• 136.

    חשוב לדייק

    נעמה, 19/08/05 15:14

    מדובר בישוב כרם עצמונה ולא עצמונה. חבל שיצא שם רע לתושבי עצמונה על לא עוול בכפם.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    יותר לא עוצר טרמפים לחילים. (ל''ת)

    יוסי, 19/08/05 08:15

    הגב לתגובה זו

    • אם כך, הלוואי ויהיה לך פאנצר

      אם גאה של חיילי, 19/08/05 09:52

      בכל פעם שתראה חייל בדרכו הביתה
      ותחלוף על פניו.

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    שואה ?!?! לאן הגענו ??!?!!?!?

    יוסי, 19/08/05 03:53

    זה פשוט בזיון שהמתנחלים מציגים את הפינוי כשואה, הם עושים נזק לכל החיים לילדים שלהם , ויותר גרוע מביישים את העם היהודי לדורותיו.
    בשואה נשרפו ונרצחו יהודים כאילו הם חיות, והמתנחלים משווים את האירוע המזוויע הזה לפינו עפ''י חוק של מדינת ישראל!!!!!!!!! בושה וחרפה לכל האנשים שגרמו לילדיהם צלקת לכל החיים. כל הכבוד !

    הגב לתגובה זו

    • שואה

      רמי, 19/08/05 07:38

      לידיעתך זה אפילו יותר גרוע מהשואה.
      ידוע שעשו שונא ליעקב ולכן אי אפשר לצפות מהגוי לאהבה.
      אבל מצד שני ידוע שכל ישראל ערבים זה לזה, ובכן אם יהודי מרים יד על יהודי אחר זה הרבה יותר גרוע מאשר גוי שורף יהודי כי אם אתה לא יכול להאמין באחיך מה נשאר לך?

      הגב לתגובה זו

    • ליוסי שלום

      דניאל, 19/08/05 10:18

      אני מבין שקשה לך מנקודת המבט שלך להתיחס לנעשה, זאת שואה בהיהטים הבאים:
      א. העומד בראש המדינה נבחר על ידי בוחרים על פי מצע שהציג, הוא קם בוקר אחד מחליט לשנות את דעתו שזה לגיטימי אבל לא הולך אל העם.
      ב. חברי הקבינט שלו מתקרנפים כל אחד ממשיך עד הרגע הזה להנות ממטעמי השלטון ולבדוק בבוחריהם
      ג. מתחיל מסע של שטיפת מוח (בעצם נמשך הוא החל עו לפני 25 שנה) יחד עם התגיסות מערכת המשפט והתקשורת.
      ד. מג ר ש י ם אנשים מבתיהם תקרא לזה איך שאתה רוצה
      ה. ומי מבצע זאת הצבא צה''ל צבא הגנה לישראל.
      כגוף אחד הופך להיות רובוט משנן מנטרות של לכבד החלטות ממשלה ולבצע גירוש

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    אתם בושה למדים שלכם (ל''ת)

    רס''ן בחיל הים, 19/08/05 00:34

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    כלם בחופש? או לא עובדים בכלל? (ל''ת)

    שרה, 18/08/05 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    די!! אל תשכך ואל תבלבל את ה.. (ל''ת)

    איריס, 18/08/05 18:57

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    לכולם!!!

    אדווה, 18/08/05 17:19

    החיילים האלה, בניגוד לנאצים, לא הורגים אף אחד!! תפסיקו כבר עם ההשוואה המזלזלת והפוגעת הזו! הנאצים ניסו לעשות רצח עם.רצח!
    עם כל הקושי (המובן בהחלט), אין צורך בפרובוקציות זולות ומגעילות כאלה! הורים שעושים את הדבר הזה לילדים שלהם ונותנים להם ללכת ככה-עושים להם עוול! האידיאולוגיה שלכם יותר חשובה לכם מהילדים שלכם?! ושאחר-כך מתנחלים לא יבואו למפנים וישאלו אותם על ילדיהם הקטנים- מה עשו להם ומדוע רוצים להוציא אותם מבתיהם. הם לא רוצים. הם צריכים. אבל אם להורים לא אכפת מהנזק הנפשי של הילדים, אז למה שלחיילים יהיה אכפת. אני דואגת גם לנפש של הילדים וגם לחיילים שנאלצו לראות את זה.

    הגב לתגובה זו

    • agree

      me, 19/08/05 08:29

      that is exactly right. They do not care about the saftey of their children. If it was so they would have vever go to settle there.They can stay there if they like, under the palestinian, they are not better then them

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    המתנחלים=מכחישי השואה

    זהר, 18/08/05 13:50

    שימוש ציני ונבזי.

    הגב לתגובה זו

    • זהר נפש נבזית ואומללה

      totem, 18/08/05 20:09

      את דוגמא לחוסר מצפון ורגש-נבז שפל לגביהם שגורשו מבתיהם אין הבדל מי גירש! הם גורשו כאן ושם בגלל היותם יהודים! ראש ממשלתינו הכריז לא יהיו יהודים בעזה! נאצים הכריזו לא יהיו יהןדים באירופה! למגורשים הקו התכתון הוא ג י ר ו ש
      עם אימפטיה או בלי.

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    שרון באה שרון יילך, - עם מצפון

    boris d, 18/08/05 13:31

    שרון באה שרון יילך,
    - עם מצפוונך תצתרך לחיות יום-יום, כל חייך.

    נגד עכירת ישובים יהודים ללא תנאי. וגם כנגד צרכי בטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    גירוש

    משה ב, 18/08/05 12:57

    כאשר יגרשו אותנו ממוצקין בוש יקבל אותנו

    הגב לתגובה זו

    • תשאל את בוש כבר היום

      Avi Ecuador, 18/08/05 17:44

      אם הוא מוכן לפנות גופות ולקבור אותם שם.

      הגב לתגובה זו

      • I'm sure he won't accept

        ofer, 18/08/05 19:11

        your body, I will take it and burn it so nothing will ever remain

        הגב לתגובה זו

        • הייתי רוצה להתיחס אליך כמסכן

          Avi Ecuador, 18/08/05 19:38

          עירערתי את האיזון שלך.
          אתה חושב ומשקיע בי כל כך הרבה שנאה זמן ועצבים וצריך עוד לחפש כל תגובה שלי.
          הרסתי לך את החיים, אני בטוח שגם כאשר אתה עם האישה אם יש לשרץ כמוך משהו כזה, אתה חושב עלי.
          תמשיך לחשוב!!!!!!

          הגב לתגובה זו

          • don't

            ofer, 18/08/05 20:43

            worry dip, but I didn't think that you care so much well that might be the only reason Edi is staying with you I dont see any other

            הגב לתגובה זו

  • 126.

    מהי פרובוקציה

    יהושע פרוע, 18/08/05 12:39

    האם חילים שהשתתפו בפשע מלחמה ומדברים באותה נשינה כעל מצפונם המיוסר אינם פרובוקטורים?
    האם הם יכולים להסתתר מאחורי התירוץ של ''פקודה חוקית'' כשהם יודעים היטב כמה שחיתות וכמה חוסר צדק כרוכים בפקודה זו
    אין לנו בשבלכם מקום בלב לחמלה בשבלכם והצביעות המאפינת את ה''עזרה'' למגורשים רק מעצמה את מידת התיעוב כלפכם,שהרי בוודאי שלא היתם חיים להיות המבצעים בעצמם של פשע נגד האנושות
    בחרתם במודע להצטרף לרעיםו
    תכינו סניגורים טובים

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    מי עושה פרובוקציה

    יהושע פרוע, 18/08/05 12:19

    החילים המגרשים{ שיכלו במאמץ קטן של מקסימום כצמה ימי מחבוש להימלט מתפקיד הרשעים}
    ומספרים כמה הם נחמדים ועוזרים למשפחות לעזוב או המגורשים האומללים?
    האם חיל לאחר שסייע במישרין לפקודה שבלי קשר לדיעות פוליטיות
    היא אינה חוקית ונגועה במעשי שחיתות יכול להתעלות על עצמו ולספר לנו כמה הוא סובל?!
    הוא שהשתתף בפשע מלחמה שלא בוצע מעולם איבד את הזכות הזאת
    אין לנו מקום לסימפטיה בשבילו
    הזהרנו אותו מראש תן לנו לחבק את האומללים האמיתים ,אתה בצד של הרעים

    הגב לתגובה זו

    • די נמאסתם -אתם הרעים

      ירון, 19/08/05 08:26

      הפאנטים שדואגים לא לשלום בארץ ישראל אלא לתחת שלכם. לוילות מול הים ולתנאים משובחים. זה דןןקא בסדר בעיני אבל לפחות את תסתתרו מאחורי אידיאולוגיה נעלה.
      אתם חצופים בהשוואה שלכם לשואה.
      אתם לא מפונים כי אתם יהודים אלא כי ממשלת ישראל , במדינת ישראל הדמוקרטית שהחליטה פעם שזה בסדר שתחיו שם - שינתה את דעתה.
      תשתלטו על השלטון (בדרכים חוקיות) ותשנו את רוע הגזירה בבוא היום. בינתיים לפנות. כל הכבוד לצה''ל וכל הכוחות המשתתפים בפינוי.

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    הלוואי

    יהודי, 18/08/05 12:07

    הלוואי שיחריבו במהרה ממש את בתי השמלאנים!

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    מגיע לחיילים סיוטים כל החיים!

    לא נשכח לא נסלח, 18/08/05 11:46

    מה קרה, חשבתם שיקבלו אתכם בפרחים וחיוכים?! אתם עושים מעשה אנטי מוסרי ללא שום הצדקה, ומי שבחר להתחבאות מאחורי הסיסמה הארורה ''רק ביצעתי פקודות'' - שיתמודד עם מצפונו כל החיים.
    לא אתם הקורבנות כאן אלא האנשים הטובים שאתם מגרשים מהבית. אל תצפו להבנה או לסליחה.

    הגב לתגובה זו

    • על פשע ההתנחלות בעזה...

      ג, 18/08/05 12:18

      שגרם לטובי החיילים לקפד את חייהם והשחית ציבור שלם, אתם עוד תשלמו. גרמתם נזק עצום לכל המדינה, ועוד אתם מעיזים להציג את עצמכם כקורבנות? אתה מדבר על מצפון בלי בושה, תסתכל על עצמך במראה, בהמה.

      אם אפילו זה שהוביל אתכם כעדר שוטה, שרון בכבודו ובעצמו, הגיע למסקנה שההתנחלויות הן טעות, זה אומר משהו...

      הפשעים של אלה שישבו שם ושל החלאות כמוך שתמכו בהם מכאן ירדפו אותם כל החיים, אתם עוד תישפטו על זה. וגם על ההתנהגות המבישה בזמן הפינוי וחילול זכר השואה.
      כשפושע מציג את עצמו כקורבן...

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק לגמרי. אני איתך ! (ל''ת)

        טליה, 18/08/05 14:33

        הגב לתגובה זו

    • תגובה

      ולדימיר, 18/08/05 12:28

      תפסיקו לזיין את השכל
      אפילו לאלוהים נמאס מכם והוא זנח אותכם.
      הוא הגיע למסקנה שהנכם עובדי אלילים. המקדשים אדמה לא לכם
      די מספיק עזבו את כוחות הבטחון העושים את רצון האל ורצון הממשלה
      ומעיפים אתכם לכל הרוחות.

      הגב לתגובה זו

    • בטוח שתשכח- כי כבר היום שכחתם

      אם גאה של חייל, 19/08/05 10:00

      שאותם החיילים שמרו על הישובים שלכם במשך 30 שנה, כבר עכשיו שכחתם שבזכותם יכולתם להגיע לביתכם בבטחה, כבר שכחתם שבזכותם אתם יכולים לשבת בישיבות וללמוד תורה, כבר שכחתם שבזכותם אתם יכולים להיות גאים במדינה שאותה אתם רוצים לראות קורסת. הילדים שלי וכל הבנים, לא רק מבצעים פקודה, חלקם הגדול גם מאמין בשלטון דמוקרטי שאתם כל כך מתאמצים לשנות אותו לשלטון דיקקטורי. איש, אם ובמידה והיתה מעט אמפטיה אליכם, היום היא הפכה לסלידה. ולא כמוך, אני לא מתייחסת לכל המפונים באותה סלידה, יש מהם אנשים שגילו אצילות נפש, אך המעטים, כמוך למשל גורמים לגועל. אם לחיילים יהיה סיוטים זה אולי סיוט לא לפגוש אותך.

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    מזעזע!! מתנחלים אנטישמים

    אבי, 18/08/05 11:35

    מחללי זכר השואה, אתם יותר גרועים ממכחישי השואה. מה שעשיתם היום ירדוף אותכם ואת ילדכים כל חייכם. ביזיון.
    מה שעוד יותר גרוע זה שאתם מחופשים ליהודים. למעשה, אתם מחללים את התורה, ומשתמשים בה כתירוץ למעשיכם הנפשעים. יהודים אתם לא, וחבל שהעולם וישראל רואים ''יהודים'' כאלה וחושבים שזאת היהדות.
    אלוהים שונא אתכם.
    יימח שמכם

    הגב לתגובה זו

    • לאבי...

      רפי, 18/08/05 12:42

      אתה מנוול וניבזה וחדור שינאת יהודים. אתה הוא הביזוי הגדול ביותר של היהודים. שמאלן ומכחישן של הישות הציונית בארץ ישראל. אכן, לדאבוני ובכאב לב גדול, אכן זהו חורבן בית שלישי המתבצע מלא אחר, הפיהרר בעצמו ובכבודו היטלר שרון אשר התחזה ליהודי כל השנים, נצר לתפארת ומורשת הנאצים. אני במקומך הייתי יושב בשקט ומצטרף עם כל הלב לתחושת החורבן. הינך גר בירושלים אשר העיר לגבי הפלשתינאים אהובי ליבכם טוענים שהיא שלהם. מה תעשה כשתתבקש לעזוב את העיר הזאת משום שהיא שייכת לטענתם להם. תתכונן מנוול יומך יבוא ומציע לך להתחיל לארוז.

      הגב לתגובה זו

      • אוויל גמור

        טליה, 18/08/05 14:35

        רפי ! טוב שאת בלונדון. אינך אחד משלנו ולעולם לא תהיה !!!!
        אין לך זכות דיבור היות וכל מילה היוצאת מפיך היא כולה טיפשות !!!

        הגב לתגובה זו

        • תגובה מאוד עניינית... (ל''ת)

          משה, 18/08/05 15:13

          הגב לתגובה זו

  • 121.

    ג'ובניקים ססססמולנים! (ל''ת)

    אין כוח 14, 18/08/05 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    התמונות האלו הן פרובוקציה זולה

    רונן, 18/08/05 10:08

    ולכן אין כל צורך להתיחס אליהן.
    אני רק חש כעס על ההורים שמשתמשים כך בילדיהם.

    הגב לתגובה זו

    • אבל מי שמטיף לזה זו הטלויזיה:

      גם אני כועסת על, 18/08/05 10:54

      ניצול קטינים, והטפה לניצול קטינים לכל אינטרס כולל מין כנורמה חברתית, על כך בנויים השידורים בכל הערוצים, ואת זה אתה לא רואה. מעניין. על ניצול מביש זה בנויה החברה המערבית המידרדרת, ואת זה איבחן הסופר הידוע האכסלי עוד בשנת 32. להאשים דוקא את הדתיים בכך זו בעצם אנטישמיות ותו לא, והכחשה של כל מה שכולנו עושים, בכך שאנו מממנים את הטלויזיה הזו ומתירים משפטית את שידוריה. כמה פעמים עובדי הערוצים עסו עסק מהנאציזם ומהצגת היהודים כנאצים? מה. דוקא את זה לא ראית? ראייה סלקטיבית יש לך. אבל אני מאמינה שהם בגוש קטיף ביטאו את חרדתם האיומה מהשואה שהם חיים אותה, בניגוד לאלה שהשואה עבורם היא עניין די רחוק, אלה חיים אותה לכן מיד עלתה להם לראש בעת מצוקתם האיומה, והייתי רוצה שיאמרו שאין כוונתם חלילה לחיילי צה''ל או לממשלת ישראל, אבל שהם חרדים מהתפתחות שואה נגד היהודים. גם אני חרדה מכך מכאן ואילך.

      הגב לתגובה זו

      • ניצול ציני

        אריה, 18/08/05 12:38

        איך את יכולה להסכים לשימוש בשואה כנגד חיילים ישראלים? ושימוש בילדים אין לו הצדקה בשום מצב.

        הגב לתגובה זו

  • 119.

