 |
186.
בואו לשר במוזיאון חיל האוויר !
ל"ת
טרנר,
05/09/05 14:12
|
|
 |
185.
כל פעם שאני מבקר פה,ורואה עוד
להתראות,
31/08/05 23:41
|
פעם את התצלום של הפדן,הוא נראה לי יותר אדיוט מבפעם הקודמת. אני לא יודע לאן זה מוביל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
184.
הדחת הצוערות ביזיון כדאי לקרוא
חייל,
מרכז,
31/08/05 16:43
|
http://www.shavuz.co.il/pazam/Articles.asp?ArtId=197&SecId=165
הגב לתגובה זו
|
|
 |
183.
המתנחלים אשמים.....
יוגב,
רעננה,
31/08/05 15:23
|
אתם מוזמנים לכתוב פה שורת האשמות נגד המתנחלים כיד הדמיון הרעה עליכם. קדימה נראה את ההברקות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
182.
משתזפות ובוכות....
קצין במיל,
חיפה,
31/08/05 14:44
|
בנחישות מול קרני השמש וברגישות מול הלב החלש שלי מקווה שהן מגולחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
181.
שישאירו מספרי טלפון!!
חרמן חרמן,
בוער לי,
31/08/05 13:25
|
|
 |
180.
מה זה לבוש תחתון מלא ?
מדונה,
31/08/05 12:29
|
אבקש מדובר צה''ל הנכבד להסביר מה זה לבוש תחתון מלא ? האם מדובר בתחתונים וחזייה או גם ביריות ומחוכים ? באיזה גזרות וצבעים התחתונים וכד' . אבקש מדובר צה''ל להמשיך ולמסור הודעות כאלה לתקשורת במקום דברים משעממים כמו התנתקות , קטיושות בדרום ובצפון וכד'...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ההפוך של לבוש תחתון ריק. מה
ל"ת
לא מובן,
פה?,
31/08/05 23:35
|
|
 |
כשעושים במיכנסיים......הבנת?או
ל"ת
שצריך לחזור?,
31/08/05 23:30
|
|
 |
179.
סקופ: לחוה היו תחתונים וחזיות!
צלף קוצני,
31/08/05 11:44
|
אדם - לא רצה שתשתמש בהם...
השתזפו בלבוש-חוה? אז לא צריך להדיח או להעמיד-לדין את זו שאשמתה מוכחת, את חוה?
לחלופין: לספק (לצה''ל) עלי-תאנה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
178.
להעמיד לדין למי שחתך לתמונה..
קודקוד פדנט,
גלגלים קטנים,
31/08/05 11:11
|
להעמיד לדין למי שחתך לתמונה בדיוק איפה שמתחיל להיות מענין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזו תמונה אתה מדבר?
ס.ג.,
31/08/05 13:23
|
|
 |
177.
הפנים של צה''ל...
אבי,
31/08/05 11:09
|
|
 |
...מסדר גילוח !
ל"ת
לא יתכן !,
טוהר הנשק !,
31/08/05 11:36
|
|
 |
176.
נטפל באופן עונשי וחינוכי.
שרי,
מפקדת המחזור,
31/08/05 10:42
|
לכל החילות שפינו,ובמקום לבכות עשו כל מני דברים שאני מתבישת להעלות על דל אינטרנטתי,נעשה תירגול נוסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלילי! בטל! עבור ל...
תנדף פדן,
31/08/05 11:20
|
המתפשטות תטופלנה ב'' מקל '' , המלשינות המכוערות,ב'' גזר ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
175.
קרם הגנה
דואג לצוערות,
UK,
31/08/05 10:34
|
לא למתנחלים שונאי אדם שמעמידים פנים שהם יהודים הצבא צריך לדאוג, אלא לצוערות שלו והאם הם הקפידו לשים קרם הגנה לפני השיזוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
174.
לצוערות שלתפארת המדינה,הלשינו-
בנימינא סוחורוב,
ישיבת שרה'לה,
31/08/05 10:32
|
|
 |
173.
בולה בולה איפה את!
ל"ת
גבעת חלפון,
31/08/05 05:34
|
|
 |
172.
אז, למה הדיחו אותן בעצם? (!)
ל"ת
מתי,
ירושלים,
31/08/05 05:11
|
|
 |
למה בעצם לא ?
ל"ת
???,
31/08/05 10:54
|
|
 |
שילוב של קנאה,מלשנות וטפשות.
ל"ת
ל''תפארת מדינת,
ישראל'',
31/08/05 09:09
|
|
 |
171.
תגובה ל 167
נפשי,
ישראל,
31/08/05 03:54
|
ראיתי את הלינק של הפינוי מאד מרגש ועצוב אך מצד שני לראות את התגובה של העוזבים לחיילינו שלנו, שמגינים בנפשם עלינו וממלאים את הפקודות ברגישות ובכאב לב , לראות את האצבע המאשימה אותם ואיך דוחפים תינוק מול פרצופי החילים זו הבושה במקום לקום ולעזוב בגאווה יהודית באחדות למען צ'אנס לשלום, למען נגן על החילים ממות של מחבלים תראו את כל הצדדים ותבינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
170.
אז מה?? אז מה אם הן השתזפו??
צבא כל כל מפגר,
לא ייאמן,
31/08/05 01:48
|
להלן תמצית החשיבה הצבאית : דפוק את הראש בקיר עד שיקבל צורה של איש קבע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
169.
טוב מאוד נבלות חבל שלא העיפו
עומרי,
31/08/05 01:25
|
|
 |
לא בוכים על חלב שנשפך לפני...
שרותמים העגלה,
לחד גדיה,
31/08/05 11:05
|
לא העיפו אותן קודם כי לא היה מודיעין חשיפה מונעה.ואף אחד לא ידע שהן נבלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
168.
כל המגעים בין שני המינים..
בצבא ארה'ב..,
31/08/05 01:04
|
הם אך ורק למטרות מיבצעיות -צבאיות -מקצועיות. וככה זה צריך להיות, מגעים בזמנים שמחוץ לבסיס זה ענין אחר. לכן הצבא שלהם נראה כמו צבא, ושלנו כמו צבא פרטיזנים , גם לאחר 55שנות צה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
167.
צבא מושחת
שיר,
30/08/05 22:58
|
בוזז רכוש משתזף בעירום מכה משפחות מפונות (כן , ''הרגישות'' היתה חלקית) מחייך ומגרש
מתביישת בכם חיילים וחיילות. לפרק את צה''ל ולהקים צבא חדש, ערכי טהור ונקי.
סרט על הפינוי: http://www.katif.net/pirsom/nafahi.wmv
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחי ההסתה!
מתי,
ירושלים,
31/08/05 05:10
|
דברים שכותבים פה... זה נקרא: דברי בלע (על שם בלעם?).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת כואבת, אה?
גדי,
31/08/05 12:59
|
|
 |
אתם אנשים חארות ולא אחים שלי!
ל"ת
ובי1,
31/08/05 13:28
|
|
 |
166.
למלשינות לא תהי תקוה....
cb,
30/08/05 22:55
|
מה זאת אומרת לא יכלו לשמור בבטן למי זה הפריע ?? מנאקיות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למבצעות הטרנספר אין תקוה
טרגדית האטימות,
כנסו,
31/08/05 13:12
|
האטימות מכסה על רגשי אשם ועל מצוקה רגשית שתשמיד את שלוותן של הצוערות. הניסיון להפגין אטימות ואדישות באמצעות שיזוף - הוא ניסיון להדחיק ולהתנכר אל האשמה והכאב בצורה אבסורדית. זו בריחה עלובה - ועכשיו - מחוץ לקורס קצינות - שיתמודדו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
אלה קציניך \ קצינותיך ישראל...
יהודההמכבי,
002,
30/08/05 22:12
|
...ותדע כל אם עבריה... אנשים מגורשים, והם משתזפות. כל הכבוד לצה''ל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
164.
המפקדים גברים חרמנים צבועים
אופיר,
30/08/05 21:45
|
ברור שאם הן היו בנים אף אחד לא היה מתייחס לזה (אפילו אני לא הייתי טורח להיכנס לכתבה--)
שימו לב לאיזה מדור שוייכה הכתבה
לבחורות זכות מלאה על גופן -ולמלשינות תרגישו טוב עם עצמכן?
להחזיר אותן מיד!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
163.
זה צבא זה?
צוערת בדימוס,
30/08/05 21:44
|
במקרה נכנסתי לכאן וראיתי את הכתבה, אני אחת הצוערות שהודחו ורק רציתי להגיד שכל הסיפור הזה גרם לי לשנוא את כל המערכת הצבאית... אם צה''ל מכשיר שטינקרים ומלשינים נראה לאן הוא יגיע??? עשו אותנו פושעות בגלל 5 דקות של חוסר שיקול דעת רגעי. לא ידענו שזה לא בסדר, ואם היו מגדירים לנו כללים ברורים לא היינו עושות את זה אבל כנראה שהם באים לכסות את התחת שלהם......''מפקדים'' עלובי נפש.... ובאמת מעניין שגדוד אחר ''בנה'' בריכה זה בסדר, ששיחקנו עם הסגל במרפסות של המפונים זה בסדר, שהתקלחנו בבתים זה בסדר, אבל ש '' ה ש ת ז פ נ ו '' זה טעות גדולה........ אל''מ נדב פדן אומרים שאחד מסגולות הקצין זה הבחנה בין עיקר ותפל כנראה שאין לך את זה. ולסיום אני עוד אכבול אותך על עוגמת הנפש שנגרמה לנו....ובהצלחה בפיקוד על בית הספר למשתפי''ם, צבועים וקנאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת על תוותרו..
יורם גילעד,
31/08/05 12:36
|
מה שעשיתן בצנעת הפרט שלכן הוא ענינכן הפרטי... מקרה דומה מאוד היה לאחרונה עם חייל שהועמד לדין על אוננות במקלחת שעורר מחאה ציבורית ולבסוף החייל זוכה ! אל תוותרו ופנו בגלוי וללא בושה לעיתונות למחות על העוול המשווע שנעשה לכן וגם לח''כ בלובי הנשים בכנסת ופנו גם לערכאות משפטיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את האמת
Avi Ecuador,
31/08/05 03:17
|
יש לך ז'ורה אמיתית. אם זה צה''ל אז באמת אנו בבעיה. בעצם זה צבא הכנה לפלסטין היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם כ''כ הרבה שגיאות כתיב
רעם,
ת''א,
31/08/05 01:20
|
טוב שהדיחו אותך, אם את אכן חלק מהצוערות הפוחזות. ''תדע כל אם עבריה...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שגיאות כתיב יאהבל..
אנלוגי,
31/08/05 13:19
|
לא היתה שום שגיאת כתיב וכל הכבוד לצוערות ושהמתחסדים יקפצו (גבוה אם אפשר..)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תן לי לעזור לך...
מיטל,
31/08/05 18:10
|
אכבול-כמו שהיא כתבה,זה כמו לכבול באזיקים... צריך להיות-אקבול-אתן קבילה. סתם,אם התעניינת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צבא חולה
משוחרר מפוכח,
לא בצבא,
30/08/05 23:52
|
תקשיבי ילדה מה זה משנה מה אחרים עשו עשית מעשה דבילי תקבלי ת'עונש בהבנה.ידוע שבצבא הצביעות היא ערך ראשון בין שווים..אין מה לבכות על זה מה שהייית יכולה לנסות לעשות זה לשנות את המערכת מבפנים ואת זה כבר לא תוכלי לעשות..חוץ מזה שאני לא מבין איך היה לך לב לעשות את זה.נראה לי שאת לא מתאימה להיות קצינה אבל הצבא חולה אז אני לא תוהה מי הוציא אותך לקורס..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת ישר כח.
