 |
27.
כמו על הסיגריות....
הודעה,
30/08/05 23:45
|
יש לכתוב על המכשירים הסלולריים הודעה בזו הלשון: ''אזהרה! המשתמש עלול לחלות בסרטן''. אין שום סיבה שזה יהיה רק על הסיגריות, גם על צ'יפס צריך לכתוב אזהרה כזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
גזענים מסריחים
סיגל,
30/08/05 23:44
|
מה שמוריד את ערך הדירות וערך החיים בכלל זה הגזענות המסריחה שלכם חכו חכו אנחנו עוד נאכל אותה פה עם הגזענות של האנשים כלפי האתיופים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
פתרון פשוט
נועם,
30/08/05 20:11
|
בלי הפגנות בלי אלימות...... לא להשתמש בסלולרי!!! לפי כמות התגובות כאן כנגד האנטנות עושה רושם שרוב המגיבים הינם נגד האנטנות אבל.... סטטיסטית לכל אזרח יש מכשיר.... מי שנגד האנטנות שיפסיק להשתמש בסלולרי ונגמר הסיפור! חוק מספר אחד בכלכלה זה היצע וביקוש .... אין ביקוש אין היצע.... או במילים אחרות, לא מדברים בסלולרי אין אנטנות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ירידת ערך עם מיקרוגל
זיסו,
30/08/05 16:55
|
לתבוע את העיריות וחברות סלולריות על ירידת ערך וגם את זה שהסכים לתת את הגג שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
פשוט לשרוף את האנטנות
מישהו,
רחובות,
30/08/05 16:29
|
במדינה מושחתת שחלק מחברי הממשלה שותפים בחברות הסלולריות לא יהיה ניתן להעביר חוק נגדם ובמדינה שאין בה חוק קחו את החוק לידיכם פשוט לשרוף את האנטנות הבריאות שלנו שווה יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
34 אנטנות בגג אחד-נשמע הגיוני?
מייטל מטלון,
נו''ש חיפה,
30/08/05 16:09
|
אני אחת ממארגני המאבק באנטנות הסלולריות בנווה שאנן בחיפה. לגבי השימוש בפלאפונים. לכל אחד יש זכות לדבר בפלאפון, וגם הזכות למחות שלא יציבו לו 34 אנטנות 15 מטר מחדר השינה. זה שאני שותה חלב לא אומר שאני רוצה את כל הפרה בבית.. ולגבי ההפגנות בנווה שאנן: להפגנה ביום שני 29.8 הגיעו כ 150 איש שנשארו מתחילת ההפגנה עד סופה. וחתמו מאות רבות של אנשים על העצומה. הסברנו לאתיופים באמצעות מתורגמן שמקרבנו כי הם רצויים מאוד. הרי הילדים שלנו משחקים יחדיו יום יום ומתקשרים באמצעות סימני ידיים. היום בבוקר היתה הפגנה פחות גדולה כי אנשים צריכים גם לעבוד... אני אישית הייתי והמסר הועבר. אנחנו לא נשקוט ולא נפסיק עד שיורידו את האנטנות. אך נראה שבעלי הבניין נאטמים. כשהכסף ביד הלב נאטם. מייטל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל
נועם,
30/08/05 19:39
|
אם את רוצה לשתות חלב זה לא אומר שאת צריכה פרה בבית אבל את הפרה צריך לחלוב.... אם את רוצה להשתמש בסלולרי הרי שיש צורך באנטנות.... ולא יעזור כלום ... אז יורידו אותם מבניין X וישימו אותם אותם בבניין Y.... מי שמתנגד לאנטנות בראש ובראשונה צריך להפסיק להשתמש בסלולרי .... הרי זו דו פרצופיות להשתמש בסלולרי מצד אחד אבל מצד שני אנטנות חס וחלילה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקומך לא הייתי מפגין פשוט ...
