• 91.

    נעבור את זה יחד ? עלק

    א, 01/09/05 11:58

    ''נעבור את זה יחד'' אמר האנס לנאנסת

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    חוק פינוי פיטורין לשמאלנים

    Metziuty, 25/08/05 15:09

    על פי תגובות השמאלנים, הם לא ינוחו עד חיסולה המחלט של מדינת היהודים.

    חייבת לקום תנועה יהודית חזקה, שתציב לעצמה כמטרה, ותכיס זאת למצעה... חיסול השמאל במדינה.

    חוק ראשון שהיא תעביר יהיה חוק פינוי פיטורין לשמאלנים.

    וכהתחלה שלב א :-
    * פינוי בג''צ.
    * פינוי אקדמאים תומכי ערבים מכל אוניברסיטאות המדינה.
    * פינוי מורים שמאלנים ממערכת החינוך במדינה.
    * פינוי שמאלנים מכל וועדות.
    * פינוי שמאלנים מכל הדירקטוריונים.
    * פינוי שמאלנים מהמשטרה.
    * פינוי שמאלנים מהצבא....

    שלב ב :-
    יחד עם הפינוי, יגיעו גם הפיטורין. *
    * המתקוממים אף יפונו מהבתים ללא פצויים

    שלב ג :-
    * נעבור את זה יחד, כעם אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    לא מצליחה להבין איך

    מיקי. מ., 25/08/05 02:12

    ''עברנו את זה ביחד''.
    אני למשל לא עברתי את זה בכלל. השתדלתי גם לא לצפות בטלויזיה כדי לא להתרגז אלא שקשה היה לזפזפ בין הערוצים בלי שמחזות הגועל האלה ישתקפו שוב ושוב.

    אני גם לא מוצאת כל סיבה להתגאות בכך שאלימות המתנחלים לא עברה על גדותיה (נניח, תלוי בנקודת המבט). נכון שקמו שני רוצחים מפגעים מן הימין הפנטי (''עשבים שוטים'' כן, בטח), אבל זה אולי לא נחשב כי אף חייל לא נרצח.
    אין מה לשמוח, אין מה להתגאות. כל זה צריך היה לקרות מזמן.
    עבור הרבה חיילים שמסרו את חייהם בהגנה על התושבים האלה, כל זה קרה מאוחר מדי. מאוחר מדי.

    הגב לתגובה זו

    • אחרי המתנחלים אנחנו הכתובת

      אמיר, 26/08/05 09:32

      אם המתנחלים לא יהיו קו הגבול שלנו, אנחנו נהיה הכתובת של הערבים. ראיה ראלית לא מזיקה לאף אחד.

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    הטראומה מלאכותית ומחושבנת.

    ניקול, 24/08/05 23:39

    מה טראומה, איזה טראומה. כולה אנשים עברו דירה, ורצו לעשות מזה טרררם הכי גדול כדי לקבל יותר כסף ולזכות ביותר נקודות.
    תפסיקו להשתתף בבלוף הזה.
    רוב האנשים בישראל חשו שאט נפש מכל האופרה הזו ובעיקר מהילדים מסוממי הדת.
    תחזרו לעסוק בשחיתות. הפינוי נגמר.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, הכל ספין ימני, יבבני

      גבי, 25/08/05 00:09

      הטלוויזיה נפלה קורבן לספין שנועד ליצור טראומה לאומית. למרבה המזל היא נכשלה בכך.

      הגב לתגובה זו

      • גבי- אם השמאל היה עובר אותו דבר, כבר היו אלפי הרוגים!!

        עידן, 06/02/06 23:14

        אז כבדי קצת ציבור שלם שנאנס ושותק כדי לא לריב עם אחיו המשדל.

        ראייתך צרה מלהכיל, ולמרות שאת (או אתה) מחזיקים בתירוץ הנאורות, את/ה צריכים לעבור קורס במשוואות וחשיבה שקולה ולא מתוך שנאה עיוורת.

        הגב לתגובה זו

  • 87.

    דנקנר ומרגלית גם עושים את זה? (ל''ת)

    יוסי, 24/08/05 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מספיק עם ''הביחד'' השקרי

    לחוד, 24/08/05 23:14

    אחרי שנים רבות של עבודה עיתונאית הפכתם להיות תועמלניו העלובים של איזה קונסנזוס דמיוני שאינו קיים. יש מחלוקת והיא עמוקה וחריפה וצריך לקיים אותה: על הדמוקרטיה, על כל ההיבטים של ההתנחלות, על הדרך המדינית של ישראל, על דת ומדינה שצריך להפריד ביניהם ומהר ובאופן ברור, על נסיונות לאנוס מוסדות נבחרים של המדינה, על רבנים שנותנים הוראות לחיילים אף כי אין זה בסמכותם. יש הרבה דברים במחלוקת הזו וצריך לתת לצדדים היריבים להתפלמס ולנמק ולטעון ולהפריך. זה לא ביחד. חילוקי דעות הם ממהות הדמוקרטיה וצריך להפסיק לפחד מהם ולטייח אותם. אני כתומך של הנסיגה, רוצה בהמשך הויכוח והדיון, ולא מוכן לוותר עליו בשם איזה פיוס ואיחוי ובייחד מזוייף ומלאכותי. הכתומים מלאי שנאה ומטיחים שנאה ואין לי עניין לשנוא אותם כמו שהם יודעים לשנוא, אבל אין לי שום רצון להתפעל מהם או לטפוח להם על השכם. גם לא לקבל מהם צ'פחה. יש בינינו חילוקי דעות קשים ואני רוצה לבררם עד תום.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    הרסתם לאנישים ת'חיים ביחד

    ביחד עם מי?!, 24/08/05 23:04

    אחרי כל ההסכמה שלכם לתכנית המרושעת הזו שהרסה לכל כך הרבה אנשים את החיים, אם באמת הייתם רוצים לעבור את זה ביחד, הייתם צריכים לבוא ולחבק אותם, אבל כרגע מה שאתם עושים זה להמשיך לשבת בבית במקרה הטוב ולרקוד על דמם ולשמוח לאידם במקרה הרע.

    שאלוקים יציל אותנו בעתיד מהביחד הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    IT IS NOT OVER YET

    ALON, 24/08/05 22:49

    THE MENTAL DAMAGE SUFFERED BY BOTH SIDES THE ONES KICKED OUT OF THEIR HOMES AND THE SOLDIERS ACTING UPON THE ''LEGAL'' ORDER. THE LOSS OF MORALS AND LOSS OF PATRIOTISM AND FEELINGS OF UNITY SUFFERED BY OVER HALF THE JEWISH POPULATION IN ISRAEL.
    THE INTERNAL POLITICAL DAMAGE TO ISRAELI DEMOCRACY THROUGH THE LEGITIMAIZING OF THE CORRUPTION OF THE CURRENT GOVERMENT BY THE KNESSET AND THE SUPREME COURTS JUST SO THEY CAN HAVE IT THEIR WAY.THE ECONOMICAL DAMAGE OF DESTROYING OPERATIONS THAT BROUGHT INTO ISRAEL OVER 100 MILLION IN EXPORTS EACH YEAR.
    THE BACKWIND THE TERROR ORGANIZATIONS RECIEVED IN THEIR FIRST VICTORY OVER A COUNTRY.
    THE RESULTS OF ALL OF THESE IS STILL TO BE SEEN.I AM AFFRAID YOU ARE JUMPING A LITTLE TO EARLY.
    NON OF US WON A THING, WE ALL LOST.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    כתבכם

    קוקי, 24/08/05 21:46

    רוב הנבואות השחורות נכתבו על ידי כתבכם בעיתון שלכם. ואתם יודעים מי זה.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    איז דר אניבאדי הום?

    מיכל כהן, 24/08/05 21:39

    או קיי.. עברנו את השלב הטכני של הפינוי הזה בשלום ומה עכשיו? נראה לכם שבזה זה נגמר? מה אתם מנסים לעבור לשיגרה כל כך מהר? כל פסיכולוג בגרוש יסביר לכם שאירע כאן אירוע טראומטי לחלק מהציבור שחי כאן ואירוע טאראומטי מצריך טיפול, אסור להעביר אותו לתת מודע וזהו... כי אחר כך הוא יתפרץ ובגדול. האירוע הזה מצריך טיפול ולא צריך להעביר אותו לשיכחה ומה שמתפרש מהדברים שלכם זה ''יללה בואו נמשיך הלאה'' אבל אתם מבינים, יש אנשים בניצנים, כרמיה ואור הנר ואנא ערף איפה עוד שמתמודדים עכשיו עם מציאות חדשה, וזה שמחר כבר לא יראו אותם בטלוויזיה או לא יכתבו עליהם בעיתון, זה לא אומר שהם לא קיימים. משהו קרה כאן וימשיך לקרות כשיפנו את יהודה ושומרון וצריך לתת את הדעת על כך, כדי שנוכל להמשיך ליצור כאן חברה הוגנת ורגישה לכל קשת תושביה ולפטור את העניין שהכל נגמר בשלום לא יועיל לאף אחד ואפילו יזיק. כי אם תעברו על כל התגובות לכתבות השונות באינטרנט תראו את השנאה בין ימנים לשמאלנים ובין דתיים לחילוניים, תראו התבטאויות גסות, וכו' וכו'. אז לא, לא עברנו את זה ובטח ובטח עדיין לא הגענו לשלום, לא עם שכנינו ולא ביננו לבין עצמנו. כי אתם מבינים, שלום עם שכננו הוא חשוב מאוד מאוד, אבל יותר חשוב מזה, זה שלום ביננו לבין עצמנו. כי כל השלום שבעולם לא שווה אם ביננו לבין עצמנו לא יהיה שלום. ולצערי ראש ממשלתנו לא עושה שום צעד בכיוון הזה, לכן כל צעד שהוא יעשה לכיוון שלום עם שכננו אמיץ ככל שיהיה לא שווה כלום אם הוא לא יזיז את עצמו לפעולות שתורמות לאיחוד העם כאחת שתומכת בהתנתקות, אני לא מתרשמת כהוא זה מההיתנתקות הזאת. ולגבי השמאלנים שביננו שרודפים אחר השלום בעצם לא מבינים מה זה שלום אם הם מרשים לעצמם להתבטא כמו שהם מתבטאים כלפי מי ששונה מהם. אני מכירה שמאלנים שמדברים על העוול שנעשה לפלסטינאים ובאותה נשימה הם מתבטאים בגזענות כלפי אנשים ממוצא מזרחי וזה מעורר גיחוך ותהיה. ולגבי הדתיים שביננו שמתהדרים במיצוות התורה אבל באותה נשימה משלמים שכר עבודה של חצי משכורת מינימום לערבים למרות שכתוב בתורה:'' ואהבת את הגר כמוך , לא תונה אותו...'' אז גם הימנים וגם השמאלנים כולכם חארטה אחת גדולה. אתם מבינים?

