• 143.

    לאחראי על המחסום, תפסיק לחסום

    Metziuty, 25/08/05 15:26

    אתם חוסמים כבר כמה ימים. רצ''ב תגובתי להקמת המוזאון

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    המוזאון יבנה לדראון השמאלנים

    Metziuty, 25/08/05 15:16

    שרון, הוא שפוט השמאלנים ותמורת ביטול משפטים נגדו, מבצע עבורם את תכניתם. תכנית השמאלנים הנה מסירת ציון הבנויה לערבים, על כך הם מקבלים כספי הנפט מהאירופים. המוזאון חייב להיות מוקם כדי להראות את פרצופם המדהים של שרון ומפעיליו השמאלנים, הפועלים למען הערבים. שם המוזאון יהיה כנראה :- ''''רצח הציונות בידי האויבי המדינה'' או ''רצח הציונות בידי שרון והשמאלנים המימון יתרם מאותו מקור שתרם להנצחת רבין ושואת אוסלו..

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    אתרום כסף למוזיאון. (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 25/08/05 06:22

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    לכתומים...

    טפשים רדו, 24/08/05 14:00

    תמשיכו כך ובסוף נתנתק מכם בכל מקום שתהיו. אני מזדהה עם כאב המפונים אך יש גבול לכל תעלול. בהקמת ה''מוזיאון'' המטופש הזה אתם רק מעמיקים את הקרע בעם. שוב יהיה למו מצב של ישראל ויהודה ובית שלישי יהרס. בקיצור, תבינו שיש לחזק את הנגב והגליל...

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    חפשי, מכספכם, כתומים!

    מוטי, 24/08/05 12:37

    אין בעיה, בפיצויים שלכם תעשו מה שאתם רוצים. אל תצפו לשום, שום שום תמיכה מהמדינה. יש למדינה תכניות יותר חשובות לכסף שלה (ושל כולנו): חינוך, בריאות, מדע, פיתוח מערכות אנוש. נסו להתחבר לזה, זה הרבה יותר חשוב, ועם הפנים קדימה.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    ''אנשי הימין''

    שוקו, 24/08/05 12:21

    איזו אובייקטיביות. מיד כל הימין מוכלל כולו. נשמע כאילו זה נכתב בשביל עלון של שלום עכשיו או מרצ. עיתונות אובייקטיבית.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    אחלה רעיון (ל''ת)

    לא נשכח, 24/08/05 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    להציג במוזיאון את שרון

    אמא ללוחם, 24/08/05 11:45

    להציג במוזיאון את שרון לפני הבחירות (''דין נצרים כדין תל אביב'') ולאחריהן - וכך להפוך את המקום למוזיאון לדמוקרטיה , לטוהר הבחירות , ולכיבוד רצונו של הבוחר. לא נשכח את מחריבי מוסד הבחירות בפרט והדמוקרטיה בכלל.

    הגב לתגובה זו

    • תגונתך חזקה

      המאיר, 24/08/05 19:36

      תגונתך חזקה

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    Project

    Pinhas Avitov, 24/08/05 11:44

    It is disgrace and shame to do the project

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    זכור את אשר עשה לך קין

    בעז העצני, 24/08/05 11:39

    קים כבר אתר המנציח את הפשע www.shame.co.il

    הגב לתגובה זו

    • כן, בטח

      אליקים בול-עץ, 24/08/05 12:09

      אנחנו נשמור ונזכור: את 6,000 מטעני האמונל שהמתנחלים פוצצו בגוש קטיף ורצו להתבכיין לצה''ל שאלה פצמ''רים את 4,000 לבנות החבלה שהמתנחלים גנבו מצה''ל, פוצצו בגוש קטיף וצרחו ''קאסמים'' את מאגרי הסודה קאוסטיק, השתן והצואה שאגרו בני ישיבה ותלמידי תורה כדי להשליך על חיילי צה''ל את מאות החיילות שנאנסו ע''י מתפרעים כתומי חולצות שאף ניקרו את עיניהם של עשרות חיילים את עשרות הבנקים שנשדדו ע''י מתנחלים כדי לממן את קמפיין ההתנגדות לפינוי את זיהום נמל עזה ברעל קטלני שהתפשט והגיע עד לחופי אשדוד ותל אביב את אלפי כלי הרכב ומאות אלפי חיות המחמד שנגנבו ע''י מתנחלי גוש קטיף כדי להנעים להם את רמת חייהם אין לנו בעיה לזכור כל מה שאנחנו רוצים להמציא ולהעליל עליכם כי כשאין לכם גבולות ופרופורציות, גם לנו אין. אין תופסים אדם בשעת צערו אולם אתם עברתם כל גבול

      הגב לתגובה זו

      • שטויות

        טל, 01/12/08 18:09

        פשוט שטויות!! אולי יש כמה כתומים חילוניים שהעזו לעשות אחד מהדברים הללו. זו פשוט בושה לחשוב שמישהו מסוגל לעשות כך איש לא עשה זאת אולי יש לך בעיות אבל אל תפיל אותם על אנשים שגירשו אותם מהבית שיגרשו אותך ואז נראה מה תעשה

        הגב לתגובה זו

  • 133.

    יוזמה ראויה

    ד''ר בני חן, 24/08/05 11:28

    למי אפשר להעביר תרומות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה הזוי ובזוי (ל''ת)

      שפיות, 24/08/05 17:08

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    בהחלט יש קשר

    שאול, 24/08/05 11:12

    עכשו כל חייל ושוטר ישראלי יודע איך זה הירגיש להיות חייל גרמני ולגרש יהודים מביתם.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    צה''ל לא אצילי

    חילונית ימנית, 24/08/05 11:07

    צה''ל מקבל שבחים רק כשהוא מגרש יהודים מבתיהם והורס אותם. אבל כאשר הוא הורס בתי מחבלים הוא ''צבא קלגסים''

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    להנציח את החורבן ואת המחריבים

    לא נשכח, 24/08/05 11:02

    עם תמונות ורישום של הורסי ומחריבי הקהילות. שילווה אותם התיעוד עד יומם האחרון. אותם ואת בניהם. יבואו הבנים ויראו מה עשו אבותיהם ואמותיהם.

    הגב לתגובה זו

    • רצועת עזה שטח פלישתי עוד מזמן

      בית דוד, 24/08/05 11:32

      ומעולם ובשום מקום בכתובים לא היתה מיושבת ביהודים.רק ממשלות ישראל של היום הביאו להתיישבות יהודית ברצועה בסיוע צבא חזק ומודרני.כך שזכות ממשלת ישראל לפנות שטח זה בהתאם לחוק עם פיצוי מתאים (אפילו שפעלו בפזרנות)ואפילו בעזרת הצבא שלו יש את הזכות ההיסטורית על הרצועה. אז אל תיהיה היסטרי שמור על הפרופורציות שתה מים ותרגע.

      הגב לתגובה זו

      • אתה פשוט לא יודע היסטוריה (ל''ת)

        זאב, 24/08/05 12:02

        הגב לתגובה זו

      • בור ועם הארץ

        היסטוריון, 24/08/05 12:12

        ברצועת עזה היו קהילות יהודיות בימי החשמונאים דרך התקופה הביזנטית ועד למאה העשרים , קהילת עזה נחרבה בפרעות תרפ''ט. כפר דרום הוא יישוב שנחרב בפעם הראשונה בימי מלחמת העצמאות. בורות מאפשרת לומר כל שטות ללא לימוד וידיעה. אזור עזה מעולם לא היה שטח ערבי עמוס בתושבים כפי שהוא כיום הוא היה שטח של שממה. רוב הערבים הגרים כיום ברצועת עזה אלו פליטים ממלחמת העצמאות הנושאים את עיניהם לשוב אל אשדוד אשקלון יפו וכפרים ערביים מהם גורשו. הכניעה הנפשעת והרס קהילות היהודים בעזה רק מכינים את הקרקע למלחמה הבאה.

        הגב לתגובה זו

        • היסטוריון היסטרי וסלפן מדופלם!

          לך ללמוד!, 25/08/05 11:14

          גם הצבא החשמונאי כבש שטחים שהם לא בגדר הארץ המובטחת. כל השטח עד צומת בית דגון היה בשליטה פלישתית.מה לעשות?עובדה.(הפלסטינים הם לא יורשי הפלישתים)אז בור צא ולמד! נ.ב.הפלישתים גם הקימו מאחז בת''א אבל זה כבר סיפור אחר.

          הגב לתגובה זו

        • פליטים מכפרים בדרום ישראל?

          אהליבמה להיסטרי, 25/08/05 11:23

          אז איפה רצית לישב אותם? בקפריסין?בניו יורק? להם עזה ניראת ברירת מחדל. ''היסטוריון'' עלק! אגב גם בניו יורק ולונדון יש קהילות יהודיות ובתי כנסת אז מה?יש לנו זכות אבות גם שם?

          הגב לתגובה זו

      • תעשו לי טובה,

        לירון, 24/08/05 12:33

        א. גם על הרבה ערים יפות וטובות ישבו ערבים לפני שיהודים באו והשתלטו על השטח ואם היינו מפניםכל עיר כזאת בגלל זה היינו נשארים בלי מדינה בידיים ב. הפיצויים נראים יפה, אבל אחרי שמורידים מזה את הסכומים האדירים שהממשלה דורשת מהם לשלם על קראוונים שיותר יפה לקרוא להם קרווילות כי זה נשמע יותר מטופח(למעלה 5000 דולר לחודש! ) ועל המכולות (5400 שקל למכולה) + העובדה שאין להם שום עבודה חילופית ואנשים בני חמישים לא יכולים להתחיל אוניברסיטה, רואים שאנשים בחיים לא יתאוששו מהמשבר הכלכלי הזה אז תורידו מ ה ר את התירוץ העלוב הזה של כסף (חוצמזה אף אחד לא מפצה אותם על שמש ושמיים וים וקהילה חמה שגזלו מהם) אני ממש מקווה שהמדינה הזאת תפסיק להשלות את עצמה שלברוח מהמערכה זאת גבורה והתמודדות

        הגב לתגובה זו

    • להנציח

      T, 24/08/05 13:24

      נכון שהם יהיו גאים שהוריהם הצילו את המדינה מכת של פשיסטים לאומנים ומשיחיסטים.

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    כנראה שהטפשות הינה מחלת נפש

    ע. מיכאלי, 24/08/05 10:50

    מעבר לכל הטיעונים ליוזמה המטומטמת אני צופה את הסכנה שנגלה בעוד עשר או עשרים שנה. דמיינו לעצמכם שאז תכנס המורה לכתה בחטיבת הבניים ותבקש מאחד התלמידים לספר מה ידוע לו על השואה,ובלי משים הנער יקום ויספר בתום את סיפורו של גוש קטיף. זה הזכרון שיוותר משואת יהודי אירופה. נשמע לכם הזוי?? חכו ,תזכרו ותראו. זו תהיה התוצאה אם היוזמה החולנית תתממש.

    הגב לתגובה זו

    • לצערי אתה צודק כל כך....

      מירי, 24/08/05 16:53

      כמורה אני מזדהה עם כל מילה כי לצערינו אנו חווים חויות כאלה מידי יום ונדהמים כל פעם מחדש איך הבורות הורסת כל חלקה טובה.כדי שלא יהיה ספק גם לנו המורים חלק בלתי מחמיא בעניין.

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    עדין נשאר להם הרבה כסף..

    מיכל, 24/08/05 10:24

    גם עבור מוזיאון..... חברה, תפנימו, החגיגה נגמרה. מהיום אתם כמו כולם.....חיים במדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    להילחם במכחישי הגירוש (ל''ת)

    יעקב, 24/08/05 10:02

    הגב לתגובה זו

    • להילחם במכחישי השואה (ל''ת)

      יהודי, 24/08/05 10:12

      הגב לתגובה זו

      • מכחישי השואה הם אלו שגרשו יהוד (ל''ת)

        יהודי, 24/08/05 12:12

        הגב לתגובה זו

      • מכחישי השואה הם מגרשי היהודים (ל''ת)

        יהודי, 24/08/05 12:13

        הגב לתגובה זו

  • 126.

    מתנחלים אגואיסטים מצדיקי שנאה

    לא רואה לא שומע, 24/08/05 09:52

    אני גדלתי על ברכי התורה הז'בוטינסקית. אני הייתי תומך ימין קשוח ומובהק. אבל אני בן לניצול שואה ואני נחרד מכל מה שהמתנחלים הצליחו ליצור בפרופגנדה החולנית שלהם. גבלס היה מתרגש מעבודתם. יש לי שאלה אחת עבורכם, חסרי הכבוד וכל ערך רגשי לניצולים ולנספי השואה, מדוע אתם לא התייחסתם ולו פעם אחת בכל הקמפיין המזוויע שלכם לעובדה שחיילים כה רבים שילמו בחייהם כדי להגן על קיומכם ברצועה? אני מעוניין לדעת חצופים שכמותכם, האם התנצלתם בפני ההורים השכולים על מות החיילים (והיו כ''כ הרבה) שנפלו בהיותם שומרי ראש שלכם, לא בהגנה על המולדת אלא בהגנה על פנטיות מבישה. האם למישהו מכם עלתה פעם המחשבה שזה ממש לא נחמד שכדי שאתם תהיו שם מישהו מת? האם זה כתוב ביהדות שמותר להתיר דם של חייל להגן על קומץ קטן ולא נחמד? האם אתם, אנשים המשניאים אף את מי שאולי היה בעדכם מרגישים בעיות מצפוניות על מות חיילים ? מדוע אתם לא כללתם בדבריכם התנצלות עליהם, אתם לא הקורבנות אלא ההורים של החיילים שמתו כדי שאתם מיעוט חצוף תוכלו להיות שם.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    משהו לא ברור לי!

