• 92.

    באתי מהעתיד לומר לכם

    מאור, 08/06/08 14:52

    שכיום ברור לכולם שההתנתקות היתה טעות נוראית, ושהפלסטינים ממשיכים את הטרור כדי להגשים את מטרתם - הרס מדינת ישראל. חבל שאז הקשבנו לאנשים כמו ניר ברעם.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מדוייק וקולע ללב העניין!!

    שלמה, 25/08/05 09:25

    מזדהה עם כול מילה.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ברעם והשמאל זקוקים למתנחלים

    אפרים, 24/08/05 20:43

    בשביל מה?
    בשביל שישכחו לו שהוא חי על חורבותיו של העם הפלסטיני המגורש משנת 48.
    אם נהפוך את המתנחלים לאויב של העם הפלסטיני, למגרש, רומס זכויות אזרח - ישכחו כי השמאלנים יפי הנפש הם בעצם הכובשים (על פי הפלסטינאים) והם יושבים על אדמות כבושות.
    המתנחלים הם השעיר לעזאזל של השמאל והם ישלמו את המחיר האישי והאידיאולוגי הכבד, כדי שהשמאלנים יוכלו לישון בשקט, בלי שיחושו שאת ה''נכּבה'' האמיתית הם מקיימים יומיום בעצם היותם אזרחי המדינה היהודית...

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    צדק תרדוף

    יוסף, 24/08/05 20:19

    צודק ברעם. דיבורי הצדק והדמוקרטיה של המתנחלים צורמים לי מאוד. צריך שמישהו יזכיר להם שכשאחרים דיברו ככה הם היו עוכרי ישראל ותומכי חמאס. נראה אם מחר הם ימשיכו להתשתמש עדיין בשפה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    לאל קאעידה יש תקוה!!!

    גיל רייזמן, 24/08/05 18:50

    עכשיו קראתי תוכנית שלבים של אל קאעידה והבנתי שהיא די רצינית.
    בגדול הם צודקים - המערב נהרס על ידי טינופת שמאלנית כמו ניר ברעם ולא יוכל לעמות כנגד טרור מוסלמי.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הימנים מתים על הפלסטינים

    Tadzio, 24/08/05 17:00

    הימנים הם כמו ילדים קטנים שכשהם אוהבים ילדה, לא יגידו להּ את זה, אלא ימשכו להּ בצמות. הימנים מתעקשים להיות בשטחים של הפלסטינים ולהתלונן על הפלסטינים.
    זה בערך כמו לשים יד בתוך האש ולהתלונן שחם.

    אם כל כך אינכם סובלים את הפלסטינים - התנתקו מהם!
    לשם מה אתם צריכים אותם בין הרגליים?
    צאו מהשטחים.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ניר אתה צודק וגם חכם ונבון.

    בנצי א, 24/08/05 16:45

    הבעייה בארצנו שהבבונים והערסים +הפנאטים הדתיים הם רוב בארצנו
    ויש להם מחסור חמור בהיגיון ובמוח ומאחר והם רבים במדינה והם שמכתירים לנו את כל הדגנרטים
    בשלטון. ואני מציין לך את זה כיליד הארץ דור חמישי ואני ממוצא כורדי.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    צודק - אבל הימנים לא יקלטו (ל''ת)

    לבבונים, 24/08/05 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מלחמה בערב רב מצוה מהתורה (ל''ת)

    משיח, 24/08/05 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    סוף סוף מישהו אומר את האמת!!!

    דפנה, 24/08/05 15:09

    הגיע זמן שהאמת תאמר. כל הכבוד לכותב שלא מחפש רק כיצד להיות פוליטקלי קורקט ואומר את מה שרובנו חושבים!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    גאה בניר ברעם! 61 צודק בגדול (ל''ת)

    חיים בראון, 24/08/05 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    בגדי המלך החדשים

    איציק ידיד, 24/08/05 14:57

    מלכי המדינה - שרופדו במלבושי כסף וכיבודים - מסתובבים ומגלים את עוורתם - קנאות וחיים הממיתים קיום עלוב ומאוס על כולנו.
    ובקהל - ילד אחד בשם ניר ברעם - אשר קורא בקול ברור, חד וצודק - ''המלך הוא ערום''!!!!
    כל הכבוד לניר ברעם!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    חולם חלומות

    חיים, 24/08/05 14:00

    לא ממך,ולא משכמותך,ביקשו המתנחלים הבנה. אתה ישראלי שאין בו טיפת יהדות.על אנשים כמוך נאמר שהם גויים דוברי עברית.ובצדק.
    האם האנשים האלה התיישבו בגוש קטיף בכוח ?.ראינו כמה כוח נדרש היה כדי למנוע את התיישבותם. הם הלכו לשם בבירכת כל ממשלות ישראל. למה על כן להלין על המתנחלים?
    כשהייתי ילד,ידענו על ישובי הספר,
    שהיו קו ההגנה הראשון שלנו, והקמת ישובי גוש קטיף היו המקבילה בת זמננו של ישובי הספר. את זה הבינו הממשלות שהקימו אותן.
    עכשיו הכושי עשה את שלו,והכושי יכול ללכת.
    ודבר אחרון.האשליה שהמתנחלים היוו,ומהווים את המיכשול לשלום, עוד תכה בפניך. וגם אם תתעקש להתנהג כמו בת יענה ,בסופו של דבר אפילו אתה תבין שחלום,גם אם הוא מתמשך,הוא רק חלום. וככל שתקדים להקיץ ממנו ייטב גם לך.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    צודק !

    ג.ש., 24/08/05 13:33

    כל מי שחשוב לו עתידה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ומעל לכל - שפויה, חש הקלה אדירה.
    השכל הישר ניצח !

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אנטישמיות לשמה.

    חלי, 24/08/05 13:12

    ישראל לא תיהיה יותר טובה אם לא תשנה גישה ומהר.
    החינוך עליו גדלת לא יוביל אותנו לשום מקום חוץ מלגלות חזרה... צר לי להגיד ת'דברים אך אני באמת מאמינה בזה.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ניר ברעם כל הכבוד!!!

    מתפעלת, 24/08/05 13:03

    זאת בדיוק האמת הפשוטה שהתקשורת הימנית (!!) מעוותת כל הזמן! מאמר נכון ומצויין. זהו כותב מוכשר שגם אומר דברים חכמים וחשובים וגם יודע לכתוב. הלוואי שיכתוב יותר!
    הלוואי ויפרסמו יותר את האמת בתקשורת.

    הגב לתגובה זו

    • התקשורת ימנית ? מה עישנת היום?

      שמאלני לשעבר, 24/08/05 13:51

      כנראה שאת הזויה כמו ברעם.
      הדבר האחרון שניתן לומר על התקשורת הישראלית זה ''ימנית''.
      מצד שני כנראה מי שעבורו ואנונו וטלי פחימה הם גיבורים וזביידי לוחם חופש, אז ''התקשורת הימנית'' זה העיוות היותר מינורי.....

      הגב לתגובה זו

    • ניר אני גאה בך

      בנצי א, 24/08/05 16:52

      כחבר נערות של אבא שלך ובהכרותי את הסבא משה התרגשתי מהכתבה היפה שהיא אמיתית ומציאותית וכאן רואים שהתפוח לא נפל מהעץ אלא נשאר על העץ

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    מהטלויזיה פה זה נראה כך

    יוגב, 24/08/05 13:01

    מתנחלים דוחים מתנהגים בצורה מזעזעת לחיילי צה''ל. וזאת לאחר ששנים הצבא הגן על הכובשים אללו בדמו. בכל אופן ישראל בלעדיהם תראה שפויה בטלויזיה העולמית. וזה כבר לטובת ישראל. מעבר לכך שמעתי מחבר כי הפיצויים המנופחים לא מספקים אותם בעבור הבתים שלהם שהיו שווים 100 שקל. פשוט אין מילים לחוצפת המתנחלים.

    הגב לתגובה זו

    • הפיצויים נקבעו על ידי שופט

      אליוי, 24/08/05 16:30

      הממשלה נתנה לכל משפחה 150 אלף דולר (בקושי דירה)
      הם פנו לבית המשפט
      בית המשפט הוא שפסק על פיצויים מוגדלים בהתאם לותק (עוד 120 אלף דולר)!

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    הנה דוגמה לסולידריות חברתית

    דן, 24/08/05 12:51

    ''מתי הם הזדהו עם אדם אחר שאיננו דומה להם?''

    ברעם, גבר -יהודי-חילוני-ליברל-אשכנזי-בורגני-תושב גוש דן, מלמד אותנו סולידריות חברתית מהי ...

    והנה מופיעה כתבה ב YNET בה דורשים אוכלי החינם התל אביבים כסף תחת סעיף: ''תרבות ישראלית כמנוף להסברה''.

    התרבות ה''ישראלית'' היא בעצם תרבות חילונית ליברלית תל אביבית. ממתי עמוס עוז, אהרון אלפלד, אוהד נהרין , יסמין גודר, ענבל פינטו, יואב שמיר, תאופיק אבו-ואיל, קרן ידעיה, חטב, וחנה לסלאו מיצגים את הישראלי ?

    שצרכני התרבות הזו יממנו אותה מכיסה...

    הגב לתגובה זו

    • ברעם לא אשכנזי

      נוגה, 24/08/05 13:36

      כבר כתבו על זה הרבה. סבתא אחת שלו מבירות, ושם המשפחה של אימא שלו הוא מנצור עברות של מנסור, נדמה לי שהמוצא הוא תימני.
      אז למה להיות גזען וטיפש סתם?

      הגב לתגובה זו

      • לנגה

        מורה, 24/08/05 17:50

        חבל שיצאת להפגנות של השמאל בזמן שיעורי הבנת הנקרא.
        התגובה באה להראות שאנשי השמאל המשכיל והבורגני (אנשכנזי וספרדי כאחד) יונקים גם הם מעטיני המדינה וצווחים ומייללים על תקציבי המתנחלים.
        נ.ב. ופעם, המלצה אישית, לפני שאת רצה למקלדת כנשוכת נחש להגיב, תקראי לאימא שתסביר לך. זה לא בושה.

        הגב לתגובה זו

  • 74.

    הצבא הטוב ביותר במזרח התיכון

    מכריע מחלוקת, 24/08/05 12:38

    הקיבוץ, 17.8.1995: ''אלה לא האחים שלי, הם לא... ואם יום אחד תהיה מלחמה, והיא תהיה – מלחמת אחים תהיה המלחמה.... אבל אם תהיה מלחמה, והיא תהיה, אני ארוץ לשם, אל מעבר לקוים ששנים ארוכות לא חציתי, ואדוש את בשרם במכות נאמנות להניס אותם, והארץ תשוב ותשקוט. אצא אל הקרב, להילחם על ביתי, כדי להילחם פעם אחת, באמת, במלחמה צודקת.... יירד הרבה דם.....''

