• 71.

    יש שרות לאומי ל....

    שרה, 12/09/05 13:26

    בנות לא דתיות -אגודת שלומית
    ויש שרות לאומי לבנים באגודה להתנדבות בישראל
    וזה באמת אופצות נכונות ומברכות

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    יש איזו הלכה שהיא בסדר מבחינתך

    מ., 05/09/05 19:44

    ואני לא מדברת על פולקלור כמו
    ''נרות וסעודת שבת זה כל-כך משפחתי...''
    או
    ''ללבוש לבן בט''ו באב ולחולל בכרמים...''
    צאי מהסרטים שלך, להיות דתי זה גם מחויבות

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מועמדת לפרס ישראל על מפעל חיים

    אסי, 04/09/05 22:42

    זה מה שמגיע לה. ענת עושה את המהפכה שגדולי הרבנים היו צריכים להוביל, אבל הם מפחדים.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ענת

    נעמה, 04/09/05 18:24

    ענת יוצרת מוכשרת, אמיתית ואמיצה!
    אישיות מקסימה, מבריקה ומיוחדת!
    אומרת את מה שרבים חושבים ולא מעיזים בדרך יצירתית ובשלה.
    מרצה נהדרת!
    בהצלחה גם בסרטים הבאים!

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה

      יונית, 12/09/05 12:03

      מחזקת את דברי נעמה
      ומאחלת לענת הצלחה

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    זלזול בשולחן ערוך

    חיים, 04/09/05 15:37

    מותר לדבר ולבקר אבל תוך נתינת כבוד לרבנים ולפסיקת השו''ע.זלזול והכפשה לא יוביל לדושיח וממילא לפתרונות

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    Aviner as Balanit in Movie

    Ruth, 04/09/05 13:18

    It can paly well this role Ithink.
    Let me know.
    This time he can give advices to women

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ענת, רוצה ניתוח בפוטושופ? (ל''ת)

    רונית רפאל, 02/09/05 14:26

    הגב לתגובה זו

    • עוד תגובה של חסר אינטלגנציה

      יוסף, 04/09/05 10:20

      אין שום צנזורה ב- NRG על רמת התגובות???

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    לא הבנתם!!!

    דרדסי, 01/09/05 17:26

    כל המאמר הנלוז הזה בא רק לתת
    קדום ופרסומת לסרט הבא שלה ,בה היא מאיימת ''לשחוט עוד פרות......''
    nrg כמה אתם מקבלים על הפרסומת
    הסמויה ככתבה?

    הגב לתגובה זו

    • מי שזכתה בפרס ולג'ין ומועמדת

      לאוסקר,, 04/09/05 22:40

      מי שזכתה בפרס ולג'ין ומועמדת לאוסקר לא זקוקה לקידום מכירות של אנרג'י יהדות, עם כל הכבוד- דרדסי

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    הטרגדיה האישית של ענת

    ב, 01/09/05 13:46

    ענת היא אישה חילונית שהתחתנה עם אדם דתי, ופתאום מצאה עצמה מוקפת בהלכות ומגבלות שאינה מאמינה בהם כלל, והיא מקיימת אותם בצורה טכנית בלבד. ברור שזה דבר בלתי אפשרי ובסוף זה מתפרץ החוצה

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    סופסוף קול שפוי בחברה שלנו

    מיכל ב, 01/09/05 10:43

    הסרטים שלה חשובים ונהדרים
    שירבו כמותה בישראל

    הגב לתגובה זו

    • היא לא בחברה שלנו

      ב, 01/09/05 14:52

      היא חילונית גמורה שלרוע מזלה התחתנה עם בחור דתי ונגזר עליה לחיות עם חוקים ומגבלות שהיא כלל לא מאמינה בהם. זה הבסיס של כל היצירות של ענת

      הגב לתגובה זו

      • מה זה ''נגזר עליה''?!

        ראט, 01/09/05 16:24

        מישהו כיוון לה אקדח לראש? אם היא התחתנה איתו, ובכלל לפי מה שמתואר כאן עליה, היא דווקא כן ''עברה'' למחנה הדתי. ברור שבתור אאוטסיידרית יש לה ראייה קצת אחרת והיא מעזה להגיד דברים שנויים במחלוקת אבל אל תציגי אותה בתור ''אסירה'' ש''נכפה'' עליה. היא בחרה בזה, אבל לא מקבלת את הכול. אולי תחשבי קצת על מה שהיא אומרת, כי היא לא באה מתוך ''אנטי'' אלא דווקא מתוך קבלה ואמפתיה?

        הגב לתגובה זו

        • ממש מפליא אותי

          נירית, 01/09/05 19:45

          שלא התרשמת שתגובותיה של צרויה הן של אחת המסתכלת מבחוץ אל תוך אורח החיים הדתי הלא ברור לה כל כך. העובדה שהתחתנה עם אדם דתי לא מכריחה שהיא עצמה 'השתכנעה' שדרך החיים הזו היא הנכונה,ואם כך-שייערב לה. אחרי הכל-כל אחד בוחר את דרכו וזכותו לעשות כך. אני רק תוהה אם הילדים שלה לא מבולבלים שכן ההשקפות שלה ושל בעלה שונות למדי. האומנות שלה מעניינת אבל צריכה להילקח בעירבון מוגבל כי לא הכל משתקף בה. וספק אם אדם חילוני יוכל ללמוד ולהבין את כל הצדדים של האמת בסרטיה

          הגב לתגובה זו

          • אני דוקא התרשמתי

            נעמה, 04/09/05 10:19

            שענת יוצרת מתוך כאב עמוק ואמיתי למתרחש בחברה שלנו, אף אחד לא הכריח אותה להיות חלק מהחברה הזו, היא בחרה בה מתוך אהבה ולכן הביקורת שלה גם באה מאהבה.