    החיילים הם בדיוק אזרחי ישראל

    צה''ל = ישראל, 18/08/05 10:07

    לא פחות ולא יותר
    עם החינוך הכושל והפוסט ציוני
    עם תרבות הצריכה האמריקנית שבה מודדים האדם לפי כמה מרוויח ואיזו מכונית

    ואותם אנשים גם מוכנים ללכת ולהתעלל במגזר הדתי שבמדינה - כי הם פשוט חארות בדיוק באותה מידה של כלל אזרחי ישראל וזהו

    כמו כלל אזרחי ישראל שמוכנים להקריב להתעלל ולשדוד באכזריות אזרחים אחרים - כי הם לא חושבים שהם צריכים אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    האיתי הזה נראה מה זה הומו (ל''ת)

    אחד שאכפת לו, 18/08/05 10:03

    הגב לתגובה זו

    • אז מה אם כן??

      מה קשור, 18/08/05 10:55

      מה הקשר בכלל?
      ההעדפה המינית לא ממש קשורה...
      נכון אבל שהמשקפיים שלו קצת בסגנון ציונה פטריוט...:)

      הגב לתגובה זו

    • סתם מלוקק

      דינה דיצה, 18/08/05 10:58

      לא הומו... נראה לי
      סתם מלוקק אחד... בטח סיים אתמול בית ספר לעיתונאות ודפקו לו את משימה המסריחה הזאת

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    החיילים אינם נאצים הם ''קאפו''

    drf, 18/08/05 10:01

    ביום השואה אנו חוזרים ומאשימים את האנטישמים האירופים ששלחו
    יהודים לתאי הגזים . מדינת ישראל משכיחה במכוון את חלקם של הפושעים היהודים שדחפו יהודים לרכבות המוות. פושעים אלו הם האשמים העיקריים
    בשואה . הגרמנים ידעו שהיהודים
    לא יפגעו ב''קאפו'', ולכן נתנו להם לעשות את העבודה. ממשלת המדינה המכונה ישראל שלחה גם כן חיילים יהודים לגרש את אחיהם היהודים מגוש קטיף כשם שהגרמנים שלחו את הקאפו היהודי , החיילים היהודים ששומעים לפקודה דומים לקאפו שהרי הם עושים זאת מתוך מניע אישי (קריירה , פרנסה וכו' )
    ממשלת ישראל גרמה לצבא לאבד צלם יהודי .

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מראות קשים

    שלמה, 18/08/05 10:01

    לכל חיילי צה''ל ושוטרי משטרת ישראל , אל לכם להתרגש מכל
    ההצגה של לייצני הפינוי.
    מקסימום תתייחסו לצעקותיהם ופעולותיהם כאילו הייתם כעת בהצגה על השואה
    אינכם קלגסים נאצים או קציני ס.ס
    אתם הצבא והמשטרה האנושיים ביותר הקיים בעולם. כל העולם חזה בהתאפקות המעוררת כבוד מול פרובוקציות זולות מבית היוצר של מנהיגי יש''ע וממוחם הקודח של המתנחלים.
    הזכרונות היחידים שישארו לכל העולם הם של חייל ,חיילת, או שוטר
    סופגים קללות ולא מגיבים לפרובוקציות.
    רוב העם וכל העולם גאים בכולכם
    ואנשי הימין הקקיוני והמשיחים בסך הכל אוכלים את אשר בישלו
    ואפילו אלוהים זנח אותם לאנחות.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    מכחישי שואה !!!

    דניאל, 18/08/05 10:01

    בשואה לא חילקו קראוילות ומליון שקלים ואפילו לא עשו טרנספר ליהודים. הטרנספורטים היו מסווה(!!!)
    לרצח.

    לא רוצחים יהודים, מחזירים אותם לארץ ונותנים להם פיצויים.
    במקומות בעולם כמו רוסיה הלאמת קרקעות אפילו לא עולה לסדר היום. מפצים איך שנראה להם ומסלקים.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    עם ההסטוריה שלנו, והשואה נראית

    ברור שאלה שמזמן, 18/08/05 10:00

    להם אסון חמור מאוד, אבל כמו שאנחנו עושים לערבים (במקרה הקיצוני) או כמו שאירע לא פעם באפריקה (במקרה המתון), או כמו שעשו התורכים לארמנים (כידוע, ארמנים שהתאסלמו לא נרצחו, בעוד שהנאצים רצחו גם נוצרים, רק משום שהיה להם סב יהודי), כל אלה שהשואה עבורם היא ענין די ''מוכר'' מתוך המציאות העכשווית של חייהם כביכול, לא מבינים באיזה טראומה יכולים להיות שרויים יהודים בגלל דבר שהתרחש לפני זמן כה רב... הרי יש כבר ''שואות'' חדשות... אותם אנשים לא מסוגלים להבין איך אנשי גוש קטיף עדיין חיים את השואה, ושעבורם הרס בתיהם וסילוקם יכול להיות פתיחה למערבולת של שואה. גם אני , נפתחה בי איזו דלת לחרדה שאסולק מביתי, ואני מחיפה... והם לא כוונו את הזכרת השואה הזו נגד חיילי צה''ל שלנו בשום אופן. אני לא מדבא על הפרובוקאטרים הערבים פה שמופיעים כ'יהודים'. לא מפליא אותי שהם מנצלים הכל כולל השואה כתעמולה קבועה נגד ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    לתבוע את ההורים של הילדים האלה

    אורי זקהם, 18/08/05 09:58

    ולהזמין תסקיר פסיכולוגי-סוציאלי בדבר כשרותם ההורית.
    מטורפים בכתום.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    כל הכבוד לצהל הצבא מס'1 בעולם (ל''ת)

    מורדי, 18/08/05 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    אמרו לכם עדיף משאל!!!

    משה מ,,,, 18/08/05 09:56

    אמרו לכם עדיף משאל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מי יותר גרוע סטאלין או הנאצים

    ברוך, 18/08/05 09:55

    יש אומרים הנאצים, ויש הגורסים -ובצדק - שסטאלין יותר גרוע היות שרצח את בני עמו.
    ומה הקשר? והמבין יבין......
    נכון קשה לשמוע מילים כאלו אבל מציאות זה מציאות

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    השלב הראשון בחיסול מדינת חלם (ל''ת)

    בת אל, 18/08/05 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    חיילי שרון שעקרו יהודים מבתיהם

    בת אל, 18/08/05 09:48

    בארץ ישראל והרסו ישוביהם, יזכרו לדראון עולם בזכרון הקולקטיבי של עם ישראל. העם היהודי לדורותיו לא ישכח ולא יסלח לכם.

    הגב לתגובה זו

    • אולי אם היית בארץ פטריוטית

      לא חשוב, 18/08/05 10:38

      מזוייפת שכמותך, את וחבריך שאהבת ישראל השלמה בליבם, אבל שילדי אחרים ישפכו את דמם עבורה, אולי לא היינו צריכים לעקור אותם.

      הגיע הזמן שנפולת כמוך תסתום את הפה.

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    שפל המדרגה

    ש......, 18/08/05 09:43

    התמונות הקשות של הילדים הקטנים עם התלאי הכתום והידיים למעלה ובצד רואים את האמא מעודדת אותם לבכות..רק דבר אחד נשאר לעשות למשפחה שפלה שכזו.......לגרש לגרש מארץ ישראל לא מגיע לאנשים כאלא לחיות פה

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    ביצוע פשע לא על ידי פושע יזכר

    ממשלת השמאל, 18/08/05 09:42

    לו לכל חייו כסיוט שלא נגמר.
    הסכמתם לבצע פשעים הללו, למרות שלפי החוק הצבאי זכותכם להתנגד לביצוע פשע, תתמודדו עם סיוטיכם.

    מאחל לכם סיוטים הללו לכל החיים ושילדיכם יתביישו בכם על מעשיכם.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    צבא עלוב

    שונא את צה''ל, 18/08/05 09:42

    כבר 20 שנה שהצבא הזה לא נחל שום נצחון צבאי ראוי לשמו ולא עמד בשדה הקרב. ה''גיבורים'' שלנו עסוקים כל הזמן בגירושים ובפינויים ובמרדפים אחרי אזרחים. עכשיו הם גיבורים גדולים נגד ''אויבי האומה'' ה''אלימים'' מגוש קטיף.

    הגב לתגובה זו

    • תתביש לך- יושב בצהלה ומבקר את

      אם גאה של חיילי, 19/08/05 10:09

      צהל???? עד היכן מגיעה השפלות שלך????? הם גיבורים שבזכותם אתה ישן בלילה, הם גיבורים שכל אומות העולם מצדיעים להם. הם גיבורים על האיפוק שגילו מול הפסיכולוגיה של המתנחלים. כן הם הגיבורים. והניצחונות של צהל רשומים בדפי ההיסטוריה, והנצחון שלך יכול אולי להכתב בספר הזיכרונות של בית הספר התיכון.

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    גם כשהם לפלפים מכפישים אותם?

    מר פכחון, 18/08/05 09:33

    המתנחלים הם לפלפים עלובים. שום דם לא נשפך, הם לא מייצרים שום אלימות ראויה שמה. אם מישהו קיווה שתהיה כאן טראומה לאומית שתרתיע את הפוליטיקאי הבא שירצה לסגת - הם השיגו בדיוק את ההיפך: הפוליטיקאי הבא רק ישאב עידוד מזה ש''הכלבים נבחו והשיירה עברה'', ויותר בקלות מן הצפוי. עוד שבוע ישכחו מהם.

    במדינה הזאת יש כלל: אם אתה לפלף - דורכים עליך. לכן, גם כשהם כאלה חלביים - תראו איך יורדים עליהם. על ''השימוש בילדים'' (געוואלד!!), על השימוש בשואה (זוכרים מי התחיל??) ועל זה שהם לא אומרים יפה תודה כשעוזרים להם לעבור דירה.

    זו מדינה מחליאה.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אנחנו רוצים מדינה

    דוד, 18/08/05 09:26

    במקום הקטן הזה במזרח התיכון, יש להקים שלש מדינות
    ערבים
    ישראלים
    יהודים

    הגב לתגובה זו

    • אתה שייך למדינת הערבים, לא כן (ל''ת)

      טליה, 18/08/05 14:40

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    הגוש הזה (קטיף) הוא גוש סרטני (ל''ת)

    חנה, 18/08/05 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    ציר פילדלפי

    ''כתובת על הקיר'', 18/08/05 09:23

    אם יתנו למצרים ''לשמור'' על ציר פילדלפי, יתעופפו בקרוב קטיושות על ישראל. הטווח שלהן 70 ק''מ. תושבי ראשון לציון - הכינו את המקלטים!!!
    מה נוכל לעשות אז? להיכנס במצרים? לסלק אותם מהציר? להיכנס לעזה?
    מדוע נגזר עלינו שחבורה של אידיוטים ''תנהיג'' אותנו?
    ואל תגידו ''לא ידענו, הופתענו''.
    תזכרו מה אמר ה''כתובת על הקיר''.
    הכתובת על הקיר מתאריך 18.8.05.

    הגב לתגובה זו

    • אם נתפנה מלבנון - יעפו טילים

      לא חשוב, 18/08/05 10:40

      על חיפה ותל אביב, נאום נביאי ההרס והחורבן הרוקדים על הדם.
      אז התפנינו מלבנון, והגליל העליון פורח.

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    פינוי מרצון = להאנס מרצון

    ברוך, 18/08/05 09:19

    יש אנסים שרוצים שהנאנסת עוד תסכים.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    חויית ילדות

    ע, 18/08/05 09:10

    מעבר לסבל הנורא שעבר על משפחתנו, והאשמה שלוותה את אמי עד יום מותה, על שעלתה בגפה לישראל ''והפקירה'' את הוריה ואחיותיה מאחור. ספור אחד נורא מכולם ליווה אותי כל החיים- עדויות הגיעו על כך שבן דודה בן ה-5 של אמי, הושלך עם עוד ילדים ממטוס.
    ועל כן, ארורים אתם, עד אחרון ילדיכם שהשתמש בשואה. ארורים תהיו לעולם, בשמי, ובשם אמי ז''ל.

    הגב לתגובה זו

    • אין לך מונופול על השואה

      בת לניצולי שואה, 18/08/05 09:26

      ואתה לא הניצול היחיד.
      תתבייש לך לקלל כך יהודים.

      השואה כארוע היסטורי וטראגי לעם היהודי צריכה ללמד לקח לעתיד, שזה עשוי לחזור בכל רגע חס ושלום שוב ולכן יש להתריע כשמתרחשים ארועים דומים.

      הגב לתגובה זו

    • ארור אתה. וגם לך מזכיר שואה. (ל''ת)

      אבי, 18/08/05 09:50

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק (ל''ת)

      טליה, 18/08/05 14:41

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    אל תבכו -תסרבו להשתתף בפשע (ל''ת)

    עם ישראל חי, 18/08/05 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מעל בית ההבראה באשקלון

    Arbeit macht, 18/08/05 09:07

    מעל בית ההבראה באשקלון צריך לתלות את השלט Arbeit macht frei
    בושה לעם ישראל שאנשים כמו מתנחלי עצמונה הם חלק ממנו. אנשים מטורפים חסרי פרופורציה והיגיון.

    הגב לתגובה זו

    • הצבת השלט שמעל שער הגהינום?

      שמואל-ד, 18/08/05 10:24

      על מלון באשקלון היא הצעה ניבזית ומאוסה כי אינך מבין את אסון השואה שבהתנהגותכם הנוראה אתם עלולים להביא אותה עלינו מחדש.
      שימוש והשוואה לשואה הוא חילול שם הנטבחים היהודים וזה כמו חילול שם שמיים. בכלל התנהגותם של המתנגדים לפינוי ומנהיגיהם רק מגדילה את הסלידה אליהם גם של מי שתמכו בהם כל השנים.
      כל מה שקורה מראה על אגואיזם נורא וחוסר רצון להבין שבגללכם ניקלענו למצב חברתי ומדיני מביש.
      תמשיכו בפרובוקציות, ההסתה והשינאה עד שיקרה אסון ואז תגידו ידינו לא שפכו את הדם הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    אוסף סהרורי ורדוף

    אזרח, 18/08/05 09:05

    הנה חזר היהודי הקטן העלוב
    יהודי השטאטל בבגדים העלובים
    יהודי גלותי.. שכל עמידה מול חוק ומשטר ומלכות מכווצת אותו לאפר.

    אין פה ציונות רבותי, אלו אנשים קיצוניים שאינם יודעים להבדיל בין חורבן אמיתי ושואה לפעולה מדינית לגיטימית.

    מדינה שחוזרת לשפיות מציגה באור חזק את אלו שאיבדו אותה לדעת.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    המגיבים פה חבורה של נבלות

    נושאי שם השם, 18/08/05 09:04

    תתביישו לכם. לאחר שנכשל המאבק הכתום והעלוב שלכם בהינתקות. לאחר שהוכחתם לעולם כי אתם חבורה של אימפוטנטים שחוץ מלצעוק, לבכות ולילל אתם לא יודעים כלום, אתם מעיזים להשתלח בחיילי צה''ל ולקרוא להם נאצים? אני מאחל לכם כי טראומת הפינוי לא תעזוב אתכם ואת בני בניכם כל ימי חייהם והם ישארו פגועים נפשית.

    הגב לתגובה זו

    • על פשעי אוסלו לא שילמתם עדיין

      לאותו הערבי, 18/08/05 09:16

      תשלמו ביחד גם על פשעי טרנספר.

      לא ננוח עד שנקיא מתוכינו את אחרון הבוגדים שביננו.

      הגב לתגובה זו

      • פושעי הימין הסהרורי!

        הראל דובדבני, 18/08/05 09:45

        על פושעי אוסולו אתה מדבר יא אפס! את הפושעים האמיתיים צריך להעמיד לדין ובראשם את ראש הממשלה שלך שיצר את השרץ-גולם הזה שקם על יוצרו בדמות ההתנחלויות המסואבות, המשחיתות, המשיחיות, ההזויות, חממת הגידול לפושעים האמיתיים בתולדות המדינה. את חלבה ואת לשדה של הארץ הזו שדדתם, את נפשו של הצבא השחתתם ואת העם האדיר הזה פילגתם בעזות מצח ובחוצפה שלא תתואר, נכון אמרתם: עם הנצח לא ישבר, למרות אנשים כמותכם!

        הגב לתגובה זו

        • אתה צדק בעובדות, אלא פה

          boris d, 18/08/05 19:53

          אתה צדק בעובדות, אלא פה לא מתבטא הבדל סוציולוגי.
          כי היום כל שהיו פעם ציונים סוציאליסטים - היו לאומנים.

          דרך עגב שרון גדל במפאי, שמאלן, הוא התחיל להתחפש בדרך קרייריסטי שלו, לאחר שבעבודה לא ראו בו פוליטיקאי ראוי ובגין היה זקוק למשהו, כי לא היו לו הרבה אנשים כוחניים.

