• 92.

    לא הצלחתי לסיים לקרוא

    א, 21/08/05 12:53

    אין לך טיפת בושה?
    אתה קורא לזה קיטש
    איפה הבושה שלך
    מעשה ניבזי מרושע מלא רוע ואכזריות
    ואתה קורא לזה קיטש
    אתם העיתונאים לא תזכו בחייכם להבין את עומק הכאב כי אתם חיים בסרט ומחפשים סצנות ו... זהו
    אשרינו אנשי האמונה שזכינו לעוצמות גדולות שאתם לא תזכו עד שתאמינו גם אתם

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אמנון החסרת קרדיט חשוב!

    יענקלה, 21/08/05 03:15

    אמנון, אתה שכן יודע להעניק קרדיטים -
    דילגת על קרדיט חשוב מאין כמוהו לאפי איתם על מבצע ''החזרת הנשק'' האדור שרגן לפני הפינוי.

    המבצע היה גם לקיחת נשק - אך יותר מכך אמירה ברורה למתיישבים כי הנשק מחוץ לתחום!

    בבקשה, פרע בהזדמנות את חובך לאפי איתם.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    זמן לחשבון נפש

    תות, 20/08/05 11:59

    בחודשים האחרונים נחשפנו לראשונה לצבור הישראלי המתנחלי. הפעם ללא פילטרים וללא מתק השפתיים שאליו הורגלנו במשך השנים.
    הגיע הזמן האמיתי לחשבון נפש נטול רחמים אם אמנם אלו הם ''אחינו'', ואם אמנם יש לנו עניין שבבוא היום כך יראו פניה של המדינה.
    על ''המשפחתיות'' הנפלאה שלהם שמענו והאמנו שנים, עד שנוכחנו כולנו איך הם דופקים את ילדיהם במו ידיהם. על ''הציוניות'' ו''הממלכתיות'' שלהם שמענו במשך שנים, עד שנוכחנו במו עינינו כי זו רק רטוריקה ריקה מתוכן, ולא מדובר אלא בצבור סקטוריאלי לחלוטין, שטובת הכלל לא באה אצלו כלל בחשבון.
    אכן הגיע זמן לחשבון נפש אמיתי.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מהקטן לגדול... מהגדול לקטן.

    קומפורטי, 20/08/05 04:55

    נ-נח-נחמ-נחמן... יש''ע -י''ש -גבולות 67'.

    הגב לתגובה זו

    • קומפורטי, מצויין! (ל''ת)

      A, 20/08/05 08:48

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    דנקנר - ראש הקיטש והפורנוגרפיה

    יעל, 19/08/05 16:37

    אכן מר דנקנר למדת לגלגל עיניים ממש כמו חנן פורת ויתר מנהיגי המתנחלים. להזליף עלינו מדי יום נופת צופים של ''אחדות'' וכו', שעה שאתה, ממש כמותם, מייצר כותרות זוועה, של חרדה ומלחמה, מקצין עד כמה שאפשר לכלל היסטריה פורנוגרפית כל פרט חדשותי. אתה ושכמותך אינכם אלא סוחרים של חרדות, ספסרים של זוועה. במקרה שלך כל הרגשנות הפסאודו ממלכתית הזאת אינה אלא כיסוי לנסיון הנמשך להזנות את העיתונות הישראלית, להפוך אותה לשופר של איזה אל נקמות קדמון, ממש כפי שהיו רוצים כל ידידך החדשים מהימין. במקרה שלך זה חמור שבעתיים, כי זה נועד בסך הכל להכניס כסף לכיסו של עוד עבריין מדופלם, שאתה, מר דנקנר הפכת למשרתו.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    לקרוא ולא להאמין

    אמא של חייל, 19/08/05 14:25

    צריך לשפשף את העיניים בכדי להאמין שהכתוב כאן הוא אמת. שזהו הפרולוג שבחר עיתונאי מדרגתך להעניק לסיום הכבוש ברצועת עזה.
    חנופה והעלאה על נס את הנהגת רש''ע, שמתזזת מדינה שלמה כמעט 40 שנה (כמעט כפי שתיזזה את חסידיה השוטים בחודשים האחרונים, והבטיחה-נשבעה לתמימים שלא יהיה פנוי).
    הצבור הדתי-לאומי יש בו גרעין של זהב? נחמד לגלות שזוהי עמדתך הפוליטית. בעיני, זהו צבור שבעטייו נשלח בני לסכן חייו במקום בו לא דרך מעולם בטרם נשלח אליו בכפייה ''דמוקרטית''.
    הגדרת צבור כ''גרעין של זהב'' מחייבת התבוננות אוניברסלית, ולא רק נקודת מבט של איש שמן וזחוח כמוך. הבה ננסה לחשוב אם גם העולם, ובעיקר שכנינו הפלשתינים שותפים להגדרה זו שלך.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    כמה ניוון ורקב במאמר אחד

    לא מתנחל בכלל, 19/08/05 13:44

    ולמה אתה חושב שילד ישיב ניפנוף לגבר שמן ומסואב שנייה לאחר שגורש מביתו והועלה על אוטובוס?

    אפשר לחשוב מי אתה בכלל. לקקן תחת אופורטוניסט של עבריינים פליליים. ''נעבור את זה יחד'' עעעעעעלק. איזה כיף שאין לכם סיכוי מול ידיעות - מפלצת מנוונת מנותקת ומגעילה בפני עצמה.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    חבל שלא נוקבה גם הזחיחות. איכס (ל''ת)

    תל אביבי חילוני, 19/08/05 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    בשביל ציניקן רגש = קיטש (ל''ת)

    יונג, 19/08/05 02:36

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    הקיטש

    דוד, 19/08/05 00:40

    דנקנר
    תפסיקו כבר להלל ולשבח את חבורת המתנחלים ומנהיגהם.
    הם אלו שהביאו את המדינה האומללה הזו למצבה הנוכחי.
    די לליקוקי התחת......
    צריך לקום באומץ ולהוקיעם על הנזק העצום שהם גרמו ועוד גורמים

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לדנקנר- חסר הרגישות

    שירה, 18/08/05 23:25

    אולי אם היו מפנים אותך מביתך- לא היית מדבר כך. הנה הוכחה- רק נגעו לך קצת בצמיגים וכבר התלהת, צעקת. ואלה המתיישבים- פגעו ורמסו להם הכל. הם גורשו מביתם!!!!!!!!! איך הם לא יצעקו???? איך???

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    איזו ערלת לב

    אמנון, 18/08/05 22:05

    אנשים נזרקים מביתם ומר דנקנר עוסק בקטגוריות האמנותיות של התנהגות המתפנים. לצעוק זה לא אסתטי לטעמו המעודן.
    מר דנקנר, נסה את זה פעם גם על אוטובוס שהתפוצץ ''מה זה צרחות הזוועה הקיטשיות האלו, מה אנחנו בסרט טורקי?''

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    דנקנר

    דנידין, 18/08/05 20:51

    כתבתה לעניין

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    יהודים מוטרפים - זה הכל

    גדעון, 18/08/05 16:41

    כמעט לאורך כל ההיסטוריה של ישוב הארץ יהודים חובשי כפה לא לקחו
    חלק משמעותי בישוב הארץ.
    לא בגליל העליון , לא בהקמת המושבות והקיבוצים לאורכה ולרוחבה של הארץ. רק בעשרים השנה
    האחרונות ישוב הארץ בעיקר במקומות בעיתיים מרובי ערבים היא משאת נפשם , מה מאד מוזר ?
    הרי מקום לישב הארץ בגליל ובנגב
    ובערבה ולאורך הגבול המערבי עם מצרים - הנה לכם משימה ויעד וחזון -
    בואו עזרו במשימה הזאת שבה נושאים המושבים והקיבוצים
    והישובים הקהילתיים כבר הרבה שנים

    הגב לתגובה זו

    • שנאה מונעת ע''י בורות

      מורה, 18/08/05 19:11

      לפני שאתה מביע את שנאתך, נסה להסתיר את בורותך: דתיים לא השתתפו בבניית היישוב בארץ?! מי היו מקימי פתח תקוה? ושאר מושבות העליה הראשונה? וישובים אחרים לאורך העליות הבאות? אם אתה יודע לקרוא, תעיין קצת בספרים רלוונטיים כמו האינציקלופדיה של וילנאי ועוד הרבה, ותגלה שאתה בור ועם הארץ שמנסה לעשות מעצמו גדול ע''י שנאה - במקרה זה לדתיים.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    ומה אתה היית עושה במקומם - מר

    אפרת, 18/08/05 16:40

    שאתה כ''כ ממהר לבקר את מעשיהם. הרי אתה אפילו לא מסוגל להתחיל להבין את ההרגשה של האנשים הללו, שתקעו להם סכין בגב בכך שהעבירו את החלטת הטרנספר בשקרים, איומים, שוחד ופיטורין.
    אם אני הייתי במקומם, והיו באים לפנות אותי מהבית שלי בהחלטה שאולי עברה באופן דמוקרטי אבל לא באופן כנה וישר, הייתי פועלת באמצעים הקיצוניים ביותר שעומדים בידי, ללא פגיעה בחיילים ובשוטרים העוסקים במלאכה הבזויה בגלל שזוהי הפקודה שניתנה להם. ומה אתה היית עושה?