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אנסנו חצי מהעם ללא התנגנות! (ל''ת)

    אבי, 24/08/05 21:28

    הגב לתגובה זו

    • חצי מהעם? הצחקתני!!!

      מיקי, 25/08/05 00:06

      לא אנסנו: רק הסברנו למיעוט מבוטל של מתנחלים שעידן ''אדוני הארץ'' תם. מעכשיו הרוב קובע, סוף סוף. זה שהביע תמיכה גורפת בכל הסקרים במשך שנה ויותר, בממשלה, בכנסת ובבג''ץ. אין דרך אחרת. אלה הגופים שהטביעו אותנו בביצת השטחים, והם ברוך השם מתחילים לשלוף אותנו מן הצרה הזו....

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    התנתקות ללא משאל עם - פשע !!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 24/08/05 19:43

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    שנינו ביחד תחת מטריה אחת

    לה,לה,לה, 24/08/05 19:19

    לה,:)

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    רק כיבוש השלטון מידי הבריון (ל''ת)

    כל השאר שטויות, 24/08/05 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    על הנזק הנפשי ועל האלימות.

    קורא., 24/08/05 18:37

    על הנזקים שכחתם לדבר. על אלימות המתנחלים, על השמוש המזויע בשואה, על הדוגמה הרעה של אלימות, על הקללות, והגידופים שהנוער ראה. נזקים ארוכי טווח. המחמאות שלכם הן טפיחת שכם לעצמכם.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    תנו את כל הקרדיט למגורשים!

    יפה, 24/08/05 17:34

    המגורשים-הפליטים חסרי כל! אבל האידאל של אהבת ישראל הוא נר לרגליהם. אז גם את זה לקחתם להם?.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ''האתרוגות'' ממשיכה...

    המהנדס, 24/08/05 17:28

    אף מילה כמובן על מעשה הגניבה, הרמאות, גניבת הקולות והדעת שנעשה אי-פעם בפוליטיקה הישראלית...לפחות מאז שאני זוכר את עצמי!

    אף מילה כמובן על הדמוקרטיה (...דמוחארטה) הישראלית שירדה 'לזבל' חסר תקדים...מי בכלל יאמין מהיום והלאה למילה שיוצאת מפיו של פוליטיקאי או שופט בית משפט עליון (...בית-משפח עליון)?!

    בקיצור ''האתרוגות'' נמשכת במלוא הדרה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ''עיזרו לי, אני לא מבין?..למה?

    המהנדס, 24/08/05 16:35

    למה אריאל, אלון-שבות ותושביה היהודים של חברון וירושלים המזרחית הם ''עצם בגרונם של הערבים ולכן צריך לפנותם מיד למען השלום!'' ואילו קלקיליה, ג'סאר א-זרקע ותושביה הערבים של עכו, חיפה וירושלים המערבית ''הם מיעוט שיושב אומנם 'בים יהודי' אבל חס מלהזכיר לגביו את המילים 'הגזעניות' ''צריך לפנותם למען השלום...לטובת עתיד ילדינו!''...למה? אני לא מבין!

    למה''ברור לנו כל-כך'' שכל אדמה שנמסרת למוסלמים חייבת להיות 'נקייה' ממיעוטים (יהודים, נוצרים, קופטים ועוד) וסמליהם הדתיים. מה קרה!? אין מיעוט מוסלמי שחי בכבוד כלכלי ודתי תחת ריבונות ישראלית, אמריקאית, בריטית...למה? עיזרו לי להבין!

    למה אני מרגיש שאנו 'רצים' לאותה בעייה דמוגרפית בדיוק בעוד 30 שנה, והפעם בתוך 'ישראל הקטנה', אם לא נעשה טרנספר (...התנתקות) לחלק מהערבים שיושבים בתוכינו?!....''ששששששש....טרנספר לערבים?!...איך אתה מעיז?!...חס מלהזכיר, גזעני אחד!!!''...למה?

    למה נדמה לי שאנו דורשים מעצמנו ''סובלנות כלפיהם...'' אבל השרידים והביילינים למיניהם מבינים, מצדיקים ואף מוצאים 'סיבות' לחוסר הסובלנות (...ולרצחנות) שלהם כלפינו. למה, חברים, למה?

    למה נידמה לי שאני מבחין בחוסר משווע של דואליות (שקילות) מוסרית?...למה?

    איזה כיף זה להיות ערבי!...מין סטודנט חופשי כזה, מין 'פרא' חופשי מכל כבלים (לרצוח, לבזוז, לשחוט, להתעלל בגופות, לשרוף סמלי לאום ודת של אחרים...). אף אחד לא מצפה ממני לשום דבר, אף אחד לא בא אליי בדרישות...איזה כיף, חופש מוחלט שכזה!!!

    ואני...אני נשארתי עם השאלות הנ''ל?!...ענו לי ידידיי, עיזרו לי אחיי, אני בכלל לא מבין!...למה?

    הגב לתגובה זו

    • אתה אנטי דמוקרטי-ואין שום בעיה

      Ehad Haam-Zioni, 24/08/05 17:46

      לפי מחקרים דמוגרפיים של ה''גורו'' הישראלי פרופסור סרגו דלה פרגולה, יהיו בשנת 2050 (למעלה משני דורות מהיום) בישראל שבתוך הקו הירוק(ללא מזרח ירושלים הערבית) 22.5% של ערבים(מהם כ2.5-3% דרוזים ונוצרים). אם מביאים בחשבון גם את אזרחי ישראל השוהים בחו''ל (שבכל מדינה דמוקרטית הם מצביעים בבחירות ממקומות שהותם)-נגיע שערביי ישראל בשנת 2050 יהיו 20% מסך אזרחי ישראל-מיעוט יציב ששילובו בחברה הישראלית לא יביא לכל בעיות (ועד אז נהיה כבר עשרות שנים בשלום עם מדינת פלשתין.

      ולגישתך האנטי דמוקרטית כי מדובר באזרחים במדינתם: העברת ערביי ישראל לריבונות פלשתינית אינה מעשית ואינה ראויה-וכדאי להתייחס קודם ל''ליברמניזם''.

      שטחו של אזור ואדי ערה כ-90 קמ''ר ובו כ-15 יישובים. הגדול שבהם, אום אל-פחם, מונה כ-40 אלף תושבים. כלל האוכלוסייה הערבית באזור - כ-90 אלף תושבים. הטענה התומכת בחילופי שטחים ואוכלוסייה נשענת בדרך כלל על שתי רגליים: רגל ימין, ''הטריטוריאלית'', רוצה לאפשר בכך חילופי שטחים עם גושי התנחלויות, בעיקר קדומים ואריאל. רגל שמאל, ''הדמוגרפית'', רוצה לחזק את הרוב היהודי של מדינת ישראל בדרך של העברת אוכלוסייה ערבית למדינת פלשתין ושלילת אזרחותם הישראלית של המועברים.

      יש לבחון את ההצעה ביחס לארבעה גורמים: מדינת ישראל, האזרחים הערבים, אש''ף והמערכת הבינלאומית. מבחינת ערכיה של מדינת ישראל, מגילת העצמאות שמצהירה על קבלה שוויונית של האזרחים הערבים, ומערכת החוקים וחוקי היסוד שמבטאים זאת, אין אפשרות חוקית לשלול אזרחות ולפגוע בזכויות של ציבור אזרחים על רקע אתני-לאומי או גיאוגרפי. המסר שיועבר בעצם העלאת הצעת החילופים הוא, שהערבים בישראל, כולם, אינם אזרחים לגיטימיים אלא קלף מיקוח מדיני ואזרחים על תנאי.

      יהיה זה צעד אל-חזור בקשר עם המיעוט הערבי בישראל, שלאחריו לא יהיה כל בסיס לתבוע ממיעוט זה נאמנות ומחויבות כלפי מדינה הרוצה לשלול את אזרחות חבריו. מעבר לכך, אין למדינת ישראל כל אינטרס להביא לפתיחת תיקי 48'-49' ולחזרה לדיון בגבולות החלוקה. ובכל מקרה - מדובר על פחות מ-7% מכלל האוכלוסיה הערבית בישראל, כך שהמשמעות ה''דמוגרפית'' היא שולית.

      האזרחים הערבים, ברובם הגדול, רוצים להיות אזרחים שווים במדינת ישראל. קביעה זו באה לידי ביטוי באופן חד משמעי בכל הסקרים שעשו גורמים שונים בשנים האחרונות. סקרים אלה גם העלו, שרוב ברור של תושבי ואדי ערה מסרבים בכל תוקף לעבור לריבונות המדינה הפלשתינית; אש''ף מתנגד בכל תוקף לרעיון של החלפת שטחי ואדי ערה ואום אל-פחם בגושי ההתנחלויות של קדומים ואריאל, שיפגעו ברציפות המדינה הפלשתינית; המערכת הבינלאומית, ובעיקר המשפט הבינלאומי, לא מאפשרים שלילת אזרחות והעברת אוכלוסייה. ישראל חתומה על אמנות שונות שמחייבות אותה בשמירת האזרחות וזכויות הפרט של אזרחיה.

      שלילת אזרחות מעשרות אלפי אזרחים ישראלים והעברתם לריבונות מדינה אחרת אינן ראויות ערכית, אינן מעשיות ותוצאותיהן עשויות להיות הרות גורל לחברה הישראלית. הקוראים להעברת אוכלוסייה ערבית לריבונות פלשתינית מחזקים את מגמת הבדלנות מבית מדרשו של שייח ראאד סלאח. על מדינת ישראל לעשות כל שביכולתה כדי לחבר את ערבייה לחברה הישראלית, בהגינות ובשוויון, במקביל להקמתה של מדינה פלשתינית על בסיס החלטה 242, לשם שמירתה של מדינת ישראל דמוקרטית

      הגב לתגובה זו

      • A question

        Natan, 25/08/05 06:52

        1. I and you sit here how do we contribute to the majority of the jews in israel?
        2.I hope you count the money you get from the european union right, Because If 90,000 Is just 7%,of the arab population,Today there are 1,300000 arabs in Israel in which is 27% of today total population,
        Any how, I dont think that you know whats bad to israel from boston, Vadi ara is a occupied terittory,and If israel wants, she could Not transfer this arabs,not even deprived there citizenship, Israel can If she wants to take the police and the post office out and put the border on the other side.
        I dont care about whats good to raad salach I care about what good to Israel.

