 |
164.
הקפיצה שלהם מזכירה עדר...!!!
ל"ת
לא יאמן,
01/09/05 15:31
|
|
 |
163.
סוף סוף קצת נחת!
ל"ת
חילוני שמח!,
01/09/05 14:46
|
|
 |
162.
אלף שיעים לא יצליחו לרגש אותי
ל"ת
דורית,
תל ברוך,
01/09/05 14:01
|
|
 |
161.
ליבי עם האחים השיעים ביום חגם.
ספי,
בנק''י נצרת.,
01/09/05 12:35
|
|
 |
160.
אסור לעבור על זה בשתיקה.
מח'ול,
01/09/05 12:16
|
על כל שיעי הרוג - על המאמינים באימאם מוסא אל קאזם - להרוג שני סונים , עלואי אחד וארבעה ווהאבים. אסור לעבור על זה לסדר היום. עד לאשורה - החשבון צריך להיות מאוזן . והמאמינים באללה ובאימאם עלי - השוהאדה הקדושים - לא ינוחו עד יבוא סוף לשלטון הקופים והחזירים בעולם האיסלאם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה תוכל להתעודד
Avi Ecuador,
01/09/05 15:43
|
|
 |
159.
לערבי משפרעם (146), בהחלט
מבינים את כאב,
שלך.,
01/09/05 11:10
|
זה צריך להיות איום ונורא, כשפתאם ההרוגים בטבח המונים הם ערבים ולא יהודים. אנחנו כמעט התרגלנו, ''הודות'' לכם. מן האיחולים שאתה מאחל לעצמך, אפשר להבין שבזמן הלינץ' ביהודי בשפרעם לא טמנת את ידך בצלחת. ועכשן לענין - מה אנחנו עשינו פה ומה אנו נשאיר אחרינו - את הקוראן, למשל. אפילו סורה אחת לא היתה נכתבת בספר הזה, אילולא קדם לו התנ''ך. אתם ניכסתם לעצמכם את כל המקומות הקדושים שלנו, כי לכם אין. מטיבעכם, אתם פראזיטים. חכיתם שאנחנו נבנה את הארץ, ואז נזכרתם שאתם עם ושהארץ הזו היא הארץ שלכם. רק דבר אחד אתם יצרתם בלי עזרתנו את תורת שפיכות הדמים.
ותשמור על בריאותך. אומרים שהשנאה מזיקה לשונאים יותר מאשר לשנואים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון!!!
Avi Ecuador,
01/09/05 15:36
|
|
 |
158.
יש מקום בנהר לעוד?לא משנה
ל"ת
בנגלה הבאה,
01/09/05 09:35
|
|
 |
157.
מביע צער
שנהרגו מעטים שם,
01/09/05 03:03
|
|
 |
156.
זה מה שקורה שמזיזים קברים של
שיבוא כבר משיח.,
01/09/05 01:17
|
|
 |
תרגע
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
01/09/05 07:28
|
|
 |
כמה בסולם ריכטר?
ל"ת
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
01/09/05 08:03
|
|
 |
155.
הם היו צריכים להבין את הרמזים
גל,
01/09/05 00:57
|
|
 |
154.
עלות הבורות
האחד,
01/09/05 00:37
|
האסון הזה מתווסף לשורה ארוכה בהיסטוריה בו שילמו המאמינים (בדתות) בחייהם. זאת תוצאה של בני אדם שבחרו ללכת כעיוורים אחר דת זו או אחרת וחדלו לסמוך על עצמם ויכולתיהם שלהם על אף מגבלות האדם כאדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
153.
אני מקוה שהכתומים לא יקפצו לי-
אבי אקפקטור,
31/08/05 23:55
|
|
 |
152.
ואני ממש מאושרת למשמע כל
אסון שקורה,
לאומות העולם,
31/08/05 23:54
|
נמצא פתרון סופי להריסות בתי ההתנחלויות: בסיום מגעים חשאיים שהתנהלו בימים האחרונים בין ישראל, מצרים, האיחוד האירופי והבנק העולמי, הוחלט כי האו''ם יהיה זה שיפנה את הפסולת להטמנה בשטח סיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
אני מתבייש בכם. אתם חרפה
בוזגלו, ליכודני,
31/08/05 22:42
|
קראתי את התגובות שלכם ולבי נמלא שאט נפש. איך אתם מסוגלים להיות אנשים כל כך נמוכים? איך אתם יכולים לשמוח במותם של אנשים שנבראו בצלם? הבאתם חרפה על מדינת ישראל. האם זו היהדות שלכם? האם זו הישראליות שלכם? גזענים נמוכי מצח שכמותכם. היום גרמתם לי להתבייש ביהדות שלי, בלאומיות שלי ובישראליות שלי. אתם חרפת המין האנושי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בסדר גם אנחנו מתביישים שיש
יהודי אמיתי,
01/09/05 10:12
|
|
 |
תתבייש בוזגלו , תתבייש.
ל"ת
עיסא,
01/09/05 08:00
|
|
 |
i am ashame too.
ל"ת
mizdaha,
01/09/05 00:55
|
|
 |
זה הדדי - אנחנו מתביישים בך!
ל"ת
ודווקא לא קראת!,
01/09/05 00:07
|
|
 |
150.
חבל שכאן זה לא קורה להם
ל"ת
ג'ני,
31/08/05 22:04
|
|
 |
149.
never happened in Sadam days
ל"ת
jaber,
AL BASRA,
31/08/05 21:53
|
|
 |
148.
הם שקפצו ,אני לא דחפתי אף אחד
ל"ת
צור,
31/08/05 21:32
|
|
 |
גם אני לא דחפתי ,,,,,נשבע !
ל"ת
נור,
31/08/05 21:57
|
|
 |
I'm sorry, I did, but only 1
ל"ת
Boor,
Goor,
01/09/05 00:49
|
|
 |
147.
עונשים שיבואו על העולם עקב
גדעון,
31/08/05 21:12
|
הזזת קברים מגוש קטיף גם לאמריקנים וגם לעירקים ובקרוב גם לערבים בתחומי א''י גם הם מות ימותו במגפות אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בז לאנשים כמוך בוז עמוק
האל,
הכל יכול,
31/08/05 22:06
|
אפס מאופס מחשב את מעשיו של ה' בעולם לפי העיסוקים הקטנים שלך. אתה פשוט אדם מיותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן
Avi Ecuador,
01/09/05 06:36
|
ואתה הפכת את עצמך לאלוהים שתקבע לנו מי מיותר, ''מעניין'' להיטלר היו תוכניות למיותרים, לא היית בחשבון שלו אולי, מה התוכניות שלך צבוע? אתה הרבה יותר מסוכן ''יפה נפש''. הוא לפחות מפחד מאלוהים בכדי לא לגלות את החיה שבו, אתה הופך ל''אלוהים'' ומגלה את החיה שבך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחלוטין לא שפוי - נא להתעלם
ל"ת
א',
ב,
31/08/05 21:59
|
|
 |
במהרה בימינו! אמן! כן יהי רצון
ל"ת
ואל תשכח את,
המבצעים.....,
31/08/05 21:28
|
|
 |
הלוואי!
אורי,
חדרה,
31/08/05 21:48
|
ד''א אם לשנוא ערבים זה גזענות, אז אני מודה שאני גזען!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
לכל המתייפיפים - התגובות כאן
אנחנו לא,
מצטערים,
31/08/05 21:11
|
באמת אינן אופייניות ליהודים, מה שמוכיח שהעם המוכה הזה והכואב הזה שבע מעל ומעבר את הרישעות ואת העוול נגדו. לא די שהערבים משמידים אותו, ממשלתו שלו משתפת אתם פעולה. אחרי מראות הזוועה של הפוגרום בגוש קטיף, שהיו בוודאי הופכים לפוגרום דמים, אילו היתה התנגדות, העם מביע את תיסכולו בשמחה על נפילת אויבים. אם נדון על פי ה''חדשות'', הרי אין ספק שישראל הובסה במלחמות ע''י הערבים. מגרשים יהודים מחבל ארץ יהודי, כדי למסור אותו ל''מנצחים'', חלאת אדם בלתי מזוהה. על גבול ישראל הדרומי מציבים צבא מצרי. העם שומע בחוסר אונים, איך מכבש החורבן וההרס ממשיך להתקדם באין עוצר, אז כל מה שנותר לו לעשות, זה לשמוח לאידם של שונאים הרוקדים בכיכרות סביב יהודים שניתלו כך סתם בשביל השעשוע להמונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מממ...
Avi Ecuador,
31/08/05 22:00
|
|
 |
לאבי אקודור-ידידי
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
01/09/05 06:16
|
לא! שים לב אבי לדברי. לעולם אין לרצות במות האויבים אלא בחזרתם בתשובה שלמה ובהתרחקות ממעשיהם הרעים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבין
Avi Ecuador,
01/09/05 15:38
|
|
 |
מסכים
אורי,
נתניה,
31/08/05 21:39
|
צודק בכל מילה! כן ירבו מקרים כאלה, אם אפשר אז שיהיה בעזה...
וד''א, ערבים עופו מהמדינה שלנו! אתם לא רצויים פה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
arab from shefaram
shadi,
31/08/05 22:05
|
we will leave only when you die. i will wait for you to die and spit on your grave then I will leave. I will even enjoy seeing your body lowered to a 6x2 feet. may be then you will say to yourself what I have done in my life that people will remember me? nothing you are nothing but ''GAZAN'' racist who will rot in hell and burn all day all year.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What else is new ?
ריקי,
01/09/05 08:54
|
לימדתם אותנו לשנוא . אנחנו משתלבים היטב במרחב שלכם... כפי שהשתלבתם במרחב שלנו לפני 2000 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
לכל הדתיים ולמוטי אטלנטה ואבי
אלישע בן אבוייה,
יציאת מצרים,
31/08/05 20:59
|
אני מזכיר לכם שבני ישראל ננזפו ע''י הקב''ה כאשר שרו לאידם של המצרים שטבעו בים סוף. הקב''ה אמר: ''מעשי ידי טובעים בים ואתם אומרים שירה''?
ואתם קוראים לעצמכם דתיים... הבוז לכם... מן השמים ישלמו לכם כגמולכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאלישע בן אבויה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
01/09/05 06:29
|
שלא ישלמו לך מן השמים! על זה שלא למדת בכיתה מוגברת את המקצוע הבנת הנקרא. ונייחס את הקללה שלך לבורות של אי הבנתך את הכתוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאלישע בן אבויה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
01/09/05 06:10
|
על איזה שירה אתה מדבר? יש לך קושי בהבנת הנקרא?קרא עוד פעם את מה שכתבתי!!!!. אני כואב את כאבם של כל אלו בעולם הנספים באסונות ללא הבדל גזע דת ומין. אז על מה אתה מדבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש קושי אחד בדברך
א',
31/08/05 22:02
|
|
 |
אז שוב - הוא אמר זאת למלאכים!
