• 85.

    רמלה

    אביבה, 30/08/09 22:03

    אני חושבת צריך לצאת להפגנה גדולה כמו פרשת הדם ישראל צריכה לחליט מי אנחנו בשבילה בסטטוס מדיני האתיופים בישראל הפליטים שלה או אזרחיה שמשרטים את מדינתם

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    תכנסוו

    תיכנסוו!!, 08/02/09 18:56

    איזה גיזענים אין לכם בושה!
    אתם מגעיילים אותי!שראש העיר הזה יכנס אתם יודעים לאן ,!!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    עוד על אתיופים

    gedamo , 04/01/09 21:01

    גדי גדמו
    קלאב-אינפו :מגזין הקהילה האתיופית בישראל
    www.club-info.co.il
    Phone: +972-509843470
    E-mail: info@club-info.co.il
    clubinfo@club-info.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    עוד על אתיופים

    גדי גדמו, 04/01/09 20:58

    גדי גדמו
    קלאב-אינפו :מגזין הקהילה האתיופית בישראל
    www.club-info.co.il
    Phone: +972-509843470
    E-mail: info@club-info.co.il
    clubinfo@club-info.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אין על האתיופים

    חסוי, 10/12/08 18:24

    שכולם ילכו'כפרה' על האתיופים.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אני גרה באולגה,מקום שיש די הרבה אתיופים וזה ל א מפריע לי בכלל!!!

    גל דוידוב!, 22/11/08 14:47

    נשמות אני נצ'ית/פראנג'ית/לבנה לא משנה מה הפירוש.
    אני גרה באולגה מקום שלא חסר בו אתיופים,
    [אולגה זה בתוך חדרה].
    אני ואתיופים זה כמו סיר ומכסה!!!
    אומרים לעצמכם..:
    'איכככ,' ?!
    מזיז לי ולכול האתיופים אתם יודעים ת'מה??!!
    אני מקבלת כול אחד כאח,כחבר,וכידיד!!
    אז מה אם אני לבנה,
    זה אורמ שאני בנאדם יותר טוב מאבשה(אתיופי),
    אני אומרת על כול גזעני שהוא קוששה,קזן,והוא יכול להיכנס לקיט של האבשות ולצעוק הצילו!!! (רק האבשות יבינו)
    אני הבן אדם האחרון שיהיה גיזעני,
    ואני עוד בת-12 ורוב הסביבה שלי הם אבשות,
    והחבר של החברה הכי טובה שלי שהיא נצ'ית הוא אתיופי ויש לי חברה שהיא כמו אחות בישבילי שהיא אבשה,
    בואו נחשוב שניה תורידו להם ת'צבע ה-'חור' שכ''כ מפריע לכם,..
    הורדתם?!
    נגיד שהם לבנים כמונו ,
    ועכשיו?!
    הם עדיין מפריעים לכם?!

    לכו לכו אני מתביישת להיות חלק מהלבניך האלה שהם גיזעניים מסריחחחים!
    ויש מה לקנאות באבשות,
    מה אתם חושבים שאין אתיופי שהוא:
    חאתיך,מלומד,ומחונך ?!
    אז תיתפלאו שיש!!
    ולא חסר!
    רוצים דוגמא?!
    בואו לאולגה,
    נכון שיש כאלה שמעשנים,שאלימים,נרקומנים או משהו כזה?!
    אבל תאמינו לי שאחוזים של כול האתיוים האלה היה יורד,
    ו ב ה ר ב ה אם לא היה ת'מושג הזה:
    ' גזענות ' ,
    אני עצמי מאוהבת באתיופי הייתי מאוהבת ולכו תידעו אם אני גם יתחתן אם אתיופי?!
    נגעלים?!
    תמותו מצידי,
    אני מקבלת כול אחד כולל אבשה,
    יש להם לב טהור!!!

    בסדר..
    נגיד שיש לכם זכות לא לאהוב אותם,
    אבל אל תראו את זה כמו המורה הזאת שאמרה מול התלמידים שלה שהם אתיופים שהם מסריחים,
    ובלה בלה בלה..
    וראש העיר הזה?!
    שילך להיזדווג יחד אם כול הגזענים שיש!!
    נ ב ל ו ת !!!

    אחאחאח,
    הלוואי שמישהו יפנים את זה שהם:
    ש ו ו י ם !
    בידיוק כמונו!!!

    בעייי :/

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אתיופית גאה

    אורטל, 02/11/08 21:11

    שונאת אותכם הייתם מתים להיות כמונו. תסבלו לפחות אני גאה בזה שאני אתיופית.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    גועל נפש : ]

    ...., 29/10/08 21:07

    אתם חראות האתיופים גם כמו כל בנאדם
    אולי בגלל הצבע השונה שלנו ?
    מה לעשות ככה ברא אותנו ה' שלנו
    אתם זבל כל מי שמקלל
    גם אנחנו יודעים לפתוח ת'פה שלנו נגדכם
    תזהרו למה זה הלול לקרות ביייי : [

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אני דווקא בעד

    אתיופית, 21/10/08 11:36

    דווקא צריך לומר תודה לראש העיר הזה שלא מקבל אתיופים(גם אני אתיופית).תבינו אנשים ליתר דיוק אתיופים: אסור שבית ספר יהיה רק של אתיופים או אפילו 50% אתיופים. כי מה שקורה ברגע שיש הרבה אתיופים המערכת מתחילה לא לתפקד והכל מתפרק אז אנחנו גב ללבנים הם הופכים לאוכלי חינם ,לא עובדים אך מקבלים משכורת.אז למה אנחנו לא יודעים לבחור את האנשים שדואגים לנו? תפסיקו להפגע ולבכות מכל דבר שנראה כביכול גזענות. שלא תבינו לא נכון אני לא אומרת שהילדים האלא לא יהיו במסגרת בית ספרית אלא להפך צריך למצוא להם מסגרת טובה יותר כי הם לא פחות טובים מהלבנים אולי אפילו טובים יותר. אך המעשה של הראש העיר הזה , זה הכח שלנו
    תודה וסליחה למי שעלול להפגע מהתגובה של

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    פשוט בוששה

    אתיופי בנשמה, 27/08/08 14:07

    פשוט בושה מה שעושים בארץ הזאת נשבע לכם איך הייתי רוצה שהגזענים הבני זונות יטוסו לבקר בארץ אחרת ויגידו להם אותו הדבר כושלאמאשלהם

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אתיופית גאה...!

    ליוסי מזרחי, 13/07/08 18:21

    למה אתה חושב שאתה יכול לקלל סתם כך..!
    דבר ראשון:אתיופים הם חומים לא שחורים לי ניראה שאמא ש'ך ילדה אותך אם פיגור ת'עשה בדיקת ראייה
    דבר שני: תאמין לי שאתה יותר מכוער מאיתנו.
    דבר שליש: גם אני יכולה לקלל דרך האינטרנט בוא ותגיד לנו את זה בפנים אם בכלל ישלך אומץ.
    וחרא כותבים אם א בסוף לא אם ה אני למדתי בבית ספר וגם אתה לך יש שגיאות כתבי ולי לא
    אז אתה פה הטמבל אתם קר פוחדים שהאתיופים יצליחו יותר מכם ואני לא מאמינה ילד אתיופי שלא לומד בבית ספר יולד לכתוב יותר טוב ממך..!!!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אתיופים

    יוסי מזרחי, 30/06/08 19:50

    אתיופים הם מכוערים ומסריחים ושחורים כמו החרה שיוצא לי מהתחת

    הגב לתגובה זו

    • אתיופים הם לא מסריחים (ל''ת)

      אתיופי בנשמה, 27/08/08 13:50

      הגב לתגובה זו

    • אתיופים

      אתיופי בנשמה, 27/08/08 13:53

      מה אמרת שאנחנו שחורים מסריחים יבן זונה ילבן מסריח אתה בטח מאלה שצבע הגוף שלהם הוא כמו קוטג' יבן זונה אנחנו יותר נקיים ממה שאתה אי פעם תהיה יבן שרמוטה

      הגב לתגובה זו

      • מי מעיז לדבר על האתיופים??

        לבן, 31/08/08 15:36

        מה אתה בכלל שם לב אליו תהיה גאה שאתה אתיופי ושתדע לך שאתה מה זה צודק כי באמת הצבע שלכם בהרבה יותר מהצבע הלבן ואני אישית חולה על אתיופים הם יפים ומוכשרים וטובים וישרים אז תשמח שאתה אתיופי אני מקנא בך

        הגב לתגובה זו

    • גזענות

      אתיופיה, 26/11/08 14:11

      כל בן-אדם יגיע ליום דינו

      הגב לתגובה זו

    • אתיופים גאיים

      מור, 06/03/09 11:04

      אתם משפילים אותנו אני שונת ישראלייייייים

      הגב לתגובה זו

    • אני אוהבת אתיופים! (ל''ת)

      אוהבת אתיופים, 26/09/10 15:11

      הגב לתגובה זו

    • על מה אתה מדבר אני מתה על אתיופים אין אליהם (ל''ת)

      טור, 26/09/10 19:14

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    הגלגל תמיד מיסתובב (ל''ת)

    לךלללללל, 02/06/08 23:34

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    שתבינו מה עברנו לא תוכלו לדבר.