טורונטו,
טורונטו,
30/08/05 22:48
|
חדרך הוא מיבצרך, דור הנפלים של הצנחנים ממשיך. ע''ע ברק,נתניהו,ליפקין,מופז,עוזי דיין. רק בוגי יעזור לכשיחזור עם מגפיים נגד נחשים. מאז פרישתו של רפול עלו לתפקידים מפקדים ברמה הנמוכה ביותר,(בעברית לוזרים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
162.
הקלגסים של שרון. מה הפלא
ל"ת
כולם ישפטו,
30/08/05 21:05
|
|
 |
יש גבול לבורות!!!!!!!!!!!!!!!!
המתנתק,
30/08/05 22:47
|
החיילות האלו לא רצחו יהודים ולא הובילו אותם למחנות השמדה. איזה קלגסים ואיזה שמלגסים. אתה סתם דרעק שמחפש תשומת לב ולהוליד שנאה. אינך ראוי להיקרא יהודי אם ככה אתה קורא לבני עמך. במילים אחרות: תתבייש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
אבל למה לא קראו גם לי
תומר,
30/08/05 20:34
|
|
 |
160.
זאת הרגישות והנחישות שדיברו
מישהי,
30/08/05 20:19
|
|
 |
לא זוהי הרגישות בלבד, בזירה
ל"ת
הורגשה הנחישות,
30/08/05 21:39
|
|
 |
159.
YESH LI TMUNOT
HAMUDI,
AZA,
30/08/05 20:09
|
|
 |
158.
מתי צה''ל יתחיל גם להתאמן?
dede,
30/08/05 20:07
|
או שהוא עסוק בגירושים,או שהוא ''מבער'' סדיסטים טירונים או שהוא רודף'' מוסר כוזב''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במה אתה רוצה שיתאמנו?
מוסה,
30/08/05 22:08
|
בגירוש אזרחים, בהפעלת מקלחות, בשוד רכוש, במנוסה רגישה ופחדנית.
מחק את המיותר, או סמן את כל האופציות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
...
דוד,
חיפה,
30/08/05 19:55
|
|
 |
156.
לא מתאים לך נדב פדן!!!
מ.פ קרבי בצה''ל,
30/08/05 19:53
|
אז מה אם הן השתזפו??? אנחנו לא עושים דברים גרועים יותר? המסורת של לוחמי השייטת ללכת למקלחת ערומים לגמרי (גם אם המקלחת רחוקה) היינה מוסרית יותר? לא פעם הייתי עם חיילי הפלוגה שלי או עם קצינים נוספים ושחינו בים עם תחתונים , זה בסדר???? למפקדי הצוערות - תבחנו שוב את עצמכם ותבדקו האם לא הגזמתם בפלצנות שלכם. כשאני הייתי בקורס קצינים צוער שכח את הנשק בחדר ובגלל זה הודח!! כשהגעתי לגדוד מ''פ איבד את הנשק ולא עשו לו כלום!!!! ומהיכרות אישית עם נדב פדן , ציפיתי ממך ליותר, נדב, !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לחלוטין !!
יורם גילעד,
31/08/05 12:29
|
הגזמה פראית וחולנית בענישה שמצביעה על הדרדרות מוסרית וצביעות מוחלטת של מפקדים בצה''ל ויתכן מאוד שמדובר בביטוי של שוביניזם מכוער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה רבה...
צוערת,
.,
30/08/05 21:14
|
|
 |
155.
החיילת הסמלת בחוטיני את פנויה?
יוסי,
יהושפט,
30/08/05 19:51
|
|
 |
154.
קצינים בכירים מקימים יחסי מין
לוחם בסיירת,
מרכז,
30/08/05 19:46
|
אני באופן אישי ראיתי את מפקד הסיירת שלי מקיים יחסי מין כשהינו בכוננות מבצעית ללכידת מבוקש . כולם יודעים שהוא עושה חצי מהבנות ביחידה . אבל הוא נחשב לתותח אמיתי עם הרבה חיסולים . וחוץ מזה לגברים מותר מה שלנשים אסור . יחי ימי הביניים בצה''ל השובניסטי !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילא להשתין בבריכה אבל ...
יוסי,
31/08/05 07:10
|
|
 |
153.
מה לא צנוע מה לא ראוי
פליאה,
30/08/05 19:17
|
אם גמרו לפנות והתפרקו קצת מה רע בזה. אפשר לחשוב שכל המפקדים היו בסדר אל''מ פדן - שקול שנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
שרמוטות ולא צוערות
ל"ת
joe,
30/08/05 19:14
|
|
 |
151.
תגובה ל-138
אבי,
צפון,
30/08/05 19:06
|
יקירתי, את כנראה תקועה בכוכב נולד. כאן זה לא עובד כך. גם אם זה היה נכון, הדבר מעיד על בנות שיש להן הרבה חברות וחברים וזה בהחלט אחד המדדים להצלחה כקצין. הייתי מעדיף שהבת שלי תעוף מקורס קצינות מאשר שתלשין על חבריה שעשו מעשה מאחורי פרגוד ובהסתר (עובדה שהיה צורך להלשין). הלוואי שהסריטה הכי גדולה שהבנים והבנות שעסקו בפינוי, יקבלו, זה האומץ להשתזף בתחתון. אני מכיר כמה חילים וקצינים שביישו את מדי צהל בדרך יותר משמעותית מלהשתזף והם לא עפו מהצבא. כאן העונש בוצע כאקט חינוכי ובגלל שמדובר בבנות. אם היה מדובר בבנים, זה היה ''אחלה בידור''!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
כל הצדקניות המוסריות האלה
אא,
30/08/05 18:46
|
|
 |
149.
למה יש בנות כאלה קנאיות
הילה,
30/08/05 18:43
|
אצל גברים נוצרת איזושהי אחוה אבל אצל בנות תמיד תמצא כל מיני שלי יחימוביץ' שיחפשו ללכלך ולמרר לבחורות נאות את החיים.
איך תמיד יש את הבחורות האלה שמתפוצצות מקינאה.
אגב, הן תמיד מסתובבות בחבורות. כאישה זה מגעיל אותי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
אוי. אוי. אוי.
ל"ת
מיכל,
מרכז,
30/08/05 18:33
|
|
 |
147.
למה תמיד הבנות מתבכיינות ?
יוסי,
ישראל,
30/08/05 18:12
|
למה תמיד גברים סופגים את העונש ונשים תמיד חושבות שמגיע להן הכל? אני בטוח שחיילים נענשים על כל מיני דברים יום יום אבל הם מבינים שיש לשמור על החוק וכשיש פעולה לא נאותה או חוקית הם צריכים לשלם את המחיר. אצל נשים זה אף פעם לא ככה, תמיד זועקות ל''אי שוויון'' ו''מגיע לי''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
מעניין איך נראות המלשינות
לבנבן,
30/08/05 18:11
|
1. כונפות 2. מתנחלות כונפות 3. מתנחלות בתולות כונפות
למשתזפות- תודה על פינת השפיות ושחרור מוקדם ונעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה משעשע!
ל"ת
יואב,
31/08/05 09:24
|
|
 |
145.
והשטינקרית קיבלה צל''ש
צבא עלוב,
30/08/05 17:52
|
קצינה בצה''ל מחנכת לערכים - תהיו שטינקריות, ותזכו לדרגות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
מפקד דמיקולו
צבא דמיקולו,
30/08/05 17:48
|
זכותן של הבנות להסתובב בתחתונים במגורים שלהן, בשעות הפנאי, ולאף דביל אין זכות להתערב. גם אם יש לו מלא ברזלים על הכתף. עכשיו אני מבין למה הצבא שלנו נראה כל כך גרוע. ליתר דיוק הגנראלים. בצבא - הטיפשות מנצחת, בהליכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
איזה בולשיט. צבא מטמטם
נכנסים לנו ל...,
30/08/05 17:37
|
מה העסק של מפקד הקורס מה עשו הבנות במנוחה? צבא דמיקולו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
אפליה
ג.ל.,
30/08/05 17:32
|
אם 4 בנים מקורס קצינים היו משתזפים עם תחתונים הרחק ממגורי בנות - האם הם היו מודחים מקורס קצינים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
בשביל מה שרות חובה לבנות?
שלו,
30/08/05 17:28
|
|
 |
חובות שוות = זכויות שוות
מיכל,
מרכז,
30/08/05 18:35
|
כך היה צריך להיות גם עם בנים דתיים ובנות דתיות. אתה פשוט לא חכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
LO YAAZOR:MEDINAT LEVANT
ל"ת
Alfassy,
30/08/05 16:45
|
|
 |
139.
בה''ד 1=בי''ס למלשנות. כך היה,
לתפארת ישראל,
30/08/05 16:43
|
|
 |
138.
הצבא צודק, התנהגות בלתי ראויה
למצות את הדין,
30/08/05 16:37
|
ברור שהבנות עצמן וחבריהן מגיבים כאן למען החזרתן לקורס. רחצה בבריכה עם בגד ים זה בסדר, תחתונים וחזיה לא ראוי. הן יכולות לעשות בבית מה שהן רוצות, בשעה שהן בתפקיד, התנהגותן צריכה להיות למופת. הן מייצגות לא רק את עצמן אלא את צה''ל. בנות תפסיקו לילל, על טעויות משלמים, קבלו את הדין, ותעופו מהקורס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
מה כל כך חמור פה ?
יהודי פשוט,
30/08/05 16:23
|
|
 |
136.
אור חדש על הפרשה..
דליה,
הצוערת,
30/08/05 16:07
|
הבנות השתזפו ,עשו זאת בזמנן הפנוי.לאחר הפינוי. אגב,הן היו הבנות הכי יפות במחזור..מה שגרם לקנאה אצל שאר הקציצות שלא יכולות להרשן להשתזף עקב עודף משקל שלא היה מבייש את ראש ממשלתנו האמיץ.
כוסיות! שמרו נפשותיכן פן הקציצות יאכלו אותכן! ויפה שעה אחת קודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דליה מותק
א,
ראשון לציון,
30/08/05 16:43
|
אין כזה דבר ''השתזפו בזמנם הפנוי'' אין כזה דבר זמן פנוי בצבא שאתה בצבא אתה צריך ללכת לפי הכללים ואם הם רוצות להשתזף שיעשו מתי שהם מקבלות חופשה של כמה ימים מהצבא שילכו לים או איפה שבא להם ולא בזמן הצבא ולא משנה כמה הם כוסיות או לא זה לא צריך לעניין אף אחד על אחת כמה וכמה שהן היו אמורות להיות קצינות וקצינות אמורות לשמש דוגמה לחיילים. זה צבא לא בית זונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת..הן לא קראו לי!
שפיץ,
30/08/05 19:22
|
|
 |
135.