            הגב לתגובה זו

      • יותר נכון לרוע מזלו של בעלה. (ל''ת)

        קלוצמך, 03/09/05 22:22

        הגב לתגובה זו

    • היא לא קול שפוי! (ל''ת)

      שגיא בשן, 02/09/05 14:22

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    ענת יקרה ואהובה

    אביגיל שפרבר, 01/09/05 10:40

    שוב את לא מפתיעה אותי באומץ הלב וביושר בו את מתייחסת לנושאים שנויים במחלוקת.
    את ישרה ואמיצה.
    אנשים כמוך יוצרים את השינוי המיוחל בחברה האורתודוכסית והופכים את החברה הזו למקום טוב יותר לחיות בו.
    וחוץ מזה את חברה נפלאה ויקרה, יוצרת מבריקה ומוכשרת
    אני מאחלת לך שתמשיכי ליצור בחכמה, באהבה ובמסירות.
    אני איתך

    הגב לתגובה זו

    • אהובה? כשזה בא ממך זה מסוכן... (ל''ת)

      ציני, 02/09/05 11:11

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    זוהר ארגוב המלך!!!!!!!!!! (ל''ת)

    את הכפיל?, 31/08/05 23:14

    הגב לתגובה זו

    • נמוך כמו ים המלח

      בוש והיכלם, 06/09/05 18:37

      אבל צחקתי שעה

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    כולם מחכים לסרט הבא שלך

    אודיה, 31/08/05 19:37

    את יודעת לעשות מהפכות!!!

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מחכה, סרטי תעמולה לא

      מעניינים אותי., 01/09/05 20:49

      הדתיים מבינים תקשורת

      הגב לתגובה זו

      • אני דוקא מחכה בקוצר רוח לסרט

        דורון גרינברג, 04/09/05 10:22

        אני חושב שאת עושה עבודה נפלאה וחשובה
        ומאחל לך הצלחה רבה בסרט הבא

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    מה? איפה רוני סופרסטאר? (ל''ת)

    איפה השאלה, 31/08/05 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    יכלת לבחור בבמה צנועה יותר...

    מורן, 31/08/05 14:04

    להכריז על טפשותך הכתבה מסגירה חוסר הבנה מינימלי בעקרי היהדות

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שלום אני אלוהים

    נעם, 31/08/05 13:56

    שלום אני אלוהים וחשוב שכולם ידעו מה אני חושבת על כל דבר כן כן גם על שלמה ארצי. מה עשית סרט נחמד אז את יכולה לפתוח את הג'ורה על מי שבא לך? חוץ מזה איזה סוג בן-אדם אומר על שלי יחימוביץ' שהיא ''חריפה ועוקצנית''?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    למה לא שאלו על יעל משעלי (ל''ת)

    מצא מין, 31/08/05 13:16

    הגב לתגובה זו

    • זהו שלא, יעל משאלי היא מהנשים

      ררקקגכ, 01/09/05 16:26

      האלה שחושבות שפמיניזם זה לרצות להיות גבר, וכתבה פה כמה מאמרים מלאים רעל על פמיניזם, אז אין שום קשר בינה לבין הנ''ל

      הגב לתגובה זו

      • איזה חילוקים למדניים! (ל''ת)

        שב שמעתתא, 02/09/05 14:25

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    ככל שמדברים בזלזול על רבנים

    שרי, 31/08/05 09:46

    כך נחשבים יותר פמניסטים, נאורים חכמים וגאונים.
    איזה דבר היא אמרה כאן שראוי לקרוא חוץ מזה שהיא לא הפסיקה להכפיש רבנים?

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אשה שתרמה תרומה שאין דומה לה

    שירה, 31/08/05 08:42

    אשה שתרמה תרומה שאין דומה לה להעלאת מעמד הנשים,
    וביחוד הפסקת חלק מהצביעות וצרות החשיבה הנוראה המתגלית בציבור שומר מצוות לגוניו.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    המדור הזה מוכיח דבר אחד:

    יוני, 31/08/05 00:47

    ליותר מדי אנשים יש דעה על כל דבר.
    למה צריך לעניין אותי מה במאית מליגה ב' חושבת על ארנה בנאי, הרב שרלו, השירות הלאומי או דניאלה וייס?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ענת המלכה

    דתיה, 31/08/05 00:16

    לא יאומן עד כמה הסגנון הפשוט הישיר הלא מתלהם, והכנה שלך, גורם לאנשים לרדת מהפסים.
    מלכה

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אוף, עוד ''שולפת''...

    צפונית, 30/08/05 22:08

    מספיק עם המדור הרדוד הזה. הגיגים שאינם ראויים לביקורת, אמירות פרובוקטיביות, דמויות נמוכות ושטחיות.
    חייבים תמיד לבחור במכנה המשותף הנמוך ביותר כדי לנסות להיות פופולרי?

    הגב לתגובה זו

    • אוף, עוד מגיבה

      מענה לשון, 31/08/05 01:36

      מספיק עם התגובות הרדודות האלה. ציונים שאינם ראויים להתייחסות. חירופים וגידופים. דמויות אפסיות ומרושעות.
      חייבים תמיד להגיב ברמה הנמוכה ביותר האפשרית כדי לנסות למצוא חן בעיני החבר,ה בסביבה?

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    איפה כאן הסיפור?

    ארן, 30/08/05 21:46

    עם תשובות כמו שלה, מתאים לה להיות הבת של אבנר שלו, החלקלק, המתחכם, הכוחן, המתנשא, המיותר.
    נכון. המיותר.
    איזה ''יד ושם'' נהדר היה לפני בוא הדורסן, הארוגנט חסר הרגישות הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אנחנו עם טפש!