    יחזקאל, 24/08/05 09:49

    25 קהילות היו? היו! אינן עוד במקומן? אינן! לובשי מדים הוציאו אותם מביתם? כן! בכח, אלימות וכפיה? כן! אז למה לא לעשות להם זיכרון? מה בגלל שזה דומה למה שעשו לנו הנאצים? - טוב, על זה השמאל לא כל כך חושב. הוא כן רוצה שלא נזכור! נזכור ולא נשכח ולא נסלח, לילד המפגר של העם הזה שאנס באופן ברוטאלי לעיני כל העולם את אחותו למודת הסבל,המוכשרת והיפה!

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    נימאס לשמוע עליהם

    גיא, 24/08/05 09:45

    המתנחלים יכולים להקים מצידי מוזיאון שואה, ההתנתקות עברה וזה מה שחשוב. אולי אפשר חודש שלם לא לכתוב על מתנחלים? הרבה אנשים רוצים לשכוח שהם קיימים.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    מה רע בלהקים מוזיאון?

    גדי, 24/08/05 09:42

    די לסתימת הפיות לא יאמן שאפילו אחרי ההתנתקות ממשיכים לעשות לנו דמוניזציה

    הגב לתגובה זו

    • מוזיאון המשווה את צה''ל לנאצים?

      איפו הבושה, 24/08/05 10:04

      מוזיאון המשווה את צה''ל לנאצים?!!! בשום פנים ואופן לא!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    שיעשו גם מוזיאון לרבין.ויזכירו

    דליה, 24/08/05 09:41

    את תרומתם הצנועה להשקיית העשבים השוטים שצמחו בגינתם.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    רעיון מצויין,בונה ולא אלים. (ל''ת)

    יהודי לא מגורש, 24/08/05 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    העקירה והגירוש.

    חיים כהן, 24/08/05 09:39

    יהודי, קודם-כל תקרא לילד בשמו האמיתי ובלי זיופים, זיופים מתאים לפוליטיקאים. הייתה כאן עקירה וגירוש יהודים מבתיהם ומארצם. מחר יקום איש ימין קיצוני וירצה אף הוא לעקור ולגרש, אבל הפעם יהיו אלה ערבים ובאופן דמוקרטי ע''י החלטת ממשלה וכנסת, גם אז זה יהיה לגיטימי.??? לנו אסור לשכוח ולסלוח לאדם שגרם לחורבן ולהרס שכה הוא אוהב.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    לא נשכח את הפשע (ל''ת)

    הפושע השמן וחב', 24/08/05 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    7000 ''מגורשים''=10 רבי קומות

    מרדכי, 24/08/05 09:39

    עושים רעש כמו ו=בואינג 747 חלאס תקימו גם מוזיאון למפוני חסרי יכולת לשלם את המשכנתא שזורקים לרחוב ואף אחד לא שם עליהים, איפה הרב שפירא ימח''ש בעיניין?

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    פלוראליזם בישע?!

    עינת, 24/08/05 09:26

    האמנם אין קולות אחרים בקרבכם?? צאו מהבועה,הביעו דעות ללא פחד ומורא.תתנחלו גם בעם ובחברה...

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    בושה!!! (ל''ת)

    אחד העם, 24/08/05 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    הם פוגעים בזיכרון השואה!!!!! (ל''ת)

    יהודי, 24/08/05 09:24

    הגב לתגובה זו

    • שטויות!

      דביר, 24/08/05 09:49

      אנחנו לא משווים את זה לשואה ח''ו. אלא אנו אומרים שיש הרבה דברים שמזכירים וככה אנו מנסים להראועד כמה מעשה הגירוש אינו בסדר. לדוגמא מתי היתה הפעם היחידה שיהודי גרש יהודי מביתו? אה? ולאחר מכן המגורש הלך לגור בתנאים לא תנאים וכד'? לא יודע מה איתך לי זה מזכיר את הקאפו. ועוד כשראיתי מישו עם תינוק ביד אחת וביד השניה שקית- תחשוב איזו תמונה זה הזכיר לי.

      הגב לתגובה זו

      • שאתם חבורת בורים!

        יהודי, 24/08/05 10:08

        שאתם, חבורת בורים, מסתובבים עם ה''טלאי הכתום'' ובהרמת ידיים- מול מצלמות העולם- זה לא פגיעה בזכרון השואה?!!! זה לא ניסיון אומלל להשוות בין חיילי צה''ל לנאצים?!!! לך תלמד היסטוריה ותבקר ביד ושם- ואז אולי, אולי תצליח ללמוד משהו על תקופת השואה!!!

        הגב לתגובה זו

      • זה הרבה הרבה הרבה יותר גרוע

        מן השואה, וגם, 25/08/05 23:09

        אם ליהודים מותר, לגויים על אחת כמה וכמה. מדינת ישראל הקריבה את חייהם של אלפי יהודים, בעיקר בשנות כהונתו של הפושע שרון, כדי לקדם את התכנית לחורבן יש''ע. חורבן בתי כנסת ובית קברות בקנה מידה המתבצע היום בישראל, היה אך ורק בגרמניה הנאצית! תפסיקו להתנצל על השוואה שהיא בלשון המעטה!

        הגב לתגובה זו

    • אה שכחתי

      דביר, 24/08/05 09:51

      וגם להזכירך היטלר עשה את המעשים שלו באופן חוקי למעלה מ95% אם אני לא טועה הסכימולמהלך שלו. כ שלמרות שהממשךה החליטה זה לא אומר שזה בסדר.

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    לא משנה איך קוראים לזה

    זאב, 24/08/05 09:23

    אריאל שרון וממשלת ישראל הוציא משפחות יהודיות מבתיהם ומאדמתם בכוח, מחריב את האזור, מוציא את המתים מקבריהם, ומשמיד בתי כנסת. ושרון עשה את כל זה אחרי שהוא נבחר כראש הליכוד והליכוד נבחר בבחירות דמוקרטיות לפי מצע הפוך ממה שנעשה. בושה וחרפה לאריאל שרון, ממשלת ישראל, ועם ישראל שנתן יד לזה. אסור לשכח.

    הגב לתגובה זו

    • הפושע מתכנן לגרש עוד רבבות (ל''ת)

      גדי, 24/08/05 09:39

      הגב לתגובה זו

    • בושה וחרפה לך שאינך מבין מה זה

      רז, 24/08/05 09:40

      שלטון הרוב! רוב עם ישראל מעוניין בפינוי השטחים כולם - לא רק עזה! תתחילו להכניס את זה טוב טוב לראש. עם ישראל שילם בדם יזע והרבה כסף כדי לשמור ולהגן על חבורות הסהרוריים המשיחיים ועל ''זכותם ההסטורית'' למרר את חייהם של מיליוני ערבים. לא עוד!

      הגב לתגובה זו

      • איזה רוב

        זאב, 24/08/05 11:19

        נמאס לי לשמוע כל הזמן על רוב של (ש)סקרים. לפי הסקרים שמעון פרס היה צריך להיות ראש ממשלה אין ספור פעמים. היו בחירות והרוב קבע לא לתוכנית מצנע שהיה הרבה פחות מתוכנית שרון שמשום מה לא עלה לפני הבחירות. אני הייתי מקבל כל תוצאה של משאל עם או בחירות חדשות. האם אתה היית מקבל ?

        הגב לתגובה זו

    • יללת הזאב. (ל''ת)

      די להתבכיין!, 24/08/05 11:48

      הגב לתגובה זו

    • סוף סוף מחזירים את הגזל (ל''ת)

      משה, 24/08/05 12:20

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    נמאסתם. (ל''ת)

    יהודה, 24/08/05 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    הקמת מוזיאון זה רעיון נכון

    יוסי, 24/08/05 09:19

    בתנאי שהדברים שיוצגו שם יהיו נכונים , ולא מופרזים

    הגב לתגובה זו

    • מוזיאון שיציג איך זורקים שתן

      דן, 24/08/05 09:40

      על חיילים

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    רעיון מעולה. רק בצורה מכובדת

    ג, 24/08/05 09:15

    רעיון ממש מעולה, ואני מציע לעשות את זה בצורה מאוד מכובדת, בלי שום הזכרה של המילה שואה, ולקבל כמה שיותר הסכמה לדבר. תיירים מחו''ל יוכלו לבקר במוזאון הזה. אני חושב שזה מהרעיונות היותר מוצלחים וחכמים שיש כעת לעשות.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    רגע, מי צעק ''שרון רוצח''?

    לא חשוב, 24/08/05 09:03

    מי צעק בעבר ''שרון רוצח''? לא אותם יפי נפש שכל-כך ''מזדעזעים'' כביכול כיום מהשהוואה לשואה? הייתי מכנה אותם בשם צבועים, אבל זו כבר קלישאה.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    שרון לא הורג יהודים רק בינתיים

    סילבי, 24/08/05 09:00

    ש/רון לא הורג יהודים כי הוא חושש מתגובות העולם. אבל התת-אדם הייצרי הזה בסתר ליבו בודאי לא סולד מהרג ורצח. אנחנו עדיין לא יודעים עמה יהודים חלילה ימותו מהתקפי לב כתוצאה מהטראומה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    כשרואים את התגובות כאן...

    זכאי, 24/08/05 08:54

    התגובות כאן רק מוכיחות כי הראיון לתת למוזיאון את השם ''יד ושם'' היה מוצלח ביותר. כ''שזורקים אבן וכלב נובח'' סימן שזה פגע. כל שמאלני-יהודי מרגיש באיזשהו מקום בתת הכרה שהגירוש היה פשע נעל בסיס אתני. השמאלי המצוי מנסה להדחיק את זה מתת לסף הכרתו. כאשר ''קוראים לילד בשמו'' שזה מזכיר ''שואה'' מתחיל השמאלן להשתולל, כי הוא מרגיש שהפשיטו אותו ערום ועריה.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    אני דור ראשון לניצולי שואה

    אילן בר שלום, 24/08/05 08:54

    בתור בן של ניצולי שואה לאב שברח מרכבת מוות והציל את חייו ולאם שהיתה ילדה במחתרת האנטי נאצית אומר לכם מנהיגי הימין ומפציר בכם: הפסיקו הפסיקו לא גרשו אתכם וחבל שלא פיניתם את עצמכם בכבוד. אתם לא יודעים מה זה שואה והלואי שלא תדעו.

    הגב לתגובה זו

    • לא יעזור לך-זה גירוש!

      המצפון מציק, 24/08/05 09:03

      יפה לך לחשוב שזה ''רק פינוי''. אין דבר כזה, שולחן מפנים בסיום הארוחה. אנשים המוצאים בכח הזרוע מביתם הם מגורשים, עקורים.

      הגב לתגובה זו

      • אתם משווים את צה''ל לנאצים?!!!! (ל''ת)

        תתבישו לכם, 24/08/05 09:25

        הגב לתגובה זו

      • זה החזרת הגזל ולא גרוש (ל''ת)

        משה, 24/08/05 12:21

        הגב לתגובה זו

  • 106.

    ומוזיאון רבין - זה לא?

    אריק, 24/08/05 08:47

    מתנחלים שעושים מוזיאון על מנת להנציח את הטראומה שעברה עליהם לצד המפעל הציוני הענק שהקימו במשך עשרות שנים ושנגדע בשבוע אחד - זה השוואה לשואה. אך להקים היכל תהילה ליצחק רבין, המנציח את פועלו - זה בסדר? האמת - כן. זה בסדר. זה בסדר גם להקים מוזיאון לזכר עזה. מה שלא בסדר זה חוסר ההגינות של הכתב.

    הגב לתגובה זו

    • misleading museums in egypt

      visnu, 25/08/05 05:59

      also we fing misleading museums in egypt telling us the spin the egyptians have about the yom kippur war, utter rubbish. aza was never meant to be in israel although there were many jewish settelments and shabtai zvi the false masaia and his mate natan the false prophet lived there. shimshon hagibor pulled the gates of aza and died there if you remember but that does not mean that we should live there the palestinians need land and know how too.

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    האנשים מחפשים השקעות לפיצויים?

    או שנור חדש?, 24/08/05 08:40

    מוחם הקודח לא מפסיק לתחבל ולחבל.אלי אלי מאיפה יבא עזרי?

    הגב לתגובה זו

    • לא! רק מחפשים מזור לנפש פצועה.