לא לתת להן להמשיך בקורס
יוסי,
אילת,
30/08/05 15:35
|
קצינות אם יהיו כאלה יהיו נימפומניות וזה עלול לשבש להן את שיקול הדעת ביום פקודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
התנתקות-בנחישות ללא רגישות
BUBHNH,
NTFZ,
30/08/05 15:28
|
נדב,מה זה החרטה הזו? אחרי כל הזוועות שראו וחוו במהלך הפינוי זה מה שמגיע להן? הרמתכל חייב להתערב ולהחזירן לבה''ד 1 בנחישות וברגישות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
לשבץ אותן עם החיל המאונן.
צביאלי,
30/08/05 15:26
|
לשבץ אותן עם החיל המאונן. וכך יפתרו שתי בעיות במכה אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
איך אפשר להשתזף מתחת לצילייה?
ל"ת
עידן,
30/08/05 15:21
|
|
 |
131.
התעסקות בשטויות
א. כ.,
דרום,
30/08/05 15:10
|
מה הצעד הבא? להעניש חיילים/ות שמתרחצים בבריכה בבסיס ? כל עוד לא בא על חשבון הפעילות - עזבו אותן לנפשן.... ומכיון שמאוחר מדי - זיכוי והתנצלות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
אל''מ פדן
גורנישטו,
30/08/05 15:10
|
איך בזבזו כשרון כמוך לקצונה? יותר מתאים לך להיות רס''ר משמעת. וכמו שאתה רואה - תמונה שלך אמנם נכנסה לעיתון, אבל לנצח תיזכר בתור אדיוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
סתם טמטום. אין שום בעיה בזה
סטודנט,
טכניון,
30/08/05 15:02
|
בצבאות העולם, חלקם עולים על שלנו בהרבה בצייתנות. אם תחפשו, תראו את בנות חה''א של ארה''ב הנאוות משתכשכות להנאתם על שפת הבריכה בבסיס, בביקיני.
הלאה ימי הביניים.
הבעייה היחידה שהייתה לי זה שהם עשו את זה בזמן פינוי ישובים, אבל כל אחד מתנתק מהיום-יום בדרכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טבמל, גם בבסיסי חיה''א שלנו...
אליהו הנביא,
30/08/05 16:31
|
מותר לחיילים/יות/קצינים/נות להשתזף ולהשתכשך בשטח מותר כגון בריכת השחייה של הבסיס מחוץ למסגרת השירות הקבועה בזמנים שנוקבו לכך. להבדיל ממסגרת פינוי באיזור שטח עוין ובזמן פעילות שנשחבת מבצעית.
אתה הבנת את זה שטקר? אגב עם הערה ''אינטלגנטית'' כמו שלך, לא נותר לי אלא לשאול אותך - אתה באמת סטודנט בטכניון? כי אם כן, גם אני רוצה ללכת ללמוד שם, לא ידעתי שכ''כ קל להתקבל לשם. אחרי הכל, הם קיבלו דפ''ר אומלל כמוך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם בזמן פריסות בשטח עוין
סטודנט,
טכניון,
31/08/05 12:00
|
הדבר תקף לגבי ארה''ב.
אגב, השפה הנחותה שלך מראה הרבה יותר עליך מאשר עליי. אם לא חשובה לך דרך ארץ, לפחות שתהיה חושבה לך הדרך בה מסתכלים עליך אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם עם זנות אין בעייה
ל"ת
עידן,
רחובות,
30/08/05 15:30
|
|
 |
What a poor reaction
Eric R,
New York,
30/08/05 16:32
|
Nothing happened and they shouldn't be punished. Idan's reaction is very poor.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
בושה וכלימה
NY,
30/08/05 14:47
|
איך הצבא מצליח להתעסק בשטויות? מה לא חוקי בהשתזפות? אם היו עם בגד ים חוטיני, זה היה בסדר? בגלל שהיו עם בגדים תחתונים הן לא היו בסדר. ממש בושה שהן הודחו מהקורס. נדב, תזכור את הימים שאתה התחלת את השירות, כמה פעמים עשית דברים דומים מאוד לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
כבוד הרמטכ''ל אולי תתערב כאן...
צבי,
30/08/05 14:45
|
מה זה השטויות האלה? מה עשו. בסה''כ השתזפו לבד. מה הבעייה כאן? לצבא יש זמן להתעסק עם שטויות מהסוג הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
ולא לשכוח: ''תביאו לינק!''
ל"ת
בהמשך לתגובות,
המפגרות, כאן,
30/08/05 14:40
|
|
 |
125.
מי שעשה מזה עניין -
דתי אבל סובלני,
30/08/05 14:36
|
צריך לתת לו\לה כמה עבודות רס''ר. בחיאת רבאק! ככה זורקים קצינות בפוטנציאל לפח!?? הם לא עשו זאת בהפגנתיות עד כמה שאפשר להביו מהכתבה ואולי אפילו בפרטיות הניתנת במצב שהיה ובזמנם החופשי. חלאס עם ההצתדקות היתר הזה! שיחזרו לקורס ומיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צוערות
בוןבון,
תל אביב,
30/08/05 20:32
|
אם כבר אז שימצצו למתנחלים ויפצו אותם על העול שנגרם להם. ממילא השירות הצבאי שלהם מיותר והן מתפקדות כמזרונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם כל הכבוד
דתיה סובלנית,
ירושלים,
30/08/05 15:38
|
לא כתוב משפט אחד על כך שהן עשו זאת בזמנן הפרטי. אפילו כתוב שזה נעשה כ''שחבריהן עוסקים בפינוי'' אז עדיף שתקרא את הכתבה לפני שאתה מגיב, דתי סובלני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקראי את עוד פעם את הכתבה
אלון,
30/08/05 17:17
|
הן עשו זאת בזמנן החופשי (אחרת היו נשפטות על סירוב פקודה לבצע מטלה ולא היא) בזמן ששהו במגורים וזה בפירוש מותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דתי סובלני וגם חרמן
ל"ת
מישהו,
רחובות,
30/08/05 15:32
|
|
 |
124.
עד שכבר יש משהו מעניין בצבא..
אריק,
30/08/05 14:34
|
|
 |
123.
תודה על ההמחשה בצילום
ל"ת
ת,
30/08/05 14:30
|
|
 |
זה לא אמיתי! זה פוטו שופ!
ל"ת
שים לב טוב!,
2 תמונות!,
30/08/05 20:18
|
|
 |
122.
כך הוצאנו את הסרבנים מביתם...
קצין בכיר,
אוגדת עזה,
30/08/05 14:23
|
זו הייתה שיטה נהדרת להוציא את מתנגדי הפינוי מביתם.
השיטה עבדה נהדר, וחסכה אלפי חיילים.
הייתי מציע לכל מתנחל מכפר דרום ערב צפיה חינם והייתם רואים איך הם קופצים מהגג...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
מה הבעיה פה?
ל"ת
לא מבין,
30/08/05 14:20
|
|
 |
120.
צבא מתעסק בשטויות
ל"ת
דני,
שרון,
30/08/05 14:19
|
|
 |
119.
צה''ל שובר שיאים בטמטום
קצין לשעבר,
30/08/05 14:07
|
עוד אחד משיאי הטמטום של צה''ל נשבר לאחרונה, שלא לדבר על שיא של חוסר צדק. יפשפש אל''מ נדב פדן בקורותיהם של ידידיו הקצינים וימצא שלפחות כמה מהם, אם לא רובם, עברו עבירות חמורות פי כמה על פקודות הצבא ולא נענשו בחומרה שכזו. לפי הפרטים בכתבה לא הגיע לצוערות שידיחו אותן. שידיחו את מפקד הקורס קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
בושה למפקדי בה''ד 1
רוני,
מרכז,
30/08/05 13:57
|
בושה לכל סגל הפיקוד של בה''ד 1. אני קרוב משפחה של אחת המודחות ולהלן כמה עובדות: הצוערות שהו באזור שנקבע למגורים. בניגוד ליחידות אחרות לא בנו אוהלים והחילות ישנו על מרפסת אחורית של בית. האזור היה סגור לגברים כולל מפקדים. בבית הזמני שניתן להן צריך להתלבש, להתפשט ואם לא נאמר אחרת מותר גם להתפנק בשבת במיטה. כך היה תמיד בצבא. בנים בקורס קצינים התרחצו באותה שבת בבור מים שמלאו באישור. לבנים מותר - הם גברים! מפקדי בה''ד 1 לא יודעים מה קורא מתחת לאף שלהם!! המפקדת הישירה של הבנות נסעה הביתה באמצע הפינוי והשאירה את הבנות ההמומות מהחוויות שעברו. מה הפלא שהחליטו להשתזף? גם אני הייתי עושה זאת! מפקד בה''ד 1 נראה חגור מגברת בדרכו אל או מהמקלחת! לו מותר. הוא המפקד. הבעיה שאינו רואה סתירה בכך שהוא - הוא מדיח צוערות שהשתזפו. המכונה הצבאית דרסה את כולן כנראה כשהיה ברור שהסיפור דלף. בשכונה קראו לזה כיסוי תחת. למפקדי בית הספר לקצינים יש תחת משותף גדול והיה צורך בארבע הדחות כדי לכסות אותו. הסיפור התעורר בעיקבות הלשנה של צוערת בקורס שעוררה את העיניין רק אחרי שבוע. מלשינו, זה מה שמגדלים היום בבהד 1. אולי כדאי לתת ל''חברה'' שלקח למצפון שלה שבוע כדי להתעורר, חניכה מצטיינת. מה הפלא שהצבא נראה כמו שהוא נראה! על השתיים שהורחקו על תנאי יש לי רק להגיד שעצוב שצהל לא בטוח כי יש שתי דעות ו''ליתר ביטחון'', מענישים את החיילות. גמדים במדים!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
למה אין תמונות ?
ל"ת
אב,
י-ם,
30/08/05 13:52
|
|
 |
116.
הן צעירות וחתיכות וזו בעיה
יוסי יוגב,
30/08/05 13:47
|
אם אריק שרון היה משתזף עם עומרי בחוה בתחתונים איש לא היה מתלונן, מכסימום צוחק. אבל כשצעירות וחתיכות משתזפות במקום מוסתר זה פשוט גועל נפש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
Return them!!!
ACHI,
GREECE,
30/08/05 13:32
|
Thesegirls are really brave and not afraid.Will be perfect officers.Take them back immmediately.Do you really think that the ugly and fat ''comrades'' will be better officers.They were jealous from the girls that is why they complained.If I had a private army these girls will be my ''heat team''A.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
גם בזזו וגם ניאפו
mc,
bs,
30/08/05 13:31
|
מה זה צריך להיות לא מספיק שהחילים בזזו רכוש הם גם מרגישים בבית ומשתזפים על החוף???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
צבא דפוק בשכל - אני מתבייש .
ליאור,
מרכז,
30/08/05 13:27
|
אז מה קרה ? ? מת העולם ? ? הן עשו זאת רחוק ובאין מפריע ... ? ? צבא דפוק . אני במקום החיילות האלו יוצא ע כ ש י ו מהצבא והולך ללמוד לתואר ראשון - ועושה עם עצמי משהו במגזר הפרטי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
ימותו הקנאים
אחד העם,
30/08/05 13:27
|
קצת סבלנות וסובלנות. אבל כנראה לקנאה ולקנאות אין מעצורים. סתם מלשינות קטנות, גם אותן הייתי מעיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
מה זה החרטה שייחזירו אותן
מירי,
ת''א,
30/08/05 13:21
|
בולשיט, מה זה השטויות, יורדים איתן לקטנות, בשביל זה להדיח, ? קצת אנרגיה לפני הפינוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
אז מה? כרגיל השתינקרים נשארו!!