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם המתנחלים החילונים?

      אברום, 18/08/05 23:50

      אלה הסתדרו בלי הקיטש, בלי הבכיינות והמכות.

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    ואיפה יפי הנפש?

    שפנים, 18/08/05 16:15

    איפה עמוס עוז וכל השמאלנים מהתקשורת מהאקדמיה מהתרבות, שהיבטיחו לקבל את המתנחלים, רק תצאו ואנחנו נקבל אתכם בזרועות פתוחות?
    צבועים!!!

    הגב לתגובה זו

    • מתן וילנאי הגיע - חטף ביצה (ל''ת)

      עמוס עוז היה, 18/08/05 23:11

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    רק קיטש

    א.ג., 18/08/05 15:57

    דנקנר עושה חסד עם האמת. החלוצים האמיתיים התפנו בכאב ובשקט. מי שראה את אשתו של אבי פרחן מתחבקת עם הקצין - ראה אצילות. הכתומים הצרחנים רק כואבים את אובדן השליטה במדינה ואת הצורך להתמודד עם כך שבעולמנו יש יותר מאמת אחת. החינוך שקיבלו, הפנאטיות, הנהיה אחרי אלילים רבניים, חוסר הכבוד לאדם באשר הוא אדם, חוסר היכולת לתת תשובות רציניות בשאלות הלאומיות (כמו למשל טענותיו של פרופ' סופר), ההתעלמות המוחלטת מהמצב הכלכלי ומהעוני, כל אלה דורשים מאנשי החינוך להבין שהאדם ולא האדמה במרכז הקיום ועד שלא יפנימו זאת, יהיה לנו דו שיח של חרשים.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אתה מדבר על קיטש?

    עודד, 18/08/05 15:50

    מה זה הקמפיין שמעריב הוביל אם לא הקיטש בשיאו?
    ''עוברים את זה יחד'' - מי שם את עיתונך לדבר בשמי?
    צביעות.

    הגב לתגובה זו

    • מה שנכון נכון (ל''ת)

      אלמוני, 19/08/05 01:18

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    זולגות הדמעות מעצמן...

    לא מתנחלת, 18/08/05 14:39

    קיטש, לא קיטש, אני יכולה להעיד על עצמי ועל חברותי, כאלה מהסוג שבערב רגיל אין להם זמן לטלוויזיה, יושבות מכורות לדיווחים, מזפזפות בין הערוצים ולא מפסיקות לדמוע...
    כולי תקוה שאתה והמתבטאים כמוך (דוגמת יחימוביץ או אברמוביץ) עושים זאת מתוך חוסר המסוגלת להכיל את הכאב ולא מתוך אטימות...

    הגב לתגובה זו

    • גם לי זולגות הדמעות מעצמן

      ענת, 18/08/05 15:45

      ודווקא מהדברים הכאובים באמת, האנשים שמדברים בכנות אמיתית, או מתפנים בשקט ובכאב. אבל כשאני רואה אבא שמנפנף בילדה שלו אל מול החיילים וצועק עליהם ''קחו ילדה יהודיה כמו שהקלגסים לקחו אותה''... נו באמת. כאן נגמרת האמפטיה שלי. אף אחד לא רוצה לקחת את הילדה שלך, אז די עם הדמגוגיה. ודמגוגיה כזאת בסופו של דבר גורמת לאטימת הלבבות, ולחוסר יכולת לראות את כל העצב האמיתי שקיים בסיפור הזה- אז לא חבל?

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    דנקנר לא השתנה

    סטודנט, 18/08/05 14:16

    היה נדמה כאילו דנקנר הוולגרי של פעם - של פופוליטיקה המיתולוגית הפך את עורו. ''נעבור זאת ביחד'' פירסמתם באתר זה, אבל כנראה שלא השתנה כלום. הפופוליזם של האחדות כבר פאסה ולכן דנקנר מראה את פרצופו האמיתי.
    עיתונות אובייקטיבית כמו שאני צנצנת

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    סוג של הפרעה תרבותית?

    רונית, 18/08/05 13:31

    התנשאות אופינית.
    בטוח אשה בוכיה שנעצרת ליד המזוזה מתיפחת נראית לך מזויפת כמו תמונת הילד מתחנה מרכזית. אתה מעדיף שהיא תהיה גיבורה ושתתפנה בשקט בלי הצגות ובלי דמעות והכי חשוב בלי להגיד כל רגע אלוקים והשם והקדוש ברוך הוא שזה בכלל כמו מדבקות של קופידונים ורודים ביומנה של נערה מתבגרת.
    אחח, דנקנר המתוחכם שיודע איך נכון לכאוב. חבל שהבכיינים הדוסים לא התיעצו עם יועצי תקשורת מעודכנים.

    הגב לתגובה זו

    • יפה כתבת! (ל''ת)

      אברי, 18/08/05 13:52

      הגב לתגובה זו

    • יפה כתבת 2

      mimi, 18/08/05 14:56

      אבל אמנון בכל זאת תותח.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    כבר שכחנו מהביחד?

    רותם, 18/08/05 13:21

    קצת אויר בגלגל ושילכו קיבינימאט עם הפוזות שלהם?
    הציפוי היה דק מדי

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    דנקנר , פרופורציות

    דנית, 18/08/05 13:20

    מילא שלא מוצא חן בעיניך הסגנון, זכותך.
    גם אני לא מתה על זה וחושבת שהחברה האלה צריכים לנסוע קצת לתל אביב כדי להתעדכן בפוזה הצינית. (ואולי עדיף שלא?)
    אבל כתבה כזו היום גרועה מחטא הקיטש. היא מעידה על אטימות ורמה גבוהה מאד של ריחוק.
    אתה לא עומד ליד בן אדם שנחרב עולמו ומטיף לו שלכלך לך את המכנסיים. אתה מחכה עם זה לאחרי השבעה .

    הגב לתגובה זו

    • אכן,כן (ל''ת)

      אורי, 18/08/05 13:54

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    מסקנה על הציונות הדתית

    אבנר, 18/08/05 13:17

    כולם משבחים את אי האלימות, אבל שימו לב שבשני מקרים (בינתיים) התפרצה האלימות - נגד ערביי ישראל והפלשתינים. זה כמו בעל ואישה שרבים, והאישה מהעצבים על הבעל נותנת לילד כפה שלא מגיעה לו.

    הזילות הזו בחייהם של אנשים חפים מפשע רק בגלל שהם לא בני עמך אינה יהודית ואינה ציונית!

    נ.ב. כתבה מצוינת!

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה

      ענת, 18/08/05 15:49

      ואותו כנ''ל גם עם רצח מפגינים מהשמאל (מעניין שמעולם לא נרצח מפגין מהימין), וגם לגבי רצח ראש ממשלה. כלי השכנוע של הימין וגם של הדת הוא התלהמות ולא הגיון, ולכן גם מתפתחת אלימות.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    שבעה אנשים פלשתינים נרצחו

    רוני, 18/08/05 13:16

    וזה לא נחשב, כי הם ערבים , הא דנקנר?
    גם הגזענות שלך יוצאת לאור בין המילים והמשפטים.
    זה שאף יהודי עוד לא ירה על יהודי זה לא אומר שאין קורבנות.
    האנשים האלו היו פלשתינאים חפים מפשע, חבל שצריך להזכיר שפלשתינאים הם אנשים.
    עם גזען, היהודים. עלק עם סגולה

    הגב לתגובה זו

    • מסכים לכל מילה

      פאונטיין, 18/08/05 14:23

      כולם מתבסמים בפינוי השקט, בינתים אנשים חפים מפשע נרצחים.