    שובר חרסינה, 30/08/05 21:37

    אם היה מישהוא מעז לכתוב כתבה
    ברוח זו על הנצרות או האסלם, מיד היה כל העולם ''הנאור'' מזדעזע קשות.
    אבל אצלנו הכל מותר ,להוציא לעז,
    בוז ,לגלוג , ועוד נפיחות ריחניות על
    היהדות לכל מצהלות ערב רב טפש,
    אכול שנאה עצמית על היותו יהודי.
    בלי דין ודיין לרמוס את היהדות בשם
    חופש הבטוי עלאק...
    אנו צריכים משטר נוסח חומייני, אין
    כל ברירה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שטחיות

    פמיניסטית, 30/08/05 19:00

    נראה שענת מיצרת פרות קדושות עצמאיות כמו כיסוי ראש מכער... מזיק לשיער . שתי הנחות שטוטיות.אני וחברותי מכסות ראש מספר עשורים ושערינו יפה ושופע.. וגם הכיסוי עונה על מושגי האסתיטיקה.
    ראיתי את סרטיה של ענת יש בהן מגמה ברורה של הכפשה !!!
    חסר בה היסוד האמיתי של האשהב המאמינה.
    אפשר להיות שויונית , ודתית ולבושה עם שרוולים לא בשל גחמה של רבנים וכו'
    ענת לכי אל בית הכמדרש כי תלמטודך נמצא חסר , ומקוטע .

    הגב לתגובה זו

    • פמניסטית עלק, אתה גבר

      אחת בלי כיסוי, 31/08/05 00:18

      אין לאף אחת שיער שופע אחרי עשורים של כיסוי ראש.
      רק גבר יכתוב שטות כזאת.

      הגב לתגובה זו

    • כיסוי ראש= רעלה. אין הבדל.

      שושה141, 31/08/05 14:00

      המטרה אותה מטרה - לכסות את הנשים כדי שלא יפתו את הגברים המסכנים שלא מסוגלים לשלוט על עצמם.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    צריך לדעת איך להעביר ביקורת...

    מיכל, 30/08/05 18:53

    להעביר ביקורת זה דבר סבבה.
    השאלה איך עושים את זה.

    כשמעבירים ביקורת על כל דבר כמעט שקשור לחיי אנשים דתיים, ועם כזאת ראיה של ''שחור ולבן'' בלי שום אפור באמצע, זה לא עוזר שום דבר, זה רק מעצבן ומעורר אנטיגוניזם.

    ובעקבות זה אין להתפלא על התגובות הנזעמות של הקוראים...

    ובכלל כל ההתייחסות הזו כאילו כל הגברים הדתיים הם שונאי נשים שרק מנסים להגביל אותם, היא הסתכלות מאד חד מימדית, ומאד מעצבנת, ועם כל הכבוד היא מעליבה גם את הקוראות הדתיות פה.

    כי אחרי הכל לא מדובר פה על אויבים...

    אם כיסוי ראש זה לא בסדר, ושרוולים זה לא בסדר, ועזרת נשים זה לא בסדר וכו וכו וכו
    אז גם להכריח גברים ללכת עם כיפה זה לא בסדר, וזה שהם צריכים ללכת עם ציצית בחום הקיץ הכבד זה גם לא בסדר. ובכלל גברים דתיים הם מוגבלים פי 100 מבנות דתיות. (בהנחה שהם מקיימים את ההלכה כפי שהיא כמובן)

    בקיצור, שכל בן אדם יעשה מה שבא לו. אם את רוצה ללכת עם מכנסיים, סבבה! אם את רוצה ללכת בלי כיסוי ראש, סבבה! אני גם לא אשפוט כמה את דתייה או לא דתייה לפי זה.

    אבל לפסול מכל וכל את כל הסממנים הדתיים האלו וללעוג לכל אלו שכן בוחרות בדרך הזו זה איך אומרים הילדים? פויה... :)

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות

      יהודית, 30/08/05 19:17

      יישר כח על התגובה הארוכה, לא יכולתי להביע זאת יותר טוב!

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אז מה את בעצם רוצה??? (ל''ת)

    yoss, 30/08/05 18:48

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ''טהרה'' שודר בכבלים בניו יורק

