 |
154.
אני נגד אבל..
XD,
20/10/07 23:55
|
|
 |
153.
שדה בוקר
שדה בוקר,
04/10/05 15:14
|
|
 |
152.
תגובה מאוחרת אך מסכמת
ל, בוגרת תיכון,
י-ם,
18/09/05 13:04
|
לצד כתבות בסגנון ''כלב פלא מציל את האנושות'' ו ''בריטני ספירס ילדה תינוק עם 2 ראשים'' מופיעה הכתבה על קיום יחסי מין על הקבר של בן גוריון.
וכמובן שלא אחרו לבוא תגובות בסגנון ''הנוער לאן'' ''חלול קודש''. אז רק שתבינו, כל אותם יפי נפש/ דוחפי אף/ סתם משועממים - בתור בוגרת תיכון אני יודעת מה קרה שם, ומה שקרה זה ששיעמם לכמה חברה והם הלכו והזדיינו על הקבר של בן גוריון או לפחות זה מה שהם מספרים.
אני לא מוצאת שום קשר בין המעשים לבין התגובות המוגזמות שהתפרסמו; ימין- שמאל, חילוני- דתי, נוער גבעות (?) יאללה חלאס עם השטויות אין לכם מושג מה הולך שם, רובכם בטח אף פעם לא הייתם שם, אבל אתם מרגישים שאתם יכולים להעביר בקורת על כל אחד, על כל דבר.
אולי תפסיקו להיות מרירים ולדחוף את האף לענינים שאתם לא מבינים בהם. תודה שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
שוב הנגב מוצג כאזור פרימיטיבי
ניטשה,
שדה בוקר,
31/08/05 05:22
|
כבוגר בית ספר וכיום תושב המקום צר לי לשמוע על כך שמכל הדברים החיוביים שמתרחשים ונעשי םבשדה בוקר דווקא בזה בוחרים העיתונים לעסוק. מעבר לעובדה שהאופן שבו מוצגת הכתבה כתופעה דבר שאם הכותב היה טורח היה רואה שהוא לחלוטין אינו מדוייק מתסכל לראות שביישוב כמ ושדה בוקר שהוא יישוב שקט ,מקסים וללא פשע בכלל בוחרים לציין דבר כל כך שולי שאף לא ניתן לכנותו תופעה בשעה שבה מדי יום נהרגים אנשים בכבישים וכל מיני רבנים מוציאים פסקי הלכה כאלה ואחרים וזקנים נשדדדים ברחובות עצוב לראות את העיתונות ''הלוחמת'' והחושפת של ''מעריב'' מתעקבת על פרשייה כל כך עלובה ולא חשובה במקום על השחיתות בפוליטיקה על המפקדים המזוייפים בעבודה או אפילו על האופן הדוחה שבו מזגזג נתניהו בעוד שאתם מפרסמים את הידיעה הזאת במקום לעסוק בנושאים הבאמת בוערים אני חושב שמחובתי לשאול איפה הבושה שלכם כעיתונאים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
לינק לאתר של התיכון
בוגר התיכון,
31/08/05 01:29
|
|
 |
149.
עידן רבי
ידוע דבר,
29/08/05 17:28
|
|
 |
148.
איזה מצחיק.......
לכולם,
דן,
29/08/05 16:47
|
אם זה באמת נכון הייתי רוצה לנסות את זה זה נשמע אדיר וחוץ מזה יאלה מה הבעיה שיעשו אני בטוח שדוד ופולה רק יהנו מזה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
מה את כ''כ מתרגשים?!?!
G,
29/08/05 14:24
|
מה רע בזה?! אם כבר בימינו גבר יכול ללכת עם בן זוגו במצעד הגאווה, אז מה זה יותר גרוע?! הרי אתם גאים במעשים האלו??? אז למה זה נחשב בושה לקבר?!
יופי, פרצתם את כל הגבולות ועכשיו אתם לא יודעים איפה לעצור. עוד מעט יהיו גם מצעדי פדופילים בארץ... תהיו בריאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
busha veherpa
yakov,
29/08/05 11:05
|
|
 |
145.
על ראשי בוער הכובע (ון)
תלמיד לשעבר,
28/08/05 15:27
|
כתלמיד לשעבר, השמועות אולי קצת מוגזמות כמו כל דבר שמטרתו רייטינג, אך אינן שקר מוחלט. אני אישית מכיר כמה אנשים שעשו את המעשה, אך שוב, כך הם סיפרו. אני לא הייתי נוכח, אז גם זה בערבון מוגבל. היחיד שאוכל להעיד עליו הוא אני. אני לא רוצה להתייחס לשאלה המוסרית אל המעשה, כיום כבוגר ראייתי שונה. אני אישית קיימתי יחסי מין על הקבר וזאת חוויה שלא אשכח אותה בחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
כל עדה והמסורת שלה...
ניר,
27/08/05 05:02
|
כל עוד יחסי המין היו בהסכמה, אני לא רואה שום בעיה עם המסורת הזאת. עדיף בעיני בני נוער שעושים אהבה על קברו של ראש ממשלה לשעבר מאנשים שעושים טקסי פולסא דנורא על קברים של רבנים, או בני נוער שעושים טקסי חניכה למחבלים צעירים על קברו של ברוך גולדשטיין החלאה. יחסי המין על קברו של בן-גוריון הם אולי לא לפי המסורת הבן-גוריונית, אבל באמת שאף אחד לא נפגע מהמעשה (אולי האישה, שקצת קר לה בטוסיק). אני מבטיח לכם שגם בן-גוריון מספיק מת בשביל שזה לא יפריע לו.
עשו אהבה לא מלחמה.
ועוד רעיון אחד- שימו מצלמות אבטחה במקום ותפיצו את התמונות באינטרנט. אם כבר מסורת, כדאי שכולנו נהנה ממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
עוול לרוב המוחץשאין לו יד בדבר
בוגרת,
צפון,
27/08/05 00:13
|
מדובר אולי בבודד או שניים לא מוסריים ובאמת לא מייצגים!! איזה אדיוט שקיבל מעט צומת לב והקשבה ברדיו דרום ומה עם הכתב? אין לו שום ביקורת ככה להעליל??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
זה כבר ככה שנים
מהמדרשה,
מהמדרשה,
26/08/05 22:38
|
כן אין מה לעשות אבל זה דבר שקורה במדרשה כבר שנה אחרי שנה והנושא הזה עלה כבר לפני כמה שאנים טובות,ויש סיבה שהוא יעלה עוד פעם אבל זה לא ישנה כלום,......כמו שאמרתי זה כבר ככה שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
למה לא לירוק על אנדרטת רבין?
ימני מתון,
מודיעין,
26/08/05 21:03
|
אנשים עושים סקס על קברו של מייסד המדינה (והשמאל החילוני) בכזה כאילו סבבה. לא קראתי כאן תגובות מסתייגות מהשמאל, שהיה אמור להתייחס למקום בכבוד. אז מה לכם כי תלינו על פרחחים היורקים על האנדרטה לזכר רבין בת''א? אולי מה שמעניין אתכם זה לא כבודם של מנהיגיכם המנוחים, אלא השתלחות ביריבים הפוליטיים שלכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
בתור בוגר שדה בוקר
בוגר שדה בוקר,
דרום,
26/08/05 14:34
|
גם אני עשיתי את זה! אך בידי הכתב ישנה טעות... זה קורה כל השנה ולא רק במסיבות סיום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך יכול להיות המקום מואר
בוגר נורמלי,
ישראל,
26/08/05 15:20
|
ויש שומר כנראה שגם אתה פנטזת על זה לך לפסיכולוג ד -ח ו- ף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך להסחף, אין שומר... אבל
מנוער שדה בוקר,
27/08/05 03:39
|
תאורה יש. בכל מקרה, מדובר בבדיחה בית ספרית. אולי יש אמת בבסיסה (שניים או ארבעה אנשים שאכן עשו זאת) אבל מתוך בדיחות הדעת. בטח לא בתור מסורת ארוכת שנים שנערכת ע''י התלמידים כולם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
שנאמר:''בשעת הדחק מתירין''.
יגאל כהן,
רחובות,
26/08/05 06:50
|
ולית מאן דפליג דב''דחק'' עסקינן. שהרי הם הלכו לשם בעיניי ''דחיקות''. ולהשומע ינעם. ולמי שרואה ,שישים כובע על הפנים כפי שנוהגים אברכי המשי, של ירושליים. ובסילוק הקרוק תנוחמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
ואם תתמהו האם אעשה זאת אני?
יגאל כהן,
רחובות,
26/08/05 06:43
|
הרי אתם בבחינת כופרים. שהרי :''מה לכהן בבית הקברות''? ואין צריך לאמר זאת אלא לגוי. אבל למי שאינם כהנים, נדון אותם דין : ''אברך שתקפו יצרו''. ובדין ננהג כך, שהרי ''כולי עלמא לא פליגי'' שתקפם יצרם. יעני נדון אותם לקולא ולא לחומרא. ונבין את ''גודל השעה''. או שמא את ''שעת הגודל''. והדבר ברור למבינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
עשיתי את זה עם שלוש כתומות
נחליאל בן-זמבור,
25/08/05 23:25
|
|
 |
136.
מבוסס על בדיחה
פארש,
מרכז,
25/08/05 21:41
|
הסיפור מבוסס על בדיחה עתיקה מהמדרשה על זה שראו זוג שוכב בקבר (דוד ופולה...). בסך הכל זה לא ממש נח ולכן תמיד הומלץ להיכנס לאודיטוריום או לחדרי חולים אופציות אלו העניקו תנאים נוחים בחורף בעוד שבקיץ במילא עדיף לעשות את זה בבריכה. בקיצור רק לדוד ופולה היה נח בקבר וכל המודאגים יכולים להסיר דאגה מליבם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מדבר
לומדת במדרשה,
26/08/05 22:26
|
|
 |
135.
לדעתי פולה ובנג'י קבורים אחד
על השני,
25/08/05 21:32
|
|
 |
134.
מצלמה נסתרת
AVIVA,
25/08/05 20:55
|
|
 |
133.
ולילד שיולד יקראו בגין
ל"ת
צבר נחוש @@,
25/08/05 19:30
|
|
 |
132.