        הגב לתגובה זו

    • כל מילה קודש--אח כתום (ל''ת)

      דן, 24/08/05 21:31

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    לא מבין,ביבי טוב ליהודים או לא (ל''ת)

    דוד, 24/08/05 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    למגורשים המאוכזבים, היא חושבת

    אוסטרליה, 24/08/05 16:26

    עליכם.
    אוסטרליה העלתה את מכסת ההגירה השנה בעוד 20,000 משפחות.

    הם מעונינים באנשים עם יוזמה.
    אם אתם לא רוצים לעבור גירוש נוסף, או לא רוצים לעבור את זה ביחד עם שמאלנים וערבים...
    האוסטרלים מעונינים...

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    צעד ראשון חשוב-האם ישראל אחרת?

    Ehad Haam-Zioni, 24/08/05 16:11

    זהו צעד קטן להסדר-ונדרשים עוד הרבה צעדים נחרצים של חזרה למשא ומתן רציני לשלום (תוך ביצוע מ ק ב י ל י ובלתי תלוי של התנתקויות מתואמות נוספות)-אך זהו צעד גדול להבנה שאפשר לפרק התנחלויות שהרוב המכריע בעם ידע כבר הרבה שנים שהן מיותרות וגבו מכסת דם ודמים גבוהה ומיותרת.

    אני מברך את הכוחות המפנים שידעו לשלב נחישות בזמן המתאים ברגישות היוצאת מהכלל (שזכתה רק למטחי חרפות)-כך שהפינוי הסתיים ללא שפיכות דמים בהתנחלויות (אך חשף חוסר מנטלי ומוסרי ענק שהוביל דתיים מליבם של הגופים הקיצוניים להפוך למען המטרה של ''עצירת העקירה'' לרוצחים טרוריסטים אידיאולוגים שפלים)

    אני מבין את כאבם האישי של האנשים המפונים בניגוד לרצונם בהחלטה דמוקרטית, חוקית ומוסרית מאין כמוה-אך לעולם לא אבין את הסדיזם של המתנחלים בנסיון לשרוט את נשמתם של החיילים-בנם וביתם של האם העבריה, שלא תשכח את שטיפת המוח והלוחמה הפסיכולוגית תוך שימוש שפל בילדיהם עצמם-נסיון המתוכנן ומתוזמר לפרטי פרטייו הקיטשיים.

    והשאלה החשובה: האם ''ישראל האחרת'' והשלטון החדש (באמת, או ''תואם ישן'') שיבחרו-אכן הפנימו את העובדה שישראל חייבת להתנתק מהרוב המכריע מאד של השטחים-ושהסכם השלום שאליו חייבים לחתור בנחישות אפשרי רק על בסיס 67 עם תיקונים הדדיים, שישאירו את מרבית היושבים מעבר לקו הירוק (350 אלף איש) בגסולות ישראל, כך שיפונו מיעוט של 80-90 אלף מתנחלים במקומות הרחוקים מהקו הירוק.

    אני מקווה-אך אני קטן אמונה, וחושש ש''ישראל האחרת'' תשאר בשלב החיבוקים שיוביל לכניעות נוספות לגמחות המתנחלים ותומכיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    עשרות חילים ושוטרים בבתי חולים

    לחוד, לגמרי, 24/08/05 15:34

    מה עם הפצועים? מישהו סופר אותם? מה עם שלטון החוק? מישהו הולך להעמיד לדין את התוקפים? תא משחיתי רכוש צה''ל, מסרבי פקודה, ממרידים מסיתים מסתננים? אני מבקש לקנוס אותם בגובה העלויות של הפינוי! כי ללא התנגדותם, היו נחסכים מאות מליונים של שקלים, שהיו הולכים לפיתוח עיירות הפיתוח, לזקנים ולנכים, לסל התרופות. אני מקלל את המתנחלים באשר הם.

    הגב לתגובה זו

    • צודק לחלוטין!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      תעניין, 24/08/05 16:02

      הגב לתגובה זו

    • ומה עם שמונה הרוגים???

      איתיאל, 25/08/05 00:07

      ומה עם הקיצונים הימניים שרצחו 4 ערבים בשפרעם ועוד 4 בשילה? מאיזה מחנה הם באו? ואלה שניסו להצית ולפוצץ בית ברחובות?

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    עברנו את זה יחד.

    שלומי, 24/08/05 15:29


    אמנון אברמוביץ

    יונית לוי

    גאולה אבן


    אבי בטלהיים

    אברהם תירוש

    אורי אריאל

    אמיר בוחבוט

    אראל סג''ל

    בן דרור ימיני

    בן כספית

    גדי טאוב

    דינה אברמסון

    דן מרגלית

    טור אורח

    טלי ליפקין-שחק

    יובל אלבשן

    יניב הלפגוט

    יעקב אחימאיר

    משה פרל

    נדב איל

    ניר בומס

    ניר ברעם

    עמוס גלבוע

    עמיר רפפורט

    קובי אריאלי

    רבקה יפה

    רפי מן

    הגב לתגובה זו

    • מצוין!!!-צחוק יפה לבריאות (ל''ת)

      Ehad Haam-Zioni, 24/08/05 15:56

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    עתיד המפונים

    עופר, 24/08/05 15:19

    כדי להמשיך את הקו שאתם מציגים פה כדאי שתמשיכו לכתוב על כך שימצאו סידור לכל המפונים. דיור/ עבודה וכו
    כשכל זה יסתדר - נדע שבאמת ניצחנו

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הזחיחות שלכם הוסיף דלק לאש

    המזהיר, 24/08/05 15:19

    כל מה שענייו אותכם
    הוכחה שאפשר לגרש יהודים
    גישה שיטחית זו נחלת שמאל חד ממדי
    כאינפנטיל שקיבל את הצעצוע שלו
    הזמן יוכיח שטעיתם לכל אורך זמן
    מסיזון
    עד אלטלינה
    מאוסלו עד הגירוש
    רק סיפוק רגעי של אנס
    וזה לא כבוד גדול

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ממש ביחד

    קורא, 24/08/05 15:01

    מי עבר את זה ביחד בדיוק? עליכם לא עבר כלום!

    קל מאוד לשבת בתל אביב ולראות מרחוק איך הורסים למשהו אחר את הבית והחיים, אבל אתם הרחקתם לכת וביהירות אין-קץ מעיזים להעיד שגם אתם עברתם את זה.

    לא עבר עליכם כלום ולכן, לא עברנו את זה יחד.

    הגב לתגובה זו

    • להזכירך,ידיכם אינןנקיות מנישול

      תל אביבית, 24/08/05 15:56

      אתם חמסתם, ברשיון אמנם, את בתיהם של אחרים וכן בשלכם הרסו לרבבות את חייהם, לא פעם בשל סיבה של מה בכך (איני מדברת על המחבלים, חיה שם אוכלוסיה לא קטנה).

      הגב לתגובה זו

      • השמאלנים חמסו - הימניים ישלמו

        ---, 24/08/05 18:54

        הימנים לא גרים בבתים ערביים ביפו, ברמת אביב ובי-ם. השמאלניים כן.

        שטחי ההתנחלויות נרכשו בכסף מלא ומרצון.

        תדעי קצת עובדות ואולי זה יצנן לך קצת את השנאה הנוטפת שלך.

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    ואם יש גם עליה ברייטינג מה רע? (ל''ת)

    =, 24/08/05 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    זה עבר בשלום

    ??????, 24/08/05 14:55

    רק בזכות אנשי הימין.
    אתם הייתם מוכנים להרוג ולרצוח בלי חשבון.
    רק אנחנו הרואים בכם אחים עדיין (לפעמים לא ברור לי למה), אנחנו הפגנו איפוק, נמנענו מאלימות, ומנענו פגיעה בנפש.

    אני מנסה לחשוב מה היה קורה אם היו באים לפנות כמה תלאביבים מהבית באותו אופן שצהל עשה- זה היה נגמר ברצח, בוודאות.
    הרי אצלכם החילוניים של אזור גוש דן, ויכוח על מקום חניה נגמר לעיתים ברצח.
    לא כל שכן פינוי מהבית.
    מרגלית ןדנקנר, אם משמח אתכם שאני הפסדתי את ביתי , קהילתי ומקום עבודתי בשביל כלום, יערב ויבושם לכם, בפעם הבאה שתשאלו איפה הבושה, אל תשכחו לחפש אותה גם אצלכם קודם.

    אנחנו לא נשכח ולא נסלח!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    דן ואמנון עברו את זה ביחד

    ישעיהו, 24/08/05 14:39

    אכן הוכח בפעם המי יודע כמה כי ניתן לפגוע במתנחלים ללא תגובה ממשית מצידם.
    כך היה כשהבליגו על זריקות אבנים על הצירים.
    כך היה לאחר השדרוג לבקט''בים.
    וכן הלאה לפיגועי ירי ופצצות מרגמה.
    המתנחלים יצאו לצמתים, זעקו הפגינו התפללו, אך ללא תגובה ממשית ואפקטיבית.
    היום הוכח כי ניתן גם לזרוק אותם מהבית, תוך כדי השמצתם והכפשתם והם לא ישברו את הכלים.
    ואני שואל- עד מתי???????????

    אכן סביר להניח כי נישאר ביחד.
    אתם תמשיכו להשמיץ, אתם תתירו את דמינו, אתם תבינו את רוצחינו, תבליגו על רצחנותם נגדינו, ותרמסו את כל ערכי הדמוקרטיה בשם המלחמה בנו, ואנחנו נבליג, ונאמץ את המנטרות הכושלות שלכם שאיפוק זה כח. עד שיקום איזה זאדה אחד מנתניה ויאמר שנמאס לו מהמתנחלונים (על משקל יהודונים) ויחליט ללמד את השמאל לקח.
    יהיו שם הרבה קרבנות שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    יעילות כזו, שאין פתרונות לעקור (ל''ת)

    חגית, 24/08/05 14:38

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אין לכם בושה? כולם חזרה בשלום?

