• 97.

    גיא מרוז.....

    עדי, 15/09/05 23:25

    כיף לך להשמיץ אותנו???
    אתה תעשה הכל כדי להראות אותנו בצורה הכי מגעילה?
    יודע מה עשיתי כשפוניתי?אני עברתי ליד כל חייל וליד כל חיילת ולא קראתי להם בשמות שאתה אמרת,אל פשוט הבאתי להם נשיקה על הלחי ואמרתי להם שלמרות הכל אנחנו עדיין אותו עם..
    בכל קבוצה יש מיעוטים שהם לא כמו כל השאר אבל התשקורת תראו אותו בהיקף נרחב כאילו כולנו אנשים רעים....
    אתה באמת חושב של אכפת לי מהחיילים האלה???אז אתה טועה....
    צ.ה.ל חלק ממני ואני חלק מצ.ה.ל
    גם אם זה לא מוצא חן בעינייך....
    בוא תנסה קצת להגיע אלינו ותבין שאנחנו בדיוק כמוך... וכן,אנחנו אנחנו חלק ממך....
    בידיים שלך -גיא מרוז יש את הכח לשנות בזכות הכתיבה שלך....בוא תכניס אהבה לא שנאה....
    כי רק אהבה מביאה אהבה....
    עדי

  • 96.

    מתבכיין על הקנס של העירייה

    אורית, 01/09/05 23:05

    וצוחק על אנשים שלקחו להם עמל חיים של עשרים וחמש שנה.

    אכן, שמאלן לא מזוייף.

  • 95.

    לחנן יש חברים

    חבר, 31/08/05 20:17

    נראה שיש לך גיא קשר עם אחת המתלוננות ואתה משמש לה פה.
    פה בתקשורת, עוד לפני שהיה משפט ,הוא הרסני וחוצפני. לחנן יש חברים לא מתוקשרים שמכירים אותו יותר שנים משאתה מכיר את עצמך , דבר אתם ותווכח שיש רבים מאד שיפתיעו אותך במידת חברותם לחנן.
    עזוב את אושיק. הוא חבר מן הברנז'ה,
    חבר אמיתי ונהדר שמנסה לעזור . דבר עם החברים הלא מפורסמים ותראה שאושיק לא לבד.
    מי לימד אותך להשפריץ אץ דעותיך בתקשורת? הזהר בדבריך , אתה עלול להיות טועה ובגדול.

  • 94.

    Why I live in the US

    oren, 30/08/05 20:54

    Thank you guy for reminding me every week why I don't live in Israel.

  • 93.

    סיוון רהב מאיר

    mitzi, 30/08/05 12:55

    אני זוכר אותה עוד כשהיא היתה כתבת במעריב לנוער לפני 10 שנים. כבר מאז הייתי מאוהב בה.
    אבל לא שכחנו את יונית??

  • 92.

    כל הכבוד גיא אתה 10 (ל''ת)

    משה, 30/08/05 08:56

  • 91.

    גיא-נהניתי לקרא,שנון וצודק! (ל''ת)

    מישהי, 30/08/05 07:47

  • 90.

    עברו 3 שבועות מאז התחלתי לקרא

    איש, 29/08/05 00:54

    עברו 3 שבועות מאז התחלתי לקרא את גיא מרוז וסוף סוף יש לי מה לקרא בשירותים

  • 89.

    צחוק מהעבודה!בלי טעם עם ריח רע

    דליה, 28/08/05 21:50

    אוסף שטויות, כתוב רע ומתנשא בלי קשר וטעם, חבל על הזמן ועוד יותר חבל שיש כל כך הרבה שחושבים כמוהו ושנותנים להם במה! זה כנראה מה שנקרא השמאל ההזוי בכיעורו. שטותניק!

  • 88.

    חחח, בחיים לא תקבל את הכסף (ל''ת)

    סינדרלה, 28/08/05 14:45

  • 87.

    באמשת שאשמח לקבל תשובה

    סלעית, 27/08/05 22:49

    התחלתי לקרוא ונשברתי באמצע
    באיזה שנאה אתה מדבר עליהם, באיזו עוינות..
    גם אם אתה לא מסכים עם הדעות שלהם, וזו זכותך, הם עדיין בני אדם!!
    למה אתה לא מציין שם שעבר שבוע ולהרבה מהמפונים אין פתרון דיור/ חינוך/ פרנסה הולם (ולא, לגור בבית מלון זה לא פתרון הולם, גם אם הוא מלון חמישה כוכבים) ואגב, התרוץ שהם לא פנו למנהלת לא ממש רלוונטי ראשית כי רבים מהם פנו ובכל זאת אין להם פיתרון (חכו שהקראווילה תהיה מוכנה...) ושנית זה היה תפקידה של המנהלת והיא לא ממש עמדה בו.

    ואגב גיא, אם אתה מתבייש בעם הזה ולא מרגיש חלק ממנו ואם אתה חושב שאין חשיבות למדינת ישראל למה אתה נשאר פה?

    אני שואלת באמת כדי לקבל תשובה ולא כהתרסה (כתובת האי מייל שלי מופיעה למעלה..)

    באמת בכאב
    סלעית

  • 86.

    נהדר נכון ומשעשע:) (ל''ת)

    יחים..., 27/08/05 15:38

  • 85.

    גיא, הרעל שלך היה הורג קוברה

    יאיר, 27/08/05 12:38

    גיא מרוז, כמה רעל אתה יכול לפזר במאמר אחד ??? הרעל שיש לך בנשמה היה יכול להרוג מאה נחשים ארסיים.

    המשותף לך, לדליה רביקוביץ ושאר שמאלנים קיצוניים כמוכם הוא שאתם מלאים בתיסכולים פנימיים מכל מיני סיבות. ואתם מוציאים את התיסכולים הפנימיים שלכם על הסביבה שלכם בצורת רעל מזיק.

    ואתה עוד מתפלא שהילדים מאחלים לאחד כמוך שתקרה לו תאונה. למה בדיוק ציפית ??? שאתה תפזר רעל על סביבתך בכל הזדמנות והסביבה תענה לך בפרחים ???

    אני מניח שקראת את התגובות באתר זה על מותה של רביקוביץ. הרי גם היא פיזרה הרב רעל על סביבתה בחייה. ולכן היא קיבלה במותה בחזרה את אותו הרעל שהיא פיזרה בכמויות בחייה.

    בתקוה שהבנת את הפרנציף, ואם לא אסביר לך. מי שמפזר רעל על סביבתו, מקבל בפרצופו את אותו הרעל בחזרה.

    בתקוה שתשכיל.

  • 84.

    בריון גס רוח! אהוד מנור זל

    ליאורה, 27/08/05 10:02

    פגעת בזכרו של אהוד מנור, כששרבבת את שמו לאסופת השטויות השטניות שלך. אתה משווה את ערימת המילים שלך לסגנון של אהוד מנור? מגלומן עלוב! אהוד מנור לא שנא איש והיה בוחל בגועל נפש שעתון מעריב מדפיס.

    • גיא אתה מתוסכל. לעולם לא תהיה יוצר אמיתי (ל''ת)

      משה, 07/10/11 10:56

  • 83.

    אתה בסדר.

    ענת, 27/08/05 09:48

    יופי! תמשיך לכתוב! כל מילה בסלע!
    אני עוברת למעריב....

  • 82.

    בזה ל''מעריב'' איפה הבושה?

    דנה, 27/08/05 09:43

    קישקושים של ריקני מגודל, חסר ערכים ומוסר, בז לחוק, מתגאה ברפורטים ובמעצר. בז לאשתו שעב אותה ואת ילדיו כדי לחזר אחרי (מפורסמת מהתקשורת שאנינמנעת מלשרבב את שמה) מחנך את ילדיו לזלזול בחוק, במוסר ולשנאה...ואת כל נהמות ליבו הגס מפרסם העתון !!! חרפה!

  • 81.

    גיא - המים שוב זורמים בשדרה!!!

    דוד, 27/08/05 09:02

    גיא היה יותר טוב לו המשכת לדאוג לנזילת המים בשד' בן ציון . תתקשר שוב לרובי זלוף ולעוד כמה חברה בעריה , תמשיך לדבר על איך עצורו אותך בגלל חוב כזה או אחר הכתבה הזאת לא מוסיפה לך כבוד במקום להראות כמו בולדוג אתה נישמע יותר כמו חתול סיאמי מפונק

  • 80.