          הבנתי שאתה מודאג אתנו מדיקטטור בשם עצמו שלנו.
          אני לא שייך למחנה, לצער הם אותה קליקה של מושחתים.
          ואנו לא עם יחיד אלה עדר כבסים.
          אוסלו גם היה טרגאיה.
          דרישת שלום לך מרפובליקה בננות.

          הגב לתגובה זו

    • תתבייש אתה בעצמך!!

      ישי, 18/08/05 09:21

      הרי המתנחלים יכלו להחליט שכדי לנצח במאבק הם משתמשים באלימות ובכוח, וסביר להניח שהם היו נושאים פירות במאבק הזה (דרך אגב - ברור לי שאם אתה היית מגורש מביתך, היית הרבה פחות ידידותי מהם).
      אבל הם החליטו לא להיאבק, ופשוט לבכות על אבדן חייהם (אולי קצת הגזמתי).
      הם החליטו לא להכות חייל, ובסה''כ להצטער על חורבן היישוב שלהם.

      אז מה אתה שונא אותם כל כך?
      מגיע להם איור המופת על התנהגות מעוררת כבוד (כמו גם לחיילים, דרך אגב).

      אתה צריך להתבייש, שהשנאה העיוורת שלך לאנשים חדורי אידיאלים מעוורת אותך, ולא נותנת לך להאמין לעובדות...

      הגב לתגובה זו

    • מי שצריך להתבייש זה אתה

      יהודיה, 18/08/05 09:22

      אנטישמי עלוב

      הגב לתגובה זו

    • אני מסכימה (ל''ת)

      איילת, 18/08/05 09:59

      הגב לתגובה זו

    • אתה נשמע שטיק של גורנישט

      boris d, 18/08/05 13:13

      כתבתה ''חבורה של נבלות''?

      אתה נשמעה גייס 5 פה.
      -הנבלה היא בפה שלך

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    מתנחלים=חמאס

    שונא מטורפים, 18/08/05 09:03

    כל המטורפים האלה שיחנקו ביחד.

    הגב לתגובה זו

    • שמאלנים=ערבים (ל''ת)

      אבי, 18/08/05 09:49

      הגב לתגובה זו

    • לטבול את 94 בחומצה מרוכזת

      ברוך ו, 18/08/05 09:52

      הטינופת האנטישמית והסרחון הנאצי נודפים מכל פינות תגובתו.

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    שראיתי תמונה זו נגמרה האמפטיה

    רות, 18/08/05 08:59

    כשראיתי את משפחת יחזקאל מכרם עצמונה משווה עצמה לאותו ילד יהודי שהרים ידיים בפחד בגטו בפולין לפני לכתו למשרפות ידעתי שאין לי יותר אמפטיה למתנחלים ולדמעות התנין שלהם בשידור חי. הילד הלך למשרפות הם הולכים לתקופה קשה אמנם אך בבית מלון או במקום בטוח אחר.קודם הזלתי דמעה פה ושם למראות הפינוי היום אין לי יותר דמעות בשבילכם כאשר אחד מראשי סרבי הפינוי החליט בסוף להתפנות אך רק בערב בשידור ישיר בחדשות והוא מצהיר כי נתן בלעדיות לערות 2 לצילום היציאה. רבותי כנראה שזה הרוב טלויזיה

    הגב לתגובה זו

    • אל תרמי את עצמך.

      יצחק, 18/08/05 09:21

      גם קודם לא ריחמת עליהם במיוחד.

      הגב לתגובה זו

    • הגזמת לגמרי

      ישי, 18/08/05 09:23

      רני מסכים איתך לחלוטין שהמראות הללו לא ראויים ומביישים את המשפחה, אבל במה חטאו כל שאר המתנחלים?!
      למה פתאום אין לך שום סימפטיה לשום מתנחל?!
      בגלל שאיזו משפחה אחת הגזימה?!

      אתה צריך להפריד בין חוסר האמפטיה שיש לך כלפי אותה משפחה, לבין האמפטיה והרגישות שחייבת להיות אצל כל אדם עם לב למראות הפינו של שאר המתנחלים.

      אני מקווה שתפנים...

      הגב לתגובה זו

    • הילד מגטו ורשה?

      שמואל-ד, 18/08/05 10:31

      אם אינני טועה הילד ההוא ניצל מן הגהינום והגיע לארה''ב עם תום המלחמה.
      וכל הדברים האחרים שכתבת הם אמת מרה!
      זהו הגירוש מ''גן עדן'' של חבורה פנטית ואגואיסטית כאחד.

      הגב לתגובה זו

    • לרות (המואביה?)

      רפי, 18/08/05 13:32

      תחסכי לעצמך דמעה פה ודמעה שם טיפשה אווילית שכמותך, את ים הדמעות תצטרכי כשיזרקו אותך מהעיר שאת חושבת בטוחה שם. תתחילי לארוז וכשאראה אותך ביגונך גם לי יהיו דמעות בעיניים....משמחה.

      הגב לתגובה זו

      • לרפי

        רות, 18/08/05 14:17

        אתה לא תקרא לי טפשה ואוילית כי זה רק מוכיח לאיזו טפשות ואוילות אתה שייך. דיבור כזה מוכיח רק מי אתה ולא מי אני, תתבייש לך
        יושב בלונדון ומטיף מוסר לאחרים. לאלה שצריכים לסבול את החיים בצל המתנחלים מחרחרי המלחמה

        הגב לתגובה זו

      • רפי, אתה מעורר בי...בחילה (ל''ת)

        טליה, 18/08/05 15:01

        הגב לתגובה זו

  • 92.

    אל תפחדו ממכחישי השואה הכתומים

    נעמן, 18/08/05 08:53

    הם סתם מכחישי שואה עלובים, לא חלוצים, לא מלח הארץ ולא נעליים.

    סתם מכחישי שואה.

    חיילים יקרים, אל תפחדו ממכחישי השואה.

    העם איתכם ואוהב אתכם

    סרן (מיל.) נעמן
    רעננה

    הגב לתגובה זו

    • איזה מלח הארץ?

      דן, 18/08/05 09:11

      מלח סתם !!! עושים הצגות לטלויזיה. סחתין על החיילים שיודעים את זה ולא משים ממשימתם.
      אני מצדיע למי שהכין אותם !!!!

      הגב לתגובה זו

    • את תפחדו הוא רק מגיב בשכר ערבי

      לאותו הערבי, 18/08/05 09:18

      3000 יורו בחודש זאת השכר שלו.

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    אימפוטנטים שלא מצליחים עם

    מחבלים, 18/08/05 08:51

    מתמודדים טוב מאוד נגד ילדים.

    בושה לכל חייל בעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ביזוי השואה

    חיים כהן, 18/08/05 08:50

    אוסף שהוא הזבל של המתנחלים,ניצל את ילדיו להזכיר את מראות השואה.ההבדל שאלה שיצאו כך בידיים מורמות לגטאות לא קיבלו 500000$ דולר כדי לצאת

    הגב לתגובה זו

    • ניצול ציני של ילדים וסמלי

      סנדרה, 18/08/05 09:17

      השואה
      בתור ילדה אני ברחתי מנצים,
      אך לא למלון ולא לקרווילה!!!
      די לנצל זכרונות הקשים !

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    לא תהיה היתנתקות!!!!

    העומד בגדר, 18/08/05 08:49

    כמה פעמים אפשר לומר לכם

    הגב לתגובה זו

    • רד מהכדורים- אבל מהר!!! (ל''ת)

      קהלת, 18/08/05 09:04

      הגב לתגובה זו

    • כן והלובביץ' הוא המשיח (ל''ת)

      כמה אפשר לחרתת, 18/08/05 09:57

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    להיכן נעלם שמעון פרס ?

    דיין, 18/08/05 08:46

    שמעון השמיע קול , למה אתה שותק ?
    פוליטקאי עלוב !

    הגב לתגובה זו

    • ואיפה לימור ? ביבי? דני נווה

      משה, 18/08/05 09:00

      והשמן המגעיל הזה שו אסמו - מהחקלאות?

      הגב לתגובה זו

      • לשמן המגעיל קוראים ישראל כ''ץ

        רחל, 18/08/05 09:24

        והמשרד שלו סגור - לרגל חופשת הקיץ.
        אל תפריע לו בבקשה!!!

        הגב לתגובה זו

  • 87.

    ההיסטוריה חוזרת!!!

    אזרח מוטרד, 18/08/05 08:45

    אין שום תמונות יותר מתאימות כדי להמחיש את גודל הכאב.כולאים אותם בגטאות ומשפילים אותם,מדינת ישראל חוזרת ובגדול 60 שנים אחורה, והעולם רואה ושותק!

    הגב לתגובה זו

    • אותה מדינה

      דנה, 18/08/05 09:07

      אותה מדינה ששלחה מאות חיילים לשמור עליכם כל אותן שנים - ועכשיו אתם מכנים אותם ''נאצים'' תתביישו ותתנצלו - מה לזה ולשואה, הגיע הזמן שתבינו שאנחנו חיים במאה ה-21 במדינה דמוקרטית, וזוהי כן החלטה ממשלתית דמוקרטית.

      הגב לתגובה זו

      • סליחה?!

        אורי, 18/08/05 09:47

        מי ששמר על ההתנחלויות אלו יחידות קרביות שרוב הלוחמים הם דתיים ורבים תושבי התנחלויות.בשם ה''דמוקרטיה'' אתם עושים מלחמת אחים וטראומה לאומית קשה,תתבישו!!!

        הגב לתגובה זו

    • The world is busy . LOOK!.

      AvnerA, 18/08/05 09:22

      Check out for example

      http://icasualties.org/oif/IraqiDeaths.aspx

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    ראש חולני לגמרי!

    אובי1, 18/08/05 08:44

    אין לי שום אמפטיה לאנשים שאין להם אמפטיה לנספי וניצולי השואה,
    ומשתמשים בה בצורה דמגוגית ומבחילה!

    דרך אגב...אולי אתם יכולים לעזור קצת לרעבים ללחם עם הפיצויים החדשים והמנופחים שלכם?

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    סליחה

    עמי, 18/08/05 08:44

    כיהודי ירא שמים ותושב ביהודה ושומרון אני מתנצל כאן בפני הקב''ה ובפני כל אדם על כי אחי נהגו ברשעות ואוילות כאשר התנהגו כיהודים במחנות הריכוז, ואף את ילדיהם הרכים והתמימים הסיתו לכך.
    אני מתנצל ומבקש את סליחת כוחות הניטחון, וכל אחי היהודים באשר הם.
    אין דנים אדם בעת צערו וכאבו, אך זו אינה דרכינו - ותמונה זו תיזכר לדראון עולם כאחד המקומות הנמוכים ביותר, נקודת שפל מוסרית וערכית שחטאנו בה.
    סלח לנו אבינו שבשמים.

    הגב לתגובה זו

    • כולי צמרמורת מדבריך.

      חילונית ימנית מ, 18/08/05 09:02

      תודה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה לפלף עלוב נפש

      מר פכחון, 18/08/05 09:53

      אחרי שכולם פחדו מה''אלימות'' ומ''שפיכות הדמים'' ומ''הרצח הבא'' וממה לא, אז כשהמחאה השקטה נעשית בצבעים קצת עזים - אתה מתחיל עם הקטע הזה?? זה המינימום, ופחות ממנו.

      אתה יודע מה? בגלל שכל המתנחלים והנהגת יש''ע הם טיפוסים לפלפים כמוך, ישמיכו לדרוך עליכם. כל מה שמעניין אתכם זה הרצון העז להיאהב ע''י החילוניים והשמאלנים, ולרחוץ בנקיון כפיכם לקראת ה''רצח הבא''. אבל לא יעזור לכם. כל התלקקות דובשנית שלכם כבר נדונה כ''הסתה'' בתקשורת, וכל ילד בוכה כ'' שימוש בילדים'' ומה לא. אתם תמשיכו להתלפלף, והערבים ימשיכו לנצח.

      הגב לתגובה זו

    • בשם מי אתה מדבר יא אהבל?! (ל''ת)

      קלוצמך, 18/08/05 13:06

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    שימוש בילדים

    מודאג, 18/08/05 08:42

    מדוע המועצה לשלום הילד לא עושה דבר?

    הגב לתגובה זו

    • המועצה לשלום הילד...

      קלוצמך, 18/08/05 13:08

      בדיחה גרועה! הם לא מתערבים כשמדובר בילדי מתנחלים. גם האגודה לזכויות האזרח לא עשתה כלום למענם. אנחנו יודעים לעזור רק לערבים. זה הכי פוליטקלי קורקט.

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    פינוי המתנחלים

    רבקה, 18/08/05 08:41

    זה לא גרוש זה ריפוי!
    גם רגל ששרתה אותנו 30 שנה אם היא נמקה יש לגדוע אותה לשם ריפוי! כך את גוש עזה כדי שיהיה ריפוי למדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • הלואי עליך ריפוי כזה בקרוב (ל''ת)

      יא חולת נפש, 18/08/05 08:49

      הגב לתגובה זו

    • יהודי אמיתי היה קורא לזה תיקון

      א.ש., 18/08/05 08:58

      כי יהודי אמיתי, לפחות ככה חינכו אותי, יודע להרגיש חמלה כלפי הגר, היתום והאלמנה, גם אם הם בני עם אחר. ולכן, לאחר 40 שנות התעמרות באוכלוסיה פלסטינית, הגיע הזמן לעשות תיקון.
      פינוי התנחלויות אינו ''פשע'' ובטח שלא ''שואה'' זה בסך הכל המעשה הנכון והצודק שהיינו צריכים לעשות מזמן!

      הגב לתגובה זו

      • על מה אתה מדבר?!

        ישי, 18/08/05 09:18

        איזה 40 שנות התעמרות?!
        אין תושב אחד שגר בגוש קטיף שהתעמר אי פעם בפלשתינאים!!!

        הם באו והתיישבות באדמות שהיו שוממות, הפריחו אותם, בנו יישובים לתפארת, ועכשיו המדינה החליטה שזה מה שמפריע לערבים...

        לערבים לא היה אכפת מהאדמות האלה עד שאנחנו באנו ושיקמנו אותם!!!
        בדיוק כמו שאר ארץ ישראל...

        ולסיום, פינת ''הידעת?'':
        הידעת, שארגון אש''ף הוקם בשנת 1965, עוד לפני ששת הימים! ולפני ההתנחלויות!!
        וכבר אז הוא שם לעצמו למטרה להשמיד את מדינת היהודים!

        הגב לתגובה זו

        • ימניים תמשיכו להמציא הסטוריה

          אתם חזקים בזה, 18/08/05 10:00

          אבל אחר כך אל תתפלאו שהמציאות טופחת לכם בפנים.

          הגב לתגובה זו

          • השמאלנים הם אלה שמשכתבים את

            קלוצמך, 18/08/05 13:11

            ההיסטוריה. אף פעם לא שמת לב לזה? תפתח את הספר ואלה שנות שיצא לרגל 50 שנה למדינת ישראל ותרים ת'יד כשתמצא מישהו ימני שם. וכן כל העיתונים... הארכיונים של הטלוויזיה הכל מפוברק ע''י השמאלנים הקיצוניים שסופם.... יהיה מר.

            הגב לתגובה זו

  • 82.

    מי שמגרש יהודים הוא נאצי !!!

    כהן, 18/08/05 08:39

    אל תדברו על חילול זכר השואה - מי שמסוגל לעשות מעשים כאלו הוא אדם אטום -אפילו אם הוא מזיל כמה דמעות תנין.

    גם הגרמנים לא התחילו עם הרצח אלא רק עם ''גירוש מזרחה''- רק מגרמניה ''

    גם הם היו שטופי מוח לא שלושה חודשים אלא מספר שנים- בקצב הזה של הדרדרות מוסרית ןהסתה תקשורתית נגיע גם לכל הזוועות -וגם אז ידברו על חובת הציות לפקודות

    הגב לתגובה זו

    • מי שקורא ליהודי נאצי הוא (ל''ת)

      יותר גרוע מנאצי, 18/08/05 08:57

      הגב לתגובה זו

      • Correct! (ל''ת)

        AvnerA, 18/08/05 09:23

        הגב לתגובה זו

      • אני מסכים

        חיים, 18/08/05 10:18

        מאיפה ההשוואה של חיילי ישראל לנאצים? ירדתם מהפסים לחלוטין.