וזה בכלל מדרש!,
31/08/05 21:30
|
זה לא נאמר ליהודים, שאין טבעי יותר מאשר שמחתם למראה טביעתם של אלה שעמדו עליהם לכלותם. די עם הזיופים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאלנים לא מבינים בתורת ישראל
יוס2,
31/08/05 21:43
|
מזכירים לי את אחד מגדולי הצוררים שניסה ללמוד עברית בשנות ה-30 וכשל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בור, המלאכים אמרו שירה,,,,,,,,
מלאך,
31/08/05 21:24
|
בור ועם הארץ שכמוך !!! מי שאמר שירה היו מלאכים והקב''ה לא נזף בהם אלה שאל רטורית, מעשי ידי טובעים בים ואתם אומרים שירה ?! אבל טיפש סכל כמוך לא מעניינת האמת , השינאה שלך זה מה שמעניין אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן-אז למה באמת אמרו שירה???
יוני,
31/08/05 21:21
|
שאלת את עצמך אדוני המלומד, למה באמת אמרו בני ישראל שירה כשהמצרים טבעו בים? למה משה רבינו לא עצרם, ולמה התורה לא העלימה את השירה הזו? הרי אנו כל יום (מי שמתפלל כמובן...) אומר את השירה הזו בשחרית, ואם זה גרוע כדבריך (מעשי ידי טובעים וכו') אז מדוע השירה הזו כל יום נאמרת?
תתחיל ללמוד ברצינות ולא לצטט סתם מדרשים ששמעת במקרה באיזה דרשה בבית כנסת או במקום אחר, תלמד ברצינות ותבין מדוע באמת כן אומרים שירה על צרות שאירעו לגוים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אמרו שירה, אלא משל היה
אסף,
01/09/05 14:50
|
משל על רשעותנו, והשמחה לאיד. עוד משל נמצא בשוחר טוב ''שהיו ישראל לוקחים את כלבו ואומרים לו אכול מן היד שנגשה בי'' גם שם מדובר על ''יציאת מצרים'' והרשעות שלנו. ודרך אגב לדעתי גם יציאת מצרים וגם הקב''ה הינם דמיות ספרותיות יצירי ישראל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
יש גשר גם לליטני ולזהאראני !
שיעי כלבאללה,
נאקורה,
31/08/05 20:39
|
למה לא ננצל אותם ? באשורה , הבאה עלינו לטובה , אינשאללה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
די עם האגדה על החלילן מהמלין.
אל חליל,
חברון,
31/08/05 20:36
|
יש דמיון אבל זה לא טוב לגיד ככה. היה למישו שמה חליל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
מה קרה בגיסר א זרקא ?
רותי,
מעברות,
31/08/05 20:33
|
זרקו אבן על יהודי שנסע בכביש ? זה היה מזמן - עוד במאורעות 2000. מה נזכרתם , פתאום ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי הוא היה באמת חף מפשע.
ל"ת
נעם,
01/09/05 08:55
|
|
 |
141.
''חפים מפשע''
מושיקו,
31/08/05 20:24
|
לטענה של - ''חפים מפשע''... צריך רק קצת דימיון כדי לבדוק אם מדובר בחפים מפשע. תארו לכם שבמקום לצעוק שיש מתאבד, היו מצביעים על איזה בן אדם (מתוך ההמון הדתי השיעי בבגדד ליד המסגד) והיו צועקים ומצביעים עליו כאילו שהוא יהודי... - (''יאהוד יאהוד''). עכשיו תדמיינו את הלינץ שהיו עושים לו (רמז - רמאאלה, שפרעם...) עכשיו תענו (לעצמכם) אם הם חפים מפשע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש
ל"ת
חכם,
31/08/05 22:11
|
|
 |
140.
ואם יגידו לך לקפוץ? תקפוץ?
ל"ת
אבל הם אמרו לי,
31/08/05 19:51
|
|
 |
139.
זה לא סיפור על עכברים?
ל"ת
החלילן,
מבגדד,
31/08/05 19:41
|
|
 |
למה תגיד ככה ? עכברים.
אגרבייה,
31/08/05 20:41
|
|
 |
138.
חיים ומוות ביד הלשון
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
31/08/05 19:07
|
בכוח הדיבור אנשים יכולים לבנות או להרוס,הבחירה בידם. שנאה כעס גאוה תחרות תאוה ורדיפת-הכבוד מוציאים את האדם מן העולם. ואף שתכונות אלו מובנות בטבע-האדם,מצווה האדם לעדן מידות אלו. אסון בקנה מידה של מאות אנשים מושך יותר תשומת לב אך גם אסון של אדם אחד שקול כנגד זה. כנאמר '' מציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם מלא''. ואין אדם צריך להלך בעולמו של אלוהים מתוך דכאון צרות עין וקנאה ושנאה אלא להאיר פנים לכל אדם ואדם. ומתוך כך יביא גם את התועים והטועים לחזור בתשובה ולדבוק בדרכיו. ועוד...המשפט אינו בעולם הזה כי אם בעולם הבא. מתוך ידיעה ברורה כי נשמות ישראל זכות וטהורות אני קורא לכולם לשכוח את המחלוקות והשנאה והמלחמות. ולהעדיף על פניהם מידות אהבת-חינם,ענוה ,צניעות,אי רדיפת-הכבוד וכיבוש-הכעס. אני בהחלט מצטער לשמוע על אסון זה. ומייחל ליום בו לא יהיה עוד טרור בעולמינו ומיעוט אסונות, ובני האדם ישכנו בטח. אין עוד מלבדו!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רשמנו את הודעתך לפנינו.
קורנליוס,
31/08/05 20:42
|
|
 |
לקורנליוס
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
01/09/05 07:01
|
אטלנטה :זה על שם העיר אטלנטה במדינת ג'ורג'יה אשר בדרום מזרח ארצות הברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
ערביי ישראל אוהבים את זרקאוי
אזרח מפוכח,
ישראל,
31/08/05 18:57
|
יש להם תלונות על מופז על שרון על המחסומים שלא מאפשרים לשהידים מעבר חופשי עם חגורות הנפץ שלהם יש להם תלונות על השבכ שמונע פעילות שהידים בישראל ובכך מונע מהם 72 בתולות אבל על זרקאוי אין להם מילה רעה להגיד רק תשבחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר
אחמד,
צפון,
31/08/05 19:52
|
אני ערבי ישראלי בניגוד למה שאתה אומר כל המוסלמים בארץ ובעולם מגנים את זרקאוי כי טרור זה טרור ,לגבי מה שהחיילים עושים במחסומים זה המוטיבאטור העקרי לפגועים , ואני לא מקווה לאף אחד שיעבור את החוויה הקשה הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאחמד מהצפון קבל תשובה
אזרח עונה,
ישראל,
01/09/05 14:28
|
יהודים רבים עברו חוויה יותר קשה משעוברים במחסומים הם נשרפו גופם נקרע לגזרים אחרים התמלאו רסיסים איבדו את מאור עינהם ואת רגליהם ידיהם ויקיריהם וזה קרה כי שהיד הצליח לעבור את המחסום עם חגורת הנפץ . אז צריך לגנות את השהידים והאימאמים שמנצלים מליוני מוסלמים נבערים ומספרים להם על 72 בתולות אם יתפוצצו בשביל מטרה קדושה בעיני האימאם וזה יכול להיות אוטוסוס של יהודים או מסעדה בירושלים או תיירים בשארם או אזרחים שמתגייסים למשטרת עירק כדי להפסיק שם את התוהו ובוהו או הינדים בזמן תפילה במקדש שלהם כל מטרה שהאימם יחליט עליה היא קדושה בעיני אללה והמחיר לשהיד זה 72 בתולות . ומשכילם ערבים שיודעים שאין לא בתולות ולא נעליים פשוט שותקים. ואם הם מתבטאים אז נגד המחסומים שמונעים מהשהידים לעבור .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
לכל המגיבים
אני,
31/08/05 18:48
|
אתם אנשים כל כך קטנים וטפשים, התקשורת היפנטה אתכם להתנהג כמו קופים בכלוב (אכן לא רחוק מהמציאות).
נהרגו אנשים, בני אדם, סתם בלי סיבה. אולי אנשים טובים אולי לא, אבל לבטח רובם אנשים יותר ישרים ממכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח . ישרים מאיתנו.
סרגל,
31/08/05 19:41
|
|
 |
135.
איזה מוזר..
ל"ת
שד,
שד,
31/08/05 18:43
|
|
 |
134.
אם אלה אפשר לעשות שלום ?
ל"ת
היתפקחות עכשו,
31/08/05 18:33
|
|
 |
133.
בומרנג
מיXתפוזים,
31/08/05 18:17
|
מי שתמך כל השנים במדיניות הטרור נגד ישראל, צריך להבין כי הדבר בבוא היום גם יופנה נגדו. אינני שמח על המקרה הנ''ל, אך תהיה זו צביעות לאמר שאני עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
זה הכל בגלל הכיבוש המשחית
ל"ת
אריה,
תל אביב,
31/08/05 18:15
|
|
 |
131.
בנפול אויבך אל תשמח
ל"ת
המטיף,
31/08/05 18:08
|
|
 |
הכוונה איננה לרוצחי עמך, אלא
תקיעת פסוקים,
בעלמא!,
31/08/05 21:05
|
ליהודי שיש לך סכסוך אתו.
ואת אויבך עליך להפיל, וכשאתה מצליח, מה טבעי יותר מן השמחה? וכשהם מחוללים זאת לעצמם, זו הבעיה שלהם. הם מגדלים שאהידים ולעיתים רחוקות מדי הם אוכלים את מה שהם מבשלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי , אבל בטח - אל תתעצב...
ל"ת
יודקה,
31/08/05 19:58
|
|
 |
באבוד רשעים-רינה
ל"ת
אין שם,
31/08/05 20:44
|
|
 |
130.
לא משנה כמה נורא המקרה תמיד
נחשון הנחשן,
נחשונים,
31/08/05 17:50
|
תמיד עדיף (ואפילו קצת משמח לאיד - וסליחה מכולם) שהוא אצל אחרים (במיוחד שמדובר במבקשי נפשנו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולרה
כועס,
31/08/05 18:16
|
איך איך אתה יכול לדעת שאפילו אחד מתוך 1000 המסכנים האלו רוצה בנפלתנו? מספיק עם הגזענות הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כעסך - כשמן בעצמותי.
מנומנם,
31/08/05 19:42
|
|
 |
129.
מילה שווה אלף פצצות
ל"ת
יקי,
31/08/05 17:44
|
|
 |
אולי 1000 כדורים,לא פצצות
ל"ת
פצצות מימן?,
31/08/05 20:24
|
|
 |
128.
חבל על הגשר:(
ל"ת
חבל,
נתניה,
31/08/05 17:38
|
|
 |
127.
חבל על כל חייל מבעלות הברית
יצחק ר,
מילנו,
31/08/05 17:30
|
שניפגע בעירק,צאו והניחו לחיות האדם האלה להרוג אחד את השני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
השמאל והערבים סיעו לאחים שלכם
ל"ת
חזקים הדבורים,
תתחילו לתרום,
31/08/05 17:28
|
|
 |
125.
