מידה כנגד מידה על כל אותם זרים יפנים המתהלכים בקרבנו שלא מחאו כנגד ההתנתקות?
    ההתנתקות שאני מציע זה להתנתק מכל מיני מקובלי קמעות כמו מר בצרי שחושב שהוא הסגן של אלוהים ולכן מרגיש צורך לספר שטויות בשמו.
    תתנקו מהם, והדת היהודית תראה שונה לגמרי.

    הגב לתגובה זו

    • כל היורק (ל''ת)

      היריקה חוזר עלו, 02/09/05 13:37

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    נפלאו מעשי השם

    מיכאל, 01/09/05 18:54

    מה נפלאו מעשיך.בראת יצורים כמו קרציה וכינה אז למה לנו מלאכי עליון להביע תמיהה על שבראת בעל חיים כמו בצרי.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מתיימרים לדעת את רצון האל...!!

    אדי, 01/09/05 18:30

    וכאשר נכשלים בנסיונם לחזות את העתיד, מנסים להציל את כבודם האבוד בפרשנות של העבר....

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לחץ ארה''ב

    יוסי, 01/09/05 18:22

    מה המקור כל פעם שאומרים לחץ של ארה''ב ?
    בארץ זה בא מהעתון?!
    בארה''ב בכירי ממשל שהתראיינו אמרו :
    אנחנו לא שמים לחץ על ישראל!
    לסיכום: בכל אופן לדעתי, בוש אמר ברעיון בתקשרת בארץ ארה''ב בעד ההתנתקות. אולי כאן הרמז, רק שלא אומרים זאת במפורש.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אם כבר זה בגלל זיהום האויר

    שפוי מלחמה, 01/09/05 17:45

    והתנגדות בוש ל''אמנת קיוטו'' להפחתת גזי החממה. זה גורם להתחממות כדור הארץ שבין השאר מתבטאת בהתחממות האוקיאנוס האטלנטי והים הקריבי, שבגללה ההוריקן היה כל כך חזק.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כוחו של האל מוגבל ?

    שי, 01/09/05 17:25

    מדוע אלוהים לא מנע את ההתנתקות פשוט ?!?!?!
    אני מעריך של''מקובל'' יש תשובה גם על זה...מעניין רק שבדור של ה''מקובלים'' הפכנו מאור לגויים, לעם שמתעסק עם שאלות הרות גורל ועמוקות מים: האם מותר לחטט באף בשבת וכולא. לא פלא שאם בכלל יש אלוהים הוא בוודאי לא רוצה להיות משוייך לעובדי אלילים כמו ה''מקובל'' בצרי

    הגב לתגובה זו

    • רבנים שמתערבים בפוליטיקה...

      אדי, 02/09/05 02:30

      מוצאים עצמם עוסקים בזבל...
      זה תפקידה של הפוליטיקה, אז מדוע אתם דוחפים את האף???

      הגב לתגובה זו

    • פשוט כי אלוהים תומך בהתנתקות

      יעקב כהן, 03/09/05 02:52

      אני לא מבין זה כל כך פשוט איך הדתיים הלאומיים עוד לא תפסו את זה. נסתרות דרכי האלוהים!

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הבדל בין בחירה לכוח עליון

    יעקב, 01/09/05 17:11

    הקב''ה שולט בעולם הזה אבל לנו יש גם בחירה חופשית- ההתנתקות הייתה מעשה מרושע שנעשה בבחירה חופשית- כי הקב''ה נותן אפשרות לאנשים לעשות רע- ובסוף הם יענשו. סופת ההוריקן שהרסה את ניו-אורלינס היא כוח עליון שבהחלט ניתן לראות בו כעונש של מידה כנגד מידה על תמיכת האמריקאים בהתנתקות. בנוסף אין מה להשוות הוריקן שעשה נזק עצום, אבל רובו ככולו כלכלי, לבין השואה שנספו בה מיליונים.

    הגב לתגובה זו

    • תשמע

      אתה רדוד, 01/09/05 21:24

      איך הגעת לשואה? באמת ובתמים נראה לך שקתרינה זה עונש? אז למה היה צונאמי? במה הם תמכו? רדוד. פשוט רדוד ומטופש.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מי יותר טיפש?

    איש פשוט, 01/09/05 17:10

    האבא או הבן ? דוד או יצחק? . עלאק רבנים. טמבלים.

    הגב לתגובה זו

    • בדבר אחד אין ספק

      עופר, 01/09/05 19:55

      הקב''ה נקט ''מידה כנגד מידה'' והעניש את האב בבנו ואת הבן באב שכזה

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    חכמים היזהרו בדבריכם... (ל''ת)

    המטיף, 01/09/05 16:57

    הגב לתגובה זו

    • חכמים????הגזמת חביבי (ל''ת)

      ענת, 01/09/05 20:40

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    הנה הסיבה להוריקן בארה''ב

    רברבן מקובלבל, 01/09/05 16:53

    אז ככה.....
    לכולם ידוע שחלק גדול מהכספים של מועצת יש''ע ומתנגדי ההתנתקות הגיע מתורמים באמריקה.
    כנראה האל החליט להעניש את האמריקאים על מימון המתנגדים ושלח להם הוריקן על מנת להענישם.
    בדיוק כמו שהוא עזר לכוחות הבטחון לבצע את הפינוי באופן חד וחלק ובדיוק כמו שהוא מנע ממאות אלפי (אם נאמין לכמה טוקבקים פה, אז מיליונים) המתנגדים להגיע לרצועת עזה ולהפריע לפינוי.
    אנו צריכים להודות לאל על מעשיו ולהתפלל שימשיך לעשות לנו ניסים.
    אל תשכחו שיש עוד הרבה התנחלויות שנצטרך לפנות בדור הזה, וללא עזרתו זה יהיה קשה ומסוכן.