    ביטאו, 30/05/08 19:45

    אני זוכר עוד שאהיתי ילד קטן הדבר הראשון שההורים שלי אמרו לי זה שיש דחף לעלות לירושלים עיר אבותינו אברהם יצחק ויעקב. זה שאתם לא מאמינים שאנחנו יהודים זה כבר משהוא אחר. אבל זה שאתם מקללים אותנו ומכנים אותנו בכול מיני שמות זה כבר מעצבן. קודם כול זולת לחבר ותנסו להכיר אותנו ולא ישר תקללו בגלל צבע עורנו זה לא יפה ולא לעניין . כמו שאתם לא רוצים שיקניטו את הילדים שלכם ויפגיעו בם אז תחשבו על זה . ועם יש בעיות אז תתמודדו עם זה . לפעמיים אני מרגיש שאני נימצא במדינה של ניאו נאצים אני מרגיש בשווא אשכרה .

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שתבינו מה עברנו לא תוכלו לדבר.

    ביטאו, 30/05/08 19:44

    אני זוכר עוד שאהיתי ילד קטן הדבר הראשון שההורים שלי אמרו לי זה שיש דחף לעלות לירושלים עיר אבותינו אברהם יצחק ויעקב. זה שאתם לא מאמינים שאנחנו יהודים זה כבר משהוא אחר. אבל זה שאתם מקללים אותנו ומכנים אותנו בכול מיני שמות זה כבר מעצבן. קודם כול זולת לחבר ותנסו להכיר אותנו ולא ישר תקללו בגלל צבע עורנו זה לא יפה ולא לעניין . כמו שאתם לא רוצים שיקניטו את הילדים שלכם ויפגיעו בם אז תחשבו על זה . ועם יש בעיות אז תתמודדו עם זה . לפעמיים אני מרגיש שאני נימצא במדינה של ניאו נאצים אני מרגיש בשווא אשכרה .

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אניי שוננאתת אותכםם נצ'ייםםם

    אתיייוופפפיייתת, 30/10/07 15:20

    עזבווו העעניין הזהה הוא רק קצתת ממשאתםםם עושיייםם לנוותתת..
    מה אתםם חוששבבייםם זה שהצבעע שלנוו שוננה נאכל אותכםם??
    אז זהוו שלעעע!!!!
    ומה ?.. רק שתדעוו כםם שישי אנשייםם שפעע חיימממ בכווח לע כי יש להם רצוןן לחוקיים ולמדינה פעע..
    ועוד דברר אנייי!??? כבר למדתת שלאהוב את החברה הישראליי פעע זה הטעות הכיי גרועע שאני אעששההה בחיייםםםם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מי נתן לו את הזכות להיות ראש העיר (ל''ת)

    ניחיעעחי, 21/08/07 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מי נתן לו את הזכות להיות ראש העיר (ל''ת)

    ניחיעעחי, 21/08/07 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    קראווו זהה ממש חשובבב..!!!!

    מירב, 04/04/07 17:37

    וואלההה אני אומרת לכם בתור אתיופית.. שאתם לא יודעים כמה זה כואב!!!!! הייתי מתה לראות אותכם במקומנו... עם כל היחס המזלזל הזה שאתם מפגינים כלפינו..!!
    חלמנו להגיע לכאןן לארץ הקדושה הזאתתת וככה מתיייחסים אלינוו זה פשוט זלזולל!!! וזה לא שאני באה לומר לכם שאנחנו מסכניםםם תרחמו עלינו וכאלה.. ממש אבל ממש ממש לא!!! אני באה להראות לכם את הצד שלנו... וזה שיש שחורים שהם לא לומדים ועושים שטויותת לא אומר שכולנו ככה!!! אנשים!! אתם מסתכלים על הצד השלילי של העדהה ואם תחפשו גם את הצד שהחיוביי אתם תראו שאנחנו גם חכמיםם זה לא שאנחנו עם טיפשש אתם, אתם תראו שגם לנו יש מה לתרום למדינת ישראל.., למדינה שלנו!!!!!!!!!!
    פשוט הייתי חייבת לרשום את זה ואם אתה קורא תתגובה שליי תץנסה להפנים קצת.. אבל ממש לא לרחם!!!!
    אני אתיופית.. אתיופית גאה!! וב''ה אני מכירה מלא לבנים.. אבל לבנים שמעריכים אותי וטוב לי איתםם ואני לא אגיד שאני לא נתקלת בקריאות גנאי מצד הלבנים... אני כן!!! וזה מכאיב כמה שאנחנו לא מראים לכם את זה .. זה ממש מכאיב...[אני אומרת לכם את הרגשות שלי...]..!!
    אני נורא מקווה שאחרי שאתם קוראים את התגובה שלי אתם תוכלו להפנים קצת.. שאתם צריכים להתייחס אלינו אחרת.. ולא כמו ראש העיר הזה שהעיז לדבר ככה!!!
    אנחנו שחוריםםם אבל אנחנו לא שונים מכם!!!!!!! תפנימו כבררררר!!!!
    אתם פשוט מ-כ-א-י-ב-י-ם לנווווו!!!!
    בקיצוררר... די!! די לגזענותת די!!!!!
    ויש לי עוד הרבה דברים על הלב שאני רוצה לשפוךךך אבל אני נסחפת יותר מדי...
    ככה ש... דיי! תפסיקו להתייחס אלינו ככה... !
    ולכם אתיופים.... תתגאו בעצמכםםם אנחנו עם חזקקקק ואנחנו נוכיח לכולם ובמיוחד לעצמינו שאנחנו יכולים!!!!! שאנחנו טוביםםם ובעזרת ה' אנחנו נצליחחח...!!!!
    -מירב..-- רק תקראו ותפנימו...
    תודה..!!

    הגב לתגובה זו

    • וואלה צודקת

      אתיופי בנשמה, 27/08/08 14:02

      מה שאיזה אחת אמרה פה צדקה פשוט את הבני זונות האלה צריך לשרוף וואלה נשבע לכם אם הייתי גזען מולי וממשיך לקלל הייתי שוחט אותו עד שיצא לו העור הלבן

      הגב לתגובה זו

    • לא כל הלבנים שונאים אתיופים

      לבן, 31/08/08 15:45

      אני אישית חולה על אתיופים ואני חושב שאת צודקת בכל מה שכתבת ושאין הבדל ביני לבינך ויכול להיות שאת בהרבה יותר טובה וחכמה ממני, ושתדעי לך שאישית אני אוהב את האתיופים בהרבה יותר ממה שאני אוהב את הלבנים

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    תקראו חשוב

    טל, 05/02/07 16:58

    הבעיה הי מידת ההשקעה אבל גם כך ניתן להצליח אני גרה בשכונה חלשה אני בת לאם חד הורית +2 אחיות אני ממוצא אטיופי ומחוננת תלמידה מצטיינת אף על פי כל הקשיים אמי פועל ת רבות על מנת לאפשר לי ולאחיותי להיות כמו כל התלמידים ועובדת כמנקה 12 שעות ביום ומטלות הבית מוטלות עליי ועל אחיותי בנות ה-7,8 כולנו תלמידות מצטיינות והממוצע שלי הוא 98 אניי חושבת שאים רוצים להצליח צריך רק להתאמץ אך נחוצה גם מדת השקעה מהרשויות אני רוצה לגדול להיות פסיכולוגית ולצאת מהמקום שנקרא מעגל העוני אני אינני ניתקלתי בגזענות כלפיי ואף לעתים נפגשת עם ראש העיר אשר עוזר לי על מנת להצליח קחו את סיפורי ותחלמו חלומות ותממשו אותם בני העדה אל אם לא מושיטים לכם עזרה אז אל תבקשו אפילו אים תצטרכו לשלוח את ילדיכם בני ה-15 לעבוד ועזרו להם אתם בכל מה שיצטרכו ממש כמו כל אזרחי ישראל מיחד אי אפשר להיות תלויים כל הזמן ברשויות אך מאידך נחוצה מידת השקעה מסויימת מצדם (הרשויות )

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הבית של האיתיופים

    אסף, 03/12/06 15:01

    לא יפה זו גזענות גם הם אזרחים כמו כולם בושה וחרפה

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מדינת ישראל

    יצחק, 12/11/06 20:13

    למה עלתם אותנו לארץ?
    שימו לב!!!!! איך אתם מתייחסים אלינו ולא רוצים אותנו בבתי ספר ולמה? רק בגלל הצבע כאילו מה מפריע לכם אני עדיין לא מבינה מה אתם רוצים מאיתנו? תפסיקו להגיד עלינו דברים רעים למה זה חרא מה שאתם עושים לנו כי נמאס לנו לשמוע אותכם אומרים דברים כאלה והרבה אתיופים הולכים מכות רק בגלל מה שאתם אומרים לנו אז די כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!מספיק עם זה ..........................

    הגב לתגובה זו

    • למה עלתם אותנו לארץ?