      לא נשכח, 24/08/05 09:06

      הרסתם את מפעל חיינו וקברתם אותו בחולות. גירשתם אותנו כמו כלבים, סליחה, לכלבים דאגתם, אלינו התייחסתם גרוע יותר. קרעתם אותנו מעל אדמתנו פוררתם קהילות ומשפחות. הותרתם אותנו ללא פרנסה, ללא בית. זרעתם חורבן והרס. זאת האמת, תסתכלו לה בעיניים!

      הגב לתגובה זו

      • סליחה?אבל אתה נשמע ממש כמו .. (ל''ת)

        תושב ג'בליה, 24/08/05 11:18

        הגב לתגובה זו

  • 104.

    ה''אחים היהודים'' כבר כאן (ל''ת)

    האחים המוסלמים, 24/08/05 08:23

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    השואה האמיתית

    באואר, 24/08/05 08:22

    השואה האמיתית מבחינת המתנחלים היא שכוחם נשבר. הם בודדו את עצמם והוכיחו לעצמם ולכולם שהם מיעוט. מכך הם לא יתאוששו ולכן שווה להקים מוזיאון.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    להקיא על 96

    פטריוט, 24/08/05 08:17

    איך אתה מעיז ! מה בגלל שפינינו אזור שאחרי 38 שנה התגוררו בו 8000 יהודים שזה פרומיל מאוכלוסית המדינה והדבר עלה לנו במאות יהודים הרוגים אז לא הפקנו את לקח השואה. ??? בשואה הושמדו ביום אלפי יהודים וזכרם נמחק. כאן כולם בריאים ושלמים ואם הכסף שהמפונים יקבלו הם יבנו וילות אפילו יותר יפות ממה שהיה להם.

    הגב לתגובה זו

    • אל תכעס עליו. הוא חולה.

      עוד פטריוט, 24/08/05 08:50

      כמו כל הסרוגים - יש להם בעיה קשה של קשר עם המציאות, ביאת המשיח, רבנים ועוד צרות. אז עוד תקיא עליו? לא חראם?

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא יודע על מה אתה מדבר

      דביר, 24/08/05 09:59

      באמת נראה לך שהם מקבלים הרבה כסף פיצויים? אה? אז לידיתעך בתור אחד שמכיר את הפרטים אז בסכומים שמוצעים להם הם לא יכולים לקנות חצי מהבתים שהיו להם. בכסף הם יכולים לקנות דירת 3-4 חדרים כשהם בחלק מהמשפחות מעל 10 נפשות! ועוד שבתיהם הקודמים היו בממוצע 250 מ''ר! אתה קולט מה זה? זה סופר וילה והם יעברו לבית קטן ועלוב.

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    לאור

    פקק תנועה, 24/08/05 08:16

    דברים חמורים .ביותר שנאמרו אתמול בתוכניות הטלויזיה המאוחרות בתחנות השונות . שההיתנחלות היתה טעות ושכעת ניתן להגביר את היתנתקות מכון שהצליחה. המיתנחלים שניפגעו מהטרור צרכים להגיש תביעה נוספת על פגיעה בחיי אדם.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    הנצחה עם אוביקטיביות.

    יוסי, 24/08/05 08:14

    היו מקרים נוספים בהיסטוריה בהם אנשים נעקרו מבתיהם, כמו למשל הגולאגים של סטאלין. במקרה של גוש קטיף הסבל הוא נפשי - אף אחד לא מתכוון לשלחם למחנות או להרגם. אך צריך לזכור שהם חוו מוות נפשי - לא רק שהם נעקרו מבתיהם ומתיהם עימם, אלא שמעבר לכאב העקירה, כל עולמם נחרב פיזית. הפליט היהודי שעזב את גרמניה או אוסטריה בשנות השלושים יכל היה לחלום על ביתו שעוד עומד שם, להם גם לא תהיה הפריבילגיה הזאת. נמחק עולם שלם על כל זכרונותיו וכל פעם שהוא יעמוד מול עינהם במחוזות הנפש, הכאב שהם יחוו הוא כאב שלא היתי מאחל לאף אחד. לכן אני בעד הנצחה בלא כל צורך להשוואות לשואה. האסון שהומט על האנשים האלו 'מכובד' בזכות עצמו והעובדה שהוא בוצע על ידי יהודים בארץ ישראל רק מוסיפה כאב לפצעים. צריך לקרא למוסד 'מוזיאון העקירה' לא 'יד ושם' ,וזה רק יוסיף כבוד למקום.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ערכים הבסיסיים של קיומנו

    אילן, 24/08/05 08:13

    מה זה: ''ערכים הבסיסיים של קיומנו המשותף כעם''. לא שמעתם על התנתקות? לא נשאר ''ערכים הבסיסיים של קיומנו''

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    להפסיק את הטירוף הזה!

    אהרון, 24/08/05 08:12

    על מה ''יד ושם'' למפונים? על השתן והצואה שהם שפכו על שוטרים וחחיילים? על חוק פיצוי פינוי? תפסיקו להשוות את מה שקרה לשואה בה נרצחו מיליון וחצי ילדים יהודים מתוך שישה מיליון יהודים! מספיק עם הטירוף הזה, אתם מוציאים את עצמכם מחוץ למחנה, מספיק!!!

    הגב לתגובה זו

    • 98 צודק לגמרי

      רוני, 24/08/05 08:52

      אתם,המתנחלים,משווים מה שעבר עליכם תוך התעלמות שלכם ממה שיקרה,התכחשות למציאות והדחקה ממושכת לשואה? אין לכם מושג-מה שעברתם אינו קצה קצהו של השואה. תמשיכו בדבריכם ההזויים,ואין לכם שום סיכוי לזכות באהדת העם.

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    מה שחסר לנו באמת זה =

    גימל, 24/08/05 08:10

    שיתרגמו את העיתונות שלנו לגרמנית...אלוקים ישמור נשמע בדיוק כמו ה....

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    במוזיאון יד ושם גינו, יש להם

    מונופול על, 24/08/05 08:02

    אני מקווה מאד שאכן לא ישכחו. במשך עשרות שנים לא קלטו שניצב מולנו אויב מר ואכזר מן הערבים. סירבו להאמין שיש יהודים מתועבים כל כך. תמיד גרס השמאל, שמי שאינו נאמן לדוקטרינה המטורפת שלו, הוא לא לגיטימי. אסור לשכוח ואסור לסלוח! לנצח! עד סוף כל הדורות. ימח שמם וזכרם של המחריבים! מי צריך את מוזיאון יד ושם, אם הלקח לא נלמד?

    הגב לתגובה זו

    • דבריך

      פקק תנועה, 24/08/05 08:40

      חמורים ביותר בן אים אתה ערבי או יהודי ואתה סובל משינאה עצמית שגורמת להרס של עם ומדינה אתה ראוי לגינוי חמור ביותר

      הגב לתגובה זו

    • צריך להיות לא שפוי

      דני, 24/08/05 08:48

      כדי לראות איזה דמיון בין השואה בה הוצאו אנשים להורג בסרט נע,בכל טכניקה אכזרית קיימת,הפיכת אנשים לעובדי כפייה ,עקירת שיני זהב מגופות וניסויים רפואיים מהנוראים בתולדות האנושות,לפינוי אלפי מתיישבים מחבל ארץ שאינו שלנו תוך מתן פיצויים והצעת אלטרנטיבות דיור שהמתנחלים מתעלמים מהם. שואה היתה רק אחת.

      הגב לתגובה זו

      • נכון לשפלות של רצח לא הגעתם

        ראו מה עשיתם, 24/08/05 09:15

        אבל חוץ מזה עשיתם הכל: גירשתם אנשים מביתם. הרסתם את חלום חייהם לנגד עיניהם. הרגתם את כבודם. השפלתם הורים לעיני ילדיהם ולעיני העולם כולו, בלי בושה. שיסיתם איש באחיו, זרעתם הרס ושנאה. עשיתם לאזרחים נאמנים דהומניזציה ודהלגיטימציה. הותרתם אנשים ללא פרנסה, ללא קורת גג לראשם. קרעתם קהילות מפוארות מארצם. האשמתם אנשים שלא שתפו פעולה עם מחריביהם, ציפיתם שהם יתפרו תכריכים במו ידיהם להרס מפעל ידיהם. ריסקתם והשמדתם את תבנית נוף הולדתם של אלפי ילדים. הרסתם בתי כנסת מפוארים. עקרתם מתים מקברותיהם, חיללתם כבוד המת, ובהם חללי צהל, והרוגי פיגועים. נכון, לא לקחתם אותנו למשרפות, לשפלות של רצח לא הגעתם (אם כי היו במחניכם כאלה שקראו לרצח בלי היסוס). אך פרט לזה, עשיתם כל פשע אפשרי!

        הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-96

      גבר ציוני, 24/08/05 09:01

      תתבייש לך על שימוש קורבנות השואה לצורך ויקוח גבולות מדינת ישראל....או על הגדלת פיצויים! יש במדינת ישראל יותר מ-1,000,000 עניים, רובם ילדים: להם יש לי אמפטיה, לא למי שבכוחניות דורש להמשיך לקבל הטבותץ עכשיו ברור שרק לך יש מונופול על המניפולציות הרגשיות

      הגב לתגובה זו

    • אפשר להשתמש בשואה

      גילת, 24/08/05 11:01

      ברור שה''שימוש'' בסימלי השואה הוא לצורך המחשה בלבד, של ההרגשה שאותם אנשים המגורשים מבתיהם חשו. ואשר לשינאה- השנאה הזאת קיימת, היא נוטפת מכל כתבה בטלויזיה, מכל פסיקת בג''צ, ומכל מי שתמך בהתנתקות ולא היה מסוגל להרגיש כל אמפטיה למפונים.

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    מה אתם כל כך מפוחדים?

    יגאל מירושלים, 24/08/05 07:59

    יש לכם ממה!!! אנחנו נחנך דור לשלם לכם על פי חוק!!!....בישראל מעולם לא יצא כל הצבא וכל המשטרה וכל השב''כ וכל המערכות המדיניות נגד חלק אחד של המדינה והעם. חשבתם כי זה לא כל כך נורא- לנו זה מאוד נורא. הדור הבא יעשה לכם אותו הדבר על פי חוק!!! לא נשכח לנצח ולא נסלח לעולם!!!

    הגב לתגובה זו

    • להתראות בהמשך הפינויים (ל''ת)

      גבר ציוני, 24/08/05 09:03

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    תמשיכו ככה וכל העם ישנא אתכם.

    יעקב, 24/08/05 07:53

    תמשיכו ככה וכל העם ישנא אתכם. אתם רוצים להביא לחורבן בית שלישי לא ניתן לכם. להתראות בהמשך הפינויים. הכיבוש משחית וככה אתם ניראים

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    משהו לא מסתדר לי

    צוריאל, 24/08/05 07:52

    ניצולי השואה היו נורא רזים. ואילו המתנחלים והמתנחלות הם שמנים פחד.

    הגב לתגובה זו

    • משהו לא מסתדר לי - בגרמניה היו (ל''ת)

      הנאצים גויים, 24/08/05 09:14

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    המתנחלים ממשיכים לירות בעצמם!!

    המתנחלים ירדו, 24/08/05 07:50

    כאיש שמאל אני מברך על יוזמת המתנחלים להנציח את עצמם במוזיאון דמוי יד ושם. אין לי ספק שבכך הם הופכים עצמם חמיעוט סהרורי/משיחי/קוקו עם שריטה... 99% מאזרחי ממש לא שמו על הפינוי וזה ממש לא עניין אותם - עובדה, רק מעטים באו ממש לעזור להם ורוב האזרחים הסתכלו עליהם כמו על הצגה טובה בתיאטרון. עכשיו גם יהיה קל יותר לפנות אותם ב''ה יתברך, גם מרוב ההתנחלויות בגדה! מי שקיבל מהציבור הרבה כבוד היו צהל והמשטרה!

    הגב לתגובה זו

    • כאן זה מתחיל - ''מתנחלים'', הבנת (ל''ת)

      את זה, נאצי?, 24/08/05 09:15

      הגב לתגובה זו

    • שטויות!

      דביר, 24/08/05 10:02

      אתה באמת בטוח שיש רוב להתנתקות? אם באמת יש רוב למה נראה לך ששרון פחד ממשאל עם והעביר את תוכנית ההתנתקות ללא משאל עם? אני בעד שתפתח קצת את העינים למה שקורא מסביב.

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    איפה הקרמטוריום?

    ילד טוב, 24/08/05 07:50

    האם יבנו במיוחד עבור מוזיאון שואת המתנחלים קרמטוריומים למזכרת? ואל תשכחו את מפעל הסבון שעמד בלב נווה דקלים!! אסור לשכוח.

    הגב לתגובה זו

    • לילד הטוב

      חיים, 24/08/05 09:13

      הם לא צריכים לבנות קרמטוריום. הם יתארו בדיוק את מה שהיה ,ויספרו את מה שהיה. ממה אתם פוחדים ? אולי מהאמת שתצא לאור כעבור כמה שנים ? .

