• 51.

    ''נאלצו לנטוש את החיות?''

    לילך, 22/08/05 22:38

    מה זאת אומרת נאלצו לנטוש, לא נאלצים אלא מחליטים. זה דומה לתופעת הנוסעים לח''ול אשר ''משחררים'' את כלבם בחוץ. יש פתרונות לבעלי חיים, גם למי שעובר דירה וגם במצב של פינוי מהבית, הרי זו לא היתה באמת הפתעה, הם ידעו שיפונו מביתם. אז אל תחפשו הסברים- אנשים חסרי לב וחסרי אחריות נוטשים את בעלי החיים למות בצמא וברעב וכן, גם משברון לב עקב הנטישה. מי שלא מסוגל לקחת אחריות לא מגיע לו לטפל בבעל חיים.

  • 50.

    בושה - בילדי בילדי בילדי !

    עמי, 21/08/05 14:32

    אדמה או חיים - כנראה שהמפונים בחרו.
    מה קרה - אי אפשר לדאוג לבית או למחסה לפני הפינוי ???

  • 49.

    דחוף! דרושה הסעת בע''ח!!!

    ענת רפואה, 21/08/05 13:21

    20 כלבים וחתולים שפונו מגוש קטיף נמצאים בכלובים בשמש הלוהטת בצומת סעד (ליד קיבוץ סעד) וצריכים בדחיפות עזרה להסעתם למקלטים במרכז הארץ!

    כל מי שיש לו רכב ויכול לבוא לעזרתם, אנא צלצלו עכשיו ל:
    אורי: 050-3053999
    אמיר: 052-2648101

    הכלבים והחתולים מותשים וצריכים להגיע למקלטים במהירות האפשרית.

    תודה,
    ענת רפואה
    ואתי אלטמן

  • 48.

    בקשה מהמתנדבים!

    אחת מהמגורשות, 21/08/05 12:46

    קודם כל תודה רבה לאנשים שהצילו לנו את בעלי החיים.
    אנא מכם, אל תתנו את בעלי החיים לאימוץ, לי היו מספר בעלי חיים שאני נורא קשורה אליהם.
    לא יכולתי לקחת אותם, כיוון שהם היו מתים באוטובוס.
    היה מחניק וחם ולא נתנו לנו אוכל 8 שעות כשהתרוצצנו בדרכים.
    אנא, טפלו בהם, אבל אם אתם נותנים אותם לאימוץ כיוון שאין ביכולתכם לשמור על כולם, כיתבו למי מסרתם ומאיפה לקחתם ע''מ שנוכל לקבלם חזרה.
    חשבו מה היה קורה אם לכם היו לוקחים את בעלי החיים?
    אני מוכנה לשלם עבור הטיפול בהם.

    • איך את מתכננת שזה יתבצע?

      מה?, 21/08/05 13:39

      שבכל הישובים המתנדבים ירשמו מאפיינים חיצוניים של עשרות ואולי מאות בע''ח כדי שאולי, בטעות משהו יבוא לחפש אותם?

      למשל, כלבה שחורה ידידותית רזה, מותשת ומלאת קרציות, נמצאה יחד עם גוריה בני השבוע...
      או, פינצ'ר מבוהל ומורעב נמצא באפיסת כוחות לאחר שלא עמד לו עוד כוחו לברוח ממציליו.

    • התעוררת קצת מאוחר... (ל''ת)

      דסק, 30/08/05 18:49

  • 47.

    ל- 45

    ערן, 21/08/05 11:30

    אני לא מרחם על אנשים שלא מרחמים על חיות ונותנים להם למות בסבל.

    אם הם באמת טוענים שהם מאמינים לאלוהים, שיפתחו את ספר התורה ויראו כי אלוהים ברא את החיות לפני בני אדם וגם כתוב במפורש שאסור להתעלל בעלי חיים

  • 46.

    במקום לגרבץ פה ולהגיב

    האו-האו, 21/08/05 10:38

    מישהו מכם התקשר וביקש לארח כלב או חתול לחודש, עד שהמשפחה תמצא את עצמה??

    או, שבגלל שאלה חיות של ''מתנחלים'' אז לא צריך לעזור להם ומספיק לצקצק בלשון??

    אצלי יש כלב אורח בבית, ואני מחפשת את משפחתו

  • 45.

    יפי נפש, נמאסתם!!

    מיכל, 21/08/05 10:14

    מרחמים על בעלי חיים. אך לא מזילים דמעה על בני אדם שהולכים לחיות ברחוב, בלי עבודה בלי בית ספר...
    צפונים מגעילים.
    אני שמחה שמפוני גוש קטיף ללא מחשב כרגע ולא קוראים את שטניות האנשים בעם הזה.

    • ואת נמאסת עלינו, מתנחבלת

      עומר, 21/08/05 11:45

      אין לי דמעות בשביל אנשים כמוך
      שזורקים חומצה על שוטרים ומצעידים יחדים בוכים עם טלאי.

