• 45.

    ל42 אהבתי את האקשן של הנערים

    Metziuty, 23/08/05 04:20

    אהבתי את האקשן של הנערים

    בהשוואה למדינות אחרות הם עדינים, היו לאחרונה מהומות בקוראה, לידיעת הקוראים זו אחת המדינות המתוקנות ביותר העולם.

    המפגינים היכו במוטות ברזל ומקלות את השוטרים הלובשים חליפות מגן וכובעים מיוחדים, ומחזיקים בידם מגינים שקופים.
    שום שוטר לא התלונן, שום שוטר לא בכה, הם חטפו אותה בשתיקה.
    מוזר מה??? לא.

    שם פוליטיקאים מבינים שאם הם פוגעים באנשים, לאנשים מותר לכעוס והפגועים נלחמים... זו שיטתם לשמור על רוח העם.
    לשם כך הם מגיסים שוטרי הפגנות מיוחדים, מקצועיים, שישמשו שק החבטות של הממורמרים...זו עבודתם, הם מבינים שאם על רוח העם הם רוצים לשמור, הדפוקים חייבים להוציא קיטור.

    אבל בארץ, ארץ הצבועים, שוטרים בלתי מקצועיים, ללא ציוד מתאים, עם מפקדי משטרה בורים. מקטרים... העשבים השוטים מתנגדים לפינוי... בושה, מבישים את הכיפה...

    שופרות תעמולת ההרס של מקבלי השכר מהאירופים פוערים את פיהם בהתחסדות מאוסה, גידופים מתוזמנים לעיתונים מכל מחלקות הצבע של השמאלנים, וחנפנים מצטרפים, מלפיד שונא הכיפה עד דתיים, כולם מצטרפים למקהלת הצבועים המשולמת ע''י האירופים, ליהודים אסור לכעוס על שמאלנים.
    לא כשהם הביאו מטוניס את ערפאת עם 100,000 הרוצחים רק כדי ליצר תעשית קרבנות שלום חפים. לא כשהם נתנו להם אדמת מולדת וכסף ורובים כדי שילחמו באחיהם בלי בגץ וצלם אך הם הפכו אותם לחלם. והיום התאחדו המושחת והחלמאים ויחד הם מגרשים יהודים מהבתים.

    כולם, כל הצבועים כולם, רוצים לראות יהודים מסורסים יושבים ובוכים כמו בסרטים, בתקופת הפרעות ביהודים...

    כל יהודי ששרון והשמאלנים דפקו לו עשרות שנים מחיים, גזלו את מקור פרנסתו, עקרו אותו מישובו, שדדו את ביתו ונתנו אותו כפרס לרוצחי בני ביתו, לדעת השמאלנים הם חייבים להיות גם מסורסים...

    אם הוא מביע את כעסו, הוא עשב שוטה...

    מצטער ידידי הצבועים, אני מעדיף עשבים שוטים, על פני עם של מסורסים...

    בכל מקום אחר בעולם, אנשים נלחמים על אדמתם, רק כאן בארץ חמדת השמאלנים ליהודים אסור לכעוס רוצים לראות אותם מסורסים...

    רק כאן הדפוקים נקראים קיצונים, רק כאן גינת הדפוקים, נקראת ע''י השמאלנים המושחתים, גינה של עשבים שוטים...

    רק בישראל הצביעות השמאל הפכה את היוצרות :
    * יהודים מגורשים, מותקפים ע''י השמאלנים.
    * וערבים רוצחים, מקבלים במתנה את הבתים. וזוכים לתשבחות ממקבלי הכספים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    Transfer

    amiram, 22/08/05 20:56

    Pearl you nailed in on the head.Waht a magnificent Transfer,what a hadsome Soldiers and police in their BLACk uniform..I thought I'm watching a movie from Wordl war 2..but Alas..the next Transfer may not be so pretty...

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    להעריץ?? בא לי להצדיע להם.

    מצדיע., 22/08/05 20:31

    במועל יד. זוועה. אין מלה אחרת. יס''מניקים, שוטרים וגם חיילים, גברתנים גלוחי ראש. זוועה. אני משתגע. איך יצאו בנים כאלה לעם הזה?

    הגב לתגובה זו

    • הם אספו מכל העולם את בני

      התגייסות להצדקת, 22/08/05 22:20

      הקבוצים שירדו. לאלה לא צריך להתאמץ להנחיל את שנאת ישראל, הם ינקו אותה עם חלב אמם. אם היא בכלל הניקה....
      הם אכן, ברובם גלוחי ראש, לכן תפרו להם את הכובעים האלה עם המצחיות ועם סמל דגל ישראל.
      מדובר בחיות אדם. ביצורים נחותים! זה פשוט מגעיל, כשהמגורשים מחבקים את חיות הטרף האלה!

