• 92.

    לא אלמן ישראל

    אבנר, 18/08/05 10:01

    עם ישראל יאמר את דברו בבחירות הקרובות. לכל השמאל הבוגדני מצפה קבורת חמור!

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אכן אישה ארורה

    עמי, 18/08/05 09:51

    ומקוללת. תעודת עניות לעורך שפרסם את דבריה.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    And the Abu Rodeis oil fields

    Zeev Raphael, 18/08/05 08:45

    Shulamit Aloni is of course right when she reminds us that Moshe Dayan, after his earlier slogans to the opposite, agreed to evacuate Sharm-a-Sheikh (alias Ophira) et al.

    She might have added that we also evacuated the Sinai oil fields at Abu Rodeis...

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    בהמה תשאר בהמה אפילו...

    Metziuty, 18/08/05 08:27

    תקריא פסוקים מההפטרה.

    נשמתה המורעלת, יכולה לכבות את מדורותיהם של הגרועים באנטישמים.

    היא מבינה בחינוך, ולאורך השנים הצליחה להרעיל את בארות הנפש של מאות מילדי ישראל התמימים שאבדו את זהותם, ואינם מוצאים את דרכם בחיים .
    הרעל שהיא זרעה ממשיך לפעפע מתוך נשמתם גם בבגרותם.

    הם אינם מבינים שהם יהודים, הם מדברים עברית, חוגגים חגים יהודיים, אך ערבים הם בנישמתם,
    ואטבח אל יהוד נשאר והמנונם...

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    שולה אוהבים אותך כל הכבוד!!!!! (ל''ת)

    משה, 18/08/05 07:39

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אני לא מהמחנה של שולה וימני

    מממ, 18/08/05 07:26

    מקבל 90% מדבריה, מנהיגים מכל קצווי הקשת הוליכו שולל אומה שלימה, החל מ1967, בן גוריון אמר בזמנו מה שנכבש ב6 ימים ''והיה ולא נסוג תמורת שלום יהיה בכי לדורות'', את הדמעות והדם אנו חווים היום. לדעתי היום שרון התגלה במלוא שיכלו/מנהיגותו וכן אני אצביע בעדו במידה וימשיך להנהיג את העם הזה, מאחל לו בריאות ואריכות ימים.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אוסף של שטויות ודברי רשע !!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 18/08/05 06:43

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    Great article

    Somebody, 18/08/05 06:25

    !!!Great article Shulamit

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    Great arrticle

    Somebody, 18/08/05 06:23

    !!!Great article Shulamit

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    נוער משוב''ח של כהנא. (ל''ת)

    יגאל כהן, 18/08/05 05:08

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    שלום רב שובך.

    הבה נגילה, 18/08/05 04:27

    שלום רב שובך שולה נחמדת
    מארץ הקולוניאליזם אל חלוני
    אך מדוע זה צואה ריחנית
    השארת על סף מפתני?

    פרשנותך מדהימה שולה נחמדת
    במיוחד הצד התורני...
    אז אמרי נא לי למה כלה מטורללת
    תאשימי את המגזר הרבני?

    הלא בחרת לדור באהלי רשע סוררת
    בשבתך באהל מחאה פלישתיכנעני
    ובגלל שעברת על:''ולא תחונם'' פוחזת
    הם כבר כמעט שולטים בארצי!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    Aloni is mentally disturbed (ל''ת)

    AMR, 18/08/05 03:03

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    סוף סוף

    שלום, 18/08/05 02:50

    הדברים ששולמית אלוני כתבה הם האמת לאמיתה וטוב שנכתבו ופורסמו כאן.
    בתוך כל החגיגה של הבכי והחיבוקים והחומצה
    והדוקרנים כמעט שכחנו את גודל הטעות והפשע
    של ההתיישבות הכוחנית בשטחים הכבושים .
    כל הכבוד לשולה על הדרך ואם מותר - במציאות של ימינו - גם על האומץ.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    I SHAKE YOUR HAND SHULA (ל''ת)

    DAVID, 18/08/05 02:25

    הגב לתגובה זו

    • shulamit aloni

      david ash, 18/08/05 06:32

      voice of sanity need more like her..

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    צריך לאשפז אותך במוסד סגור (ל''ת)

    אפרים, 18/08/05 02:11

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אשה חכמה

    שלו, 18/08/05 02:10

    אלוני ישרה והגונה,אשה חכמה שראתה את הנולד לפני כולם,ולא הלכה אחרי הזרם הלאומני.
    ישר כח גברת אלוני, ואני כותב רק משום שאני בוש ונכלם מהתגובות המתלהמות

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לשולמית אלוני

      שבע, 18/08/05 06:30

      תענוג לקרוא ולדעת שבתוך כל ההתלהמות של האנשים וההגזמה של התקשורת יש מי שמגיב בצורה יפה נכונה במקום ובזמן הנכון
      כל הכבוד לשולמית אלוני ןאני מצטרפת לדעתה

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    יש לאשפז אותה במוסד סגור

    יעקב, 18/08/05 01:45

    כמו שעשו האמריקאים למשורר עזרא פאונד לאחר מלחמת העולם השניה בגין התעמולה הפשיסטית שלו בשירות האויב בזמן המלחמה.
    הוא לפחות היה משורר גדול ואילו שולה סתם בורה ובעלת אגו נפוח. אבל שולה פגע רע לא פחות ממנו.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    שטויות כאלו כבר מזמן לא קראתי

    היא, הוא ,אה?, 18/08/05 00:57

    משווה את הפלסתינים לגרים, וטוענת שאדמתם גזולה! בושה וחרפה, שאחת כמוה היתה שרת החינוך והתרבות בעבר, ואם זאת כלת ישראל, אז מעניין מי כבדת ישראל, ממש אשה טומטומית, כנראה שלא רק הגיל עשה את שלו במקרה זה, גם התרגיל לא אכזב, יאלה קישתא עוד פרצוף מעלה פחלצנות,
    הכותבת: היא חברת מפלגת השמאל
    בעבר, מלכת הכיתה בעבר, זכתה מקום שני בתחרות מיס יונברס, ובמקום ראשון בתחרות אפית פשטידות תפוחי שדה, ואגסים.

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה עם חופש הביטוי ברשת היא

      שכל בר בי רב, 18/08/05 05:23

      נמוכה משל עציץ, או אבטיח יכול לחרבש ולקשקש כאוות נפשו ולהפיץ את הגיגיו ברבים ולהעניש קוראים אינטליגנטים שכל חטאם הוא שבחרו לקרוא תגובות.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    צבועה,איך היא מצטטת פסוקים

    ענת, 18/08/05 00:53

    מהתנ''ך.

    הגב לתגובה זו

    • למי זכות היוצרים על התנך??

      אסטמה, 20/08/05 08:31

      ישנם אנשים כמוך מהמגזר הימני-דתי שמשום מה לקחו בעלות על הדת ועל התנך, וחושבים שיש להם ורק להם קשר עם אלוהים. לידיעתך בניגוד לבורות שאתם מפגינים, החילוניים מכירים את שני העולמות והבחירה שלהם היא ממקום רחב ולא מעולם צר ובור לו הורגלת. זכותה לצטט לא שונה או אחרת מזכותו של כל אדם דתי.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    קשקוש

    יבגני, 18/08/05 00:52

    לפי התורה אין דמוקרטיה ורק היהודים צריכים לשלוט, זה מה שדוד עשה לעמי האזור וזה לגיטימי מבחינה דתית ודרך אגב גם הערבים טוענים שהם עמי כנען ולא רק היהודים מתיחסים אליהם ככה. והנה כגרים היינו בארץ מצרים. הערבים היו מתקבלים בברכה כגרים אם העולם היה מאפשר שהם יהיו גרים ורק לנו תהיה זכות הצבעה כפי שצריך להיות הן לפי התורה והן לפי הצדק. גם אם מאמינים בשוויון ולא מסכימים עם הכתוב לעיל עדיין זה לא מצדיק את עלילות הדם על הקולניאליזם כי אפשר לחלוק על זכותינו לשלול זכויות אזרח מהערבים אבל נורא להתכחש לזכותינו ההיסטוריות על האדמה.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    חבל על האמפתיה