    גיא מה אתה שונה מהם

    יוסי, 27/08/05 08:55

    אני קורא את מה שאתה כותב ואני חייב לומר לך שאתה לא שונה בכלום מהאנשים שכתבת עליהם. בין השורות ישנה תחושה שאתה מרגיש כאילו הצדק הוא איתך ואין בילטו ורק אתה יודע את התשובות ואיך להתנהג . תירגע ותרד מהאולימפוס שאתה רק חושב שאתה יושב בו

  • 79.

    לגיא אין ערכים: בגד באישתו (ל''ת)

    עם אישה נשואה, 27/08/05 08:46

  • 78.

    אחרי רומן עם שלי גם אני...

    רונית, 27/08/05 08:34

    די למירמור ולכיעור יש עוד דרכים למשוך צומת לב דביל

  • 77.

    לא מצחיק!!!

    NY, 27/08/05 07:18

    גיא מרוז היקר. אני לא קורא את הטור שלך באופן קבוע. אלמלא החברה שלי שישבה וגיחחה למקרא הדברים שלך לא הייתי מתאמץ להרים את העיניים ולקרוא את דברי ההבל וההתלהמות. דווקא בתקופה כזו של קרע בעם, גם אם אתה רואה פה איזה נס כאשר אדם מפונה מביתו, ועם כל הסלידה מהעשבים השוטים (שיש כאלה גם בצידו השמאלי של המפה הפוליטית-אתה הרי מכיר אותו כי אתה אחד מהם) במקום לכתוב דברי התלהמות, תנסה לכתוב על החשיבות להביא את אלו שנקרעו מביתם אל ביתינו ואל החברה הישראלית. כתוב על אלה שעזבו את ביתם אחרי 30 שנות התיישבות ולא צעקו וירקו על חיילים אלה הגישו להם שתיה ומזון ויצאו בשקט, בכאב ובתחושת השלמה. במקום להעביר ביקורת על שרת החינוך, התחל להיות מחנך-הרי החינוך מתחיל בבית, דבר עם ילדך על איחוי הקרעים ולא על יצירת קרעים חדשים. ומה קרה למשפט-אדם חף מפשע עד שלא הוכחה אשמתו? שחס וחלילה לא תמצא את עצמך יום אחד בצרה, וגיל ריבה וחבריו יעוטו עליך כנשרים מורעבים. ובברכת שלום! החברים מניו יורק

  • 76.

    ציונות ומתנחלים,מצא את ההבדלים

    רפי, 27/08/05 06:05

    עובדות בלבד:

    א. המילה ציון מוזכרת מיליון פעם בתנ''ך אך את המושג צ י ו נ ו ת הוא המצאה חילונית. נקודה.
    הממציא הוא אחד בשם בנימין זאב הרצל שעשה בה שימוש רב בועידה הציונית הראשונה בשנת 1898 בבאזל, שוויץ.

    ב. מדינת ישראל נוסדה ע''י חלוצים חילונים, שמאלנים בועלי נידות ואוכלי טריפות ממזרח אירופה שהשליכו לפח את הטלית והתפילין כי מאסו בגלות וברבנים הפאסיבים שמצאו את כל הפסוקים שבתנ''ך כדי להשאר בגולה, חיכו למשיח, ולא שמעו לאזהרות מנהיגי הישוב החילוני בעולם ובא''י (שואה...) לעלות לישראל.

    ג. החלוצים החילונים האלה הקימו (לפני 1948) תשתית למדינה שבדרך: צבא (הגנה פלמ''ח) כלכלה (הסתדרות מפעלים בנקים) תרבות (הבימה, אלתרמן שלונסקי אדריכלות) חקלאות (250 קיבוצים 270 מושבים + 32 מושבות) עליה מפוארת, תשתית לתעשיה, מדע (אוניברסיטאות) ולא לשכוח כ ו ל ם חילונים. אגב, הפועל המזרחי האבא של מפד''ל ההיסטורית הקימה 16 קיבוצים.. חרות (הליכוד) 3 מושבים.. והחרדים כרגיל, חיו מתרומות מהגולה ומהחלוקה...

    והם עוד אומרים עלינו כי העגלה שלנו, העגלה החילונית...ריקה...

    ד. עד 1967 היינו מדינה שבצניעות אגדיר כמדינה ערכית אולי אפילו אור לגויים, מי לא התפעל מאיתנו? כולם השתאו בפלא הזה, עם חבוט והרוס קם מההריסות והקים מדינה!? (לא לשכוח בלי דתיים!).

    ה. הדוסים, בעיקר הכיפות הסרוגות עמדו די מהצד כל השנים האלה, חלקם הגדול תמך ''בראשית גאולתנו'' הציונית (הרב קוק האגדי תומך הציונות..) ואפילו הואילו להכניס כמה פסוקים ''ציוניים'' בתפילת ההלל בסידור התפילה לשלום המדינה...אך הם לא עמדו ממש במרכז העשיה וההשפעה, רק בשוליים, וזה שיגע אותם.

    ו. והנה נחתה עלינו מלחמת ששת הימים, ולהשקפתי האסון של מדינת ישראל!
    הכיפות הסרוגות ובראשם הלוינגרים, הזמבישים, הפורתים, והוולרשטיינים ''גילו את אמריקה'' המתנחלים החדשים הקוקואים האלה גילו פתאום את ארץ ישראל! ומה הם אמרו? ''עכשיו נראה לציונות החילונית! אנו נקים את מדינת ישראל האמיתית! ''הציונית''! בגדה וברצועה! חזרנו לנחלת אבותינו! אנו גואלי הארץ האמיתיים! ואנו נראה לכולכם מאיפה משתין הדג''!!.

    ז. והם הראו, ועוד איך הראו, בכחש בעורמה ובגניבת הדעת הם ''זימבשו'' את נפשנו ודעתנו, הם התחזקו תוך צבירת כוח פוליטי עצום וגזלו 70 מיליארד $$$! (גם באיבוד תוצר לאומי גולמי) מעניי עירנו הפראיירים שלא התקוממו כנגדם - ואת התוצאה אנו אוכלים עד רגע זה ממש, מדוע?

    כי העגלה המלאה הזאת (המתנחלים) שימשה דוגמה רעה ונוראה לכל תושבי המדינה!

    אם ''לציונים'' האלה מותר לגנוב ולרמות ''ולזמבש'' בשם תורת ישראל ועבודת אלילי האדמה - אז גם לנו, כל האזרחים מותר! ורבים מאד בתוכנו החלו לעגל פינות, לרמות ולגנוב ולהיות אלימים, כולל נוער וצעירים, כולם ראו שהמתנחלים מצפצפים על החוק, מתיישבים היכן שרוצים, יורים ומנשלים אחרים (מי הם בכלל האחרים? כולה ג`וקים) עובדה, לא עושים למתנחלים כלום!

    עד כאן העובדות.

    זהו, אני כבר חשבתי שזאת תחילת הסוף שלנו כמדינה ושאוטוטו וולרשטיין יהיה ראש ממשלה... ואז הסתבר שגם לנו החילונים הציונים יש אלוהים!


    כאשר אריק שרון, אבי התחמנים והרמאים ביש''ע ובכלל, החליט על פינוי, (ואי''ה הוא יעשה את כל עבודתנו) כפי שחזינו במו עינינו בפינוי גוש קטיף -אהיה שקטה ורגועה יותר, כי עתה אני משוכנעת ויודעת שכזה פינוי מאסיבי יהיה ב''ה גם בגדה, ובעוד 3-5 שנים תהיה לנו מדינה יותר נורמלית, דמוקרטית אולי קטנה בשטחה אך עם רוב יהודי, וגם..ערכית ואיכותית יותר..כמו שחלמו אבותי החלוצים התמהונים החילונים...השמאלנים...

    נ.ב.
    דתיים חיו תמיד בא''י אך לא חשבו ולא עשו כלום כדי להקים מדינה ככל העמים, זאת עשו החילונים הציונים. גם זאת עובדה.

  • 75.

    Ufff-So much SMALL garbage (ל''ת)

    AMR, 27/08/05 05:59

  • 74.

    Whith this SMALL who needs

    AMR, 27/08/05 05:48

    friends

  • 73.

    הכל נכון! כל הכבוד (ל''ת)

    עדו, 27/08/05 05:13

  • 72.