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    לסיפור מדהים על בגרות ואצילות

    נסיון מספר 2, 22/08/05 19:06

    ''... היתה זו הוצאה להורג של 18 יהודים משני המינים בשדה, לא רחוק ממחנה קארצ'ב. ביניהם היו ברף השקן ובתו, שהיתה בהריון מתקדם. היא ילדה בשדה ואביה הזקן קיבל לידיו את הוולד והניחו על הדשא. הם ברחו מהגטו רק בכתונת לעורם. כעבור מספר שעות עבר במקום ז'נדרם. משהבחין בקבוצת היהודים, פקד עליהם לשכב על האדמה. נורתה יריה אחת, שתים, ושלישית והרובה לפתע פסק להישמע לו. הז'נדרם נוכח שאזלה תחמושתו, ושלח ילד פולני לקומיסריאט בקארצ'ב שיביא לו כדורים נוספים, והוא עצמו התיישב לחכות.
    הוא היה לגמרי לא חמוש, ללא כדור אחד באמתחתו. ומה עשו היהודים הנותרים? האם התנפלו עליו לנקום את דם יקיריהם? האם הם נסו על נפשם? לא! הו לא! הם המשיכו לשכב עם הבטן על הארץ ולחכות למעלה מחצי שעה, להגעתם של הכדורים, כנראה הכדורים הגואלים. בא למקום שוטר פולני ומסר לז'נדרם תחמושת טריה, וזה ירה בשאר, הרג את האם, הרג את התינוק בן מספר השעות. הפועלים היהודיים מן המחנה עסקו בקבורתם ולא אחת קבר מי מהם את אשתו, אח את אחיו. מה ההבדל? לא הרחק מקארצ'ב ניתן להבחין בגבעה קטנה שם קבורים 18 יהודים. תל לא בולט זה הוא עדות לונדליזם הגרמני, כמו גם עדות למוגות-הלב היהודית...''

    תיאוריו של פרוחודניק, מובאים ב''נתיב'', אייר תשנ''ד, מאי 1994)

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    AGROISE GIBER

    ALON, 22/08/05 18:59

    WHAT BRAVERY, WHAT DETERMINATION AS THEY BROKE THE DOORS DOWN AND RIPED BABIES FROM THEIR MOTHERS ARMS, AS THEY DRAGED CRYING MEN AND WOMEN FROM THEI HOMES. AS THEY LOADED JEWS ONTPO BUSSES AND THREW THEM OUT ON THE STREET WITH NO ROOF OVER THEIR HEADS. AS THEY, YASAMN, HANDCUFFED PROTESTORS AND THAN RIPPED THEIR JEWISH FACES OFF OR BEAT THESE TIED DOWN JEWS TO A PULP. KOL AKAVOD, THE PRIDE THE HEROISM OF KICKING LITTLE JEWISH CHILDREN OUT OF THEIR HOMES AND FROM INTEGRAL PARTS OF THE LAND OF ISRAEL. REMEMBERING THE STORIES MY GRANDMOTHER TOLD ME AGAIN AND AGAIN OF EUROPE, BEGGING OF ME TO NEVER FORGET, FOR A MOMENT I THOUGHT WE WERE BACK IN 1930S GERMANY.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    המתנחלים הוכיחו יופי ובגרות---

    יוני, 22/08/05 17:50

    עם כל כאבם האמיתי והקשה, הרי שברוב המכריע של הפינוי רוב התושבים עצמם (איני מדבר על הנערים שהתווספו אליהם) הוכיחו בגרות ואצילות כשברוב בכי וצער אמיתי התפנו מבתיהם ויצאו אל הלא ידוע.

    אשריכם אחיי גיבורי החייל-הוכחתם בגרות אמיתית והנחתם לאחרים להחריב את מעשי ידיכם.

    המשיכו לבנות ולהיבנות במקומות אחרים בארצינו היפה. (אם אפשר חמודים-רק שעכשיו תלכו למקומות יותר קונצנזואליים....)

    וברור שאי אפשר בלי מילה טובה גם לשוטרים שאזרו אומץ ופינו בשקט ורגש, אשריכם אחים יקרים (מקווה אני שתיהנו מהמשכורות היפות שקיבלתם על פינוי אחיכם...)

    הגב לתגובה זו

    • הקונצנזוס צריך היה להיות התנ''ך (ל''ת)

      אבל אתם לא, 22/08/05 18:44

      הגב לתגובה זו

      • אני דתי חרדי ויודע מהו התנ''ךךך

        יוני, 23/08/05 00:22

        אבל ברור לאדוני שלא נוכל תמיד להחזיק בכל שעל שבו ישנו רוב עויין (והלוואי ויעלמו משם)

        אני מחפש את החיים הטובים לכולנו, ומי יתן ומשיח צדקינו יבוא במהרה ויגאלנו ואת אדמתנו מיד זרים זדים, ויחזיר אחינו התועים בתשובה שלימה, וישליט את מלכות ישראל הניצחית על כל עולמו של הקב''ה, אמן...

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    הישראליות ביופיה

    אסתר, 22/08/05 16:57

    החיילים שלנו והשוטרים הם הישראלי היפה , בישראלים יש כל כך הרבה יופי ואנו נוטים לשכוח זאת ולבקר את מה שבעצם מיחד אותנו והשבוע ראינו כל כך ברור בהתנהלות של החיילים והשוטרים.
    האנושיות, הרגישות, האכפתיות ויחד עם זאת האסרטיביות, הסדר, הדבקות והחשיבה מחוץ לקופסא
    וזה הכח שלנו , זה היופי שלנו הלוואי שהיינו מביאים את כל אלו לידי ביטוי תמיד
    ולא את הביקורתיות ההלקאה העצמית .
    כשגרים בחו''ל יודעים להעריך כמה אנחנו מיוחדים וכמה אנו רוצים להיות אנו ולא אחרים.
    הלוואי שהיינו נותנים מקום רק לאור ולא לחושך.

    הגב לתגובה זו

    • לא פרסמו את התגובה שלי,

      טפשה!, 22/08/05 19:19

      אז רק בקיצור, אין שום דבר יפה במדיניות היודן-ריין ובמבצעיה!