    יאיר, 18/08/05 00:33

    האבודה של אלוני.
    היא בטח גם לא קוראת תגובות.
    רק חבל שהיא מלאה ביקורת- אך יהירה ואגוצנטרית מכדי להפנים ביקורת.
    את הנוכחות הצבאית הגדולה, המחסומים הקשים והמשפילים, וקושי החיים הכללי הביאו הפלסטינים על עצמם בבחרם דרך של טרור ואלימות. אנשי גוש קטיף שהיו קיר המשען והמגן של עם ישראל לא נשברו משנים של עימות ואבדות. רק מבפנים יכלנו לשבור אותם. וכך, כשאנו עוקרים יסוד אחר יסוד אנו ממוטטים את המדינה. אנו עוקרים את יסוד החלוציות מהארץ. מחר כשנתנתק מהנגב בשביל מדינה בדואית נפרדת אני אזכור את הקולוניאליזם דמה שלנו. הקולוניאליזם המאפשר לנו לחיות כאן בביטחון בין מליוני אויבינו.
    שולמית אלוני! כל-כך אכפת לך מהערבים, ואת מעריכה אותם כל-כך, לפחות תקשיבי להם. תטי אוזן למה שהם אומרים ותפנימי את מילות הקולוניאליזם האמיתי במזרח התיכון ''היום עזה- מחר ירושלים!''

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    גבב שקרים ודברי הבל

    בועז מושקוביץ, 18/08/05 00:31

    אין לה שמץ של מושג מיהם המתנחלים ולמה הם גרים היכן שהם גרים ומה הם רוצים. תמיד הייתה ונשארה מאוהבת ברדיקליות של עצמה - הדרך הרגילה של נרקיסיטים מסוגה למשוך תשומת לב.
    בלון ריק עם פה גדול ומוח קטן.

    מאמר בנושא כאן:
    www.global-report.net/boazm


    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מסלפת עובדות וצבועה

    שרית, 18/08/05 00:19

    מה לעשות ותושבי גוש קטיף ישבו על אדמות פרטיות ואדמות מדינה ולא נישלו מעולם אף אחד.

    מה לעשות שארץ ישראל עבור העם היהודי, איננה רודזיה או הודו של הבריטים, אלא הארץ המובטחת שגם התנועה הציונית קיבלה כמקום שבו היא תקים מדינה!

    מה לעשות שנח לך להפוך את כל המתנחלים לנוער מתפרע, בעוד שרובם המוחלט הם אזרחים נאמנים, שומרי חוק והכי חשוב - מלח הארץ במלא מובן המילה.

    מה שהכי יפה אצלך, שולמית אלוני, שאת מצטטת פסוקים המתנ''ך איך שנח לך וזה נראה מאוד חכם ומשכיל, אבל לא ממש תואם את המציאות בה הפלשתינאים למרות הסכמי אוסלו רצחו בנו ללא רחם.

    את קודם יורה את החץ ואחר כך מציירת את המטרה

    ותתפלאי - אני דווקא חושבת כחול.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אוי שולה שולה!

    בולס השיקמים!, 18/08/05 00:10

    הראש שלך ממשיך להיות מלא בחרא!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מעריב, אתם חושבים ששולה אינה

    יודעת להסתדר, 17/08/05 23:51

    למה הצנזורה?
    מדובר בפושעת נגד העם היהודי, שמפעל חייה היתה מלחמת חרמה במורשת ישראל, ועל כך זכתה להיות שרת החינוך וכלת פרס ישראל!

    בדרך כלל, מענק פרס ישראל מוכיח, שמדובר באישיות שלא טובה לעם היהודי!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    Look who is talking (ל''ת)

    AMR, 17/08/05 22:55

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    טעות לעולם חוזרת

    אמיר, 17/08/05 22:55

    התוכן נכון, אך כולנו לא מאמינים לשלום, ולכן הכל היה מיותר לחלוטין, תפלתי, שלא אצטרך להראות לך שולה, כמה שטעית בתוצאות. דווקא לאחר נאום שרון בטוח אני במאת האחוזים על כל פרשיותיו, אין לי ספק על בוא יום חשבון בקלפי, אבל לצערי כבר יהיה מאוחר מדי.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    תיקון

    רחל, 17/08/05 22:52

    סליחה אבל מעולם לא גרו בשטח של גוש קטיף ואף ערבי לא גורש משם. לעומת זאת ברמת אביב ובעוד מקומות בהם גרים חבריה של הכותבת גרו ערבים. הצביעות חוגגת.

    הגב לתגובה זו

    • והבדואים שגרים בנגב זה בסדר?

      בדואי, 17/08/05 23:12

      הבדואים ממתנחלים על כל גבעה פנויה בנגב. לשיטתך בגלל שאין שם איש זה תקין.

      או שכאן את מתחילה להפעיל את חוקי הגזענות?

      הגב לתגובה זו

    • לא גרו אך גורשו (ל''ת)

      משה, 18/08/05 07:37

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    תחזרי

    הומניסט, 17/08/05 22:43

    כי את היחידה שיכולה לתת לשמאל מרצ, לאורך גדלנו והתחנכנו ואת דרכך נמשיך, אבל עדיף איתך!

    הגב לתגובה זו

    • גם אני רוצה אותה בהנהגת השמאל

      עודד, 18/08/05 09:54

      זה יהיה המסמר האחרון בארון הקבורה של הכנופיה של הגייס החמישי...

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    מילים כדורבנות!

    קרן, 17/08/05 22:24

    לא יכולתי להתנסח אחרת!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אלוני רחוקה משפיות ומוסר

    אליוי, 17/08/05 20:13

    עקירת חבל ארץ וטרנספר בכוח
    הוא מעשה עול שיזכר לדורות
    ((לא ניתן לטאטא ולא ניתן ללעג !
    למעשה תהיה השפעה לדורות) !
    אין שום קשר בין ''גזל''קרקעות לעקירת אנשים מביתם (אפשר להציע חילופי שטחים )!
    הפלסתינאים הם אויבים והם מנהלים מלחמת טרור בעקר כנגד המתנחלים אז מה היא מקשקשת על גרים
    והתנהגות מוסרית כלפי אויבינו ?
    על איזה שלום היא מקשקשת ?
    ומה יהיה בעוד חודש לקיבוצים לאורך הגבול ?(מענין מה הפוסטמה תגיד)
    אני בכלל לא מתיחס לתוכנית אלוני שהיא מתכון ברור לחיסול מדינת ישראל בשלבים !!
    אדרבא שתבוא ותציע את חזון אלוני
    (בהרהור שני היא מיצגת את הפלסתינאים בטח לא את הציונות)!!

    הגב לתגובה זו

    • שקר אוילי

      מדריך נוער, 19/08/05 10:18

      שים לב:
      ''הפלסתינאים ...מנהלים מלחמת טרור בעקר כנגד המתנחלים ...''
      באמת אוילי? כדאי להבהיר: רוב גדול של קורבנות הטרור הפלשתינאי חיים או חיו בתחום הקו הירוק.
      היהפוך אוילי שיכלו?

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    אלוני-כמו תמיד:חכמה, ברורה,

    תודה לשולמית, 17/08/05 20:05

    בהירה וצודקת.
    הלוואי שהיתה נשארת בפ]וליטיקה. חסרונה וחסרון עוד נשים ואנשים כמוה מורגש פי כמה וכמה בימים אלה.

    הגב לתגובה זו

    • מתרפסת

      אמיר, 18/08/05 01:11

      תזהרי לא להחליק לה לתוך הרחם

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    דבריו של עזר ויצמן תקפים עליה (ל''ת)

    האסטרונאוט, 17/08/05 19:19

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הבעייה היסודית שלנו כעם היא...