    חנה, 30/08/05 18:16

    ענת כבר מזמן רציתי שתקראי מה אני חושבת על נשים שמוציאות את כל האשפה החוצה להנאת האנטישמים בעולם.
    גם לי יש ביקורת על מקווה על טהרה בעצם על כל דבר שבקדושה. תקראי תניא תכירי את חסידות חבד ותביני מאיפה השנאה לכל דבר של קדושה נובע
    גם לי יש רצון ליצור לעשות סרטים להראות לכולם כמה הדת היהודית מדכאת נשים. אבל אני לא יעשה את זה
    כי העולם רק מחכה לראות כמה אנחנו שונאים את עצמנו כמה אנחנו שונאים את הדת שלנו.
    למה את חושבת קונים את הסרטים שלך? מאיזה כסף את מממנת אותם מכספים של אלו שרוצים לראות את עם ישראל בכיעורו.
    יש ערוץ של סרטים דוקומנטרים בניו יורק באזור ברוקלין ערוץ 101 שכל פעם שאיזה גאון יהודי מפליץ איזה סרט שנאה עצמי הוא מתפאר בהצגתו.
    כזה גם היה הסרט שצולם בחברון על המשפחות הפלסטיניות ליד מחסום צהל.
    והיו עוד כמה סרטים שבאו להציג את דיבתנו רעה.
    מי את ענת צרויה?
    את אדם בלי גבולות בשביל להציג את הכשרון שתאמיני לי הוא לא ענק הוא ממוצע לחלוטין הסרט טהרה לא כזה גדול בחרת לגלות לעולם את כל סודות הטהרה היהודית בדרך שלילית.
    יכלת להביא הוכחות על נשים שהגברים לא בורחים הם אחרי לילה של אהבה.
    יכלת לשכנע כמה נשים שכבר מביאות ילדים זקוקות לגבר שלצידן ומוכנות לוותר על טיפה מחשופי גוף כדי שהגבר שלהן לא יביט על השכנה.
    יכלת לעשות בדיקת פוליגרף לנשים דתיות ולשאול על חיי מין וסיפוק של נשים בעולם דתי.
    במקום זה מתוך שנאה יהודית חילונית מתוך ראיה שהעולם כולו לא מושלם וכרגע אין ברירות רבות לנשים שרוצות סיפוק מיני ורוצות את הגבר שלהן רק לעצמן ומוכנות לשלם את המחיר.
    במקום זה את נהנת מהפרסום שלך בערוץ סרטים דוקמנטרי אנטישמי.
    נהנת?
    לא סתם כתבתי עם השנאה היהודית ועל המחשבות שלי ועל דיכוי האישה
    שאני מסכימה איתך שהוא קים אבל בימינו אלא אין פתרון טוב יותר מטהרת המשפחה.
    אבל יש לזה שורש יש לזה הסבר למה אנחנו כל כך שונאים את עצמנו .
    עצתי לך ליצור סרט חיובי מדוע יהודים כל כך נהנים לשחוט פרות קדושות. ולהקרין אותו בערוץ תכלת. (עדיין קים?)
    טיפה פחות צופים
    הרבה פחות פרסים
    הרבה יותר ביקורת שלילית בעיתון
    את כבר לא תהיי נסיכת השמאל.
    מה יצא לך מזה?
    תחושת האמת תצא לאור!!!
    כי מה זה להיות יהודי אם לא לסבול?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לא חייבים להתייחס לכל דבר. (ל''ת)

    המטיף, 30/08/05 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    התגובות כאן מחליאות

    יובל, 30/08/05 15:57

    מי מכם מכיר את צרויה, שהוא באמת יכול לומר עד כמה היא שטחית ואילו מחשבות עומדות מאחורי דבריה. אתם חבורת אנשים מוסרניים וצרי מוחין, מחלה שלמרבה הצער פשתה בציבור הדתי על כל אבריו. (שלא לדבר על הגזענות בהתייחסות לשכל של התימניה. בעעעע)

    הפנים שלכם כפי שהן מתגלות בתגובות הן מן המכוערות ביותר... NRG יהדות הוא אחד האתרים עם הקוראים הכי פחות סובלניים בעולם. חשבתם פעם על משמעות הערך הזה - סובלנות - לחיים שלכם?

    אני באמת נגעל כל פעם מחדש, ולא מבין מדוע אני נמשך לכאן שוב ושוב - אולי זו האופטימיות הבלתי נלאית שלי והתקווה למצוא ניצנים חדשים של סובלנות וחשיבה עצמאית.

    בעצם, מי בכלל אמר לכם שיש אלוהים? ואם יש - מי אמר שאתם יכולים לדבר מגרונו? אתם חיים על אסופת אקסיומות שמעולם לא הוכחו, וברוב חוצפתכם אתם עוד שוללים כל מי שאינו מסכים איתכם. זו הרמה הנמוכה ביותר הקיימת. שחצנות שאינה מתבססת על כלום.

    סליחה, אבל - איכס:( צריך לתת לכם בראש (לא באלימות, למי שתוהה) עד שתתרצו. אתם סוררים.

    (ולמערכת NRG - בבקשה אל תצנזרו כפי שאתם עושים לי לעתים קרובות, כל מה שכתוב כאן נמצא בגבולות הלגיטימיים)

    הגב לתגובה זו

    • שאלה

      גזען סביבתי, 30/08/05 18:11

      האם נכנסת לאתר זה לברר באם יש אלוהים או לא?
      מה אתה כל כך מזועזע מהתגובות
      הן יחסית מתונות לגבי אשה שמעודדת
      בעילת נדה, שבימים ''החשוכים'' לפי
      תפישתכם, היא היתה ראויה לכרת,
      באם זה אומר לך משהוא, אז היא
      ''יצאה בזול'' יחסית למי שהטילה
      צואה ריחנית בצורת הגיגי יהדות...
      כשלמעשה היא מחללת את יסודות הברזל של היהדות בדעות פרובוקטיביות בכוונה להכעיס בדעות
      נוצריות, אז מה אם היא עשתה סרט או 2, מענין ת'סבתא שלי .מה היא עושה פה בכלל באתר יהדות?

      הגב לתגובה זו

    • ככה זה...

      חלואה, 30/08/05 21:27

      חביבי על כתבות מחליאות תמיד יהיו
      תגובות מחליאות, זה נקרא מדה כנגד מדה (מכ''מ)

      הגב לתגובה זו

    • לצרויה!

      מירית טוכמנפלד, 31/08/05 00:00

      הסרטים שלך מלווים אותי בכל אשר
      אפנה.
      בהתחלה ''טהורה'' שאני, אחותי ואמא שלי צפינו בו מהופנטות, ואחר כך ''מקודשת'' שחיפשנו כל דרך לצפות בו כשלא היתה לנו טלוויזיה.
      אני זוכרת את הסרטים שלך נורא טוב, ונורא רוצה שתעשי עוד סרטים.

      בכל הסרטים שלך, את יוצרת אחווה של נשים דתיות, ומין כלים שלובים של הבנה, כנות ותמיכה הדדית שזה פשוט מקסים. מקסים, אין לי משהו אחר להגיד.
      ולהבדיל מכל ההשמצות שאנשים פולטים פה בהסח הדעת, אני חושבת שיש בסרטים שלך תמצית דתית מאוד חזקה. תמיד אחרי שראיתי את הסרטים שלך נהייתי יותר דתייה. נכון, את לא ממסדית ולא מזדנבת אחרי רבנים, אבל העשייה בסרטים שלך מלאה באמונה נשית.

