 |
72.
למר פרס
שי,
07/08/05 11:21
|
בעזה חילקת נשק לאלפי מחבלים פוטנציאלים. למה לא חשבת לקת להם את הנשק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
פרס -- אתה גאון !!!!
רק אולי תמצא,
מי הם והיכן,
07/08/05 10:49
|
אוווו אתה כ''כ חכם - אולי אפשר לחלק להם נשק - כמו שעשית בהסכמי אוסלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
לסכור את פי האתון !!!!
ל"ת
מוטי,
מורשת,
07/08/05 07:33
|
|
 |
69.
Very good Mr Peres
Abi,
07/08/05 01:12
|
just accomlishing with taking this poor country out of your hands-after nearly 50 long years Go home Mr Peres...you did enough wrong damaging Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מתארגן מצעד לפידים לתפוח,יצהר
יוסי,
בנימינה,
06/08/05 23:45
|
מתארגן מצעד לפידים לתפוח,יצהר ואיתמר נגד הטרור היהודי!
נקיא מתוכנו את הטרור היהודי. נבער את הנגע. ''והיה מחננו טהור''. למחבלים היהודים לא תהיה תקומה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOU PLAY WITH FIRE
TRIPLE X,
07/08/05 07:43
|
|
 |
תומכי הטרור הפלשתיני לא צריכים
דרור,
רמת גן,
07/08/05 02:29
|
לארגן מצעדי לפידים כדי לבטא את תמיכתם הידועה בטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שם היתה ''חומת מגן'' עם צבא
יוסי,
07/08/05 13:04
|
כאן זאת הפגנה בלבד, הבעת הסתייגות.
אולי נכון יהיה להיכנס עם שיריון וחי''ר לתפוח, יצהר, איתמר ודומיהם. כמו שאמרתם, את האהבה שהשמאל מעניק לטרור הפלסטיני (חיסול ממוקד ולא ממוקד, אטימת בתי ההורים וכו') את אותה אהבה שיחלוק עם הטרור היהודי ביישובים האלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
פרס,פינס, הרצוג ואחרים
איש חזון,
06/08/05 21:32
|
עם כל הכאב והשתתפות בצער המשפחות השכולות מהמעשה הנתעב שאלה לשרים שעלו לנחם מתי הייתם בניחום אבלים אצל משפחות יהודיות שיקירהם נהרגו בפיגוע?מתי יצאתם להלוויה של יהודי שנהרג ע''י מפגע ? כולכם צבועים ומחפשים רק את הפרסום ולמצוא חן,בושו לכם!!!!!!!!!! ובא לציון גואל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם תמיד באים! מסית ומחרחר מדון
תדי,
תל אביב,
06/08/05 23:41
|
תתבייש לך! ובא לציון גואל, הרי אנשים שכמותך הם הסיבה שאין משיח בישראל! חוטא עלוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא באים והם גם לא קוראים
למקלל,
07/08/05 01:14
|
|
 |
66.
223 נצרתי ''פלסטיני'' גאה
Avi Ecuador,
06/08/05 21:12
|
השמאל מבין אותך הימין גם מבין למה כתבת את שימך נצרתי ''פלסטין הגאה'' אולי תסכימו לקבל את השמאל האידיוטי לפלסטין הגאה ותהיו גאים בו, יעשו לכם מצעדי אהבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנצל
Avi Ecuador,
06/08/05 21:57
|
התגובה לכתבה אחרת: 223 https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/967/499.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
פרס, אתה צבוע...
שאולי,
06/08/05 21:05
|
זה היה כל כך שקוף שלפני פריימריס אתה לתך לנחם אבלים במגזר הערבי. הבר היחיד שהם לא מבינים שם הוא שכמו בכל בחירות אתם מגיעים ומבטיחים הבטחות, ואחרי שנגמר אתם העלמים עם הרוח.
פשוט צבועים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
ליקבור אןתו ליד רבין
ל"ת
א,
06/08/05 20:42
|
|
 |
Weapens
ABOU NAGEM,
USA,
06/08/05 22:47
|
Mr. Peretz first you should collect the weapens from the Hammas that you and your partners distributed
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
Right On!!! #59
-Ex-Likudnik-,
06/08/05 20:13
|
|
 |
62.
כנראה תגובה
Avi Ecuador,
06/08/05 19:56
|
של הפגנה של ערבים בסגנון החיזבאלה בלבנון תעזור לעורר... אולי גם אידיוטים יתעוררו. מעניין איזה דגלים ישרפו שם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
HITLER WAS HALF JEW TOO
MEIR YAEIR,
U S A,
06/08/05 19:54
|
AND YOU KNOW WHAT ... HITLER WAS RIGHT YOU FUCKEN JEWS ARE SOO WEAK AND WICKED... I CAN SEE WHY HE WANTED TO KILL ALL THE JEWS ...YOU DON'T DISERVE THE HOLY LAND ..THE HATE FOR EACH OTHER THAT I READ HERE MAKE ME PUCK...AND IT ALL STARTED WITH THE BEN ZONA BEN GURYON...JEWS WITHOUT GOD ARE THE SHIT OF THE PLANET
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמות כבר, לטובת העניין
ל"ת
תדי,
06/08/05 23:42
|
|
 |
60.
YES PER'SS' AND GIVE TO ARABS
MEIR YAEIR,
U S A,
06/08/05 19:48
|
IT IS SOO LONG AGO YOU GAVE ARABS KILLERS OF JEWS GUNS TO KILL JEWS ..BOT NOW THEY ARE OLD ...GIVE THEM NEW GUNS NOW
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
??? תוכנית ...???
אברהם,
06/08/05 19:42
|
תוכנית ההתנתקות היא צירוף מלים שנעשה שגור כל כך, עד כדי טשטוש ההבנה במה בכלל מדובר. דווקא משום כך האמת חייבת להיאמר: אין לממשלת ישראל תוכנית אמיתית, וגרוע מכך, אין בידה של הממשלה כדי לכסות על הבור העצום הנפער בימים אלה בנפש הישראלית. אין זו תוכנית של ממש, כי מדובר בגחמה לרגע של ראש הממשלה. ה''אין תוכנית'' גיבשה סביבה את מיטב האופורטוניזם הפוליטי הישראלי - זקני העבודה, המונעים בכוחו של שעון ביולוגי אישי; יחידים תאבי כיסא ושררה; ועוד כמה תמימים שפשוט לא מבינים את המהלך.