    יהודי ירא שמים, 17/08/05 18:48

    שאנחנו לא מחוברים באמת לתורת ישראל ולחוקיה ואנו פרקנו מעלינו עול מלכות שמים אוי לכם בנים שובבים שגליתם מעל שולחן אביכם ולכן יש כל כך הרבה בורות כדוגמא חיה בכתבה מטופשת זו שמסתכלת על עכשו כרגע מה קורה ולא על העתיד הצפוי והקרוב. אם באמת מכל הלב נשפשף את עינינו ונפקחנה אותם אנו נוכל לראות שלא לחינם כל זה קורה ויש ניסים בעולם היהודי הקב''ה מכין כאן הפתעה נעימה לכולנו זכרו ממלכות קמו ונפלו ויהודי ירא שמים עומד וניצב לאורך שנים אלפי שנים ועם כבר מפנים אותנו בכוח אז יש לומר הכל לטובה עם כל כמה שזה קשה מאוד להגיד ולומר אבל הכל לטובה כי כשהקב''ה הורס בית זה כנראה על מנת לבנות אותו שוב ורק הרבה יותר יפה וגדול ומפואר בע''ה בקרוב ממש

    הגב לתגובה זו

    • אתה חי בסרט

      א', 17/08/05 19:36

      ישראל היא מדינה לא דתית שהוקמה על ידי חילונים.

      הגב לתגובה זו

      • כן, ומה יש לכם להציע? רק חורבן (ל''ת)

        ושרת חינוך, 17/08/05 19:50

        הגב לתגובה זו

      • וזהו האסון הגדול (ל''ת)

        ובאדי, 17/08/05 22:51

        הגב לתגובה זו

    • טוב לדעת שיש עוד אנשים נפלאים

      תהיו חזקים!, 18/08/05 00:40

      שעוד מאמינים בארץ הזאת!...

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    אלה ברכב ואלה בסוסים ואנחנו...

    דד''ר שרגא גאון, 17/08/05 18:38

    בשם השם נזכיר. אוי לכם בנים שובבים שעזבתם תורת אלוקים חיים אוי לך שולמית אלוני היהודיה ששכת מעין באת ולאן את עתידה לחזור ולפני מי את עתידה לתת דין וחשבון.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    חותמת על כל מילה.

    חגית, 17/08/05 18:37

    אין גם לי טיפת אמפטיה והאמת שמטריד אותי הזכרון הקצר של חלקים גדולים של העם. שלא לומדים כלום.מה שעלול להבטיח סיבוב דמים נוסף. בתכלס הרוב כאן לא ממש מוכן להגיע להדברות ושלום אמיתי. הכיבוש הוא טרור שמתחפש לאין ברירה.

    הגב לתגובה זו

    • ל-57 .נכון

      יוסי, 17/08/05 23:16

      אני מסכים איתך לחלוטין. אני מתפלא שלא ראו בתקשורת חיל אחד לרפואה שאמר משהו בסגנון:''אני מעדיף שהם יבכו על הבתים מאשר אנחנו נבכה על חילים'' או משהו כמו:''החצופים הללו מה שמענין אותם הם דברי רבנים פרימיטיבים ולא על זה ששלושה גדודים שומרים עליהם ומשלמים בחייהם'' במקום זאת אני רואה דמעות מעוררי בחילה ובלתי מקצועיים של חילים. הרי גם מי שרוצח יכול להתבכין לפני השוטרים הלוקחים אותו למעצר והרי אין אנו מצפים שהשוטר יפרוש הצידה ויזיל דמעה.

      מי שעובר מחבל עזה לגוש קטיף משול בעיני לאישה מוכה החוזרת לבעלה המכה והמבין יבין.

      לסיום. אם אצטרך לעזוב את אריאל.אצלם את העיר,את הבית,אעשה ביקורי פרידה סמליים וזהו.

      הגב לתגובה זו

    • תיקון קל. עבור 57

      יוסי, 18/08/05 13:48

      תיקון קל:

      התכונתי לאמר שכל העובר מגוש קטיף וחבל עזה לגור ביהודה ושומרון ואזורי מזרח ירושלים ורמת הגולן משול ביעיני לאישה מוכה שחוזרת לבעלה אחרי המכות.

      מי שרוצה בבקשה.כמו באריאל! שיחתום על סעיף האומר שיתכן שיהיה פינוי ושהוא מודע לכך.

      ההתבכינות הזאת של ''אחים אנחנו '' מגעילה אותי.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    דרכך ודרך השמאל ניצחה!

    שמאל, 17/08/05 18:12

    מצחיק שפעם התייחסו בביטול במקרה הטוב (ושלחו לכלא במקרה הרע) לאנשי שמאל שטענו שאין דרך אחרת מלבד פינוי ההתנחלויות והידברות עם הפלסטינים. והנה, היום ראשון הצועקים של אז, שרון בכבודו ובעצמו, הגיע למסקנה שאין דרך אחרת.
    הימין צריך להפנים שדרכו נכשלה, לעשות חשבון נפש, ולבדוק לאן האלטרנטיבות שהוא מציע מובילות. אין מה לעשות, אין פתרון אחר מלבד סיום הכיבוש, וזה יהיה לטובת כולנו.

    לא נותר לי אלא להצדיע לך ולאנשי השמאל. אמנם לכאורה מבחינה פוליטית השמאל קטן, אבל דרכו ניצחה ובגדול!

    אם ניסיונות הימין הקיצוני לחבל במהלכים אלה יצליחו כפי שהוא חיבל יחד עם החמאס בהסכמי אוסלו, זה יוביל את כולם פה לקטסטרופה

    הגב לתגובה זו

    • ממש מפתיע באמת

      שירלי, 17/08/05 18:30

      זה הרי היה ברור כבר שנים שאי אפשר להמשיך ככה. יש בארץ מיעוט שנורא רוצה לצאת ''גבר-גבר'' ו - ''מנצח'' וכמובן, ''לא פראייר'', גם אם זה אומר שאנשים מתים וסובלים בטווח הארוך והקצר.
      אני שמחה שגם מפלגה ימנית כמו הליכוד הבינה שדרך הכוחניות והכפיה לא משיגה שלווה ושגשוג, אלא מעוותת את המוסר הבסיסי של בני האדם, עד שאין באמת גבול בין מה שמקובל למה שלא.

      אני לא כועסת על המתנחלים, והתמונות שרואים בטלויזיה הן עצובות בהחלט. קשה לעזוב בית. אני מקווה שעכשיו יהיה פתח למשא ומתן מחדש. וגם אם לא, אנחנו צריכים לעשות את מה שנכון. אנחנו אחראים רק על עצמנו.

      הגב לתגובה זו

    • במה ניצחה? יש שלום?

      מתנחלת בגליל, 17/08/05 19:39

      השמאלנים הצליחו להרוס. זה הכל. איפה השלום המובטח? האמהות הפסיקו לבכות אחרי 1200 הרוגי הטרור? יש שלום עם הפלסטינים? הפלסטינים עצמם מאושרים יותר?
      זה נכון שהשמאל ניצח בכך שנהרסים יישובים יהודיים. לפעמים עולה בי המחשבה שהרס הישובים ביש''ע- ולא השלום- היתה מטרתם האמיתית של תומכי אוסלו. ועכשיו הם שמחים לאיד.

      הגב לתגובה זו

      • ניצחה עם גיוס כל הצבא והמשטרה (ל''ת)

        נגד העם היהודי!, 17/08/05 23:48

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    הגדולה מכולם

    רחל, 17/08/05 18:09

    אין כמו שולמית- גדולה, חכמה, נאורה, וצודקת כבר 30 שנה..

    איפה יש עוד אנשים כמוה?

    המעריצה.