    דבורה, 24/08/05 14:36

    מי, בדיוק, חזר בשלום, לדעתכם. אני לא ''מתנחלת'' אבל כועסת עליכם באופן שלא האמנתי שיכול להיות. ואתם זחוחים ומרוצים? ממה בדיוק? מזה שיש בארץ אנשים הגונים שבחרו לא לגרום למלחמת אחים, ומזה שכאשר צבא אדיר מפגין את כוחו אנשים נשברים?
    דנקנר - ממך הייתי מצפה ליותר רגישות!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    באמת כמה שריטות וחבטות?

    אזרח., 24/08/05 14:35

    שניכם נראים מדושני עונג. על מה?באמת רק כמה שריטות? לכו לפסיכולוגים, לכו לעם, ותשמעו את המילה שבר.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    זה יקרה כך:

    המחתרת הסגולה, 24/08/05 14:34

    זוג הליצים--סליחה עיתונאים מכובדים-הזה, שהבטיח לנו מהפיכות והפיכות (חיק, חיק מצחיק) לא רואה את העתיד ולא לומד מההיסטוריה ושקוע עמוק בשומן הנרקסיסזם.
    זה מה שיקרה:
    - רבים מהמתנחלים לא יצליחו לשקם עצמם ויעזבו את הארץ לארה''ב, קנדה ואנגליה.
    -אחרים יבצעו פיגועי נקם בכל עיר או כפר פלסטיני שיקום על החורבות.
    -ישראל יצרה גייס חמישי בגלל עיוורון ושחיתות פוליטית וחברתית.
    -התנועות/מפלגות הימניות (הליכוד כבר מזמן לא ימני) יכפילו כוחן בבחירות הבאות, כמו כן אילו הדתיות.
    -כל מפלגות המרכז, ללא הבדל, דהיינו, עבודה, ליכוד ושינוי יאבדו מנדטים רבים מדי.
    -דנקנר את מרגלית יקבלו, אם כך, את ביבי+ליברמן+ש''ס בבוקרו של יום (שוב). ואז יהיה להם על מי לקטר ולקטר.

    הגב לתגובה זו

    • אני מציעה לממן להם

      לא רע, 24/08/05 16:04

      כרטיס בכיוון אחד על חשבון המדינה תמורת התחייבות שלא לשוב.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    השתדלתם לשכן שלום וסלפתם האמת.

    עדי., 24/08/05 14:33

    באמת עברנו את זה בשלום?המראות הקשים הם לא שלום ולא מסר של שלום. מוטב שתשלחו אזהרה למנהיגנו כדי שהפשלה שעשו לא תחזור ושיורידו עכשיו את כל מה שלא רשמי.המנהיגים שלנו כשלו ויש לצעוק בקול גדול למראה השלום הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    צמד הפושעים מרגישים ''סיפוק''

    יהודי, 24/08/05 14:29

    זה כבר אומר הכול.
    גועל נפש של אנשים פשוט לקרוא ולהקיא.

    אלפי אנשים ברחובות ללא עבודה והצמד חמד הזה החליט שכבר עברנו את את זה בשלום. עברנו את זה ביחד. עכשיו הם מרגישים ''סיפוק'' .
    גם באוסלו אחרי כל פיגוע דאגו לנקות מהר את הדם מהרחובות ולהרגיע את עם ישראל זהו נגמר לא קרה כלום תחזרו לשגרה. מעניין אם גם אז הצמד הזה הרגיש סיפוק.

    אתם לא חלק מהעם שלי. אתם אספסוף מסית ומדיח. רשעים חסרי לב וחסרי מצפון.
    מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    למה התכוונתם?אוי לשלום הזה.

    אמיר., 24/08/05 14:25

    חרפה איך התנהגו הילדים והנוער. חרפה למועצת ישע,חרפה לכל המנהיגים שלא בקשו סליחה. אריק שרון וברק שהמתנחלים צעקו שהיו להם ימים מאוד עליזים אתו ועם כספי המדינה.אבל ברק רק מבקש סליחה בשמנו לא בשם עצמו חסר אחריות שכמוהו. איזה אסון הם המיטו עלינו ועל המוסר. להתנהגות המתנחלים תהיה השפעה שלילית לאורך זמן רב על החברה ועל הנוער.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מוקדם מידי לחגוג

    יצחק רביב, 24/08/05 14:23

    השבר הוא אצלנו. בגלל זה אתם כה שאננים. אז מה, מה שעצר בעדכם עד כה היה הפחד מדם אחים?
    אין בעיה, הבננו את זה. תנסו אותנו בעוד התנתקות אחת ותראו. מי ששמח היום הוא אידיוט ורע לב.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    חזק ואמץ

    יהושע בן-נון, 24/08/05 14:19

    בספר יהושע פרק א', הקב''ה ''נותן'' הוראות ליהושע ומחזק את רוחו, לקראת המאבק על כיבוש הארץ והנחלתה לבני-ישראל, בהתאם לשבועה שנשבע הקב''ה לאבות האומה.
    מופיע שם צירוף המילים ''חזק ואמץ'' שלוש פעמים
    הדברים מכוונים כנגד:
    א. להתחזק בקיום התורה והמצוות, כי הם הבסיס הרעיוני והמוסרי להתיישבות ישראל בארץ כנען, שתהפוך בקרוב לארץ ישראל.
    ב. להתחזק כנגד שבעת העממין ותומכיהם, עימם אמור עם ישראל לערוך מלחמה.
    ג. להתחזק כנגד כל ה''קורחים'', ''דתן ואבירמים'', ''עכנים'' ושאר ''יהודים טובים'' ושאר ''עורבים וזרזירים'' למיניהם.
    נראה לי כי גם עתה היא העת להתחזק כנגד כל דורשי רעת עם-ישראל. ולא, אל תתפתו לאמין ב''ביחד'' המזויף. כמו שיאמרו ביידיש ''UP YOURS''. אתם יכולים לדחוף את הביחד שלכם...
    השאלה הגדולה היא האם עוף החול שיקום מהריסות הגירוש, החורבן והעקירה (ואל יקל הדבר בעיניכם, העוף יקום. מי שקם מהריסות אושוויץ ולא נטש את אמונתו, לא יטשנה גם עתה) ידע להתאחד, כדי להפיל את ממשלת הרשעה והזדים? כוחנו באחדותנו, שהרי אם לא כן, חבל על המאמץ.
    וכדברי משה בשירת הזינו - ''איכה ירדוף אחד אלף ושנים יניסו רבבה''.
    לכאורה, אם אחד (גוי, או דמוי גוי) מצליח להניס אלף יהודים, הרי שנים צריכים להניס רק אלפיים ואיך הפסוק אומר ''רבבה''?
    אלא הדבר פשוט. כאשר היהודים מפורדים ובלתי-מאוחדים, אחד מצליח להניס אפילו אלף. ושנים? ראה זה פלא, הם מצליחים להניס אפילו רבבה (תופעת סינרגטיקה).
    לכן, על כל פלגי היהדות האמונית, לנטוש את דרך הפילוג ולהתאחד.
    את הביחד נשאיר לאחרים.


    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד. על כל המחנה המאמין

      יהודי, 24/08/05 15:41

      להתאחד ולנצח את הבוגדים, ולזקוף את קומתה של היהדות

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    בלי נפגעים ובלי הרוגים? תזכורת

    זה אבי עצבני, 24/08/05 14:19

    כמובן שאף אחד כאן לא סופר את הנרצחים בפיגועי הטרור של הימין בשפרעם ובשילה.
    סה''כ כמה ערבים מתים. העיקר שיהודים לא נפגעו.
    ואני יהודי עם דעות של מרכז המפה הפוליטית.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    עברנו את זה בשלום?הילדים ישלמו

    קורא., 24/08/05 14:18

    וגם החברה הישראלית תהיה יותר אלימה. לא עברנו את זה בשלום וגם המנהיגים שלנו ביחוד מהשמאל שעודדו ללכת לשטחים אסור שיעברו הלאה בשלום. צריך לחשוף את כל החרפה שהם עשו לעם ישראל בעידוד שנתנו ובכספים ששפכו על חשבון האזרח הישראלי. אנשים טובים שהיו במקום הלא נכון ולא ידעו לקבל את הדין בצורה מכובדת.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מה זאת אומרת עברנו? זה לא נגמר

    ראול, 24/08/05 14:12

    אסור להגיד שזה נגמר עד שיימצאו פתרונות הולמים לכל המפונים.

    להמשך בעשייה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    בלי נפגעים אולם עם 7 ערבים..

    בני, 24/08/05 14:08

    לא נעים להזכיר לאדונים המכובדים ממעריב, ברם אולם היו נפגעים בפינוי הזה. הם אומנם ערבים וזה לא נחשב אבל הם מתו לגמרי לחלוטין ....

    הגב לתגובה זו

    • you are mistaken

      Yanki, 25/08/05 03:22

      they are not entirely totally dead, they are only almost certainly and to some degree dead.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    עברנו את זה יחד כי

    בת חוה, 24/08/05 14:05

    כל הרבנים ותלמידיהם יודעים את אימרת חז''ל המפורסמת , שבית שני חרב בגלל שנאת חינם . ובית שלישי ייבנה , כך אומרים , בגלל אהבת חינם , כי באמת לשמאלנים המהרסים אפשר להחזיר רק באהבת חינם .
    חשוב לציין :גם ימני שפינה לשמאל ייחשב .

    ואם כן , מי שניצח כאן זה לא הביחד שלנו אלא אימרת חז''ל , שראתה למרחקים .

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הכל הצגה של עורכי מעריב

    מאיר, 24/08/05 14:03

    הוכח שמה שעניין אתכם עורכי מעריב השמאלנים זה שהפינוי יעבור בשקט כדי שיוכח שאפשר לפנות את כל יו''ש ללא התנגדות ולא כדי שתימנע חלילה מלחמת אחים.
    הציבור הכתום סה''כ הפסיד בקרב הנוחכי אם הוא לא יתעשת הוא יפסיד בכל המערכה כולל במערכה על אורח חייו ואמונותיו

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לא כך נראה המצב לפי הטוקבקים

    ישראל, 24/08/05 13:41

    השמחה מוקדמת מידי.
    הכאב כמו בכל מכה אינו מיידי אלא מתעצם לאחר זמן.
    ניתוח הראש שנעשה כאן ללא הרדמה לא פגע במנתח. ממש פלא.
    הכוחנות הפוליטית (ולא המשטרתית והצבאית ! ) שבה בוצע הניסוי רמס ציבור גדול, מלא רצון לתרום ולהקריב.
    דרכו של הציבור הדת''ל אינה לטעמם של חלקים מסויימים אחרים בציבור אבל מה היה חלקם בטראומה הזו ? מה היה חלקם פרט להזלת דמעות תנין וחזרות אינסופיות על אותם יחידים ששפכו שוב את החומצה וגם את והסודה קאוסטיק ומה לא.
    נראה הכאב לא מובן כלל ע''י המבקרים.
    הכל שם נשפט בכלים קרים של ביקורת עיתונאית על פעולה צבאית.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    עברנו? האבל רק מתחיל, מנוולים!