      קר', 02/12/06 23:42

      את צריכה להבין שלא העלו אותך בגלל שאוהבים אותך, או כי רוצים בך.
      ע''פי חוק השבות המדינה היא שלך כמו כל אחד אחר במדינה זו. דבר שני המדינה מבוססת על אנשים ש- 90% ויותר הם צריכים טיפול פסיכיטארי- אלה הם אנשים שחוו כאבים בעבר והקפיאו אותם היום שהם רואים אנשים חלשים הם נזכרים במה שהם היו פעם והכאב מתחיל להפשיר, ואז הם מוציאים את זה על אתיופים. אם תיראי מי היה במרכז קליטה מבשרת ציון לפני 40 שנה, תיראי שאלה היו המרוקאים- והיום שם האתיופים. מה שאני מנסה שכל אחד צריך לקחת את עצמו בידיים ולהסתכל קדימה. להפך צריך להוציא מהדברים הרעים דברים טובים בכל שלילי תמיד מסתתר דבר חיובי, זה צריך לתת מרץ דווקא להצליח, לא להפך. ''אם יורים בך, אל תקברי את עצמך''

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    זה ממש גזענות

    אלי סני, 12/11/06 19:57

    מה זה אמור להביע כל הדברים האלה מה אתם נותנים לנו להרגיש לא רצויים פה למה מה מפריע לכם שיש אתיופים חומים בכיתות למה הרוסים לא מפרעים לכם אז כאילו זה תלוי בצבע? כי אנחנו לא מתכוונים לשנות כלום למה אנחנו אוהבים מה שאנחנו ואיך שאנחנו ויש הרבה בתי ספר שיש שם אתיופים וזה בכלל לא מפריע ועם כן אז זה כבר בעיה שלכם למה אין מה לעשות למה ה' בראה אותנו ככה ועם לא טוב לכם אז מה אני יגיד לכם ככה נולדנו ולא יפה מה שאתם עושים לעדה האתיופית....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אתיופיםלא בבית סיפרנו

    תומר, 01/06/06 21:15

    אתה גזען וכדי ששתפטר מתפקידך כי אתה לא מתאים לתפקיד זה .
    אתה מרוקאי?
    במקום לקלוט ולעזור להם אתה דוחק אותם לגטו כמו שאמרתה ובכך אתה הורס את עתידם ושולל מהם את הזכות להשתלב בחברה הישראלית
    לסיכום
    תעברי את כהונתך למי שבאמת לא מבדיל מין גזע ודת

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לתמיר פיצה

    בר אטיאס, 28/05/06 14:04

    אני אוהב את אמא שלך
    היה כיף אתמול בלילה

    הגב לתגובה זו

    • מי זה תמיר פיצה?! אל מי אתה מדבר? (ל''ת)

      susu, 04/04/07 02:24

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    זו לא גזענות !

    לא משנה, 07/09/05 12:14

    בתור נאצ'ית (לבנה) שעומדת בקשר הדוק חם ואוהב עם בני נוער אתיופים רבים -
    ראש העיר צודק בהחלט ! הילדים והנוער האתיופי זרוקים ומתגלגלים ברחובות בגלל חוסר הבנה וחוסר השקעה של מערכת החינוך בטיפול בהם. אי אפשר ולא נכון שחצי מהכיתה תהיה אתיופים לא בשל צבע העור / חוסר הכישורים, חלילה, אלא בגלל שצריך להשקיע הרבה יותר משאבים ומאמץ על מנת שילד אתיופי יוכל להתקדם ולהגיע לנקודת הסיום המובנת מאליה עבור ילד לבן שמגיע ממשפחה ממעמד בינוני. לבתי הספר כיום אין אפשרות לעשות זאת עם התקציבים העומדים לרשותם ועם מספר התלמידים המפלצתי בכיתות.

    לפעמים צריך לבדוק את השיקולים קצת יותר לעומק לפני שצורחים גוועלד...

    הגב לתגובה זו

    • את לא צודקת

      אוו, 23/03/06 22:54

      מה הקשר למה שאמרת..? הילדים.. הם צריככים לקבל כל מה שיש לעולים אחרים מה עם הרוסים שעלו? אותם יכניסו? רק בגל הצבע של האתיופי..? סלחי לי מאוד..
      את ממש לא צודקת!

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    גם בקריית מלאכי זה כמעט קרה

    אמיר, 05/09/05 00:32

    גם אצלנו זה כמעט קרה בעבר אבל בגלל שחברי המועצה ובמיוחד הגברת בלינש פעלו ונלחמו מתייחסים אלינו בכבוד כמו כל האזרחים.
    את הסיפור המלא אפשר לקרוא באתר של הגברת בלינש
    www.belaynesh.area.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    גועל אבל גועל נפש של בן אדם.

    איש צדק, 04/09/05 20:38

    למה חצי מהמדינה מתייחסים אלייהם כך. הם חלק מאיתנו.
    לכל היהודים שמאמינים לא כדי להיות בצד הזה.
    עוד תראו מה יהיה בעוד כמה שנים
    אחד ואחד יתחנן ויפול על ארבע ליוצאי העדה האתיופית.

    הגב לתגובה זו

    • אוקיי

      הילה, 16/09/05 15:17

      תקשיב, אור יהודה רק התחילה טיפה לעלות בכמה שנים האחרונות ואין לך מושג כמה קשה זה היה רק לקדם שכונות קטנות.
      יש פה באיזור עוד הרבה בתי ספר מעולים עם ערים שהן יותר מתקדמות מאור יהודה למה לא לשלוח לשם את האתיופים ללמוד?
      זה פיתרון ממש מושלם להכניס אתיופים למקום חלש..למה למי זה אכפת בכלל?

      אין לנו שום דבר נגד האתיופים ויותר מזה יש לי חברים מאוד טובים מהמוצא הזה אבל אתה פשוט צריך להבין שעם כניסתם לבתי ספר הרמה פשוט תרד!
      אין יותר ממה לרדת שזה כבר הכי נורא..

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    חולשתו של ראש העיר נובעת ממצבי

    מקורב לראש העיר, 03/09/05 14:15

    ראש העיר - עו''ד בועבזה פוגע בילדי העדה האתיופית רק מתוך חולשה ועצבים .

    מערכת החינוך באור יהודה שהוא הממוה שלה , מעולם לא עבדה על פי תוכניות אב או תוכנית
    מגירה .

    כל ההחלטות הן שליפות מהמותן ( ושלו בלבד ) , הרבה תלוי במצב רוח שמביא איתו לעבודה
    ברוב המקרים משדר אי נוחות ועצבים

    ראש העיר נמצה תחת לחץ וחקירות , לכן אין פלא שהוא מתעלל בילדי העדה אתיופים ללא סיבה מוצדקת .

    הגב לתגובה זו

    • ..

      הילה, 16/09/05 15:18

      פשוט שטויות!
      מאוד קל להגיד שזאת טעות וזאת אשמה רק של ראש העיר

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    החלטת מבקר המדינה:,

    ח.נ, 03/09/05 13:51

    עיתון הארץ ''הארץ ''02.09.2005 (06:45)
    מבקר המדינה: לאפשר לילדים יוצאי אתיופיה ללמוד בעיר
    מבקר המדינה, השופט (בדימוס) מיכה לינדנשטראוס, הורה לראש העיר אור יהודה, בוקובזה, לאפשר לתלמידים יוצאי אתיופיה ללמוד בבתי הספר בעיר. המבקר הוציא את ההוראה בעקבות תלונות של הורים, שטענו שראש העיר מסרב לקלוט במערכת החינוך תלמידים יוצאי אתיופיה. לינדנשטראוס קבע שאסור להפלות בין תלמיד לתלמיד ויש לאפשר לכל התלמידים ללמוד יחד, לפי כללי השיוויון שמקובלים במדינה. המבקר עומד על כך שדרישתו, שהועברה לראש העיר לפני פתיחת הלימודים, תבוצע מיד.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    נראה שכמה מהמגיבים פה הם חלשים

    שפוי, 03/09/05 11:30

    נראה שכמה מהמגיבים פה הם חלדים חברתית ולימודית. אני מציע לא לתת להם להתקבל לבית ספר, כדי להיטיב עם הציבור.

    הגב לתגובה זו

    • מישהוא דיבר אליך י'שחצן

      עירון, 04/09/05 18:51

      סתום תפה וקח שקל

      הגב לתגובה זו

      • מי יקח שקל

        אתיופי בנשמה, 27/08/08 14:13

        יבן זונה כבר נמאס מהיחס הזה הלוואי יום אחד תקבל מה שמגיע לך

        הגב לתגובה זו

    • תגובה חשובה!

      ליאורה, 13/02/07 16:12

      סליחה מה שאמרת בכלל לא קשור!
      דבר ראשון אין לך שום סמכות לקבוע מי צריך להתקבל לביה''ס ומי לא!
      ודבר שני אתה לא מכיר אף אחד מהמגיבים באתר הזה אז פשוט אל תביע את דעתך במידה ואתה לא יודע אם אתה צודק!

