• 22.

    פיוס ואהבת ישראל

    רועי, 28/08/05 11:09

    קראתי את המאמר וראיתי בו רק פיוס ואהבה נדירה מאד אצל דנקנר ואני מכיר את החסר אהבה הזה שדופק רק את מי שהוא אוהב. וקראתי את השטותניק שכתב מה תשאיר אחריך, דנקנר ? ואני יודע מה הוא ישאיר : רגעים שהושיט יד לפיוס וסגרו לו את הדלת על האצבעות וחבל כי כשהוא טוב הוא טוב אבל כשהוא רע הוא הרבה יותר טוב, כמאמר הפילוסופית הידועה מיי ווסט

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    גם לי יש משהו על הרב לבנון

    ואל התיקשורת, 27/08/05 20:32

    . בדרך לטכס למדתי שיעור מאלף בדרכי פעולתו של מנגנון התעמולה של ''קול ישראל''. בערב הקודם, בשובנו מן ההפגנה נגד החרבת חבל קטיף, העביר בעלי את שידורי הרדיו במכונית מקול המוסיקה (באין ערוץ 7) לשידור החדשות בקול ישראל. על כן, כשהדלקתי את הרדיו (כ''ז בשבט) במכונית שמעתי את איילה חסון ואת אלעזר שטרום ''מראיינים'' את הרב אלייקים לבנון, שליט''א. בסופה של האינקויזיציה ציפיתי לאמירה - התביעה סיימה, העד (וליתר הדיוק, הנאשם) עומד לרשות כבוד השופט..
    המראיינים בקשו, כביכול, לשמוע דעת תורה שעליה התבססו הרבנים, נגד גירוש יהודים מארץ ישראל. אני מעידה בזאת – כי המאזינים לראיון לא החכימו ממנו, כמלוא הנימה, כי לא ניתן להם לשמוע את נימוקי הרבנים לפסיקתם. שטרום שאל, שטרום ענה. הוא תקף את הרב בטיעוני נגד, עוד לפני שנתן לרב להציג את משנתו.
    בכל פעם שהרב ניסה לענות, קפץ כנגדו השטרום, וקטע את דבריו באיבם, מחשש, שהרב יצליח סוף סוף לענות על השאלה הראשונה. הוא נתן לרב להבין שהוא מדבר שטויות, ולמעשה דרש כי ב''מסגרת הזמן הקצר שנותר לנו'', יודה הרב סוף סוף באשמה...
    מה שהבינו המאזינים הוא – שאחיזה בארץ ישראל הוא פיקוח נפש. מכאן, אצל רבנים מסוגו של הרב לבנון חיי אדם חשובים כקליפת השום, והם מעדיפים עליהם אדמה. לעומתם, רבנים, כמו ''הרב של ש''ס'' וכמו הרב שך, שפסקו שפיקוח נפש דוחה ארץ ישראל, הם אוהבי אדם.
    החסון והשטרום לא שכחו להזכיר את רצח רבין ואת חקירת הרבנים שנחשדו בפסיקת דין רודף. הרב לבנון הזכיר ששום רב לא עמד לדין, אבל זה נבלע בהמשך המתקפה.
    ובלי ''גזענות'' אי אפשר – הרב דב ליאור אמר כי – מגרשים יהודים מפני רוכבי גמלים. האמירה הזו מזכירה לשטרום זמנים אפלים. הוא תובע מן הרב לבנון לגנות את דברי הרב ליאור, בשיטת ה- כן או לא - כפי שנדרשים לעשות עדים או נאשמים. הרב לבנון אמר שהוא, למשל, לא היה משתמש באמירה כזו, אך לא היה מוכן לגנות. הוא גם שאל – האם הערבים אינם רוכבי גמלים?
    כך נעשית שטיפת המח האלימה לעם. אין למאזינים שהות לחשוב, שהרב ליאור נקט לשון המעטה מופלגת, ובמקום לומר רוצחי תינוקות, אמר רוכבי גמלים, כשכוונתו, שמדינת ישראל מבקשת לגרש את מפריחי המדבר מפני אבות המדבר.
    והעם מקבל כאקסיומה שהאחיזה בארץ ישראל היא פיקוח נפש, כשההיפך הגמור הוא הנכון.
    לא ניתן לרב להסביר, שהמלחמה על ארץ ישראל, היא מלחמת מצווה, הגובה קרבנות כמו כל מלחמה אחרת, וכי פיקוח הנפש שבה הוא של יחידים ולא של האומה. ועוד, שגם במלחמת רשות, מצווה על העם לנצח! שאם לא כן, ייגרם שפך דמים של הרבים.
    בסוף הראיון הבטיח השטרום, כי בזה לא תם העיסוק בנושא (לא חששנו) ובסיפוק רב החמיא לאיילה חסון על התבטאותה ''מלים יורות..'', ''וואללה, מלים חזקות''.
    על כן, היערכו להמשך הירי בכל תותחי השלום הקדושים, שכבר הפילו אלפי חללים בקרב ישראל, שלא לדבר על רוח העם, שנרצחה ונקברה קבורת חמור.