התהליך שבו אושרה התוכנית ניתץ לרסיסים את המעט שנותר מהתרבות הפוליטית שעוד היתה לנו ודן אותנו לעוד שנים ארוכות של דמוקרטיה צולעת ונכה, שתתנהל בצל האנרכיה של הימים האלה. ראש הממשלה בעט בכל מוסכמה פוליטית וגנב, פשוט כך, את דעתם של הבריות. כפי שאין שוק הון בלי בורסה, כפי שאין משפחה בלי זוגיות, כך אין דמוקרטיה ופוליטיקה בלי מפלגות. הזלזול של ראש הממשלה ושותפיו בכבוד ההחלטה המפלגתית שלו עצמו, הבוז וההתעלמות, ריסקו את רעיון היסוד של החיים הפוליטיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
אז למה לי פוליטיקה עכשיו?
ל"ת
דוד,
06/08/05 19:09
|
|
 |
57.
אותו פרס שמסר נשק לפלסטינים ?!
נבו,
06/08/05 18:38
|
|
 |
# 57 you are right 100%
Abou Nagem,
USA,
06/08/05 22:52
|
|
 |
56.
פרס רבין וערבים חברים
ל"ת
א,
06/08/05 18:25
|
|
 |
55.
אתה מתכוון ברשות הפלשתינאית?
ל"ת
שפינוזה,
06/08/05 18:16
|
|
 |
54.
PERES COLLECTING VOTES
TRIPLE X,
06/08/05 18:01
|
SHIMON PERES DOES NOT CARE ABOUT THE BLOOD FIRE AND DESTRUCTION HE LEAVES IN HIS WAKE. HE IS THE ULTIMATE DIRTY POLITICIAN, HE IS THE ULTIMATE BACK STABBING DANGER TO ISRAEL. FOR THE LUST OF THE SEAT HE WILL SELL HIS OWN SOLE TO THE DEVIL. BEFORE THE 1992 ELECTIONS PERES PROMISED THE PALESTINIANS EAST JERUSALEM IF HE GETS THE VOTES OF THE ISRAELI ARABS FOR PRIME MINISTER, THANKFULLY LATER PERES LOST THE PRIMERIES IN THE AVODA TO RABIN OR WE WOULD HAVE BEEN IN A MUCH WORSE SITUATION. NOW ONCE AGAIN, SINCE HE LOST ALL HOPE OF NORMAL JEWS VOTING FOR HIM, PERES DANCES ON THE BLOOD AND TRIES TO GET THE ISRAELI ARAB VOTE. HOW CAN WE COMPLAIN ABOUT ANTI ISRAELI EUROPEAN POLITICIANS WHEN WE HAVE SHIMON PERES, SARID, BEILIN, BASHRA, BARKA, TIBI, ETC. IN OUR OWN GOVERMENT?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
DONT FORGET THE ARABS
triple x,
06/08/05 17:40
|
AT THE SAME TIME DO NOT FORGET TO COLLECT THE ILLEGAL WEAPONS FROM THE BEDUIM IN THE SOUTH, FROM THE ARABS IN THE MESHULASH AND THE GALIL AND THE DRUZIM. THE NEXT INTIFADA IS ON ITS WAY, THIS TIME FROM INSIDE THE GREEN LINE. ONE ONLY HAS TO LISTEN TO THE ARAB STREET INSIDE ISRAEL TO REALIZE WHATS COMMING.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
שיפסיק להיות יפה נפש
ר,
06/08/05 17:37
|
שיבקר את המשפחות היהודים שנהרגים בפיגועים ולא היה יפה נפש כלפי הערבים אני רוצה לראות אותו גם מבקר בתים של יהודים שנהרגו בפיגועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ר' לקחת לי את המילים מהפה
י' - נגד אלימות,
06/08/05 18:25
|
מה עם נפגעי הטרור מהמגזר היהודי? מי מהממשלה או מהכנסת בכלל ביקר אותם? התרגלנו? מי מהם הלך לנחם את שתי האמהות השכולות מהפיגוע האחרון בנתניה? כמה יפי נפש יכולים להיות ''נציגי הציבור'' שביקרו בשפרעם? תבקרו את הנפגעים משפרעם אבל תבקרו גם את הנפגעים הרבים מהמגזר היהודי. בלי איפה ואיפה. ממש מקוממים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
פרס צודק. אל תתנו להם רובים
ל"ת
חיים,
דרום,
06/08/05 17:34
|
|
 |
שמאלנים לא סומכים על יהודים רק
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
06/08/05 18:20
|
|
 |
חייל ערבי ישראלי שווה יותר.
חיים,
דרום,
07/08/05 01:55
|
אני סומך על ערבים שמשרתים בצה''ל יותר מאשר על צעירי כהנה ו''כך'' שהגיעו לצבא בשביל להיות משגיחי כשרות. אנשי כהנה הם לא אחים שלי וכך גם לא מי שסוגד לרבנים ולראשי הישיבות. חייל בגדוד הסיור המדברי שווה 10 נקניקים מגדוד המיליציה ''הנח''ל החרדי''. תשאל כל חייל ששירת לצד הבדואים ולצד הנחל החרדי והוא יגיד לך אותו דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל...
ישראל,
07/08/05 06:07
|
מי שסוגד לאייטולות ולשייכים ואנשי דת מוסלמים הוא כן אח שלך... מי שצורח מעל כל צריח של מסגד ''אטבח אל-יהוד'' הוא כן אח שלך... מי שמקפיד לאכול בשר ''חלל'' וסוגד ומשתטח על אפיו ארצה חמש פעמים ביום הוא כן אח שלך... מי שרוצח את אחותו על ''חילול כבוד המשפחה'' הוא כן אח שלך... מי שמאמין בדת בת 1,500 שנה עם חוקים כמו לכרות את היד לגנב, הוא דווקא כן אח שלך... אז אתה טיפוס שמאלני נאלח ועלוב ששונא את אחיו היהודים ואוהב את רוצחיו הערבים... נו, אז מה חדש? Welcome to the club....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא אלה מזכירים לי אתכם
חיים,
דרום,
07/08/05 08:04
|
סגידה לאייטולות = סגידה לרבנים. איטבח אל יהוד = מוות לערבים. בשר חלל = בשר בהשגחת הבד''ץ. השטתחות 5 פעמים ביום = נישוק מזוזות ו3 תפילות ביום. מי שרוצח את אחותו בשביל כבוד המשפחה = רצח בשביל ''קידוש השם''. דת בת 1500 שנה עם חוקים כמו לגרות ידי גנב = דת בת 4000 שנה עם חוקים כמו ''לא לחטט באף בשבת''. אותם חוקים אינפנטילים, אותו טירוף ופגאניות תחת שם אחר.
