 |
297.
בשפרעם נרצחו אתמול 4
לינץ' זה לינץ',
05/08/05 18:43
|
וחוץ מזה היה מעשה לינץ' מזעזע שבוצע על ידי 40 איש. שום התחמקות לא תשנה את העובדה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היו מוציאים אות
ל"ת
תושב שפרעם,
08/08/05 22:03
|
|
 |
296.
ל-290 ... כן ממש רק לערבים יש
ל-290,
05/08/05 18:01
|
יצר נקם.
אם מחבל פלסטיני היה נוחת בנתניה ו''מרסס'' אוכלוסיה יהודית, מה בדיוק היהודים היו עושים לו כשהיתה נגמרת לו המחסנית? מחלקים לו שוקולד? מחכים עד שהצבא יגיע לעשות לו משפט צדק? היו שוחטים אותו על הגחלים. מישהו היה עושה להם משפט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
295.
ללמוד מהערבים איך מגיבים
שלומי,
05/08/05 16:29
|
המשטרה מפחדת ממהומות במגזר הערבי. מתנחלים תלמדו מהערבים לא יזיק לכם. לו המשטרה היתה מפחדת ממהומות שלכם לאחר כל פיגוע חבלני שמשפחות שלמות אבדו את חייהן, יתכן והמשטרה והתקשורת היו מכבדים אתכם יותר. רציתם להתיפיף לפני הסמולנים, בדקתם בחרדה את תגובותיהם לכל צעד זעיר שלכם וחטפתם יריקות על ימין ועל שמאל.
תלמדו מהערבים איך מגיבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
294.
מוות לערבים ונפלם לשפרעם!
DEADARABGOODARA,
ISRAEL,
05/08/05 15:34
|
יהודים פחדנים. מדוע לא תרססו בנפלם את שפרעם? גם חרוז וגם מתאים. שאיציק מרדכי עשה חסד עם המחבלים כל הזונות (טיבי למשל) צעקו שזהו אסון - היכן הם עכשיו? מדינה של פלצנים שמאבדת את עצמה לדעת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם אזרחים שחושבים כמוך
אני,
05/08/05 19:49
|
|
 |
293.
The Name is Zada not tsubery
ל"ת
the Dude,
05/08/05 15:29
|
|
 |
292.
מתארגן מצעד לפידים לתפוח,יצהר
יוסי,
בנימינה,
05/08/05 14:46
|
מתארגן מצעד לפידים לתפוח,יצהר ואיתמר נגד הטרור היהודי!
נקיא מתוכנו את הטרור היהודי. נבער את הנגע. ''והיה מחננו טהור''. למחבלים היהודים לא תהיה תקומה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
291.
DONT DEMOLISH HIS HOME
ל"ת
noor,
05/08/05 14:01
|
|
 |
290.
הארבעה נרצחו לא נהרגו
יאיר,
חיפה,
05/08/05 13:36
|
גם הרוצח נרצח ובו נודה על האמת אף אחד לא יחפש את הרוצחים כי במשטרה ובעיתונים חושבים שיש בערבים יצר של נקם שאי אפשר לעצור ולכן אין צורך לעשות כלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
289.
מחבל מתאבד
דייייי,
05/08/05 13:15
|
מה חשב המחבל כשעלה לאוטובוס בלב כפר ערבי עם נשק? שיושביו ישבו בשקט ויחכו עד שהוא יגמור לירות בהם וכשתגמר לו המחסנית כל תושבי הכפר יתנו לו להתפנות מהשטח בשקט? לא. וודאי שהוא ידע שיחסלו אותו בידיים וברגליים ושלא ישאר ממנו זכר. התכנית שלו היתה להגיע לשטח לרצוח כמה שיותר ואז למות עם ''פלישתים''. זה מה שקורה שמחבל מגיע כדי לרצוח. זה מה שקרה כשמחבלים ערביים הגיעו עם נשק לריכוזי אוכלוסיה ישראליים (גם הם היו מתאבדים, לא רק המתפוצצים) זה מה שיקרה למחבל מתאבד יהודי שיגיע לריכוז אוכלוסיה ערבי.
נא לקבור את המחבל מחוץ לגדר או בחלקה שבה קוברים מחבלים מתאבדים פלסטינאים. זה המקום הראוי לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
288.
אבל אם מחבל ישמעאלי היה מתפוצץ
HasH,
ISRAelite,
05/08/05 13:12
|
בשוק מחנה יהודה, השוטרים לא היו נותנים לבצע לינץ'!!!
אחינו הדרוזים: אני כואב את כאבכם ונזכר בחבריי הדרוזים משירות הסדיר שלי. אין לי מושג מה עבר לילד הזה בראש ואני בהחלט לא רוצה שישפך מדמכם שאותו אתם תורמים למען המדינה ולכן אין לי פנים לבקש ממכם קצת סבלנות. אל תתנו לפוליטיקאים להטעות אתכם. אני איש ימין ואני מבקש ממכם אל תחשבו שכולנו כמו הילד הזה... לא מבין למה הוא לא הלך לעשות את זה בעזה ולמה דווקא דרוזים נהרגו? האם הוא ידע שהם דרוזים? או שבטפשותו חשב שבגלל שהם מדברים ערבית אז הם מוסלמים.
אל תתנו לפוליטיקאים לא שמאל לא ימין ולא ערבים סיבה למסיבה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
287.
השמאל הריק מול הציונות הדתית
מאיר,
פ''ת,
05/08/05 12:01
|
האם ישנו מקור נאמן מאלו שהיו עדים לאירוע? מדוע כל הסמולנים החליטו שלא מדובר היה בהגנה עצמית למשל? מי היו השוטרים הנאלחים שאפשרו את הפוגרום מבלי לדעת פרטים לאשורם? מדוע התקשורת אינה מטפלת בסוגית ההפקרות השלטונית המאפשרת לאספסוף פרא לבצע לינץ' ללא משפט? מדוע נקודות אלו אינם מענינות את הסמולנים הטפשים המגיבים כעדר מופרע ושטוף מוח תגובות אינפנטיליות ומטופשות שאינן קשורות לעניין?
אגב ביחס לרצח, ידוע שמספר הרוצחים החילונים עולה עשרות מונים על אלו הדתיים, על רוצחים חילונים שומעים מדי יום בחדשות ואף אחד לא עושה מזה עניין. פתאום אנשי המערב הפרוע שבנו מערכת חינוך שענינה לדרדר את הנוער הישראלי לתהומות של סמים ופשע מופרע, פתאום הם מפגינים רגישות לרצח!
הצביעות המופגנת כאן היא פשוט מדהימה. איני מתנחל ואיני ימני, אולם ברור לי שמי שבנה את המדינה היה השמאל ומי שהורס וקובר את המדינה לאט לאט, בשל השבר הרעיוני והריקנות הערכית המאפיינת אותו היום, הוא אותו שמאל.
הימין ינצח כיוון שהוא טעון באידיאולוגיה ערכית והנו בעל מטרות ברורות. השמאל יפול שדוד כיוון שהוא מרוקן מכל תוכן ובמוקדם או מאוחר הוא יעלם מכאן, אם בשל ההתרבות הטבעית שלו השואפת לאפס ואם בשל העובדה שהוא לוטש עיניים לארצות המערב ה''נאורות'' מעבר לים והוא כבר ימצא את הדרך להגיע לשם.
שוב איני ימני אולם מדה מסוימת של כנות יש בי ולכם הדתיים הלאומיים אני קורא לא להתרגש מהצלצולים הריקים של השמאל שנאחז בכל עלה נידף להסתיר את ריקנותו. אין שום ספק שאתם תנצחו אותם ואל תאפשרו להסתה הפרועה והוולגרית שלהם להשפיע עליכם כמלוא הנימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לנאצים הייתה אידיאולוגיה
אני,
05/08/05 19:53
|
|
 |
286.
לכל המתלהמים והמתלהבים...
HasH,
ISRAelite,
05/08/05 10:42
|
3 ''מחבלים יהודים'' לעומת כמה פלסטינאים????
ילד מאבד את השפיות ומחליט לעשות את מה שעשה לעומת עם שלם שבמשך עשרות שנים הוציא מבניו אלפי מתאבדים....
מישהו אחר חוץ ממני רואה פה סיבה למסיבה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
285.
שוטרים שלא שוום פרוטה אוי לנו
ל"ת
דאוד,
05/08/05 10:27
|
|
 |
284.
אבל למה דרוזים הם כמונו
ל"ת
דאוד,
05/08/05 10:22
|
|
 |
283.
לדעתי הכתומים אשמים
כחול עולה,
גוש חרא קטיף,
05/08/05 09:58
|
במותו של הצדיק. אם הם לא היו משגעים את המשטרה, היו יותר כוחות במחוז הצפוני. אז השוטרים היו מגיעים בכוחות גדולים והיו מצילים אותו. מצד שני, אם הוא לא היה מת איפה הם ישתטחו? איפה יעשו הילולות? עוד פעם בקבר של ברוך הגבר? קצת נמאס. אחרי האכזבה מרקבונו של עמיר בכלא, ללא קבר שאפשר לבקש עליו זיווג ולרקוד סביבו בהורה סוערת, החליטו הכתומים כי הפעם לא יתנו לזוועה להתרחש שנית. ושבה האחדות לעם ישראל - ומשמאל וימין חוגגים כולם את מות הצדיק. שבת שלום לכל הכתומים, הכחולים ושאר הצבועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
282.
מתדרדרים לאבדון...
אילתי1,
05/08/05 09:26
|
לכל המגיבים,בכל כלי התקשורת הכתובים,שימו לב איזה שנאה תהומית נוצרת ביננו,העגלה דוהרת לאבדון,כבר לא משנה מי צודק יותר,או פחות,כשנרצה להצטער על העוול שאנו גורמים לילדינו ולמדינה יהיה מאוחר,קרה פיגוע מכוער וזוועתי,פתאום מתעוררים כל אמות הסיפים,באירועים קודמים,הרבה הרבה יותר חריפים לא היתה תהודה כזו,מסכן העם שלנו שמתאבד לאט לאט,וסולל את הדרך להתרסקות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
281.
אז הכל זאת יש לרדים רוצחים
הדת אופיום לעם,
05/08/05 09:01
|
לכל מנבלי הפה הפנאטים, לכל בעלי לשון ארסית, לכל כותבי הפאשקווילים: הנה חרדי רוצח, תימני רוצח פעם נוספת, הנה מסומם שטוף מוח בידי מחזירים בתשובה ובידי רבנים תאווי שליטה ושיכורי כח, מאבד את צלם אנושותו והופך לרובוט מתוכנת ע''י חוקי גזע דתיים. עד כמה שאני מכיר את כל המגיבים הפנאטים, יהיה להם גם כאן הרבה מילות זכות לרוצח ולדת. הדת חזקה מכל סם סינטטי, מוזרקת יום יום, שעה שעה באמצעות צווים ''אלוהיים'' שהומצאו בידי נוכלים לצרכי אחיזה בלתי מעורערת בצאן המאמינים המסומם. הגב לתגובה זו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות מבית מדרשו של ה_אופיום
הדת הצלה לעם,
05/08/05 10:35
|
יהדות תימן עדה מפוארת בתימן . שהיו סמל ודוגמא למוסר וליושר ולערכי היהדות..עם עומק יהודי שורשי.
והאשמה במדיניות המדינה החילונית שהעבירה את התימנים על דתם וחתכה את סימניה בכל המובנים.. ודרדרה קהילה מפוארת לפשע ולכל מרעין בישין שהמדינה הזו שקועה בה עד צוואר רק ואך ורק אתם אשמים!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי מראה ההורים,נראה שקיבל
חינוך שאתה מטיף,
לו!!,
05/08/05 10:15
|
|
 |
טפל ברוצחים שלכם יום יום!!!!!!
נהג המונית,
דרק רוט ז''ל,
05/08/05 10:02
|
חרדי הוא מי שחינוכו הוא אך ורק במוסדות חרדיים שבהם אין פשרות בלא תרצח ....וצמוד אך ורק לתורת ישראל וללא פשרנות ושילוב ציונות וחילוניות מה הקשר לרוצח המטונף??? היכן גדל???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן !!זה חרדי ??שם כיפלה לפני
ל"ת
שבועיים..בקושי,
דתילוני,
05/08/05 09:58
|
|
 |
280.
בושה וחרפה
דויד,
תל אביב,
05/08/05 07:21
|
ממש בושה וחרפה ,איך המשטרה לא הצליחה להגן על המחבל.. פורעי החוק הערבים חייבים להיתפס ולעמוד לדין על רצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
279.
האם תאונת דרכים בכפר=מכות רצח
נזהר,
05/08/05 07:08
|
מי יש לו את האומץ לעבור עם רכבו בתוך כפר ערבי ?
תאונת דרכים ופגעת במישהו, הלך עליך
לוקחים את החוק לידיים, לא שואלים מה קרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
278.
הערבים עשו לינץ,השוטרים בפחד
מוטרד,
05/08/05 06:51
|
|
 |
277.
האם הערבים שהרגו את החייל
הצד השני,
05/08/05 03:05
|
|
 |
חשוב שהאחראים ללינץ' ייענשו
תדי,
תל אביב,
05/08/05 14:54
|
מי שאחראי לביצוע הלינץ' (המוצדק אך המיותר) במחבל הטרוריסט הנפשע הם הכתומים העלובים, שממשיכים להפריע ולפגוע בסדר התקין במדינה. אילו המשטרה לא הייתה צריכה להיות בנוכחות כל כך גדולה בדרום, וודאי היו כוחות משטרה למנוע את המקרה ולשפוט את המוסט ולמצות את הדין עד אחרון הנבלות היהודיות היושבות בתפוח וביש''ע.
וולרשטיין וחבריו נושאים באחריות, באיומיהם שההפגנה תגיע לגוש ובהפרעות החוזרות ונשנות לסדר הציבורי.
וחשוב שתענשו בכל חומרת הדין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
276.
תגובה ל-273
ערבי חושב טוב,
הגליל,
05/08/05 01:56
|
כולכם טועים בהגדרת שיטת מותו של הרוצח המתועב - לינץ'' כשי מישהוא יורצח על ידי המון אנשים - כשיהוא חף מפשע - אבל כאן המצב הוא שונה לחלוטין - כאן היתה נקמה ישרה וגנה עצמית ספונטאנית .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
גדי,
05/08/05 09:20
|
רוצח זה רוצח ולא משנה הלאום שלו או דתו ודינו: מוות !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה לא הורגים טרוריסטים
צ'ופצ'יק,
05/08/05 12:17
|
ערבים? עם ששונא את עצמו. מלקה את עצמו, והולך לאבדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי יש הבדל
גדי,
05/08/05 19:48
|
יש הבדל בין מעשי מדינה לבין מעשי אזרחים. מקווה שאתה מבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
275.
בושה...........תסתכל מה קורה ק
אסי,
05/08/05 01:18
|
חבר הכנסת איוב קרא נגד ההתנתקות כל יום אבל כנרא שמפריע לו להיות ערבי בושה לדרוזים שיש ביניהם דמות כזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
274.
מעניין!! האם יהרסו בית המחבל
ערבי ישראלי גאה,
צפון,
05/08/05 00:23
|
|
 |
מעניין אם השמאל
Avi Ecuador,
05/08/05 03:43
|
יבנה מדינה ויתן פרסים גם לרוצחים יהודים. אל תדאג, הם נותנים פרסים רק למי שרוצח יהודים, אפילו בונים לרשעים רוצחים מדינה, הנס הגדול שלנו שהם מפריעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
273.
צדק ערבי=לינץ
יהודי,
04/08/05 22:58
|
לא להאמין שזה קורה מדינת אנרכיה
הם לא ישבו בכלא
המשטרה מפחדת להכנס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
272.
לחברי הדרוזים סליחה משתתף בצער
ל"ת
שמש משה,
רמת השרון,
04/08/05 22:39
|
|
 |
דרוזים יקרים
כואב,
05/08/05 08:40
|
לא כולנו זבל מהלך, יש ביננו כאלה שאוהבים אתכם, מעטים אמנם אבל יש. וסליחה על שיהודי דתי רצח בכם, אוהב אתכם, אל תשכחו שיש גם יהודים טובים בין החרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
271.
אין רוצחים חרדים???!!!
הדת אופיום לעם,
04/08/05 22:39
|
לכל מנבלי הפה הפנאטים, לכל בעלי לשון ארסית, לכל כותבי הפאשקווילים: הנה חרדי רוצח, תימני רוצח פעם נוספת, הנה מסומם שטוף מוח בידי מחזירים בתשובה ובידי רבנים תאווי שליטה ושיכורי כח, מאבד את צלם אנושותו והופך לרובוט מתוכנת ע''י חוקי גזע דתיים. עד כמה שאני מכיר את כל המגיבים הפנאטים, יהיה להם גם כאן הרבה מילות זכות לרוצח ולדת. הדת חזקה מכל סם סינטטי, מוזרקת יום יום, שעה שעה באמצעות צווים ''אלוהיים'' שהומצאו בידי נוכלים לצרכי אחיזה בלתי מעורערת בצאן המאמינים המסומם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה זה שטעון בכמויות של אופיום
מאיר,
פ''ת,
05/08/05 12:19
|
אני עוקב אחר תגובותיך מזה זמן רב, לא שיש הרבה מה ללמוד ממך אבל לפעמים מעניין להיווכח בשפל מחשבתי שאליו אדם יכול להגיע. למסקנה נראה שמי שטעון בכמויות גדושות של אופיות הנו דווקא אתה החוזר במין דבקות קדושה על הבלים ריקים שמאומה מעבר לדמגוגיה אינפנטילית אין בהם.
1. הרוצח הזה אינו חרדי. אם לא ברור לך ההבדל כדאי שתתחיל מהתחלה את מסלול כתה א'
2. הוא מטומטם בוודאי, אבל המטומטם הזה, כמו מטומטמים רבים השורצים בכבישים, במועדונים , במגרשי הכדורגל וכו השוחטים בני אדם כאילו הם היו תרנגולות כמעשים של יום יום, מטומטמים אלו גדלו אצלך ובמערכת ''החינוך'' המטונפת שלך. הדמגוגיה הריקה לא תעזור לך להסתיר את העובדה כי עם התחלנותו של העם היהודי החלו רוצחים להופיע בו בכמויות גדושות. חפש בבני ברק רוצחים ולא תמצא, לא רק היום אלא מקום המדינה. אולם ה''מחנכים'' שלך בשום אופן אינם מוכנים ללמוד את המסר ומעדיפים לדרדר את העם הזה אל עברי פי פחת שמא חלילה הם יאלצו להודות שהחרדים צדקו.
3. חוקי גזע אמורים לאפיין אותך ושכמותך המעלים את תיאורית האבולוציה על ראש שמחתם והמחסלים על כן כל סיכוי לערכים וחוקי מוסר אמיתיים אצל בני האדם. גנטיקה ושיקולים גזעיים מפעילות את האדם לשיטתך, וכדאי שסוף סוף תפעיל את המוח שלך בהקשר להשלכות של השקפת עולמך הרקובה שהביאה עלינו את הנאציזם והסטליניזם הארורים.