יוסי,
30/08/05 16:56
|
שורף.. 15 מטר ממך לא רוצה לפתוח פה לשטן אבל אני חייב להגיד את זה בעתיד יהיו הרבה הלויות בשכונתך והלואי שאני טועה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
צודקים...
ראבק וסחבאק,
30/08/05 16:06
|
יאללה, הסלולרי מסרטן. כולם להחזיר את הפלאפונים שלהם לחנות, ולחזור לדבר בטלפונים ציבוריים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מי שהסכים לזה הוא מנווול
ל"ת
טליה,
30/08/05 16:02
|
|
 |
19.
לאו דוקא נגד אוכלוסיה מסוימת
א.ב.,
30/08/05 15:35
|
אין להאחז במיקום ספציפי זה או אחר של מיקום האנטנות. היכן שהוסכם שם הם ממוקמות. גם ליד שכונות מבוססות יותר וחדשות ומפוארות כמו גם ליד שכונת רמות-חן החדשה הגובלת בנווה שאנן (מדרום), וכן בשכונת היוקה ''אחוזה'', ישנן אנטנות גדולות וחזקות הנלחמים בהן התושבים, ואפילו שכונת היוקרה החיפאית ''דניה'' , חיה בצל האנטנות שליד האוניברסיטה של חיפה. כך שאין ''אפליה'' של גזע או של צבע או של מצב כלכלי (מה שנקרא סוציו-אקונומי''. מי שרוצה לחזק את הקיטוב והפילוג בעמנו הקטן והמפולג, שיעזוב את עניין האנטנות. - זה לא רלבנטי!!!! חבל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רלוונטי למי?
ש,
30/08/05 16:14
|
נכון נוה שאנן היא לאוו דווקא שכונת עוני. ראה מחירי הדירות פה. נכון יש אנטנות גם ברמת אלמוגי בבי''ס אינשטיין, אבל מפה ועד ''לעזוב את זה'' זה לא רלוונטי, ויוצר פילוג בעם??? בן אדם תתעורר. לך לא רלוונטי אנטנות מול האף - יופי לך. {אל תדאג זה יגיע גם אלייך}. לי ולילדיי זה מאוד מאוד רלוונטי. מנוול. מי שמך???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עניין העדה והאפלייה אינה רלבנט
א.ב.,
30/08/05 16:52
|
המאבק נגד אנטנות באיזורי מגורים רלבנטית מאד לתושבים הקרובים. בהחלט. אבל להכניס את העניין העדתי של עדה, צבע או גזע, נראה לי לא רלבנטי, לא הוגן ולא נכון. הכוונה היא לא לפלג את העם גם על רקע זה. הכוונה היא שהאנטנות ממוקמות לא לפי עדות או אוכלוסיות אלא היכן שהחברות מעמידות אותן לנוחיותן . לא התושבים העשירים ולא העניים, לא הותיקים ולא העולים הם שקובעים זאת, לצערנו. שמעתי על שכונות ובתים שהציעו לתושביהן סכומים נאים כדי שיאותו שעל גג בניינן ימוקמו האנטנות. כמובן, שאם מוכחת הזקתן של האנטנות לבריאות אסור להרשות את העמדתן בקרבה המסכנת את האזרחים מכל שכבה, עדה וותק! אין כאן עניין להפלות, וצריך לבדוק כל מקרה לגופו ולמידת הקרבה והנזק, לפי התקן והאישורים של משרד הבריאות ו/או גורמים המוסמכים לקבוע זאת. צריך לפעול למען בריאותם של כל האזרחים כולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא נכון
מייטל מטלון,
נו''ש חיפה,
30/08/05 16:11
|
בדניה ובוורדיה יש מעט מאוד אנטנות כי שם גם יזמו ושרפו אנטנות. בנוסף יש מושבות וערים שהכריזו על עצמן כערים ירוקות ויש שם הרבה פחות. זה קשור גם לעירייה עד כמה היא מוכנה להחשיב את בריאות תושביה על פני קבלת כסף.. מייטל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם היכן שאתה גר יש 34 אנטנות ?