אני טיפוס שלא רואה שום הבדל בין המחבל שרצח את טלי חתואל ובנותיה לבין הזבל שרצח 4 ישראלים בשפרעם. אתם והחמאס אחים ואני לא אח של אף אחד מכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחליט...
ישראל,
07/08/05 10:02
|
אתה כן סומך על ערבי או לא? כשמאלני מצוי, אתה הולך עם ראש בקיר... ערבי - אפילו שתקרא לו ישראלי, סוגד לאייטולות ולכהני הדת שלו. אין הבדל בזה בין ערבי של החמאס לזה של הפתאח, הג'יהאד או ערבי ישראלי.
אגב, הדת שלך - חילוניות, היא לא חדשה או מודרנית כמו שאתה אוהב לחשוב... היא יותר עתיקה מ4000 שנה! הרבה מבני הדת שלך גם מאמינים באינפינטיליות רצינית כי הם צאצאיהם של הקופים הראשונים עלי אדמות... זה מסביר קצת את התסבוכת שלכם... טוב, אולי בעוד מיליון שנים האבולוציה תשדרג אתכם ל''הומו סמרטיקוס'' ותוכלו לחשוב בצורה מסודרת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
הבן של פרס באמריקה
בושקנדו,
ישראל,
06/08/05 17:10
|
|
 |
49.
Mr Peres I love your home in
abdul,
palestine,
06/08/05 17:01
|
Ramat Aviv. I mean my home soon. inshallah. goosh kateef today ramat aviv tommorow. I mean Shakh Mounis.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
עוד לא מת הזבל הזה פרס?
אריה,
06/08/05 16:59
|
|
 |
מי מברר את ה-IP של אריה?
מפרק,
הצורה,
06/08/05 18:22
|
|
 |
ביררתי...
ישראל,
07/08/05 06:09
|
|
 |
מי מברר את ה - IQ של מפרק
המטיף,
06/08/05 21:58
|
|
 |
47.
פרס תדאג שיאסרו את עושי הלינץ
אור,
06/08/05 16:53
|
די אל תתרפס על הערבים זה לא יעזור לך אלה פראי אדם שריצצו את ראשו של החייל כשהוא כבול ופצוע ,לבך לא כואב כשנעשה לינץ בחייל ,אמנם כשל ורצח אבל יש חוק בישראל או שאין ופורעים שולטים בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
באוסלו שבצפון התחילה הרעה
בנצי-א,
06/08/05 16:45
|
|
 |
45.
אתם לא שמאל,, אתם זמול ערבי
שלום,
06/08/05 16:40
|
|
 |
44.
פרס, להתראות בבחירות.
אבי,
06/08/05 16:14
|
אתם עומדים להפוך למפלגה לא רלוונטית. ולחשוב שפעם הצבעתי למפלגת העבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אבי המחדל
אפי,
תל אביב,
06/08/05 16:02
|
השותף הבכיר למחדל יום כפורים שכח לרגע שמשפחת החייל ביקשה להחרים את נשקו והוא אף ניסה למסרו למשטרה אך שם חשבו שזה לא תפקידם.נראה אותך נותן הוראה לחקור את הלינץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
AFTER GIVING 10000GUNS
TRIPLE X,
06/08/05 15:59
|
TO TERRORISTS, BRINGING TERRORISTS INTO ISRAEL, GIVING THEM INTERNATIONAL LEGITIMACY TO MURDER AND MAIM JEWS SYSTEMATICALLY. PERES SHOULD BEE CONSIDERED A TERRORIST HIMSELF. YALLA SIKUL MEMUKAD
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מועמדים למעצר מנהלי
שמפניה,
חולון,
06/08/05 15:52
|
אני רוצה להציע לשב''כ רשימה של מועמדים למעצר מנהלי: ברוך מרזל איתמר בן גביר יקותיאל בן יעקב יוסף דיין דב ליאור בן ציון ליברמן זאב חבר ברוך ולרשטיין שאול גולדשטיין חסדאי אליעזר מרדכי אליהו אברהם שפירא נדיה מטר דניאלה וייס בנצי שלום אמיתי מלמד אבנר שמיר יוסף אלנקווה שלמה אבינר ערן שטרנברג נחום רבינוביץ מרדכי רבינוביץ אליקים לבנון מוטי גנירם ישי באבד ירדן מורג שלומי דביר נועם פדרמן עמיאור צוריאל יוסף בן ברוך עופר גמליאל כל מי שמכיר עוד מוזמן להוסיף לרשימה. זו רק רשימה התחלתית. דניאל שילה דוד דודקביץ (קבר יוסף) ישראל אריאל יצחק גינזבורג מיכאל בן חורין נועם ארנון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואו נכריז על ישראל כבית כלא
היועץ,
07/08/05 01:22
|
|
 |
תוספת לרשימה
קידי,
06/08/05 22:25
|
תוספת לרשימה לפי סיווגים
נותני נשק למחבלים - אדריכלי ומבצעי אוסלו: פרס ביילין ...
ערבים ישראלים תומכי האויב: טיבי חברי הכנסת הערבים שתומכים ...
רמאים: שרון חברי הכנסת ששיחד
פורשי מערכת הבטחון (השב''כ ...) עם העסקים הפורחים עם הטרור: ...
תשלים את השמות - מי כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41 שכחתה אותי
אריה,
ת''א,
06/08/05 22:00
|
|
 |
בטח נוסיף לך
המטיף,
06/08/05 21:53
|
צלי רשף, שמעון פרס, מוחמד בארכה, עזמי בשארה, אורי אבנרי, אופיר פינס, כל חברי שלום עכשיו, כל חברי מתנגדי הגדר, עיסאם מחול ועוד ועוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
להרוס את ביתו של המחבל היהודי
אוסאמה,
טורה בורה,
06/08/05 15:32
|
כמו שהורסים בית ההורים של פלסטינאי שמבציע פיגוע.צריך להרוס את בית ההורים של המחבל היהודי. אם לא אזי זו הוכחה שמדינת ישראל מדינה גזענית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג, הבית שלו יהרס, הוא
שאולי,
06/08/05 21:02
|
|
 |
מחבל מחבל אבל משלנו אז תתמודדי
שהאיד יהודי,
תל אביב,
06/08/05 17:23
|
היצור המגעיל הזה שמחליט לקחת חיי אדם יצא מקרב עם ישראל (יהודים נוצרים ומוסלמים) שבארץ ישראל. בניגוד לחולירות בעזה, שבאים בחסות המשפחות החולירות שלהם, לאחר שלמדו מגיל אפס שחיי אזרחי ישראל זה משהו שחובה להפסיק!!!! כל בזמן בוכים שאוי ואבוי זה לא עוד ברוך גולדשטיין(רק ההשואה מראה כמה מעט מחבלים יהודים קיימים והפרש הזמן שבו הם מכים). הורי המחבל היהודי לא הרביצו בו שנאה ובטח שלא קוראים לו שהאיד!!!! אז להרוס לו את הבית זה לא מתקבל בשום אופן! ההורים שלו לא אשמים!!! וכמו שאמרתי תתמודדי חרא מצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפנות את שפרעם מערבים
ש,
06/08/05 17:09
|
וליישב בה יהודים, רצוי כאלה מהימין הקיצוני. בדיוק כמו שמפנים את קורבנות הטרור בעזה ונותנים פרס לטרוריסטים - כך צריך לעשות גם כאן, בשם השיוויון. אם זה לא יבוצע מיד יוכח מעל לכל ספק שיש לנו מדינה גזענית שבה לערבים זכויות יתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צדק חד סיטרי.