    ב. מיכאל – 1993ידיעות אחרונות: ''מאד מפתה להציע לממשלת ישראל פשוט לחמוק מן הגדה באישון לילה, מבלי לומר דבר לכל הקצוברים, הדומבים ונגזריהם. ואז, כשישכימו אלה לבקר חדש, יגלו כי מעתה אין הם אלא עוד בעיה אחת של הפלשתינים, כמו החמאס והג'יהאד האיסלאמי, והפלשתינים, כמו שנהוג לומר בקריצה אכזרית, כבר יידעו איך לטפל בהם....
    ''ממשלת ישראל על כן מוזמנת בזאת להקים עבורם אי-שם, בנגב, הרחק מכל מקום נושב, כמה וכמה התנחלויות דמה, וסביבן סימטאות ואבנים, צלליות ערבים מקרטון ודוכני שוק גדושים, דודי שמש וכמה טנדרי פז'ו רעועים. ושם ב''כפרי לוינגר'' המלאכותיים הללו, יוכלו השבים להמשיך בסיוריהם ובשירתם, ביריותיהם ובמחסומיהם, בניקוב דודי שמש, פיצוח פנסי פז'ו והפיכת דוכני ירקות, מבלי להפריע את מנוחת השכנים.
    ''ואולי, אולי כתום עוד מחצית יובל, יצמח מהם דור חדש ובריא, דור אשר ראוי יהיה לבוא שוב בקהל מדינת ישראל''.

    דן תדמור, עתון ירושלים, 28.5.93: ''מתנחל עטוי עוזי ודובון כחול, רסיסי רוק ושיירי מזון משובצים בזקנו הפראי. ולצדו, בטראנספורטר המשפחתי, אשתו המתנחלת בעיצומה של אביונה לאומית. תינוקות נושרים ללא הרף מבין חלציה... אם אתה מטומטם, אתה ימני, ואתה ימני אם אתה מטומטם. אם אתה פשטני, מתלהם, נבער ואכזרי – אתה ימני...''

    מיכאל הר-סגור מעריב: ''נכון, החשיבה אינה מלאכה לכל. עובדה עצובה זאת מסבירה את קיומן של המפלגות הימניות והדתיות בעולם כולו. מאחר שהחשיבה קשה וכרוכה בסיכונים, התפתח בישראל סוג יצורים המצטיינים במיעוט החשיבה, והמעט הזה הוא דלוח, קלוקל ורע. קוראים לייצור כזה ''חושב מעט ורע'' (חמו''ר)....''

    אברום בורג, ידיעות אחרונות בימי ממשלת שמיר: ''... פסיכולוג של המדינה היה אומר מן הסתם, כי הקוזקים של קצובר ונשות ספרטה של דניאלה וייס הם רק המבע החיצוני לאישיותם האמיתית של שמיר וארנס.
    ''כששמיר רוצה להרוג את השלום יבצע בעבורו גוש אמונים את פסק הדין. ההתנחלויות שלהם ניצבות בינינו לבין השלום. ההתנחלויות הן קוץ בבשר האיזור.....''

    לא היו פושעים כמותכם בהסטוריה העולמית. מה שעוללתם לעם היהודי, אין לו כפרה.
    החרבתם עיקר חשוב במורשת ישראל. אתם לא יהודים!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הכל בגלל האהבה ל''לא יהודי''.

    כמובן, 24/08/05 12:36

    עמוס עוז, ידיעות אחרונות, 8.6.89: ''כת משיחית, אטומה ואכזרית, כנופיית גנגסטרים חמושים, פושעים נגד האנושות, סדיסטים, פוגרומיסטים ורוצחים שהגיחה מתוך פינה אפלה של היהדות... מתוך מרתפי התבהמות וסיאוב... על מנת להשליט פולחן דמים צמא ומטורף''.

    זאב שטרנהל, ''דבר'', 15.4.88: ''אי אפשר לעצור את הפאשיזם בנימוקים רציונאליים. את זה עוצרים רק בכוח. וכאשר קיימת נכונות להסתכן במלחמת אזרחים. בשעת ההכרעה נצטרך להתמודד בכוח עם המתנחלים בעפרה או באלון מורה. רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית...''

    חיים ברעם, עתון ''ירושלים'', 8.3.96 (לאחר פיצוץ אוטובוס בירושלים ב-7.3.96, אחד מרבים באותה תקופה, בה נרצחו 65 יהודים, מחציתם ילדים): ''... ביום ראשון השבוע הגיחו הכהניסטים ממחילותיהם האפלות והרעילו את אויר העיר בנשימתם המצחינה... ליד מקום הפיגוע התגודדו הסוחרים בדם, סרסורי הגזענות והשנאה, שניסו לתרגם כל טיפת דם וכל איבר פגוע לרווח פוליטי בזוי. התבוננתי בפרצופים המעוותים של האספסוף...'' (תמיד ידענו שרצח יהודים נוגע רק לליבו של ה''אספסוף''. ''האנשים החושבים''S אינם מתרגשים מרצח יהודים, זה מיושן...).


    חיים חפר, ידיעות אחרונות, 28.2.86:
    ''לא יהיה לך מנחם ומנוחם
    ואש תצא מזרעית שעל גבול לבנון ותיגע באש הבאה מירוחם
    ומכל טירות גוש אמונים יעלה העשן, והאבק מכל עסקי החווילות
    עלה תעלינה בהר שומרון כל עיירות ה''לחם'' הרעבות והמובטלות
    וכאשר החשכה תרד עליכם בצהריים, וסכין המסכנים תבוא בלילות
    כבר לא תהיינה יותר שאלות.

    ''... כך ערי המובסים/ הרוח תפער דלתות חורקות ותנקש בחלונות ובתריסים
    חרולים יתגלגלו בכיכר ועשב בר יכסה את הגבעות/ ברכות השחיה יתייבשו
    ובמתנסי''ם שברי כיסאות/ ושלטי חנויות התלויים על בלימה, יספרו מה שהיה ולא יהיה עוד/
    הארץ אכלה את יושביה, ולא נותר להם דבר, מלבד – דמעות..''

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מהכרות אישית - אתה טיפש (ל''ת)

    מיכל, 24/08/05 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מי הוא בכלל ?? רצוי שנקבל רקע

    א.ה, 24/08/05 12:30

    רצוי שכאשר ''מעלים'' כתבה , תופענה מס' מילים על האיש ופועלו , כדי שנדע כיצד להתיחס , אותי מענין :- השכלתו הפורמלית , דרגתו הצבאית , תרומתו לקהליה , ובכלל מי האדם הזה , האם הוא רציני או הוזה .

    הגב לתגובה זו

    • על ברעם ופועלו

      איתן, 24/08/05 13:06

      האדם הזה הוא סופר ועורך חשוב. הוא ערך את הספרים של פאנון ושל ז'יז'ק והוא עורך סדרת עיון מצויינת בהוצאת עם עובד, שתפורסם בה בקרוב גם הביוגרפיה של בגין. אדם רציני מאוד, איש תרבות חשוב ובעל שיעור קומה וכישרון שיש למעטים. הרומן השלישי שלו יוצא מתישהו בכתר.

      הגב לתגובה זו

    • ומה הרקע שלך? צנזור צבאי? (ל''ת)

      ישראלי, 24/08/05 13:14

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    הנתקות מהשמאל

    שי, 24/08/05 12:30

    איננו בני אותו עם. כנראה שיש בכם גנים פגומים. אחרת בלתי אפשרי להבין את השנאה העצמית המטורפת

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ה''דר-שטרימר'' במיטבו

    מפונה מחומש, 24/08/05 12:24

    בוש לך. ראה לאן שנאתך הובילה אותך! לבור עמוק של שנאה עד כדי כך שאינך מסוגל לרחם על אחיך שהחל לגור בשטחים מסוכינים מאידאולוגיה ולא בעבור בצע כסף וחי תחת מטר של קסאמים בהאמינו שבכך הוא מגן על עם ישראל. ועתה הוא נאלץ לשוטט ברחובות כמו כלב, בלי בית, בלי עבודה, מחוסר כל.
    זהו יום שמחתך?!
    רשע!

    הגב לתגובה זו

    • גרו שם מאידאולוגיה ?

      חיים, 24/08/05 12:54

      הצחקת את כ ו ל ם .
      אולי שני אנשים גרו שם מהסיבה הזו . כל השאר שגרו שם וגרים באזור שנקרא יהודה ושומרון , נמצאים שם בגלל כסף , איכות ורמת חיים .
      כל המילים היפות לא יכסו את ערוותם של אנשי דור עגל הזהב האלה .

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    כל כך מדויק ונכון!

    גולן, 24/08/05 12:24

    ה' והאמת אינם רק שלהם ,הם ניכסו זאת לעצמם בגסות וקיצוניות

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אתה טועה

    iceviper, 24/08/05 12:16

    אני תומך בהתנתקות,וביציאה מעוד התנחלויות.אני מאמין שמפעל ההתנחלויות אינו נחוץ,ועם זאת אני כן מזיל דמעה. כגודל האמונה שלי שיציאה מהשטחים הכרחית,כך גם עומק האמפתיה שלי למפונים.אנשים מהעם שלי סובלים טראומה ואובדן מפעל חיים.מה זה שייך כרגע לסבלם של הפלסטינים? האמירה הזו מזכירה לי את הגיגי הימין בנוגע לאמפתיה של השמאל כלפי ערבים והתעלמות מנרצחי פיגועים.
    איך אפשר להיות מנוכר לכאבם של אנשים שחווים אובדן דרך וחרדה בלתי נתפסת?
    איך אמר רינו צרור? מכפר סבא ומרעננה,קל מאוד לצאת מגוש קטיף.
    ואני אוסיף- מי שמנוכר כלפי סבל עמו שלו,אני חשדן מאוד כלפי כנות האמפתיה שלו לסבלו של עם אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    חובה לקרוא!!!

    צחי, 24/08/05 12:15

    http://www.aplaton.co.il/story_115

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ידיד שלי נהרג בשטחים

    דורית, 24/08/05 12:13

    הוא נסע עם עוד איזו שיירה מטופשת של אבטחת ישובים. זה לא היה ממש מזמן. הוא לא האמין בשירות שם וגם אני לא. אז מישהו הזדהה איתי? ציבור גדול כאב איתי? מישהו בא ואמר לי איבדת חבר בגלל חלומם של אחרים ולכן את ראוייה להזדהות מיוחדת? לא, הוא נשכח וזהו. הוא לא עבר דירה, קיבל פיצוי, תקשורת אוהדת, בית חדש ''עם נוף לים'' כמו שדרש בחוצפה מזכיר אלי סיני. הוא נעלם מהעולם. אז לא אני לא מזדהה איתכם. מצטערת מאד.

    הגב לתגובה זו

    • ידיד שלי נהרג בקניון השרון

      חלי, 24/08/05 13:15

      כשהגן על אנשים בזמם בילו, כשבאו לראות סרט, פירסינג וכד'.
      תפקידם של מאבטחים , כמו חיילים להגן על אזרחים. ואם לא ניהיה מאוחדים בדעתנו שיש להגן על כל יהודי ובכל מקום חולשתנו תיהיה לנו לרועץ והמחבלים יעיפו אותנו לים בסופו של דבר. קצת חוזק, די לחולשה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    מצוין. מזמן לא נאמרו דברי אמת

    אורית, 24/08/05 12:10

    נוקבים כל כך.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    חוצפה?