Ben Gurion legacy Altalena&kin
Aviad Rosen,
Vienna Austr,
25/08/05 19:01
|
Ben Gurion that made the horrible decision to send my grandfather among others to bombard & sink the Altalena cannot complain! Among his other crimes was to allow the bombing of the King David Hotel without letting the hero’s such as Moses Rosen (my other grandfather (that actually risked his life to pass secrets to the Hagand!) knowing before resulting in their tragic death. Later on in 1976-7 when mapai saw that it will loose the elections they push my mother (daughter of the ‘holly’ cannon that sunk the altalen & my father the son of a king David hero victim to a Shomer Hazair kibbutz (Hazorea) in order to make sure this family never see the other side of a ghetto fence! In 1997 I was the target of yet again persecution (Ben Gurion style) when the Navy attempted to frame me in ‘Ason Hashayetet’ - His actions destroyed my life - don't complain Ben Gurion.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
there is no verification to
kukla,
25/08/05 20:46
|
the things you say. so just shut it and give respect to our father leaders. the world has gone crazy, and so is our people. good luck with your pitty life
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
כתב/כזב
קוקי,
25/08/05 19:00
|
מי שלא יודע הכתבה הזו פורסמה בעקבות שידורה ברדיו דרום ואין לה שום אחיזה במציאות אלא מבוססת על שמועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
לפחות הוא מתהפך מרצונו החפשי
הוא ראוי בדיוק,
לזה!,
25/08/05 18:25
|
קדושי גוש קטיף מגולגלים מקברותיהם בידי מקדשי מורשת בן-גוריון-רבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש
***,
25/08/05 19:51
|
תתבייש לך! בושה וכלימה לעם ישראל עם קיומך ודיעותיך! בושה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
כמה קל ללכלך ולטפול האשמות
מנוער שדה בוקר,
25/08/05 18:17
|
על ימין (ובעיקר) על שמאל, קודם כל, הנוער בשדה בוקר הוא נוער מדהים! בחיים שלי לא פגשתי חבורה כזאת של אנשים חכמים, ישרים וטובי לב! אז שאף אחד לא יגיד ש''זה הנוער הקלוקל בארץ'' כי אין לו מושג על מה הוא מדבר. ובקשר לסקס על הקבר, למיטב ידיעתי זו אגדה אורבנית. כל אחד מכיר מישהו שמכיר מישהי שמכירה מישהו שדודה שלו מכירה מישהי שעשתה את זה על הקבר. נו באמת... שלא לדבר על זה שהמקום מואר ונראה בקלות לעין מכמה מקומות במדרשה, ככה שאינטימי זה לא.
ואפילו וקמו כמה וקיימו את המעשה, מה כבר קרה?? כולה מעשה קונדס של בני נוער טובים. (איפה שלא תזרוק אבן בארץ תמצא 10 מעשים גרועים מזה שבני נוער עושים). שדה בוקר הם באמת חנונים, מי שמכיר יודע :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''מעשה קונדס של בני נוער טובים''
תגיד,
אתה בסדר?!,
29/08/05 09:20
|
סקס על קבר של אישיות חשובה זה לא בדיוק ''מעשה קונדס''...זה חילול!!!ואתה יודע מה,עזוב את הקטע הרע שבדבר-לפחות אל תקרא לנוער כזה- הנוער ''המדהים''....כי מדהימים הם לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
שליבו טוב עליו. הוא כ''כ רקוב
ראו את מר ס',
התלמיד,
25/08/05 16:53
|
שלא מבין מה מדברים. זה מייצג, זה דקדאנס (רקבון) ניהיליסטי של ציבור לא קטן כאן. זה הצד הרקוב (הצד השני של המטבע) של ההקרבה וההשקעה של הדור הקודם וקודמו. אלה נרקבו לגמרי. אגב, שמעתי שבמדרשה זו פועלים כמה מרצים שמסיתים נגד ישראל, זו אוירה שמוציאה רקבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
בתור בוגר התיכון לחינוך סביבתי
בוגר שדה בוקר,
דרום,
25/08/05 16:47
|
אני יכול להעיד שיש אמת בכתבה אבל היא מאוד מנופחת. יש איזה אגדה או מסורת שזה אחד הדברים שצריך לעשות לפני שמסיימים את התיכון שם, אבל מספר האנשים שממש עשו זאת קטן מאוד מאוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
מה יהיה איתך???
נדב,
ירושלים,
25/08/05 16:28
|
ולמה שזה היה קורה- שלא הייתי מוציא מילה מהפה???? אנשים טובים שעושים דברים כאלה הם לא אנשים ובטח שלא טובים. אנשים עושים שטיות בחיים אב לשכב על קבר זה ליגה ליגה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
מאיזה ספר זה?
ל"ת
רגע,
25/08/05 16:07
|
|
 |
124.
לא קשור לפנימיה הכל מהבית!!!
רונה,
דרום,
25/08/05 15:24
|
במשפחה שלי למדו 5 בפנימיה נוער נפלא ומדהים בכל חברה יש תפוחים רקובים חד וחלק הריקבון מ ה ב י ת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לומד שם.
ס',
לומד במקום,
25/08/05 15:51
|
אני לומד במדרשה, ואני אומר לך- האנשים מדהימים.. וזה לא שיש ''תפוחים רקובים'' במקום, זה חלא מהיופי של האנשים.. ''המסורות'' הדפוקות האלה. גם האנשים הכי טובים, עושים את השטויות האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''כתוב בעיתון''-סימן שזה נכון!??
רונה,
דרום,
26/08/05 15:16
|
אולי משהו פנטז או עשה והבין שהוא דפוק כשסיפר על כך לחברה וכדי לצאת מזה יצא בהצהרה סוחפת ''כולם עושים את זה '' אתם רואים אני בסדר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
מה יהיה?????????
נדב,
ירושלים,
25/08/05 15:07
|
דוגרי עכשיו לא משנה מי קורה את זה חילונים דתיים שמאלנים ימניים...... מה יהיה איתנו???? הימנים- דתיים מבואסים שאחרי כול המאבק בהתנתקות היא התקיימה, שזה דבר שלא יכול היה לקרות מבחינתם, הם די שולטים בצבא, והרבה דתיים לא יתגיסו עכשיו או לא ילכו לקרבי כמו שתמיד רצו או שיותר גרוע יפסיקו להיות אדיאליסטים כמו שתמיד היו. החילונים- שמאלנים כבר מזמן לא אדיאלסטים ורק מחפשים להוריד פרופיל ולהשתמט מהצבא או לשרת כגובניק הכי קרוב לבית שתורם שיט, והם בירידה מתמדת. החרדים היו ותמיד יהיו משתמטים. בקיצור הצבא יהיה בירידה. אבל עזבו את הצבא המדינה הזאת (אם אפשר לקרוא לה כך) כאילו משתדלת להיות דפוקה בכול תחום אפשרי. החינוך, העוני, המובטלים, תקשורת שמראה רק צד אחד, אנשים שלא מחוברים אחד לשני בכלום ובעצם לא מחוברים לכלום ובטח לא לאדמה הזאת, עובדים זרים שלוקחים ליהודים את העבודה, הסברה על הפנים......... ומה שמזמן אנחנו יודעים ממשל על הפנים מושחת מסריח שכול אחד דואג לכסא שלא ומתחמק מאחריות. כמה שזה נשמע מוזר לפי דעתי צריכים לפרק את המדינה ולבנות אותה מחדש, כי הכול רקוב כאן מבפנים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או,תגובה הגיונית סוף סוף
ש.ש,
29/08/05 09:24
|
אני מסכימה איתך בהבנות אבל לא במסקנה לא בגלל שהיא לא נכונה אלא בגלל שהיא בלתי ניתנת ליישום...וס' שלומד במדרשה הנ''ל, במקומך הייתי סותמת את הפה בדייונים שגדולים מדי עליך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים אדירים..
ס',
לומד במקום,
25/08/05 15:49
|
שכחתי כמה אנשים יכולים להיות מפגרים... זה נוח לכתוב דבר שכזה, נכון? כי אין מי שיתווכח כל רגע על כל מילה שאתה מוציא. בדיון רציני לא היית מוציא מילה מהפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
בחייכם...
ס',
לומד במקום,
25/08/05 14:42
|
כולם כאן מתממים וכותבים כמה זה ''נורא'' ו''מלזל'' וכל השטויות האלה.. אין לכם מושג מה אתם אומרים, נכון? ואני בטוח שגם אתם לא כולכם טליות שכולן תכלת. לפני שאתם שופטים את מה ומי שאתם קוראים עליו כאן, אתם צריכים לשמוע את הסיפור המלא. מה שכתוב כאן מציג את כל מה שהולך שם באור מאוד מתאים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
המעשה נשפט לפי השתייכות המבצע
אפי,
מרכז,
25/08/05 14:41
|
מעשה שלילי יכול לבא רק מהמפה הפוליטית וימינה, וגם אם אינו שלילי הוא חייב להיות מובן ומוסבר כשלילי. מעשה מהשמאל יהיה תמיד חיובי, מתחשב, חופש הביטוי, חובש ההבעה ואם חלילה המעשה בכל זאת שלילי אז למה להציג מה קרה זה בכלל באשמתם של האחרים. כמובן שגם להעיר אסור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
זאת בדיוק הרמה של העם
ל"ת
ערן,
25/08/05 14:00
|
|
 |
119.
זה מה שנשאר מהציונות החולנית
ל"ת
סקס על הקבר,
25/08/05 13:58
|
|
 |
118.
השטתחות על קברי צדיקים.
ל"ת
מנהג מנזמן,
25/08/05 12:53
|
|
 |
117.
שעשות מייד בדיקת D.N.A, גנטיות
הבן של גוריון,
25/08/05 12:52
|
|
 |
116.
It is all unproven stories
Johnny Bravo,
25/08/05 11:44
|
All that noise is about unproven rumors. People are telling stories about fucking on B.G. grave and all are jumping. Why all Jews are jumping..Because Jews are jumpy people. First catch the first fucking couple and see what law was violated. Now one of the reasons people do that, if they do that at all, is because they have no more kicks. Why no more kicks..Because religion is the biggest bluff in history no one buys this LOKSH any more unless he lost his brain to drugs..Then he can become HOZer Bitshuva.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
תכונה ישראלית: לרוץ לספר לחברה
דניאל,
הנגב המערבי,
25/08/05 11:28
|
לא משנה כמה זה נכון או מצוץ מהאצבע, מספרים סיפור שמוציא אותך יעני גבר, שמצלצל מאצ'ו, ומייד כולם יספרו ש''גם אני ...גם אני...'' ... מה שמעוות הוא זה שכבר קראתי סיפורים כאלה בכל השפות ומכל הארצות, ושכותב הרשימה הזו מתייחס אל הספר שקרא כאילו זה פאר היצירה המקורית. נראה לי שהדברים היחידים שהם אמת ברשימה הם שבשדה-בוקר יש מדרשה עם פנימיה, וששם קבורים דוד ופולה בן-גוריון. חוץ מזה, הזרע עלה לכמה אנשים לראש, בין אם הם מביעים זעזוע ובין אם הם עושים בזה שימוש במלחמת התרבות בין הדתיים לחילוניים. רבותי, תתעוררו! זה לא נכס תרבותי של אף אחד, סתם סיפורים שמספרים בין החבר'ה כדי להיראות גברים. אגב, גם סביב מדורות השבט של הסרוגים יש סיפורים כאלה. היצר של הסרוגים ואפילו השחורים לא פחות פעיל. רק שלא הם שכותבים על זה ספרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
להקים
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
25/08/05 11:18
|
|
 |
אז תקים
ל"ת
אביקוודור,
25/08/05 13:03
|
|
 |
אנחנו
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
25/08/05 15:12
|
צרכים לישאול את עצמנו לאן פניה של החברה בארץ מופנות לכאוס כללי או בריאות נפשית ואכות סביבה חברתית נורמלית או ישר לגהנום.////////
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
החברה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
25/08/05 11:15
|
בארץ באשר היא היא חברה מושחתת עברינית בגנים שלה אגואיסטית מזוכיסטית וסדיסטית לכן כך ניראת מדינתנו זו תרבות הסקס הסמים והרוקאנרול של החברה החילונית בניגוד לחברה של המיתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
this is shtoyot bmitz
ayelet,
25/08/05 11:00
|
i have studied there in my high school years and i am sure this is an urban legend nothing more and nothing less. it has nothing to do with beeing hiloni or dati. nothing with being left or right politicali. there is nothing in this story but to show the volgurity of the mariv newspaper that has nothing better to do but poor a pile of manur over the name of the midrasha student. mariv the tzhobon shel hamedina
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
לא יותר טוב,לעשות זאת עם פולה?