    הגב לתגובה זו

    • דברים כדרבנות מדובר הרי ב...

      תקשורת ת''א, 27/08/05 23:36

      זו לא תקשורת ארצית למרות שהיא בתפוצה ארצית (מכוח החוק ודיקטורת הביטוי)
      אלא זו תקשורת ת''א המייצגת דעות צפון תל אביביות ממוצעות וכופה אותן על אזרחי המדינה...
      כאשר מראיינים אדם שאינו תל אביבי מוצהר (בדעותיו) אין מקום לסובלנות ואין לו זכות דיבור (אבל לשלם אגרה הוא חייב)
      הגיע הזמן לומר את האמת.
      ---''עובדי רשות השידור הם הפרזיטים של ישראל''---
      גובים אגרה מרושעת
      מבזבזים סכומי עתק
      מחזיקים צוותים מנופחים
      ומוציאים הרבה הרבה פחות הפקות מקור מערוץ 2

      הגיע הזמן לבטל את האגרה ולהפריט את ''רשעות השידור''

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    דנקנר תחשוב קצת

    יאיר, 27/08/05 01:12

    אנשים חילוניים הלכו לדת ,כי הדור שלך ,הפך לציני לאחר מלחמת יום הכיפורים.
    אתה וחבריך תוקפים כל הזמן את התרבות שלכם כדיי להחזיר את המדינה למסלול הישר,אבל יש כאלה שחושבים שהכוונה היא שצריך לחפש משמעויות אחרות.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    דור שלם הולך שולל

    שלו, 27/08/05 00:14

    גזלתם, עשקתם,והולכתם שולל דור שלם.
    הבאתם,עוני, ושכול על עם ישראל,
    ואינכם נותנים את הדין,גם לחשבון נפש נוקף אינכם מוכנים.
    אני מכיר את נועם הליכותיו של הרב שילת,אבל למדתי להיזהר מאנשי דת,מאלו שמרגישם שאלוהים מדבר מנשמתם.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ראו את הנהנתן הזה - הרב לבנון

    איפה אתה ואיפה, 26/08/05 16:58

    העמיד תלמידים הרבה. הוא עסק ביישוב הארץ. בכל אותן שנים, בהן דנקנר לא תרם כלום לעם ישראל וגם לא לעצמו. סתם חיים, חסרי תוכן, שכל יום נוסף מקרב את סופם.
    ממשיך למלא את ימיו בגיבוב מלים ובשנאת ישראל. מה תשאיר אחריך, דנקנר?
    אני אגיד לך - אתה תשאיר אחריך חורבן. כתבותיך תישארנה אחריך כאות ועדות לחלקך בחורבן הארץ ובהפצת שנאת ישראל.
    הבעייה שלי עם הרב לבנון היא נטייתו, מדי פעם, לרקוד מה יפית, לפני טיפוסים שליליים כמוך!

