• 70.

    מתוך כתב האישום כנגד סלובודן

    אאא, 29/08/05 15:49

    מילושביץ'

    בבית הדין הבינלאומי בהאג:
    ''עקירתם בכוח של אזרחים מקבוצה אתנית אחת,מאדמתם ובתיהם,ומסירת
    השטח המטוהר לקבוצה אתנית אחרת
    הוא פשע נגד האנושות ומבצעיו הם פושעים''

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    בקרוב מאד

    אאא, 29/08/05 15:48

    יהיה לישראל ראש ממשלה חדש
    רמטכ''ל חדש
    ראש שב''כ חדש
    יו''ר מוסד חד''ש
    יו''ר סוכנות חדש
    אלוף פיקוד דרום חדש
    מפכ''ל משטרה חדש
    יוע''מ לממשלה חדש.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    דן ''חזור בך שעד כאן תחום שבת''.

    יגאל כהן, 29/08/05 05:12

    ואל תהיה כאותו המכונה אחר.
    אני בטוח שגם לך המדינה הזו יקרה.
    ואתה תומך באדם שמטיל יהבו על ההרוגים של החמ''ס שיכתירו אותו כראש ממשלה?
    ואתה שאמור לעצור אותו מלהסית אספסוף, אתה משרת אותו?
    אתה מכניס את השועל לתוך לול התרנגולות?

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    דן,האתרוג הזה השליך את העולם .

    יגאל כהן, 29/08/05 05:00

    השליך את כדור הארץ.
    ואתה והקרוק שלך, מאמינים , שתצליחו לזרוק את האטרוג הזה?
    יש לך מושג, כמה פתטי אתה נשמע?
    ביום שהאו''מ ובוש וכל התקשורת העולמים מעלה את אריק לדרגת גדול מהנהיגי המאה.
    אתה ופייגלין ועוד כמה שוטים רוצים לזרוק את האתרוג.
    יש לך מזל, שאתה לא בראש של אריק.
    היה זורק אותך, ''מעבר להרי החושך ומעבר לנהר סמטיון''.
    או כמו שאומרים המצרים:''כאן יוודיק וורא שמס'', היה מעביר אותך, אל מעבר לשמש.
    אממה מסכ'רה.
    כל ממזר מלך.
    אנחנו מסרבים לנגוס, בהתפוח הביבי , המורעל שלך.
    אין לך קונים.

    הגב לתגובה זו

    • אלה שחיבקו את עראפאת

      אאא, 29/08/05 15:50

      עד לפני שנתיים,מחבקים היום את הגנרל הרודן.
      שמעתי,שחברי פרלמנט באיטליה הציעו להעניק לגנרל הרודן את פרס נובל לשלום.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    מרגלית זו חוצפה לפסול את שרון.

    מגיב., 29/08/05 00:10

    ויותר מדי אתה מתחכך עם המנהיגים. הזדקנת.שכחת את מקומך ותפקידך.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    איפה הבושה? נמאס מהצביעות שלך

    דרור, 28/08/05 22:32

    די! תפסיק לחשוב שאנחנו מטומטמים ולהסביר לנו כל הזמן למה אתה מצדד במנהיג מושחת רק כשהוא פועל לטובתך. אתה אדם צבוע ולא ישר,נקודה. תמצא לך נושא אחר לכתוב עליו, בנושא השחיתות איבדת את האמון שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימים בהחלט.מרגלית לא צריך

      מגיב., 29/08/05 00:05

      לכתוב על השחיתות. בזה הוא לא לגיטימי.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    כמו זאב זאב ככה גם דן, שחיתות

    קורא מעריב., 28/08/05 15:21

    פעם עשו תחקירים מעמיקים על השחיתות רן כסלו למשל. בעקבות התחקירים נכנסה המשטרה לפעולה. למה לא צעקת עמותות ברק עמותות ברק.למה רק שרון שרון?ומה חקרת בנושא? על סמך מה אתה מאשים ושופט? אולי אתה לא לגטימי? שרון חוקי ולגיטימי, עד ששופט יחליט. בא לך להורעד עוד ראש ממשלה ולעשות כותרת? בושה.עיתונאי שלא יודע אחריות מה היא?

    הגב לתגובה זו

    • מה זה משנה חוקי או לא?

      אאא, 29/08/05 15:52

      1)מערכת המשפט בישראל היא אולטרא מושחתת בעצמה (ראה דוח המבקר האחרון)
      2)מערכת היחסים בין הבוחר לנבחר מבוססת את לגיטימיות ואמון ולא על חוקים
      3)לגיטימיות היא מושג מתחום האתיקה.ממתי שופט מחליט מה לגיטימי ומה לא?
      אין למערכת המשפט יכולת או זכות להכנס לסוגיות בתחום האתיקה או המוסר.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    איפה הבושה

    מן, 28/08/05 14:54

    קודם כל אני רוצה לשבח אותך ואת העיתון במלחמתו בשחיתות.
    שנית אם אתה רוצה להילחם השחיתות אתה צריך להיות ישר, אם שרון מושחת היה מושחת לפני ההתנתקות אז היה צריך להפיל אותו כבר אז, אי אפשר להילחם על משהו רק כשזה מתאים לך, בדבריך יש פן מסויים של שחיתות.
    ומכיוון שאתה אוהב להביא אמרות חז''ל אסיים באחת: קשוט עצמך וח''כ קשוט אחרים.
    המשך להילחם בשחיתות, אבל תוכיח שאתה ישר,אחרת לא יאמינו גם לך

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    שאלה לדן מרגלית

    ברוך שטיין, 28/08/05 06:47

    אמרת :
    ''טוב שישראל נהגה כאנגליה''

    האם תאמר זאת גם במקרה הפוך כאשר פעולה ממשלתית דוגמת ''העץ המורעל'' שלך תהיה ''מנוגדת כליל להכרעת הבוחר, אבל התוצאה רצויה'' - לא לדעתך, אלא לדעתם של אחרים ?

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לא נשכח לא נסלח! (ל''ת)

    כתומה, 28/08/05 03:26

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    חבל שאין הרבה כתבים כאלה!

    שלומי, 27/08/05 22:51

    אני אדם ימני בדעותיי אבל משתדל תמיד לקרוא עיתונים אוביקטביים ולצפות בחדשות האוביקטיביות ואני חייב להגיד שבנוסף לזה שדן מרגלית כותב מצוין הוא גם כותב אוביקטיבי ולכן שווה בשבילו לקנות כל שבת את עיתון ''מעריב'' ובמיוחד שהוא ודנקנר יוצאים לאיזה מבצע כמו המלחמה בשחיתות, ובקשר לכתבה הזאת הוא פשוט צודק בכל דבר!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    איפה הבושה - דן מרגלית

    קידי, 27/08/05 22:40

    אחרי ששרון גנב את הבחירות לטובת מצע השמאל - נזכרת שצריך בחירות.

    הרי לפי השכל הישר של כל אדם ישר - הבחירות היו צריכות להיות לפני ולא אחרי ההתנתקות.

    אתה צבוע כמו שאר השמאלנים ה''ישרים'' וה''דמוקרטים''.

    איפה הבושה ?

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    עכשו נזכרת

    יצחק, 27/08/05 22:26

    כצפוי לאחר סיום תפקידו של שרון כעוקר/עוכר ישראל פותחים שומרי האתרוג את פיהם במגמה להעביר את שרון יחד עם עומרי למעשיהו

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מרגלית בכיוון הנכון

    ימני, 27/08/05 14:47

    כנראה שלדני מתחיל ליפול האסימון,
    בראבו , אולי עוד נקרא אותך מצדד בפגלין,לאט אבל בטוח? מהסכם ז'נבה לברק זו כבר התקדמות,אל תתעייף המשך הלאה

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ומה עם אולמרט ...מלך השחיתות?! (ל''ת)

    גיא, 27/08/05 14:37

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    קראו את דני גור בהארץ.בעד שרון

    מגיב., 27/08/05 14:25

    דן מרגלית, אבד בעיני את אמינותו.לפני שאתה צועק שחיתות שחיתות תסתכל מלפניך מאחוריך ומצדדיך. תבדוק את מה שמשתרבב למאמרים שלכם, כחמר להפצת העיתון ולא טובת המדינה.שים לב איך התקשורת נותנת מקום נרחב למי שהוא חביבה, לעומת חברים אחרים. למשל אמיר פרץ, מתן וילנאי הם לא זוכים לחשיפה כמו שנתתם לראש הממשלה הכושל שבסך הכל כיהן שנה וחצי, וברח.התקשרת מפלה, ומקדמת את מי שבא לה. חרפה.התקפתך על שרון היא לא אחראית ולא צודקת.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מרגלית קצר רוח הוא רוצה את ברק

    קורא מעריב., 27/08/05 14:15

    אבל ברק שבתכנית טלוויזיה אחת ראו את הנירת שלו על העמותות שלו עם סימנים ברורים שהוא היה מאוד בקיא במה שהולך שם, אחרי יום נהיה שקט. ומעריב חס וחלילה לא יעלה את הנושא. מי יודע למה? כי השחיתות לא אצלנו לא אצל מי שאנחנו רוצים להמליך, היא רק אצל מי שקל לטפס עליו. ואנחנו מרגלית לא רוצים את ברק, שידע יפה על העמותות שלו והקשקוש בלגוש שלו שווה לפח האשפה.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    טיפשים

    אבי קרן, 27/08/05 14:00

    שניכם די טיפשים. מה שכתב המתיימר מאמריקה - כתב מרגלית. הציטוט מהמשנה אצל המתחזה האחרת מאמריקה שגוי. את בורה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מרגלית מפגין בורות. שוב.