      הגב לתגובה זו

    • לא היה קרמטוריום

      השואה שלנו, 24/08/05 09:19

      ולא מפעל לסבון. אבל היה גירוש, עקירה, טיהור אתני. השפלה, פגיעה ברכוש. הרס של מפעל חיים שלם במחי יד. אנשים שגורשו מביתם, ונותרו ללא פרנסה, ללא קורת גג לראשם. ניצול והשפלה של אזרחים נאמנים ותמימים בציניות מחרידה. וכל זה בשביל כלום. פשוט שנאה טהורה ויוקדת.

      הגב לתגובה זו

    • באוטובוסים שהתפוצצו ויתפוצצו (ל''ת)

      זאב, 24/08/05 09:27

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    איזה חוסר לויאליות, איזו בגידה

    טיטוס אנדרוניקס, 24/08/05 07:45

    אני רוצה כאן לחבק ולחזק את אותו קצין שבעברית שבורה אמר את כל מה שכל מדונת שיראל השפויה חושב על מכחישי השואה המגעילים : '' חרא עליהם, שישרפו !'' העם איתך ניסו שחם.

    הגב לתגובה זו

    • ''חרא עליהם, שיישרפו'', מה פתאם (ל''ת)

      להשוות לשואה?, 24/08/05 08:20

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    טעות של הממשלה

    משה, 24/08/05 07:41

    הממשלה היתה צריכה לספק לכל מתנחל בובות חיבוקי בדמויות של קציני צה''ל - וכך כל מתנחל יכול להמשיך ולהתחבק.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    תבנו מוזיאון

    שגיא, 24/08/05 07:31

    רצוי בצד הפלשתיני, ואז כשנפנה אותו, זה יהיה ממש מגניב, תמונה בתוך תמונה בתוך תמונה. לא יעזור לכם כלום, יהיו עוד התנתקויות. או שיפנו התנחלויות, או ש''שמאלנים'' התנתקו מהמדינה, ומכיוון שעכשיו אתם לא עושים צבא, מי בדיוק ישמור עליכם?

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    צריך להקים מוזיאון לחדלי הממשל

    ש.לוין, 24/08/05 07:31

    מה שבאמת צריך זה להקים מוזיאון על איך עבדו כל ממשלות ישראל על אנשים תמימים בעיניים וגררו אותם להתיישבות חסרת כל תכלית. צריך להקים מוזיאון עם דקומנטציה ולהראות את ההונאה הגדולה והמחדל הגדול של ממשלות ישראל לדורותיהן שעשו שימוש נוראי בכספי המדינה ליישוב קומץ קטן של אנשים בין מליוני עקרבים בשטחים שלעולם אבל לעולם לא יוכלו להיות חלק מארץ ישראל או מדינת ישראל. להקים מוזיאון להונאה הגדולה למחדל ולביזבוז המשווע של כספי הציבור. זאת ועוד להקים את גדול המוזיאונים למחדל הכלכלי של ביבי נתניהו מוזיאון לאיך הפך הוא ותכניתו הכלכלית מליון וחצי איש לעניים מרודים. להקים מוזיאון ויזואלי שימחיש מה זה עוני בישראל להקים מוזיאון ולהראות איך לצעירים אין עבודה והם הופכים לשכירי יום בידי האוליגרכים. להקים מוזיאון איך נתן ביבי שקרניהו ל קומץ משפחות את כל נכסי המדינה. אז תפסיקו לבלבל את המוח !!!את המתנחלים האלה שקיבלו בלי סוף מהמדינה צריך לפזר בכל שטחי ארץ ישראל ואם הם רוצים להקים להם ישובים משותפים יחד שיעשו זאת על חשבונם ולא על חשבון הקופה הציבורית.

    הגב לתגובה זו

    • הם לא תמימים. הם שבתאים. (ל''ת)

      סתם אחד, 24/08/05 08:07

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    לא נשכח לעולם את המתנחבלים

    חכם מימון, 24/08/05 07:29

    לא נשכח את האלימות כלפי שוטרים וחיילים, לא נשכח את השמן ,השתן והסודה קאוסטי שזרקתם על חיילים ושוטרים, לא נשכח שדקרתם חיילת בכפר דרום ובחומש לא נשכח שסגרתם לנו כבישים לא נשכח את ההתבהמות שלכם נזכור ולא נשכח כי עם ישראל חי ויחיה גם בלעדיכם המתנחבלים

    הגב לתגובה זו

    • שכחת את הצואה על החיילות בחומש (ל''ת)

      מזכיר, 24/08/05 08:07

      הגב לתגובה זו

    • האחים היהודים כבר כאן ! (ל''ת)

      האחים המוסלמים, 24/08/05 08:24

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    כן, לא לשכוח! המשכיחים מכינים

    יעקב, 24/08/05 07:26

    את הקרקע לפינוי הבא. הרי בסך הכל לקח שבוע לגרש מתיישבים מ-25 ישובים, אז מה כל העניין?

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    בטור הימני מופיעה פרסומת נהדרת

    אבי, 24/08/05 07:23

    לישוב לוטם. למה שלא תזמינו לכיף הזה משפחות מגוש קטיף?

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    זכור את אשר עשה לך שרון הרשע (ל''ת)

    זאב, 24/08/05 07:21

    הגב לתגובה זו

    • זאב?בעור כלב?

      הכלבים נובחים.., 24/08/05 08:32

      והשיירה עוברת. זאב, זאב, תפסיק לילל!

      הגב לתגובה זו

    • שעת הזאבים.

      לך לישון., 24/08/05 08:44

      כל הלילה לא ישנת?כותב שטויות? הגיע זמן לישון. אוהבת ודואגת לך אם כל האימאות מרי.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    איזה מכחישי שואה בראשכם?

    יעקב, 24/08/05 07:21

    רק לערבים מותר לציין את ''הנכבה''?

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מוזיאון שואה בלי גז?

    פז גז, 24/08/05 07:21

    להעביר למוזיאון 6,000 ליטר גז שתומכי המתנחלים התכוונו להרוג בעזרתו 300 אזרחים שהאוריינטציה הפוליטית שלהם אינה ידועה. את זה לא נשכח!

    הגב לתגובה זו

    • פרוטקולי ציון החדשים (ל''ת)

      צ, 24/08/05 08:05

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    יש הרבה אנשים שרוצים להשכיח את

    מרים, 24/08/05 07:19

    הגירוש מגוש קטיף. אל תתנו להם לשכוח ולהשכיח. כן, ממשלת ישראל עקרה יהודים מביתם.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אפסים מאופסים מאופסים מאופסים!

    DLVA, 24/08/05 07:11

    אתמול התחיל שלב של הגאולה! היום כל האפסים המאופסים הבינו שזמנם עבר. מדינה שלמה התעוררה לבוקר חדש. מסחטת הכספים הגדולה בהסטוריה היהודית נמחקה. שיר לדי 9 די 9 יקר רמוס החרב השמד ומחק את מצעד האיוולת קבור בחולות עזה! כי הגוש הערור כמעט הרס מדינה !

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ניבלות ואטימות לב. תתבישו!!

    מסירה עיני מכם, 24/08/05 07:10

    כיצד יכולים מתנחלים יהודים להציג עצמם כקורבנות השואה המובלים לתאי הגזים? המראות הנוראים של קורבנות השואה חרוטים בליבו של העם היהודי ואין זכות לאף אדם (יהודי או אחר) להשוות את גורלו לגורלם של קורבנות השואה. לאן אתם מובלים???? למשרפות אושוויץ? הרי אתם עתידים לבנות קהילות חדשות ולגדל את ילדיכם. ומה עלה בגורלו של אותו ילד, ניצול גיטו וורשה, לבוש באות הקלון הצהוב וידיו מורמות???? לאן הוא הובל, למחנה השמדה או לבית מלון? אות קלון זרועה בכם ואני תקווה שתאסר עליכם בניית המוזיאון שתמונותיכם יתלו על קירותיו. רוצים לשכוח ולא להנציח

    הגב לתגובה זו

    • לא ניתן לכם לשכוח

      לא נשכח, 24/08/05 09:25

      את מה שאתם רוצים לשכוח. לא ניתן לכם לנקות את מצפונכם. נכון, לא הובלנו להשמדה, אבל הרסתם רוצצתם והשפלתם אותנו בכל דרך אחרת ,חוץ מרצח

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    רציתם דם והתאכזבתם

    לכל המתלהמים, 24/08/05 07:04

    אבל לא נשכח ולא נסלח

    הגב לתגובה זו

    • גדול! תאכלו את הלב לתמיד! (ל''ת)

      שכחן וסלחן, 24/08/05 08:06

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    העוורון האסטרטגי של מועצת יש''ע

    עוזי, 24/08/05 07:02

    כנראה שמנהיגי המתנחלים אינם מפיקים את הלקח המתאים מהארועים המכוננים בשבוע האחרון. העיורון האסטרטגי שלהם דוחף אותם לשגיאות טקטיות. שוב הם מנסים להתריס מול הממלכה , שוב הם מנסים להשלות את ציבור המתנחלים בתיקוות שווה על כך שפעילות כזו או אחרת תמנע בעתיד נסיגות נוספות. מנהיגות המתנחלים לא מבינה שבתום אותו שבוע באוגוסט התעוררנו לשחר אחר . היום הישוב בארץ נמצא עדיין תחת החוויה המרטיטה של המראות האנושיים שנשקפו אלינו מהמירקע , אבל במשך הזמן הרושם הזה יעומעם ובמקומו יכנסו לשיח הציבורי נושאים מהותיים יותר , למשל , איך העזה המדינה לקיים מערך התישבותי כזה? שתמיד עצם קיומו היה מוטל בספק , תוך עליות אסטרונומיות כאילו גם בממון ,וגם בחיי אדם. זה לא סוד שהקיום הכלכלי של ההתנחלויות האילו היה קיים על שתי עמודי תווך , האחד הוא ניצול של כח עבודה זול של '' הילידים'', על גבול העבדות , והשני משרות פיקטיביות שסופקו ע''י המוסדות המוניציפליים של גוש קטיף. זה מסביר בסופו של דבר את חוסר הרצון המוחלט של התושבים לעזוב את המקום מכיוון שהם מבינים שמציאות כזו לא תהיה להם שוב בגבולות הקו הירוק . מכאן גם הרצון שלהם לשוב ולמחזר את הגוש שוב בגבולות הקו הירוק. בסופו של דבר מבחינה היסטורית ניווכח שכל ההתנגדות לפינוי הגוש נבעה ממניעים כלכליים שנעטפו בעטיפה אידיאולוגית שמתחילה להפרם. לנוכח המתקפה על מנהלת ההתנתקות על כך שהיא לא מספקת תנאים דומים לאילו שהיו לתושבי הגוש , קרי מראה לים , מטרז' של דירות כמו שהיה , וכמובן שפע כלכלי. את הפצמרים והקסמים הם משאירים למנהלת ההתנתקות על זה הם מוותרים. לי היה ברור מתחילת הדיבור על ההתנתקות שמניעה האידיאולגי להתנגדות להתנתקות היה רק כסף. נכון שהיו שם מעמדים קורעי לב , אבל בגדול זה מה שניווכח בימים הבאים וזה כבר מתחיל עכשיו יותר מהר ממה שציפיתי. מענין שבהנחלויות המפונות בשומרון לא חזינו בתופעות הדוחות האילו שאנחנו עדים להם היום , המתנחלים שם דאגו לעצמם מבעוד מועד לסידור משביע רצון בשיתוף עם המנהלת .לא היינו עדים שם לפינוי אלים של מתנחלים שגרו במקום מכיוון שהם עזבו, מי שהתנגד שם לפינוי היו קבוצות של נוער גבעות מופקר שמחפש אקשן אידיאולוגי מול הריבון והם מיהרו למלא את החלל שנוצר. יש לזה הסבר מדוע מתנחלי השומרון נהגו כפי שנהגו. המבנה הכלכלי התעסוקתי בשומרון היה שונה , הוא לא היה בנוי על ניצול של ''ילידים'' לעבודות חקלאיות שונות או אחרות. לא היה שם ''סיר בשר'' לכן גם התושבים קיבלו את צו המדינה והלכו לדרכם. אם מועצת יש''ע וצאן מרעיתה לא יפנימו שאנחנו נצבים מול מציאות חדשה שהיה ברור שבאיזה שהוא שלב היא תגיע אזיי היא תהיה שוב אחראית לנטיעת אשליה בציבור רחב . עדיף לבוא לציבור הזה ולשים בפניו את העובדות ואת האפשרויות הנגזרות מעובדות אילו מאשר להמשיך לזרוע אשליות מסוכנות בסיגנון מועצת יש''ע. בנוסף אני מציע לראשי יש''ע להפסיק את הקמפיין האישי נגד ראש הממשלה שמציג אותו ''כצורר''. אם אריק לא היה עושה את זה היה עושה את זה לבסוף ברק או x או y . התהליך היה בלתי נמנע והגורל גזר שהוא יהיה בשבוע מסויים באוגוסט. תקנו אותי אם אני טועה.