    הגב לתגובה זו

    • ואילו אתה...

      חנוך, 26/08/05 18:49

      תזכה לחיי נצח בשל ''לשונך הזכה'' כוונותיך הטהורות ומעשיך הנשגבים.

      הגב לתגובה זו

    • איפה אתה ואיפה...

      אחד, 27/08/05 19:36

      תגובות 7 ו-8 למשל.
      מבחינתי אתה זבלן בעילום שם.
      אני מתפלא על עצמי שהגבתי לך בכלל. אתה פשוט NONENTITY

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אתה כה צודק,כה חבל שאבדנו אותם

    פרחיה, 26/08/05 14:54

    נוסטאלגיה מרגשת ומסקנה מתבקשת. Tempora mutantur nos et mutamur in illis . הזמנים משתנים וגם אנו משתנים בתוכם, אמרו הרומאים. הרב חמור הסבר המשמיע דברי תוכחה אינו הילד השמנמן והשובב שלמד בכיתתך ואתה עצמך כבר אינך החבר מאז למעשי שובבות. אך לדאבון הלב קשה לי להאמין שהחברה החביבים, המסופרים למשעי והמגוהצים, בני עקיבא של פעם, שהביטו בקינאה בילדי החילונים הפרועים וחסרי העכבות במשחקם בשכונה, יחזרו ויחלימו מהטרוף המשיחי, לא הם ולא ילדיהם שטופי המוח. הם כבר נסחפו לחופים אחרים וים גדול וסוער מפריד בינינו. שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אמנון אתה טועה.

    שמעון, 26/08/05 14:31

    אמנון שלום,
    לא בזבזתם ולא בזבזנו שום דבר.
    זה היה מהלך החיים מאז מלחמת ששת הימים. הסיבות שהביאו להתפרצות שלה, האויב הצר והקנאי במפעלינו המצליח כאן בארץ לעומת החידלון שלהם בכל מדינות ערב, שמכונה לעיתים הפרטנר בצד השני (אין כזה גם היום), ועוד ועוד.
    תקוע של הנוקד אינה סתם ויכוח נדל''ן.
    ו''השטחים'' - ענתות אינה סתם ''השטחים'' ו- Land במשמעותו האמריקנית אינו עניין של מה בכך- הם נושא פיסי-מוחשי, היסטורי, גיאוגרפי, מדיני פוליטי ועוד הראוי לויכוח.
    אין כאן בזבוז.
    כל דבר יש לו עת. ואל תהיה חכם לאחר מעשה.
    פעם כתבת דבר נכון. מזיכרוני, משהו כמו: אם זה היה נושא פשוט, כבר מזמן היו צצים מספיק חכמים/לוגים בעלי פתרון.
    פעם הלנת על חוסר הפופולאריות של התנ''ך בזמננו.
    בטוחני, שמעבר לגלוי הנראה לעין, והיה גם קיטש אני מסכים, ראית את הזרם התת קרקעי היסטורי רוחני - אין מה לעשות, זו התרבות העיקרית שלנו - שפרץ שם בגוש קטיף, עבר הווה ועתיד.
    תשאל את אראל סג''ל על הזרם האדיר הזה. ראינו בתים עם ספרים, ספרים ועוד ספרים, קודש וחול. אנשים עם סדר יום (תתעניין אצל אדם ברוך).
    זרם גולף אדיר של היהדות - עברנו ותרבותנו. ועם שלא מכבד את תרבותו הוא לא מכובד ולא יכובד על ידי אחרים ולא ישיג שלום. אפילו הערבים (אל ג'זירה וערבייה) צפו בפליאה לא מבינים (גיא בכור ברדיו).
    אמנון תתעורר, מי שמע לאחרונה על תשעה באב? מעולם לא היה יום הזכרון הזה כל כך ''פופולרי'' במחוזותינו.
    ניצחנו, ניצחנו, ניצחנו !!! אולי כולנו.