      דורשת עוד סרטים ממך

      הגב לתגובה זו

      • קוראים לזה הסתה

        יאירי, 01/09/05 12:05

        למה שהיא עושה בסרטים שלה

        הגב לתגובה זו

    • הרב שרלו? זה אתה? (ל''ת)

      בין, 31/08/05 13:17

      הגב לתגובה זו

      • חוצפן

        קצת כבוד, 31/08/05 14:49

        הרב שרלו עסוק בדברים קצת יותר חשובים מהטוקבקים האלה.

        הגב לתגובה זו

    • בתור דוס - אתה צודק!

      שמעון, 31/08/05 18:57

      עצוב לי לראות את ''המגזר'' (עוד מילה דוחה) שלי במערומיו. חוסר סובלנות, כבוד, נימוס אלמנטרי.

      התקווה שלי היא שמדובר בכמה נערים זבי חוטם וחסרי השכלה, שרק מחכים עם האצבע על הדק המקלדת כדי שתיפול לחכתם איזו כתבה עם דעות קצת שונות משלהם.
      או חרדים משועממים שכל כך רגילים למלחמות ''ה''' האלה בין חצרות אדמורים ובין רבנים.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    היא האשה הכי אמיתית שיש

    דניאל, 30/08/05 15:13

    אמיתית, מצליחה לחיות לפי אמונתה בלי להיות מושפעת מלחצים של כל הרע מסביב.
    כל הכבוד לענת! יאטמו נא הקנאים את פיהם במסמרות!

    הגב לתגובה זו

    • אותו דבר אפשר להגיד על לפיד (ל''ת)

      יאיר, 30/08/05 16:38

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    מה עם ברית מילה לבנות?

    לולו, 30/08/05 14:12

    לא מתאים לך??לי נראה שלפי גישתך זה השלב הבא .
    רפואה שלמה!!!!

    הגב לתגובה זו

    • כמה טיפש אפשר להיות?

      שושה141, 31/08/05 14:01

      או לעשות את עצמך כזה?
      אף אחד לא דרש לשנות דברים פיזיים. (פיזי = גופני בעברית פשוטה). לכן נשים לא יטענו שהגברים צריכים ללדת למשל. אבל - להיות רב לא צריך אברי מין גבריים.
      אין לי איך לכתוב את זה בצורה פשוטה יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    גברת צוריה

    123, 30/08/05 14:07

    א. יש שרות לאומיל לבנות לא דתיות מזה לפחות 6 שנים וגם לבנים דתיים ולא דתיים.
    ב.לא נראה לי שהשקפת עולמך היא אורתודוקסית, אולי פשוט גששי את דרכך ודרך ביתך הרוצה להיות 'רב' לכיוון הרפורמים או הקונסרבטיבים??
    הדת האורתודוקסית/הדתיים המכונים לאומיים לא נראה לי צריכים אנשים כמוך.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אשה טיפשה ושחצנית

    אריאל, 30/08/05 14:02

    אולי כדאי שלפני שאת באה להפריח את יוני השטות שלך תלכי ללמוד קצת תורה, הלכה, מוסר אנושי ויהודי, צניעות (חיצונית ופנימית) ואל תבואי לציבור הנאמן להלכה עם ביקורת! אכן יש מקום לביקורת, אבל נעים לקבל אותה מאדם צנוע ולא מאדם שיטחי שמכניס את דעותיו החיצוניות שמוססות על כלום!!!
    על סמך מה את מקשקשת את ההערות הנבובות שלך? על מה את נשענת ב''פסיקות'' החד משמשיות שלך? גברת - יותר חכמה מהרמב''ם ומכל הרבנים - צרויה???

    הגב לתגובה זו

    • בין אדם לחברו

      קרן אור, 30/08/05 15:02

      האם מוסר אנושי לא כולל דיבור נעים?.. יחס של כבוד לזולת.. גם אם הוא לא חושב כמוך? האם לא יכולת להביע בדיוק את אותן דעות בצורה מכובדת? קצת אהבת ישראל . אני תמיד נדהמת מחדש מן הצורה הבוטה של הויכוח. אני בטוחה שלא כך חינכו אותך, ולא כך תחנך את ילדך.זכור, עברות שבין אדם לחברו אין יום הכיפורים מכפר...וכו.

      הגב לתגובה זו

    • אכן. דברים מביישים---

      כתומה, 30/08/05 15:11

      אתם לא חושבים פה, במערכת, שהעלאת כתבה שכזו עלולה לפגוע באנשים מהמגזר?!
      נכון, לכל אדם יש את חופש הביטוי, אבל למה לפרסם את זה לעיני כל?
      זהו אכן סוג של ביזיון ליהדות, ויש דברים שעדיף לשמור בפנים...
      שיהיה לה המון בהצלחה בחיים, אבל אפשר לווסת את הבוטות הציבורית... לא?!

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    מורכבת? מעניינת? משעממת?שטחית.

    אריאל, 30/08/05 13:20

    האם אני היחיד ששמתי לב לזה שכל עולם המושגים של גברת צרויה, בהן היא מגדירה כל דבר במציאות כמעט, מחרד''לניקים לקטשופ''ים לפרסומות, סובב סביב העובדה כמה הדבר מעלה עניין? או במילה נפוחה יותר - מורכב?
    האם כך בוחנים מציאות? האם זוהי דרך עמוקה להבנת העולם או שמא רק כפי שקירקגור הגדיר אותה - הרמה הנמוכה מבין שלושת הרמות שאליו אדם יכול להגיע - שכל דבר נבחן באסטתיות שלו וההנאה שמופקת ממנו?