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אין מלים! חמישים אלף שוטרים

    עשיית דין, 22/08/05 16:50

    וחיילים, אלימים, שהתאפקו אל מול מצלמות הטלוזיה אך התנהגו כרוטווילרים וכאמסטפים, כשלא צולמו. נגד נשים וילדים.
    ''בחורינו המצויינים'' ממשיכים רדיפה בת שנות אלפיים נגד העם היהודי. ''בחורינו המצויינים'' שנאלצים לשרת בצבא, כי מדינת ישראל, אויבת העם היהודי מספר אחד מסרבת לחסל את האויב.
    מפני שמדינת הפשע נותנת שוב ושוב הזדמנות לאויב לחסל אותה. הקב''ה מציל, וחלאת האדם חושבת - ''כוחי ועוצם ידי''.

    הגב לתגובה זו

    • כמה קשקושים

      א, 22/08/05 17:06

      צילמו כל כך הרבה ולא נמצאו שום עדויות לאלימות. גם המתנחלים עצמם צילמו וצילמו וצילמו.

      אתה קובע שהיתה אלימות שפשוט לא צולמה? נו באמת.

      אולי תגיד שכשלא צילמו צמחו לחיילים קרניים וזנב. זה יהיה אמין באותה המידה.

      הגב לתגובה זו

      • חכה, עוד תראה ותשמע. רק חבל

        יבוא יום נקם, 22/08/05 18:26

        שהכתמים הכחולים מן המכות היבשות דרכם להיעלם לאחר כמה ימים.
        ובכלל על מה מדברים. גם במשרפות לא היתה שום אלימות, בסך הכל פתחו ברזים, ואנשים אפילו החזיקו מגבות.
        ימח שמכם!

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    אחריותם להתנהלות תקינה לא נגמר

    ישראל חפץ חיים, 22/08/05 15:21

    צודק משה פרל במאמרו המשבח את כוחות הביטחון על התנהלותם הראויה והאחראית. אך אל נשכח שהמערכה עוד לא הסתיימה. הפינוי עוד לא נגמר. עוד רבה העבודה לכוחות הביטחון.
    אך לא פחות חשוב, אחריות כוחות הבטחון לא מסתיימת עם גמר הפינוי.
    אחריותם להתנהלות אחראית ולתוצאות בתחום בטחון הפנים נמשכת. הם לא יוכלו להחבא תחת המוניטין שנוצר בימים אלה. החברה והציבור מצפים להרבה יותר אחריות והרבה יותר בטחון משיש לו היום.
    מעבר לכך בל נשכח שלא נגד ''קרימינאלים'' היו צריכים כוחות הביטחון לפעול. בשדה האמיתי מדובר בהתמודדות מול פשע ועבריינות. מול סמים ומבריחיהם, מול סוחרים בנשים. מול טרור וגניבת מכוניות. הרשימה ארוכה והאחריות רבה עוד יותר.
    אז בהחלט מגיע שבחים לכוחות הבטחון על דרך התנהלותם. אך אנחנו האזרחים מצפים מהם להתנהלות יותר אחראית ומתן יותר פתרונות מבעבר.

    הגב לתגובה זו

    • כל כך נכון וכל כך צודק. (ל''ת)

      יואב, 22/08/05 15:45

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    גאה בכם

    רפי, 22/08/05 14:36

    לפני שקראתי את המאמר שלך אני מסכים איתך אני עוקב אחרי ההתנתקות מהגולה וליבי עם החיילים והשוטרים שעושים עבודת קודש לשמה עם כל הסבלנות והנימוס שכבר חשבתי שנעלמו לנו אני גאה בכם נשלחתם לעשות מלאכה קשה ביותר אתם והתושבים של הגוש פשוט גיבורים
    יישר כוכחם
    אמן

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תעסוק בכלכלה גם בה אינך מבין (ל''ת)

    ברוך, 22/08/05 14:27

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    IS THIS A JEWISH STATE? (ל''ת)

    X, 22/08/05 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל הכבוד לצה''ל ומשטרה במאבקם

    נגד המטורפים, 22/08/05 13:53

    וגם תודה למטורפים הכתומים שהחזירו לי את האמון במדינה ובמוסדותיה הדמוקרטיים.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    דבר בשם עצמך

    גבי, 22/08/05 13:28

    דבר בשם עצמך וחוץ מזה חלק גדול היו אנשי קבע ומילואים ואילו אנשי גוש קטיף נכנעו ולמעט הבלח יחיד של כבוד יהודי בכפר דרום הם למעשה גירשו את עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    המלצה- תתרכז בתחום הכלכלה (ל''ת)

    חיים, 22/08/05 13:13

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    פתאום התקשורת גאה בחיילים

    שפויה, 22/08/05 13:05

    איזו צביעות !!!
    הרי כשהם מצויים במחסומים ומתמודדים עם כל הסחי של האוכלוסייה הפלשתינאית, כשהם מונעים פיגועים אף אחד לא מגבה אותם, בוודאי לא מהתקשורת.
    אך כשהם מפנים את אותם מתיישבים לפתע פתאום נוצצות עיניהם של אנשי התקשורת והשמאל.
    איך הם לא מתביישים?
    כל אנשי השמאל מבקשים מהמתנחלים לא לפגוע בחיילים, אבל כשמפגיני שמאל פוגעים בחיילים זה לא מעניין אף אחד!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    איזה גיבורים חבל על הזמן

    יזהר, 22/08/05 12:59

    הוציאו ילדים מהבית וגררו זקנים מבית כנסת.