      במה בדיוק שונים רוצחים אלה מפלסטינאים ??

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    דנקנר,התנהלותך כמו פיל בחנות

    רבקה, 18/08/05 13:11

    חרסינה.
    כבר מזמן כתבתי לך זאת ואף אמרתי לך בשיחה טלפונית
    אתה מאנת להקשיב ושים לב לכן לתגובות.
    האם זה מעודד להתחבר לעיתון מעריב?
    אני בכל אופן, באם תגובה זאת תפורסם ביטלתי את המנוי.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    the mitnahalim are the enemy (ל''ת)

    ran, 18/08/05 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ככה אתה ''עובר את זה יחד''?

    מישקה, 18/08/05 13:05

    ממש הזדהות.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ככל הנראה נשארת דביל סמולני! (ל''ת)

    בומרנג, 18/08/05 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    נעבור את זה יחד

    דניאל, 18/08/05 12:32

    איזה בלאגן
    רק קיטש ועשן
    קצת בייצים קצת קמח קצת סוכר
    מה הם ''חושבים'' לעצמם שהכל מותר

    הם זורקים הכל ולא נותנים מתכון
    איזה רוע לב פשוט ביזיון
    מה ניתן לעשות אם כל המצרכים
    לא יפה שכך הם משליכים

    כן משליכים מזון ישירות מביתם
    אופס הם עוד מעט ''מושלכים'' משם
    ממשלה נותנת ממשלה לוקחת
    העיקר שהצמיג של דנקנר שווה לתחת

    אנשים השקיעו 25 30 שנה על חלומם
    ועכשיו אומרים להם תתפנו משם
    ארזו פקלאות ועיזבו את המקום
    תודה על הכל בי ושלום

    אבל מה זה חשוב
    הרי הסיפור הטראגי והבאמת עצוב
    הוא בעצם סיפור על מכונית וגלגליה
    ועל האופי של בעליה....

    איני בטוחה שהסיפור הטראגי יפורסם
    שהרי סיפור שכזה ידיר שינה מכולם
    בן אדם מגיע לראות מקרוב
    איך אנשים את ביתם צריכים לעזוב
    אם מכונית נקיה מדהימה ישר מהמוסך
    ומפנצרים לו אותה איזה ''מלוכלך''...

    היו צריכים לקשט לו את המכונית
    לפרוש שטיח אדום
    שהרי אלוהים פינה לו את המקום

    מה זה משנה אם לאנשים
    אין לאן ללכת?
    והמדינה הזאת דועכת
    מה שחשוב זה שהלך לו גלגל
    כנראה שאין לך מר דנקנר מזל

    ואולי יש לך כי יש לך בית
    ויש לך עבודה מסודרת
    ויש לך משפחה נהדרת
    אבל אין לך מה שבאמת חשוב
    וזה נקרא מצפון וזה ממש עצוב

    זה משהו שמגיח מתוך הלב
    כשרואים מראות כאלה של כאב
    לפעמים כדי להבין דנקנר
    צריך לתת לאגו לנוח
    ולהפסיק לעשות רוח

    לצערי דנקנר אתה מייצג את הלך מדינת ישראל....
    אני ואנוכי ושכולם ילכו לעזעזאל
    נעבור את זה יחד המצאה דמיונית
    דנקנר החלפת גלגל או להזמין מונית?













    הגב לתגובה זו

    • אדיר!!! אין לי מילים!!! (ל''ת)

      חרדית, 18/08/05 13:50

      הגב לתגובה זו

    • פראייר מי שלא קורא קולע למטרה (ל''ת)

      מורן, 18/08/05 14:08

      הגב לתגובה זו

    • פשוט נפלא !

      דנה, 18/08/05 14:22

      כל הכבוד ! כנראה העלוי ששמו דנקנר כל כך טוב לו בחיים, ששכח מהו האדם הפשוט שנחרב עולמו, לא פלא הוא יודע לזלזל בבני אדם, לא חדש.

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד. כדאי לקרוא אותו. (ל''ת)

      דוד, 18/08/05 14:45

      הגב לתגובה זו

      • אני בחורה ותודה (ל''ת)

        דניאל, 18/08/05 15:01

        הגב לתגובה זו

      • אני בחורה תודה על המחמאות (ל''ת)

        דניאל, 18/08/05 15:04

        הגב לתגובה זו

    • אני בחורה ותודה :0) (ל''ת)

      דניאל, 18/08/05 15:02

      הגב לתגובה זו

    • תפסקי להגיב לעצמך (ל''ת)

      דניאלה ,לא בת, 19/08/05 22:02

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    ישראל השפויהחוזרת לגבולות 67 (ל''ת)

    מתנחבלים תתנצלו, 18/08/05 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הלו?! מה נסגר איתך?

    רעות, 18/08/05 11:51

    כבר יותר מדי זמן אתה חי בתוך הבועה הצינית של התקשורת
    מרוב ציניות ואירוניה כבר אינך מזהה כאב כן והוא נראה לך קיטש.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אופס... לדנקנר יצא האויר (ל''ת)

    נועם, 18/08/05 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    האם גם נוער הנרות נראה לך קיטש

    שבאבניק, 18/08/05 11:49

    כנראה שאז הזלת דמעה ונורא התרגשת מכל היפים והיפות שבוכים בצורה כל כך פוטוגנית בג'ינס עם נרות בככר.
    אנשים מגורשים מביתם, מחריבים להם את הישוב ואתה מוטרד מהקיטש...
    אין גבול לציניות

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הקץ לטוקבקים (ל''ת)

    זוראג, 18/08/05 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    7 ערבים נרצחו - לא נורתה יריה? (ל''ת)

    משקיף מהצד, 18/08/05 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    להם הורסים את הבית (ל''ת)

    לך רק נקבו צמיג, 18/08/05 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    דנקנר - אל תרא ואל תחת!

    אתה צודק לגמרי, 18/08/05 11:21

    מאז ימי ''אין לי אחות'' לא צדקת כל כך. היום אנחנו רואים את פרי הבאושים של כל התופעות הללו כולל ישיבות ההסדר שרוצות להכתיב לצבא סדר יום ודעת רבנים במקום דעת מפקדים מוסמכים.
    אני חרד לדבר אחד - מה יקרה בעתיד הלא רחוק כשכל בני הנוער הללו יצטרכו להתגיס לצה''ל. לאיזה צבא הם ילכו? האם בכלל ילכו לצבא? האם הצבא יוכל ולחזור ולמלא את תפקידו כגורם הקונצנזוס היחיד בציבור? הרי גם ביהמ''ש העליון כבר לא כזה. הכנסת והממשלה מעולם לא היו כאלה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    זה משמטריד אותך? הקיטש? באמת! (ל''ת)

    גיל, 18/08/05 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הפצעים לא נפערו?

    דבורה, 18/08/05 11:05

    דנקנר, כמי שנוהג, בד''כ בהגינות. לך מגיע שיכתבו בהגינות.
    אתה טועה, כל כך טועה, כשאתה חושב שהפצעים האיומים שחששו מהם לא נפערו. אתה אפילו לא מתחיל להבין מה קרה כאן היום! ואני לא ''מתנחלת'' לפי ההגדרה המקובלת. ועדין מי, כמוך, שליבו לא גס בכאב המתנחלים, לך ובדוק מהם הפתרונות שהמדינה נתנה להם. אם, אולי אולי, ינהגו עכשיו בהגינות, ניתן יהיה לאחות את הקרעים. אם המצב ימשך כמו עכשיו - אין סיכוי!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מסכים עם דנקנר (ל''ת)

    מפוכח, 18/08/05 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הם לא שמו על הכאב שלנו על הכיב

    שמאלן, 18/08/05 10:53

    הכיבוש - זו הסיבה שעכשיו אנחנו לא שמים עליהם! כואב, אבל נכון...

    הגב לתגובה זו

    • אולי תסביר

      חרדית, 18/08/05 13:45

      מה בדיוק כאב לך בכיבוש!!! להזכירך, הכיבוש הזה הוא תוצר של מלחמת ששת הימים שנכפתה עלינו בעל כורחנו. לא אנו יזמנו אותה, לא אנו רצינו בה ולא אנחנו פתחנו בה.איני מצליחה להבין מה כואב לך בה.
      אם אתה ערבי פלשתינאי אני יכולה להבין מה כואב לך, אולם הדברים שלעיל תקפים לגביך גם במקרה זה!!!