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מי את בכלל?

    אסף-חיים, 30/08/05 13:19

    כמה שנים למדת ב-'מרכז הרב' כדי לתת את דעתך לדרך הרב קוק?

    מי את בכלל? חצופה!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ענת היקרה!

    שלמוני'ה, 30/08/05 13:05

    את מדברת (כותבת) כאילו חו''ח אין בורא לעולם וכל ענין ההלכות הוא קטע חברתי שמישהו המציא...

    תתעוררי

    לא נשאר עוד הרבה זמן

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    חודש אלול לחשבון נפש (ל''ת)

    הגיע, 30/08/05 12:57

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל הכבוד ל NRG

    יהודי, 30/08/05 12:57

    שנותנים במה לתיסכולים של כל מיני אנשים

    אני מציע שתתנו טור גם לאלחנן טננבאום שהוא גם קצין בצה''ל כזה וגם בעד הקלות במעברי הגבול עם לבנון......

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הלו. תביאו למדור אנשים מוכרים.

    שי, 30/08/05 12:52

    בחיים לא שמעתי את השם ענת צרויה. את מי זה מעניין מה דעתם של אנשים אנונימיים?

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    נוסטלגיה

    נוסטלגי, 30/08/05 12:50

    אח... איפה הימים של שנות ה-70
    בהם יצא העיתון מעריב במדור: יהדות
    ממש נופת צופים!!!
    היום לצערי מדור זה לא ראוי להקרא :
    ''יהדות'' אלא מדור: ''שוללי היהדות''
    בה נשים המתימרות להבין ביהדות...
    לקרא שולחן ערוך ללא רב מתווך...
    לבטל ולשחוט פרות קדושות ביהדות:
    מקווה, צניעות ועוד רמיסות אכזריות
    של תורתנו הקדושה ברוח הרפורמיות
    ההרסנית. נשים דעתן קלה כבר אמרנו?
    החזירו לדור זה מאמרי יהדות אמיתיים
    ולא אתיחס למדור זה כמו למדור הפורנוגרפיה בעתונכם הרמוס לחלוטין!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מסכנה-הכל שחור בשבילה......... (ל''ת)

    יש משהו חיובי?, 30/08/05 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כיסוי ראש מכער?

    מישהו, 30/08/05 12:48

    נראה לי שלגברת צרויה הוא רק יוסיף יופי

    הגב לתגובה זו

    • חבל.....

      יורם, 30/08/05 18:55

      אין סיכוי !

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    התמונה נראית לי של זוהר ארגוב. (ל''ת)

    דניאל, 30/08/05 12:42

    הגב לתגובה זו

    • יצאת לי מהפריים (ל''ת)

      עדן נתן זאדה, 31/08/05 13:15

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    הסרטים שלך מצוינים. אהבתי.

    שמואל, 30/08/05 12:42

    את זוכרת את האמרה הפשוטה : סייג לחכמה שתיקה.
    אסור לשתוק עד כדי שקט, מצד שני לא חייבים לנצל את החופש הזה יותר מדי.
    בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מסתבר

    גזען סביבתי, 30/08/05 12:38

    שלא רק שקצצו לתימנים את הפאות
    בעליה, אז גם קצצו לתימניות את השכל....

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    למערכת NRG יהדות

    רות, 30/08/05 12:36

    אם מטרתו העיקרית של ערוץ זה היא לרכז את גלי השנאה החולנית לדת, להלכה ולרבנים, (כפי שעושה זאת הגב' צוריה באופן מושלם) אז הערוץ הזה פשוט מיותר, כי יתר ערוצי האתר הזה, עושים זאת באופן יוצא מן הכלל.
    לתומי חשבתי, כי הערוץ נועד להחדיר יותר תודעה יהודית באלו הרחוקים ממנה, ולא להפוך למקור נוסף להפצת ארס ושנאה שלוחי רסן ונוראים כל כך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כל מה שמיקל יותר טוב

    יונה, 30/08/05 12:35

    הייתי מפנה אותך לכתבה אחרת שהופיעה כאן לא מזמן שמי שרוצה להקל יכול באותה מידה לא להיות דתי, אבל למה להרוס?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ה' ישמרנו...

    שובר חרסינה, 30/08/05 12:32

    ה' ישמרנו מכל ''הרבניות'' הרפורמיות
    מניחות התפילין והעולות לתורה...
    לדעתי הן מהוות אסון ליהדות!
    ככל שאני קורא את הגיגיהן המטופשות של נשים פרובוקטיביות
    אלו שאין להן שום בעיה להתבולל
    בטומאות הגויים, ועוד לקרוא לזה:
    יהדות מתקדמת...יותר ויותר מתחזקת
    אצלי התפיסה ש:
    1) נשים--- מקומן במטבח!!!
    2) כל המלמד את בתו תורה, כאלו למדה תפלות (מסכת סוטה).

    הגב לתגובה זו

    • לשוברת החרסינה היקרה

      מיכל, 30/08/05 14:34

      ככל שאני קוראת את דבריך שהם כולם אוסף של קלישאות, לשון הרע וחוסר ענייניות, אני מגיעה למסקנה אחת:

      טיפשות כזו יכולה להיות רק אצל נשים ולכן אל נא תתחזי לגבר וחזרי למטבח.

      נשים בורות כמוך הן לפי דעתי אסון ליהדות!!! (למה? ככה! לא צריך סיבה מיוחדת)

      כבר אמרו חז''ל:
      כל הנותן לבתו להיות טוק בקיסטית כאילו לימדה תפלות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • בראבו!

        שובר חרסינה, 30/08/05 18:14

        לפחות עם דבר אחד שנינו מסכימים
        שטויות שכאלה מתאימות רק לאשה.....