    הגב לתגובה זו

    • Silly, Olam keminhago noheg (ל''ת)

      V'haK'B''h yufra, 01/09/05 17:34

      הגב לתגובה זו

    • המשך בדרכך ותזכה במקובלות...!! (ל''ת)

      אדי, 01/09/05 18:32

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אם יש אלוהים

    מורן, 01/09/05 16:53

    שיקח מאיתנו את הטמבל הזה

    הגב לתגובה זו

    • מורן-זהו,שאין אלוהים

      לא מאמין, 01/09/05 17:06

      ואם יש-הוא ממש לא מציאה...

      הגב לתגובה זו

      • מנוול רשע שכמוך, איך תעז?????? (ל''ת)

        בר, 01/09/05 20:48

        הגב לתגובה זו

      • With Jews like u I now (ל''ת)

        understand why, 02/09/05 06:00

        הגב לתגובה זו

      • You must be (ל''ת)

        Dafuk, 09/09/05 06:55

        הגב לתגובה זו

    • After these Biblical proportio

      you still doubt, 01/09/05 17:36

      kuley hay ve'ilu

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מידה כנגד מידה

    שלומי, 01/09/05 16:37

    לא ייתכן שמישהו יפגע בארץ ישראל ייגרש משפחות מביתם יחריב בתי כנסיות ומדרשות יחלל קברים וימסור שטחים לאויבים וישאר נקי הקב''ה יישלם לכל איש כמעשיו גם אם משפחת הפשע לא נענשה ע''י שלטון החוק (אם יש דבר כזה) מהעונש בידיי שמים לא יצאו נקיים

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מידה כנגד מידה

    שלומי, 01/09/05 16:30

    כל מי שפגע בארץ ישראל ומסר אותה לאויבנו

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ופנוי גוש קטיף הוא עונש למתנחל

    חכם באותה מידה, 01/09/05 16:16

    ופנוי גוש קטיף הוא עונש אלוקי למתנחלים ותומכיהם על התנגדותם להתנתקות -
    נשמע הגיוני לא ? ?

    הגב לתגובה זו

    • תפלות לשלום המדינה ורשעיהחבל''ז

      עדן, 01/09/05 18:43

      אנשי ההתנחליות ובכלל הדתיים הציוניים היו צריכים מזמן להתעורר
      מהחנופה שלהם לשלטונות הציוניים
      מחילול שם שמים פעם אחר פעם.בהשתתפות שלהם עם הממשלות כאשר החלטות גורליות לשמירת עם ישראל נעשו כגון מיהו יהודי וכן גם לצערינו תוכנית ההתנתקות.
      כאשר יכלו לבלום את הצרה ע''י ציות מוחלט לנשיא ישראל האמיתי,קדוש עליון ,צדיק הדור ,הרבי מליובאביטש.
      ובעז''ה כאשר הם יחזרו בתשובה מרעיון ה''אתחלתא דגאולה'' ראשית צמיחת גאולתינו. אף אחד לא יוכל לעמוד מולם והם ינצחו בגדול.......

      הגב לתגובה זו

      • והחרדים לא נענשו על מעשיהם?

        הנתנייתי, 01/09/05 19:10

        אם תרצה אכין את הרשימה כולל השמדת הקהילות בשואה עקב ההתעקשות החרדית להתנגד לציונות

        הגב לתגובה זו

    • גם בוקס שאתן לך זה עונש משמים? (ל''ת)

      יהושע לקס, 02/09/05 11:38

      הגב לתגובה זו

      • יהושע, איזו חדות

        סיזיפוס, 02/09/05 17:42

        טיעונים מבריקים, ברורים, מפורטים. איזה עילוי. כל מילה, פנינה. פשוט למסגר וליתלות על הקיר. איש עדין הומאני, יהודי טוב.

        עכשיו, מה תגיד כאשר תצתרך לתת את הדין מול בורא עולם על כך שהתימרת להיות שליח השם עלה אדמות?

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    דברי אמת

    משה, 01/09/05 16:06

    ןלכל השוטים שהגיבו באופן שלילי- איחולי החלמה..

    הגב לתגובה זו

    • למה אלוהים תמך בהתנתקות???? (ל''ת)

      תענה לי!!!!!!!!, 01/09/05 22:29

      הגב לתגובה זו

      • תזדהה ותגיד איפה אתה גר

        יהושע לקס, 02/09/05 11:34

        אני אבוא אליך אגרש אותך מהבית ואחריב אותו . אחר-כך תשאל את האלוקים למה הוא עשה לך את זה. בטוח תקבל תשובה לשאלתך.

