 |
96.
מדובר פה בילד שנפצע אנושות?!
י.,
06/09/05 22:11
|
כ''כ עצוב לקרוא את התגובות ואת הוויכוחים בין האנשים פה כאשר מדובר בפיגוע אכזרי שבו נפצע קשה ילד קטן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
ל 74 תחשוב לפני שתכתוב!
תמר,
באר-שבע,
07/08/05 21:07
|
המקרה של המחבל היהודי גם חשוב לפחות כמו ההתנתקות. זה קשור זה בזה. צריכים להחמיר בעונשם של כל הקצוניים הימנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם הקיצוניים השמאלנים?
איפה ואיפה,
07/08/05 22:03
|
|
 |
94.
Now the Arab terrorists
Abi,
07/08/05 19:54
|
will have an EXCUSE...a revenge for the Shfaram killings...with the blessing of evil people like Josi Sarid&Friends
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
איזה אבסורד!!!!!!!
ב''א,
07/08/05 19:46
|
ואנחנו צריכים לשתוק על זה? שכזה קורה אצלהם הם מרימים את המחבלים על הכתפיים והוא הופך להיות עטרת ראשם... וכשאחת ל....מישהו מאצלנו מעז להתמרד ועושה מעשה מתוך ייאוש וכאב.... קמה זקעה נוראה אך מקרבנו... מי בוכה על דם ילדנו????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
לוחם חופש של השמאל לא ינום ולא
ממשלת השמאל,
והערבים,
07/08/05 19:40
|
|
 |
91.
מביע צער למשפחות
Avi Ecuador,
07/08/05 18:41
|
איך יעשה שרון והשמאל התנתקות אם לא יהיו פיגועים? איך יסבירו את האידיוטיות? כן, יסבירו לכם שיש לתת פרסים ומדינה לרוצחים?! למה לא מסבירים זאת למשפחת רוצח הערבים שגם היא תקבל פרסים דומים אולי?! אולי הימין התבלבל והיה צריך לרצוח שמאלנים בכדי שיקבל פרסים? מספיק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
רוצחי ילדים
מוטי,
קריות,
07/08/05 18:04
|
נו רוצים לעשות שלום עם חלאות ורוצחים. מתי ראש הממשלה ושר הבטחון יתעוררו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
אין זכות קיום
אריה,
מבשרת,
07/08/05 17:07
|
בשנים האחרונות התפתחה במדינה שיטת ממשל מושחתת. כל ח''כ שמגיע לכנסת וכל שר - הופכים למיליונרים בקדנציה או שתיים - הכיצד ? מהמשכורת ? הגאווה והכבוד העצמי נעלמו והאלוהים החדש שלנו זה הכסף. אין צדק, אין משפט והאיש הישר בעניו יעשה - כל עוד יש לו חברים כמוהו. אין פלא שרוב הסטודנטים הלומדים בחו''ל בורחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר? כסף? אידולוגיה בגרוש
רוצחים אותנו,
ישראל הקדושה,
07/08/05 18:14
|
מה הקשר בין הר לעכבר. למה לא מבינים שעשיו שונא ליעקב כך היה מתחילת ימי בראשית ולעולם יישאר. הם שונאים אותנו, פלא שלא כתוב שיעקב שונא לישראל. ותראו כמה זה מתאים, כי אנחנו מנסים כל הזמן רק להצדיק אותם ולחפש את הטוב שאין בהם. מתי נבין שהשנאה אלינו לעולם תתקיים ורק תתעצם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
אלעק תגובה לפיגוע בשפרעם!!!!!!
א,
ירושלים,
07/08/05 17:00
|
אלעק תגובה לפיגוע בשפרעם!!!!!! הם מנסים כל הזמן לעשות פיגועים בלי קשר למה שאנחנו עושים!!!! גם הפיגוע לפני חודש היה תגובה למשהו שעשינו להם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
שאלת תם
יהודי,
07/08/05 16:45
|
באם הצהרת גדוד חללי אל אקצה. כי הנסיון לרציחת הילד, ששוכב פצוע קשה, היתה התגובה למה שקרה בשפרעם. (כאילו הם צריכים סיבה) נכונה אזי עלינו להבין כי לאומה הערבית כולה, יש מלחמה כללית נגד העם היהודי ולא משנה איפה הוא. רק שאלתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
איפה הגינוי של ערביי ישראל???
ל"ת
איילת,
07/08/05 16:38
|
|
 |
85.
פרס
רועי .ג.,
ירושלים,
07/08/05 16:24
|
איפה הזקן הזה עכשיו? אני בטוח שלא בבית החולים מבקר את צור(הילד שנפגע). למה הוא מפנה זמן ללכת לשפרעם, ולנפגעים יהודים אין לו זמן לפנות. אולי כי יותר נדיר פיגוע אצל הערבים? לא! זה רק כי הוא שמאלני מסריח! לא היה אכפת לא לתת את כל א''י ושיזרקו אותנו לים! מה שאכפת לו זה שישבנו הגדול יהיה עלהכיסא בכנסת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
מה נקרא ל-1000 יהודים הנרצחים?
שלי,
ירושלים,
07/08/05 16:16
|
קראו על 4 ''טבח'', ומה קראו כל פעם שהיה פיגוע באוטבוסים ובקניונים שנרצחו יהודים כל פעם יותר מעשרה והגיע ליותר מ- 1000 נרצחים ב-4 השנות האחרונות? אם נשאר מחבל בחיים אנו עוצרים אותו, אנו מאכילים אותו לכל החיים אנו מלבישים אותו ואם יש ישראלים מטומטמים שנסעו אליהם ונחטפים אנו מחזירים הבני בליעל לחזרה רק כדי לקבל גופות.. איך קוראים לזה ? מה שקשור ליהודי ישראל זה הפקר - לא מאויבנו מבחוץ, אלא מחברינו הטוב הישראלים. מה קרה למנטרה ''להציל חיים אחד זה להציל עולם''. כבר אי אפשר לסמוך על הצבא, למשטרה או למוסד להציל אזרחים או חיילים שנכלל לסכנה. אוי לנו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
רפואה שלמה
אזרחית,
07/08/05 16:14
|
כל הסימנים מנבאים כי עקירת היהודים מבתיהם לא תתבצע. לא תהיה התנתקות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
חבל
אחמד,
גליל,
07/08/05 16:09
|
אני כערבי ישראלי וככל ערבי ישראלי אחר מגנה את הפיגוע של היום ,וכל פיגוע שפוגע באנשים חפים מפשע ,וכל מי שעושה דבר כזה סופו לגהנום ,ומי שחושב ששנאת האחר על רקע לאומי היא הפתרון אז שילך גם הוא לגהנום .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גינויים לא מפסיקים את ההרג!
אריה,
07/08/05 21:23
|
כל העולם יודע רק להשמיע גינויים כאשר מתים יהודים או ישראלים חפים מפשע, אבל גינויים הם רק מילים שלו עוזרות, לא עוצרות ולא מונעות שום דבר.
דע לך ערבי מן הגליל, אישית, אני לא מכיר אותך ואני גם לא מעונין להכיר אותך . יכול מאוד להיות שאתה אדם נחמד וסימפאטי. אבל ככלל, אתם כולכם זבלים שבזבלים! ודע לך עוד דבר, אם גירוש היהודים מגוש קטיף יקרה, יבוא יום וגירוש כל ערביי ישראל גם יקרה ולא תוכלו לעשות דבר כדי למנוע אותו מפני שלכל מטבע שני צדדים ויהיה גם תקדים משפטי מוכר בכל העולם! בקיצור, אם זה חוקי לגרש יהודים ''מפלסטין'', זה חוקי לגרש ''פלסטינאים'' מישראל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
פרס,גלאון תבקרו את משפחת ההרוג
ל"ת
יוסי,
07/08/05 15:57
|
|
 |
80.