    קלרנס תומס, 27/08/05 11:14

    ''פרי [לא ''פירות''] העץ המורעל'' הוא מונח משפטי אמריקאי (לא ''מערבי'') שפירושו (לא ''משתמשים בו'') השגת ראיות בדרכים בלתי חוקיות (ולא ''כאשר חוקר משטרתי מפעיל אלימות בלתי חוקית נגד חשוד'') בחקירה פלילית כלשהי (ולא בחקירת רצח בלבד, ובוודאי שאין זה מוגבל למקרה שבו החשוד ''תחת הלחץ מוביל את השלטונות אל גופת האדם שרצח''). מצער לגלות מפגן כל כך מרשים של בורות מצד עתונאי כל כך ותיק.

    הגב לתגובה זו

    • אני תמהה עליך, קלרנס היקר!

      סנדרה אוקוננר, 27/08/05 12:19

      אני תמהה עליך, קלרנס היקר, שעודך מתקומם על בורותו של מרגלית. ''מאמריו'' הם מקור קבע לא אכזב של גילויי בורות, במסווה של יומרנות פסאודו-אינטלקטואלית פתטית, ובייחוד כאשר הם שזורים במובאות וציטטות (לרוב שלא לעניין - ר' על ''דאטפת עטפוך'' הפעם).

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    תגובה למאמר

    אחד מהעם, 27/08/05 10:15

    דן, עם כל בכבוד ויש כבוד
    ביננו מי אתה מציא שיהיה ראש ממשלה
    ביבי ????? כבר שכחנו את תקופת היותו ראש ממשלה פלילסט
    לנדאו - הרכיכה
    פרס- שלא יכול להזיז כלום
    שאר מועמדי המערך שחוץ מלהתקוטט בינם לבין עצמם לא יכולים להעיר שום מסר רציני ולא יכולים לנהל את המדינה
    או אולי טומי לפיד שתחליף עורו עיתות לבקרים== לא ברור ממה רוצה מעצמו
    כך שלסיכום ידידי ביננו אין היום שום מועמד שיכול לזיז את המדינה הזאת ולהצעיד אותה קדימה
    אולי איציק שפיציק??????
    כך שלסיכוםידידי

    הגב לתגובה זו

    • מסכים-יש לנו רק אתרוג אחד

      עוד אחד, 27/08/05 14:32

      לצערי אין בארגז אתרוגים נוספים
      ביבי-אולי ערבה בוכיה
      פרס-לימון ללא ריח
      ברק-בכלל ירק אולי צנון
      תריך לשמור על האתרוג הזקן
      דעה זו שמעתי מהרבה אנשי מרכז בוחרי עבודה
      ובוחרי ליכוד (לשעבר?)

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    אנטנות בשק

    מוסה, 27/08/05 09:22

    תמשיכו לשרוף

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מרגלית על מי אתה ממליץ?

    אדם., 27/08/05 08:20

    העיתונאים הנפוחים מרב חשיבות שכחו את תפקידם ואת מעמדם. מי שמכם להעלות או להוריד ראשי ממשלה? חזרו לתפקידכם האמיתי שרון צריך להמשיך.שחיתות יש גם בעיתונות. תפסיקו להתרועע עם אנשים שאתם כותבים עליהם. אינכם באים במקום שופטים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    חובה לתת את הדעת

    יעל מור, 27/08/05 04:59

    ''ההתנתקות היתה מנוגדת כליל להכרעת הבוחר - אבל התוצאה רצויה. ''

    תוצאה רצויה ע''י מי? החונטה?
    חובבי האתרוגים?אשפי אוסלו?
    ע''י מי עיתונאי קטן שלי?

    דן מרגלית, ציפיתי ממך ליותר-
    אך לשוא.

    הגב לתגובה זו

    • את מי מעניין הבוחר?

      מתנחל מהערבה, 27/08/05 08:17

      בודאי שלא את השמאל הגיזעני.
      בודאי שלא את התקשורת האתרוגית.
      ובודאי שלא את שרון המושחת.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    שמת לב ודאי דן שאני שתקתי הפעם

    יגאל כהן, 27/08/05 04:03

    רציתי שתשמע שזה לא רק אני מקבל בחילה מההגנה שאתה נותן לביבי ומההתקפות המרושעות שלך על אריק.
    אתה רואה?
    יותר ויותר אנשים אומרים לך זאת.
    חזור בך ,שהרי מה שמכעיס אותי הוא שאתה תלמיד חכם.
    וקיימא לן :''אין בור ירא חטא ואין עם הארץ חסיד''.
    אתה אמור להיות ''ירא חטא'' ולא ירא עונש.
    ביבי זה חטא.
    אתה אמור להיות כלב השמירה של האספסוף.
    אתה עושה חורב בגדר כדי שהשועל הזה יזנה את האספסוף.
    חזור בך.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    חוקי = לגיטימי.

    ש., 27/08/05 02:57

    ממשל מושחת אינו חוקי ועל כן אינו לגיטימי .
    אבל עדיין לא הוכח שהממשל ,קרי - משרדי הממשלה,שרים ופקידים בכירים וגם זרועות אכיפת החוק נגועים בשחיתות שמהווה סיכון לקיום הלאומי .
    לגיטימי שמנהיג שנבחר ברוב עצום יפעל לבדו לפי צו השעה בנוגע לאינטרס הלאומי ,הנשיא בוש תמך ועודד ,אירופה היללה אותו וגם העיתונות .
    אבל כנראה שיש לעיתונות דברים שידועים משם, אבל אינם ידועים ליועץ המשפטי.
    צריך לנהוג בזהירות במושג שחיתות,
    ואסור לעיתונות לטפח אתרוגים ולשתוק אפילו במחיר הינתקות.


    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אל תשליכוני

    אתרוג, 27/08/05 01:27

    אל תשליכוני. אני מוכן לפנות עוד התנחלויות למען עם ישראל.
    וברצינות: גוש קטיף הוא רק המנה הראשונה, אנחנו מחכים לפינוי עוד התנחלויות בשטחים, ורק אריק יכול לעשות זאת, ולהציל את מדינת ישראל מידי הימין המתנחל.
    ציונות 2005: חוזרים הביתה לקו הירוק

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עכשיו אתה נזכר ששרון מושחת? (ל''ת)

    אז מה הלקח, 26/08/05 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מרגלית מה יש לך נגד שרון?

    ארכדי., 26/08/05 22:10

    שרון צריך להמשיך. מי צריך עכשו בחירות? דבריך חמורים כי לא את טובת המדינה חפשת. רב העם תומך במהלכי שרון, ואל תקשקש,יש איזה חביב שנפשת איתו שמדגדג לך?

    הגב לתגובה זו

    • בריחה

      אבי קרן, 27/08/05 01:46

      אתה בורח מהמשמעות החמורה של השחיתות של משפחת שרון.

      הגב לתגובה זו

    • פשוט כי מרגלית מעריץ את ביבי

      דורון, 27/08/05 14:50

      הוא העיתונאי הכי תומך והכי יד ימינו של ביבי. ובד''כ (בניגוד לכתבה הזאת) הוא לא טורח להסתיר זאת

      הגב לתגובה זו

    • אם רוב העם תומך

      אאא, 29/08/05 16:05

      למה החשש הגדול ממשאל עם או בחירות?

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    לגיטימי או לא, אלטרנטיבה יש?