מחמוד.,
כפר המשתפים,
06/08/05 16:47
|
אני לא זוכר שהרסו בתים לעשרות הערבים הישראליים שעזרו למתאבדים לרצוח יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הורי היהודי גרים בבניין משותף
אמיר,
עתלית,
06/08/05 16:36
|
ולא בבתים פרטיים עם קרקע כמו הערבים. לא ניתן להרוס את ביתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
לקחת ליהודים ונתת לערבים
פינס הכוכב,
06/08/05 15:27
|
מתי ביקרת אצל משפחות של נרצחים יהודים בנתניה לדוגמא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
נקודה למחשבה:
בני,
י-ם,
06/08/05 15:18
|
הנשק של הטרור הפלסטיני : 95% מהנשק של הפלסטינים מגיע ממצרים בים ובמנהרות.
הנשק של הטרור היהודי: צה''ל מחלק אותו לאנשי כ''ך ועוד מאמן אותם ''להגן על עצמם''.
105% מהפיגועים של הערבים היו קורים גם אם לא היינו מחלקים להם נשק. ה5% הנוספים נמנעו ע''י השוטרים הפלסטינים.
ועוד נקודה קטנה: גם משפחת המחבל ביקשה מצה''ל שיקח לו את הנשק
- אז מה הבעיה האמירה של פרס בדיוק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
הוא לא היה מחבל, זאת אלילה
boris d,
חיפה,
06/08/05 15:11
|
כמה שחולף רגע של התדהמה הראשונה, אני יותר ויותר משוכנע שילד מתמונה אינו היה נשלח לרצוח אזרחי מדינה על ידי אש; והוא אינו מחבל ולא היו לא כוונות מוקדמות שמכתיבים לו.
אולי נדע את הסיבה שגורם לירי אחרי חקירה, אולי לא נדע. יכולות שלמקראה הנורא אין קשר עם שייכות של חייל זדה לתנועה פוליטית. את גורמים שמנצלים את האירוע הנורא כטרמפ להסטה נגד יהודים לא ירוויחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
בני הזהר מחובשי כיפות סרוגות
אמא של חייל,
יבנה,
06/08/05 15:10
|
אל תפנה להם את הגב. הם מסוכנים. ביחידה של הבן שלי משרתים כמה קיצוניים דתיים שמתנגדים להתנתקות. הבן שלי סיפר על ההתבטאויות שלהם. פחד אלהים. למה מחזיקים אותם בצבא? לקחת להם את הנשק מייד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאמא היקרה מתגובה 36
אריה,
ת''א,
06/08/05 22:10
|
הבן שלך נימצא ביחידה הלא נכונה תבקשי בשבילו העברה לקירייה בת''א שם נימצאים הלוחמים הטובים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד שמאלני/ערבי הוזה וסהרורי..
ל"ת
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
06/08/05 18:16
|
|
 |
35.
עוד שבועיים ימנייק
ציון חנש-זמירי,
תל אביב,
06/08/05 15:05
|
ונגיד לעזה שלום ולא להתראות. ביי ביי קן צרעות. ביי ביי חבל מוכה טרור. בייביי מאורת צפעונים. ביי ביי התנחלויות דמה הזויות. ביי ביי לציר פילדלפי. ביי ביי לטרוף המערכות שגרר את ישראל לשלוט על מליון וחצי ערבים, באזור הכי צפוף והכי עני בעולם, ולתקוע בתוכם שמונת אלפים מתנחלים מוטרפים. הסיפור נגמר. ביי ביי. מי שלא ארז בזמן ושמע לדמיונות של ראשי מועצת פש''ע אכל אותה. מי שלא שמע להם הרויח וילה ליד הים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובהזדמנות זו...
רותם,
ירושלים,
06/08/05 18:47
|
ובהזדמנות זו נקדם בברכה את הקטיושות לכיוון אשקלון והלאה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציון, הפצמ''ר הבא אומר:
כתומה כחולה,
06/08/05 18:32
|
ביי ביי שדרות שלום לך תל אביב!
צמצמו גבולות קבלו מכות.
עם כל העצב והצער - זו לא נבואה זו עובדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ההסתה של מועצת ישע
הרוב הדומם,
כל הארץ,
06/08/05 15:03
|
הרצח המתועב בשפרעם, שקיפד את חייהם של ארבעה נוסעי אוטובוס מהמגזר הכי לויאלי לישראל, הוא תוצאה ישירה של סחרור השנאה והטירוף שמועצת יש''ע הכניסה את המדינה. אווירת ההמרדה וההסתה נגד ביצוע ההחלטה שהתקבלה בהליכים דמוקרטיים, היא שזרעה את הסכנה שיימצא ברוך גולדשטיין חדש, או שיהיה פיגוע אלים בדרגת טירוף זו או אחרת שתסכל את ההתנתקות. ההסתה של מועצת יש''ע לא רק יצרה אקלים של אלימות רטורית וטקסים של פולסא דנורא, אלא קראה כל קנאי או מטורף באשר הוא אל הדגל, ואת אשר יגורנו, בא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-34 הלא מתוחכם
שי,
07/08/05 11:24
|
אפילו לכתוב מילים משלך אתה לא יכול. לקחת והעתקת את כל מה שכתב טומי לפיד גם לא בגאוניות רבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל34 המסית והמדיח
אריה,
ת''א,
06/08/05 22:29
|
לנו היה ברור שבמצב העיניינים שבו הממשלה מאבדת מכח סמכותה לאחר שגנבה באישון לילה את דעת העם שבחר בה היא באמצעות שיטות אפלות השייכות למדינות שהיו מעבר למסך הברזל תמציא את יגאל עמיר החדש כדי לתת רוח גבית לאוזלת ידה ופרס שהוא הכח המניע את אותם גופים והשולט הבלעדי מאחורי הקלעים על כוחות האופל ידאג כבר לכך שדעת הקהל שנימצאת בנסיגה מרצונה של הממשלה לגרש יהודים מחלקי ארץ ישראל יפעל שוב כדי להטות את דעת הקהל לרצונו כפי שפעל על רבין ועכשיו על ראש הממשלה הנסחט מאחורי הקלעים בגלל התנהגותו הפלילית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההסתה של השמאלנים
ש,
06/08/05 17:10
|
זה היה ברור שההסתה השמאלנית, ההבלגה מול הטרור הפלסתינאצי ובמיוחד פשע ההתנתקות, יובילו למעשים כאלה בסופו של דבר. ראש הממשלה ושותפיו השמאלנים יצרו פה אקלים של משפחות פשע, וזו התוצאה. חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
המתנחלים הובסו
יואל,
תל אביב,
06/08/05 15:00
|
ההפגנות, העצרות, התהלוכות, האיומים לפרוץ ולהסתנן לגוש קטיף, נאומי ההסתה נגד ראשי המדינה הולכים ומתגלים כבבל''ת. חבל על הזמן, תבוסתם של המתקוממים חרותה על הקיר, בכתום או בכחול. ברור כבר, שלא יעלה בידם לבטל את ההתנתקות. אולי תהיה עוד הפגנה ועוד עצרת, ואולי אפילו עימות כוחני עם המשטרה. אך זה לא ישנה דבר - אנו עדים לשירת הברבור של המרד.