4. לו הדתיים היו תאבי שלטון כמוך, גם הם היו מבזבזים עשרות שנים מחייהם כדי ללמוד במערכת חינוך המקנה להם יכולות להרוויח כסף ומאומה מעבר לכך. לשיטת השקפת עולמך האבולוציונית האדם מונע אך ורק על ידי שיקולים של השרדות ושלטון אז תעשה טובה ותעיף פעם מבט במראה.
5. הצאן המסומם בא מקרבך, מגיב מאוד לא מכובד שכמותך. סקרים מעידים כי אין כמעט בתי ספר חילוניים הריקים מסמים ומסיבות סמים בארץ ובגואה הן מן המפורסמות. לא דתיים ובטח שלא חרדים אחראים עליהם ומשתתפים בהם אלא לדווקא חילונים מסוממים השיכים לחברתך המדרדרת לשפל אנושי שאין לתארו.
לקרוא את התגובה שלך ופשוט לגחך עד להיכן שטיפת המוח יכולה להגיע. שום עומק, שום מחשבה שום כלום. רק שנאה שטופת ארס ועטופה בבורות ולו היית היחיד עוד מילא, אפשר היה להעלים עין אבל נראה שרוב התגובות כאן אינם שונים בהרבה משלך וזו הבעיה האמיתית של עם ישראל, אתה והדומים לך ולא בטוח שזה באשמתך.
שבת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל בין רבנים לפוליטקאים
שימי,
05/08/05 01:26
|
האחרונים אשמים בשם החוק ל= קורבנות שלום קורבנות הבלגה קורבנות אוסלו וכמובן קורבנות ''המתנחלים אשמים'' רק לא עראפת ושותפיו היהודים.
יאלה יאללה תעבדו על הארופאים .
היהודים כאן יודעים בדיוק מי מסית . ומי לא נתן תרופות לתינוקות בכפר מימון.. מה הקשר?? בדיוק כמו הקשר לרוצח ולמתנחלים. הרבנים כל יום אומרים ''לא אלימות'' אלוני היא שאמרה שמופז רוצח!!! אנא אל תשכחו זאת.!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
270.
Terrorist
Israeli Arab,
Tlv,
04/08/05 22:35
|
Now all we will hear is that he is crazy...insane...not normal...etc. No one will admit that he is a cold blooded terrorist. He is no different than all the other terrorists. Let's stop this terrorism and start living in peace. Believe me it is possible
הגב לתגובה זו
|
|
 |
IM WITH YOU
NAAMA,
TEL AVIV,
05/08/05 07:31
|
YOU RIGHT THEY GOING TO SAY THAT BUT SOME OF US SMART TO KNOW AND NOT BELIVE OUR GOVERMENT I
הגב לתגובה זו
|
|
 |
269.
לסגת
ל"ת
מספיק לכיבוש,
04/08/05 22:24
|
|
 |
268.
גם הוא זוכה ל 70 בתולות?
ל"ת
דרך אגב,
04/08/05 22:23
|
|
 |
70 בתולות חסודות, וכתומות
ל"ת
המבתיל בין לבין,
בתולי שמרון,
05/08/05 00:47
|
|
 |
ההבדל בין שאהיד ערבי לשמאלני
Avi Ecuador,
05/08/05 03:38
|
הריאשון מאבד את עצמו לדעת עם יהודים שאמורים לפי תפיסת עולמו לספק לו 70 בתולות לנצח ושאהיד שמאלני מאבד את עמו לדעת ואפילו לא מקבל בתולה אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
267.
וואלה אשמים בכתבת ההסתה
ל"ת
מאיר,
04/08/05 22:14
|
|
 |
266.
יש מה ללמוד מהערבים...
איה,
04/08/05 22:07
|
צריך ללמוד מהערבים שמיד אחרי כל פיגוע הם מגיבים. אלווי שנגיע למצב שבו נגיב בחריפות מיד לאחר כל פיגוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
265.
''באמת'' אני מציע
Avi Ecuador,
04/08/05 21:55
|
קודם מביע צער על הרצח. ועכשיו אולי כמו שהשמאל מסביר לנו שלא על צה''ל לשמור על יהודים בפלסטין ולהסתכן שם אני חושב שהיום כששר הביטחון מדבר על צבא ירדני שיבוא לשמור ולאמן פלסטינים אז אולי ''באמת'' הצבא הפלסטיני יוכל לבוא לשמור על ערבים ישראלים בקו הירוק מפני שאהידים יהודים כמו שהצבא הישראלי ישמור על יהודים פלסטינאים בעזה פלסטין. או אולי צריך לעשות גם להם טרנספר בכדי שחס וחלילה לא יהרגו חיילים פלסטינים ששומרים על ערבים ''ישראלים''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
264.
המתנחלים הם קבוצת האנשים
רועי,
ירושלים,
04/08/05 21:35
|
הגזענית והאלימה ביותר על פני כדור הארץ. חלאה מטונפת רצחה עכשיו שלושה אזרחי מדינת ישראל ואתם חוגגים. איכס, פשוט איכס. אין גבל לשפלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגזמה והקצנה לא יביאו תועלת
דניאל,
דרום מערב ..,
05/08/05 00:52
|
נכון, המתנחבלים הם גזענים ואלימים ואטומים. אבל , לצערנו יש עוד כמוהם, ואף גרועים מהם על פני הכדור העצוב הזה. וכדי להילחם בהם עלינו לשמור על פרופורציות, אפילו כשאנו מאוד מרוגזים. בוא נשאיר למתנחבלים ולימין את ההגזמה, השימוש בשואה, והשינאה התהומית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן ''הומני''
Avi Ecuador,
05/08/05 03:35
|
לך תעודד רוצחים פלסטינים תיתן להם פרסים ומדינה תעשה להם ניקוי אתני ושירצחו באחיך כתמורה ובהזמנה ואתה תרחוץ את ידיך. פונטיו פילטוס יהודי יש לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיכו לדחוף אותם לפינה
Avi Ecuador,
04/08/05 22:13
|
אולי ילמדו חס וחלילה לרצוח ביהודים שמאלנים כך שגם להם תיתנו פרסים ומדינה? הרי השמאל מעודד רצח ונותן לפלסטינים פרסים ומסביר לנו שאסור לחיות ליד חיות, סליחה, פלסטינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
263.
מביע צער על הרצח
Avi Ecuador,
04/08/05 21:35
|
וההקצנה מכל צד לא טובה. אם להבין אז בעצם כך הערבים במדינותיהם גורמים לזרים להעלם משם ועושים למעשה ניקוי אתני מזרים בשיטחם, כורתים ראשים חותפים מפוצצים, עכשיו יהיה להם קצת יותר סיבות לרצוח ביהודים, לא שהיו חסרים להם חס וחלילה סיבות או שיחסר, כנראה ''חסרים'' להם יהודים במדינות ערב אבל באמת אין לכם מה לדאוג, יש יהודים בקו הירוק כך שאנו נפצה אותם ו''באמת'' עכשיו יוסוף V ודומיהם יסבירו לכם מדוע רוצחים יהודים בכדי שתבינו וגם מנהיגי חלם ידעו איך לטפל. דרך אגב הלינ'ץ מוצדק? אם מוצדק אז אולי ללמוד מהם ואם לא אז אולי לעצור את הרוצחים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
262.
שאלה??
ערבי,
04/08/05 21:32
|
|
 |
לא!
Avi Ecuador,
04/08/05 22:17
|
לפי ההבנה של השמאל צריך לתת לו פרסים ולבנות לו מדינה על ידי צבא הכנה לפלסטין (צה''ל), הבנת? באמת מצטער על הרצח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
of course not
Israeli Arab,
Tlv,
04/08/05 22:06
|
Of course not...because they will not consider him a terrorist. They wil simply say that he is crazy...as usual
הגב לתגובה זו
|
|
 |
261.
היו גם לינצ'ים של יהודים.
אזרח,
04/08/05 21:18
|
אחרי פיגועים, היו גם נסיונות לינץ' של יהודים, אבל מטרתם לא היתה מבצעי הפיגוע, אלא ערבים שנקלעו לאזור במקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי כי המחבלים התפוצצו??
ל"ת
חמור קופץ בראש,
מילה גירה,
05/08/05 01:45
|
|
 |
נכון
ל"ת
מישהו,
04/08/05 21:49
|
|
 |
260.
לקחת מהחארות האלה את הרובים
ל"ת
שמשון,
04/08/05 21:14
|
|
 |
259.
jews are not alowed to get
der sphigel,
koln,
04/08/05 21:13
|
crazy ? only the arbs are aloowed to kill in the name of allla to teach to murder to decided that al not muslemms are the devils suns! and after that to cry that some did to tham what they are teaching in theier scools and university al over the world !
any way i condem this murder - murder is murder and doesnt mater were its made
but let put it in propotion
הגב לתגובה זו
|
|
 |
258.
מעוניין להכיר גבר שחום מאזור
cyrano,
ארץ העריק,
04/08/05 21:12
|
המרכז העדפה לבעלי זרנוק ארוך במיוחד, חובבי שוקולד ואתרוגים, ובעלי זיקה למסורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה ?.. עם הזרנוק הקצר שלך
cyrano,
ארץ העריק,
04/08/05 21:53
|
אתה לא מסתדר ?... אני מציע החלפה לאלתר, כי אתה סתם מסכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
257.
אני איתך מספר 182
קובי,
04/08/05 21:09
|
אותם אשכנסים קוראים לנו ערבים יהודים ,אבל משום מה הם אוהבים יותר את הערבים המוסלמים והנוצרים ,הסיבה פשוטה את העבר שלנו הם רמסו דרסו הרסו ,מהערבים המוסלמים הנוצרים הם פוחדים ,תמיד הם מגישים את הלחי השניה ,ואולי בהזדמנות זאת אשכנזים תסבירו לי איך אתם אירופאים ?המוצא שלכם לא מאברהם אבינו ?הוא לא אירופאי ,הוא מארם נהרים אזור סוריה עירק ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
256.
לכל מי שמצא הזדמנות להשמיץ את
אוהד,
04/08/05 21:08
|
|
 |
255.
האמנם נכונות רסיסי השמועות?
יגאל מירושלים,
עיר הקודש,
04/08/05 21:07
|
שניסו לרוצחו והוא רק הגן על עצמו? עוד כמה שעות נדע... בכל אופן הטרור הוא טרור והד הוא דם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרוב משפחה של עמדי?
ליגאל,
05/08/05 09:45
|
כן. זה נכון. הכל נכון. הם אשמים. הוא צדיק. עוד מעט, שיהיה לו קבר, תוכל לבוא לעשות מסיבות והילולות. אם יש בעיה של זיווג, פרנסה או רפואה השתטחות על קברו תחולל ניסים. תגיד, זה נכון שכשאתה מסתכל במראה, גם היום, אחרי שנים רבות התבוננות, אתה עדיין נבהל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
254.
המבחן של התקשורת הישראלית
אלירן,
04/08/05 21:06
|
האם תתעלם מהלינץ' או תדרוש להעמיד לדין את מבצעיו? להזכירכם את פרשת קו 300 - אז נטפלו לשב''כ שהרג את המחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
253.
מרמאללה לשפרעם
אותם הערבים,
04/08/05 21:06
|
עם הלינצ'אים החייתי ממשיך בשלו. לטבול את כפות ידיהם בדם החיילים ולשאתן אל-על לשמחת ההמונים. הגיעה השעה להקמת מנגנון שיטתי ומסודר להדברת חיות הטרף הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
252.
הכאוס מתחיל לקנות $....
כתבתי בבוקר,
04/08/05 21:05
|
השבועיים הקרובים הולכים להיות מאוד קשים, חבל שהדרוזים סובלים מזה גם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
251.
גדעון עזרא מסית נגד הימין
עזרה מעזרא,
04/08/05 21:05
|
כמיטב המסורת של החטיבה היהודית בשב''כ בה היה עזרא מפקד בכיר התחיל גדעוןעזרא להשתלח בימין. האו הכריז כי ההסתה נגד ההנתקות גרמה לרצח המתועב שח בני בריתינו הדרוזים. עזרא ביום שישפכו את דמם של המתנחלים כתוצאה מההסתה שאתה וחבריך מהשמאל אל תתמם.תדע שהיית אחראי לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
250.
איום ונורא
שירי,
מרכז,
04/08/05 21:05
|
הכל מתדרדר והכתומים ממשיכים לרתק את המשטרה. אנחנו בתוהו וווהו החושך כבר לא רק על פני תהום. אדם לאדם זאב. פשוט נורא איום ונורא. פנטיות היא האסון שלנו. מיד להפריד את הדת מהמדינה,הרצל לפני יותר ממאה שנים הזהיר אותנו מעירבוב הדת והמדינה כך גם זבוטינסי.הדת לבית הכנסת לא לפוליטיקה. רשעים בשם הדת איך תכפרו על שהרסתם את המדינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
249.
אני מגנה אבל למה למה למה כנסו
השואל המתמיד,
צפון,
04/08/05 21:05
|
למה שקורה פיגוע ויהודים נהרגים חברי כנסת והשמאל אומרים זה שטחים כבושים זה ביגלל מתנחלים שגרים בהתנחלויות וכו וכולם שותקים אבל שקורה פיגוע כזה פיתאום כולם מגנים וכך יטב לכולנו אם יעיפו מהכנסת את כול חברי הכנסת הערבים 2 ולמר 172 כן קרה פעם דבר כזה נידמה לי שזה היה החטיפה בקו 5 שהמחבלים נתפסו אל ידי השבייכ והשבייכ אישית הרג אותם אז כן זה קרה אכן זה קרה ואנשים כמוך חיבים להפסיק אם הצביעות הזו וכנראה שברח ממך הזיכרון בקיצור כולנו צריכים מהר מהר לחזור לשפיות וכך יטב לכולנו וגם לדורות הבאים שאני מקווה אישית יהיו יותר שפוים מאיתנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
248.
אני מגנה אבל למה למה למה כנסו
השואל המתמיד,
צפון,
04/08/05 21:05
|
למה שקורה פיגוע ויהודים נהרגים חברי כנסת והשמאל אומרים זה שטחים כבושים זה ביגלל מתנחלים שגרים בהתנחלויות וכו וכולם שותקים אבל שקורה פיגוע כזה פיתאום כולם מגנים וכך יטב לכולנו אם יעיפו מהכנסת את כול חברי הכנסת הערבים 2 ולמר 172 כן קרה פעם דבר כזה נידמה לי שזה היה החטיפה בקו 5 שהמחבלים נתפסו אל ידי השבייכ והשבייכ אישית הרג אותם אז כן זה קרה אכן זה קרה ואנשים כמוך חיבים להפסיק אם הצביעות הזו וכנראה שברח ממך הזיכרון בקיצור כולנו צריכים מהר מהר לחזור לשפיות וכך יטב לכולנו וגם לדורות הבאים שאני מקווה אישית יהיו יותר שפוים מאיתנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
247.
אני מגנה אבל למה למה למה כנסו
השואל המתמיד,
צפון,
04/08/05 21:04
|
למה שקורה פיגוע ויהודים נהרגים חברי כנסת והשמאל אומרים זה שטחים כבושים זה ביגלל מתנחלים שגרים בהתנחלויות וכו וכולם שותקים אבל שקורה פיגוע כזה פיתאום כולם מגנים וכך יטב לכולנו אם יעיפו מהכנסת את כול חברי הכנסת הערבים 2 ולמר 172 כן קרה פעם דבר כזה נידמה לי שזה היה החטיפה בקו 5 שהמחבלים נתפסו אל ידי השבייכ והשבייכ אישית הרג אותם אז כן זה קרה אכן זה קרה ואנשים כמוך חיבים להפסיק אם הצביעות הזו וכנראה שברח ממך הזיכרון בקיצור כולנו צריכים מהר מהר לחזור לשפיות וכך יטב לכולנו וגם לדורות הבאים שאני מקווה אישית יהיו יותר שפוים מאיתנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
246.
אני מגנה אבל למה למה למה כנסו
השואל המתמיד,
צפון,
04/08/05 21:04
|
למה שקורה פיגוע ויהודים נהרגים חברי כנסת והשמאל אומרים זה שטחים כבושים זה ביגלל מתנחלים שגרים בהתנחלויות וכו וכולם שותקים אבל שקורה פיגוע כזה פיתאום כולם מגנים וכך יטב לכולנו אם יעיפו מהכנסת את כול חברי הכנסת הערבים 2 ולמר 172 כן קרה פעם דבר כזה נידמה לי שזה היה החטיפה בקו 5 שהמחבלים נתפסו אל ידי השבייכ והשבייכ אישית הרג אותם אז כן זה קרה אכן זה קרה ואנשים כמוך חיבים להפסיק אם הצביעות הזו וכנראה שברח ממך הזיכרון בקיצור כולנו צריכים מהר מהר לחזור לשפיות וכך יטב לכולנו וגם לדורות הבאים שאני מקווה אישית יהיו יותר שפוים מאיתנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
245.
נמאס !
א,
04/08/05 21:04
|
נמאס מהקיצוניים המשיחיים שמחליטים לקחת את גורל המדינה בידהם. נמאס מאלה שיודעים מה נכון ומה לא וגורמים למליונים אחרים במדינה הזאת לסבול . נמאס מההרגשה הנוראה הזאת שאתה תקוע באמצע בין קיצוניים יהודיים לבין קיצוניים ערבים שרק רוצים להרוג אחד את השני וסוחפים את כל המרכז ללא יכולת התנגדות. נמאס מחוסר האונים הזה ומהשתיקה הרועמת של הרוב ''השפוי'' , נמאס כי בשתיקה הזאת הוא מאבד את שפיותו ואולי גם את מדינתו! נמאס מהחוסר היכולת של המשטרה והצבא לאכוף את החוק. נמאס מהצדקת הקיצוניים את הפרת החוק הברוטלית, ולאחריה ההתממות המגעילה. נמאס לי כי אני מרגיש שחובטים בי משני הצדדים ואני כבול ולא יכול לעשות דבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
244.
may be?
ilan,
04/08/05 21:04
|
|
 |
אוי האנגלית העלובה של אילן....
ל"ת
דין דן,
דן דין,
05/08/05 00:56
|
|
 |
243.
''מחבל רצח'' ? ?
אביב,
04/08/05 21:04
|
לא זכור לי שמדווחים על פיגועים נגד יהודים בביטוי ''רצח''. תמיד אומרים שיהודים ''נהרגו''.... מעניין למה.
נ.ב - תנחומי למשפחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
242.
מגנה את הרוצח ומגנה את
עושי הלינץ',
04/08/05 21:03
|
רוצח מתועב שניסה לפלג את העם! יחד עם זאת, התגובה של ההמון הזעם, היא תגובה של חיות אדם פרימיטיביים. יש להעמיד אותם לדין באשמת רצח או הריגה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
241.
היורה נרצח לאחר שנכבל על ידי
המשטרה,
04/08/05 21:03
|
יורם שקולניק שירה במחבל כפות נידון למאסר עולם, נראה מה יעשו עכשיו לרוצחים הערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
240.