אם למישהו עוד היה ספק קלוש
משפט דרייפוס,
מוות ליהודים,
07/08/05 15:48
|
שהשמאל אנטישמי, הרי באה המיתקפה האנטישמית, לאחר האירוע בשפרעם, והסירה כל ספק. כמו חיות טרף, הם עטים על קרבנותיהם, בגלל איזה אירוע אישי, שנסיבותיו כלל אינן ברורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אירוע אישי''
מריוס,
07/08/05 21:43
|
תיכף תגיד לי שגם רצח רבין היה אירוע אישי שנסיבותיו כלל אינן ברורות.
זוהי דרככם, המטורפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב התגובות הקצוניות היו של
אזרחית,
07/08/05 16:08
|
|
 |
79.
רק כשערבים נרצחים השמאל מבין
א,
צפון,
07/08/05 15:37
|
כמה חמור רצח אנשים. כמו שרצו לפרק את כפר תפוח צריך לפרק את רמאללה מיכול הנשק שיש שם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
תנו להם רובים
אליהו הגאון,
07/08/05 15:32
|
ושטח. גם תותחים וטנקים. תפנו את כל השטחים. ואז תתחילו לבכות שהבנים מתים במלחמות. ותמשיכו לפנות. ולתת עוד נשק. וכדורים כי חסר להם - כמו שאמר איש השלום פרס. ותאשימו את המתנחלים. כל הזמן. רק אותם. הרי הם אשמים בהכל. גם בבעיות הכלכלה והחברה. ותמשיכו לא לחנך לכלום. וכמובן עוד קצת קלצ'ניקובים למחבלים. ותראיינו אותם בתקשורת. תלכלכו על כל מי שמתנגד. ותמשיכו לבכות שהבנים מתים. וזו אשמת הארץ האוכלת יושביה- והמתנחלים כמובן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
כשילד נפצע
המחתרת הסגולה,
07/08/05 15:32
|
אז שואלים אם היה מוסלמי, נוצרי או יהודי? כשרוצח תוקע סכין בבטנה התפוחה של אישה הרה, האם נשאל: רגע האם היא יהודיה ישראלית? אולי ערביה ישראלית? תיירת נוצרית? אנחנו לא אמורים לחשוב בכלל, אלא אנסטיקטיבית להרתע ומיד להחלץ לעזרה. הבעיה היום היא שהתקשורת והפוליטיקאים כן שואלים את השאלות הנ''ל. דהיינו, הם איבדו צלם אנוש ויכולות אינסטיקטביות חיוביות. לכן, כשדמינו הפקר, כשהחוק הפקר, כשהשלטון הפקר -- כל פיגוע הוא לגיטימי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
על אחריות ותשלום - חובה לקרא
רואה ברורות,
07/08/05 15:27
|
כשיש פיגוע שיש לו בעל בית מובהק, כמו במקרה דנן, מעולם לא הססה ישראל לגבות את המחיר מהאחראים. בפיגוע של היום אשם אבו מאזן ששלח את המרצחים מקרב תנועתו (ושיפסיקו לבלבל את המח על ''זרוע'' כזו או אחרת), ולכן הוא לבד חייב לשלם את המחיר בסיכול ממוקד לתפארת מבלי טביעות אצבע. היום הוכח שאבו מאזן ממשיך בדרך הטרור של קודמו המפלצתי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
אני מגנה את הרצח בשפרעם אבל
איתן,
07/08/05 15:26
|
שיפסיקו להתממם הערבים הם גייס חמישי במדינה הזאת ומעשי הזוועה שלהם נרשמים יום יום בדפי ההיסטוריה,הם מחרחרי מלחמות סדרתיים ורק כח יעבוד נגדם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
נכנסים להילוך גבוה...
דיין,
עפולה,
07/08/05 15:26
|
חברים ימניים ושמאלניים-תחשבו על זה שבעוד שבועיים צריכים לפנות את כל גזרת עזה וצפון השומרון. מדובר על אלפי אנשים שעוזבים את בתיהם ורכושם ומי מבטיח בכלל שיהיה שקט? לדעתי הם ירצו עוד נסיגות, כדברי ראש הממשלה הפלסטינית מאתמול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
פרס.. שכחתי שלא גינית את הלינץ
ro,
07/08/05 15:21
|
הברוטלי של שביצע גזע עמלק על אותו רוצח יהודי, סליחה ''מחבל'' יהודי.
האם תצדיק או שלא תגיב אם ייתפס ''הערבי'' יימ''ש שפצע קשה בילד בן 10 וייעשה בו לינץ. כמו שהגבת נראה לי שאתה ובלי לפסוח על שרון וכל המזדנבים אחריכם ושלא לדבר על חברי הכנסת הערבים ''גיס חמישי'' , נתתם לגיטימציה לבצע לינץ על כל מפגע
אני מציע כדי שהדבר יהיה ברור תוציאו כרוז ולפיו דמו של כל מפגע יותר.
אל תפחד פרס לא יאשימו אותך בגזענות, איך אמר בראכה ? זו תהיה ''הגנה עצמית''
שיהיו לך חיים צלולים ואריכות חיים שתזכה לראות כמה יהודים נרצחים ונרצחים משום היותם קשורים לעם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
די לשנאה בעם!
רחל,
רמת הגולן,
07/08/05 14:57
|
אני קראתי את כל התגובות לכתבה ופשוט השתגעתי מה זה?! מה זה שנאת האחים הזאת ובמיוחד בתשעת הימים תשעה ימים לפני שבית המקדש נחרב ועל מה רק על שנאת האחים הנוראית הזו ולכן בימים אלו אנו צרכים להשתדל יותר מכל באהבה ולא בשנאה הנוראית כי רק כך יבואו קץ לכל צרותינו רק אם נתאחד בבקשה תפסיקו לקללאחד את השני- ''יותר דפוק משניצל'' ''שמאלני מלולך'' די בבקשה!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה חרבה ירושלים?????????
זיו ריצקין,
07/08/05 15:19
|
על מה?? לא שמעתי! על שינאת אחים? מה את אומרת?? את השקרים המיתולוגיים האילו תמכרי לילדים שלך, כמינהגכם בקודש. פה, בעולם האמיתי, דברי עובדות. דברי על ההיסטוריה, ואת המיתולוגיה תידחפי. קמצא ובר-קמצא בתחת שלי! ירושלים חרבה בעקבות המרד הגדול של בר-כוכבא באימפריה הרומית. הבחור סירב להכיר במיגבלותיו של אלוהי ישראל, כמוהו כמתנחלים, ALL OF THEM, וגרר אותנו לתהומות נשייה עמוקים כאורך הגלות ואפלים מכל שינאת אחים שאת עלולה להשליך עליי. מי ששם את התורה לפני הדמוקרטיה, (ולא אין שילוב מאוזן, תמיד יש צד חזק יותר) הוא לא אח שלי. הוא גר בקירבתי, לא יותר. אשמח אם יעתיק את מקום מגוריו אל מעבר לים ויחפש אחים חדשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנו לא אכפת מדמוקרטיה?