      • אתה לא מעודכן - לא חומצה

        מיכל, 21/08/05 13:09

        כך גילו בבית חולים סורוקה - הכל היה היסטריה לשוא.
        וחוץ מזה- נכון, היה מיעוט אלים, אבל למה להכליל ולהכפיש אוכלוסיה שלמה.
        אם כלב הרג לא מזמן ילד , זה אומר שכל הכלבים רוצחים ודינם מוות??
        אתה פשוט שמאלני גזען

      • עומר אתה מגעיל אותי

        תמר, 21/08/05 14:09

        אם היו שופכים חומצה על שוטר, הוא לא היה יכול להגיד ששפכו עליו חומצה, הוא בטח היה כבר מת. יש לך מושג מה זה חומצה??
        לא נשפכה חומצה, הריני לתקן אותך ואת כל המאמינים (עדיין??) לכל המתפרסם.

  • 44.

    אי אפשר לקחת חיות לבית מלון !!

    דן, 21/08/05 10:09

    כל המתלהמים פה תרגעו !!
    אם היה אפשר לקחת את בעה''ח היו לוקחים ,
    המצב לא איפשר זאת .

  • 43.

    למה אתם אומרים ''הצלת בעלי חיים

    צפריר, 21/08/05 07:43

    בה בעת שאם צער בעלי חיים מת''א שם הרי זה מוות בטוח לבעלי החיים. כי הם ממיתים אותם בזריקה תוך כמה ימים.

    • כל מני סוגים של הצלה

      רק ביקורת, 21/08/05 11:45

      וזאת הצלתם ממוות איטי ואכזרי, מגסיסה מרעב ומצמא, מסכנת התייבשות, מסכנת התעללות.

      האם אתה וכל המעבירים ביקורת על מדיניות צער בע''ח מעוניינים לקחת את כל הכלבים והחתולים הנטושיםמהישובים ואולי גם מכלביות המקום, לביתכם לגדלם או למצוא לכולם מאמצים ראויים?
      לא חשבתי!

  • 42.

    חולצו אל מותם

    למה, 21/08/05 07:37

    צער בעלי חיים תל אביב ממית את רוב רובן של החיות שמגיעות אליהם

  • 41.

    נטישת החיות

    ענת ברעלי, 21/08/05 04:04

    כואב הלב לקרא על החיות שנינטשו.
    נשאלת השאלה-למה אי אפשר לקחת את הכלב או החתול אפילו אם עוזבים את הבית ועוברים למקום אחר?מה הקשר בכלל? הרי הולכים לבית אחר, למה הכלב לא יכול לעבר יחד עם המשפחה? מצטערת, זה לא ממש ברור לי. כל הכבוד למתנדבים, הם עושים עבודת קדש! מזל שיש אנשים טובים בעולמנו.חיזקו ואימצו.

    • תלמדי עובדות. הם כרגע המלונות.

      משה, 21/08/05 08:07

      רובם במלונות / /אכסניות.
      לרוב אין סידור לנכים (למרות שחלקם לצערנו כאלה)
      לרוב אין סידור לבע''ח (למרות שלרבים יש)
      פשוט זרקו אותם מהבית בלי לחשוב קדימה.

      • לא זרקו אותם

        מוישה, 21/08/05 10:43

        כששלחו להם מכתבים ממנהלת סל''ע הם שרפו אותם בהתרסה וכשניסו לדבר איתם על פתרונות הם גרשו את הנציגים.
        אולי המתנחלים הם אלה שלא חשבו קדימה ?!
        לגבי בעלי חיים - אדם שיודע לחשוב (רק קצת) מוצא פתרון מבעוד מועד ושם אותם בפנסיון או אפילו בעמותה באופן זמני.


    • פשוט מאוד - אין בתים אחרים!

      אלי, 21/08/05 10:14

      משכנים אותם בכל מיני צימרים / מלונות זולים.
      עוד שבועיים כנראה תוקם עיר אהלים לפליטים.

    • צודקת! מעבר איננו סיבה לנטוש

      מתנחלים אכזריים, 21/08/05 10:16

      עברתי דירה המון פעמים, בדר''כ לדירות קטנות. מעולם לא עלה על דעתי להשאיר את הכלבה שלי מאחור. כלב ראוי ליחס כמו בן משפחה. אף אדם שפוי לא היה משאיר את הילד לו עם אוכל ופתקית, נכון?!

  • 40.

    ל-35, הצפונית (נעמה?)

    צפונית אחרת, 21/08/05 01:17

    את עוד מבקשת ברכות על מעלליך ועל מעללי צב''ח ת''א ? תתביישי!
    את ממשיכה להטעות כאן את הקוראים. תודי באמת שאתם דוגלים ב''המתת חסד'' ולא בהצלה אמיתית.

  • 39.

    לוגיסטיקה

    אם מרובת זנבות, 21/08/05 00:07

    ואולי לא נתנו להם לקחת את החיות לתוך האוטובוסים ובתי ההארחה והמלונות? כך ספרה לי חברה מפונה, והיא לא יודעת מה לעות.

  • 38.