    לסיום: לא ייתכן שלא תתאפשרנה תגובות למאמריו של בן כספית. מה, הוא שונה מכל העולם? הוא כותב אתמול על מדינת ליכוד ''מנותקת מההוויה הישראלית''. אמנון, זו בדיחה של מעריב? הליכוד הוא רוב העם ובן כספית הוא מיעוט. שיתעסק עם אל''מ גימל ועין, וויסגלאס וחורב, ויפסיק עם השטויות שלו. מ- 77 הליכוד על גווניו ופלגיו המרובים הוא רוב העם. אפילו אדם אחד, קרוע הוא במחשבותיו. הוא ועוד שניים וחצי אוהדים של הפועל תל אביב יושבים מנותקים על הירקון. חוסר תגובה מצד קוראים למאמריו של מאן דהוא מהווה פגיעה ברוחו של האינטרנט (שהוא בין היתר הוא העיתון החדש, ומי שלא מבין זאת שלא יעסוק בעיתונאות), וברוח מייסדיו.
    מברך אותך על הקו של מעריב ו- NRG: הכל מכל כל.
    ירמיהו וישעיהו, רבי עקיבא והרבה יהדות בתגובות-טוקבקים של אפילו כתבות חול, אמנם צריך לברור, וכל אחד לפי כוחו והשכלתו, אבל יש מה ללמוד ויש ממי ללמוד - יש מגיבים מעולים.
    כפי שאני זוכר, פעם התלוננת שהתנ''ך חסר, שלא לומדים מספיק תנ''ך. טוב, אנחנו לא פרופסורים, אבל הבט דרומה וראה את זרם הגולף החבוי שפרץ ממעמקים.
    בעצם, אתה צריך להיות שבע רצון. לא?

    הגב לתגובה זו

    • למה רק לדקלם כמו גולם?

      חשביה, 26/08/05 16:22

      הרי ראינו שמענו לא פחות ממך ולכל אחד התובנות שלו.
      קצת מקוריות,מחשבה עצמאית,להפרות את השכל.ולא למחזר ולמחזר....

      הגב לתגובה זו

      • חשביה תתבייש.

        שמעון, 26/08/05 18:41

        אם היית יודע כתיבה אקדמית מהי, היית מבין שאני גאה ללמוד מאחרים ולצטטם.
        ממי אפשר לדעת מה קורה בעולם הערבי? אם לא מפרשן שזה תחום עיסוקו. מה רצית שאלמד ממך?
        כולנו ניזונים מאותם מקורות פחות או יותר.
        נכון כתבת, לכל אחד התובנות שלו. גם שלי, עצמאיות ומקוריות ומגובות.
        עובדה, קראת את כל התגובה שלי. ולא רק, גם הגבת.
        ולמרות הכל לא היייתי מכנה אותך גולם מגולם בגולם.

        הגב לתגובה זו

        • במילה אחת - גולם

          Avi Ecuador, 27/08/05 05:15

          ב 2 מילים - גולם מגולם !

          Academic quatation is done only when it gets to the point. What does your pointless collection of non-sense, completly not related one to the other, not to Dankner's article and certainly nothing to be compared with academic work .

          BTW : you should be proud of recycling your garbage. It's good for the environment
          PS: Im not the real Avi Ecuador I'm just a different mucho tanto duro who called himself Avi Ecuador





          הגב לתגובה זו

  • 15.

    כל עוד יהיו אנשים כמו דנקנר

    אמיתי, 26/08/05 13:03

    לא נוכל לשבת ביחד אדם שאומר נעבור את זה יחד ומצד שני העיתון שלו נראה כמו דר שטרימר לא יוכל לשבת ביחד אם אלה שהוא דורס אני לא רואה את עצמי יושב ביחד עם גבלס הרב לבנון בוכה ועצוב לא על החלום שלו אלה על השינאה שנשפכה על כל הציבור שלו

    הגב לתגובה זו

    • חזק ואמץ! יחד נעבור את השמאל! (ל''ת)

      עברנו את פרעה!, 26/08/05 16:52

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אמנון אתה פאסה! אם לא הם, מי

    לא יעזור לך!, 26/08/05 12:16

    היה בונה? לא רק שלא בניתם, החרבתם! בלי סיבה!
    ערכתם פוגרום! ישובים פורחים וחיוביים כל כך, שלא בחלתם בשום שקר מתועב כדי לקדם את החרבתם.