טורונטו,
טורונטו,
30/08/05 13:15
|
ומה הסוף, מפרקד בה''ד1, ברק,ליפקין,עוזי דיין,מופז,ביבי. איזו בושה...והמכנה המשותף? צנחנים שחושבים את עצמם שהתקדמו על גבותים של חבריהם השקטים, הצנועים המעולים והמבריקים. חבורה של הקלקטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
טיפשות ואהבלות
הלוחם הנועז,
30/08/05 13:14
|
צבא איראן מצדיע לכם. מסתבר שמה שמותר בבריכה בבסיסי חיל אוויר אסור לחיילות במקומות אחרים. חוץ מהפגנת היכולת להדיח אין פה כלום. והאמת - עשו להן טובה, במקום לבזבז זמן על מתן שירות בשכר נמוך לקצינים דפ''רים רודפי שמלות שבוחרים פקידות לפי מבחן היופי, הן ייצאו לאזרחות יותר מוקדם ויתחילו את החיים עם ''פור'' על חברותיהן שנשארו מאחור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
מכת שמש !
סאנשיין,
30/08/05 13:00
|
נראה לי שמי שחטף פה מכת שמש זה דווקא פדן ועמיתיו ולא הצוערות הצעירות. כל מיני צדקנים בפרוטה מנסים לעלות על כל מיני עצים ובסוף נופים על התחת. לא מכבר היה סיפור על חייל שסיפק עצמו בפרטיות המקלחת ומי שיצא טמבל מהעניין זה המפקד ולא החייל. גם במקרה זה , לא נראה לי שהצוערות עשו זאת על גג בית הכנסת בנווה דקלים, אלא עשו זאת בצורה דיסקרטית ,שאולי לא מצאה חן בעיני אחרים בגלל הבטלה ששידרו ולא עצם העניין ( אגב רוב הכוחות בפיונוי , מרוב כוחות, בעיקר התבטלו) אני רק מקווה שהן השתמשו בתכשיר הגנה משמש. פדן דווקא נראה שחטף מכת שמש אחרת קשה להסביר את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
הרגישות הצהלית
אלי,
30/08/05 12:51
|
בזמן שתושבי הגוש בוכים וכואבים מצאו חיילי צה''ל הרגישים והמאוד נחושים זמן לנפוש לתפארת צבא ההגנה לישראל ולתפארת מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלשינות,ובוכות.
ל"ת
''תפארת המדינה'',
30/08/05 13:18
|
|
 |
106.
הן התנהגו לפי הקוד האתי
דיקלה,
ת''א,
30/08/05 12:32
|
יש להיות אטומים בזמן גירוש יהודים, ולדעתי חלוץ צריך לקדם אותן . הן חיילות למופת שתיפקדו כמו שצה''ל מחנך: באדישות ובאטימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבריך נכונים
ל"ת
אזרחית,
30/08/05 17:57
|
|
 |
105.
פשוט relocation למתחת למפקד
ל"ת
לא העיפו אותן,
30/08/05 12:30
|
|
 |
104.
התחסדות מטומטמת של צה''ל
ע,
מרכז,
30/08/05 12:21
|
|
 |
103.
קורס קצינים זה לא מה שהיה פעם
דרור,
המרכז,
30/08/05 12:16
|
וגם צה''ל זה לא מה שהיה פעם
בושה.
ולא שאני זקן - השתחררתי לפני שנה סה''כ
קצין במיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מההיה פעם-טרח
ל"ת
זקן,
30/08/05 13:20
|
|
 |
102.
בנות
מני,
30/08/05 12:12
|
סה''כ הן רצו לרכך את ההתנגדות לפינוי. מה רע בזה? בואו אליי תרככו אותי- כפרה עליכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
אני כבר לא בתולללללללל !!!!!
המחייך המתמיד,
30/08/05 12:06
|
אני ממש מתנצל אבל אני מת לספר למישהו שלא מכיר אותי ואין לי רעיון אחר כרגע, בן 26 וסוף סוף חברה שלי (מזה 5 שנים) נאותה לתת לי. תודה וסליחה על ההפרעה תמשיכו מאיפה שהייתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבתול לשעבר
מ. אונן,
31/08/05 12:22
|
אל תחגוג עכשיו תצטרך להוכיח עצמך יום יום. לדאוג שיעמוד לך מתי שהיא רוצה, מין אוראלי מין אנאלי. החיים שלך רק יהיהו קשים. תאמין לי אני בן 30 ורק מאונן .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רגע, פרטים בבקשה -
תולי בתולי,
עין חור,
30/08/05 19:20
|
היא עכשיו נאותה לתת לך, או שעכשיו ביצעת את המעשה? אם היא רק הסכימה תאורטית - זה לא נחשב! עד שאין לך הישג קרקעי, המלחמה לא נגמרה. אל תרמה את עצמך. אגב, לא נעים לי לגלות לך, אבל אתה לא הראשון שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתטי
שי,
30/08/05 14:14
|
|
 |
מזל טוב! יש תקווה
ל"ת
בתול בן 23,
מתעודד,
30/08/05 13:59
|
|
 |
אתה כזה מתוק, שחבל על הזמן...
ל"ת
אקס - בתולה,
30/08/05 13:39
|
|
 |
מזל''ט
ל"ת
אאא,
30/08/05 13:27
|
|
 |
באמת לא כדאי לספר למשהו
שי,
30/08/05 12:17
|
|
 |
100.
חומיניזם
אחד,
30/08/05 12:01
|
|
 |
תתבייש
חילונייה,
נגד הכללות!,
30/08/05 15:43
|
|
 |
99.
להדיח מהצבא ולהעביר לשמאלנים
שמאלני,
30/08/05 11:57
|
חבל על כל רגע שבחורות עם פתיחות ורצון להיחשף מכלות שת זמנן לריק בצבא ההטפשה לישראל.
שיבואו לתל-אביב, יש כאן מספיק אנשים שיודעים להעריך את התכונות שלהן, בטח יותר מאשר בצה''ל, ואני בטוח שהן גם אינטיליגנטיות יותר ממה שהצבא מסוגל להבין, אז בנות - מה אתן עושות עדיין בצבא? ועוד בקצונה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
איך משתזפים בציליה?
דורון,
30/08/05 11:55
|
|
 |
97.
אין פלא הרי...
מגורש,
30/08/05 11:52
|
צה''ל טימטם להם את המוח וגרם להם להיות אדישים לתושבים , שעכשיו בזמן שגירש/ו אנשים מביתם הם ישבו להשתזף. בושה לצה''ל, בושה למדינה ,בושה לחיילות . לא נשכח ולא נסלח - פושעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר נכון - המתנחלים טימטמו
מגיבה ללא הפסקה,
תל אביב,
30/08/05 13:38
|
להן את המוח, כי בזמן שגרו בהתנחלויות היפות שלהם והלכו לים היפה של עזה, להשתזף ולגלוש בשלווה, גרו מסביבם מאות אלפי בני אדם בעוני מחפיר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר
דוד,
31/08/05 15:25
|
העוני זה בגללם? ההפך, הם נתנו להם פרנסה אם כבר. ועכשיו כמובן נפתרה בעיית העוני בעזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הן היו מתנחלות,להן מותר.
ל"ת
והמלשינות,
... בגהינום,
30/08/05 12:13
|
|
 |
96.
מה הן עשו?
ריקי,
כרמיאל,
30/08/05 11:48
|
מה הן עשו? הוציאו ת'עיניים לבנישי''ם? אם הסיפור מדויק - זו פשוט בדיחה עצובה על צה''ל. למה רק נחישות, אי אפשר עם קצת רגישות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
אחרי זה מתפלאים על ההשתמטות!
ירון,
תל אביב,
30/08/05 11:47
|
הצבא משפיל את חייליו, הופך אותם לעבדים, אוסר עליהם לסםק עצמם במקלחת אחרי שבועיים בבסיס, אוסר עליהם להשתזף אחרי שבועיים בבסיס - גועל נפש של התיחסות. חיילים הם לא עבדים - הם מתנדבים וכך צריך להתיחס אליהם!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
שיזוף בעירום במוצבים ברמה''ג
ירון,
חו''ל,
30/08/05 11:46
|
ממקור ראשון אני מספר לכם על מספר מוצבים ברמה''ג המאוישים ע''י חיילי או''ם וקצינים מיחידת הקישור לכוחות הזרים. ממקור ראשון ועד ראייה אני מספר לכם על ביקורות שלא אחת הפתיעו את הנ''ל משתזפים בעירום. מ ע ו ל ם לא ננקטו נגד מי מהמעורבים כ ל פעולה או סנקציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
לבת שלך ???
מאיר המאירי,
אילת,
30/08/05 11:43
|
לבת שלך הייתה מרשה להיתנהג ככה ??? כל הכבוד לצ.ה.ל !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבת שלי שתהיה בצבא תעשה
אלון,
30/08/05 12:37
|
|
 |
בטוח שאין לך בת
ל"ת
רוני,
30/08/05 14:50
|
|
 |
הבת שלי תלך לצו שני בשבוע הבא
ל"ת
אלון,
30/08/05 17:09
|
|
 |
92.
איפה ההתנהגות הבלתי הולמת?
אבי,
30/08/05 11:28
|
אם הם השתזפו באין רואה ועל חשבון זמן המנוחה שלהם למה זה לא בסדר? למינים ולמלשינים אל תהי תקווה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
להחזיר אותן. די להתחסדות.
קצין,
30/08/05 11:24
|
|
 |
90.
אז מה צריך לעשות לאיציק מרדכי?
הדרומי,
30/08/05 11:24
|
אם על שיזוף בלבוש תחתון מדיחים, מה צריך לעשות למי שהורשע בפלילים בעברות מין ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא שאמרתי-הבנות של היום אינן
יודעת,
30/08/05 17:59
|
|
 |
הוא ''גבר'' ספרדי, לו מותר
ל"ת
בבא שווארמה,
30/08/05 12:11
|
|
 |
89.
די להתחסדות של צ.ה.ל !! לב.ג.ץ
ירון,
צפון,
30/08/05 11:18
|
שערורייה !! האם היו מדיחים מהקורס גם חיילים משתזפים בתחתונים ?? ממליץ לבנות לפנות לב.ג.ץ או בכלל לבקש לעזוב את הצבא לאלתר אך בפתרון השני הבעיה היא למי שייך הצבא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
וכי מה לא ראוי ?!?!?!
חנן,
איראן ?,
30/08/05 11:14
|
'' ....באחת הציליות בהן התגוררו במהלך הפינוי, בהן יש הפרדה בין בנים לבנות, וגם זאת לאחר שפונה היישוב לגמרי. עקב התנהגות בלתי ראויה...'' הפרדה ביו המינים - יש הישוב פונה אז מה רוצה צה''ל ? שהבנות יעטו שק ויתאבלו על מהלך הפינוי ( שהוא עצמו הביא אותן לשם לביצוע ) ? אולי היה נכון שצה''ל יתן להם רק לחם ומים ולא דברים נוספים כדי שההזדהות עם המפונים וההתנהגות יהיו ראויים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
מתנתקות מ-בה''ד 1 ?
ל"ת
מימי,
תל-ברוך,
30/08/05 11:07
|
|
 |
86.