    עיטור הגבורה ומהר לתת להם

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הם הראי שלנו

    נירית, 22/08/05 12:45

    הם- הבן שלי הנהדר החייל וחבריו, אנשים רגילים, מחונכים, אוהבי אדם.
    כמו שראו בבית, כמו שספגו בסביבה הקרובה.
    לא פנאטיים, לא ימניים מדי, לא שמאלניים- פשוט בני אדם. וזה מה שאנחנו כולנו. הלוואי וכולם יראו זאת!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לראשונה אני גאה בצה''ל! (ל''ת)

    אחמד, 22/08/05 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    באיזה סאלון היית ,שהתפעלת

    שמעון מהצפון, 22/08/05 12:15

    חשבתי שאתה כלכלן , והנה אתה מתפעל מצבא אטום , שלא יכול להלחם באויב, אז הוא מפנה את עמו.
    ממש הצלחה
    אף קצין לא קם:
    לא כשנטשנו בני ברית 30 שנה
    לא כשגסס חיל בקבר רחל
    לא התפטר אף איש קבע
    ממה בדיוק אתה מתפעל , אולי מההוצאות שיעלו הפינויים ???

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    במי ובמה יש להתגאות

    יאיר ל, 22/08/05 11:58

    אילו הפגין הצבא את אותה הנחישות ואת אותה היעילות במלחמה בקאסאמים, היינו יכולים להתגאות בצבא.

    אילו היינו מכריזים שמטרתנו לפנות ולהרוס את המדינה, היינו יכולים להתגאות בצבא.

    אילו השוטרים בשפרעם היו מגלים את אותה נחישות ומונעים את הלינץ', היינו יכולים להתגאות במשטרה.

    ''הצלחת'' הצבא והמשטרה נגזרות מאהבת ישראל של המפונים שלמעט נוער שוליים, שגם הוא פעל בעדינות בהשוואה למפגיני הגדר השמאלנים, לא יפגעו באחייהם.
    וזאת למרות שביתם נהרס, פרנסתם נגזלה ולמרות שידעו שזורקים אותם לבתי מלון.
    בהם יש להתגאות

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    פתאום כולם פטריוטים

    מיכל, 22/08/05 11:58

    לעינינו מתרחש נס של ממש:
    צבא הכיבוש האכזרי, הופך בן לילה לצבא נחוש ורגיש, שכל שמאלן מוחה לו כפיים ודומע נרגש אל מול טורי החיילים לובשי החולצות השחורות.

    הנה סוף סוף הצבא ממלא את יעודו:
    גירוש משפחות מבתיהם, ולא חלילה התעמרות באוכלוסיה פלשתינית חפה מפשע.

    מעניין איך כל אחד מפרש את המציאות:
    אני רואה חיילים צעירים המומים ושותקים בעיקר כי אין להם מה להגיד (''למה אתה מגרש אותי מהבית'' שואלת ילדה קטנה, ומה ציפיתם שהחייל יענה י ''כי זו לא פקודה בלתי חוקית בעליל?'').

    לפתע הפך צה''ל לגיבור נחוש ורגיש, המסלק אנשים מבתיהם ברגישות רבה, דומע אך ממשיך במשימה הקדושה.

    דווקא אותי מדאיגה הצייתנות הזו, שרוב המין האנושי לוקה בה: רגילים לציית לפקודות, מפחדים לשבור מסגרת וגם הלב נאטם כששומעים שוב ושוב בכי ותחינות.

    מדאיגה לא פחות הפיכת צה''ל לקורבן ולמושיע בו זמנית: הרי בלתי אפשרי לגלות יותר מדי חמלה כלפי המתנחלים. זה יהיה באמת מוגזם (גם לא מגיע להם, מסבירים לנו שוב ושוב, הם בסך הכל עברו דירה).
    לכן הופך צה''ל לצבא ילדים תמים, שרגישים מספיק כדי לבכות ואטומים מספיק כדי לפנות.

    בקורב נתחיל לשמוע על פעילויות כיף וצו'פרים לחיילים המפנים. מגיע להם, אחרי שנלחמו בגבורה בילדי בתי ספר ובנשים הרות.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אפללו וסמיה לא שמות מזרחיים?

    מזועזע, 22/08/05 11:39

    בחירת השמות האלה להדגמת ''ערכם הירוד'' של קציני צה''ל, מניפה ריח גזעני מוכר וחוזר על עצמו יותר מדי...

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מי זה ? לא מכיר (ל''ת)

    שאלה, 22/08/05 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אבל ללא טיפת כבוד

    לוחם חירות ישרא, 22/08/05 11:30

    מה יש לו ללוחם שהולך איתו כל הדרך?
    מבצע מוצלח, פעולות שמקדמות, משהו שאחרי המון שנים אפשר להתיגאות בהם.
    חיילי 2005 אם מה ילכו הלאה???
    הם לא הקימו כמו לוחמי המחתרות, הם לא בנו כמו לוחמי מלחמת השחרור, הם לא הגנו מול המון ערבי כבמלחמת ששת הימים, לא הגנו על הבית כלוחמי מלחמת יום כיפור.
    האם הם ילכו מלאי גאוה על כמה משפחות הם הצליחו לגרש?
    כמה ידי ילדים הם העלו לאוטובוסים?
    הרי כבר כיום הם שואלים את השאלות הקשות ''לכך התגייסתי?''
    לשם כך ''קרעתי את התחת?''
    לזה צריך עם צבא???
    ועוד ועוד