ל"ת
טליה,
30/08/05 16:03
|
|
 |
18.
החלאתי בעל הבנין. חלאה.
ל"ת
ראו את 'איש,
העסקים',
30/08/05 15:29
|
|
 |
17.
עשו כמוני תתנתקו מחברות ש..
יוסי,
30/08/05 15:20
|
קרובות לביתכם וגמרנו עם הסלולריות מספיק שעשרה אחוז ינתקו את הטלפון בכדי לעורר את האטומים מהחברות הסלולריות להציב אנטנות מחוץ לאוכלוסיה ואם אי אפשר בגלל הפרנסה דברו מעט בסוף הם ימכרו את האנטנות למיחזור ברזל ואל תגידו אי אפשר הבריאות שלנו היא ערך עליון ולא הטלפון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לקחת דוגמא מהחיפאים
ויקי,
נתניה,
30/08/05 15:09
|
אם האנטנות היו מסריחות (מה שנכון במובן מסויים) או מרעישות היינו יוצאים להפגנות ברחובות. האנטנות יותר גרועות מגז באוויר- הן מסרטנות אותנו ואין דרך חזרה. אין בעל חברה סלולרית שיש לו אנטנה על גג ביתו, מדוע? כי הוא חכם! כל הכבוד לחיפאים! אנחנו איתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
יהב שונא ערבים ועולי אתיופיה
ל"ת
יהב גזען,
30/08/05 15:07
|
|
 |
14.
יהב אסון
אריקו,
חיפה,
30/08/05 14:30
|
יונה יהב עו''ד כושל בעבר הפך לראש עיר גרוע שידעה העיר חיפה רק בחיפה ניתן לפתוח בתי קפה ללא רישיון ולהשתלט על אדמות ציבור. ועדת חקירה ממלכתית תעמיד לדין את האשמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר מזה...
מחכה לגאולה,
30/08/05 14:56
|
האיש אסון טבע מקומי. אולי שהחבר'ה מנו''ש ישבתו מול הבית שלו בדניה.על גג הבית שלו מתאים יותר לתקוע אנטנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הילד האתיופי החמוד מהתמונה ?
ל"ת
למה העלימו את,
30/08/05 14:03
|
|
 |
12.
זה רק בגלל שהם אתיופים
רוית,
30/08/05 13:23
|
אוכלוסייה אחרת לא היתה סובלת הצבת 34 אנטנות על גג הבניין. בגלל שחושבים שהם טיפשים ומטומטמים שלא יודעים בכלל מהי אנטנה הציבו שם. כי יודעים שגם אם הם יתלוננו יסתמו להם את הפיות מהר מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטערת לאכזב אותך
שרית,
מרכז,
30/08/05 14:20
|
גם בצפון תל-אביב, מול חלונות של אנשים ''עשירים'' שיכולים להרשות לעצמם לגור שם - יש ויש אנטנות סלולריןת, אנטנות של בזק כמו מול העניים. לא שמעתי על זה שהם מפגינים לצערי. אני בנתיים מודדת 10 מטרים ממני ומהאנטנות , אמרו לי שאחרי 100 מטר מרחק הקרינה מינימלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כל הכבוד,הממשלה נלחמת באבטלה
ל"ת
חיסול מובטלים,
30/08/05 13:14
|
|
 |
10.
בעד האנטנות
כד,
30/08/05 12:53
|
מול המתקפה הנערכת מכל פינה נגד האנטנות ניצבים מספר אנשי מדע חסרי פה שמבינים שהאנטנות דווקא יכולות להקטין את הקרינה. הקרינה יוצאת משני מכשירים: מהאנטנה ומהמכשיר(הסלולרי). מהאנטנה-ככל שיש יותר אנטנות כך כל אנטנה צריכה לשדר למרחק קצר יותר, ולכן לשדר פחות. אם תיהיה אנטנה אחת בכל ת''א, היא צריכה לשדר למרחק של קלימוטרים רבים, ולכן היא צריכה לשדר הרבה יותר. המכשיר-המכשיר גם ''יודע'' מה המרחק מהאנטה הקרובה ולכן כאשר יש הרבה אנטנות המכשיר משדר בפחות עוצמה. בכביש הערבה המכשיר משדר בעוצמה הרהב יותר חזקה מאשר ליד אנטנה.