    חחחחח ענק קרעת אותי :-) (ל''ת)

    }}}מלאכית{{{, 27/08/05 05:07

  • 71.

    מרוז, תודה על שיצאת להגנה על (ל''ת)

    הצבא הפרטי שלי, 27/08/05 04:51

  • 70.

    Just great !!!!

    Jehova, 27/08/05 02:50

    Not only you wrote a great one who also made some of these psychos go nuts .


  • 69.

    רק מחיאות כפיים יש לי בשבילך.

    יגאל כהן, 27/08/05 02:47

    אין מילים בפי.

  • 68.

    מרוז, לבנת שרת חינוך 1629 יום

    רק אמת, 27/08/05 00:33

    לבנת בחינוך 1629 ימים,תתקן כבר
    היא שרת חינוך מ 7 למרץ 2001.

    תהיה גבר ותתקן את הספירה.


    רק גבר אמיתי יודע להודות בטעות


  • 67.

    אחלה טור!

    יאיר, 27/08/05 00:26

    אכן למתנחילם הללו אין אלוהים. הם מתייחסים לצבא ששנים שמר ונהרג בשבילם כנאצים וקלגסים.
    אם הם חשבו כך תמיד מדוע לא אמרו לנו? אולי לא היינו יוצאים למילואים בשביל לשמור עליהם.

    והם המתנחלים בגדה המערבית חשים כך?

    כי אם כן ,אני לא רואה סיבה לסכן את חיינו ,לסכן את מקום עבודתינו,לעזוב את המשפחה היקרה שלנו ולשמור עליהם.
    אם הם חשים שנאה יוקדת לצבא,אני אשמח אם הצבא ייצא ,ישאיר אותם תחת שלטון פלשתיני ושיבואו לבקר בחגים עם תעודת זהות פלשתינית.
    ואז לא צריך לתת להם דיור,קראווילה ופיתרונות דיור.

    מעניין אם אז מישהו מהמתנחלים יעיז לקרוא לשוטריי הרש''פ ''נאצים..''

    אגב,אם היינו נותנים לרש''פ להיכנס לעזה לפניי ההתנתקות,אני מעריך שהמתנחלים היו רצים לתוך ישראל כמו צד''ל ביציאה מלבנון.

    אם המתנחלים שקראו לצה''ל הקדוש נאצים,היו קוראים ולומדים את התיאוריה הנאצית ואת המסגרות האירגוניות שלה,עם תנועות הנוער,אז הם היו צריכים להסתכל בראי לצעוק נאצים.

  • 66.

    אתה מבייש את האשכנזים \שואה

    אור, 27/08/05 00:25

    בבקשה ממך תמעיט לדבר על השואה
    אתה זול ,צעקני ,טורדני אובססיבי
    מאיפה זה מתחיל
    אתה לא באמת דואג לסביבה
    אתה דואג
    א)לפרנסה שלך.
    ב) להעביר תזמן.
    ג) עד כמה שידוע אין לך שום מקצוע
    ד)אובססיביות הטורדנית היא היא בנפש שלך .
    מה זה נובע
    אתה מחפש תשומת לב בעיקר בשימוש בהתעלקות על מרוקאים ולימור לבנת ולא הולך לך מילא היה מצחיק או במקום ותאמין לי אני צוחק מכל דבר בעולם עד לגבול שבו
    החשבון הוא פחות לבדר יותר למשוך תושמת לב ולהיות מרכז העניינים .
    התוצאה היא אפקט הפוך סיצנה על השואה שאמורה להעביר מסר
    בתוכנית משחק מכור מאבדת מערכה כאשר היא יוצאת מפיך
    מחיאות הכפיים הרובטיות של הקהל או הצחוק המאולץ של הסט לא משנות את הזיוף שבך ההופך כל דבר לחסר משמעות .

  • 65.

    ופלסטיני מחבל תחבק כי הוא מסכן (ל''ת)

    ם, 27/08/05 00:08

  • 64.

    ליבך הפך לציני אתה דמגוג מריר (ל''ת)

    פרח, 27/08/05 00:07

  • 63.

    אתה ואראל סג''ל תאומים (ל''ת)

    שני קשקשנים, 26/08/05 23:52

  • 62.

    לנגב ולהוריד את המים...

    טל, 26/08/05 23:42

    במקרה נתחשפתי לדברי ההבל ורעות הרוח האלה, מביש שעיתון מפרסם גיבובבי הבלים מדיפים ריח רע! מרוז פלייס! אוהב את אשתך נורא ? והיא מאמינה לך?

  • 61.

    מדושן עונג

    יהל, 26/08/05 22:50

    מרוז היקר,
    כשמאלנית קטנה, תרשה לי להזדעזע
    מהרדידות שעליה אתה מכסה בהרבה בוטות....
    כן הם לא צריכים להיות שם , אל תעשה קולות של אחד שנורא כואב לו על הפלשתינאים ,כי מעבר לקצה של ה...שלך לא באמת מעניין אותך שום דבר!

  • 60.

    ע נ ק !!!!! כל מילה בסלע- (ל''ת)

    ירון, 26/08/05 22:47

  • 59.

    al hapannim

    s.m, 26/08/05 22:45

    lo beseder ma ata hita ose im hyu mefanim et hbait shelcha?

  • 58.

    מרושע, אבל בעיקר משעמם...אחרי

    יפעת, 26/08/05 21:38

    כמה משפטים פיהקתי בשיעמום. שוב אותן קלישאות שמאלניות ששמענו וקראנו עד לזרא בזמן האחרון.
    חדש לי, הפתיע אותי, רגש אותי!

    • חדש לי, הפתיע אותי, רגש אותי !

      צפון. צפון., 27/08/05 08:43

      יפעת, נגב .
      איזו יופי של תגובה.
      ממש לעשות טי שירט עם הסלוגן .
      תודה

  • 57.

    זהו נשבר לי כבר

    פליקס, 26/08/05 21:30

    מאז שהוא נעצר הוא כותב טור ועוד טור וכל טור יותר גרוע ממשנהו
    אני מוכרח להודות גיא שהערכתי אותך מאוד, קודם בבולדוג ואחרי זה הטורים שכתבת אבל כל ההערכה הזאת כבר נעלמה כלא הייתה והתחלפה בזלזול וסלידה ממך.

    למרות שהייתי קורא הדוק של הטור שלך אני עכשיו מפסיק, אני יודע שעוד מספיק אנשים עשו אותו דבר, ולכל מי שיגיד ''לא רוצה, אל תקרא'', אני באמת לא יקרא, פשוט רציתי שהקוראים ידעו ואולי גם גיא אם הוא קורא את התגובות בדיוק מה אני חושב.

  • 56.

    גדול!איך אומרים הדוסים?שכוייח! (ל''ת)

    דני, 26/08/05 20:43

  • 55.

    סוף סוף כתב אמיץ ולא מלקק (ל''ת)

    פנחות מתנחלים, 26/08/05 20:28

  • 54.

    סדום בראש שלו

    גיי סיפיליס, 26/08/05 19:58

    החוצפה הזו של אנשים שהעזו לבנות את משתלת הפרחים הגדולה ביותר במזרח התיכון, וחיו בקהילה תומכת ואוהבת 30 שנה והם מתעקשים, בחוצפתם, להשאר יחדיו.
    שיתביישו. שיהיו כמו השכנים שלי, גיי סיפיליס, שבקושי מכירים אחד את השני ועוברים את הכביש אם רואים שכו שמכירים. זה ראוי להערצה.
    גם יחסי האישות המשגעים של הסיפיליס - יללה קח את החוט המאריך של המזגן.
    וכמובן כשגוררים אותך לאוטובוס זה הזמן לאסוף את החתול שהיה רגיל לביתו ואהב אותו.
    האמת מר מרוז, שהרבה אנשים לא האמינו עד רגע לפני שנגררו שזה יקרה-הרי לפני חודשיים בדיוק הם הגישו ערר לבית המשפט, אשר בסיטואציה דומה קבע שביתו של אדם הוא כבודו-אבל אז האדם היה פלסטיני.
    ועצה לסיום: במקום לייצר כל כך הרבה שטנה-למה לא תעזוב את המקום בו מסתובבים לך כל כך הרבה יהודים בין הרגליים...

  • 53.