        הגב לתגובה זו

        • טיעונים ''מבריקים''-ממש מפולפל

          הנתנייתי, 03/09/05 12:45

          תגיד איפה מלמדים אותכם לוגיקה ?
          בוא נתערב שאתה ילד ישיבה בכתה ח' או ט' לכל היותר

          הגב לתגובה זו

    • יצירי כפיי טובעים בים

      נחש מי, 02/09/05 17:06

      ואתם אומרים שירה????

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    listen to the prophet

    pro-phet, 01/09/05 16:05

    judaism, islam, christianity, same shit, different name. coward, blind, brainwashed people who will destroy this planet with their so called knowledge and so called wisdom. adolf hitler once said: 'those who want to live - let them fight, and those who do not want to fight - do not deserve to live.' what's the difference? there is no difference. see you in hell. listen to the prophet

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ומה העונש על טיפשות? (ל''ת)

    הרב חיים, 01/09/05 16:02

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ?this is a rabbi

    sarah, 01/09/05 15:47

    metoumtam

    הגב לתגובה זו

    • HOW WOULD YOU KNOW?? (ל''ת)

      ., 01/09/05 17:31

      הגב לתגובה זו

    • to Sarah

      roni, 01/09/05 17:55

      Is this your best?
      you're so clever it's scary

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    די מספיק עם נבואות הזעם!

    איתמר, 01/09/05 15:23

    לא הספיק לכם ה''היה לא תהיה''...אולי יספר לנו הרב בצרי למה קרתה השואה ולמה מתה הילדה בת ה-4 של השכנים שלי , אם יש לו תקשורת כ''כ טובה עם למעלה?
    מספיק עם מחשבי קיצים ויודעי חשבונות המקום

    הגב לתגובה זו

    • כתוב ביקרא:

      מורה נבוכים, 01/09/05 16:28

      והיה באם תלכו עימי בקרי והלכתי עמכם בחמת קרי
      ואידך זיל וגמור.

      הגב לתגובה זו

      • בקיצור תירוצים לכל דבר.

        שושה141, 01/09/05 20:54

        אם קורה משהו טוב - זה בזכות האל. אם קורה משהו רע - זה לא בגלל שאין אלוהים או שהוא עושה דברים רעים אלא בגלל שהעם לא ראוי לדבר טוב או שזה עונש כדי ללמדו להטיב דרכיו.
        עד כמה אפשר למצוא תרוצים לכסות על הסו קולד אל?
        כמה רע צריך להיות כדי שתבינו?
        האם רק כשמישהו יתפוס לכם את הילד התינוק שלכם, ויחתוך אותו לחתיכות מול עיניכם, תבינו שלא יכול להיות שיש אל שמאפשר דבר כזה?
        אה שכחתי, זה כבר קרה לפני 60 שנה.

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    ומה העונש האלוהי לנוכלים כמוך? (ל''ת)

    אבי ישראל, 01/09/05 15:15

    הגב לתגובה זו

    • האם

      ת.ח, 01/09/05 16:31

      ידוע לך מה העונש למבזה תלמיד
      חכם ועוד מקובל? מציע לך לברר
      לפני שאתה מקיש את נפיחותיך על המקלדת.

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא תלמיד חכם ולא נעליים!

        ירון, 01/09/05 21:27

        בצרי הזה הוא נוכל מטומטם שנוסע בטח במרצדס ו''חצרו'' מפוצצת מהכסף שהוא עושה על גב התמימים והנדכאים המתדפקים על דלתותיו.

        מדבר בגרונו של אלוהים, אלק..

        אפשר ורצוי לבזות אותו עד שיאמר: אשמתי, העוותי, חטאתי! הייתי מת שמישהו ייתן הפניה של דבריו לכמה שיותר אמריקאים - שהם ידרשו התנצלות רשמית מישראל. אולי אז הפרחחיאדה הזאת תתחיל להיגמר.

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    לפי ההגיון הזה..

    שושה141, 01/09/05 15:11

    השואה היתה עונש ליהודים על אי קיום מצוות?
    הפיגועים הם עונש לתינוקות שנרצחים על ... בכי בלילה?

    הגב לתגובה זו

    • תשובה

      צ'ונאמי, 01/09/05 16:33

      תמצאי בתשובה לתגובה 27.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    המקובל הגאון דוד בצרי

    עודד, 01/09/05 14:45

    ואידך זיל גמור...