מתנחלת,
18/09/05 13:01
|
ולאריאל שרון אכפת? מה בדיוק ביקשנו? שישאלו את העם! זה דמוקרטיה! אתה מכיר בכלל מתנחלים ? אתה יודע מי אנחנו לפני שאתה מלכלך עלינו ככה! בחיים לא לקחתי לשום ערבי כלום! בחיים לא קיללתי שום ערבי ולא ניסיתי לרצוח אף אחד. בסה''כ אני רוצה לחיות במדינה שלי.. והיא שלנו! לאן אנחנו נלך אם יזרקו אותנו? יש לנו ארץ אחרת? לא! להם יש! לא אכפת לי שהם יחיו פה אם הם לא ינסו לרצוח אותי כל הזמן! למה שלא נדאג פעם אחת לעצמנו??? למהב אכפת לך יותר ממי שרוצח ילדים ס-ת-ם מתוך שנאה מאשר ממנו? אנחנו אחים שלך אם תרצה ואם לא! ותאמין לי שאם פעם רק תנסה ותכיר! אתה תאהב אותנו כי אנחנו בדיוק כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לזיו היקר
קמי,
תא,
07/08/05 17:20
|
מכתבך המתלהם ו''המושכל'' לכאורה מביע זעם וחימה חסרת שכל ומלאת שינאה עצמית.
ואם אתה ככך רוצה להיות דבק בעובדות הסטוריות, ראשית אני מציע לך, צא ולמד וקרא קצת לפני שאתה מגיב. מכתבך המתלהם מוכיח שאתה פשוט לא יודע (הדברים קרו לא בדיוק באופן שאתה חושב).
ראשית, חורבן בית ראשון התרחש בשנת 70 לספירה בערך - זהו הפרק של המרד הגדול, ואילו מרד בר - כוכבא התרחש בין השנים 132-135 בקירוב כך שיש לנו (בוא ונעשה את החשבון ביחד) הפרש של 62 שנים בין אחד לשני.
בפעם הבאה שאתה בא עם עובדות הסטוריות נא קרא בבקשה ספר כל שהוא העוסק בתקופה- ואוליי אחר כך נסה לבטא את ''דעותיך המלומדות'' (ואליי כדאי בכלל שתחסוך אותן מאיתנו).
ובכל זאת אני מציע לך באופן אישי לנטב את השיטנה שבתוכך ולתעל אותה החוצה מבלי לפגוע באף אחד.
שלך אחיך בכל זאת !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לזיו
ר''ג,
ירושלים,
07/08/05 16:04
|
תגיד אתה לא יודע מה שאתה כותב?! ה''ב...'' שלך זה בדיוק ההסטוריה שלך! יש המון סיבות לחורבן המקדש. אבל זה לא קשור לכתבה. אני אשמח אם לא תביע את דעותיך בדרכך המטונפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן בגלל שנאת אחים ובגללך
תתבייש לך,
07/08/05 15:47
|
אם אתה מכיר כצת היסטוריה אז היינו כאן תחת שלטון זר ואם היינו מאוחדים במרד בר כוכבא היינו מנצחים אבל בגלל אנשים כמוך הגענו למצב הזה. אני לא מבין מה אתה מחפש כאן לך לח''ל,בר קמצא, ואל תשכח שאתה יותר דפוק משניצל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זיו מה היא בקשה - להרגע
אזרחית,
07/08/05 15:45
|
|
 |
כמה קטן אתה עושה עצמך
עמית,
07/08/05 15:43
|
|
 |
זיו ריצקין היקר
יעקב תמרת,
מעלה אדומים,
07/08/05 15:38
|
מר זיו ריצקין היקר, נהנתי לקרוא את תגובתך הנסערת וכן שמחתי שאנשים צעירים (צר לי שאני קופץ למסקנות, ואולם ''זיו'' הוא שם שנעשה אופנתי בשנות השבעים) מגלים עניין ובקיאות בתולדות עם ישראל! ובכל זאת, היה לי נדמה שיכולת לנסח את עמדתך מבלי להשתמש בביטויים שאיני רוצה לחזור עליהם כמו ''תדחפי'' וכדומה. תפיסת העולם ה''רציונליסטית'' (ואולי גם האתאיסטית) שאתה נמנה על נציגיה, אינה מחייבת אלימות מילולית כלפי אנשים באשר הם! הבע את דעותייך הלגיטימיות בנחת וכך תזכה להקשבה יתרה מצד נמעניך. בסקר במכון ''גאלופ'' נקבע שלמצביעי השמאל באופן יחסי מנת משכל גבוהה יותר. הפגן זאת! באהבת ישראל לאין קץ יעקב תמרת מעלה אדומים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה בכלל גר פה בכלל???
תיסע לחו''ל!!!,
07/08/05 15:35
|
רק בגלל אנשים כמוך נחרבה ירושלים, אם היינו מאוחדים במרד בר כוכבא היינו מנצחים!!! ואם אתה קצת מכיר את ההיסטוריה אז ירושלים כבר היתה חצי חרבה עוד לפני המרד(הינו תחת שלטון זר) וזה רק בגלל בוגדים כמוך (ספק יהודים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למר תיסע לחו''ל היקר
יעקב תמרת,
מעלה אדומים,
07/08/05 15:53
|
הבה ונאמץ את בקשתה של רחל הטובה מרמת הגולן: די לשנאת האחים. לנו, כאנשי ימין, פירוש הדבר לא לכנות אנושים כדוגמת זיו ריצקין בשמות מלהמים כמו ''בוגד''. הוא אינו בוגד כי אם איש שמאל המבטא את עמדותיו בחריפות יתרה - אל תיקח ממנו דוגמא, כי על כולנו לשמור על אחדות העם. שלך באהבה יעקב תמרת מעלה אדומים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצפון תפתח הטובה
יעקב תמרת,
מעלה אדומים,
07/08/05 15:09
|
מילים נפלאות, רחל, ואני מסכים עם כולן אחת לאחת! די לשנאה בעם: ולה אחראים הן בימין והן בשמאל! שעה קשה בישראל, ואולם לא אויבנו ישברו אותנו, כי אם רק אנחנו בעצמנו! נשמר נא בתגובותינו, כי חיים ומוות ביד הלשון... אנא... אני עצמי הצבעתי ליכוד בבחירות האחרונות, ואולם אשתי שושנה הצבעתי מרצ. לא אוהב אותה פחות בשל זאת! (להפך, אשת חיל אמיתית משתבחת עם הזמן) שלכם באהבת ישראל ותודה לרחל דרישת שלום ותנחומים לאחינו בדם בני העם הדרוזי יעקב תמרת מעלה אדומים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
גם איטה צור ובנה אפרים, הי''ד
ל"ת
נטבחו בגלל,
ה''טבח'' בשפרע,
07/08/05 14:54
|
|
 |
70.
זה נורא נורא מעניין, מחקר
לאנתרופולוגים,
07/08/05 14:51
|
נקמה זה לא יהודי! על כן, כיש פיגוע אחד על חמשת אלפים של ערבים, אז מי הבן אדם ומי זה שראוי לקבורת חמור. נכון ילדים. מרגישים שחונכתם במדינה המובילה את האנטישמיות הבינלאומית מה שהשמאל אינו מבין הוא, שגם אם רוב האנשים גינו ברגע הראשון, הרי, אחרי המתקפה האנטישמית שבאה, כצפוי, נגד הציבור האשם תמיד, לאנשים כבר לא אכפת כלל מי וכמה ערבים נהרגו. אבל לכולם אכפת מאד, שמשטרת ישראל נתנה יד ללינץ' בקרבן ''שלום'' יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מעריב, אין בושה? לצטט את
השטויות האלה?,
07/08/05 14:40
|
גם טבח תרפ''ט היה בגלל הפיגוע בשפרעם! ישראלים נמאסתם! גם על הערבים! אך הם ממשיכים לשחק את המשחק המתועב, כי רק הם מרויחים ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק-הם לא צריכים סיבה
666,
07/08/05 15:03
|
והפיצוץ של המחבל הערבי בנתניה על מה? ורצח שני הילדים בחברון על מה? איפה מיסטר שרון שממלא פיו מים בכל עם שרוצחים יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכי אינך מבין שזה תוצאה של
ייאוש ?????,
07/08/05 15:00
|
נסיון עלוב לנמק כל פעם רצח יהודים דווקא בארץ ישראל ... גם בנימוקים עלובים לא הגיוניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
היכן המיקום המדויק של הפיגוע?