      הגב לתגובה זו

    • מגעיליםם

      נתינאל, 21/04/07 20:51

      עדיף שתסתום את הפה שלך

      מה הם לא חלק מהציבור(בני עדה האתיופית)??

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    בשל סירובו להחזיר את ילדי האתי

    אלדר פ, 02/09/05 16:09

    ראש העיר אור-יהודה, יצחק בוקובזה, קיבל בצהריים זימון לוועדה לביקורת המדינה של הכנסת. זאת בגלל סירובו לקביעת מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס להחזיר את ילדי האתיופים לבתי הספר בעירו.

    ''חבל שמבקר המדינה לא רוצה לשמוע אותי'', אמר בוקובזה בתגובה לזימון.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אל תעשה לרעך מה ששנוא עליך

    ליאור ע, 02/09/05 13:19

    מר בוכובזה כשהייתי צעיר בשנים רצית מאוד להתחתן עם אשכנזיה והיא
    דחתה אותך!איך אתה יכול לעשות את
    האפליה הזאת?הלו חווית על בשרך את טעמה של אפליה,ועל זה נאמר

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    , לפטר מידיית את ראש העיר

    בעילום שם, 02/09/05 12:54

    בושה וחרפה לראש העיר ולכל אלה שעושים אפליה הרי התושבים האלו משלמים לך את המשכורת הגבווה שאתה לוקח לעצמך אז אולי כיון שאין להם אמצעים הם לא ישלמו את מיסי העירייה או אולי נרכז את כל העניים מעוטי היכולת במדינה ונשמיד אותם כי הרי אין הם ראוים ללמוד ולחיות .
    נחזור לימים בהם היו שליטים ועבדים
    בושה וחרפה לאן המדינה הזאת מגיעה

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    בעיה לאומית

    גלעד, 02/09/05 12:03

    שלום לכולם,

    זה נורא קל להתחיל לקרוא בשמות ולצעוק גזענות, אבל אם לרגע תעצרו ותחשבו תבינו שראש העירייה פועל ממניעים חנוכיים חברתיים למען התלמידים ורק למענם. אין כאן ומעולם לא היתה גזענות ואין כאן שום רצון פגוע בתלמידים.
    כל הורה לא היה רוצה שהילד שלו ילמד בית ספר חלש. אז מדוע לעולים החדשים זה בסדר? מדוע הם צריכים למוד במסגרות חלשות, להיפך בעולים החדשים צריך יותר להשקיע, צריך לתת להם יותר משאבים ולהשקיע בהם יותר על מנת שיזכו ליחס שווה והולם, על מנת שתהיה להם נקודת התחלה ראויה.
    המדינה, שרת הקליטה ושרת החינוך לא יכולות לזרוק את בעיית העולים על ראשי הרשויות, זוהי בעיה לאומית וצריך למצוא לה פתרונות, כיצד אנחנו בתור חברה קולטים את העולים החדשים.
    נכון זוהי סוגיה לא קלה, מורכבת ומאוד כואבת שקשה מאוד להתמודד איתה אבל אולי באמת הגיע יעלה את הבעיה לדיון ציבורי כואב ככל שיהיה, על מנת שמדינת ישראל - החברה הישראלית יתמודדו עם סוגיה זו ויפסיקו להיות צבועים.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    דברי מבקר המדינה היוצא:'' בדרך

    נאמי חיים, 02/09/05 09:52

    ח י י ם נ א מ י
    רחוב סיני 18 אור-יהודה , ת . ד. 290 מ י ק ו ד 60200
    טלפון - 5336332-03 פקס - 5336011-03 נייד 057-5336332

    ‏ שבת 02 יולי 2005

    לכבוד
    השופט מיכה לינדנשטראוס
    מבקר המדינה
    רח/ הדפוס 12 ת.ד. 1981
    י ר ו ש ל י ם
    ג. א.נ ,

    הנדון : השחיתות מסוכנת במיוחד בעיריית אור יהודה .
    סימוכין : דברי מבקר המדינה היוצא:'' בדרך לרפובליקת בננות '' .

    1. קטעים מראיון מבקר המדינה היוצא מיום 1.7.05 7 ימים ידיעות אחרונות :
    המבקר צודק באומרו '' מטח הכדורים הראשון נורה על ידו כבר לפני כמה שנים אבל מהר מאוד הוא הבין שבקרב הזה אין די כדורים . חייבים לעבור לירי פגזים '' אסור להפסיק עד למיגור השחיתות .

    2. לדאבוני המדיניות של העובדים במשרדי מבקר המדינה ,נציב תלונות הציבור הוועדה לניגוד עניינים במשרד המשפטים והופכים את השחיתות במדינה כדבר מובן מאליו ומותר לכל

    3. .משרדכם ומשרדי הממשלה השונים גורמים למתלונן להרגיש כנטל עליכם ואז אותו מתלונן מפסיק להתלונן , וזה לא פלא שהשחיתות גוברת במדינה .

    4. לדאבוני , לא פעם שמעתי מבני משפחה וחברים למה לך להתלונן ולהשקיע זמן כסף והוצאות רבות . הרי בסוף אף אחד לא יזכור לך שגרמת לכך שהשחיתות בעירייה תפסק .

    5. כבוד מבקר המדינה , המדינה שלנו עומדת בפני קריסת השלטון הדמוקרטי מקור השחיתות הוא ברשויות המקומיות במיוחד גם שם יש למינויים הפוליטיים שמבצע ומבצע ראש העיר לפני ואחרי הבחירות .

    6. מזה כמה שנים אני צועק, שיש למגר את שחיתות בעיריית אור יהודה ולצערי המשרדים הממשלתיים מאמינים לשקרי ראש העיר מבלי שיבדקו זאת בצורה מעמיקה ועניינית .

    7. בתגובות אחד המואשמים אמר במכתבו שמר חיים נאמי הוא מתלונן סידרתי לכן אין מקום לבדיקת התלונה .כבוד המבקר , זו תשובה שמקובלת עליך ?


    בכבוד רב
    נאמי חיים
    העתקים: השר אופיר פינס פז – שר הפנים .
    עו''ד מני מזוז – היועץ המשפטי לממשלה .
    עו''ד יצחק בוכבזה – ראש העיר - פקס : 5334385- 03 בדואר רשום
    נסים יצחק, עו''ד -יועץ משפטי לעירייה- אור יהודה . פקס- 03 -5388186 בדואר רשום
    מר שלמה אלמליח – יו''ר וועדת הביקורת .
    חברי מועצת העיר .

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    רישום ילדי העדה האתיופית לבתי

    חיים נאמי, 02/09/05 09:48

    ח י י ם נ א מ י
    רחוב סיני 18 אור-יהודה , ת . ד. 290 מ י ק ו ד 60200
    טלפון - 6336332-03 פקס - 5336011-03 נייד – 

    יום רביעי 31 אוגוסט 2005

    לכבוד
    מר יצחק בוכבזה – ראש עיריית אור יהודה .
    גב' גילה אורון – הממונה על המחוז , תל אביב .
    מר יוסי בראון – סגן הממונה על המחוז , תל אביב

    א . ג . נ . ,


    הנדון : רישום ילדי העדה האתיופית לבתי הספר באור יהודה .

    1. לאחר שידור העימות שהיה בערוץ 1 ביום 31.8.05 , בין ראש העיר לבין גב' בתיה איוב, פניתי ובקשתי את התערבותכם ואת התערבותו של השופט מיכה לינדנשטראוס - מבקר המדינה וגורמים אחרים .

    2. התערבותו של מבקר המדינה לא אחרה לבוא , היום 1.9.05 נתן הוראה מפורשת לעו''ד יצחק בוכבזה - ראש העיר לרשום את ילדי העדה האתיופית לבתי ספר באור יהודה ולאלתר .

    3. מקורות יודעי דבר סיפרו לי שאין בכוונתך לפעול על פי הוראת מבקר המדינה . הינך עובר על שתי עבירות חמורות ביותר

    3.1. מניעה מהורי התלמידים לקיים את חוק חינוך חובה .
    2. 3.העלבת עובד ציבור ברבים ,החלטת מבקר המדינה, פורסמה ברדיו
    ובכלי התקשורת הארציים .

    4. המשך סירובו של ראש העיר יביא לעימות חריף בין העדה האתיופית לבין תושבי העיר הוותיקים אשר מוצגים בקרב העדה האתיופית כגזעניים בגלל החלטתו העיקשת של ראש העיר .

    ראש העיר בהחלטתו גרם להפסד שעות לימוד לקליטתם הקשה של האתיופים כעולים חדשים ושילובם במסגרת הקהילה הישראלית .


    5. הוויכוח בין ראש העיר , לבין משרדי הממשלה ומשרד החינוך , אינו צריך להיות על גבם של ילדי העדה האתיופית .

    6. אני מציע לראש העיר- עו''ד יצחק בוכבזה להתעלם מהעבר ולהתעלות על עצמו . ויתחיל לחשוב באופן יצירתי על פיצוי הולם ובחינם במסגרת המתנ''ס ,למשך שנה .