    הגב לתגובה זו

    • עצה טקטית: תקצר. אז יקראו אותך (ל''ת)

      טקטיקן, 24/08/05 08:05

      הגב לתגובה זו

    • משרות פיקטיביות

      יוסי, 24/08/05 08:38

      משרות פיקטיביות של הראשויות המוניציפליות, הינן תופעה כלל ארצית. אז מה תעקור בשביל זה חצי מדינה?

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    הגניוס היהודי

    זלצמן, 24/08/05 07:02

    3 רבנים מהמטורללים ביותר - דרוקמן, וולפה (שעשו פולסא דנורא והתפללו למותו של שרון) ועוד קוקוריקו אחד - מפנטזים על ''מוזיאון'' (הם בכלל מבינים את פירוש המילה?) . ''מעריב'', כמובן, מספק כותרת ראשית לשטות הזאת, ועדר שלם של חסידיהם השוטים מריע בכל פה. קרה משהו ל''עם הנבחר''. הדבר היחיד שמנחם הוא שעדיין 80% מהאוכלוסיה אינם חובשים כיפות ולכן מוחותיהם מחוסנים מהאפקטים ההרסניים הנגרמים עקב חימום יתר של המוח בחודשי הקיץ.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לא לשכוח לא לסלוח

    איציק, 24/08/05 07:00

    לא לשרון לא לגרוריו ולא לתיקשורת שבגדה בתפקידה וממשיכה בבגידה בהתעלמות מהמגורשים.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    כשפינו אנשים לאושוויץ...

    היסטוריון, 24/08/05 06:21

    עד כמה שזכור לי, לא שיכנו אותם בבתי מלון. ואז נתנו להם פיצוי של חצי מליון דולר. ודאגו לחיילים שיארזו להם את הבית. ולאוטובוסים ממוזגים שיסיעו אותם. ועד כמה שזכור לי, אה, כן... הם נרצחו בסוף! או שהמורה להיסטוריה שלי סתם עבדה עלינו.

    הגב לתגובה זו

    • היא עבדה עליך, כנס וקרא...

      kob, 24/08/05 07:14

      היא עבדה עליך מי שפינה אותם גם כן היו יהודים שנקראו אז קאפו ויודנראט כרגיל יהודים מפנים יהודים

      הגב לתגובה זו

    • המורה להיסטוריה טעה ובגדול.

      משה, 24/08/05 07:30

      הרבנים יודעים טוב יותר מהמורה להיסטוריה שאל אותם.

      הגב לתגובה זו

    • המורה שלך עבדה עליך

      א. שמי, 24/08/05 07:33

      סוף סוף מותר לדבר על השואה. התרמית הגדולה של היהודים. הגרמנים בסך הכל העבירו את היהודים למרכז אירופה כדי שלא יפריעו להם בחזית (בכל זאת, מלחמה). שם הם התבוללו בין העמים. היהודים שלא התבוללו החליטו לתפוס טרמפ ענק על העניין וביימו רצח עם. הילד שצולם מרים ידיים זה בסך הכל ילד שאבא שלו אמר לו להרים ידיים. היהודים גם לא בחלו להשתמש בילדים שלהם והפקירו אותם בוכים בידי הגרמנים ונמנעו מלטפל בהם. אחרי זה הם באו בטענות לכל העולם, משכו כספים ופיצויים וקיבלו מדינה. עכשיו, רצה הגורל, שהיהודים משתמשים באותן שיטות נלוזות נגד עצמם כדי לביים עוד שואה. היהודים אותם יהודים, והם לא בוחלים בשיטות. עינך הרואות זאת בעצמן. ''יד ושם'' של ההתנחלויות זאת ההוכחה.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה להיסטוריון

      יאיר, 24/08/05 07:34

      מדברים על הגרוש שבוצע באותו אופן. אולי זה לא מדויק ונכון להשוות את זה לשואה אבל עדיין.. התושבים לא קיבלו עדיין שקל (וזה עם שיחה של כמה מהם) גם אלה שפנו בהתחלה למנהלת. זורקים אותם משפחה של 9 נפשות בחדר אחד עלוב ומצחין בבית מלון בירושלים. יש משפחות שקמו בוקר אחד ואמרו להם מצטערים אין מקום תעברו מפה יש משפחות שמשלמות על בתי המלון יש משפחה שאמרו לה להגיע לבית מלון באשקלון שם אמרו שאין מקום שילכו לב''ש בב''ש לא יהיה מקום זרקו אותם (יחד עם כל הדברים) לירושלים שגם שם לא היה מקום בסוף הם הלכו לישון אצל חברים בעופרה. בושה שככה מתייחסים לאנשים בלי קשר לתוכנית ההתנתקות

      הגב לתגובה זו

    • חבורה של חוצפנים וחולי נפש

      דקלה, 24/08/05 07:42

      ככה מבזים את חייהם של הנרצחים בשואה. יש להעמידם לדין על בזיון הזיכרון ולהוקיעם מהחברה הישראלית לאלתר

      הגב לתגובה זו

    • ודאי שזה לא בדיוק אותו הדבר

      יואב, 24/08/05 07:49

      אבל זה לא מעלים את קוי הדמיון: גירוש בכח של אוכלוסייה לא לוחמת, רק בגלל היותה יהודית. אני הייתי בוחר בגירוש ספרד.

      הגב לתגובה זו

    • עד כמה שידוע לא הנאצים הגדירו

      את ה''שואה'', 24/08/05 07:57

      מי שרואה בציבור אחר תת-אדם חסרי זכויות, שיש לו הזכות לגרשם מבתיהם, הוא נאצי! הרישעות והגזענות שלכם זו עובדה קיימת בת דורות, שהאם היושב בציון לא היה מוכן להודות בה.

      הגב לתגובה זו

    • רצית גם שירצחו???????????!! (ל''ת)

      ח, 24/08/05 08:06

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    לא לשכוח את הסודה קאוסטיק

    פנינה,חיפה, 24/08/05 05:58

    וגם להזכיר שם את רבע מיליון$ שכל משפחה מקבלת, מה שלא זכה סבי הי''ד אפילו לקבר! הימו''ש(השם ינקום מועצת יש''ע ושפירא)

    הגב לתגובה זו

    • סודה קאוסטיק!! איזו אלימות!!!

      מר פכחון, 24/08/05 07:42

      פחחחחח.... מה זה לעומת האלות והדחפורים?!

      הגב לתגובה זו

      • מר פכחון

        מוטי חיפה, 24/08/05 09:34

        שתה כוס סודה קאוסטיק לרוויה ונגאל מעוד מגיב מטומטם

        הגב לתגובה זו

  • 71.

    WHATS WRONG WITH A MUSEUM?

    alon, 24/08/05 05:35

    ARENT THERE MANY MUSEUMS IN JERUSALEM MEMORIZING DIFFERENT EVENTS IN HISTORY? WHY ARE THE SMALLANIM MAD ABOUT IT? DO YOU FEEL YOU HAVE SOMETHING TO FEAR OR TO BE ASHAMED OF OVER THE HITNATKUT? THERE ARE WORSE THINGS TO BE MAD ABOUT, LIKE ALL THE LIES THEY THOUGHT US IN HISTORY CLASSES. THE BIGEST ONE IS ABOUT PEOPLE LIKE BEN GURION BEING THE GREAT MAN WHEN HE WAS A POWER HUNGRY MAGLOMANIAC AND ALTALANA. ABOUT HERTZEL AND HIS GLORIOUS DREAM, THE REAL DREAM WAS TO TURN JEWS INTO CHRISTIANS. ABOUT WEIZTZMAN WHEN IN REALITY HE SAID ''WE DONT HAVE THE CAPABILITIES NOR THE WILL TO SAVE THEM, THEY WILL HAVE TO SATY WHERE THEY ARE AND TURN INTO HUMAN DUST IN THE WHEELS OF HISTORY'' REFERING TO THE JEWS OF THE HOLOCAUST. OR EVEN THE MAPAYNIKIM WHO NEVER SAW THE HOLOCAUST YET LIED ABOUT BEING THERE FOR THE SAKE OF RECEIVING MONEY. OR EVEN THE MAPOAYNIKS THAT STOLE HOLOCAUST SURVIVOR REPARATIONS FOR THE SAKE OF KIBUTZIM. SO DEAR SMALLANIM DO US ALL A FAVOR, IT IS A DEMOCRATYIC RIGHT TO OPPOSE THE SMALL, AND A RIGHT TO OPEN A MUSEUM, AL APCHEM VE HAMATCHEM.

    הגב לתגובה זו

    • what will be the purpose of

      d, 24/08/05 07:44

      the museum? to keep their stupid ideas and thoughts nurished? this is such CHUTZPA!!!

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    מוזיאון יד ושם לפלסטינים

    ג'בריל רג'וב, 24/08/05 05:32

    למה לא? נעלה אנחנו גם על הגל. אם כבר אז כבר. נראה את המחסומים, את התורים, את השטחים ה''מחושפים'', את הגדרות, את מחנות הפליטים, את הבתים ההרוסים (בלי חצי מיליון דולר פיצויים ותלונות על זה שהמלון לדיור הזמני לא מספיק טוב כי היינו רגילים ל 400 מ''ר). נראה את הטנקים מסתובבים ברחובות, את הבתים ההרוסים מפגיעות פגזים, את החיילים שמכוונים נשק לכיוון הילדים. נעשה רשימה של שמות הילדים שנהרגו בידי מתנחלים (ההם שחושבים שהם קורבן) ובידי הצבא. נשים שם גם את התעודות זהות הכתומות (להבדיל מהתעודות הכחולות, שידעו שאנחנו שווים פחות) ואת השלטים ''שטח אסור לתנועת פלשתינים''. שואה או לא שואה? יד ושם או לא יד ושם? ולכל מי שיגיד ''בגלל שעשיתם טרור'' רק נזכיר שכל זה היה עוד בתקופה שבאתם לג'נין לאכול חומוס. הרבה לפני הטרור.

    הגב לתגובה זו

    • תנוחם בבירכת ''תלך לעזה'' (ל''ת)

      דדה, 24/08/05 07:44

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    ההרסתם וגם לא תתנו ליזכור

    sam, 24/08/05 04:06

    זה המעט שאפשר שיהיה אחרי כול האבדון הוא גדול. אני לא משם אין לי קרובים שם , אבל בבקשה בואו נבין, נעזור ,נפנים, כי אין לנו אחים אחרים, רוצים מוזיאון - זכותםת נעזור ונבין

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הגזמתם!

    מזועזעת וכואבת, 24/08/05 03:52

    זה נוראי ההשואה הדבילית הזאת לשואה! בני משפחתי נרצחו ביד קר בידי הצוררים הנאצים בגלל איבה טיפשית, שנאה, אנטישמיות, רוע לב ועוד! ההתנקות שונה לחלוטין! די להשוות את ההתתנקות לרצח עם! נמאסתם... פגעתם עם ההשוואה הזו בניצולי שואה רבים. תחשבו פעמיים לפני שאתם משווים!

    הגב לתגובה זו

    • בני משפחתך נרצחו, מה צריך היה

      אתם מכחישי, 24/08/05 08:09

      ללמוד מזה? להציג לכל העולם גירוש יהודים מארץ ישראל? האם לא די שהם חושבים שזה לגיטימי לפגוע ביהודים, אנו צריכים להצדיק זאת? את בכלל מתחילה לתפוס איזה פשע התבצע פה? איזה חורבן פיזי ולאומי? איזו דוגמא לגויים? באמת, השוואה דבילית, הנאצים לא היו שונים בשנאתם משאר כל הגויים במשך הדורות, רק יעילים יותר, מה שעשו כאן יהודים ליהודים, זה דבר ששום שילומים ולא מאה דורות של חזרה בתשובה מן המעשה המזוויע הזה, ימחקו מתודעת העם היהודי. לא נשכח ולא נסלח! לעולם!

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    מה שצריך לזכור זה את הטעות

    מקיא, 24/08/05 03:36

    הנוראה בהקמת ההתנחלויות. אנשים צרחנים וצרכני ממון אלה איבדו כל פרופורציה. אני מתעב אותם. צודקים אלה האומרים שהם מכחישי שואה. להשוות !!! אין חוצפה ושפלות גדולים מזה.

    הגב לתגובה זו

    • שתקיא בשיך מוניס,(רמת אביב) (ל''ת)

      ניצול שואה, 24/08/05 05:04

      הגב לתגובה זו

    • לא נשכח איך ביבי ב-ר-ח !!!!!!! (ל''ת)

      קטיף, 24/08/05 06:38

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    ואני ממשיך לשלם מיסים?????

    גיא, 24/08/05 03:22

    לא אמשיך לשלם מסים עד שכספי לא יעבור לעלוקות האלו. ואם כבר המתנחלים רוצים לערוך מוזיאון, שיפתחו גם לונה פארק - בעזה - שמעתי שיש שם מתקנים פיצוץ!

    הגב לתגובה זו

    • אכן , לממן את המאפיה!