    הגב לתגובה זו

    • הם משיבים את השפיות למדינה!!! (ל''ת)

      צביעות המתנחלים, 22/08/05 12:01

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    פרל - בכלכלה אתה כותב יותר טוב

    המגמה הריאלית, 22/08/05 10:43

    זה לא רציני משה פרל. יפה שהצבא שלט בעצמו וביצע את המשימה. כאשר המפקדים משבחים את היחידות על הביצוע, לפחות כלפי חוץ, מה טוב. בזה הם גם משבחים את עצמם לצורכי יחסי ציבור. אבל אין צורך לעבור מיד למתכוני הערצה על היכולת המופלאה וכו'. התחקירים האמיתיים בצה''ל, אם הם נערכים, הם נערכים בפנים, ביחידות וגם אז לא בטוח שמפיקים לקחים של ממש.
    גייסו את חצי המדינה. הקימו יחידות גדולות מיוחדות למשימות, בלי הגבלות תקציב. גם במצב כזה חששת, פרל, שיהיה פספוס?
    ככלכלן, אם הייתה בודק את ההשקעות ''הצבאיות'' העצומות בהתנתקות, לעומת הצרכים האמיתיים (בלי לקחת מקדם ביטחון של פי 10 ויותר) והאלטרנטיבות, היית מגיע למסקנות שונות. לא במשימות כאלה תיבדק יכולתו של צה''ל להגן על המדינה בעת מבחן בטחוני אמיתי.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אכן ראויים להצדעה חיילינו ושוט

    אני, 22/08/05 10:19

    האיזון הופר כל חייל או שוטר שעמד נכוחה מול נאצות והסטריה (מול המצלמות) יצא גיבור אמיתי.
    אני מצדיעה להם ללא קשר לצידקת הפינוי או אי צדקתו נהגתם כגיבורים אנושיים

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מעניין ש...

    מיכאל, 22/08/05 10:16

    מעניין מאד -
    בחומת מגן - לא שמענו מהתקשורת חיבה רבה לחיילים ( - טוב כי הם נלחמו בערבים)
    אבל עכשיו - איזו הערצה לחיילים ,העיקר שיגרשו את הדתיים וישפילו אותם.
    צבוע שכמותך

    הגב לתגובה זו

    • אני דווקא שמעתי הרבה דברי

      א, 22/08/05 10:27

      חיבה כלפי החיילים במבצע הזה, אני לא מבין על מה אתה מתלונן

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אני מסכימה עם כל מילה שלך

    דליה, 22/08/05 10:16

    ומי שחושב אחרת זכותו,דעתי '' כל הכבוד לצהל''

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    צה''ל - בושה לענוד את המדים

    אתה נורמלי???, 22/08/05 10:12

    הצבא הוכיח שהוא פוע כמכונה אחת בלי לחשוב ובלי כלום. הוא הוכיח שהוא מגרש נשים וילדים ומבצע כל פקודה שמונחתת עליו מלמעלה. במקום להתבזות שאתה שייך לצבא כזה אתה שמח????????

    הגב לתגובה זו

    • בטח שנהיה שמחים כי אין לנו צבא

      מלללל, 22/08/05 10:30

      אחר מלבד זה , אז או שתקבל את כולו על מה שאתה אוהב בו ומה שלא , או שלא תקבל אותו בכלל (ותעזוב את המדינה , כדי שצבא של מדינה אחרת ישמור עליך).

      הגב לתגובה זו

      • גאה שאבי, אחי, אני ובני שרתנו (ל''ת)

        ומשרתים בצה''ל!!, 22/08/05 13:54

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    מתבייש בפיקוד צהל

    איציק, 22/08/05 10:09

    החיילים מילאו פקודות אבל הפיקוד הבכיר הוכיח שהם פודלים של שרון.
    רמטכל שאמר מילה עף מתפקידו וכל מלחכי הפינכה חוגגים עם אלוף שקיבל אתנן תפקיד בוושינגטון.
    בושה וחרפה!

    הגב לתגובה זו

    • אם החיילים צריכים לבצע פקודות

      ז'וז'ו, 22/08/05 10:32

      אז על אחת כמה וכמה המפקדים שלהם! כי אם לא הם אבדנו!
      כל הכבוד לצה''ל!!! גם בפינוי המתנחלים וגם בשמירה על ביתי אשר בתחומי הק ו הירוק!

      הגב לתגובה זו

      • ב-67 אלופים שמו דרגות לרוהמ

        איציק, 22/08/05 12:10

        וכך יצאנו למלחמת מגן

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    תגובת נגד: בושה שאף קצין או

    מוטי, 22/08/05 09:55

    חייל לא שאל את עצמו / מפקדיו , מדוע הוא כלוחם בצה''ל צריך לגרש יהודים

    מדוע לא התאגדו קצינים בצה''ל לבג''ץ או לבית הדין העליון של הצבא לבטל את הרוע

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בדיחה עצובה

    יהודי, 22/08/05 09:48

    איזה צבא גיבור
    40 אלף חייל נלחמו באויב שסירב להילחם.
    לעומת זאת כאשר היה אש (זוכרים את לא יהיה פינוי תחת אש) הצבא הסתתר.