    מיXאשכוליות, 26/08/05 22:03

    עם חברי כנסת בוגדניים תככנים וצבועים צריך להיות דיקטטור פשוט מפני שאחרת זה לא יעבוד.
    ובאשר לשחיתויות, שרון מלאך לעומת 90 אחוז מחברי הכנסת,
    אצלנו במדינה יש מן אובססיה כשמדובר בלינצ'ים פוליטיים שבמהרה גם הופכים ללינצ'ים אישיים, כולם רוצים להשתתף בחגיגה, השרים התקשורת והאזרחים.
    מעניין אם שרון היה אבי כל השחיתות אם למשל היה רק שר התחבורה.
    תקשיבו לשרים שלכם, לצורת ההתבטאות שלהם, ותבינו מיבראש הפסגה ומי בתחתית הבור.
    שבת שלום!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מזמן לא קראתי דברי רהב כאלה .

    מאירה., 26/08/05 22:03

    עץ מורעל? איזו חוצפה להתבטא כך. מי שמורעל ושכח את תפקידו ומעמדו של עיתונאי זה אתה. כנראה שהרבה שנים במקצוע הפכו אותך ליודע כל לממליך ומוריד ראשי ממשלה אני ואפסי עוד. הצילו אותנו מעיתונות גרועה כזאת בלי שום ענווה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מרגלית ,חוצפתך עוברת כל גבול.

    קורא., 26/08/05 21:58

    שרון לא לגיטימי? על סמך מה אתה קובע? זו יהירות של עיתונאי שעבר את הגבול וקובע לגטימיות ומחליט ברב יהירותו מי יקום ומי יפול.שרון לגיטימי ועוד איך. הוא אמר במפורש שיהיו דברים מכאיבים. כולם ידעו והבינו. מושחת? אתה שופט? עד לאיזו רמה של יהירות הגעת. אדוני הזדקנת, שכחת את מקומך הלגיטימי.ואת מי תמליך תחתיו? גם בזה אתה בקי ויש לך דעה כמובן.ממש מקומם כל בר דעת.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    למה?יש לו עוד כדורים במחסנית.

    קובה, 26/08/05 21:33

    מה קרה? מה הרגישות? יום כיפור בפתח? או שאתה פוחד שהוא יפנה עכשיו ישוב ערבי? אל תדאג. זה לא נמצא בחבילת הויתורים הכואבים. ומעבר לכל זה, אם העתונות/התקשורת היא נדבך חשוב בדמוקרטיה, מה שאתה מציע היום מראה שגם אתם מושחתים.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מן השומרון אל ערבות הנגב, היום

    פרחיה, 26/08/05 20:44

    אין צורך בתבונתו ונסיונו של עמי איילון כדי להבין שגם מרבית ההתנחלויות בגדה ילכו בדרכן של 25 הסנוניות הראשונות ויפורקו לפי מפת דרכים זו או אחרת. להבנתי גם המצאותן של התנחלויות כאריאל או אלקנה בצד הנכון של הגדר המתוכננת אינה פוליסת ביטוח וקרוב לוודאי שנצטרך לפנות גם אותן. לכן במקום להרחיב התנחלויות ולפתות רבבות ישראל בתוך הקו הירוק להצטרף אליהן, לא תשקיע הממשלה בבנייה ובתשתיות בנגב ותציע לתושבי ההתנחלויות תנאים מפתים כבר היום. מן השומרון אל הנגב המתפתח, סיסמה ברוח בן גוריון.

    הגב לתגובה זו

    • אם כבר אז כבר

      ע.ב, 27/08/05 02:01

      אם כך למה שלא נחזיר גם את כל השכונות בירושליים שנבנו לאחר מלחמת ששת הימים ובאותה הזדמנות גם את איזור לטרון או שמא יש לך להציע עוד משהו ששכחתי.
      דבר אחד בטוח את כל אותם קיבוצים היושבים על אדמות לא להם בל נעז לגעת הם אנ''ש

      הגב לתגובה זו

    • על הנגב השתלטו הבדואים...

      מתנחל מהערבה, 27/08/05 08:15

      כנראה שמזמן לא ביקרת בנגב. על כל גבעה רמה בנגב - אם איננה שטח אש של צהל - יושבים בדואים שהשתלטו על המקום באופן לא חוקי.
      מעניין מתי יגיסו 40,000 שוטרים וחיילים על מנת לפנות אותם....

      הגב לתגובה זו

      • אני מבאר שבע ועובדת ליד דימונה

        פרחיה, 27/08/05 18:47

        ואני מודיעה שיש המון מקום בין באר שבע לירוחם.

        הגב לתגובה זו

    • אולי תלכי את לנגב!!!

      התנשאות מטופשת, 29/08/05 20:18

      אנשים שיושבים בטוח בתוך קופסאות הגפרורים האפורות שלהם בעיר המדהימה והמיוזעת תל-אביב או דומיה, נותנים עצות לאן אחרים צריכים ללכת, לאן להתיישב.אנשים הם לא מריונטות. התקופה שבה השתמשו באנשים כחפצים והניחו אותם גדר חי לצרכים אחרים,התקופה הזו מתה.
      אם את כל כך דואגת לנגב, תזיזי את התחת שלך ושל משפחתך ולכי לנגב!!
      ד.א. מצפה רמון מומלץ ,מקום יפהפה

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    ההתנתקות לא תהיה רצויה אף פעם

    אילנה ג, 26/08/05 19:13

    דן מרגלית - פישלת בכתבה זו בגדול

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כבוד לצה''ל על גירוש יהודים???

    אילנה ג, 26/08/05 19:11

    הגם ממך דן מרגלית נסתתרה מהות קיומו של צבא במדינה דמוקרטית. מדינות דמוקרטיות, להבדיל ממדינות טוטאליטריות, מחזיקות צבא להגנה על אזרחיהן מפני אוייב חיצוני. במדינות דמוקרטיות, המשטרה היא זו המופקדת על הסדר הפנימי, לא הצבא.

    הגב לתגובה זו

    • משימה לאומית חשובה

      רונן, 27/08/05 01:21

      ומי היה מבצע את המשימה? צה''ל גויס לטפל במעברות (זו משימה צבאית?) לחלץ את יהודי אתיופיה (ענין ביטחוני?) יש חיילות המשרתות כמורות בערי פיתוח (מלחמה באויבים?). בקיצור: צה''ל קיבל על עצמו משימות לאומיות חיוניות, כאשר לא היה גוף אחר שיעשה זאת. ומימוש החלטות הממשלה והכנסת בעניין פינוי ההתנחלויות - זאת משימה לאומית ראשונה במעלה. אלמלא צה''ל היינו נשארים תקועים עם ההתנחלויות בעזה לנצח.

      הגב לתגובה זו

      • זאת לא משימה לאומית

        אאא, 29/08/05 16:08

        אלא משימה עבור האוליגרכיה הסמולנית הצלבנית הלבנה שהשתלטה בדרכי מרמה על כל משאבי המדינה וכל עמדות הכוח שלה,בדיוק כשם שעשתה בעבר באירופה.
        צהל הפך מצבא העם למיליציה של האוליגרכיה הסמולנית הצלבנית הלבנה,בדיוק כמו חלק מהצבאות באפריקה ומדינות ערב.

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    בקשר לשחמט

    היהודי, 26/08/05 19:04

    אני הבנתי נכון? אתה התביישת בישראליות שלך?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    התאמצתי ולא הצלחתי להבין

    איפא הבושה, 26/08/05 17:56

    מדוע המימשל איננו לגיטימי עתה בשל מהלך ההינתקות. אם היה זה הליך לא ראוי, ורק נכון (לטעמך), שמצדיק את סיום כהונת המימשל, אז למה עכשיו? היה צריך לסיימו בטרם יתבצע ההליך שאיננו ראוי ולגטימי.
    האמנם ייתכן ששומר היושר נמנה עם שומרי האתרוג?
    איפא הבושה?

    הגב לתגובה זו

    • פעם אחרונה

      דן מרגלית, 26/08/05 19:05

      אסביר פעם אחרונה: הוא איבד מן הלגיטימיות שלו פעמיים, א - בפרשת השחיתות, ואני שואל את מתנגדי ההתנתקות אם היו מקפידים אתו בסוגיה זו כמו דנקנר וכמוני אילו היה חוזר בו מן ההתנתקות; וב- וזה בעיקר - מפני שהקו בו בחר עמד בניגוד גמור לעמדתו במה שהיה הנושא המרכזי במערכת הבחירות. לכן היה צריך ללכת למשאל עם. אך היות ולמרות חוסר הלגיטימיות לא היה דבר בלתי חוקי במהלכיו (ביבי מסביר זאת טוב ממני) - בשלב מאוחר, לאחר שהכנסת אישרה וישראל התחייבה בפני כל העולם כולו - הנשק שבשיבוש החלטה חוקית של הכנסת היה רב מאשר מימושה.