        הגב לתגובה זו

    • אז אולי תתאבד

      שפויה בת ישראל, 18/08/05 09:11

      אם זה כך אז אולי תחסוך מעצמך את הסבל ותתאבד כבר עכשיו דביל שכמוך

      הגב לתגובה זו

    • המצוקה הקשה שבדבריך

      אני מבין את, 18/08/05 10:26

      וחלילה אל תתאבד. אני מבין היטב שהזכרונות האיומים של השואה נוכחים אצלך בגלל נאמנותך הרבה לעמך. אני אתך בבכי ובקריעה על גוש קטיף. אני ער לאזהרותיך, שבהחלט יש להתייחס אליהן בכל הרצינות. אני גם מבקש ממך שתבין שאנשים רבים בישראל ובעולם בעדך. אני מקווה שלא תרגיש כה בודד. בודאי שזה דבר נורא, מה שאתה ומשפחתך עוברים, ואני איתכם בצערכם, אבל אני מבקש ממך לא להרגיש את כל החרדה הנוראית מהנאצים של מל' העולם והשואה, כלפי האנשים בישראל, גם אם הם התנהגו בחוסר אחריות בלתי נסבל. אמרו לי איני יודע אם זה נכון, שהאו''ם לא מכיר בגבולות ישראל בכלל וזה עלול להביא להכחדתה, אז מישהו שם בממשלה איבד את העשתונות.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    הילד הזה ילך לצבא?

    מגורש, 18/08/05 08:38

    שנים אני חייל.באימונים,באינתיפדה.
    את הבן שלי אחנך אחרת.
    רצחתם את הציונות.מהיום איני נותן למדינה כלום!כלום!
    אם אצליח לסדר לבנים שלי שהיום הם ילדי הגירוש ג'וב טוב בצה''ל, ניחא.
    אם לא אדאג שלא ישרתו.
    שהבנים של ביילין ויוסי שריד ילכו ליחידות המיוחדות.
    בני ילכו מקסימום לשק''ם.
    גנבתם לנו את המדינה אז תדאגו לשמור עליה.
    אני התפניתי בשקט.לא רציתי להרים יד על שוטר או חייל שלימדו אותו לעטוף בדמעה את הרשע של מפקדיו ושולחיו.
    אני כבר שבוע אצל הורי מנסה לאסוף את שברי.
    מכאן נלך למקום שיובילונו המוסדות.אני כבר לא יוזם כלום.לאן שיקחו אותי אלך.איבדתי את אמונתי באדם.מאמין רק באלקים.כנראה אני מצוי בלי להודות בכך בתהליך של חזרה בתשובה.
    אני יודע שגם המקום החדש הוא זמני.גם המדינה היא זמנית.
    בפעם הבאה יבואו שוטרי הרשות הפלסטינאית ובלי הצגות ובלי דמעות יגרשו אותי שוב מהמקום שהציונות ומנהיגיה הושיבו אותי בטרם חורבנה הסופי של המדינה.
    חמאס, שמאל יהודי -ניצחתם!ברכותי.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      פלס''רניק, 18/08/05 08:49

      הגב לתגובה זו

    • הסמול לא ניצח - הוא הפסיד היום

      בומרנג, 18/08/05 08:54

      הצבא והסמול הכתימו עצמם היום בכתם של טרנספריסטים.

      הרוב בעם הנו כתום והטיהור יגיע.

      גם ב-48 הצבא היה בולשביקי ובן גוריון טהר אותו.

      תצטער רק כאשר נפסיד באופן ברור בבחירות אמיתיות.

      הגב לתגובה זו

      • אתה מגוחך! מרגיש מנצח בתבוסתו. (ל''ת)

        מר פכחון, 18/08/05 09:55

        הגב לתגובה זו

      • בטח, הפסדנו, מה שתגיד... (ל''ת)

        שמאלני, 18/08/05 10:03

        הגב לתגובה זו

    • אחי היקר אל תתיאש

      יחיאל, 18/08/05 09:09

      הקב''ה נותן כח לכוחות הרשע לפני הביטול שלהם, בדיוק כמו שחיה נאבקת בחירוף נפש על חייה לפני מותה.

      אני מאחל לך שתבטח רק בה' ואז חייך יהפכו רגועים שלמים ושלווים.

      הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות! אתה צודק! (ל''ת)

      מר פכחון, 18/08/05 09:54

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    ''כח 14'' עוד יתן את הדין

    חייל שמסרב, 18/08/05 08:38

    אל תדאגו אחיי, כל מי שהשתתף בפשע הגזעני הזה - ימצא את עצמו לא עוד הרבה זמן על דוכן הנאשמים.

    פושעיםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • בינתיים הפושע והבוגד זה אתה (ל''ת)

      מפקיר את חבריו, 18/08/05 08:58

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    המתנחלים אין להם אלוהים (ל''ת)

    מתנחלים נמאסתם, 18/08/05 08:37

    הגב לתגובה זו

    • ולשמאל אין אנושיות

      זרקתם אנשים, 18/08/05 08:51

      לך לאחד המלונות ותראה איזה סבל עובר על עקורי קטיף.
      סע לרחובות ירושלים ותראה משפחות שישנות ברחוב, כי בעסי לא מצא זמן למצוא להם פתרון.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    Raus Juden

    Ace, 18/08/05 08:33

    The Left finally got their wet dream.Chucking out Jews from synagogues. Destroying yeshivas. Destroying homes. Destroying farms. The Almighty sees all . Hashem promised Eretz Israel to the Jewish People. The Left has no right to set up a bogus palestine

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    בסך הכל היתה כולה אקציה

    דבורה הנביאה, 18/08/05 08:31

    כולה היתה ''אקציה''.
    כולה מילאו בסך הכל פקודות.
    לא שאלו אם אפשר אחרת.
    לא שאלו אם אפשר
    לא שאלו
    לא.

    ושוב הדמעות של היהודים יורדות,
    התפילות לא עזרו. כצאן לטבח.
    והפעם שוב האחים הם המוציאים.
    כמו אז. כמו קאפו.
    נושא הדוקטורט של מחמוד עבאס:
    ''שיתוף הפעולה של המוסדות היהודיים עם המפלגה הנאצית.''

    הגב לתגובה זו

    • כצאן לטבח?

      יואב, 18/08/05 08:44

      עוד דוגמה לאיבוד שיקול הדעת על ידי מי ששהאמונה הדתית הטריפה את דעתם.

      לטבח? לתאי הגזים? למשרפות? לשם מובלים המפונים?

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    מתנחלים חוצפנים

    דן, 18/08/05 08:29

    פרזיטים. המתנחלים גנבו מהמדינה במשך 30 שנה, ועכשיו קשה להם לעזוב את הג'קוזי ואת הכיף של ציד הערבים בשבת בערב.
    מעניין שעל 4000(!!!) משפחות בשנה שנזרקות מהבית כשלא עמדו בהחזרי המשכנתא ועל 1,000,000 ילדים מתחת לקו העוני אף אחד לא בוכה. מי אתם בכלל, פרזיטים?

    אני מאחל לכם להבין טוב טוב את ההבדל בין ההתנתקות לבין השואה.

    הגב לתגובה זו

    • חצוף אתה בעצמך!!!!!!!!!!

      השנאה מחרפנת, 18/08/05 08:55

      מה הקשר לאנשים שלא עמדו בהחזרי משכנתא, אידיוט??
      מדובר באנשי עמל, חקלאים, עצמאים,אנשי חינוך ,בעלי מקצועות חופשיים, ושאר שכירים ,אנשים שעובדים שנים רבות, חרוצים ומסורים, שאחרי 20 או 30 שנה משליכים אותם לרחוב ללא קורת גג.
      מה הקשר לעזאזל לכל ההבלים שכתבת, אוויל!

      הגב לתגובה זו

    • ואתה צריך להבין טוב טוב

      ישי, 18/08/05 08:57

      את ההבדל בין דעה פוליטית לבין אנטישמיות!

      מה פשר השנאה היוקדת הזאת?!?
      מדובר באנשים שהקדישו את חייהם (ולפעמים אף הקריבו אותם) למען אידיאל חשוב ביותר - יישוב ארץ ישראל.
      הם נשלחו לשם בשליחות הממשלה (!), חלקם אפילו בבקשתו האישית של אריק שרון, והסכימו לחיות בתנאים קשים ביותר (נראה אותך מסתדר עם 5000 פצמ''רים בשנה), ולו בשביל לתרום לארצינו ולמדינה שלנו.

      מי גנב מהמדינה?! בגלל שהם קיבלו הנחות על נסיעה באוטובוס ועל הקרקעות?! הרי גם מצפה רמון, שדרות, אופקים, ערד, קרית גת וכו', מקבלים אותם הנחות. אז הם גנבו?!

      באמת עצוב שיש הרבה עניים במדינה, אבל זה פשוט לא קשור.

      תתבייש!!!

      הגב לתגובה זו

      • You are hertless!

        AvnerA, 18/08/05 09:24

        So what you want is for them to continue to sacrifice their lives?!

        הגב לתגובה זו

      • הם קיבלו הרבה יותר מאחרים

        משה, 18/08/05 10:12

        על כל מתנחל הוציאה הממשלה פי 3 יותר תקציבים מאשר על תושב הקו הירוק. תראה את הכבישים בשטחים (כבישים עוקפי ערבים) שהם ברמה שלא מוצאים כמוה בישראל האמיתית כבר הרבה זמן. רוב תושבי ההתנחלויות נסמכים על תקציב המדינה ורובם הגיעו לשם בגלל האידאולוגיה שלהם שאומרת שהם פועלים בשם אלוהים (שמשום מה לא מראה עכשיו סימנים שהוא עוזר להם) לכל עני ומובטל בארץ ולכל מי שמשלם מיסים ובכלל לכל אזרח שפוי יש מספיק סיבות לשנוא אותם. ואני כבר לא מדבר על הגזענות הרצחנית שלהם.

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    חיילים יקרים - תנו להם להתייבש

    בעד, בעד, 18/08/05 08:24

    על הגגות, בבתי הכנסת ובכל מקום.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    למחללים זכר השואה, אני בז לכם!

    אהרון, 18/08/05 08:18

    למחללים את זכר השואה, בשם בני דודיי הקטנים שנרצחו על ידי החייה הנאצית, אני בז לכם. ילדי גוש קטיף אינם ילדי גטו וורשה שנשלחו לתאי הגזים! חיילי צהל אינם הקלגסים הנאצים. ילדי גוש קטיף עוברים למדינת ישראל הריבונית, היהודית והדמוקרטית. הורי אותם ילדים אשר הלכו אתמול עם מגן דוד על הבגד בידיים מורמות, אינם ראויים להיות הורים, הם מרעילים את נפש ילדיהם. הרבנים המסיתים אשר אינם מגנים מעשה הורים בלתי ראויים אלה אינם גם הם ראויים להיות יהודים ולבטח לא רבנים, כך גם מנהיגי המתנחלים אשר הוליכו ומוליכים עד הרגע האחרון את הציבור שלהם שולל. אני מבין את כאבם של המפונים ומכבד את אלה אשר קיבלו את ההחלטות של הכנסת והממשלה ועזבו בכאב ללא הצגות מכוערות תוך כדי שמירה על בריותם הנפשית של ילדיהם, הם אחים שלי, האחרים המבזים אינם אחים שלי ולעולם לא יהיו, בוז לאלה המחללים את זכר מיליון וחצי הילדים היהודים שרצחו בשואה.

    הגב לתגובה זו

    • GRANDSOM OF HOLOCAUST SURVIVOR

      ALON, 18/08/05 08:39

      SITTING WITH MY GRANMOTHER, A HOLOCAUST SURVIVOR, WATCHING THE NEWS, SHE SUDDENLY JUMPS UP AND YELLS ''GO TO HELL, I HOPE THEY BURN IN HELL, THIS IS LIKE WHAT THE NAZIS DID TO US, THIS IS HOW THE NAZIS KICKED US FROM OUR HOME''
      IF IT REMINDS A HOLOCAUST SURVIVOR, OF THE WAY SHE WAS KICKED OUT OF HER HOME AT THE AGE OF 14, BY THE NAZIS. WHO ARE YOU TO JUDGE? WERE YOU THERE,?

      הגב לתגובה זו

      • סליחה, אז אולי סבתא שלך נהיית

        לא חשוב, 18/08/05 10:25

        סנילית, אם זו ההשוואה המחליאה שלה ושלך, ככה בדיוק גרשו אותה בהיותה בת 14?
        נתנו לה בית חלופי ופיצויים? פינו אותה לבית מלון?
        וחייל צה''ל = קלגס נאצי,

        שישרפו בגיהנום - אמור לסבתך, מי שמקלל סופו שהקללה עוברת עליו. שתיזהר.
        חלאות. מזל שלא היו גם מספרי תעודות זהות חקוקות על ידיהם.

        הגב לתגובה זו

      • לאלון וסבתו

        דור 2 לשואה, 18/08/05 17:34

        זה שהיא קפצה כי זה הזכיר לה מה שהיא עברה זה ברור. זו הייתה המטרה של המשפחה הזו- לגרום להשוואה מצמררת לשואה.
        אך השוואה שכזו אינה נכונה ואינה צודקת! מאותן סיבות שהזכיר ידידי, שלא כתב את שמו, אלא רק ''לא חשוב''. היהודים בשואה לא קיבלו פיצויים, לא סילקו אותם על מנת להגן עליהם מאוייב ערבי, לא פינו אותם ברגישות, כפי המפנים נתבקשו לעשות ועושים וחשוב ומעל הכל- הם פונו לצורך ''המטרה הסופית''- חיילינו היקרים לא מפנים כדי להשמיד, להיפך- בתקווה להציל חיים. שהפלשתינים יפסיקו לפגוע במתנחלים ובחיילים ששומרים עליהם!

        הגב לתגובה זו

    • אבל רצף הפעולות עלול לגרום לכך

      יותם, 18/08/05 08:42

      משום שאויבינו לא יניחו נשקם לעולם, וכל פיסת אדמה שתועבר להם כפרס על הטרור שלהם רק מחזקת אותם, וא ם ח''ו הם ישלטו בנו, הם עלולים להיות גרועים יותר מהנאצים, כי כשהם עושים לינץ' הם מפוררים את הגופה על איבריה.

      הגב לתגובה זו

    • אני מסכימה איתך

      דליה, 18/08/05 08:43

      איך בכלל הם מעיזים להשוות?!!!הם באמת עברו כל גבול וכל האמפטיה שהיתה אליהם מתפוגגת.חוצפנים!

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע! (ל''ת)

      אוליבולי, 18/08/05 08:46

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    שכל חייכם תסבלו מהפשע שביצעתם (ל''ת)

    לא תמים, 18/08/05 08:15

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    את סבי גרשו למחנות עבודה

    דור ב, 18/08/05 08:14

    ועד היום הנאצים ימח שמם וזיכרם לא העבירו לו חצי מילון $

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא היה מעדיף שלא יגרשו

      צ'ופצ'יק, 18/08/05 08:38

      אותו ושלא יתנו לן חצי מליון?

      הגב לתגובה זו

    • אז מה זה אומר, גאון הדור?

      מה הקשר, 18/08/05 08:56

      שיש לשמאל עוד לאן להתקדם בנבזות?

      הגב לתגובה זו

    • אבל הם כן העבירו למדינת ישראל

      אבי, 18/08/05 12:39

      כדי שראשי האוצר וכן הפושע שרון למשל יוכלו לעשוק את כספו ואותך וכמובן לנתק אותנו מחבלי ארץ כדי לא לשלם על פשעיהם.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    embedded = אימבדד, לא אמבדד

    LOL, 18/08/05 08:10

    הנה ההיגוי לפי המילון:

    Main Entry: em·bed·ded
    Pronunciation: im-'be-d&d

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אפשר לחשוב כולם עורים דירה (ל''ת)

    xxxx, 18/08/05 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    חייל רובוט שטוף מוח ואטום (ל''ת)

    אבי, 18/08/05 08:08

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    שאלה???

    נפגע, 18/08/05 08:08

    למה זה שבמדינת היהודים יש למרצחים יותר זכויות מאשר ליהודים? רגע.... של מי המדינה???

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    החיילים שלנו- אנשים רגילים...

    יגאל מירושלים, 18/08/05 08:06

    לא נשכח ולא נסלח לכם לעולם!!!
    כל חייל המצולם פה ועשה את הגירוש הבזוי- ענין של טרימינולוגיה- העולם קטן ועוד נפגש....

    הגב לתגובה זו

    • מה עם החיילים ששמרו עליכם?

      המומה, 18/08/05 09:24

      מה עם כל אותם חיילים ששילמו בחייהם על מנת לשמור עליכם כל אותן שנים - גם את פניהם תזכור לנצח? גם אותם לא תשכח?

      הגב לתגובה זו

    • אל תאיים

      שרונה, 18/08/05 11:31

      אל תאיים כמו איזה עבריין, חיילי צה''ל עושים את תפקידם ומי שיפגע הבם יפגע בכולנו

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    תשלום כבד

    מידד אלוני, 18/08/05 08:06

    עוד הרבה שנים תמשיך המדינה לשלם על מעשהו הנפשע של אריאל שרון.

    כל אדם סביר הזדעזע למראות הנוראים שגרמה חבורת שרון ויסגלס.