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    'מידה כנגד מידה' - כנגד כולם

    יהושע לקס, 01/09/05 14:20

    מידה כנגד מידה זו מידה הנמדדת כלפי כל יציר נברא בעל בחירה. על כן לא ימלטו ממידת גמול זו כל מבצעי החורבן. צריכים כל המשתתפים בהחרבת גוש קטיף וישובי צפון השומרון לדאוג מכך ששופט כל ארץ יעשה איתם משפט ויגמול להם חורבן מידה כנגד מידה על מעשיהם. צריך לאחל להם שיקבלו באהבה את הדין או שיעשו תשובה מכפרת על כל שלביה: וידוי, חרטה וקבלה לעתיד שלא לחזור חס וחלילה על הפשע הנורא הזה. כדאי לעורר על כך באופן מיוחד כי מעשה החורבן הזה בניגוד לעוולות אחרות -הנעשות בגלל כניעה רגעית ליצר או הוראת היתר מקומית של מאן דהו- מעשה חורבן זה נעשה בהוראת היתר לאומית ולכן כנראה יהיו רבים שיתפסו לכך ולא יודו על חטאתם. כל השותפים לעוול הזה מראשי השילטון ועד אחרון החיילים. מנשיא המדינה שסמך ידו על המעשה וניסה להסות כל ביקורת כלפי המעשה ועד אחרון האזרחים שעמדו מנגד ראוי שיעשו חשבון נפש אמיתי ותשובה והלואי ולא יוסיפו חטא על פשע בהחזקת וקידוש מעשה העוול.

    הגב לתגובה זו

    • מידה כנגד מידה?!

      דני, 01/09/05 15:41

      מה עם כל הדתיים שמבזים את הדת? כל המתפרעים ושופכי החומצה שחיללו את שם ה'? האם גם להם מגיע עונש של מידה כנגד מידה?

      הגב לתגובה זו

      • גם ''עלילת החומצה'' - תועבה

        יהושע לקס, 02/09/05 09:40

        תקבלו או לא תקבלו את פירושי הרב בצרי למעשי האל - עיקרון השכר והעונש ישאר. לא הרב בצרי המציא אותו. ואף אחד לא ימלט ממתן דין וחשבון על מעשיו גם לא הצדיקים הגדולים. ומי שרוצה כמוך להמשיך ולדבוק בשקריו ובתועבותיו ובשינאה המפכה עלילות שוא מפיך - תמשיך בדרכך ותתברך בלבבך לאמר שלום יהיה לך למען ספות חטאת על חטאת.
        ודרך אגב יש לי סיפור בשבילך. פעם אחת בעל מכה כעס מאד על אישתו ,כי לאחר שהיכה אותה וזרק אותה לרחוב העיזה החצופה לשפוך עליו חזרה את החומר שהוא שפך עליה ועוד קראה לו נאצי. איזו חצופה!

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    הנה הנוסחא לדת היהודית:

    שפוי לא כפוי, 01/09/05 14:10

    אם קרה משהו טוב, אלוהים אוהב אותנו, תפילותינו נענו.

    אם קרה משהו רע, אלוהים מעניש אותנו על חטאינו.

    אם קרה משהו טוב לגויים, הנ''ל רחום וחנון לכל אדם, או שהם אוהבי ישראל.

    אם קורה משהו רע לגויים, הנ''ל מעניש אותם (על חטאיהם, על היותם גויים, וכיו''ב).

    ואם גויים העלו יהודים, על נשיהם וטפם על רכבות, ריכזו אותם במחנות, ושחטו אותם?

    ממממ....ובכן, אנחנו לא מספיק מפותחים בשביל להבין את כוונותיו של הנ''ל, בואו נתעסק בדברים חשובים באמת, כמו איזה בד''ץ מכשיר עופות כהלכה...

    הגב לתגובה זו

    • הנה עוד נוסחא לכאילו יהדות

      אלי, 01/09/05 15:54

      אם קורה אסון שיכול להתאים לאג'נדה הדתית שלנו - זה עונש מאלוהים.

      אם קורה אסון שלא יכול להתאים בשום אופן לאג'נדה הדתית שלנו - ''נפלאות הן דרכי האל''.

      הגב לתגובה זו

      • With atheists like you, all

        puraniyut are, 02/09/05 05:17

        it is a wake up call, before you lose ALL of Israel, and all your mind.
        If you still think the Plishtim alecha gave up their intentions of throwing you to the sea for a drink, think again

        הגב לתגובה זו

    • אתה

      sorry, 01/09/05 16:26

      לא שפוי אלא כפויייייייייה
      מאחל לך יסורים עד שתזעק לבורא עולם שיציל אותך,
      יש הרבה אומללים כמוך
      ברחמים רבים... ואיחולי רפואה שלמה מה מה מה עשית? טומטומוני.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אתם מפרסמים רק תגובות אוהדות? (ל''ת)

    חילוני שפוי, 01/09/05 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נשמע הגיוני גם מבחינת העיתוי

    דורון, 01/09/05 14:01

    וגם המציאות.

    כולם מסכימים ששרון אולץ לעשות את צעדיו כתוצאה מכניעה ללחץ הבינלאומי

    הגב לתגובה זו

    • לא כולם מסכימים

      לוי, 01/09/05 17:30

      כל ההאשמות של ארה''ב הם שקר וכזב. תוכנית ההתנתקות היא המצאה של שרון, ולארה''ב ''לא היתה ברירה'' אלא להסכים לכך כדי שלא יצטיירו כ''ימניים פנאטים''. אולם היוזמה בהחלט שייכת לחלמאיים שלנו.