ולכן ככל שיש יותר אנטנות קטן הסיכוי למחלות(שעוד לא הוכיחו שיש קשר חד משמעי בין סלולרי למחלות אלו).
אני מציע לחברות הסלולר להפסיק את השירות שלהם לאזור נווה שאנן לשבוע, ואז נראה מה יקרה....
במקום להבין מה קורה, תמיד אפשר לבעוט להשתתף בהפגנה ללא תכלית.
נ.ב הכותב אינו שייך לשום חברה סלולרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי שאתה צודק
ל"ת
טליה,
30/08/05 16:07
|
|
 |
אתה '' אוביקטיבי''?? ,הזדהה!!!
דוד צימרמן,
רעננה,
30/08/05 15:17
|
אדם שטוען שהוא '' אוביקטיבי'' '' לא ושייך לשום חברה סלולרית,לא הייתה לו בעיה להזדהות.....
דרך אגב: אם הכל בסדר,מדוע חברות סלולר מעסיקות אדריכלים-אמנים על מנת שימציאו '' פטנטים'' להסתרת האנטנות..
אבל ,הרי אתה יודע את האמת ( או אמור לדעת..).
הערה אחרונה: במשך ש-נ-י-ם חברות הטבק נשבעו בנקיטת חפץ שעישון ל-א מזיק ...נו?
כנ''ל חברות שייצרו אזבסט..( חלק גדול ממבני הבסיסים בצהל היה מאזבסט...) הסוף ידוע ( בית-קברות!!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל הוא
נועם,
30/08/05 19:46
|
שבזמן שחברות הטבקים למניהם טענו שעשן סיגריות לא מסרטן רופאים ואנשי מדע טענו והכי חשוב הוכיחו את ההפך!!! עד היום לא הוכח אף לא במעט שקרינה מאנטנות מסרטנת!!! קרינה מאנטנות הינה קרינה אלקטרומגנטית שאיננה קרינה מייננת ולכן לא מסרטנת (בניגוד לקרינות מסוג אלפה,אולטרה סגולה מסוג B וגמה...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה אנטנוט יש עליך, פינוקיו?
ל"ת
בני,
פ''ת,
30/08/05 13:44
|
|
 |
שקרן וסוכן של הברונים החמסניים
ל"ת
נסים,
30/08/05 13:19
|
|
 |
9.
אני תושבת נווה שאנן - קראו
דניאל,
30/08/05 12:42
|
אמש עברתי במקום ההפגנה ולמרבה האירוניה היו מעט מאוד מפגיעים וגם אלו הגיעו להפגנה עם מכשירי טלפון סלולאריים ואפילו דיברו בטלפונים, בחלקם הגדול מכשירים של הדור השלישי. אז מספיק לעשות צחוק מעצמנו, לו באמת רצינו להתפטר מהאנטנות, פשוט היינו מפסיקים להשתמש בסלולאריים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2 הפגנות מוצלחות בנווה שאנן!!
מייטל מטלון,
נו''ש חיפה,
30/08/05 16:06
|
להפגנה ביום שני 29.8 הגיעו כ 150 איש שנשארו מתחילת ההפגנה עד סופה. וחתמו מאות רבות של אנשים על העצומה. הסברנו לאתיופים באמצעות מתורגמן שמקרבנו כי הם רצויים מאוד. הרי הילדים שלנו משחקים יחדיו יום יום ומתקשרים באמצעות סימני ידיים. היום בבוקר היתה הפגנה פחות גדולה כי אנשים צריכים גם לעבוד... אני אישית הייתי והמסר הועבר. אנחנו לא נשקוט ולא נפסיק עד שיורידו את האנטנות. אך נראה שבעלי הבניין נאטמים. כשהכסף ביד הלב נאטם. לגבי השימוש בפלאפונים. לכל אחד יש זכות לדבר בפלאפון, וגם הזכות למחות שלא יציבו לו 34 אנטנות 15 מטר מחדר השינה. זה שאני שותה חלב לא אומר שאני רוצה את כל הפרה בבית.. מייטל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצחקת אותי גברת יפת נפש !!!!