    מעניין, איך מתפרנסים מחרטבונה

    ז'וז'ו, 26/08/05 19:45

    כלומר איך הקשקשת הפכה למקצוע ? שממנו האשכנזי המצוי עושה את לחמו.
    שמע, המשך להכות באנסי האדמה הים והאוויר, בזה אתה יותר טוב.
    כשהז'יו עולה לך לראש אתה גם מצליח להפיל חללים במערך האשכנזי מרעיל בארות המיים.

  • 52.

    מרוז אתה ענק !!!!! (ל''ת)

    תל אביבית, 26/08/05 19:39

  • 51.

    לתשומת ליבם של המגורשים מקטיף:

    ישראלי 1, 26/08/05 18:55

    שימו לב מה הכי מפחיד את גיא מרוז (לצורך העיניין הוא ישמש כנציג השבט השמאלני הרע ההוא) - הוא הכי מפחד שמא תתחילו להסתובב לו ''בין הרגליים''. היה לו טוב מאוד ונוח כשהייתם רחוקים ומחוברים יחדיו אי שם מעבר להרי החושך. אם תגיעו עכשיו לתל אביב ולמקומות אחרים בהם הוא מסתובב הוא יאלץ לראות אתכם חיים, להבין שאתם חלק גדול מאוד מהאוכלוסיה ושאין לו שום סיכוי לעשות עליכם שוב את התרגיל של גניבת הדמוקרטיה שעבד הפעם בחסות אריק שרון.
    אני חושב שאתם צריכים להסיק את המסקנה הכי מתבקשת - לעבור לגור בתל אביב. אין שום סיבה שבעולם שתברחו שוב לאיזה מקום מרוחק.

    • מתנחלים לעבור מהגוש לתל אביב

      מית, 26/08/05 23:07

      רעיון גרוע...שיילכו לטבריה, צפת עיר הקודש, מטולה, קרית שמונה, ראש פינה, גדרה, קרית חיים.....חידה - כמה מצפים בגליל מחכים למתיישבים חדשים??? חה חה הם לא יעברו את בחינות הקבלה.
      גיא, אני אוהבת אותך, אתה גאון!!!!!

  • 50.

    נכתב לאחר כניסת השבת

    קובי הקאובוי, 26/08/05 18:54

    ככה שאכן אני חילוני...

    גיא מרוז הלא יקר ולא חכם (ולא) שלי.
    מה עם כל קנסות החנייה לערית ת''א
    ולמשטרת ישראל?
    הקלגס המוניציפאלי כבר לא מטריד
    אותך שהחלת לנבל את פיך המטונף
    ולשפוך את ביבך על המתנחלים?

    ''עדיפה אחות זונה''. ככה כתבת.
    לא פחות.
    בעיני עדיפה אחות זונה שהיא גם
    ערבייה וגם עם מלא חצ'קונים על פני
    המחשבה שאתה יכולת להיות
    אפילו בן דוד דרגה שלישית שלי
    (שלא לדבר על ממש אח).
    ברררררר..
    אמאל'ה.

    שבת שלום לכולם חוץ ממך.

    • מה כבר נכנסה השבת?

      רק רגע, 26/08/05 20:47

      וואלה לא שמתי לב. היא היתה לבושה בכתום?
      למה מתי כניסת שבת בכתובת ה-IP שלך חרדונצ'יק

    • מסור ד''ש למשיח. בברוקלין.

      יגאל כהן, 27/08/05 02:52

      וגם ד''ש לאחותי כוכבה היא בדיטמס
      אבניו, ברוקלין.
      על יד בורו פרק.

  • 49.

    האמת העירומה

    מרק, 26/08/05 18:52

    יצאה לאור. אתה לא רוצה את המתנחלים שם. אתה גם לא רוצה שהם יסתובבו לך בין הרגליים במדינה '' שלך '' כאן. אז מה עושים? אולי נחזיר אותם לאירופה? אולי נבנה להם איזה מחנה נחמד ונרכז אותם יחד על מנת שנוכל להשגיח עליהם? ואולי למילה גזענות יש לא רק קונוטציות ימניות?

  • 48.

    NAZI

    abigail, 26/08/05 18:50

    With jews like you we don't need arabs to kill us!!!

    • הגזמת... (ל''ת)

      ישע, 27/08/05 22:39

  • 47.

    לב אבן וחוסר רגישות הגובל ב...

    אברי, 26/08/05 18:47

    על פי ההתנהגות שלך בבקו''ם, אם מישהו היה מגרש אותך מהבית, היית קורע לו את הצורה. אז על מה אתה מדבר בכלל?
    אם כאשר התמוטט הסכם אוסלו ב2000 הימנים היו רוקדים וחוגגים על חשבון התמימות של השמאל, איך היו מגיבים אז אנשי השמאל?

  • 46.

    שנון....סלום לא עונים

    אורנה, 26/08/05 18:40

    מרפא נפש....
    תודה ושבת שלום

  • 45.

    ענק ושיתפוצצו המבקרים!!!!!!!!! (ל''ת)

    יוסי, 26/08/05 18:33

  • 44.

    גדול

    משי, 26/08/05 18:16

    העזה
    נחישות רגישות
    התרגשות
    והרבה חכמת חיים
    אתה גדול

    • חה! חה! חה! (ל''ת)

      דנה, 26/08/05 23:54

  • 43.

    חלש.... (ל''ת)

    שלומי, 26/08/05 17:53

  • 42.

    פילוג העם

    יאיר ל, 26/08/05 17:48

    לגיא מרוז,

    חכם גדול - אף פעם לא היית,
    כנראה גם ויתרת על השאיפה,
    מגעיל - אתה בד''כ
    אבל הפעם - התעלת על עצמך !

    פילוג העם,
    זה לא כך סתם,
    כי אם תיפגע בפיגוע
    אשיר את השיר ידוע.

  • 41.

    אוי...

    ירון, 26/08/05 17:40

    כמה שנאה...

    אני לא מבין איך?

    איך אתה מגיע למקום כל כך אפל...

    הצורה שאתה רואה את המציאות היא כל כך חד מימדית ומעוותת שזה מטורף...

    עצוב

    שבת שלום

    ירון

  • 40.

    מרוז : הפרצוף המכוער של השמאל (ל''ת)

    יאיר, 26/08/05 17:26

  • 39.

    משובח! תודה גיא (ל''ת)

    L-S, 26/08/05 17:17

  • 38.

    מה זה הגיבוב השטותי הזה?

    להקיא!, 26/08/05 17:08

    מילא שמאלני אבל צריכים גם לסבול את הרמה של הילד בן 3?
    זה נראה שהוא כתב את זה באמצע גרעפס.

  • 37.

    גם לך אין אח מתנחל? (ל''ת)

    שיאווו, 26/08/05 16:36

  • 36.

    שכחת להזכיר

    עייף מתרגילים, 26/08/05 16:20

    התרגיל הבא של המתנחלים -
    הם מתעקשים להשאר במסגרת הקהילה -סחטנות 2005 במסווה !!!
    ממשיכים לעבוד על רגשות האשם...

    • סחטנות? דרישה לגיטימית

      ס, 29/08/05 12:12

      עברו משבר גדול של עקירה (לא משנה אם מסיבה מוצדקת ואם לא, המשבר הוא משבר), גם לעבור דירה מרצון זה לא פשוט (במיוחד לילדים אבל גם למבוגרים) אז בטח כאשר זה לא מרצון.
      לפחות שתשאר להם המסגר שהם מכירים, האנשים, החברים והקהילה שהקימו.
      ישוב, כידוע, זה לא כמו חיפה שכל אחד גר לעצמו ודואג לעצמו (לטוב ולרע) בישוב המבנה הקהילתי חשוב יותר, מרכזי יותר ומשמעותי יותר וזכותם לשמר אותו.

  • 35.

    במילה אחת: איככככססססס (ל''ת)

    בנימין, 26/08/05 16:09

  • 34.

    כל העולם במה

    אמ פרס ריו, 26/08/05 16:04

    רק חבל שהשחקנים גרועים

  • 33.

    שתי מדינות לשני עמים

    המטיף, 26/08/05 15:51

    ישראל ויהודה

  • 32.

    הרבה חסכים לאיש. מסכן. (ל''ת)

    אירית, 26/08/05 15:45

  • 31.

    השדרנית באולפן !!!