      הגב לתגובה זו

      • Not so fast my friend

        Sharons Idea, 02/09/05 05:27

        to give it to them, even before they sit down to the round table, on the prepostion, that the PLISHTIM ALECHA SHARON will show goodwill in return. When my palm will grow hair, only then it will happen

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    והאומלל הזה הוא רב...

    חילוני שפוי, 01/09/05 13:59

    אחרי זה אנשים מתפלאים כששונאים דתיים ויש אנטישמיות בעולם..

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    Primitivi amiti!!! (ל''ת)

    Jack, 01/09/05 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כבוד הרב הם החריבו 20 יישובים

    מלי, 01/09/05 13:56

    זאת אומרת שעדיין לא נגמר העונש שלהם כי רק עיר אחת ניזוקה בינתיים.

    הגב לתגובה זו

    • Halo tov lach measaara Ayarim

      veod yado, 02/09/05 05:20

      Why don't yoiu all wait and see, what more happenings of Biblical proportions are in the wings, then we will talk.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    השגריר...

    דני, 01/09/05 13:55

    הרב בצרי הוא שגריר של אלוהים בארץ. כמו שאר הרבנים שחושבים שהם יודעים הכי טוב מה אלוהים עושה...

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שטויות!

    מנחם, 01/09/05 13:55

    אחרי דברי ההבל ששמענו מרבנים שונים ובהחלט משונים על התנתקות שלא תבוא, באה ההבל של העונש על התמיכה בהתנתקות. מה הלאה? כבשיו של ראש הממשלה יולידו עכברים? הקב''ה יצילנו מרבנים האלה!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    רב שהוא בור

    אלמוני, 01/09/05 13:52

    מה שידוע לכל יהודי,שנפלאות דרכי השם,לא ידוע לרב הנכבד? אף אחד לא יכול לדעת מה נקבע למעלה ואין שכר ועונש בצורה כ''כ ברורה. זה מזכיר את יצחק פרץ מש''ס,שאחרי אסון הבונים אמר כי האסון בא כי לא לכל עם ישראל יש מזוזות בבית. חכמים{או לא חכמים},הזהרו בדבריכם. יש יותר מדי טפשים שיאמינו לכם!

    הגב לתגובה זו

    • You don't exactly have to be a

      Rav to see and, 02/09/05 05:30

      As the saying goes: Time will tell. Indeed the timing tells it all.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    Sorry for the Rabi

    Me, 01/09/05 13:48

    It said Ciyag Lachocma shtika''''

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שאלוהים ישמרנו מרבנים כאלה!!! (ל''ת)

    משה, 01/09/05 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יוד חוזה-הוזה היודע הכל

    חיים, 01/09/05 13:47

    עוד רב ספרדי מאסכולת המאמבו-ג'אמבו שיש לו קו ישיר לבורא עולם.
    אני יהודי מאמין ושומר-מצוות באופן מלא, למדתי 7 שנים בישיבה, ואני לא סובל את הטיפוסים האלה הטוענים שהם יודעים סיבות לפועלו של בורא-עולם.
    ארה''ב היא מדינה שדיניה צדק, על המטבע שלה מודפס ''באלוקים מבטחנו'', בלעדיה מצב המדינה היתה גרועה בהרבה ממה שהיא כיום, ומקומם אותי שילעג להם בשעת צרתם אחד מאסכולת ''הלא לא תהיה'' שמלפני גוש קטיף. ובכלל, אם זה העונש של ארה''ב, איזה עונש בדרך למדינת ישראל בגין אותה עבירה?

    בצרי, עשה מעשי צדקה ועזרה לנזקקים, ותן לבורא עולם לנהל את עולמו ללא תוספת הפרשנות והיח''צנות הפרימיטיביות שלך ...

    הגב לתגובה זו

    • מממממ...

      עם-ריקאי, 01/09/05 15:46

      אז למה שלא תתעופף חזרה לעם ריק
      זה ולא תבלבל לנו ת'שכל עם האמירות הגיזעניות
      you stupied american
      תה תוקף אותו בגלל שהוא ספרדי?
      הם שמים בכיס אלף אמריקאים רפורמיים שכמוך , אז כמו שאמרתי: עוף לאמריקקה תמצא לך שיקסה
      תתחתן בעזרת כמר ורק שלא תבלבל
      לנו ת'מוח יותר קפיש?

      הגב לתגובה זו

      • חחח טליבאני טיפש

        מורן, 01/09/05 16:49

        לך תתפוצץ במקום סוען גויים יא קנאי, אין הבדל בינך לבין החבר'ה מהטליבאן, למרות שאני בטוח שאתה חושב שהמרחק הוא עצום

        הגב לתגובה זו

        • למורן

          עם-ריקאי, 01/09/05 20:52

          למד לכתוב עברית לפני שאתה מפיח
          תגובות קפיש?

          הגב לתגובה זו

  • 10.

    האין זה נכון.....

    הדיוט, 01/09/05 13:41

    כי בגלל שנאת חינם חרבה ירושלים ?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    איזה כייף להיות יהודי

    איזו חוכמה, 01/09/05 13:38

    ממש כמו בלונדינית!
    להנות מהחיים, לחשוב שאתה הכי יפה ,הכי חכם והכי צודק!
    אין שכל אין דאגות - יופי ,הרב דוד בצרי - בלונדינית!