ל"ת
המפה לא מעודכנת,
חסר כביש 60,
07/08/05 14:33
|
|
 |
67.
הרצח תוצאת ההסתה של מרצ- בראכה
ל"ת
רמוות לרוצחים,
איפה הגינוי,
07/08/05 14:27
|
|
 |
66.
תתפללו עבור צור בן שרית
ל"ת
שרה,
07/08/05 14:26
|
|
 |
65.
למה רק הם עושים חשבון דם ?!!!
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
07/08/05 14:23
|
|
 |
64.
איפה תגובת חכ''י הערבים?
ל"ת
עמי,
מחנה יהודה,
07/08/05 14:22
|
|
 |
התגובה כאן בכותרת!
לגרש את כל,
הערבים מא''י!,
07/08/05 14:55
|
|
 |
63.
עולם כמינהגו!רצח יהודים הפקר.
ל"ת
מדינה מטורפת,
ללא כיוון,
07/08/05 14:17
|
|
 |
62.
יופי שרון, אפשר לסמן וי ביומן
מורצי,
07/08/05 14:12
|
|
 |
61.
נראה עכשיו את הח''כים הערבים
שירי,
קריות,
07/08/05 14:12
|
שיגנו את הפיגוע באותה שיטנה כמו שגינו את הפיגוע בשפרעם-
ושגם אצלינו יתחילו עצרות ושביתות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
according to the logic of the
down under,
07/08/05 13:44
|
arabs members of knesset,the israeli's should start now an intifada against the palestinians to react to the terror attack.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אין סוף לצביעות של השמאל
איפה הבושה???,
07/08/05 13:39
|
למה פרס לא בא לבקר את הפצועים בבית החולים??? כמו בפיגוע בשפרעם... למה הפיגוע הזה לא זוכה לכל כך הרבה גינויים??? כמו בפיגוע בשפרעם... ולמה לא תוכנים את הפיגוע הזה בתקשורת למשך ארבעה ימים??? כמו בפיגוע בשפרעם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוחנים
אזרחית,
07/08/05 14:38
|
''טוחנים'' - זה מה שהתכוונת לכתוב. חוץ מזה הפיגוע בשפרעם מלמד שאנחנו עומדים לרדת לרמת השפלות של מחבלי החיזבאללה לכן טוחנים זאת בתקשורת, כדי להזהיר ולעורר אנשים כמוך להתחיל לחשוב עם המוח ולא עם אותו אבר קטן שמכתיב לכמה גברים התנהגות אלימה וגם מטומטמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדיוט מה אתה חושב...?
אזרח שפוי,
07/08/05 15:14
|
שאם נגנה את עצמנו ונלקק לערבים, זה יעשה את המצב יותר טוב? שלא תבין אותי לא נכון אני מגנה כל פיגוע (בניגוד אילך...) אבל שהערבים יגנו את הפיגועים של עצמם ויעשו הכל למנוע אותם לפני כולם! זה לא חוכמה לבזות את עצמנו כשכולם נגדנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד לא שמענו גינוים מצד הערבים
אתה צודק,
07/08/05 14:18
|
וגם לא נשמע... כנראה שצריך לחכות לפיגוע הבא נגד הערבים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
הבטיחו לנו ...
אברהם,
הרי יהודה,
07/08/05 13:36
|
דחלאן הבטיח טרור רצחני נסראללה הבטיח - רק לחכות קצת יעלון הבטיח - וסולק כל המפקדים - יודעים ושותקים דיכטר הבטיח - וסולק התקשורת כצפוי - משת''פת
השאלה היחידה : למה הציבור שותק ? היום זה רק בעפרה, מחר זה בכל הארץ, ח''ו, אם תמשיכו לשתוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
יש רק אחד שאפשר להאשים אותו...
עם ישראל,
07/08/05 13:33
|
האשם בפיגוע הזה הוא הטרוריסט היהודי. תמשיכו לייצר עוד כאלה והמלחמה הזאת לא תיגמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה אפשר לשקר? אוי לשקרנים.
ל"ת
אוי ואבוי,
מר 57,
07/08/05 14:48
|
|
 |
ומה היה התרוץ לפני נתן זאדה?
ל"ת
תזכיר לי,
07/08/05 14:37
|
|
 |
האשם הוא השמאל היהודי
ש,
07/08/05 14:23
|
התמיכה שלו בטרור הערבי, מובילה קיצונים יהודים למסקנה שהטרור משתלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האשם האמיתי
ארז,
07/08/05 14:19
|
מזה השטויות האלו האשם היחיד הוא אריק שרון שנותן למצבים המזעזעים האלו לקראות ולא עשהכלום כנגד זה וחוץ מזה נותן להם פרס שתהיה כוורת של טרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו לא ראויים לטהורים מיש''ע
ל"ת
מוטי,
07/08/05 14:54
|
|
 |
ידוע כי בתורה...
לעם הארץ,
07/08/05 14:15
|
בכל מקום שכתוב ''העם'' הכונה היא לערב רב.
כסיל כמוך צריך ללמוד קצת יותר לפני שהוא מקשקש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
==== פושעי אוסלו למ-ש-פ-ט!!!!!
כתום בנשמה,
ישראל הכתומה,
07/08/05 13:31
|
להקים ועדת חקירה לפשעי אוסלו כמה דם נשפך בגלל הסכם ה''שלום'' האומלל הזה!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מדובר בילד יהודי ולכן השאננות
ל"ת
א.ד.,
07/08/05 13:28
|
|
 |
54.
פרמדיק ערבי טיפל בילד הפצוע
שוקי,
חיפה,
07/08/05 13:22
|
|
 |
מה זה קשור טיפש ??
ל"ת
ro,
07/08/05 15:26
|
|
 |
מחבל ערבי פצע אותו מלכתחילה
ש,
07/08/05 14:23
|
|
 |
53.
אב שרואה את בנו עם כדור בראש..
מזועזע,
ירושלים,
07/08/05 13:13
|
הסיוט הנורא מכל. מזעזע. מזעזע גם לקרוא תגובות של אנשים ללא רחמים . רק להפנות אצבע כלפי הימין הם יוכלים בקריאת כזו כתבה... מה יהיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
ההסתה של השמאל הביאה לרצח.
אבי,
07/08/05 13:12
|
אני מאשים. אני מאשים את טומי לפיד שכתב מסמך חריף נגד המתנחלים כאילו נתן-זאדה לא גדל ברשל''צ וכאילו לא היה לצבא מיליון נורות אדומות.
אני מאשים. אני מאשים את רה''מ אשר נותן יד להפקרת המתיישבים ותושבי הפריפריה בדרום. אם היו קאסמים על רעננה זה היה עובר בשקט?
אני מאשים. אני מאשים את השמאל הישראלי ששכח שבאנו ליישב את המולדת.
אני מאשים את השמאל הישראלי שבמוסריות מדומה מעודדים את הטרור הערבי ונותנים לו לשלוח יד במתיישבים.
אני מאשים את השמאל הישראלי שחילק נשקים לערפאת וחבר מרעיו.
אני מאשים את השמאל הישראלי שאין לו ולו קשר מקרי עם מוסר וערכים ומתהדר במוסריות.
אני מאשים את השמאל הישראלי שמורידה את מורל הלוחמים (עם אותה מוסריות מדומה) כשזה נוגע לפלסטינאים וכשזה נוגע ליהודים פתאום הצבא שלהם.