ל"ת
איש,
מקום,
25/08/05 10:59
|
|
 |
110.
גיבורים לכו לקיברו של ערפאת??
@משה,
25/08/05 10:01
|
מענין מה חושב שרון על כך? וכל אלה שחושבים את עצמם לגיבורים גדולים ניראה אותכם על קיברו של ערפאת??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
השבוע ראינו 2 סוגי נוער.
מתן,
אשדוד,
25/08/05 09:52
|
ראינו סוג של נוער עם ערכים, עם רצון לספוג קושי, לעמוד במאמצים, להסתכן, מתגבר על היצרים. לעומת נוער אחר שאינו מוכן להתגבר על שום יצר, או לדחות כל סיפוק. רבותי החילוניות הפסידה!!!!! נ.ב אני לא דתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
מצאו את ההבדלים
חיים,
מרכז,
25/08/05 09:51
|
איפה הנוער הדתי ? נלחם על בתי גוש קטיף ואיפה החילוני ? מקיים יחסי מין על קבר בן גוריון - סוף לציונות החילונית יאלה הבייתה - ניכשלתם !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
איזה כייף להיות דתי :-))))
ינון,
25/08/05 09:27
|
לנו אין את הבושות האלו, לנו אין את הצרות האלו, לנו אין את המתירנות חסרת הגבולות הזו, אנחנו לא צריכים לדאוג לבנות שלנו כי גם אם הן בצמתים מפגינות הן עושות זאת בצניעות. מישהו אמר לי השבוע ששמרנות הוא מושג ששיך לעבר והיום זה נחשב פרימטיבי.. יודעים מה אני אומר לכל אלה? או שתבואו ללמוד למה זה כדאי, או שתחיו את החיים שלכם ואנחנו את החיים הטובים שלנו :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תטמון ת/ראש בחול בת יענה
מושון,
25/08/05 09:57
|
רוצה לדעת מה עושות הדתיות בלילות?לא,אתה בעצם לא רוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון ואני שמעתי מיודעי דבר..
פיני,
29/08/05 17:48
|
שכדי לשמור על הבתולין הן מסכימות רק לקבל מאחור! בדוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הולכות לישון!!!
ל"ת
ש.ש,
29/08/05 09:28
|
|
 |
106.
על כל קבר זה חוסר כבוד
ל"ת
לא רק שלו,
25/08/05 09:27
|
|
 |
105.
מגעילים
ל"ת
מלאכי,
25/08/05 09:08
|
|
 |
104.
לכל אחיי החילונים!!!
יוסי,
רעננה,
25/08/05 09:03
|
אנחנו מקיימים יחסים על קבר מייסדנו והם מעריכים ומכבדים את רבניהם
אנחנו מדברים על מסיבות, סקס, וסמים והם מדברים על אידאוליגיה, על ערכים
אנחנו מסתננים ל''צוף'' בשביל לרקוד והם מסתננים לגוש בשביל להאבק
אנחנו מחפשים כל דרך להוריד פרופיל והם מחפשים כל דרך להעלות אותו
אנחנו מגדלים מרחיואנה והם מגדלים חסה ועגבניות שרי
אנחנו דואגים לשלום בע'ח והם דואגים לשלום בני אדם
אנחנו מגדלים ילד וכלב והם מגדלים משפחות ברוכות ילדים
אנחנו מחפשים כל דרך לברוח מאחריות והם מחפשים כל דרך לקחת אותה
אנחנו חושבים קודם כל על עצמנו אח''כ אולי על משהו אחר הם חושבים על כולם ורק אז על עצמם
אנחנו נפסיד והם ינצחו
בטוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם כל מילה
קוקלה,
25/08/05 20:40
|
|
 |
ולנו יש ז יותר גדול
פסיכולוג ב0.01,
שקלים חדשים,
25/08/05 15:13
|
מעניין איך על כל כתבה שקשורה למין (כולל אונס, מעשים מגונים, התנהגות פרובקטיבית וכו'), ישר יש תגובות חרדיות בסגנון ''אתם רואים?'' ''אמרנו לכם שאנחנו יותר טובים''. המחשבה על כך שאולי הם סתם מפסידים את תענוגות העולם הזה ללא סיבה מיסרת אותם. התסכול המיני שלהם כזה גדול עד שהם מוצאים פורקן בצדקנות יתר איפה שרק אפשר לקרוא ולכתוב משהו על סקס.
אומה שלמה הזקוקה לטיפול פסיכולוגי דחוףףףףף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא חילוני... נתפסת על חם
דני,
אילת,
25/08/05 11:35
|
אילו היית חילוני לא היית מבטה בצורה כל כך ברורה את מה שחושבים עלינו הדוסים למיניהם. כמוהם ממש אתה לוקח תופעה (אם בכלל יש אמת בסיפור) ומכליל אותה על כולנו. ואתה מעמיד מול ההכללה הזו את ''הערכים'' של הדוסים. אתה באמת חושב שכל הדתיים מתנזרים לפני ומחוץ לנישואין? אתה מאמין שכולנו מגדלים מריחואנה והם מגדלים חסה ועגבניות? ואתה באמת חושב שהם דואגים לשלום בני אדם (שלא שייכים לחצר של הרב שלהם?) עם חשיבה מתנשאת כזו הם ירגישו מנצחים כי זו הדרך היחידה שיש להם להרגיש בעלי ערך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הפעם הוא צודק בהחלט
ירון,
חיפה,
25/08/05 16:23
|
|
 |
כל מילה אמת-רק שבטוח שאתה לא ח
יוסי מ,,
25/08/05 09:24
|
|
 |
אז תחזור בתשובה
הדס,
25/08/05 09:19
|
ואינשאללה תחזור להקריב קורבנות חפים מפשע בבית המקדש שבמהרה ייבנה... נו באמת... הפנאטיות הזו לא תוביל אותנו למקום טוב. תראה מה היא עשתה למוסלמים. אין בכלל ספק שנוער חילוני שוחר שלום שווה פי מיליון מכל הדתיים הפנאטיים האלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להדס
ש.ש,
29/08/05 09:31
|
נוער חילוני שוחר שלום=נוער על סמים שאין לו מושג מהערך האמיתי של החיים ומה שחשוב לו זה את מי הוא הולך לדפוק הערב... נוער דתי פנאטי=נוער שאכפת לו וזה אומר הכל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין קשר בין המוסלמים ליהודים!
ירון,
חיפה,
25/08/05 16:24
|
תראי את הנוער הנוצרי אדוק בארה''ב.... אז מה? פשוט הפקרות הנובעת מבורות ורצון להישאר בור בכדי למלאות את כל התאוות... בדיוק כמו בעבודת עגל הזהב ובפסלים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם ינצח
מישהו,
25/08/05 09:17
|
יקירי לא אלה או אלה ינצחו ינצח העם העם אשר יקום ויתנער מהבלים העם אשר ידבוק שוב איש באחיו אני מאמין באמונה שלמה בכוחו של העם הזה להזיז עולמות
עכשיו כל אחד ואחד מאיתנו צריך לעשות, בכדי שנשוב לעצמנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה -זהב!
דודו,
ת''א,
25/08/05 09:15
|
בושה, בושה ,בושה לאן הגיע הנוער החילוני. למרות שאי אפשר להתייחס ב-100 אחוז לאמינות הדברים, עדיין לא חסרים סיפורי זימה וחומריות. באמת, צריך ללמוד קצת ערכים מהחבר'ה הדתיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
וואו... לאן הגענו
רן,
25/08/05 09:01
|
הו באמת.. בכל מקום יש חבר'ה פוחזים שעושים שטויות והם מיעוט קטן מאד. בוודאי שזה לא מצדיק להכליל במעשים אלו את כל בוגרי המדרשה לדורותיהם, שברובם המכריע הינם חנונים משכילים, בעלי משפחות וכמובן אנשים שומרי חוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
דוחה,מבחיל,פשוט חולי נפש
ל"ת
אלי לוי,
25/08/05 09:00
|
|
 |
101.
מה הפלא?
אברהם,
פתח תקוה,
25/08/05 08:59
|
תמשיכו להשמיץ וללכלך את הנוער הנפלא שבעולם והם ''נערי הגבעות'' ותקבלו את ''נוער המדרשות'' ותמשיכו עם פרי חינוכם הקלוקל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
מבינים סוף סוף שהשבח''ים עדיפים
כנסו!!!,
25/08/05 08:54
|
כמה זעקות שבר, כמו עלבונות, כינויי גנאי וכו' הוטחו בנוער שירד לגוש קטיף כדי להילחם על האדמה הקדושה. אני לא מבינה כמה אנשים יכולים להיות עיוורים ולא ישרי לב. האם לא עדיף לכם שהילד שלכם ילך להפגין עבור ערך נעלה של ארץ ישראל, מאשר חגיגות על מצבות, ביזיון וחילול המת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
מעט על אחוזת הקבר
אלעד,
25/08/05 08:52
|
אחוזת הקבר של בנג'י (שם חיבה, לא גנאי) היא הגן היחיד באיזור המדברי של המדרשה. לתיכוניסטים מחורמנים שרק מדברים על זיונים (כמו כל תיכוניסט מצוי), ולא עושים דבר, זה המקום היחיד עליו הם יכולים לדמיין את עצמם עם משוש ליבם. יעשו בשכל האחראיים ויקימו גינה עם עצים, ספסלים ודשא, כדי שיהיה לבני הנוער היכן להסתובב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אתה חי?