      הגב לתגובה זו

      • דן האקרובט-לשרון יש תפקיד חשוב

        Ejad Haam-Zioni, 26/08/05 21:08

        א-דן מרגלית, אני מצטער להגיד לך כי צודק כל מי שמגיב בהשתאות לאקרובטיקה המילולית הלא-כל-כך-הגונה שלך.

        שרון מושחת והיה מושחת משנים-ולכן היה צריך להדיחו בבחירות מזמן (ולא לעצור את שלטונות החוק מחשש שאין ודאות שיצליחו להרשיעו)

        מאחר ומהלכי שרון היו חוקיים (ומוסריים מהמדרגה העליונה), הנקודה שלא מימש את התחייבויותיו לליכוד היא בעיה פנימית בליכוד ולא בעיה לאומית (ונדמה לי שהדרישה מחברי כנסת, שרים וראש ממשלה לבצע את החלטות מרכז הליכוד בניגוד למה שהם חושבים כטובת המדינה, היא בלתי חוקית בעליל!!!!!).

        ב-לטעמי שרון חייב ללכת כי כל מהותו ומעשי בזריעת התנחלות וגזל הקרקעות סותרים את הדרך לשלום שאני מאמין בה. אך להערכתי יש לשרון עוד תפקיד היסטורי חשוב במדינה: שבירת הליכוד והפיכת החלוקה המפלגתית המיושנת על פניה (ואני משוכנע כי הוא יהיה ראש הממשלה הבאה).

        לטעמי צריכים להיות שלושה גושים(למעשה 3 מפלגות) אוטנטיים:

        -גוש הימין הקיצוני-לאומני וכנראה גם דתי.

        -גוש מרכזי גדול(הדוגל בפרגמטיזם בתחום המדיני והבטחוני וב''דרך הביניים'' שבין עקרונות בלייר ובוש בתחום הכלכלי)

        -מחנה השלום הסוציאל-ליברלי הדוגל בהשגת פתרונות יציבים והוגנים לכל הצדדים בתחום המדיני-בטחוני ובתחום החברתי-כלכלי: שלום עם מדינה פלשתינאית, יציבות בטחונית על ידי מגבלות צבאיות למדינה הפלשתינאית ופיקוח עליהן, השקעה בשרותים מעולים לחברה בבריאות, תשתית וביחוד חינוך כללי ומקצועי-ורשת הגנה חברתית מעולה במדינה בעלת כלכלה דינמית ופורחת(וגם הגינות לכל זרמי היהדות והפרדתה מאחיזה במדינה, ושמירה על שלטון החוק והדמוקרטיה.

        הגב לתגובה זו

        • האקרובטיה של דן

          שלו, 26/08/05 23:56

          האקרובטיה של דן מרגלית,מדהימה במיוחד ,כאשר הוא מגן על מושחת אחר...אהוד אולמרט
          דן כמעצב דעת קהל לא הוגן,מצנזר בשטתיות,כל פרסום הקשור לחברו הטוב ,הארכי מושחט אולמרט.

          הגב לתגובה זו

        • שכחת...

          עוד נודניק, 27/08/05 03:28

          לא שרון המציא את ההתנחלויות. אתם מטעים את הדור הצעיר: ממשלת העבודה, גלילי ואלון הם אבות ההתנחלות.

          ועוד נקודה למחשבה: מרגלית מעודד ממשל צבאי, בשפע מחמאותיו המוצדקות לחלוץ וקראדי.

          הגב לתגובה זו

          • שלום נודניק-מגולדה ועד שרון...

            Ehad Haam-Zioni, 27/08/05 05:34

            דרך אלון וגלילי ודיין ורבין א ופרס ובגין ושמיר ונתניהו-ואפילו ברק-כולם טיפחו את מוקשי ההתנחלויות-וכולם אשמים(אך שרון והלוינגרים-פורתים-כצוברים-ולרשטיינים ודומיהם אשמים מאד מאד).

            ומאיפה הקרצת לך ממשל צבאי???

            הגב לתגובה זו

            • ממשל צבאי - הסבר לאחד ויחיד

              לכבוד הוא לי, 27/08/05 17:53

              במדינתנו הנחמדת אין ארוחות חינם... אופס... מחמאות חינם. חלוץ וקראדי עשו עבודה יעילה, ודן מחמיא להם בצדק. אי לכך, עלינו לחשוב על ממשל צבאי לתקופה מסוימת, כדי לעשות קצת סדר בארצנו.

              הגב לתגובה זו

      • דו,ראיתי פעם סרט על פרופסור.

        יגאל כהן, 27/08/05 04:09

        שחשף איזו מאפיה שלטונית הרסנית.
        ורדפו אחריו שוטרים מושחתים ומצאו אצלו במכונית מריחואנה וסילקו אותו מהדרך.
        העיסוק האובססיבי שלך עם ה''שחיתות'' של אריק, ממש כאילו היית אחד מהנערים ה''משוב''חים'',
        השבאב הכתום.
        שגם הם משום מה באובססיה ל''שחיתות'' של אריק.
        ואפילו לקרוק שקונה ביוקר מוכר בזול ומתעשר ועליו אמר רובינשטיין שהמוסר שלו ושל זורקת הנעליים שלו ,
        לא מהמשובחים בלשון המעטה.
        שמע ,תכמן עלוב.
        יש לנו יציקה על הראש.
        אתה ה''שחיתות'' שלך נשאיר לאחר כך.
        אממה מסכ'רה.
        אתה כמו ביבי חושב את כולנו לאספסף נבער מדעת.
        כאן לא הטלביזיה, שם כל שטות שלך חוכמה.
        אצלנו תריח מהתחת.
        כדברי הזאב הידוע.

        הגב לתגובה זו

      • דבריך הינם נוכלות לשמה-דן

        יואל, 27/08/05 04:13

        במערכת הבחירות שרון אמר שיהיו ויתורים כואבים.
        הוא לא ציין כמובן אילו אך לא היתה אמורה היות הפתעה.
        מי שלא שומע טוב או שומע רק מה שנוח לו שלט יבוא בטענות אלא רק לעצמו.

        הגב לתגובה זו

        • טיעון איוולת מגוחך

          אאא, 29/08/05 16:15

          אמר עמרם מצנע במערכת הבחירות '' אם אהיה ראש ממשלה,אוריד את נצרים''.
          אמר שרון ''ויתורים כואבים'' ולשיטצך התכוון להורדת 30 יישובים.
          מה שאתה טוען בעצם,זה שמצנע לא נבחר כי הוא ימני מדי.
          העם החליט שמצנע הוא ימין קיצוני ויש לבחור מישהו מתון יותר,המוכן לויתורים מרחיקי לכת פי כמה וכמה ולכן נבחר הליכוד.

          הגב לתגובה זו

      • זה לא רלוונטי אם זה חוקי או לא

        אאא, 29/08/05 16:11

        מערכת היחסים בין בוחר לנבחר לא מבוססת על חוקים אלא על אמון ולגיטימציה.
        נורמות התנהגות של חברה מבוססים על 3 מישורים שונים :
        החוק,האתיקה והמוסר.
        החוק,הוא הכי פחות חשוב והכי פחות משמעותי.כל חברה,שואפת להעתיק את רף ההתנהגות הממוצע של פרטיה כמה שיותר רחוק מהמישור החוקי לתוך תחומי האתיקה והמוסר.
        רק בישראל,מתבצע תהליך הפוך ונורמות ההתנהגות כל הזמן יורדות במורד ההר לכיוון המישור המשפטי.
        המשפט,מיועד לקבוע את המינימום ההכרחי בלבד כדי למנוע אנרכיה.הוא קובע איזה סיטואציה מחייבת סנקציה משפטית ואיזה לא.
        המשפט,מייצר את המינימום ההכרחי בלבד,מבין?

        הגב לתגובה זו

      • עוד דבר

        אאא, 29/08/05 16:12

        אז מה אם הכנסת התחייבה לכל העולם?
        למי הכנסת מחוייבת בנאמנות?
        לכל העולם או לתושביה?
        שוב הרצון הסמולני הגלותי המתרפס לשאת חן בעיני הפריץ ויהי מה.

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    למה האתרוג כבר לא לגיטימי?

    שלום, 26/08/05 17:15

    איך קורה שראש ממשלה הופך ללא לגיטימי מיד לאחר ההתנתקות? ולמה לזרוק את האתרוג הזה ? אולי הוא רוצה להמשיך בפירוק ישובים, אז מה רע בזה מבחינת הסמול.
    תנו לו להמשיך. הלא הסמול לא יוכל לפרק ולו ישוב קטן שבקטנים.