        הגב לתגובה זו

    • וגברים מקומם בכוילל

      שרי, 31/08/05 09:41

      לא כאן.

      הגב לתגובה זו

    • איך הצלחת לחבר מחשב למערה? (ל''ת)

      שושה141, 31/08/05 14:02

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    חסרה פה הבנה מרכזית של חיי דת

    אפרת, 30/08/05 12:27

    ענת יקרה,
    לצערי הרב אמרותיך השנונות מראות היטב כי אינך מבינה את עומק המחשבה של הדת היהודית. לומר על שרוולים, מכנסיים, כיסוי ראש שהם חלק מיותר בעולמינו היום היא בהחלט חומר הבנה של הדת והאמונה היהודית. מדברים כאלו אפשר להגיע בקלות רבה לצורת הלבוש שרואים היום ברחובות...
    ובכלל זלזול שכזה בעולם הרבני מראה בהחלט כי אינך מבינה את מהות העולם הדתי.

    הגב לתגובה זו

    • אם צניעות זב כ''כ חשוב

      חסרה חשיבה, 30/08/05 13:35

      אז למה זה כ''כ חד-סיטרי?
      למה ''אין עניין צניעות בבנים''?
      למה זה הכל מופנה כלפי גוף האישה, במקום שהצניעות תחול על כולם, עם אותם דרישות.
      מבחינתי, שגם גבר נשוי ילבש כיסוי ראש, שגם קולו של גבר יהיה 'ערווה', שגם גברים ימדדו את הבגדים שלהם בסנטימטרים מהמרפק והברך, ושבבתי הכנסת הנשים ינהלו לעצמן את התפילה, מטעמי צניעות והפרדה.

      הגב לתגובה זו

      • את זה תגידי אחרי שתאנסי בחור

        SMV, 30/08/05 15:12

        חד סיטרי? אתמול בניו אורלינס המכוניות זרמו החוצה ואף מכונית לא נסעה פנימה. האם מישהו יכול לבוא ולזעוק מדהו כל המכוניות נוסעות החוצה??
        יפה.

        גם הטענה שלך מגוחכת, שכן הגברים שונים מהנשים במהות. אישה שתראה גבר בלי חולצה לא ''תידלק''. אישה לא צריכה להיזהר משמירת הברית. אישה אינה מפרה את הבעל אלא להפך.
        אז קצת הפרדה בין שחור ללבן, אה? תרבות היוניסקס של היום טוענת בעקיפין שבת שזה בן ובן זה בת. אולי תעשי ברית מילה? אולי תלכי עם כיפה וציצית? נשמע מגוחך? לא פלא.

        הגב לתגובה זו

        • אישה לא ''תדלק''?

          בילבי, 30/08/05 21:34

          אז למה בראד פיט כ''כ פופולרי? זה בטח לא בגלל ידענותו הגדולה בש''ס.
          מי הגבר שקבע שלאישה אין תשוקה?
          ו
          (מה ניסית להגיד עם ההשוואה לניו אורלינס? שהגוף הוא טורנדו, ששומר נפשו ירחק ממנו? או אולי שצניעות היא חד-סטרית כי רק חצי מהאוכלוסיה צריכה לחשוש ממוות?)

          הגב לתגובה זו

        • זו לא טענה שבן ובת זה כנ''ל

          מישהי, 30/08/05 21:37

          אלא שכמו שלבנים יש עיניים ותגובות גופניות למשיכה, כך גם לבנות יש. תתפוס פעם אישה לשיחה ותשאל אותה אם הגוף שלה לא מגיב כשהיא נדלקת.
          אגב, יש להניח שאישה לא נדלקת ממראה מרפקיו החשופים של גבר. אבל גם קשה לנו להאמין שהגברים באמת נדלקים ממראה מרפקה החשוף של בחורה. זה נשמע מגוחך אפילו יותר מהטענה שאנו רוצות 'להיות בנים' ולכן דורשות שוויון.

          הגב לתגובה זו

        • מה זה לעזעזל ''מהות''????????

          שושה141, 31/08/05 14:05

          זו מילה פלצנית שמשתמשים בה כשמחפשים תירוץ לגזענות.
          הרי גם היהודים שונים ב''מהותם'' מבני הגזע ה''ארי'' נכון?

          הגב לתגובה זו

  • 21.

    התימנים האלה יהרסו את המדינה (ל''ת)

    גזען, 30/08/05 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    עשב שוטה של המגזר של הדת''ל (ל''ת)

    צרויה ודומיה, 30/08/05 11:52

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    רגע של מחשבה

    קרן אור, 30/08/05 11:48

    ענת, אני בטוחה שאינך נבהלת מגל התגובות קצרות המוחין. אנשים שגדלים שנים עם מנטרות ואינם מרשים לעצמם רגע של ביקורת. תנאים ואמוראים היו לעיתים נועזים וחדשניים יותר מרבני ותלמידי דורנו. אבל נתעודדה. ההלכה בכל זאת הולכת, (כמשמע שמה) ודברים משתנים. יישר כוח ענת. אני מצפה ליצירתך הבאה.

    הגב לתגובה זו

    • אז ככה אתן מתרצות בורות (ל''ת)

      נחמד, 30/08/05 12:18

      הגב לתגובה זו

      • בבקשה

        נעם, 30/08/05 12:45

        אשמח אם תפנה ביתר כבוד לאנשים שלא תקפו אותך.

        הגב לתגובה זו

    • 2 רגעים של מחשבה

      קרן חשך, 30/08/05 14:39

      אשה--- שער ארוך---שכל קצר כבר אמרנו?

      הגב לתגובה זו

      • ארוך קצר- קצר ארוך

        קרן אור, 30/08/05 15:06

        יקירתי, מה כל כך הרגיז אותך? אגב, יש לי שיער קצר....