    אם אלוהים כזה גדול - לא היה קל יותר למנוע את ההתנתקות עם הוריקן על תל אביב וירושליים?
    או פשוט דום לב למקבליי ההחלטות?

    ככה זה כשאתה בלונדינית אתה רוצה רק אמריקה!!!

    הגב לתגובה זו

    • חזק-אהבתי! (ל''ת)

      יואב, 01/09/05 16:44

      הגב לתגובה זו

    • חח תגובה חמודה (ל''ת)

      דן, 01/09/05 16:45

      הגב לתגובה זו

    • אכן

      מדביר תל-ביב, 01/09/05 16:46

      שכנעת אותי שתל ביב שספגה 39
      קסאמים ונצלה בגלל ניסי הבורא, מאוכלסת בכפויי טובה.
      אז הזהר בדבריך לז שפתיים שכמוך
      לבל תביא בנפיחותיך הטמאות איזה
      צ'ונאמי חלילה על תל-ביב.

      הגב לתגובה זו

      • To the tell Biyuv

        How stupid can, 02/09/05 05:35

        You do sound as an excellent Sar Hapnim, why don't you fax your resume over lema''ala.

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    הרב בצרי צודק-גם השואה היתה

    הרב חיים רשקס, 01/09/05 13:37

    עונש לעם ישראל בגלל ריבוי החטאים ונישואי התערובת
    ידוע ששום יהודי שבביתו היתה מזוזה כשרה לא נפגע

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה רב

      אני צנצנת, 01/09/05 15:38

      אף יהודי בעל מזוזה כשרה לא נפגע בשואה?


      אז איך פתאום לבשו מתנגדי ההתנתקות טלאי כתום.

      הזדהות עם החילונים המתייונים שניספו בשואה?

      הגב לתגובה זו

      • לחמשת המגיבים שמעלי

        ציני, 01/09/05 19:50

        אתם חבורה של דבילים שלא יכולים להריח סרקסטיות מקילומטרים.
        לכו תקימו לכם האחזות בחלם

        הגב לתגובה זו

        • סארקאזם ?

          ציניצנת, 02/09/05 03:18

          במקום שהסארקאזם והסמארקאזם
          משמשים בעירבוביה,

          לך תדע מה זה חלם ומה זה בצרי.

          הגב לתגובה זו

    • אני מזמין אותך ללמוד הסטוריה

      יוני, 01/09/05 15:38

      מחדש ולראות כמה רבנים נהרגו בשואה תפסיקו לעוות את ההסטוריה עם דמגוגיה זולה

      הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שזה היה בצחוק.

      מה?, 01/09/05 15:55

      קשה לי להאמין שאתה רציני.
      כל משפחתי החרדית נספת בשואה, אני לא מפקפק ולו בקצת בכשרותם, ובמידת השמירה שלהם על המצוות, כולל מזוזה.

      הגב לתגובה זו

      • זה הרי ברור שהיא לא היתה

        דור, 01/09/05 19:09

        יהודית מספיק.
        אם ביהודית הוא התכוון למשפחה שאין לה מזוזה, לא שומרת מצוות, לא עשתה ברית לזכריה, ובכלל יש להם שיער בלונדיני, עיניים כחולות, גוף שרירי ומפותח, הם פרי הרבעה ומאמינים בישו- רק ככה הם יכלו היו להנצל מהשואה.
        אם הטמבל שכתב את ההודעה הראשית הוא רב, אני הסגן של אלוהים.
        כמה טיפשות ורשעות יכולה להיות אצל אנשים.

        הגב לתגובה זו

    • מי מכר לך את הלוקשן המעוות הזה

      מ., 01/09/05 15:56

      ''ידוע ששום יהודי שבביתו היתה מזוזה כשרה לא נפגע'':

      האם רצית לומר שכל גדולי ישראל, ארזי הלבנון, אדמו''רים קדושים וכו' לא היתה להם מזוזה כשרה בבית???!!!

      אם תמשיך בקו הזה אתה תהיה צדוקי. אין תשובות על כל דבר וזהו האתגר של יהודי מאמין. ''הנסתרות לה' אלוקינו''

      הגב לתגובה זו

    • ספר את זה לסבי,רבה של וורשה

      הרבי מנהלל, 01/09/05 16:06

      שנרצח ע''י הנאצים.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק!!!

      דוד, 01/09/05 19:18

      שואה התקיימה רק היכן שהיו חטאים.שים לב שלא היתה שואה בהודו,למשל,ששם יש כמות נכבדת של יהודים דתיים.

      הגב לתגובה זו

    • אוי באמת, כמה פרימיטיבי...

      עופר, 03/09/05 01:48

      ובמה אשמים התינוקות שעוד לא למדו לומר ''אמא''? ובמה אשמים הרבנים שדבקו באמונתם באלוהים גם כשהנאצים גזזו בפומבי את הזקנים שלהם והתעללו בהם פיזית ונפשית? אם האלוהים הזה הוא כל כך ''רחום וחנון'' כמו שמציגים אותו בתפילות, מדוע קרו מקרים כאלה?