    הגב לתגובה זו

    • 33 תגובה מצוינת. רק שרון יכול

      אמיר., 26/08/05 22:05

      רק שרון יכול. מה קרה למרגלית את מי הוא רוצה להמליך עלינו?חוצפת העיתונאי הזה לא יודעת גבול.

      הגב לתגובה זו

    • אריק, תמשיך!

      מיקי, 27/08/05 01:23

      אם אריק ימשיך לפעול פירוק מאחזים והתנחלויות, נצביע בעדו בגדול. כך תהיה לו לגיטימציה מלאה. בתנאי כמובן שהוא לא ינסה למשוך את קיצוני הימין, וישאיר את החבורה הסהרורית הזו לליברמן, לנדאו וביבי. בהתחשב במצבה של העבודה, אין אלטרנטיבה לאריק, אם הוא יפנה פניו שמאלה מהמרכז.

      הגב לתגובה זו

    • מצטרף לתומכים בהמשך כהונתו

      לא שרוניסט, 27/08/05 18:49

      של שרון.
      הוא הוכיח שרק הוא יכול, ואני לא רוצה לדמיין בכלל מה יקרה פה אם את אותן פעולות עצמן ינסה לבצע
      הבר(ד)ק. אותם כתומים עצמם יתחילו השתוללות של ממש. כאשר אבי ההתנחלויות מפרק אותן בעצמו, זה איכשהו עוד יכול לעבור.
      והשחיתות? זה מה יש כנראה.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    איפה היית לפני שנה - למה עכשו

    זאב, 26/08/05 15:22

    ''ההתנתקות היתה מנוגדת כליל להכרעת הבוחר - אבל התוצאה רצויה''
    אז לפי המוסר שלך התוצאה מצדיק האמצעי
    תתבייש לך!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    למה שרון חדל להיות לגיטימי?

    מינה., 26/08/05 15:16

    אף נימוק שלך לא הגיוני. לא בחרתי בשרון אבל על אפכם וחמתכם רק הוא יכול. עובדה. העבודה עם מי לפי דעתך? רק ש, ו, ש, עושים את העבודה.שרון ושמעון הם המובילים נכון אותנו. ברק הברדק פסה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מרגלית חשוב שתקרא.

    קורא מעריב., 26/08/05 15:12

    אתה עיתונאי טוב שמתחיל לא לברור את מילותיך, וחבל. יש הרגשה שאתה פשוט לא מסמפט את שרון ורוצה שילך כדי להזיז את ברק שלא פעם שמענו אותך שואל אותו נו מתי כבר? שרון לדעת רבים צריך להמשיך עד סוף הדנצה. קרא את מרכוס בהארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    איפה הבושה דן מרגלית? (ל''ת)

    @@מ.ל.@@, 26/08/05 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    תנצל את הכתיבה שלך לטובת העם

    זה גם טובתך., 26/08/05 14:14

    מה אתה מוכר שההתנתקות היא טובה* הרי רואים כבר את האסונות שהיא הביאה וכמוה בעבר, כל נסיון של והסדרים מדיניים שהמיטו עלינו אסונות כבדים

    כל הכבוד לצה''ל ישמר למקרים שהם אכן יצילו אותנו ולא שיגרשו אותנו!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הפוך גוטה, הפוך

      א.ז., 26/08/05 19:07

      ההתנתקות טובה ליהודים, עובדה:

      הבורסה גואה
      מספר התאונות ירד
      הפשיעה קטנה משמעותית
      הטרור כמעט ונעלם
      העולם הרחב מחבק אותנו

      אני יודע שאני מדבר לקלטת אבל אולי תחליף דיסקט.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    מה קרה לך מר מרגלית?!?

    דן, 26/08/05 14:02

    איפה הביצים? איפה התעוזה? איפה חושף השערוריות?
    יש איזשהו צד שעכוזו לא יוצא מלוקק היטב על ידך במאמר הזה?
    מצטרף למרבית הצל''שים שחילקת...אבל וזה אבל גדול כגודל הוילה של רני רהב בסביון (אבל לא כחול):

    מועצת יש''ע גילתה אחריות? מועצת יש''ע לא הצילחה להביא את עשרות אלפי האנשים שתיכננה להביא כדי לעצור את ההתנתקות. אם הציבור היה נענה לקריאות הייתה מלחמת אחרים והייתה שפיכות דמים.
    זו אות אחריות שניתן בדיעבד.
    כמו לתת לשודד שלא הצליח לפרוץ לבנק תעודת יושר.

    מה הקשר בין הנח''ל שחייליו הם מהמובחרים, לחיילי ישיבות ההסדר שמרשתים חצי שרות, נאמנותם לצה''ל מוטלת בספק ורק בזכות איוש חכם ונבון של צה''ל לא נתקלנו במקרים רבים של סרבנות מצידם.

    לא הבנתי את הקטע עם השחמט. כאילו...אינך נרתע מלומר שאתה מישראל? האמת? אף פעם לא זכיתי לתגובות עוינות באתרים של משחקי רשת. שאלות ותמיהות כן. יחס עוין - לא.

    עד כאן.

    הגב לתגובה זו

    • חולק עליך

      דן מרגלית, 26/08/05 17:19

      מועצת יש'ע יכלה לחתור לאלימות ולעימות שיש בו שפך דם ולצאת גדולה אצל תומכיה מימין, ובחרה במודע לא לעשות כן. אל תגרע זכות זו ממנה. באשר להערות לא מנומסות אחרות לא אגיב.

      הגב לתגובה זו

      • טקטיקה, לא אסטרטגיה-זו טענתי

        דן, 26/08/05 19:29

        מועצת יש''ע הבינה שהקרב הזה אבוד ולכן שווה היה לה ''להקריב'' את ההזדמנות על מזבח יחסי הציבור הטובים שהפינוי השקט יחסית עשה עבורה - הנה מאמר זה הוא חלק מהצלחת המהלך.

        בסופו של דבר, אם בוחנים את התבטאויותיהם של הנ''ל לפני הפינוי שומעים תופי מלחמה ברקע, בתיבלון של מסרים כפולים המזכירים את סיפור הנחש בגן עדן.

        הפעם ניצלנו - אבל לחלק להם צל''ש שהפעם הם ''ויתרו'' לנו? הרי האסטרטגיה ברורה ואם יעז שרון להחזיר שטחים נוספים ולפנות התנחלויות נוספות - תשמרנו האלה..

        ולגבי הביטויים הלא מנומסים - שילוב של קריצה עם מצב רוח קרבי של בוקר נוכח קריאת המאמר, הערכה כללית לדעתו של כותב המאמר+הפתעה קלה מדעתו הממורכזת (עד כדי הזכרת יאיר לפיד...) והשיעמום בעבודה (; מתנצל על ההתלהמות - במיוחד ברוב האישי. שבת שלום!

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    הקטיושות שיוברחו במנהרות

    קטיושאי סוג א', 26/08/05 12:56

    אני מוצא עצמי, בפעם הראשונה, מסכים עם כל מילה.
    עזיבת ציר פילדלפי ומסירתו לידי החיילים המצרים תהיה בכיה לדורות.
    ראוי היה, לפחות, לדרוש סיורים משותפים ישראליים--מצריים לאורך הציר למניעת הברחות. אם לא - נהיה עדים בעתיד הקרוב לירי קטיושות על אשדוד ורחובות.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לא קונה!

    אנטי פאשיסט, 26/08/05 12:38

    אצל פובליציסט, יושרה-אינה העדר פניות. מותר לך כמובן להחזיק בדעות שמאלניות ומותר לך גם להטיף להן. אסור היה לך לשעבד את המציאות לשם כך.
    אתה נהגת בחוסר יושר קיצוני כאשר רתמת כל בדל של טיעון, יהיה מופרח ככל שיהיה, על-מנת לזנב ב''כתומים'' ולהציגם כסכנה לדמוקרטיה. אני עוד זוכר את טיעון ה''דה יורה'' לפינוי מתיישבי קטיף, לפיו, לפני עשרות שנים , כולם חתמו על סעיף המיידע אותם כי אין בחכירת הקרקע משום התחייבות המדינה לסיפוח האזור. טיעונים נוספים שהשמעת-מציגים את החלטות הרודן לבטל המשאל ''הקטן'' ולא ללכת לשמאל ''הגדול'' כהחלטות דמוקריוטית הנתמכות ע''י רוב הציבור. אתה ידעת אז, כפי שהינך כותב היום, כי ההפך הוא הנכון. מאמרך הנוכחי, הנכון בהחלט כשלעצמו, צריך היה להכתב לפני חודשים, לא כאשר אג'נדות חדשות של השמאל הישראלי ושלך דורשות באופן אינסטרומנטלי ''בחירות עכשיו''.