אפשר להודיע גם במצעד הגאווה?
ניר,
31/08/05 17:24
|
או בכנס של המשאל ?
חבל , זה הצליח כל כך יפה בעיראק ..לקנא בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך כמה במות רעות ודוחק
בני,
01/09/05 14:52
|
|
 |
כשגדל ויהיה לך ילד...
קובי,
01/09/05 12:44
|
|
 |
ניר אתה חייב לקרוא
רועי,
31/08/05 17:31
|
ניר ניר ניר איזה באסה שאין לך כלום בחיים לא אהבה לא חברה לא שמחה ולא אור חושך יהיה לך עד יום מותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולך רועי
אלי,
31/08/05 19:40
|
|
 |
124.
כן יאובדו כל שונאי ישראל!!!
ל"ת
יצחק,
31/08/05 17:22
|
|
 |
123.
מזל שלא היו שם ירושלמים...
ל"ת
טל,
31/08/05 17:20
|
|
 |
122.
''המתנחלים והרבנים אשמים''
Avi Ecuador,
31/08/05 17:12
|
|
 |
121.
את השטן
Avi Ecuador,
31/08/05 17:11
|
היה יפה שהיו מחפשים בעצמם, היו מוצאים הרבה. מי שמשלה את עצמו שללא שינוי תרבות ולא יבין מאיפה צומח טרור לא יעזור לו נסיגה בעזה או דמוקרטיה בעירק. אפשר לקרוא לתקופה זו בימנו תקופת ההתנערות והאידיוטיות, כנראה התקופה הבאה עלינו היא תקופת הקטסטרופה והשואה. בהמשך התעוררות בניה צמיחה ותקווה עם הרבה זיכרון מר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
מתי יתפסו את מבצעי הלינץ?
קצין משטרה,
31/08/05 17:10
|
מתי יתפסו את מבצעי הלינץ בשפרעם?
זה מה שמעניין אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא נתפס כבר מזמן
א',
31/08/05 22:01
|
|
 |
ZODEK 100%
danny,
n.y.c,
31/08/05 19:51
|
|
 |
119.
63, הרגת אותי מצחוק.
ל"ת
טמירה,
יבנה,
31/08/05 17:06
|
|
 |
118.
בבנין ציון וירושלים ננוחם...
ל"ת
ציון,
31/08/05 17:06
|
|
 |
117.
השר כץ
אחד שכואב לו,
31/08/05 16:56
|
אני שונא את השר המושחת הזה, השמן הזה, שמן הסתם בילדותו הוא פוטם ע''י הוריו ולכן צמח לממדים הענקיים הללו. שר עלוב, שכל הזמן ניסה למנוע את ההתנתקות באופן עלוב כל כך. רעבק, אם אתה נגד ההתנתקות, תתפטר מהממשלה ותרים קולך נגד יא חתיחת חדל אישים, מרכז ליכוד מושחת, חסר חוט שידרה, פונקציונר שכמותך. כזה דו''ח מבקר המדינה הוא קיבל נגדו, ומה היה לשמן הזה להגיד? אני לא מיניתי איש...אז איזה משרד אתה מנהל שתחתיך ממנים אנשים לא ראויים (חברי מדינת ליכוד) ואתה לא שם לב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
הציונים אשמים
שועלי,
תל אביב,
31/08/05 16:54
|
|
 |
מעניין כמה זמן יקח לשמאל
Avi Ecuador,
31/08/05 17:22
|
|
 |
115.
אני מבקש להבהיר.
שיך טנטאווי,
אל אזהר,
31/08/05 16:45
|
אני מבקש להבהיר : מדובר בשיעים - בני אדם. קופים וחזירים הם לא שיעים. יש על זה פסק הלכה - פתוואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה פתוואה , זה ?
אריה לביא,
ספארי,
31/08/05 20:03
|
דווקא השיעים מזכירים קופים וחזירים. האמת ? מה ההבדל בין נאסראללה לחזיר בר ?חוץ מהעובדה שצריך רשיון כדי לצוד חזיר , ושהוא יותר נחמד ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין נהר בעזה?
יהודי,
ירושלים,
31/08/05 16:56
|
|
 |
אין נהר אבל יש ים יותר טוב!
ל"ת
מיכלי,
31/08/05 17:15
|
|
 |
114.
לקח מתבקש:
יוסי,
31/08/05 16:37
|
|
 |
אנחנו בני אנוש
דודו,
גליל,
31/08/05 19:44
|
בן אדם חסר ערכים שמסתל לבן אדם בצורה הזו ,אנשים מצטערים על מותם של חיות ואתה כזה ציני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מצטער על חיות סובלות.
ריינר,
31/08/05 20:04
|
|
 |
113.
איזה שיעים מטומטמים
אילן,
31/08/05 16:35
|
|
 |
אני מוסלמי שיעי
אחמד,
מרכז,
31/08/05 19:46
|
אני בן אדם שיעי שהאסלאם השיעי למד אותי לא להגיב לאנשים כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיעי שלא מגיב ?
ריינר,
31/08/05 20:06
|
וואללה ? ואתה בטח גם מחכה שלא יגיבו כלפיך... מה לעשות ? נמאס מהרצחנות והפאנאטיות שלכם. נגיב. ועוד איך נגיב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
זה קרה בגלל שלא היתה להם
רפי,
31/08/05 16:30
|
|
 |
111.
the best year
ל"ת
1990,
31/08/05 16:30
|
|
 |
110.
מצחיק כמה שזה עצוב......
ירון בדיכאון,
חיפה,
31/08/05 16:28
|
|
 |
109.
640 ערבים פחות בעולם.
ל"ת
צהוב,
31/08/05 16:22
|
|
 |
2 few
ל"ת
dew,
31/08/05 16:41
|
|
 |
108.
ההמונים החפים מפשע
ומי לעולם לא חף,
מפשע?,
31/08/05 16:20
|
''... אכן, אותם יהודים מסכנים , שהתפתו להישאר בעיראק והאמינו שיצליחו לחיות שם ולשמור על רכושם , שילמו מהר מאוד מחיר כבד על תמימותם: חלקם נעצרו,חלקם נתלו בכיכר העיר לקול צהלות ההמונים וחלקם ברחו כל עוד נפשם בם...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
בענין החפים מפשע - מישהו יודע
אנחנו רק בני אד,
31/08/05 16:15
|
איך זכה בקדושתו מוסא אל-קאזם. האם לא באיזשהו טבח?
מי זוכר את עצי התליה בבגדד, כשאלפי בגדדים חוגגים מסביב ליהודים תלויים חפים מפשע?
תפסיקו לבלבל את המח. האנשים האלה רוקדים על גגות כשיהודים נרצחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדם הוא אדם הוא אדם
רוקדים על הגגות,
31/08/05 16:30
|
הם רוקדים על הגגות ואתם צוהלים באינטרנט. שמחה וצהלה לכל. מוות שנאה ומלחמה. איזה עולם נפלא מביש אותי לקרוא את התגובות כאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה לא נרקוד ?
סלסה,
31/08/05 16:39
|
האין זה חשוב שנשתלב במזרח התיכון ? אפילו ביילין בעד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דונט סטופ דה מיוזיק.
ל"ת
טנגו,
31/08/05 20:19
|
|
 |
106.
מי שלא קופץ צהוב!!
ל"ת
קופץ לגובה,
31/08/05 16:08
|
|
 |
105.
מלאכתם של צדיקים
אמיר,
תל אביב,
31/08/05 16:05
|
|
 |
אמיר הנכבד
נ,
מרכז,
31/08/05 16:28
|
אין לשמוח כלל כשאדם אפי' הוא גוי נהרג . מעשי ידי טובעים ואתם אומרים שירה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''מעשה ידי טובעים בים ואתם
אומרים שירה''?,
31/08/05 21:18
|
זה נאמר למלאכים, שגם הם שמחו על כליונם של שונאי ישראל. זה לא נאמר ליהודים, שהם בני אדם, וטבעי מאד שהם ישמחו כששונאיהם, ובמקרה זה, רוצחיהם הערבים, חוטפים גם הם משהו מן הדיסה בה הם מאכילים אותנו כבר דורות רבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלו שונאי ישראל
ל"ת
ברק,
31/08/05 18:43
|
|
 |
לא מדובר בגוי. טמבל.
כרכשתא,
31/08/05 16:31
|
|
 |
104.
איבדנו צלם אנוש
תסתכלו על עצמכם,
31/08/05 16:00
|
התגובות והצהלה ההמונית כאן על מות 650 איש חפים מפשע מראות על אובדן צלם אנוש. כמה שינאה צריך בשביל לשמוח על מוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבוב, הם לא חפים מפשע
בב,
בב,
31/08/05 16:20
|
מי שדתי מוסלמי שעולה לרגל, מן הסתם שונא אותך ואת מה שאתה מייצג - אני לא אזיל דמעה על אף פנאט שנעלם מהאדמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה קורה לאנשים נרדפים...
אדם,
חולון,
31/08/05 16:15
|
...על לא עוול בכפם . אנשים שמיום שנולדו , חשופים לשנאה , למלחמות , לטרור , לעלילות דם ולצביעות כל חייהם... זה קורה. טבעי ואנושי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
טרגדיה
ערן אגרא,
מרכז,
31/08/05 15:58
|
אך בל נשכח, שהם רוצים לראות במותנו על פי מסורת הקוראן ( קראתי ). שילחמו ביניהם ויהרגו אחד את השני, ככה הם ישכחו מאיתנו. בעזרת השם גם הכורדים יתחילו מחדש וככה עיראק תהיה באנרכיה עוד הרבה זמן ולא תתאושש ותהפוך למדינת שריעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
נמצא הנשק להשמדה המונית בנהר
דםח,
31/08/05 15:56
|
|
 |
:)
ל"ת
מישהו,
31/08/05 16:12
|
|
 |
101.
פיגוע היסטרי
דרור,
גב ים 3,
31/08/05 15:52
|
לאחר שהמציאו את הפיגוע החבלני, ואת הפיגוע הפלילי, קבלו בבקשה פיגוע מסוג חדש: פיגוע היסטרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
זה הכל באשמתי !!!!
פואד,
ירכא,
31/08/05 15:48
|
אח יא בבא זה היה הכל באשמתי. הלכנו כל החמולה להתבלל, באמצע הדרך אני ותאופיק דוד שלי החלטנו לעשות צחוקים . התחלנו לצעוק מחבל מחבל ופתאום כולם הלכו בים שהיה מורעל מהביבי של כל מי שיש לו ביבי,למה חייבים בדרך להשתין. וואללה באמא שלי לא הסבקתי להגיד חלאס בדיחה וכולם כבר שחו בביבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Excellent! thank you
ל"ת
made my day,
31/08/05 17:12
|
|
 |
99.