    שוקי, 26/08/05 15:41

    חחחח .. חחחח .. למה לא רשמתה שלי
    קשה ,קשה ,עאלק השדרנית באולפן
    בכיף שהיה לנו ....

  • 30.

    Guy =F-A-N-T-A-S-T-I-C (ל''ת)

    Jack, 26/08/05 15:39

  • 29.

    כמו תמיד, עושה לי את השישי (ל''ת)

    תודה גיא, 26/08/05 15:36

  • 28.

    באמת שניסיתי...אבל הדמגוגיה ו-

    גוח, 26/08/05 15:35

    השיעמום הכריעו!!!

    • בעיות בהבנת הנקרא,גוח? (ל''ת)

      יוסי, 26/08/05 18:32

  • 27.

    אתה חזק! קבל ח''ח! (ל''ת)

    אנטיגונה, 26/08/05 15:35

  • 26.

    מהרסייך ןמחרביך ממך יצאו!!! (ל''ת)

    אופיר, 26/08/05 15:33

  • 25.

    גולדבלט?

    בעיה, 26/08/05 15:32

    גיא יקר, בתור אחד שנלחם בממסד ובמוסדות בטלוויזיה, בתור אחד שיש לו בעיות אישיות וחוקיות עם הממסד המוניציפאלי, וסתם בתור אדם, למה גם אתה בוחר להרשיע את גולדבלט בלי משפט? אתה יודע שלפעמים הרשויות רודפות, אתה יודע שמאשימים לפי אופנות, ואתה יודע שיש לו גם סיכוי לצאת זכאי. אם הוא אשם - שייענש. אם לא, למה אתה, ושאר התקשורת הבאמת מפגרת, מענישים אותו מראש?

  • 24.

    I love you-even when it's hot (ל''ת)

    brave heart, 26/08/05 15:27

  • 23.

    מרוז כותב כמו ילד בן 10 (ל''ת)

    יוסי, 26/08/05 15:15

  • 22.

    מתה, מתה עליך!!

    שלגיה, 26/08/05 15:09

    רק בשביל לבקרוא אותך כדאי לקום בבוקר. טוב קצת נגזמתי, רק בשביל לקרוא אותך כדאי לפתוח את המחשב ולגלוש באינטרנט! שבת שלום לך ולמשפחתך!

    • שלגיה - גיא אתה שווה

      מית, 26/08/05 23:09

      שלגיה את מתוקה. יש לשתינו דבר משותף - ידידות של אלי מזכרון יעקב

      • אני אלי מזכרון יעקב..קרה משהו? (ל''ת)

        אלי, 27/08/05 02:38

  • 21.

    THANK YOU GUY!!! (ל''ת)

    yochanan, 26/08/05 15:07

  • 20.

    הי גיא. אתה גדול.

    איתן נוה, 26/08/05 14:47

    הוצאת לי את המילים מהפה. אפילו מילים שלא ידעתי שקיימות בפה שלי.

    Nice, Guy...

  • 19.

    סטירה אמורה להצחיק , לא? (ל''ת)

    לא מצחיק, 26/08/05 14:47

  • 18.

    אוך

    ענת, 26/08/05 14:45

    הצלחתי לקרוא רק את הקטע הראשון וחטפתי בחילה. חשפת את פרצופך השמאלני המכוער. אני לא מבינה איך מישהו יכול להינות מקריאת טור כזה.

  • 17.

    כמה יותר הזוי כמה יותר טוב

    נורית, 26/08/05 14:25

    הכל אחלה חומוס אחלה. אבל למה ההגזמות הפראיות האלה וההכללות?
    ואני מקוה שאשתך תסתיר לך את המזגן ותחביא את המים הקרים והבירה, ותזיע, תזיע, תזיע.... זיע זיע סוף!
    אוף חם נורא ומשעמם...

    • מה ניסית להגיד כאן ? :) (ל''ת)

      ., 26/08/05 15:35

  • 16.

    גיא מושחז ומדויק - תענוג! (ל''ת)

    תנו לחיות לחיות, 26/08/05 14:23

  • 15.

    המתנחלים המציאו ''ציונות חדשה''!

    יעל רובינשטיין, 26/08/05 14:16

    עובדות בלבד:

    א. המילה ציון מוזכרת מיליון פעם בתנ''ך אך את המושג צ י ו נ ו ת הוא המצאה חילונית. נקודה.
    הממציא הוא אחד בשם בנימין זאב הרצל שעשה בה שימוש רב בועידה הציונית הראשונה בשנת 1898 בבאזל, שוויץ.

    ב. מדינת ישראל נוסדה ע''י חלוצים חילונים, שמאלנים בועלי נידות ואוכלי טריפות ממזרח אירופה שהשליכו לפח את הטלית והתפילין כי מאסו בגלות וברבנים הפאסיבים שמצאו את כל הפסוקים שבתנ''ך כדי להשאר בגולה, חיכו למשיח, ולא שמעו לאזהרות מנהיגי הישוב החילוני בעולם ובא''י (שואה...) לעלות לישראל.

    ג. החלוצים החילונים האלה הקימו (לפני 1948) תשתית למדינה שבדרך: צבא (הגנה פלמ''ח) כלכלה (הסתדרות מפעלים בנקים) תרבות (הבימה, אלתרמן שלונסקי אדריכלות) חקלאות (250 קיבוצים 270 מושבים + 32 מושבות) עליה מפוארת, תשתית לתעשיה, מדע (אוניברסיטאות) ולא לשכוח כ ו ל ם חילונים. אגב, הפועל המזרחי האבא של מפד''ל ההיסטורית הקימה 16 קיבוצים.. חרות (הליכוד) 3 מושבים.. והחרדים כרגיל, חיו מתרומות מהגולה ומהחלוקה...

    והם עוד אומרים עלינו כי העגלה שלנו, העגלה החילונית...ריקה...

    ד. עד 1967 היינו מדינה שבצניעות אגדיר כמדינה ערכית אולי אפילו אור לגויים, מי לא התפעל מאיתנו? כולם השתאו בפלא הזה, עם חבוט והרוס קם מההריסות והקים מדינה!? (לא לשכוח בלי דתיים!).

    ה. הדוסים, בעיקר הכיפות הסרוגות עמדו די מהצד כל השנים האלה, חלקם הגדול תמך ''בראשית גאולתנו'' הציונית (הרב קוק האגדי תומך הציונות..) ואפילו הואילו להכניס כמה פסוקים ''ציוניים'' בתפילת ההלל בסידור התפילה לשלום המדינה...אך הם לא עמדו ממש במרכז העשיה וההשפעה, רק בשוליים, וזה שיגע אותם.

    ו. והנה נחתה עלינו מלחמת ששת הימים, ולהשקפתי האסון של מדינת ישראל!
    הכיפות הסרוגות ובראשם הלוינגרים, הזמבישים, הפורתים, והוולרשטיינים ''גילו את אמריקה'' המתנחלים החדשים הקוקואים האלה גילו פתאום את ארץ ישראל! ומה הם אמרו? ''עכשיו נראה לציונות החילונית! אנו נקים את מדינת ישראל האמיתית! ''הציונית''! בגדה וברצועה! חזרנו לנחלת אבותינו! אנו גואלי הארץ האמיתיים! ואנו נראה לכולכם מאיפה משתין הדג''!!.

    ז. והם הראו, ועוד איך הראו, בכחש בעורמה ובגניבת הדעת הם ''זימבשו'' את נפשנו ודעתנו, הם התחזקו תוך צבירת כוח פוליטי עצום וגזלו 70 מיליארד $$$! (גם באיבוד תוצר לאומי גולמי) מעניי עירנו הפראיירים שלא התקוממו כנגדם - ואת התוצאה אנו אוכלים עד רגע זה ממש, מדוע?

    כי העגלה המלאה הזאת (המתנחלים) שימשה דוגמה רעה ונוראה לכל תושבי המדינה!

    אם ''לציונים'' האלה מותר לגנוב ולרמות ''ולזמבש'' בשם תורת ישראל ועבודת אלילי האדמה - אז גם לנו, כל האזרחים מותר! ורבים מאד בתוכנו החלו לעגל פינות, לרמות ולגנוב ולהיות אלימים, כולל נוער וצעירים, כולם ראו שהמתנחלים מצפצפים על החוק, מתיישבים היכן שרוצים, יורים ומנשלים אחרים (מי הם בכלל האחרים? כולה ג`וקים) עובדה, לא עושים למתנחלים כלום!