    את היושרה לא קונים בחנות המכולת של מעריב, דן, ואת שלך -איבדת בעיני מזמן. פניותיך כעת ל''כתומים'', לאחר שנהנית ושתקת (במקרה הטוב) על אותם פשעים כנגד זכויות האדם והדמוקרטיה, ומעשים מושחתים שבגינן אתה דורש כעת להעיף הרודן לכבשיו, מעוררות אמינות בערך כמו זו של פדופיל סדרתי המציע סוכריה לילדה התורנית, בהבטחות, שמעתה, הוא סנטה קלאוס.

    הגב לתגובה זו

    • יאאא אללה הוצאת לי את המילים

      נהג מונית מעזה, 26/08/05 13:52

      מהפה!!!! תגובה קולעת!!!

      פאטמה תעשי קפה לי ולחבר החדש שלי מהנגב!!!!
      2 סוכר...

      הגב לתגובה זו

    • ל-25 - תודה לך על כל מילה שכתב

      ברוריה, 26/08/05 13:55

      בתגובה לכתבה של מרגלית. כמוני כמוך מזמן איבד את יושרו בעיני ואין מה לדבר יותר על הערכה. שוב תודה על כי היטבת לבטא כה ברור את מחשבותי.ברוריה

      הגב לתגובה זו

    • 3 הערות

      עודד, 26/08/05 19:09

      אני דווקא זוכר שעוד לפני ההתנתקות מרגלית כתב שמיד אחרי תאבד הלגיטימיות ושצריך ללכת בחירות. לא ברורה לי ההתהלהמות שלך סביב העניין. כאילו הוא הטעה אותך.

      הטיעון הוא שמה ששרון עשה זה בגדר ''כשר אבל מסריח'' מעבר לכך הונע תהליך שלא ניתן היה לעוצרו... הגישה הצדקנית שאליה אתה נצמד אינה עובדת בחיים מורכבים...

      מה מופרך ''בטיעון הסעיף'' ? הרי זה המסמך המתאר דה פקטו את הידיעה הקונסטרוקטיבית שיום יבוא ועשויים לפנותם...

      הגב לתגובה זו

      • למה אחרי ולא לפני?

        אאא, 29/08/05 16:21

        כי התוצאה ''רצויה'' .
        רצויה למי?
        לאוליגרכיה הסמולנית הצלבנית הלבנה שהשתלטה בדרכי מרמה על כל משאבי המדינה ועל כל עמדות הכוח שלה.

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא מצאתי איפה כותב מאיר עוזיאל

    ewa, 26/08/05 12:30

    אגב,מה קורא אצל אדם ברוך,
    משהו מוזר יש בין שורות התור שלו

    הגב לתגובה זו

    • מאיר עוזיאל כותב במקור ראשון (ל''ת)

      ברוריה, 26/08/05 13:56

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מזל שניסו שחם הועף (ל''ת)

    ניר, 26/08/05 12:24

    הגב לתגובה זו

    • הוא רק נינזף (ל''ת)

      מתנחל מהערבה, 27/08/05 08:11

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לכל תומכי ''ההתנתקות''

    המטיף, 26/08/05 12:03

    בשם איזה ערכים תדברו כעת? בשם הדמוקרטיה, ההומניות, זכויות אדם, חופש הביטוי, נגד הריסת בתים, נגד טרנספר?

    הגב לתגובה זו

    • ועוד כמה טיפה'לך של ערכים...

      צדוק, 26/08/05 12:27

      יש לכולם גם בשבילך גם בשבילך...

      הגב לתגובה זו

    • מתוך כתב האישום כנגד סלובודן

      אאא, 29/08/05 16:22

      מילושביץ'

      בבית הדין הבינלאומי בהאג:
      ''עקירתם בכוח של אזרחים מקבוצה אתנית אחת,מאדמתם ובתיהם,ומסירת
      השטח המטוהר לקבוצה אתנית אחרת
      הוא פשע נגד האנושות ומבצעיו הם פושעים''

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    תמכת בפשע מלחמה ,אלטלינה 2

    בנצי-א, 26/08/05 11:54

    הג'יהאד שהכריז השמאל נגד יהודים
    בסיזון
    נמשך באלטילינה
    עד אוסלו
    והגירוש היה סופר אלטלינה
    ואתה תמכת בכולם

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא מבין אותך!

    עדן, 26/08/05 11:49

    אתה אומר שששלטון שרון לא לגיטימי אבל אתה לא מסביר מאליו סיבות!! שחיטות יש בפוליטקיה מאז שהיא הוקמה ואין מפלגה בעולם שאינה מושחטת! בגלל זה צריך ללכת לבחירות?! לא נראה לי

    הגב לתגובה זו

    • על שחיתות ושחיטות (ל''ת)

      שוחט, 26/08/05 12:10

      הגב לתגובה זו

    • ברגע שממשלה

      אאא, 29/08/05 16:24

      רומסת את המשטר שמקיים אותה,היא צריכה ליפול.
      ממשלה נבחרת על בסיס מסוים.
      לדמוקרטיה יש כללים מסוימים.
      ממשלת שרון,היא פשע כנגד האנושות.לא רק בסוגית ההנתקות.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    על צביעות וטיפשות

    ביזי, 26/08/05 11:40

    על צביעותו של עמי אילון הצבעתי ואמשיך להצביע:

    אילון גר בבית ערבי יפה בכפר הערבי איגזים (כרם מהר''ל) אשר במרדות הכרמל. מביתו הערבי בכפר הערבי אשר תןשביו גורשו ממנו מציע עמי אילון לפנות יישובים הבנויים על קרקע בתולית ובבעלות מלאה של המדינה או של אנשים פרטיים.

    אילון אינו היחיד בשמאל הישראלי הצדקני ומוסרי. כך גם אבו וילן, רן כהן, חיים אורון והרשימה ארוכה.

    היכן הבושה ?


    אילון מציע לסגת מחלקים גדולים ביהודה ושומרון ולדון בעתיד על שטחים שממערב לגדר. ההצעה מצביעה על כושר המיקוח ומ''ומ של אילון ודומיו. הם קודם כל משלמים את מחיר המחירון על המכונית המשומשת ואח''כ דנים על כמה להוסיף למוכר.
    אם היה מציע לבנות את הגדר, לסגת מהתנחלוות מבודדות ובמקביל לספח (!!!) את כל מה שממערב לגדר ולהכריז עליה חד צדדית כעל הגבול הסופי בינינו לבין הפלסטינים- היה בכך מידה מסוימת של חוכמה או תיחכום.

    אוי לנו- אין לנו הנהגה . לא מימין ולא משמאל.

    הגב לתגובה זו

    • רק אצלך הטוב והטוהר והצדקנות..

      אחז, 26/08/05 12:17

      באים לידי ביטוי גור לך.

      הגב לתגובה זו

    • הגיעה העת לסיים את שלטון

      אאא, 29/08/05 16:25

      הגנרלים.
      זה קיים רק באפריקה,מדינות ערב וישראל.
      אפילו בדרום אמריקה זה כבר פאסה.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אתה חסר עמוד שידרה

    גיל, 26/08/05 11:38

    מה קרה ששרון לא לגיטימי? עד עכשיו הוא פעל לרוחו של השמאל?

    היום למחבל פלשתיני קוראים רק פלשתיני, אבל יהודי שמבצע פיגוע הוא מחבל יהודי

    כמה אהבת חינם יש לך לאוייבינו אבל לא מספיק לאחינו - בשרינו

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    @@@הסתקל לי בעיניים...@@@

    מריאן קפלון, 26/08/05 11:32

    הסתכל לי בעיניים,
    דמי אינו פחות אדום...
    אולי לך נוח בינתיים,
    אך לי הרסו חלום כתום.

    כמוך ביקשתי את שקט,
    כמוך קיוויתי לחלום...
    הפכו אותי אויב מולדת,
    שלא נותן יד לשלום.

    גירשו אותי מתוך הבית,
    הפכו אותי שוב לפליט...
    היכן יונה עם עץ הזית...
    אשר הבטיח השליט?

    יום של שמחה לכם,
    לי בכי...
    רק תקוותי, שבשחקים,
    לא מכינים סתירת הלחי...
    למי שרק עתה שמחים?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    עכשיו נזכרת ששרון לא לגיטימי?

    אריה, 26/08/05 10:59

    למה רק לאחר ביצוע ההתנתקות פתאום הממשלה לא לגיטימית יותר, מדוע לפני כן הכל היה לגיטימי??
    כמה שהתקשורת צבועה ומושחתת!!
    לא האמנתי שדן מרגלתי שבעיני הוא אדם הגון יתבטא כך?