      הגב לתגובה זו

      • יש יהודים

        א, 19/08/05 13:14

        שכואב להם לראות בני אדם אחרים סובלים, גם אם אינם יהודים.

        אה, אבל שכחתי, את חרדית, אז את יודעת בעצם מה זה להיות יהודי הכי טוב מכולנו.

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    דנקנר סובלני אלק רק פנצר קטן

    מאיר, 18/08/05 10:43

    ומיצידך שישחטו את כל המתנחלים
    אף אחד לא האמין לנסיונות הפיוס המזויפים שלך

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אישפוז בכפיה

    יהודי, 18/08/05 10:43

    אני יהודי. כך נגזר עלי. אני ישראלי. גם כך נגזר. אני יהודי וישראלי ואין לי ארץ אחרת. שנים רבות אני חי במדינה שלי בתחושה שאיננה שלי עוד. היא הופקעה מידיי על ידי מי שחשב שהיא יותר שלו ולכן היא פחות שלי. הוא חשב כך כי הוא יותר יהודי, הוא חשב כך כי הוא יותר צודק, הוא חשב כל כי הוא יותר ערכי ונחוש, הוא חשב כך כי הנחו אותו לחשוב כך. והוא חושב שהוא אחי. אני לא. איננו אחים. אנחנו אזרחים, שכנים, שותפים שחולקים חבל ארץ - פיסת קרקע קטנה שהיא מקור לתקוות גדולות. תקוות שונות שצריכות ללמוד לחיות ביחד אבל נהפכה לארץ שתקוותיו של האחד הן מאכל לתקוותיו של האחר. ארץ קניבלית. תקוות אוכלות את רעותן כדי להתקיים.
    שנים רבות הייתי בצד המפסיד והנאכל. אני ושותפי לאותה התקווה. התקווה להיות רק מדינה. מקום. מקום שטוב לחיות בו. לא יותר מכך. אבל מישהו חשב אחרת. מישהו חשב שאלפיים שנות המתנה למשיח זה מספיק ואם משיח לא בא ומשיח לא מטלפן צריך להביאו בכוח. מישהו חשב שהמדינה שלי היא הזינזאנה שלו. מישהו השתגע. ניסינו שיחות, ניסינו מתנות, ניסינו אמפתיה, ירדנו על ברכינו, התחננו. כלום לא עזר. הטרוף היה חזק מאיתנו. זה רק היה שאלה של זמן מתי יוצא צו האשפוז בכפיה.
    בימים אלו מתבצע האשפוז בכפיה ואלפי הוזים מובלים בכוח חזרה הביתה לטיפול הגמילה שיהיה קשה לכולנו. צריך לעשות מקום.

    הגב לתגובה זו

    • תעשו גם מקום קצת לפצמ''רים

      זליקוביץ', 18/08/05 10:56

      הם כבר ישגעו לכם את השכל ואולי גם יאשפזו אתכם

      הגב לתגובה זו

    • פספסת תקופה ומקום מגורים

      דבורה, 18/08/05 11:07

      כמה חבל שאתה לא חיי ברוסיה, בימים הטובים בהם מי שלא חשב כמוך הוגדר כלא שפוי. אתה היית חוגג שם. מסכן!

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    בא עם סרט כחול לגוש קטיף

    שיא הטקט., 18/08/05 10:41

    ומצפה לחיבוקים. מגלה בדיוק עד כמה רבה רגישותו של דנקנר.

    להקיא.

    הגב לתגובה זו

    • לפחות לא צבוע! (ל''ת)

      הגון, 18/08/05 11:52

      הגב לתגובה זו

      • תקרא את תגובה 5 (ל''ת)

        האמא של, 19/08/05 04:21

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    לנרות על רבין הוא לא קרא קיטש

    נעבור את זה יחד, 18/08/05 10:38

    שם האבל היה נראה לו אמיתי אותנטי ומוצדק. פה מה יש להם להתאבל ולבכות? בסך הכל מגרשים אותם מבתיהם ומחריבים את קהילותיהם.

    ככל שמתקדם הגירוש מתגלה כצפוי כי גם הסיסמא המגעילה של ''נעבור את זה יחד'' (כמו אנס שאומר לנאנסת : נעבור את זה יחד) היתה עוד חלק מהמלחמה הפסיכולוגית נגד המתישבים.

    אם זה מה שכותב עורך העיתון ברור למה התוכן נראה כמו שהוא נראה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ''אחינו'', לא דנקנר??? (ל''ת)

    אמיר, 18/08/05 10:35

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    נגעו לך בציציות!!!

    חרדית, 18/08/05 10:34

    זהו, אז גם אתה סבלת מהם, ולכן כל הקערה מתהפכת על פיה בן רגע!!! הם נקבו לך את הצמיגים, הם ספקו סצנות שאינן לרוחך, הם היו כאובים באופן קיטשי מדיי, אז הם לא שווים יותר בעיניך.
    הערת אגב, שום סצנה לא הייתה משודרת עם גוש קטיף לא היה הופך לאולפן הסרטות אחד גדול!!! לו באמת היה אריק שרון אחראי על מעשיו הוא לא היה נותן לעיתונאים, שדרנים צלמים וכתבים דריסת רגל במקום הזה. עדכון מן השטח של דובר צה''ל היה מספיק בשביל ליידע אותנו בנעשה ובנשמע בשטח.
    אם הצלמים להוטים כל כך לסצנות מרגשות (טפשיות ואויליות גם לדעתי) אין שום סיבה לא לספק להם את הסחורה.
    בעיה שלכם שהייתם שם. אל תבכו אחר כך.
    התאכזבתי מן הנאמר, לרוב אני מעריצה את הראייה המפוקחת, אולם כשנוגעים לך בציציות, כנראה הראייה הזו קצת מתעוותת וחבל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    תגיד דנקנר- חיילים לא ראית שם?

    עליהם לא חשבת?, 18/08/05 10:28

    אף מילה על החיילים , על החיילות האתיופיות והרוסיות שחטפות נאצות מגברים דתיים מבוגרים על מוצאן והטפות מנערות דתיות שלא יתגייסו לעולם . אף מילה על חיילים דרוזים שמתנחלים הגיעו קרוב קרוב אליהם וצעקו ''שערבי לא מפנה אותי'' .
    ואולי סוף סוף קיבלת תשובה למה צריך את הצבא - כי אין מספיק שוטרות ושוטרים , וכדי לעשות את העבודה בידיים בלי אמצעים אחרים צריך הרבה ידיים - לכן הביאו את צה''ל .

    הגב לתגובה זו

    • בושה!!!

      חרדית, 18/08/05 12:51

      תמיד אתם מצליחים להוכיח לי מחדש שתחתית הבור המוסרי שאתם נופלים בתוכו, יכולה להיות עמוקה יותר משחשבתי.
      אף אחד לא אמר לך שהן לא תתגייסנה לצה''ל. וגם אם לא, ספק רב, אם היו מפנים אותך מביתך בעל כורחך, היית את מתגייסת....

      הגב לתגובה זו

      • 10%מהדתיות מתגייסות לצבא

        הציונות הדתית, 18/08/05 13:29

        וחלק אחר הולך לשירות לאומי של שנה. שנה כשחיילת משרתת שנתיים (עד היום לא הסבירו לעם ישראל למה חיילות משרתות שנתיים ודתיות עושות שירות לאומי שנה) . חיילת מקבלת ''משכורת'' צבאית של 350 שירות לאומי - 1000 לא כולל שכר דירה . אין שמירות אין מדים ורסרי''ם .......עדיין חלק גדול לא מתגייס ולא עושה שירות לאומי. עד היום לא הבנו מדוע יש להם בכלל אפשרות לבחור. ויותר גרוע מפינוי כפוי - שירות מסכן חיים בשמירה על מאחזים שאתה חושב שצריך להעיף אותם , שירות בלבנון - כשאתה יודע שאתה עלול למות עבור כלום ........ועדיין כמו שרואים בימים אלו - רוב הנוער החילוני מתגייס , בלי להתבכיין ובלי להזכיר יום ולילה שהוא איכותי ומשרת בצה''ל.

        הגב לתגובה זו

        • ואף אחד גם לא הסביר

          חרדית, 18/08/05 13:40

          מה בכלל עושות החיילות בצה''ל, ואולי טוב שכך. סומכים עלינו, שאנו כבר נבין לבד...