    בכבוד רב
    חיים נאמי
    חבר מועצת העיר
    סגן ומ''מ ראש העיר


    השר אופיר פינס –פז - שר הפנים, י''ם .
    השר גדעון עזרא -שר לביטחון פנים – י''ם .
    השרה ציפי ליבנה - שרת המשפטים – י''ם .
    עו''ד מני מזוז – יועץ משפטי לממשלה – י''ם .
    השופט מיכה לינדנשטראוס - מבקר המדינה י''ם
    גב' עופרה ברכה - ממונה על המחלקה למעקב ברשויות המקומיות- י''ם
    פלואיט ברכה – מבקר משרד הפנים – י''ם
    מר שלמה אלמליח – יו''ר וועדת הביקורת של העירייה .
    חברי העירייה .

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    תתבייש לך אינך ראוי לאזרחות..

    דר חיים בוזגלו, 01/09/05 09:44

    אתחיל בסיפורי זאב בני הבכור שירת בגולני וכל פעם חזר מהצבא מלא סיפורים על החיילים האתיופים על השקט שלהם על היכולת לסבול בשקט הוא התפעל בעיקר מחייל שהיה רץ ומשאיר אחריו את הפלוגה ואת המד''ס.תמיד כשהגענו לבקר את זאב עם סלי אוכל דאגנו גם לחיילים האתיופים שאיש לא בא לבקרם. זאב היה מצלצל לוודה שהבאנו מספיק גם בשבילם. זאב בני נפל בצהל וזמן קצר אחרי זה שניים מחבריו [אתיפים גם נפלו בצהל ] ואילו האתיופי הרץ מרתון שבני התפעל כל כך ממנו נשרף באסון הסלוקי בלבנון ואחר חודש של עינויים מת מפצעיו . לימים נודע לי שחייל זה הוא בן למשפחה אתיופית קשת יום .לחשוב שבוקובזה זה מתנכל לאיחיו הקטנים או לאחייניו רק בשביל למצא חן בעיני כמה הורים שבעים ואגואיסטים פשוט מחליאה . איש רע זה לא ראוי לאזרחות מדינת ישראל ובודאי למשרת איש ציבור . מה ילמדו בשיעור מחנך את ילדי אור יהודה שילדים אתיופים לומדים מחוץ לעיר כי הם אתיופים??? תתביש לך רשע מרושע .

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    תתבייש לך אינך ראוי לאזרחות..

    דר חיים בוזגלו, 01/09/05 09:43

    אתחיל בסיפורי זאב בני הבכור שירת בגולני וכל פעם חזר מהצבא מלא סיפורים על החיילים האתיופים על השקט שלהם על היכולת לסבול בשקט הוא התפעל בעיקר מחייל שהיה רץ ומשאיר אחריו את הפלוגה ואת המד''ס.תמיד כשהגענו לבקר את זאב עם סלי אוכל דאגנו גם לחיילים האתיופים שאיש לא בא לבקרם. זאב היה מצלצל לוודה שהבאנו מספיק גם בשבילם. זאב בני נפל בצהל וזמן קצר אחרי זה שניים מחבריו [אתיפים גם נפלו בצהל ] ואילו האתיופי הרץ מרתון שבני התפעל כל כך ממנו נשרף באסון הסלוקי בלבנון ואחר חודש של עינויים מת מפצעיו . לימים נודע לי שחייל זה הוא בן למשפחה אתיופית קשת יום .לחשוב שבוקובזה זה מתנכל לאיחיו הקטנים או לאחייניו רק בשביל למצא חן בעיני כמה הורים שבעים ואגואיסטים פשוט מחליאה . איש רע זה לא ראוי לאזרחות מדינת ישראל ובודאי למשרת איש ציבור . מה ילמדו בשיעור מחנך את ילדי אור יהודה שילדים אתיופים לומדים מחוץ לעיר כי הם אתיופים??? תתביש לך רשע מרושע .

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    האם מר בוקובזה מרשה לשרת??

    אזרח שואל, 01/09/05 09:02

    האם מר בוקובזה מרשה לילדי האתיופים למלא שורות בגבעתי בגולני בצנחנים ובמגב לא שמעתי שאכא דחה אותם מלשרת אבל בלקבל חינוך בסיסי הם לא יכולים בעירו . מה הילדים האלה צריכים להגיד לעצמם כל בוקר ש..אנחנו תושבי אור יהודה אבל אנחנו נלמד במקום אחר מחוץ לעיר בניגוד לכל ילדי העיר כי אנחנו אתיופים... וביום הבחירות הוא יבוא ללחוץ להם ידיים יסיע אותם לקלפי ויגיד שלא הובן כהלכה ושדבריו הוצאו מהקשרם איש כזה חסר כל רגישות חברתית בור ועם הארץ הייתי שם בכלא הוא צריך להיות מורחק מאיגוד ראשי ערים ומוחרם עי כל גוף ציבורי ומוקע בכל מקום ולא ילדים אתיופים שאם רק יתנו להם וישקיעו בהם נקבל יופי של דור ושל אנשים ולא המושחת הזה . בוז לך וארור תהיה אינך מתאים למדינה ציונית שחרתה על דגלה אהבה ועזרה וקליטת עליה .

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בוקובזה-כולם דמגוגים אתה צודק

    תושב האיזור, 31/08/05 21:29

    ראש העיר צודק בהחלט. נראה אתכם מכניסים תלמידים אתיופיים לבתי ספר עם אוכלוסיה ''חזקה'' כמו קרית אונו וגבעת שמואל.
    ברגע שיכנסו 2 תלמידים כאלה לבית ספר כזה פתאום כל ה''צדיקים'' יקחו את ילדיהם לבית ספר ''תורני''
    כולם צבועים וצועקים על ראש העיר את כל הסיסמאות הידועות.
    נראה אותכם לוקחים תלמידים אתיופיים ללמוד בצפון ת''א.
    בוקובזה אל תיכנע. ילכלכו אותך בכל הכינויים ושלי יחימוביץ וחברותיה יעשו עליך תוכניות שלמות אך דע לך שאתה הצודק. שאל את אנשי האלפיון העליון והמיליה הנכון כמה ילדים אתיופיים יש בבית הספר של הילד שלהם.
    מדינת פופוליזם זול. זה מה שאנחנו.

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף תגובה עיניינית

      רמי, 05/09/05 10:28

      כל השאר סתם צבועים

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    שילמדו בקריית אונו במקום

    מיXתפוזים, 31/08/05 18:19

    גם יקבלו חינוך טוב יותר וגם יהיו בחברה טובה יותר

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ראש העיר מחפש גוב חדש כדי לברו

    חבר מועצה, 31/08/05 17:48

    בוכבזה מחפש לו גוב כדי לברוח מהעיריה והא ישאיר שם אדמה חרוכה עם בוכתה של חובות כבדים והרבה בלגן. תרשמו זאת לפניכם שאמרתי לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בושה

    אלי, 31/08/05 16:22

    אני ילדה בת 12 וחצי מת''א וכבר הספקתי להבין כמה גזענות יש בארץ שלנו איזה מן דבר זה לא לתת לילדים אתיופים ללמוד בבתי ספר באור יהודה נכון שהם עולים חדשים ונכון שהם במצב סוציואקונומי נמוך אבל דווקא בגלל זה צריך לעזור להם ולהפך לעודד אותם כדי שהם יחלצו מהמצב הקשה ויקבלו חינוך טוב.
    זה שלא צריכים לשלוח לאור יהודה משפחות של עולים חדשים ואולי צריך לשכן אותם במקומות אחרים וצריך לפזר אותם על כל הארץ ולא במקום אחד שנמצא במצב קשה גם ככה זה נכון וצריך לפתור את הבעיה אבל למנוע חינוך מילדים בגילי וקטנים ממני לא יפתור את זה זה רק יריע את המצב ויגרום לשכבות להיחלש יותר.
    אני לא מבינה איך מישהו מהכותבים פה יכול היה להסכים עם ראש העיר זה פשוט שערוריתי וצריך לעשות משהו נגד זה!.

    הגב לתגובה זו

    • את חמודה, את

      אלון, 01/09/05 07:44

      בשביל ילדה בת 12.5 את נשמעת מאוד נבונה.

      הגב לתגובה זו

      • מה קשור....?!

        לא משנה....., 28/01/07 15:16

        מה את רוצה?? ומה הקשר לנושא של התגובות??

        הגב לתגובה זו

    • ל-42

      kkkkkkkkkk, 02/06/08 23:32

      את בטוחה שאת בת 12

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    הם צריכים בתי ספר נפרדים

    קזבובו, 31/08/05 16:13

    כיתות קטנות, מורים איכותיים,
    יום לימודים ארוך, ארוחות וחינוך משלים.

    יש להשקיע בהם יותר ממה שמשקיעים בילדים ''רגילים'' למרות שגם אלה על הפנים...

    אחרת, איך יכולים להדביק פער
    תרבותי של דורות ?

    זה יהיה לטובתם !