    הגב לתגובה זו

    • דן מרגלית גם עזר להתנתקות

      ברור כשמש, 26/08/05 12:15

      כל הקמפיין שלו ושל השני ''מושחתים נמאסתם'' או שם אחר שהם קראו לזה, בא כדי להסית את תשומת הלב הציבורית מכל המהלכים שקדמו לאסון קטיף, כדי שנתעסק בשחיתויות קטנות פה ושם, נעשה נו נו נו לעמרי הבן של, ולא נשים לב להכנות לאסון.
      נכון שבאותיות הקטנות הייתה גם נזיפה לדקטטור הגדול ולבנו, אבל תמיכה גורפת בכל מה שנבע מהשלטון הדקטטורטי הזה, כולל מתולדות אי הלגיטימיות שלו.
      צבועים נמאסתם

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    הנהגת ישע

    אבי סיטון, 26/08/05 10:58

    קשה לי להבין מדוע במאמרו זה ובשאר ההזדמנויות נותן מר מרגלית ציונים לשבח להנהגת יש''ע.הנהגה זו מסמלת בדיוק את ההיפך ממה שמר מרגלית מטיף בד''כ.מסרים כפולים לאורך כל הדרך ומה היה קורה אילו היו מצליחים בכפר מימון.משיחיות מנוגדת מעצם הגדרתה לדמוקרטיה שמר מרגלית כה חרד לה.פשוט אינני מבין איך אפשר לשבח אנשים אלו שההתנחלות באשר היא עדיפה על כל דבר אחר ושהכריחו אותנו לשלם מחיר כה גבוה במשך שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אם הגדר תקיף את אוםאלפחם?

    אבי מלך, 26/08/05 10:24

    מה דעתו של מרגלית בעניין?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בהסכם לדון על השטח ממזרח הגדר

    דורית, 26/08/05 10:04

    אם שישאר בשליטה צבאית ישראלית או יהפך לאזור פלשתיני מפורז. על מערב הגדר המאוכלס בצפיפות יהודית כבר לא יהיה מה לדון!

    כל חשיבה על דיון בשטח ממערב הגדר אינו ראלי יותר וכמוהו כדיון על ערים ערביות בתכנית החלוקה כגון רמלה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    גירוש אזרחים- פשע מלחמה (ל''ת)

    המטיף, 26/08/05 09:58

    הגב לתגובה זו

    • Including Palestinians (ל''ת)

      Ahmad Rabinovic, 27/08/05 13:32

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    זו לא שחיתות

    דוד י, 26/08/05 09:56

    המשטרה הוזעקה לעצור גנב. אך הוא גנב מבנק שבו כספת של אדם לא אהוד. הציב הקצין את כוחותיו במארב מסודר. חיכה שהגנב יצא לאחר 4 שעות עם השלל, לקח את השלל ועצר את הגנב.
    מר מרגלית -גניבה היא גניבה היא גניבה.
    שחיתות היא שחיתות היא שחיתות.
    גניבת קולות היא גניבת קולות היא גניבת קולות.
    האם כשמחר התוצאה תהיה רצויה לאדם כמוני יהיה מותר לגנוב קולות לשיטתי?
    האם נאטמו גם עיניך מראות את האמת הבסיסית.
    אל תהיה חלק משמאל המושחת שתומך בדמוקרטיה כשהיא עובדת לטובתו וכן בדיקטטורה כשהיא עובדת לטובתו. העיקר טובתו ???!!!

    הגב לתגובה זו

    • דמוקרטיה והשמאל.

      ראובן פ., 26/08/05 17:17

      כפי הנראה אדוני קצת תמים הדמוקרטיה אצל השמאל הינה תמיד רק מהפה החוצה .מתאים לנו או לא .במידה ולא אז מפעילים את המכבסה הגולה של המילים ומתאימים להשקפותינו.דן מרגלית אינו שונה משאר העיתונאים והעיתונים שעד לפני מספר ימים כתבו (שרו)בקול אחד כמו בימים הטובים ברית המועצות וגררותיה.אםהם שמרו על פרנסתם(מה שאני שלא מאמין)אפשר להבין אותם אך עושה יותר רושם שהתנהלותו של ה''דקטטור הגדול''במקרה תאצה את הדעות הפוליטיות של ''בחורינו המצוינים'' בתקשורת ואז המטרה מקדשת את ה''אתרוגים''.הכל כשר אבל הריח?

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    גדר סיפוחיסטית חומסת אדמות

    יהופשט הרצוג, 26/08/05 09:53

    גדר ההפרדה איננה ''מצילת חיים'' אלא חומסת אדמות. אם ישראל רוצה להגן על אזרחיה, שתקים את הגדר בשטחה. כל מי שתומך בגדר במיקומה הנוכחי הוא סיפוחיסט ואוייב השלום. הרעיון של השב''כניק בדימוס עמי איילון ממש מבריק - אולי נקים את הגדר על הירדן, ואז נחפש פרטנרים למו''מ מצידה המזרחי?

    הגב לתגובה זו

    • למה חומסת אדמות?

      אילון, 26/08/05 12:35

      כי אנשים כמו יהושפט הרצוג וחבריו לדעה סוברים כך:
      אדמת הבור העזובה שעליה הוקמו יישובים יהודיים ולא היתה לה בעלות חוקית של אף מדינה מלבד הבעלות ההיסטורית של עם ישראל על ארץ ישראל - נחמסה מאלו החומדים אותה לאחר שהופרחה על ידי היהודים.

      על פי אותו הגיון אין מקום בכלל על פני האדמה השייך לעם היהודי ובכל מקום בו הוא מתיישב הוא חומס אדמות.

      הגב לתגובה זו

      • התנחבלויות על אדמות פרטיות

        טליה ששון, 27/08/05 11:16

        אסתפק בכך שאומר לך, פשיסטית חביבה, כי כ-50 מהמאחזים בגדה המערבית הכבושה הוקמו על אדמות פרטיות.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    וואלה, רומני נשאר רומני...

    צוחק, 26/08/05 08:02

    ולאריק שרון:
    זו הסנונית הראשונה, יה שקרון.
    it couldn't happen to a lousier guy...

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הסמול מתגלה במלוא כיעורו

    יהודי, 26/08/05 07:31

    האתרוג עשה את שלו מבחינת הסמול.

    עכשיו הם רוצים להמשיך כשהם בשלטון.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אחרי שביצע את רצון השמאלנים (ל''ת)

    שלמה, 26/08/05 07:27

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    3 שיפורים חיוניים להצעת איילון

    Ehad Haam-Zioni, 26/08/05 07:25

    א-תשלום הפיצויים עבור הפינוי של כל ההתנחלויות ממזרח לגדר צריך להיות מוגבל בזמן-בין שנתים לשלוש

    ב- הגדר צריכה להפריד בין שכונות ירושלים הערביות (שלפי הערכת סופר יש בהם כיום כ350 אלף פלשתינאים, כולל שב''כים) ובין העיר היהודיה ושכונותיה במזרח (העיר העתיקה תישאר בינתים ממערב לגדר, אך תוך התחייבות שלא לעשות בהאזורים הפלשתינאים שינויים חד צדדיים.

    ג-עם תום שלוש השנים המוקצבות חייב צהל לסגת אל הגדר, ולאפשר הקמת מדינה פלשתינאית בצידה המזרחי, שבירתה בשכונות מזרח ירושלים הערבים.

    ד-החל מהרגע ה ר א ש ו ן צריך לנהל ב מ ק ב י ל משא ומתן בחסות ארהב והקוורטט על הסכם הקבע-ולהצהיר שהנסיגה לגדר אינה מותנית בכל תוצאה של המשא ומתן. אם וכאשר יסתיים המשא ומתן בהצלחה, צריך כמובן לבצע את התיקונים הנדרשים בגבול הסופי.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    דן מרגלית-כעת אתה ''מחרחר מלחמה

    Ehad Haam-Zioni, 26/08/05 07:02

    אתה יודע היטב(ושמעתי זאת מישראלי-יהודי-מכובד מאד) שאף ישראלי לא הרים יד נגד כוחות צהל בהפגנות נגד מיקום הגדר בבילעין, באופן הלוקח מחצית מאדמותיהן לצורכי התרחבות העיר-ההתנחלות החרדית הגדולה מודיעין עילית.

    יתירה מזאת: אתה יודע שבאופן ראוי לכל שבח מנסים נכבדי הכפר בהצלחה לקיים הפגנה שקטה-אך השליטה שלהם על השאבב מתפוררת כשכוחות הבטחון מתחילים לירות רימוני גז וכדורי כאב להפגנה המתקרבת אליהם ללא אלימות.