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מי הוא בכלל שיחרוץ כאלה דינים?

    יוני, 01/09/05 13:29

    אולי הוא יודע להסביר למה ניו אורלינס קיבלה עונש קולקטיוי אולי הם בכלל לא התעניינו בהתנתקות? במה אשמה משפחת קיפר למשל שאיבדה הכל? בגלל שהם תמכו בהתנתקות? לא מספיק הביזיון ששבענו מהמנהיגות שלנו בזמן ההתנתקות אז מגיע הרב בצרי ''המקובל'' ומוסיף חטא על פשע... ואני שואל: עד מתי?

    הגב לתגובה זו

    • אסביר

      מורה נבוכים, 01/09/05 16:49

      לך עד מתי, עד שאתה וחבירך יחזרו בתשובה!!!

      הגב לתגובה זו

      • לידעיעתך אני בוגר ישיבה אז אל

        יוני, 01/09/05 20:21

        תתנשא וגם אם הייתי חילוני לא צריך להתנשא אתה רוצה לענות אז תענה לעניין אל תוכיח את מה שאני טוען- שההדמגוגיה וחוסר העקביות שולטים בכיפה כי זה מה שאתה עושה בתשבוה שלך

        הגב לתגובה זו

    • תשובה

      מורהנבוכים, 01/09/05 16:53

      עד שתחזור בתשובה.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    שאלה רצינית

    בן ישיבה שפויה, 01/09/05 13:28

    מישהו מוכן להרחיב קצת בפרטים לגבי הרב בצרי - באיזה תפקיד הוא נושא, לאילו רבנים הוא מקורב וכד'?

    ( ושאלה רצינית פחות:
    הרי עליית מחירי הנפט מחזקת את מדינות ערב כמו סעודיה ואיראן, אז היכן כאן טובת מדינת ישראל?... )

    הגב לתגובה זו

    • You are off track, and off

      base, 02/09/05 05:53

      US pressured Israel to transfer Jews , erase yishuvim, in order the oil should contiuously flow for fair market price and be plentiful, in Europe, and elsewhere. Not only did Katrina erase households tenfold, but also took along many oil rigs and platforms, reducing the oil flow. So that is the message for any layman to comprehend seems quite clear

      הגב לתגובה זו

    • הרב בצרי הוא ''מקובל''

      אלי, 02/09/05 16:29

      הוא התפרסם בזמנו כשעשה קלטת בה הוציא ''דיבוק'' מהאצבע הקטנה של אישה מסכנה ופרסם את הקלטת כולל זיהויה המלא בציבור כפרסומת.

      מאוחר יותר היא ספרה שלא היו דברים מעולם ושהובטח לה כסף עבור ההופעה.

      לפני מספר שנים הוא התקרב לש''ס והשתתף במערכת הבחירות שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    הלוגיקה המעוותת של עובדי האליל

    אלי, 01/09/05 13:27

    ממש הגיונית הטענה של הרב.
    רק מה.....
    יש לי כמה תהיות:
    1. אם אלוהים חושב שההתנתקות היא פשע כזה גדול, מדוע הוא נתן לה לקרות?
    2. למה להעניש את האמריקנים ולא את מי שעשה אותה (אריק, מדינת ישראל, השמאלנים ימ''ש.....)
    3. מה ההגיון לקטול אלפים של חפים מפשע, אם הוא היה יכול לגרום למוות של אדם אחד (הפושע עצמו) לפני כמה חודשים וכך לא היה קורה הפשע הנורא הזה.
    4. האם יכול להיות שהעונש הוא על שני המחבלים היהודים שחיו במקומות הזוכים לתרומות גדולות מאמריקה?

    בקיצור......
    עבודת אלילים.

    הגב לתגובה זו

    • תשובה לשאלות

      אביעד קמחי, 01/09/05 16:02

      אתה חי בעולם שאלוקים ברא. חשבת פעם למה קוראים לזה עולם. עולם מלשון היעלם נעלם הקב''ה דרכיו ניסתרות הם לא ברורות חד משמעי צריך משקפיים לראות אותו את מעשיו, משקפיים של אמונה.הרב צבי יהודה אמר שאם כופר היה רואה את בריאת העולם הוא היה ממשיך לכפור תמיד אפשר למצוא דרך או תירוץ להסביר משהו. אתה בטח שואל למה ?למה הכל לא חד משמעי? למה אם שרון עושה חטא כזה חמור איך הוא לא נענש ישר .פה נכנס העניין של בחירה חופשית אם ה' היה נותן לנו עונש ישר אחרי כל דבר רע שהיינו עושים היינו נהפכים לרובוטים ואין זאת המטרה שה' שלח אותנו לעולם .ה' שלח אותנו כדי להפוך את העולם לעולם יותר טוב מתוך רצונינו מתוך הבחירה שלנו. פה נכנסת לתמונה האמונה .אם לא היה בחירה חופשית הינו בטוחים בכח עליון ולא היה לנו ספקות ולא היינו צריכים להאמין כי היינו בטוחים. אתה בטח שואל איפה אפשר לקנות משקפיים כאילו אז בא אני אספר לך צעד ראשון תתחיל להאמין וללמוד כל יום חצי שעה מסילת ישרים אל תידאג זה לא תורה שאתה חושב על מצוות ועול זה קצת שונה הוא מראה לך איך להיתנהג כבן אדם יותר טוב אם כל אחד היה לומד את זה העולם היה נראה אחרת . אולי בכלל לא הינו קוראים לזה עולם כי היה מתברר לנו הרבה דברים תחשוב על זה. תהיה בקשר