    פוניתי... ואני מזדעזע מהתגובות

    אסי, 20/08/05 21:36

    שלום לכולם,
    היום פתחתי מחשב לראשונה מאז הגירוש.
    צר לי לקרוא את התגובות הארסיות כאן.
    אני סולח לכם, כי אני בטוח שאיש מכם לא היה בגוש ואתם קוראים את הכתבה ולא מבינים מה היה בשטח.
    אנסה לכתוב בקצרה.

    אצלנו ביישוב היה ידוע שהפינוי ייתבצע ביום רביעי.
    ואז היתה הודעה לכולם להגיע לשיחה דחופה במזכירות.
    כלום הגיעו ואז הודיעו לנו שהפינוי היום!
    מייד כשיצאנו ראינו שכל היישוב היה מלא שוטרים וחיילים, מסביב לביתי היו כ 100 שוטרים בלי הגזמה.
    אמרו לי לארוז מהר וללכת.
    לקחתי איתי את הילדים והתפילין ויצאתי.
    לפני שהלכתי ביקשתי מאחד החיילים שתי בקשות אחרונות.
    1. אל תצעקו עלי ליד הילדים, כדי שלא תהיה להם תראומה - כמובן שלא התקיים...
    2. תשמרו על הכלב שלי - אני אלך לאוטובוס עם הילדים ואחזור לקחת את הכלב - נתנו לי ללכת אבל לא נתנו לחזור.

    • לא לקחתה שום אחריות!!!

      ליאורה, 20/08/05 23:20

      אתה מאלו שאעדיף לא לעשות כלום , לא לקחת שום אחריות על גורלך, זרקת את הכלב (שיכולתה לפנות אותו משם שבועות מראש)ואחר כך ,כאשר מפנים אותך כפי שהיה צפי שיקרה,מחכה שה''שמאלנים יפי הנפש'' יבואו לעזור

      • ליאורה את מטומטמת!!!

        שירה, 21/08/05 07:13

        תלמדי לכתוב עברית תיקנית
        את לא היית שם ואת לא יודעת אם הוא דובר אמת או לא
        קצת סימפטייה אלוהים!

      • תגובה מגעילה.

        סתם מישהו, 21/08/05 08:05

        את הילדים שלו הוא לא פינה.
        אנשים שם חיו בהכחשה, לא האמינו שיגרשו אותם.
        ד''א, את היית נותנת את הכלב שלך לזרים?

      • מטומטמת, לא הבנת שלא נתנו לו

        מיכל, 21/08/05 10:08

        לקחת את הכלב

  • 37.

    כל הכבוד

    ethan, 20/08/05 20:45

    וואלה לא חשבתי שכל כך הרבה אנשים אכפת להם מבע''ח כמוני כל הכבוד למתנדבים אם אתם צריכים עוד מתנדב תפנו אליי...אני יודע שרב האנשים שמגיבים פה עסוקים אבל אולי תוכלו גם להתנדב פעם אחת או אפילו לתרום כמה שקלים לאלה שעושים את עבודת הקודש הזאת ככה שיוכלו לקנות מים ואוכל ועוד מקומות מגורים לבע''ח שאנחנו כל כך אוהבים
    נ.ב
    היה פה איזה משהו עם העמותה של החתולים לדעתי לא צריך להתייחס רק לחתולים אלה לכולם לשרקנים לאוגרים לתרנגולות להכל אל תשכחו שלכולם יש רגשות ולב

  • 36.

    העמותה למען החתול הצילה 150

    lilidusty, 20/08/05 20:16

    זהו לא הסבב הראשון של חילוץ בע''ח . מתנדבי העמותה למען החתול כבר לפני שבוע וחצי החלו בחילוצם של חתולים מהישובים גנים וכדים. חולצו וניצלו 150 חתולים שהועברו לטיפול רפואי, חיסון, עיקור וסירוס. לאחר הטיפול בהם החתולים - כל 150 החתולים - הועברו לבית
    המחסה של העמותה.
    חתולים אלה יבלו את המשך חייהם, במידה והם אינם ברי אימוץ - בשטח בית המחסה של העמותה - שטח פתוח, לא בכלובים וללא חשש לחייהם.

    חבל שאתם לא מפרסמים גם את זה!!!

  • 35.

    חברה תעזבו את החשבונות עם

    צפונית, 20/08/05 19:52

    המתנתקים ותפנו לראש הממשלה וחברי הכנסת ולחברי הכנסת שיפרישו מהפיצויים לתשלומים לעמותות השונות בגין הצלת בעלי החיים
    במקום לברך את צב''ח ת''א, נעמה וה''כל חי'', תשאלו מה הם מתכוננים לעשות בהמשך...

  • 34.

    מדוע תגובתי הקודמת לא

    Rakefet, 20/08/05 19:07

    הוצגה.

    בסך הכל שאלתי האם צב''ח ת''א ממשיכים במדיניותם לגבי המתות?
    והאם המתנדבים שלהם מודעים למדיניות הזאת?

    יש בהחלט מקום להבהרה בענין הזה.
    קרוב לודאי שרוב החתולים אינם ברי אימוץ, וגם לכלבים ולחתולים הידידותיים לא ימצאו כל כך בקלות כמות כזו של מאמצים.

    עדין מחכה לתשובה.