    למה אינכם זועקי, 24/08/05 13:31

    אנו באבל. בשבילכם מדובר ב''שטחים'', אנחנו איבדנו חבל ממולדתנו. חבל שכל ישוב בו היה פנינה. חבל ארץ שהושקעה בו המון אהבה!
    יישוב הארץ הוא עיקר חשוב וראשוני במורשת ישראל, שאתם מנותקים ממנה. מהי זכותכם לנתק אותנו ממורשתנו, מערכינו, מזכויותינו, לא רק הלאומיות, אלא גם זכויות יסוד בסיסיות השמורות לכל בן אנוש.
    אין לכם סליחה ולא כפרה!
    במשך כל השנים חתרתם למטרה המתועבת הזו - חורבן ההתיישבות האמונית ביש''ע.
    צמח פה נוער נפלא, שעתיד היה להציל את האומה מן השחיתות והניוון שפשו במדינה, אך אתם הנחתתם עליו מכת הרס, הרג ואבדן.
    ואתם חוגגים? מה אתם חוגגים? שנמנענו מעימות אלים?
    מה אתם חוגגים, ארבע רוטווילרים על כבשה אחת, מחזיקים בידי ברזל, והקרבן אינו יכל לנוע, וזה לא אלימות, זה נשיאת כלה לפתח הבית.
    איזו רישעות!
    דן מרגלית רואה ברכה בעמלו. שלומית זיו וילדיה חסרי בית. אכן, ניצחת, מנוול! ניצחת את הגוף אך לא את הרוח. בימים אלה הפסדתם בגדול!
    יש לקוות שהנוער, למרות המכה, יבין שהוא בדרך הנכונה. היא לעולם לא יכל היה לפתח, כמותכם, שנאה תהומית ליהודים.
    אפילו לא נתבקשנו לצאת למלחמה. הארץ שוחררה במלחמות חוזרות ונישנות שניכפו עלינו להשמידנו.
    ושוב, ושוב, ושוב, אתם מחריבים! למה? למה הפוגרומים האלה? למה הסתה פרועה, שטנית מתהומות שנאה שלא שיערו אבותינו?
    רק רשע כל היום!
    באיזו תאווה עולים על הכל, ומחריבים, ומחריבים ומחריבים, שחלילה לא יהיה זה הפיך!
    הפכה גן עדן למאפליה.
    לעולם לא נשכח ולא נסלח!

    הגב לתגובה זו

    • אכן דברי אמת! (ל''ת)

      יפה, 24/08/05 17:38

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    ''עברנו''? אצלינו זה רק מתחיל!

    מצנזרים שוב?, 24/08/05 13:28

    אנו באבל. בשבילכם מדובר ב''שטחים'', אנחנו איבדנו חבל ממולדתנו. חבל שכל ישוב בו היה פנינה. חבל ארץ שהושקעה בו המון אהבה!
    יישוב הארץ הוא עיקר חשוב וראשוני במורשת ישראל, שאתם מנותקים ממנה. מהי זכותכם לנתק אותנו ממורשתנו, מערכינו, מזכויותינו, לא רק הלאומיות, אלא גם זכויות יסוד בסיסיות השמורות לכל בן אנוש.
    אין לכם סליחה ולא כפרה!
    במשך כל השנים חתרתם למטרה המתועבת הזו - חורבן ההתיישבות האמונית ביש''ע.
    צמח פה נוער נפלא, שעתיד היה להציל את האומה מן השחיתות והניוון שפשו במדינה, אך אתם הנחתתם עליו מכת הרס, הרג ואבדן.
    ואתם חוגגים? מה אתם חוגגים? שנמנענו מעימות אלים?
    מה אתם חוגגים, ארבע רוטווילרים על כבשה אחת, מחזיקים בידי ברזל, והקרבן אינו יכל לנוע, וזה לא אלימות, זה נשיאת כלה לפתח הבית.
    איזו רישעות!
    דן מרגלית רואה ברכה בעמלו. שלומית זיו וילדיה חסרי בית. אכן, ניצחת, מנוול! ניצחת את הגוף אך לא את הרוח. בימים אלה הפסדתם בגדול!
    יש לקוות שהנוער, למרות המכה, יבין שהוא בדרך הנכונה. היא לעולם לא יכל היה לפתח, כמותכם, שנאה תהומית ליהודים.
    אפילו לא נתבקשנו לצאת למלחמה. הארץ שוחררה במלחמות חוזרות ונישנות שניכפו עלינו להשמידנו.
    ושוב, ושוב, ושוב, אתם מחריבים! למה? למה הפוגרומים האלה? למה הסתה פרועה, שטנית מתהומות שנאה שלא שיערו אבותינו?
    רק רשע כל היום!
    באיזו תאווה עולים על הכל, ומחריבים, ומחריבים ומחריבים, שחלילה לא יהיה זה הפיך!
    הפכה גן עדן למאפליה.
    לעולם לא נשכח ולא נסלח!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    למערכת-תתביישו לכם!!

    מורן, 24/08/05 13:23

    כל הדעות כאן הן חד- צדדיות לגמרי.
    איפה ההגינות. בושה.

    הגב לתגובה זו

    • המבחן

      רורשך, 24/08/05 14:24

      מכירה את מבחן רורשך? מציגים תמונה עם כתם דיו על דף ושואלים מה הוא רואה. לפי התשובה מאבחנים אותו.
      בקיצור, מראים לאדם תמונה. הוא אומר ''בחורה ערומה''. שוב מראים דף אחר ושוב אותה תשובה.
      בסוף נמאס לבוחן והוא שואל - ''תגיד לי, זה כל מה שאתה רואה כאן?''. עונה הנבחן - ''זאת לא אשמתי. מה לעזות שזה כל מה שאתם מציגים לי''.
      בנראה שאכן רובו המכריע של העם כאן, נקעה נפשו מה''ביחד'' שלכם.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    האנס והנאנסת עברו את זה יחד

    כן כן, 24/08/05 13:22

    הוא אפילו נהנה קצת

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אתם מגעילים אותי

    יוסי, 24/08/05 13:21

    אשכנזים שבעים, שמנים ומדושנים מעצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מרגיז אבל זו האמת כדאי לקרוא

    אבי, 24/08/05 13:20

    אין כל ספק כי הביחד ניצח,אבל זאת מהסיבה שהצד הנפגע הוא מהימין לא מתלהם ולא מתפרע,אילו היו קורים דברים מסוג זה כלפי השמאל דהיינו שהם היו בצד הנפגע,אין לי כל ספק כי פני הדברים היו שונים ולא היה ניתן לאחות את הקרעים,הימין ובמיוחד הציונות הדתית מוכנה להקריב הכל ע''מ לישמור על האחדות למרות שלמדינה והתנלותה הפושעת לא מגיע שנסלח ונשכח.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    במזרח אין כל חדש

    רמארק, 24/08/05 13:16

    כרגיל, העם יותר מוסרי ממנהיגיו.
    אין כאן שום חדש.
    שרון, הדמוקטטור, עשה את כל הטריקים המלוכלכים שניתן לעשות במדינה ''דמוקרטית'' שאין בה חוקה.
    אילו היתה לנו חוקה, שרון לא היה יכול לפטר שרים שעלולים להצביע נגדו בממשלה, כפי שעשה פעמים אחדות. אילו היתה לנו חוקה, היו נערכים פריימריס פתוחים לקביעת המועמדים לחברי כנסת ואז מרכזי המפלגות לא היו בוחרים את המועמדים על פי הג'ובים שהם מבטיחים להעניק. מוכר פיתות, למשל, לא היה מתקבל כעוזר שר החוץ.
    חוקה לישראל - זה הפתרון לחוליי השלטון בישראל.
    ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לדנקנר ומרגלית

    חגי, 24/08/05 13:15

    אני לא הייתי בגוש קטיף , לא ההייתי בכפר מיימון או בשדרות-אופקים, לא שמתי סרט כתום על האנטנה/ מראה ימנית/מראה שמאלית/איפה שתרצו ,אבל אני כתום-כתום בלב.והלב כועס.
    שמתי לב שמשבוע שעבר יורדות לי דמעות שקופות ודרך השקיפות שלהן רואים את המציאות בכתום.אותו הכתום שלבשו הפעטות או כיסוי הראש של האמהות . הצמידים על ידי הגברים והמתבגרים וסרט השיער המתבדר של הנערה הכל היה כתום .
    והלב כועס .
    ואם מישהו היה שומע אותי אז הייתי מדגיש כי האנשים נראים צהובים זה לזה אבל הם בעצם כתומים .
    ואין מוצא כי אין מי שישמע . כולם חוגגים את הביחד ,את העם המאוחד ואני כל-כך כועס.וגם הלב .
    כי הוא יודע שמי שלא כועס ומיוסר מחכה לידיעה הבאה על סדר היום שתעטוף כתכריך את הכעס והכאב שלי.
    ואם הלב שלי לא יהיה שוטף לאותו כאב עתידי על סדר היום הציבורי הם לא יוסיפו לקרוא לי אחי .
    והלב לא יודע את מה הוא מעדיף להיות אם כאבו הפרטי או אם המשהו העתידי .
    ונותר לקוות כי התשובה תמצא לליבי .

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אז זהו שלא

    דובי הראל, 24/08/05 13:11

    אם כל מה שמעניין את התקשורת, זה האם הרביצו או לא הרביצו (וזה מה שמעניין אותה), אז המצב תקין. אבל מתחת לפני השטח מבעבעות תחושות שהכותבים לא קרובים להבין.