    כל אותם אלו שנתנו יד לבצוע הגרוש
    כדי לשמור על פרנסתם ישאו הרבה
    שנים את המראות להם הם גרמו.

    את האיש המסוכן והאכזר הזה צריך
    לסלק מכל פעילות פוליטית בעוד מספר חודשים בעת הבחירות.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    להחריב את ת''א עד היסוד ולזרוע

    אנטי פאשיסט, 18/08/05 08:04

    מלח. מבחינתי, אין לישראל יותר זכות קיום.

    הגב לתגובה זו

    • אז מה אתה עושה פה? (ל''ת)

      ישראל, 18/08/05 09:25

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    זו לא שואה אבל המגמה בכיוון זה

    יחיאל, 18/08/05 08:00

    משום שלא מדובר פה מהתנתקות של שטח אדמה בלבד, אלא התנתקות עמוקה הרבה יותר.
    זהו מאבק בין היוונים למכבים, שגזרו גזרות נוראות על עם ישראל, שחלקו כבר התיוון.
    אך הסוף ידוע - המכבים העיפו את תרבות יוון וטיהרו את הארץ והנשמות ג''כ.
    מי שאין לו רחמים הוא מזרע עשו (לפחות הנשמה שלו יונקת מעשו הרשע), כמו גם הרבה חיילים לא יהודים, שבאו מאוקראינה צאצאים לקוזקים שרצחו את אבותינו בפרעות ת''ח ת''ט בעינויים נוראיים, אז איך לצפות לרחמים מחיילים כאלה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה וכמוך= סרטן בגוף ישראל

      חושחש הנחש, 18/08/05 08:39

      אתה גרוע יותר מהאנטישמים הגדולים ביותר וממכחישי השואה הנבזיים ביותר.

      הגב לתגובה זו

      • איפה המצפון שלך חושחש הנחש?

        איך אתה ישן, 18/08/05 09:00

        זרקתם אנשים חפים מפשע מבתיהם,
        הרסתם להם את הפרנסה.
        הם נזרקו לרחוב כפליטים, ללא מסגרת חינוכית לילדים, ללא עבודה, אפילו ללא דיור זמני ראוי.
        אם היה לך מצפון הוא היה אמור לייסר אותך.
        אבל ככה זה, מקללים ומשמיצים את העקורים וככה מרדימים עוד קצת את המצפון.
        הרי אם היו עושים זאת לערבי, היית מפגין ומוחה, אבל כשמדובר ביהודים- הכל חוקי ומותר ואפילו משמח מאוד.

        הגב לתגובה זו

        • מי כאן הנחש?

          ., 19/08/05 02:41

          אכן כואב לי על תושבי גוש קטיף המפונים מבתיהם, אבל פתאום אני נזכר באותם משפחות שמפונות מבתיהן עקב הגזרות הכלכליות של ביבי. הן באמת נזרקות לרחוב, אף אחד לא עוזר להם לארוז, הם לא יכולים למחות, הם לא מקבלים פיצויים, והם לא מענינים אותך. צבוע!

          כל המתנחלים יכלו לדאוג מראש למסגרת חינוכת לילדיהם ולדיור ראוי, אבל לא, חוסר האחריות הפושע שלהם (חלקם) בא לידי ביטוי עכשיו בדימעותיהם.

          צבוע!!!

          הגב לתגובה זו

    • כך שחלק מחיילינו מרוסיה, יש

      כללית לא צריך, 18/08/05 10:35

      להם איזו מנטאליות אחרת. לא כולם!!
      דע שרובם מתנגדים בהחלט להתנתקות, ואל תתקוף אותם. בכלל החיילים לא אשמים. אני אתכם, ובוכה על גוש קטיף.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    לאף אחד אין זכות על השואה!!!!

    ש.לוין, 18/08/05 08:00

    מי שיזם ועשה את המעשה הזה עם הילדים הטלאי וספרי התורה ביד הוא מפלצת מהסוג השפל ביותר .
    זה רצח נוסף של מליוני אחיינו ואחיותנו שנהרגו שנחנקו ושנשרפו חיים בשואה.
    אין לאף יהודי כל זכות חוקית או מוסרית לעשות מניפולציות עם סמלי השואה. זה פשע שצריך לתת עליו את הדין.
    הגיע העת שיקום חבר כנסת ויעלה הצעת חוק נגד כל שימוש בסמלי השואה. הנזק התדמיתי ממראות אלה של הילדים מצד אחד , והנזק הנפשי של אותם ילדים שיגדלו ויראו מה עשו עמם הוריהם מצד שני מעורר חלחלה ורחמים. הם לא יסלחו על זה לעולם. מהשמיים יענישו אותם על מעשי הנבלה הזה.
    יש לחשוף את המנובלים האלה שעשו את המעשה ולהוקיע אותם בראש גלי.

    הגב לתגובה זו

    • גם לך אין זכות על השואה. (ל''ת)

      דגי, 18/08/05 08:41

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    זה שיורד או זה שמוריד ...

    אברהם, 18/08/05 07:59

    לא הבנתי מי הם המסכנים האמיתיים בסיפור
    אלו שהורסים להם את החיים
    או אלו שהורסים להם את החיים

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    המתנחלים האלה-חרפה לעם היהודי

    עמנואל, 18/08/05 07:57

    פרזיטים מתועבים. . מוצצי דם העם, עלוקות פרימיטביות.
    והרבנים ה''עקומים'' הללו, יימח שמם וזכרם, לא חסים על ילדים ועוללים בני יומם.
    זוהי הדת היהודית?

    הגב לתגובה זו

    • שים במקום ''מתנחלים'' - ''יהודים''

      צ'ופצ'יק, 18/08/05 08:40

      ואתה על הקו, יחד עם היטלר (הייתי אומר גבלס אבל פרימיטיבי כמוך בטח לא יודע מי הוא היה).

      הגב לתגובה זו

    • AH, THE KIBUTZIM OF THE SMALL

      ALON, 18/08/05 08:42

      THE ONES THAT GOT RICH ON THE BACKS OF THE ISRAELI TAX PAYER. WHERE ARE TRHE BILLIONS OF DOLLARS THAT THEY HAVE SUCKED OVER THE YEARS?

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    IDIOT DEFENSE FORCES !

    ran, 18/08/05 07:53

    so this is the ''MIGHTY IDF'' ?!?

    what a sad joke!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אן תגובה

    פקק תנועה, 18/08/05 07:46

    השם כוח 14 מזכיר את כוח 17 של הפלשטינאים בושה וחרפה לעם ישראל צריך לשנות שם זה ומיד

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    שרון החרבת את מדינת ישראל.

    לא נשכח לא נסלח, 18/08/05 07:45

    ממני חילוני ימני MA במדעי החברה. ימח שימך וזכרך אתה צורר ישראל - אתה נטעת בערבים ובנו את התחושה הסופית שניתן להכניע אותנו וזה מה שחשוב במלחמה. זה מה שיקרה בסוף. ככה זה כשמקבלים החלטות באופן דיקטטורי. לך לעזאזל לא בשביל זה הצבעתי לליכוד .

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה חקוקה באבן!!!! (ל''ת)

      יעקב, 18/08/05 08:01

      הגב לתגובה זו

    • יש לך גם MA במדעי הפנאטיות?

      חושחש הנחש, 18/08/05 08:41

      נראה לי שהטרמינולוגיה הארסית שלך לקוחה מספרי האנטישמים הכי גדולים שקמו

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    שיתביישו! עוד שבוע נשכח אותם!! (ל''ת)

    בן שלניצול שואה, 18/08/05 07:45

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    world jewry is shocked !!!!!!!

    Judith, 18/08/05 07:40

    Jews deport their brothers from their homes,WHY??????
    ??To give it to their murderers
    To help the terrorist to shoot rockets at Ashkelon
    SHARON lost his mind.
    SHARONSHAME ON YOU????

    הגב לתגובה זו

    • come live in israel

      israeli mother, 18/08/05 09:33

      dear judith,
      isn't it nice and easy to live in the states and just pass critisizm on sharon and his policy, why don't you come live in israel, come live where you'll think twice about going out to a resturant, riding a bus, or just letting your kids go to the mall, then you'll have the right to judge

      הגב לתגובה זו

      • יהודית כה אוהבת את ישראל

        לא חשוב, 18/08/05 10:45

        אבל יותר את ארה''ב. גברת יהודית מה קורה עם הבנים שלך? אולי לאיזה טירונות קטנה בצה''ל? לשמור על ארץ ישראל השלמה שאת כל כך אוהבת מרחוק? לאיזה אקשן קטן בציר פילדלפי? מה דעתך גברת?

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    תעשו לי טובה יא אלללללהההההה

    עע, 18/08/05 07:39

    עשיתי מילואים בשטחים ויצא לי לראות המון דברים ותאמינו לי......מעבירים... ממשיכים...

    מה כולם נהיו לי פה בחורות? הומואים? כולם בוכים ורגישים?

    תעשו לי טובה.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיקו לעשות עיניין ממעבר דירה

      יהודה, 18/08/05 07:51

      כי כשההורים שלי היו צריכים להתפנות מהדירה שלהם אחרי שפשטו רגל, אף אחד לא עשה עניין. וכשאמהות חד הוריות מושלכות מדירותיהם אף אחד לא עושה עניין.
      עוברים קצת דירה, גמרנו.
      קשה לכם לוותר על סיר הבשר? על הוילה והמענקים. כמה שנאה אתם מעוררים בעם. אתם יודעים מה? תשארו, שהפלסטינים יאכלו אתכם.

      הגב לתגובה זו

      • את פשוט מטומטמת!!!

        יעקב, 18/08/05 08:06

        את לא מבינה שלא מדובר במעבר דירה?! מדובר במאבק על ארץ ישראל. מדובר במאבק בטרור. במאבק הזה עשינו טעות קשה מאד. עזבנו את גוש קטיף מבלי לקבל דבר מהערבים. אם את רוצה תרגום לשפה מקומית אז זה כך: ''היהודים ברחו. עכשיו צריך להגביר את הלחץ ולהוציא אותם משאר שטחי ארץ ישראל''. איפוא את גרה? אה, כן, גם זה מיועד לפינוי. הבנת? או שאת ממש אטומה!

        הגב לתגובה זו

        • יעקב הגאון (?!)

          סתם1, 18/08/05 08:43

          ל''בחורה'' שאתה כל כך ממהר לקרוא לה מטומטמת קוראים יהודה!
          סתם דוגמה נחמדה לאיך ההתלהמות והפחד מעוורים את עיניך, אבל לא מרפים לרגע את הבטחון העצמי המופרז שלך, תחשוב על זה (אם אתה עוד זוכר איך עושים את הפעולה הזו).

          הגב לתגובה זו

  • 54.

    צ.ה.ל ניצח את עצמו.

    איציק, 18/08/05 07:35

    צ.ה.ל ניצח את עצמו.
    על זה נאמר עוד ניצחון כזה ועבדנו.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אז מה נגמר הנופש?

    יוסי, 18/08/05 07:34

    בוקר טוב כח 14, אני מקווה שלא ישנתם בלילה. אז מה , זה לא כמו באימונים? אבל הבטיחו לכם שהם ירביצו וזה גם היה נורא נחמד לשחק את המתנחלת בהריון שצורחת בלי הפסקה, ובעיקר אחר כך לרוץ למגרשי הטניס ולפיצה ברעים...
    אז זה לא היה כמו באימונים. הם לא מרביצים כי רובם לא יודעים, והם באמת בהריון ואת הילדים שלהם באמת גררתם מהמיטות, כן, זה אתם ולא אף אחד אחר. ובשבוע הבא (הרי ברור שצהל יברח מיד אחרי הפינוי ולא ישאר לפנות את הרכוש ) שהרוצחים מסביב שעכשיו מעריצים אתכם, יחגגו בתוך הבתים-אני מאוד מקוה שזה ישב לכם על הלב.אם יש לכם דבר כזה כמובן, דרך אגב את החשבון לטיפול הפסיכולוגי ניתן לשלוח לאחת משתי הכתובות הבאות:
    א) משפחת שרון, חוות השקמים (או כלא מעשיהו במהרה בימינו)
    ב) אהרן ברק, בית המשפט העליון, אני בטוח שיש לו עודף תקציב אחרי שהוא סירב לממן אפילו סיור של בית המשפט בגוש קטיף, לפני שאישר את גניבת הדמוקרטיה ואיבד את שארית הלגטימיות שהיתה לו בעיני חצי העם.

    אז זהו כח 14, תלכו לנח, מחכה לכם עוד יום קשה ודרך אגב מדינת ישראל לא תוותר כל כך מהר על נסיונכם העשיר, הרי עכשיו שכולם ראו שהמתנחלים יודעים רק לשיר ולבכות אפשר להמשיך להרוס, מאחזים ''בלתי חוקיים'', ישובים ''מבודדים'' ואולי גם את מעלה אדומים וגילה אם הפלשתינאים ואמנון אברמוביץ ממש יבקשו. בלו בנעימים כח 14, אני וחברי יוצאים עכשיו למחנות הפליטים שגרשתם אתמול, מדינת ישראל שדאגה לכם לפיצה ובורגר ראנץ שכחה לדאוג להם למזון תינוקות וארוחת צהרים,..

    הגב לתגובה זו

    • דבריך כנים. כל מילה בסלע

      ליאור, 18/08/05 07:47

      זה ששרון מקדם אינטרסים אישיים על גבי מדינת ישראל זה דבר בלתי נסלח אבל לפחות מובן - הוא פשוט אינטרסנט חסר אידאולוגיה שמסכים למכור את המדינה למען משפחתו. אבל למה לא דואגים למשפחות? מה הם עשו רע? סתם רשעות להשליך אותם כמו שעושים להם.

      הגב לתגובה זו

    • נגמרה המדינה הדו לאומית

      אריק, 18/08/05 08:12

      החלום של החמס והליכוד המסורתי על מדינה דו לאומית מתחיל להשבר, אבל עוד יש הרבה עבודה לפנינו. החזון של ביבי והשיח יאסין על מדינת אפרטהייד או מדינה בה אין רוב יהודי נגמר ורק בגלל זה טוב שפינו את עזה.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    מצדה כתחביב

    Joe Anaaref, 18/08/05 07:30

    כמו הלמינגים.
    במשך ההיסטוריה הוכח שוב ושוב שביהדות יש מנגנון השמדה עצמית שמוביל אותה שוב ושוב למצדה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ההשוואה לשואה נכונה מאוד!!!

    אביחי, 18/08/05 07:22

    חזרנו למושג ''היהודי הנודד''.
    תודה לכל הקלגסים.

    נכון, אתם לא מעבירים אותם למחנות השמדה, אבל זה לא רחוק מזה.

    אין שום סיבה בעולם, שהיה צריך לגרשם מביתם!!!

    זה לא שטח כבוש! זה שטח שנקנה בכסף מהערבים!.

    הגב לתגובה זו

    • הדיוט סע לאושוויץ ותבין !!!

      אוי כסיל ואוויל, 18/08/05 08:06

      אתה אינך מבין כלום אתה מגבב מילים בלי לדעת סע לשם לגיא ההריגה ההוא ותבין איזה נזק עצום עשו הפושעים האלה עם סמלי השואה. לאיש אין כל זכות יורידית להשתמש בסמלים האלה לכל מטרה.
      מוטב היה אילו לא כתבת את דבריך אלה. ששת מליוני אחיינו ואחיותינו זועקים אליהו ממקום קבורתם.

      הגב לתגובה זו

      • אתה אדיוט

        מתנחל, 18/08/05 10:05

        אתה אדיוט כותבים אידיוט בא' לא בה'. אדיוט.... זה הרבה הרבה יותר גרוע מהשואה

        הגב לתגובה זו

    • אפשר לקבל הלוואה?

      מובטל, 18/08/05 08:17

      תלווה לי קצת כסף לגמור את החודש, רק ''טיפה'' מחצי מיליון$ שממלאים לכים את הכיס, קבלתי אתראה מהבנק עקב אי תשלום המשכנתא.

      הגב לתגובה זו

      • מפגר סתום פיך (ל''ת)

        המלך, 18/08/05 08:53

        הגב לתגובה זו

    • לך תגור אצל דחלאן בוילה, נבלה (ל''ת)

      טרין, 18/08/05 08:43

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    הפושעים האמיתיים הם

    חננאל השילוני, 18/08/05 07:18

    ההורים העדיפו לשים את ילדיהם בחזית כדי להקשות על החיילים וליצור רגעים דרמטיים.זהו שימוש נפשע בילדים!

    ההורים יכלו לחסוך מילדיהם את רגעי הפינוי, רגעים שקרוב לוודאי יותירו בהם צלקות.

    איזה מין אדם מאפשר לילד שלו לחוות חוויה כזו? או שתתפנו ''מרצון'' כדי להעביר את ילדיכם חוויה חינוכית, או שתדאגו שהילדים יהיו אצל הדודה בזמן שאתם מתפנים בכוח (בניגוד לחוק, יש לומר).