דם כתום
ל"ת
י.,
04/08/05 21:03
|
|
 |
239.
שמישהו יגיש תלונה במשטרה
חחח,
04/08/05 21:02
|
נגד האנשים שהשתתפו בלינץ ואלה שרצחו את היורה לאחר שלא נשקפה להם סכנה כמו עמי פופר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
238.
הוא שמע את לבנת נועם ה''פטריוט''
לימור,
04/08/05 21:01
|
|
 |
237.
נמאס מהדתיים המטורפים
ל"ת
יקיר,
צפון,
04/08/05 21:01
|
|
 |
נמאס מיהוד נארמלי
ל"ת
מוחמד כללה,
05/08/05 01:08
|
|
 |
הוא לא דתי הוא יהודי
ל"ת
מאיר,
04/08/05 22:45
|
|
 |
236.
איך הוא מתנחל מראשל''צ?
ל"ת
ארז,
04/08/05 21:00
|
|
 |
235.
לפזר את הפורעים בשפרעם!!
מדינת צחוק,
04/08/05 20:59
|
|
 |
234.
לחקור שוטרים שחקרו והחזירוהו!!
ל"ת
השוטרים רצחו,
את החייל!!!,
04/08/05 20:57
|
|
 |
233.
לא להעמיד לדין...
פרסי גאה,
04/08/05 20:56
|
את מבצעי הלינץ'. אם היה מחבל ערבי אז היה מגיע לו את אותו הדבר. מחבל הוא מחבל ערבי או יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
232.
אכן התנחלות – ראשון לציון
ל"ת
יגאל עמיר,
התנחלות הרצל,
04/08/05 20:55
|
|
 |
231.
להרוס לו את הבית!
ל"ת
צפריר,
י-ם,
04/08/05 20:53
|
|
 |
230.
רצח זה רצח זה רצח - לקרוא
טל,
ארה''ב,
04/08/05 20:53
|
ממתי יש הבדל בין דם של ''ערבושים'' לדם של ''יהודונים''? כולם אותו דבר ולכולם יש זכות לחיות בכבוד. ישראל של היום היא המדינה הכי גזענית בעולם? כבר אין בושה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טל אתה סתם עוד יפה נפש
רונית,
ארה''ב,
05/08/05 08:31
|
טל גזענות יש בכל העולם וכנראה אתה מרגיש(ה) רדוף בגולה אין להשוות ולו לרגע דם יהודי לדם ערבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
229.
אין לערבים זכות לעשות לינץ'
לא מאמין,
04/08/05 20:53
|
זו ממש טירוף להתבונן במשטרה השלווה כאשר רואה כיצד עושים לינץ בישראלי יהודי
אין לערבים שום זכות לרצוח אף אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
228.
בתי הכלא שלנו מלאים במחבלים
אזרחית,
04/08/05 20:52
|
ערבים. מן הראוי להטיל גזר דין מוות. זאת השפה שהם מבינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
227.
בוצע לינץ' במדינת ישראל
יובל,
04/08/05 20:51
|
עם כל הגינוי למעשי היורה, מזעזע הרבה יותר הלינץ' הבהמי שבוצע ע''י החברה השבטית-החייתית הזו, שלא צפויה כמובן להיענש, כי אנו הרי מבינים שהם חיות פרא שלא מסוגלים לעצור בעד עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
226.
שני דברים למדנו
מישהו,
רחובות,
04/08/05 20:51
|
כדוגמת המחבל שפגע בשפרעם וחוסל כך צריך לעשות עם כל המחבלים הערבים אסור שיגיעו לבית משפט .ודבר שני כשהטרור פוגע ביהודים הערבים רוקדים על הגגות אז שירגישו מה שהרגשנו תמיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
225.
מי שלא קופץ שאהיד
ל"ת
רוני,
04/08/05 20:51
|
|
 |
224.
אם הוא פעיל כך
אבי,
04/08/05 20:50
|
|
 |
223.
שיהרסו את בית הוריו להרתעה!!
ל"ת
מיכל,
מרכז,
04/08/05 20:50
|
|
 |
אני מציע להתחיל קודם עם ביתך
ל"ת
cyrano,
ארץ העריק,
04/08/05 21:11
|
|
 |
222.
להרוס לו את הבית!!!!
מישהו,
04/08/05 20:50
|
|
 |
221.
לערבים מותר לעשות לינץ. מה אתם
קופצים,
04/08/05 20:49
|
|
 |
220.
למה קוראים לרישון:''התנחלות''?
שלומי,
ראשון לציון,
04/08/05 20:48
|
|
 |
ראשון זה באמת התנחלות
ל"ת
ערבי,
לוד,
04/08/05 21:14
|
|
 |
219.
הוא לא מתפוח למה להכפיש
ל"ת
גילי,
שומרון,
04/08/05 20:48
|
|
 |
218.
נרצחו לא נהרגו
ל"ת
Yossi V,
04/08/05 20:48
|
|
 |
217.
קחו נשק מהחילים ותנו לערבים ?
מנדי,
04/08/05 20:48
|
|
 |
216.
הוא בכלל חילוני מראשון לציון
יעקב,
צפת,
04/08/05 20:47
|
כל מי ששם כיפה לשבוע ועבר דירה ליומיים לכפר תפוח הוא כבר מתנחל.
תפסיקו עם ההסתה הפרועה שלכם. ותתחילו לעשות חשבון נפש איך יצא מהמקיף בראשון כזה מוצר???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
215.
נרצחו לא נהרגו
ל"ת
Yossi V,
04/08/05 20:47
|
|
 |
למה לגמגם ?.. דבר שנבין אותך
ל"ת
cyrano,
ארץ העריק,
04/08/05 21:12
|
|
 |
214.
נרצחו לא נהרגו
ל"ת
Yossi V,
04/08/05 20:46
|
|
 |
213.
נרצחו לא נהרגו
ל"ת
Yossi V,
04/08/05 20:46
|
|
 |
212.
כת סוס לבן מגנה כל פגיעה
חבר בכת,
XXXXXXXX,
04/08/05 20:45
|
בנפש או ברכוש באמצעות הנלוזות טרור. הארגון ימצה את מיטב הדין עם בני החושך השלחו את המפגע אשר פוגע באיזון ובהרמוניה השמיימית על פי זא'ן הגדול. ועם מפעילו...
007
הגב לתגובה זו
|
|
 |
211.
איזה מחדל משטרתי
ל"ת
jjjj,
04/08/05 20:45
|
|
 |
210.
תגלו שזה עוד פרובוקטור של
ל"ת
המחלקה היהודית,
04/08/05 20:45
|
|
 |
209.
נרצחו לא נהרגו
ל"ת
Yossi V,
04/08/05 20:45
|
|
 |
208.
להעמיד הערבים לדין על רצח!
מנשה,
04/08/05 20:45
|
לא ייתכן ששוטרים יתבוננו ברצח של ישראלי יהודי בשלווה רק בגלל שמדובר בהמון ערבי
כל האירוע מצולם בטלויזיה יש למצא כל הרוצחים הערבים ולהעמידם לדין על רצח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי נתן ההוראה לא לירות?
אילנית,
ליד שפרעם,
05/08/05 01:15
|
ברור שהשר עזרה שצריך להגן על כל אזרח הורה לא לירות על ההמון בשביל לא לקלקל למאבאסה מלך החיות את המסיבה=ההתנתקות
רק חסר לו שיגידו באל גזירה ששוטרים יהודים [יותר דרמאטי ''נשמע לבן העם היהודי''....]הרגו איזה אזרח או שתיים ערבים
אבל זה לא יעזור להם אזרחים נשארים אזרחים וכמו שהם האזרחים עשו את הלינץ הם האזרחים ידאגו שבכל עמי האזרח יעשו הפגנות למען האומה האזרחית.... והמהומות רק בפתח.והמפכל כבר הורה על תגבור כוחות בהר הבית מפחד האזרחים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להעמיד לדין
עזמי,
04/08/05 21:17
|
לתקן את המינוח להעמיד לדין את הרוצחים המתפרעים שעשו מעשה שלא יעשה לא להעמיד לדין את הערבים בגלל מוצאם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
207.
הכל בגלל שרון. תוקם ועדת חקירה
ל"ת
גידי,
04/08/05 20:45
|
|
 |
206.
צריך להתאפק, לא? הרי זה מה
ל"ת
שהשמאל אומרים,
כשנרצח יהודי,
04/08/05 20:44
|
|
 |
205.
נרצחו לא נהרגו
ל"ת
Yossi V,
04/08/05 20:44
|
|
 |
204.
נרצחו לא נהרגו
ל"ת
Yossi V,
04/08/05 20:44
|
|
 |
203.
נרצחו לא נהרגו
ל"ת
Yossi V,
04/08/05 20:43
|
|
 |
202.
מחבל מטומטם ימח שמו
ל"ת
שי,
04/08/05 20:43
|
|
 |
וואלה עם כתבת ההסתה אשמה
ל"ת
מאיר,
04/08/05 22:47
|
|
 |
201.
לעצור את מבצעי הלינץ'
רוני,
כפר סבא,
04/08/05 20:43
|
היה עליו להשפט כדין, לתפוס את מבצעי לינץ' שפרעם כשם שתפסו את מבצעי לינץ' רמאללה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
200.
יהודי לא עושה פיגוע יהודי
ender,
04/08/05 20:42
|
המחבל הזה לא שונה מכל מחבל אחר שאי פעם עשה פידוע נחג אזרחי המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לגאון מס' 200
ישראלית מבויישת,
ישראל,
04/08/05 21:13
|
המחבלים שהורגים בנו באים משם, הם לא מכאן. כאשר הם הורגים בדרוזים -הם הורגים בנו. אלו לא מחבלים שבאו מהשטחים והרגו יהודים, אלו יהודים שהורגים את אחיהם הדרוזים שמגינים עליהם= בושה להם, לך ולכשכמוך. אני, לו ניתן בידי, כל המתנחלים היו נשארים במקומם. הייתי מוציאה את כל כוחות צהל משם, שיגורו עם המחבלים מעזה, לא הייתי נותנת לשום חייל למות על הגנתם. אם הם רוצים לסכן את ילדיהם ועצמם שישארו שם לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
199.
אל תגידו ''לא ידענו''
יאיר מהצפון,
04/08/05 20:41
|
ממשלות ישראל לדורותיהם ומערכת המשפט שנהגו יד רכה כלפי כהנא וחבר מריעיו ותנועתו כך הידועה לשימצה וממשיכות בכך כלפי ממשיכי דרכם הנלוזים לא פלא שממשיך דרך השימצה שבתאי בן שבתאים עוכרי תורת ישראל ומשמיצי דרכה מעורב במעשה הנתעב שאינו דרך תורת ישראל ועוד מילה לעזמי בשארה הכלב המנצל את הכאב ואת המצב כדי לרקוד על הדם - תתביש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
198.
מה שבולט לעין
אאא,
04/08/05 20:41
|
היא הגזענות של מערכת המשפט והמשטרה.ההבנה והאמפטיה בה מתקבלת אלימות נאצו-איסלמית רצחנית. האם הרוצחים הפלסטינים יועמדו לדין באשמת רצח? איפה כל יפי הנפש שנחרדו מהריגת המחבל בקו 300? האם הערבים שידו אבנים בשוטרים ומנעו מהמשטרה להתקרב למקום יועמדו לדין? לא. למה? כי המשטרה ומערכת המשפט הגזעניות מקבלות אלימות מוסלמית בהבנה והאמפטיה בדיוק כמו שקרה לא מזמן בין מוסלמים לנוצרים בכפר ערבי. הרוצח הוא רוצח שיש להעמיד לדין באשמת רצח.אלה שהרגו אותו לא יותר טובים ממנו וחייבים לעמוד לדין באשמת רצח. מה זו ההתגודדות הפסיכוטית הזו של הנאצו איסלמים? האם כשערבים פוגעים ביהודים,יהודים הולכים ליישוב הערבי לבצע לינץ'?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
197.
אם זה היה מחבל...
אנונימי ישראלי,
04/08/05 20:41
|
אם זה היה מחבל הייתם חושבים שהלינץ' בסדר אז תרגיעו...הבחור ביצע מעשה עלוב זו לא הדקרך להפגין לרצוח בני אדם מגיע לו הלינץ'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
196.
להיכנס דחוף !!
יוסי,
04/08/05 20:41
|
המשטרה לא פתחה באש מהסיבה הפשוטה שאם השוטרים היו פותחים באש אז היו עושים על השוטרים לינץ כי הדרוזים היו 500 והשוטרים היו אולי 5....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
195.
לפטר את השוטרים.
ל"ת
קובי.,
04/08/05 20:40
|
|
 |
194.
לכל הדרוזים -סליחה, אין לי ספק
רוני,
נס ציונה,
04/08/05 20:39
|
שהיתה פה טעות בזיהוי !!1 הדרוזים טובים פי 1000 מהרבה חולרות במדינה זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחברי הדרוזים סליחה אתכם בצער
ל"ת
שמש משה,
רמת השרון,
04/08/05 22:37
|
|
 |
סליחה
מצטרפת,
ישראל,
04/08/05 21:16
|
גם אני מצטרפת לבקשת הסליחה מהדרוזים. בושה לנו שראינו נבלה שכזו. בושה לעם שיצא מתוכה רוצח מטומטם שכזה. בושה לאלו המחזקים את ידם של הקיצונים הימניים, תראו לאן אתם מובילים את העדר הזה שלא חושב בעצמו-שנותן לאחרים לחשוב עבורו. סליחה סליחה לדרוזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה על מה יא מטומטמים הרגו
רונית,
05/08/05 08:35
|
חייל צה''ל ולא משנה מה הוא עשה יש דין !!! ולעשות בו לינץ זה בסדר??? תתעוררווווווווווו !!!!!!!! לעזאזל איזה טיפוסים יש במדינה מיום ליום אתם נוטים להיות בצד של הערבים אז אולי תקפלו את הדברים שלכם ותעברו לגור באיזה כפר ערבי ככה תוכלו להזדהות איתם יותר. אנשים כמוכם לא צריך אוייבים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבר מעניין את כותבת
תהיה חסינות,
07/08/05 17:56
|
אוטומטית לחיילים. מהיום כול חייל יוכל בעצם להתנהג באלימות כלפי אנשים שסובבים אותו, אבל בגלל שהוא חייל צה''ל לא משנה מה הוא עשה!
הוא ערק מצה''ל! הוא כבר שנה שלמה לא חייל בתפקיד, וזה משנה הרבה.
להרוג אותו כשהוא היה כפות זה באמת לא בסדר, וצריך לעשות חקירה בעניין, אבל אי אפשר להתעלם לגמרי ממה שהוא עשה. מחבל ערבי לא היו מנסים להרוג, בשביל למנוע הריגה נוספת של אזרחים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
193.
ברוך (גולדשטיין) שפטרנו!
דוד רובין,
רעננה,
04/08/05 20:39
|
|
 |
192.
הוא לא היה עריק-הוא היה סוכן
משה נחמני,
04/08/05 20:39
|
|
 |
191.
להרוס את ביתו
גדי,
רמת הנגב,
04/08/05 20:38
|
לפי ההגיון צריך להרוס את ביתו ואת ההתנחלות תפוח מייד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
190.
ולדעתי לתקשורת הסמולית אשמה
cyrano,
ארץ העריק,
04/08/05 20:38
|
ישירה לאסון ההולך ומתרגש עלינו... כאשר מעמידים ''כתבת'' סמולית מגעילה ודוחה כמו האאילה חסון הזאת ל''נצח'' של מחול השדים שהולך ומתרגש עלינו, אחת שהאנטישמיות שבה מעבירה אותה על דעתה , לא פלא שאנשים שמרגישים פגועים עד עמקי נשמתם מהמהלך האנטידמוקראטי שמבצי הדיקטטור, מאבדים את שלוות הרוח ומגיעים לצעדים קיצוניים ... ראיתי במו עיני בטלויזיה : היא שאלה את בנצי ליברמן אם לאור הארוע החמור הוא מתכוון להפסיק את ארגון ההפגנות נגד ההתנתקות. בנצי ליברמן ענה לה בצורה יותר ממאופקת שקודם כול הוא מגנה את האדם שביצע את המעשה, אבל זה לא קשור לכך שבכל מדינה דמוקראטית מן הדין לאפשר פעולת מחאה עממית ולגיטימית בעיקר כשמזובר בדבר שאין לו אח ורע בשום מדינה מערבית, שהממשלה תגרש חלק מאזרחי המדינה על לא עוול בכפם. בהמשך, בראיון לגדעון עזרא , והכל במגמה ברורה לתפוס טרמפ על הארוע הטראגי בשפרעם כדי לשלהב ולהסית את דעת הציבור הגד המתנחלים, היא אמרה לו : '' אתה לא מתאר לך כמה ציק וקילל אותי בנצי ליברמן '' ואני חוזר ואומר, החזירה הסמולית הזאת מהווה לדעתי את הגורם הישיר להתססה ולהסלמה ולקרע ההולך ומעמיק בקרב העם; ואני מציע לבנצי ליברמן להגיש נגדה תביעה על הוצאת דיבה ומרשות הטחויזיה לסלקה לאלתר ולא לאפשר לה בשום אופן להמשיך להוםיע על מסכי הטלויזיה ; אני אישית לא מוכן להמשיך לשלם יותר את האגרה, לטלויזיה מסרחה שמעוניינת להסית אותי נגד אחי המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
189.
הוא לא היה מתנחל!!!!!
ל"ת
גרג,
04/08/05 20:38
|
|
 |
188.
העם רצה בחירות או לפחות משאל..
ל"ת
אזרח מודאג,
ת''א,
04/08/05 20:38
|
|
 |
187.
דם יהודי הפקר - דם ערבי קדוש
יהודי גולה בארץ,
04/08/05 20:37
|
מדינת ישראל מתירה לעצמה להתנהג עם יהודים בצורה המכפירה ביותר - להכניס למכלאות לטרטר לשדוד הרכוש ולגר/ש מהבתים. ועוד מטיפים להם להתנהג לפי החוק....
ומצד שני מפחדת להתערב כאשר המון ערבי רוצח בשלווה יהודי במדי צה''ל
משטרת ישרלא שותפה לרצח ויש לפטר השוטרים מייד!!
כל הסיבה שהמדינה מתעללת במתנחלים היא שהם לא מגיבים באלימות כערבים - פשוט פריירים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
186.
שכחתם כבר שהם הרגו בכיסופים
ל"ת
ובנתניה?,
04/08/05 20:37
|
|
 |
185.
חייל? מחבל וטרורסט יהודי
ל"ת
מגיע לו,
04/08/05 20:37
|
|
 |
184.
לינץ לא יעבור בשקט - מר שרון
ל"ת
יהודי,
04/08/05 20:35
|
|
 |
183.
נלחם על האדמה שלו לא?