רונה,
חיפה,
30/08/05 16:26
|
איך בדיוק את רוצה שתהיה לך קליטה בנייד בלי אנטנות? כל עוד את משתמשת בסולולארי אין לך זכות למחות. כן, ומול ביתי יש אנטנה גדולה של שלושת החברות וגם בשכונתי התארגנו נגד האנטנה יפי נפש שכמותך שמדברים בסולוארי תוך כדי הפגנות. די לצביעות... כמו שכבר כתבתי, כל עוד את משתמשת בסולולארי אין לך זכות למחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ללמוד מהשכנים בעיר הכרמל
א.זהר,
עיר הכרמל,
30/08/05 12:37
|
בשנת 2000 כשתושבי עוספיה מרדו באנטינות ושרפו אותן אתם בחיפה ובשאר ישובי ישראל האשמתם את הדרוזים שהם ברברים ופרמיטיבים. אז אנחנו בעיר הכרמל צדקנו. אתם היום משלמים מחיר כבד לבוריות שלכם. אנחנו מוכנים לעזור לכם לעקור אנטינות אלה ואף לשרוף אותן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
תושבי מבשרת ציון תתעוררו !!!!!
מיכל,
מבשרת ציון,
30/08/05 12:23
|
לאט לאט ובשקט כל היישוב שלנו מתמלא אנטנטת סלולריות אל תהיו חכמים ואל תחכו למחלות כי הן יגיעו אם הצליחו בגבעתיים אין סיבה שלא נצליח גם במבשרת זה החיים של כולנו אני התחלתי במאבק תעזרו לי תכנסו לאימל שלי ובואו נתחיל לעשות משהו בנידון יש כבר עצומה !!!!!!!!!!!!!!תתעוררו ומהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשביל שיפנו אלייך במייל ..
טולטול,
30/08/05 12:55
|
|
 |
האימל
מיכל,
30/08/05 13:33
|
|
 |
יש ברשותך מכשיר סלולארי?
ל"ת
תגובה למיכל,
30/08/05 12:44
|
|
 |
תשובה
מיכל,
30/08/05 13:03
|
כן יש ברשותי אני מדברת איתו ברמה מינימלית ביותר ולפני שכולם יתנפלו עלי אני פשטו חושבת שצריך ךשים את האנטנות בשטחים הפתוחים ויש הרבה כאלה מסביב ליישוב ולא בלב השכונה וביעקר לא על גג הקניון!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לבורות
נועם,
30/08/05 19:49
|
אם ישימו אנטנות רק בשטחים פתוחים איך תדברי בשטח עירוני??? תצאי לשדה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתור בלשית רצינית-אין לכם
מרגלית הבלשית,
30/08/05 12:34
|
כמה וכמה ח''כים בשכונה?? ליד הבתים שלהם יש אנטנות??? תשובתך מעניינת אותי!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכים
מיכל,
30/08/05 13:01
|
לצערי הרב החכי''ם באיזור לא ממש התענינו במצב האנטנות וגם כרמי גילון שהוא ראש המועצה ממש לא עושה כלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
למה מתעללים בנו
nehe,
netanya,
30/08/05 12:23
|
אני גר בנתניה והרבה זמן נלחם ברשויות להוריד את האנטנה המעוצבת מול חלון ביתי אך אני נלחם מול החזקים ובעלי הממון לצערי אף אחד במדינה ה''מתוקנת'' לא נחלץ לעזרתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מדינה של אפסים, אשכרה
בועז,
30/08/05 12:09
|
עוד לא למדתם שהפגנה פה עוזרת כמו הפגנה בסין או באיראן? מי מסתכל עליכם בכלל? לוקחים את החוק לידיים וזהו. 3 בבוקר, פח נפט וקופסת גפרורים, תאמינו לי שהבעיה תיפתר תוך זמן קצר. ואני לא גדלתי במשפחת פשע, אני סטודנט שומר חוק, אבל למדתי שכאן שום דבר לא יזוז בלי אלימות, מצטער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטודנט...