ש.ש,
29/08/05 09:35
|
תסתכל סביבך! לא כל תיכוניסט מצוי מחפש את זה?! על מה לעזאזל אתה מדבר?! איפה שאני חיה וגרה אין בקושי נוער כזה כמו בכתבה...אז תחשוב לפני התגובה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
מחפשים סקופ - ברור שזה שטויות
הדס,
25/08/05 08:43
|
מה קרה, ההתנתקות עברה בשלום אז אתם מחפשים סקופ חדש? עדיף שתתמקדו בפורעי החוק הדתיים, שחוקי המדינה שווים בעיניהם לקליפת השום. שלא ידברו איתנו על מוסר, הם לא יודעים מה זה מוסר, רק חוקי האלוהים (איך שהם מפרשים אותם, כמובן). אם אלוהים יאמר להם לעמוד על הראש ולחרבן, הם יעשו זאת בשקיקה.. אין להם שום שיקול דעת או ערכי מוסר כלשהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשפוז דחוף
ד''ר z,
25/08/05 09:36
|
א.מה הקשר? ב.מאיפה כל השנאה והכעס? (בטחון עצמי בקנטים) ג.תרגעי ד.כנסי לפרופרציה וצאי מהכללות טיפשיות. ה.כל ישראל אחים !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדס
יפתח,
נגב,
25/08/05 08:51
|
מה הקשר ? תתמקדי בעצמך, בסביבתך, תשתפרי מיום ליום, אולי אז מישהוא יסכים לקחת אותך לביקור ניחומים בקבר בן גוריון בשדה בוקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי שם
הדס,
25/08/05 09:26
|
לא פעם ולא פעמיים ולא מה שאתה מדמיין בדמיונך האפל. אחוזת הקבר של בן גוריון היא פשוט הנקודה הירוקה היחידה במדרשה. אותי (כמו כל חברי) הרבה יותר עניין לטייל בעין עקב, בנחל צין ובעין עובדת. אם אתם מחפשים אהבת הארץ, בני הנוער הלומדים במדרשה לומדים את הארץ ברגליים ומגיעים לשם בדיוק מהסיבה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
זה סגולה לפוריות ולעמידת ראש
ל"ת
ניר,
25/08/05 08:37
|
|
 |
96.
ספורי סבתא שהעיתון מת להאכיל
שרון אליאס,
25/08/05 08:29
|
את קוראיו.
שב חודשיים ותכין מאמר על עיקרי הגותו ומחשבותיו של בן-גוריון -
שום עיתון יומי לא יפרסם את זה - זרוק לעיתון סיפור על סקס ושטויות והוא יקנה זאת בחדוה ובדיצה.... זה כל הסיפור..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
רפורמה דחופה בחינוך של חילונים
משה,
25/08/05 08:19
|
צריך להתחיל לחנך את הנוער החילוני ושידעו שסקס זה לא הכל בחיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף הדרך, סוף הדרך ...
איציק,
אשדוד,
25/08/05 08:35
|
סוף הציונות החילונית - כבר אמרנו ?
ומה בדבר : הצנע לכת, כבוד לזקן, התבהמות במקום שמחה, קצת יהדות בחיים ?
אם ככה אנחנו נראים - אני מעדיף להיות חוזר בתשובה ... תקנו אותי אם אני טועה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בפעם הבא על קברו של הבבא סאלי
אחד שיודע,
25/08/05 13:10
|
|
 |
94.
קברי הקדושים בשדה בוקר
יפתח,
דרום,
25/08/05 08:14
|
אידיוט אחד כתב ספר אז כולם קופצים ! מה קרה ? זה חילול הקודש היחיד ? ולחילוניים שהקברים כלל אין בהם קדושה - למה לא ? ולדתיים בכלל אסור לא משנה אם זה על קבר על האדמה או על המיטה ! זה היה תמיד ! בכל מקום ! רק שאף אחד לא פרסם זאת ברבים בעתונים, ספרים, רדיו או טלויזיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
מחריד ומזעזע!!!!!!!!!
לימור,
25/08/05 08:05
|
לא יאומן איזה נוער גדל במדינה הזאת. אני לא אומרת שכולם אבל חלק גדול מהם ממש עושה בושות ועוגמת נפש למדינה הזאת. קצת חינוך ומשמעת יעשה לכם רק טוב. אז תחשבו על זה לפני שאתם עושים מה שאתם עושים. מפחיד אותי לחשוב איך הילדים שלכם התנהגו אם היום אתהם מתנהגים ככה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זקנים היום הם לא החכמים של פעם
הדס,
25/08/05 08:22
|
תפסיקו עם ההתחסדות וההתנשאות הזאת! הנוער של היום טוב לפחות כמו הנוער של פעם. הזקנים תמיד מסתכלים בערגה על ימי צעירותם, ולא במקרה, הרי הם היו צעירים אז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קשור לגיל
לימור,
25/08/05 08:34
|
אני בחורה בת 28 וזה ממש לא קשור לגיל זאת התנהגות ממש לא לעניין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
אני למדתי במדרשה
ניצן,
25/08/05 06:41
|
אולי 10% בכלל איבדו את הבתולים שם בתיכון.... אז לעשות את זה על הקבר? אולי מספר מפגרים, כמו שיש בכל מקום. אבל האמת, המקום הדרדר מאד ואם פעם הייתה זו גאווה ללמוד שם, היום זו סתם עוד פנימיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מדבר?!
יוסי,
רעננה,
25/08/05 09:16
|
''אולי מספר מפגרים''!!! זה נראה לך נורמלי שאפילו בנאדם אחד יעשה דבר כל כך מחריד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
בן גוריון הורה להפרות את השממה
ל"ת
לא ככה?פרי באוש,
25/08/05 05:23
|
|
 |
90.
נחמד איך אנשים מקשרים ה-כ-ל :)
יונתן,
25/08/05 05:01
|
החלטטתי לקרוא כמה תגובות לכמה כתבות והרבה אנשים הפתיעו אותי... איך זה קשור לחילונים מול חרדים שמאלנים מול ימיים או בעד ונגד ההנתקות?! כל כתבה אותו קשקוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
בושה וחרפה
אחמד,
שפרעם,
25/08/05 04:49
|
|
 |
88.
אין אפוטרופוס לעריות
שולה,
רמת החייל,
25/08/05 04:36
|
|
 |
87.
פרופסור בשדה בוקר
רונית,
בנימינה,
25/08/05 04:33
|
בודאי העוסקים במלאכת הסקס יקבלו מאוניברסיטת שדה בוקר תואר ב.א. מצטיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
אותה גברת בשינוי אדרת
יפה,
רעננה,
25/08/05 04:23
|
למה מוסה דיין עדיין לא מצטרף לחגיגות של ביג''י , כולם ממפלגת רפ''י.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
בן גוריון מתמוגג
ל"ת
קןומפורטי,
25/08/05 03:44
|
|
 |
84.
הבהרה
רואי,
דרום,
25/08/05 03:01
|
נערים סתומים אלו אינם סטודנטים, ואינם מקבלים תואר כפי שמשתמע מהכותרת. מדרשה זו היא תיכון. מדרשה זו הייתה פעם מעוז של מיטב הנוער החילוני, ואילו בשנים האחרונות רמתו של תיכון סיביבתי זה ירד פלאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
ציונות חילונים, חה חה חה
א''ע,
י-ם,
25/08/05 02:55
|
|
 |
82.
גם שרון שמר על המסורת
ביבי,
ירושלים,
25/08/05 02:42
|
|
 |
81.
שטויות ! מי מאמין לזבל הזה??
אלי,
ת''א,
25/08/05 02:40
|
כל אחד יש לו פנטזיה, אבל למה להגזים ולומר שזה נעשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת עובדה! גם תלמידי תיכון.
ל"ת
מורה,
25/08/05 10:03
|
|
 |
80.
מישהו יודע את כתובת המדרשה?
ל"ת
מעוניין להרשם .,
25/08/05 02:19
|
|
 |
הכתובת
מחזור טו,
תא,
25/08/05 10:52
|
בית הספר התיכון לחינוך סביבתי במדרשת בן גוריון בנגב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
לטיפשים משדה בוקר
ארז שרבני,
אילת,
25/08/05 02:03
|
מייד לשים תאורה עם חיישן גלאי נפח ובזה נגמר הסיפור המביש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
נפלנו לקנוניה???
עומר,
שדבו,
25/08/05 01:54
|
בתור אחד שהיה שם ולמד שם אני יכול להגיד שזו בדיחה מפגרת וילדותית ותו לא. לא בר-דעת יבין שאמנם הדבר אפשרי טכנית אך בטח שלא היה תופעה, ולהערכתי לא קרה לעולם.
עכשיו, יש אנשים שחופרים ומחפשים חשיפות - וזו פאתטית ביותר לטעמי לפחות, אולי בגלל שאני יודע כמה האמת האפורה שונה ומשעממת.
אם זה סקופ בשבילכם, אז זוגות של אוהבים צעירים היו מטיילים בלילה ב'אחוזת הקבר' של בן-גוריון, שזה מין גן די גדול והמקום היחיד במדרשה עם דשא ועצים, לעיתים מתחרמנים ואולי יותר.
סקס על הקבר עצמו הוא מין גימיק מטופש שרק תל-אביבים שמעולם לא היו מדרום לרחוב רוטשילד יכולים להאמין שהוא אכן קרה.
כן, ועוד סקופ, היינו הולכים לשתות וודקה עם תפוזים באותה אחוזת קבר ומקיאים על עצי הזית בני מאות השנים שהובאו במיוחד מירושלים לגווע במדבר לאיטם.
בברכת סקס מהנה בטוח ומוסרי לכולם ולילה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני קורא את התגובות
בוגר המקום,
מחזור יט,
25/08/05 21:30
|
|
 |
מיץ תפוזים
מחזור טו,
תא,
25/08/05 10:56
|
עד היום כבר 11 שנה ( אלוהים) אני לא מסוגל אפילו להריח מיץ תפזים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה?
ל"ת
לא ברור,
29/08/05 09:39
|
|
 |
77.