    חיים, 24/08/05 12:07

    בס''ד

    אחי התועה

    1.מי שלא מרחם על אחיו הוא בעל חיים אכזרי ביותר ובודאי נכה ריגשית
    אני מניח שאתה יודע שבין נכות רגשית לשיגעון מפריד גבול דק

    2. רק אדם בעל אידאלים מוכן לחיות תחת מטר של 10000 פגזים ופיגועים יוםיומיים כי אדם ''שפוי'' היה מותר מראש על ''הצ'ופר'' וחי עם 11 ילדים בדירת חדר עבשה בשכונת מצוקה ולא בבית פרטי ברמת סיכון מטורף כזה-כלומר הם ישבו וספגו שם גם כדי לאפשר לך לדרוך ולירוק עליהם בנחת מדושן עונג

    3. לצערי יש לך בעיה גם בהבנת הנשמע. בהפגנה באופקים אמר בפירוש ראש המועצה,שהתושבי הגוש הם אלו שפוקדים את העיר קשת היום ועוזרים לעניים ונזקקים,והיכן אתה נמצא ''צדיק'' יקר ?

    4. עד אשר תתחיל להבדיל בין עובדות לתעמולה שיקרית,תנתח אחרת את הדברים ותתחיל לאמר לעצמך ולכולם את האמת לצערי הרב ישפך עוד דם רב

    5. כמה ישובים בתחומי הקו הירוק בנו אנשים האוחזים בדעתך בשנים האחרונות?
    לידיעתך ,אפס!
    לכן אתם כה קיצוניים,כי הקנאה גרועה מאש, ובמקום לבנות בעצמכם ישובים במרחבי הארץ,עניין המצריך תעצומות נפש פונים לנהנתנות פרטית ולהרס מפעלו של הזולת כמו הבדיחה העצובה:
    צעיר אחד שהתנדב לקור טייס הודח,אך נאמר לו שבגלל איכותו נותנים לא לבחור בכל יחידה אחרת
    הבחור בחר בנ''מ והסביר: אם אני לא טס,אף אחד לא טס!

    הגב לתגובה זו

    • crazy

      Rami, 24/08/05 12:38

      your response is exactly the crazy responses expected from a racist idiot!

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    למה לבזבז מאמר שלם במקום לכתוב

    יואל, 24/08/05 11:56

    בפשטות: אין לי לב - אין לי רחמים. וזהו? בשביל מה כל המריחה הזו?

    הגב לתגובה זו

    • ניר מסביר לך מדוע אין לו רחמים (ל''ת)

      על מנת שתבין, 24/08/05 12:39

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    שירה צרופה!!!!

    אורי, 24/08/05 11:52

    סוף סוף.
    סוף סוף כותב מישהו דברים חדים, ומדוייקים עם פרספקטיבה של יותר מיומיים.
    ברעם במאמר מרשים במיוחד מזכיר לכולנו מה שמהדורות החדשות כבר התחילו להשכיח.
    ורעיון לסיום - אולי כדאי לעבור למשדר של מסך מפוצל. בצד אחד הדיווח החדשותי ובצד השני - כל אותן עוולות - החיילים שמתו, הדפוקים בדרום וכן גם יותר ממיליון ערבים (לא עלינו) שחיים בגהינום.

    הגב לתגובה זו

    • הערבים חיים בגהינום כי ככה

      מיקי, 24/08/05 12:27

      ערבים חיים. אין לנו שום אשמה בלא
      יוצלחיות שלהם.
      ואבוי לנו אם עכשיו נפנה כסף שהופנה
      להתנחלויות כדי לתמוך בפלסתינים
      ה''מסכנים''. שארצות ערב הנוטפות
      נפט יממנו אותם.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    ניר ברעמיזם

    ישמעאל, 24/08/05 11:49

    אני רואה אותך מסתובב הרבה בתל אביב- בעיקר בברים עמוסי אינטלקטואלים בגרוש.
    כמי שמחלף לה גארדיה מבחינתו זה הגבול הדרומי של מדינת ישראל וגלילות הגבול הצפוני, איך אתה מעז לבוא בטענות למתנחלים על חוסר הזדהות עם העניים? מתי לאחרונה היית בנתיבות או באופקים?
    תגיד לי, למעט ליהוג נבוב על פוסט מודרניזם, פוסט ציונות, פוסט אחותך יש לך עוד משהו מיותר לומר לנו?
    להתראותיזם ניר ברעמיזם!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ברעם נולד בירושלים

      דורי, 24/08/05 12:06

      אני מכיר אותו מוויצו. זה מעון אליו היינו הולכים אחרי בית ספר. לא בדיוק המקום אליו הלכו הילדים העשירים בשכונה.
      ובשבוע שעבר פירסם מאמר יפה במעריב על ביקור בשפרעם. אחרי הירי שם. כך שלפחות פעם אחת הוא יצא מתל-אביב, חצה את המחלפים עליהם דיברת. מה הפוסט-מודרני ''פוסט אחותך'' כהגדרתך במאמר הזה לא ממש ברור לי. אני מציע לך לפתוח איזה לכסיקון ולחדד את הגדרותיך בנושאים אלו.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    סוף סוף! כל הכבוד על המילים

    ארבל, 24/08/05 11:47

    כאילו כתבת מליבי.
    למרות הבנת הכאב בשבירת חלום אישי, זהו שבוע בו חזרנו להיות עם מוסרי יותר, בו הצלנו את עצמנו מהדרדרות הולכת וגודלת בהתנהלות החברה הישראלית. מי יתן וילדנו לא ''יתחנכו'' יותר במשך שלוש שנים בנערותם במתן יחס נחות לאוכלוסיה אזרחית. שלא לדבר כמובן על המצווה הגדולה שעשינו השבוע בכבדנו את זכויות האנשים החיים לידנו

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לא נשכח

    אמא ללוחם, 24/08/05 11:43

    לא נשכח את ראשי המסיתים נגד ציבור גדול של אזרחי המדינה.

    ניר ברעם - על שנאתך נחסה באהבה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    דמגוג עלוב נפש

    אמיר, 24/08/05 11:43

    כידוע לכולם זכויות האדם לשיטתו של הפילוסוף וההומניסט הדגול, מועמד למזכ''ל אמנסטי ,ניר ברעם, תקפות רק כאשר מדובר בפלשתינאים.
    כאשר מדובר במתיישבים ביש''ע, הם לדידו כובשים,פורעי חוק,נהנתנים וכו'.
    על חורבות איזה כפר ערבי אתה מתגורר אדון ברעם?
    מדוע הכיבוש של 67 פחות מוסרי מהכיבוש של 48?
    מתי לאחרונה יצאת מהבועה התל אביבית\בית הקפה אשר אתה יושב בו ושמת פעמיך אל עבר ישובי חבל עזה?
    האם אי פעם שמעת רעש התפוצצות של טיל קסאם\פצצת מרגמה ולא היה זה במערכת ה קולנוע ביתי שלך?
    אני משוכנע כי הדירה אשר אתה מתגורר בה עולה יותר ממרבית הוילות בחבל עזה. לידיעתך וילה בגוש קטיף לא יותר יקרה מדירת 3 חדרים במרכז ת''א, אז תפסיק עם הפופוליזם הזול שלך,ותחזור ללעוס סושי.
    אתה יודע מה?
    אולי באמת כדאי שתלך לעזה...

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    right

    jack, 24/08/05 11:33

    i couldnt agree with you more

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    השאלה העיקרית שנשאלת!

    מפלגת ''צומת'', 24/08/05 11:33

    תגובה למאמרו של ניר-ברעם-''האמת הפשוטה''- מעריב


    התקשורת היא כלי מצוין להביע דעות מגוונות ולשמש ''ככלב שמירה של הדמוקרטיה'', היא גם כלי ייחצון אדיר-משהו כמו: ''אם אתה לא שם אתה לא קיים...'' ועל-כן כוחה לעוות את המציאות.
    סיימנו את מראות ההינתקות ועתה עולים קולות הרפש...
    חבל, עלינו כחברה המגדירה עצמה תרבותית ונאורה לגלות אמפתיה וסימפתיה ולמנוע בכול כוחנו קרע פוצע בעם. גם החבר'ה מהשמאל היוצרים אדרה סביב העם הכבוש אך עם זאת מקיזים את דמם של המתנחלים והציבור הדתי-ציוני.

    רוב המפונים התנגדו ונלחמו כי עקרו אותם מביתם, עבודתם, תרבותם וערכם, נראה אותנו, חכמים גדולים, מפנים אותנו מכול עולמינו...
    השאלה העיקרית של המתפנים ועלייה בעצם הורם הקול הגדול היא: מהי האסטרטגיה העומדת מאחורי הפינוי? ולאן מועדות פניהם?
    עם חוסר וודאות לגבי המחר לאף-אחד לא פשוט לחיות ולבטח לא היה מעביר את העניין בצורה חלקה...




    עירית טוכפלד-פפר
    דוברת מפלגת ''צומת''
    Zomet10@012.net.il

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כנסו !!!

    אזרח, 24/08/05 11:26

    ניר אתה כותב על חוצפה!!
    לך תעשה צבא כמו בן אדם נצנצן !!
    אתה יודע על מה אני מדבר..
    תתביש לך
    מה אתה יודע לכתוב חוץ משנאה למתחלים
    הפחד הכי גדול שלך
    זה השתיקה שלך !!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מי שמדבר על גזענים

    אלי קופטר, 24/08/05 11:23

    הטיהור האתני, הטרנספר הגזעני שבוצע ע''י שרון ומרעיו בסיוע צמוד של התקשורת, הינו סמל הגזענות, האקט האנטישמי הבולט ביותר מאז השואה. מי אתה שתטיף מוסר ? אתה אדם רקוב משנאה ואכול קנאה.
    המחנה הכתום יתאושש, יבנה את הקהילות מחדש, יעשה הרבה ילדים עד שאתה ודומיך המסואבים תהיו מיעוט מבוטל.
    הזמן פועל לטובת הטובים.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    די

    ניר, 24/08/05 11:19

    די לטיפש ברעם
    חומץ בן חומץ

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אין משהו יותר אלים מימני ...

    המבקרת1, 24/08/05 11:19

    אם תקראו את כל התגובות תיוכחו שאין דבר יותר אלים מימני שחולקים על דעתו, בכל הטוקשואים מיד הימני נכנס בכוח ולוקח את רשות הדיבור גם אם לא ניתנה לו, הוא בבחינת ''תחזיקו אותי'', די כבר, אם יש דבר אחד טוב שההתנתקות עשתה והיא עשתה הרבה דברים טובים, העיקרי שבהם הוא שכל הימנים במדינה ואלו שפונו מעזה יצטרכו להתיישר לפי החוק ולא להשתולל כמו שבא להם, זה נגמר, הבנתם את זה נמוכי מצח שכמוכם??!!