          הגב לתגובה זו

        • מאיפה הבאת את זה?!

          א.ב.ג.ד, 18/08/05 14:55

          רוב הבנות עושות שירות לאומי שנתיים ולא 20 חודש כמו חיילת, הן עושות זאת מתוך התנדבות, כי את הפטור מהצבא הן כבר קיבלו ובצדק. אין לבנות דתיות מקום בצבא (אלא אם כן יחליט הצבא להקים להן מסגרת מתאימה, שמתחשבת באורח חייהן) אם אתה שואל אותי גם בנות חילוניות צריכות לקבל את האפשרות לבחור אם להתגייס או לא (בפועל , הרבה מהחילוניות לא מתגייסות וגם לא עושות במקום זה שירות לאומי)

          בכל מקרה לעניין המשכורות, הסר דאגה מליבך הן לא מקבלות גרוש יותר!!! והן עובדות קשה בלי רגילות, בלי חמשושים, בלי תרבות יום א ועד לפני כמה שנים גם בלי מענק שחרור!!!

          הגב לתגובה זו

          • שטויות

            נועם, 19/08/05 13:56

            לא יודע מאיפה הבאת את השטויות האלה אבל כבתור מי שעבד עם בנות שרות לאומי (מד''א): קשה הן לא עובדות! המשכורת שלהם יותר גדולה מזאת של חיילת! הן מקבלות דיור! הן מקבלות את כל הזכויות של חיילת משוחררת לפי חוק חיילים משוחררים (אתה מוזמן להתעדכן באתר של משרד הביטחון)! והן עושות שנה ולא שנתיים!!

            הגב לתגובה זו

  • 43.

    הלוואי שהיה לכם פרומיל

    אוליב אויל, 18/08/05 10:24

    מציבור איכותי כזה, אני לא בטוחה שעם כל האנסים - שבאים מצד מאוד מסויים והאנסים הקבוצתיים שבאים מחלק מאוד מסויים מהעם, מנוער על סמים וסתם משתמטים כמו אביב גפן תוכלו לנהל מדינה- כי אני כבר לא חלק מכם וגם ילדי לא.
    לא נשרת בצבא ונשתדל לא לשלם מיסים וכן, טפו על הדגל!!!!

    הגב לתגובה זו

    • איכות לשמה

      דיויד, 18/08/05 10:44

      ה''בן זונה'' שלדבריו אני מגיב בואדי לא שירת בצה''ל גם עד היום לא עומד דום בצפירה של יום הזיכרון
      ויורק על הדגל.
      וחוץ מזה הוא גם גנב.
      בקיצור סתם מפר את עשרת הדיברות.
      אני מאחל לך נקמת האל על ראשך..

      הגב לתגובה זו

      • מעניין הצעירים במדים מאיפה הם?

        מי הנוער הזה?, 18/08/05 11:03

        רוב מכריע של הקצינים והחיילים שרואים אותם בשיא הרגישות והאינטלגנציה עושים עבודה מתישה - אלו הם הנוער החילוני . אלו הם ה''מסוממים'' ה''האנסים'' ה''שיכורים'' .... אין להם הסדרים כמו לחיילי ההסדר והם משרתים 3 שנים מלאות והקצינים משרתים עוד שנה שנתיים. אלו שיהיו סטודנטים ויקרעו את התחת בעבודה כי הם לא מקבלים שום קצבה מהמדינה. הנוער החילוני הוא זה שמניע את המדינה הזו , הפועלים , אגד , נהגי מוניות .... וכל מה שצריך כדי שיהיו מיסים למדינה , כדי שתהיה חברת טבע שתכניס עשרות מיליונים $ בשנה , כדי שיהיה מאיפה לממן את הישיבות ....

        הגב לתגובה זו

    • דווקא האנסים באים מהמגזר הדתי

      אם מודאגת, 18/08/05 13:59

      עושים מעשים מגונים בחסות החשיכה ובמסתור, והולכים בגלוי עם כיפה וציציות. כמו כן לא חסר במגזר הדתי נוער שמשתמש בסמים, כן כן, גם מיישובים דתיים בקו הירוק וגם, רחמנא ליצלן, מיהודה ושומרון וחבל עזה לשעבר האיכותיים כל כך...
      ובאשר לאיכות, תבוא לשוק אצלנו ותראה שכל הערסים והעבריינים מסתובבים עם כיפה.
      איפה חיית עד עתה? ברוכים הבאים לעולם האמיתי.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    למה אתה חושב שצריך להזדהות

    ספי, 18/08/05 10:23

    עם תחושת החורבן של הציונות הדתית.
    כאדם קשה לי שלא להזדהות כאשר אני רואה את הפרט נעקר מביתו וביחוד אם הפרט נוהג כפי שאני הייתי מצפה ממנו לנהוג - בכי וחיבוק החיילים. אבל כקולקטיב החווה חורבן ? מר דנקנר. עבורי ועבור הרבה אנשים כמוני, ההתנחלויות הן חורבן הערכים שלי, שגרמו לי ועדיין גורמות צער איום ונורא, האם הערכים שלי, של כבוד האדם וחרותו, של התנגדות לכיבוש אכזר, של אנטי אפרטהייד (המתקיים כאן כבר 38 שנה), ראויים לפחות כבוד, אהדה והזדהות ? האם צפוי שאדם כמוני שרואה את העוולה הזאת מתפרקת מול עיניו ירגיש צער ?
    כפי שאף אחד מאנשים אלו לא הזדהה עמי (לצורך העניין אני נקרא ''סמול'' בפיהם) אני יכול להזדהות רק עם הפרט מתוכם ולא עם הקולקטיב.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    עלוב נפש

    מרק טווין, 18/08/05 10:14

    מול מראות החורבן וההרס; מול מעשה ההתאבדות והטלת המום של ישראל בעצמה, יש לצדיק דנקנר רק דאגה אחת: צמיגיו החתוכים. נפגעה ציפור נפשו. כיצד יטלטל עצמו חזרה למשרדו בתל-אביב עלוב נפש אומלל שכמותו? אכן טרגדיה נוראה!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    סוף סוף יצא המרצע מהשק

    דנקנר הצבוע, 18/08/05 10:13

    השנאה שלך דנקנר התגלתה היום. לא ממש מעניין אותנו איך אתה רוצה שניראה בתקשורת, ואל תבוא לחבק אותנו. אתה פשוט דוחה.
    אנחנו גמרנו להיות הפראיירים של המדינה. כן, אני יודע שמפחיד אותך שלא נתגייס , אבל אין לנו מה לעשות עם מי שאנס אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    המתנחלים זורקים קמח וביצים

    ספי, 18/08/05 10:11

    על החיילים.
    לא יותר זול לזרוק את הפאסטה המוכנה ?

    הגב לתגובה זו

    • פסטה איכותית

      אנזו מולינארי, 19/08/05 22:07

      עושים מקמח בימים קצת מלח וטיפה שמן

      כל הכבוד למתנחלים שמשמרים
      את המסורת האיטלקית

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אתה לא מבין מה קורה פה

    דני, 18/08/05 10:09

    עוד 15 שנה הדתיים רוב במדינה.
    כבר היום 40% מהתלמידים בבתי''ס דתיים.
    יש לנו סבלנות.
    אנו לא נסתגר. אנו נכנס לכל תחום במדינה ונעשה מהפכה מבפנים.
    באהבה. בשקט. באמונה.
    נחליף את הבג''ץ הקיצוני השמאלני. את העיתונאים הצבועים. את השלטון המושחת.
    התגלו פה כוחות שאף אחד לא יעצור אותם.
    הצבא - כבר עובר מהפכה. זה מה שיהיה בכל תחום.
    נשיב את היהדות למדינה.