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה (ל''ת)

      הילה, 16/09/05 15:19

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    בוכבזה עבד כי ימשול

    בנצי א, 31/08/05 16:02

    כמו כל שאר החברים שלו הבבונים שבמרכז הליכוד מגיעים לתפקיד רם כל שהוא ומיד שכחו מי שלח אותם ומאיפו הם באו. כמו שנאמר וישמן ישורון ויבעט. ובקיצור עבד-כי-ימשול!!!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יצחק בוכובזה הגזען (ל''ת)

    אוי לנו, 31/08/05 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מעניין שהמזרחים הם גזענים לא ק

    בושה אני מתבייש, 31/08/05 15:48

    טנים,שונאים עולים מרוסיה שונאים עולים מאתיופיה,בושה וחרפה,אלוהים מעניש בחומרה על גועל כזה.
    דווקא אנו שסבלנו מעברות ונידוי צריכים לחבק את כל העולים חיבוק גדול.
    והחינוך מתחיל בבית.

    הגב לתגובה זו

    • המזרחים הם עם של גיזענים

      שלום אגבבא, 31/08/05 16:43

      אני שממוצא כורדי למדתי להבין שהמיזרחים הם הגיזענים הגדולים ביותר בארץ והם אויבים אחד לשני והעזרה היחידה שהם מוכנים. לעזור
      אחד לשני כדי לדפוק את השלישי.
      ואת כל זה רואים בעבודה ובצבא ובכל מקום אחר.

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד

      עפר, 02/05/06 10:24

      חבל שאנשים לא מבינים מאיפה זה מתחיל
      האשכנזים שעברו סלקציות עשו לנו סלקציות ועכשיו אנו עושים לאתיופים
      זה ממש מטורף..

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אתה טיפשים!

    דניאל, 31/08/05 15:19

    תגידו לי אתם מדוע תושבי אתיופייה מגיעים ארצה? ואל תגידו לי שכולם יהודיים צדיקים, תגידו למה הם נוטשים את מדינתם ?!
    למה אזרחים לא נשארים במדינה שלהם?
    אני רוצה תשובה, האם זה להיות גזען ?

    הגב לתגובה זו

    • למה 750000 מחבר העמים נטשו?

      אתה טפשים, 31/08/05 15:45

      טמטום מהלך על שנים או אולי ארבע
      אותה שאלה מופנית אליך למה 750000 שאולי הסבתא של הסבתא שלהם באה במגע מיני עם יהודי, עולו ובאו לכאן?יש לך תשובה לכך?

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לדניאל

      אביבית, 05/09/05 13:22

      לדניאל
      אולי זו לא גזענות אבל זו בהחלט בורות שגובלת בטמטום תושבי אתיופיה כמו שאתה מכנה אותם הם יהודים בדיוק כמוך והם מגיעים ארצה בדיוק מאותה סיבה שהורייך או הסבים שלך הגיעו לכאן,ואולי במקום לשאול שאלות כאלה מטומטמות תעיין קצת בדפי ההיסטוריה(אם זה לא מאתגר אותך שכלית יותר מידי) ותראה אלו קשיים עברו יהודי אתיופיה כדי להגיע הנה הם הלכו קלומטרים רבים ברגל בלי אוכל ומעט מאוד מים שנגמרו מהר הם נאלצו לראות את יקריהם מתים מבלי שתהיה להם האפשרות להתאבל עליהם או לדאוג לקבורה הולמת,הם חיו בפחד תמידי מפני שודדים רוצחים ואנסים או שיגלו את יהדותםת עכשו תחשוב לבד(גם אם זה קצת קשה לך) האם אנשים שעשו את כל המסע הזה ראויים ליחס כזה??? או אולי ליחס של כבוד והערכה ושיוון?.........

      הגב לתגובה זו

    • לדניאל

      ישראלה, 21/11/05 17:09

      אנחנו עשינו מסע ארוך כדי להגיע לפה ולא מגיע לנו יחס כזה מגיע לנו יחס של כבוד ערכה ושיוון כמו שלכל אזרח ישראלי מגיע!

      הגב לתגובה זו

      • לישראלה

        ישראלה סנבטו, 06/12/05 10:46

        כן את צודקת

        הגב לתגובה זו

      • תישרפו לבנים

        אברהם, 22/09/06 21:50

        אני אתיופי את לא צריכה שהתייחסו אלייך שים אליהם עמוק בתחת ושהזדיינו לנו מהפנים אתם הלבנים כולכם תישרפו אמן יזונות מנייאקים

        הגב לתגובה זו

        • תגובה לאברהם

          אתיופי בנשמה, 27/08/08 14:20

          וואלה צודק אחי צריך לשרוף אותם

          הגב לתגובה זו

      • תגובה

        מירי, 24/07/08 21:53

        וואלה תודה

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    לישלוח את ראש העיר הביתה!!!

    @משה, 31/08/05 12:46

    זה מה שקורה שראש הממשלה ובניו מנהלים את המדינה בסיגנון העולם השלישי,לא מגיע לאתיופים יחס שכזה ובטח לא לף עדה או צבע גוף ,ממש בושה שראש עיר מחליט לא לאפשר להם לילמוד,ראש העיר צריך לילמוד בעצמו איך לא ליפגוע בתלמידים שרוצים לילמד,אז בבקשה תסיק את המסכנה ולך הביתה לעשות שעורי בית !!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ששרה נתניהו תשמש דוגמא ותשלח

    שיר, 31/08/05 12:06

    את ילדיה לבית ספר חלש שחצי מתלמידיו הם אתיופים.
    הרי זה לא העניין של שנאת אתיופים, באמת שלא, זה קשור לרמת בית הספר. כל הורה רוצה לראות את ילדיו בבית ספר חזק, שיאפשר לו למצות את יכולתו.
    זה כל הסיפור. בית ספר עם תלמידים חלשים - רמתו נמוכה. זה כל הסיפור, אל תהיו צבועים. ו
    לכל המטיפים - קודם תנו דוגמא ואחר כך תשתלחו באחרים.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      יפת נפש, 31/08/05 13:26

      ולמה דווקא שרה נתניהו? מה עם אנשי מפגלות השמאל יפי הנפש שגרים בתנחלות תל אביב???

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    לפטר כל

    דרומי, 31/08/05 11:40

    לפטר במיידי כל עובד ציבור שנגוע בגזענות

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כמה אתיופים בין גדרה לחדרה?

    גזען, 31/08/05 11:07

    למה אתם שולחים אותם רק אצלינו??? תהיו נחמדים תקבלו אותם גם בערים החזקות!!!

    הגב לתגובה זו

    • הזכרת חדרה ,לא תודה

      חדרתי, 31/08/05 15:01

      יש לשלב את האוכלוסיה האתיופית בבתי הספר של : הרצליה/פיתוח ,כפר-שמריהו ,כפר-סבא (שמתם לב כמה כפרים) ,הוד-השרון ,רמת-השרוןוקצת לצפון תל-אביב. ההסעות עלינו.

      הגב לתגובה זו

    • אפשר לחשוב שהמזרחים יותר טובים

      פולני אלמוני, 04/09/05 20:53

      עוד מי מדבר מזרחי מקית מלאכי.
      תעשה טובה אל תפתח את פיך.
      למה האתיופים הישראלים בהרבה יותר מתורבתים ממכם(המיזרחיים).
      אתם הבאתם את הסמים ואת הפשע
      וגררתם את האתיופים. גועל נופש של אנשים אתם.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    גם אני לא אוהב אנשים חלשים.

    ד''ר חורש, 31/08/05 11:05

    אני מאד מאוהב בעצמי.

    הגב לתגובה זו

    • דביל! (ל''ת)

      /, 31/08/05 11:50

      הגב לתגובה זו

    • לתגובה 32(1)

      שלומי, 21/04/07 21:27

      מה אתה רוצה יחתכת הומו מסריח
      למה את חזקק ...?
      לך ימסככן

      עאלק חלשים

      חח... הצחקת אותי
      בואו נתחיל ללמד אותך את הא'-ב'

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אל תעשה לרעך מה ששנוא עליך

    יודע דבר, 31/08/05 10:48

    מר בוכובזה כשהייתי צעיר בשנים רצית מאוד להתחתן עם אשכנזיה והיא
    דחתה אותך!איך אתה יכול לעשות את
    האפליה הזאת?הלו חווית על בשרך את טעמה של אפליה,ועל זה נאמר
    ''אל תעשה לרעך את מה ששנוא עליך''

    הגב לתגובה זו

    • הוא התחתן עם אשכנזיה (ל''ת)

      צורי, 02/09/05 07:47

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    בוכבוזה ,בלוב יותר פרימיטיביים

    איש חזון, 31/08/05 10:37

    מר בוכובוזה הכפר ממנו עליתה מלוב
    הרבה יותר פרימיטיבי מהכפרים של
    האתיופים החביבים,אתה זה שעברת את האפליה בשנות החמישים שצריך
    להילחם נגד התופעה הנ''ל,אך מי אני
    שאשפוט אותך זה תמיד קורא כאשר ישורון משמין, הוא פשוט בועט!!!!
    ובא לציון גואל

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    למה הוא צריך להיות ראש עיר?