    זה שלא הרבצנו לחיילים, לא אומר ש''הביחד'' ניצח. ההיפך. ישנה תחושה של עלבון. של קרע. שלחו אלינו את הצבא, כדי לזרוק אותנו מהבתים. נערים יפסיקו להתגיי לצבאס, ובוודאי שלא ילכו ליחידות התנדבותיות. מילואימניקים יפסיקו להגיע לשירות.

    לא עברנו את זה בשלום. השינוי לא יתפרץ. הוא לא יקרה ברגע. אבל מה שקרה פה בשבוע האחרון לא ישכח במהרה. השינוי התפיסתי שאני ושרבים כמוני חווים, יעשה שינויים גדולים. אל תתנו לעובדה שזה יקרה בתהליך ארוך, ולא בפרץ אחד של מרד, לתעתע בכם. השינוי התחיל. המדינה והחברה ישלמו מחיר כואב מאוד.

    יש קרע שקורה ברגע, ויש קרע שהוא תהליך. בסוף התהליך הקרע לא יותר קטן מהקרע שקרה בבת אחת.

    יום אחד תתעוררו, ולא תבינו למה המצב ככה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    דמגוגיה זולה ומה עם אוסלו???

    יצחק, 24/08/05 13:09

    כל ההתחברות יחד נעשה לשם ריטיינג . מרגלית ודנקנר עד שלא תכו על חטא על שהטפתם לשווא על אוסלו ועל גדר ההפרדה ותוצאותיה הרות האסון. אין לכם מה לדבר על התחברות , עם מי אתם מבקשים להתחבר

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הנזק הוא עצום

    שמעון, 24/08/05 13:02

    הברוטליות שבעקירת משפחות מבתיהן, השימוש בצבא,וההסתה כנגד חובשי הכיפות היקטינו מאד את המוטיבציה של הציבור הדתי לתרום ולהסתכן עבור מדינה שירקה בפניהם. והמילים קרע בעם הם בטוי למצב קשה של אנחנו והם. זוהי פגיעה קשה ואמיתית ביכולת העם לשרוד כאן

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תפקידה החיובי של התקשורת

    יאיר, 24/08/05 13:00

    אור השמש מנקה ואף מחטה, זאת עשתה התקשורת, היא עשתה את האירוע שקוף, וחשוף לאור היום, זה נכון תמיד, ברגע שאדם חשוף למצלמה הוא מתנהג אחרת. עוד ילמד תפגידה של התקשורת.
    הפעם כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    בלי פגיעות בנפש?

    יעל, 24/08/05 12:59

    בלי אף פגיעה בנפש? כותבים יקרים, למיטב ידיעתי גם לתושבי שפרעם וגם (אפילו? ) לפלשתינאים מהגדה יש נפש.
    מעתה אמור: שמונה נפשות. חפות מפשע.
    והלא זו הסיבה העיקרית לכך שמי שנורה היה לא יהודי, כי זה, כביכול, לא נחשב. נפלתם לבור שכרו לכם, דן ואמנון, והגיע הזמן להתנצל על חוסר הרגישות שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אידיוטים, ''עברנו את זה''? עברנו

    זה פצע שידמם, 24/08/05 12:57

    אנחנו לא עברנו את זה, אנחנו בתוך זה, ולנצח לא נסלח.
    כל הציבור האמוני, קבל מכה נאצית! אלפי הילדים המסתובבים מבית מלון לבית מלון בלי להבין למה הם לא בחדריהם וליד המחשב או הלגו, עברו את זה? כן, הם עברו גם את זה, והם לא ישכחו.
    וכל זה בגלל שנאת ישראל. מין פוגרום, חורבן, ונדליזם חסר הגיון, חסר תכלית, חסר הומניות, סתם חורבן לשם חורבן. והוא לא הראשון, והוא מתכוון לא להיות אחרון.
    והוא נעשה ידי אנשים שאיבדו צלם אנוש. אנשים שהתנכרו למורשת עמם, על כן מסוגלים להתייחס כחיות טרף ליהודים.
    מנוולים, שמבינים את הרוצחים, המתחזים ללוחמי שחרור, כשהם מחזיקים ב-99.9% מאדמות המזרח התיכון, ומתעללים בנו כבר למעלה ממאה שנה.
    אבל אין להם טיפת הבנה לעם היהודי, לאותו חלק, שלא עבר יום אחד במשך כל ההסטוריה הארוכה והמזוויעה שלו, שלא הזכיר לפחות שלש ביום את ארץ קדשו.
    אילו עלובי נפש! בהמות טמאות.

    המדינה המושחתת והמנוונת הזו, איבדה את הנוער הנפלא ביותר שלה. זהו סוף השמאל! הגדשתם את הסאה!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מספיק עם השוויץ הזה

    מלכה, 24/08/05 12:51

    למס' 4: אני מצטטת מרשימתך: ''אין עוד ציבור כמו ציבור הכיפות הסרוגות במוטיבציות לשרת בצה''ל שירות ''איכותי''. נו, בחייך, תפסיקו עם רגש ההתנשאות הזה. זה לא לענין, זה לא נכון, וזו שטות גמורה. אתם לא יותר טובים, חכמים, מוצלחים, ישרים , משום ציבור אחר!! אתם אפילו לא יותר ענווים משום ציבור אחר, אבל תתרגלו את נושא הענווה. אולי זה יוסיף לכם חן.

    הגב לתגובה זו

    • לא שוויץ, רק הכרה ביכולות שלנו

      עוד מוצלחת, 24/08/05 14:18

      אנחנו הרבה יותר טובים, חכמים, מוצלחים וישרים מציבורים אחרים ולכן אנחנו מושכים אלינו הרבה אש וקנאה...
      העובדה היא שהרבה חילוניים שולחים את הילדים שלהם ללמוד בבתי הספר שלנו אבל לא תראי ילדים עם כיפה בבי''ס חילוני...
      בעניין תרגול הענווה , תתחילי עם עצמך, ''ענווים'' לא מבקרים אחרים ולא נותנים להם שלל עצות איך להתנהג ומה לעשות...
      ובענין החן, לא ממש מטריד אותנו, עוד כמה שנים, שנהיה הרוב פה (דמוגרפיה...) הילדים שלך יצטרכו לנסות למצוא חן בעייני הילדים שלנו...

      הגב לתגובה זו

      • שוב השוויץ הזה, יצאת לכולם מן

        מולי, 26/08/05 00:28

        במתימטיקה אומרים על זה: מה שהיה להוכיח, שוויצר.
        ביהדות: אין הנחתום מעיד על עיסתו.

        וחוץ מזה, שמעת מה קרה בישיבה הזו בירושלים, עם המלמד ובני חסותו הצעירים מדי?

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    נדמא לכם שעברנו בשלום

    דן, 24/08/05 12:50

    זוג עיתונאים חצופים
    אני מקווה שבמדינה הזו יפסיקו רק בעלי אידיאולוגיה ימנית ציונית לשלם מחיר . שלב הבא לאיזון סילוק כל הבדואים מהאדמות שפלשו אליהם בנגב והערבים בצפון ונראה אותכם מגיבים באותה שלוות נפש
    החברה שלנו לא היתפרקה כי מדובר באנשים נאמנים למדינה בצורה שזוג כמוכם וחברכם יכולים רק לקנות

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    יעקוב ארז אייך?

    לא נרגעת, 24/08/05 12:49

    במשך שנים הסתובבת עם הטראומה של תפקודה הלקוי של התקשורת ערב מלחמת יום הכיפורים. הכאת על חטאיך בכל הזדמנות. והנה תראה את ממשיכיך. יושבים לרגלי הממשלה, מדבררים אותה, זורים חול בעינינו, מעוורים את עינינו. מספרים לנו על ה''ביחד'' והם בטח יקבלו בונוסים שמנים על הסיקור בעוד המגורשים יושבים אבלים על חייהם האבודים. אבל למה לדאוג, לעיתונאינו תמיד שמורה הזכות להכות על חטא ולהמשיך לתפקד כעיתונאים בכירים. ואיך נבוא איתם חשבון כשהכל יתברר כ''קונצפציה שגויה?'' מי יפטר אותם? מי יזמן אותם לוועדות חקירה?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אתם עברתם את ביחד עם הערבים (ל''ת)

    ווווווו, 24/08/05 12:49

    הגב לתגובה זו

    • לא.8 ערבים נרצחו.על ידי כתומים (ל''ת)

      אז לפחות תשתוק, 24/08/05 13:58

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    תודה גם לביבי,לימור וסילבן ! (ל''ת)

    כ''ץ, 24/08/05 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    דנקנר ומרגלית, יש הסבר אחד:

    אצילות המתנחלים, 24/08/05 12:45

    דנקנר ומרגלית, תקראו לילד בשמו: איפוק המתנחלים. תחושת הסיפוק שלכם יכולה להתקיים רק הודות לאצילות הימין שנשך שפתיו עד זוב דם. אל תתלהבו מהתנהגות המשטרה והצבא. הם לובשי מדים וצייתנים. אמרו להם לשתוק הם שתקו, לסחוב על הידיים ולא להכות באלות הם סחבו ושתקו. הם מקבלים משכורת (כל השורה הראשונה היתה של אנשי קבע)
    האיפוק והריסוק שנהג בעצמו לנוכח הדיקטטורה השלטונית והאלימות הפוליטית כלפיהם. אם הימין היה רוצה לבצע את שחשדו בו, המדינה לא היתה עומדת על הרגליים יום אחד. אם האלימות היתה באופיים הגירוש לא היה מתרחש. רק לדמיין את מאות האלפים שהגיעו להפגנות נרתמים לפעילות חתרנית.
    רק איפוק אציל של אנשים אצילים יכל ליצור את הסיטואציה הבלתי נתפסת של אלפי מגורשים מביתם מבלי שיש להם לאן ולמה והם אינם משיבים מלחמה אלימה. זו הסיבה לפינוי השקט. לא קארדי ושוטריו האלימים שהנאלצו בפקודה להעמיד פני איפוק ולא החיילים שביצעו פקודה

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ביחד לעתיד נצעד

    יעלי, 24/08/05 12:42

    תודה למעריב!!!!!!!!!!!!
    רק בזכותו הגענו עד הלום. תודה לדנקנר ומרגלית, שהחליטו להפסיק להיות תקשורת עוינת ונקטו עמדה לאומית אמיצה וחשוקת שפתיים. תודה למעריב על מבצע ''ביחד''; אנחנו אוהבים אתכם!
    ושימותו הקנאים מידיעות אחרונות.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    נו מילא....נניח

    yael, 24/08/05 12:34

    אני חושבת, למען האמת, שזו יותר האדישות הישראלית המפורסמת ולא כל הסופרלטיבים שדנקנר מייחס לכולנו.
    חוץ מזה - מפלס ההיתלקקות והשביעות רצון העצמית מדי גבוה אצלו.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    דן מרגלית ואמנון דנקנר

    מיכה, 24/08/05 12:34

    עברו את זה ביחד. אפשר להרגע

    אני בכל מקרה כבר לא קשור למדינה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אתם לא אחינו,בלי קישקושים

    לא רוצים, 24/08/05 12:32

    לא רוצים שותפות איתכם יותר,לא מתחברים לאנסים,ננצח בבחירות ואז אנחנו נקבע את הכללים,לא אתם

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק! היידה ביבי, עוד פעימה ! (ל''ת)

      ליכודניק, 24/08/05 13:16

      הגב לתגובה זו

      • תגובה ל23

        אא, 24/08/05 15:10

        תתחילו לקיים את הדמוקטיה
        יש מספיק קיבוצניקים שקבורים
        אשר נלחמו למען המדינה לא רק אתם
        ביחידות מובחרות יש מספיק מקומות
        בקו הירוק מה אם רמלה, לוד ,הגליל, הנגב שעוד מאט יהפכו לערים ערביות נטו מה יהיה אז?