אני מאשים את השמאל הישראלי שחושב שהצבא שייך לו אפילו שבגולני יש 4 שמאלנים בקושי, ובבה''ד 1 יש 60% דתיים.
אני מאשים אותנו. הציבור השפוי, האמוני, הערכי. הציבור שלא שכח שבאנו לכאן ליישב את המולדת ולהלחם באוייבים. הציבור שהראה לישראלים בשבועות האחרונים מה זו הנהגה, מה זה מאבק בלתי אלים, ואיך צריך להראות מאבק במדינה דמוקרטית.
לא צריך להתנצל. באנו לכאן...כי לנו, לנו ארץ זו.
הרימו ראש. המאבק שלנו צודק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צדק
בעז,
07/08/05 14:22
|
|
 |
מה זה עוזר
יזהר,
כחל,
07/08/05 13:50
|
|
 |
נהדר! מי אתה?
ל"ת
מזדהה עם כל מלה,
כתומה,
07/08/05 13:49
|
|
 |
51.
איפה הפגנות ושביתות של יהודים?
ל"ת
איילת,
07/08/05 13:10
|
|
 |
50.
נראה כעת את הפולטיקאים........
בני,
07/08/05 13:02
|
מישהוא בכלל יגיד משהוא ?! יעשו כינוס חרום בכנסת? התקשורת תדון בנושא? נציגי ציבור ערביים ירימו טלפון להתנצל ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
כנסו!!!!
אבנר,
07/08/05 13:00
|
התוכלו ילדים להסביר לי איפה מוחמד ברכה? למה הוא לא מגנה את הפיגוע?
התוכלו ילדים להסביר לי איפה מר אולמרט? הוא יגיע לחלמיש לביקור? (כמו שהוא נסע לשפרעם)
התכולו ילדים להסביר לי הייכן מר לפיד? האם הוא יכתוב מחר טור שההסתה שלו הביאה לרצח? ואין הסתות חינם.
אם המחבלים רואים שלראש ממשלת ישראל לא אכפת מהמתיישבים. אז שלהם יהיה אכפת?
היכן כל השמלאנים יפי הנפש שנסעו בסוף השבוע לשפרעם? הם יגיעו לעפרה?
*מעשיו של החייל נתן-זאדה ראויים להוקעה ולגינוי חריף....אבל קצת פרופורציה.
הייתכן שאדם נשך כלב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
למה ההורים לא מיגנו את הרכב??
נעמן,
שפוי,
07/08/05 12:59
|
רכב ממוגן ירי היה פותר את הבעיה. שההורים שרוצים שילדיהם לא ייפגעו במערב הפרוע, בו הם גרים, יימגנו את רכביהם ולא ייבכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא חתיכת מטומטם חסר רגישות
שירה,
י-ם,
07/08/05 23:03
|
איך אתה לא מתבייש?! איפה המוסר האנושי הבסיסי שלך?! מדובר פה על אנשים שנפצעו... אתה לא ראוי אפילו שהאנשים האלה ייפצעו בשבילך, יא חלאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
nrg- תחסמו את המסית הזה
דוד,
07/08/05 15:36
|
|
 |
למה אין לעם ישראל מיגון מפני
עכשו אני מבין,
את האנטישמים,
07/08/05 14:45
|
חארות כמוך? אילולא טינופות כמוך זה לא היה מערב פרוע אלא ארץ נושבת ופורחת. הרכבים ביש''ע ממוגנים מפני אבנים. ולמה אני מבזבזת עליך מלים. אתה רוצח! למה הברברים בשפרעם אינם צריכים למגן את כלי ריכבם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמן, אתה שפוי???????
הלווו, יש שם,
מישהו????,
07/08/05 14:40
|
כלומר- מי שאשם זה ההורים. הם בעצם הרוצחים. בדיוק באותה מידה ש-4 הנרצחים בשפרעם אשמים במותם כי העזו לא ללבוש שכפ''צים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כזה דבר!
סיוון,
07/08/05 14:31
|
אין דבר כזה רכב ממוגן ירי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יש רק ממוגן אבנים!!!!!!!!!!!!!!!! ומזה בכלל החשיבה הזאת אם זה היה קורה באוטובוס בתל אביב(חס וחלילה) גם הייתה אומר זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
2 בחורים נרצחו
שרה,
ירושלים,
07/08/05 12:57
|
תיקון טעות. בסוף יוני נרצחו 2 בחורים מפיגוע ירי ליד בית חג''י, ולא אחד כפי שנכתב. בנוסף לאביחי לוי, נרצח גם אביעד מנצור מעתניאל באותו פיגוע (הוא מת מפצעיוו פחות מיומיים מאוחר יותר.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
פרס הדואג
מנשה כליפה,
בית דגן,
07/08/05 12:54
|
בעקבות הפגיעה:
פרס דואג שלרשות הפלשתינאית אין מספיק תחמושת ועל כן יש לתת לה.
מענין שאין לה מחסור בתחמושת כאשר צריך לפגוע ביהודים.
מתי יפקח האיש הזקן הזה את עיניו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מה חדש?? על מה הרעש???
תוהה,
המרכז,
07/08/05 12:53
|
אחרי הנסיגה ( אם יעלה רצון מלפני '' חבריו/בני בריתם'' של שרון+פרס..)הם יפגיזו את אשקלון בדרום ואת כפר-סבא/רעננה בצפון וכמות ההרוגים עלולה להיות פי 10 .... לכן ( מבחינת שרון+פרס) מותו של הילד אחד ,זה לא אייטם....
העיקר שרוב הצבא הסדיר נמצא בדרום והוא מצליח לכתר את המתנחלים+תומכיהם....
כל '' הכבוד'' לצ.ה,ל!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
והממשלה דנה בפרס למחבלים
ל"ת
מתבייש בממשלה,
נהריה,
07/08/05 12:51
|
|
 |
43.
נו... יוסי שריד...
אלעד,
07/08/05 12:51
|
למה אתה לא יוצא בכתבה כמו בשבוע שעבר? הרי גם היום זה מחבלים! גם היום יורים! זה אותו הדבר למה אין כתבה שלך לגנות את הפיגוע למההההה!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
כולה פיגוע ירי שלא ע''י מחבל
ל"ת
מדינה ממש,
שפויה,
07/08/05 12:50
|
|
 |
41.
צביעות הימין הפשיסטי
לבונטין,
קרית חיים,
07/08/05 12:49
|
|
 |
צביעות השמאל הנאצי
ש,
07/08/05 13:43
|
קודם כל תומכים במתן פרס לטרוריסטים ומעודדים אותם, ואחרי זה מתפלאים שסבלנות הציבור פוקעת ומישהוא עושה פיגוע תגמול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ואללה! ''אש נפתחה'', לא מחבלים
צדק צדק תרדוף,
##@@##@@##@@,
07/08/05 12:49
|
ירו, שמא הגיע האש מהחלל החיצון? איפה הרוצחים? איפה שורות שורות גנויים? איפה ההתלהמות כלפי כל עדת הפלשתינים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
פרסמו מפת דרכי-התאבדות עכשיו!
ניצחון על הטרור,
אנא התעוררו!,
07/08/05 12:48
|
אף אחד לא קרא את הפרטים!!
פרסמו מפת הדרכים עכשיו!
זו מפת התאבדות-לעם שפוי
עם ישראל תתעוררו לפני שנתב''ג יהיה שטח צבאי סגור פאת הקסאמים!
לבל נצא פריירים מכל הכיוונים!
פרס ושרון זקנים ויפרשו תוך שנה -ואנחנו
הצעירים נאכל את המרור שהכינו עבורנו!