    ישראלי, 31/08/05 09:45

    ברור ששלחו את האתיופים לערים חלשות.
    ברור גם שלא סיפקו לערים האלה תקציבים נאותים לקליטת האתיופים.
    אבל במקום שראש העיר ילך למשרד החינוך וידפוק שם על השולחן, הוא פותר את הבעיה על גבם של החלשים. וזה מאוד חבל.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה 29

      מיטל, 21/04/07 21:30

      אתה צודק ב 100%

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אתה האוכלוסיה ה''חלשה'' לא הם

    תתבייש, 31/08/05 09:42

    חלק נכבד מהאתיופים הנם אנשים מקסימים שתורמים ועובדים ומשרתים כקצינים בצבא, ומהווים, לדעתי, אוכלוסיה גבוהה בהרבה מממספיק צברים. בושה וחרפה, איפה הממשלה? איפה משרד החינוך?
    זו צריכה להיות עברה!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לשולחם לכרמיאל. שם לוקחים הכל.

    כרמיאלית, 31/08/05 09:41

    בכרמיאל העירייה מכניסה הכל לעיר. רוסים גויים, זקנים וחולים ונכים רוסים בני 80. משוחררי בתי סוהר לשיקום. נגמלים מסמים קשים לשיקום. אתיופים. ערבים. ערבים דרוזים. מעט מאד ישראלים ותיקים מבחוץ. ממש מעט. בני המייסדים בורחים מכרמיאל אחרי הצבא.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כולנו שחורים

    שחור גאה, 31/08/05 09:35

    שחור=יפה , אני שחור גאה,בוכבזה הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אוכלוסיות חלשות באמת

    דניאל, 31/08/05 09:27

    בוכובזה מדבר על אוכלוסיות חלשות. חלשות מבחינה פוליטית. חלשות מבחינה כלכלית. למעשה, הביאו את האתיופים לישראל כדי שישמשו מכשיר בידי פוליטיקאים צינייים. לא חשבו לרגע על המצוקה שלהם עצמם, רק על המצוקה הפוליטית של מי שנבנים על גבם. זעקנו כשהאו''ם השווה ציונות לגזענות. חמעשה, הציונות לא קמה כתנועה גזענית, עשינו מנה כזו. כי בשם הציונות אנו מיישמים יום יום מדיניות גזענית, אם זה נגד המיעוטים הלא-יהודיים ובין אם זה נגד האתיופים (ובעבר נגד יוצאי צפון אפריקה). כולנו זוכרים את המחסומים שהושמו בפני יהודים בארצות שונות ובתקופות שונות בדרך לבתי הספר, האוניברסיטאות, מקצועות שונים. ובמקום ללמוד את הלקח הנכון, אנו מיישמים אותה מדיניות ממש נגד אחינו שחורי העור.
    -אגב נאום הבוקובזה, מי קבע שאתיופים ילמדו רק בבתי ספר ממלכתיים-דתיים?

    הגב לתגובה זו

    • זריית חול בעניים

      מיכל איל, 31/08/05 09:33

      אגב, הסיבה שבגללה הביאו את האתיופים לארץ שונה לחלוטין.

      האתיופים הינם יהדות מצוקה והם הגיעו הנה מתוקף חוק השבות אז תפסיק לבלבל לנו את המוח!

      הגב לתגובה זו

      • אשרי המאמין (ל''ת)

        דניאל, 31/08/05 10:43

        הגב לתגובה זו

        • בנוגע לחוק השבות

          יאיר, 04/09/05 18:44

          חוק השבות עובד רק כלפי רוסים לבנים לא אתיופים , דא''ג עוד נקודה במדינתו הגיזענית, הביאו לפה 250000 לבנים גויים והעדיפו אותם על יהודים שחורים

          הגב לתגובה זו

      • Thay came for monnnnnnnnny (ל''ת)

        and, 01/09/05 01:11

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    כבוד ראש-העיר

    דורון, 31/08/05 09:21

    כבוד ראש-העיר מר יצחק בוכבזה תתבייש לך נחות, גזען שכמותך,לאנשים כמוך אין מקום במגזר הציבורי, כתושב אור-יהודה כ38 שנה אני מתבייש בך ואני קורא לך להתפטר מיידית, פגעת בגאוות עירנו אני ומשפחתי שתמכנו בך כל השנים לא נתמוך בך יותר אתה חלאת המין האנושי.

    הגב לתגובה זו

    • צביעות

      שמואל, 05/09/05 10:21

      כל מילה עטופה בגועל מגמתי

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    למה לא בהרצליה,רעננה,צפון-ת''א (ל''ת)

    ישראלי, 31/08/05 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מעניין שהם הכי סובלים

    תושב, 31/08/05 09:13

    התושבים האתיופים בעיר סובלים כבר זמן רב מהאפליה המגעילה הזו מצד העיר שלהם בה הם גרים.
    יש בעיר אוכלוסיה חלשה מעדות אחרות שאינן מקבלות את היחס המשפיל הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כנסו

    מיכל איל, 31/08/05 09:13

    אוכלוסיות חלשות הן אתגר הוראתי ממדרגה ראשונה.
    תגייס מורים טובים ותפתור את הבעיה גם לאתיופים וגם לאוכלוסייה החלשה האחרת שבאור יהודה.

    הבעייה היא: 1. ראש עיר גזען ואין מילה אחרת לתאר את זה.
    2. ראש עיר עצלן שלא מוכן להתמודד עם בעיות אמיתיות.
    אם ראש העיר כזה: שילך הבייתה ויפנה מקומו לאנשים נמרצים יותר ובעלי חזון גדול יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כולם גיבורים ע''ח ערים חלשות, צ

    שילוב?, 31/08/05 09:10

    צודק ראש העיר, זורקים אליו אוכלוסיה מהמאה הארבע עשרה ולך תחנך אותם על חשבון הילדים שלך. מפחידים אותנו עם מילים כמו ''אפליה'' , זה לא אפליה על רקע גזעני, זו אפליה על רקע סוציואקונומי, תחיו אתם עם אנשים מהעולם השלישי! צריך לעבור דור שלם עד שיוכלו להשתלב, לכן הם צריכים להיות קודם בכיתות הכנה, לפני שיוכלו להשתלב.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ראש העיר מנסה להרשים

    תושב, 31/08/05 09:09

    את השכבות החזקות.צריך להפיל אותו ומהר!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ''..אין לי בעיה שיגורו בעיר''-

    טלי, 31/08/05 09:06

    מאיפה הגזענות ??? בגלל צבע העור שלהם אתה שולל מהם השכלה??? פשוט עצוב שככה מדינת ישראל נראת בשנת 2005

    הגב לתגובה זו

    • מסכים

      איש חזון, 31/08/05 10:39

      קראי את תגובתי בהמשך,פשוט הוא
      שכח מאין הוא בא(מלוב החשוכה)ולאן
      הוא הולך?בדרך כל ה......... וישמן
      ישורון ויבעט.
      ובא לציון גואל

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    כמה אתיופים לומדים בכיתה של...

    ואדים, 31/08/05 09:02

    כמה אתיופים לומדים בכיתה של הילדים של צרת החינוך או של הפודל שלה - רונית תירוש?
    מנחשים?


    נכון, 0%

    הגב לתגובה זו

    • ראש המועצה עושה בושות!!!!!!!!!!!!

      שירז, 04/01/07 18:14

      זה ממש אבל ממשל אבל ממש לא יפה מה שעושים לעדה האתיופית זה ממש עובר את הגבול ובמיוחד הראש המועצה מי הוא חושב לעצמו מה זה אמרו להיות .אתה חושב שהם לא רוצים להוציא בגרויות ועבודות טובות אבל מי שהורס להם זה אתההה עם היו עושים לך את זה כשהייתה קטן תאמין לי שעד עכשיו לא הייתה בכלל צריך להיות ראש מועצה אז תבין מה זה עושה לילדים תתחשבב קצת באחרים מה אתה חושב שהם לא בני אדם הם לא חיות כמוך ............. תשנה את דעתך כי זה ממש לא יפה ולא מכובד איך שאתה מתייחס לתושביים שלך

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    לפטר מידיית את ראש העיר

    iris, 31/08/05 09:01

    בושה וחרפה לראש העיר ולכל אלה שעושים אפליה הרי התושבים האלו משלמים לך את המשכורת הגבווה שאתה לוקח לעצמך אז אולי כיון שאין להם אמצעים הם לא ישלמו את מיסי העירייה או אולי נרכז את כל העניים מעוטי היכולת במדינה ונשמיד אותם כי הרי אין הם ראוים ללמוד ולחיות .
    נחזור לימים בהם היו שליטים ועבדים
    בושה וחרפה לאן המדינה הזאת מגיעה

    הגב לתגובה זו

    • כן, לפטר מיד את ראש העיר (ל''ת)

      רחל, 31/08/05 09:36

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא לגטאות. קליטה שווה (ל''ת)

    דני, 31/08/05 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תתבע ושבוקובזה הגזען שיתפטר (ל''ת)

    לעולי אתיופיה, 31/08/05 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ראש העיר צודק 1000% (ל''ת)

    נביא, 31/08/05 09:01

    הגב לתגובה זו

    • כנסו!!