לכל הגזענים
מישהו אחר,
31/08/05 15:46
|
לכל הגזענים שמוכנים למות למען המדינה - בבקשה תעשו זאת עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב לא הבנת.
אדם,
חולון,
31/08/05 16:04
|
אני לא מוכן למות למען המדינה , אבל אם תרצה אתה - אראה בכך רגע הסטורי ומכונן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
היו גם פלסטיניים בגשר ?
א. ברדאדי,
31/08/05 15:42
|
לא ? איך יכול להיות ? הם ידעו על האסון מראש ? הם הפיצו את השמועה ? שווה בדיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון לקיבוץ גשר ?
יאשק,
אשדות יעקוב,
31/08/05 20:47
|
היו יכולים להיות שם פלסטינים אלמלא נלחמו היהודים בגבורה נגד הפולש הסורי והעיראקי ונגד הכנופיות של הערבים מג'נין. אותו דבר בדגניה גם כן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
THE MOSAD!
ל"ת
gidi,
31/08/05 15:38
|
|
 |
96.
אני מגנה את המתאבדים.
אבו זאמן,
31/08/05 15:33
|
ככה סתם מתאבדים ? בקפיצה ? שו הדא ? ככה עושים ג'יהאד ? לא טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
Due to the occupation
ל"ת
Occupier,
Israel,
31/08/05 15:03
|
|
 |
94.
לא נורא
אבי,
מרכז,
31/08/05 15:02
|
שאותו מודיע שהודיע על המחבל המתאבד שיתקשר גם מחר , מחרתיים , ובמשך כל החודש , לא יזיק לצמצם את אוכלוסיית השונאים של ישראל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין
ל"ת
באל עקצה,
01/09/05 06:27
|
|
 |
אבי, אהבתי :)))))
א,
א,
31/08/05 15:58
|
|
 |
נראה איך אתה תגיב
שה,
31/08/05 15:18
|
|
 |
הלוואי
מיXתפוזים,
31/08/05 18:53
|
הבעייה שאצלנו לא מודיעים מראש, וכל פיגוע הוא 100 אחוז אמיתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיודיע בכנס של תומכי ההתנתקות
ניר,
31/08/05 15:17
|
|
 |
ימנים כמוכם רק מזיקים לימין
ל"ת
ימנית,
31/08/05 15:32
|
|
 |
בסוף ישנאו אותנו כל הרכיכות
ניר,
31/08/05 15:52
|
|
 |
93.
שמועה!!!!
איש,
עסק ביש,
31/08/05 14:57
|
התראות חמות מאוד נגד הערבים בעזה בקישון ובאל אקצה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
כל העירקים החכמים עלו לארץ
ניר,
31/08/05 14:56
|
|
 |
91.
השיעים המציאו את המתאבדים.
יגאל כהן,
רחובות,
31/08/05 14:50
|
והסונים למדו מהם מהר. אולי עכשיו גם השיעים יבינו שטרור ומתאבדים זה רע. כואב לי על כל קרבנות השווא למולך הפונדמנטליזם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת להאשים את ה''קרוק''.
בר ששת,
31/08/05 15:05
|
מה קרה , כהן ? העצב על מותם של צולחי החידקל שיבש את מנהגך לקלל ולהפיץ דברי תועבה וליצנות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
איזה אהבלים העירקים האלה חחחחח
ל"ת
כורדית,
31/08/05 14:50
|
|
 |
89.
איזה אנשים מגעילים.
יו יו,
31/08/05 14:47
|
הממ.. לשמוח על מותם של אנשים חפים מפשע. איזה אנשים יש פה במדינה הזאת? מדינת היהודים, וגידלנו פה כל כך הרבה גזענים ששמחים על מוות והרג של חפים מפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השיעים הם הגדולים באוייבנו!
מיכל,
31/08/05 16:50
|
לפי הדת השיעית, אם יהודי חלילה נוגע באוכל שלהם, אסור להם לאוכלו. הם כל כך שונאים אותנו אז מי אנחנו שלא נשנא אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי כמה שאתה צעיר ותמים.
הלל הזקן,
31/08/05 15:00
|
ממש מגעיל לא לחוש צער על שיעים קנאים שמתים בתהלוכה דתית. ממש מגעיל. שיעים , שבינם לבין תמיכה בטירור אין ולא כלום. כמו בלבנון , כמו באיראן השיעים הם אנשים שמתעבים שימוש בטירור כדי להשיג מטרות פוליטיות , מטרות מדיניות או סיפוק סתם.... ממש מגעיל לחשוב שאולי יש פה צדק פואטי. ממש נורא לחשוב ששונאיך מתים במאותיהם... צעיר ותמים אתה. ואם אינך צעיר - אבוד. כבר לא תבין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדוני, השנאה היא הדדית ואף רבה
השנאה הדדית!!!!,
31/08/05 14:55
|
יותר. לך ותשאל את השיעים כמה הם ''מחבבים'' את העם היהודי היושב בציון. נסראללה הוא שיעי אם אתה לא יודע....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תקשיב להם
יותם,
31/08/05 15:09
|
אתה צודק במאה אחוז.
אנשים כאן הם צרי מוחין וצרי אופקים, שהולכים שולל אחרי מנהיגים טוטליטרים המבקשים רק את האינטרס האישי שלהם.
לשמוח על מוות של מאות אנשים זה תת אנושיות, וזה בדיוק מה שיש בהמונים בארץ ובעולם בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותם - אתה נוצרי טוב !
שלו,
סט פיטר,
31/08/05 15:18
|
נכונותך לחוש צער על כל אדם באשר הוא , מעמידה אותך למרגלותיו של ישוע המשיח כאסקופה נדרסת. גם בצל גרדומים תאיר נשמתך כאבן טובה בדוכנו של זייפן . גם בחשכת צלמוות הילת קודשך תיזהר כיהלום מזויף. נוצרי טוב אתה. מופת ודוגמא לשיעים , לסונים , לווהבים , ליהודים , לאוונגליסטים ולאוזבקים הטאטארים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלו-מילים יפות המסתירות כיעורך
דרור,
31/08/05 15:35
|
מה אתה רוצה מאנשים שיש בהם את מידת האנושיות להודות שהם אינם שמחים ב'נפול אויבם' - תרתי משמע? תרצה להאמין בזה או לא, אבל גם ילד פלסטיני - ולצורך הענין הוא יכול להיות בן של רוצח ומחבל - הוא חף מפשע וזה מעציב אם ילך לעולמו בנסיבות כאלו. מה לעשות שלא כולם כותבים יפה כמוך ותודה לאל שלא כולם חושבים כמוך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנצרות מזכירה את הקומוניזם
גרונם,
01/09/05 15:06
|
שניהם דברו כאילו על אחווה ושלום, אולם הטיפו ופעלו לשנאה, למיגור והתנגדות לרעיניות אחרים, להשמדה פיזית. ושניהם הובסו בידי הליברליזם והחילוניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אתה יודע שאני צבוע
יותם,
31/08/05 21:14
|
על סמך שתי הודעות באינטרנט?
מילים יפות: מגדף, אנוש, משל אמר, תתירא, אבל לא נראה שיש להם כיסוי.
תהנה בחייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבל היופי ושקר החן.
שלו,
סט. פיטר,
31/08/05 15:56
|
אין רע באדם שאינו שמח בנפול אויבו. להפך. יש לראות בהתאפקותו ,מעלה טובה , שכן אין זה איסור שקיומו בא בקלות.
אבל אדיוט מושלם , או שקרן חנף , הוא אדם המצטער בנפול שונאיו....
אדיוט מושלם ורשע מרושע הוא זה אשר כועס ומגדף את אלו מבני עמו שחולשות אנוש להם , משל אמר : ''קחו דוגמא ממני ומשכמותי , שאין בליבנו טינה למבקשי נפשנו או לרודפינו , אך עם זאת - אין בליבי לסלוח לאחי , עצמי ובשרי ,על חולשותיהם'' אדיוט מושלם ורשע מרושע . אל תתירא לא מן הצדוקים ולא מן הפרושים. אך אדיוט תהיה , אם לא תתירא מהצבועים כיותם זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תכנה זאת איך שתכנה
יותם,
31/08/05 15:27
|
בכל אופן, שמחה על מותם של מאות, סתם, נראה לי כמעשה הנובע משנאה ריקה ומטיפשות.
הרי שמחה כזו היא בדיוק כמו שמחת שונאי ישראל (האמיתיים - מיהם? קשה לומר, ודאי לא בהכללה גסה: ''כל ה..'') על אסונות דומים אצלנו. (ולצערינו לא חסרות דוגמאות - ערד, ורסאי, מכביה וכו').
מי שרוצה להצטרף לשפל כזה מוזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותם השומרוני הטוב
אסף,
31/08/05 16:02
|
אכן מקרה מצער, אבל תודה כי הסיטואציה היא מצחיקה בעיני של מתבונן מישראל שאין לו שום סימפטיה לאנשים אלו ובצדק
אומנם לא צריך לשמוח סתם כך על מותם של אנשים אבל תודה שכל במאי שהיה מכניס את זה לתסריט היה עושה סרט קומי טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים איתך
ל"ת
יותם,
31/08/05 15:53
|
|
 |
ליותם
זאב,
תל אביב,
31/08/05 15:47
|
|
 |
יותם - קח תשובת פרווה לא מתלהמ
שרעבי מגדרה,
31/08/05 15:39
|
אני לא שמח למותם של המתפללים , אבל גם לא מתפוצץ מאמפתיה . כל הסיפור הזה מעניין אותי באותה מידה שאסון הרכבת בישראל עניין את עבדאללה ואחמד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
עוד הוכחה לפיגור המוסלמי
ל"ת
אסף,
31/08/05 14:46
|
|
 |
87.
אתם גזענים מתועבים...
מישהו אחר,
31/08/05 14:39
|
מתו 650 אנשים חפים מפשע. לא צריך להיות אכפת לכם מאיזה דת מין גזע או לאום. 650 אנשים מתו ואתם שמחים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן אני שמח בשמחתם
ל"ת
רפי,
31/08/05 17:49
|
|
 |
אל תגזים. 648.
אדם,
חולון,
31/08/05 15:02
|
בגלל שהם ערבים , אתה מזלזל ב2 אנשים , כאילו אינם חשובים ? בהבל פיך הרגת שני חפים מפשע. גזען.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדם, קרעת אותי :))
א,
ב,
31/08/05 16:04
|
|
 |
לפחות 648 נהרגו
מישהו אחר,
31/08/05 15:45
|
כמו בכל אסון, גם כאן לרוע המזל המספרים יגדלו עם התקדמות כוחות החילוץ.
בכל מקרה, די לשנאה. גם אם יש רוב בעולם האיסלמי שלא כל כך אוהב יהודים, אני בטוח שבין האנשים הללו שמתו היה לפחות אחד (ובטח הרבה יותר) שרצה שלום.