    הגב לתגובה זו

    • למבקרת גבוהת השנאה

      נמוך מצח, 24/08/05 12:40

      אם את מסוגלת.
      תקראי מה ניטשה כותב על טינה, ועל נצרות.
      הוא מבדיל בין האדם החי, השמח, הכועס, המחובר לעצמו.
      לבין החלש, המנצח דרך מניפולציות מרושעות, המלא רגשי תוקפנות פנימיים המתורגמים לארסיות, טינה, שנאה עצמית ( חנופה לאוייב), וגם חרדה.
      בקיצור, נצרות, שמאל ישראלי.
      תקראי את התגובות ב''הארץ''.
      אם את מתקשה להבין ברמה הפוליטית, אני מניח שזה מופיע גם בחייך האישיים.
      רפואה שלמה.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    אתה דוגמא לימני המתלהם

    המבקרת1, 24/08/05 11:13

    אתה ממש נותן הופעה של הימני נמוך המצח המתלהם ומזיל ריר על כל דבר שאינו מה שהוא בשני פרורי המוח שלו(שלך) מסכים איתו. אז תקשיב יצור נמוך שכמוך - אתה דוגמא ומופת למה היה ועוד צריך להעיף את כל הפסיכים הפגאנים מהשטחים וכמה שיותר מהר יותר טוב, אתה הבנת את זה שני פירורי שכל שכמוך??!!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מסכימה חוץ מדבר אחד - הסבל

    מיקי, 24/08/05 11:11

    של הפלשתינאים לא קשור בכלל
    בהתנחלויות. הם חיו כמו כלבים
    60 שנה כי המוסלמים מעולם לא
    טרחו לשקם אותם, כמו שאנחנו
    שיקמנו את פליטי השואה ואת
    המגורשים מכל ארצות ערב.
    ואשר ל''השפלה'' במחסומים - זו
    תצטרך להמשיך במעברים מעזה
    לגדה, כל עוד לא נהיה בטוחים
    שהם לא שולחים ילדים עם חומר
    נפץ בתחתונים.
    נראה עכשיו איך אבו מאזן משקם
    אותם - לפני שהוא בונה שדה תעופה,
    נמל וכור אטומי. ואחרי זה נדבר על
    תקווה.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    למי איכפת מה הוא אומר ?

    ירון, 24/08/05 11:07

    סך הכל אחד שיודע לכתוב סיפורים (בלי לזלזל בכשרון). ממתי מוכר אשליות מקצועי יודע יותר טוב מכל אחד אחר (מוסכניק, רופא, חקלאי) על המציאות ?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    על מי אתה עובד, טינופת? אתם

    המשך ההסתה לא, 24/08/05 11:01

    ביצעתם את הפשע מרוב דאגה לזכותו של ''הלא יהודי''. תגיד, אתה חושב שהעם מטומטם.
    האם בגלל זה אתה דואג לזכותו של ''הלוא יהודי'' להשמיד את מדינת ישראל?

    אתה באמת חושב שאנו רוצים אהדה מצד נאצים? ואתם גרועים מן הנאצים. אינ עוקבת אחרי התעמולה הסופר-נאצית שלכם כבר שנים רבות, הרבה לפני שנולדת. והמשפחה שלך מצטיינת בתעמולה הזו.
    האם החורבן הזה יעניק זכויות ל''לא יהודי''?

    אל תספר לי שהפוגרום הונדליסטי הזה, להרס מפעל חיים הכי חיובי וצודק בעולם, בא כדי להגן על זכויות ה''לא יהודי''. אל תגיד לי שהפיכת אזרחים חפים מפשע לתת-אדם חסר זכויות, זה מרוב דאגה ל''לא יהודי''. מי שמתנהג ל''לא יהודי'' וגם ליהודי, כאל תת-אדם, זה אתם בשמאל.

    עצם המחשבה שאתה חושב שה''מתנחלים'' את ה''הזדהות'' ''שלכם'' מעוררת בחילה!

    הקנאה הביאה לשנאה הביאה לחורבן. קשה כשאול קנאה. למה צרה עיניכם בהפרחת גבעות החול?
    למה אתה שוב ומדקלם כמו אידיוט מתוכנת את השטויות על ה''כיבוש''.

    אתם השפלתם את כבוד ישראל קבל עולם, עולם שלו הראיתם שהישראלים אינם טובים מן הנאצים, אלא להיפך.
    את הרושם שמשאירה אחריה ה''הסברה'' של פרס מיטיב לתאר פרופסור גוסטב הנדריקסון, כשהוא מתייחס ל''גאון היוצר'' מבית היוצר של האומה הישראלית, ''שיד לו בכל ויד כל בו. מבורסה עד אש''ף, מוכר מניות בבקר ואת מולדתו אחר הצהריים. ובערב, אם נותר בו כח, הוא משנס מותן ויוצא להגן על זכותם של מבקשי נפשו ליטול אותה ממנו''.
    עוד הוא אומר: ''את נשמת האומה העברית כבר מכרתם לשטן, עכשו אתם עסוקים בביתורו של הגוף, או נכון יותר, של מה שעוד נותר ממנו''. הוא שואל אם הוא, הגוי, יכל להיות נאמן לישראל יותר מראש הממשלה ושר החוץ שלה, הניצבים על במה אחת, לקבל את פרס השלום, עם ''רב טבחים שפל, שהגיח מביב השופכין האנושי, מי שתכלית קיומו היא להכרית את עם ישראל מארצו'' (נתיב מאי 1995).


    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ההתנחלויות = מחלה

    שופט, 24/08/05 10:57

    ההתנחלויות בשטחי יש''ע-רש''ע הינן פניה האפלות והמכוערות של היהדות (אם בכלל ניתן לראות איזה שהוא קשר בין היהדות לבין הקבוצה הפאגאנית של עבדקנים ומשובסות).
    עם ישראל ינצח, והקבוצה הסהרורית וההיסטרית המונחית בידי מכשפים-''רבנים'' תחזור ותימוג לתוך האופל ממנו הגיחה
    .

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מדוע אתה מדבר בשמי ?

    דן, 24/08/05 10:53

    הקהילה היחידה שפעילה בעיירות פיתוח, שירות לאומי אצל נכים, התנדבות רחבה בבתי תמחויועודזו הקהילה הזו !

    כאיש שמאל לאיש המתיימר להיות שמאל אני אומר לך שיש לנו הרבה מאוד מה ללמוד מהם על סולידריות חברתית. צא מהשבלוניות ותראה מי קרוב יותר לעניים והנזקקים, מי דובר שפתם, מי חולק איתם ערכים ומי מושיט להם יד.

    המאיון והאלפיון העליון גסי הלב לא יושבים בשטחים אלא בתל אביב רבתי.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    סמולנים גרועים מהחמאס

    היהודי, 24/08/05 10:49

    הנזק שעושים הסמולנים גרוע בהרבה מהנזק שעושים החמאס.הם מסכסכים בין מגזרים שונים ושולטים במדינה.הגיע הזמן להילחם בהם

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עיוות המציאות.

    אייל, 24/08/05 10:47

    המתיישבים לא התיישבו אלא בעידוד ממשלות ישראל. החולות והדיונות עליהם התיישבו לא היו שייכות לשום פלסטיני. הפלסטינאים ביצעו פעולות מחאה אלימות שיצאו מעזה אל כל ישראל כולל ת''א וירושלים ולכן נעצרו ונבדקו במחסומים ששיבשו את חייהם. הסבל הפלסטינאי והתחלת המחאה העממית בראשיתה הופנו כלפי אנשים עשירים שהעסיקו רבים מהם ופשוט לא שילמו להם וזרקו אותם לכלבים. אותם אנשים שיושבים עכשו במגדלי יוקרה ברחבי הארץ מכים על חטא ומעתיקים את רגשי האשם שלהם כלפי המתיישבים. חבל - אבל אין שום קשר לשלום.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בתור מתנחל אני אומר

    יוחנן, 24/08/05 10:46

    בתור בוגר התחלויות לשעבר. אני יכול להזדהות עם דבריך. המתנחלים חולים על קש, חושבים שצה''ל בבעלותם שוללים את קיומם של הערבים, והכי מגעיל זה ההתנשאות על החילונים. אנחנו ערכיים והחילונים בהמות. לכן עזבתי אותם. ולגביי ערכים לצערנו ראינו את הערכים האמתיים שלהם על הגג בכפר דרום.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בקרוב אצלך ... (ל''ת)

    יאסין, 24/08/05 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ניר צודק במאה אחוז

    אלה, 24/08/05 10:34

    הדרך שבה התנהלה התקשורת בהתנתנקות היא בושה וחרפה. טוב שממישהו כותב את האמת, לא מדובר בחולי נפש מטורפים כמו שכתב פה בעדינות רון לשם, אלא באמת באנשים גזענים ואלימים. חשוב לזכור את זה, וחשוב להגיד את זה. כל הכבוד על המאמר. תדע שיש הרבה אנשים שמזדהים איתך ומרגישים את אותו הדבר.

    הגב לתגובה זו

    • את מי אתה שונא כשאין לך מתנחל

      בסביבה?, 24/08/05 10:59

      זאת הבעיה של אנשי השמאל,כמו הימין אתם לא יודעים להתווכח בלי שינאה .אתם מטפחים שינאה כהוכחה לצידקתכם.כל הקיצונים חולים באותה מחלה!!

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    ברעם אוהד ביתר. להיכנס ולהבין.

    שמשון, 24/08/05 10:33

    קראתי פסקה ועוד שלוש שורות וזה הספיק לי אפילו בתור תומך ההתנתקות להבין שיש לבחור שנאה בכמויות מסחריות, והרצון שלו להוציא תסכולים פרטיים באמצעות טור שלכאורה מנסה להביע דעה מורכבת הוא לא נכון. חבל.
    תשקיע קצת יותר מאמץ בלגבש דעה מאשר להישמע כמו אוהד בית''ר ביציע.
    והזדהות צריכה להיות עם כל אחד. לנסות לשמוע את האדם מהמקום שבו הוא עומד .
    אם אתה לא מצליח - תמתין ותחריש.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לא לרחם עליהם

    כל מילה סלע, 24/08/05 10:24

    אחרי ששנים עשקו את המדינה התנהגו בצורה איומה לכולם . עכשיו הם ממשיכים . מקבלים כספים נותנים להם הכל והם עוד רוצים ''נוף לים'' כדברי תושב אלי סיני ''אנחנו רוצים הכל אותו דבר''. כשעברו לשם קיבלו דירות כמעט בחינם ועכשיו מקבלים שוב כסף חוצפנים וטפילים.שלא לדבר על כל החיילים שהגנו עליהם ועשו מילואים שם . קודם שיתנהגו כבני אדם בצניעות כמו שהם מטיפים לאחרים .

    הגב לתגובה זו

    • כל המרחם על אכזרים ...

      יריב, 24/08/05 10:43

      כל המרחם על אכזרים סופו מתאכזר לרחמנים.

      אתה בטח מרחם על גדולי אויבינו - סופך שתתכחש לבני עמך.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    מסכימה עם כל מילה.

    מורן, 24/08/05 10:23

    בתור אחת, ששני אחיה משרתים ומגינים על המתנחלים ''האחים'' שלנו, כדברם. אני מוכרחה לומר, שאין ולא היה לי כל עניין שאחיי ימדיכו לשמור על ''האחים'' האלה שלי. אני שמחה שהיום הזה הגיע ויותר שמחה שכבר לא יצטרכו לשמור עליהם.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    חשפת את פרצופם האמיתי!