    • בוודאי שהם יהרגו את רוב החיות

      אני, 21/08/05 07:48

      הרי זו המדיניות המוצהרת שלהם.

  • 33.

    Avi Kozi

    Dogowner, 20/08/05 18:45

    God bless you.

  • 32.

    נבלות

    ימני, 20/08/05 17:42

    כמי שיש לו סימפטיה רבה למאבקם של המתיישבים, אני מגנה בכל לשון את הפקרת בעלי החיים. אין כל תירוץ או הסבר שיצדיק זאת. ההפקרה גורמת לי למחשבה שנייה בדבר איכותם של המתיישבים. בושה וחרפה.

    • מסכימה עמך לחלוטין !!! (ל''ת)

      נולח, 20/08/05 17:53

    • באמת חוסר אחריות

      גלי, 20/08/05 18:21

      שלא לאמר רישעות. זכותם להשאר ולנסות למנוע את הפינוי ולהיות מפונים בכוח (כי זה כנראה מאוד חשוב להם) אבל הם היו צריכים לדאוג מבעוד מועד לבעלי החיים.
      בעיני זה לא שונה ממשפחה שנוטשת את הכלב שלה סתם באיזה מקום כי נמאס לה לטפל בו.

      • לאן יקחו אותם, למלון??? (ל''ת)

        גילי, 21/08/05 02:31

        • משחקים אותה ראש קטן ...

          גלי, 21/08/05 10:03

          כמה זמן הם כבר יודעים על הפינוי ועל המועד המדויק של הפינוי ?! אם הם היו אנשים ראציונליים ואחראים הם היו דואגים מראש לשים את הכלב או החתול בפנסיון או אצל קרובים או אפילו למסור אותו בצורה מסודרת לאיזו עמותה, ובאים לקחת אותם אחרי שהיו מתארגנים קצת, כמו כל אדם שנוסע לזמן מה מהבית.
          זה לא שזרקו אותם מהבית באופן מפתיע.

  • 31.

    כל הכבוד למתנדבים!

    דפנה, 20/08/05 15:01

    למה השאירו מאחוריהם את החבר הכי טוב שלהם?
    למה - ממש לא ברור לי? הם ניסו להצטייר כאנשים רגישים וכואבים והם עשו מעשה שלא יעשה-להשאיר מאחור את הכלבים והחתולים.... כל הכבוד לעוסקים במלאכה ומקווה שייגמר בטוב.

  • 30.

    הודעה לאנשי הימין המתלהמים:

    טבעוני, 20/08/05 14:50

    אחד האנשים החזקים שם בשטח, מהפעילים ביותר, אבי קוזי, הוא איש ימין אמיתי. ימין חזק. וראו זה פלא: הוא לא רואה סתירה. כמובן שלו לא היתה קורה בין עיניכם יכולתם לראות את הצמיד הכתום, אך מאז ומתמיד, רבים המדברים מהעושים.

    • אבי קוזי המאמין היהודי האמיתי!

      בעלי חיים, 20/08/05 18:25

      כל המתלהמים מימין ומשמאל אינם ימניים, אינם דתיים ואינם שמאלנים! הם ערב רב שהצטרף לבני ישראל במדבר.
      אנו, בעלי החיים, מעריצים גדולים של אבי קוזי!!!!
      הוא יהודי אמיתי מהלב ומהנשמה!
      איזה אושר היה לראות אותו מתפלל בבית הכנסת בנצר חזני לפני שהתחיל לחלץ בעלי חיים שם.
      כולנו גאים בו. כן ירבו שכמותו!

  • 29.

    לכל המרחמים על בעלי החיים

    אוהבת אנשים, 20/08/05 13:58

    לאף אחד לא נתנו אפשרות להוציא את בעלי החיים איתו באוטובוס ולשכנו בבתי המלון המעופשים, אם לא שמתם לב החיות של אריק שרון גררו אותם בכח לאוטובוסים. אם הייתה בכם מידת רחמים כלפי בני אדם שגורשו בכח מבתיהם, כמו שיש לכם כלפי בעלי החיים אולי התושבים המסכנים לא היו צריכים לעזוב את המקום ואת בעלי החיים שלהם בעל כורחם.

    • זו היתה הבחירה של המפונים

      אריאלה, 20/08/05 14:33

      הם יכלו להתפנות בזמן ובאחריות ולדאוג לילדיהם ולבעלי החיים שלהם, אבל הם בחרו מרצונם להיגרר ע''י החיילים - לעיני ילדיהם - ולהפקיר את בעלי החיים שלהם.
      הם בחרו לפגוע בחיילים, בילדים שלהם ובבעלי החיים שלהם. שיתביישו.

    • מה ענין שמיטה להר סיני?

      ימנית שמאלנית, 20/08/05 17:56

      אני ימנית שרופה, מסורתית ומכבדת אנשים (בעלי חמלה) ובעלי חיים במידה שווה. אני תלמידתו של הרמב''ם שדרש: אין הבדל בין צער האדם וצער שאר בעלי החיים!
      ליבי כן למפונים (לא על הגג!), וליבי גם לבעלי החיים הנטושים!