    אז איזה מין צבא יש לנו, אבוי.

    צבא של רפובליקת בננות שאינה מסוגלת להילחם שאויב אלא משתמשת בכוחה כנגד יריבי השליט.

    מי יכול להתגאות בחיילים שיודעים ברוב גדלותם לחלק צווי פינוי.

    אולי נתגאה בפקחי חנייה בשלב הבא? גם מלאכתם חשובה ביותר. ואולי הסכנה להם מן הנהגים התל-אביביים רבה יותר

    הגב לתגובה זו

    • הצבא גיבור כי בלעדיו לא היית

      שלומי, 22/08/05 10:38

      חי היום , גם לא ברמת גן או תל-אביב או ירושלים וכו'
      אתם כולכם מתמקדים ביציאה מהאיזור הזה ומתבטאים כאילו המדינה חרבה , בעוד אתם שוכחים את העיקר , שזה תחומי ישראל החוקיים שעליהם אנחנו צריכים להגן!

      הגב לתגובה זו

      • התחומים החוקיים

        יאיר ל, 22/08/05 12:34

        אם השטחים שנכבשו ב-67 אינם בתחומי ישראל החוקיים ( מצרים וירדן טענו שהשטח אינו שלהם ואין מדינה שתבעה עליהם בעלות ) על אחת כמה וכמה שטחים שנכבשו ב-48 אינם בתחומי ישראל החוקיים.

        היישובים שפונו נבנו על קרקע שוממת,
        יישובי ב-48 נבנו על הריסות כפרים ערביים.

        אם כך על מה בדיוק אנחנו צריכים להגן ואת מי בדיוק אנחנו צריכים לפנות ?

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    הערצת העריצים והמגרשים? (ל''ת)

    אבי, 22/08/05 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יש לי עוד כמה משימות לאומיות

    יחזקאל, 22/08/05 09:39

    אני מוסגל לחשוב על עוד כמה משימות לאומיות. באיזה שהוא שלב נגיע לשלטון וננסה אותם, בצורה הכי חוקית בעולם. למשל, חוק להלאמת הרכוש של כמה מן העשירים היותר מושחתים במדינה. חוק לגירוש כמה (בערך 80%) קיבוצים שהתיישבו בכפרים ערביים במלחמת השחרור. ועוד כמה רעיונות נפלאים ומאד דמוקרטיים.

    הגב לתגובה זו

    • הרוב לא יספיק לכם אף פעם!!!!!

      אל, 22/08/05 10:57

      צר לי לאכזב אותך אבל הציבור החרדי דתי לעולם לא ישלוט במדינה לא בגלל שהם לא יהיו הרוב, אלא רק משום שזהו ציבור עני ונזקק.
      לציבור הזה לעולם לא יהיה את כמות הכסף שיש למשפחות בעלות ההון החילוניות שהם למעשה שולטות במדינה, אריק שרון למעשה מקבל תכתיבים מאלה שמחזיקים בכסף ובכלכלת המדינה ורק רוצים ליהיות יותר עשירים בתירוץ של רווחת תושבי ישראל.
      וכל עוד בעלי ההון הם חילונים השלטן בארץ יהיה חילוני.
      למעשה בעלי ההון שולטים ומחליטים,
      לצערי לא רק בארץ אלא בכל העולם המערבי ולא מהיום אלא כבר 300 שנים.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    שהמטרוסקסואלים יילחמו

    רמי, 22/08/05 09:36

    התגלה צבא חדש. הוא רגיש ונחוש ומונה עשרות אלפים של חיילי עורף. יש מי שייגן עלינו במלחמה הבאה. יש מי שיבצע את חומת מגן ד'.
    אנחנו, המשיחיים הקיצונים, מברכים אותם על נכונותם להתגייס כדי לשנות את תדמיתו המתפוררת של הצבא ומאחלים להם הצלחה בשדה הקרב. נעודד אותם מהכורסא. כל הכבוד לצה''ל!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הייתי בטוח שהכותב ציני..

    דוד', 22/08/05 09:29

    כשקראתי את הכותרת הייתי בטוח שמדובר בסרקאזם מושחז וכשהמשכתי לקרוא והבנתי שהכותב אכן רציני ומתכוון למה שהוא כותב לא ידעתי אם לצחוק או לבכות. כשראיתי את מידת הנחישות של חיילי צה''ל בביצוע הטרנספר היהודי התעוררה בי תחושה קשה של בחילה.
    דודי - סגן במיל' ומתבייש בצה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    למה להלחם?

    נמדוד ת'רייטינג, 22/08/05 09:12

    כשאפשר לפנות - וגם להשיג רייטינג יותר טוב לצבא?

    עכשיו הם חיילינו הגיבורים, שהצליחו במשימתם. במלחמה בטרור לא הלך כל כך ואז הרייטינג ירד נורא... עכשיו יש במי להתגאות, צבא עם רייטינג ''בכל סלון''.

    אני בכל זאת מעדיף את התסריט השני, זה שיש לו פחות רייטינג ופחות טרור.

    הגדיל לעשות מר ירון לונדון שאמר ''זה כמו מחזה שייקספירי''.

    אנשים יקרים, לא הכל זה טלויזיה וההתנתקות היא לא תוכנית ראליטי, זו המדינה שלנו, החיים שלנו. עקרנו את עצמנו מהארץ שלנו שם מהאנשים שלנו שם. אין שום כבוד בזה, שום גבורה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    very very true (ל''ת)

    erez, 22/08/05 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שיר הלל פשיסטי.