את רובם בטח מענינות הבעיות המיידיות של המשפחה (פרנסה, חולי וכו') מאשר איזה עם שחי רחוק מהם. למה אתם שמחים כשבן אדם כזה מת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא ואסביר לך
מיXתפוזים,
31/08/05 18:59
|
כי גם אם היו שם אוהבי ישראל (ואין לי ספק שלא כך הדבר), כל עוד הם אינם מתמודדים עם הטרור שאותו עודדו או שהיו אדישים אליו כשזה בא נגד ישראל, אין סיכוי שינסו לתמוך בהפסקתו כשהצרות הם בבית, אולי יש סיכוי שיקום עם וישנה את גישתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה טובה ותשובה בצידה.
אדם,
חולון,
31/08/05 16:02
|
למה לצייר עולי רגל שיעיים כאנשים שאינם מעוניינים אלא בפרנסת משפחתם ? משל היית אומר שבמצעד לפידים בברלין של 1939 צעדו אנשים שרק רצו לחזור הביתה בשלום.... הם היו שם למרות רצונם , נטיות לבם ואמונתם... צריך להיות מאמין גדול בטוב ליבו של האדם , כדי להיות איש כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
את השמועה לבהלה הפיץ ישראלי.
ל"ת
מחמד סלאמה,
סכנין,
31/08/05 14:31
|
|
 |
זה היה מתנחל מקדומים
ל"ת
רפי,
31/08/05 14:51
|
|
 |
איזה ישראלי ? שעשיתם בו לינץ'?
ל"ת
אליק,
31/08/05 14:48
|
|
 |
85.
איזה יופי! איזה כיף לשמוע, רוצ
שלומי,
מודיעין,
31/08/05 14:28
|
מקסים! פשוט עבודה יפה עשה זה מלמעלה כל הכבוד. רק טעות אחת קטנה. היו צריכים למות פה בעזה, ולא 600 אלא 600 אלף. נקווה שימשיכו למות ולטבוע עוד ערבים מסריחים, שמממנים את ערביי השטחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
פרטים על התיסמונת
דיר יאסין,
31/08/05 14:20
|
דיר יאסין מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית. דיר יאסין היה כפר ערבי במערב ירושלים שהתפרסם בשל האירוע שכונה טבח דיר יאסין. [הכפר הכפר היה ממוקם במרחק של כשלושה קילומטרים מהקסטל וכקילומטר משכונת גבעת שאול. מפקד האוכלוסין הבריטי של שנת 1945 מנה 610 תושבים, ולפי מקורות ערביים עד אפריל 1948 עלה המספר ל-750, טענות אחרות, מוגזמות ככל הנראה, נקבו במספר 1200.
הקרב במהלך מלחמת השחרור בליל ה-9 באפריל 1948 הותקף הכפר על ידי כוח משותף של אנשי אצ''ל ולח''י שמנה כ-110 לוחמים, במסגרת מבצע שכונה ''מבצע אחדות''. במהלך הקרב, לאחר שלוחמי האצ''ל והלח''י לא הצליחו לכבוש את בית מוכתר הכפר, חבר אליהם כח של אנשי פלמ''ח עם מרגמה שירה על הבית בנסיון להכניעו. על אף שמטרת המבצע היתה לכבוש את הכפר ולפנות את האוכלוסייה ממנו, התפתחו הדברים לידי קרב, שבמהלכו נהרגו רבים מתושבי הכפר ביניהם נשים וילדים, בקרב נהרגו גם 5 לוחמים יהודים ו-14 נפצעו.
הערכות לגבי מספר ההרוגים מייד לאחר הקרב נפוצו שמועות על כך שבוצע טבח בכפר, שפוצצו בתים על יושביהם, על אונס נשים, התעללות בגופות ועוד. נפוצו גם הערכות שונות על מספר ההרוגים שנעו בין 240 הרוגים, בהודעה שנמסרה על-ידי האצ''ל והלח''י, ועד לטבח כל תושבי הכפר, בהודעה של משרד החוץ הבריטי. השמועות הופצו הן על ידי הערבים על מנת להפעיל לחץ בין לאומי על היהודים, והן על-ידי היהודים על מנת לפגוע במורל הערבים.
מחקרים עדכניים טוענים שמספר ההרוגים היה נמוך בהרבה, ככל הנראה בסביבות 100 הרוגים (107 על פי מחקר של אוניברסיטת ביר זית). מחקרים אלו מסתמכים הן על עדויות של לוחמים יהודים וערבים בכפר והן על דיווחים של הש''י (שירות הידיעות של ההגנה) כמו גם על עדויות של תושבי הכפר. ברוב המחקרים העדכניים לא מושמעות עוד הטענות על התעללות, אונס או פיצוץ בתים על יושביהם. הסיבה, על פי מחקרים אלו, לכמות ההרוגים הגדולה, היא העובדה שבשונה מקרבות אחרים שנוהלו ללא נוכחות האוכלוסייה, האוכלוסייה בדיר יאסין לא ברחה מהכפר גם לאחר תחילת הקרב.
תוצאות הקרב הקרב, והשמועות שנפוצו בעקבותיו, יצרו דמורליזציה בחברה הפלסטינית עודדו את פינוים של כפרים שכנים, והוסיפו למגמת הנטישה של יישובים מפחד הכיבוש היהודי שנפוצה אז.
התוצאה הטרגית של קרב זה פתחה ויכוח שהתנהל תקופה ארוכה על אודות דרכי הלחימה והיחס לאוכלוסיה, ובעיני רבים מוגדר מה שהיה שם כטבח. ממסמכים שפורסמו במשך השנים עולה שדוד שאלתיאל, מפקד העיר ירושלים מטעם ''ההגנה'', אישר את המבצע ואולי אף שלח כמה מאנשיו לסייע בלחימה, אף על פי שבמוצהר הביע התנגדות למבצע, והכחיש את הטענה כי ידע עליו מראש.
הכפר כיום בחלקו השלם של הכפר מצוי היום בית החולים כפר שאול. בתי הכפר בנוים אבן, וגגותיהם מקומרים. בשלוחה אשר ממערב לבית החולים נותרו חלקים גדולים משטחי החקלאות ובורות מים. יתר השטח שהיה שייך לכפר מתחלק בין איזור התעשייה של שכונת ''גבעת שאול'' ושכונת ''הר נוף''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
איזה טיפשים ! למה לקפוץ ישר?
ל"ת
אוי אוי אוי ...,
31/08/05 14:20
|
|
 |
82.
להודיע בעזה על מחבל מתאבד.....
ל"ת
שלומי,
31/08/05 14:17
|
|
 |
81.
הם עוד יגידו שהיהודים אחראים
יונה,
אופקים,
31/08/05 14:13
|
הטמבלים האלה עוד יום יומיים יגידו שהם עוד ינקמו ביהודים כי הם אחראים לכך...
כן ירבו...!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
כמה שאלות והצעות לממשל בישראל!
יחזקאל,
אלון מורה,
31/08/05 14:10
|
א. למה לא שולחים כח חילוץ? ב. שממשלת ישראל תשקול מתן קצבה למשפחות ההרוגים. ג. לקיים יום לימוד בפתיחת שנת הלימודים על האסון. ד. לפתוח בחשבון נפש אמיתי מה עשינו על מנת למנוע את האסון! ה. באם לא, אני מציע גביית מס מיוחד לעזרת הנזקקים.
בכבוד רב אוהב כל אויב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת ועדת חקירה מישפטית
תזכורת קטנה,
31/08/05 15:23
|
הלבנונים הרגו פלשתינאים בסברה ושתילה. מי אשם ? ישראל ואריק שרון כמובן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאמין...
רפי,
לונדון,
31/08/05 17:20
|
לאחר תוצאותיה של ההתנתקות ודרכו של שרון המוול אני סמוך ובטוח שהוא האחראי העיקרי לטבח בסברה ושאתילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
'פיגוע' בבגדד
פלוני,
חיפה,
31/08/05 14:31
|
|
 |
אם זה לא היה נכון הייתי צוחק
ל"ת
יוני,
31/08/05 14:31
|
|
 |
אני אתך!
ל"ת
חזק ונתחזק!,
31/08/05 14:17
|
|
 |
79.
אסון גדול לעולם המוסלמי. נתנחם
עזיז,
31/08/05 14:09
|
ב-25,000 הלידות של מוסלמים גאים בבית חולים סורוקה בכל שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותו ביה''ח שניסתם לפוצץ 3 פעם
לירוק לבאר,
31/08/05 14:32
|
יותר גרועים מחולדות,גם קצב ההשרצה, וגם בורות שבהשפעת כמה רוצחי דת, מסכנת את העולם.
אנשים דתיים לא מפוצצים תינוקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שערבי סוף סוך יסביר לי
אוהב,
ערבים,
31/08/05 14:25
|
|
 |
אימא שלך ערבייה.
יגאל כהן,
רחובות,
31/08/05 14:51
|
השיעים לא ערבים. רק הבדואים ערבים. בור ועם הארץ. גיזען מטומטם. הנח למילה הזו ''ערבים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השיעים כן ערבים
דוד אלון,
31/08/05 16:46
|
וכך גם כל מי שגר בחצי האי ערב, כולל האשכנזים שהיגרו לכאן... ועוד נתונים מעניינים: רק 10% מהמוסלמים הם שיעים. רק 15% מהמוסלמים הם ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כהן , אם מדברים על משפחה....
בר ששת,
31/08/05 15:08
|
...מה שלום אחותך שעובדת בחצר של חסאן בק ? זו פרנסה טובה ? בדיקות רפואיות היא עושה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
תיסמונת דיר-יאסין
הערבים פחדנים,
וישראל יותר,
31/08/05 14:07
|
היה זה בימי מבצע נחשון. כל ישובי הארץ היו מנותקים אלה מאלה, כי הערבים ניצחו בקרב על הדרכים. ארה''ב חשבה שזה סופו של הניסוי הציוני וחזרה בה מתכנית החלוקה.
בהסכמת ההגנה (שהתנערה אח''כ) פשט האצ''ל על כפר הפורעים דיר-יאסין, שהפיל את אימתו על שכונות ירושלים ועל הכביש העולה לירושלים.
אנשי הכפר התבצרו בתוך בתיהם, על נשיהם וילדיהם, כי חיי אדם אינם נחשבים בעיניהם (שהרי האצ''ל הציע לפני ההתקפה לאנשים להיכנע ולא יאונה להם כל רע), אך אלה המטירו אש תופת על אנשי האצ''ל שלא היו מוגנים כלל, בשטח הפתוח. אל תוך הבתים יורקי האש הושלכו רימונים, ואנשים רבים נהרגו. בין הרוגי האצ''ל היה גם מפקד המבצע. עם כניעת הכפר, נלקחו 70 שבויים לירושלים ושוחררו ליד שער שכם. לאחר האירוע, החליטה ההנהגה הערבית להפיץ סיפורי זוועה על הטבח, כביכול, במטרה לעורר את הערבים לנקמת דם. אולם סיפורי הזוועה גרמו להמוני ערבים לברוח מכפריהם, וכך נהפכה קערת התבוסה הישראלית על פיה. בן גוריון מיהר לשלוח מכתב משמיץ על האצ''ל למלך עבדאללה, כל צמרת ההגנה התנערה מן המבצע והצטרפה ליללת הצבועים. כדרכו של השמאל! זה מה שנקרא ''אחדות ישראל''. המבצע הזה היה נקודת המפנה להצלת ישראל, ועל כן התאמץ כל כך השמאל להפוך אותו לטבח. הבריטים אילצן את האצ''ל לצאת והעבירו את הכפר לשליטת אנשי ההגנה... מגיע, לא? על שיתוף פעולה הדוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך יש לכם כח לכתוב כ''כ הרבה?