    עשרות בתי כנסת, אולפנות, ישיבות, חקלאות מן המפותחות בעולם, החרבתם!
    אז מה? החברים שלך היו צריכים להתעניין בדברים שאתה מתעניין בהם, כשכל רגע מחייהם הם צריכים להגן על עצמם ממהרסינו ומחריבינו מבית ומחוץ?
    אמנון, את מצפונך לא תצליח לנקות לעולם. ואתה יודע זאת. חבל על הזמן שאתה מקדיש לנסיונות ההיטהרות. אם אתה רוצה באמת להיטהר, תתחיל לעבוד למניעת המשך החורבן!

    אין לכם, המנוכרים, שום זכות לכפות עלינו את הניכור שלכם למורשתנו! אתה לא קולט את זה?

    הגב לתגובה זו

    • לא טוב שרק האונה הימנית פועלת

      יוסף רופא, 26/08/05 12:47

      הנח לראש לעבוד לבד או אז תגלה תובנות נוספות .

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הרב לבנון הוא אדם מדהים (ל''ת)

    תלמיד, 26/08/05 12:15

    הגב לתגובה זו

    • הרב לבנון הוא

      אורי אבאור, 26/08/05 13:51

      שרלטן ומשקר לעצמו ולאחרים כמו כל רב, ברח ממנו ומכל הטירוף הזה כל עוד אתה יכול. אחרת תשקע בביצת הטמטום הדתי ותאבד את חייך ברפש .

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    עדיין שומר על האתרוג?

    אברמוביץ, 26/08/05 12:02

    מה המצב כרגע,עדיין אתם שומרים על האתרוג?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    @@@הסתקל לי בעיניים..@@@

    מריאן קפלון, 26/08/05 11:33

    הסתכל לי בעיניים,
    דמי אינו פחות אדום...
    אולי לך נוח בינתיים,
    אך לי הרסו חלום כתום.

    כמוך ביקשתי את שקט,
    כמוך קיוויתי לחלום...
    הפכו אותי אויב מולדת,
    שלא נותן יד לשלום.

    גירשו אותי מתוך הבית,
    הפכו אותי שוב לפליט...
    היכן יונה עם עץ הזית...
    אשר הבטיח השליט?

    יום של שמחה לכם,
    לי בכי...
    רק תקוותי, שבשחקים,
    לא מכינים סתירת הלחי...
    למי שרק עתה שמחים?

    הגב לתגובה זו

    • אחלה חמשיר מילדי ב\2 ...

      הדר, 26/08/05 11:40

      נו מה רצית בעצם להגיד? שיש בו נגיעה למאמר.
      שלח את החיבור ל''דבר לילדים''

      הגב לתגובה זו

    • מה?!? גירשו אותך מקריית חיים?! (ל''ת)

      דרור, 26/08/05 11:47

      הגב לתגובה זו

    • תעבירי למיה בוסקילה

      מ.ב., 26/08/05 19:01

      ואחרי שהיא תתקן לך את שגיעוט הקטיב תצאו שתיכן במחול

      הגב לתגובה זו

    • ביקשת שקט? 5000 פצמ''רים?

      אחד, 27/08/05 19:23

      דו ביסט משוגע לגמרי?

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לפני 67 רצו שנחזור לגבולות החל

    דן, 26/08/05 11:25

    מי שזוכר את מכתב השמיניסטים הראשון. הוא היה לפני 67 ונכתב על רקע של ההצעה של נחום גולדמןשהוא ישא עם המצרים על הכם שלום שאמור היה לכלול נסיגה מגבולות 48 ודיון בהחזרת פליטים.
    אין ספק שישראל לא יכולה להיות שיכון בתוך העולם הערבי. לא נקבל זכות קיום מהערבים אלא אם נהיה חזקים.