    נדמה לי דן מרגלית שההגינות האלמנטרית מחייבת אותך ואחרים להתיחס למשתתפים הישראלים בהפגנה בבילעין כאחים-ולחבקם ברגישות (תוך נחישות למלא את הוראות הממשלה)-הרי התבטאויותיהם לא מגיעות אפילו לאפס קצהה של הלוחמה הפסיכולוגית האיומה של המתנחלים ונוער הגגות-ולשטף הקללות ש''נאצי'' ו''דיקטטור היטלראי'' היו העדינות שבהן

    הגב לתגובה זו

    • בבילעין לא נהגו באלימות?...

      רותם, 26/08/05 12:27

      צא וראה, עד לאיזה שפל אתה יורד בהזדהותך עם האנרכיסטים, (אכן , הם מתהדרים בעצמם בשם זה...). מעניין, ששכחת שבהפגנות ''שקטות'' אלו, לא מזמן, נהרג שוטר משמר הגבול, והוצאה עין לחייל... אכן, מפגינים בלי אלימות...

      הגב לתגובה זו

      • רותם-אני שומע מאנשים-וקורא....

        Ehad Haam-Zioni, 26/08/05 14:54

        לא הייתי שם, אך מאדם מהימן לחלוטין ומכובד מאד שמעתי שהתיאור שנתתי של השתלשלות האירועים בהפגנה הוא המדוייק-וגם מדיווחים בלתי מוטים בעיתונות מתקבלת תמונה דומה: ההפגנה מתחילה כשקטה ומבוקרת על ידי נכבדי הכפר, כוחות הבטחון פותחים ביריות רימוני גז ומבחר כדורי כאב(כדורי מלח, ספוג, וגם גומי), ואז במהלך הבלכן מאבדים הנכבדים שליטה, והשבב(ולפעמים מסתערבים המתחזים לערבים, כפי שדווח) מתחילים לזרוק אבנים.

        ולגבי איש משמר הגבול: הוא לא נהרג אלא התייבש-דבר שמזל שלא קרהבכפר מיימון או בעזה. ואכן זה כמובן עצוב מאד מאד כי במהלך זריקת האבנים נפגע חייל קשה בעינו והיה צריך להוציא אותה.

        לגבי דן מרגלית: הגדר(החשובה לבטחון ומעוכבת משיקולי פוליטיקה) היא כל כך BABY שלו, שהוא שונא אפילו את האנשים המפגינים נגד מיקומה הלא צודק(וברור שהמיקום אינו אקראי, אלא נועד לספח שטח גדול ככל האפשר להתרחבות נודיעין עילית(קרית ספר)-שרק השנה נוספו בה ל3329 מתנחלים(ולהזכירך: שרון התחייב במפת הדרכים ל''הקפיא את גידול ההתנחלויות)

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    תראו מי מדבר על שחיתות? (ל''ת)

    baraka, 26/08/05 06:42

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    From far Toronto

    Abi, 26/08/05 05:01

    The forced evacuation didn't
    have any impresion on the
    Palestinian Arab Canadian
    population-who makes the
    comparison to the refugees
    who fled in 1948-and still at large

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שטחים תמורת שרון

    רותם, 26/08/05 01:14

    ראש הממשלה - אריאל שרון, לא עמד בלחץ האמריקני והבינלאומי, והחליט על מה שציפה ממנו פחות או יותר נשיא ארה''ב בוש.הלא היא תכנית ה''הינתקות '' הידועה... יש להניח, שהנוכל הפוליטי שרון גם ציפה לזכות בדיבידנד נוסף - ריהביליטציה זמנית (לפחות...) ממבקריו בשמאל בהחליטו על התכנית.
    שרון, במקום להביא את תכניתו בפני מליאת הממשלה וראשי זרועות הבטחון, החליט לבדו על אימוץ התכנית (כפי שהעיד הרמטכ''ל המודח - יעלון, שלא ידע מאומה על המהלך המתרקם...). בכך, שרון לא היה שונה מרבין, שנאנס לאמץ את תכנית אוסלו בלי ידיעת ראשי זרועות הבטחון, או מברק שהחליט לבדו (וכמובן בניגוד לאזהרות ראשי זרועות הבטחון בהמשך...) על חלוקת ירושלים ושאר ההצעות המופקרות שנעשו בדמדומי שלטונו...
    מצד אחד משבח מרגלית את שרון על המהלך הרה הגורל שרקם וביצע בדורסנות, ומאידך הוא פוסל אותו בגלל אופי כפיית תוכניתו על הממשלה והמדינה, וכן בגין ביצת השחיתות שבה הוא מתבוסס.
    והלא, יש כאן היפכה מיסתברא, האם ראוי מנהיג מושחת המחליט לבדו כדיקטטור, להחליט וליישם צעד כה הרי גורל? האם ניתן לקבל בברכה את צעדיו של שרון, רק בגלל שהם תואמים לעמדה הפוליטית של מרגלית?... הרי ממנהיג המחליט החלטות כה גורליות, חייבים לדרוש יושרה אישית ותהליך קבלת החלטות ראוי עם השרים וראשי כוחות הבטחון....

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מוציא שם רע לאופורטוניזם.

    יגאל כהן, 25/08/05 21:33

    שטיינץ שהיה איש שלום עכשיו וקפץ לכהנא חי אומת ונחת בסוף בליכוד.
    מצא לו ג'יהד פרטי נגד חוסני מובראק שמוציא את נשמתו כדי לעזור לנו ליצב את המצב הבטחוני.
    ומסית נגד מצרים שלא מפסיקה לעזור לשלום באזור.
    ובכך הוא מוציא שם רע לאופורטוניזם,
    לכהנא חי או מת ולליכוד.
    זה הרבה בשביל ח''כ כל כך צעיר.
    אבל לאגו מניאק הזה אצה הדרך.
    הוא חולם על ראשות הממשלה.
    הזהרו מהאיש, אין לו עכבות.
    הוא תואם ביבי .
    אוי לנו אם ניפטר מביבי ונשאיר את התואם הארסי שלו בליכוד.

    הגב לתגובה זו

    • מלחך פינכה של שרון

      רותם, 26/08/05 00:46

      אינני מכיר אותך יגאל, אבל מתגובותיך מלאות השנאה, נקל להסיק שאתה תועמלן מלחך פינכתו של ראש הכנופייה - שרון...

      הגב לתגובה זו

      • יגאל, אני מתה עליך...

        אמא, 26/08/05 07:59

        ולרותם, אם יש מישהו שיגאל שונא, זה שרון. לכן אני מתה עליו.

        הגב לתגובה זו

        • שנאמר:''ויאספו אל דוד ...

          יגאל כהן, 27/08/05 04:14

          כל זב ומצורע''.
          ישתבח שמו לעד.
          קרה לי מה שקרה לדוד המלך.
          כנראה שאני על הדרך הנכונה.
          ראו את הזבים והמצורעים של ביבי מתנפלים עלי.
          קרוק, לא רק אתה קרסת.
          גם דן שלא שעה לעצותי יחטוף בפנים.
          מספיק עם המסכ'רה.
          זו גם המדינה שלנו.
          אין לנו ארץ אחרת.

          הגב לתגובה זו

          • יגאל , מה קרה לך, איבדת את חוש

            DR. CROOK, 27/08/05 12:53

            ההומור. איפה הקללות, לאן נעלמו משלי תראבין?
            והעיקר, מדוע אתה מסרב לקבל את תרופות ההרגעה שרשמתי לך? הנזק הוא מצטבר - חבל!

            הגב לתגובה זו

          • יגאל-אני הכרתי את המלך דוד...

            קומפורטי, 28/08/05 18:24

            ...אתה לא המלך דוד.

            הגב לתגובה זו

    • יגאל, זה מאוד מעייף לרדוף...

      ד''ר גאת, 26/08/05 08:05

      אחריך עם תרופות-
      אתה תזזיתי.
      חזור למחלקה...

      הגב לתגובה זו

    • מה עם התרופות? -יגאל? (ל''ת)

      ד''ר שקשוקה, 26/08/05 10:38

      הגב לתגובה זו

    • למה אתה עושה לנו את זה? (ל''ת)

      למה, יגעל?, 27/08/05 17:40

      הגב לתגובה זו

    • מאיסטרו יגאל למה שלא תנסה..

      שוברט, 27/08/05 22:34

      להקליד על קסילופון ואז אולי תרגע ותשחרר אותנו סוף סוף ממחלת הרדיפה שלך.

      הגב לתגובה זו