      דולפין, 24/08/05 05:53

      לצערי נו אנחנו ממשיכים לשלם מיסים כדי לממן הינתקות מטורפת בה השתתפו 50,000 חיילים ושוטרים, והוצא תקציב לא מוגבל על חראןילות ומדים שחורים ליס''מ, והכל כדי לסייע לראש המשפחה להימלט מציפורני מזוז כואב לשלם מיסים על דברים כאלה..

      הגב לתגובה זו

      • ומי בחר את ראש הפשע לממשלה? (ל''ת)

        משה, 24/08/05 07:33

        הגב לתגובה זו

        • מי שבחר-רומה.

          עריק שקרון, 24/08/05 09:30

          לא משנה מי בחר. משנה מי תמך. מי התעלם מהשחיתות. מי שמר על האתרוג הרקוב. מי חצה את כל הקוים רק בכדי לאפשר למהלך הזה לקרות.

          הגב לתגובה זו

    • ואני לא אשלם מיסים

      ?????, 24/08/05 09:34

      בכדי לממן לציבור החילוני הנאור: בתי כלא בתי מעצר מרכזים לטיפול בחולי איידס מרכזי גמילה מסמים מקלטים לנשים מוכות עובדי רווחה קציני סעד מקלט לנערות במצוקה תיאטראות שהערך העיקרי שלהם הוא מחלות נפש לסוגיהם.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    You have got no moral right

    Micha, 24/08/05 03:01

    to compare the real SHOA to this political action. These settlements were illigal and their removal was the right thing to do. Medinat Israel has finally witnessed the degree to which the ultra-right religious parties and their followers are willing to try their emotional blackmail to push their agendas. Middle ages are not coming back people!!! Secular intelligencia is saying NO to the religious fanaticism of any kind. We are jews, and are supposed to act like the chosen people, showing examples of common sense and humanitarizm. Maspik im ha KFIYA HA DATIT!!!

    הגב לתגובה זו

    • The fact still remains, Yehudi

      LO MEGARESH, 24/08/05 06:31

      Maspik im hakfiya CHILONIT. In simplistic words, this was blackmail. Sharon voted himself in by these very people whom he asked to setle there, promising never to make them refugees, kapish.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    זה שהם רוצים להקים מוזיאון

    6, 24/08/05 03:00

    להנצחת ההתנתקות- לא אומר באופן אוטומטי שהם מחשיבים את ההתנתקות לשואה.

    הגב לתגובה זו

    • כותבים לך ''יד ושם''.

      א.ג., 24/08/05 05:10

      זאת לא השוואה? מה עוד אתה צריך? ביימו טלאים צהובים ויצאו מהבית בידיים מורמות למרות שלאף אחד בסביבה אפילו לא היה נשק, צילמו את זה ועשו מזה מוזיאון. אני בטוח שאלוהים משתגע מרוב שמחה מהאנשים האלה.

      הגב לתגובה זו

      • -- מי שכתב יד ושם זו מערכת NRG

        יואב, 24/08/05 07:50

        המקימים לא אמרו יד ושם. נזכור ולא נשכח.

        הגב לתגובה זו

      • אתה יודע מה השואה - שאתה אפילו

        לא קולט שאתם, 24/08/05 08:12

        איזו זכות היתה לכם להרוס את חייהם, את חיינו, את עתיד עם ישראל, ועוד להתפאר שזה היה בעדינות וברגישות. לא היתה אלימות.... קודם כל היתה אלימות חייתית. אך לא זה הענין. מאיפה נטלתם את הזכות לגרש ציבור שאינו חושב כמותכם מביתו ומאדמתו? אתה לא תופס, נכון! זה גרוע מן השואה! ואתם גרועים מן הנאצים!

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    כמה רוע אפשר לבלוע?!!

    לא מאותו העם, 24/08/05 02:35

    חסרי שכל, מצפון ולב שכמוכם בעלי רעיונות הזויים ובזויים

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ממש הדרך לאושוויץ....

    יש ניצולים חיים, 24/08/05 02:25

    אתם חסרי בושה על שיכולתם בכלל לחשוב שמה שעובר עליכם הוא מה שעבר על היהודים בשואה. שאלו את ניצולי השואה שעדיין חיים מה עשיתם לזיכרונות הזוועה שלהם - לא בכו איתם, לא חיכו להם פיצויים נאים והסדרים טובים - רצחו אותם בדרך לתאי הגזים. אם שכחתם....בטח לא עשיתם זאת כסתם שימוש מניפולטיבי, נכון?

    הגב לתגובה זו

    • הם פשוט פוסטמות בע''מ (ל''ת)

      לא כולם. רובם., 24/08/05 05:10

      הגב לתגובה זו

    • בסה''כ גירשו אתכם מבית של 38שנה (ל''ת)

      י, 24/08/05 08:08

      הגב לתגובה זו

    • הם יכולים לשאול אותי, והם

      צודקים!, 24/08/05 08:14

      שלילת זכויותיו של אזרח חף מפשע, זה נאציזם ופאשיזם. אנחנו מובלים במהירות למה שהגדיר אבא אבן כ''גבולות אושוויץ''. כבר שנים אתם משתפים פעולה עם רוצחינו באופן פאסיבי ובאופן אקטיבי. אתם הרבה הרבה הרבה יותר גרועים מן הנאצים!

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    ארורים

    י.תוש, 24/08/05 02:15

    ארורה היד שתבנה מוזיאון זה :בבכורו ייסדנה בצעירו יציב דלתותיה'' זכרו והפנימו זאת רגלי לא תדרוך במקום המשוקץ הזה, עד דור עשירי.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    תקימו את המוזיאון בחו''ל

    חיים, 24/08/05 02:11

    כולכם מוזמנים לעזוב את הארץ, קורבנות מזוייפים.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    כל הכבוד. הצעות מעשיות:

    נדיב בל''נ, 24/08/05 01:53

    1. לפעול ולגייס מייד, כאשר הדם רותח. 2. חייבת לקום עמותה מסודרת עם שם ידוע ומוכר כאדם ישר ואחראי. אולי עוזי לנדאו. רק הצעה. 3. יש להקים מבנה מפואר שיכבד את 25 הישובים שנחרבו. אם לא כן אין טעם להנצחה. 4. כניסה לאתר ללא תשלום. 5. לא לערוך כל מישוואה עם השואה. א, מפני שאכן אין שום דבר שיישווה לשואה, וב, זה מקומם בצדק אנשים רבים שאנו רוצים שיבואו גם הם לזכור ולא לשכוח. ההתפלפלויות מיותרות ומזיקות. 6. לסיום, משרד רה''מ יעשו הכול כדי למנוע. אל תיבהלו ואל תירתעו, ובשם ה' נעשה ונצליח.

    הגב לתגובה זו

    • תודה לנדיב. מחמם את הלב. (ל''ת)

      מגורשת, 24/08/05 10:11

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    GOOD IDEA (ל''ת)

    Ben, 24/08/05 01:52

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אפשר לנסוע לעזה במקום פולין (ל''ת)

    תבואו יהיה כיף, 24/08/05 01:51

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    השואה לא שייכת לאף אחד גם לא ל

    שניר, 24/08/05 01:48

    אלו שעברו אותה. ואת זה תפנימו... זכותו של כל מי שיחפץ לעשות כרצונו כל עוד זה דבר חוקי, ללכת ולהביא את תגובתם של כמה שמאלנים מ ידושם שיספרו לנו סיפורי פוגי על ביזוי השואה אחרי כל רעיון ימני זה לא חוכמה .. על כל דבר אני יכול להגיד שזה ביזוי השואה למשל: מי ששומע מוזיקה של מוצארט מבזה את הניצולים מאחר וזאת הייתה המוזיקה האהובה על היטלר מי שלובש מגפי פלסטיק פוגע ברגשות הניצולים מאחר והשוטרים הנאצים היו לובשים מגפיים כאלו בקיצור לכו לישון!! השואה לא שייכת בכלל לעניין . זה שזה מזכיר למישהו את השואה זאתי בעייה שלו בלבד!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    Avilim

    yael, 24/08/05 01:25

    Maybe they will demand that the government pay for the museum and then they will probably complain that the government is antisemitic because they are not giving them the money. It's much worse that israeli kids go hungry to bed, but nobody is thinking about opening up another Shoa museum for that. Bucha Ve'Cherpa on these mitnachalim.These are not my brothers and sisters. For all I care, they can stay in the Shtachim and live under Palestinian rule. Would serve them right.

    הגב לתגובה זו

    • hungry children

      yossi, 24/08/05 02:14

      the money that went into the disengagement could of fed all of israels hungry children for many years

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    מוזיאון כתום- מי מממן?

    נמאס לשלם, 24/08/05 01:21

    שעמום אימים, מוזיאון בצבע אחד, של אנשים עם מחשבה אחת, רק שלא נצטרך לממן את זה. מי שילם את המודעה בעיתונים ? מה עוד הם ימציאו כדי לקבל כספים?

    הגב לתגובה זו

    • בחסות אורנג' אולי?! (ל''ת)

      שימי, 24/08/05 02:23

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    רעיון מצויין - יישר כח (ל''ת)

    סמי ברוך, 24/08/05 01:18

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    בכיינים

    ilan, 24/08/05 00:40

    בכיינים, נצלנים, פורעי חוק, מסיתים, גזלנים ונושאי שם אלוהים לשוא. תעשו מוזיאון על זה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    רעיון מצוין אבל במקום יד ושם

    משה, 24/08/05 00:39

    הייתי משתמש במנורה שהעבירו מנצרים שמזכירה דברים אחרים חשוב שלא להשתמש עם נושא השואה שנמצא במחלוקת ועלול לפגוע בחלק מפליטי השואה יש מספיק סמלים אחרים קשים .

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    חכו, עוד לא גמרנו לגרש

    אוצר המוזיאון, 24/08/05 00:38

    יש עוד הרבה התנחלויות להרוס לכם

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אני קורא לחזק את ידי הרבנים

    יהודי, 24/08/05 00:36

    ואז שרון יזכר הכי הכי בהסטוריה לצד נבודנאצר וטיטוס מקום ''מכובד'' יהיה לו שם.... ונסיים במה שלנדאו אמר עליו: שקרן רמאי אכזר ורע לב.....

    הגב לתגובה זו

    • 49 תבנה על לנדאו

      מ''צ, דוגית ז''ל, 24/08/05 06:04

      כפי שבניתם על מועצת יש''ע, אלוהים ו''הרב'' שפירא, שגרם לנו עד הרגע האחרון לחיות באשליות, ביום כפור אתם יכולים לבקש סליחה, לא נראה לי כי תתקבל, זוכרים בני קורח?

      הגב לתגובה זו

      • אלוהים בז לרבנים (ל''ת)

        משה, 24/08/05 07:36

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    בכניסה לתלות תמונוות השרים

    חבר מרכז, 24/08/05 00:35

    לבנת, נוה, כץ, הנגבי ושלום. במקום מכובד יש גם לתלות את תמונת ביבי השפן שברח כרגיל. בעזרת ה' אביא את כל חברי המרכז למרכז זה לפני הבחירות הפנימיות.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה יעזור???

    יהודי, 24/08/05 00:35

    אם מוזיאון הראשון לא עזר והייינו כקאפוס וקאלגסים מה יעזור עוד מוזיאון??? לקחת את הממון ולהשקיע לא בתורה לא בהלכה לא בישוב הארץ. להשקיע בהיסטוריה ודימוקרטיה לא היה עם שגירש את בניו !!! לא היה עם שכפה על חיליו לבצע פשעי אנושות בשם ''שלום''. להפסיק לשלח ילדים לבקר את אושוויץ זה לא עזר!!! לשלח ילדים לעמים ומוזיאונים באמריקה ובריטניה ללמוד את צ'רציל ללמוד את העמים שלא נכנעו גם כשחרב פפיות השתולל בארצם ולא נכנעו בתירוצי שוא ''העמים לוחצים''. לבקר בבתי הקברות של חיילי אמריקה ב אדמת צרפת כשהקיזו את דמם לשחרר עם שלו. הם לא אמרו ''קשה'' לנו. הם לא אמרו ''הגרמנים מדי חזקים עלינו מה יהיה עוד 5 שנים'' הם הבינו או אנו או הם וטוב שהבינו כך. בתי העלמין הצבאים וימי הזכרון שלנו נשארים כמטופשים וחסרי תוחלת ותועלת. מצידי שסגרו את יד ושם לא למדנו מאומה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יש''ע = פשע

    דן, 24/08/05 00:33

    חולי נפש! 36 שנים של כיבוש והרס . גרמתם לרוב לשלם על שגיונותיכם המשיחיים 36 שנים של חיי ניצול ללא דין וחשבון 36 שנים מיעוט סהרורי הכתיב לנו את סדר יומינו היום זה הסתיים -

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מתנחלי הרשע מכחישי שואה. (ל''ת)

    יימח שמם!, 24/08/05 00:32

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    פתולוגיה של שואה

    מחללי זכר, 24/08/05 00:32

    הם פשוט לא קולטים כיצד דבר כזה קרה בעולמו של אלוהים. הטלאי הכתום, הילדים עם ידיים באויר, ''יד ושם'', ''לא נשכח ולא נסלח'' - אלו סימנים שהם לא הפנימו את המשמעות המקורית הנוראה. ניתן להבין זאת רק בדרך אחת - המתנחלים לא מסוגלים להסביר את השואה ואת היעדרו של אלוהים. לכן הם ממעיטים בערכה של השואה עד כדי זילות. הגיע הזמן שהמתנחלים והדתיים בכלל ילמדו את אשר אירע בשואה ויתמודדו עם שאלת תפקידו של אלוהים באותן השנים. אולי זה יחבר אותם למורשת הישראלית.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    באמת מגיעה להם הנצחה

    תומך הינתקות, 24/08/05 00:30

    גם אם למימשל לא נוח עם זה

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    זכור את אשר עשה לך

    פרחיה, 24/08/05 00:29

    נכתב במודעה. אז הם מתביישים לומר עמלק. שילכו עם זה עד הסוף ויקראו לממשלת ישראל, לכנסת ה 16, לרמטכל ולמפכל המשטרה, ולכל חיילי צהל ושוטרי ישראל עמלקים. בתי המשוגעים מלאים באנשים אומללים שחושבים שכל העולם רודף אותם. אצלנו המשוגעים רצים ברחובות. עד מתי נניח להם להתעלל בנו.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הדובון לא לא

    אלון, 24/08/05 00:23

    מגזר שלם שמכיר רק ארגומנטיקה של ילדים. תנו לי לנחש, תיכף יענה איזה נעלב בנוסח : ''בוא נראה אותך מגורש מהבית בלה בלה'' או ''חכה, יומך יבוא'' נסו פעם אחת להביט קדימה לשם שינוי. נכון, הרבה פחות נוח מלהביט כל הזמן אל אלפיים שנות, אבל אם תפנימו את הרעיון שהזמן נע רק קדימה, אולי תוכלו להדביק את הפער ולא להיכחד. יש לכם רק שלושים שנה להשלים. נו, בחייכם, יאללה בואו.