    הגב לתגובה זו

    • מכתב השמיניסטים

      יפה, 26/08/05 11:59

      מה יהיה? אף פעם לא תלמד קצת היסטוריה? מכתב השמיניסטים היה בימי מלחמת ההתשה (אחרי 67! אחרי 67! אחרי 67!). אילו גולדה הרעה והמטומטמת לא היתה מסרבת באותה תקופה לשליחותו של נחום גולדמן, אולי באמת היינו יכולים לחזור בשקט לגבולות 48, והיינו נהנים משלום עם מצרים כבר אז, מונעים את אסון מלחמת יום כיפור ואסון ההתנחלויות ואת לבנון והאינתיפדות... הלב נשבר למחשבה.

      הגב לתגובה זו

      • לדן

        /, 26/08/05 14:46

        כמה אדיוט אתה נשמע בסילוף ההיסטורי שלך.

        הגב לתגובה זו

      • מהיהיה לא תלמדי עובדות?

        עודד ב, 26/08/05 14:58

        אם את כבר כל כך מומחית להיסטוריה אז, אולי קראת שמי שפתח במלחמה על מנת לזרוק אותנו לים היו הערבים שלא רצו אותנו אפילו בגבולות 48 48 48 אז לחשוב שגבולות 48 יביאו את השלום זו פשות האיוולת בהתגשמות.
        הלב נשבר למחשבה

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    ההתנחלויות אסון לדורות

    ציוני אמיתי, 26/08/05 11:09

    ההתנחלויות הן הבזבוז הכי גדול של המפעל הציוני.נקודה. חבל על כל גרוש שעוד זורקים עליהם. הכול הולך לאיבוד. הרבה אמרו את זה והרבה יגידו. הרבה כסף עוד יישפך על המפעל המטורף הזה עד שהוא ברובו הגדול ייהרס. מדינת ישראל הייתה יכולה להיות מובילה בעולם אבל היא תקועה עם הצרה צרורה הזאת ועם המשיחיסטים ששייכים אליה. אוי לנו וחבל מאוד. במקום להיות מדינה יהודית אמיתית עם רוב יהודי אנחנו הוספנו אלינו מיליוני ערבים. מי אמר שהיהודים הם חכמים. בישראל מאז 67 סותרים את התזה הזאת מידי יום.

    הגב לתגובה זו

    • ציוני ? אמיתי ? חכם ?

      קידי, 27/08/05 23:33

      אם רוב יהודי היא המטרה - אז מתי מחזירים את הגליל.
      ומה עם יפו.

      מה עם בזבוזים גדולים כמו ההתנתקות.
      כמה היא עלתה ?
      כמה היה היצוא החקלאי השנתי משם ?

      אבל עזוב - אל תתן לעובדות לבלבל אותך.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מספר הערות...

    רות, 26/08/05 11:03

    א. נהניתי והתרגשתי למקרא הכתבה
    ב. ספק רב אם הרב יעקב לבנון, כיהודי שומר תורה ומצוות, ירגיש מבוזבז. אני בטוחה שהמאבק שהוא מנהל על ההתנחלויות ועל האידיאולוגיה שסביבה גזל ממנו כוחות ואנרגיה אולם את עיקר תפקידו הוא הקדיש לייעודו כיהודי, וייעוד זה ניתן למימוש גם ללא פיסת הקרקע שביש''ע.(עיין תורת ישראל).
    ג.על אף הביקורת שהייתה לי כנגד הכתבות ''הקיטש והעשן'' ו''התודעה והקיטש'' אני חייבת לציין שאני מצדיעה לנכונות ולרצון הטוב לשמור על אחדותו של העם בשעות קשות אלו. בין כל כתבות הדיעות מימין ומשמאל, נודף ממאמריך ריח של שפיות, של חכמת חיים, של לב יהודי שאוהב את אחיו בכל מצב ובכל עמדה פוליטית-לאומית או דתית, ודבר זה נדיר מאד במציאות הישראלית של ימינו. יישר כוחך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    דנקנר-כתבה אנושית ומרגשת...