ניצחון על הטרור עכשיו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
במקום לתת צומי לכל השמאלנים
אוריאל מרגליות,
ירושלים,
07/08/05 12:45
|
שמגיבים ואומרים שזאת תגובה טבעית לשפראם --- תתחילו להתפלל לרפואת הילד שנמצע כרגע בין חיים למוות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
למה פלשתינים ולא מחבלים
גיא,
07/08/05 12:38
|
מעניין כשמדובר במחבלים ערבים לפתע הם נעשים ''פלשתינים'' ולא מחבלים
דיי לתשקורת!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי כל הפלסטינים-הם מחבלים
ל"ת
גס,
ווט,
07/08/05 13:44
|
|
 |
מכבסת המילים מסמלת את הנתק בעם
ירושלמית,
07/08/05 13:42
|
החייל המעורער בנפשו שהקב''ן קבע לו פורפיל 45 - נקרא ''מחבל,'' שזו טרמינולוגיה ששמורה ל''מרצחים ערבים''. ואילו מבצעי הלינץ ברוצח הם סתם ''עבריינים'' שמצאו הזדמנות לפגוע בשוטרים- לא זכור לי עברות רכוש או רכב בארוע בשפרעם אבל ''לינץ'' זה רצח- לי זכור דווקא מקרה של אישה חרדית שמנעה בגופה לינץ במחבל ערבי ליד שוק מחנה יהודה בירושלים. מכבסת המילים בכל הקשור לרצח מעידה יותר מזילות בחיי יהודים על קרע בעם ישראל שבו יהודי מכנה רוצח ערבי -פלסטיני, כאילו שזה מקצוע להיות פלסטיני ולרצוח יהודים, ואילו יהודי חולה נפש ועריק הינו מחבל. המרחם על אכזריים סופו שיתאכזר לרחמנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ההבדל ?
ל"ת
רבקה,
יהוד,
07/08/05 13:25
|
|
 |
36.
האם אפשר...
צנחן נטחן,
07/08/05 12:33
|
האם מותר לנו לתפוס את המחבלים ולבצע בהם לינץ' בעודם אזוקים?
לפי אירועי יום חמישי בשפרעם - זה מותר או שהחוק במקרה זה אינו אכיף. הרי המשטרה לא תחקור זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
צביעות השמאלנים
אזרח מודאג!,
07/08/05 12:27
|
יופי שמאלנים!עכשיו טוב לכם על הלב?נפצעו מתנחלים אז תעשו חגיגות. ההסתה של השמאל מעודדת פיגועים,עד מתי???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
נו אתם שמחים שמאלנים
יש חגיגות בשמאל,
07/08/05 12:24
|
הנה ההסתה המשאלנית משתלמת - מתנחלים נרצחים. כך השמאל מתבטא והתבטא בעקבות יום חמישי. השמאל יודע להסית ולהתיר דם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שמחים, פשוט משתוממים
יחזקאל,
הרצליה,
07/08/05 13:38
|
|
 |
ואני משתומם על צביעותכם
ש,
07/08/05 14:26
|
זה לא נראה לך קצת חסר אחריות לתמוך במתן פרס לטרור ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוסר אחריות לגדל ילדים בישראל
יהודיה,
נתניה,
07/08/05 13:51
|
בנתניה יותר בטוח? ובנהרייה? ובירושלים? מה קרה, יחזקאל, קיבלת מחלת שיכחה? רק לפני חודש היה פיגוע בקניון השרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכל המקומות שציינת יותר בטוח
גלעד,
07/08/05 14:48
|
|
 |
התבלבלת החגיגה עוד שבועיים
קיבוצניק עצבני,
שער העמקים,
07/08/05 12:30
|
כשנצא מעזה המקוללת ולא נחזור אליה לעולם נחגוג כמו שלא חגגנו מעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10% מהעם יחגגו.השאר יבכו
בכיה לדורות,
07/08/05 13:53
|
אבל מה, הפעם השמאל לא ינקה. אולי תהיה פה מלחמת אחים, אבל לאחריה, יהיה ברור מי כאן הרוב השפוי (הימין, כפי שהוכח במערכת הבחירות האחרונה), והערב-רב השמאלני יסולק מקרבנו כמו צואה שצפה על פני המים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קח בחשבון
ש,
07/08/05 13:44
|
כשיפלו טילים באשקלון וכפר סבא שמאלנים מסריחים כמוך יישחטו ברחובות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכלל לא בטוח שלא נחזור לעזה
עירונית עצבנית,
07/08/05 13:30
|
הרי ברור לכל שהפלשתינאים לא יגמרו בעזה ובשומרון. אח''כ בא ירושלים (שאתה כקיבוצניק היא לא מעניינת אותך), יפו ואולי אפילו שער העמקים. בקיצור, או שנפגש בים או בעזה בשנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל חוגג מאז הסכמי אוסלו
ל"ת
עזריאל,
07/08/05 13:08
|
|
 |
החגיגה רק לערבי-שמאלני-אנטישמי
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
07/08/05 12:53
|
|
 |
33.
שרון אויב מספר אחד!!!
ל"ת
מתיישב,
07/08/05 12:21
|
|
 |
ומה אתה מציע לעשות לו?
ל"ת
חבר של זאדה,
ראשון לציון,
07/08/05 12:31
|
|
 |
32.
עכשיו זה יתחיל...
בחלום,
07/08/05 12:18
|
אבו מאזן יגנה ויתנצל. כל החכ''ים הערביים יתחרו ביניהם מי ישמיץ יותר את הרוצח, כל פלג ירוץ לתקשורת להסביר שהרוצח לא צמח בערוגה שלו. יערך לינץ' במחבל והוא ישלח לעולם שכולו טוב. ראש הכפר שבו גר יודיע שהרוצח לא יקבר בבית הקברות בכפרו.
אופסס, שכחתי זה רק יהודי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והנה זה ממשיך...
איפה הבושה?,
07/08/05 14:50
|
פרס גם יבא לבקר את הפצועים עם פמליה של חכ''ים מהשמאל וידרשו לעשות לינץ' במחבל ולתת צל''ש למבצע... או שזה רק היה אתמול...? כמה צביעות עוטפת את השמאל?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
נו, למה שלא יעשו ועדת חקירה
שירה,
י-ם,
07/08/05 12:15
|
ממלכתית גם על הפיגוע הזה כמו הפיגוע בשפרעם? למה לא כל החכי''ם הערביים מתקשרים לחכי''ם הישראלים כדי להתנצל ולהביע צער? למה לא מגנים את הפיגוע הזה בחריפות כמו הפיגוע בשפרעם?!!?! מדינה הפוכה יש לנו פה, פשוט לא נורמלי כל העיוות הזה. יימח שם המחבל שביצע את הפיגוע הזה, ורפואה שלמה לפצועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אם תושבי עפרה
יוני,
07/08/05 12:11
|
יעשו לינץ לרוצח הפלסטיני גם אז יעברו על זה בשתיקה??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה פתאום? בפלסטיני לא נוגעים
ליוני,
07/08/05 13:32
|
מותר לעשות לינץ' רק ביהודים. ''הצדקנים'' שכחו את הלינץ ברמלה. מענין שבקו 300 מיד הקימו וועדת חקירה. זוהי מדינה ערבית ולא מדינה יהודית. המקופחים כאן הם היהודים ולא הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אנשים צבועים בתוכנו עד גועל
אליהו,
ים,
07/08/05 12:11
|
חילונים צבועים מי אמר לכם להגיע לארץ ולנשל מיליוני ערבים מאדמתם לגרום לרצח של מאות אלפים מהם על סמך איזה ספר עתיק מלפני 3000 שנה שאף אחד מכם אפילו לא מאמין בו אתם הגורם לכל הבעיות שלנו אתם המחבלים הגדולים ביותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יותר דפוק משניצל
ל"ת
י.פ,
07/08/05 13:18
|
|
 |
28.