    הגב לתגובה זו

    • נהדר. יפה אמרת. (ל''ת)

      שיתאפסו על עצמם, 24/08/05 01:53

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    טוב מאד שיזכרו כל הפושעים האלה

    מ., 24/08/05 00:23

    לדראון עולם !ד' ישלם להם לחילים ולחילות לשוטרים ולשוטרות וק''ו לדתיים (מחללי השם רחמנא ליצלן) שישתתפו בפינוי בכל דרך שהיא! אמן!

    הגב לתגובה זו

    • איזה פשעים? מעשי צדקה!

      G, 24/08/05 06:59

      היה צריך לעשות סוף למצעד האיוולת הזה! צריך להעמיד לדין את הרבנים העלובים ולשלול מהם את התוארים! אלה לא רבנים: אלה אפסים מאופסים שהיהדות צריכה להקיא אותם מתוכה ויפה שעה אחת קודם!

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    לפני שאתם נזעקים

    אחד, 24/08/05 00:20

    ''יד ושם'' זה מקום זיכרון למקומות או אנשים שנפלו ולא רק לשואה. בכל מקרה, אני לא בטוח שהיה צריך להשתמש בשם הזה דווקא אבל מוזאון להנצחת הנפילה של המדינה היהודית השלישית זה דבר שצריך לעשות. וחוץ מזה, רק לחילונים מותר לספר בדיחות שואה ולשיר ''תאי גזים'' ו''נאצים'' במגרשי כדורגל? לדתיים אסור להגיד כלום על השואה?

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    זה לקח כולה שבוע...

    בב, 24/08/05 00:19

    בשואה יש תמונות של יהודים שותקים ונהרגים. בפינוי יש יהודים שצווחים כמו בהמות ומקבלים וילה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אני לא אוייב שלכם!

    שמוליק, 24/08/05 00:18

    אני לא אויב שלכם ולא תמכתי בהתנתקות כדי לפגוע בכם. אל תתבלבלו בבקשה. אני תמכתי ביציאה מעזה ואני מאד שמח שילדיי לא יצטרכו לשרת שם יותר כדי להגן על יישובים שלא צריכים להיות שם לדעתי. אם הם יצטרכו לחזור לשם זה כדי להגן על שדרות ואשקלון ולא על ילדים שנמצאים באמצע אזור לחימה. אתם מוזמנים להנציח אותי לדראון עולם במוזיאון שלכם - אבל אני לא אוייב שלכם. אני אוהב העם היהודי והמדינה ואני תומך בהתנתקות מעזה כי זה לטובת כולנו. אם אתם רוצים להפוך אותי לאוייב בגלל שאני חושב אחרת מכם - זה עניינכם.

    הגב לתגובה זו

    • ברור שאתה לא אויב!

      יצחק, 25/08/05 10:55

      פשוט שיקרו לך וזה הוא! אתה לא אויב אבל אתה גם לא חבר, אתה סתם בן אדם שחושב שברגע כשמדובר בדתיים אז מותר לפנותם, ולא להרגיש בכך יסורי מצפון. אני לא יכול להבין דבר אחד! איפה היו החילונים בכל ההפגנות שלנו נגד ההתנתקות? צפיתי לבני אדם שארץ ישראל חשובה להם ואני יודע שיש לא מעט חילונים כאלה, אבל לצערי הרב הם כמעט לא הגיעו! שיקרו לכולנו, וגם לי, אבל לא נתתי לרמות את עצמי, ואתה נתת, כנראה משום שלא הרגשת הזדהות עם האנשים הללו שגורשו מבתיהם.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    Bless you--go ahead (ל''ת)

    AMR, 24/08/05 00:16

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    צה''ל - מכונת גירוש משומנת.

    המבקר, 24/08/05 00:15

    כל הכבוד לצה''ל ולמשטרת ישראל. ביעילות מדהימה גירשו 15000 אוייבים בשבוע. איזה הספק ואיזו הצלחה. כל הכבוד לצה''ל. ניצח נשים ותינוקות והרס את מפעל חייהם. המשימה הושלמה בהצלחה. יאללה להמשיך להגן על אזרחי מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    יפה, רק שלא ישכחו להדגיש

    עריד, 24/08/05 00:14

    את הוילות של 400 מטר מצד אחד, ואת הריסת הבתים הפלשתינאים מצד שני. אני גם חושב שכל מתפנה צריך להמשיך ללכת אם הטלאי הכתום, כדי שאני אהיה בטוח שהוא אחי ואוכל לזהות אותו מרחוק ולרוץ לחבק אותו.

    הגב לתגובה זו

    • ושלא יורידו הסרטים מהאוטו (ל''ת)

      שנעקוף בנחישות, 24/08/05 01:57

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    השאירו אגף ריק לפינוי הבא (ל''ת)

    מתנחלים נמאסתם, 24/08/05 00:11

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כשהשמאל הפך את יד ושם לאין

    חילוני התנחלות, 24/08/05 00:09

    ואפס לעומת פולחן רצח רבין, הרי שהשמדת 25 יישובים ציוניים בגלל שפע נגד הדמוקרטיה והקיום של ישראל הוא בהחלט מדקום ראוי להנצחה. לא נשכח. לא נסלח.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא נשכח ,לא נסלח! (ל''ת)

    נעמן, 24/08/05 00:08

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מספיק כבר להציק לנו אתם לא ילד

    ניב המגניב, 24/08/05 00:07

    ים קטנים תמצאו עבודה גם דירה קבלתם מספיק ותפסיקו לחשוב שיש לכם תמיכה מהעם כי פשוט אין אתם בסך הכל מיעוט קיצוני עם אידיאלוגיה שלא תבייש את הנאצים!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    רבנים בגובה דשא...

    תומך התנתקות, 24/08/05 00:02

    סטגנציה מוחלטת קיבעון מחשבתי השאיפה לגאולה חשובה מביצוע הגאולה...

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לר נשכח ולא נסלח

    אברהם, 24/08/05 00:00

    על הפשעים נגד העם יהודי

    הגב לתגובה זו

    • ואת רבניכם המטורללים. (ל''ת)

      משה, 24/08/05 07:42

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    איזה היתנתקות?

    מכחיש התנתקות, 23/08/05 23:59

    הכל תעמולה של הימין, מעולם לא היתה התנתקות, כי מעולם לא היינו בעזה!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל הכבוד לרבנים

    אורן, 23/08/05 23:55

    ראיון ענק!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    חבל, הילדים לא יאמינו לנו ...

    אדי, 23/08/05 23:54

    שראינו ושתקנו שהיינו אכזרים וצחקנו למראה גל הפליטים המגורשים הם יהפכו למכחישי גירוש כי זה פשוט גדול עליהם להאמין ...

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    יוזמה נכונה!

    מיכאל, 23/08/05 23:51

    יוזמה נכונה שבאמת יכולה לעשות משהו!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מניפולציות מעוררות בחילה

    לכו לגליל ולנגב, 23/08/05 23:49

    את כל ההזדהות שלי ושל רבים כמוני עם כאבם הם הפסידו. מניפולציות מבחילות, בכי מתוזמן לתקשורת. ''קריעה'' והתלהמות. לא ראיתי מישהו מהם אומר מילה כשגזלו מהערבים את אדמותיהם, עקרו את פרדסיהם וחמסו את שדותיהם בשביל לבנות את אחוזות הפאר.

    הגב לתגובה זו

    • לחוכמולוג מ-23...

      רפי, 24/08/05 02:20

      ואנו לא שמענו את השמאל הבוגדן זועק לשמיים כשנרצחו הישראלים בפיגועי התופת אבל את קול זעקתכם שמענו גם שמענו על כל ''עוולה שנעשתה '' לפלשתינים. איך אשמח לראות אתכם ביגונכם שונאי העם היהודי.

      הגב לתגובה זו

      • מה עם אהבת חינם

        משה, 24/08/05 07:44

        זה מה שהרבנים מלמדים אותכם שנאה ושוב שנאה.

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    בעוד 50 שנה יכתבו שהיה שואה 2

    dafna57, 23/08/05 23:43

    דבר אחד כואב לי,שהורי הילדים בפינוים פגעו בהם,גם אם יש מלחמה עדיף לגן על ילדיהם,לזיז אותם למקום יותר בטוח,אם גם ניצחתי או היפסדתי וילדי לא לידי לא יגדלו בטוב.לפחות עד גיל 18 בישראל צריכים לתת חיי שלוה,בחו''ל עד גיל 21,לאחר מיכן אם ילד הולך לצבא לומד איך להגן על עצמו מאויבים,להיות אח טוב זה כבר עוד לימודים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לא נשכח ולא נסלח! וכל הדוברים (ל''ת)

    כנגד קרע בעם, 23/08/05 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בהחלט לזכור ולא לשכוח!

    תשובה לכותרת, 23/08/05 23:37

    המיטו עלינו חורבן. לא נשכח ולא נסלח!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אני מוכנה לתרום כסף. (ל''ת)

    מה שם העמותה?, 23/08/05 23:36

    הגב לתגובה זו

    • את לא צריכה לתרום

      שבתאי, 24/08/05 01:42

      הם כבר ידעו להוציא מקופת נמדינה מליונים עבור המוזיאון הזה , ותיהיה פרנסה לעוד הרבה אוכלי חינם .

      הגב לתגובה זו

    • אל תתרמי, חצי מדינה ע''ש רבין (ל''ת)

      ושמאלנים לא, 24/08/05 07:17

      הגב לתגובה זו

    • תתרמי את הכסף ל......