גבי,
04/08/05 20:35
|
זה מה שהערבים טוענים כל פעם שמחבל מפוצץ עשרות לחתיכות, רגע אז אם יהודים יטענו את זה גם זה יהפוך להיות לגטימי וזה לא יחשב טרור לרצוח חפים מפשע? בשארה, ברכה, וטיבי הבן אדם שרצח היום טרוריסט בדיוק כמו חלאות האדם שאתם תומכים בהם בפלסטין אז עדיף שתחזרו למחילה כי אנחנו רחוקים מלהיות כמוכם כפי שאתם רואים רוב העם מגנה זאת ולא מחלק סוכריות ברחובות ורוקד על מוות האנשים שמתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
182.
תמשיכו אשכנזים להתלהם,תמשיכו
זו'וז'ו נגעל מה,
04/08/05 20:35
|
מאות יהודים נרצחו ע:י ערבים ישראלים, מתאבדים ומשתפים. אחרי כל טבח של 3ם יהודים ומאות פתועים המון שאיבד שליטה הכה כמה ערבים, אז תסומת הלב עברה מייד מה נרתיחם ומאות הפצועים לאותם מסכנים ערבים שהוכו. כן לזה המוח הערל האשכנזי התרגל. כל רצח הוא קודם כל רצח. אבל כאן המון משתולל הוציא את הרוצח היהודי מידי השוטרים ועשה בו לינץ ובשוטרים. זה בסדר , אשכנזים מסוממים !רעים וערלי לב. האמת שאני כבר מתעב אותכם הרבה יותר מאשר את הערבי. הוא לפחות אויבי הגלוי, ולכשיתאפשר לו ירצח אותי לל היסוס. אבל אתם אתם הרי נסכנה האמיתית. אתם ממוחים בהלגיש את הצוואר מוכן לשחיטה ועוד אומרים תודה לשוחט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ז'וזו מתאים לך השם יא דפוק!
נמאס מהבכיינים,
04/08/05 22:53
|
הרי אתה אפילו לכתוב לא יודע! 12 שגיאות ב-4 שורות. יקח לך הרבה זמן עד שתגיע לרמה של אשכנזי ממוצע רשע שכמוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זבל כתום מקומך בכלא
ל"ת
יוס2,
04/08/05 21:04
|
|
 |
אתה וואלה המסיתים לכלא
ל"ת
מאיר,
04/08/05 22:49
|
|
 |
181.
החייל נ ר צ ח ! !
אחמד מדבולי,
שוטר-עוספייה,
04/08/05 20:34
|
עדן צוברי, חייל צה''ל, בן 19 מתפוח, פתח בירי לכל עבר באוטובוס בשפרעם לאחר שהערבים ניסו לגנוב את נשקו . 3 נהרגו ו-5 נפצעו. בתום מאבק ממושך הצליחו מאות מתושבי שפרעם לגבור על השוטרים – ולרוצחו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן
עודד,
04/08/05 21:45
|
הוא עריק כבר שנה. הוא לבש מדים ולקח את הנשק לא כדי ללכת לצבא, הרי לשם הוא כבר לא מגיע שנה, הוא עשה את זה כדי לבצע פיגוע.
ממש כמו חבריו בג'יהאד האיסלמי. כלומר, הג'יהאד היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
180.
בבקשה אל תשוו את זה לטרוריסטים
נעה,
בבקשה כנסו,
04/08/05 20:33
|
זה לא נכון להשוות את עניין שפרעם לפיגועים שעברו עלינו בשנים האחרונות.. זה לא משתווה ולא במקצת למה שעבר עלינו.. בבקשה אל תשוו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
huh?!?
Jonathan,
Huaraz,
04/08/05 21:05
|
will you be kind enough to explain the differance if there is, indeed one? He is a terrorist and this was a terrorist act.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
179.
He was a freedom fighter
freedom fighter,
Israel,
04/08/05 20:33
|
he just wanted to free this land from muslim occupation
הגב לתגובה זו
|
|
 |
178.
אצל ערבים - יש כל שנה פיגועי ה
kobi,
jerusalem,
04/08/05 20:33
|
התאבדות. אצל יהודים - פעם בחמש עשרה שנה בערך. לא ראיתי תגובות כמו של ערביי שפרעם מתבצעות על ידי יהודים אחרי פיגוע שמבוצע על ידי ערבים. דבר שהוא נדיר - יותר שמים לב אליו. (וכמובן שאני חושב שאין מקום להבדיל בין שני סוגי הפיגועים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
177.
צריך לחשוב על אבטחה בישובים
ל"ת
ערבים.הלאומנים,
שלנו מסוכנים,
04/08/05 20:32
|
|
 |
176.
האמת כרגיל אחרת
רס''ן אפי לביא,
תפוח,
04/08/05 20:32
|
צוברי עלה לבוש מדים לאוטובוס באחת התחנות בשכונה הדרוזית, דרך את נשקו ופתח באש לאחר שמאות תושבים הקיפו אותו וניסו לעשות בו לינץ'.הנהג ושתי נשים נהרגו במקום וחמישה אחרים נפצעו. בתום שעה ארוכה של מאבקים הצליחו כמה תושבים לפרוץ לאוטובוס ולהרוג אותו. ללא כל סיבה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלאה כתומה גם על רצח אתה מגן?
ל"ת
קובי,
04/08/05 21:02
|
|
 |
175.
צריך לתפוס את מבצעי הלינץ! ולה
dafna,
holland,
04/08/05 20:32
|
צריך לתפוס את מבצעי הלינץ! ולהביא אותם לשיפוט מהיר!.תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
174.
איתמר בן-זבל וחבורת ''כך:
אורן,
ב''ש,
04/08/05 20:32
|
כלבים מטומטמים שמסבכים את חיי כולנו. הכל מתוכנן - התקוממות ובלאגן בצפון יאלצו לדחות את ההתנתקות בשל חוסר בכח אדם. אין כבוד לחיי אדם, האדמה המקוללת חשובה יותר מחיי אדם- חרא על הפרצוף של כל הזבלים הפנאטים האלה מתפוח רקוב. פשוט זוועה, צריך יד קשה מאוד מאוד נגד המחבלים היהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
173.
רצח בשפרעם
משה,
רשלצ,
04/08/05 20:31
|
|
 |
172.
לא מתנחל ולא נעליים
קצת סדר,
ראשון לציון,
04/08/05 20:30
|
היורה הוא תושב ראשון, לא מתנחל, לא תפוח ולא שום דבר. מה שכן, הוא לא כ''כ שפוי, וזו הפאשלה של הצבא שגייס אותו ונתן לו נשק. כהערת אגב, איך יכול להיות שאחרי שהמשטרה תפסה אותו הצליחו הערבים לרצוח אותו? מישהו זוכר מחבל ערבי שזה קרה לו אי פעם? האם המשטרה מתכוונת לחקור ולתפוס את הרוצחים - זה לה הגנה עצמית, הוא כבר היה תפוס בידי המשטרה ופצוע?
זה מה שקורה במדינת הטרור של שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ודאי שלא מתנחל
פליסקינד,
04/08/05 21:00
|
רוצח מועד ממשיך דרך של תנועת כך הידועה לשימצה ובכלל - אתה כל כך יודע הכל שהצלחת אפילו לערב את ראש הממשלה אז זה לא שאתה יודע הכל - אתה יודע כלום - אתה אפס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
ל"ת
jak,
04/08/05 20:50
|
|
 |
קו 300-- זוכר?
ל"ת
ירון,
04/08/05 20:50
|
|
 |
171.
''מגיע לו'', כמובן! אבל לערבים
ימח שמם של,
עושי הלינץ'!,
04/08/05 20:30
|
רוצחי תינוקות יהודים, מגיע להשתחרר באלפיהם. וכבר אנו שומעים ה''מתנחבלים''. ציבור ענק, נרדף שנים בידי הגרועים מן הנאצים. ציבור שלמרות רדיפות והסתה שטנית, נשאר הציבור התרומי ביותר במדינת ישראל, כולו כמובן, מואשם, כשאזרח אחד במדינת ישראל, עושה מעשה, בימים בהם דם יהודים מותר ונשפך על כל צעד ושעל וכשעם ישראל מגורש מארצו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה עוד דפוק
ל"ת
t,
04/08/05 20:59
|
|
 |
170.
הוא מחבל וככה צריך להגדיר אותו
ל"ת
משה רהב,
04/08/05 20:30
|
|
 |
169.
תנו להם להוציא אותו
ר.ר,
04/08/05 20:30
|
|
 |
שיקרעו אותך אמן!
ל"ת
יהודיה,
04/08/05 21:01
|
|
 |
168.
לא רוצים את הזבל הכתום במדינה
דרור,
04/08/05 20:29
|
|
 |
א.
א.ב,
04/08/05 21:06
|
|
 |
בלי ה''זבל'' הזה אין לך מדינה
cyrano,
ארץ העריק,
04/08/05 21:02
|
בידי מי תשאיר את הגנת המדינה מידי הערבים המרצחים ? בידי יפי נפש רופסים כמוך ?.. שמוחם פשוט לא קולט שאין דבר כזה לגרש יהודים מביתם, ועוד ע''י זה שהתחייב לשמור עליהם ולכבד את מקומם מושבם בכל מחיר ובכל מקרה לא לגרש לפני שיהיה הסכם שלום; אתה היית רוצה שיבואו בין לילבה ויוציאו אותך ואת משפחתך מביתך , בטענות שאתה יושב במקום שלא שייך לך ?... והרי באותו היגיון כל ישראל לא שייכת לנו... תתחיל לפתוח כבר את העיניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
your mother is the trash
ל"ת
jacob,
04/08/05 20:56
|
|
 |
167.
HITNATKUT FROM THE ARABS
BOTH WAYS,
04/08/05 20:29
|
SEND ALL ARABS OUT OF ISRAEL AND LET THE ARAB GOVERMENTS PAY THEM THE DAMAGES AND FOR THE FILTH LEFT BEHIND BY THEM. YALLA HITNATKUT, LO SMALLANIM YEKARIM?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
166.
לא תרצח!!!
ל"ת
אלוהי ישראל,
לכל המתנחבלי,
04/08/05 20:27
|
|
 |
165.
אויש...הוא לא מתנחל בכלל...
יגאל מירושלים,
עיר הקודש,
04/08/05 20:26
|
הלך השוס... הוא מראשון לציון!!! לא יאומן- בני המושבות הם פשוט טרוריסטים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
164.
הוא היה חולה סופני????
fox,
04/08/05 20:26
|
אם לא לא ברור למה הוא עשה את זה
אם כן אז כנראה שהוא עובד של השב''כ ומה שיש לי להגיד להם זה שאסור לשחק בחיי אדם ושיפסיקו עם הפרובוקציות
ובכנות: אני שולח תנחומי למשפחות הנרצחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך קשה להבין למה?
גיא,
04/08/05 20:57
|
כי מחבלים מתאבדים זה לא נישה בלעדית לערבים. הוא ידע שהוא עלול לאבד את חייו במעשה הזה ועשה אותו בכל זאת. מחבל הוא מחבל,לא איכפת לי אם קוראים לו מוחמד או משה. לכולם מגיע אותו גורל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
163.
כל הכבוד לדרוזים!!!
ל"ת
טל,
ארה''ב,
04/08/05 20:26
|
|
 |
162.
מי שעכשיו ימשיך לשים סרט כתום
עידן סתיו,
04/08/05 20:25
|
|
 |
מה הקשר בין רוצח לבין הזכות לה
ל"ת
כתומית,
עיר הקודש,
04/08/05 21:03
|
|
 |
אל תטפוס טרמפ!
רבקה,
04/08/05 20:59
|
לא צריך לטפוס טרמפ על זה !! הכתום לא מסמל שיגעון!!!!! אם אתה לא מבדיל בין זה לזה, אז יש לך בעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני שם 2 סרטים
אין אלהים כאן,
04/08/05 20:55
|
במדינה שלנו המשטרה מפחדת מהערבים ולכן מאפשרת להם לרצוח בגלויי ובפומבי בלי להתערב
אבל למי שלא מגיב באלימות מבצעים בו פוגרומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי שעכשיו ימשיך לשים סרט כחול
אבי,
פ''ת,
04/08/05 20:53
|
|
 |
תגובה
גדי,
גוש עציון,
04/08/05 20:52
|
אתה פשוט אנטישמי מסית ! תתביש לך מה אתה חושב לך שהרוצח הזה שייך לציבור שלנו והאם למשל לו הייתי טוען שכל מי שנתן רובים למחבלים הוא תומך במעשי הרצח שלהם האם לא היית מתקומם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה לא שפוי?
ל"ת
נתנאל,
04/08/05 20:50
|
|
 |
טיפשה שכמוך
ל"ת
מתנחל גאה ביותר,
04/08/05 20:46
|
|
 |
אוסיף עוד סרט. דביל סמולני
דורית,
04/08/05 20:44
|
ולידיעתך - ציר כיסופים יהיה פרוץ כל סוף השבוע - כלומר עוד מאות ואלפים פנימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
חיות הולכות על 2
משה,
04/08/05 20:25
|
|
 |
בושה לעם היהודי
ל"ת
משה,
04/08/05 21:01
|
|
 |
המתנחבלים?
סתם אחד,
04/08/05 20:54
|
|
 |
למה להעליב חיות??!!
ל"ת
מיכל,
מרכז,
04/08/05 20:51
|
|
 |
''תרבות'' העם הערבי
פלונית,
ארץ ישראל,
04/08/05 20:42
|
לערבים האלה אין תרבות! הם רוצחים בנו כבר המוווווווווווווווווווון זמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד לי אתה נורמלי?????
אסף,
04/08/05 20:41
|
|
 |
He's not normal
Israeli Arab,
Tlv,
04/08/05 21:32
|
Of course he is not normal...as matter in fact...i think he is the animal himself. not all jews are angels either. we all saw one today. he is not any different from any other terrorist. i agree with asaf although i totally oppose violance and terrorism.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
שרון אשם
חזון,
04/08/05 20:25
|
כל מה שהיה צריך לעשות זה ללכת לבחירות והכל היה עובר אם עובר בשלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחבל הקיצוני אשם. הקיצונים
צ.,
04/08/05 20:41
|
אשמים. שרון לא שיבש לו את המוסר. לא היה לו מוסר לפני כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
159.
למה השוטרים לא פתחו באש?
למנוע לינ''ץ,
04/08/05 20:24
|
|
 |
כי זה המוות שמגיע לו
לינץ זה רע?,
05/08/05 00:41
|
ואגב, זה מה שצריך לעשות לכל מחבל. (כזכור לך או שלא, זה גם מה שעשינו לפלשתינים שדקרו יהודים בשוק מחנה יהודה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי הוא חיה רעה ויש לחסלו
ל"ת
טל,
04/08/05 20:46
|
|
 |
לא כשזה לינץ ביהודי.
ל"ת
יעל.,
04/08/05 20:38
|
|
 |
השוטרים היו ערבים-זה למה
ל"ת
מ.ב,
04/08/05 20:37
|
|
 |
158.
1000:1 לערבים
jak,
04/08/05 20:24
|
|
 |
מה הכוונה?
שלי,
תל אביב,
04/08/05 20:47
|
מה הכווונה??? אני מקווה שאתה לא אומר הערבים הם לא רוצחים ואנו כן! (לצערי יש חולי נפש החיים באשליות שחושבים הערבים לא מכים בנו! והם אומרים ש''היהודים רוצחים יותר מערבים'')
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
להתנתק מ שפרעם !!!!!!!!!!!!!!
שי,
קרית ארבע,
04/08/05 20:24
|
|
 |
להתנתק מתפוח. זה הפתרון.
ל"ת
ברוך,
04/08/05 20:41
|
|
 |
ברוך-שכחת שהוא בכלל מראשל''ץ אז
איה,
04/08/05 22:18
|
בואו נתנתק מראשל''ץ. חוץ מזה שקודם כל נתנתק זאת אומרת נעיף את כל הערבים שגרים במקומות שבאו מהם מחבלים ואז אולי תהיה לך זכות לפתוח את הפה שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
u r right! give up Shfaram
ל"ת
Like Gush katif,
04/08/05 20:39
|
|
 |
156.
אם מתנחל היה עושה לינץ במחבל..
נועה,
ת''א,
04/08/05 20:24
|
וואי וואי וואי! רק על הלינץ' היו עושים מדברים כל הכתבה ומציגים את המחבל כקרבן. אבל כשמדובר בדרוזים שעושים לינץ'... אז פתאום הם מאוד צודקים. לא? הרי נאמר הבא להורגך השכם להורגו. אז מה אם המתנחל כבר לא היווה סכנה. הוא סה''כ מתנחל. אז לא נורא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחיייייייייי!
ל"ת
שלי,
תל אביב,
04/08/05 20:48
|
|
 |
from shefaram
arab,
04/08/05 20:45
|
walak eze drozem. everyone was there. christians muslims and druzims. and trust me, there was not enough space for all of us. most of us sat home and watch tv. we are by the thousands in shefaram, and not even the army can control us.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
מעניין
...,
04/08/05 20:23
|
הערבים יודעים להגן על עצמם שהורגים אותם אבל שעלינו יורים קאסמים צ''הל לא יודע להגן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
CHUBRI FROM RISHON LE'TZION
X,
04/08/05 20:23
|
|
 |
153.
זו הסכנה, ממטורף בודד.
אחד העם,
04/08/05 20:22
|
|
 |
152.
החינוך הדתי מעודד רצח!!!
ל"ת
יהודי / מוסלמי,
לא משנה,
04/08/05 20:22
|
|
 |
1000 קורבנות השלום לא באו
לי,
05/08/05 01:02
|
מרבנים.. הם באו מאנשים שקיבלו פרס נובל
עשרות אלפי יתומים הפרס הנובול הזה גבה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי פיטם אותך בשטויות האלה
אוריאל,
י-ם,
04/08/05 21:08
|
אני תלמיד בחינוך הדתי ולפי מה שאני זוכר לא חינכו אותי לרצח של ערבים תמימים. אדרבה בחינוך הדתי יש פחות אלימות וזאת פשוט עובדה. מצטער אם אני מאכזב אותך תצטרך למצוא מישהו אחר לרדת עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם
שלי,
04/08/05 20:51
|
אם אתה יהודי, אני מברכת אותך שתצא ממחלת הנפש שלך, ואם אתה מוסלמי שתשאר ככה יא מניאק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחילוני רוצחים יום יום !!
ל"ת
השופט אזר ז''ל,
קרבן הנאורות,
04/08/05 20:34
|
|
 |
151.
משטרה ביזיונית אין חוק אין סדר
ניר,
04/08/05 20:21
|
קראדי הביתה! מה זאת אומרת גברו על השוטרים?! מה זה בדיחה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהרסו להורים שלו את הבית ?!?
ל"ת
מיקי,
04/08/05 20:31
|
|
 |
שוטרי שרון נלחמים רק ביהודים
ל"ת
הם התרגלו,
04/08/05 20:27
|
|
 |
Complains to YESHA
Amused,
04/08/05 20:27
|
After 11000 of the 17000 policemen are tied up with the stupid YESHA demonstators there are no enough police anywhere
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
אבל לעשות לינץ? זא טרור ערבי
ל"ת
יעקב,
04/08/05 20:20
|
|
 |
149.