    דנית, 24/08/05 10:19

    כל הכבוד על המאמר - הגיע הזמן שמישהו ילחם את מלחמתנו. הסימולציה לשואה, הנעזרת בילדים קטנים. בושה וחרפה.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני מזדהה

    דמוקרט נאמן, 24/08/05 10:16

    ל 2 : אל תהלך עלינו אימים עם: ''ביום שיפלו עליך קסאמים וכו'....''
    אלה תירוצים.
    אמנם קיים טרור בינלאומי שחלק מהפלשתינאים מחוברים אליו , אבל אנחנו חייבים לתת דוגמה.
    את הכיבוש , הסגרים , האטימות כלפי הזולת , כבר ניסינו.
    אנחנו מספיק חזקים כדי להתגבר על הפלשתינאים אם הם לא ימלאו את חלקם בהסכם !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    חג ההתנתקות כך צריך לקרוא לו

    ספי, 24/08/05 10:13

    כי כל מי שחושב שההתנחלות היא תופעה חולה וסוטה בציונות, מרגיש שההתנתקות החזירה לדגלנו הדהוי מעט מין הצבע.

    הגב לתגובה זו

    • היא הוסיפה לדגל את צבעי

      מיקי, 24/08/05 11:52

      השחור-אדום-ירוק...

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא הבנתם מה זו התנתקות ... ?

    אברהם, 24/08/05 10:12

    אז תקראו שוב את הכתבה

    עכשיו הבנתם איך הגענו למצב בו יד שמאל עוקרת את יד ימין, ובעזרת כמה מלים והיפוכן - אפילו מרוצה מכך ...

    הוי עמי עמי, אתה כל כך חולה, שאתה אפילו לא חש בכך ...

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ניר-כל הכבוד (ל''ת)

    סוף לתאוקרטיה, 24/08/05 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ניסיון אמיץ לתגובה מורכבת

    א., 24/08/05 10:04

    בתור שמאלנית, אני יכולה להסכים עם חלק מהדברים שלך, אבל אנחנו מתייחסים למתנחלים קצת כאל השעיר לעזאזל שלנו. הכיבוש לא נעשה ע''י המתנחלים, הם רק קצה הקרחון. אסור להוריד את האחריות מהממשלות, שיכולות לשנות מדיניות ברגע אחד, כמו שראינו. הכיבוש לא נגמר. צעירים ערבים ישראלים עדיין לא שווי זכויות בארצם. העניים לא פחות עניים עכשיו. העבודה, תרתי משמע, רק מתחילה.

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת - אני איתך (ל''ת)

      באגי, 24/08/05 11:09

      הגב לתגובה זו

    • צעירים ערביים לא שווי זכויות

      מיקי, 24/08/05 11:51

      ולא שווי חובות.
      ולפני שאת מתרפסת לפניהם -
      תבררי טוב טוב איזה דגל הם מניפים
      בהפגנות שלהם ומי מהם שיתף
      פעולה עם מחבלים.
      משום מה כל מדינות ערב ''העיפו''
      את היהודים ה''כופרים'' מארצותיהם
      וזה בסדר מבחינתך. אני רוצה אותו
      דבר כאן. לטרנספר אותם ב''נחישות
      ורגישות''.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מאמר מעולה. כרגיל (ל''ת)

    יוסי, 24/08/05 09:57

    הגב לתגובה זו

    • אולי תסביר מה מעולה במאמר (ל''ת)

      המטופש, 24/08/05 09:59

      הגב לתגובה זו

    • זה מאמר ?? מה ה IQ שלך ?

      שמאלני לשעבר, 24/08/05 10:09

      מדהים איך לברעם ההזוי יש אוסף טיפשים שחושבים שכל נאד שהוא פולט זה ''מאמר''.
      כנראה שהשמאל הסהרורי לא כל כך אינטיליגנטי כמו שהוא מחשיב את עצמו.

      הגב לתגובה זו

      • נירהזוי?רוב הציבור תמך בפינוי

        ריטה, 24/08/05 10:34

        ניר מייצג את כל מי שתמך בפינוי מתוך עיקרון מוסרי שלא צריך לבנות ווילות בתוך עזה בין מיליון פלשתינים. מה הזוי בזה? או שפחות הזוי זה להתיישב בעזה נגד רצון רוב החברה הישראלית העולם, אמירקה ולבזבז את כספינו ומשאבנו?

        הגב לתגובה זו

        • אפשר לתמוך בפינוי בחוכמה!! (ל''ת)

          לא בהתנשאות רעה, 24/08/05 10:52

          הגב לתגובה זו

        • רוב הציבור ?

          יאיר ל, 24/08/05 12:54

          לו הייתה תמיכה של רוב הציבור היה משאל העם נערך !

          הגב לתגובה זו

  • 29.

    קרא קצת היסטוריה ולמד

    יאיר ל, 24/08/05 09:51

    ניתן להחיל את כל שאמרת על אנשי העלייה הראשונה וממשיכיהם.

    אתה הוא השחצן האמיתי, זה המחשיב עצמו כמורם מעם ונושא את דגל המצפון.

    בביתך הנוח, היושב על חורבות יישוב ערבי אתה מטיף מוסר לאלה שבתיהם נבנו על קרקע שוממת.

    ולבעייה הדמוגרפית - זו אינה קיימת מרגע שהוקמה האוטונומיה וממשלתה.

    הגב לתגובה זו

    • ניר צודק, טענתך מגוחכת

      ראובן, 24/08/05 10:15

      יופי שוב נתת את טיעון כולם חוטאים, כל היהודים ולכן לא צריך להפסיק את הכיבוש. טיעון ימין קלאסי ולא מאד חכם. לא דין העליה הראשונה כדין ההתנחלות שאחרי 1967. תתבגר.

      הגב לתגובה זו

      • מדוע לא?

        יהודי, 24/08/05 10:51

        מדוע שייח מוניס אינה אדמה כבושה?
        מדוע כל הקיבוצים אינם כבושים?ארץ ישראל שייכת לעם היהודי ולא לערבים.

        הגב לתגובה זו

        • ליאיר

          נורווגי, 24/08/05 11:40

          נניח לרגע שאתה צודק ואין הבדל בין 48 ל-67...רק נניח כמובן...מה אתה מציע? לקחת את אותם 3 וחצי מיליון פלסטינים ולהמשיך לא לתת להם זכויות אדם בסיסיות עד שכל העולם יחרים אותנו ולא נוכל להסתכל על עצמנו במראה? על איזה אוטונומיה אתה מדבר?!?! כבר 5 שנים שהאוטונמיה מתה לגמרי.

          הגב לתגובה זו

          • האוטונומיה חייה ובועטת

            יאיר ל, 24/08/05 12:09

            אם בגלל חוסר תפקוד הממשל, שחיתות בממשל, הפקר ברחוב, פשע ואלימות אתה קובע שהאוטונומיה מתה - בקריאה זהירה תגלה שגם מדינת ישראל מתה.

            ניתן היה לבצע הפרדת אוכלוסין כדי לשפר את מצב האוטונומיה על בסיס הדדיות - פינוי כפר פלשתינאי התקוע כעצם בגרוננו כנגד פינוי יישוב יהודי התקוע כעצם בגרונם.

            ניתן היה להזיז את גבולינו בצפון הרצועה ולהותיר בידינו את יישובי צפון הרצועה ואת שבט המואסי ובכך אף להרחיק במקצת את אשקלון מאיזור הספר.

            באופן זה היינו מקבעים את העקרונות לעתיד :
            * הפרדת אוכלוסין על בסיס הדדיות.
            * גבולות ברי הגנה לישראל.
            * מדינה פלשתינאית מ-פ-ו-ר-ז-ת שגבולותיה נגזרים מהמציאות.

            נשמע קצת יותר הגיוני ?

            הגב לתגובה זו

            • ליאיר, אתה טוב בתיקון ההסטוריה

              משה, 24/08/05 12:52

              אתה מסוג האנשים שבוכה על העבר ולא מסתכל על המציאות.

              הרי יכולת לממש את האוטונומיה בזמן בגין ומסמסת אותו!
              יכולת לבצע הרבה אבל מדינת ישראל השקיע את מרצה בהתנחלויות מבודדות ויקרות להחריד שאין ביכולתנו לשמר לעתיד.

              עתה אנו משלמים את האיוולת של ממשלות ישראל מאז 67 וגם את ירושלים נחלק.

              כל מה שאתה כותב היה נכון לעיתות רגיעה כשהכדור היה בידינו.

              הגב לתגובה זו

            • הכדור היה ביידנו

              יאיר ל, 24/08/05 13:40

              עכשיו הכדור עובר למגרש היריב והשער שלנו חשוף.

              כל מה שכתבתי נכון לשעות של רגיעה ונכון על אחת כמה וכמה בשעות שאין בהן רגיעה - בשעות שהעולם טועם את טעם הטרור ומתחיל להבין את הסכנה הטמונה בו.

              ושוב לדיוק ההיסטורי - הטרור הערבי לא החל ב-67 ( עיין ערך ''פדאיון'' ) !

              הגב לתגובה זו

      • לראובן מירושליים הכבושה !

        יאיר ל, 24/08/05 11:16

        ראובן יקירי,
        על פי תוכנית החלוקה ירושליים אינה שייכת למדינה היהודית !!

        ירושלים נ-כ-ב-ש-ה במלחמת השחרור.

        מלחמת השחרור כבר אינה הסטוריה רחוקה, חזרת ל-67 אז חזור ל-48.

        גישת הימין גורסת כי אין חוזרים להסטוריה כי ההסטוריה תוביל אותנו לממלכת שלמה ולכן כל פיתרון נגזר מהמצב העכשווי וזה שונה לרעתנו באופן חד צדדי תוך קביעה אווילית כי גבולותינו הם גבולות 67.
        מרגע שהסכמנו לחזור ל-67 קצרה הדרך לחזרה ל-48.

        הגב לתגובה זו

    • אתה זה שלא מבין א ההסטוריה

      איציק, 24/08/05 11:17

      אנשי העליות רצו להקים בית לאומי )והקימו אותו(. אתם לא מקימים בית לאומי שכן הוא כבר קיים. אתם שואפים להפוך את הבית הלאומי הדמוקרטי והנאור לדרום אפריקה גזענית חדשה שבה מובלעות של בנטוסטנים מאוכלסי עבדים. אנשי העליות לא חשבו שהפלסטינים הם עמלק.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ניר ברעם כלומיניק לא ציוני (ל''ת)

    צבי, 24/08/05 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ממך לא מבקשים דבר.

    יהודי הגיוני, 24/08/05 09:42

    מעולם לא החשבנו אותך.

    מעולם לא ראינו בך אח או קרוב.

    אנו מודעים שאין בליבך אהבה לא למתנחלים לא לערבים לא ליהודים ובוודאי לא לעצמיך.

    אנחנו מרחמים עליך.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מי זה ''אנחנו'' , ברעם ? חומץ בן

    בן הארץ, 24/08/05 09:32

    חומץ.
    כמה אנשים חתומים על דעותיך העלובות.
    ביילין, שלא הצליח להכנס לכנסת.
    מה לך וליהדות
    מה לך ולארץ ישראל
    זכויות של סבא
    לא עומדות לדקדנט, שונא עמו כמוך
    שמוכן לותר על כל העולם
    חוץ מהמשולש הירושלמי
    ובעד אספרסו קצר
    גם על זה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    את עזה כבשנו ממצרים!!!