    • דווקה היו להם שישה חודשים

      דיקי, 20/08/05 18:19

      שישה חודשים היו להם לעשות את המעבר כחוק - והם בחרו לחכות לשניה האחרונה, שלא כחוק. למה?

      וגם אם הם נשארו לשניה האחרונה, אם הם לא היו מתעקשים להגרר בכוח, הם היו יכולים לקחת אתם את החיה בשקט ובשלווה.

      וגם אם הם נגררו בכוח, אם שניה אחרי כן הם היו אומרים לחיל או שוטר - '' בבקשה, השארתי את רקסי מאחורה, אתה מוכן ללוות אותי לקחת אותו שביל שלא ימות בצמא בישוב הנטוש'', אני בטוח שהיו נעתרים להם.

      הכל תירוצים. אני בטוח שהרוב המוחלט שהתפנה בזמן וכחוק דאג גם לחיות שלו. אבל הבודדים שנטשו את החיות שלהם מאחור - יותר גרועים מהנחש הכי ארסי בשדה.

    • תגובה ל-29, שקר וכזב

      דסק, 20/08/05 19:44

      היתה אפשרות להוציא את בעלי החיים אבל הם העדיפו להשאיר פתק ''תתדאגו לבעלי חיים''. חיבתי אליהם הפכה ל''כתב אישום'' ובפרט שלפני כחודש פניתי אליהם וביקשתי שיעשו שימוש באינטרנט, במציאת מאמצים, בתים אומנים ועוד. למה להתאמץ כשאפשר להטיל את האחריות על אחרים החיילים יארזו את תכולת הבית, אנחנו נציל את בעלי החיים והם יקבלו את הפיצויים. אני מקווה שהממשלה תתאוש ותפריש מכל אחד מהם סכום לבניית מיכלאות לבעלי חיים וכל המשתמע מכך.

  • 28.

    למה הם לא לקחו אותם????

    t, 20/08/05 12:59

    יפה מאוד קצת קשה אז נוטשים את החיה???

  • 27.

    במקום ששוכחים ילדים .....

    הילה, 20/08/05 10:40

    מזעזע! איך אפשר לשכוח כלב שגידלת ושהוא חושב שאתה חברו הנאמן???????
    מה הם חשבו שהם סגרו את השער מאחורי כלב או חתול בחום הזה?
    זוועה!!!!!!
    אגב, ידוע שדתיים שונאים כלבים לא? זו הנקמה שלהם בנו השמאלנים...

    • הערה מכוערת וכוללנית

      ימנית שמאלנית, 20/08/05 12:13

      ההערה הנ''ל חושפת פרצוץ אומלל ושונא יהודים, לא רק דתיים!
      כל אדם באמונתו יחיה.
      להגיד שהדתיים נוקמים כך בשמאלנים מעידה על טיפשות וקטננוניות.
      את גם לא שמאלנית. את כנראה שונאת בני אדם. נקודה
      פתחי עינייך ולבך וצאי לעזור לבעלי החיים. להם בודאי לא חשוב מי דתי ומי חילוני.
      שיהיה לך שבת שלום.

  • 26.

    דת ואמונה-יחס לבע''ח

    בעל חיים, 20/08/05 06:18

    חיי בני אדם חשובים מאד, אבל חיי בעלי חיים חשובים לא פחות! אפילו הרמב''ם קבע: אין הבדל בין צער האדם וצער שאר בעלי חיים!
    בנוסף לכך, מניעת צער בעלי חיים היא מצוות ''עשה'' מדאורייתא (מהתורה), כמו גם מהמצפון והמוסר האישי של כל אחד.
    נכון שאי אפשר לצפות מהמפונים לקחת את בעלי החיים שלהם לבתי מלון, אבל הם היו יכולים, לפחות, עם קצת איכפתיות וחמלה, לדאוג למקום מבטחים או לאולטרנטיבה אחרת, לפני הפינוי! עובדה שהיו מעטים כאלה שהתקשרו ודאגו, והיו כאלה שזנחו אותם מאחור בלי שום נקיפות מצפון!
    וזה כלל לא מעיד על היותך ימני, שמאלני, חילוני, דתי, נוצרי ...או סתם יפה נפש.
    הכל תלוי באופיו של האדם. אין שום קשר בין דת ואמונה ליחס לבעלי החיים. יש דתיים וחילונים נפלאים ויש דתיים וחילונים מכוערים. מה שחשוב הוא כרגע, זה שכולם ייתגייסו להצלת בעלי חיים חסרי ישע שננטשו אומללים ומפוחדים מאחור לפני שאגודת צער בעלי חיים ת''א ונעמה (מגן לחתול), כי הם דוגלים בהמתת חסד לכל בעל חיים שאינו בר אימוץ, כפי שכתב פה בעצמו גדי ויטרנר, הדובר שלהם, במאמר הקודם, למרות שהם ''טוענים'' שכל בעלי החיים יגיעו להסגר או למשרד החקלאות! (מי ערב לכך?). אבל גם אם יגיעו להסגרים מסויימים, הם בדרך כלל מומתים אחרי תקופה מסויימת!