    הגב לתגובה זו

    • חישובים דמוגרפיים חד-סיטריים

      אני כנראה, 18/08/05 11:57

      משונה, משונה ביותר הראייה הסלקטיבית הזו בה לוקה הציבור האמוני-דתי בכל הנוגע לחישובים הדמוגרפיים.
      אכן צודק דני באומרו שבעוד כ-15 שנים הם יהיו הרוב. הדמוגרפיה מדברת בעד עצמה. מאז 1973 אחוז החילונים הולך ויורד באופן דרמטי מדי שנה, באופן ששינה לחלוטין את פני החברה הישראלית מבחינת החלוקה של דתיים-חילוניים.
      אכן - צודק אתה דני, ואני מזה שנים כבר יודעת, שאמנם אני לא, אך אין לי כל ספק כי ילדי - במידה ויבחרו בדרך חיים הדומה לשלי - כפי הנראה יצטרכו למצוא את עתידם מחוץ לגבולות ישראל.
      אבל המשונה מכל הוא עיוורונכם לאותו מבחן דמוגרפי כאשר במשוואה עומדים חילונים כי אם יהודים מול ערבים.
      המסקנה אליה הגעת נכונה שבעתיים אף כאן.
      בעוד 15-20 שנה הרוב הדתי בקרב הציבור היהודי יהיה בבחינת בטל בשישים לעומת המשוואה יהודים-ערבים.
      באם לא נצא מהשטחים - ומהר - הרוב הזה אף יועצם ע''י כך שמרבית התושבים היהודים החילוניים יעזבו את הארץ ויותירו לכם אותה.
      ואז - או אז - אתם מוזמנים להקים לכם את מדינת יהודה לתפארת. אני מקווה שרק יהיו לכם מספיק חיילים, משום שהחילונים לא ישמשו עוד בשר תותחים לשאיפותיכם ההזויות.

      הגב לתגובה זו

      • אל תשליחי

        דני, 18/08/05 12:15

        שאיפות הזויות?
        לחיות בשקט בגוש קטיף זה הזוי?
        מה פתרת בפינוי הזה? כבר מ93 לא שלטנו בערביי עזה. אף לא על אחד.
        גם בישע אנו לא שולטים כבר על רוב רובם של הערבים מהסכמי אוסלו הארורים.
        את חיה בסרט או שלא היית בארץ בשנים האחרונות?
        מי שחושב שיוכל לחיות פה בלי לחנך לציונות וליהדות הוא ההזוי.
        תראי מה קורה בפאבים. בכבישים. תרבות הדיבור בתקשורת. מי ההזוי פה? מי מצליח בחינוך?

        הגב לתגובה זו

    • יישר כוח- אני איתכם (ל''ת)

      בעד מדינה יהודי, 19/08/05 12:52

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    מי שזורע קיטש, קוצר קיטש

    דנה, 18/08/05 09:59

    מעניין להשוות את מאמרו של דנקנר הנ''ל, למאמרו מאתמול - 17.8.05 - העמוס קיטש לעיפה. צא וראה איך תקר אחד בגלגל משנה השקפת עולמו של אדם בתוך 24 שעות!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    בלי נפגעים ??

    שגיא, 18/08/05 09:56

    היו בינתיים שני פיגועים נגד ערבים, שהם תוצאה מ''ההתנהגות של מועצת יש''ע - הליכה על החבל ''.
    כן.. אז יש כאלה שפירשו את ההסתה כצורך לפגוע. ... רק שכשההרוגים הם ערבים, דנקנר יכול לומר: ''עד עכשיו בלי נפגעים''
    יופי. ממש יופי.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    השמש זרחה השיטה פרחה

    דבורה הנביאה, 18/08/05 09:53

    השמש זרחה.
    השיטה (לא לזה התכוון המשורר) פרחה. הבית חרב. שוב גרשו יהודים.
    וניקבו לכתב את הצמיג האחורי.
    המשפט האחרון הוא הטרגדיה.

    הגב לתגובה זו

    • הם לא נפנפו בחזרה

      נס די-נור, 18/08/05 13:03

      הילדים שנעקרו בכח בלי להבין מסביבתם האוהבת והועמסו על אוטובוסים בלי רצון, לא נפנפו בחזרה למבקרים בגן החיות.
      גם בשואה הילדים רק הביטו מעבר לגדר. סליחה על המילה שואה.
      סליחה על המילה ילדים.
      סליחה על המלה
      לא מדובר כאן באמנות, מר דנקנר, מדובר באיבוד הזהות הציונית.
      אבל אתה לא תוכל להבין את זה.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אכזבה עמוקה מאמנון ומשכמותו

    יפה, 18/08/05 09:53

    זה היה ברור, מזלנו שאנו יודעים לזהות אמפתיה אמתית. כמה נכון הפתגם הידוע: מי שמרחם על אכזרים, סופו שיתאכזר לרחמנים. אין אכזריות גדולה מזו לומר שהעקורים המוגלים מבתיהם ומחייהם עושים הצגות! אמנון ושכמותך טלו קורה מבין עיניכם ותבדקו אם כך הייתם מגיבים כלפי גירוש ערבים!!! את הטור שלך כבר כנראה לא אקרא יותר

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    דנקנר,ניצלת עד הסוף את מעמדך

    שלמה, 18/08/05 09:52

    כעורך עיתון.
    די שים לב לתגובות ותראה שאנחנו לא טיפשים.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לי דווקא נתנו מים-אך לא יכולתי

    טלי, 18/08/05 09:51

    לפרסם כי אני לא עורכת עיתון.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הכותרת צריכה להיות: אירוניה

    דני האמיץ, 18/08/05 09:51

    דנקנר, דנקנר, דנקנר,
    כל עוד אתה יושב לך ספון במערכת מעריב אז הסלוגנים רצים:''נעבור את זה ביחד'' ''נתחבק'' ופתאום אוי ואבוי, ניקבו לדנקנר את הצמיג! אסון! שוד ושבר! והמסרים משתנים.
    דנקנר, אתה יכול להתחבר.
    לי.
    לממצצה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    התנהלות דנקנר כהתנהלות שרון

    רבקה, 18/08/05 09:48

    אחד הכתבים (שלא לפרסום( סיפר לי שמי שפוצה פה ולא מתיישר עם הקו של דנקנר והמינון שנתן כמו לחנוך דאום שכתבותיו אינפנטיליות מוצא עצמו מחוץ לעיתון.ן

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    השמאל, מה הוא מחפש בארץ ישראל? (ל''ת)

    מוטי, 18/08/05 09:47

    הגב לתגובה זו

    • הימין, מה הוא מחפש בארץ ישראל?

      מרדכי, 18/08/05 10:40

      הרי ממילא הוא מעוניין רק בלכבוש עוד ועוד שטחים של ערבים. הרי ממילא הוא בז לכל מי שגר בתל אביב רק כי הוא גר בתל אביב. הרי ממילא הוא מוציא את עצמו מכלל הציבור באלימותו המילולית והפיזית. הרי ממילא הוא מעוניין בדמוקרטיה רק כאשר היא משרתת את האינטרסים שלו. אז מה יש לימין לחפש כאן?

      הגב לתגובה זו

      • מרדכי, השמאל מחפש עצמו בהודו

        מוטי, 18/08/05 13:09

        הימין מצא בארצו את כל מה שחיפש, ויש הבדל, לא?

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    גם גרשת, וגם תחליט למגורשים

    ==, 18/08/05 09:46

    כיצד להתנהג.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שכחתה

    פקק תנועה, 18/08/05 09:45

    אך הסכם אוסלו היתפוצץ לעם ישראל בפרצוף .השאלה היא מה יקרה .במדינה כשנידרש להחזיר את ירושלים רמת הגולן ביקעת הירדן לטרון צפון ים המלח ויתר שיטחי יהודה ושומרןו. שניכבשו מאיתנו בעיקבות מלחמת 48. וכישלון ההנהגה היהודית באותם שנים מבחינה מדינית ביטחונית וגאוגרפית.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הנוער הכתום מחליף נוער התכלת

    טובה, 18/08/05 09:44

    שהקים את המדינה. שהתגייס לכל מערכת, זייף את גילו ונלחם בחירוף נפש להקמת מדינה, שהרבה אנשים היום לא יודעים להעריכה.
    באותו נוער היה גם רבין ורבים רבים אחרים.
    הם נלחמו נגד אוייב אחר ואתם עוזרים לאותו אוייב, כאשר אתם יושבים בחדרים הממוזגים שלכם, ומוציאים תחת ידיכם כתבות כראות עיניכם הפוליטיות.
    נוער התכלת לא הצליח להעביר לילדיו את המסירות ואהבת המדינה, והבנים של אותם נערים אפילו עלומי שם כבר מזמן מסתפקים במתחם שינקין, גוש דן או חו''ל.
    לכן יש להצדיע לנוער הכתום.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ובשבוע הבא - קיטש בלוויות

    רגיש ונחוש, 18/08/05 09:41

    האם זהו קמפיין חדש של מעריב למיגור הקיטש בארץ הקודש?