    הגב לתגובה זו

    • תשובה

      נובאדי, 17/08/05 18:39

      איפה יש עוד אנשים כמוה? באברנבל,
      וגם במנגנון הטרור כיועצת להשמדת המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    תותחית!!! (ל''ת)

    נ, 17/08/05 18:04

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    שולמית דו פרצופית

    google, 17/08/05 17:31

    בואו נודה באמת גם שולמית אלוני היתה חברה בממשלה כובשת, שהמשך ההתנחלויות היתה מדיניותה.
    למרות שהעיוולת של ההתנחלות גדולה, שתיפת המוח הסיסטמית היתה גדולה גם כן.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    Big talk we know your mistakes (ל''ת)

    james, 17/08/05 17:31

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    השמאל כניראה עדיין לא הבין

    tr, 17/08/05 17:06

    השמאל לעולם לא יהיה בקואלציה
    הציבור בישראל לעולם לא יבחר בהנהגה סמולנית ואפילו לא בליכוד
    בבחירות הבאות
    טוב יעשו המפדל והאיחוד הלאומי אם יתאחדו למפלגה אחת שתבטיח שישראל לעולם אבל לעולם לא תגרש יהודים ותיתן את אדמתם לערבים
    שרון גם לא יבחר יותר אף מצביע ליכוד לא מאמין לו אחרי המחטף בקולות הבוחרים שעשה
    אחרי שנמגר את כל כוחות הסמול מהתקשורת האקדמיה ובתי המשפט
    רק אז נוכל לעשות שלום אמיתי עם הערבים שלום שהערבים יכבדו הרבה יותר מאשר השלום שהסמול מציע להם

    הגב לתגובה זו

    • קישקוש! אני בחרתי ליכוד.

      גימלי, 17/08/05 17:10

      ואני מבטיח לבחור בשרון בראש הליכוד בבחירות הבאות.
      במידה והפופוליסט חלש האופי נתניהו ירוץ בראש הליכוד, אאלץ למצוא לי בית פוליטי אחר.

      הבנת?!

      הגב לתגובה זו

    • העיקר שהליכוד ימשיך לבצע את

      רק שמאל ושמאל, 17/08/05 17:18

      מדיניות השמאל.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 51

      ru, 17/08/05 22:43

      איך בדיוק תעשו שלום ללא ה''סמול''
      (התכונת לשמאל )
      רו

      הגב לתגובה זו

      • בכוונה הוא כתב סמול- הכוונה (ל''ת)

        כאן היא לקטנים., 18/08/05 00:35

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    שולמית הפכה לבדרנית מן השורה..

    עמית, 17/08/05 17:00

    מעודדת הטרור הגדולה מבינה את כאבם של המפונים.....חחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    איפה פה בדיוק היא שולחת יד (ל''ת)

    למתישבים ומבינה, 17/08/05 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ? Pras Israel

    Abi, 17/08/05 16:42

    Maybe ''Pras Sonet Israel''-will
    be more suitable

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    shulamit, our conscience! (ל''ת)

    shaul, 17/08/05 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יישר כח

    ירון, 17/08/05 16:41

    יישר כח, שולמית.
    מילים כדורבנות.
    מי ייתן ודברייך יחלחלו לתודעת רבים.

    הגב לתגובה זו

    • הראש...

      נובאדי, 17/08/05 18:42

      היהודי בדרך כלל לא מרשה לארס לחלחל למוחו, למעט מתאבדים מהשמאל,

      הגב לתגובה זו

    • גבלס הפסיד שלא חיית בזמנו, (ל''ת)

      היית מעודד אותו, 17/08/05 21:47

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    ימות המשיח!!

    נובאדי, 17/08/05 16:37

    שולמית אלוני מצטטת לנו פסוקים
    מהתורה....לא יאומן! אותה התורה
    שקובעת עונש מוות למשכב זכר,
    בה הגב' הנכבדה תומכת בפרהסיה
    .....פה פתאום התורה פרימיטיבית....
    מענינים גם פרשנותה וחידושי ההסברים אותם קיבלנו מהכהנת....

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    שולי היקרה, מתי תלמדי לשתוק ??

    עינת, 17/08/05 16:36

    מתי מתי מתי תסכרי את פיך הנוטף ארס (רק כשמדובר בערבים) ???

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    רק מרצ (ל''ת)

    אלון, 17/08/05 16:30

    הגב לתגובה זו

    • תכין הרבה מרץ

      ש ז ם, 17/08/05 16:39

      תזדקק לו כשתשארו עם 2 ח''כים

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    חזקי ואמצי הגב' אלוני,ממשיכת

    תיאודור, 17/08/05 16:28

    מסורת מופלאה של בן זכאי, רש''י, אחד-העם ושאר נושאי שגב האומה.

    יהודים מאמינים, כשנאמר ועשית לך רב הכוונה היא לאנשים כמו הגב' שולמית אלוני, ולא אבינר ותעלוליו.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לוחצת יד?

    ש זרח, 17/08/05 16:25

    גם אם נכון פרקטית להתנתק מהפלשתינים
    מדוע צריך לשקר ולעוות את ההיסטוריה?
    ממתי רצועת עזה איננה חלק מארץ ישראל?
    מה הקשר בין אימפריאליזם לישראל?
    הרי 85% מארצנו כבושים בידי ערבים.
    ממתי הקו הירוק הפך לגבול מקודש?
    מגיע לשולמית אלוני פרס נובל לשקר וכזב.
    מעטים הצליחו אי פעם לשבש את העובדות להפוך בקור רוח שחור ללבן ולהיפך.
    היא מושיטה יד למישהו? - לא הייתי ממליץ לאיש ללחוץ את ידה - היא מלוכלכת

    הגב לתגובה זו

    • זרח, אולי תעזור לי

      רוצה לדעת, 17/08/05 16:50

      מדוע רצועת עזה היא לטענתך א''י וימית לא?! האם הגבול המקראי עובר בגבול הבינלאומי בין ישראל למצריים?

      תבדוק במפה ובמקרא לפני שאתה עונה.

      תודה

      הגב לתגובה זו

      • בבקשה

        ש זרח, 17/08/05 22:00

        א. גבולותיה הגיאוגרפיים של ארץ ישראל מגיעים עד נחל מצרים, שלפי הגירסא המרוככת זה אומר עד אל עריש.
        ב. הצהרת בלפור ועוד עשרות החלטות של חבר הלאומים וועדותיו השונות, אישרו את הגבולות הצפויים של המדינה היהודית עד אל עריש.
        ג.גם האמיר עבדאללה, סבו של המלך חוסיין אישר את הסכמתו לגבולות המוצעים - שבמזרח הגיעו עד מסילת הברזל החיג'אזית - כלומר עד פרברי רבת עמון.
        ציינתי בתגובתי כי מבחינה פרקטית יש הגיון להנתק מהפלשתינים - אבל אסור לעם בריא בנפשו להנתק מהעובדות ההיסטוריות כפי שעושה שנים לא מעטות הגברת שולמית אלוני, שכנראה נסתתרה עליה דעתה.
        ועוד הערה - למצרים אין זכות מיוחדת על חצי האי סיני שבמהלך ההיסטוריה נכלל ונלקח מהם פעמים רבות, תושביו היו בדואים ברובם שלא היו מצרים כי מוצאם מהחיג'אז.
        גם 95% מתושבי רצועת עזה הם מצרים ומקצתם לובים וסודנים שהגרו לכאן בסוף המאה ה-19 ובתקופת המנדט.
        ערב טוב לך

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    כל הכבוד לשולמית! יישר כוח (ל''ת)

    איילת, 17/08/05 16:22

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כל מלה זהב. תודה (-:

    שמואל, 17/08/05 16:18

    מדהים כמה רעל מסכים עם ישראל לשתות מכוס התרעלה של חבורת רבני יש''ע, מייצרי הטראומות המהונדסות היטב, פוטוגניות עד להחריד וחסרות כל תוכן.