    מיכל, 24/08/05 09:31

    אין עם פלשתיני ואין כיבוש. הפלשתינים לא היו מעולם עם ועזה הייתה שייכת טרם 1967 למצרים, כמו שהגדה המערבית הייתה שייכת לירדן. הפלשתינים רוקדים על הגגות בעוד המתיישבים האציליםם מגוש קטיף והשומרון בוכים! אתה יהודי? אתה ציוני? אתה שמאלני מצפון תל אביב שאינו יודע דבר וחצי דבר על העולם הזה! תלמד היסטוריה וזכור: ''עניי עירך קודמים''!

    הגב לתגובה זו

    • אז שיחזירו אותה למצרים

      שמחת זקנתי, 24/08/05 11:26

      וגם ישראל הייתה שייכם פעם לבריטניה . אז מה? ועם פלסטיני לא היה פעם. אז מה? עכשיו הוא קיים ואנחנו חיים בעכשיו ולא בתקופת יהושע בין נון.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    קלישאות מן השמאלן התורן!!ומה??

    בועז, 24/08/05 09:30

    זה כל כך מתסכל לקרוא את מה שאתה כותב.תרגיל אינטלקטואלי של אדם שמאוהב בכתיבתו שכל שכולה קלישאות שמשכנעות את המשוכנעים. אתה יודע אין אדם בישראל שלא היה יכול ,אולי בפחות כישרון ספרותי,לחזור על המנטרות השמאלניות שלך .אנשים כמוך, כמו אפי איתם בצד השני ,כל כך אוהבים להיות צודקים, בלהט משיחי ימני או שמאלי.אתה לא מציע כלום חוץ מאשר התבצרות בדעות שלך להראות לכולם כמה אתה אומני צודק ויפה.אז מה ?הצד השני יירצה לנו באותו להט תקשורתי ובאותה מידה של שכנוע עצמי, ונביט כל אחד מן הצד השני של הבריקדות, כאשר השינאה והניכור גדלים והולכים, עד כדי .ניתוק מוחלט. ברבו!!!
    זאת הצרה עם עיתונאים כמוך ,אגו מנופח שמתחפר בדעה כזאת או אחרת ,משוכנע שהאמת היא כולה שלו ומה זה מבסוט מעצמו!!!אתה אסון לחברה שרוצה ומנסה למצוא שפה משותפת על מנת שתוכל בכיף לחיות בארץ הזאת .אולי לא כמו אחים ,אולי בלי להסכים אחד עם השני אבל לפחות בלא לאבד את האנושיות שבנו שהיא היא האמת היחידה שמאחוריה אפשר להתייצב .תפסיק להתנשא כל כך גם אלה שחושבים הפוך ממך יכולים להיות צודקים,זהירות אל תתבסם ממילותיך ומי הקיצוניים מן הצד שלך שמריעים לך.

    הגב לתגובה זו

    • כתבת לעניין..הוא דוחה!!! (ל''ת)

      בשורה, 24/08/05 10:01

      הגב לתגובה זו

      • ברעם מלך!!

        ציקי, 24/08/05 10:26

        מקסים, רהוט וכותב אמיץ.

        הגב לתגובה זו

        • רחמנות על השמאל

          אם זה דוברם, 24/08/05 10:51

          קשקשן ללא מסר אמיתי רק אגו מנופח שלא מוסיף כבוד לשמאל

          הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא שכחת תשהו? ניר ברעם

    רוני, 24/08/05 09:26

    שכחת להזכיר את אריק, כן אריק שבזכות הנחישות שלו הצליח במבצע , וזכה לרוב ציבורי משמאל ומימין, כן כן מהימין המתון שמהווה את רוב הגוש. .
    ראוי שהשמאל ידבר בשבחו של איש זה, ההתעלמות ממנו זאת התעלמות מהתהליך.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בעד הפינוי

    נמאס מניר ברעם!, 24/08/05 09:25

    לא סובלת את ניר ברעם!
    תפסיקו לפרסם אות!
    אפשר לחשוב שמדובר בגון לוק הישראלי!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    קולך- קול הרוב הדומם!

    נירית, 24/08/05 09:25

    והשפוי.

    הגב לתגובה זו

    • קול התעמולה השקרית

      ברוס, 24/08/05 09:43

      אין אף גרגיר של אמת במה שהוא אמר, הכל תעמולה שקרית מבית היוצר של מוריו האנטי ציונים.

      לא רק המתנחלים לא הזדהו עם הערבים ברצועת עזה: גם אני לא, וכך גם לא כל אזרח ישראלי שפוי אחר. רק שונאי עמם כמו ניר ברעם מסוגלים להזדהות עם אויביהם ורוצחיהם.

      ובעניין התקווה לשלום - מומלץ לניר ברעם לקרוא באתר של יואב יצחק על הטיל ה''פלסטיני החדש'', שמגיע מעזה עד אשקלון.

      הגב לתגובה זו

    • קול הרוב המת!

      גירית, 24/08/05 10:07

      פוי.

      הגב לתגובה זו

    • הרוב שפחד ממשאל עם.... (ל''ת)

      מתנחל מהערבה, 24/08/05 10:09

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    הוי הנאיביות השמאלנית במיטבה (ל''ת)

    אוהב, 24/08/05 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הזדהות

    ישעיהו, 24/08/05 09:15

    לא קראתי הכתבה, הספיקה הכותרת.
    ממש טפשית הדרישה להזדהות ''אתנו''.
    מאידך אין דבר יותר הגיוני, טבעי נכון ומוסרי ש''הם'' יזדהו וילכו בדרכי.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    צודק, די לכפייה הדתית! (ל''ת)

    עודד, 24/08/05 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חזק ואמץ--האמת הנחוחה!!!

    האמת לאמיתה, 24/08/05 09:13

    המתנחלים המיליונרים שמצצו לנו את הדם לא שמו לב לעוולות בארץ לפני ההתנתקות, הם חיו במגדל השן, כאשר כולם מפטמים אותם בכסף תנאים והעיקר הם רמסו הרסו ושברו את חייהם של הפלסטינים מהם כבשו את אדמתם. ניר , כל הכבוד על המאמר המאלף, והגיע הזמן שגם אנו נתנתק מהמתנחלים המשיחיים שרוצים להרוס את חיינו ולהרוס כל סיכוי לשלום. כל מסי ההכנסה שאנו משלמים הולכים למתנחלים הם עלוקות שמוצצים לנו את הדם, אני אישית אפילו לא הזלתי דמעה, אלא סוף סוף התגשם חלומי והעיפו אותם לכל הרוחות, רק חרה לי שהם קיבלו פיצויים ולא שילמו לכל תושבי הארץ פיצויים על העוול שגרמו לנו בכיבוש שיצרו. הם צריכים לבקש סליחה מכל החיילים שנרצחו כתוצאה מההתנחלות שלהם. ולסיום שתהליך ההתנתקות יתרחש גם ביו''ש במהרה בימינו. אמן!!!

    הגב לתגובה זו

    • תלמד לכתוב עברית, אח''כ תשמיץ (ל''ת)

      ברוס, 24/08/05 09:44

      הגב לתגובה זו

    • האמת הנכוחה (ל''ת)

      לשקר, 24/08/05 09:47

      הגב לתגובה זו

    • הפלסתינאים טוענים שעצם הקמת

      מיקי, 24/08/05 11:39

      מדינת ישראל ב-48 היא ש''רמסה
      הרסה ושברה את חייהם של הפלסתינים מהם כבשו את אדמתם''.
      הרי לפני קום המדינה הערבים חיו
      כאן בעצמאות ושגשגו כלכלית ולא
      היו ביצות והיה ''ביוף'' והיתה כלכלה
      פורחת ומוסדות תרבות בינלאומיים
      וכו'...
      אני בעד הוצאת יהודים מקן הנחשים
      ברצועת עזה. לא יודעת מה יהיה
      ביו''ש.
      מה שאני כן יודעת שכל עוד מדינת
      ישראל קיימת - שום דבר שתיתן
      להם לא יהיה מספיק. הם מתוסכלים
      באופן פתולוגי ולעולם לא יגיעו
      לרמת ואיכות חיים של המערב,
      וזה הורס אותם מקנאה וקנאות.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    התפוח נפל רחוק מהעץ....

    אלון, 24/08/05 09:13

    ....סתם ילד קשקשן....

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ניר-אתה צעיר

    קולונל, 24/08/05 09:10

    ביום הטיפש הבינלאומי אתה תשב ביציע הכבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    השמאל מללא שינאה עיוורת והרס (ל''ת)

    אבי, 24/08/05 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יש לפנות גם את רמת אביב והרצלי (ל''ת)

    יאיר, 24/08/05 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אתה חוצפן ופרוטקציונר

    חיים, 24/08/05 09:05

    אם לא היית בנשל לא היית זוכה לראות מילה אחת שלך כתובה בעיתון ובטח לא על ספר.

    הגב לתגובה זו

    • ניר ברעם מוכשר מאד

      אנדרי, 24/08/05 10:06

      כותב מצויין ומדוייק. זה שאתה לא מסוגל להתמודד עם האמת הפשוטה לא צריך לגרור אותך להשמצות מגוחכות.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מר ברעם = כשאתה הגנת על גבולות

    אמיר, 24/08/05 09:04

    הארץ , בעת ששרתת בצנחנים , הם ישבו בשנקין והסבירו מה צריך לעשות , כל הכבוד .

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל מילה בסלע! כל הכבוד ניר! (ל''ת)

    מפוכח, 24/08/05 08:51

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בכל זאת השתמשו בהם,הבטיחו להם (ל''ת)

    וגם חיזקו אמונת, 24/08/05 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ''עיזרו לי, אני לא מבין?..למה?''

    המהנדס, 24/08/05 08:31

    למה אריאל, אלון-שבות ותושביה היהודים של חברון וירושלים המזרחית הם ''עצם בגרונם של הערבים ולכן צריך לפנותם מיד למען השלום!'' ואילו קלקיליה, ג'סאר א-זרקע ותושביה הערבים של עכו, חיפה וירושלים המערבית ''הם מיעוט שיושב אומנם 'בים יהודי' אבל חס מלהזכיר לגביו את המילים 'הגזעניות' ''צריך לפנותם למען השלום...לטובת עתיד ילדינו!''...למה? אני לא מבין!

    למה כל אדמה שנמסרת למוסלמים חייבת להיות 'נקייה' ממיעוטים (יהודים, נוצרים, קופטים ועוד) וסמליהם הדתיים. מה קרה!? אין מיעוט מוסלמי שחי בכבוד כלכלי ודתי תחת ריבונות ישראלית, אמריקאית, בריטית...למה? עיזרו לי להבין!