למישהו יש את הטלפון של ההיא
אריק שרון.,
חוות השיקמים,
30/08/05 11:04
|
בביקיני הצהוב שבתמונה?
לא היו לנו כאלו חיילות בזמנו ב-101.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
בנחישות וברגישות !!!
ל"ת
מוטי,
מרכז,
30/08/05 10:51
|
|
 |
84.
הצביעות הצהלית
ירון,
30/08/05 10:51
|
שימו לב להודעת הדובר - הצוהרות לא היו עירומות, הן היו מתחת לצלנית, הרחק ממגורי הבנים, אחרי שהישוב היה ריק מיושביו - תגידו לי אתם - אז מדוע להדיח אותן? קצינים בכירים מנצלים מינית חיילות שכפופות למרותם מקבלים נזיפה בלבד, והבנות שרצו לתפוס קצת צבע (ולא כזה ששפכו עליהם המתנחלים) מודחות מקורס קצינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה באמת לא מבין?!
טבעוני,
30/08/05 11:06
|
הן הודחו כי במקום להיות מוטרדות על ידי השמנים עם הדרגות, הן עשו משהו בשביל עצמן.
אני רואה איך הקצין השופט ישב במשפט, כולו מרייר מהמחשבה ובסוף רץ להתפרק על הפקידה שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
איפה התמונות ?? זה הדבר המענין
ל"ת
sandalin,
30/08/05 10:49
|
|
 |
נכון!!!
ל"ת
ארנולד,
חולון,
30/08/05 11:12
|
|
 |
82.
מלשינים - לא במחוזותינו
מצטיין בה''ד 1,
חיפה,
30/08/05 10:35
|
לגרש תקובבות השמנות מקורס הקצינים . אם הורי החיילות חכמים עליהם לפרסם את שמות המלשינות.... כל אדם יכול למעוד במיוחד בתקופות קשות עם הרבה לחץ לילדות טובות כאלה . להחזיר מייד אותן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
מצדיקה את הצבא
אנונימית,
רמת גן,
30/08/05 10:33
|
זה לא שאלה על צניעות זה שאלה לגבי מוסר וערכים, הצוערות השתזפו בזמן פינוי הישובים, בזמן שחבריהם מתמודדים עם ילדים בוכים, בזמן שאנשים איבדו את ביתם, והן משתזפות, כאילו כלום. הדבר מצביע על נהנתנות ואגואיסטיות ואין לא מקום בצבא. שב אין לא ישתזפו בזמן ששהו בבסיס ( התנהגות שמתרחשת מדי יום בצורה קבועה בבסיסים ואף חיילת לא נענשת כשהיא עושה זאת בימי שבת, אזי מותר להסתובב בלבוש שאינו צבאי) הן השתזפו במהלך תהליכי הפינוי ובזה ההבדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני השתזפתי בזמן הפינוי
אייל בנימין,
תל אביב,
30/08/05 19:48
|
אומנם בת''א אבל מה זה חשוב. אגב אנשים השתזפו בזמן מלחמת לבנון ובזמן מבצע חומת מגן וכן אפילו ביום האבל המאולץ הרשמי של מדינת ישראל. חוץ מזה who gives a damm
בזה הצבא מתעסק זה בעינו לא מוסרי. הפוסל במומו פוסל. אני מציע למפקדי צה''ל לקרוא את הקוד האתי ולהתחיל לטפל בבעיות מוסר מתחילת הרשימה ולא מסופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבגרו
קצינה במיל',
מרכז,
30/08/05 16:48
|
תצאו מהבועה שאתם חיים בה, בזמן קורס קצינים עליך לגלות יושרה מקצועית ואישית מהמעלה הראשונה,הבנות הנ''ל היו בהקפצה מבצעית ולא היה מקום לביזיון הנ''ל,פלא שבנות אלו עם החשיבה קצרת המבט הזו הגיעו עד הלום בקורס הנ''ל.על בה''ד 1 לשמש דוגמא ומופת למפקדים של המחר והוא בהחלט לא יעשה זאת אם ימשיך וישמור על ''מפקדות פוטנציאליות'' כאלו בשורותי. עוד יש תיקווה לעתיד הקצונה של צה''ל אשר ''פתר'' משורותיו דוגמא בזויה שכזו לחיילות. אתן הבנות במקום כל המחאה,הייתי קוברת את ראשי בחול ומכחישה כל קשר לפרשה הנ''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאנונימית,נכון שאת שמנה?
ל"ת
תודי,
30/08/05 11:12
|
|
 |
לעילגת שלום
ירון,
30/08/05 10:55
|
מי אמר שהן השתזפו בזמן הפינוי? נראה לך ש''שכחו'' אותן מאחור כאשר הן מרוחות בשמן שיזוף ושותות מרגריטה. גברת נכבדה - את מחליטה החלטות ומצהירה הצהרות על סמך אפס אינפורמציה (את מתנחלת או ליכודניקית, נכון?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי הכותרת שנתת.....
רוני,
30/08/05 11:16
|
אולי הכותרת שנתת כתגובה למי שהגבת מתאימה לך עילג שכמותך מום שבך אל תנסה אפילו להשליך אותו על האחר ויפה שעה אחת קודם.
אתה בטח מהמערך או מהשמאל לא עילג שכמותך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוני, את פוגעת בציבור שלם- סתם
משקיף,
30/08/05 13:28
|
יכול להיות שאותו אחד שלו את מגיבה, הוא אידיוט גמור, ויכול להיות שלא, חבל שאת הווכוח שלך מולו, את מסיטה לסטראטיפים נבובים, ולא מבוססים שפוגעים באוכלוסיה שלמה. בכלל בכל פעם שאני קוראה תגובות אני נבחל מחדש ממצב החברה שלנו, עד כמה אנחנו שסועים. מיד כל ארוע הופך לריב עדות, או חתך אידיאולוגי, או שנאת דת, וכיוצא בכך. מתי תבינו שהחולה הרעה מושרשת בנו, בישראל, וישראל זה כולנו, בכל הפלגים ישנם עשבים שוטים. מעבר לזה, דעות שונות קיימות לא רק בין הקבוצות אלא גם בתוכן, ואם מישהו אומר דעה שמרגיזה אותך, אין זה אומר שכל הקבוצה (שאליה לכאורה הוא משתייך) מסכחמה איתו, ועל כן אין זה נכון מכובד וחכם לתקוף ציבור שלם! אני מצפה ממך להתנצלות, חבל לםגוע סתם כך באנשים, רגע לפני חודש אלול. חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וירון לא?!
ל"ת
: ),
:),
30/08/05 15:47
|
|
 |
זוג מהשמיים - עילגת ודביל
ל"ת
תלמד לאיית,
30/08/05 20:13
|
|
 |
ירון הוא פשוט אידיוט...
משקיף,
30/08/05 18:00
|
ככה שמיותר לנסות לסהביר לו... חבל כל ההשתלחויות הללו, מה שרשמתי מופנה לכולם, פשוט, חשבתי שרוני הייתה צריכה להמנע מזה. בכל מקרה הערה מוצדקת, ירון: לך תחפש את מי להכפיש, את חושב שאתה כזה נהור וחכם, מקווה שזה לא יחזור לך על הפנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עילגת מתוקה
ירון,
30/08/05 12:05
|
נו, מהתגובה מבינים שלא רק שעילגת את אלא גם בהמה גסה, או כפי שכינה אותך המגיב השני - שמנה - על לשון, שומן הוא בתוך ראשך ולא מוח. אגב, לא ציינת אם את מתנחלת או ליכודניקית או אולי את מתנכלדת או ליכוחלת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
אין אלוהים אין שכל אין בושה
ל"ת
יואל ראש העין,
30/08/05 10:29
|
|
 |
79.
בגללם נשפט החיל ש''בילה'' במקלחת
צבא משועמם,
30/08/05 10:28
|
ביקיני זה 2 חלקים,כל דבר צה''לי צריך להיות 3 חלקים.
כל הכבוד לחילות- RESPECT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
תגובה צבאית מתחסדת ומוגזמת
שושו,
30/08/05 10:28
|
אפשר לסיים פרשה כזו ללא עונשים חמורים ולא ראויים
ועם מסר הרבה יותר מעמיק מבחינה ערכית וחינוכית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
בת אל היתה שם?
ל"ת
נתי,
30/08/05 10:28
|
|
 |
76.
דבר אחד לא הבנתי: איך משתזפים
השRוף,
30/08/05 10:27
|
|
 |
לא הייתה ציליה
חברה שלהם!!!!!!,
03/09/05 13:40
|
|
 |
75.
www.court.org.il שחית' בבה''ד
ל"ת
מומלץ,
30/08/05 10:27
|
|
 |
74.
ציטוט + מסקנה
ראובן מ.,
30/08/05 10:24
|
מכיוון ששתיים מהצוערות התעקשו שלא כל העדות נכונה, ומדובר במילה שלהן נגד צוערות אחרות, הוחלט לתת להן אופציה לחזור'', מסביר קצין בבסיס. ''שתי הצוערות האחרות הודו, אך הכחישו כל שיזוף בעירום חלקי''
סוף ציטוט
מסקנה : תמיד צריך להכחיש הכל , מקסימום תקבל את אותו העונש.
וחוצמזה , אילו הייתי מפקד הקורס , הייתי משתדל להכשיל את המלשינות
חולירות מתחסדות ממשמרות המהפיכה....
בנות יקרות , תעבירו את הזמן בסבבה , סעו ליוון תשתזפו בלי חלק עליון ( או בלי כלום בכרתים \ סנטוריני ) ושימותו כל הקנאים ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
דיברו על סרבנות, לא?
ל"ת
סרבן,
30/08/05 10:23
|
|
 |
72.
איפה הדיווחים על הביזת החיילים
נחישות ורגישות,
קצה הקרחון,
30/08/05 10:22
|
עשרות מתושבי גוש קטיף, מדווחים על ביזת רכושם ע''י חיילי צהל. חיילים נכנסו לבתים המפונים ולקחו מכל הבא ליד, השתמשו בטלפון, מקלחות, רהיטים, ואכלו מהאוכל שנשאר במקררים. עכשיו הגיע הזמן לחשוף גם את זה. שכולנו נדע איזה צבא מוסרי יש לנו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
עזרתכם נחוצה!
קורא,
30/08/05 10:21
|
למישהו יש את מספר הטלפון של הצוערות?
נשמעות אחלה של בחורות. מזל שלא יבזבזו את זמנן לריק במערכת שמתעסקת בטפל ולא בעיקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
הצוערות..
פדואל החיתי,
30/08/05 10:19
|
אז מה אם הן השתזפו חצי ערומות.. תנו לאנשים להינות- להחזיר אותן לקורס -ומיד!! שלטונות צהל תפסיקו כבר להיות מרובעים. מקסימום תנו להן איזה נזיפה .. אבל להדיח.. בושה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
צבא צבוע
גד,
30/08/05 10:19
|
קודם מעבירים סדרת שטיפת מח מוחקים להם את המוסר ומבצעים פשעים נגד עם ישראל ואח''כ נטפלים לצניעות החיילות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
צביעות
תני,
רחובות,
30/08/05 10:18
|
כמה חיילים מסתובבים בתחתונים, אפילו אם בנות רואות?
והן היו בזמנם החופשי, לא בעירום מלא, מוסתרים מבנים.