כל בר דעת בימין הקיצוני מתחיל להבין, שהפור נפל. לא רק ביחס להתנתקות, אלא גם ביחס למערכה העתידית על פינוי ההתנחלויות בגדה. בעימות על עזה נחשף, שכוחם של הקיצונים לא כצעקתו. כ-50 אלף קנאים שרופים בקושי, נגד כל עם ישראל. מה שראתה העין עד כה במערכה על גוש קטיף אלה הן כל הדיוויזיות שלהם, כולל ילדים ותינוקות שמנוצלים באופן ציני ואכזרי.
הם הפסידו את המערכה בדעת הקהל מהסיבה הפשוטה, ש-60% ויותר מן הציבור הם עקביים בתמיכתם בפינוי עזה. מה שהחל כניסיון להסית את דעת הקהל נהפך לתמיכה בנחרצות הממשלה לבצע את הפינוי, התבטא שאול מופז בחוג סגור. לדעתו, תבוסת המתנחלים החלה בכפר מימון - שם הם הבינו, שאין שום סיכוי שבעולם שהממשלה תיסוג מההתנתקות, גם אם תיאלץ להשתמש בכוח נגד המרימים יד על סמכות השלטון.
מה חשבו לעצמם מנהיגי יש''ע - הוולרשטיינים, הליברמנים וההנדלים - כשהובילו את המערכה נגד החלטת הממשלה והכנסת? שהמדינה תכרע ברך מול האולטימטומים והאיומים שלהם במלחמת אחים? ובאיזו זכות הם התחייבו בפני תושבי גוש קטיף שלא תהיה התנתקות? איזו עזות מצח היתה, למשל, לעדי מינץ להבטיח, בראיון רדיו לתושבי הגוש, שאיש לא יזיז אותם מבתיהם ובל יטרחו לארוז את מיטלטליהם?
בגלל מנהיגים כאלה, ובראשם פנחס ולרשטיין, שנראה כשחצנות גולמית מהלכת על שתיים, מחצית מתושבי גוש קטיף לא נרשמו לדיור חלופי. בהופעתו בפני המועצה לביטחון ולשלום השבוע גילה יונתן בשיא, שרבים מאוד מאנשי הגוש לא הפנימו, שבעוד עשרה ימים יתבקשו לפנות את בתיהם. מדוע? כי הם האמינו בוולרשטיין וחבריו, שהתחייבו שאיש לא יזיזם מבתיהם.
מנהיגות חסרת אחריות זו הוליכה שולל את הציבור שהיא מייצגת כביכול, גרמה להם לאובדן מגורים טובים וקבלת פיצויים נאותים. בנוסף לכך הם השניאו את תושבי הגוש על רוב הציבור. זאת ועוד, הם חשבו, שבגיוס רבנים למרד הם גוררים לכאורה את האלוהים בכבודו ובעצמו למערכה. נוהג זה של גיוס רבנים לקרבות פוליטיים אינו מקובל ביהדות. עובדה היא, שאדמו''רים, ראשי ישיבות, מנהיגי על של החסידות לא נתנו יד להפוך את ישראל למדינה חומייניסטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
עזה זה כאן?
גוש צדק וחוק,
06/08/05 14:58
|
בתוך מדינת ישראל מתבצע לינץ' אכזרי. הפורעים דרשו לרצוח את המפגע . כל המבקרים שאנו לא נוהגים לראותם נוהרים לביקורי ניחומים כשנרצחים יהודים בפיגועים לא אומרים מילה על הלינץ. המזעזע. רוממות החוק בגרונם רק כשמדובר בהתנחלויות. פחדנים עלובים. אחרי הלינץ אפשר לאמר, עזה זה כאן. מזרח תיכון חדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
פרס ההוזה
Erez,
06/08/05 14:56
|
אני מקווה שידוע למר פרס כמה כלי נשק ללא רשיון נמצאים במגזר הערבי והבדואי ? והראיה השימוש בירי בזמן חתונות שבמגזר הערבי. האם גם אליהם פרס מכוון ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אני שמאלני וחושב שאתה סניל
שמאלני מפוקח,
06/08/05 14:52
|
בעל היגיון מעוות עם קושי פטולוגי להבין תהליכים פשוטים ומשתנים לך לכל הרוחות הביתה אתה מביא אסון על מדינת ישראל ועל החברה הישראלית הנאנקת בהשרדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
חדש! עיתון העבודה במפלגה!! כנס
יהודה רגב,
06/08/05 14:46
|
|
 |
28.
לא מבינה
טלי,
06/08/05 14:20
|
אני לא ממש מבינה את הערבים למה הם לא מפגינים כשיש מחבל ערבי וקוטל אותם גם למה זה משנה ערבים צבועים כמו ראשי המפלגות שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
דין תורה לרוצח-מוות בסקילה
דולפי בנש,
אוסטרליה,
06/08/05 14:13
|
בלינץ הם חסכו לנו את יעילות מערכת המישפט בישראל והלוואי והמוני בית ישראל היו נוהגים בכל הרוצחים באותה מידה היינו חוסכים המון מקום בבתי הסוהר והמון אחזקה של נבלות סרוחות בחיים על חשבון משלם המיסים בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
take it from PLO Arabs?