      הגב לתגובה זו

      • שאלה לתשובות

        אלי, 01/09/05 16:42

        אביעד היקר,
        מצטער לומר לך, אבל התשובה הארוכה שלך מבולבלת, מבלבלת וחסרת הגיון.
        אתה מדבר על בחירה חופשית כדי להצדיק איזה מקובל שטוען שמוות של אלפים הוא על איזה חטא עמום שהם לא חטאו.
        איזה בחירה חופשית יש להם?
        אני לא אתווכח איתך על ענייני אמונה כי זה דבר פנימי וגם זו בחירה.
        מה שמפריע לי ברבנים מסויימים זה שהם חושבים שהם יכולים להסביר כל אסון טבע באיזה עונש של האל על איזה שהוא חטא שלא הם חטאו.
        זה סותר את כל המהות של האמונה באל ואת כל המהות של הבחירה החופשית וזה משול בעייני לעבודת אלילים.
        היהדות תמיד התרחקה מפרושים מעוותים של תופעות טבע קשות וידעה ללכת יד ביד עם הרציו ועם המדע (ראה הרמב''מ לדוגמא) ולצערי בדורות האחרונים קמו לנו רבנים שמחזירים את האמונה לימי עבודת האלילים ובמקום שהאמונה תהיה בתוך האדם, הם הופכים למתווכים של האל, פעולה שאיש ובטח לא אלוהים הסמיך אותם לכך.

        הגב לתגובה זו

      • לאביעד - ברצינות-

        רון, 01/09/05 17:12

        אתה מאמין בקשקוש הלא ברור שכתבת?
        אלוהים לא ברא כלום.יש תורה הנקראת ''אבולוציה'' ואחרת הנקראת ''גיאולוגיה''.שמעת עליהן?
        תתאפס.

        הגב לתגובה זו

    • לא!!!

      מורה נבוכים, 01/09/05 16:51

      כנס דחוף לישיבה ותבין הכל, אחרת תשאר פתי ללא מענה לכל החיים.

      הגב לתגובה זו

      • הפתי ללא מענה הוא אתה

        אלי, 01/09/05 16:58

        ואללה, יופי של מורה נבוכים אתה.
        אין לך תשובה אז הפתרון הוא לשלוח לישיבה.
        אותי לימדו (לא בישיבה) שאם אין לך מה לומר, אל תאמר כלום.

        הגב לתגובה זו

    • שמאלן

      אריק, 02/09/05 11:52

      אתה אדם מסכן.
      לרחם עליך ועל הציבור שכמותך.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    הוא רק שכח לציין...

    מר ינשוף, 01/09/05 13:23

    הרב בצרי האב ובנו רק שכחו לציין שגירוש גוש קטיף הוא עונש מאלוהים ליהודים על השפקירו את היהדגות בידי הרב בצרי ודומיו...

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    והמקובל הזה הוא העונש שלנו

    רונן, 01/09/05 13:19

    כנראה שהמקובל הזה ודומיוו הוא העונש שהוטל עלינו על הסלחנות שנהנגנה המדינה בכל מי ששם עצמו כמדבר בשם היהדות

    הגב לתגובה זו

    • עדיף

      גרגמל, 01/09/05 16:55

      לי לשמוע אותו מאשר את נפיחותיך הטמאות.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אתמול USA היוםעיראק מחר אירופה

    נוסטרדמוס, 01/09/05 13:13

    אף אחד לא יינקה מהחטא !

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מקובל בגרוש ......

    RUL, 01/09/05 13:12

    כמה עצוב שיש עוד סתומים במדינה שלנו ובכלל האנושות שמקשיבים לנפיחות המטופשות הללו מפי ''מקובלים'' שפשוט מפרשים את רצון הבורא לעולם.
    כמה טפשים יש בעולם....

    הגב לתגובה זו

    • נכון

      בוחן, 01/09/05 16:57

      אבל רק אתה אמור לדעת כמה כי הלא אתה נציגם לא?

      הגב לתגובה זו

    • אתה בכלל מכיר אותו???

      ???, 02/09/05 10:51

      אתה יודע מיהו??? בדקת את כוחותיו?? יצא לך בכלל לפגוש אותו אי פעם??? לקבל ממנו ברכה??? לשמוע אותו???? אני מניח שהתשובה לכל השאלות האלה היא ''לא''- כי אם התשובה היתה ''כן'' לא היית מדבר כך...

      הגב לתגובה זו

      • עבודת אלילים (ל''ת)

        אלרן, 02/09/05 21:33

        הגב לתגובה זו