    הגב לתגובה זו

    • יש לאמור: י''ש ולא יש''ע (ל''ת)

      המדייק, 17/08/05 16:51

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    עבד כי ימלוך ונבל כי ישבע לחם

    אפריש, 17/08/05 16:12

    רציתי להסב את תשומת ליבה של הכותבת על פרשנותה המקורית לאמור במשלי.
    1) ''הנבל'' בו מדובר, אינו ''עני מרוד'', כי אם אדם המתבטל ממלאכה, ומתחבר לריקים ופוחזים ומכלה זמנו בבטלה, שהיה ''מגיע לו'' להיות עני שאינו עוסק בישובו של עולם. (עייני ברלב''ג על המקום ובמדרש על משלי)
    2) גם פשט הפסוק וההקבלה בתוכו ולעומת הפסוק הסמוך אינם מתיישבים עם האמור, עבד=נבל, ימלוך=יאכל, שנואה=שפחה,תיבעל=תירש, כלומר מדובר באדם שמקבל מה שלא מגיע לו
    3)ואסיים באותו פרשן(רלב''ג): ''כמו שאין ראוי למלוך הכזב והשוא, ויגיע אל השכל אך ראוי שידחה ויוסר, ויגיע אל השכל האמת לבדו.והנה השקר הוא כמו עבד ומשרת למצא את האמת...''

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אלוני היא צדיקה אחת בסדום

    הומו ספיאנס, 17/08/05 16:06

    זאת אמת.

    הגב לתגובה זו

    • נימוקים לא סיסמאות

      גימלי, 17/08/05 17:07

      שפיכת סיסמאות ללא תוכן אינה מהווה נימוק משכנה.

      הגב לתגובה זו

      • צ''ל: ''משכנע'' (ל''ת)

        גימלי, 17/08/05 17:19

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    כל מילה ומילה מדויקת (ל''ת)

    מנחם, 17/08/05 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    סידנא עלי (נוף ים) זה קולוניה

    ערבי גאה, 17/08/05 15:48

    גם שייח מוניס ( רמת אביב)
    גם עין חוד
    גם חיפה ומג'דל
    גם יפו רמלה ולוד
    גם איקרית ובירעם
    שולה לא רק עזה זה קולוניה.
    יהודים החוצה - קדימה לים.

    הגב לתגובה זו

    • שולה שימי לב!

      דינה, 17/08/05 19:50

      מה אומר ערבי שחי בישראל,
      מתי תפנימי שהם רוצים את כל הארץ?

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    שולמית היקרה והחסרה

    לירי, 17/08/05 15:46

    צר לי לקרוא את דבריך, עימם אני מזדהה ומשקפים הם נאמנה את מחשבותי, ולדעת שאין בפוליטיקה הישראלית מנהיג/ה של ממש היכול לנטב דרכנו בחוכמה וביושר. השמאל האמיתי נותר כיתום פוליטי ללא ייצוג.

    הגב לתגובה זו

    • לירי לכי לבדיקה דחוף (ל''ת)

      ש ז ם, 17/08/05 16:26

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מי גירש?

    גיל, 17/08/05 15:41

    מי גירש מה? את ישנה? או שאת סתם מעוותת היסטוריה? היחידים שגירשו מישהו זה קיבוצניקים ומושבניקים שיושבים על אדמות של כפרים ערבים. עין הוד למשל, כפר האומנים בכרמל, היה עין חוד. בעזה היה חול וחול- איש לא גרש משם אף אחד

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אלוני,הבית שלך יושב על אדמתי (ל''ת)

    אחמד, 17/08/05 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    שולה הגדולה מכולם (ל''ת)

    חזקי ואמצי, 17/08/05 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    דו ערכיות

    יוסי, 17/08/05 15:20

    שולה יקירתי,
    אם הם קולוניאליסטים ,ואין זכותם לשבת בעזה ובשומרון מתבססת על זכותינו התנ''כית - היסטורית כפי שהוכרה על ידי הלורד באלפור וחבר הלאומים, הרי שכולנו קולוניאליסטים. איך מצפונך מתיר לך לחיות בשייך מוניס? מבטיח לעזור למצא לך פיתרון בינלאומי במאוריטסיוס או בסנטה לוצ'יה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    קל מאד כשיושבים בכפר שמריהו... (ל''ת)

    מיליונרית..., 17/08/05 15:08

    הגב לתגובה זו

    • שולמית אלוני גרה בדירה צנועה

      היא לא, 17/08/05 16:03

      וגם אם היתה עשירה - לא עשתה זאת על חשבון עם אחר עני וכבוש.

      הגב לתגובה זו

      • הצחקת אותי! ''דירה צנועה''?!

        גימלי, 17/08/05 17:06

        הכוחנות האוטיסטית שלה וודאי שבאה על חשבון אחרים.
        התחסדות לא תעזור כאן.

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    פנאטיות

    דני, 17/08/05 14:55

    איך אתם מסבירים שהמתיישבים החילונים רובם ככולם עזבו בשקט?
    מה? הם אוהבים פחות את הבית שלהם? ממש לא. לדעתי הם אוהבים יותר דגם את ביתם וגם את ילדיהם.
    לכן הם העדיפו לחסוך מעצמם את המראות הללו.
    הציבור הדתי שנלחם שם כרגע מול חיילנו מלחמה פסיכולוגית הוא ציבור פנאטי לא אחראי. מספיק עם הצביעות. הבכי שלהם ממש לא גורם לי שום אמפטיה כלפיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ל-20 אתה פשוט גדול מהחיים

    שרי ק''ש, 17/08/05 14:51

    כל הכבוד על התשובה שלך.
    יישח כח , אתה גדול, אתה גדול.
    שולמית השמאלנית.
    הלואי שמחר יחזירו את המקום שאת גרה בו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    צדקת בכל מילה שולה אלוני. (ל''ת)

    מאיה גינת, 17/08/05 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    תגובה מאופקת

    מגורש גוש קטיף, 17/08/05 14:45

    שלומית אלוני, עד מתי תחשבי שאת מבינה ביהדות?? אין צורך לפרופסור בפיזיקה להתווכח עם כל תלמיד תיכון שלמד איזה משפט או פסוק בפיזיקה. איפה הכבוד האינטלקטואלי שלך??
    יהירות- אינה שוללת מהאדם את הכרת ערך עצמו אלא אינה מייחסת לו את מקור הכוח.
    שולמית אלוני, כל אדם בר דעת במדינה יודע איפה נמצאים אנשי הערכים ובעלי מסירות הנפש האמיתיים שאיתם ורק איתם יהיה אפשר להקים כאן מדינה. האמת הפשוטה צריכה להאמר, לא נבנה את עם ישראל עם תרבות הפאביים והפסטבילים של ילדייך אלא עם הערכיות, הערכיות, המסירות נפש של הנוער הנפלא הזה שעוקרים אותו מחלום חייו ומחבק את החיילים.
    עם הנצח, ואלו שאוחזים בתרבות האמיתית והארוכה שלו, לא מפחדים מדרך ארוכה. לא צריך להיות הוגה דעות גדול לראות ש''הציונות החילונית'' מפרפרת בגסיסתה האחרונה באיבוד עצמה וזהותה.
    בברכת ''תיפקחנה עיני עיוורים''
    כל טוב.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד !!!!!! (ל''ת)

      tr, 17/08/05 17:10

      הגב לתגובה זו

    • קצת צניעות ויושר בבקשה

      א., 17/08/05 23:44

      לידיעתך, בן אחד של אלוני היה אל''מ בצה''ל והשני איש רוח בפילוסופיה של החינוך. מי שגוסס זו הדתיות הפנאטית המקדשת אדמה ולא אדם. הלוואי ותהיה מסוגל פעם להבין את הבגרות הנדרשת מאדם חילוני הבונה את עולמו בעצמו ולא רץ כמו ילד קטן לשמוע כל פעם הוראות מרבנים (''אבא, אבא, תגיד לי מה לעשות''!)

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    היא צודקת ,אבל..

    יאיר, 17/08/05 14:31

    אכן ישנם רבנים שחשים שיש להם מונופול על הדת היהודית והם מדברים עם האל.
    לגביי המתנחילם,אם אלוני תקרא את ''חטא היוהרה ''של סבירסקי היא תגלה שממשלות השמאל תרמו יותר כספים ומשאביי מדינה להתנחלויות ,מאז הימין.
    ממשלת רבין השנייה הזרימה בזמן הסכמיי אוסלו כספים רבים מאוד לבנייה והרחבת ההתנחלויות ואף בכבישים עוקפים ,תוךף הפקעת אדמות גסה של פלשתינאים.
    האם לא את היית שרת החינוך ב-93 ' ,אשר העבירה תקציביי ענק למערכת החינוך בשטחים?