ל"ת
Yoni,
06/08/05 14:03
|
|
 |
25.
מר פרס צודק לגמרי
אביב,
מרכז,
06/08/05 14:00
|
|
 |
24.
תראו את חמאס החצופים מאיימים כ
סליחה??????????,
06/08/05 13:58
|
כאילו בפיגוע במסעדת ''מקסים'' הם לא הרגו כמה נוצרים...ומעניין שבפיגוע שהיה בנתניה בשוק לפני כמה שנים תפשו את המחבל ורצו לעשות בו לינץ' אבל תפשו את האשמים והעמידו לדין...בושה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אתם באמת יודעים מה זה הסתה?
די נמאס,
06/08/05 13:55
|
מעניין למה נזכרים בהסתה כשערבים מדברים. איפה הייתם כשאלדד ליברמן ואיתם הסיתו ועדיין מסיתים נגד אזרחי המדינה הערבים? איפה הייתם כשאיתם השווה את ערביי ישראל לסרטן בתוך המדינה? אה נכון שכחתי, הרי מדובר בהסתה נגד ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
עם היסטרי וחסר כבוד עצמי
צלופחד,
06/08/05 13:54
|
לא ראיתי שהלכו לנחם אבלים נפגעי טרור מהיהודים. לא ראיתי אף ערבי להוציא חוסיין שהלך לנחם יהודים. לא ראיתי בשום מקום בעולם ששוטרים משאירים פושע כבול ללינץ'. מספיק עם ההלקאה העצמית המבישה הזו. מספיק ללקק לכל גוי ובעיקר לערביי ישראטל ששונאים אותנו לא פחות מהחמאס ושואפים לראותנו הרחק הרחק מכאן ואפילו מצהירים על זאת בגלוי. אני לא מצדיק את המעשה אבל תגובתנו משפילה אותי ומגעילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לטפל בלינצ'נרים כמו להעמיד את
יש''ע לדין על,
נסיונות פוטש,
06/08/05 13:41
|
האופטימלי היה טיפול בזה ובזה - אבל למען שקט תעשייתי עדיף שלא, ככל הניתן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
למה לא אמרת את זה לפני אוסלו?
שמוליק זרגרי,
ירושלים,
06/08/05 13:38
|
שמעון, למה לא אמרת את זה לפני אוסלו? לגבי הערבים, אני מתכוון. ועכשיו תביאו את הירדנים גם לאמן אותם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
המשטרה פוחדת מערביי ישראל בושה
ל"ת
אזרח מודאג,
06/08/05 13:35
|
|
 |
18.
שלא תהיה חיה כזו-כהניסט עם נשק
ל"ת
!!!!!!!!!,
אחד אחד לקחת,
06/08/05 13:33
|
|
 |
17.
כן,כן ולהתחיל מראש הממשלה
ל"ת
מוטי,
אילת,
06/08/05 13:29
|
|
 |
16.
נכון,רק למחבלי טוניס מותר הנשק
ל"ת
אחד שלא שם עליך,
06/08/05 13:24
|
|
 |
15.
לקחת נשק ממחבלים יהודים/ערבים?
מיכל,
06/08/05 13:13
|
|
 |
14.
סליחה אבל מתי בדיוק חברי הכנסת
גיל,
06/08/05 13:10
|
סליחה אבל מתי בדיוק חברי הכנסת הערבים באו לעושת ביקור ניחומים אצל משפחות יהודיות שיקירהם נירצחו בגלל שיתןף פעולה של ערבי ישראלי? לא זכור לי מקרה כזה אולי מישהו יכול להזיכר לי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליהודים יש זכרון קצר
ל"ת
חנה,
06/08/05 14:38
|
|
 |
המשנה לסנדק מחפש קולות
ל"ת
ניקיון,
06/08/05 14:10
|
|
 |
מה כואב לך גיל?
ל"ת
תומר,
06/08/05 13:43
|
|
 |
מה שאף פעם לא כואב לכם, גיל
המחלקה הסגורה,
06/08/05 14:38
|
העובדה שיהודי שווה בבורסה העולמית משהו כמו 1.20 ש''ח + מע''מ. זו כנראה סיבה מספיק טובה לא להטריח את עצמך להשקיע בניחומו של משהו כל-כך זול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כואב לו שיש יהודים כמוך
ל"ת
kob,
06/08/05 14:18
|
|
 |
כואב לו שהמדינה גזענית
ש,
06/08/05 14:04
|
|
 |
13.
למר פרס-
המזהיר בפתח.,
06/08/05 13:08
|
מתי יצאת בקריאה לקחת את הנשק מהפלסתינאים, הטובחים בנו יום יום??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אדון'' פרס...
יהודי גאה,,
06/08/05 13:59
|
|
 |
מה אתה מפגרררררר?
ל"ת
רחלי,
06/08/05 13:50
|
|
 |
12.
תגובת דובר ועדת המעקב - הסתה!
אבירן,
השרון,
06/08/05 13:06
|
התגובה של דובר ועדת המעקב (כפי שהופיעה באתר YNET היא מעשה מבחיל וניצול מרושע של אסון שנפל לכיוון שאף אחד, כולל חברי ועדת המעקב, לא חשבו על זה.
הניבזות הזו להכניס שנאה בין העמים בעזרת מילים חסרות פרופורציה מראות עד כמה מנוולים יכולים להיות פוליטיקאים (במקרה זה ערבים) כדי לקדם את מעמדם בעיני הציבור הערבי.
מעשה הסתה כזה, של אנשים חסרי מצפון שלא בוחלים במילים מעוררות שנאה, צריך להיות מטופל ביד קשה, כדי לא לגרור ציבור שקט אל מעשי אלימות. כולנו יודעים לאיזה רמת נבזות יודעים הפוליטיקאים להגיע כדי לקדם את מטרותיהם האישיות. זאת לא המצאה חדשה, והציבור הערבי צריך לגנות בקול רם את הזבל הזה כפי שעושה הציבור היהודי הסובל מטרור ערבי מאז קמה המדינה.
במקרים רבים האחראים לטרור או שותפים לרצח יצאו מהמגזר הערבי בישראל ותושבי ישראל לא יצאו לרחובות ולא עשו לינץ בערבים. זוהי מדינת חוק ועם כל הכאב שעוברות המשפחות של הקרבנות, אין לאף אחד את הזכות להתבטא ולהסית בצורה הארסית הזו.
אני רוצה לציין לשבח את אומץ ליבו ומנהיגותו המופתית של ראש עיריית שפרעם שלא נתן להתלהמות של חברי הכנסת הערביים להוביל לשפיכות דמים ולנצל את כאבם של המשפחות של הקרבנות כדי להשיג את מטרתם הבזויה.