    עד כאן העובדות.

    זהו, אני כבר חשבתי שזאת תחילת הסוף שלנו כמדינה ושאוטוטו וולרשטיין יהיה ראש ממשלה... ואז הסתבר שגם לנו החילונים הציונים יש אלוהים!


    כאשר אריק שרון, אבי התחמנים והרמאים ביש''ע ובכלל, החליט על פינוי, (ואי''ה הוא יעשה את כל עבודתנו) כפי שחזינו במו עינינו בפינוי גוש קטיף -אהיה שקטה ורגועה יותר, כי עתה אני משוכנעת ויודעת שכזה פינוי מאסיבי יהיה ב''ה גם בגדה, ובעוד 3-5 שנים תהיה לנו מדינה יותר נורמלית, דמוקרטית אולי קטנה בשטחה אך עם רוב יהודי, וגם..ערכית ואיכותית יותר..כמו שחלמו אבותי החלוצים התמהונים החילונים...השמאלנים...

    נ.ב.
    דתיים חיו תמיד בא''י אך לא חשבו ולא עשו כלום כדי להקים מדינה ככל העמים, זאת עשו החילונים הציונים. גם זאת עובדה.

    • יעל את הכי צודקת בעולם

      אבל.., 26/08/05 15:10

      כולם כבר שכחו, אף אחד לא לומד יותר היסטוריה.
      תשאלי ברחוב בת''א אריאל או אילת מה שמו הפרטי של הרצל, אף אחד לא יודע, ובטח לא מה היה פועלו. גם דבריך יוסווגו ע''י כל פרחח כהזויים (כאילו שהם מבינים בכלל את משמעות המילה).
      עצוב עצוב עצוב, אבל אנחנו אשמים!

      • כן, אבל..

        עילם, 27/08/05 10:12

        אני מבטיח לך שאם תשאל בהתנחלויות (אולי לא באריאל, אם אתה מבין למה אני מתכוון) כולם יגידו לך מה שמו הפרטי של הרצל.

    • גדול !!!!!

      עמרי, 26/08/05 15:35

      וכל כך נכון.

    • זאת התגובה הכי מעניינת שקראתי! (ל''ת)

      רונן, 26/08/05 15:37

    • המונח ציונות

      ישראך, 26/08/05 16:10

      המונח ''ציונות'' הופיע מספר שנים טרם הקונגרס הציוני הראשון. הקרדיט למונח מגיע ל : נתן בירנבאום . עורך עיתון וינאי . שמ 1893 כינה את עיתונו : ''ביטאון הציונים''

      * האידאולוגיה הציונית / שמעוני גדעון

    • להדפיס ולחלק בכל התנחלויות !!! (ל''ת)

      כל הכבוד ליעל, 26/08/05 16:33

    • תגובה זאת נותנת תקוה לחילונים (ל''ת)

      במדינה שלנו!, 26/08/05 17:07

    • אולי די כבר להתעסק בשנאה כל

      ירון, 26/08/05 18:00

      הזמן!

      תראו את המצב שלנו?!
      תראו במה אתם מתעסקים?!
      מי עשה מה?
      מעולם לא אמרנו עליכם שהעגלה שלכם ריקה (החזון איש, מקימה של העיר בני ברק אמר את זה בויכוח המפורסם עם בן גוריון)
      תמיד התמלאנו פליאה על הרוח הענקית שפעמה בלבבכם!

      כשהגיע הרגע שבו היתה הזדמנות ללכת לכיוון חדש ולהעשיר ולעלות את התפיסה הציונית לא היססנו לקפוץ אל המים ולהקים יישובים לתפארת!
      בתמימותנו חשבנו שתשמחו על המפעל ותצטרפו, וביחד נבנה כאן מדינה גאה ומוסרית!

      אבל העדפתם להשאיר אותנו מחוץ לגדר...

      העולם הפסיק לראות בנו אור לגוים לא בגלל שהקמנו את ההתנחלויות.
      הוא הפסיק כי הפכנו מושחתים!
      נשארנו תקועים בחיים הקטנים והקטנוניים שלנו בלי להסתכל אל החזון הגדול...

      האלימות בנוער גואה לא מפני שהכיבוש משחית אותם! אלא כי לא מצפים מהם לשום דבר אחר.
      נותנים להם רוח שזרה להם, שזרה למי שהם. מקטינים אותם למאבקים על טיול שנתי ומרוב שיעמום הם מתחילים ללכת מכות.

      אם נפסיק כבר עם היאוש הזה נצליח לצאת מהבוץ שאנחנו תקועים בו בראש מורם ורוח גדולה!
      הנוער יבין שיש לו אחריות להיות המוסרי ביותר שהוא יכול דווקא בגלל שהוא צריך לעמוד במחסומים!
      ( כמו שאמר לי הרב שלי: לעמוד במחסומים במחוסמים עם רובה ביד אחת וטופי לילדים בשניה...)


      לא גנבנו מהמדינה! המשכנו את החזון שנתן כוח למדינה שלנו! הצעדנו אותו קדימה!
      פשוט חלק החליטו להשאר מאחורה ולראות ''טלנובלה בע''מ''...


      סליחה על הנימה העוקצנית בסוף הדברים
      ובתפילה לעתיד מושתף טוב יותר

      ירון

    • עובדה מעניינת על התגובה הזו

      אלירן, 26/08/05 18:10

      הרגע ראיתי אותה בפעם השביעי בסך הכל.
      למה למחזר ?
      ועוד חוסר דיוק ?
      לדעתך, רק לדעתך, אחד מבעולי הנידות שהקימו את המדינה היו מסכימים איתך עכשיו? עם תוכנית כזו הזויה ומופרכת ?
      הקשר שלך לאנשים שאת מגדירה כבוני המדינה הוא אפסי. כיפה או לא כיפה זה ממש לא העניין.
      להם היה בצים לפעול למרות חוסר הריאליות מסביב - לכן קמה המדינה.
      אם היו חושבים כמוך - היו עולים על הגונדולה הבאה לארה''ב.

    • יעל יקרה..

      עילם, 26/08/05 18:23

      אנשי העליה שבאו לכאן ושתו ביצות היו חילונים. הרצל היה חילוני. מקימי המדינה והקיבוצים-חילונים. אנשי המחתרות... לא בדיוק (חצי מהלח''י היו דתיים) אבל הנקודה ברורה: פעם הילך פה דור של ענקי מעש ורוח,חילונים.
      ואני, צעיר חילוני מתבונן מסביבי ומחפש. מחפש את אותה חלוציות ומוצא אותה, מה לעשות,בהתנחלויות.
      מחפש גם ביננו החילונים ולא מוצא. (אולי קצת, בתא כתום)
      מחפש את השמאל האמיתי, זה העובד והחורש, ומוצא רק קוקסינלים תל אביביים שקוראים לעצמם שמאל.
      ואל תגידי לי שיש עוד חזון והתיישבות חילונית, כי אין!
      אל תשלחי אותי לקיבוצים ולמושבים, אני מסתובב שם מספיק. ילד וכלב לכל משפחה, והכל סובב סביב הכסף. אין חזון, אין עבר ואין עתיד. אין אפילו ילודה. בשדה יואב, שם ביקרתי לא מזמן כבר סגרו את בית הילדים.
      אבל עזבי אותך מקטנות. נתיב העשרה. חטפו קסאם אחד וחצי מהישוב התקפל. את קולטת? אחרי 6,000 פצמ''רים על גוש קטיף באים אנשי נתיב העשרה ובורחים. כשסביהם מתו בהגנה על המקום!
      אז אל תקשקשי לי על חלוציות חילונית, היא פסה מין העולם.
      ומה כזה מפריע לך שיש חלוצים דתיים.
      כואב לך שלהם יש חזון ולך אין? מצער אותך שדווקא הם מזכירים לך את סיפורי סבא ולא את?
      מקומם אותך שהילדים שלהם נשארים לגור ולעבוד איתם אחרי שלושה דורות, וילדי השמאל לא יודעים מאין באו ולאן הולכים?
      מפריע לך שהם הקימו פה ציבור עובד עם החינוך הטוב ביותר והערכים שלהם עוד בפיהם?