ל"ת
דוד אלון,
31/08/05 16:47
|
|
 |
אתה אידיוט אמיתי
מוקי,
ירושלים,
31/08/05 14:37
|
כששמעו המצרים הסורים הירדנים העירקים והלבנונים על טבח דיר יאסין הם נבהלו נורא מהאצ''ל הרחום--שהרג יהודים מוסלמים ונוצרים במלון המלך דוד--קמו נטשו את המערכה---ברחו משדה הקרב--אחרי שהאצ''ל קרא להם להציל את נפשותיהם--וכך ניצח האצ''ל את המלחמה--אלא מה ?מזל שהיה לנו את בן-גוריון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההיטב חרה לך? היטב חרה לי עד
ל"ת
מוות!,
31/08/05 15:01
|
|
 |
מה הקשר בין מחט לתחת?
ל"ת
התפרן,
31/08/05 14:20
|
|
 |
בשניהם יש חור!!!
ל"ת
אדיפוס,
תבייי,
31/08/05 21:27
|
|
 |
מה התעוררת פתאום?
שפוי,
גוש דן,
31/08/05 14:14
|
|
 |
77.
תמונות קשות. ליישם גם אצל
אייל,
31/08/05 14:03
|
|
 |
76.
יותר גרוע ממשינה בפסטיבל ערד
שיעי צף,
31/08/05 14:00
|
|
 |
75.
תגובות מחפירות
די לאטימות,
מרכז,
31/08/05 13:50
|
אין גבול לאטימות ולטמטום. לכל המגיבים מוות של 650 איש חפים מפשע הוא מוות של 650 איש חפים ופשע. די לשנאה לאטימות ולצרות המחשבתית. בתגובות הללו אתם מוכיחים כי אנו לא טובים יותר מאלו ששמחו על מוות המוני יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלו שונאי ישראל - חומד.
ל"ת
ברק,
31/08/05 18:45
|
|
 |
מסכים.
יוני,
באר שבע,
31/08/05 16:43
|
התגובות פה מזכירות לי את אותם אנשים בכפר בימי הביניים שהיו יוצאים בלילה עם לפידים וקילשונים ומחפשים איזו מכשפה אקראית לשריפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה שאתה זוכר ?
רפאל הר נמוך,
הסטוריון,
31/08/05 19:48
|
|
 |
כנסו דחוף!!!!!!!!!!!!
fgdgb,
jgfngf,
31/08/05 16:16
|
אני מבין את מה שאמרת וזה נשמע לי כמו :אוי יו יו יו תפסיקו להיות וכו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אנחנו צריכים להיות יותר
ל"ת
טובים, גזענית?,
31/08/05 14:39
|
|
 |
שפינו 8000 יהודים היה אכפת לך?
כתום,
31/08/05 14:09
|
|
 |
אין לי שום עניין בסליחתך
יוני,
באר שבע,
31/08/05 16:40
|
|
 |
יוני , חפש גשר פנוי וקפוץ.
ראומה,
צומת ראם,
31/08/05 19:49
|
|
 |
74.
הדת הורגת כל מי שמתפלל
אבי הראל,
31/08/05 13:49
|
צריכים להודות לאל כל אדם באופן אישי ואין צורך במקומות כגון מסגד בית כנסת או כנסייה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
למה אין כאילו דברים בעזה...
ל"ת
הצדיק,
31/08/05 13:49
|
|
 |
72.
איסלאם עסוקה?
רוסי פרמיטיב,
אליטיסת,
31/08/05 13:48
|
|
 |
הכוונה לדת האסלאם
ל"ת
דוד אלון,
31/08/05 16:49
|
|
 |
71.
1400 שנה הם רוצחים כל הבא ליד
@צבר נחוש @,
קיצור ארועים,
31/08/05 13:36
|
שושלת ספויה חיזקו את שיעה באיראן והפכו אותו לדת רשמית עם מנהגים ברברבים של אבל על מוות של עלי, חסן ,וחוסיין שנהרגו במלחמות מוסלמים בין יורשי מוחמד מאות שנים לפניכן מאז לא הופסק הלחימה במלחמת איראן עיראק הלכו מיליוני אנשים משני הצדדים איסלם במקורו נוסד לצורך מלחמות וכיבושים וספר פסוקי השטן נכתב ע''י סלמאן הפרסי נסיך גולה שחיפש חיילים כדי לפלוש לארצו והיה מפגש אינטרסים בינו לבין מוחמד נכתבו עוד 4 ספרי קוראן שנשרפו ביחד עם מאמיניהם על ידי עוסמאן בקיצור 1400 שנה איסלם עסוקה בכיבושים רציחות וכפית פסוקי השטן על עמים אחרים
ועוד קוראים לנו כובשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
640 לא מתחלק ב 3 ללא שארית.
ארתור,
א נג'אח,
31/08/05 13:35
|
|
 |
תתבייש.
נורית יונס,
31/08/05 14:49
|
|
 |
???
ל"ת
??,
31/08/05 13:53
|
|
 |
69.
עם אלה אתם רוצים לעשות שלום?
ל"ת
לא חשוב,
31/08/05 13:31
|
|
 |
68.
שמעתי שיש מתאבד באל אקצה
ל"ת
גידי,
31/08/05 13:30
|
|
 |
67.
הם מצאו ספורט חדש
ל"ת
דוד,
31/08/05 13:29
|
|
 |
66.
סיפורי אבו נימר / דן בן אמוץ
ע.,
31/08/05 13:28
|
איש עסקים היה צריך ללכת יום אחד לכפר שכן לשם ביזנס. בדרך לכפר הוא פגש את מלאך המוות.
שאל את מלאך המוות - לאן מועדות פנייך? ענה לו זה - לכפר שלך. לכפר שלי? מדוע? שאל ענה לו מלאך המוות - כדי להביא עליו מגפה. אתה לא יכול לעשות את זה יש לי אישה וילדים בכפר - בכה האיש אז מה אתה מציע? שאל מלאך המוות אולי, אם אתה חייב, תקח רק 2-3 ... תעשה מגיפה קטנה, ענה טוב - הסכים מלאך המוות וכל אחד מהם המשיך בדרכו
לאחר שבוע חזר איש העסקים לכפרו ורואה חצי כפר מת (והכפר שלו עוד היה יחסית כפר גדול). האיש כולו בוכה וכואב כי גם המשפחה שלו בין המתים.
לאחר תקופה שוב העסקים לוחצים והאיש חייב לנסוע שוב לצורכי ביזנס. בדרך הוא פוגש שוב את מלאך המוות.
אתה שקרן! מטיח האיש במלאך המוות אני שקרן? למה? שואל המלאך אנחנו סיכמנו שאתה לא תהרוג יותר מ-2 אולי 3 אנשים - עונה לו האיש - ואתה הרגת בכל זאת חצי כפר אני - אמר לו מלאך המוות - הרגתי 2-3. השאר מתו מהפחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
די לטרור נגד מוסלמים !
שאמחאני,
31/08/05 13:28
|
|
 |
להם, לא ממש
ל"ת
דני,
מרכז,
31/08/05 15:23
|
|
 |
64.
לכל השמחים לאיד
עירקי,
31/08/05 13:25
|
גם במצדה היתה התאבדות המונית מפחד דת אחרת זאת עפ''י ממצאים ארכיאולוגיים שאין להם אסמכתאות אז לפני שאתם שמחים בצרות של אחרים זה יכול להיות בכל מקום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וזה מראה על חוכמה מצד היהודים?
פיטר גבריאל 25,
31/08/05 17:20
|
לא, זה מראה שכל מי שקשור באיזה שהוא אופן לדת, לא משנה איזה,הוא מטומטם והולך אחרי אמונות טיפשיות חסרות כל שחר ובסיס ומאבד בשל כך את חייו לפעמים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך:
צ'יקו,
31/08/05 14:02
|
על מצדה היה מצור זמן רב וכאשר מצדה החלה להיפרץ התאבדו כל התושבים כדי לא להישבות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קראתי מילים המביעות שימחה
נביל,
משוטט,
31/08/05 14:01
|
לאיד.
המגיבים צודקים, האיסלם הינה דת מקוללת המביאה על מאמיניה ושכניהם מוות ועוד מוות.
הגיעה הזמן שהמוסלמים ישקלו להמיר את דתם, אולי לנצרות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לנצרות? גם הם מתעללים
אם עברייה,
עיר שלם,
31/08/05 14:36
|
העם היהודי צריך תגבור! יהדות זה דת ההודיה ,והכרת הטוב. היינו צריכים אחרי מלחמת ששת הימים לגייר את כל התושבים הערביים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאם עבריה ושדכ התרופות מחכות
גרונם,
01/09/05 14:57
|
|
 |
נראה לך?? ערבים-יהודים?
שדגכ,
31/08/05 18:29
|
חחחחחחחח נראה לך שאנחנו צריכים מפגרים כאלה שיהרסו את מאגר הגנים שלנו? הם עוד יתחילו לקפוץ מגשרים בארץ. חחחחחחחחחחחחח חס וחלילה שיתגיירו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to be a real jew is hard
ל"ת
are you?,
31/08/05 17:18
|
|
 |
במצדה התאבדו, כדי למנוע
שיבוא בטענות,
לעצמם,
31/08/05 13:56
|
אונס נשים, התעללות בגברים ומכירת כולם לעבדים. ואנחנו דווקא כן שמחים! הם יודעים היטב למה מסוגל שאהיד משלהם, ועל כן ברחו. זה בדיוק - כרה בור ויחפרהו, ויפול בשחת יפעל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
ל"ת
ירון,
חיפה,
31/08/05 13:50
|
|
 |
63.
הם לא מבינים רמזים...
גל,
תל אביב,
31/08/05 13:25
|
|
 |
גדול!!!!!!!!!!
נועם,
31/08/05 15:46
|
|
 |
חחחחח הרגת אותי!!!