    הורים שאיפשרו לילדיהם לעבור פינוי בכוח (שלא לדבר על הורי המסתננים למיניהם) - פושעים.

    הגב לתגובה זו

    • הפושעים האמיתיים, הם אלו,

      אנטי פאשיסט, 18/08/05 08:13

      שהעדיפו להתעלם מטובת הילדים ולגרש אותם מביתם, מחבריהם, מבתי הספר והאולפנות שלהם, לפרק לחלוטין את מסגרת חייהם. להותיר אותם חסרי כל, נדים ונעים בין בית מלון אחד למשנהו. בלי לתת פתרון אמיתי, בחטף, תוך גרימת נזק נפשי מקסימלי.
      שום קוסמטיקה עיתונאית ושום הפניית אצבע צבועה ומתחסדת כלפי הורי הילדים , לא תוכל לפתור את הפושע וכנופיתו לאחריות לטראומה הנוראה.
      תתבייש לך שאתה נמנה על תומכיהם.

      ..ותודה ששמת את ה''מרצון'', במרכאות כפולות.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    בשם נרצחי השואה

    יוסי, 18/08/05 07:16

    שחלק גדול ממשפחתי מנוי עליהם - אני קובע כאן שמי שמשווה ומשתמש בשואה לנושא הפינוי הוא או חולה נפש , או טיפש או נבל - או כולם יחד.
    זה יותר גרוע ממכחישי השואה הגרועים ביותר.
    נכון שאתם פגועים נפשית - אבל ההתדרדרות הזאת ממש פאתולוגית ואתם חייבים טיפול קשה ומפרך- רק אז תבינו את ההבדל בין נווה דקלים לאושוויץ.
    בושה שיש בעם שלי כאלה אזרחים!!!

    הגב לתגובה זו

    • היית צריך לזעוק על מצור וגירוש

      בנצי-א, 18/08/05 08:04

      ועוד הלבישו שוטרים במדים שחורים
      וקוראים להם רר
      תשאל את עצמך כל זה למה ?
      והדמוניזציה של מתנחלים במשך שנים בתקשורת לא מזכיר את שלב של לפני פתרון סופי של יהודים באירופה ?
      הריסת בית כנסת ליל הבדולח
      לא מזעזע אותך
      את קורבנות השואה אף אחד לא שאל מה הם חושבים על הגירוש
      הם שייכים לכולנו ולאף אחד אין זכות לדבר בשמם

      הגב לתגובה זו

    • ובשם נרצחי השואה-סבי, שלושת

      אין לך מונופול, 18/08/05 08:19

      דודותי , ילדיהן ויתר בני משפחתי שנרצחו וכן בשם הורי הפליטים שגורשו מאדמת פולין אני מתירה לעשות שמוש רב בדימוי לשואה כי הדומה רב מהשונה.

      מהההסטוריה יש ללמוד ולהסיק מסקנות.

      הגב לתגובה זו

    • סליחה

      קורא, 18/08/05 08:24

      לא ידעתי שזה יוסי.

      ...מי אתה בכלל שתדבר בשם נרצחי השואה?!

      אתה מדבר כאילו זה שחלק ממשפחתך נספה בשואה מקנה לך איזושהי סמכות לדבר בשמם. ''אני קובע'', מי אתה בכלל יה אפס? במשפחה שלי היו יותר מ-100 נספים (ומן הסתם עוד רבים שאיננו יודעים עליהם) אז גם אני ''קובע'' בשמם (למרות שאין לי שום זכות) שאתה אדיוט.

      בוקר טוב.

      הגב לתגובה זו

      • התגובה מראה על הרמה האישית

        יוסי, 18/08/05 08:54

        של הכותב.
        אין שכל - אין דאגות...

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    תגובת המתנחלים

    לי, 18/08/05 07:14

    הייתה אומללה ומיותרת
    אמהות עם תינוקות בידיהן בכי וקינה וים של טענות לחיילי צהל כאילו וזה נתון בידיהם
    ההחלטה נפלה בידי הממשלה ואת זה אתם צריכים לזכור ביום הבחירות מי החליט ולא פחות חשוב מי עזר להעביר את ההחלטה
    כך שכל התנגדות לחיילי צהל שממילא מתקשים לבצע את המטלה הקשה מיותרת

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שש מיליון שופטים לכל מתנחל

    קורא, 18/08/05 07:12

    לכשיגיע יומם של המתנחלים שענדו טלאי צהוב ורשמו מספרים על היד לעמוד בפני בית דין של מעלה - הם יגלו שלא הקדוש ברוך הוא שופט אותם כי אם שש מיליון קורבנות החיה הנאצית.

    הגב לתגובה זו

    • TO NO: 47

      YEHUDA, 18/08/05 08:01

      I have news 4 u .This is what the six million meant when they screamed revenge just before execution.Yes Israel commited a crime against humanity by transfering israeli citizens against their will.I from now on Israel is AN ANTISEMITIC STATE LIKE GERMANY IN THE 1930 U DONT LIKE IT BECAUSE U LIKE TO EAT THE CAKE AND HAVE IT TOO.AND YOU SUPPORT THIS CRIMINAL ACT BUT DONT WORRY WHEN YOU CAME IN FRONT OF THE ALMIGHTY HOPEFULLY VERY SOON GOD WON'T ACCEPT YOU SINCE YOUR LOVE TO YOUR BROTHERS IS 0 HELL WILL BE YOUR NEXT LIFE JOURNEY
      DAMN YOU

      הגב לתגובה זו

      • is ny part of israel

        israel, 18/08/05 09:41

        tell me is ny part of israel and they forgot to tell us, because if not then where do you get the nerves to say these things - damn you yankie boy, come live in israel if this land is so important for you

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    SHARON brought us GERMANY 1939

    amir, 18/08/05 07:12

    Look what this madman sharon brought us !!!

    He should be on trial like in Nuremberg!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ז כ ו ר . נזכור מי גירש.

    יואב, 18/08/05 07:10

    תמיד נזכור אתכם, שטנים בשחור. תמיד נזכור מי גירש אנשים מביתם על לא עוול בכפם.
    לא נשכח מי מילא פקודות.
    חיילים טובים שהם לא בני אדם, אלא מכונות הרס משומנות.
    החינוך שלכם לא שווה כלום. צייתנותכם היא מוחלטת.
    אינכם ראויים לחיות במדינת היהודים.

    הגב לתגובה זו

    • TO: 45

      YEHUDA, 18/08/05 08:04

      YOU ARE A 100%PLEASE KEEP TELLING IT TO EVERYBODY WHO WILL LISTEN

      הגב לתגובה זו

    • חלאה כמוך אינה ראויה לחיות כאן

      חושחש הנחש, 18/08/05 08:45

      גדולי האנטישמים ומכחישי השואה מתמוגגים מדבריהם ההזויים של פנאטים ינמניים כמוך.
      תודה לך שגרמת לכל הציבור השפוי במדינה להבין עם איזה מפלצות אנושיות נבזיות אנו מתעסקים.

      הגב לתגובה זו

      • על ראש הגנב בוער הכובע

        יואב, 18/08/05 09:06

        ז - כ - ו - ר
        כוח השמאל באלימות. אתם משגרים חיילים בשחור.
        כוח עם ישראל בזיכרון. אנחנו נזכור לדור דור.

        על ראש הגנב בוער הכובע: לא הזכרתי את השואה.

        הגב לתגובה זו

    • גם אנחנו נזכור

      שטן בשחור, 18/08/05 09:44

      התזכור מי שמר עליכם כל אותן שנים - אני אזכור לעולמים

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    ימח שמכם כח 14, אתם חלאת

    כמה מכם יתאבדו!, 18/08/05 07:05

    האדם. מהיום, חייכם לא יהיו חיים. לעולם תדעו שהשתתפתם ברדיפת העם היהודי. ולא יהיה לכם מנוח!
    מילאתם פקודתו של דיקטטור שטני, כדי לרצות את גדולי שונאי ישראל בכל הזמנים - מחנה השמאל, שאיבד מזמן צלם אנוש!
    אמרו לך את האמת בפרצוף? אז תתפלא, מילאת פקודה נאצית בעליל. כך התחיל אייכמן, בגירוש יהודים!
    ולא נפסיק להשוות לשואה! כי זה מה שקורה. המעשה המתועב הזה, יקים עלינו את כל העולם. במעשה המתועב הזה הודינו באשמה שאין בנו ונתנו הכשר לכל הגויים להכות ביהודים.

    אתם, כח 14, תהיו האחראים לדם שיישפך מכאן ולהבא, ר''ל.

    הגב לתגובה זו

    • אני ''ממחנה השמאל''

      לוחם 67,מוטי, 18/08/05 08:23

      ומה לעשות גם לוחם ב67 ''וגאלתי'' את שטחי ארץ ישראל שהיום אתה מתנחל בהם ומשמיץ את חיילי רבין הי''ד ש''גאלו'' את השטחים, אבל מה לעשות תמיד השמאל כובש והימין...מחזיר, ראה ערך ימית וסיני והיום גוש קטיף, אז באמת מה רצונכים ''מהשמאל''

      הגב לתגובה זו

      • רבין לא כבש כלום והביא מחבלים (ל''ת)

        גדי, 18/08/05 08:44

        הגב לתגובה זו

        • גדיל''ה - חזור מהר למורה

          לא משנה, 18/08/05 10:50

          ולבית הספר, אולי יחד עם ההתנועעות על הגמרא והתורה, תלמד קצת הסטוריה של עם ישראל.

          לימור לבנת שרת החינוך ועוזרתה,
          זה פרי הביאושים שהוצאתן?

          הגב לתגובה זו

  • 43.

    To Bat El #2

    Patriot, 18/08/05 07:02

    Stating that our police force and soldiers deserve to die by G_d because they serve the Government that the people of Israel elected is outrageous

    הגב לתגובה זו

    • This government was not electe

      Anti-fascist, 18/08/05 08:20

      by anyone. This is a fascist regime that must be overthroned by any means.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    לא באנו לגרש אף אחד עלק

    אני, 18/08/05 07:00

    אז מה עשיתם שם יא כולירה?
    הלוואי שהבן שלך יזכה לראות אותך עומד על ספסל הנאשמים כשהוא עוד קטן. יללה טוסו כבר לחופשות שלכם נבלות

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ניכר שליבו של הכתב נקרע

    יהודי, 18/08/05 06:55

    מרחמים על.....מבצעי פשע הגירוש. והגולים המגורשים ? טוב ,את מי הם מעניינים, בסך הכל דוסים עם אלפי ילדים. ...

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    Ein Brera

    Bill, 18/08/05 06:53

    It has been clear all along that sooner or later we need to get out of there. Sad and emotional, but we have no business of being there in the first place

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    I hate my country

    Asi, 18/08/05 06:50

    and this awful words coming when my blood is cold...
    Why deport these wonderful people?
    They killd? NO
    They stole? NO
    They raped? NO
    They did something wrong? YES
    THEY WERE BORN JEWS AND LIVED LIKE A JEWS.
    Ariel Sharon there's a big champange bottle I bought I will cork it only when you meet the angel of death

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    שרון יזכר לדראון עולם זו בכייה

    יהודית, 18/08/05 06:48

    שואה וחורבן בכייה לדורות אין בעולם מקום שעשו מה ששרון עולל ליהודים במדינת היהודים, בכרמיאל לא מצליחים להזיז משפחה בדואית אחת מאדמות מנהל , תשאלו את עדי אלדר ראש עירית כרמיאל

    הגב לתגובה זו

    • אלוהים עם שרון, עובדה שהצליח. (ל''ת)

      זאת לא שואה!, 18/08/05 07:44

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    ידיים מורמות

    דב, 18/08/05 06:47

    בתור ילד שצעד בידיים מורמות עם כוכב צהוב, אני נגעל מהמיצג הבזוי של ההפקה הזאת. הם לא צועדים אל תאי הגזים או אל כיתת היורים, אלא רק אל אשנב הבנק ולקראווילות.

    הגב לתגובה זו

    • צר לי על עברך, אבל הציניות שלך

      יהודיה, 18/08/05 08:38

      גובלת ברשעות.
      כרגע רובם לא יודעים היכן יגורו וממה יתפרנסו ואיפה ילמדו.
      רובם בנו להם חיים שהיו נעימים להם במשך 20 ו-30 שנה ומתוך אידאולוגיה שהמצאותם שם בין הפצמ''רים משרתת את המדינה.

      האנשים האלה כרגע נזרקים לרחוב או לבית מלון עלוב.
      יש כאן דיקטטור שממהר לגרש מבלי לארגן פתרונות מתאימים.
      וסתם שתדע, אני בת לניצולי שואה ומרבית בני המשפחה נספו בשואה ואין לך מונופול על השואה גם אם היית חלק ממנה.
      וכן, שרון ממיט אסון על עמנו.
      אסון גדול זה שואה ולאו דוקא זו של 1939.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    פרופורציה אנשים

    חייב להגיב, 18/08/05 06:47

    ליבי ליבי עם כל תושבי גוש קטיף שנאלצים לעזוב את ביתם, זה לא צעד קל אפילו כשהוא נעשה מבחירה ובטח לא כשהוא נעשה באופן כפוי.
    אבל אם כל זאת אני מציע לכולם לשמור על פרופורציה ההשואה בין השואה לבין הפינוי היא מוטעת מיסודה. מעבר לכך ההשואה הזאת היא מבזה ומבישה טלאי מגן דוד ומספרים על הידיים איפה נשמע דבר כזה זה מביש ויותר מכל זה מבזה את כל אלו שמתו בשואה שחטאם היחידי היה היותם יהודים. אני מציע לכל המסיתים בקרב המתנחלים להסתכל טוב טוב על מה שהם עושים ולראות איך הם מבזים את עצמם ואת עמם (כן וגם אותי, וגם אותך הקורא) בלי שום קשר לשיוך פוליטי כזה או אחר. פעם אחרונה שבדקתי קורבנות השואה לא קיבלו הטבות מיסים על מנת לעבור למחנות ההשמדה ולא עברו דרך בית מלון בדרכם לתאי הגזים. זה מחליא וזה מביש ואם המסר לא מובן אז מספיק !!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    חיילים אלו קורבנות

    לגבי החיילים, 18/08/05 06:45

    חיילים אלו קורבהות של סדנאות שטיפת מוח, שדיכאו בהם כל רגש אנושי כלפי מתנחלים.

    שיטה זו השתמשובה הנאצים כלפי היהודים

    דיבורי ה''אחים'' שלהם הם עוד תיכנות של הסדנאות הללו המיועדות לשבור ההתנגדות של המתישבים

    הם עושים מעשי זוועה באזרחים שלא חטאו ולא פשעו וזאת מבלי לתת לרגש אנושי והגיון ''להפריע'' להם בזוועות הללו.

    הטענות של החיילים הללו דומות לחיילי ה SS וכל הנ''ל שהתפלאו מה בכלל רוצים מהם הרי הם ממלאים פקודות.

    אני מתבייש בצה''ל ובחייליו המניפולטיביים הרעים השקרנים הטיפשים והאטומים נפשית

    אגב, צבא כזה יפסיד במלחמה אמיתית כי הוא נבנה על שיפלות אנושית ולא יהיה לו כוח גבורה הנדרש.

    נקווה שלא כל הצבא נהרס ככה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אלופים כמו החמאס בהצגות

    אלופים, 18/08/05 06:42

    הציגו את המפנים כנאצים לאחר שאכלו מכספי משלם המיסים 30 שנים.
    כספי ציבור נשפכו שם כמים על תשתיות ומענקים אדירים, רמת חיים שאזרח ממוצע בארץ רק יכול לחלום עליה, והיום שנגמר... אנחנו נאצים... !
    עד לאן הרבנים המשיחיים יובילו אתכם?
    קשה לכם להיות אזרחים כמונו? די ! קיבלתם מספיק ! עכשיו נגמרה החגיגה וחוזרים הביתה לישראל, אין מה לעשות, תתרגלו לחיות כמונו.