    אנטי פשיסט., 22/08/05 08:56

    רק במשטרים פשיסטים נושאים שירי הלל לכוחות צבאיים, המדכאים את העם.לא ברוך בואכם, למועדון הדיקטטורות הפשיסטיות של דרום אמריקה, ואפריקה.
    משה פרל, המאמר הבא שלך, : שיר הלל ל''אח הגדול'' היושב בכיסא רוה''מ.משה פרל, BIG BROTHER ,האח הגדול ,מאושר.פרל גמר את ה BIG BROTHER UNIVERSITY ,בהצטיינות.

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה (ל''ת)

      דני, 22/08/05 10:32

      הגב לתגובה זו

    • אם זו היתה באמת מדינה פשיסטית

      א, 22/08/05 10:41

      או דיקטטורית אתה חושב שהיו טוקבקים? או שהיית שומע על חסימות כבישים? או שהיית שומע מרואיינים של שני הצדדים בתקשורת ? או שהיית רואה צבא שבא בלי נשק לפנות אנשים ? או שהיית יכול להגיש בג''צ ? או שהיית קורא לשלטון פשיסטי והיית נשאר חי?

      הגב לתגובה זו

      • ובכל זאת, מדינה פשיסטית

        נחמן, 22/08/05 15:35

        מדינה פשיסטית מחשיבה שמירת על המשטר יותר משמירת זכויות האזרח. צא לרחוב ותראה בעצמך (ולא דרך דיווחי הטלויזיה הערוכים) איך משטרה מכסחת כל מי שמאז לצאת לחסימה בלתי אלימה.
        לגבי התקשורת, הצחקתה אותי. כש100% המראיינים הם שמלאנים קיצוניים, הם פשוט לא נותנים למרואנים לפתוח את הפה. במדינה חופשית לא היו שולחים שוארים לעשות פוגרום בתחנת רדיו כמו ערוץ 7, אלא נותנים לה תדר.
        על חיילים בלי נשק שפרצו לבתי האזרחים שמרו חיילים אם נשק, שוטרים וצלפים. תשאל את עצמך, איזו מדינה שולחת את הצבא נגד אזרחיה?
        במדינתנו היקרה בג''ץ משיב רק על תביעות של ערבים. שני תביעות נגד סגירת תיקים של שרון נדחו ללא נימוק כלל! בג''ץ זה מחלקה גריאטרית של מר''ץ

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    גם אני מרגיש כך. תודה!!! (ל''ת)

    אריה, 22/08/05 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    משה פרל אתה פשוט צודק

    אורי, 22/08/05 08:48

    הצבא והמשטרה הנחילו גאווה בלבבנו.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    איזו מצויינות? מתנחלים מצוינים (ל''ת)

    יהודי, 22/08/05 08:18

    הגב לתגובה זו

    • חלקם מצטיינים בלעבור על החוק (ל''ת)

      אורי, גם יהודי, 22/08/05 08:47

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ''על ישראל, שמאלנים והתנתקות..''

    המהנדס, 22/08/05 07:53

    מה ההתנתקות עשתה לי?

    ההתנתקות גרמה לי להתנתק מהמילים 'ישראלי', 'ציוני' - אם יוסי ביילין או יוסי שריד או אריק שרון הם הם המייצגים את ה'ישראליות' וה'ציוניות' אז, רבותיי, לא תודה! אני לא רוצה להיות שייך למחנה הזה - אני סתם ''יהודי מארץ ישראל.''

    ההתנתקות גרמה לי להבין שישראל היא כיום המדינה האנטישמית ביותר בעולם ושלישראלים אין זכות מהיום ולהבא להטיף מוסר נגד מעשים אנטישמיים-גזעניים. אין מדינה או מנהיג נורמלי אחד בעולם כולו שיציעה 'לנקות' (כן...גם בעבור פיצויים) את אריזונה, לונדון או מוסקבה מיהודים רק משום שהינם יהודים...מעשה גזעני שכל הזכויות שמורות לישראל 2005!!! גועל נפש!!!

    ההתנתקות גרמה לי להבין שאין דבר כזה 'דמוקרטיה' או 'הפרדת רשויות' כי אם 'דמוחארטה' או 'תלות-בין-רשויות' - נפילתו של הרודן שרון היא נפילתו של השופט-המתחזה אהרון ברק (...ונפילתה של האליטה השמאלנית-מיעוטית שברק עצמו מסמל יותר מכל אדם אחר...), קריסתו של ברק היא קריסתו של שרון!

    ההתנתקות גרמה לי להבין ''שגם שהשמאל לא בשלטון - הוא בשלטון!'' הפסאדו-דמוחארטה הישראלית היא כמו מטבע שפיזית יש לו שני צדדים אבל מעשית יש לו צד אחד: אם בחרת שמאל-קיבלת שמאל, ואם בחרת ימין - גם כן קיבלת שמאל!!! זה מדכא, זה עצוב אבל אלו עובדות החיים, רבותייי!!!

    ההתנתקות גרמה לי להתנתק מהבן כספיתים למיניהם, עיתונאים וכוכבי מעריב מטעם עצמם,אשר הם לא יותר מאשר ''שומריי אתרוגים'' ו''שופרות השילטון'' (ולא יותר טובים מעיתונאים בעולם הערבי שגם הם ''שופרי שלטון'') - אלו הם אותם אנשים שהביאו, שטפו מוחות וקידמו את האסון הגדול ביותר שבא על עם ישראל - אסון אוסלו - אסון חמור יותר ממלחמת יום הכיפורים, אסון שגבה כבר אלפיי קורבנות ופצועים ושאת סופו איננו רואים או יודעים!!! תזהרו מהם הנשיכות שלהם נעשות כל פעם יותר קטלניות וחדות.