    למה אני מרגיש שאנו 'רצים' לאותה בעייה דמוגרפית בדיוק בעוד 30 שנה, והפעם בתוך 'ישראל הקטנה', אם לא נעשה טרנספר (...התנתקות) לחלק מהערבים שיושבים בתוכינו?!....''ששששששש....טרנספר לערבים?!...איך אתה מעיז?!...חס מלהזכיר, גזעני אחד!!!''...למה?

    למה נדמה לי שאנו דורשים מעצמנו ''סובלנות כלפיהם...'' אבל השרידים והביילינים למיניהם מבינים, מצדיקים ואף מוצאים 'סיבות' לחוסר הסובלנות (...ולרצחנות) שלהם כלפינו. למה, חברים, למה?

    למה נידמה לי שאני מבחין בחוסר משווע של דואליות (שקילות) מוסרית?...למה?

    איזה כיף זה להיות ערבי!...מין סטודנט חופשי כזה, מין 'פרא' חופשי מכל כבלים (לרצוח, לבזוז, לשחוט, להתעלל בגופות, לשרוף סמלי לאום ודת של אחרים...). אף אחד לא מצפה ממני לשום דבר, אף אחד לא בא אליי בדרישות...איזה כיף, חופש מוחלט שכזה!!!

    ואני...אני נשארתי עם השאלות הנ''ל?!...ענו לי ידידיי, עיזרו לי אחיי, אני בכלל לא מבין!...למה?

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות

      אזרח, 24/08/05 09:19

      בכל העולם המסגדים שלהם צריכים להיות הכי גבוהים ובולטים עם 1000 מגה רמקולים מסיתים.

      הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך אחי

      באגי, 24/08/05 11:06

      אני שמאלן פרקטי.
      מסכים עם כל מילה שלך.
      כמו שעזה והגדה הם שטחים פלסטינאים, שלמען הקטת החיכוך, מתנקים מישראלים, כך גם שיטחה של מדינת ישראל צריך להתנקות מערבים בדיוק מאותה סיבה.
      ויפה שעה אחת קודם.

      הגב לתגובה זו

    • מצטרף לשאלותיך הנוקבות. (ל''ת)

      מיקי, 24/08/05 11:29

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    נכון

    הלולב, 24/08/05 07:59

    בקרב זה המחנה שלכם ניצח! בזה אין ספק, אולם בוא לא נהיה צבועים:
    אין לך טיפת רחמים על המתנחלים, וכדאי שנגיד את זה.

    אתה בא ממשפחה, שגם אם יש בה מתנחלת (דודה) הרי אביך השפיע עליך יותר, והשנאה היוקדת מתפרצת וניכרת בדיבורך ובכתיבתך נגד חלק זה מהעם (או יותר נכון ממה שהיה העם).

    הדבר החשוב שהייתי מוסיף כאן הוא הדמוקרטיה - ראינו כיצד שימוש לא נכון ולא צודק בדמוקרטיה, לעניות דעתנו, כמובן, מוביל לקטסטרופה.

    הבסיס הדמוקרטי של מדינת ישראל התערער. כאשר יש גניבת קולות לטובת מדיניות של מפלגה אופוזיציונית אין שום צידוק מוסרי לא לפעילות הממשלה המורכבת מהמפלגה הזו ולא לכל התרחשות אחרת.

    הרבה קווים נחצו כאן - והקו החשוב ביותר היה שהחלטת ממשלה, גם אם היא לא דמוקרטית (שהרי בסיס ההחלטה היה קולות שניתנו למפלגת ה''שלטון'' על סמך מצע של הונאה) הרי היא מחייבת - אתם במו ידיכם קבעתם שניתן ואף צריך לבצע טרנספר - והימין חוגג. מכיוון שאני רואה כי טוב, אני חושב שאני אפנה ימינה לגמרי בבחירות הבאות ונראה מה תגידו על הטרנספר לערבים.

    נוסף לכך אני חייב לציין, שאם מדברים על כאב - אתם הבאתם עלינו אסון נוסף, אסון אוסלו. כאילו שום דבר לא קרה! אתם (שמאדירים את שם החוק) עברתם על החוק בפגישותיכם עם אנשי אש''ף ובהרבה דברים אחרים שעשיתם.

    אין לכם מוסר ואתם צבועים!

    (הערה למגיבים: אם אתם מתכוונים להצדיק את ההונאה של האתרוג בכך שגם למלחמה לא מצביעים בבחירות, עליי להזכיר לכם שאין תקדים שמפלגה כלשהי הצהירה שהיא יוצאת למלחמה ומפלגה אחרת שהיא מביאה שלום, ומייד לאחר הבחירות החליטה לאמץ את מצע המלחמה! אין דין מלחמה כדין גירוש מהבתים!!!)

    הגב לתגובה זו

    • ללולב

      צודק- גם אני, 24/08/05 13:57

      גם אני חותכת יותר ימינה אחרי הפשע הדמוקרטי הזה.
      כשאתה בוחר ימין ומקבל שמאל זו לא דמוקרטיה- זו ההונאה הגדולה ביותר. יתרה מזאת, שרון לא מבין עד כמה הוא פורר את מפלגתו שלו.
      הפתרון שאני הגעתי אליו הוא לבחור מפלגה ערכית - אולי האיחוד הלאומי, אני עדיין לא סגורה על זה. בכל מקרה, מבחינתי ליכוד כבר לא יהיה אופציה בקלפי.
      חבל כי תמיד ראיתי ושאפתי להיות במרכז, אבל כבר אין מרכז, מי שמנהל את המדינה זה הנשיא בוש.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    שיר הלל לטרור המתאבדים !

    אליוי, 24/08/05 07:59

    נכון ברעם לא כותב זאת במפורש אבל משתמע מדבריו !
    הקלות בה הוכנעו המתנחלים היא עדות בעיני ברעם שמאבקם הוא מאבק שקרי מאבק מזויף !
    ומכאן המסקנה (המובלעת) ''המאבק של הפלסתינאים הוא אוטנטי והוא ינצח !''
    (דבר דומה אומר עוכר ישראל אחר גדעון לוי שאומר ''עכשו הפלסתינאים על הסוס והם ינצחו'')!
    אז 2 הערות לענין המאבק הפלסתינאי
    1 ברעם שוכח את אלפי המשת''פים מקרב הפלסתינאים
    2 ברעם שוכח את העוצמה שהופעלה
    כנגד המתנחלים לי אין ספק שאם הצבא היה מתגיס ללחימה בטרור באותה מסה
    היו מכניעים את הטרור ללא תנאי (הבעיה כפי שכולם יודעים זו ההגנה שהשמאל והעולם (גנין גנין)מעניק לטרור הפלסתינאי)!!
    שאר הטעונים שלו הם טעונים סטנדרטים של שמאל הזוי
    1 טעון הכיבוש (רוב האוכלוסיה דוקא תחת שלטון הרשות )
    ובדרך כלל השמאל מתבלבל בין כיבוש למלחמה בטרור !
    2 אפרטהייד (דוקא טרנספר ליהודים הוא שיוצר אפרטהייד (אזור נקי מיהודים))
    3 הנארטיב הפלסתינאי
    הפליטים
    והחמס
    שהם המסה העקרית של הפלסתינאים מדברים על השמדת ישראל(את הגדה והרצועה הבטיח להם בוש תמורת סיום הטרור)!
    איך אומר הפתגם ''נכנס יין יצא סוד''
    ברעם מראה לנו שהכוח המניע אותו
    בענין הסכסוך הערבי(לאו דוקא הפלסתינאי) והישראלי היא שנאה מזוקקת לא רק כלפי המתנחלים
    אלא נגד כל אחד שחושב אחרת ממנו !
    השנאה השמחה לאיד והרציונליזציה שברעם עושה מעידים שזהו הכוח העקרי שמפעיל אותו !!
    המשמעות של השנאה ככוח דוחף היא שברעם הוא נציג הרוע ואכן החבירה של ברעם היא עם הטרור הפלסתינאי
    ועם כל עוכרי ישראל מהשמאל האירופאי (שרוצה פלסטין אחת גדולה ברעם קורא לזה הגדרה חדשה של הישראליות )!!


    הגב לתגובה זו

    • אליוי-ולמה שיר ההלל שלך לטרור?

      Ehad Haam-Zioni, 24/08/05 08:24

      שהרי כל העולם יודע היום שחיילי ישראל הם נאצים שנפשם תישרף בגהינום-וכל העולם יודע שכל מי שנלחם בנאצים הוא טהור וישנה הצדקה מלאה להפעיל כל כלי נשק נגד השלטון הנאצי וראשו הדיקטטור ההיטלראי..........

      .......ולכן אליוי יקירי: המתנחלים ואתה מצדיקים כל פעולה מזוינת (למעשה של כל העולם) נגד השלטון הנאצי הישראלי-ולהפלת הדיקטטור ההיטלראי שבראשו

      הגב לתגובה זו

      • אחדי אתה נהנה ?

        אליוי, 24/08/05 19:37

        למען ההגינות יכול היית לכתוב שזו לא התגובה שלך !
        אתה נהנה שאיזו קרציה ניסתה לטפס עלי ??
        הדברים הקטנים מראים את הפרצוף האמיתי של האדם
        חבל שלא עמדת במבחן !!

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    ניר ברעם, מה אכפת לך מיהודים (ל''ת)

    אתם עם אחד עם, 24/08/05 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ביי ביי עזה!!

    חייל מבסוט, 24/08/05 07:47

    אני כל כך שמח שעזבנו את עזה כי עכשיו לא אצטרך לשרת שם במילואים בשביל המתנחלים המדושנים האלה.

    היה פשוט נורא לשמור על על הוילות שלהם ולטפל בילדים הזוועתיים שלהם, ולהיות העבד שלהם.

    הלוואי עלי כאלה וילות. שונא אותם.

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש לא חייל מילואים

      מילואימניק, 24/08/05 08:59

      אתה שמאלן הזוי מגוש שלום שמתחזה.
      מילואימניק אמיתי לא מדבר כך.
      ולא - אני לא מתנחל ולא ימני.
      סתם אחד שעשה קצת מילואים.....

      הגב לתגובה זו

      • כן כן... (ל''ת)

        דני, 24/08/05 09:52

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    מקבלים מליונים פיצויים

    עובד סוציאלי, 24/08/05 07:44

    המתנחלים הארורים מקבלים מליוני שקלים כפיצויים כדי לבנות עוד וילות על גבם של עניי הארץ, קשישיה ונכיה.

    אחר כך הם עוד אומרים שהם עושים הכל מ''אהבת ישראל''. גועל נפש כזה וצביעות מטונפת כזאת עוד לא נשמעו בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • למה מיליונים?

      סמולן, 24/08/05 08:56

      מיליארדים לכל משפחה כולל נדלן בחו''ל

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    צעד קטן להסדר-צעד גדול להבנה..

    Ehad Haam-Zioni, 24/08/05 06:49

    ...שאפשר לפרק התנחלויות שהרוב המכריע בעם ידע כבר הרבה שנים שהן מיותרות וגבו מכסת דם ודמים גבוהה ומיותרת.