      תודיעי לי כשאת מוצאת עוד חברה כזו.
      שבת שלום

      • מה בדיוק המטרה של ההתנחלויות ?

        עדו, 27/08/05 05:35

        המטרה של מתיישבי דגניה ונהלל ופתח תקוה וראש פינה היתה אחת- הקמת מדינה יהודית בא''י שתהיה מוכרת על ידי האו''ם והקהילה הבינלאומית. ברגע שמטרה זו הושגה, אין שום טעם בהתנחלויות בשטח שנכבש במלחמה לאחר הקמת המדינה . ההתנחליות זה המשך לגולה- התעלמות מהעובדה שיש כאן ריבונות יהודית, קוראים לה מדינת ישראל ויש לה גבולות , או לפחות צריכים להיות לה ( קווי ה-4 ליוני שנת אלף תשע מאות שישים ושבע!!!). המתנחלים הם בדיוק כמו החרדים - מתעלמים מסמכות המדינה וריבונותה. ההנחלויות הן עיוות מזעזע של הציונות. ההתנחלויות הן אסון דמוגרפי, מוסרי, דמוקרטי, לאומי ובינלאומי מדהים בטימטומו , איוולותו, רשעותו , גזענותו, טיפשותו. במקום לנסות להשתלב במפעל הציוני, בחרו המתנחלים לנסות ולהקים מפעל ציוני אלטרנטיבי בשטחים שבהם חיים 3.5 מיליון (!!!!!!!) בני אדם אחרים, פלשתינים, ובכך גרמו להגדלת העוני, הפערים, האבטלה, הדרדרות החינוך, כי המדינה בחרה לשפוך את כספייה לריק אצל המשיחיים הקוקואים הללו. למה למה למה למה למה למה למה נתנו לזה לקרות? איך לא עצרו את זה בזמן ? אנחנו פשוט חיים באסון מדהים ומתמשך. די ! הציונות ניצחה , מתנחלים ! יש לנו מדינה חזקה , הגיעה הזמן לגרום לשגשג מבחינה ערכית וחינוכית כמו שהיתה לפני 67
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • כדאי אולי ללמוד היסטוריה

      אלי וקסלר, 26/08/05 18:50

      עם כל הכבוד להורים החילונים וההזויים שלך (ושלי), חשבת אולי על האופציה שמה שלימדו אותך בביה''ס הוא לא ההיסטוריה היחידה שיש? שאולי כל החבר'ה המלהיבים מהפלמ''ח וההסתדרויות הקומוניסטיות פשוט היו המניפולטורים הכי מוצלחים ולא אלה שבנו את המדינה? לפחות לא לבד?
      לא הכל כתוב בספרים של משרד החינוך ויש תרומה עצומה של דתיים שפשוט ''נעלמה'' ''במקרה''.

    • שקר! העליה הראשונה היתה דתית

      זאב, 26/08/05 19:16

      שקר! העליה הראשונה היתה דתית של יהודים מרומניה ורוסיה שהקימו בתי כנסת ומקוואות ודאגו לשחיטה כשרה.
      לכי תבקרי במוזיאון העליה הראשונה בזכרון יעקב ותלמדי.
      הציונות נועדה למצוא פתרון לעם היהודי שסבל מרדיפות ולא לאנשים כמוך ששונאים ובזים לדת היהודית כאחרוני האנטישמים.

    • וואו יעל!ממש ריגשת אותי!

      עילם, 28/08/05 08:51

      באת סוף סוף יפה וגאה והכנסת לימניים הדוסים האלה שנמאס כבר שכולם חושבים שהם הציבור היחיד הערכי(כציבור) במדינה הזו.
      הנה הזכרת לנו שמי שבנה את המקום הזה היה חילוני(ואמנם אלו היו סבינו וסבי סבינו, ומאז שכחנו למה אנחנו פה, אבל לא חשוב)
      וחוץ מזה, מה הקשר לכל הרוחות בין ההזויים האלה לחלוצים שהיו פה פעם? הרי החלוצים אכלו חזיר והדוסים האלה לא, כי כתוב בתורה שאסור לאכול חזיר. וגם כתוב שמותר לעשות ילדים רק דרך סדין, אבל זה כבר סיפור אחר...
      יעל, הראת להם!
      גם לנו יש כושר עמידה! הנה, תראו את ''נתיב העשרה''! הם בכלל לא ברחו משם אחרי טיל אחד שירו עליהם. ובגוש קטיף השכן אנשים נסו על נפשם אחרי 6,000 פצמ''רים.
      עכשיו אני יודע שיש לנו קו הגנה חדש וחזק והעזתים לא יצליחו להגיע עד ת''א.
      בכלל הקיבוצים באזור נורא מלאים והעגלה שלהם בכלל לא ריקה, ושלושה דורות אחרי שזקני המקום נתנו נפשם במלחמת 48, דור הצעירים כלל וכלל לא יורד מהארץ.. עגלה מלאה כבר אמרתי?

      והדוסים תמיד עמדו מהצד ולא נתנו חלק, ובכלל עד היום הם לא מתגייסים לצה''ל ואין קצינים דתיים, ואין דתיים ביחידות מובחרות.
      ומדובר רק בדוסים האלה, כי אין מתנחלים חילונים(תראו בארץ נהדרת) ואין ימנים חילונים.

      זה הכל מאבק דתי שלהם כי הם רוצים להשתלט על המדינה הזו שצעירי ת''א כ''כ יגעו כדי לבנות. ממש ידיהם של בלייני שינקין מיובלות מעבודת השדה, ופניהם שחורות מפיח הרובים.

      להדפיס ולהפיץ! כי סוף סוף כתבה פה שמאלנית שיודעת לשם שינוי קצת היסטוריה (אמנם סילפה מעט אבל לא נורא) והיא כתבה את זה נורא יפה, בלי שגיאות, ורשמה למעלה: ''עובדות בלבד''. הכל עובדות, גם הסעיף בו היא מספרת על רחשי ליבה בימים שלפני ההתנתקות.

      וזו ההתנתקות הראשונה, אני מדגיש.
      כי אנחנו עוד נצא מכל המקומות ההזויים האלה, כי אין לנו מה לחפש שם, והכיבוש משחית, וכשהמצב חרא-חייבים להתפנות שזו בכלל סיסמא מלאת תוכן ושיקולים, גם סבינו החלוצים- כשהיה להם חרא, הם מיד התפנו.

      זהו, זה מה שרציתי להגיד. אה!... אנחנו גם שפויים, רוב שפוי ודומם, וכל השאר לא.

  • 14.

    אכזבתי אותי

    i.k, 26/08/05 14:11

    אני מאוד מעריך את דעתך ופועלך
    אך איני חושב שסילוף הדברים וכתיבה מניפולטיבית אשר עושה אבל עם כל כך הרבה אנשים
    היא הדרך באמת ציפיתי ממך לבגרות והבנה קצת יותר מ''המתנחלים האלה סתם משחקים אותה יש להם בריכה וואו וואו '' להזכירך גרו שם 7000 איש לפחות שהממשלה ובזה אני מתכוון כל ממשלה שהייתה בשלטון מאז תמכה בהם ועודדה התיישבות שם בין אם זאת החלטה צודקת או זה משהו הוא אחר רוב רובם מאנשי ה גוש הלכו לשם מטעמי ציונות ויישוב הארץ שם זה לא הצליח.
    חבל לי שאדם כמוך אשר נתפס בעיני עם ראיהה הרבה יותר רחבה ועינינית
    מעדיף חנצל את הבמה שנתנת לו למעיין הסתה (רמיזותך על נחושת חבל)
    אני מקווה שיבוא היום ותבין את מעשיך
    I.K

  • 13.

    מרוז הוא אנטישמי מבחיל

    זאב, 26/08/05 14:00

    מרוז הוא אנטישמי מבחיל. הוא מפגין זלזול ושמחה לאידם של המגורשים הגיבורים.
    הוא לא מבין שאותם הפשעים בוצעו בדיוק כלפי אבות אבותיו באוקראינה, פולין, גרמניה וספרד כלומר גירוש בכוח רק בגלל יהדותם .

    • זאב, תקרא, תבין משהו...