זה מתחיל להיות מין צבא פוליטקלי קורקט פאשיסטי. אסור לאונן, אסור להשתזף, אסור לקיים יחסי מין, אסור לעשן. והכל כמובן ישר לעיתונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
ראיתם , אחר כך יגידו שהמפקדים
אזרח,
מרכז,
30/08/05 10:18
|
|
 |
66.
כך נראה הצבא של חלוץ
אלי,
י-ם,
30/08/05 10:15
|
האיש מהתחלה משדר לצבא דוגמא אישית שלילית. הוא לא מתאים לעמוד בראש הצבא הוא מינוי פוליטי שנועד לשרת את גירוש המתיישבים מגוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
בטח כל השמנות עלשינו. קנאיות.
ל"ת
בחור,
30/08/05 10:14
|
|
 |
64.
נו, למה נתנו להן קרם הגנה?
מומי,
30/08/05 10:09
|
|
 |
63.
כל התנגדות להתערטלות היא דתית?
משקיף,
30/08/05 10:07
|
השנאה שלכן לדת מעבירה אתכם על דעתכם!!!!! אין שום קשר בין דרישה לגיטימית של הצבא כמערכת להתנהגות נאותה מצד חילותיה, במיוחד מאלה אשר מתימרות לקצונה, לבין דת!! זו דרישה לגיטמית, אם הבנות רוצות להשתזף, ולהציג כבל עם ועדה את המוסר הנמוך אליו הגענו במדינה המתפתחת שלנוף שיעשו את זה מחוץ למסגרת הצבאית, אני בטוח שיש להן מספיק זמן לתפוס צבע, גם כשהן פושטות מדים.... אני רוצה לראות חילות בצבא ארה''ב עושות דבר כזה.. וזם אין רבנים... אני לא דתי, אבל מבחילה אותי ההתנהגות של חלק מהחילות שלנו, שפוגעות בשמן הטוב של אחרות אשר תורמות למדינה בכבוד... יומטוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזה סעיף עברו? איזה
אלון,
30/08/05 12:30
|
|
 |
למשקיף
אזרח,
30/08/05 11:03
|
1. נכתב בפרוש שהן לא עשו זאת בפרהסיה. 2. הבעיה היא לאו דוקא דתית, אלא שמרנות צבאית, טבעית אך לא חכמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זה מחוץ למבנה, זה פרהסיה
משקיף,
30/08/05 13:20
|
צ.ה.ל זה ארגון מכובד, ולא בורדל! צריך לטפל בחומרה בכל מי שמפר קודים מוסריים כשהוא במדים, גם גברים שיוצאים החוצה בלבוש לא יאה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
לכל מי שלא מבין מה רע- כנסו
רס''ר טאיטו,
בה''ד 1,
30/08/05 10:05
|
זה לא רע. זאת פשוט הגישה בצבא הכל אסור חוץ ממה שמותר\קיבל אישור מיוחד, אם לא אמרו ''מותר להשתזף בבקיני'' והצוערות לא ביקשו אישור זאת אוטומטית עברה בלי שום קשר אם זה רע או לא...צבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שאסור בצבא לחלוטין זה לחשוב
אננקה,
30/08/05 12:11
|
מהמחשבה בא המעשה לכן אנשים עם אינטיליגנציה נמוכה מאוד (מאוד) הם החילים,הרסרים והקצינים הכי טובים בצה''ל. לדעתי אסור לגיס אנשים שמסוגלים לחשוב,יש מספיק חילים,זה לא שחסרים לנו דפרים. (מספיק מבט אחד בכנסת או במרכז הליכוד בשביל להיווכח)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
המלשינות שמנות ולכן לא יכלו
משתזפת בהווה,
30/08/05 10:04
|
|
 |
60.
לא בריא לעור
איתן,
30/08/05 10:03
|
אבל מה הקטע הזה של ''לא יכלו לשמור בבטן ...'' - מלשינות שאותן צריך להדיח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
הן לא מרחו קרם הגנה
ל"ת
אל''מ חמודות,
30/08/05 10:01
|
|
 |
58.
לפי פקודות צהל שיזוף בגעטקס
ל"ת
קרם שיזוף,
תל-אביב,
30/08/05 09:57
|
|
 |
57.
החסדות, לגרש מותר להשתזף לא?
ל"ת
עמי,
מחנה יהודה,
30/08/05 09:57
|
|
 |
56.
איפה התמונות...
ל"ת
גיל,
חולון,
30/08/05 09:54
|
|
 |
55.
להדיח את המלשינות
אזרח,
30/08/05 09:53
|
בהלשנה המטופשת הזו יש יותר טעם נפגם מכמה צוערות משתזפות מבלי שאף אחד ראה אותן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא הלשנה, זה דיווח!
ל"ת
שם,
30/08/05 12:54
|
|
 |
54.
היום שיזוף מחר חגיגות מין וסם
אור,
30/08/05 09:53
|
עדיף לעצור את ההשתוללות של החילים של היום הצבא היום הפך לצבא של שוקולד והמפקדים לסלב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
אמרו להוריד את המדים השחורים
אלטע קאקער,
30/08/05 09:51
|
|
 |
52.
למה זה נגד.
nissimlev,
30/08/05 09:49
|
למה זה נגד. מה שבאמת קרה זה שהם לא לקחו חלק בפינוי אז יש להם היתחשבות לנחלאים ועל זה צריכים להעריך אותם לא מיצד הצבא אבל הנחלאים.' הצבא עם הם גברים אז שישתפו עיניים ליראות בחורה במדבר בים זה טוב לנפש. וחוץ מיזה היה חם והיה זמן וגם כניראה זמן שלהם , להירגעע ולנוח בפרטיות שלהם . אני תמיד הולך בלי חולצה בגלל החום בצבא הייתי גם בסיני וכולנו היינו שחומים משמש בלי חולצות ונלחמנו מקצוענים יותר נוח לנוע בלי כל הבגדים אף פעם לא ראינו חיילת אפילו בלבוש מלא וכעט הם מיסתובבות ככה, ולא מספיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
עוד הכחה להתדרדרות צה''ל
סתם 1,
30/08/05 09:47
|
הרמטכל הבא יהיה רב. אני מתחיל לפחד לחיות במדינה שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני הרבה שנים היינו עם החברה
מילואימניק,
30/08/05 10:30
|
בבסיס בצמח . בערב קיבלנו אפטר , נסענו 7 חברה לאיזה חוף ( לא זוכר איזה , קרוב לקבר של רחל המשוררת ) - אז עוד לא כל החופים היו בתשלום - והייתה איתנו בחורה אחת. היא והחבר שלה התרחצו בתחתונים ואנחנו בעירום.
ברוך השם , גדלנו הקמנו משפחות , לא בקשר עם כולם אבל אחד מאתנו - בכיר בחב' היי-טק , אני בעל משפחה עם 3 ילדים .
איפה ההדרדרות המוסרית בשנים האחרונות, עליה אתה מדבר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה איש היי-טק? בושה
אלון,
30/08/05 12:27
|
|
 |
צא מהאייסיקים והתוכנה לרגע
צ'ופצ'יק,
30/08/05 10:55
|
ותקרא עיתונים. בני זוג בוגדים. אבות אונסים את הבנות שלהם, נערים מבצעים אונס קבוצתי בבנות 12, נשים מוחזקות בתנאי עבדות - סחר בנשים - בבתי בושת, אלימות במשפחה, אנשי ציבור מובאים לבתי משפט השכם והערב על ניצול מיני, מעשים מגונים ואונס, ואתה שואל איפה התדרדרות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אסור להשתזף, אסור לגמור במקלחת
ל"ת
תנו לנשום,
צבא נודניק,
30/08/05 09:43
|
|
 |
49.
הם תומכים כי הם מפנטזים....
ל"ת
החנן הקטן,
30/08/05 09:43
|
|
 |
48.
פינו יתומים והלכו להשתזף
ככה נראה הצבא,
בושה!!!!!!!,
30/08/05 09:40
|
לזרוק את הבנות האלו מצהל ולהתחיל לשקם את מוסריותו של הצבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתת להן ציון לשבח
אזרח,
30/08/05 09:57
|
לאחר שעמדו במשימה המורכבת של ''פינוי יתומים'' בנחישות ורגישות, אין טעם נפגע מזה שהן השתזפו בפינה דיסקרטית. סערה בכוס מים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, מחר אצלך.
צ'ופצ'יק,
30/08/05 10:56
|
שיפנו את ילדיך היתומים, ואם הם עדיין לא - אז אני מאחל להם שיזכו לזה בקרוב. ואחר כך ישתזפו על המרפסת שלך כשאתה צופה בהם מאוהב מצ'וקמק ששרון ובשיא הכינו לכם. נראה איך תאהב את זה אז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לצ'ופצ'יק
איתי,
31/08/05 03:06
|
ההזדהות שלך עם כאב ההורים לגבי ילדיהם בהחלט מרשימה, אבל... הורים שפויים לא מכניסים את הילדים שלהם לאזור שצריך להיכנס אליו עם רכבים ממוגנים. הורים שפויים לא מלמדים את הילדים שלהם שהם מגזע מובחר ושהשכנים שלהם הם זבל. הורים שפויים לא חושפים את הילדים שלהם לאלימות מתמדת, שבו כל ילד מגיל 4 יודע להבחין בין M16 לגליל. הורים שפויים לא מקימים בית במקום בו הם יודעים שרוב העם מתנגד לכך (גם אם הממשלות ''שלחו'' אותם, ובינינו - אף אחד לא הצמיד להם אקדח לרקה). ולבסוף...הורים שפויים לא משאירים את הילדים שלהם לעימות ידוע מראש ואח''כ מטלטלים אותם מחלון בית, מתעמתים מול חיילים בנוכחות הילדים, מוציאים אותם מהבית עם טלאי צהוב וידיים מורמות ועוד, ועוד. אז קצת קשה לי להזדהות עם הורים שכאלה, 'צטער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הורים
משה,
31/08/05 15:37
|
הרכבים הממוגנים נדרשו 20 שנה אחרי שבאו לגור שם בגלל שהשמאל הביא לכאן את ערפאת ונתן לו רובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והכי מצחיק, הם דורשים את איכות
ל"ת
שהיתה להם!,
31/08/05 07:49
|
|
 |
47.
צה''ל יורד מהפסים.
אמיר,
30/08/05 09:38
|
מקריאת פרטי הארוע ובלי להכיר את הרקע האישי של הרביעיה נראה שיש כאן ארוע שבמקרה החמור צריך היה להסתיים בריתוק שבת עם נזיפה. יתכן שהטענה כלפיהן הייתה שהם השתמטו מביצוע המשימה והלכו להשתזף בזמן שהיו צריכות לבצע פעילות שבוצעה ע''י חברותיהן. זאת יכולה להיות סיבה להדחה, אבל שיזוף במקום מרוחק שלא ליד הבנים ועוד בבגדים תחתונים..מה קרה לכם? ירדם מהפסים? על זה מדיחים? אני מבין את הצורך של צה''ל לקביעת נורמות התנהגות שמצניעות את המיניות אבל לא מדובר פה בצבאה של המלכה וויקטוריה! תתחילו להתאפס! לא צריך לעבור לקיצוניות פוריטנית היסטרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה
ל"ת
יוסי,
30/08/05 10:13
|
|
 |
46.
''לא יכלו לשמור בבטן''
איום ונורא,
30/08/05 09:37
|
|
 |
45.