    דנקנר - עשה טובה לכולנו וחסוך מאתנו את אבחנותיך האומנותיות הדקות על רגעי כאבם הקשים של אנשים. אם לא שמת לב, זה לא סרט איראני ואתה לא שרי רז.
    אם יורשה לי להעיר לכבוד חוכמתך, לכתוב בראש חוצות כתבה רגישה מעין זו היא המקבילה העיתונאית למה שנקרא בעגת הרחוב:''לדרוך על היבלת וגם לסובב''.
    שני לך ברגישותו הוא רק ראש ממשלתנו, אריאל שרון. נאומו לאומה ירשם כאחד מרגעי השיא בתולדות עם ישראל השב לארצו. שיא של טעם רע, קיטש ושעמום.
    שיהיה לכם יום כתום.

    נ.ב. לגבי החדשות הרעות - אני מסכים עם כל מילה. עזוב אותך מאומנות וקיטש, תתרכז בחדשות הרעות - יש מזה מספיק לכולם ובזה אתה חזק!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מעריב

    קורא, 18/08/05 09:38

    במשך כל השנה האחרונה מעריב רק הסיט נגד המתנחלים, השחיר את פניהם וגרם דה-לגיטימציה למאבקם, בין אם זה בכותרות, בטורי בדעות, בכתבות סוף השבוע או בכל דרך אחרת.

    אחרי כל זה אתה מתפלא שניקבו לך את הצמיג? זה כלום לעמות מה שעשיתם לציבור הזה, אפילו וילנאי חטף יותר (וגם הוא, קיבל תגובה מאוד מאוד מתונה).

    בצביעות אין-קץ אתם יוצאים בהכרזות ''בואו נעבור את זה ביחד'' אחרי שבמשך תקופה ארוכה השמצתם והסתתם נגד המתנחלים, אתם (והתקשורת בכלל) אחראים במידה רבה לסבל שעכשיו אתם רוצים ''לעבור ביחד'' בלי שאתם מוכנים לסבול אפילו פנצ'ר או ביצה על הראש.

    קח את ה''נעבור את זה יחד'' שלך ודחוף אותו למקום שאליו לא ניתן לזרוק ביצים.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    דנקנר מנסה לרדת אל העם

    יהודיה, 18/08/05 09:37

    כמה טונות של שפוטיות אפשר להעמיס בכתבה אחת?
    רצית להרגיש את המצב מקרוב, אה? ומול כל הדמעות, העצב והחורבן שנזרע - הכי אכפת לך מהגלגל במכונית... אה כן! ובסוף שחברת איזו פסקת ''כולנו צריכים להיות ביחד''
    תודה אבל לא תודה!
    כתבה פתאטית!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל הפוסל במומו פוסל

    צביקה, 18/08/05 09:27

    אדון דנקנר הנכבד

    אני הנהג אותו חתכת בפראות עם ה- BMW 4X4 שלך ברמזור הכניסה לנתיבות ביום בו נערכה העצרת הגדולה.
    אמנם באת אח''כ להתנצל באופן לא ממש משכנע, אבל לפחות תפסיק לעשות פוזה צדקנית ולהטיף מוסר לכולם.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כנראה שלא היה ממש הרבה''אמפטיה''

    אנטי פאשיסט, 18/08/05 09:25

    בצמיג (לא שהיו לי ציפיות). ובקשר לאותו פוליטיקאי שזרקו עליו ביצה, מר דנקנר יכול להרגע. לאיש לא היתה כוונה לפגוע בזכותו של שמאלן להפגין נוכחות במקום שבו מגרשים יהודים מביתם. תביא את מופז ואני משוכנע שהחשבון יאוזן.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שדנקנר ילך לכל הרוחות (ל''ת)

    ירושלמית, 18/08/05 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    דנקנר תקרא בבקשה

    דתי ימני, 18/08/05 09:17

    זו לא חכמה להיות רגיש לאלה שמתנהגים בדיוק כפי שהכתבת להם. אמנם לא ציפיתי שהאנס חבין את הנאנסת, אבל קצת יותר הגינות וקצת פחות רשעות. תהיו נדיבים עם אלה שקשה להם, לא משנה איך הם מראים את זה. לא רק אתם העיתונאים אלא גם המדינה. ''הענשה'' כספית של המפונים בכח היא אקט אנטי דמוקרטי של אפליה והיא גם רשעות. מה, מתנגדים פוליטיים נענשים ע''י הממשלה? זו ה''רגישות''? וגם אתה, אם אתה באמת פתוח, תקבל כל התנהגות בכבוד. ''אין תופסים אדם בצערו'' זו לא רק סיסמא. החכמה גם לעשות זאת באמת.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    פנצר לדנקנר

    ברק, 18/08/05 09:13

    למר דנקנר בתאור ''הקיטש והעשן'' שלך,לא מצאתי משפט או מילה על תפקודם המופתי של צהל והמשטרה.
    האם זה סתם פ נ צ ר ?!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    העיתון שדנקנר עורך- הוא קיטש!!

    שלומי, 18/08/05 09:09

    מענין מיהו התסריטאי שאחראי לתסריט הקיטשי שאתה מדבר עליו נקווה שרצף הארועים יהיו יותר אנינים לטעם שלך. אך ביננו, הקיטש הזה הוא הבשר של העיתון שלך, אז תגיד תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    להדיח את המגד איצק כהן

    לשעבר קצין במיל, 18/08/05 08:58

    לצערי בני קצין בצבא הגירוש שמפנה תוך כדי בכי בנווה דקלים. דורש מהצבא לפטר לאלתר את מגד גדוד מגן שביצע פשע אתמול בעשר בלילה בנווה דקלים . אני קורא לחברה הדתיים להפסיק להתנדב בצבא ולשרת בקריה. חינכנו בטעות את ילדינו לתרום. בשם הדמוקרטיה בני לא סירב פקודה . אתמול לא היה רחוק מזה. פעילות פושעת של איצק כהן מגד גדוד מגן תגרום לבני לא לשרת . תתירו את החוזה של בני מצבא הפינוי .
    תושבי נווה דקלים ,בשם בני וחבריו הקצינים , שמסרו באמצעותי שהם מתנצלים על התנהגות של איצק כהן שמבייש את המדים

    הגב לתגובה זו

    • מה בדיוק עשה המגד הנל (ל''ת)

      אלי, 18/08/05 12:04

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    קיטש?

    אסתי, 18/08/05 08:53

    אני לא חושבת שהצעקות ה'קיטש'יות והרמת הילדים היו הצגה. כל אחד מביע את כאבו אחרת. אם היו מסלקים בכוח אנשים מביתם במקומות אחרים בארץ, היו גם מגיעים למכות, ובאופן טבעי מאוד. הכעס, הכאב וחוסר האונים הם מאוד מובנים. הצבור הד''ל אינו מקשה אחת, אך יש לו סגנון משלו, והוא צבור תמים להפליא. אידיאולוגי, לא ציני, ולא מחפש אישורים מהתקשורת אם הוא עשה הצגה טובה או לא.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    פינצרו לו את האוטו ותראו

    עיתונאית, 18/08/05 08:41

    איזה זעם. מה היה קורה אם היו מחריבים לו את הבית???

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אמנון כשאתה כועס שתה מיים קרים

    אלי ב.ש, 18/08/05 08:37

    מודה, אני ניטרלי בעד פינוי אבל אחרת, מצטער המאמר שלך היום יצא קיטש. אסור לך לכתוב בהשפעת מתח ועצבים.
    לא לכבודך.

    לי כאן צופה מהכורסא במתרחש, זולגות דמעות, ואני לא דמעתי מאז היתי ילד (כמעט בן גילך)
    איזה קיטש בראש שלך?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אם שאוחזת את ילדה מול פרצוף

    בוגי, 18/08/05 08:36

    החייל וצורחת שהוא מגרש אותו ואיך הוא ישן בלילה וכו' וכו' גורמת לטראומה רק אצל הילד.
    החייל יצא מעזה, יסתכל אחורה ויגיד ''ברוך שפטרנו'', יפגוש בחורה, יקים משפחה, יביא ילדים ובגיל 40 יראה איזה ספיישל בטלוויזיה על הפינוי של אז וילך לישון.

    הגב לתגובה זו

    • בגיל 40?