אנו חיים ביחד כי זו מדינתנו, וכל פגיעה במרקם היחסים בינינו יכולה להביא לתוצאות קטלניות. את מחרחרי השנאה צריך להקיא מתוכנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסור לפגוע במערכת היחסים שבין
נאדין,
טייבה,
06/08/05 14:46
|
העמים ואסור לנצל את האסון כדי להכניס אותנו לאסון נוסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן הסתה !! ו.המעקב=מ.ישע,אצל
שניהם גם ''בלי,
אלימות''....,
06/08/05 14:23
|
|
 |
11.
מי שנתן רובים לכנופיות המחבלים
פרס הרס,
06/08/05 13:02
|
מי שנתן רובים לכנופיות המחבלים של ערפאת, שהביאו לאלפי הרוגים, מדבר על לקיחת נשק ממחבלים פוטנציאלים... אין גבול לצביעות.... וכמובן, הס מלהזכיר את העמדתם לדין של מבצעי הלינץ'... כי לא קוראים להם שקולניק....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבדוק לעומק (במקרו)...
יהודי גאה,,
06/08/05 14:05
|
אז תבין כי את כל ''הבלגן'' בעולם עם המחבלים, אש''פ , בין-לאדן , ועוד,
יצרו והקימו, אותם ''''נאורים'''' פרס והפודל שלו, ביילין.
והוא עוד מתלונן ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
שמאלני מבקר אצל משפחה יהודית?
יוס2,
06/08/05 13:02
|
|
 |
9.
מי שנתן נשק לפלסטינים -החכים?
פונדק,
06/08/05 13:01
|
|
 |
8.
למר פרס-מכתב גלוי.!!!!
המזהיר בפתח,
06/08/05 12:57
|
הלוואי, הלוואי ותגובתכם לפיגועי ההתאבדות ורצח חפים מפשע יהודיים, היו באותה עוצמה שבה אתם יוצאים נגד מפגע יהודי בודד!!!!!. כמה תינוקות, נשים בהריון, נשים, ילדים, נערים זקנים נרצחו ונשחטו עי פורעים ומחבלים ערביים, ולא השמעתם את כולכם באותה עוצמה. תתבייש לך מר פרס, אתה וכל העסקנים . אני נגד הפיגוע בערבים, אך אני מזדעזע מתגובתכם. אתם חנפנים. מבדילים בין דם לדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק
א,
06/08/05 15:14
|
|
 |
באיזה סרט אתה חי?
בני,
י-ם,
06/08/05 15:10
|
כדי למנוע פיגועי התאבדות של ערבים אנחנו מוכנים לשלוח פצצות של טון מהאויר ולהרוג עשרות חפים מפשע.
על כל מפגע ערבי פוטנציאלי שאנחנו מחסלים, אנחנו הורגים 2 חפים מפשע בדרך.
אנחנו משלמים במוסר שלנו במלחמה בטרור הערבי, ואתה מתלונן שפרס אומר שצריך לקחת למפגעים ישראלים נשק ששייך למדינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבני,י-ם,תגובה .
המזהיר בפתח.,
06/08/05 16:21
|
הטיפשות כואבת? נמאס מהטימטום שלכם, על מה אתה מדבר ועל מה אתה משווה? כשזורקים טון חומר נפץ, ונפגעים עשרות, ונהרג המבוקש.. אל תשכח שהמבוקש הזה מתכנן פיגוע רב נפגעים.. שאולי אתה היית נכלל בתוכו. מי שמשחק באש- חייב להיכוות. אין ערבים חפים מפשע. כולם שונאים את היהודים באותה מידה, ולכולם אותו חלום. את כל היהודים- ממערב לתל אביב. ואם אינך יודע היכן זה מערב ת''א-לך למפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק!!!!!
ל"ת
אני,
06/08/05 14:39
|
|
 |
7.
פרס צבוע,מטעה,מסוכן ומזדהה עם
מתנגד,
תל אביב,
06/08/05 12:54
|
''מכל המחבלים הפוטנציאליים'' ? גם מקרב ערביי ישראל? הלא שם היו עשרות רבות של מחבלים, סייענים ועוד.... אין כל ספק שבידי השב''כ יש רשימות של אלפים רבים של ערבים ישראלים שהם מבלים פוטנציאליים. לעצור אותם מר פרס ?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כה אמר יבואן המחבלים שנתן להם
דני הכתום,
שרוניסטן,
06/08/05 12:54
|
|
 |
הכתומים בפסיכוזה משהו פחד
ל"ת
כולה דרךפוליטית,
שגברה עלשלכם,
06/08/05 13:37
|
|
 |
ממש אינך מבין.
כתום,
06/08/05 14:16
|
דרך פוליטית שגברה על שלכם ? איזו דרך יפה לתאר ''פוטש פוליטי'' , דיקטטורה , הפעלת צבא כנגד אזרחי המדינה , גירוש אנשים מבתיהם והתעלמות בוטה מרצון הרוב. מה שעושים נגדנו בכוח = מכשיר את תגובות הנגד. בדיקטטורה - כמו בדיקטטורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
למה התכוון המשורר
חן,
רמת הגולן,
06/08/05 12:50
|
|
 |
לטרוריסטים שיורים באזרחיםבמזיד
ל"ת
וללא אבחנה,
וכמה שיותר,
06/08/05 14:27
|
|
 |
לחן
אבי,
תל אביב,
06/08/05 13:04
|
אולי נחתת הרגע , תשאל חברים או קרובים ודאי יסבירו לך בדקות ואז תבין גם משורריי עם ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ולחלק נשק לחמאס!
עילם,
חיפה,
06/08/05 12:49
|
פרס, האיש והמוסר המעוות. איך הוא לא מתבייש בכלל לפתוח את הפה אחרי ש5 שנים אנחנו מתים מהרובים שהוא חילק לפלסטינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה רוצה משמעון פרס?