    אני מבין את כאבם האישי של האנשים המפונים בניגוד לרצונם בהחלטה דמוקרטית, חוקית ומוסרית מאין כמוה-אך לעולם לא אבין את הסדיזם של המתנחלים בנסיון לשרוט את נשמתם של החיילים-בנם וביתם של האם העבריה, שלא תשכח את שטיפת המוח והלוחמה הפסיכולוגית תוך שימוש שפל בילדיהם עצמם-נסיון המתוכנן ומתוזמר לפרטי פרטייו הקיטשיים.
    אני מברך גם את הכוחות המפנים שידעו לשלב נחישות בזמן המתאים ברגישות היוצאת מהכלל (שזכתה רק למטחי חרפות)-כך שהפינוי הסתיים ללא שפיכות דמים בהתנחלויות (אך חשף חוסר מנטלי ומוסרי ענק שהוביל דתיים מליבם של הגופים הקיצוניים להפוך למעם המטרה של ''עצירת העקירה'' לרוצחים טרוריסטים אידיאולוגים שפלים)

    הגב לתגובה זו

    • ביום שבו הטילים ייפלו עליך

      תמר, 24/08/05 09:50

      אתה תבין כמה ההתנחלויות, ברצועת עזה, בצפון השומרון ובכל מקום אחר, היו חיוניות. אתה מנסה להשכיח את העובדה, שבחמש השנים האחרונות נורו אלפי פצמ''רים על ההתנחלויות. אם הם לא היו שם, הן היו נורות (ואכן חלקן גם נורו) על שדרות, על קיבוצי הנגב המערבי, ועוד...

      ובעניין המליארדים - אם זה הטיעון, אז כוחו יפה לכל מקום שמותקף או יותקף על ידי הרוצחים הערבים. ירושלים למשל - אתה יודע כמה עולה למדינה להגן על ירושלים (המערבית)? כמה אנשים נהרגו על הגנתה? כמה עולה להגן על ערי השרון? וכמה עולה הגנת גבול הצפון? מדינת היהודים טעונה הגנה מפני ''שכניה'' החביבים והנפלאים; הגנה עולה כסף, ולצערינו, גם חיי אדם. לטעון, שרק נקודה אחת מסוימת על המפה היא הבעייתית, זו שטות ממדרגה ראשונה.

      הגב לתגובה זו

      • תמר-התנחלות היא שיא של מדיניות

        Ehad Haam-Zioni, 24/08/05 15:34

        והמדיניות הזאת היא פשוטה: אנחנו כאן-ואנחנו גם שם!!!

        אי הרצון לקיים משא ומתן הוגן לשלום עם העם הפלשתינאי הוא שהביא וטיפח את ההתנחלויות-מגולדה ועד שרון, עם רבין ואוסלו כשינוי גישה (וברק כרצון כן אך פיספוס של תפיסה שחצנית)-והיה נוח לכל הצדדים סרבני המשא ומתן לטפח את המיתוס של ''עובדות בשטח'' ו''תהליך בלתי הפיך''

        קיומן הפיזי של ההתנחלויות החריף מאד מצב רע של עימות מדיני ומזוין שיצרו חזיתות הסירוב משני הצדדים-כי הוא הפך גישה מדינית סרבנית לחיכוך של התעללות פיזית קשה באזרחים הפלשתינאים(בעיקר לא מרצון סדיסטי אלא מ''צרכי בטחון'')

        וה''אידיאליזציה'' של ההתנחלות וההתנחלויות ושל נגיסת חלקים מהאדמות מעבר לקו הירוק בפרוש הרחיקו וטירפדו התקרבות והשגת הסכמים-ולכן עלו בחיי אדם מיותרים

        וההתנתקות בין ישראל והפלשתינאים בוא תבוא-ומרבית ההתנחלויות(עם מיעוט המתנחלים) יפורקו. ושלום זה יכול להיות רק על בסיס 67-וכל הפתרונות היצירתיים שהוגים אנשים רציניים כמו עמי איילון ויוסי ביילין, נועדו לשמר עובדת חיים מדינית הכרחית זאת-תוך הקטנה משמעותית בכמות האנשים המפונים(80-90 אלף יפונו-אך 350 אלף מהיושבים מעבר לקו הירוק ישארו).

        והשאלה החשובה באמת היא מה יהיה מחר:

        אם שרון יפנה אחרי נטיית ליבו ויזרוק את היחסים עם הרשות הפלשתינאית לפורמלין-תוך הרחבת ההתנחלויות וסיפוחים בפועל גדולים באמצעות התנפחויות הגדר הרבה מעבר לאריאל(עד עמנואל וקדומים), הרבה מעבר למעלה אדומים (עד מורדות יריחו וחצי הדרך לים המלח-כמו שהוחלט אתמול), והרבה מעבר לגוש עציון (מזרחה, וחיבורו לירושלים) -הקאסמים ואתם המתאבדים יחזרו לצערנו-ובגדול.

        אם שרון יתיישר עם ההכוונה הבינלאומית בראשות ארהב למסלול משא ומתן רציני להסדר-תהיה התייצבות ואחריות גם בצד הפלשתינאי.

        הרעיון לבצע התנתקויות חד צדדית נוספות (מתואמות עם הפלשתינאים אך לא קשורות להתקדמויות אחרות)-שיביאו תוך שנתים התיצבות על הגדר המתוקנת מערבה, הוא טוב לישראל ולפלשתינאים.....

        ..... ו ב מ ק ב י ל....... צריך יהיה לנהל משא ומתן על הנושאים הקרדינליים לקראת הסכם שלום (חלוקת ירושלים העתיקה לפי קלינטון, ניהול המקומות הקדושים, ביטול שיבת פלשתינאים לישראל, קביעת גבול סופי ותיקוני שטחים הדדיים)

        רק המרשם של מיידיות ההתנתקויות במקביל למשא ומתן הוא שייקדם יציבות.

        האם שרון בשל לכך???

        הגב לתגובה זו

      • תמר , עם מי את מתווכחת

        ע.ב, 24/08/05 17:45

        לפי תגובתך ניכר שאת לא מרבה לגלוש כאן. כי לו היית , היית יודעת שהאדם הזה יושב לו בבטחה בבוסטון ומשם הוא נותן עצות זה אדם שירה והיציב את המטרה במרכז אדם המכנה עצמו ציוני והא כזה בדיוק כשם שמוכר חזיר הוא כשר למהדרין. ואנא אל תנסי לשכנעו כי מייד הוא יביא לך חצאי אמיתות ושקרים כדי ל''הוכיח'' כמה הוא צודק

        הגב לתגובה זו

      • תמר: הבעיה הרבה יותר עמוקה

        אפרים, 24/08/05 20:56

        קיראי את מה שכתבתי בתגובה 90.

        הגב לתגובה זו

      • תמר-ראי תשובתי לאפרים-הערה 90 (ל''ת)

        Ehad Haam-Zioni, 24/08/05 21:20

        הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא זוכר למה כבשנו את

      מיקי, 24/08/05 11:20

      השטחים ? מלחמות 67 ו-73 היו
      בצחוק ? היינו צריכים להחזיר את
      השטחים מייד בסוף המלחמה בלי
      לקבל חוזה שלום ?
      לערבים יש מנטליות מבחילה שלהם
      מותר הכל, כי הם ''מקופחים''
      ו''מתוסכלים''. וכשמחזירים להם
      מלחמה - הם עוד יותר מתוסכלים.
      אני בעד התנתקות - גם מערביי
      ישראל. אני חושבת שיותר קשה
      להגיע אתם להבנה מאשר עם
      החרדים שלנו, שהם בכ''ז מיעוט.

      הגב לתגובה זו

      • מיקי האנטי דמוקרט-האם כך כתבתי

        Ehad Haam-Zioni, 24/08/05 15:50

        האם כתבתי שאיני יודע מי התקיף את מי ב67 וב 73 (שתי מלחמות בהן השתתפתי)???????

        כן, גם אני חשבתי אז שצריך להשתמש בשטחים כקלף להשגת השלום-ואז להחזיר את כולם עד הקו הירוק.

        בדיעבד אני חושב שטעיתי וישעיהו לייבוביץ צדק-ההאחזות בשטחים מזה 38 שנה(ולצערי הסוף אינו מראה לעין מבחינת שינוי המנטליות שלנו) המיטה אסון על עם ישראל(וגם על הפלשתינאים)-ובדיעבד היה טוב שעד סוף 67 היינו מתנתקים חד צדדית מכל כיבושי המגן של ששת הימים.

        ולגבי הגישה האנטי דמוקרטית (והגזענית?) שלך: האם היית מגרשת את כל החרדים לברוקלין אם היית מגיעה למסקנה ש''קשה להגיע אתם להבנה''???

        אז למה את רוצה לגרש אזרחים ישראלים שלא חטאו ממדינתם???

        ויש לי ''חדשות'' בשבילך:

        -החרדים הישנים והמתחרדנים החדשים יהיו מיעוט יותר גדול מאשר ערביי ישראל-ויהיה קשה הרבה יותר להגיע אתם(ועם הדתיים הלאומנים) להבנה מאשר עם ערביי ישראל(שככל ציבור יש בהם כל הגישות: מליברלים רב תרבותיים ועד קנאי דת ולאומנים)

        הגב לתגובה זו

    • אין לך קוים אדומים

      אליוי, 24/08/05 17:59

      אתה מקבל לחלוטין את העמדות הפלסתינאיות כך שמראש יש לך 50%
      מהקולות המתדינים לצידך עומדים שמאל סהרורי וגם ערביי ישראל
      וכל העוצמה של מדינות ערב וגוש הבלתי מזדהות ולאחרונה כל הגוש האנטי ישראלי שנוצר באירופה
      וזה המקור לכוח (לצדקת הדרך ?)
      שאתה חש כפי שבא לביטואי באמירות
      (''כבר 37 שנים אני טוען יחד עם ליבוביץ--וכ''ו'')!
      אם בוחנים את עמדת אירופה למשל
      (שהיא במידה רבה גם עמדתך)
      רואים שאין תביעות אולטימטיביות מהערבים(פחד מהטרור)
      התביעות הם תמיד מישראל תוך התעלמות מההיסטוריה של 100 שנות סיכסוך !
      עמדותיך בפשטות
      ישראל חיבת לסגת לגבולות 67 !
      אין הגבלות על מדינה פלסתינאית !
      ישראל אחראית לבעית הפליטים !
      ישראל חיבת במתן אוטונומיה לערביי ישראל(עם כל המשמעויות שבכך)!
      ישראל חייבת להשתנות לטובת ערביי ישראל !
      ישראל חייבת להתפרק מנשק לא קונבנציונאלי !
      לאחר שישראל תבצע את כל החירטוט הערבי שאתה משפריץ אתה מבטיח לנו חגיגית שישראל תזכה לאהדת העולם המערבי(שזה שוה לתחת)!!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    6 MILLION JEWS

    TRIPLE X, 24/08/05 05:55

    LIVING IN THE MIDDLE OF A BILLION ARABS.
    SO WHAT ARE YOU DOING IN ISRAEL? HOW MANY DIED TO CREATE AND PROTECT ISRAEL? YOU ARGUMENT IS THE DUMBEST ARGUMENT EVER HEARD IN ISRAEL. PACK UP AND GO, ISRAEL DOES NOT NEED THE LOSER SPIRIT AMONGST US.

    הגב לתגובה זו