ל"ת
רונית,
31/08/05 15:04
|
|
 |
62.
hear the news
pro-phet,
ir miklat,
31/08/05 13:23
|
heard the news? the water level in the kineret (miflas ha kineret), has risen by two meters this morning! the baffeled scientists are investigating
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
המגיבים פה - חבורה של גזענים
ל"ת
נדב,
צוללת צהובה,
31/08/05 13:22
|
|
 |
מסכים איתך לגמרי
יוני,
באר שבע,
31/08/05 16:37
|
אפשר לחשוב שאצלנו לא היו דברים דומים. שלא לדבר על כך שאפילו אצלנו בימים שלפני חומת מגן הטרור לא הגיע לרמות שבהן הוא משתולל בעירק כבר שנתיים. פחד כה גדול ממחבל בהחלט היה הגיוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוני , אינך פוחד מהסיבה הנכונה
ראומה,
צומת ראם,
31/08/05 19:52
|
כלומר , יש לך עוד סיבות טובות לפחד חוץ מהטירור בעיראק... הבט אחורה בפחד , יוני. אנחנו שם - הכתומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכנות, מה יש לפחד מהכתומים?
יוני,
01/09/05 17:55
|
מאבקכם לא הצליח ולא יצליח. מצטער לבשר את הבשורה הרעה. אתנחם בכך שלפחות אביגדור ליברמן הגיוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשנוא את האויב זו לא גזענות
ל"ת
יוסי,
קיסריה,
31/08/05 14:22
|
|
 |
''אויב''?
נדב,
צוללת צהובה,
31/08/05 14:47
|
אנשים שהלכו להתפלל במסגד הם לא האויב שלך.
לעשות מכל מוסלמי אויב - זו בדיוק הגזענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנדב אולי תשנה את הכתובת
דרומי,
31/08/05 13:49
|
צוללת צהובה זה לא מתאים לשמאלנים יפיי נפש וצהוב זה צבע מהמשפחה של הכתום אז אולי תשנה לצוללת כחולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי, אבל לא היום
נדב,
צוללת צהובה,
31/08/05 14:46
|
|
 |
צוללת צהובה
זוכר את העבר,
31/08/05 15:22
|
כידוע, צוללת צהובה הייתה בדרכה לברית המועצות. כך שה מתאים לשמאלני יפה נפש. על תשנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צוללת צהובה זה שיר וסרט
נדב,
צוללת צהובה,
31/08/05 15:39
|
של החיפושיות, שאני מאד אוהב. בעקבות הסרט זה הפך להיות גם סוג של סמל לתקופה, שבה אנשים היו תמימים מספיק כדי לחשוב שיכול להתקיים עולם ללא מלחמות.
לא שיש לי את האשלייה הזו, אבל תמיד נעים לחלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי שמדבר על גזענות...
שמוליק,
31/08/05 15:20
|
אתה צבוע צוללת צהובה, כיוון שאתה כואב על 650 שיעים שהיו רוצים במותך, אך שמח על הכתומים ש''משנים כתובת''...אתה מגעיל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה קשור לגזענות?
נדב,
צוללת צהובה,
31/08/05 15:36
|
אין לי אפילו טיפת שנאה למתנחלי גוש קטיף. אגב, גם אם היתה לי - לא היה מדובר בגזענות, שכן הם כולם מאותו גזע שלי.
העקיצה שלי באה בעקבות העקיצה של ''דרומי'' לא יותר מזה.
אני לא יותר מדי כואב על האנשים שמתו בעירק, אבל בוודאי שאינני שמח על כך. אלו אנשים חפים מפשע, ואין לי שום שמחה על כך שהם מתו על לא עוול בכפם, רק משום שהם פחדו מטרוריסטים, שמתקיפים יום יום אותם, אותנו ואת ארה''ב.
ואין שום קשר לכך, שאני חושב שהיינו צריכים לצאת מעזה מזמן, ולכן אני שמח שעשינו את זה. אני לא שמח בגלל שהמתנחלים עצובים, ואני לא מקל ראש בכאבם. אבל אני שמח כי אני חושב שהמדינה שלי עושה סוף סוף את מה שהיתה צריכה לעשות מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה, א.ב, מכיר אותם אישית?
נדב,
צוללת צהובה,
31/08/05 16:49
|
את כל ה 648? מאיפה אתה יודע שכל אחד מהם היה טרוריסט מתאבד, ושצריך לשמוח על מותו?
מה שאני יודע, זה שה 648 הללו הם קורבנות של טרור (יותר נכון - של פחד מטרור). מעבר לזה אני לא יודע כלום. אין לי שום סיבה לשמוח על זה.
ועוד דבר: ברמה הפוליטית אנחנו אפילו צריכים להיות עצובים מאד על כל פיגוע בעיראק, משום שמשמעותו היא שהטרור מנצח שם, במקום הדמוקרטיה שמנסים האמריקאים להקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, נדב
א,
ב,
31/08/05 16:18
|
אתה מכיר אותם אישית? כל אחד ואחד משש מאות ארבעין ושמונה הצוללנים? על סמך מה קבעת כי הם חפים מפשע?! אולי 647 מהם היו מטיפים שקראו לכל מוסלמי חובב בתולות לקצר דרכו לעולם הבא בעזרת רכבת השהידים??
מה שכן, הם בטח היו נעלבים לו קראו אותך מכנה את עצמך ''צוללת צהובה'', כלומר...במצבם, אפילו על צוללת כתומה הם היו שמחים לעלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיחקת אותה נדב
ל"ת
אסף,
31/08/05 16:10
|
|
 |
60.
הסיסמה אללה אכבר
שרון,
קליפורניה,
31/08/05 13:17
|
זה סתם נסוי של נשק חדש, האהבלים עושים נסויים על עצמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
הידיעה הזאת עשתה לי את היום
עומר,
תל אביב,
31/08/05 13:16
|
חחחח כמו בדיחה. כמה ערבים יכולים להיות טיפשים. חבל לא נהרגו יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
הפגנה של ''מחנה הרוב'' ?
קרן,
ת''א,
31/08/05 13:16
|
גם רן כהן נפגע ? אני מקווה שלא. מישהי סיפרה לי שהוא עיראקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ב''מחנה הרוב'' זה לא היה מתרחש!
אור,
לגויים,
31/08/05 13:58
|
איך היו נהרגים מאות, אם לכל היותר מגיעים 30 איש?! במחשבה שניה, על השלושים שמפגינים- יש כמה מאות עיתונאים שמסקרים את ''הפגנת המונים'', אז אני לוקח את המילים שלי בחזרה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות בידך , אישי הטוב.
מתמטיקאי,
ביר זית,
31/08/05 14:54
|
כל 400 ב''מחנה הרוב'' נחשבים ל40000 . תשאל אפילו את חיים יבין. זוכר את הפגנת ה4000 ? כמה רעש ? אפילו חישבו ששמאלנים יכולים לעמוד 10 על בלטה... במחנה הרוב יכול להתרחש דבר כזה . קרן נויבאך אפילו תבכה בשידור חי . שלא נדע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרעת אותי, אחי!
ל"ת
שיעי,
מעוך,
31/08/05 14:06
|
|
 |
שתקרע ישמאלן מצוי
ל"ת
כתום,
31/08/05 14:32
|
|
 |
57.
והוא יהיה פרא אדם ידו בכל ויד
ל"ת
ישמעאל,
שג,
31/08/05 13:13
|
|
 |
זה מדהים כמה שזה נכון!
ל"ת
אובי1,
31/08/05 13:25
|
|
 |
56.
חבל !
שרון,
קליפורניה,
31/08/05 13:13
|
אחמד,טיזי, כנראה שיוציא הודעה שהמיתאבד הדמיוני היה איש מוסד ! אני שואל את עצמי אם משמועות הם מתים אז מה צריכים לפתח נשק צריך רמקול קטן ככה שהרבה יוכלו לשמוע ! ואז הופ'' וגמרנו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז זה המוסד ? בוא נפיץ שמועה
ל"ת
בובולינה,
31/08/05 15:35
|
|
 |
55.
פרס עוד לא הציע סיוע?
ל"ת
גיא,
31/08/05 13:11
|
|
 |
אמא שלו ערביה לא ערקית
ל"ת
כתום,
31/08/05 14:33
|
|
 |
54.
לצאת לצאת לצאת לצאת בהיסריה
ל"ת
איפה שכל שלכם,
31/08/05 13:10
|
|
 |
53.
זה יזהם את המים ?
גאנם נבלוסי,
טובאס,
31/08/05 13:08
|
|
 |
כן . זה מזהם.
טורגנייב,
31/08/05 19:53
|
|
 |
52.
כולה 640 . מה ה..
אוי אוי אוי,
31/08/05 13:08
|
ביג דיל . ערבי טוב זה ערבי מת . בגלל שמועה קופצים לנהר .
מנת משכל של חיידק בדיאטה . כמה מזל שהם כאלו טמבלים .
בואו נפיץ שמועות כאלו כל יום ויהיה על הכיפאק . עירקים מטומטמים . הבעיה הגדולה שזה לא עובר .לנו זה טוב .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע
צודק,
31/08/05 13:24
|
|
 |
51.
640 זה כלום. יש מליונים.
ל"ת
מוסא בן ג'עפר,
בגדד,
31/08/05 13:06
|
|
 |
50.
עמדת השמאל ברורה !
ל - 4,
31/08/05 13:05
|
עמדת השמאל ברורה ! םאדם היה גיבור משחרר. ארה''ב וישראל אשמים בשחיטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אין שכל אין דאגות
מתחכם,
י-ם,
31/08/05 13:05
|
|
 |
48.
לא צריך לזרוק אותם.
אוסקר,
31/08/05 13:04
|
|
 |
47.
רציתי להביע צער.
שולה,
31/08/05 13:03
|
אבל החלטתי שנמאס לי להיות צבועה. אם מגיע למישהו למות בגלל פחד מטירור - זה לשיעים . נאסראללה בטח לא יסכים איתי וגם האיראנים לא יהיו שותפים לדעתי , אבל זה בסדר. למדתי שאין לי ולהם הרבה במשותף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
טירור נגד מוסלמים ? נורא ואיום
ל"ת
נסראללה,
31/08/05 13:00
|
|
 |
45.
כן ירבו כמותם בישראל.
מחה את זכר עמלק,
31/08/05 12:59
|
שישו ושימחו בשמחת תורה. סתם אסור לשמוח בנפול אויבך לחידקל, אז נסתפק בכך שזהו סיפוק מקצועי בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
הם כמה שלבים אחורה באבולוציה
אובי1,
31/08/05 12:59
|
לא יכול להיות כל כך הרבה מוסלמים פרימיטיביים ,חמומי מוח, חסרי ערך לחי אדם, שרק מחפשים בכוח סיבות להסתכסך ולהרוג, והם אנשים כמונו!
אין דבר כזה, הם יצורים שונים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצוב אבל נכון
ל"ת
תומר,
ראשון,
31/08/05 14:43
|
|
 |
43.
פלסטינים - קחו דוגמא. לימדו.
מחמוד א-זהאר,
גוש קטיף,
31/08/05 12:58
|
|
 |
מה אחייהם המוסלמים
אביב,
31/08/05 15:55
|
|
 |
42.
ליבי חנוק מדמעות
AVIVA,
31/08/05 12:57
|
אני רק מקווה שהשיעים האצילים ינקמו בסונים ויהרגו בהם לפחות פי 10 יאללה יא שאבאב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את בטח רוצה כבר לבקר שם?