    כולכם יכולים לעזור, ולו גם בתרומה קטנה, באימוץ בע''ח או במעט מזון. אנא, כנסו לאתרים של שאר העמותות של בעלי החיים, כמו ''העמותה למען החתול'' שזועקת לעזרה , חתמו על העצומה שמופיעה באתר שלהם, או התקשרו ל''ראשון אוהבת חיות''. אלה עמותות כשרות ואמיתיות שבאמת דואגות מהלב ומהנשמה. הפעילים שלהם נמצאים ביהודה ובשומרון ובגוש קםיף בחום הכבד, ללא כל תקציב ממשלתי, הכל מכספם האישי ובמאמצים אדירים, על מנת להציל בעלי חיים ממוות בייסורים.
    יש אפשרויות רבות לעזור. כל אחד כפי יכולתו. גם בכתבה הקודמת יש רשימה בהערות של ענת רפואה וקלודיה כיצד אפשר לעזור. אז קדימה!
    תבורכו!
    שבת שלום.

  • 25.

    עוד דוגמא לטוב לבם של המתנחלים

    מזועזעת, 20/08/05 00:59

    אם לא אכפת מחיים של בני אדם - אלא רק מאדמה, אז למה שיהיה אכפת מחיות שחיו אצלך. מדיניות השתמש וזרוק גם לגבי אנשים וגם לגבי חיות.

    • אחותי אני איתך! צודקת מאוד. (ל''ת)

      חלאות אדם!, 20/08/05 02:16

  • 24.

    פיקוח נפש דוחה שבת

    כ, 20/08/05 00:02

    למי זה לא ברור
    אפילו בתורה יש איסור על צער בעלי חיים

  • 23.

    בית חם

    למחפשים, 19/08/05 23:52

    לכול הולכי על ארבע - מרגישים נטושים נהפכתם להומלסים
    רוצים מקום חדש ??
    www.homeless.co.il/yad2

  • 22.

    מזל שהפסיקו אותכם אחרת

    מודאגת מאד, 19/08/05 23:49

    רק הגזעיים ברי אימוץ היו שורדים.
    איזה חבורה מכוערת אתם.

    כל הכבוד לאבי קוז'י שעושה לילות כימים על זמנו הפרטי כדי להציל את בעלי החיים. תבורך!
    תבור

  • 21.

    תגובה לשוקי

    דני, 19/08/05 23:48

    אתה חצוף שחבל על הזמן ,אנשים שעקרו אותם באמצע החיים וזרקו אותם מהבתים שלהם.לאן אתה חושב שהם יקחו את בעלי החיים שלהם למלון ,בטח גם יתנו להם.
    זה רק מוכיח שלפי התגובה שלך אתה שמולאני מסריח חסר לב ורגישות,ואל דאגה אתה תשלם על כך.

    • את הטלוויזיה הם לקחו

      סיזיפוס, 21/08/05 04:23

      ואת הכלב לא. הכלב הוא אחריותם! חובתם לדאוג לו לפני כל חפץ! היה להם מספיק זמן לעשות את זה מראש.

      לפני שאתה רץ להיות יהודי, תהיה בן אדם.

  • 20.

    בעלי החיים

    חיים, 19/08/05 23:46

    שמלאנים צבועים, למתישבים אין איפוא לגור, אז אתם חושבים שהם יוכלו לדאוג לבעלי החיים?
    לא אכפת לכם מיהודים שנזרקו בברוטליות מהבתים שלהם ואם מדברים על מחבלים, אז תסתכלו על עצמכם, גייס חמישי

  • 19.

    אם הם מוכנים לסכן את ילדיהם

    שימרית, 19/08/05 23:41

    למה שלא יזנחו את חיות המחמד שלהם?

  • 18.

    פרצופם האמיתי של המתנחלים

    Ronen, 19/08/05 23:33

    שוב פרצופם האמיתי של המתנחלים נחשף...

    ממש לא מסובך לקחת אתך את הכלב או החתול למקום המגורים החדש!

    לפני המעבר, בטוח שחיית המחמד קבלה את פניהם של הבעלים שלה באהבה ללא גבולות, אבל שנהיה קשה קצת, הבעלים ללא מחשבה מחליטים לזרוק אותה...

    אני לא יודע למה זה עדיין מפתיע אותי לגבי האנשים האלו, מי שלא אכפת לא מאנשים אחרים (חיילים, פלסטינאים) בוודאי שלא יהיה אכפת לו מחיות.

    כל הכבוד למצילי החיות ולאנשי האגודות השונות!

  • 17.

    מעניין אם את הילדים שלהם הם

    דיקלה, 19/08/05 23:24

    היו נוטשים ''מכורח הנסיבות''.

    • כן. הם נטשו אותם.

      בני, 20/08/05 19:37

      מי שלא דואג להרחיק ילדים קטנים ממקומות עימות, דינו כנוטש אותו ילד.

  • 16.