טוב שהרגו אותו. לא צריך לחקורו
טוב ש,
04/08/05 20:20
|
ולחפש אשמים. אם כל מי שרוצח היה נהרג במקום המדינה היתה שקטה יותר. כל הכבוד לתושבי שפרעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
מחבל, לא חייל. פיגוע, לא ירי.
ישראלי זועם,
המרכז,
04/08/05 20:19
|
|
 |
147.
''מתנחל''. שמאל, האלוקים לא יסלח
לכם!,
04/08/05 20:19
|
השמאל סימן את ההתיישבות היהודית לאחר מלחמת ששת הימים, כמשהו לא לגיטימי. לא אזרחים רגילים של מדינת ישראל אלא ''מתנחלים''. רק משום שעמוס עוז, שמעון פרס ודומיהם החליטו מסיבות שלהם, ולא ניכנס לזה כאן. לעולם לא נשמע, אזרח הקו הירוק רצח. מעריב וכל המתבטאים ב''מתנחל'' מתירים, כדרכם, את דמם של כל אזרחי ישראל החיים ביהודה בשומרון ובחבל עזה. אני רק מקווה שה''מתנחלים'' לא יתיישבו שוב על ספסל הנאשמים ויתחילו בהצטדקויות. כבר לפני שנים צריכים היו לצאת ב''אני מאשים'' רועם, שיזעזע את העולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מתנחל. מחבל.
ל"ת
ברוך,
04/08/05 20:43
|
|
 |
הוא לא מתנחל הוא מרשל''צ
ל"ת
מקשיב,
04/08/05 20:29
|
|
 |
146.
to bshara
Syndrom,
04/08/05 20:19
|
how ever much I condole this act, you are acting as a double faced hypocrite.....
and on that line, I (someone) should say i condole all acts of terror but you have to unerstand their reason for action''
does that sound familiar? communist bastard....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
לקחת מהמטורפים הכתומים את הנשק
ל"ת
קפצון,
04/08/05 20:19
|
|
 |
144.
אני רוצה שמי שרצח אותו ישפט
ד''ר לשמאלנים,
עור ומין,
04/08/05 20:18
|
יורם שקולניק מרצה מאסר עולם על רצח מחבל. לצורך העניין, יש להתייחס לערבים האלה כרוצחי מחבל, ולשפוט אותם בהתאם.
ולכל השמאלנים שמזילים עכשיו ריר: נגבו את הקצף. כשישראלי העז לזרוק אבן על מישהו שניסה לרצוח אותו קודם אתם קראתם לזה לינץ' (ממתי בן-אדם אחד יכול לבצע ''לינץ'''? לשמאל פתרונים) ועשיתם מזה כזה סימפוזיון שהייתי צריך לסגור את הרדיו לשבוע. אז עכשיו בבקשה לחפש את אלה שרצחו כאן ולשלוח אותם לכלא לכל החיים. ושמאלני שיגיד משהו על זה, שיפנה אלי באופן פרטי, אני מוכן להסביר לו שלא על חשבון זמנו היקר של הציבור מה אני חושב עליו ועל אמא שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
הערבים הורגים בנו כל הזמן
ל"ת
זה לא מפריע לכם,
04/08/05 20:18
|
|
 |
142.
i am gald he is dad
ornit,
04/08/05 20:18
|
|
 |
איך את יודעת שהוא אבא?
ל"ת
ומה זה gald?,
04/08/05 20:48
|
|
 |
לאורנית השמאלנית
רפי,
לונדון,
04/08/05 20:43
|
האם את שמחה שהוא אבא או מת? אולי תחליטי. אם התכוונת לחידלונו אז את זה כותבים כך: Dead ולא Dad. הבנת טיפשה חולנית שכמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
אל תתנו להם רובים!
בעזרת,
השם,
04/08/05 20:17
|
מי נתן לכם זכות? במעשה של אידיוט קיצוני אחד הברית שקיימת מקום המדינה בין העם היהודי לדרוזים עומדת בשבריה. זה לא מעשה בודד- כי כמו שמאחורי כל מחבל מתאבד עומד אימאם וארגון טרור כך מאחורי כל יגאל עמיר וגולדשטיינים למיניהם עומדים רבנים ומחתרות. מי נתן לכם זכות לירות באלה ששוכבים על הגדר למעננו, ששירתו ומשרתים בצה''ל בקו הראשון, מי נתן לכם? מי? אל תגידו שזה מהתסכול של ההתנתקות, זה מעשה רצח שרק חיפש את הלגיטימציה הקטנה ביותר כדי לצאת לפועל. לכן כולם יאמרו מעכשיו: ''מתנחל לא יורה בדרוזים''. אני מאחל לכם פינוי נעים ב''ה, ואם לא נוח לכם, שתחנקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
לטפל בג'יאהד היהודי ביד קשה
ל"ת
שרון,
04/08/05 20:17
|
|
 |
139.
AFTER SO MUCH ARAB TERROR
X,
04/08/05 20:16
|
AGAINST JEWS, AFTER THE ARAB MINISTERS IN THE ISRAELI GOVERMENT SUPPORT SUCH TERROR WITH THEIR STATEMENTS AND MEETINGS WITH HEADS OF TERROR AND ENEMY STATES, AFTER SO MANY ARABS LIVING IN ISRAEL ARE COUGHT AIDING TERRORISTS AND ACTIVELY PARTICIPATING IN TERROR ATTACKS, ONE SHOULD NOT BE SURPRISED WHEN JEWS START FIGHTING BACK. WHERE ARE BASHRA AND BARKA, THE TWO ISLAMIC TERROR SUPPORTERS WHEN ARABS WITH ISRAELI CITIZENSHIPS ARE INVOLVED IN THE SYSTEMATIC MURDER OF JEWS? WHY ARE THEY MEETING WITH HEADS OF TERROR ORGANIZATIONS AND ENEMY STATES? EVERY ACTION CAUSES A REACTION, AND IT SEEMS THAT WE HAD A JEWISH REACTION TODAY .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
אמרתי לכם!!!!!
הדת אופיום לעם,
04/08/05 20:15
|
לכל מנבלי הפה הפנאטים, לכל בעלי לשון ארסית, לכל כותבי הפאשקווילים: הנה חרדי רוצח, תימני רוצח פעם נוספת, הנה מסומם שטוף מוח בידי מחזירים בתשובה ובידי רבנים תאווי שליטה ושיכורי כח, מאבד את צלם אנושותו והופך לרובוט מתוכנת ע''י חוקי גזע דתיים. עד כמה שאני מכיר את כל המגיבים הפנאטים, יהיה להם גם כאן הרבה מילות זכות לרוצח ולדת. הדת חזקה מכל סם סינטטי, מוזרקת יום יום, שעה שעה באמצעות צווים ''אלוהיים'' שהומצאו בידי נוכלים לצרכי אחיזה בלתי מעורערת בצאן המאמינים המסומם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פסיכי!! על כל רצח של ''דתי'' יש
ל"ת
עשרות של מעשי ר,
רצ ''חילונים'',
05/08/05 14:53
|
|
 |
137.
אל תתנו לחיילים לצאת עם הנשק!!
מאבטח,
04/08/05 20:14
|
|
 |
136.
Poor Soldier,
batsheva,
Jeru,
04/08/05 20:14
|
He has lost his head. We have to understand what is going in our society.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
He is a killer
Tal,
04/08/05 20:49
|
An eye for an eye - like the bible said. Beside - he was just a terorrist.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
terrorist, not soldier.
ל"ת
צ.,
ת''א,
04/08/05 20:26
|
|
 |
135.
אלו דרוזים ולא ערבים, חבל שטעה
ל"ת
שפוי,
04/08/05 20:14
|
|
 |
134.
הוא לא יהיה היחיד. חכו לפינוי.
רציני,
04/08/05 20:14
|
אני בטוח שיש למתנחלים הקיצוניים כל מיני תכניות לרתק כוחות ולעשות בלגן אטומי ביום ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
פושעי יש''ע לדין!
ל"ת
נתנאל,
04/08/05 20:14
|
|
 |
132.
להרוס לו את הבית
ל"ת
ישראלי,
04/08/05 20:13
|
|
 |
131.
הגיע לו
רפי,
ת''א,
04/08/05 20:13
|
|
 |
130.
dsdfsdf
trrert,
trert,
04/08/05 20:12
|
|
 |
129.
חיילי צבא הרבנים
אזרח,
אירן,
04/08/05 20:12
|
בושה !!!!!!!!!!לפרק את ישיבות ההסדר!!הם לא חיילים של צהל הם חיילים של הרבנים שפירא ,אליהו,! סכנה לקיומה של ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגע -שטיפת המח שעשתה
אזרחית,
04/08/05 20:48
|
|
 |
128.
''3 נהרגו'' . כאילו זה קרה במיקר
מישהו,
04/08/05 20:11
|
הרוצח המתנחל רצח, הוא מחבל לכל דבר. הכתומים הסהרורים מוציאים שוב רוצח מקרבם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דביל , מי עוד היה רוצח כתום?
ל"ת
משהו,
04/08/05 20:44
|
|
 |
127.
לזרוק את כל הכהאניסטים מהצבא
ל"ת
יניב הכחול,
04/08/05 20:11
|
|
 |
126.
למה שיש פיגוע ויהודים נירצחים
יש לי שאלה,
04/08/05 20:11
|
למה שיש פיגוע ויהודים נירצחים אז ערביי ישראל אומרים שזה לוחם חופש אבל שהחייל הזה ימך שמו וזיכרו עשה את מה שעשה זה פיגוע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
לטפל במורסה הזאת שנקראית תפוח
דני ב.,
השרון,
04/08/05 20:11
|
עתה הזמן לטפל בקיצוניים הנבלים הללו שהתאגדו להם בתפוח, יצהר חוות מעון, איתמר חברון ובכל מקום אחר שהתאגדו בהם אלה שמהם יבוא החורבן. יש לטפל בכפפות ברזל באותם פייגלינים פדרמנים מרזלים בן גביר ועוד נבלים ימ''ש יחד עם כל אלה המסיתים נגד המדינה ומכנים את מיטב בנינו חיילינו בשמות נוראים. אם לא נתעשת ונמשיך להתייחס לנבלים הללו בסלחנות אנו נקומם עלינו עולם ומלואו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
רגע, לפי ההגיון השמאלני ......
רמי,
ת''א,
04/08/05 20:11
|
מדובר באירוע על רקע של ''ייאוש'' של מתנחלים --- ובייאוש מטפלים רק על ידי פייסנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
הדרוזים רצחו יהודי בלינץ נקודה
ל"ת
תושב מרכז הארץ,
04/08/05 20:10
|
|
 |
אין קשר לדרוזים
Amir,
london,
04/08/05 20:26
|
הדרוזים לא הרגו ולא נהגרו רק הפיגוע התפצע בשכונת הדרוזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל בסדר גבר
איהאב,
שפרעם,
04/08/05 21:01
|
|
 |
וטוב שכך!
ל"ת
דורית רבין,
04/08/05 20:19
|
|
 |
122.
רואים את התגובה בשפרעם?
חגיגה לפושעי,
ה''התנתקות''!,
04/08/05 20:09
|
כאן רוצחים יהודים בשיטת הסרט הנע, לפעמים שלושים ויותר במכה אחת, ושקט! ועכשו, לא רק הברברים האלה מתפרעים, אלא כל השמאל קפץ עם ההכללות שלו. מעניין מה לא רצתה המשטרה שהציבור יידע, שאשר על כן הניחה לעשות לינץ' בבחור. וכבר ''פרשנינו'' צופים פיגוע. לשמאלנינו נראה הכי טבעי שמתפרעים והכי צודק כשערבים/דרוזים נוקמים. ראשית, אם אינו פרובוקטור אז, אפשר רק לתאר לעצמנו, מה הבחור נאלץ לשמוע באוטובוס הזה, עד שירה. שנית, הוא איננו והאמת לעולם לא תצא לאור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד פעם השמאל אשם הא טמבל?
ל"ת
שמאל,
04/08/05 20:32
|
|
 |
121.
בשארה וברכה = חארטה בארטה!
ישראלי,
ישראל,
04/08/05 20:09
|
שני עלוקות חמומי מוח שחיים מדם מלהתלהם ומלחמם עוד! מתי שמענו מהם גינוי לטרור? הלא כל טרוריסט ערבי חייתי הוא בענייהם לוחם חופש! ההבדל ביננו לבינם הוא שמרבית החברה היהודית אינה דוגלת ואינה תומכת ברצח ובטרור, בניגוד לבשארה וברכה ומרבית הערבים (כפי שעולה מסקרים שנערכו בנושא!) ואכן אנו מגנים את הטרור על כל צורותיו כולל מעשי הרצח היום (כולל רצח המתנחל ע''י ההמון שפעל מתוך תאוות רצח ונקמה ולא מתוך הגנה עצמית), כולל מעשי הרצח והטרור הערבים בכל השנים, וכולל מעשי הטרור בלונדון ובניו יורק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
רצח פוליטי נוסף ע''י תימני דתי
ל"ת
מסוכן מאד,
04/08/05 20:09
|
|
 |
שקול מילים
ל"ת
דני בדיחי,
ראש העיין,
04/08/05 20:28
|
|
 |
119.
מוות למחבלים מכל הלאומים
ל"ת
אסף,
מרכז,
04/08/05 20:08
|
|
 |
118.
חברי כנסת ערבים צבועים
למה,
04/08/05 20:08
|
|
 |
117.
לינץ
גור אריה יהודה,
04/08/05 20:08
|
מה שהכי מדאיג אותי זה חוסר התגובות למעשה הלינץ שבוצע באיש הנפשע הזה. קודם כל היינו יכולים להיות יותר חכמים ולדעת בדיוק מה קרה ולמה. במדינת חוק רצינית יועמדו מבצעי הלינץ למשפט על רצח בכוונה תחילה ופסק דינם יהיה מחויב מאסר עולם. ולחברי הכנסת הנכבדים - שתיקה שווה זהב לפני שאתם פותחים את הפה תעשו חושבים ותחכו לתוצאות המשטרה ורק אז תוכלו להגיב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא גור אריה-אתה גור סרחן!
ל"ת
אחד,
04/08/05 20:31
|
|
 |
אתה בן אדם עשר
איאד,
דיר חנא,
04/08/05 20:27
|
אתה חכם ואני אומר שאתה תהיה על כאפק של אדם וקח נשיקה ממני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
צוברי שאהיד מנוול תסשרף בגהנום
ל"ת
pini,
04/08/05 20:08
|
|
 |
115.
יהודי לא הורג יהודי
יהודי,
04/08/05 20:07
|
|
 |
אתה זבל
איאד,
דיר חנא,
04/08/05 20:24
|
איך אתה אומר זבל של דברים כמוך יא בן זונה שתלך למות ולא תקום מה הבן אדם כל כך פשוט מה החייל הזה ירה כבשה מה אתה לא מבין מה זה מה אתה לא מבין מה היא ערך של בן אדם יא מלוכלך מה אתה חושב הערבים נהנים שיהיה פיגוע בודאי לא להפך הם אומרים ומקווים שיפסק גל ההרג במדינת ישראל .אני חושב שאתה השתכנעת ואם לא אז אתה לא בן אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גמגם ברור
ל"ת
דוד,
04/08/05 21:07
|
|
 |
114.
nechcego ne ponimayu
mike,
chicago,
04/08/05 20:07
|
if he was in police custody, how the hell did he get lynched? what kind of a sorry ass police department would let a mad crowd lynch a person in custody? it's imperative to get those who were involved in the lynch!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
הרוצח - מתנחבל מלוכלך מתפוח
אורי,
רמת גן,
04/08/05 20:07
|
המגיבים - אוסף של כתומים מטונפים, סייענים אידיאולוגיים לרצח.
עכשיו העובדות כבר ברורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
HE IS FROM RISHON
X,
04/08/05 20:27
|
|
 |
תירגע ואל תקפוץ על המציאה
כתומה,
''מטונפת'',
04/08/05 20:16
|
כשמישהו שמאלן וחילוני רוצח- אף פעם לא אומרים שכל השמאלנים והחילונים הם רוצחים- אז אל תקפוץ על המציאה- ככה חשבת כבר הרבה זמן לפני הפיגוע.
גם אני חושבת שזה חמור מאוד, ואני ''כתומה'' ולדבריך- גם סייענית אידיאולוגית לרצח- למרות שבאותו הזמן דווקא ישנתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתומה יקרה
מוקי,
קריות,
04/08/05 20:36
|
אנא האירי את עיני, מתי בדיוק הייתה הפעם האחרונה ששמאלני רצח מישהו על רקע אידיאולוגי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
היורה אולי יהודי
פרחיה,
04/08/05 20:06
|
אבל מאוד מזעזע לראות שמעשה הלינץ' שנעשה בנוכחות שוטרים עובר ללא שום התייחסות אתם זוכרים שיהודים בגוש קטיף היכו ערבי שניסה לדקור בסכין את אחד מהם כמה זמן געשה הארץ על ניסיון הלינץ' ואילו כאן נעשה לינץ' בנוכחות שוטרים ואין שום התייחסות לעובדה!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אז זה עבר ללא תגובה
עודד,
04/08/05 20:49
|
המחבלים היהודים של אז ברחו. הפעם הטרוריסט המתנחבל ירה לכל עבר. גם אם אחיו, המחבל הפלשתיני היה מגיע להתפוצץ בישראל היו עושים לו לינץ' אותם הכתומים ה''יהודים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
זהו. ההתדרדרות המוסרית בשיאה.
צ,
04/08/05 20:05
|
לנהוג בו, בביתו ובמשפחתו כפי שנוהגים במחבל ערבי- פלשתיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היתה מדינה ליהודים הכל היה
ל"ת
אחרת,
04/08/05 20:57
|
|
 |
110.
we have 1 lunatic,arabs MILION
ל"ת
the small difer,
04/08/05 20:04
|
|
 |
lunatic
Israeli Arab,
Tel Aviv,
04/08/05 21:37
|
when a jew kills arabs...you call him a lunatic...but when an arab kills jews...you call him a terrorist...how funny!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
For Every phalestinian terror
Israeli student,
United State,
04/08/05 20:04
|
deserves a Jewish terror Moreover the Arabs inside Israel cooperate with the Phalestinian terrorists
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
להרוס לו את הבית!!!!
ל"ת
*,
04/08/05 20:03
|
|
 |
107.
welll never know the truth now
ל"ת
jew,
04/08/05 20:03
|
|
 |
106.
עוד תימני שהדת שיגעה אותו.
גזען,
04/08/05 20:02
|
|
 |
105.
לפרק את ההתנחלויות הסהרוריות N
CRIMINALS OUT,
04/08/05 20:02
|
איזה לאומניות באנ.אר.ג'י!
כל אדם שפוי ושקול היה טוען ב-ד-י-ו-ק את מה שאמר ח''כ ברכה.
הוא צודק כשטוען שלא עשו הרשויות להרתעת הקיצונים הלאומנים, וגם חלקכם בזה לא קטן.
אתם כמובן יכולים למחוק את שתרצו אבל לא עשיתם ליצירת אווירה חיובית כלפי האוכלוסיה הערבית.