ל"ת
איש חזון,
31/08/05 13:19
|
|
 |
41.
הראשון קפץ...
ג,
31/08/05 12:56
|
|
 |
40.
להפיץ שמועות כאלה בקריית ארבע!
ל"ת
נעמן,
שפוי,
31/08/05 12:56
|
|
 |
א. בקרית ארבע אין נהר, ב. הם
ל"ת
לא מן הבורחים!,
31/08/05 13:25
|
|
 |
רעיון טוב. הפצתי.
פרחיה,
31/08/05 13:25
|
|
 |
לעזור לפרחיה ללכת בדרך כל בשר
ל"ת
דווקא חילוני,
מהעבודה,
31/08/05 14:05
|
|
 |
39.
נבהלתי. חשבתי שמדובר בווהאבים.
אבו סובחי,
31/08/05 12:55
|
|
 |
38.
גמלא פתאום זה מה זה בקטנה
ל"ת
דוד,
31/08/05 12:55
|
|
 |
37.
אוי ואבוי. איזו טרגדיה. מסכנים
ל"ת
ישראלי,
31/08/05 12:54
|
|
 |
36.
הם נחשבים לשהידים ?
מולא טנטאווי,
31/08/05 12:54
|
|
 |
למה בכלל מחבל מתאבד
אני,
31/08/05 16:16
|
|
 |
אין, אבל נשות המחסומים מוכנות
ל"ת
אל תשכח,
31/08/05 15:41
|
|
 |
35.
איך מריצים שמועות כאלו בשטחים?
פאשיסט,
31/08/05 12:52
|
צריך גם להריץ שמועות כאלו לערביי ישראל ואנחנו נהיה הרבה פחות מודאגים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
היה מחבל מתאבד ? טוב שלא.
קן ליוינגסטון,
31/08/05 12:52
|
|
 |
33.
יש לי משחק כזה. למינגס.
גיימר,
31/08/05 12:51
|
|
 |
הLEMMINGS באמת נחמדים.
שולטהייס,
31/08/05 19:55
|
|
 |
32.
הערבים האלו פשוט נעליים
שדגכ,
31/08/05 12:50
|
|
 |
31.
כששיעי קופץ למים - זה מתיז ?
ל"ת
נעמן,
שפוי,
31/08/05 12:49
|
|
 |
קרעת אותייייייייייייי חחחחחחחח
הוד,
חדרה,
31/08/05 14:38
|
|
 |
30.
איפה היה אללה
מוחמד,
31/08/05 12:48
|
|
 |
איפה היה אלוהים בשואה?
ל"ת
אידיוט אחד,
31/08/05 14:26
|
|
 |
29.
עולי רגל קפצו בלי שכל
אמנון בן-יהודה,
לונדון,
31/08/05 12:46
|
הם מ-פ-ח-ד-י-ם הם כו.....לם פחדנים ! המיתאבד אשר לא היה ולא ניברא חיסל בשמועה כימעט מחצית מהמיספר של אסון התאומים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אני שמח להביע צער.
ל"ת
מורדי אנגליקני,
31/08/05 12:44
|
|
 |
27.
זאת התחלה טובה.
ל"ת
שונא שיעים,
31/08/05 12:41
|
|
 |
26.
להכריז יום אבל לאומי בישראל!
נביל,
31/08/05 12:39
|
זהו יום שחור לדמוקרטיה הישראלית, השברירית ממילא. לא יתכן שאסון כזה יתרחש ללא מעורבותם הסמויה של הכוחות הקולוניאליסטיים - ארה''ב והתומכת הראשית שלה - קרואטיה. אולי גם המוסד בעסק. להניף דגל שחור, לצאת לתהלוכות אבל, לסגור את ''אבולעפיה''!!! למי יש כוח לפיתות עם זעתר בזמן כה קשה לעם הפלשתינאי???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר קרטאטיה?
ל"ת
מה הקשר,
31/08/05 16:27
|
|
 |
25.
אללה הוא אכבר !
ל"ת
בנדיקטוס,
31/08/05 12:39
|
|
 |
24.
מדוע ולמה לא בלבנון
נאסרללה,
בית זרע,
31/08/05 12:38
|
אני תומך ימין וחבל שזה לא קרה בלבנון כי נאסרללה שיעי פסיכי אלוקים אני מבקש ממך בקשה בפעם הבאה בלבנון טרגדיה גדולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
יש שמועות על מחבל בעזה-למים
ל"ת
shit happens,
31/08/05 12:38
|
|
 |
22.
איזה מזל
יאיר,
רמת גן,
31/08/05 12:37
|
יש לנו שהערבים הם פשוט כאלה, מה היה קורה אילו היינו צריכים להיאבק בעם עם מנת משכל של יותר מביצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
זה ממש הזוי
נועה,
31/08/05 12:36
|
|
 |
תחשבי על אסון הגשר במכביה
דורון,
31/08/05 13:42
|
החידקל כנראה די דומה לירקון מבחינת הרכב ה''מים''. כמות האנשים שנאלצו לבקר בהם היא פשוט הרבה יותר גדולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אתם בטוחים שהם לא היו כורדים?
ל"ת
מור24,
31/08/05 12:36
|
|
 |
19.
ישתבך שמו פטנט חדש מהירומעניין
ל"ת
שמח ומאושר,
31/08/05 12:35
|
|
 |
לפני שתשמח תלמד לאיית!!
ל"ת
פרסי גאה,
31/08/05 14:25
|
|
 |
18.
ואם כולם יקפצו מהגג...
ס.ג.,
31/08/05 12:35
|
|
 |
17.
ארה''ב אשמה
ל"ת
מאיר,
31/08/05 12:33
|
|
 |
המתנחלים אשמים
ל"ת
4,
31/08/05 13:25
|
|
 |
16.
הם שותים את המים של עזה ?
ל"ת
יאסר,
31/08/05 12:32
|
|
 |
15.
טרור שנת 2000,טכנולוגיה מתקדמת
אני,
31/08/05 12:32
|
חומר הנפץ מתיישן ולא מביא תוצאות טובות
הלהיט החדש הוא טכנולוגית ''ה1 באפריל'' ללא מתאבד ,ללא חומר ונפץ ומנגנונים לא בטוחים ,לא עולה גרוש ועובד מצוין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחחחחח
ל"ת
הוד,
חדרה,
31/08/05 14:30
|
|
 |
14.
זה ישפיע על מחיר הנפט ?
עיסא,
31/08/05 12:31
|
|
 |
כן המחיר יוזל
ל"ת
שושו,
31/08/05 21:40
|
|
 |
13.
600 שיעים , זה הרבה ?
זרקאווי,
31/08/05 12:31
|
|
 |
12.
איזה אהבלים יאללה......
ל"ת
איזבלי,
paris,
31/08/05 12:29
|
|
 |
גזעניט
ל"ת
זאקי,
ים,
31/08/05 13:20
|
|
 |
11.
איזה יופי
ל"ת
chacha,
jerusalem,
31/08/05 12:29
|
|
 |
10.
דתיים פה ודתיים שם-אותו דרעק
המטיף בשער,
31/08/05 12:28
|
|
 |
?
Chaim,
USA,
31/08/05 16:42
|
How could you say that? How could one compare Jews who try and follow the Torah to religious terrorists from fundamental Islam, LHavdil?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל10
חיים,
מלבורן,
31/08/05 14:22
|
|
 |
9.
כמה חבל. ממש אסון.
אחמד,
ערבב את הטיח,
31/08/05 12:21
|
איני יודע את ליבי מרוב צער. תגידו, מה הם סתומים ? בגלל שמועה מאות אנשים מתאבדים ? כנראה שההתאבדות זה משהו מובנה אצל החבר'ה האלה. אולי יש להם מנגנון השמדה עצמית built in ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכמולוג אה?
מריוס,
31/08/05 13:05
|
נראה איך אתה היית מגיב לידיעה שמחבל מתאבד עומד להתפוצץ במקום שאתה נמצא בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מריוס ,אתה מתכוון למתאבד שיעי?
ל"ת
תומס,
31/08/05 19:56
|
|
 |
רואים שאתה דביל
ציוני,
ארץ ישראל,
31/08/05 16:01
|
אם המחבל היה מתפוצץ במקום ש''אחמד ערבב את הטיח'' נמצא בו, אז אותו אחמד היה או בבית חולים, או מת, כך שהוא לא היה מגיב כאן. לך לישון, אהבל.:))
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצחיק!!! :))))))
ל"ת
קרין,
ח,
31/08/05 12:57
|
|
 |
8.
לך תעשה שלום עם ערבים
ל"ת
שלום עליכם,
31/08/05 12:17
|
|
 |
7.
הכל בסד ,לא היה מחבל
ל"ת
מ.,
31/08/05 12:17
|
|
 |
6.
600 שיעים זה הרבה ?
ל"ת
זחאלקה,
31/08/05 12:17
|
|
 |
לא. 648 זה יותר.
דהאמשה,
31/08/05 15:36
|
|
 |
אלף. כבר אלף.
מח'ול,
31/08/05 20:26
|
אולי יש להם קדחת עופות או אוראניום מדולל במים. אולי יש להם גאזים שחורים וסוכריות מורעלות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
למוסלמים יש בעיה עם הטרור
ישראלית בדם,
31/08/05 12:15
|
הטרור מכה גם במוסלמים. הם אלה שחייבים להילחם בטרור והשלכותיו . אימת הטרור הרגה מאות מוסלמים. אני כישראלית לא שמחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני כישראלי דווקא שמח
ל"ת
לא צבוע,
ולא מתחסד,
31/08/05 14:04
|
|
 |
4.
איפה תגובות השמאלנים?
ל"ת
פ.לקלייר,
שייח מוניס,
31/08/05 12:14
|
|
 |
שתוק אידיוט
חכם,
31/08/05 12:56
|
|
 |
3.
אחד שמבין
בערבים,
31/08/05 12:12
|
לפי דעתי לא מדובר באסון גדול, בפרט שמדובר באוייבי היישות הציונית.
בכלל ערבים מתרבים בקצב מהיר ויש סיכוי טוב שתוך שעות יתקזז העניין עם התינוקות החדשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסון גדול לא היה קורה
דורון,
31/08/05 13:39
|
|
 |
אתה חמור שאוהב ערבים?
ל"ת
kob,
31/08/05 14:09
|
|
 |
:))))))))))))
ל"ת
קרין,
א,
31/08/05 12:55
|
|
 |
לצערי כי רב
דעכ,
31/08/05 12:50
|
|
 |
2.
כל העולם כולו גשר צר מאוד ...
ניר,
31/08/05 12:12
|
|
 |
1.
מה עם זק''א
פוקסי,
י-ם,
31/08/05 12:10
|
|
 |
תעזבו זקא תקראו לזאקי
ל"ת
צפי,
ים,
31/08/05 13:10
|
|
 |
You are a big stupid
Iki,
Milano,
31/08/05 12:46
|
|