    אולי היא צודקת ,אבל מעט יושרה לא היתה מזיקה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    על התנחלות והתנתקות

    הארי שנפ, 17/08/05 14:27

    ''טוב'' לשמוע תגובה משולמית אלוני. אם אני זוכר היטב גב' אלוני שרתה בממשלה/ת שעודדו התנחלויות.

    בל נשכח שכשרת חינוך השינויים שהוכנסו למערכת הלימודים גרמו לדור שגדל ללא הזדהות עם דתם : ישראלים שלא ידעו אם הם יהודים!! שלא לדבר על חולשות נוספות שנגרמו לחינוך בארץ תחת שרביטה כשרת חינוך.
    מעניין תחת איזו הגדרה באים ''הישגיה'' בחינוך? ירידה לרמת הגורם המשותף הנמוך ביותר... רמה דומה לזו של מערכות החינוך של האיזור הגיאוגרפי של ישראל ושכניה.. הישג מאד נכבד!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    Well said

    amir, 17/08/05 14:21

    Well said, articuli put, and as painful as it might to some of the readers history proves as we speak that you are so correct

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    חייבים לשים תמונה שלה? (ל''ת)

    אבי, 17/08/05 14:21

    הגב לתגובה זו

    • רצוי לראות מקור דברי הבלע (ל''ת)

      ש ז ם, 17/08/05 16:29

      הגב לתגובה זו

      • אבל

        מדביר שמאל, 17/08/05 18:49

        כתוב שאסור להביט בפניו של רשע...

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    רגע רגע אחמד

    יאיר ל, 17/08/05 14:19

    שולה: מי זה דופק בדלת באמצע הלילה ?

    אחמד: זה אני אחמד.

    שולה: כן חמוד מה אתה רוצה ?

    אחמד: זהו זה, באתי לקחת את הבית שלי.

    שולה: אתה טועה אחמד. אין כאן שום בית שלך.

    אחמד: וולה שולה, הנה כל הניירות זה הבית שסבא שלי בנה אז תני בבקשה את המפתחות.
    אי שולה מה את חוטפת את המפתחות.
    מה זו האלימות הזאת. תפסיקי בבקשה להשתולל בסך הכל קראתי את מה שכתבת בעיתון ובאתי.

    שולה: אני התכוונתי רק למתנחלים, אני נראית לך כמו מתנחלת ?, איפה השביס ? אין לי בבית אפילו פמוטים !

    אחמד: מה זאת אומרת רק מתנחלים.

    שולה: אתה לא יודע שאני תמיד צודקת ?
    אי אחמד תפסיק לדרור אותי בשערות,
    בואו שכנים טובים עיזרו לי,
    למה אף אחד לא בא.

    באמת למה ?

    הגב לתגובה זו

    • גדול!! (ל''ת)

      !, 17/08/05 15:47

      הגב לתגובה זו

    • נחמד (ל''ת)

      גימלי, 17/08/05 17:04

      הגב לתגובה זו

    • ענק יישר כוח (ל''ת)

      יריב אמיתי, 17/08/05 18:39

      הגב לתגובה זו

    • דביל

      ג'ון הולמס, 17/08/05 20:43

      לך תלמד לכתוב, בור ועילג.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    נקווה שזה תחילת סוף ההתנחלויות

    צוריאל, 17/08/05 14:16

    כי אם ההתנחלויות עם רבניהן ימשיכו כמו שהיה תמיד, אז זה סופה של המדינה הזאת.

    יום טוב ועליז לכולם!!

    הגב לתגובה זו

    • הפלסטינים מגדירים את כל ישראל (ל''ת)

      כהתנחלות גדולה, 17/08/05 22:15

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    את חסרה

    יוסי, 17/08/05 14:09

    אין היום בפוליטיקה אישה ברמתך. מה שיש זה גמליאל,ליבנת,גבריאלי.
    מהיום הצבא לא יהיה יותר חברת השמירה של המתנחלים ,הצבא שילם בחיי חייליו כדי לשמור על מי שהיום קורא לצה''ל נאצים, ותולש דרגות מקצין שבא למלא את שליחותו מטעם הממשלה שרבים מהם בחרו. אבל כמו תמיד הימין הקיצוני מפסיד ,והאמונה הדתית כמו תמיד מתפוצצת לו בפנים ,עד שיבינו באמת מה ערכה של דת,ומה היא שווה, שימו לב : ממשלות הימין הם קבלני הביצוע של השמאל, רק הימין מחזיר שטחים, ופה מתגלה צביעותם של הימנים ובראשם ביבי שלנו שדיבר ודיבר ובסוף נתן את חברון.

    הגב לתגובה זו

    • לשולמית-ישר כח

      שמואל, 17/08/05 14:44

      כה יתן לך ה' וכה יוסיף-דברייך דברי אלוהים חיים...

      הגב לתגובה זו

      • מה

        מדביר שמאל, 17/08/05 19:09

        את מדברת.? לאשה הזו אין אלוהים בכלל!

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    אמת כואבת של אשה אמיצה (ל''ת)

    I, 17/08/05 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    קטמון. טלביה. שיח מוניס. מג'דל

    גזל...., 17/08/05 14:02

    והרשימה עוד ארוכה - ערים וכפרים שיושביהם גורשו, בתיהם נבזזו, והתיישבו בהם יפי הנפש המטיפים נגד הכיבוש ויודעים לספר על גזל.

    בניגוד לטלביה למשל, בחולות גוש קטיף לא היה דבר עד שבאו לשם המתיישבים. לא וילות, לא גנים, ולא אנשים. אדמה מקוללת, כך קראו לה ערביי עזה.
    המתיישבים הפכו שממה לגן פורח. בעשר אצבעות הם הוציאו חיים מהחול.
    הגזל, כלת פרס ישראל, הוא שלך ושל חברייך, שחילקתם את בתי הערבים בירושלים ובמקומות רבים אחרים בין החבר'ה.
    עין הוד יפת הנפש היא הכפר הערבי עין חוד, שתושביו הפליטים מתגוררים לא רחוק משם.
    את חטאיכם אתם מנסים למרק על ידי גירוש המתיישבים. אבל זה לא יעזור לכם.
    הוספתם חטא על פשע, והזיהום יישאר בכם לדיראון עולם.

    הגב לתגובה זו

    • לגזל היקר,

      הגיון, 17/08/05 15:59

      אני מקוה שאתה כותב את השטויות שלך בפעם האחרונה.

      את אותם טיעונים יגידו מחר הבדואים בנגב שיישבו חלקי ארץ שוממים שלא שייכים לאיש ואף יהודי לא רוצה להתיישב.

      בקשר לטיעוניך לגבי ערים וכפרים שתושביהם גורשו. אתה שוכח שלאחר 48 כל התושבים שנשארו קבלו אזרחות בניגוד לגוש קטיף ז''ל.

      הגב לתגובה זו

      • אזרחות? הם יושבים במחנות פליטי

        אוף, 17/08/05 22:20

        אני לא יודע מי לימד אותך היסטוריה, אבל כנראה שלא הקשבת. הערבים שישבו בקטמון, טלביה, ועוד ועוד נמקים להם במחנות פליטים. תשאל את תושבי ג'בליה איזה אזרחות יש להם.

        בורות תמיד היתה הצד החזק של השמאל. יחד עם רשעות זה שילוב בלתי נסבל.

        הגב לתגובה זו

        • וגזענות? שייך לכם

          אחח, 17/08/05 23:02

          בדואי שמתיישב בנגב זה לא בסדר (והוא אזרח המדינה).

          יהודי שמתיישב בגוש קטיף זה בסדר (והוא מתיישב בשטח כבוש!).