    הגב לתגובה זו

    • שיזרקו גם אותך בקרוב מהבית שלך

      אינשאללה, 18/08/05 09:03

      ואז תבין מה עובר על האנשים האלה

      הגב לתגובה זו

      • אבל לא ראיתי שהורדת דמעה קטנה

        זרקו אותי גם, 18/08/05 10:59

        עבורי, גם לא קיבלתי קרוילה של 60 מ', אפילו פיצוי הוגן לא קיבלתי עבור בית שבניתי בזיעת אפי וחסכונותי ולא מסובסידיה של הממשלה, ולא מעבודת עבדים , הבנק מכר את ביתי בנזיד עדשים.
        ילדי לא יצאו עם טלאי צהוב על בגדם, וגם הם נפרדו מחדרם האהוב, הגינה והעצים ששתלתי, וגם מחברים ועברנו לדירה קטנה וצנועה בעיר, וכל זה קרה לי בגלל שר האוצר, והוא אפילו לא הוריד לי איזה פיצוי נאות אפילו לא חש רגש אשמה שפיטרו אותי ואת רעייתי מהעבודה, ואחר כך קרא לי פרזיט, לא הרמתי יד על אנשי ההוצל''פ שערמו את רהיטי מחוץ לבית
        אפילו לא דאגו לארוז לי ולא קראתי להם נאצים, לא התפניתי מרצון, אבל ככה זה בחיים, לפעמים החגיגה נ גמרת, וצריך להתחיל הכל מחדש.

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    התנתקות ללא משאל עם - פשע !!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 18/08/05 06:41

    הגב לתגובה זו

    • וכאשר.........................

      נתנאל, 18/08/05 08:26

      כבשו את השטחים ב67 ובנו התנחלויות היה משאל עם? גם הרב עובדיה נגד ואמר שקדושת החיים עולה על קדושת השטחים, וכן הוא רב חשוב ביהדות, עובדה תשאל אותו.

      הגב לתגובה זו

      • אל תדבר בשמו של כבוד הרב

        כבוד הרב, 18/08/05 08:56

        הוא בכלל אמר שבמקרה של שלום ניתן להחזיר שטחים תמורת שלום....
        אבל כאן איזה שלום ואיזה נעלים

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    נלחמו והפסידו

    יקי, 18/08/05 06:37

    לפחות אמת קטנה ואולי האור שבקצה המנהרה, הכתב העורך וכל הארץ יודעת שבקרב הראשון של חייהם הילדים האלו נלחמו והפסידו כן כן הם הפסידו אנחנו הפסדנו עם ישראל הפסיד נקווה ונתפלל לימים טובים יותר מה שבטוח- ''הפסדנו''

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ''מזכיר לי את השואה''

    אסא, 18/08/05 06:36

    אלו המילים שאמרה לי אמי ניצולת אושויץ

    הגב לתגובה זו

    • לקרוא !! (ל''ת)

      א, 19/08/05 06:19

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    בני בליעל

    מיכליס אהוד, 18/08/05 06:33

    ההורים שעונדים טלאי על בגדי ילדיהם הם לא אנשי חינוך הם בני בליעל,הם גורמים לילדים טראומה אדירה,ליבי איתם על אוולות המדינה המטורפת,אך עזבו את הילדים.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    תושבי כרם עצמונה-חיללתם את זכר (ל''ת)

    קורבנות השואה., 18/08/05 06:29

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    חבורה של פנאטים הזויים

    הרבה כבוד, 18/08/05 06:14

    בושה שאלו אזרחי מדינת ישראל,
    מלוא הערכה לחיילי ומפקדי צה''ל ולכוחות המשטרה על ביצוע הפינוי בצורה כל כך מקצועית ומאופקת.
    אני כל כך נגדם שלא הייתי יכול להשאר שווה נפש כנגד החוצפה שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ראשי יש''ע עלובים

    ה' הוא מושיעי, 18/08/05 06:12

    שולחים למערכה נערים ונערות קטינים ובעצמם לא באים להקריב את חייהם על המולדת שנשבעו למענה.
    שולחים ילדים שטרם למדו להבחין בין טוב ורע ומסוגלים רק לחזור על הסיסמאות ששיננו להם.
    שולחים ילדים המחונכים לערכים של אהבת אדם אך לעולם לא יבואו לחזק בערכיהם את עיירות הפיתוח ותושביהן.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ההבדל בינם לנאצים

    יוסי, 18/08/05 06:05

    ברוך ה' עדיין יש הבדל. כל ההסתה וכל שטיפות המוח לא שינו את העובדה שהחיילים שלנו לא רוצים לרצוח אותנו. והם כל הזמן דואגים להזכיר לנו ולעצמם את ההבדל הזה כדי לנסות לטהר את מצפונם. הבעיה היא שאפשר להתעלל באזרחים ולהחריב את עולמם גם בדרכים אחרות - להחריב קהילות, לגרש אנשים מביתם ללא סיבה, להרוס בתי כנסת, להוציא מתים מקבריהם - גם אלו דברים נוראיים. חלק מאויבינו הסתפקו באמת בגירושים ולא רצחו אותנו, וגם הם נכנסו להיסטוריה היהודית לדיראון עולם. לא נשכח ולא נסלח, כי יהודי אמור להתנהג אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אנחנו לא נאצים?

    משה, 18/08/05 06:05

    אולי אנחנו לא שורפים את האנשים...
    אבל אנחנו בהחלט הורסים להם את החיים!!
    כל הגירוש הזה הוא פשע ברמה בינלאומית
    ואני בטוח שאם בכל מקום אחר בעולם היו מגרשים יהודים מבתיהם הייתם משתוללים מזעם וממלאים את האתר בכתבות שבהחלט היו משוות את אותה מדינה לנאצים...

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ARIK SHARON IS DROOLING FROM

    THE BIG A, 18/08/05 06:02

    HIS MOUTH. HE LOVES THIS STUFF.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ניצול שואה

    יוני, 18/08/05 06:02

    משפחות זועקות ?... לפינוי
    1000 משפחות הרוגי הטרור באינפאדה הארורה אינם יכולים להביא את תמונות יקיריהם ולהשתמש בהם לתעמולה זולה ופושעת זו. למרות שכאבם גדול יותר

    כל ממשלות ישראל נסחטו והובלו על ידי חבורת האידיאליסטים המדהימה
    שנקראת מתנחלים....
    לשים 8000 איש בלב אוכלוסיה של מעל מליון ערבים זה פשע יותר גרוע
    טעינו והוטעינו וכעת צריך לפתוח דף חדש..
    איני מוכן לא אני ולא בניי לשמור ולאבטח את האנשים האלה אלה לא אחיי לעם ולקהילה אלה אנשים שפרעו חוק ישבו בישוב בלתי חוקי וכעת בזמן הפינוי
    משתמשים בגימיק של שואה.
    מקומם מאחורי סורג ובריח במדינת חוק והילדים ישאו את טראומת הוריהם חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לאיזה שפל הגיעו המיתיישבים?

    שושו, 18/08/05 06:02

    עם מגן דוד ומיספרים באמת בושה וחרפה .
    אני מבין את כאבכם והפסדכם אבל לעשות מחזות כאלו לאחיכם החיילים ,להשוותם לנאצים
    זה שפל השפלים בעיני כיהודי וכישראלי,
    אני מקווה בכל ליבי שנעבור את התכופה המבזה הזאת כמה שיותר מהר.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כן אני אולי הייתי מצביע בעד

    שמאלן בזעזוע, 18/08/05 05:38

    הפינוי אבל רק אם זה היה
    מוסכם שמכבדים זאת
    אבל ככה!!!!!!
    עכשיו איך יוצאים מזה?
    אני מקווה שכולם מאחדים כוחות
    נגד הרודן

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    זילות השואה

    אמיר, 18/08/05 05:37

    זבלים - נמושות
    מחללים של קורבנות השואה האמיתים,לכו תלמדו הסטוריה במקום להקשיב לרבנים הזויים ומגלגלים עיניים.
    ולכם חיילים , גברים שבגברים אתם , אל תשימו לב לנמושות הללו במעשה הפינוי הזה תרמתם לעם ישראל הרבה יותר מכל מה שמפונים הזויים אלו תרמו או יתרמו בכל אחת משעות חייהם ההזויים.
    עם ישראל חי

    הגב לתגובה זו

    • ככה הם מרגישים,אני הייתי שם

      אלעד, 18/08/05 07:57

      אמיר חמוד,
      אני מקווה שי שלך ממ''ד בבית כי ''הטכנולוגיה'' [הקסמים] בדרך לכפר סבא,
      אחרי שתחטוף כמה שנים יפנו אותך ''בדמוקרטיות''ואז תשיר שירים חדשים.

      הגב לתגובה זו

    • אין טעם לזכר השואה אם אין לקח (ל''ת)

      משה, 18/08/05 08:46

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    ממש כואב הלב

    קורא, 18/08/05 05:36

    שילכו להזדיין.

    הם מגרשים אנשים מבתיהם, והם צריכים לקבל סימפטיה?! חשבתי שהם ''רק מבצעים פקודה'' אז מה מיוחד פה?

    רפי זעם על השימוש בשואה? שימות! מי הוא בכלל שיזעם?!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא נשכח לא נסלח

    אלי, 18/08/05 05:26

    קלגסי הגירוש - לא נשכח לא נסלח.
    אתם חזרתם לבסיס בנירים. עשיתם מקלחת טובה אכלתם אוכל טוב, נהנתים מהמזגן. מהטלוזיה מהאינטרנט ומכל הפינוקים שהכינו לכם. והיהודים המסכנים שגרשתם מביתם, ישנו ברחוב בשדרות. לקחתם יהודים גאים שפרנסו עצמם בכבוד, בחקלאות מפותחת והפכתם אותם לפליטים.
    אני מאחל לכם שהמראות שראיתם ירדפו אתכם כל ימי חייכם. שלא תהיה לכם מנוחה לא בעולם הזה ולא בעולם הבא.
    לא נשכח לא נסלח.

    הגב לתגובה זו

    • מה רע בשדרות?

      מושיקו, 18/08/05 07:35

      בעיני - אחרי 30 שנה שמצצתם את הדם, אתם חוזרים הביתה. לא טוב לכם? לא נאה לכם לגור בשדרות בדירת שיכון 3 חדרים? מוכרחים וילה מנקרת עיניים?

      הגב לתגובה זו

      • אל תדאג גם אותך יפקירו

        דוד, 18/08/05 08:48

        אחרי שתספגו כמה שנים של קסאמים וקטיושותורוב האנשים יברחו שלא כמו בגוש קטיף יגידו שאין מה לעשות וחיבים לגרש

        הגב לתגובה זו

    • אלי- אתה אידיוט, בור וחסר כל

      אורי, 18/08/05 07:38

      מושג לגבי משמעות המושגים שאתה משתמש בהם. הטרמינולוגיה שלך מקולקלת ממש כמו דרך החשיבה שלך. אני חומל עליך ולא כועס עליך רק מכיוון שאני יודע שלהלך מחשבה כה פרימיטיבי כמו שלך - אין תקנה...

      הגב לתגובה זו

      • צר לי אורי, אבל הוא צודק

        יניב, 19/08/05 06:18

        הגירוש לא היה עוד סתם אירוע.

        זהו עוד כתם נורא בהסטוריה של העם היהודי.

        גם בעוד שנים רבות ייזכר הגירוש כאירוע נורא וטראומטי

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    כמה היסטריה. קחו כדור

    כל הכבוד, 18/08/05 05:21

    מי נתן לכם את חשבונות הקדוש ברוך הוא לנהל על פני האדמה ? ואולי דווקא איתכם, ציבור היסטרי ודפוק, יבואו חשבון בשערי שמיים על החיים שנגזלו בהגנה עליכם, על נפש ילדיכם שהשחתתם לבלתי תקן ? חזרה בשאלה עכשיו !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כל המשת''פים-אחרי ההתנתקות בורח

    !!!!!!!!!!!!!!!, 18/08/05 05:20

    בורחים לחו''ל.
    בושה וחרפה.
    לוקחים את האנשים הכי ערכיים ותורמים למדינה וזורקים אותם מהבית אל הלא נודע ואז, יאלה, דרום אמריקה, גרמניה-כולכם אנטישמים!!!!

    כל אחד מציג את עצמו, כזה רגיש, בכאילו, אבל בשורה התחתונה, הפרצופים שלכם ישארו חקוקים בליבנו לדראון עולם!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    WE LOVE YOU SHARON (ל''ת)

    me, 18/08/05 05:12

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שואה עלק- כולה לעבור דירה (ל''ת)

    טל, 18/08/05 05:11

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אלה שהתחזו לקורבנות השואה

    לא אסלח, 18/08/05 05:11

    שבעקיפין אמרו שאני נאצי בגלל שפיניתי אותם אינם עמי יותר !!!
    לא מעניין אותי מה קורה או יקרה להם, מעניין אותי לשמור על כיסי וחרותי מפניהם.. משום שהתרגלו לחיות על חשבוני שנים ארוכות. ולא יכולים להתרגל לחיות כאזרחים מהשורה.

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך.

      אליהו קרפלע, 18/08/05 07:37

      כל מילה בסלע

      הגב לתגובה זו

    • זהו שהם לא התחזו (ל''ת)

      משה, 18/08/05 08:48

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    Welcome to the real Israel

    haha, 18/08/05 05:11

    Now lets see you dealing with life just like the rest of us

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    להתראות בבית-המשפט

    מנחם בראל, 18/08/05 05:03

    כל הכבוד! הצלחתם לבצע טיהור אתני.

    עוד שנה, שנתיים, חמש, עשר - תעמדו כולכם לדין על פשעים נגד האנושות. נראה אתכם אז.

    מי יתן ותבלו את שארית ימיכם בכלא.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    צריך לנתק ברגישות ובעזרה כלכלי (ל''ת)

    ארי, 18/08/05 05:02

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כשיגרשו אותך מביתך תדבר אחרת

    כוח 26, 18/08/05 05:00

    רפי היקר, אחרי מה שעשיתם היום כוח 14 וכוח 17 בשבילי זה היינו הך. כשעומד בראש מדינתנו אוויל משריש, שלא היה מוכן לחכות אפילו חודש אחד עד שכל הסידורים עבור המפונים יגמרו, אין כל ערבות לכך שמחר לא יפנו אותך מביתך ואז אני בטוח שתתנגד ולא תעזוב מרצון.

    הגב לתגובה זו

    • אלוהים עם אריק! (ל''ת)

      יודע מי טוב!, 18/08/05 07:40

      הגב לתגובה זו

    • גרשו אותי מהבית ולא זימרתי שום

      עובדה גרשו, 19/08/05 00:48

      זמירות. אף אחד לא הוריד עלי אפילו דמעה קטנטונת , לא הנשיא, לא ראש הממשלה, לא שר האוצר שבגללו גרשו אותי מביתי שבניתי ללא סובסידיות , אפילו לא היו מוכנים שאנסה למכור לבד, מכרו אותו בנזיד עדשים, ואפילו פיצוי פינוי לא קבלתי, לא הרגשתי שחיבקת אותי, גם לא הזלת דמעה עבורי. לא צעקתי נאצי על פקידי ההוצל''פ שערמו את חפצי בחצר, ילדי לא נשאו את הטלאי הצהוב ולא הרימו ידיים . גם פסיכולוג לא העמידו לרשותם, כשעזבו את חדרם האהוב הגינה האהובה הנדנדה בחצר, והעצים והדשא הירוק.
      פינו אותי כי ''הצמיחה'' של שר האוצר סגרה את מקום עבודתה של אשתי ושלי, סגרתי את הדלת בשקט והלכתי לגור בשכירות ב2 חדרים וחצי, לא קרוילה ולא דיונה , ואפילו לא חלון לים התיכון, מתחיל הכל מחדש.
      שאבכה עליכם יבבנים?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    התנתקות

    רון, 18/08/05 04:47

    א לא נורא איך שהילדים יצאו מביתם אולי כדאי שכל העולם יראה מה הרשע עולל להם ב אני מאד מקוה שזה יעזור הלהם לחשוב פעמיים אם לשרת בצבא המגרש לישראל ג הגיע הזמן שנפרד בכל התחומים מהערב רב כי רק בגלל הערב רב סבלו היהודים בכל הדורות

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לרון ארהב

      לי, 18/08/05 07:25

      אין לך זכות להביע דעה
      אתה לא שייך לעם ישראל
      כתושב אמריקאי אני יכולה להגיד לשכמותך
      סת'ום תפה ואל תתערב

      הגב לתגובה זו

      • תגובה ללי

        רון, 18/08/05 13:48

        אין מה לעשות האמת כואבת לך אבל זה לא יעזור לך עם ישראל חי וקיים ואת וכל הערב רב ימחקו

        הגב לתגובה זו

        • תודה לאל שבפסיכי הזה יטפל

          הפסיכיאטר הראשי, 19/08/05 00:40

          רופא אמריקאי

          הגב לתגובה זו

        • אבל רון

          ., 19/08/05 00:55

          עדיין לא הבנת? אם יש כאן ערב רב זה אתה.
          האמת כואבת?
          קח אקמול!

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    אכן ממש כמו בשואה

    אזרח, 18/08/05 04:44

    בדיוק כמו בשואה
    הרבנים הבטיחו את ישועת האל ולכן לא נקטו בשום צעד מעשי לקדם את העתיד

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    *******שואה בארץ הקודש********

    ציפורה, 18/08/05 04:27

    שואה בארץ הקודש יהודים!!!!!!!!!!!
    שואה!
    שואה!
    שואה!
    איך בן אדם ערל לב ככל שיהיה יכול לעשות מעשה נורא כזה של השמדת קהילות שלמות וישובים שלמים? של פירוק מישפחות? של חילול קברים???
    איך? איך? איך???