מטורפים
ויקטור,
אמל''ט,
25/08/05 01:51
|
ערימה של פסיכים, משוגעים, חסרי ערכים כלשהם, נקרופילים סרוטים או יותר נכון עם בקע בשכל הראויים לשבת באברנל או בכל מוסד לחולי רוח כי זה מה שהם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
חילוניות ריקה שהביאה להתנתקות
גדעון,
25/08/05 01:29
|
וגרוש יהודים מארצם צומחת בכל המוסדות החילונים בארץ השבוש היה סוף עידן הציונות מעתה עידן חדש יעלב ב''ה עידן ה' הוא המלך והמדינה תהיה רק אמצעי עבור הקב''ה להנהיג את עם ישראל עם הבחירה להיות אור לעמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
Ben Gurion and Anti religion m
maggie,
usa,
25/08/05 01:16
|
1950 when many relious families from Irag and Morocco reached Israel, Ben Gurion sent his SOCHNOUT people to take care of the problem, he actually did not like to see so many youngsters havin a KIPA on their head.These messangers were people from the SHOCHNOUT and HASHOMER HATZAIIR tried and were successful to convince the parents to hand their youngsters to their KIBBUTZIM. They promised them heavan. Hashomer Hatzaiir together with Ben Gurion, brained washed these youngsters with anti Jewish religion slogans. They were so successfull, we can see results so clear of Anti Judaiism, anti jewesh tradition anti Israel and pro Arabs. Ben Gurion did a good job in the cities and in the Kibutzim in Israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
בר מינן
ז. עליכם,
25/08/05 01:09
|
|
 |
73.
ברווז עיתונאי
מישה,
25/08/05 01:05
|
הכל קשקוש בלבוש אין בידיעה שום אמת רק נסיון לסכסך ולהשמיץ אם יש אמת בידיעה - בבקשה הוכחות בתמונות -
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
שאלו יהיו הצרות שלנו...
ל"ת
משעמם,
25/08/05 01:01
|
|
 |
71.
שישפריצו על הקבר של סבא שלהם
ברוש,
לבדו,
25/08/05 00:43
|
נראה מה תהיה תגובתם ! כי מעבר לכך שזה קבר עם כל המשתמע , הו גם קברו של אחד ממקימי המדינה (אל עף שמעשיו לא היו תמיד צודקים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקימי המדינה !
יפתח,
נגב,
25/08/05 09:01
|
לכל הקברים של יהודים אותה ''קדושה'' או חוסר קדושה. לימדונו ''רבותינו'' החילוניים שלקברים אין שום קדושה, אז למה אסור ? כבוד למת ? מי ראה ? איך נעלם הכבוד אם אף אחד לא ראה ? ואולי על קברו של משה דיין ז''ל זה ממש נדרש ? אי אפשר להחזיק את החבל משני קצותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
ב''ג עשה את זה על קברות המכבים
שומר בית הקברות,
שדה בוקר,
25/08/05 00:32
|
כתוב בכתבה: ''בן-גוריון בוודאי מתהפך בקברו, או לפחות עומד על הראש, כשהוא שומע על מה שמתרחש בלילות בחלקת הקבר שלו ושל אשתו, פולה''. נראה לכם? לדעתי, ב''ג וחבורת השובבים של העלייה שניה ממש לא היו חנונים, ועשו דברים דומים. קבר הרצל עוד לא הובא אז לארץ, אז הם מן הסתם הסתפקו בקברות המכבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
זו תוצאת התנתקות מערכים
יהודיים,
וציוניים,
25/08/05 00:16
|
האם ניתן לשייך ולהשוות נוער זה לנוער שניתקו אותו מביתו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
שטויות במיץ עגבניות
אני,
פה,
25/08/05 00:13
|
|
 |
67.
אני
זלמן,
נס ציונה,
24/08/05 23:56
|
|
 |
66.
M'G'DOLEI POSHEI ISRAEL
B'RAMAT JESUS,
MDINA ZIUNIT,
24/08/05 23:56
|
|
 |
65.
סקס על קבר בן ג.
מנו,
זכרון,
24/08/05 23:52
|
לא תמצא אותם על קבר של אישיות דתית מפני הפחד והכבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
אחד עשה ו-30 רצו לספר לחבר'ה
אופיר,
24/08/05 23:49
|
סיפורי מעשיות. השחצנות הישראלית. אולי אחד עשה וכל החברים רצו לספר לחבר'ה שגם הם עשו. לך תוכיח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
שיווו איזה מחסלי-פרות-קדושות
עמית,
24/08/05 23:47
|
כמה מהפכני ואנטי-ממסדי, שככה-יהיה-לי-טוב, א-מחייה, שיהיו לכם בנים זכרים ובנות זכרות.
וברצינות(?), פאתטי. מרוב שזה אנרכיסטי, זה בלב הצנטרום של האמצע הממסד-אמנותי-ישראלי. מעשה קונסנזוסיאלי להחריד.
כיום כדי להיות אנטי ממסדיים,צריך לעשות משהו אנטי שמאלני קיצוני (סימלי... תרגיעו, חיות!). זה יוציא מהתקשורת תגובות מז-דע-ז-עות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
ביזיון !!!!
ל"ת
בר,
24/08/05 23:42
|
|
 |
61.
@!!!לשתול סברס על הקבר!!!@
ל"ת
טו בשבט,
השותלים בע''מ,
24/08/05 23:38
|
|
 |
להציב קונדומט ליד הקבר!
ל"ת
טו באב,
מזיינים בע''מ,
25/08/05 01:35
|
|
 |
רעיון נהדר! שלא יקבלו אידס
ל"ת
רופאים(ות),
ישראל,
25/08/05 05:04
|
|
 |
60.
שייצא משהו
לפחות,
24/08/05 23:35
|
לפחות שייצא משהו מהנה מהציונות. בינתים הכל רק מילואים, ומיסים, ופלשתינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא חושב שבן גורין עומד על
זה חמוד,
זה סקסי,
25/08/05 00:04
|
|
 |
59.
מהכרות אישית עם הנוער במדרשה
קרלוס,
נתניה,
24/08/05 23:29
|
אני יכול לאמר שאוסף כזה של חנונים לא קיים בשום מקום, ומכסימום שהם יכולים לעשות על הקבר זה להביא ביד עם חתיכת סבון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרלוס - אתה גדול!!
ל"ת
סנטנה,
גוואדלחרה,
25/08/05 04:49
|
|
 |
טמבל, חנונים הם הכי חרמנים!
חנון מצוי,
תל חנן,
25/08/05 01:34
|
|
 |
58.
קטע אנרכיסטי מדהים
רוני ערמון,
24/08/05 23:09
|
|
 |
שוב חבורת הבריונים מתחזה לרוני
ערמונים מהאש,
חולון,
24/08/05 23:39
|
רוני ערמון הוא לא ה CUP OF TEA שלי ואני לא מסכים עם דעותיו. אבל יש באינטרנט חבורת עברינים שמתחזה לו וכותבת כאילו הוא בעד פעולות טרור ופגיעה בערכי המדיה. חשבתי שכבר נגמלתם חבורת זבלונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
תואר בנפרולוגיה?
מוטי,
24/08/05 23:07
|
|
 |
נפרולוגיה? אתה מתכון נקרופיליה
ל"ת
בן-גוריון,
שדה בוקר,
25/08/05 00:26
|
|
 |
הוא מתכוון שבגלל הנוף מגיעים
אורולוג,
25/08/05 10:08
|
|
 |
הנקרופילים
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
25/08/05 11:17
|
אלו סוטי מין מסוכנים ביותר שמסוגלים לקיים יחסי מין עים מתים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מסתפק במועט
ROKI,
LA,
24/08/05 23:07
|
אני מותר על קבר של בן גוריון. אפילו לא הכרחי אנדרטה או אתר הנצחה כלשהו. לא איכפת לי שזה יהיה במטה זוגית או לבודד. אתם יודעים מה? אפילו על הרצפה אני מוכן. לא איכפת לי שיהיה חושך אפילו. ושלא יהיה מזגן או וינטלטור. העיקר שאני כבר אעשה את הסיפתח, לעזאזל. אני בן 27 ועדיין בטול. אוף, איזה דיכאון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולחכימא ברמיזא
ציון,
ירושלים,
25/08/05 00:40
|
|
 |
שגיאת כתיב
ROKI,
LA,
25/08/05 05:59
|
יא אללה. כל אחד נהיה לי אבשלום קור ומטיף על שגיאות כתיב. אני יודע שבתול זה עם ת. תאמין לי אני יודע את זה כבר 20 שנה. אז התבלבלתי. !!!BIG DEAL
אני גם כותב פה עם מקלדת וירטואלית שעושה את החיים קשים.
אבל מה שבאמת קשה לי זה שעדיין לא עשיתי את זה. הכי קרוב שהגעתי אליו זה חיכוך עם יפנית פצצתית ברכבת תחתית. תשאל איך אני יודע שהיא יפנית. אז זהו, אני יודע לזהות יפנית והיא דיברה עם החברה הלא פחות מדהימה שלה , אך בזו לא התחכחתי לצערי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר חמור שאתה בן 27 ולא יודע
ל"ת
לאיית בתול,
25/08/05 00:21
|
|
 |
55.
מורשת בן גוריון
thmhe,
ggdd,
24/08/05 22:53
|
|
 |
54.
אוי ואבוי שאלו הם כביכול דור
חנה,
24/08/05 22:50
|
העתיד, המוצלח מה שמלמד שתואר בהחלט אינו מדד למיהו אדם נורמלי... (ואולי אף להפך)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
ומה עם קבר רבין?
קיקו,
24/08/05 22:40
|
ילדי הנרות של רבין מסטולים בהודו הנכדים של ילדי הנרות של בן גוריון שוכבים על קברו ואתם מדברים על מתנחלים שהולכים לקברי צדיקים ומתפללים לשלום ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לעשות שימוש עם הנרות.
ל"ת
נחמה,
25/08/05 10:07
|
|
 |
הוא גם הקים את המדינה
אבי,
25/08/05 01:22
|
|
 |
זה שמור לנוער ההומו לסבי
חיים,
ירושלים,
25/08/05 00:29
|
|
 |
אף אחד לא רוצה לחטוף יריקה
ל"ת
באמצע,
24/08/05 23:03
|
|
 |
52.
גועל נפש
ל"ת
דודו קים,
ראשלצ,
24/08/05 22:40
|
|
 |
51.
סוף ראוי לרשע!!!!!!!!!!!