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    עוד אשה ממורמרת (ל''ת)

    כרמלה מנשה, 30/08/05 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בורה אמיתית במסכה אינלקטואלית (ל''ת)

    יוני, 30/08/05 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ענת צרויה - תחזקנה ידייך!

    ציניקן נרגש, 30/08/05 11:23

    כל תגובה נוספת כאן, בנוסח הקבוע והאוטומטי של ''דתילוני, רפורמי, בורות בהלכה'' וכו', רק מוסיפה ומדגישה עד כמה נוכחותך חשובה לחיינו החברתיים והדתיים כאחד. תודה שאת קיימת!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    דתילונית מתחנפת לתקשורת

    מוטי, 30/08/05 11:01

    את בעצמך לא יודעת מי את ומה את. זורקת משפטים מטופשים ללא כל מחשבה בכלל. רק תרבות גויית מתאימה לאמרות שלך. ההלכות ביהדות כל כך חזקות ויפות ובלעדיהן נשות ישראל תהפוכנה לגויות. עשי טובה, או שתשימי כיסוי ראש ותחזרי בתשובה מלאה או שעדיף שתפסיקי לבלבל את המוח עם השטויות שלך.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אולי תורידו את הטור הזה?

    מיכאל, 30/08/05 10:33

    הוא כולו מלא לשון הרע,
    ונותן במה לאנשים טיפשים ביותר.

    אפשר לשים תחת כותרת ''יהדות רפורמית'' או משהו כזה,
    כי אני לא מכיר יהדות בלי כיסוי ראש, חצאית או בלנית.
    ועצם השאלה בכלל על רבנים מובילה אוטומטית ללשון הרע, כך שלא מדובר רק שנשאל אלא גם בשואל.
    עדיף להוריד וזהו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ה''חכמה'' נשפכת מהפה שלה.... (ל''ת)

    שירן, 30/08/05 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    באמת מי זה שאול שיף (ל''ת)

    בורה, 30/08/05 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עם הרבה מדברייך הסכמתי בהחלט. (ל''ת)

    ביצתית, 30/08/05 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בעלה היה במחתרת היהודית (ל''ת)

    קובי, 30/08/05 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יהדות לייט

    אחי, 30/08/05 10:21

    אני אוהב לשמוע אנשים חושבים ויוצרים ומחדשים אבל, יש כמה עקרונות בסיסיים ביהדות שאת מוחקת בבוטות. במהפכה הפמיניסטים יש דברים חשובים ויש דברים איומים. יש הבדל בין הרצון לחזק את מעמד האישה לבין הצורך לפרוק כל גדר צניעותי.
    לא רק צרות מוחם של רבנים קובע את אורך השרוול. דווקא הרצון להגדיל את הרוח ע''ח החומר הוא המביא לגדרי הצניעות הרבים, ובחלקם קשים ובחלקם אנכרוניסטיים. אבל לפני שמבטלים יש ללמוד ולהבין את המשמעות ולא רק ברובד של זה לא מגניב לי יותר.
    ולגבי המחיצה: מה לעשות אבל לגבר קשה להתנתק מהעולם הזה בתפילה כשהוא מוקף בבחורות צעירות ויפות מראה. בביקורי היחיד בשירה חדשה ראיתי שהכימעט עירוב שם מוסיף לאוירת מסיבה ולא לאוירת קדושה. אני מבין שיש אנשים שזקוקים לזה (אולי כי אין להם מסיבות במקומות אחרים) אבל בעיני זה פספוס של העיקר.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ענת, את מורכבת למדי

    SMV, 30/08/05 10:16

    מצד אחד את מעוניינת ב''חוויה'' היהודית... ומאידך את בזה ל''אביזרים החיצוניים'', אשר למעשה מהווים את התגשמות הרוחניות בחיי המעשה.
    את בזה לרבנים ולכל מי שיש לו סמכות ואינו מנצלה כדי לפסוק להקל, ומצד שני את בעד רבנים שמזכירים את המילה ''מציאות'' ו''חדש'' בפסקיהם. להזכירך הרב שרלו עדיין דוגל בצניעות (חצאית) ומחוייבות להלכה באופן כללי.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    היא כאילו חזרה בתשובה כזה???

    ג'חנון, 30/08/05 10:15

    כי לא ברור לי מה היא רוצה מעצמה, נראה לי שגם לה לא כ''כ ברור.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הדעות של ענת צוריה- משעמם. (ל''ת)

    שולף, 30/08/05 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ''הנה הלזאת באה לצחק לנו''

    בוכה על שבר, 30/08/05 10:05

    בורות מעמיקה ביותר בכל מה שנוגע להלכה...

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הסרטים מדברים עבורך (ל''ת)

    השאר- ממש סתם, 30/08/05 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    את מגעילה אותי. לקקני השמאל (ל''ת)

    חילוני לאומי, 30/08/05 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    למי אכפת מה את חושבת

    יאיר, 30/08/05 08:52

    את רק רודפת כבוד ופרסום ועבד לאגו שלך.
    על מזבח האגו שלך את מוכנה להקריב את הכל,גם את נשמתך מסתבר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ענת מקסימה המשיכי להפתיע אותנו (ל''ת)

    מרים, 30/08/05 08:39

    הגב לתגובה זו

    • מיצי?! (ל''ת)

      אהה!, 30/08/05 10:26

      הגב לתגובה זו

      • ציף ציף?

        מרים, 30/08/05 15:10

        ככה נדבר ?

        הגב לתגובה זו

        • לא רואים אותך, אז אין ברירה...

          ציף ציף, 30/08/05 22:34

          המילקי במקרר שלך, פרה?

          הגב לתגובה זו

          • וואלה לא , אכלתי אותו ממש היום (ל''ת)

            מיצי, 01/09/05 15:48

            הגב לתגובה זו