      המתנתק, 26/08/05 18:22

      נתחיל בזה שהם מפונים, לא גירשו אותם. מגורשים לא מקבלים פיצויים ובטח לא אדמות(וגם מיסים)!
      גיבורים אינם מגורשים, מגורשים הם אלו שלא קיבלו תמורה.
      איך אתה מעז להגיד שפיננו את ההתחלויות בגלל יהודתם?!?!?!
      הרי גירושתם בגלל שזה תהליך מדיני שעבר עשרה הצבעות בכנסת.
      באמת ראויים לגנאי המתנחלים במשך 38 שנה חיו על חשבון המדינה. אני יודע, אתה עדיין כנראה לא מבין לאיפה נעלמו מיליארדים שהיו יכולים לאזן את המצב בין העשירים לעניים.
      לא לשכוח שההתנחלויות האלו גם הביאו אסון כלכלי למדינת ישראל והגיעה ל400% אינפלציה בסוף שנות ה-70. עד שכמובן שמעון פרס הפך להיות שר-אוצר למרות שכולם זלזלו בו ובתוך שנה זה ירד ל40% ואז כמובן ירד וירד..
      ''ההתנתקות'' אינה פשע, האו''ם וכנסת אישרו זאת והשוטרים והחיילים קיבלו צווים לתת למפונים. פשע זה במקרה ובן-אדם נבזז, אבל פה מדובר על פינוי. הגיע הזמן שאוכלי החינם האלו קצת יעבדו. הם לא יחיו על חשבון המדינה לעד..
      נקודה למחשבה......

      • המתנתק,אתה לא ממש יודע הסטוריה

        oren, 27/08/05 07:00

        א-האינפלציה של 400 אחוז הייתה ב-1985 ולא בסוף שנות ה-70'.
        ב-האינפלציה הגדולה הגיעה בגלל מדיניות כלכלית לא נכונה של הליכוד,שכלל לא קשורה לבניית היישובים החדשים (דאז) בשטחים,אלא עקב הצפת השוק בדולרים בסוף 1977 וביטול כל ההגבלות שהיו קיימות על המשק הישראלי עד אז.
        ג-שר האוצר בתכנית הכלכלית שהחזירה את המשק לפסים של נורמאליות לא היה שמעון פרס בכלל,אלא יצחק מודעי ז''ל.פרס היה רה''מ,והיו לו חילוקי דיעות רבים עם מודעי בקשר לתכנית.כמובן שכמו במקרים אחרים,פרס לקח על התכנית קרדיט שלא כ''כ הגיע לו. (נ.ב-פרס היה שר האוצר ב-1989,והוא סיים את הקדניה שלו בתפקיד הזה בגלל ה''תרגיל המסריח'' של תחילת 1990).

        בכל אופן-לפני שאתה שופך כאן שטויות,תלמד את ההסטוריה בבקשה.

      • למתנתק

        עילם, 27/08/05 10:36

        1. רציתי למוסס את טענת האינפלציה המטופשת שלך, אבל אני רואה שכבר עשו את זה לפניי.
        2.מגורשים או מפונים? הסמנטיקה לא ממש חשובה, הפשע כבר נעשה. אבל אילו אדמות הם קיבלו? אתה מוכן לפרט?איפה?
        אני ראיתי ביום הגירוש משפחה ישנה על המדרכה בצומת מסמיה, זה כי לא היה להם פיתרון.
        אנשים השאירו ציוד במאות אלפי שקלים מאחור כי לא הכל נכנס במכולה אחת, וגם אם כן הרי שגורל מטלטליהם היה לעמוד בשמש בצ.קסטינה שם הקצו מגרש למכולות.
        אז אל תדבר איתי על פינוי בתנאי מעבדה, וגם בזיזה הייתה דרך אגב, תשאל את מצ''ח.
        3.''הגיע הזמן שאוכלי החינם האלה קצת יעבדו''. על מה אתה מדבר?! היית פעם בשטחי ההתיישבות? יש לך מושג על סדר הגודל הענקי של ייצוא ירקות מגוש קטיף? ראית פעם את החממות שלהם?
        אני מניח שלא, כי לא באת לעזור להם בשבוע האחרון לארוז.
        רצית שיעופו משם? לפחות תן יד בקיפול החממות.
        4. תשתדל לכתוב עם פחות שגיאות כתיב, זה מעכב את הקריאה.

  • 12.

    We love you Guy

    7, 26/08/05 13:57

    Keep up the good work

  • 11.

    יא מסית שמאלני עילג! (ל''ת)

    מגורש, 26/08/05 13:51

  • 10.

    אחלה טור גיא, אגב כנס לרגע....

    שרית הספרית, 26/08/05 13:48

    תגיד, איך זה שבאתר nrg , שלא הפסיק ללקק לדתיים במהלך ההיתנתקות נותנים לך לכתוב ??
    חבריי ואני כתבנו במהלך הסרט התורכי הזה (ההתנתקות) מלא תגובות, במילים יותר עדינות ממך ואותנו צינזרו !
    אולי המשתפי''ם של הרעים/מתנחבלים/אייטולות לא עובדים בשישי ?
    בכל מקרה אחלה טור והמשך כך.
    שבת שלום .

    • לשרית

      מבין ללבך, 26/08/05 18:44

      שריתוש, כדאי להפסיק עם מי החמצן, נשמע כאילו זה זלג פנימה.

  • 9.

    אני לא מבין למה אתה נשאר בארץמ

    שפוי, 26/08/05 13:43

    אחרי כל הרבה גידופים על ציבור שהוכיח שהוא הרבה יותר ממה שחשבו עליו, אתה מגיע אדיוט עם טור בNRG שקשה לו לקבל שהוא הפסיד במלחמה על דעת הקהל.
    אנשים כמוך צריך חשים מאחורי סורגים רק כדי שלא ירעילו את העם הנפלא הזה.
    אני לא מבין למה אתה מתלהם על המתיישבים ולא על המחבלים ימח שמם שירו רקטות קסאם על שדרות או עשו אלפי פיגועים קטלניים במשך 5 השנים האחרונות, אולי כי אתה עיוור למה שקורה מולך, ומה שמוליך אותך זה השנאה האנטישמית, אתה נצר לצוררי ישראל ואני בטוח שהם ישמחו נורא למקרא דבריך
    כבר כל כך הרבה זמן אתה כותב והעולם שותק

  • 8.

    זה קצת כמו מונולוג פתיחה של

    שיואו, 26/08/05 13:43

    משהו, לא? מן רצף יעני-שובר-גבולות לבנות החמישים ושתיים פלוס, שירגישו שהשבת לא הגיעה בלי שמשהו יקרה (כזה). וכשזה נגמר - מה נשאר? הריח. מן שארית לא נעימה, רמז שמשהו לא סימפטי עבר פה.

  • 7.

    כזה טור ארוך שאף אחד לא קורא!!

    יגאל, 26/08/05 13:33

    אידיוט...מרוז אלא מי?!

  • 6.

    הבולדוג הפך לפודל קשקשן..

    בובי, 26/08/05 13:22

    כמה חבל.

  • 5.

    מדהים! תודה רבה!!!! (ל''ת)

    ישראלי, 26/08/05 13:17

  • 4.

    האם סאטירה צריכה להיות עצבנית?

    מישי, 26/08/05 13:14

    האם שפיכת עצבים ומילים מעליבות זו סאטירה? לא יודעת. אותי לימדו שבלי הומור - סאטירה זה רק ביקורת.

    יש לי דוגמא למשל. מהיום.

    http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=158533

    • צודקת. רצוי להיכנס.

      זאב הערבות, 26/08/05 18:25

      באמת פלקונטי ענק

      איפה גיא מרוז ואיפה הוא...

      כמו במין - לא הגודל קובע אלא האיכות

  • 3.

    מירוז פלייס

    ולדמן, 26/08/05 13:01

    לא יכול בלי הטור שלך מחכה ליום שישי ועד שמכניסים אותו הנשמה יוצאת.

    • הנשמה יוצאת

      מית בסלון יופי, 26/08/05 23:12

      אתה צודק במיליון אחוז!! חלום של טור. גיא צריך ללכת עם ראש זקוף כמו כל השמאלנים!!
      אמא,לה, אנו כל כך מכוערים........לא נורא....אנו יפים יותר מבפנים.

  • 2.

    תודה, תודה. תודה, תודה!!!!!!!! (ל''ת)

    אמיר, 26/08/05 11:43

  • 1.

    לא יכול יום שישי בלי הטור הזה (ל''ת)

    מכור, 26/08/05 10:22