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    הערבים ניצחו!הם היחידים ששמחים (ל''ת)

    די לדמגוגיה, 24/08/05 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    חובה לקרוא!!!!

    צחי, 24/08/05 12:13

    http://www.aplaton.co.il/story_115

    הגב לתגובה זו

    • לא חובה ולא בטיח

      קראתי, 24/08/05 12:29

      אותם מאמרים שוצפי שנאה וכעס על המתנחלים. בחייכם, זה כבר יוצא מהאף. ולכל מי שחושב שהם לא אחים שלו, יש לי תשובה פשוטה ולא קלה: אתה לא בוחר את ההורים שלך וגם לא את האחים שלך. אתה יכול לא לסבול אותם, לשנוא אותם, להרוג אותם וגם לקחת להם את כל הירושה, אבל, מה לעשות הם תמיד האחים שלך. וגם אתם , (השמאל) שאני ממש לא סובלת, אחים שלי לצערי. כשנטבע נטבע כולנו יחד. כשנשגשג נריב על הנתח השמן, ואתם עם התקשורת המגויסת ובית המשפט המגויס בטח תחטפו אותו. אבל עדיין נהיה האחים שלכם....זה העונש שלכם..

      הגב לתגובה זו

    • צודק,בול במקום (ל''ת)

      דוד, 24/08/05 12:34

      הגב לתגובה זו

    • סנפירים למכירה

      יגאל הנגעל, 24/08/05 13:26

      יש בשמאל יזמים שרכשו כמות ענקית של סנפירים, למכור לישראלים רגע לפני שהערבים זורקים אותנו לים.
      (רק כך אני יכול להבין את ההתנהגות של הנבלות האלה).

      הגב לתגובה זו

    • הכללה גזענית

      אמא ללוחם, 24/08/05 13:32

      אם מישהו ילך ויכתוב ''החילונים האלה - רוצחים על סיגריה, דוקרים על עקיפה ברמזור, אונסים את אמא שלהם, ושודדים את אבא שלהם. החילונים האלה הם מחלה שצריך להיפטר ממנה!'' - אם מישהו יכתוב את זה, יגידו שהוא שטוף שנאה ומטיף לרצח.

      הגב לתגובה זו

    • והוא שאמר בין-לאדן

      יאיר ל, 24/08/05 13:47

      בישראל אין צורך לטפל,
      היא תהרוס את עצמה.

      אבל השמאל לא מודאג :
      אם נלך גם המתנחלים ילכו ולמען העונג הזה כל מחיר מוצדק.
      ( משל העקרב והחסידה )

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    It's ain't over until it over (ל''ת)

    AMR, 24/08/05 12:13

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא רציני

    שאלה לדן, 24/08/05 12:09

    לתקשורת יש דרך מעניינת : קודם היא מפטמת אותנו בתרחישי אימים - התבצרויות של מתנחלים עם טילים וכו', ואז לאחר שכמובן לא קורה כלום -הם ''מנפצים מיתוסים''.
    אבל מי בנה את המיתוס ? אתם!! מי העצים אותו ? אתם!! . אז הנה לכם אזרחים יקרים הנוסחה כיצד אפשר לקחת נושא כ''כ טעון בעם ולעשות אותו זניח, לאמור : בעתיד- תדעו לכם שאפשר עוד לפנות ישובים כי כזכור לכם זה היה קל ו''עברנו את זה בשלום'' .

    הגב לתגובה זו

    • צודק, בדיוק כמו בפופוליטיקה

      טומי לפיד, 24/08/05 12:55

      כל ההצגה של המוקיונים הללו (דנקנר ומרגלית) זו פילוסופיית חיים.

      הדבר היחיד שהשארתם לנו מפופוליטיקה זה - התבהמות השיח הציבורי.

      ועל זה תקבלו פרס ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    גורמים למתנחלים להצטער על חוסר (ל''ת)

    האלימות הקשה?, 24/08/05 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא נשכח ולא נסלח

    יהודי, 24/08/05 12:03

    באמת גאווה גדולה. בסביבה שלכם לא התפרקו.
    בסביבה שלי, לעומת זאת, בסביבה של כיפות סרוגות, הזעם עצום. גם שלי.
    אתם חושבים שזה קצת עצבים, ושזה יעבור, אבל מדובר בהרבה יותר מזה.
    היחסים של הציבור הדתי עם הרוב היהודי-לשעבר יעבור בחינה מחודשת, כדי להתאם את דרכנו למציאות המשתנה.
    פחות מדינה, יותר חברה. פחות צבא, יותר ישיבה. פחות תלות, יותר עצמאות. פחות קשר עם חילונים, יותר קשר עם חרדים.
    הרמטכ''ל שכל כך מזלזל ב''נוער הגגות'' עוד לא מבין את אשר לפניו.

    הגב לתגובה זו

    • הכל עובר,חביבי!כך אלוהים קבע ! (ל''ת)

      שומע קולות, 24/08/05 12:50

      הגב לתגובה זו

    • אתה סותר את עצמך

      דרור, 24/08/05 12:53

      איך מצד אחד אתה אומר: ''פחות צבא יותר ישיבה'' ומצד שני אני אומר: ''פחות תלות יותר עצמאות''?
      דבר והיפוכו! יא אהבל!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    עברנו את זה בשלום ?

    נו באמת, 24/08/05 12:01

    כנראה שאני לא ראיתי בטלביזיה את זעקות השבר שאתם ראיתים. כשבוחנים ארוע כזה אם עבר ''בשלום'' , יש להתבונן לטווח הארוך - כיצד ישפיע על גיוסם ויחסם לצה''ל של הציבור היחיד שמשרת פה, כיצד ישפיע יחסם לדמוקרטיה לאחר שראו שדמוקרטיה זה לא הצד החזק במדינה הזאת ( אגב - החנויות בתשעה באב בת''א כולם פתוחות בניגוד גמור לחוק - דמוקרטיה רק למי שבמוקדי הכוח), שאלות קשות על התנהלותה של כלב השמירה של הדמוקרטיה שעשתה עצמה כפודל של ממש כשהתחשק לה ועוד שאלות מני רבות. נכון, האגרוף עבר בשלום. עכשיו צריך לבדוק בבית החולים מהן ההשלכות. ויש כאלה. אין לי ספק בכך.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אתם חרשים וגם עיורים (ל''ת)

    משה, 24/08/05 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    איך עוברים את אפועל?

    חכמון, 24/08/05 12:00

    דן אתה לא מתרכז בעיקר.

    הגב לתגובה זו

    • אתה אגואיסט וסוציומאט

      רועי, 24/08/05 12:58

      אם כולם היו כמוך לפני שישים שנה - לא היה לך איפה לגור היום.
      תן לי לנחש שאתה / ילדיך לא משרתים בקרבי ובטח לא עושים מילואים.

      וכן. אני אוהד מכבי.

      אבל כנראה שסדר העדיפיות שלנו שונה...

      הגב לתגובה זו

    • שני גולים. (ל''ת)

      מרגלית, 24/08/05 13:08

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    קומו אחים מהשמאל חבקו את הימין

    חיים מרכזי, 24/08/05 11:59

    השמאל שבמדינת ישראל קולו נדם אפה כל יפיי הנפש השמאלנים ששמחו כלכך בהתנתקות הזו למה לא יחבקו את אחינו ויאמרו להם ברוכים הבאים אנחנו מבקשים את סליחתכם על העצב הגדול ששמנו בבתיכם להחריב לאדם את ביתו זה לא מעשה של מה בכך וגם אם עכשיו זה נראה שהכל עבר בשלום מי יודע עד מתי ? האשליה הזו יכולה להתפוצץ לנו בכל דקה .קומו אחים מהשמאל חזקו את אחיכם מהימין !!!

    הגב לתגובה זו

    • אין לי אח מתנחל

      שפוי, 24/08/05 12:28

      לא רוצה לחבק נבלות גסי רוח

      הגב לתגובה זו

      • אין לי אחים ''שפויים'' מהשמאל

        דובי, 24/08/05 13:13

        לא רוצה חיבוק ממך. בטח אני אחטוף איידס או משהו.

        הגב לתגובה זו

        • אולי זה כי אביך ערבי? (ל''ת)

          שפוי, 24/08/05 13:54

          הגב לתגובה זו

    • קודם שהם יבקשו סליחה

      ניסים, 24/08/05 13:07

      אני לא מבין את התרגיל הזה?

      כל השנים צעקתי לא להתיישב מעבר לקו הירוק והם עשו כן בניגוד לחוק.

      הם קבלו השקעות ללא סוף.

      אני ''טיילתי'' עם ילדיהם לשיעור פסנתר כשאני ''מחופש'' לחייל.

      עתה אנו משלמים את מצעד האיוולת ואתה מבקש שאני אבקש סליחה?

      למה?