    לכל המתחסדים האם יש מקום ל

    חיי אדם חשובים, 19/08/05 23:14

    חתולים כלבים חמורים וכו'..
    במלונות,האם ניתן לטלטל אותם כאשר האנשים עצמם לא יודעים היכן יהיו ביום למחרת?
    הראייה להיותם אוהבי בע''ח היא כמות החיות שישנה.הם היו ממשיכות לחיות בהרמוניה ובשלווה לולא הופרה.

    • היה להם ים זמן לחפש מקום (ל''ת)

      טבעוני, 20/08/05 14:51

  • 15.

    צריך עוד מתנדבים

    נעמה, 19/08/05 23:08

    נראה לי לפי מה שקורה שם שצריכים להגיע גדודים של מתנדבים נוספים
    לעזור לנו בהמשך הפינוי כי לא נוכל להספיק זאת עבודה אדירה.
    כל רגע מתגלה חיה נוספת או כלוב נוסף וכולם כבר נראים מיובשים ומבולבלים. נקרע הלב הלואי שלא תשאר שם אף חיה לגורלה האכזר

    • מה תוכנית המשך לחיות המסכנות? (ל''ת)

      אוהבת חיות, 20/08/05 01:07

      • במיוחד החתולים???? (ל''ת)

        אוהבת חיות, 20/08/05 01:37

        • הפלשתינאים יראו בהם סמל ו...

          rimario, 20/08/05 14:58

          ישחטו את החיות האומללות שהיו שייכות לשנואיי נפשם.
          אמנם אין בליבי נגד שכנינו אבל מה לעשות, רבים מהם מחוסרי חמלה אל חברינו על ארבע, על אחת כמה וכמה כאשר הם מתקשרים להם עם כל מה שקשור במתנחלים...

          אני מפחד מלינצ'ים מטורפים שם בחיות המסכנות

          • מה התוכנית של צב''ח עם החתולים

            אוהבת חיות, 20/08/05 18:36

            אני רוצה לדעת מה תוכנית צער בעלי חיים לגבי החתולים האומללים???

  • 14.

    heart breaking !

    ornit, 19/08/05 22:45

    G-D bless those good human people hope all animals will be saved

  • 13.

    איזה לב יש למפקיר בע''ח שלו ?

    אוהבת חיות, 19/08/05 22:41

    כואב לו על הבית - אפשר להבין.
    אבל להשאיר כלב/ חתול שגידלו ? זה יצור חי עם רגשות !!!
    אלה אנשים בלי רגשות.
    הלוואי וישימו אתכם באיזה קראוילה , קשורים בשרשרת ליד מעט מים ומזון ליומיים ...
    כי גם אתכם אולי כבר לא צריך ...

    • לחיה מהצפון.

      א, 19/08/05 23:03

      לפני שאת מכפישה. תבדקי עובדות. את חושבת שנתנו להם להעלות את החיות לאוטובוס. יש אנשים שגררו אותם בכוח וקרעו אותם מילדיהם, את יכולה לנחש את התגובה למשפט ''חכה, הכלב שלי עוד בבית...'' חוץ מזה, בדקת אם בכלל ניתן להכניס אותם למלון/פנימיה/צימר או אלוהים יודע איפה שהם נמצאים עכשיו.
      הכי כייף לקלל ולהמיץ.
      תלכי לישון בביטחה בבית שלך ותמשיכי לחשוב שאת אדם טוב... ונא לא להזכיר שיש אנשים שאיבדו את כל עולמם..

      • כלבים

        שמעון, 20/08/05 09:44

        כן מי שהביא כלב לאוטובוסים ניתן לו לעלות את הכלב.

      • נמאס כבר!!!

        סיזיפוס, 21/08/05 04:09

        גררו אותם?
        קרעו אותם מילדיהם?

        כמה זמן הם ידעו על הפינוי מראש? הם רצו להשאר עד הרגע האחרון? שידאגו לימצוא פיתרון לחיות לפני זה!

        ולשאלה אם אפשר להכניס כלב למלון וכו', לא ראיתי שהחוק הפריע להם בדברים אחרים.

    • זה לב של מתנחל-לב של אבן (ל''ת)

      חתול שננטש, 19/08/05 23:40

      • לפחות הם נתנו להם צאנס לשרוד

        צפריר, 21/08/05 07:41

        מה שלא נותנים להם בצער בעלי חיים. (הרחמנים כיביכול) שם הורגים אותם תוך כמה ימים.

  • 12.

    למה המתנחלים הפקירו אותם???? (ל''ת)

    ישראלי, 19/08/05 22:33

  • 11.

    מה החיות אשמות? כואב הלב@ (ל''ת)

    אוהב חיות, 19/08/05 22:32

  • 10.

    ממש דוגמה להתנהגות הבהמית של

    דתיים מוסריים, 19/08/05 22:31

    המתנחלים האלה שמשתפכים ושופכים את ''רגשותיהם'' לפני כל העם .משהו בסיס כמו לדאוג לחיות משוועות לעזרה הם לא מסוגלים ,אבל לשפוך חומצה על חיילים ושוטרים -זה הם יודעים היטב.חוליגנים פושעים ותת אדם !!!