    עודד, 26/08/05 10:54

    הבה נווכח כיצד החברים שהיו ''מתחברים'',אם לא באופן אישי לפחות לחלומות שהיו אז למרבית תושבי מדינת ישראל בארץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אכן כן... (ל''ת)

      אחד, 27/08/05 19:18

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    והמתנחלים קיטשיים? נו,באמת.

    אהרון, 26/08/05 10:06

    אוי נו באמת! ואחרי זה אתה מטיף מוסר למתנחלים על קיטשיות מאוסה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כולנו חכמים .... בדיעבד !!!

    מתנחל מהערבה, 26/08/05 09:57

    כדי לתקן את מה שנראה כמעוות - לדעתי היינו חייבים לגרש את כל אוכלוסיית השטחים תוך כדי לחימה ומייד עם תום הלחימה לספח לישראל את כל השטחים ששוחררו - כולל או אולי בעיקר - את חצי האי סיני.
    אין לי ספק שלאחר צעד שכזה - נושא השטחים כלל לא היה עולה על הפרק.
    אבל - כמו שציינתי בכותר -בכותרת - כולנו חכמים בדיעבד...

    הגב לתגובה זו

    • חכמים או מטומטמים בדיעבד...

      אדי, 26/08/05 10:41

      אין דרך להוכיח או להפריך את המחיר הנורא שהיינו עלולים לשלם אילו בחרנו בדרך המוצעת בתגובתך.
      אף שיש מקום לבקר את התנהלותן והחלטותיהן של ממשלות ישראל,ניתן לומר שהן נמנעו מלבצע שגיאות קטסטרופאליות כמו זו שמוצעת על ידך.

      הגב לתגובה זו

      • הם בחרו בשגיאות קטסטרופליות ש

        קידי, 27/08/05 23:28

        הם בחרו בשגיאות קטסטרופליות שגרמו לאלפי קרבנות - אבל קרבנות מקרב היהודים זה לא נחשב.

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    גירוש אזרחים- פשע מלחמה (ל''ת)

    המטיף, 26/08/05 09:57

    הגב לתגובה זו

    • האם עדיף להפקירם לחסדי הערבים? (ל''ת)

      שי, 26/08/05 11:26

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    יפה!כתוב טוב (ל''ת)

    שלומי, 26/08/05 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    די להשתלחות בבעלי פרופיל 21!

    הצועד בנעליו, 26/08/05 09:21

    גם להם מגיע עבודה וחיי חברה!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    בשביל השמאל, הבחירות לא קובעות (ל''ת)

    הימין ניצח, 26/08/05 09:08

    הגב לתגובה זו

    • לא הימין ניצח, הליכוד ניצח.

      אזרח, 26/08/05 09:17

      ואם הימין בחר במפלגה מושחתת כמו הליכוד לייצג את עקרונותיו, שיבוא בטענות רק לעצמו.

      מי שבוחר במפלגה שחברי המרכז שלה מודים בגלוי שבאו בשביל ג'ובים - שלא יצפה גם לאג'נדה פוליטית מוצקה.

      רק תיזכר איך הגנתם על השחיתויות של ''מלך ישראל'' ובניו לפני שעלה נושא ההתנתקות...

      הגב לתגובה זו

      • לליכוד היה מצע-לשמאל יש אתרוג

        קידי, 27/08/05 23:26

        השמאל כבר מאמין לשקרים של עצמו.

        עוד דוגמא לההתפתלות הצבועה של השכל העקום.

        רוממות היושר בפיהם - והשקר ורמאות בליבם.
        אם השמאל היה ישר באמת - הוא היה מקיא את גנב הקולות מקרבו.

        הגב לתגובה זו