למה לא עושים מזה סיפור ???
י.פ,
07/08/05 12:08
|
|
 |
27.
שכחתם את אביעד מנצור הי''ד
חיים,
ירושלים,
07/08/05 12:07
|
שכחתם את אביעד מנצור הי''ד שנרצח אף הוא יחד עם אביחי לוי לפני כחודש וחצי בצ. הכניסה לבית חג''י. יהי זכרם ברוך. ''אל נקמות ה' אל נקמות הופיע!... עד מתי רשעים יעלוזו? עמך ה' ידכאו ונחלתך יענו, אלמנה וגר יהרגו ויתומים ירצחו..''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחנו אותם כי התקשורת דאגה לזה
הצדק עוד יעשה,
07/08/05 13:34
|
האמת היא שבאמת שכחנו אותם כי התקשורת, כמו הממשלה, דואגים שנשכח כשמדובר בדם יהודי אבל לא תיתן לשכוח דם ערבי. בפיגועים גדולים וחמורים יותר שבהם נהרגים 21 נערים ונערות בדולפינריום, עשו פחות רעש בתקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
איפא 3 הקופים פרס פינס והרצוג
ל"ת
מוטי,
אילת,
07/08/05 12:06
|
|
 |
25.
השמאל מסית-ילדי יהודים נפגעים
ל"ת
ממשלת השמאל,
והערבים,
07/08/05 12:04
|
|
 |
24.
עוד קורבן של ההתנחלויות
קיבוצניק קרבי,
רשפים,
07/08/05 11:57
|
ההורים של הילד אשמים. אין להם מה לחפש שם. בדיוק כשם שהורי הילדים שניסו להתפלח לרצועה היו עולים על מארב של צהל ונהרגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וההורים של הבנות מת''א ששלחו
אותן לקניון,
גם אשמות?,
07/08/05 13:54
|
|
 |
אתה קרבי? אתה ממש יוצא דופן.
פאקס שמאלנה,
07/08/05 12:45
|
בקיבוץ השכן, שלוחות, יש לי ששה אחיינים, קרביים! אחד התקבל עכשו לקורס טייס! שנים מן הבנים חיים בגוש קטיף! תנסה לקלוט - אם אין מה לחפש בארץ בנימין, אז בוודאי אין מה לחפש בעמק בית שאן. ותנסה לקלוט משהו נוסף - אינכם יכולים להחליף את תורת משה! אתם אינכם קובעים איפה יש לעם היהודי מה לחפש ואיפה לא! כשאתם מגרשים יהודים מכל מקום שהוא בארץ ישראל, או עושים הכל, כדי שהערבים ישתלטו, בדם ואש ותמרות עשן, אתם מבצעים נגד העם היהודי פשע מתועב מכל שידע מאז בריאתו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ציונות חוגגת את נצחונה על יהוד
בנצי-א,
07/08/05 11:57
|
עבדו עלינו עוד הפעם אמרו שלוקחים אותנו למחנות עבודה והגענו לאושויץ' אמרו שאוסלו יביא שלום והתפוצנו באוטובוסים אומרים שגירוש יהודים יביא בטחון ויהיה פתרון סופי המתחזים לא מתים מתחלפים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז הפיקו לקחים ועזבו את ישראל
תדי,
תל אביב,
07/08/05 12:57
|
לפני שתהיה לכם שואה שנייה כאן, לטענתך.
פשוט ארזו את המזוודות וחזרו לוורשה, מרקש, עדן או צנעא לפני שיהיה מאוחר מדי, הציונים הרי רודפים אחריכם!
העיקר לכו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה תהיה ראש ממשלת מדינת ת''א?
ל"ת
דביל שכמוך,
07/08/05 13:55
|
|
 |
22.
עצוב מאוד - סוף שלטון החוק
אמא ללוחם,
07/08/05 11:50
|
יושב ראש סיעת חד''ש, חבר הכנסת מוחמד באראקה, הזהיר היום מפני פעולות מחאה של ערבים-ישראלים במידה שהמשטרה תחקור מי רצח את המחבל היהודי עדן נתן-זדה באוטובוס בשפרעם.
באראקה טען כי החייל הוכה מפני שרצו למנוע ממנו להרוג עוד ערבים ומכחיש כי נרצח עת שהיה כבול: ''מדובר היה הגנה עצמית. האיש ניסה להחליף מחסנית ואלו היו השניות שבהן ניתן היה להשתלט עליו. אנשים ניסו לנטרל אותו, זה הכל''.
קצין הבטחון של העיר שפרעם, ג'מאל אליאן, אמר בראיון לגלי צה''ל כי זדה היה אזוק עת שההמון ביצע בו לינץ': ''כששמנו עליו אזיקים, התחילו להגיע עשרות אנשים. אני אישית בקושי חילצתי את עצמי וניסיתי יחד עם השוטר להוריד את החייל לכיוון הניידת, אבל לצערי לא הצלחנו מרוב האנשים שהיו מסביב''.
משטרת מרחב הגליל הודיעה כי היא מנסה לאתר את רוצחיו של זדה, אך עד כה לא עצרה איש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא תשמעי על כך מהשמאל הצבוע
ל"ת
מילה***********,
07/08/05 12:52
|
|
 |
21.
נא לעדכן את הידיעה
יוסי,
ירושלים,
07/08/05 11:49
|
א. מקום הפיגוע המסומן במפה אינו מתאים לגוף הידיעה. הוא יותר מזרחה. ב. בסוף הידיעה הודבקו קטעים שאינם משתלבים יפה. מטרתם לומר כי במקום הפיגוע של היום אירע בעבר הפיגוע החמור שבו נהרגו עשרה אנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה 10 יהודים לעומת ערבי אחד
ישראל לערבים,
07/08/05 13:36
|
במדינה שלנו לא משנה כמה יהודים נרצחים, משנה שלערבים יהיה נוח ובטוח כאן. נראה יהודי מסתובב בכפר ערבי? להם מותר להסתובב בעיר יהודית. העיקר שטוב להם, השאר לא משנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נרצחו עשרה יהודים!
ל"ת
שיגרה!,
07/08/05 12:39
|
|
 |
20.
החלמה מהירה לפצועים.
זולו,
07/08/05 11:47
|
|
 |
19.
קדימה שמאלנים
מאיר,
שומרון,
07/08/05 11:47
|
|
 |
למה שנשמח?
גלעד,
שמאלני,
07/08/05 14:51
|
ההסתה של הימין כנגד השמאל פשוט שוברת שיאים, עכשיו אני גם אמור לשמוח כשנרצח יהודי? אח''כ אל תתפלאו אם ימני קיצוני יעשה פיגוע, לא נגד ערבים אלא נגד שמאלנים. הפרימיטיביות שלך פשוט לא יאומנת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד קורבן ההתנחלויות ההזויות
יפה,
ראש פינה,
07/08/05 12:32
|
בסוף יפנו את כל ההתנחלויות. כל מתנחל שנרצח שם מבזבז את חייו לשווא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיך את קוראת לנרצחים בפיגוע
ל"ת
בנתניה לפני,
חודש?,
07/08/05 13:56
|
|
 |
חבל על חייך בר''פ גם שם יפנו
רחלי,
מרכז,
07/08/05 13:50
|
בכל חבל מא''י יכולים לקום ולהרוג אותך.. חבל כי מחר יכולים לפנות גם את ראש פינה!!!!!!!!!!! איך אמר ראש ממשלתך- ''דין נצרים כדין תל-אביב''- תל אביבים (וקל וחומר ראש פינה), תתחילו לארוז.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אם היה היורה - יהודי , חלילה..