      יוס2, 18/08/05 08:46

      אם תהיה קיימת מדינה עד אז, סביר להניח שהוא יועמד למשפט על המעשה הזה, ואם הוא יגיע לגיל 40 זה יהיה רק בכלא ולא מול הטלויזיהעם המשפחה (אנחנו היהודים לא נרחם עליכם), אם לא תהיה קיימת מדינה אז במילא שום דבר כבר לא משנה.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אי אפשר להתעלם מהגורם לבעיות..

    נורה, 18/08/05 08:33

    ולתסכול. האני מאשים מופנה לשרון!
    לא מזמן עלה שרון על הר הבית גרם לתסיסה, תסכול וכעס אצל הערבים, מה שהוביל להרג ערבים אזרחי ישראל בצפון, ומכאן לאינתיפדה שגבתה למעלה מ-1000 קורבנות ישראלים ואלפי פלשטינאים.
    לא מזמן שינה שרון את דעתו, בגד בבוחריו, מה שגורם לתסיסה, תסכול וכעס אצל היהודים, מה שמוביל להרג ערבים אזרחי ישראל ופלשטינאים, מה שיוביל לאינתיפדה נוספת ביחד עם מלחמת אחים.
    חברה' תתעוררו. האדם שמוביל את העם הזה גורם רק להרס ואסון!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אין ברירה אחרת להעביר המסר.

    רועה בוויטרינה, 18/08/05 08:31

    אמנון - כולנו יודעים שהקיטש הוא זה שמצטלם טוב - ורדידות מושכת רייטינג, במיוחד בעולם האינסטנט שלנו.
    החיבוקים, הבכי, הטלאים והביצים הם הדרך להעביר את המסר- ''אנחנו לא מתפנים מרצון''.
    הדרכים האחרות שאינן קיטש הן או מינוריות (שהמצלמות היו פשוט מתעלמות והכתבים היו מציינים ביובש - ההתנחלות פונתה בהסכמה), או קשות מידי (אלימות קשה).


    הגב לתגובה זו

    • הקיטש רק מגחיך את המסר.

      אזרח, 18/08/05 09:02

      לפעמים, זה רק חיוך עקום וכואב של ציניות, כשנזכרים שבשואה ההורים עשו הכל כדי להגן על ילדיהם ולהסתיר אותם, ולא דחפו אותם בפניהם של חיילי ה SS והתחבאו מאחוריהם.

      ולפעמים, כמו אצל האשה שבקשה שיוציאו אותה בכח מהבית, אבל שיעצרו לה ליד המזוזה, זה כבר הופך , שלא מרצון, לצחוק ממש.

      הגב לתגובה זו

      • הקיטש המגוחך היה של החיילים

        מגורש, 19/08/05 02:20

        אנחנו איתך. בסך הכל עוזרים לך להרוס את ביתך. אנחנו אנשים טובים. אנחנו לא מגרשים אותך. באמת. אנחנו רק מבקשים ממך בנימוס וברגישות לצאת. אם לא תסכים, נאלץ לעשות את זה בכוח עם עשרות חיילים, אז כדאי שתגורש בהסכמה.
        אגב, אולי אתה צריך כוס מים להרגע?

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    סליחה

    קורא, 18/08/05 08:27

    בשם ציבור המתנחלים אני מבקש סליחה ממר דנקנר הנכבד, שבא ברוב טובו להשרות עלינו מזיו שכינתו, שהתוכנית האומנותית שהכנו לכבודו לא הייתה מספיק יצירתית והייתה קיצ'ית.

    עמך הסליחה.

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף לתוכן ולסגנון (ל''ת)

      נועם, 18/08/05 09:52

      הגב לתגובה זו

    • אוי צניות מתוקה

      גבי, 18/08/05 11:01

      אהבתי !

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    שיבוא בטענות לחברו טומי וחבריו (ל''ת)

    דני, 18/08/05 08:19

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    גירוש 2005. לא נשכח. לא נסלח. (ל''ת)

    אבי, 18/08/05 08:15

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לפחות משהו חיובי

    אין לי אח שמאלן, 18/08/05 08:14

    ניקבו לאמנון דנקנר את הצמיגים

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אתה רצית שנעבור את זה יחד

    יואב, 18/08/05 08:06

    אתה לא מפסיק לשבור שיאים של צביעות וסתירה עצמית.
    כשאתה יושב במגדל השן שלך בבית מעריב מדושן מעונג ומשוכנע שאתה האיש להוביל מאבקים חברתיים דיברת אחרת. אבל די בנקב אחד בגלגל שלך כדי ששוב תהפוך את העור שלך.
    הנזק העצום שאתה מסב לתרבות על כל מימדיה בעצם העובדה שאתה עורך את אחד משני העיתונים המובילים במדינה לא שונה בהרבה מהנזק העצום שמסבים לנו פושעי הקולוניות האימפריאליסטים שלא מפסיקים להשתמש בביטיים מעולם השואה ולגרום לזילות הנושא.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון לליבוביץ' אולי?

      יוס2, 18/08/05 08:43

      או שאולי לפרופ' צימרמן? או אולי הסופרת הדגולה בתיה גור עליה השלום? לא זו בטח שולה מכפר-שמריהו? או שמה יפה ירקוני?

      כן אני מתכוון לשימוש במונחים וזילות השואה. קישטו את עצמכם קודם. צבועים.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    העיקר שלא מגרשים אותך מהבית

    יוסי, נווה, 18/08/05 08:01

    על לא עוול בכפך.

    אם זה מה שיש לך לספר עליו ביום כ''כ נורא -- אז כנראה שלא היתה לך הרבה אמפטיה לבני עמך עוד לפני הגירוש.

    וזה חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אירועים כאלה תמיד מושכים .

    ש., 18/08/05 06:58

    כאלא המוכנים לעשות הכל כדי שיצלמו אותם או סתם ישימו אליהם לב.
    ח''כים, ראשי מועצת יש''ע, וכתבים .

    עם כל כך הרבה תקשורת מסביב שצמאה לתמונה מיוחדת שתנציח את תחושת החורבן מה הפלא שישנם רבים שמנסים לביים אותה .

    ומישהו עם עין לא רעה, הרביץ קליעת וו מתוך הגינה הסמוכה, וביצה נשברה על הקרחת של השר ,שסתם רצה לתפוס צילום או כותרת.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אמנון, היטב חרה לך על ניקוב (ל''ת)

    צמיג במכוניתך, 18/08/05 06:55

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הנהגת המתנחלים, לא רצתה הסגים

    Metziuty, 18/08/05 06:47

    הם התישו את הציבור בכוונה, כדי שהגירוש יהיה של אנשים מותשים ומיואשים.

    הם רצו לשמור על משרתם גם לאחר שבכיו של אחרון המפונים נדם.

    הם לא אנשי צבא, ולא רצו מלחמה. הם עשו כל מה שראשי היהדות בגולה עשו. הובילו את צאן מרעיתם לשחיטה, לאחר שנפרדו מהם עם משפחתם בברכה.

    אמנון, חסוך מעצמך דאגה, הימין עוד רחוק עשרות שנים, מיכולת ניהול, והבנת תהליכים חברתיים, לכן הם היו זקוקים לשרון שיוליך אותם במשעולים שהם אינם מכירים.

    גורל המתנחלים כמעט זהה לגורלם של היהודים בזמנו של שבתאי-צבי. הם הלכו אחריו בעיניים עצומות, למקומית שהם לא מכירים, אך מישהו קנה אותו , והם נשארו דפוקים.

    הסר דאגה מלבך מר אמנון דנקנר היקר, הימנים עדיין לא מוכנים לקחת את עמדות הכח מהשמאלנים, לכם נכונו עוד הרבה שנים כאצילים עם שלטון בעם ללא מיצרים.

    מי שצריך להפחיד את השמאלנים, הם אנשים ישרים כמו עוזי לנדאו והמורדים כפי שהם מכונים בכותרות העתונים.
    את האחרים מעט כסף, או איומים במשפטים... והם נקנים.

    אמנון, הצעה כנה משמאלן לשעבר-ציוני לשמאל העכשיוי.
    אם אתם רוצים בנצחון הערבים, יש לצאת עם מלחמה בשחיתות נגד אנשי הימין הישרים. לכל השאר מספיק מעט שוחד מקופת העניים, והם יהפכו לשמאלנים חובבי ערבים...

    הגב לתגובה זו