מה שעכשיו צריכה הממשלה לעשות, (ויפה שעה אחת קודם) ואני מקווה שפרס וחבריו יביאו את הדרישה במהירות לממשלה ולכנסת הוא לפרק את ההתנחלויות הסהרוריות - איתמר, חברון של כ''ך -- בית החממה לשנאה שהולידה את ברוך גולדשטיין, יצהר, תפוח ולעצור את המסיתים כגון הרב גינצברג וחבר הטליבאנים (=התלמידים) יוצאי ישיבת קבר יוסף ןממשיכי דרכם.
על פיגור יגרור עוד שפיכות דמים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
קושיה קלה.
לולו,
04/08/05 20:02
|
''היורה הוכה קשות ונפצע באורח אנוש. כשהגיעו כוחות משטרה הוא נעצר לחקירה במשטרה במרחב שפרעם.''
מי שנפצע ''אנושות'' אמור להיות מובהל לטיפול נמרץ, לא להעצר לחקירה. אני קצת מבולבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
מוחמד ברכה יה דביל
נחמן,
04/08/05 20:01
|
|
 |
תן לי לגיד לך שאתה
איאד,
דיר חנא,
04/08/05 20:30
|
לא צופה לחדשות ואל תזרוק מלים באוויר ואתה לא יודיע שום דבר .... כן שום דבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
גבר!!!כל הכבוד!!!
ל"ת
ערן שרון,
עכו,
04/08/05 20:00
|
|
 |
אני ערבי בסדר אם מישהו עושה
איאד,
דיר חנא,
04/08/05 20:41
|
מה שעשה החרא הזה אני לא אומר לו כל הכבוד אני מבקש מאלוהים שיקח אותו למות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם טפשות כתר-אתה מלך
ל"ת
אדם,
04/08/05 20:18
|
|
 |
101.
לשלול למשפחתו של המתנחבל את
רוני,
04/08/05 20:00
|
|
 |
100.
עכשיו נראה איך הסמול מתלהם
צ'ופצ'יק,
04/08/05 19:59
|
נגד הערבים שעשו בו לינץ'. זוכרים את המכות שחטף המחבל מנתניה? איך היכינו על חאט שאנחנו כמו המחבלים? אז הערבי רק קיבל מכות. היהודי נרצח. יש הבדל או לא? ואני ממש לא מצדיק את הרצח שהוא ביצע !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
שמאלני,
04/08/05 20:28
|
1. הוא רוצח. 2. אלו שעשו בו לינץ' והרגו אותו גם הם רוצחים 3. יהודים עושים לינץ' בערבים (לא במחבלים עצמם) כמעט אחרי כל פיגוע, מה שהופך אותם לרוצחים 4. אני בטוח שהרבה ערבים היו עושים בנו לינץ' אם הם רק יכלו. 5. אני לרגע לא חשבתי שאנחנו כמו המחבלים. אלו שעושים לינץ' הם כמו מחבלים - וכאשר אלו יהודים שעושים את הלינץ' אז זה נורא לדעת שיש נבלות כאלה גם אצלנו (אצלם אני מזמן יודע שיש). לפעמים אני חושב שאנחנו כמו הערבים, אבל בשביל להיות כמו מחבלים צריך לרצוח... 6. השמאל מתלהם שהוא רצח והשמאל מתלהם שעשו בו לינץ'. בכלל, השמאל תמיד מתלהם שיש רצח, השמאל הקיצוני מאבד את הראש, הימין לא עושה כלום, והימין הקיצוני רוצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפנה לוואלה עם כתבת ההסתה
ל"ת
מאיר,
04/08/05 22:54
|
|
 |
99.
בושה
טלי,
חיפה,
04/08/05 19:59
|
בושה למדינת ישראל יש אחד כמו בשראה בכנסת אוהב את סוריה יותר מישראל. למה אני צריך לשלם עליו מס הכנסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא אתה משלם, זה אלו משפרעם
נוני,
דימונה,
04/08/05 20:29
|
|
 |
זה מה שמדאיג אותך? אותי המחבל!
ל"ת
ישראלי,
04/08/05 20:17
|
|
 |
98.
ידיעה קשה מאוד
ל"ת
מיכל,
04/08/05 19:59
|
|
 |
97.
אם היינו עושים למחבל מה שעשו
ח,
04/08/05 19:59
|
לבחור המופרע\מסכן הזה בכל פעם... הייתם גם מגיבים כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
מי החייל? מה שמו? לא שמענו!!!
ל"ת
עדיאל ועקנין,
כפר תפוח.,
04/08/05 19:59
|
|
 |
95.
אני לא יודעת מי היורה אבל...
פרחיה,
04/08/05 19:59
|
מאוד מזעזע לראות שמעשה הלינץ' שנעשה בנוכחות שוטרים עובר ללא שום התייחסות אתם זוכרים שיהודים בגוש קטיף היכו ערבי שניסה לדקור בסכין את אחד מהם כמה זמן געשה הארץ על ניסיון הלינץ' ואילו כאן נעשה לינץ' בנוכחות שוטרים ואין שום התייחסות לעובדה!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
פרשת קו 300 השנייה
ישראלי,
04/08/05 19:59
|
החייל היה חי בידי השוטרים ולאחר מכן הוא נרצח ע''י המון זועם. איך הוא הגיע לידי הציבור כשהוא היה עצור בידי המשטרה? האם השוטרים (הערבים?) שיחררו אותו למותו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
Want to Know the Truth ???
Alon,
NY,
04/08/05 19:58
|
He was attacked by arabs on the bus, and as last resort fired at his attackers !!!
Then he was beaten up severely, rescued by the police, only to be lynched in broad daylight under police protection !!!
Arabs back to fucking saudi arabia !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
תמיד אנחנו בסדר...והם לא....
ל"ת
גל,
04/08/05 19:58
|
|
 |
91.
כל הכבוד למשטרת ישראל!
ואת דראושה לגרש,
מן הארץ!,
04/08/05 19:58
|
יהודים מעולם לא הצליחו לעשות לינץ' ברב טבחים ערבי. המשטרה הגנה עליהם בחירוף נפש, הרוצחים הועמדו לדין, ושוחררו במסגרת עסקות מעסקות שונות. מפליא שרק יהודי אחד השתגע בימים אלה, בהם מתקיימת הנבואה ''והיית משוגע ממראה עיניך''. המעשים המטורפים של מדינת ישראל, משגעים כבר שנים את הציבור השפוי בישראל, והאיפוק של העם הזה ממש מדהים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
ירבו כמוהו בישראל!!!אמן.
ל"ת
דני שמעוני,
דגניה ב,
04/08/05 19:57
|
|
 |
amen amen amen .and thes will
aravi,
04/08/05 21:05
|
|
 |
89.
תקראו לילד בשמו -''מחבל יהודי''
ל"ת
דורון,
04/08/05 19:56
|
|
 |
88.
כתום רוצח.
יגאל כהן,
רחובות,
04/08/05 19:56
|
אתם חושבים שאם תשרפו כאן צמיגים תפריעו לזרימת התנועה שאתם תהרגו אזרחים ערבים חפים מפשע . ואתם טועים בטפשותכם. מי שמבין את המקרים האלה סולד מהתגיסות הפנאטית משיחית שלכם לשריפת הצמיגים הווירטואלית והקרע בין יהודים כחולים לערבים ירוקים. כמו שהוא שורף את הסרטים הכתומים במכוניות ושורף מכוניות ללא סרטים. אתם משטים רק בעצמכם כשאתם מזייפים את התגובות. ותהי הארץ אורי אבנרי. זה ביבי שהיזנה את הפוליטיקה בישראל. אומי עזבה את העבודה בסופר וכראבנה אל לשון שלה אצל גברים זרים בשביל כסף ונעליים של שרה. לפני ביבי הקרוק המזיע ישראל לא היתה מערת פריצים ופרוצות. תודו לביבי על הפרוסטיטוציה הזו. כר'אבנה יא נקנק ומיסקורי אוח'תי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לכתומים א ד י ו ט!!!!
ל"ת
כתום עולה,
05/08/05 14:48
|
|
 |
87.
למה נותנים לחייל כזה נשק? למה?
מוטי,
04/08/05 19:56
|
|
 |
אני אתך
איאד,
דיר חנא,
04/08/05 20:34
|
|
 |
86.
המתנחל רצח! רצח!, NRG צבועים.
יוסי,
ירושלים המע',
04/08/05 19:55
|
רק כשיהודי רוצח בפיגוע ירי שלושה אזרחים ישראלים שדמם כנראה לא אדום מספיק אפשר לכתוב שהמתנחל הרג.
גזענות מגעילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
רוצחי החייל היורה לדין!!!!!
ל"ת
Claude,
04/08/05 19:55
|
|
 |
84.
רצח מחריד מחריד מחריד
מזועזע,
ירושלים,
04/08/05 19:55
|
בטני מתהפכת מהאירוע הזה. איזה נורא איזה נורא. מחזיר אותי למעשה החשוך של ברוך גולדשטיין. אם לא מדובר באדם המעורער בנפשו, הרי שהמעשה הזה הוא כתם שחור למדינת ישראל כולה. אני מזועזע וכואב. תנחומיי למשפחות הנרצחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
לבשארה וברכה:ההמון עשו לינץ
ל"ת
עדיין לא ידוע,
04/08/05 19:54
|
|
 |
82.
סוף סוף הם משתמשים במילה טרור
שוקו,
04/08/05 19:54
|
כשמדברים על החמאס או ארגונים דומים בשארה וברכה לא מודעים בכלל לעובדה שהמילה טרור קיימת. פתאום הם מדברים על טרוריסטים.
אם יוכיחו שיש ארגון טרור יהודי שעבר מאחורי הארוע ועסק בלשטוף מוחות של אנשים ולהכין אותם לטרור, אני אופתע מאוד.
עד עכשיו לערבים היה רק בוגימן אחד לנפנף בו: ברוך גולדשטיין. עכשיו יש להם שניים. נו טוף.
בכל אופן, מדובר במעשה רצח מזוויע של אדם מטורף. מצד אחד טוב שהוא מת, מצד שני יש לתהות מדוע כל כך קל לערבים להרוג אנשים בלינץ למרות שהם מוגנים על ידי המשטרה (עיין ערך הלינץ ברמאללה). אני מניח שהמשתתפים בלינץ' יובאו לדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
אם יהודים היו מבצעים לינ''ץ
אחרי כל פיגוע,
04/08/05 19:54
|
|
 |
80.
עוד פעם תימני?
סחוג בן צוברי,
צען בימן,
04/08/05 19:54
|
|
 |
79.
Shame on the police for leavin
TheMan,
04/08/05 19:54
|
|
 |
78.
מגיע לו!!!!!!!
שוקי,
טבריה,
04/08/05 19:53
|
מגיע למתנחל החרא הזה שירצחו אותו כל רוצח עונשו מוות ולא משנה מי הוא גועל נפש של מדינה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
דיווח מגמתי
שאול,
04/08/05 19:53
|
מהמשפט ''עבור שעה ארוכה של מאבק הצליחו מאות מתושבי שפרעם לעשות בו לינץ' ולהורגו'' עולה בבירור שהעיתונאי מזדהה עם הלינץ'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
עדות אופי
דוד,
שומרון,
04/08/05 19:53
|
מהן סיבותיו של החייל שרצח שלשה אזרחים לעולם לא נדע עכשיו. אבל בכל אופן מעשיו אינם מעידים אלא עליו בלבד כפרט,, וכפרט הוא כל כך יוצא דופן עד שאיונ מעיד כלום. אבל ההתנהגות של ההמון שעשו בו לינץ', שלקחו את החוק בידיהם והרגו בן אדם בלי משפט, מעשה זה מעיד גם מעיד על האופי הרצחני של הצבור שביצע את הרצח הזה, וזהודבר שראוי לחקירה.
דבר שני: כאשר מתנחלים וערבים זרקו אבנים אלו על אלו זה כונה בשקריות על ידי התקשורת ''לינץ'''. עכשיו ראינו בפעם השלישית בעשר שנים האחרונות מהו באמת לינץ', וכל פעם התנהגותזו אינה תופעה בין היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
צריך לקרוא לילד בשמו
אור,
04/08/05 19:52
|
|
 |
74.
אז מה רוצים מהפלסטינים?
יואב,
המרכז,
04/08/05 19:52
|
כשהפלסטינים עשו לינץ' ברמאללה, כולם השתוללו פה בארץ ונשבעו לנקום. הנה, יש לכם לינץ' פרטי משלכם, מייד אין יזרעל. כבר עדיף לגור בפלסטין .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
now all the arabs - GET OUT
ל"ת
just like GUSH,
04/08/05 19:51
|
|
 |
72.
יותר קל לצלם עבריני מהירות
יעקב,
04/08/05 19:51
|
מאשר להגן על חשודים. ראה גם משפחת פריניאן על המשתמע ממנה על יכולת המשטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
ישראלי רצח ישראלי
פיגוע,
תל אביב,
04/08/05 19:51
|
חייבים לטפל מייד בכל האנשים המופרעים שמבצעים פשעים קשים כאלו. מה לערביי ישראל ולהתנתקות (אגב, לא שמצדיק מעשה כזה). אבל איזו סיבה יש לעשות מעשה כזה? ערביי ישראלים הם אזרחים המדינה שלא עשו דבר לאיש הזה. חייים להוקיע את המעשה. שיקומו כל המנהיגים המסיתים ויבקשו סליחה ומחילה מאזרחי המדינה, וערביי ישראל בפרט. בושה בושה בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
'תפוח' רקוב היישוב הזה
מדינה בהפרעה!,
04/08/05 19:51
|
|
 |
69.
יהרסו את הבית של המחבל המתאבד?
א.ג.,
04/08/05 19:50
|
יטילו עוצר על תפוח? יפציצו מהאוויר? יעשו סיכול ממוקד על ראש הישיבה שלו ששטף לו את המוח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי שטף את המח שלך מוחמד?
ל"ת
אזרחית,
04/08/05 20:57
|
|
 |
68.
נא תקנו את הכותרת -המתנחל שרצח
ל"ת
יוני,
04/08/05 19:50
|
|
 |
67.
מעשה נפשע
אור,
04/08/05 19:49
|
|
 |
66.
אני לא מבין!!!
יהודי,
04/08/05 19:49
|
אני לא מבין מה הולך פה בכל אתר כותבים משהו אחר נראה לי שמשהו פה מסריח!!! אתם לא סמתם לב לזה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
ערבים עושים לינץ' ?
יוסי הטפש,
04/08/05 19:48
|
ומישהו צילם אותם ? גם בראכה בתמונות ? ובתקשורת יגידו שלעשות לינץ' זה לא טוף ? הפעם זה יהיה אחרת.... כשיהודים רוצחים ערבים - היהודים אשמים. ודאי. זה מובן. כשערבים רוצחים יהודים - היהודים אשמים. ודאי. זה בגלל הכיבוש והתסכול והאפלייה וסערת הרגשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שהיהודים לא לומדים מהערבים
מסעודה,
שדרות,
04/08/05 20:24
|
|
 |
כאילו שיהודים לא היו עושים
מישהו,
04/08/05 20:07
|
לינץ' במחבל שהיה מגיע לגוש דן.
הוא מחבל, וככה מתנהגים איתו.
הדרוזים תורמים יותר למדינה מחבורת הכתומים הסהרורית, שמוציאה מתוכה מחבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
חייבים מעצרים מינהליים
דנה,
04/08/05 19:48
|
למרות שמדובר בכלי אכיפה מאוד בעייתי, לעצור את אותם פעילים המיועדים לפורענות ולעצור אותם במעצר מינהלי. מדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה מלחמת אזחים שכזו. מדובר בישראלי שצח ישראלים. זה פשע חמור מאוד. אסון קשה לישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
פושעי יש''ע לדין!
ל"ת
העם היהודי.,
04/08/05 19:48
|
|
 |
62.
לכתבי nrg - שאלה!
למה?,
04/08/05 19:47
|
למה אתם כותבים ''היורה'', החשוד'' ולא פשוט ''המחבל'' או ''הטרוריסט''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת למה לא אומרים לו מחבל ..
איאד,
דיר חנא,
04/08/05 20:46
|
|
 |
צודק. המחבל, הטרוריסט, הדפוק
יונת,
04/08/05 20:05
|
מתפוח, שבמוחו החולני הצטיירה תמונתו כמציל עם ישראל. אכן טרוריסט ומחבל בשלום ובניסיון לחיות פה כמו עם נורמלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת בדברייך החשוד הוא מחבל לכל
קול האמת,
04/08/05 20:05
|
דבר, כך צריך לקרוא לו למען ישמעו כל אותם מטורפים שהם מחבלים בפוטנציה ויפנימו את העובדה שטרור הוא טרור הוא טרור והם טרוריסטים לכל דבר.
איזה נזק זה לכל העם היהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
מאמינים לערבים
ד''ר גל,רופא,
04/08/05 19:46
|
איך יודעים אם הוא דרוזי?לדרוזי יש זנב?נראה לכם שדרוזי יעשה דבר שכזה.זה לא דרוזי וזה לא יהודי-האשמות השיקריות האלו הם פרי דימיונם של הערבים הרוצחים.מחפשים שוב פעם סיבה לעשות סיבוב נוסף למהומות אוקטובר.מי שיש לו שכל בקודקוד-שלא יאמין לשקרים של המוסלמים הנתעבים האלה.אין צורך להגיב לדבריהם של צוררי ישראל-בראכה וחבריו.התגובה היחידה שצריכה לבוא היא להכין עץ גבוה וחבל לבוחארה ולשאר הח''כים הפלסטינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ד''ר עילג-רואים מיד שאתה
לישיבה גולם,
04/08/05 21:07
|
חהישיבה (במלעיל - אם אתה יודע מה זה). נכון, המוסלמים הם מה שאמרת, היהודים קדושים וטהורים, הערבים רוצחים וכי''ב. כושר אבחנה דקיק שכזה מזמן לא ראיתי. יופי. דרך אגב - האבחנה בין מוסלמים לערבים לדרוזים - אולי אתה יכול להעמיק ולהסביר? כי, אתה מבין מותק, אפילו הערבים, מוסלמים, דרוזים, לא יודעים לפרט ולנמק בענין כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
איאד,
דיר חנא,
04/08/05 20:49
|
אתה דוקטור מה אין לך בושה טוב אם לא מאמינים לערבים מה עם התקשורת העברית גם לא להאמין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה? דוקטור?
ג'ון הולמס,
04/08/05 20:08
|
|
 |
60.
למה נתנו להם רובים?
ל"ת
לעצור ולחקור!,
04/08/05 19:46
|
|
 |
להרוס את הבית של המתנחבל ולשלו
גלעד,
04/08/05 20:01
|
|
 |
59.
תפוח קן צרעות כהניסטי
G,
04/08/05 19:46
|
אני לא אתפלא שהוא איזה מטורף מברוקלין בסגנון גולדשטיין! עשיתי שם מילואים ממש פחד אלוהים ההתנחלות הזאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
בארכה ובשארה הם ברכה ליהודים
קול האמת,
אמת אמת אמת,
04/08/05 19:46
|
כל זמן שהם פותחים את הפה, אנחנו היהודים מרגישים כמה חשוב לנו להתאחד וכמה מסוכן הוא האוייב הפנימי החי בתוכנו (הרי לא סתם קוראים לו בארכה).