      מלכה אזנה, 03/08/07 11:54

      ראש העיר צודקק??
      אני לא מבינה איך אפשר להגיד דבר כזה במה הוא בדיוק צודק בזה שהוא לא מאפשר לילדים להירשם לבית הספרר??
      אין כ''כ הרבה מה להגיד לך הלוואי שתזכה ליחס כזה
      ואז נראה אם הוא צודק
      טפו טפו .....

      הגב לתגובה זו

    • ראש העיר צודק..

      אתיופי בנשמה, 27/08/08 14:30

      ראש העיר צודק כמו שהתחת שלי לבן (ומודה כל יום שהוא לא)

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    כל הכבוד לראש העיר!!! הצלח' (ל''ת)

    פרמיזן, 31/08/05 09:01

    הגב לתגובה זו

    • מה כל הכבוד י'דפוק

      לאא חשובב, 20/09/08 12:46

      הוא חרא של ראש עייר הוא גזעןן ברמוות גבוהותת שונאתת אותו

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ראש עיריית אור יהודה-צודק

    שלמה, 31/08/05 09:00

    מדוע שלא ילמדו אצל האשכנזים בקרית אונו הסמוכה או גבעת שמואל
    זה רק יקדם אותם....

    הגב לתגובה זו

    • לשלמה שונא האשכנזים

      תקרא, 31/08/05 09:46

      לפי מה שאתה אומר, הוא גם צריך להחליט שהוא לא מקבל יותר מרוקאים/ תימנים/ פרסים וכו' וכו'.
      למה רק אתיופים?
      אם אתה מסכים איתו אז קדימה, הבא נשאיר רק אשכנזים בכיתה!

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אם ככה, אז שילמדו אצלנו!!

    צפונבון, 31/08/05 09:00

    אם המגעילים האלה לא רוצים אותם שם, שיבואו אלינו. אנחנו, תושבי כפר שמריהו, נקבל אותם באהבה ונעשה הכל לקלוט אותם.

    אנחנו נשמח אם כל הילדים הללו יקלטו בבית הספר אצלנו. נדאג להסעות, נדאג לארוחות צהריים.
    אני אישית מתנדב ללוות משפחה כזאת בקליטה שלהם.

    אצלנו, בכפר שמריהו, הם לא יהיו מוקצים אלא אחד משלנו.

    שילחו אותם אלינו, ומהר

    הגב לתגובה זו

    • באמת הלוואי.ותראה איזה הפגנות

      ש, 31/08/05 12:12

      יהיו. בבקשה אל תהיה צבוע. אין כאן גזענות, יש כאן בעיה של תקציבים ורמת בית ספר. אני חותמת על כך שאתה לא רוצה שרמת הלימודים בבית הספר של ילדיך תרד. נכון? האם אתה מוכן לכך? האם תהיה מוכן לכך שילדיך ישארו מאחור משום שיש בכיתה מאסה משמעותית של תלמידים חלשים מאוד?
      האם תהיה מוכן שעיקר התקציב יופנה לקידום הילדים החלשים?
      עד כמה אתה נכון להקריב?

      קל לצרוח גזענות. קשה יותר להבין לעומק את משמעות הדברים עד שזה נוגע לך.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    תתבייש לך שלא יצאת נגד בוקובזה (ל''ת)

    לאברי גלעד, 31/08/05 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לפני שהמתלהמים יתחילו להגיב!!

    מגיב חכם, 31/08/05 08:58

    לפני שהמתלהמים יתחילו להגיב, לכתוב כמה רע כאן, כמה אנחנו רעים, כמה אנחנו רשעים, כמה האתיופים טובים, כמה וכמה וכמה, כדאי לשמוע את תגובת ראש העיר.
    בטח זה לא עניין של גזענות אלא ענייני תקציב.
    לקלוט את האתיופים עולה ה מ ו ן, אבל ממש המון כסף. הם צריכים עזרה בכל דבר. סביר להניח שהערייה לא מקבלת את התקציבים שהרי משרד האוצר עוצר הכל.
    כך, ראש העיר, שיש לו אחריות פלילית לגרעונות העיריה, צריך לעצור את הסחף.
    הבאתם עולים, יפה, תקציבים הבאתם?


    לכן, רצוי שהכתב יתן לנו את תגובת העיריה. סביר להניח שאז יתברר כי זה ברווז עיתונאי, והכוונה הייתה סך הכל חוקית וטובה.

    הגב לתגובה זו

    • אני מכיר את בוכבזה - וחבל

      ח.נא, 03/09/05 21:20

      לפני שהמתלהמים יתחילו להגיב, לכתוב כמה רע כאן, כמה אנחנו רעים, כמה אנחנו רשעים, כמה האתיופים טובים,

      כך, ראש העיר, שיש לו אחריות פלילית לגירעונות העירייה, צריך לעצור את הסחף.
      הבאתם עולים חדשים כמו העלייה מאתיופית על זה צריך לברך את יוזם העלייה .

      אני מתבייש בראש העיר – עו''ד יצחק בוכבזה יו''ר ועדת הרווחה של השלטון המקומי

      שמסרב לקלוט את הילדים מהעדה האתיופית ללימודים בבתי ספר בעיר , ולעודד את ההורים בקיום חוק חינוך חובה .

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    איכס, גזענים.

    סטודנט, 31/08/05 08:57

    מזל שאני לא צריך לשלוח את הילדים שלי לבית ספר עם גזענים.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מעריב,יש לכם בעיה

    ל, 31/08/05 08:55

    בהמצאת כותרות?!

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      אלון, 01/09/05 07:39

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    היכן קדמן? נרדם בשמירה

    הנאבק, 31/08/05 08:55

    היכן קדמן - האיש שעשה קריירה על חשבון מצוקות של ילדים?
    איך זה שיש עניין כזה והבחור לא רץ לתקשורת להתראיין?
    הוא בארץ?
    כל עניין כזה הוא חגיגה לקדמן, שמקדם את ענייניו הפרטיים על חשבון מסכנים ולכן אני חרד שקרה לו משהו כי הוא לא בחגיגה!!!


    יודעים משהו ? הוא בסדר?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מדינה פשיסטית מגיעה לה צונאמי

    קצין בצה''ל, 31/08/05 08:54

    אני בתור קצין בצה''ל ואתיופי גאה מתבייש לקרוא את המאמרים הללו.
    לפעמיים רץ אצלי תחושה למה אני צריך לזיע וליתרום למדינה ולחברה שכולה גזענית ומחכפישה את העדה התמימה והנאיבית הזאת?

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה נעלב?

      X, 31/08/05 09:43

      מן הסתם ראש העיר הזה הוא אדם בור וטיפש וכלל לא צריך להתייחס לדבריו. תירק לכיוונו ותמשיך לתרום כי לא כולם חושבים כמוהו.

      הגב לתגובה זו

      • תודה לפירגון ..

        קצין בצה''ל, 31/08/05 11:23

        אבל חובה עלייך ההוכחה.למשיך ולסייע לעדה בקליטתם בארץ..
        הם חבר'ה מאוד סימפטים וסבירי פנים.

        הגב לתגובה זו

    • ככה מדבר קצין בצה''ל?

      חיים, 31/08/05 10:35

      בגלל ראש עיר טיפש אחד אתה קורא לכל המדינה ''פאשיסטית'' ומגיע לה אסון?

      תתבייש. אם היית מדבר ככה בקורס קצינים המפק''ץ היה מעיף אותך כמו טיל, בלי שום קשר לעדה או לצבע עור שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה קשור

    דני, 31/08/05 08:50

    זה שיש בכיתה חצי ילדים מאוכלוסיה חלשה וחצי מאוכלוסיה חזקה , יחזק את התלמידים מהאוכלוסיה החלשה ?

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לדני

      מורה, 31/08/05 13:35

      דני היקר, כנראה אתה גר במקום אחר לחלוטין, ואולי אף בפלנטה אחרת. ברור לי כי אינך מכיר את אור יהודה. בכל אופן בבית הספר הממלכתי דתי כל האוכלוסיה הינה אוכלוסיית מצוקה! על איזה אוכלוסיה חזקה אתה מדבר???
      כל מה שראש העיר מנסה, זה לחזק את אוכלוסיית העיר שלו, ושהיא לא תהפוך לפח אשפה של איזור המרכז. קיימות ערים נוספות באיזור, שהן תקלוטנה עולים משכבות סוציו אקונומיות נמוכות. אך הן לא רוצות - ערך הבתים שלהם ירדו. אנשים לא ירצו לגור שם. נוח לכל האיזור כי יש מקום הידוע לשמצה. הוא יקלוט את כלם, והחזקים פשוט בורחים. אין אוכלוסיה חזקה, יש חלשה ויש חלשה יותר. צר לי, אך זה המצב!

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    תכלס, הוא צודק (ל''ת)

    סימה, 31/08/05 08:46

    הגב לתגובה זו

    • במה

      שני, 21/04/07 20:53

      במה הוא צודק בדיוק אהה...?

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    גזענים (ל''ת)

    לבן, 31/08/05 08:43

    הגב לתגובה זו