    הגב לתגובה זו

    • ציפורה יקירתי

      איתי, 18/08/05 05:03

      קצת פרופורציה ! שואה ?
      אין מה להאשים את הכוחות המפנים- אריק שרון צדק כשאמר זאת אבל יש להאשים את כל ממשלות ישראל לדורותיה- כי איך זה שלא צפו שיום אחד ישנה סבירות גבוהה שדבר כזה יקרה... כדי להימנע מזה היו צריכים לבנות גוש אחד או שני גושים גדולים ברצועת עזה, כאלה שלא ניתן יהיה לפנות וככה למנוע סבל מיותר מאנשים מצויינים אלו ! מעניין אם יש גורם ממלכתי כלשהו שמעריך היום את הצפוי בעוד 30, 40 שנה מבחינה הסתברותית קרה כדי להימנע מארועים דומים בעתיד !

      הגב לתגובה זו

    • you are discusting (ל''ת)

      Sriki, 18/08/05 05:03

      הגב לתגובה זו

    • שואה בארץ הקודש...

      גדעון, 18/08/05 05:19

      דפוקה בארץ הקודש!!
      רק אנשים הזויים ומסוממים מסוגלים לרדת לרמה כל כך נמוכה של בורות/טמטום/הזיה ולהגדיר ההנתקות כ-''שואה''.
      מאחורי ''בן אדם ערל לב'' עמדו-ועומדים-למעלה מ- 60 חברי כנסת שייצגו כ-60% מאזרחי ישראל.
      ולשאלותיך בסוף נאום האיולת : לפי תוכן ה''נאום'',ברור כי אינך מצפה לתשובות,לכן,לא אתייחס.

      פשוט בושה של יהודיה!

      הגב לתגובה זו

    • אפילו נושא קשה למצא

      אלון, 18/08/05 05:34

      הכל הרי כבר נאמר מכאן ומכאן. ועם זאת מראה התגובה שלך את גודל הפער ועומק הפאנאטיות. את ודומייך הייתם הסיקריים שגרמו לחורבן בית המקדש בקייץ שנת 70. אתם הייתם אלו שעשו את עבודתם של קלגסי רומא במוכנותכם לעמוד על דם אחיכם היהודים בתוך העיר הנצורה. את וחברייך, אתם גלגולם של אלעזר בן יאיר מוכה הטירוף הפנאטי וחבריו ההוזים שהיו מוכנים להעלות לעולה את ילדיהם על מזבח האידיאל. אני שמח שמרבית תושבי הגוש לא היו כמוכם. אני קורא ''אח'' לכל אלו שבכה וזב את ביתו אבל לא קרא כך לך ולדומייך שלאחיכם אתם קוראים בשמו של העמלק הנורא ביותר שקם לנו לאוייב. את ודומייך הם האספסוף שמחוץ למחנה והלוואי והיו מותירים אותך שם מאחור מאכל לזאבים.

      הגב לתגובה זו

      • בן גוריון העריץ את מיתוס מצדה

        למען הדיוק, 18/08/05 08:48

        בן גוריון העריץ עד מאד את מיתוס מצדה וראה באלעזר בן יאיר וחביריו את אבותיו הרוחניים ואותו וחבריו כממשיכי רוח גבורתם ההיסטורית.
        היום בצוק העיתים,גם מיתוס זה נפל שדוד לרגלי נגע התבוסתנית הנהיליסטית בדור האני ואני ואני.

        הגב לתגובה זו

    • איזו השמדה?

      ., 18/08/05 05:49

      איזה חילול?

      כשהאמריקאים שחררו את מחנה פלשוב סבא שלי שקל 35 ק''ג!!!

      איך אתה מעיז בכלל להשוות?

      ההורים משתמשים בילדהם שלהם ככרזות מחאה ללא שום מחשבה לנזק הנגרם להם.

      הגב לתגובה זו

    • Wake up!

      AvnerA, 18/08/05 05:58

      Keep things in proportion! They are moving , with full compensation, 50 kilometres away!

      הגב לתגובה זו

    • זה קל ציפורה

      סמול, 18/08/05 05:58

      יש אדמה ששייכת על פי חוק למישהוא אחר.

      מפנים את הזבל שפיזרנו על פני האדמה כדי להחזירה לבעליה.

      הגב לתגובה זו

    • בזיון השואה

      איתמר, 18/08/05 06:17

      אימי ניצולת השואה אמרה שהילדים בשואה לא התנהגו בצורה כזו מבזה כמו ילדי גוש קטיף שטופי המוח.הילדים וההורים באאושוויץ הקדושים והטהורים הלכו למשרפות בכבוד ובדומיה למות על קידוש השם.

      הגב לתגובה זו

    • איך?

      יורם, 18/08/05 06:36

      איך יכול בן אדם להוציא את בנו התינוק מעבר לחלון? איך יכול בן אדם לתפור על חולצות ילדיו טלאי צהוב? איך? איך? רק מטומטם פנט שאינו חס על ילדיו יכול. אלוהים ישפוט אותו, לא יסלח ולא יחמול עליו.

      הגב לתגובה זו

    • איזה שואה ואיזה נעליים

      DDT, 18/08/05 06:47

      זה העונש שלכם על רצח רבין!
      הגיע הזמן שמשהו יבלום את כנופיית יש''ע ואת עדת ההזוים שהם מובילים לאבדון! עוד יקום שבתאי צבי חדש שיפורר אותם ויפיץ אתכם לארבע רוחות השמים. מי שמשווה את צה''ל לצבא נאצי אינו ראוי לרחמים או סמפטיה. עדת הזויים שחטפה מדינה למשך למעלה משלושים שנה ומצצה את לישדה! וילות ומדשאות ירוקות בלב דינות ארורות כאשר בבתי חולים בארץ אין מכונות הקרנה נגד סרטן ואין תרופות.
      מערכת חינוך שקרסה ושירותים חברתיים שלא קימים. זקנים מדור תש''ח מחטטים בפחי אשפה של שוק הכרמל.
      צריך להקים ועדת חקירה ממלכתית שתחקור איך זה קרה !
      לא יעזור לכם שימוש בסמלי שואה. רב העם יודע מאיזה חומר רע אתם עשויים. כל הכבוד לחייל לצה''ל ושוטרי משטרת ישראל שגילו איפוק לנוכח הפרובוקציות הזולות.

      אין רחמים עליכם! זה רצון האל! אין ניסים! משיח לא בא! משיחמ גם לא מטלפן! כן כן!
      יום חג למדינת ישראל השפויה!

      הגב לתגובה זו

    • חבל שלא הניחו לי להזהיר אתכם! (ל''ת)

      השמאל מסוגל, 18/08/05 07:07

      הגב לתגובה זו

    • כואב הלב, אבל אנחנו חיבים

      מריים, 18/08/05 07:31

      להבין - השליחות שלנו בחבל עזה, נגמרה. וכמו שהלכנו לשם, ונהנינו ממיים מתוקים, חופים נפלאים, ארנונה מופחתת, וכמעט לא שילמנו מיסים - הגיע הזמן לומר שלום. יכולנו להתפנות מזמן בשקט, אבל החלטנו לעשות סקנדל ועלינו לשאת בתוצאות.

      הגב לתגובה זו

      • מרים אם אין לך משו חכם לומר

        קלוצמך, 18/08/05 13:20

        אז תשתקי! אני גרה בשומרון ואני אומרת לך שאנחנו משלמים יופי של מיסים ויופי של של ארנונה. לאנשים כמוך פשוט קשה להבין איך זה שאנשים הולכים לגור במקומות מסוכנים. קשה לך לתפוס מה זה שאדם עוזב את העיר הגדולה את החברים והמשפחה והולך נטו בשביל אידיאולוגיה, בשביל אמונה, בשביל עם ישראל. לפי הראש המעוות שלכם חייבת לצמוח לו איזושהיא טובה מכך כי אתם חיים בעולם שבו לכל אחד איכפת רק מעצמו ולכן כשאתם רואים אנשים שנותנים מעצמם ללא תמורה- אתם מתחילים להשתולל. כאלה אתם. מסכנים.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    הלב דומע על הילדים

    תמיר ננס, 18/08/05 04:26

    הקטנים האלו שרויים בלב הסערה המטורפת שיוצרים ההורים ההזויים שלהם. זה פשע! לאנשים כאלו אסור ללדת ילדים.
    חבורת מטורפים שלוקחים נשמות רכות ומעוותים להן את החיים. נורא.

    הגב לתגובה זו

    • i agree! (ל''ת)

      ornit, 18/08/05 04:50

      הגב לתגובה זו

    • בטוח 100%, אתה לא יהודי!!!

      יהודי, 18/08/05 05:04

      אינך מסוגל לשים עצמך בנעלי הסובלים. כל שאינו רחמן, בישן וגומל חסדים, איננו יהודי. אתה לא משלנו. בדוק את יחוסך.

      הגב לתגובה זו

    • אז מי כן יוליד ילדים?

      יחזקאל, 18/08/05 05:59

      אתם החילונים כבר מזמן הפסקתם להוליד ילדים. מי אם לא אנחנו ימשיך את הקיום של העם היהודי? היית רוצה (כמו פרעה בזמנו) שלא יהיו ילדים יהודים כדי שאחרי זה תקשקש לנו על כמה שהבעיה הדמוגרפית חריפה ושעלינו לברוח מכאן ולהשאיר את הארץ לערבים. בערך כמו הלוגיקה של לתת לערבים נשק ומדינת טרור כדי שאחרי זה תוכל לטעון ש''על כל מתנחל יש גדוד שלם של חיילים''. הציניות והצביעות השמאלנית מגיעות לשיאים חדשים מאז אסון אוסלו.

      הגב לתגובה זו

    • ההורים ה''הזויים'' שלהם בנו בית

      הדור שייזכר, 18/08/05 07:10

      בארץ ישראל, לאחר נסיון נוסף של הערבים להשמיד אותנו.
      השמאל, הלא הזוי, אלא שטני, החליט לתת, כדרכו, צ'אנס נוסף לערבים, מרוב שנאת ישראל!

      אכן, מסכנים הילדים, שנולדו כאן בארץ, וחווים את זוועות הגלות הממארת.

      לא תהיה לכם סליחה, מנוולים!

      הגב לתגובה זו

    • איפה הרבנים שמתירים את נפשם

      דיקלה כהן, 18/08/05 07:29

      של הילדים הרכים? הרבנים האלה, שקראו לא לפנות, לא להתפנות ויצרו קרע וטראומה לילדים? למה לא להגיד טעינו ובגדנו? רבנים יקרים, ניסחפתם וגרמתם לקרע ופצע לילדים והורים, על בסיס פוליטי. תתביישו לכם

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    עריק-לא נשכח ולא נסלח!!!!!!!!!

    !!!!!!!!!!!!!!!, 18/08/05 04:24

    וגם לא לכל המשת''פים.

    הגב לתגובה זו

    • טמבל - לא שמת לב

      סמול, 18/08/05 06:05

      הפסדתם
      הובסתם
      הימין הקיצוני התרסק.

      לא היה אף סרוב
      לא הייתה אף הפגנה של זרם אחר בעם נגד הפינוי.

      זהו נפל לרוב האסימון אי אפשר לשלוט על עם אחר.

      הפינוי הוא תקדים ויקרה גם בגדה.

      הגב לתגובה זו

      • לא היתה הפגנה?מה אתה אומר? (ל''ת)

        אתה עיוור וחרש?, 18/08/05 08:51

        הגב לתגובה זו

    • לא נשכח לא נסלח?

      זה שלא שוכח, 18/08/05 07:07

      גם אני מזועזע:
      ''אריק שרון'': השם ''אריק'', שם חיבה ל''אריאל'' וכותבים אותו באות א'. אני מזועזע!

      הגב לתגובה זו

    • מה לא תשכח?

      הורים מתעללים?, 18/08/05 07:23

      הרבנים והפוליטיקאים הסיתו וההורים ניצלו את התינוקות והילדים לעורר רחמים, אפילו שידעו שזאת התעללות נפשית.מה קשור לאריק?אריק רק משלם את החשבון שבסופו של דבר יתורגם לפיצוי כספי לא קטן לכל המפונים.אז די להצהרות הבומבסטיות! וניסלח להורים שהוסתו לנצל ולהתעלל בילדיהם.

      הגב לתגובה זו

    • השתגעתם?

      ג'קי, 18/08/05 07:25

      במקום לחזק את עמנו ישראל בימים קשים אלו, אתם מפלגים.
      אייה אהבת ישראל? אייה האור לגויים? אייה התמיכה - גם לכוחות הביטחון.
      נגמרה השליחות בעזה. שובו הביתה בשקט ובשלום

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני מזועוזע בצורה שלא תתואר

    אריה, 18/08/05 04:22

    אילו חיות יכולות לבוא ולעשות ליהודים בדיוק מה שעשו להם בגלות?
    איך יכול בן עוולה להוציא ילדים מחייק אימם וליגרור את כולם לרחוב?
    איך יכול להיות שאלו יהודים?

    הגב לתגובה זו

    • הגזמת

      שפוי, 18/08/05 05:50

      זה מה שעשו בגלות? לך תלמד היסטוריה בור שכמוך!

      הגב לתגובה זו

    • הם לא ממש יהודים

      Joe Anaaref, 18/08/05 07:32

      הם יותר צאצאי נתן העזתי, בנים למשיחיות שקר
      מבשרי החורבן
      מפיצי ה''אני ואפסי עוד''.
      גם כך, כואב לי עליהם.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    לא נישכח לא ניסלח!!!!!!!

    בת אל, 18/08/05 04:20

    מי שפינה עוד יובא בחשבון בבית דין של מעלה ויהיה חייב מיתה.

    הגב לתגובה זו

    • really !

      ornit, 18/08/05 04:51

      who daid so u ,only G-D can make those decision G-D knows those soldigers are only doing their job by saying this u deserve mita not them shame on u !

      הגב לתגובה זו

    • Fuck you bitch

      Amit, 18/08/05 04:58

      I had to spend 3 years of my life patroling lettuce and they never gave a shit about me or my friends.

      הגב לתגובה זו

    • בית דין של מעלה

      ניהי, 18/08/05 05:10

      איך יכול אדם מן הישוב לשלוח את חברו לבין דין של מעלה, למיתה.
      זה משחק מניפולטיבי ונקמני ברגשות הזולת וכמובן התנשאות.

      הגב לתגובה זו

    • מאיפה המישפט הזה מוכר???

      ., 18/08/05 05:44

      ומי שלא פינה, לא חייב מיתה?!

      הגב לתגובה זו

    • מה קרה לבת אל?

      הכל החלפת דירה,, 18/08/05 07:14

      אמנם בכפיה אבל אם פיצוי נאות!
      קצת טראומתי.אבל אחרי מה שהם עשו לילדים שלהם למען ההצגה הגדולה זה לא נורא.
      בית דין שלמעלה ישפוט את ההורים שהתעללו בילדיהם ואת הרבנים והמסיתים שדחפו אותם לזה, את התמימים.אז אין לנו כאן לא שואה ולא אסון לאומי.בואי לבקר את ''פליטי השואה'' בעוד 3 שנים בוילות החדשות.

      הגב לתגובה זו

    • מה את אומרת?

      אפרת, 18/08/05 07:23

      מי את שתנבאי מה יקרה בבית דין של מעלה?
      מי הכניס לך לראש את השטויות האלו?
      הדיבורים האלו מפלגים את העם. תתביישי ושבי בשקט.

      הגב לתגובה זו

    • תמונות שמדברות בעד עצמם

      רומן, 18/08/05 07:31

      שום תועלת לא תצמח מהפינוי
      הדרישות של הערבים יגברו
      ובסוף נצטרך להלחם
      בין שנרצה או לא נרצה
      אז מי שנותן את מבטחו במהלכים
      שלא יבכה לאחר-מכן

      הגב לתגובה זו

    • יש לי חדשות בשבילך

      Joe Anaaref, 18/08/05 07:33

      כולנו חייבים מיתה.
      השאלה היא מה עושים ואיך עושים עד אז...

      הגב לתגובה זו

    • אלוהים כנראה בעד ההתנתקות (ל''ת)

      יוסי, 18/08/05 09:42

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    WHY

    DAV, 18/08/05 04:14

    WHY ARE THEY CRYING????

    הגב לתגובה זו

    • BECAUSE

      LIME, 18/08/05 05:06

      BECAUSE THEY ARE PEOPLE AND NOT STONES LIKE YOU!!!!

      הגב לתגובה זו