אישה לאישה זאב !!!!!!!!!!!!!!!
עמוס,,
חיפה,
30/08/05 09:36
|
הבנות שהלשינו,הלשינו רק מקנאה, אני בטוח שהמלשינות ''מבורכות'' בעודף משקל ועור תפוז,אישה לאישה זאב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
למה כל התגובות תומכות?
ענת ח.,
30/08/05 09:34
|
צבא זה צבא ולא מתנהגים בצורה מופקרת ובזוייה. כחיילות היה עליהן להתנהג בהתאם לתפקידן ולייצג את צהל. כל הכבוד שהדיחו אותן. לא יאה שחיילות מופקרות כאלו תהיינה קצינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי למה התנהגותן בזויה
אלון,
30/08/05 12:22
|
|
 |
קבלי ח''ח עצבני. מסכים איתך
ל"ת
א''ז,
30/08/05 09:51
|
|
 |
רק תסביר מדוע העונש שונה על
מזוז,
30/08/05 09:47
|
|
 |
43.
צה'לון ירד מהפסים !כנ''ל מופז
יפתח,
נגב,
30/08/05 09:34
|
מדובר צה''ל נמסר בתגובה כי ''מדובר במקרה בו ארבע צוערות מגדוד גלבוע השתזפו בלבוש תחתון מלא באחת הציליות בהן התגוררו במהלך הפינוי, בהן יש הפרדה בין בנים לבנות, וגם זאת לאחר שפונה היישוב לגמרי. עקב התנהגות בלתי ראויה הוחלט להפסיק את שירותן בבה''ד 1''.
על מה הודחו ? על שלא הורידו לבוש תחתון ? על שלא השתזפו באזור הגברים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. כשמוסר הצבא הוא נמוך
אבי,
30/08/05 10:16
|
מנסה הצבא ומפקדיו המושחתים למצוא (ללא הצלחה) בעיות מוסריות אצל אחרים / אחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
שלושה חלקים
עליכם השלום,
רחוק רחוק,
30/08/05 09:29
|
כמו הכל בצה''ל גם המקרה הזה מתחלק לשלושה חלקים 1 חלק עליון 2 חלק תחתון 3 כל הייתר
הכל בגלל המתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
I agree
Yoni,
USA,
30/08/05 09:22
|
|
 |
40.
הבל הבלים
אחי,
ירושלים,
30/08/05 09:22
|
בסה''כ רצו להשתזף, מה רוצים מהן? (אולי התרגזו כי לא הצליחו להציץ?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
המלצה לנוער
אורן,
רעננה,
30/08/05 09:21
|
חישבו היטב היטב טרם הצטרפות לקורס קצינים האם כדאי בכלל להשאר בשירות צבאי, במערכת חשוכה כזו יום אחד נוסף. על פי שיטה זו יש להדיח מן הצבא ומדרגותיהם מאות קצינים שרחצו בעירום בכינרת ושאני הייתי ביניהם. נדמה שיחידת שמירת הצניעות של מאה שערים גויסה לצהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
יחי הצביעות בצה''ל
אני,
30/08/05 09:21
|
לו היו מדיחים כל קצין סקסיסט שמעיר הערות מגונות ומטריד מינית, לא היו נשארים קצינים בצה''ל, בחרו להיטפל לבנות שלא פגעו באף אחד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
יהודי לא מתפשט יהודי?
ל"ת
שוויץ מציץ,
30/08/05 09:17
|
|
 |
36.
רוצים לדעת מה העברה? לקרא
קק,
30/08/05 09:16
|
שהייתי בסדיר נעליים אסור היה להוריד.
בטח ובטח שלא להתפשט.
חיילים בצהל באזור מסוכן-רצועת עזה. נשארים על מדים כל הזמן.
מה לא ברור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה זה לא נכון
אלון,
30/08/05 12:20
|
מה אז הן לא הולכות להתקלח אתה רוצה להגיד לי שגם בזמן המנוחה לא יכולה להתרענן איזה שטויות ובכל מקרה אתה לא מכיר את הפקודות באותו אירוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
בתור חיילת...
חיילת,
30/08/05 09:14
|
פאאק אז מה שהן השתזפו, הן לא עשו את זה לנוכח עיניי החיילים וגם לא לנוכח עיניי המפונים. זה ממש לא הוגן, אז מה שהשתזפו?! הן הפריעו למהלכו התקין של הפינו?! לא! עשו למישהו עוול.. לא! לכל חייל יש את הדרך שלו להעביר דקות של מנוחה, זה שאתה בצבא זה לא אומר שזהו, אתה קבור, החיים שלך גמרו ואין לך שום זכות לביטוי עצמי. צה''ל סתם מחפש להוכיח שיש משמעת וחוקים על המקרים המטומטמים ביותר!! זה לא הן שמפגרות, זה המערכת של צה''ל שמטומטמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הן פגעו ברגשות השמנות הכונפות
ל"ת
מלשינות קנאיות,
30/08/05 13:05
|
|
 |
צודקת ב 100% !
ל"ת
דורון,
30/08/05 09:47
|
|
 |
זה שהמערכת מטומטמת
גיא,
30/08/05 09:30
|
במקרה הזה אני מסכים איתך(ואני קצין במערכת הזאת) - אבל מה עם מילה טובה על החברות שלהן לקורס שהלשינו עליהן? , פשוט לא יכלו לשמור בבטן, זה הציק להן - זה פשוט מדהים כמה בנות יכולות להיות נחשיות ומגעילות אחת לשניה!!!
גועל נפש!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הבנות נקטו לאמצעים האחרונים
שמחה,
30/08/05 09:14
|
לאור העובדה של הפרפוטנטיות והאימפוטנטיות של קציני צה ''ל אני מרחם אליהן שחיבות לשרת בתנאים כאלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
בצה''ל הרי אסור גם לאונן
ל"ת
ספי,
30/08/05 09:13
|
|
 |
מזל שמותר בטוקבקים, אה ספי?
ל"ת
יוסף עילוי,
30/08/05 14:38
|
|
 |
הפצ''ר קבע שמותר
ל"ת
אורן,
30/08/05 10:42
|
|
 |
32.
זה הסוג שמגרש את היהדות
ל"ת
מארץ ישראל.,
עם ומורשת!,
30/08/05 09:12
|
|
 |
31.
לא הבנתי מה הבעיה
ישראלי 1,
30/08/05 09:11
|
כמו במקרה של המדריכות במוזיאון חיל האויר, לא ברור לי למה הפיקוד של צה''ל מתערב במה שחיילות עושות בד' אמותיהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לא ברור ?
טליה,
30/08/05 13:39
|
אם לא ברור לך אז אתה בבעיה...וזה לא, בפירוש לא ד' אמותן !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שים לב להבדל בין מוזיאון לעזה
קצין מעזה,
30/08/05 10:36
|
מדובר באזור מסוכן , פעילות מבצעית , כוננות וכו'. נראה לי שהפגיעה בכוננות היא שגרמה להדחה.
אילו בנות היו עושות את זה בשעות הפנאי שלהן בבסיס קבע - אהלן וסהלן , אבל לא בחבל עזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
נדוש לחזור על המובן מאליו -
ל"ת
עם שאיבד זהותו,
וייחודו. שפל,
30/08/05 09:11
|
|
 |
29.
הדובר מחפה או שצה''ל אבד
איש ימיני,
30/08/05 09:05
|
עשתונות
העובדות שנמסרו על ידי דובר צה''ל הנן: ו. השתזפו לאחר הפינוי. 2. באזור בו קיימת הפרדה בין בנים לבנות. 3. בלבוש תחתון מלא- דהיינו כלל לא ערומות. הםא העבירה הנה על כך שהן לא השתתפו בצערן-אבלן של המפונים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לא רק צבא מגרש, גם צבא מטומטם
ל"ת
אחד העם,
30/08/05 08:59
|
|
 |
27.
תגובה
שרוני הרצל,
נתניה,
30/08/05 08:58
|
הגיע זמן לעבור לעתיד ולתת לרואש להתקדםת . לבוש תחתון כבגד יםת שמש מהמהמת אז הישתזפו לא על חשבון פעילות אני מאמין, טעות להדיכן, ובמיוחד אלו שהודו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אין בעיה אם האקט אבל...
דורון,
30/08/05 08:58
|
בזמן שיש אירוע כזה כמו גירוש יהודים מביתם זה לא הזמן! אולי זה מראה משהו על כמה חשוב לקצינות העתיד של המדינה איך תיראה המדינה שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא יש בעיה עם האקט !!!!!
ל"ת
טליה,
30/08/05 13:37
|
|
 |
צודק בהחלט
א''ז,
30/08/05 09:49
|
הבעיה, שהצבא גם מוציא לקצונה עוד רבבות מהסוג הזה. הגיע הזמן לשנות את הקריטריונים לזמני יציאה לקצונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בהחלט הזמן
דורון אחר,
30/08/05 09:46
|
מדובר בקיץ ישראלי. רובו המכריע של העם לא ממש התאבל על ההתנתקות. חופי הים בכל הערים היו מלאים עד אפס מקום במשתזפים ומשתזפות. ממש לא ברור למה הצבא בחר להיטפל לכמה חיילות שכמודגש השתזפו בלבוש תחתון! (לא חלילה בערום או חצי ערום) באזור מגורי הבנות ! (לא חליליה אל נגד עיני המפונים האבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לבוש תחתון ובגד ים
אינו יודע לשאול,
סדום ועמורה,
30/08/05 08:54
|
מה ההבדל בין שיזוף ב''בגד תחתון מלא'' ובגד ים ביקיני ? או אולי אסור גם להשתמש בביקיני ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ב
טליה,
30/08/05 13:36
|
כן, בצבא אסור להשתזף גם בביקיני. צבא זה לא נופש. אתה לא מבין את זה לבד ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון! כל עוד אתה במסגרת צבאית
משקיף,
30/08/05 10:13
|
טוב שהפנתם את זה!!! ואולי הקביעה הזו שאין הבדל בין תחתונים לבגד ים מינמאליסטי (ויש הבדל במהות הבגד), היא טיעון כנגד הבקיני.... תפסיקו לטמון את ראשכם בחול, אדם צריך לשמור את גופו לעצמו, ולא להתגרות בכלל, כי מי שמתגרה, לא יודע את מי הוא מגרה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנתי שהאירוע היה במקום
אלון,
30/08/05 12:15
|
המוגבל לבנות בלבד ושם כל הבנות מסתובבות מדי פעם בעירום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלון...