בעל קול,
שנגנב,
24/08/05 22:38
|
האיש הרע והאכזר הזה שהביא עלינו את מפא''י המקוללת שעד היום אנו אוכלים מ''פירותיה'' הבאושים שהיה השותף הבכיר ביותר לרצח יהודים באנטלנה (ביחד עם רבין גיבורכם) בהחלט זכרון שראוי לו זה בדיוק הנוער שהוא זרע פה מה ציפה לקצור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טפש אוהב לשנוא את בן גוריון
אביעד,
גלעד,
25/08/05 06:15
|
|
 |
לאביעד המטומטם-טיפש תקרא לעצמך
מדענן,
הטכניון,
25/08/05 14:27
|
|
 |
אלטלנה,טיפש,כנויו של זבוטינסקי
פרחיה,
24/08/05 23:52
|
ובמקרה, ואתה פשוט לא יודע, בן גוריון, לגמרי בעצמו הקים את מדינת ישראל, וכל היתר שהשתתפו בטכס החתימה על מגלת העצמאות היו רק דקורציה, ובגין בתוכם. בן גוריון לא היה שותף בכיר למניעת הגעת אלטלנה לחוף אלא פעל כרגיל בעצמו ולא זרק את האחריות על אחרים. הוא גם האמין עד מותו, וכנראה בצדק, שאם לא היה מונע את פריקת הנשק מהאניה היינו מגיעים למצב של הרשות הפלשתינית ומחסלים אחד את השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפרחיה-את עושה סלט מטפשותך
חלי,
הטכניון,
25/08/05 05:25
|
|
 |
לפרחיה הדבילית, תלמדי היסטוריה
ל"ת
ילד תימני חטוף,
אלטלנה,
25/08/05 04:49
|
|
 |
That makes no difference to me
Aviad Rosen,
Vienn exile,
25/08/05 03:54
|
As a result of my grandfather actions (he was the one that was called the holly canon - by Mr. Ben Gurion) and my othe grandfather's death at the king david - both incidents thanks to Ben Gurion I was personally persecuted by the Israeli secret state! further more when 'Ason hashayetet' occured and I was around - as a communication supervisor at naval control unit they very quickly tried to shift the blame on me! again thanks to ben gurion in part. Later when I have moved to the U.K they British sudenly relised that actually my grandfather that died at the King David Hotel Outrage was an informant of the Hagana and the rest will be tol some other time but any way I suffered serious persecution in England and had to immigrate again and again! God Bless Israel!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפרנויה חוגגת
ל"ת
דני,
בת ים,
25/08/05 11:47
|
|
 |
תומכים(ות) בכל מה שכתבת
ל"ת
ילדי תימן,
אלטלנה,
24/08/05 23:48
|
|
 |
ועל קברו של בגין מה עושים?התדע
ל"ת
טרומפלדור,
תל חי,
24/08/05 23:34
|
|
 |
ועל קברו של רבין מה עושים?התדע
ל"ת
יניב,
ת''א,
25/08/05 00:23
|
|
 |
50.
חדש! עיתון העבודה במפלגה! כנסו
יהודה רגב,
24/08/05 22:34
|
|
 |
49.
איפה כל התגובות בסגנון:
לא טוקבקיסט,
עזה,
24/08/05 22:30
|
מהר להתנתק משדה בוקר וקבר בן גוריון, מהר להחזיר את זה לערבים? הטוקבקיסטים של הימין כנראה נרדמו בשמירה. זה דבר אחד. חוץ מזה, ברור שהאייטם הזה הוא קשקוש, כי כל עוד אין תמונות אני לא מאמין לכלום. כנראה שהתקנאו בסקופ של ידיעות על תצלומי העירום במוזיאון חיל האוויר. לא ככה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי אתה רוצה גם וידאו?
ל"ת
גיא,
25/08/05 19:23
|
|
 |
48.
No Couth
H.L,
Center,
24/08/05 22:19
|
|
 |
47.
סתם ילדים מחוצ'קנים ומהורמנים
ל"ת
משחקים בקקה,
24/08/05 22:17
|
|
 |
46.
מאגדות ה''זקן''
פולה,
24/08/05 22:09
|
|
 |
45.
Not surprised! & can't blame
Aviad Rosen,
Vienna,
24/08/05 21:44
|
Ben Gurion that made the horrible decision to send my grandfather among others to bombard & sink the Altalena cannot complain! Among his other crimes was to allow the bombing of the King David Hotel without letting the hero’s such as Moses Rosen (that actually risked his life to pass secrets) knowing before resulting in their death. His actions destroyed my life - don't complain Ben Gurion.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
פסגת הנוער הישראלי
ראובן אדרעי,
בית חגי,
24/08/05 21:40
|
כמובן לא מפליא בכלל סלוגן '' הנחישות והרגישות '' כנראה מוביל נוער נבוב מוכה בתרבות קניונים זולה ומכוערת ולכל המחנכים או לפחות שקוראים לעצמם ממדרשת שדה בוקר אין דבר כזה לא ידענו! אי ידעה פרושה ריחוק מהנוער ועיסוק בהעברת החומר בלבד כשערכי התנ''ך ש''הזקן'' כל כך אהב התפוררו אין פלא שנוער חושב איך ליצוק תוכן לחייו על מנת להפיג את השעמום לא פלא שהוא יצירתי כל כך , אני שואל את עצמי מה השלב הבא , הר הרצל כדי ללמוד מהי נחישות ורגישות אמיתית מוזמנים !!1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
להתקין מיד תאורה במקום ומצלמות
ל"ת
יש גם סטודנטים,
מטומטמים!!!,
24/08/05 21:39
|
|
 |
תאורה יש שם כבר כמה שנים...
ל"ת
מדרשניק,
שדבו,
29/08/05 21:52
|
|
 |
לחבר לאינטרנט שכולנו נראה...
ל"ת
ארז,
25/08/05 06:51
|
|
 |
42.
מה יש לצפות משמאלנים?
שמואל,
24/08/05 21:28
|
אורגיות ושיתוף פעולה עם שרון המושחת ועקירת יהודים מבתיהם מתמזגים ביחד תחת החינוך של השמאל.איזה דור קם לנו בארץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה יפה שאתה מסיק אוטומטית
סמולנסקי,
משמאל לגדר,
24/08/05 21:56
|
|
 |
שמואל מאיפה המסקנה?
רוצי שמוליק,
רעננה,
24/08/05 22:17
|
איך הגעת למסקנה שמדובר בשמאלני? מה שבטוח אתה ימני מעוות מזיל ריר מהגבעות עם השכלה נמוכה ושנאה שנוצרה מהיותך נחות ועלוב נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
סוף-סוף...
יוסף הגלילי,
גליל,
24/08/05 21:17
|
יש לנו צעירים שפויים !!! עדיף על סמים ושטויות !!!
חבר'ה - לבריאות, הזקן גאה בכם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מסורת מבורכת
ל"ת
חילוני אדוק,
24/08/05 21:09
|
|
 |
39.
תגובה 62 אתה חולה נפש!!!!!!!!
ל"ת
הנביא,
24/08/05 20:59
|
|
 |
Are You Dyslexic
H.L.,
Center,
24/08/05 21:23
|
|
 |
לא, ואתה?
ל"ת
הנביא,
24/08/05 22:12
|
|
 |
62?
H.L,
Center,
24/08/05 22:47
|
Well being as how we’ve yet to reach comment number 62, I was pretty sure you were referring to the dumb ass from comment number 26…apologies if I’m wrong.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך הגעת ל-62???
פרסי גאה,
24/08/05 23:58
|
|
 |
38.
ומה פולה אומרת??
קוקי,
רעננה,
24/08/05 20:52
|
|
 |
הצטרפות
ששון,
אור יהודה,
25/08/05 00:41
|
|
 |
בזה הרבע נסתתם תאבוני
אריק,
25/08/05 08:35
|
|
 |
37.
עדיף סקס על קבר בן גוריון מאשר
ישראלי,
24/08/05 20:48
|
|
 |
מקנא אה!?
ל"ת
פרויד,
25/08/05 10:06
|
|
 |
אתה צודק... ואתה גם מוזמן ל..
בן גוריון,
24/08/05 22:37
|
|
 |
36.
מה שצומח בערוגות החילוניות...
דורון,
24/08/05 20:39
|
והכי גרוע שיש מגיבים שאפילו לא מבינים מה רע בכל הסיפור הזה....
עכשיו אני מבין איך יש אנשים שנשארים אדישים לפשע הגירוש הם פשוט איבדו כיוון לגמרי ואין להם מושג להבחין בין טוב ורע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
חינוך חילוני מתירני- מצער מאוד
ל"ת
דוד,
פ''ת,
24/08/05 20:29
|
|
 |
34.
האשכנזים נוהגים לשכב עם אמם
בן מלכה,
24/08/05 20:25
|
בעודה בחיים, אז מה זה בשבילם בן גוריון המת ? סמרטוטים, אבל מה בן גוריון אתה אשם. במקום לשלוח אותם למחנות עבודה ללמדם מלאכה, דרך ארץ, הדר ,הוגנות וסולידריות. חשבתה שבזה שעברתתה להם את שם המשפחה הוצאצתה להם את הגנים הדפוקים ? לא הם עשו לך נא בעיין והעצימו את השטעטעעלך . הישבן האשכנזי רוטט מעל המצבה ?
תחנקו אשכנזים. רק חולי נפש מגיעים למצוי עצמי על קברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן מלכה לדעתי ..
חגי,
25/08/05 18:20
|
אני חושב שאתה פשוט מקנאה שאתה לא אשכנזי .. ובגלל זה אתה מנסה להשפיל אותם
אתה מתבכיין שאתה מזרחי ערס ואף בת לא רוצה אותך ...
ועם למישהו נוסף יש כאן בעיה עם אשכנזים ישבוא להגיד את זה לי ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפרענקים עושים זאת לבנות שלהם
תמיר,
25/08/05 12:46
|
|
 |
אתה לא בן מלכה כי אם בן זו....
היסטוריון,
25/08/05 00:30
|
האם הבאת את זה מהבית שבהרי האטלס, בו נהגתם כמנהג היהודים השלוחים (אחיהם של הברברים המוסלמים שוכני ההרים) לשכב עם אימאותכם ואחיותכם, אם סוטה שכמוך מטיל רפש בציבור כה רחב סימן שמנהג זה היה שכיח במחוזותיכם. נ.ב. ומה עם בני המזרח והמגרב הלומדים במדרשת שדה בוקר, שבוודאי גם הםעושים זאת חופשי ומה תגיד להם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב 100% הם עושים את זה
ל"ת
רמי,
חיפה,
24/08/05 23:15
|
|
 |
אין כמו אמהות מרוקאיות
ל"ת
גרישקה,
24/08/05 22:36
|
|
 |
צודק בהחלט!!!
ל"ת
חיים,
ירושלים,
24/08/05 21:26
|
|
 |
תמשיך לקבל ביטוח לאומי ותסתום
ל"ת
אנדרי,
24/08/05 20:35
|
|
 |
Wow
H.L,
Center,
24/08/05 20:34
|
Um... I think I've just read one of the dumbest things ever written. Wow... must go bang head in wall…
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחייך
שי,
ת''א,
24/08/05 22:42
|
|
 |
תגובה ל-34
אבי,
צפון,
24/08/05 20:32
|
מי שחולה כאן זה אתה. בדוק את נתוני מוצא ההורים המתעללים מינית בילדיהם ותגלה את האמת. על ראש הגנב בוער הכובע. כיצד תגיב כשיתברר כי רוב אלה שביצעו זאת ממוצא מזרחי שכן אצלכם המוסר נמוך. מצטער שנגררתי לכך אבל אנשים כמוך מקומם לא במדינתנו. במקום לגנות המעשה בלא הבדל דת, מין וגזע מצאת לנכון להטיל רפש בעדה מסויימת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים
פרעה,
24/08/05 23:43
|
כותב התגובה וכל המגיבים עליה אינם...............מגביהי טוס!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון ''מגביהי טוסיק''
ל"ת
טייס,
מתרומם,
25/08/05 02:18
|
|
 |
33.