אפרים,
06/08/05 13:37
|
* הוא הביא 40 אלף מחבלים ונתן להם נשק - והעם קיבל את זה בשימחה. * הוא לא הכניס להסכם אוסלו סעיף המחייב את הפלסטינים לוותר על זכות השיבה - והעם שתק. * הוא איפשר את ההסתה ואת החינוך השאהידי בבתי הספר של מערכת החינוך הפלסטינית - והעם לא יצא לרחובות. אז למה אתה עוסק בזוטות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמצעות הרובים התפוצצו
לא מבין,
06/08/05 13:31
|
|
 |
אתה צודק - שכחתי הסעיף העיקרי
אפרים,
06/08/05 16:57
|
היציאה של צה''ל והשב''כ משיטחי A שנתנה לפלסטינים יד חופשית להקמת מעבדות לייצור חגורות נפץ, להקמת בתי מלאכה לייצור קסאמים והקמת קייטנות לשאהידים - וגם על זה העם לא יצא לרחובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל''לא מבין''
oren,
06/08/05 14:53
|
כנראה שכחת שמאות יהודים נרצחו ע''י רובים בתקופת האינתיפאדה. אתה מוזמן ללכת לאתר של צה''ל ולראות את התפלגות הנרצחים לפי סוגי הפיגועים,ותופתע לראות שמאות מהם נרצחו בירי נק''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
בוקר טוב
שמעון,
חיפה,
06/08/05 12:49
|
|
 |
מה זה, קמת ב12.00-?
ל"ת
המחלקה הסגורה,
06/08/05 14:32
|
|
 |
2.
לקחת את הנשק מהבונקרים של??
@המשקיף!!,
06/08/05 12:42
|
פרס היקר יש המון נשק מוסתר אצל הדרוזים בכפרים ,ואתם הפוליטקאים יודעים מיזה ולא עושים שום דבר,למה אתם ממתינים שיום אחד הם יוציאו את כל הנשק הזה וישתמשו בו נגדנו? אתם חושבים שאני מגזים טאני רואה את הדברים בצורה הריאליסטית,חסר עוד אחד שיקח את החוק לידיים ויהרוג עוד כמה דרוזים ואז תיראו איך הם יגיבו,אני מקוה שזה לא יקרה מיפני שהם אזרחי הארץ אבל מי יודע מה ילד יום,אסור לאף אחד להחזיק נשק לא חוקי במדינת חוק,אז פרס אם אתה חושב שאנו מדינת חוק בבקשה לאסוף את הנשק מיכולם בלי יוצא מהכלל,יום טוב!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בינתיים יהודים רוצחים דרוזים
אורן,
06/08/05 14:01
|
|
 |
תגובה ל-2
המזהיר בפתח,
06/08/05 13:06
|
אכן קלעת לדעת חכמים. הדרוזים- זו פצצה מתקתקת.!!! הם יהיו ''נאמנים'' למדינת ישראל, כל עוד מדינת ישראל תהיה חזקה. לדעתי- הדרוזים- הם הסכנה הגדולה ביותר. כמויות אדירות של נשק ותחמושת,[גם אצל ערביי הצפון] מוחזקים ואין דין ואין דיין. מדינת ישראל טומנת את ראשה בחול, וחוששת לפעול להוצאת הנשק הבלתי חוקי מהדרוזים. יבוא יום, והם יפנו לנו עורף, וילחמו בנו, כשם שהם הפנו עורף לסוריה עם נצחון 1967. ראו את השלטים שהם תלו ערב מלחמת ששת הימים- נגד מדינת ישראל, שמיד הוחלפו בשלטים שהיללו את צהל ומדינת ישראל בתום מלחמת ששת הימים. הדרוזים הולכים עם החזק. אין בהם אמונה. אין כאן מנהיג שיוביל את מדינת ישראל, אלא קומץ עסקנים, רפויי שכל וגוף, חנפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
DONT FORGET THE DEDUIM
TRIPLE X,
06/08/05 20:01
|
THAT SMUGGLE SO MUCH WEAPONS FOR THE TERRORISTS, THE ILLEGAL BUILDING AND LAND GRABBING IN THE NEGEV, AND NOW THEY ARE RAISING THE ISSUE OF NO JEWS IN THE NEGEV INTERNATIONALLY UNDER THE SUPPORT OF TGHE EURO NAZI TRASH. AND THE TERROR SUPPORTING MKS TIBI BARKA AND BASHRA.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ומה עם מבצעי הלינץ'
אשר,
ת''א,
06/08/05 12:37
|
מתי הם יעמדו לדין,, או שיש חוקים אחרים ליהודים ולערבים פרס ''לקקן'' מתי הלכת לנחם אבלים יהודים שנפגעו מהחברים שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם מבצעי ה''סיכולים הממוקדים''
סאפי,
06/08/05 14:46
|
יועמדו לדין.
אם לרצוח רוצחים זה פשע (וזה אכן פשע) אז צריך להתחיל ממי שועשה זאת בשיטתיות ובדם קר (ולא פעם תוך כדי הריגת חפים מפשע מסביב), ולא מי שעושה את זה בלהט הרגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אנו מדינת חוק לעמידם לדין!!
ל"ת
@המשקיף!,
06/08/05 14:11
|
|
 |
אם היה מחבל ערבי באוטובוס
אורן,
06/08/05 14:01
|
והוא יורה, אני רק מדמיין מה היה עולה בגורלו ואני רק מדמיין כמה היית נלחם כדי להעמיד לדין את רוצחיו. גזען.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם מבצעי הלינץ במואסי ?
שאל את עצמך,
06/08/05 13:33
|
לא כדאי לטפל בהם קודם (סדר כרונולוגי) או שלא מטפלים בהם בגלל שהם יהודים טובי לב ויראי שמים ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט זוהי הצגה של העתונות
ל"ת
לא היה שם כלום,
06/08/05 15:33
|
|
 |
אתה משתמש בלינץ' כדי לא להתמקד
בפיגוע,ואילו הם,
מתעלמים,
06/08/05 13:32
|
מהלינץ' בצורה מאד תמוהה,בלשון המעטה. הם-הציבור הערבי,במיוחד האליטה שלו. אתה כתום לאומני,ועדת המעקב ואחרים גם לאומנים, אבל מה עם האחרים (מהערבים). בקשר למדינה-עושים להם הנחה למען שקט תעשייתי,כמו לנסיונות הפוטש של יש''ע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימני צמא דם יומך הולך וקרב
רפאל,
06/08/05 13:26
|
השלום בדרך. אתם תישארו CON LOS MOKOS ENCOLGANDO[לדינו] בעברית, עם הסמרק נוזל ובלי כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרפאל
אילן,
06/08/05 15:03
|
איזה שלום יה סהרורי/ יש לך איזה הסכם ביד? פנטזיונר שכמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-1
המזהיר בפתח.,
06/08/05 13:10
|
הם[השלטונות] לא יעיזו לחשוב על זה בכלל.[על העמדה לדין של מבצעי הלינץ]. הם[ההנהגה] מפחדים מתגובת הדרוזים[פצצה מתקתקת], ויעשו הכל להשכיח המקרה של הלינץ.
הגב לתגובה זו
|
|