    • דבריך הם מראה לעצמך... (ל''ת)

      אני, 19/08/05 22:58

    • עבור החיות לא מקבלים פיצוי (ל''ת)

      זה למה, 19/08/05 23:43

  • 9.

    סליחה? מה זה צריך להיות?

    ???, 19/08/05 22:29

    למה הם נוטשים את החיות בכלל? ''מדובר באנשים שנמצאים במצוקה קשה?''. איך? הם הולכים לבית אחר (מבלי להיכנס לפוליטיקה), הם מקבלים גג מעל לראשם, לא? למה החיות נזרקות? ועוד לנטוש כלב בכלוב? זה אנשים מאמינים? אני לא רוצה לכתוב בכלל מה לדעתי מגיע להם בתמורה. כבר לא סוקלים בכיכר היער, נכון? חבל

  • 8.

    אמן תגיעו לגיהנום כל מי שנטש א (ל''ת)

    רעות, 19/08/05 22:28

  • 7.

    כל הכבוד על היוזמה (ל''ת)

    עידו, 19/08/05 22:19

  • 6.

    מזעזע ! הצילו!!! (ל''ת)

    חוחית, 19/08/05 21:52

  • 5.

    כל הכבוד לכם

    פנינה, 19/08/05 21:32

    אתם עושים עבודת קודש. מי שמסוגל להשאיר מאחוריו את הכלב שלו, לא ראוי בכלל שיתיחסו אליו כמו אל בן אדם, כי הוא לא.

  • 4.

    כל הכבוד!

    אני, 19/08/05 21:23

    ואל תוותרו, חייבים להציל כמה שיותר בע''ח!

  • 3.

    פרצופם האמיתי של המתנחבלים.

    שוקי, 19/08/05 21:23

    מקדשים את האדמה.
    מקדשים את הארץ.
    מקדשים את האמונה.
    האלוהים. היהדות.

    אבל שוכחים את החבר הכי טוב
    שלהם.
    מנוולים.

    • שוכחים גם שאלוהים יצר את החיות

      לפני בני אדם, 19/08/05 23:44

      סתם עובדי כוכבים ומזלות. לב יהודי רחום וחנון אין להם.

    • אוהב חיות ושונא אנשים

      פסיכולןג, 20/08/05 00:56

      מופרע טיפוסי

      • מי שמראה חמלה לחלש

        לפסיכולוג, 20/08/05 11:06

        במקרה הנ''ל חיות יראה חמלה גם לחלש באדם.
        ומנסיון זה אכן כך.
        וחוץ מזה כל הפסיכולוגים משוגעים.

    • שוקי אתה צודק ב-100%!!!!!! (ל''ת)

      אדמת הזועמת, 20/08/05 10:56

  • 2.

    אין שום סיבה שבעולם לנטוש בעלי

    שי, 19/08/05 21:21

    חיים!!!

    אני יודע שאפילו במקרה הכי גרוע שיהיה לי ,הכלב שלי ילך איתי, אפילו אם אני יגור ברחוב, אני לוקח איתי את הכלב וידאג לו לאוכל מים וחיבה.

    איזה אנשים מגעילים משאירים חיות מחמד ונוטשים. תתבישו מתנחלים!!!

    • תתבייש לך!

      אלי, 20/08/05 20:58

      הרסו לאנשים את החיים ואתה מעביר אליהם ביקורת?
      אחותי היתה בין המפונות, היא היתה בין הבודדות ש''חתמו'', היא קיבלה 40% משובי החממות וזהו!
      כשיצאה מהבית היא לקחה תיק קטן עם פמוטים שקיבלה בירושה (עובר שנים במשפחה) וזהו!
      לא אוכל, לא בגדים!
      היא התרוצצה 8 שעות בדרכים ולא מצאו לה מקום לישון אז היא באה אלינו להתארח.
      לפני שהלכה מהבית היא ביקשה מהחיילים שישמרו על על הכלב.
      זהו!

      • אז לאחותך אין לב

        אין לי אחות, 20/08/05 23:15

        הכלב שלה נמצא עכשיו מורעב איפה שהוא. מה היא חשבה בדיוק שהולך לקרות לו אחרי שהחיילים יעזבו?
        מעניין אייך תרגיש אחותך אם יצא לראות תמונות של פלסטינאים מהמואסי שוחטים כלב ''ציוני''.
        זה שאדם בטראומה זה לא מצדיק התאכזרות לחיה חסרת ישע. לאחותך לא מגיע לגדל חיות או ילדים וגם לא לקבל פיצויים מהמיסים שלי.

        • תפסיקו את השטויות. יש לאנשים (ל''ת)

          לדאוג גם לילדים, 21/08/05 10:45

    • אכזריותם של המתנחלים

      ש, 21/08/05 08:55

      מסכימה איתך במאה אחוז. בשום אופן לא הייתי נוטשת את הכלב שלי!
      התנהגותם לא ראויה ולא אנושית..

  • 1.

    רואים מתנחלים ודתיים יקרים, זו

    שאול, 19/08/05 21:15

    היהדות האמיתית!!!
    לא כיבוש ושנאת גויים.

    כל הכבוד לפעילים!!!