נועם,
30/08/05 20:06
|
מה אתה לומד?? אתה לא יודע שנפט (מזוקק) לא ניתן להדליק עם גפרור??... ע''ע מנועי דיזל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא שם על ההפגנה שלכם
נכון,תקראו,
30/08/05 12:21
|
הרבה כסף מעורב,כסף ששווה הרבה יותר מהחיים שלכם,אתם עיוורים? חבל על הזמן שאתם מבזבזים בהפגנה,אין לכם מה לעשות בחיים? קחו פח דלק,גפרורים,ותפתרו את הבעיה.
ואם אתם חושבים שמישהו בכנסת או בעירייה שם אליכם קצוץ אז תפסיקו לקחת סמים קשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
יש דרך להלחם
יואב,
צפון,
30/08/05 12:08
|
אפשר להלחם בחברות הסלולר בשתי דרכים: 1. להבין שהטלפון הסלולרי נועד לשיחות קצרות ולמצבי חירום בלבד. 2. לא לשדרג את המכשירים הקיימים ובשום אופן לא לרכוש את מוצרי ''הדור השלישי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, אבל ............
א.ד.,
30/08/05 12:46
|
באמת נראה לך שמישהו יקצר בשיחותיו בסלולארי? נראה לך שאם אחד לא ישדרג את הסלולארי שלו לדור השלישי? כולם ימשיכו ליילל ובמקביל ימשיכו לשדרג ולדבר כל הזמן, אזל כל הזמן, בסלולארי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון,וגם להקיש בעקבים 3 פעמים
דורותי,
30/08/05 12:39
|
אתה צודק לטווח ארוך,אך עם יש לך אנטנות מול הבית,הדרך היחידה! להוריד אותם זה בכוח (רצוי אש) ולא עצומות ולא נעליים (אפילו לא עם עקבים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה בכח
נועם,
30/08/05 20:10
|
לפי כמות התגובות כאן כנגד האנטנות עושה רושם שרוב המגיבים הינם נגד האנטנות אבל.... סטטיסטית לכל אזרח יש מכשיר.... מי שנגד האנטנות שיפסיק להשתמש בסלולרי ונגמר הסיפור! חוק מספר אחד בכלכלה זה היצע וביקוש .... אין ביקוש אין היצע.... או במילים אחרות, לא מדברים בסלולרי אין אנטנות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
רואים את תוצאות הקרינה בשטח
ביקרתי שם,
ונחרדתי,
30/08/05 12:05
|
עברתי הבוקר ליד הבניין, תוצאות הקרינה ההרסנית מזעזעות - כל דיירי הבניין הפכו לשחורים, כאילו ספגו שנים בשמש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Idiot, get serious
ל"ת
ns,
30/08/05 16:14
|
|
 |
2.
אני לא נלחם בזה ולא נאבק !
ד''ר חורש,
30/08/05 11:54
|
אבל אוי ואבוי למי שינסה לפגוע בכבודי המקצועי והאישי. נכון לו מאבק איתנים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
בנתניה מאבקו של ילד בן 14 ניצח
יורם קצב,
נתניה,
30/08/05 11:52
|
|
 |
רק היה נחמד אם האתר היה עולה
ל"ת
טולטול,
30/08/05 13:03
|
|
 |
האתר דווקא כן עולה
ל"ת
רוית,
30/08/05 13:21
|
|