          הבנתי (בלי ללמוד הסטוריה)

          הגב לתגובה זו

    • דברים כדורבנות

      יעקב, 18/08/05 01:52

      מבטאים את הצביעות והחוצףה של השמאל הישראלי האנטי ציוני שעוצם עינים לעובדה שקיומו בארץ אפשרי רק בזכות גירוש מסיבי (וצודק) של ערבים במהלך מלחמת הקוממיות

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    שולה את חסרה לי!

    עומר, 17/08/05 13:58

    תחזרי לפוליטיקה , ויפה שעה אחת קודם. השמאל זקוק לאדם כמוך- מעוררת פרובוקציות, לוחמנית, דעתנית. הלוואי והיה בשמאל עוד 10 כמוך!

    הגב לתגובה זו

    • she can't reproduce

      alberto, 17/08/05 15:05

      moron though she is still kicking high

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    האמת כואבת, אח!!!! (ל''ת)

    כל האמת, 17/08/05 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יפה מאוד

    יהודי, 17/08/05 13:57

    גועל נפש איך שאשה הזאת מתבטאת בחוסר ידיעה על כל דבר שהיא כתבה בכתבה האומללה הזו אני יכול לענות בקלות-מדברת כדוברת התנ''ך-בושה וחרפה,שרת החינוך?!בגלל זה ההשכלה במדינה שלנו נראית כמו שהיא נראית....

    הגב לתגובה זו

    • אכן - יפה מאוד

      יהודי, 17/08/05 18:10

      אחי, לך תטאטא את פירורי ה-IQ שלך מהריצפה וזרוק אותם לפח.
      כל מה שנאמר במאמר זה הוא אמת לאמיתה, אך השנאה העיוורת הצרופה בראשך בתוספת האין-מוח שלך, מונעות ממך להבין.
      אם אנשים כמוך היו קובעים את תוכנו ורמתו של החינוך בארצנו, אירן הייתה מדינת כיסופים.
      לך דחוף מים!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    בת כמה את? לא רוצים אותך בחזרה

    jak, 17/08/05 13:53

    ?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    דבר דבור על אופניו

    גולנציק, 17/08/05 13:49

    שולה
    נכוחים דברייך
    חזקי ואמצי
    ובעיקר - התעלמי מהתשפוכת של המטורפים מסביב

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    נבלה! שולמית מוסרת את

    פתאם יצאו כולם, 17/08/05 13:48

    ה''קולוניה'' לאימפריאליזם הג'יהאדי. 60 ארצות, למיליארד מוסלמים. למעלה מעשרים ארצות ערב, על 99.9% של אדמות המזרח התיכון.
    ישראל, 0.1% של אדמות המזרח התיכון, קולוניאליסטית.

    שולה ושימון ינקו מאותה ערימת אשפה!
    שולה היתה הפרימוס באוהל של שימון וסוניה, בימי הקומונה העליזים.

    זאת החלאה הסטאליניסטית שירשנו, והמורישה אותנו מארצנו.

    אלוקים, אל דמי לך, אל תשקוט ואל תחרש א-ל. הכה בשונאינו כפליים ממכתם בנו!

    הגב לתגובה זו

    • Noch eine JudoNazi Dreck (ל''ת)

      Magid, 17/08/05 14:14

      הגב לתגובה זו

      • Und was bist du (ל''ת)

        Adeimanthos, 17/08/05 22:17

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    מבינה את כאב המפונים? ממש לא!

    אילן, 17/08/05 13:48

    מאמר נוטף שנאה כזה מזמן לא קראתי.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    יותר טוב שתתעסקי עם הנכד שלך (ל''ת)

    מאיר דרום, 17/08/05 13:46

    הגב לתגובה זו

    • אזה נכד? על מה אתה מדבר? (ל''ת)

      אמיר, 17/08/05 14:43

      הגב לתגובה זו

      • הרוצח של דרק רוט שברח לארגנטינ (ל''ת)

        מאיר דרום, 17/08/05 16:24

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    יצור מתועב ומבחיל

    עם ישראל, 17/08/05 13:42

    פני את הקולוניה שבה התמקמת ושחררי את כולנו מהארס הנוטף סביבך בכל עת ולכל כיוון.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים לכל מילה שלך (7)! (ל''ת)

      גימלי, 17/08/05 17:01

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ומה תגידי על זכות השיבה?

    הארות והערות ., 17/08/05 13:42

    גם המקום ששולה יושבת בו, ושאליו היא קוראת הבית,גם הוא נחשב חלק מאדמת האיסלם.שולה, ואלה שכמותה, מאמינים שיצליחו לשכנע את הערבים לוותר על הזכות לקבל את הבית של שולה.מכיוון ,שלפי הרציונאל של שולה, זה כל מה שיש לה, ואל לערבי לקחת את הבית של שולה.שולה רוצה לומר לערבים, קחו את מה שמגיע לכם( מה שאני, שולה החלטתי שאתם תקבלו),ואת מה שיש לי (לשולה,, הבית שלי,) אתם(הערבים), תשאירו לי.מה ששולה לא מבינה זה שהערבי אומר לה,שולה,הצחקת אותי.כי מה ?שולה לקחה מהערבי(לפי טענת הערבי, שגם שולה בעצמה מסכימה איתה),את הארנק, ובו 1000 שקל.הערבי בא לשולה, ומבקש את ארנקו וכספו חזרה.שולה אומרת לערבי, טוב, אני אתן לך 700 שקל בחזרה, ואת ה300 הנותרים אשמור לעצמי.אולם, הערבי לא מסכים.הערבי מעלה טיעון נכון.שולה, גם לקחת ממני 1000 שקל, וגם את מעמידה לי תנאים, כמה כסף אני אקבל חזרה? אז שולה אומרת לו, גם אני צריכה משהו כדי לחיות, ומשגרת אזהרה לערבי,:אם אתה תרדוף אחריי כדי לקבל את ה300 שקל האחרונים, אז אני שולה, אשתמש בכח הצבאי שלי,כדי להרתיע אותך מלבוא אחריי.אבל מה, יש לשולה עסק, עם ערבי עקשן.ראש קשה. הערבי משום מה לא פוחד מההרתעה הצבאית של שולה ,והערבי מתחיל טרור חדש, וגם התקפה צבאית על הבית של שולה.שולה נאלצת לשלוח את הצבא שנקרא צבא ההבלגה לישראל, כדי שיגן על ביתה של שולה.אולם, דא עקא, אותן יחידות מובחרות, חדורות המוטיבציה, המורכבות מעולים חדשים(שהתייאשו מהטיפול של האוליגרכיה הוותיקה בהוריהם המסכנים),והמורכבות מהבנים של אותם המפונים (ששולה, וחבריה, כולל ירון לונדון, ויוסי שריד גרמו לשסע בעקירתם),לא רוצות להגן על ביתה של שולה.

    הגב לתגובה זו

    • יפה (ל''ת)

      jak, 17/08/05 13:55

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    קולוניה - עאלק. (ל''ת)

    אלטע קאקער, 17/08/05 13:37

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    האתנוצנטריות הפלסטינית-שמאלנית

    דוקטורנט, 17/08/05 13:36

    האתנוצנטריות של הימין הקיצוני מתגמדת אל מול הפאשיזם הלאומני-פלסטיני של התנועה הלאומית הפלסטינית ותומכיה הנלהבים מהשמאל הקיצוני כדוגמת אלוני.

    שהרי, מדוע השמאל הקיצוני מצדיק דה-פקטו (גם אם בצורה מרומזת לכאורה) את פיגועי הדמים הפלסטיניים? בדיוק מהסיבה הלאומנית: הקולקטיב הפלסטיני, הם אומרים, זכאי ליישות ריבונית משל עצמו. משל כאילו ''הקולקטיב הפלסטיני'' הוא יישות עצמאית הנפרדת מהפרטים עצמם. זהו ללא ספק פאשיזם פלסטיני-שמאלני מעוות, המקריב את חיי האדם הפרטי על מזבח מטרות לאומיות מופשטות.