      נתי, 24/08/05 10:54

      תתרמי את הכסף למשהו שיהיה מוכן לנענע אותך

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אולי כך הדורות הבאים יידעו

    זה צעד מתבקש, 23/08/05 23:33

    ולא ישכחו. ולעניין סמלי השואה - לאף אחד אין בעלות על סמלי השואה. רוב ניצולי השואה שאני מכיר בוכים בימים האחרונים וחוזרים בתחושת דז'ה וו לימים שבהם גירשו אותם, הרסו את בתי הכנסת, והיו חיילים מולם. יש פסול בהקטנת הערך הייחודי של השואה, אולם בוודאי שגירוש יהודים מביתם הוא שווה באינקוויזיציה של 1492 ,בשואה ובגוש קטיף. גם אם גירוש ספרד היה פחות טראומטי מהשואה, זה עדיין לא פוסל את ההשוואה שזה גירוש וזה גירוש. כאן (בספרד) ניתנה ליהודים האפשרות להתנצר (ובפורטוגל למשל לא) ואלו כאן (גוש קטיף) ניתנה להם האפשרות להסכים לאונס הכפוי, לעבור למקום אחר, שזה לשיטתם הכרח להתנצר, מה גם שאין פה שום סיבה. לטיטוס הייתה סיבה - בית המקדש היווה איום של ממש על לכידות האימפריה הרומאית. לפרדיננד ואיזבלה כקנאים נוצרים הייתה סיבה. אבל לשרון אין שום סיבה - אף אחד לא באמת חושב שהטיעון הדמוגרפי המגוחך הוא סיבה כדי לחלק את העם לשני גזרים. מחר יחלקו את ירושלים כי יש בעיה דמוגרפית שם, ועוד 20 שנה נעבור כולנו ביחד לאזור ת''א כי רק שם אין בעיה דמוגרפית. ובכלל, נתחיל בגיור המוני כדי שלא תהיה בעיה דמוגרפית. הוא לא שכנע איש, אלא רק הצליח להשניא בתעמולה שלא הייתה מביישת רבים וטובים את המתנחלים. הגדיל לעשות כשהאשימם אפילו בעוני, כאשר הוא שורף 10 מיליארד מכספי משלם המסים על הריסה. הריסה ותו לא. מוזיאון הוא דבר ראוי , כך נזכור ולא נשכח, את מחריבי עמנו, שעלו ככח משחית על בתי הכנסת, שגירשו יהודים מאדמתם, ושייזכרו כמי שהפך את המושג ''אנטישמיות'' ללא רלוונטי. אנטישמיות היא פה, במדינת ישראל. כלפי יהודים, כלפי יהודים דתיים, כלפי כל מי שמאמין במה שהוא לא דת ''אכול ושתה כי מחר נמות''. לזכור ולא לשכוח.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    להציג את שרון לפני הבחירות

    שרון, 23/08/05 23:33

    להציג במוזיאון את שרון לפני הבחירות ולאחריהן - וכך להפוך את המקום למוזיאון לדמוקרטיה , לטוהר הבחירות , ולכיבוד רצונו של הבוחר.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא נשכח. נבנה הכל מהיסוד

    יואב, 23/08/05 23:25

    מהיסוד - הכוונה לתיקון הרוע שהשתלט על החיים בישראל. תיקון אנשי המכריזים על ''סיום ההתיישבות היהודית'' בגזענות. לא נשכח לכם, אבל נתמקד בבנייה חיובית.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הגירוש אכן מזכיר שואה

    ישי, 23/08/05 23:25

    שמאלנים יקרים אתם מתפוצצים שעושים את ההשוואה הזאת, אבל מה אפשר לעשות? ההשוואה מתבקשת. שמאלנים יקרים, לא העזתם להיכנס לכנסיה בבית לחם למרות ששהו שם טירוריסתים, אבל חיללתם בתי כנסת, וכמה מכם דרכו בגסות על תפילין וספרי קודש תוך כדי צעקות למתפללים ''נאצים? רק האנטישמים בכל הדורות החריבו ישובי ישראל, ואתם הצטרפתם אליהם. ולכם, יש עוד את החוצפה להיעלב?

    הגב לתגובה זו

    • וטוב שכך!

      DDT, 24/08/05 06:55

      צריך לרוצץ את ראש הנחש!

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא נשכח ולא נסלח !!!!!!!!!!!!!

    ערן, 23/08/05 23:20

    פושעי הגירוש ועוזריהם עוד יועמדו לדין

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כל הכבוד על היוזמה !

    ע, 23/08/05 23:19

    אסור שקרע כזה בעם יחזור חלילה בעתיד, ולכן יש להראות בראש חוצות איזה נזק אדיר גרמה תוכנית זו לעם ולמדינה!גם לתוכניות הלימוד יש להכניס את אסון ההנתקות,שהדורות הבאים ימנעו מכזה מהלך מסוכן ודורסני,לטובת אחדות העם!,

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לזכור ולא לשכוח

    משולש, 23/08/05 23:19

    כדי לא לשכוח את העוול שנעשה למתישבים אני חושב שצריך להמשיך ולהשתמש בסמלים והם לענוד את הצמיד הכתום על פרק היד ולהצמיד את הסרט הכתום לרכב.

    הגב לתגובה זו

    • וגם סרט שחור ולא להניף דגל מדי

      יהודי, 24/08/05 09:08

      נה יותר, עד שישובים בגוש קטיף ובשומרון לא יחזרו למתישבים שלהם, ופושעי הגרוש לא יעמדו לדין, כולל חילים וחילות!!!

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא נשכח ולא נסלח לצבא ההרס (ל''ת)

    ולמשטרת הרשע, 23/08/05 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    נמאס מהגימיקים המטופשים

    יעקב, 23/08/05 23:14

    נמאס מ''פנים אל פנים'' ,''השרשרת'' ועכשיו הקשקוש החדש. מה דעתכם להתחיל לעבוד כמו פעם? לנסות לחזור לשא נור חומש ואולי אפילו לגוש קטיף? לדעתי אם תעשו את זה אפילו וזה לא יצליח זה יהיה הרבה יותר אפקטיבי ויראה על נחישות

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    רעיון מצוין!! (ל''ת)

    נירית, 23/08/05 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    @@@השיבי נא מולדת...@@@

    מריאן קפלון, 23/08/05 23:12

    לא הובסתי בקרב, אך נפשי חצויה מסתובב מאוכזב, במציאות הזויה. איה ביתי מבצרי? מה קרה לך מולדת? לגרש מביתי, למה את מעודדת? את דמי לך נתתי, גם שירות מהלב, אמונים לך נשבעתי ועדיין אוהב... רק בשמך כאן קיוויתי להגשים עוד חלום, מעולם לא ציפיתי להיות ''מכשול לשלום''... את השדה כאן זרעתי, למען עתיד, את בניי לך גידלתי, נאמנים לתמיד. אז מדוע אמרי נא, בתקופה כה קשה, נוטרת טינה... בצורה מבישה?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הם מכחישי שואה ומגמדיה

    לא נשכח, 23/08/05 23:11

    זה מה שהם. מה הקשר בין פינוי היהודים מבתיהם למחנות ההשמדה, לבין פינוי יהודים מרצועת עזה לבתי מלון של חמישה כוכבים עם 500,000 דולר פיצויים למשפחה בממוצע (4 מיליארד שקל המחולקים בין 1700 משפחות) ?

    הגב לתגובה זו

    • WHATS THE CONNECTION?

      ALON, 24/08/05 05:44

      THE HOLOCAUST ALSO STARTED WITH ASSULTS AGAINST ORTODOX JEWS, WITH THEM BEING KICKED OUT OF THEIR HOMES BY BRUT FORCE. MAYBE I CAN INTRODUCE YOU TO MY GRANDMOTHER, AN HOLOCAUST SURVIVOR, SHE CAN EXPLAIN IT MUCH BETTER, TO THAT YOU WILL HAVE NO ARGUMENTS OF WHAT IS THE CONNECTION OR THE RESEMBLANCE, OR OTHER IDIOTIC EXCUSES TO DEFEND THE CRIME A SMALL MINORITY ORCHASTRATED AGAINST REAL JEWS.

      הגב לתגובה זו

      • גם אתה מכחיש שואה

        לא נשכח, 24/08/05 07:35

        אם אתה אומר שאירוע בו הוחזרו אזרחי מדינה לשטחה עם פיצויים גבוהים שווה לאירוע בו הובלו אנשים לתאי גזים, אז אתה מכחיש שואה. פשוט מאוד.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    לרבנים היקרים !!

    אפי, 23/08/05 23:09

    תחזקנה ידיכם רעיון יצירתי בהחלט! באתר של ערוץ 7 יש לינק שנקרא''עמוד הקלון'' שם אפשר למצוא הרבה איפורמציה על כל שעסקו בתוכנית הגירוש מהקטן ביותר עד הגדול בהצלחה!!

    הגב לתגובה זו

    • צריך להקים ועדת חקירה ממלכתית

      F, 24/08/05 06:54

      צריך להקים ועדת חקירה ממלכתית שתחקור את כל נושא ההתנחלות בעזה ובגדה. צריך לחקור איך התאדו מליארדים של דולרים ואל חשבון מה הם באו. צריך להעמיד אנשים לדין!

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מכחישי שואה

    מודאג, 23/08/05 23:08

    מי שמעז להשוות בין השאה לפינוי הוא מכחיש שואה.אין ספק שהאנשים האלה חווים שבר אמונה גדול ואבדן שליטה. הם האמינו ללא פשרות ולכן לא מסוגלים להתמודד . אבל בל נשכח שכל ההתנחלויות הן בראש ובראשונה אמירה פוליטית שלא כולם מסכימים אתה(דבר שהמתנחלים לא מסוגלים להפנים ולכבד).ושלא יספרו שהממשלות שלחו אותם.הם יותר כפו על הממשלות את ההתנחלויות מאשר עודדו אותם ובודאי שלא הכריכו אף אחד.וכולם ידעו שהיום הזה עלול להגיע ,כך שאין מקום להתממות.יש משבר של אבדן הכוח והאמונה ואין ספק שזה קשה לעוברים אותו.

    הגב לתגובה זו

    • GRANDSON OF HOLOCAUST SURVIVOR

      ALON, 24/08/05 05:41

      IT IS INTERESTING THAT IT REMINDED MY GRANDMOTHER OF THE WAY SHE AND HER FAMILY WERE KICKED OUT OF THEIR HOMES BY THE NAZIS DURING THE HOLOCAUST. IF IT REMINDS AN HOLOCAUST SURVIVOR OF THE HOLOCAUST WHO ARE YOU TO JUDGE? DOES THE TRUTH HURTS? MOST LIKELY MAARIV AND THEIR LEFTIST SOON TO BE EXTINCT, ELITE WILL CENSOR THIS.

      הגב לתגובה זו

    • המצפון המיוסר שלך

      ??????, 24/08/05 09:38

      הוא זה שמדבר מתוך גרונך. לא אבדן האמונה שלנו, אלא קצת המצפון שיש לך מעיק ומציק. בכל זאת זה היה פשע. איננו מכחישים את השואה או חומרתה, אנחנו רק אומרים שמה שעוללתם למתיישבי גוש קטיף מזכיר שואה. זו השואה הפרטית שחוללתם לנו. יהודי המגורש מביתו רק מפני שהוא יהודי זה מזכיר שואה. לא נח לכם עם זה? בוודאי אבל זה לא משנה את המציאות המרה שאתם יצרתם.

      הגב לתגובה זו

      • המצפון שלנו לא מיוסר.

        ארז, 24/08/05 14:27

        שוב אתה מדחיק את העובדה שהעם לא מאחוריכם בתילי תילים של פרשנויות פסיכולוגיות. הנה האמת בפשטות: טוב שיצאנו מעזה, זה היה צפוי לכל מי שעיניו בראשו. אין אפילו בסיס להשוואה בין הפינוי לבין השואה, וכל פעם שאתם משתמשים במילה הזאת מתחשק לנו להקיא. ולתת לכם מכות. ולשלוח אותכם שוב ליד ושם האמיתי, אולי השכל שלכם יחזור.

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    המדינה מעניינת את התחת שלהם. ר (ל''ת)

    רק הם, הם, הם., 23/08/05 23:07

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    איני חלק מהם אך מסכים אתם

    tod, 23/08/05 22:59

    כשמחריבים את ביתך בגלל שאתה יהודי ולדעת שפל זה או אחר זהו לא מקומך כי המקום חייב להיות יודנריןי לא משנה איזה נאצי מגרש אותי מביתי, נאצי גרמני או יודונאצי פלילי.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    יישר כוחם! יוזמה מבורכת. (ל''ת)

    השמאל צבוע, 23/08/05 22:56

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    צריך רשימה של זוממים ?

    בנצי-א, 23/08/05 22:52

    ברק מבג''ץ המשהו פרשן משפטי עיתונאים בכירים רוב המיליארדרים של המדינה כמה גנארלים ושוטרים לשעבר פקידים בכירים של משרדי ממשלה שלא נבחרו על ידי אזרחים חברים במועדון סגור של מחתרת גלויה ומנהלים את המדינה הם הכריזו ג'יהאד על יהודים מאז הסיזון לכלב שלהם קוראים דמוקרטיה והוא יודע לחנוק את האויבי המועדון בהרף עיין גוש קטיף היה דוגמא של אויבי העם ראו הוזהרתם

    הגב לתגובה זו

    • וגם

      חיים, 24/08/05 00:43

      אמנון אברמוביץ וטומי לפיד שונאי ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • גם אני, גם אני (ל''ת)

        אלוהים, 24/08/05 02:21

        הגב לתגובה זו

        • תמונות קשות.השוואה?שגויה לשואה (ל''ת)

          לא פוטרת חומרת, 24/08/05 09:30

          הגב לתגובה זו

          • גליקמן,יש לך שם של היוזם?!של (ל''ת)

            מנהיג רציני?או, 24/08/05 09:52

            הגב לתגובה זו

            • לא ממנהיג' אמית'/מרכז'.עי קומץ (ל''ת)

              כאוב.צ-איזון עם, 24/08/05 10:33

              הגב לתגובה זו

      • להתראות בהמשך הפינויים. (ל''ת)

        גבר ציוני, 24/08/05 09:07

        הגב לתגובה זו

        • יוזמת חכ כצ:מי שיתמוך בפנוי לא

          יבחר בלכוד?איפה, 24/08/05 14:51

          הליכוקניקים שמים עצמם ללעג ולקלס.

          הגב לתגובה זו

    • הצדקת הפינוי לוותה בד-מוניזציה (ל''ת)

      תקשורתי למפונים, 24/08/05 09:33

      הגב לתגובה זו