אם היה להם שכל הם היו מבינים שהם נכס אסטרטגי לעם היושב בציון שבהיעדרם אוכל את עצמו.
חבל מאוד שאין קשר בין תוכן דבריהם לאירוע הדמים המצער והמכוער שאירע זה עתה, ואולי לפי רוח הדברים לעיל זה בכלל לא חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
הגיע הזמן לפנות את תפוח! ששרון
ישראלי,
04/08/05 19:45
|
לא יתמהמה כפי שעשה רבין אחרי ברוך גולדשטיין ימח שמו וזכרו. זוהי הזדמנות היסטורית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
טרוריסטים כתומים-בושה ליהדות!!
מישהו,
04/08/05 19:44
|
תורידו את הכיפה, אתם מביישים אותנו עם המוסר הרקוב שלכם!!!
לכו תכבשו ותדכאו על הירח, הדרוזים הרבה יותר אחים שלנו ממכם!! האחים שלכם זה אולי החמאס והג'יהאד האיסלמי, שזהים לכם בקנאות הדתית והסהרוריות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
ללכוד את מבצעי הלינץ!
ליאור ש,
בנימין,
04/08/05 19:44
|
אם היהודים היו עושים לינץ במחבל ערבי היה כאן עליהום תקשורתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חובה לחקור ולעצור כל אחד ואחד
קול האמת,
04/08/05 20:08
|
ממבצעי הלינץ' כאילו הוא היה ממבצעי הלינץ' ברמאללה.
רצח הוא רצח ונקמת דם שיעשו בתוך הבתים שלהם. במדינת חוק כל אחד מהמכים את המחבל הוא שותף לרצח נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
from shefaram
arab,
04/08/05 19:44
|
you people are nothing but murderers. The man is a jew and the killing was nothing but terrorisim. He killed one of my friend which was a bus driver, and he killed an innocent woman too. you try to twist facts and truth to justified your killing. but it is hell that you are going to get. untill now, Israeli arab are not doing anything, especially in shefaram, but now, you the one who started it. do not blame anyone. just be honest and stop acting like stupid.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
GO BACK TO YOUR COUNTRIES
VEN,
04/08/05 20:12
|
THERE IS NO PLACE FOR ARABS IN ISRAEL. IF JEWS CAN NOT LIVE IN ARAB COUNTRIES. ARABS CAN NOT LIVE IN ISRAEL. TIME FOR HITNATKUT FROM THE ARABS. BUY THEIR HOUSES AND SHIP THEM OUT.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Why don't you go back !!
Israeli Arab,
Tlv,
04/08/05 21:43
|
Before you tell us to go back to our countries.....think of where YOU came from and go back there. go back to your poverty....communism. We arabs were here long before you or your great grandfather was born.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Well if you say so you go back
from where,
04/08/05 20:25
|
you have come we were born here before you even before you grabd grabd grabd mama was born. go back to russa to ukrain to poland to usa ... thats that there is more than one arab state dosnt give you the right or make ligimatic to perform transfare on the Nazis way... your talking like terorrets ..it you who want to through us in the sea???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
from shefaram
arab,
04/08/05 20:17
|
wow, nice going guy. yes this is the best solution? where did you go to school? you need to get psychiatric help as soon as possilbe. you need to wake up and think twice about what you say. becasue racisim start from people like you who want nothing but isolation.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
לבשארה וברכה
Antonio,
CU, USA,
04/08/05 19:41
|
ברגע כתיבת מילים אלה עדיין לא ידועים הפרטים לאשורם, כך שאל תצאו בהצהרות מתלהמות לפני שידועחם כל הפרטים.
אם אכן זה היה ''פיגוע טרור יהודי'' אז היורה הוא לוחם חרות לכל דבר לא?
חומר למחשבה!!!
דרך הגב, אני לא מה שמכונה ימני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לוחם חירות? מהו צה''ל?
צ.,
ת''א,
04/08/05 20:09
|
אולי זה עדין לא הגיע לסאן אנטוניו- אנחנו מדינה עם צבא! לאן התדרדרנו שאנו מפנים נשק של צה''ל (מדובר בחייל) כדי להרוג אזרחים ערביים? לוחם חירות? הצחקת אותי. רוצח שפל ועלוב שמפנה נשק לנשים ואזרחים חפים מפשע- אותו דבר כמו מחבל פלשתיני. אין הבדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כן.
ספי,
04/08/05 19:54
|
|
 |
No, you are not
Ziv Tadmor,
NY,
04/08/05 19:53
|
|
 |
ומה דרך הבטן?
ל"ת
מוטי,
שרון,
04/08/05 19:47
|
|
 |
52.
מדינת טרור
ערבי,
04/08/05 19:41
|
שוב מוכח כי זו היא מדינת טרור והתקשורת הישראלית תקשורת מעודדת טרור ובגדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
סוף סוף
אבי,
04/08/05 19:40
|
פיגוע נגד ערבים. חבל רק שלא הרג הרבה יותר ערבים וכן חבל שנהרג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי חמודי-לך תתפוצץ עכשיו.
ל"ת
מאמי האוהבת,
04/08/05 21:03
|
|
 |
צודק אחי
צודק אחי,
04/08/05 20:54
|
|
 |
אתה בושה למדינה
ל"ת
אסף,
04/08/05 20:04
|
|
 |
יופי אבי. מחכה לך חגורת נפץ
עודד,
04/08/05 19:54
|
בבסיס האימונים שלך בקייטנה של החמאס. תוכל לרצוח כמה שיותר אנשים, יהודים ערבים, מה זה משנה לצמא דם כמוך. העיקר לרצוח.
הכתומים מראים את המוסר החמאסניקי שלהם. לאט לאט יורדות התחפושות של ''מלח הארץ'' עלאק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה איש קטן וטיפש
ל"ת
אני,
04/08/05 19:53
|
|
 |
תומך טרור הוא טרוריסט כמוך
ל"ת
ערבי,
04/08/05 19:51
|
|
 |
50.
הם גם יכולים להתנתק
חיים,
מרכז,
04/08/05 19:40
|
א.יתכן ומדובר בהגנה עצמית של היורה. ב. אם מר טיבי וחברו לא טוב להם או חוששים הם יכולים להתנתק לירדן או מצרים או לכל רוח שבא להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה רק טיבי?
ירושלמי,
04/08/05 19:55
|
הרי בגוש קטיף נפגעו חלק מהאנשים ומגרשים את כולם על מנת להציל את עמרי שרון. לפי הגיון זה, יש לגרש את כל תושבי שפרעם על מנת להציל את גלעד שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים היית מת.
ישע זה רשע ופשע,
הרצליה,
04/08/05 19:50
|
מדובר בסיקיריק ימני קיצוני. אתה יכול לפתוח שמפניה ולהזמין את חבריך הכהניסטים. בכל מקרה די ברור לי איך קוראים לילדיך תן לי לנחש לבכור ברוך, לאמצעי יגאל ולצעיר יהיה שם חדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
זו הדרך לעצור את הגירוש מהגוש
ל"ת
שוקי,
04/08/05 19:39
|
|
 |
48.
פרובוקטור של השב''כ
דני ימינני,
04/08/05 19:39
|
|
 |
47.
האם יעמידו לדין
אזרח,
04/08/05 19:34
|
את ההמונים שהרגו את היורה כפי שבעבר העמידו לדין יהודים שהרגו מחבלים פלסטינים לאחר שהללו נעצרו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לך?
אריאל שרון,
04/08/05 19:54
|
הרי מערכת המשפט של שרון היא חד צדדית. מאותה סיבה גם לא יגרשו את תושבי שפרעם נפגעי הטרור, כפי שמגרשים את היהודים שנפגעו מהטרור של חברי שמעון פרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי בדיוק העמידו לדין?
אחד,
04/08/05 19:48
|
אתה בטח מתכוון לפרשת קו 300. אז נזכיר לך שלמרות שידעו בדיוק מי האיש שביצע את המעשה (בדם קר ולא מתוך לינץ' של המון פרוע) הוא לא הועמד לדין, והיום הוא חבר כנסת מטעם הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יורם שקולניק מרצה מאסר עולם
ל"ת
יודע,
04/08/05 21:08
|
|
 |
46.
רצח מזעזע
ל"ת
דודאפללו,
04/08/05 19:33
|
|
 |
45.
למחוק את תפוח מעל פני האדמה
לאה,
04/08/05 19:29
|
למחוק את קן הצפעונים יחד עם יצהר ,חברון ושאר המוסדות הפסיכיאטריים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובאותה הזמדנות, גם
ציוני גאה,
04/08/05 19:57
|
לגרש את נפגעי הטורו בשפרעם? או שבאותה הזדמנות למחוק את קן הצפעונים בדמות עזה, טול כרם, שכם וג'נין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאגי
שאול,
04/08/05 19:55
|
הם יימחקו יחד עם רח' שינקין האהובה עלייך. הערבים יטפלו בכווולם, כולל ביפי הנפש כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך זה שיהודי ציוני נלהב כמוך
מוקי,
קריות,
04/08/05 20:30
|
לא יודע אפילו שרחוב זה זכר ולכן לכל היותר ''הם ימחקו יחד עם רח' שינקין *האהוב* עלייך''
דרך אגב, חלק לא מבוטל מהדיירים בשינקין הם חרדים. גם הם ימחקו או שתהיה סלקציה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וטובה שעה אחת קודם
ל"ת
ישראל לוי,
04/08/05 19:53
|
|
 |
44.
נסיון של מתנחל ליצור איתפדה !!
פרופ' בוסקילה,
מדע המדינה,
04/08/05 19:28
|
זהו ניסיון חולני של רוצח מתועב סיקריקי במוצאו מתנחל שרוצה להסית את הכוחות של משטרה וצבא מהדרום אל עבר הצפון. ברצח המתועב הזה הוא המתנחל ניסה להחיות איתפדה ולהוציא את כל ערביי ארץ ישראל לרחובות. אבל אחינו הדרוזים כמו גם ערביי שפרעם והצפון לא יפלו למלכודת המטורפת הזו שניסה המתנחל הרוצח גולדשטיין מספר 2 ליצור. השפיות הנחישות ינצחו. המתנחלים יעופו לנו כבר מהשטחים ומחיינו. צריך לטפל בהם ביד ברזל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימין -שמאל
חיים,
מרכז,
04/08/05 20:04
|
מענין מה דעתך על הרג יהודים עי המחבלים .או משתפי פעולה ערבים ישראלים שמקבלים קיצבת ביטוח לאומי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
פרובוקציה של השב''כ...
מישהו אחר,
04/08/05 19:28
|
כל הטענות האלו שהוא לא יהודי... נו באמת. זה כמו לטעון שזו פרובוקציה של השב''כ.
פשוט תגנו אותו במקום לנסות להעביר הלאה את האשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
עדי ראייה טוענים כי היורה הוא
ל"ת
דרוזי,
04/08/05 19:26
|
|
 |
41.
בראכה ובשארה שני מחבלים שפלים
המבקר,
04/08/05 19:20
|
בראכה ובשארה שני מעודדי טרור מובהקים ובוגדים שפלים מלינים על פיגוע יהודי..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה אתה טיפש או מה??
ערבי,
04/08/05 19:53
|
נראה לי שהמפגע הוא טרוריסט יהודי תוצרת כחול לבן אז תסתום כי הסטה כמו שלך מעודדת טרור כזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשארה לכלא ומייד!!!
רועי,
חיפה,
04/08/05 20:23
|
|
 |
ערבי מעז לשאול אם מישהו טיפש
ל"ת
עכשיו ראיתי,
את הכל,
04/08/05 20:22
|
|
 |
יללה יללה תחזור לתפוח
ל"ת
ישראלי,
04/08/05 19:45
|
|
 |
40.
חובש כיפה אני לא מאמין
שי,
04/08/05 19:18
|
איך חובש כיפה יורה באנשים איך חובש כיפה מקבל נשק איך חובש כיפה אחד יכול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצוב,,
ענת,
רחובות,
04/08/05 20:55
|
בושה לעם למה היגעו ''בשם הדת'' בושה לכשל המערכתי שמגייסים ונותנים נשק לחייל כזה,,משתתפת בצער האבלים על מות יקירהם על לא עוול בכפם, תתעוררו אנשים אנו חיים במדינה אחת קטנה וצריכים ללמוד לחיות ביחד ולא להרוג אחד את השני זה לא יפתור את הבעיות ובטוח לא להשתמש בדת לשם כך כי הדת היהודית והערבית אוסרות על כך הפרשנויות,,,,חדשניות תתעוררו מדינה קטנה והרבה אנשים שחשוב ללמוד לחיות ביחד...ובשקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך ישי שליסל יכול?
הולדן קולפילד,
04/08/05 20:14
|
גם הוא חובש כיפה וגם הוא החזיק נשק. אז הוא דקר ועדן צוברי ירה למוות. ככה זה שפועלים קיצוניים בשליחות ''השם'' מטונפים חולרות פשיסטים - את כל אלה צריך לגרש לגלות בסיביר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא תאמין אבל גם אתה יכול
יוני,
04/08/05 20:04
|
|
 |
אולי אתה צודק
מוקי,
קריות,
04/08/05 20:26
|
אבל יקח לו לפחות חודשיים של הסתה כתומה כדי להפוך לרוצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מעריב עדיין אינו יודע כלום, אך
אדם נשך כלב!,
04/08/05 19:16
|
כבר הצליח לגרות את בלוטות שנאת ישראל של הפרימיטיבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לעשות שמדובר בעוד פנאטי
יונת,
04/08/05 19:29
|
|
 |
38.
מתערב שהוא לא יהודי
ל"ת
בוננזה,
04/08/05 19:16
|
|
 |
חבל שלא שמתי כסף. היית מפסיד
ל"ת
ישראלי,
04/08/05 19:46
|
|
 |
דווקא כן, הוא מתפוח!!!
ל"ת
מתנחבל בריבוע!,
04/08/05 19:23
|
|
 |
37.
WHO IS THAT CRAZY MAN??
ל"ת
LUNATIC,
04/08/05 19:16
|
|
 |
36.
מדווח על כך בהרחבה-זה סתם
ל"ת
ערוץ 10 לא,
04/08/05 19:15
|
|
 |
35.
ברקה אם טעית תתנצל?
עבד אל כלב דהמש,
מחנה פליטים,
04/08/05 19:14
|
ממש כמו במצרים שם מאשימים את היהודים בכל פיגוע. אולי כדאי להעיף את הברכה הזה למצרים שם יהפוך להיות מטיף מסגדים מזיל ריר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תתנצל אתה? אידיוט
ל"ת
ישראלי,
04/08/05 19:46
|
|
 |
34.
ARAB DRESSED AS A SOLDIER
WANT TO BET,
04/08/05 19:13
|
AND IF SO BARKA SHOULD BE SHOT FOR HIS ACTIONS AND LOUD MOUTH.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
no its a jewish terorrest
ל"ת
me,
04/08/05 19:55
|
|
 |
PAY BACK, AINT IT SOMETHING?
ל"ת
WANT TO BET,
04/08/05 20:18
|
|
 |
33.
זה אחד מפקודיו של זכריה זביידי
ל"ת
זה מחבל מג'נין,
04/08/05 19:11
|
|
 |
החמאס ואנשי תפוח ניזונים מאותו
ישראלי,
04/08/05 19:47
|
|
 |
32.
החלום הרטוב של בשארה וברכה
די לגועל נפש,
04/08/05 19:08
|
זה ממש נשמע כאילו הם יתאכזבו אם יתברר שזו הייתה פליטת כדור או סתם סכסוך לא פוליטי או לאומי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
c-h-a-o-s
אבי,
04/08/05 19:08
|
|
 |
הכתומים יכולים להאשים עצמם
מישהו,
04/08/05 19:19
|
בחינוך הערבי של הילדים שלהם. שוב הם מוכיחים שהם לא יותר טובים מהשכנים שלהם הפלשתינים.
הם בטוח הלכו ביחד לאותה קייטנה של הג'יהאד האיסלמי, התאמנו על כיבוש וטרור.
פשוט עולם שלישי אנרכיסטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
בערוץ שתיים נזהרו
אוביקטיבי,
אור,
04/08/05 19:06
|
ואמרו שהרוצח ''לובש מדים'' ולא ''חייל'' זה לא מנע מהם להכריז מייד שהוא ''דתי'', ''חובש כיפה'' ו''מזוקן''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הוא דתי, חובש כיפה ומזוקן!
אורן,
ת''א,
04/08/05 19:48
|
|
 |
They are though Evil
Israeli Arab,
Tllv,
04/08/05 21:48
|
Don't you know that all these religious one are most phanatic?!?!? They are thought evil instead of God's word
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומתנחל וכתום. ומחבל.
ל"ת
מישהו,
04/08/05 20:09
|
|
 |
אז עכשיו אתה יודע מתנחל מתפוח
ל"ת
מותק,
04/08/05 19:47
|
|
 |
חובש כיפה ומזוקן
מוריה סרק,
04/08/05 19:42
|
הם עובדות יקירי- אתה ממש כמו ערוץ שתיים עשיתה אחד ועוד אחד וקישרת זאת לדתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מה יהי?
הבוכה,
04/08/05 19:04
|
ברכה מוטב שלא תפתח את פיך, כי אתה וחבריך מלבים ומביאים למעשים שכאלה. נמאס מהקיצונים משני הצדדים ומרעילי הבארות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
היורה יהודי--בושה וחרפה לכולנו
ל"ת
להתנתק מהימין,
04/08/05 19:04
|
|
 |
27.
למה שום ערוץ לא מעדכן מה קרה
מקלדה,
04/08/05 19:03
|
למה שום ערוץ לא מעדכן מה קרה , למה בגלל שאנחנו דרוזים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
סוף סוף
ל"ת
צור משה,
רמת-גן,
04/08/05 19:02
|
|
 |
25.
ואולי מחבל-ערבי בתחפושת?!
ל"ת
bu§§§§§§,
04/08/05 19:01
|
|
 |
מחבל מג'נין ,שהתחפש לחחיל
ל"ת
גם לי זה נראה,
04/08/05 19:11
|
|
 |
מתנחל שמבייש את היהדות!
ל"ת
מותק,
04/08/05 19:47
|
|
 |
24.
אם זה מה שיעזור, מה טוב
אולי זה יעצור,
04/08/05 18:59
|
את ההתנתקות. עכשיו נראה את כל תנועות השמאל עושים דמוניזציה, כאילו שלא נרצחו אלפי אנשים מהערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תצטרף לחמאס. אתם אותו דבר
ל"ת
מותק,
04/08/05 19:48
|
|
 |
מה???
מוריה סרק,
04/08/05 19:43
|
אנשי ימין יקרים אנחנו באמת לא שונאים אותכם אבל אי אפשר כבר לסבול את שגיאות הכתיב וחוסר יכולת ניסוח משפט בסיסי בהם אתם לוקים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה
ל"ת
שוקי,
04/08/05 19:40
|
|
 |
אתה גרוע מהחמאס
עודד,
04/08/05 19:16
|
לך אפילו לא מבטיחים 72 בתולות!! הימין הכתום רק מוכיחים מה המוסר שלהם שווה.