משקיף,
30/08/05 13:17
|
אני בטוח כי המקרה הנ''ל מוצד בצורה מיוםה קמת, שכן לכולם האינטרס לכך. אך מנסיון שלי, אני התגוררתי שנים בקיבות זבו היה בסיס צבאי, אשר שרתו בו חיילות, והמגורים שלהם היה באותו מתחם יחד עם הפועלים התאילנדים של הקיבוץ. הבנות שם היו משתזפות לתאילנדים מול החלונות בתחתונים וחזייה, ואף פחות מכך (חזיות פתוחות מושלות מעט וכד') מכאן אני מסיק שמה שהצבא מציג להלן לא מדויק.... הבנות הללו מסכנות את עצמן, בכך שהן מתגרות באנשים, שמעבר ליצר האנושי הקיים באדם, שאיננו יודעים אך מעאכת הריסון והבלימה שלו, זה גם אנשים שבד''כ בודדים בארץ, ולדעתי זה גובל בפשע! מי שמשרת בארגון, המיוחד צבאי, חייב לדעת שהוא מייצג את הארגון בכל מה שהוא עושה, ולכן הקוד המוסרי שלו צריך להיות גבוהה ביותר... יומטוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מה שאתה משער
אלון,
30/08/05 17:07
|
או יודע על אירועים אחרים ממשלא מענין מדובר על המקרה הנוכחי ואם אין לך מקור מידע מהימן שטוען אחרת יש להגיב לכתבה כמות שהיא ולא להניח הנחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא משער
משקיף,
30/08/05 18:04
|
אם הן יצאו מחוץ לחדר בלבוש לא בולם, הן עבריניות, זה רשום, ואני לא משער זאת. אגב, אם זה היה כזה מוצנע, איך אנחנו יודעים על זה, הרי היו חילות שכן ראו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
No Pictures??????
ל"ת
Harman,
30/08/05 08:49
|
|
 |
23.
גברים חולים ומפקדים מטומטמים
אישה,
30/08/05 08:45
|
בנות את השיויון לא נשיג בצבא. הם השתגעו לגמרי! ציצי בחוץ אז מה? מה קרה כאן? בא לי לצרוח ולצעוק ולתת סטירה למפקד הדביל עם שכל של ציפור. ולבנות לכו הביתה הצבא לא רוצה בנות. כל השרות של הבנות זה עלה תאנה. לכו ללמוד השיגו ג'ובים לפני הקמת המשפחות וככה תוכלו להשיג שיויון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אינטיליגנציה צה''לית
אהרון ברק,
30/08/05 08:41
|
אלה שהודו- לא יוכלו לחזור ואלו שהתעקשו ש''לא כל העדות נכונה''- דינן שונה.
קצין יקר- או שאתה מאמין לגרסת ה''עדויות'' ואז מי שמודה- לא אמור לקבל יחס ועונש כבד יותר.
מי שמודה לעומת מי שמודה בחצי פה- אמור לקבל הקלה בעונש ולא עונש חמור יותר לחילופין אם אתה חושב שיש נגדן עדויות מהימנות- אז לפחות תתן להן אותו עונש.
איזה מן הגיון צה''לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כותבים
ל.ע,
30/08/05 09:05
|
|
 |
אז מה אם הודו?
gg,
30/08/05 09:18
|
הן הודו מתוך חשבון פשוט שיודעים כבר מה שעשו אז כל שנותר הוא להודות ולקוות לטוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה מעדיף שתוחזר לקורס קצינ
שאלת מדיניות,
30/08/05 09:46
|
מי שלקח אחריות והודה או מי שבלבל את המוח?
מי ראוי יותר לעונש פחות?
מצד שני- איך יש בכלל עונש שונה לחלק מהחיילות- או שהקצין מאמין לגרסת החיילות שהלשינו או שלא- הוא לא יכול פעם ככה ופעם ככה.
הגיון צה''לי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מי שלוקח אחריות ולא מספר סי
תאודור אור,
30/08/05 09:37
|
רק בצה''ל מי שלוקח אחריות ולא מספר סיפורים מקבל את כל המכה ולעומתו מי שאומר אכלו לי שתו לי (''לא כל ה''עדות'' נכונה וכו''') מקבל הקלה בעונש.
אפשר להעניש את כולם באותה חומרה אבל אם יש מקום להקל עם מישהו זה היה אמור להיות הפוך.
אפשר להבין שאתה מצה''ל וצריך להסביר דבר כל כך פשוט שבכל מערכת שיפוטית הוא מובן מאליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
איזו עבירה?
תם,
כנען,
30/08/05 08:39
|
איזו עבירה הן עברו? איזה נזק גרמו לצבא? צה''ל הפך לצבא של קצינים דגנרטים עם סדר עדיפות דפוק. תעשו מה שצריך לאמן חיילים ולהגן על אזרחים מטרור, ותפסיקו לבזבז את כספי משלם המיסים הישראלי על משפטים לחיילים מאוננים ולחיילות שמשתזפות! אתם קצינים, לא כמרים! אונן במקלחת, השתזפה בשמש. מה זה ענינכם? מישהו מחטט לכם על מה אתם עושים במקלחת או איך אתם משתזפים? כבר הכנסתם לכלא חייל וחיילת אוהבים על מגע מיני. מה עוד תעשו? תתחילו להעניש חיילים על חיטוט באף או גירוד אשכים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I AGREE
ל"ת
I AGREE,
30/08/05 09:20
|
|
 |
20.
לא ידעתי שמשתזפים עם בגדים.
ל"ת
:-(,
30/08/05 08:36
|
|
 |
19.
המסקנה - שווה לשקר
יעקב,
30/08/05 08:33
|
מי שהיתה מטומטמת והודתה בשיזוף בבגדים תחתונים (כנראה שהן הואשמו בשיזוף בחזה חשוף) הודחה מהקורס בלי יכולת לחזור.
מי שלמדה מראש הממשלה ומבניו ואמרה שמדובר במילה מול מילה, והמילה שלה היא שלא היו דברים מעולם, תוכל לחזור לקורס.
שווה ללמוד מגדולים וחכמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
איפה התמונות? רוצים לראות....
צף,
30/08/05 08:30
|
נראה לי שפדן העיף אותם בגלל שנראות כמו גורילות ופגעו קשות בעינים של כל מי שראה אותם. לכן גם לא מראים תמונות בשביל לא לזעזע את הציבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוטה, תכנס לאתרי מין
ל"ת
חדווה,
30/08/05 08:39
|
|
 |
17.
זה היה תרגיל הטעיה...
ל"ת
לא הבנתם,
30/08/05 08:28
|
|
 |
16.
צה''ל נפל בפח צרות העין
אזרח הארץ,
30/08/05 08:26
|
יכול להיות להמעשה אינו מצטיין ברגישות יתר ובהחלט שקצינות אינן צריכות להתנהג כך
אבל חמורה הרבה יותר צרות העין של חברותיהן לקורס והן אלא שצריכות להיות מודחות מיד במקום להעיר לחברותיהן רצו להלשין למפקדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מה זה לבוש תחתון מלא??
חוטי ני,
30/08/05 08:26
|
|
 |
לבוש מלא זה
סוניה,
בהד 12,
30/08/05 11:09
|
|
 |
Kara'ata Oti !! :)
ל"ת
Good one :),
30/08/05 09:19
|
|
 |
14.
שיחליף את שמו מפדן לפדיחה !!
נעמה,
30/08/05 08:26
|
|
 |
13.
הן השתזפו ובכו,מתנחלים להירגע!
ל"ת
די כבר,
30/08/05 08:24
|
|
 |
12.
אותי זרקו מקורס מכ''ים.
שולה א.,
כפר שמריהו,
30/08/05 08:24
|
אבל כבר בטירונות הצטלמתי על האקליפטוס ובתוך הסיר ללא תחתונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני זוכר את זה.
ד''ר חורש,
30/08/05 08:37
|
|
 |
11.
אלה הומלס ואלה טופלס
אחד העם,
30/08/05 08:22
|
היה חסר שם מישהו שיפעל ב''רגישות ובנחישות''. זה יכול גם להסביר למה הערבים היו שקטים-כולם היו בתצפית....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אחלה תמונה!
ל"ת
דוב,
ארה''ב,
30/08/05 08:21
|
|
 |
9.
בעיה לא בעירוןם אלא בעצם השזוף
יהודי מוסרי,
30/08/05 08:17
|
שימו לב על התנתקות הלב שגרם שרון האכזר לכל עם ישראל ובייחו לנוער ולצבא . זה שטויות אם בעירום או לא הרי לא עשו לפני כל העולם ובודאי זו לא שאלה של צניעות הבעיה היא היומרה והזיזדול במה שקורה מסביב לבני עמך ולעמך ואתה משתזף ועושה חיים חוסר הסולידריות והאהבה לעם. המתנחלים המתיישבים מזדהים עם כל אחד מהעם חילוניים דתיים שמאלנים וימניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מפקדים או רבנים?
מיכאל,
קרית מוצקין,
30/08/05 08:16
|
מה השטות הזאת? אם הן צוערות טובות, למה להדיח בגלל שיזוף קל.? על איזו פקודת מטכ''ל זו עבירה? מילא שיזוף בעירום, אבל מה הבעיה כאן? כאשר לצה''ל יש בעיה עם בני נוער שלא רוצים להתגייס, הנה עוד דוגמה שתעודד עוד בני נוער להשאיר את הצבא לכיפות הסרוגות ולישיבות ההסדר, ולא להתגייס בעצמם. נדב פדן, לא נסחפת??????..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מעניין למי הפריע השיזוף שלהן
ש.לוין,
30/08/05 08:15
|
הרי ברור שהן לא התערטלו בפומבי ליד חיילים . הן פרשו בצד בזמן המנוחה שלהן ורצו קצת שיזוף ומנוחה מסיוט הפינוי . איזו נקמה יפה של חברות בקורס .
וולה אחוות בנות!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
צבא המגרש אזרחים- במערומיו
ל"ת
המטיף,
30/08/05 08:14
|
|
 |
זה הצבא אשר הגן עליכם אולי?
המתנתק,
30/08/05 22:49
|
ומת למענכם??????????? לא כמובן, אתם שוכחים!!!!!!!!!!! לא טוב לכם - בוכים כן טוב לכם שותקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ברגישות-זוכרים?
ל"ת
מפונה,
30/08/05 08:14
|
|
 |
ונחישות...
עוד מפונה,
30/08/05 08:25
|
יופי שיש סיסמאות. לא צריך ערכים.
יופי שיש תשדירים. לא צריך פתרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
צה''ל הפך למשמרת הצניות
אזרח,
30/08/05 08:13
|
פעם אחרי פעם שומעים ידיעות הזויות על דחיפת צה''ל לפרטיות החילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם תלמד לכתוב נכון..........
ישראל..........,
30/08/05 11:17
|
לאחר מכן תגיב!!!!!!!! חוץ מזה אתה גם לא צודק.הצבא הופך להיות בית בושת אחד גדול ! ועל תאשים אותי שאני דתי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בעצמך כותב בשגיאות!!!
דוד,
30/08/05 18:09
|
|
 |
למה לא להאשים אותך
אלון,
30/08/05 12:08
|
|
 |
3.
איזה כיף היה בפינוי! ים, שמש,
ישראלה,
30/08/05 08:13
|
|
 |
2.
מה השטויות האלה?
מתנחל מהערבה,
ערבה,
30/08/05 08:11
|
הן לא סירבו לגרש יהודים מביתם... כוולו השתזפו - תניחו להן. הן הדוגמא הטובה לפיקוד הבכיר של צהל בשנים הבאות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הצוערות הצעירות
לא טוב במיה,
מחוז הדרום,
30/08/05 08:05
|
התחושה היא שהבחורות במדינתנו מרשות לעצמן להיות נועזות יותר מדי. פעם זה בצילומי עירום בחיל האויר והפעם זה בשיזוף. צריך לשפוט את הצוערות הצעירות שישבו במחבוש כמה חודשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל שעל טמטום לא מעמידים לדין
אלון,
30/08/05 12:06
|
|
 |
על טמטום מעלים בדרגה!
ככה זה,
30/08/05 12:27
|
|