כחול מזעזע,
07/08/05 11:46
|
היו קוראים לו הגבי גזיתים ''מחבל רוצח נתעב''. זה ערבי . סתם מחבל . יגאל סרנה בטח יספר לנו כמה קשים חייו ופרנסתו בדוחק .... עשרה מפגרים לו בבית ואשה חולת סרטן... הסמנטיקה של הרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100% right
ל"ת
-,
07/08/05 15:09
|
|
 |
כל כך נכון!
ל"ת
שפויה,
ר''ג,
07/08/05 13:57
|
|
 |
17.
האם מותר לעשות בהם לינץ ???
ל"ת
לאן אנחנו,
הולכים ?,
07/08/05 11:44
|
|
 |
נראה אותך נכנס לשם....
רפי,
07/08/05 12:30
|
עקצת, כל הכבוד אבל נראה אותך נכנס לשם במלוא הכנות....יש לך אומץ ???
חי לא תצא משם ושלא יהיו לך אשליות אתה עלול להשמט מידיהם של צה''ל\משטרה ואז יעשו בך לינץ'
ככה זה כשראש הממשלה דואג לכיסו ולכיסאו !!! ולשאלתך לאן אנחנו הולכים ? אז התשובה היא : לקטסטרופה אם לא נעשה את הצעדים הנכונים !!!
גם אני בחרתי בטעות שרון !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כשיהודים נרצחים לא כל כך אכפת?
ל"ת
אבי,
ירושלים,
07/08/05 11:43
|
|
 |
15.
זה החייל הרוצח עדן זאדה..!!!
ערבי,
שפרעם....,
07/08/05 11:40
|
רוחו ונשמתו שבו לחיים ושבו לעשות פיגועי טרור וירו לעבר הילד בכביש חלמיש-עופרה..!! הרי מקרבינו הערבים לא באים מחבלים.... מה פתאום....????!!! חס וחלילה..!! אנחנו שוחרי שלום ואוהבי אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא ערבי ולא משפרעם ,אתה
ל"ת
סתם פרובוקטור,
מזופט,
07/08/05 12:07
|
|
 |
לאאאאא,באמת?! הייתי בטוחה שהוא
ל"ת
ערבי! אתה גאון!,
לך לדפוק זית,
07/08/05 13:58
|
|
 |
14.
מחבל שהורג יהודים הוא רק מחבל
רועי,
07/08/05 11:38
|
אבל יהודי שהורג ערבים הוא רוצח מתועב!!! ככה זה שיש תקשורת ערבית!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כשערבי נרצח=טבח, יהודי=פיגוע
לכבוד ההצבעה,
על הגירוש,
07/08/05 11:37
|
די כבר נמאס מהפיגועים הללו, כמה עקיצות של יתוש אפשר לסבול עד שאריה יהודה יתעורר!
גם אם נצא מכל השטחים של 67, הם יבקשו את 48, מתי תכניסו לראש שלכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
עכשיו מותר לעשות לינץ?
אוהד,
07/08/05 11:37
|
|
 |
11.
מה יש להם לחפש שמה ?
ל"ת
איתי,
07/08/05 11:36
|
|
 |
מה יש להם לחפש שם???
דמוקרט בדם,
רחובות,
07/08/05 12:07
|
זאתי ארץ ישראל חמוד!!!!! זה הבית שלנו!!!!
אולי אתה בעצם צריך לבדוק במילון את ההגדרה ל- ''בית'' - ''מולדת''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תתקנו את עצמכם
אפס מקצועיות,
07/08/05 11:35
|
זה לא בכביש הראשי ליד עפרה, אלא בכניסה ליישוב עטרת - שלא מופיע אצלכם במפה. קצת מקצועיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הדבר היחיד שנשאר לפרס לעשות
בושה,
07/08/05 11:33
|
זה לתת להם את ירושלים לשים כאפייה על הראש וגמרנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
פרובוקציה של המתנחלים
ל"ת
מוחמד,
טייבה,
07/08/05 11:29
|
|
 |
7.
מדוע צריך למות על מזבח השלום?
תנו לעם להחליט,
ארץ ישראל,
07/08/05 11:29
|
איפה אותו פרס שאמר שיש לקחת מרוצחים פוטנציאלים את הנשק? מדוע בכל הנוגע לערבים הוא לא אומר כלום האם בגלל שאף אחד מבני משפחתו לא נפגע בפיגוע אז הוא מרשה לעצמו ככה להגיב
למה התקשורת כזאת חד סטרית ולא אומרת את האמת
שלום תמורת שלום זה דבר אחד שלום תמורת מוות בוודאי שלא
בבקשה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לא נורא, סך הכל מדובר ביהודי .
ל"ת
זהבה גלאון,
מרכז יחד מרצ,
07/08/05 11:29
|
|
 |
5.
ניקמת דם ילד קטן...
מתנחל מהערבה,
ערבה,
07/08/05 11:28
|
|
 |
למה גינויים? הוא יהודי
מרמרוש,
07/08/05 11:37
|
ובתור שכזה הוא נולד כדי לשמש מטרות לערבים ועוזריהם(השמאלנים כמובן)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הבעיה של המדינה שלנו זה
שי,
07/08/05 11:23
|
שהעם ניהיה אדיש לפיגועים ולכן אין לחץ על ההמשלה הגיע הזמן לפרק את אירגוני הטרור פעם אחת ולתמיד ולא לסגת מהשטחים כל עוד הטרור פורח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הנה תוצאות ההסתה של שרון
ל"ת
הדיקטטור,
07/08/05 11:18
|
|
 |
הדמוקטטורה!
קדימה יהודים,
למלחמה,
07/08/05 11:39
|
של הדמיקולו שרון, העושה יד אחד עם הצרפתים וכל שונאי ישראל לכבול את ידינו שוב.
אנחנו כמו שמשון הגיבור, שקושרים אותו עם חבלים ועוד חבלים, עד שהוא יתעורר משנתו ויקרע את החבלים ויקרע את הפלסטינאים הארורים הללו לגזרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תמשיכו לחלק להם סוכריות
יריב,
07/08/05 11:17
|
|
 |
1.
אתם יכולים להסביר לי?
יוני,
07/08/05 11:14
|
אתמול מר שמעון פרס אמר ב''הזירה'' בערוץ 10 שהוא תומך בחלוקת כדורי קלצ'ניקוב לרשות הפלסטינאית. הכדורים של פרס מכים שנית.
מה נסגר הזקן הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מאחל לו רק רע
איציק,
07/08/05 11:36
|
ואני מאוד מקווה שבשנה הבאה היחידים שיהנו ממנו יהיו התולעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרס ''רודף השלום''
ו. א.,
מרכז,
07/08/05 14:24
|
פרס הדמות הנקלית ונלעגת שכופה את עצמו על מפלגתו ,שוב משמיע את דברי הבלע הסניליים שלו. חייו של פרס הם מסכת העמדת פנים שהוא כביכול משהו. דוד בן גוריון בסוף ימיו כינה אותו טפש. גם את פרס נובל הוא קיבל בדרכי מרמה ובאמצעות ''המכון לשלום'' שלו שלם שוחד סרסורים לדבר עברה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודי טוב וצדיק אתה
ל"ת
שמאלן,
גאה,
07/08/05 13:15
|
|
 |
אל תיסחף..
יוני,
07/08/05 12:55
|
שיהיה לו בריאות ואריכות ימים אבל בביתו, ושלא יזיק עוד לחזון הציוני ולעם היהודי.
פרס לא איש רע הוא פשוט טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|