ל 30 אתה אדם הזוי וחולני
גולן,
24/08/05 20:21
|
לפי סגנון הדיבור שלך רואים מי ומה אתה ומאיזה חינוך הגעת...יותר נכון חוסר חינוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם חולניים ילדי הנרות של אלכו
קיקו,
24/08/05 22:45
|
|
 |
הספין החדש: ''הזוי''
אין לך מה להגיד,
24/08/05 20:35
|
כל פעם נכנסת ללקסיקון של הרשע מילה חדשה שבה הם סוחבים אותנו לאבדון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הספין הנוסף: ''ספין''
גם לי לא,
24/08/05 21:20
|
ועוד אחד: ''יא מעפן''. אומרים את זה כשאתה נתקל בתגובה מיותרת לחלוטין במאגזין אינטרנטי נידח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקשר להזוי, לך תדבר עם פרס....
ולכן זה ספין,
25/08/05 04:03
|
לכן זה ספין, שאתם (השמאל) זורקים מילים שממש בצדק שייכות אליכם
הבעיה העיקרית היא: שאתם מנסים להגשים את הזיותכם עם כוח אלימות ודיקטטורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראוי שתגיב לעניין ןלא תחלק
בר כוכבה,
24/08/05 20:34
|
ציונים . האמת מרגיזה ץ המדינה לא יהודית .הרוב מחלילי שבת ואוכלי טריפה ....ועוד מדינה חילונית ולא יהודית יש הרבה ורמת התרבות והחיים יותר נוחים מה לעשות . אם זה מה שמצעים ליהודי אז יש מדינות יותר טובות ערב טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
נפיחה עיתונאית שיגרתית
ל"ת
עוד אפשרות,
24/08/05 20:16
|
|
 |
31.
זה בדיוק כמו ויצמן והספיט
ל"ת
במוזיאון,
חיל האויר,
24/08/05 20:10
|
|
 |
30.
לתפארת מדינת ישראל
אלי,
24/08/05 19:57
|
אכן מדינה לתפארת הקים לנו בן גוריון. מדינה חילונית נטולת ערכים. מדינה עם פערי שכר במגזר הציבורי מהגדולים בעולם. מדינה עם המוני ענים לצד שכבת אולגרכיה עשירה. מדינה שמקבלת ציון גבוה בסולם השחיתות העולמי. מדינה שבראשה עומד דקטטור עריץ מושחת. מדינה שהקשר היחיד שלה ליהדות, הוא שנאת יהודים. שנאה שהגיעה לשיאה השבוע כאשר המדינה האנטי יהודית הקרויה ישראל, גרשה אלפי יהודים צדיקים ותמימים מביתם, מחריבה בתי כנסת ומחללת בית קברות. אכן ראוי הוא קבר מיסד המדינה הזו, להיות מצע למושחתי רומא. דרך אגב יש לי עצה, אם יש ביניכם חובבי ביזאר, לכו לקבר רבין תשתינו עליו. ותספרו לו שהסכם אוסלו עלה לנו כבר בכ 1300 הרוגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מטורף
לשון הרע,
25/08/05 20:37
|
|
 |
על הקבר של גולדשטיין יותר נוח.
אריק,
כפר חבד,
25/08/05 12:49
|
|
 |
ואיפה הקבר של הרב קוק זקצ''ל?
ל"ת
שופך חמתו,
כמעיין השופע,
25/08/05 04:57
|
|
 |
פוסט ציונות
פליט בפוטנציה,
כתום,
24/08/05 23:11
|
הציונות שעזבה את הדת והנחילה את ערכיה כדצ חדשה התנתקה מעצמה . גם מה שהיה קדוש לציונות כבר לא קדוש יותר.
זה מה שחינכתם זה מה שקיבלתם
לא נשכח ולא נסלח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלי, אתה כל כך צודק!
רוב,
תל אביב,
24/08/05 21:25
|
אני קורא ונפעם, מסכים עם כל מילה ומילה שלך. איזו ראייה, תשומת לב לפרטים, הדקויות, היכולת הזאת להבחין בין רע לרע יותר. אלי- כל הכבוד! אתה פשוט הוצאת לי את המילים מהפה. יכולת הבעתית יוצאת מן הכלל. אתה פשוט - כמו שאומרים הנוער- ''חבל על הזמן''. כמו שאמר לי הנכד שלי- ''חבלז בזבז''. או כמו שאמרה לי נכדתי היקרה- ''סוף העולם ימינה''. אתה גאון. ענק. תמשיך לרגש את כולנו בתגובותיך הנכונות כל כך בימים טרופים אלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לכל מילה :-)
ל"ת
איכס,
ת''א,
24/08/05 20:30
|
|
 |
29.
חביב ומשעשע
ל"ת
גדי,
24/08/05 19:57
|
|
 |
28.
כשיבוא יומי ויטמנו אותי בקרקע
דודי קינג,
י-ם,
24/08/05 19:51
|
כשיבוא יומי, אחרי חיים מלאים, מספקים וארוכים עם משפחה גדולה והרבה ילדים בעזרת השם, לא נראה לי שאני אתנגד אם מדי פעם יבואו נערה ונער צעירים ויפים ויחגגו מעל עצמותי היבשות. ואם כבר, אז מדי פעם גם נערה ונערה... דווקא יכול להיות נחמד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשך לבקשתך
אריאל,
תל אביב,
24/08/05 20:36
|
|
 |
27.
יש לעשות קריעה
מפוכח,
סדום ועמורה,
24/08/05 19:50
|
על עמוס עוז ס יזהר א.ב. יהושוע וכל מטווי הדרך של התנועה הקיבוצית והחינוך החילוני של מדינת ישראל לעשות קריעה אם זה החינוך ואלה פירות הבאושים שלו . ברגע שהופסקו הזרמות ענק של כספים לקיבוצים ולמקורבים מעל ומתחת לשולחן ללא שום פרפורציות למספרם באוכלוסיה וליכולת המדינה לתת [ זה היה לפני כ12 שנה ] הכל קרס כל הקיבוצים הטמוטטו כל האידיאולוגיה התאדתה בני הקיבוצים פינו את מקומם בסיירות וביחדות המובחרות לטובת בני הישיבות והכיפות הסרוגות והיום בני הקיבוצים ותנועות הנוער של השמוץ גודשים את מחששות גואה תאילנד ודרום אמריקה הקיבוצים השורדים הם קיבוצי נדל''ן וענף הכנסה עיקרי בקיבוצים הוא פאבים שתפסו את מקום האסם ומכירת אלכוהול החליפה את החלב וההמשך של החרפה והבושה זה להשתגל על קבר בן גוריון . ולאלה יש את החוצפה ללמד מוסר את בני הכיפות הסרוגות שלו נעליכם מעל רגליכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלו נעליכם?
מפוכחת מפקחת,
25/08/05 00:51
|
|
 |
Now I know
H.L.,
Center,
24/08/05 20:49
|
Now I know I've read the dumbest things ever written. Wow... must go bang head in wall…again…
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
היה לי שם הסקס של ה- LIFE !
ל"ת
אורן גורביץ',
עין נטפים,
24/08/05 19:49
|
|
 |
25.
ולתפארת מדינת ישראל ולחינוך
ל"ת
המחורבן שלה,
24/08/05 19:49
|
|
 |
24.
תגובה לתגובה 3
אבי,
24/08/05 19:48
|
|
 |
23.
לאן הגענו
אוראל,
חיפה,
24/08/05 19:39
|
לאן הגענו,אם זו הדרך שאתם נוהגים,עבריני מוסר,עדיף שלא תלכו ללמוד ותהיו עברינים עדיף שתסתובבו ברחוב וכו,.לדעתי,מי שהולך ללמוד יש לו קצת דרך ארץ ולא להגיע למעשים מגעילים ומשפילים כאלו.לדעתי ,אתם צריכים טיפול פסיכולוגי דחוך ובהול. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
בן גוריון לא ראוי לכבוד הזה !!
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
24/08/05 19:38
|
|
 |
21.
שאלה יהיו החדשות כאן לעולם ועד
ג',
ד',
24/08/05 19:30
|
|
 |
20.
ל- 8 בור ועם הארץ
ורד,
מרכז,
24/08/05 19:25
|
אתה מעיד על עצמך כעל בור ועם הארץ ובהמשך אתה כותב: ''לפי מיטב ידיעתי''. ובכן הפתיח שלך אכן נכון:כי בן גוריון למד והתעמק במקרא הוא כלל לא הטיף נגדה. לידיעתך, הוא הכיר בחשיבות הלימודים בישיבות ובתקופתו החל השחרור של מספר מסוים של תלמידי ישיבות משרות צבאי. למרות שהיה חילוני היה לו כבוד רב למורשת. גם אני חילונית אך לא בורה וחסרת תרבות וערכים כמוך וכמו אותם בני נוער ריקים ופוחזים חסרי כל גבולות. ולכל המגיבים הדתיים, קחו לתשומת לבכם שהנהיליזם הזה לא מאפיין את כל החילוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
HITYACHES LAMIKRA KMO LSIPUREI
SAVTA,
LOSHOCHACHAT,
25/08/05 00:14
|
SONE' DAT MUVHAK. HISH'TA'A';SHE'A B'SIPUREI KIBUSHEI YEHUSHU'A L'TZRACHAV
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
סוג של נקרופיליה ישראלית
פסיכיאטר,
24/08/05 19:23
|
|
 |
18.
its the HILONIN CALTURE
MOTI,
24/08/05 19:16
|
i bet you it is only the hilonim, all those who pretend to be the smart, and humanitarian,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Right
A,
B,
24/08/05 19:29
|
Right, now that I think of it I guess we should all believe in witchcraft and non-existant gods. Thanks for the tip
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
גדול!!! יש עתיד למדינה!!!
א',
ב',
24/08/05 19:15
|
|
 |
תרשה לנו גם על הקבר שלך?
ל"ת
חובב קברים,
קברות המכבים,
25/08/05 01:38
|
|
 |
16.
במדינה שבה מגרשים יהודים ....
ל"ת
איתמר מתל אביב,
ישראל,
24/08/05 19:10
|
|
 |
15.
אני מאמינה שזה נכון
יפעת,
24/08/05 19:00
|
|
 |
סדום ועמורה המדינה הזאת
קוקלה,
25/08/05 20:35
|
|
 |
רוצה איתי?
ל"ת
חרמן אדיר,
חם-חם,
25/08/05 00:28
|
|
 |
לא!