    ההתנתקות גרמה לי להתבייש בצה''ל...כולל בבני משפחתי שחלקם בעלי דרגות קצונה גבוהות...

    ההתנתקות גרמה לי להבין שמה שבאמת מניעה את השמאל והאליטה זה לא ''הרדיפה לשלום...בלה, בלה, בלה'' כי אם הפחד, השנאה והגזענות לכל אדם שלא חושב, מדבר או ניראה כמוהם...הפחד השמאלי שקבוצת אנשים מצטיינת, בעלת חיוניות ואנרגיות שופעות (הציונות הדתית...), שמפעל הדגל שלה הוא ההתנחלויות ביש''ע (עכשיו כבר י''ש...), ושכבר עכשיו עולה על השמאל בכל תחומיי העשייה - בצבא, בחקלאות, בהתנדבות ובמוסדות חינוך - תיקח גם את מושכות השלטון ותפרק את מעוזי השמאל ההיסטוריים-מסורתיים (מונופול על האינפורמציה והתקשורת, בג''ץ, כלכלה ועוד...), מוסדות שמעולם לא עמדו במיבחן הדמוקרטיה ובעזרתם הוא רודה בעם ישראל!

    השמאל, שתמיד ידע '''לירות' שגבו אל הקיר'' זיהה זה מכבר את האוייב שמאתגר את שילטונו (...הציונות הדתית והמתנחלים) ואת מיפעל הדגל שלו (...ההתנחלויות), והוא לא ינוח ולא ישקוט עד שהוא יפורר ויגרוס עד דק את אלו שמעיזים לאתגר את ההגמוניה של האליטה.

    תישאלו אותי איך אני יודע כל זאת?! ובכן, רבותיי, אני חילוני, יהודי מארץ- ישראל. אני באתי משם, גדלתי בתוכם. תיסמכו עליי, אני יודע!!!

    הגב לתגובה זו

    • איזה תגובה ארוכה....נרדמתי (ל''ת)

      המבין, 22/08/05 08:43

      הגב לתגובה זו

    • דמגוגיה בגרוש

      אורי, 22/08/05 08:46

      ''אני משם אז אני יודע''- נו באמת, אין לך טיעון יותר טוב.
      הטענות שלך חסרות בסיס ובעיקר מבוססות על הרגשות שלך, עליהן אי אפשר לחלוק כי הן שלך.
      לגבי מימוש האידאולוגיה השמאלנית- חשבת אולי מדוע?
      יכול להיות, סיכוי קלוש, שהיא מבוצעת גם על ידי הימין, כי מי שנמצא בראש ומתחשב בכל השיקולים והמידע הזמינים מגיע למסקנה שזה הפתרון האמיתי היחיד?
      רוב השמאלנים הם בני אדם הם שמחים, עצובים וגם לפעמים כועסים- אבל שונאים? אני דווקא מתרשם להיפך.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    גיבורים על חלשים.על בכיינים.

    לוחם., 22/08/05 06:53

    בחורינו המצוינים,לא יודעים להלחם.הם צבא ההבלגה לישראל.טובחים בנו שנים, ולא נלחמים נגד הטובחים.מיליארדי דולרים לבחורינו המצויינים, ואיפה הם מול החמאס?
    הם גיבורים על יהודים.על בכיינים.
    בשנת 1997 השתלטו דרוזים על שדות, אדמות מדינה בשמורת הר מירון. הם סללו דרך בשמורת הר מירון והפקחים של שמורות הטבע הגישו תלונה במשטרה.

    הופיע היס''מ, משמר הגבול, סוסים אלות החוק הפגין כוחו.
    ואז, נשלף ארסנל הנשק הכפרי, רובי סער, טילי לאו, טילי נ''מ מטולי רימונים שהרי רבים מהדרוזים משרתים בכוחות הביטחון.
    כן, גיבורי היס''ם, המג''ב, והפרשים ברחו משם, ברחו על-מנת שלא לשוב.

    והשדות? כן, השדות התרחבו מאז מאד, מעובדים, בשמורה נושאים גם משאיות, גם טרקטורים, גם מכוניות פרטיות, גם הולכי רגל - ואין פוצה פה ואין מצפצף ואין מוחה.

    אני מנחש, שאם המתנחלים בקטיף היו דרוזים, היו מדיהם השחורים של אנשי היס''מ ואפודיהם הכחולים של חיילי חיל האויר מהחטיבה הכחולה מקבלים לפתע גוון צהוב ברווח בין רגליהם, וריח הקאקי היה מגיע עד בית ג'אן הרחוקה. אף תינוק לא היה ישן היום בבית המלון עלוב הכוכבים בים המלח, אלא בביתו בגוש קטיף.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק (ל''ת)

      גדי, 22/08/05 08:33

      הגב לתגובה זו

      • מצויינות של כלל העם,למעט ה- : (ל''ת)

        פוליטיקאים., 22/08/05 09:54

        הגב לתגובה זו

    • מעניין, במידה והפרטים נכונים (ל''ת)

      אורי, 22/08/05 08:41

      הגב לתגובה זו