      הגב לתגובה זו

    • למה שיחבקו? הם הרי שמחו עם כל (ל''ת)

      דמעה של מתנחל, 24/08/05 13:16

      הגב לתגובה זו

    • אין אח שמלאני/ערבי (ל''ת)

      ישראלי, 24/08/05 13:27

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    בעד דנקנר

    יוסי, 24/08/05 11:59

    מה קרה לכם מגיבים יקרים?
    אל תשוו בין דנקנר ואפילו מרגלית, ובין כת השונאים של עיתון הארץ.
    הדאגה של דנקנר כנה ואמיתית. איכפת לו והוא אמפטי מול המתנחלים.

    הוא כמו רובנו לא רוצה לשלוט בעם זר ולאבד צביון יהודי למדינה, על אף אהבתו לחבלי ארץ ישראל (ועזה היא לא).

    הוא גם פתוח להודות בשגיאות. אם הפלסטינים יתחילו להפגיז את אשקלון, אזי הוא לא יהסס לכתוב בעד הקפאת ויתורים נוספים.

    הגב לתגובה זו

    • מה זאת אומרת ''אם''?

      ברוס, 24/08/05 12:57

      התכוונת ''כש''הערבים יתחילו להפציץ את אשקלון.

      אבל אז זה יהיה מאוחר מדי. ואת הפצצת אשקלון ניתן היה למנוע על ידי השארת היישובים על כנם.

      הגב לתגובה זו

    • נכון, אבל..

      מאיר, 24/08/05 13:26

      אישית דנקנר (ומרגלית - קצת פחות) נשמע מלא אמפטיה לציבור הדתי-לאומי.
      אבל הביטוי ''נעבור את זה יחד'' שנשמע לציבור הכללי כהתחברות, נשמע לציבור הדתי כהתעלמות מהם.
      מה צריך לחשווב איש שדעתו באופן מוחלט נגד הגירוש כשהוא שומע שכולנו יחד עם ההתנתקות ?!
      גם אותם צריכים עורכי עיתון להבין ולקחת בחשבון כשמחליטים על סיסמה לקמפיין.
      אין כאן אפשרות של חצי-חצי. אתה או בעד ומרגיש לכן הקלה, או שאתה נגד ומרגיש כעת מושפל מבוזה ונרמס, כשבנוסף לכל אלה - נגער ע''י מי שהחליטו על הגירוש.

      הגב לתגובה זו

    • אם יפגיזו את אשקלון...

      יאיר ל, 24/08/05 14:06

      אם יפגיזו את אשקלון יישב דנקנר במשרדו הממוזג ויביע אמפתיה אינסופית לתושבי אשקלון.

      דרך אגב, תסלחו לי שלא כל כך הקשבתי אבל הגידו לי משהו הודה בטעות אוסלו ?

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל אפס פה מדבר בשם אלוהים (ל''ת)

    לירון, 24/08/05 11:52

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    עכשיו להתנתק מהשולש,ואדי ערה-

    2 מדינות לשני-, 24/08/05 11:52

    זאת לא חוכמה להתנתק רק מעזה. אם לא נתנתק מהעם הפלסטיני במשולש ובוואדי ערה - נביא למצב שבכל מקרה העם היהודי יישאר ללא מדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    העולם עפ''י דנקנר ומרגלית

    יאיר ל, 24/08/05 11:50

    לו המפונים היו חלילה בני שבט בדואי, כזה שפלש והשתלט על אדמות המדינה, היה צמד הבדחנים מותח ביקורת על העדר מגורים למפונים, על אובדן ציודם, על זלזול ופגיעה בכבודם ועל בעיות קיומיות העומדות בפני המפונים - בעיות שהיו אמורות להפטר מבעוד יום.

    למזלנו מדובר במתנחלים, כאלה שהוגדרו לפי כללי הרייך השלישי כעושקי המדינה וכאשמים בכל חלאותיה, ולכן סוף טוב - הכל טוב.

    ולעתיד, כך הבדחנים, זכרונו של העם קצר וניתן לשטוף את מוחו בנקל ולהחדיר בו תכנים ''צודקים'' ו''נכונים''.

    הגב לתגובה זו

    • מדינת ישראל היא הרייך השלישי?

      ah yid, 25/08/05 01:14

      שתחנק, מנוול.
      אתה בטח ערבי פרובוקטור

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    עברנו - עם סכין בלב

    נתנאלה, 24/08/05 11:47

    קשה לי להבין כיצד אפשר לכתוב שישנה תחושת סיפוק כאשר ישנה קבוצה שלמה וגדולה בעם שמתהלכת עם סכין בלב. אני רוצה לשאול האם כאשר כתבתם ''בלי אף פגיעה בנפש'' ??? התכוונתם לאנשים שזרוקים בחולות, חיים במחנות פליטים, אנשים שאיבדו את מקום עבודתם ואין להם לאן לשלוח את ילדיהם ב - 1 בספטמב, אנשים שאיבדו את כל עולמם. לצערי ההתנתקות המחישה כי אנחנו מ-א-ו-ד רחוקים מתחושת ''הביחד הישראלי'' ועוד רחוק היום מכך. בעת הזאת מתחילה דווקא ההתנתקות האמיתית והיא של חלקים שלמים בעם בדיוק מתחושת ה''ביחד''.

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף לכל מילה. (ל''ת)

      שלמה, 24/08/05 12:03

      הגב לתגובה זו

    • לא הבנת את המסר ?

      יאיר ל, 24/08/05 12:48

      את, אני ועוד למעלה ממחצית העם אינם חלק מ''הביחד''.

      ה''ביחד'' שייך לאנשי התקשורת, לכתבים, לפרשנים שמטעם ( שמי לב תמיד אותם פרצופים של הפרשנים הנטרליים חברי מרץ ), לשופטים שלמעלה, לפרקליטות, ליועץ ועתה שילבו ידיים גם מתמנים חדשים בצמרת הצבא והמשטרה.

      הגב לתגובה זו

    • נתנאלה,את בטח מתכונת לפלשטינים

      צ., 24/08/05 13:03

      כן,

      4000 בתים נהרסו רק באזור ציר פילדלפי. את בטח מתכוונת אליהם.

      הם בחולות, במחנות פליטים, אין להם לשלוח לבית ספר וכדומה.

      אבל להם יש דבר אחד - 2.2 מיליון שקל בבנק.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ונעבור יחד גם את

    אריאל, 24/08/05 11:40

    האינתיפאדה השלישית. למה לא, בכיף אני אומר.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מלמלו לכם יחד החוברים לזדון

    לעולם לא יחד, 24/08/05 11:27

    מלמלו והתפלספו לכם יחד עם רוב התקשורת המאוד הומוגנית שחברה לזדון ולמרמה לכיסוי דרכי המרמה ונוכלות המאה של שרון וחבר מרעיו לעריצות הנוראה. (וחוברת יחד - ראו הליכתכם מפוופוליטיקה למעריב).
    הקרע לא יתאחה. זה יחזור אליכם כבומרנג. נפעל ונשנא בחזרה בהיקף כואב כמו השמאל היהיר, השבע והבוטה. לעולם לא נשכח את פשעיו !
    אנכי כמשל ,איש אקדמיה שהיה במרכז הדעות הפוליטיות ללא כל מעורבות בדברים כאלו, כעת היה אהיה שם בסביבתי ומעבר לה בקול גדול ברמה, בבוטות ושנאה גדולה.
    עברנו לעולם שונה. שנאה ואכזריות עוברת גם לצד השני.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא הייתם ולא תהיו יחד עם

    היהודים, 24/08/05 11:15

    שרי התעמולה של המשטר הדיקטטורי השרוניסטי עובדים שעות נוספות להרגיע את קורבנות הפשע.
    לא נורא בסך הכל אונס מה כבר קרה עברנו את זה ביחד...

    הקב''ה הוא אש אוכלה והוא ינקום בשרון ובעוזריו ובכל הרשעים שתמכו ועזרו לפושע שרון. בעולם הזה או בעולם הבא.

    לא נשכח ולא נסלח. עם הנצח לא שוכח את מהרסיו ומחריביו מבית ומחוץ.

    זכור את אשר עשה לך השרון.
    לא תשכח

    הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב

      שי, 24/08/05 12:26

      המגרש בנבזותו קובע כי עברנו זאת בשלום ואת הפצעים הוא משאיר למגורשים ללקק אותם.
      שרון וכנופיתו גרמו לחלק את העם ל2

      הגב לתגובה זו

      • לשי, העם מחולק מימי סבסטיה (ל''ת)

        העליזה, 24/08/05 12:59

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    עוד לא, עדיין לא!!!

    ר''מ במכינה קד''צ, 24/08/05 11:06

    לצד החילוני שמאלי כמרכזי הגירוש לא פגע בשום נים מנימי נשמתו, לא כך לציבור הדתי לאומי שמהיום יחפש את עצמו ובעז''ה יעבוד על כך קשה, קשה מאוד.
    היחס בין חלקי האוכלוסיה אינם מובנים מאליו לציבור שלנו, עד כי לתוצאות ההתנתקות עלולות חס ושלום להיות השלכות לא פשוטות.
    בכינות מלאה אני יכול להזכיר כאן שאין עוד ציבור כמו ציבור הכיפות הסרוגות במוטיבציות לשרת בצה''ל שירות ''איכותי''.
    מצב זה להערכתי כעוסק בתחום ישתנה עם ובלי החלטות הדרג הצבאי שלא לגייס את ''מורדי כפר דרום''.
    מהיום כניסה איטית לכיוון הדתי חרדי בכל הקשור ליחס למדינת ישראל הינה טבעית מאוד ומתאימה גם לצד החילוני בו ברור כיום שרבים מעדיפים ''לנצל'' את צה''ל לשאיפותיהם האישיות.
    מהלך של יותר תורה ע''ח עם ישראל הינה הליך רע, אך כאשר שוברים את הכלים הכלים נשברים, גם ללא דם

    הגב לתגובה זו

    • כרגיל, ראיה צרה

      חילוני, 24/08/05 12:58

      אולי פעם תסתובב 180 מעלות?

      תסתכל סביב ותראה עוד 3.5 מיליון אנשים חסרי זכויות.

      מתי פעם תיתן להם תשובה. האם הם זכאים לזכויות ?

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    עברנו את זה בכיף :-) (ל''ת)

    ירון בדיכאון, 24/08/05 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    התנתקות או הנתקות ?

    ל.ע, 24/08/05 10:51

    מהיום אמור ''מלחמת 6 הימים''

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    גם הערבים מרוצים... מה זה אומר (ל''ת)

    נילי, 24/08/05 10:49

    הגב לתגובה זו