ל"ת
יפעת,
25/08/05 14:28
|
|
 |
בואי לרבין
ל"ת
הזמנה,
24/08/05 20:14
|
|
 |
14.
ל- 8
בור ועם הארץ,
24/08/05 18:55
|
למיטב ידיעתי בן גוריון הוא זה שהטיף לסלידה מכל מה שקשור למסורת ישראל (ישראל על שם יעקב אבינו) וליהדות. אם כן על מה תמיהתך? להגדיר את מורשת בן גוריון ''כמסורת ישראל'' הינה בורות ממדרגה ראשונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבור הוא אתה, כפי שכינית עצמך
פרחיה,
24/08/05 19:41
|
בן גוריון העריץ את המסורת והקים חוג ללימוד תנך ואף התעמק בסיפורי המקרא, וזכור הויכוח הממלכתי בשאלה כמה הם ששים ריבוא שיצאו ממצריים, 600000 או 6 מיליון. בן גוריון הוא גם אבי הסטאטוס קוו בענייני שמירת הדת בציבור וכידוע הוא זה שהעניק פטור מגיוס לתלמידי הישיבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נראה לי שהבנת....
ליאור,
24/08/05 19:09
|
|
 |
לא בטוח שהבנת את דברי 8.
דנידין הרואה,
24/08/05 19:02
|
|
 |
13.
גברים הם עם מפגר
ל"ת
פולה,
24/08/05 18:55
|
|
 |
הגברים עושים את זה בדרך כלל
טל,
24/08/05 20:08
|
|
 |
כי זה רק בדרך כלל...
ל"ת
נועה,
אפשהו,
25/08/05 02:58
|
|
 |
12.
האם זה מה שנשאר מבן גוריון ?
ישראלי,
24/08/05 18:47
|
|
 |
ישראל היפה?!
עלק,
24/08/05 18:59
|
|
 |
11.
למה אנחנו לא תמהים?
ל"ת
מובן מאליו!,
24/08/05 18:46
|
|
 |
10.
מי שהכיר היטב את בן גוריון
ד''ר בני נאור,
באר שבע,
24/08/05 18:45
|
יודע, כי זו ''המסורת'' שאכן חפץ להנחיל לישראלים החדשים. ולדעתי, כל הסטודנטים שעשו זו, קיימו את מורשתו. את אלה שמגנים זאת איני מבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטרף לנאור
גבי,
דרום,
24/08/05 18:55
|
|
 |
תסבירו בבקשה
ל"ת
לאידיוטים כמוני,
שלא מבינים,
25/08/05 00:29
|
|
 |
9.
קבלו אותם:הנוער השמאלני!!!
גילי,
שומרון,
24/08/05 18:44
|
כל הסטונדטים השמאלנים היאפים שמטיפים נגד מתנחלים, מוצגים כאן לראווה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה עוד הזדמנות
שי,
ת''א,
24/08/05 22:25
|
לנבל את הפה ולצאת בהצהרות גזעניות ושנאת חינם. ואח''כ אומרים שהאשכנזים גזענים.מעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אמר שהוא מזרחי?
מיXענבים,
24/08/05 23:01
|
|
 |
הצטת את דמיוני
רוב,
24/08/05 21:29
|
''סטודנטים שמאלנים יאפים''... המממ.... נשמע מרגש... הלוואי עלי כל הסטודנטים השמאלנים היאפים בישראל ישכבו על הקבר שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אמר שהם שמאלנים?
זה אבי עצבני,
24/08/05 19:08
|
אולי הם בכלל ימנים? או שאתה ישר מזהה סטודנט כשמאלני. כי מי שיש לו חינוך וידע חייב להיות שמאלני והימנים הם נבערים ''עוזי כהנים''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשומרוני ה''טוב''
יקי,
הירח,
24/08/05 19:00
|
למה את לא מספר איך שאתם עושים דברים דומים על קברו של גולדשטיין ימ''ש להבדיל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יקי ערבי?
ל"ת
חחחח,
24/08/05 20:37
|
|
 |
להזכירך גילי הטמבל
הילה,
24/08/05 20:58
|
|
 |
לידיעתך הילה הטמבלית
מורה נבובים,
25/08/05 01:47
|
בן-גוריון היה שמאלני בדיוק כמו אפי איתם, אביגדור ליברמן ועוזי לנדאו. אחרי שהוא ''טיפל'' בערבים, הם ברחו מהארץ כמו חזירים מהשוחט. דרכו של בן-גוריון כלפי הערבים היתה דרכו של מה שמכונה היום ''הימין הקיצוני'' - מלחמה, הפחדה, והנסה. יהי זכרו ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב יאללה, נעלה על קברו יחד?
ל"ת
גילי,
שומרון,
25/08/05 01:39
|
|
 |
8.
מי שמזלזל במסורת ישראל
אריה נ,
בש,
24/08/05 18:42
|
מי שלועג לכל דבר יהודי שלא יתפלא אם הנוער ''הנפלא'' שלו בועט בכל מה שנראה לו ערכי . כבר היום יש נערים שביום השואה ויום הזכרון לא מחמיצים MTV ושאר שטויות . אבל לא נורא נכה בחרדים ונציל את המדינה . תגידו לי מה שווה תעודת בגרות אם נערים מסוגלים לבצע מסורת כזו ? אולי תעודת בערות ? ואם אלו הסטודנטים שלנו ......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה מפריע לך, לעזאזל?
ל"ת
שב שקט,
תן ליהנות!,
25/08/05 01:40
|
|
 |
תעודת ערוות
ל"ת
רון,
שרון,
24/08/05 23:13
|
|
 |
7.
גועל נפש עד לאן הגעו-איכככככס
ל"ת
מירי,
24/08/05 18:32
|
|
 |
6.
secular zionism at its finest
ל"ת
paris,
mercaz,
24/08/05 18:31
|
|
 |
5.
בתור בוגר המקום
כן כן,
24/08/05 18:26
|
|
 |
העיקר,יש לך טלפונים של בוגרות?
ל"ת
זה העיקר,
חביבי,
25/08/05 01:45
|
|
 |
vh
lic,
dsrv,
24/08/05 18:43
|
|
 |
4.
ה''חינוך'' החילוני - פש''ר
ל"ת
----,
24/08/05 18:18
|
|
 |
3.
גועל נפש-כנסו
לימור,
באר שבע,
24/08/05 18:15
|
זה פשוט מחריד שדווקא סטודנטים שאמורים להיות המובילים של החברה יכולים לעשות דבר כל כך לא מוסרי ומגעיל, קצת כבוד לאחד האנשים החשובים שהיו במדינה. ובכלל מה זה מסורת המטופשת והמעוותת, זה מה שיש לחילונים שאין להם כבוד לכלום, לעשות? אולי פשוט עכשיו לא לבוא לדתיים שערכים וכבוד למת עדיין יש להם. בושה, פשוט בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוצפה!
אלישע בן אבויה,
מטטרון 7ג',
24/08/05 19:43
|
''זה מה שיש לחילונים שאין להם כבוד לכלום, לעשות...'' בטח עוד ערסית מסורתית שחושבת שעצם העובדה שהיא מדליקה נרות בשבת או לא אוכלת פפרוני על הפיצה הופך אותה לאדם יותר טוב - לכי תלמדי קצת תורה ותביני עד כמה את רחוקה מלהיות אדם טוב יותר עד כמה הבורות והטמטום שלך הופכים אותך וחבר מרעיך למושא שנאה, לעג וקלס - חוצפנית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא אולי טיפשה אבל..
גולי,
ראשון לציון,
25/08/05 00:41
|
אבל לא לגמרי טועה. אני מכיר הרבה ונדליזם ( במיוחד ונדליזם לסמלים רגשיים כמו חילול קברים, מעשי פולחן ואלימות ללא טעם) בסביבתי שרובה הגדול הוא חילוני. לעומת זאת אני מכיר הרבה דתיים (ואני לא מתכוון לערסים שבאים לתפילת שחרית בבוקר אחרי שחזרו מהיציאה...) שהם רחוקים מהנגע הזה. ושוב - נכון שיש הרבה חילוניים שרחוקים מאלימות או כל סוג אחר של התנהגות מעורערת אבל (וזה אבל גדול) אם תשווה באחוזים - הציבור הדתי ( לא מדבר על חרדים - לא ממש מכיר) לוקח בגדול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
גיא,
24/08/05 19:47
|
|
 |
לא הבנתי
משה,
24/08/05 18:53
|
מה בדיוק לא מוסרי פה? אנשים עושים חיים בלי להפריע לאף אחד, אז מה את קופצת? מה הבעיה, את מקנאה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חולי נפש מפגרים שכמוכם
Exleftist,
24/08/05 22:25
|
קודם כל על כבוד המת שמעתם פעם? לכבד אנשים אחרים כנראה זר לשני המגיבים שתומכים בהיתנהגות המבחילה והדוחה הזאת. וחוץ מזה מה יש לכם נגד דתיים ? למה אני חילוני אוכל שרימפים לא שונא אף אחד ? ודרך אגב אני גר בארה''ב והיהודים / ישראלים היחידים שהגויים והעולם רואה אותם כנושאים ''לשינאה קלס ולעג'' הם יהודים חולי נפש כמוכם משה ואלישע בן ? . את היהודים עם המוסר והערכים בין אם הם דתיים או חילונים אך ורק אותם הגויים מכבדים. אני יודע כי 95% מהחברים המכרים ובכלל האנשים שמיסביבי הם גויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה כבוד המת
משה,
24/08/05 22:49
|
ממש כבוד למת, שמים אותו באדמה שיאכלו אותו תולעים... איזה כבוד ואיזה נעליים, מי שמת מת ולא מ-ע-נ-י-י-ן אותו מכלום יותר. ברורה הנקודה? מי שרוצה לכבד את בן גוריון שיקרא את שהספרים שלו ושלא יתעסק במה צעירים בריאים בנפשם עושים או לא עושים על איזה חתיכת אבן במדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תדבר עם הפסיכיאטר שיגיד לך
ל"ת
צחי,
ת''א,
24/08/05 20:18
|
|
 |
כבוד המת אנשים
ניר,
24/08/05 20:40
|
אם מישהו היה מקיים סקס על הקבר של מישהו מהמשפחה שלכם ????
איך אז הייתם מרגישים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצויין! שלפחות יהנו!
ל"ת
שותל הקקטוסים,
על הקבר,
24/08/05 23:36
|
|
 |
2.
הזקן בטח מבסוט עד הגג
ר' יהושע דסכנין,
24/08/05 18:10
|
|
 |
לפעמים הוא מבקש מהן להיכנס
ל"ת
אליו פנימה,
לא מגיע לו?,
25/08/05 01:43
|
|
 |
1.
המוסר הישראלית!! התנתקות עכשו!
ל"ת
שאול,
כפר סבא,
24/08/05 18:06
|
|