    (בדבריי אין משום התנגדות להתנתקות, שהיא צעד מתחייב אל מול שיתוף הכוחות בין הפאשיזם הערבי-איסלאמי-פלסטיני לבין השמאל הרדיקלי הישראלי והכלל עולמי).

    הגב לתגובה זו

    • דווקא לא מתגמדת

      ספי, 17/08/05 14:31

      שהרי בניגוד למה שקורה אצל הפלשתינים שם הרוב קובע את רצון הקולקטיב. ולא פלא שהוא רוצה עצמאות ושונא את הכיבוש, אצלינו המיעוט קובע כבר שנים את סדר היום וכשסוף סוף הרוב!! מכתיב למיעוט ומראה לו את מקומו מזדעק לו המיעוט ויוצא מדעתו.
      דבריך הם סיסמאות מטופשות עטויות בשפת חכמולוגים כדי לנסות ולהסתיר את הנביבות פאשיזם ערבי-איסלמי....
      בחייך - רוץ ופתח את הערך פאשיזם ואח''כ הסתכל במראה תוך שאתה מחזיק שקית הקאה.
      ספי - דוקטורנט של החיים.

      הגב לתגובה זו

      • התלהמות אינה נימוק

        דוקטורנט, 17/08/05 16:59

        אני הסברתי בדיוק איך ומדוע האידיאולוגיה השמאלנית רדיקלית המצדיקה את הפיגועים הפלסטיניים במרומז, מהווה ביטוי מובהק של פאשיזם: הקרבת האדם על מזבח עקרונות לאומיים.

        אנא נסה להבא לענות לעצם הטיעון, ללא התלהמות ילדותית.

        תודה.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    בושה למדינת ישראל!!

    לירון, 17/08/05 13:29

    שולמית אלוני, עד מתי תמשיכי להוציא מפיך הבלים על גבי הבלים??? אדמת ארץ ישראל היא שלנו ואם אין לך יכולת להבין זאת ואין לארץ שלנו שום משמעות עבורך, עדיף שתעזבי אותה מאשר שתחריבי אותה תוך כדי הנפת דגל ה''כיבוש'' השקרי הזה!!!
    אני ובעלי שנינו שירתנו בצבא, בעלי אף היה סמ''פ ביחידה מובחרת, אנחנו אנשים שכל החיים שלנו תרמנו לחברה וטובת עם ישראל נמצאת בראש מעיינינו כל חיינו. את לא תהפכי אותי לאדם פורע חוק ושלא תעזי להפוך אותי לאדם שאין לו שום בעיה להרוג ערבי (מדברייך...)! אני לא זו שגורמת לכוחות הביטחון לא לטפל בבעיות האמיתיות שמדינה. הלוואי שחצי מכל המשאבים הכלכליים והאנושיים שהקצו לתכנית העקירה היו מוקצים למלחמה בטרור. אנשים שוטים כמותך כבר ממזמן שכחו מיהו האויב האמיתי!!! אני יהודיה שגרה במדינה שלה. אני לא זו שזורקת אבנים בדרך הביתה אלא הערבים! אני לא זו שיורה עליהם אלא הם עלינו!! המאבק העיקש ומוטיבציה צריכה להיות מופנת כלפיהם ולא כלפי העם שלנו!! אתם אנשים חלשחם ומיואשים ללא שום אמונה בצדקת הדרך ולכן אנחנו ננצח!! עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה!!!

    הגב לתגובה זו

    • ללירון - לא בושה, גאווה לישראל

      רוני, 17/08/05 14:10

      בושה לך,

      התהפכו לך היוצרות וקדשת את אדמת ארץ ישראל על פני זכויות אדם בסיסיות וכך נהפכנו למדינת אפרטהייד שבה אזרחים ''אדוני הארץ'' הם בעלי זכויות יתר ואחרים ללא זכויות כלל.

      אינני יודע היכן את גרה אך אם את גרה מעבר לקו הירוק הרי שאינך נמצאת במדינת ישראל. את כמו ישראלי שגר בניו יורק שיש לו אזרחות ישראלית אך אינו תושב במדינה.

      תנצח הראיה הרציונלית והמפוקחת ולא סיסמאות נבובות שלא מחזיקות מים כמו ''עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה'' ואף את סיסמת ''ירושלים המאוחדת לנצח נצחים'' תוכלי להשליך לאותו פח משום שאין לנו צורך בעוד 250 אלף פלשטינאים שיהיו לשיטתך אזרחים ישראלים.

      יום שמח.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    והיכן זה יגמר ?

    יאיר ל, 17/08/05 13:23

    אפשר לטעון שישראל נלחמה על קיומה וההתיישבות בשטחים שוממים שנכבשו ( לא ברור ממי בדיוק נכבשו ולמי היו שייכים טרם כיבושם ) היא עובדה קיימת ומכאן ניתן להגיע לפתרונות עתידיים רק בדרך של העברת אוכלוסיות באופן דו צדדי.

    אפשר מנגד לקבל את טענת שולה שכל כיבוש פסול על אחת כמה וכמה כיבושי מלחמת השחרור בה הוקמו יישובים על חורבות כפרים שפונו.
    בקבלת קו זה יש להכיר גם בזכויות פליטי 48 לחזור לבתיהם.

    ומה נקבל עפ''י שולה :
    מדינה דו לאומית, צפופת אוכלוסין, בגבולות החלוקה.

    האם התוצאה רצוייה לנו ?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    למה הם הסכימו

    עפר, 17/08/05 13:09

    המצרים הסכימו לשלום
    בגלל כוחינו
    ולא בזכות העיניים היפות
    של הגברת אלוני -
    ושדיין אמר מה שאמר
    איש לא רצה לדבר איתנו
    שלושת הלאווים של חרטום
    - זוכרים ?
    והמצרים עדיין שומרים על ההסכם
    הפלסטינאים - לא קיימו כלום

    הגב לתגובה זו

    • בנתיים יש שלום עם מצריים

      jak, 17/08/05 13:58

      אפילו מובארק אמר לאל גזירה שאם הערבים מגייסים לו 100 מיליארד דולר הוא נלחם נגד ישראל

      ויש להם צבא מאוד חזק בזכות ההסכם שלנו
      הכל ציוד אמריקאי חדיש
      ואינסוף חיילים (כל 9 חודשים נוספים במצרים מליון ילדים-נתון מלפני כמה שנים היום בטח הקצב הוגבר)

      הגב לתגובה זו

      • שטויות במיץ עגבניות (ל''ת)

        ספי, 17/08/05 14:37

        הגב לתגובה זו

        • ספי, את לא רצינית

          יוני, 17/08/05 15:56

          למה שטויות?
          כי את לא מאמינה לערבים?
          הם לא בני אדם???!!!
          אגב, כל חיי החיילים שניצלו ב'זכות' בריחתינו מלבון, נגבו בריבית דריבית מאז אינטיפדת אל-אקצה הארורה!
          ספי, תהיי בנאדם ותחשבי.
          רק בהמות לא חושבות...

          הגב לתגובה זו

    • רק שכחת לציין

      ספי, 17/08/05 14:36

      שממשלת בגין לא הייתה מאשרת את הסכם השלום בגלל מתנגדים שטענו שאסור להחזיר שטחים ואיימו שהשלום לא יחזיק.
      מלחמות היו עם מצריים ב-48, 56, 67, 73 ובאמצע - מלחמת ההתשה. מאז יש שלום ואין מלחמות. היכן הם כל מתנגדי הסכם השלום ? מי שבחיים מתנגד גם היום. וכנ''ל גם לגבי לבנון בה איבדנו כל שנה מעל 20 חיילים בלי לקבל בטחון.

      הגב לתגובה זו

      • לאדון ספי היקר

        עפר, 17/08/05 15:23

        תקרא טוב מה שכתבתי
        השלום עם המצרים בא מעמדת כח
        לא מחולשה
        עם הפלסטינאים חתמנו על הסכם
        והם לא קיימו אותו (בניגוד למצרים)
        אז למה שנמשיך באותה דרך ?

        הגב לתגובה זו