אחרי ש- 4.5 שנים אנחנו טוענים שטרור זה לא אמצעי לגיטימי ואיום במיוחד נגד כיבוש של עם אחר, קם הכתום הזה ומחזק את עמדת הערבים.
אתה עוד כתום סהרורי ורקוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תעצרו את המגיב הזה לפי IP
ל"ת
??,
04/08/05 19:13
|
|
 |
טמבל
ל"ת
כתום בנשמה,
04/08/05 19:08
|
|
 |
23.
יאללה האנרכיה התחילה!!!
אבי,
04/08/05 18:57
|
|
 |
קדימה לגנוב מסכי פלזמה!!!!!!!!
ל"ת
חזי,
04/08/05 19:52
|
|
 |
22.
כותרת מגמתית
''חובש כיפה''...,
04/08/05 18:56
|
בגוף הכתבה אתם מדווחים על עדויות סותרות לגבי זהותו של היורה אבל בכותרת המשנית בוחרים לכתוב ''אדם חובש כיפה''?? איפה הבושה אה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיי אתם קשי קליטה!!!
מוריה סרק,
04/08/05 19:44
|
הוא היה חובש כיפה זו עובדה- השאלה אם היה באמת דתי ואגב אני שמה את כל הוני שכן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין אין אין בושה
רוני,
ת''א,
04/08/05 19:11
|
כשזה מגיע לימין - אין בושה לאף אחד - ישר מאשימים. הרי כולם גנבים/רמאים/שקרנים/אנסים/רוצחים שם. רק השמאל הוא הנאור... תזכורת - כל המרגלים נגד המדינה עד היום היו שמאלנים. אבל תעזבו אותם מעובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הנה. קיבלת הוכחה. מתנחבל
ל"ת
מותק,
04/08/05 19:48
|
|
 |
קח מחט ופוצץ את הבועה
מוריה סרק,
04/08/05 19:46
|
שכחת לציין ששמאלנים הם שרצחו מפגין ימני אה לא רגע זה היה איש ימין שרצח את אמיל גרינצוויג ואיך קראו לראש ממשלה הזה... אה נכון רבין ע''י מי הוא נרצח???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מעריב מסיתים את הציבור
טל,
סטודנט,
04/08/05 18:56
|
למרות שברוב אתרי החדשות אין איזכור שהיורה היה דתי אלא חייל, ולמרות שבגוף הכתבה מצויין שיש עדים שאומרים שהיורה היה ללא כיפה. מעריב מכניסה פרט בעייתי זה בכותרת והן בידיעה בעמוד הראשון. התקשורת מנסה להציג אץ הדתיים כקנאים מטורפים. כדי להצדיק את הלינץ' שהם עושים למתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הסקת מסקנות מסוכנת
איתן,
ירושלים,
04/08/05 18:55
|
שני עדים למקרה, אחד מספר שזה אדם חובש כיפה והאחר טוען שזה היה דרוזי. איך הכותב יכול להסיק מיד שמדובר באדם חובש כיפה - ולכתוב בגדול בתחילת הכתבה. די עם ההסתה נגד דתיים! די לשנאה נגד מי שעושים רק טוב למדינה (ולא דוקרים אחד ת'שני במועדונים, ולא אונסים בחורות כל הזמן, ועוד ועוד ועוד).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
תאמינו לי,צריך להתנתק מהדרוזים
דאגלאס,
04/08/05 18:54
|
|
 |
YOU ARE NOTHING
KKKK,
HHHH,
05/08/05 07:44
|
IF YOU TALK LIKE THIS YOU STUPIDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD I GOD NOTHING MORE TO SAY METUMTAM
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרוזים-חסידי אומות העולם!
ל"ת
אל תבלבל,
את המוח,
04/08/05 19:29
|
|
 |
אהבל!
ל"ת
צ'ופצ'יק,
04/08/05 19:16
|
|
 |
הדרוזים רוצחים ואנסים-לסוריה
ל"ת
אתה צודק,
04/08/05 19:12
|
|
 |
18.
לא יאמן!
דוד,
ב''ב,
04/08/05 18:53
|
למה נראה לי שזה נסיון להבעיר את השטח במטרה לעצור את ההתנתקות {אני בעד} ואילו עיתון מעריב כבר יודע שהאדם שחובש כיפה{!} ירה עקב סכסוך בין הנוסעים. כנראה על מנת להרגיע את התסיסה שתעצור חלילה את ההתנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
למערכת
ח.ט,
04/08/05 18:53
|
למה לנסח את הכותרת בצורה עובדתית, היינו- ''חובש כיפה'', כאשר הקונוטציה היחידה והמיידית, בעיקר בתקופה זו, היא כי מדובר ביהודי חובש כיפה, בעוד בהמאמר חתום בספק האם מדובר ביהודי, שמא דרוזי. למה להיות כאלה לא מקצוענים? לזה אתם קוראים עיתונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרסום עובדות
מוריה סרק,
04/08/05 19:47
|
יקירתי הצבועה הדבר החשוב בעיתונות הוא פרסום עובדות והעובדה היא שהבחור היה חובש כיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מה איכפת לי שהוא ''לבש כיפה''
שלומי,
04/08/05 18:53
|
אתם רק גורמים ליותר קרעים בעם עם ידיעות לא ברורות וכל הפרשה הזאת עדיין לוטה בערפל. תפסיקו עם השנאה הזו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
למה בכותרת ''אדם חובש כיפה''?
יוני,
ירושלים,
04/08/05 18:51
|
כאשר בפנים כתוב שאת זה אמר עד ראייה בודד, בעוד שמספר עדי ראיה אחרים אמרו שמדובר בדרוזי. אולי זה בגלל שאת הכותרת כותב לא הכתב אלא העורך, ולעורך חשוב להעביר איזה מסר...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
חבל שהרג רק 3 אנשים
ל"ת
רמי,
תא,
04/08/05 18:49
|
|
 |
Titbayeh ya gaz'an
Israeli Arab,
Tls,
04/08/05 21:50
|
It's a pitty that you were not on that bus instead of those innocent people. it is people like you who are evil deserve to die.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו גזענוות!!
ל"ת
לאה,
04/08/05 20:44
|
|
 |
פרובוקטור במימון האיחודהאירופי
ל"ת
יייייי,
04/08/05 19:09
|
|
 |
13.
חובש כיפה- חכו שנייה
עצבנית,
י,
04/08/05 18:47
|
לפני שאתם מפרסמים פרטים. בידקו היטב ואז פרסמו. אם לא היה חובש כיפה הייתם אומרים- ''חייל שלא חובש כיפה?''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
בערוץ 2 אמרו שהיורה חובש כיפה
מישהו,
04/08/05 18:44
|
זה לא נשמע טוב- הרוגים ערבים ויורה דתי. טרור יהודי כתום?
מוקדם לומר. בכל מיקרה, זה לא חדש- גולדשטיין כבר רצח 35 והמחתרת היהודית הטמינה פצצות ליד בי''ס לילדות ערביות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''חובש כיפה'', בדרך כלל הרוצחים
אינם חובשי כפה,
04/08/05 19:05
|
למה מציינים ''חובש כיפה'', כי זה ''אדם נשך כלב''. ראית פעם כותרת - שאינו חובש כיפה רצח את אשתו? ואני במקומך ובמקום דומיך הייתי סוף סוף סותמת את הפה, כי כפסע ביניהם לבין עמידה לדין על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם! אתם רצחתם כבר אלפי יהודים. עד כה היו שכירי החרב שלכם ערבים, היום אתם מכשירים את צבא שכירי החרב הטוב בעולם נגד יהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכלת ב-ד-י-ו-ק את מה שמכרו לך
הראל,
מרכז,
04/08/05 19:01
|
היורה חובש כיפה ומזוקן- רק יהודים יכולים להיראות כך? ובמיוחד שמדובר בשכונה דרוזית.. שים לב: עדות אחת טוענת שהיורה חבש כיפה [לא מצויינת דתו] ועדויות אחרות [משמע: לפחות 2] טוענות שהוא היה דרוזי. הסתמכת על עדות אחת ויחידה מול אחרות, וגם העדות שהסתמכת עליה יכולה להתברר כאדם שאכן היה חובש כיפה, אך דרוזי. ומה זה ''טרור יהודי כתום''? אכלת את המשוואה שהאכילו אותך בתקשורת ש''דתי=מתנחל=מתנגד להתנתקות=פורע חוק''? תיצמד לעובדות, פחות לתקשורת. למה להכפיש ציבור שלם כשעוד לא ידועים הפרטים המדויקים ואפילו יש עדויות שסותרות זאת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלה דרוזים לא ערבים!!!
ל"ת
אדם,
ת''א,
04/08/05 18:58
|
|
 |
הדרןזים, ובדואים -הם ערבים
ל"ת
אתה טועה,
04/08/05 19:14
|
|
 |
11.
בסוף יתברר
הזבוב על הקיר,
04/08/05 18:43
|
שזה פיגוע שביצע יהודי כדי לגרור את ערביי ישראל למהומות וכך, אולי, לעכב את ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לח''כ ברכה....
meaty,
haifa,
04/08/05 18:41
|
ואם המשטרה היתה נכנסת לכפרים ומבצעת חיפושים כדי להחרים את הנשק הלא חוקי ולהעניש את בעליו מה הייתה אומר אז ? איזה קול צעקה על גזענות ורדיפות היתה מקים ?!? אז לפני שאתה מפנה אצבע מאשימה תבדוק את עצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנשק היחיד שיש לערבים הוא..
גם חיפאי,
04/08/05 19:20
|
נשק של חיילים. אין לערבים נשק לא מורשה, התופעה הזאת בלתי קימת. זה ממש לא כמו שאתה מתאר. היריות שאתה שומע בחתונות זה ברך כלל נשק של חבר'ה דרוזים, או נשק אישי מורשה.
ודרך אגב, היו גם היו ארועים של פשיטות של המשטרה על כפרים, באום אל פחם חיילים ירו בתוך בית ספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ברוך גולדשטיין! זוכרים??
ל"ת
מנסים לעצור את,
ההתנתקות!!!,
04/08/05 18:39
|
|
 |
בטח זוכרים! יהי זכרו ברוך!
ל"ת
צדיק אחד בסדום!,
04/08/05 19:15
|
|
 |
רוצח = צדיק
ל"ת
גועל נפש,
04/08/05 19:37
|
|
 |
8.
מתנגדי התנתקות יקרים
איתן,
04/08/05 18:38
|
|
 |
7.
מוחומד ברכה-אתה פשוט מלוכלך
אבי,
תל-אביב,
04/08/05 18:37
|
אני שמאלני ושלא יהיה ספק שמה שאני כותב זה לא כי יש לי משהו נגד ערבים, פשוט יש לי משהו נגד מטומטמים ואם זה מה שיש לך להגיד, אתה מטומטם. גם את הנשק בחברה היהודית לא אוספים, למרות שיש רציחות. ברור מאליו שאל נשק שמסכן את בטחון המדינה מתייחסים אחרת וגם אותו לא תמיד אוספים. אז אם יש לך טענות לבני עמך, תטען. אל תוציא את הטמטום שלך החוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
בטח דתי
ל"ת
כדי,
04/08/05 18:36
|
|
 |
5.
תודה אריק
ליאור,
04/08/05 18:33
|
זה מה שקורה כשהמשטרה וכוחות הבטחון עסוקים בהרס כל שבב הנותר מהדמוקרטיה הישראלית - תודה שרון, באמת במגילת העצמאות צריך לשנות את הכתוב ל''מדינה יהודית ואוליגרכית''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן תאשימו את אריק
ניר י-ם,
04/08/05 19:00
|
זה מה כשקורה שציבור ענק מחליט להתנגד להחלטות הממשלה ולהעסיק את כל שוטרי המדינה, שבמקום להגן עלינו צריכים לשמור שאנשים לא יפרצו לשטח צבאי סגור.
תודה לכם כתומים, אם מישהו פורץ לי לבית בזמן ההתנתקות אני יורד לגוש קטיף להביא מכות למסתננים בעצמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לציונות הדתית
תדי,
תל אביב,
04/08/05 18:56
|
שנתתם הכשר לתחושת העליונות היהודים. בחירתו של אלוהים בעם היהודי לא היתה דמוקרטית (וחכמה), כנראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתאי אתה מדבר עם אלוהים?
נפוליון,
אברבנל,
04/08/05 20:51
|
לי דווקא הוא אמר שהוא בחר בעם היהודי באופן מאד דמוקרטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי פתרון בשבילך תדי
אריה,
04/08/05 20:08
|
והפתרון הוא לגרש מוסלמים מישראל. אתה בוודאי שואף לשוויון בין היהודים למוסלמים. בעזה טרוריסטים מוסלמים רוצחים יהודים ואתה תומך בגירוש יהודים. עכשיו טרוריסט יהודי רצח מוסלמים, אז אתה בטח תתמוך בגירוש מוסלמים מישראל, נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה ליאור שאתה אידיוט
תחשוב שניה על,
מה שכתבת,
04/08/05 18:41
|
|
 |
אני אשם
ליאור,
04/08/05 19:06
|
נכון - איך לא שמתי לב שאני ראש ממשלה שאסור לו להיות שר ביטחון, אני מעורב בכל מיני סקנדלי שוחד ומינויים, אני שלחתי שוטרים להתעלל בדתיים בדרכם לעבודה ואני החלטתי להרוס כל שמץ של יהדות או דמטקרטיה במדינה על מנת לתת לרוצחים מתנה ללא תמורה - עלאק התנקתות, אנחנו עדיין מספקים להם מים, חשמל ומקומות עבודה - וכל זאת כדי שאני אכנס לספרי ההסטוריה של הגויים - אני אשם, איך לא שמתי לב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ברכה וחבריו - אסון חערבים
אריה,
מבשרת,
04/08/05 18:33
|
חברי הכנסת הערביים - במקום להמאיס את עצמכם ואת מי שאתם מייצגים על היהודים - ופוגעים קשות בכך בערבים. תתחילו כבר באמת לטפל בבעיות האמיתיות שיש אצלכם ואז אולי תופתעו ממידת שיתןף הפעולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאמי-מהר לקחת את כדורים ולבלוע
האחות אסתר'קה,
04/08/05 20:59
|
|
 |
אין לך מושג על צה אתה מדבר
ערבי,
04/08/05 18:54
|
הח''כים הערבים מעורבים בחיי הציבור שלהם פי 10 ממה שהח''כים היהודים יודעים לעשות, בכל סולחה או הלוויה עד כדי כך שנמאס. וחוצמזה שיאני הנוכחות והפעילות הפרלמנטרית הם החכ''ים שלנו, ומדובר בפעילות למען השכבות החלשות פעילות חברתית. זה שהם ממאיסים את עצמם עליך זה רק בגלל שהתקשורת העברית מדווחת על פעילותם בהקשר שלילי. צפה בערוץ הכנסת, או תתעניין במפלגות עצמן ותלמד על הפעילות הרחבה של המפלגות בתחומי החינוך במקומות שאין בהן מדינה.
... הצבע חד''ש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חדש מפלגה ששוללת את זכות קיומה
שרון,
04/08/05 20:13
|
רק עוכר ישראל יצביע למפלגת חדש ששוללת את זכות קיומה של מדינת ישראל תצביע לאביגדור ליברמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
איזה ניסוח מעודן....של הכותרת
יוגב,
כפר סבא,
04/08/05 18:30
|
הרקע : סכסוך בין נוסעים.......ככה, לא פחות. כאילו, רווח לנו. זה בסדר. סה''כ ''סכסוך בין נוסעים'' אפשר לעבור לסדר היום. כלום לא קרה. לא משהו רציני ששוה להזדעזע ממנו. עדיף לחתוך חזרה לנושא החם המפיל עשרות חללים יום יום , ההתנתקות. ההסתננות . ה''מעבר על החוק'' ההפגנות. השוטרים והחיילים המסכנים שסובלים. ההרג ההמוני ''סכסוך בין נוסעים'' יכול לחכות קצת. יש דברים בוערים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אנחנו לא מופתעים מן התגובה
ל"ת
וגם מעריב לא,
מופתע!,
04/08/05 19:00
|
|
 |
שיקגו בין נוסעים
ג'ימי הופה,
04/08/05 18:41
|
סכסוך בין נוסעים, סכסוך בין חמולות, סכסוך על רקע כבוד המשפחה -- בתקשורת אצלנו משמעות צירופי המלים האלה היא צפירת הרגעה. נחשו למה. להכניס את המילה שיקגו לידיעה היתה החלטה ממש לא מקצועית. אתם אתר אינטרנט מכובד או קקמייקה שכל אחד יכול לכתוב כאן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקחת פטרייה או שאתה
סתם הוזה?,
04/08/05 18:59
|
|
 |
2.
למה הם מתפרעים וחוסמים?
ל"ת
?,
04/08/05 18:28
|
|
 |
1.
הדרוזים האלה מטורפים
מוסלימי משפרעם,
שפרעם,
04/08/05 18:27
|
|
 |
כי הם אחים של היהודים :)
אוכל מלוח'ייה,
04/08/05 18:56
|
|
 |
איסלאם = טרור
גד עזר לנו בים,
04/08/05 21:10
|
פיגוע של יהודי הוא דבר נדיר ביותר, בעוד כל הטרור העולמי הוא איסלאמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראו מי מדבר
מנדי,
04/08/05 18:56
|
אתם בני עם הטרור שלא השארתם ארץ ללא פיגועים המוניים, אתם שהאיסלאם קמה על יסודות הטרור ''תתאסלם או תמות'', אתם באים בטענות, תסתמו את הג'ורה המסריחה שלכם, ואל תשמיצו את הדרוזים, מה עוד שלא נכתב שהיורה דרוזי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה ג נ ה - ע צ מ י ת!!!
יהודי,
ניסן,
04/08/05 18:47
|
''למעריב השמאלני'' ישר דוחפים שהוא חובש כיפה מבלי לברר וללא ראיות! ישר רוצים להראות ''הנה הוא דתי'' ואתם יודעים מה? גם אם הוא דתי , אני מבטיח לכם (כנוסע בכפרים ערבים)שזוהי הגנה עצמית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט
ל"ת
פאטימה, ג'נין,
04/08/05 20:57
|
|
 |
arab from shefaram
shadi,
04/08/05 20:00
|
self defense? he killed a bus driver and an innocent woman. what are you talking about? what kind of self defense that allow someone to kill an innocent driver and a woman and more people. do me a favor and please stop drinking.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז גם הפלשתיאנים מגינים על עצמ
ם מהכיבוש??,
04/08/05 19:58
|
אין תירוץ לטרור ..תעקל את זה לטרור אין לאום והפעם הוא טרור יהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעריב קופץ ךמסקנות? ואתה?
דוד אפללו,
04/08/05 19:35
|
תתן לעובדות לבלבל אותך? מנין לך שזו הגנה עצמית? היית שם? ??
הגב לתגובה זו
|
|