 |
13.
סוף סוף השר עזרא עושה דבר נכון
ל"ת
שמואל מאשקלון,
05/08/05 13:31
|
|
 |
12.
ההבדל בין המפכ''ל לרמטכ''ל
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
04/08/05 22:16
|
ההבדל בין המפכ''ל לרמטכ''ל
כשופט בכלא צבאי , נחקרתי במצ''ח בחשד לקבלת שוחד , שוחד במהלך משפט צבאי.
ואפילו לא הועמדתי לדין משמעתי .
החקירה נערכה 2 שנים עם טובי החוקרים במשטרה בצבאית, משטרה צבאית חוקרת, מפקד מצ''ח, מפקד משטרה צבאית, הרמטכ''ל, שר הבטחון וראש הממשלה.
פרקליט צבאי ראשי צבאי ואזרחי, סנגור ראשי צבאי ואזרחי.
גם המפכ''ל עורב בסוד הענין.
רק מה, הרמטכ''ל לא טרח להתנצל, ולא קבלתי גבמול עבור ההשעיה, וסוללת עו''ד הפרטיים, והחקירות.
צה''ל, הלו.... מישהו בבית ?!
מפכ''ל נכבד, אל תשהה את נצ''מ לוי על סתם
כשופט בכלא 4, וכמי שעבר חקירת מצ''ח, תחת אזהרה, בחשד לשוחד בסך 240 ש''ח, וביקש בדיקת פוליגרף ולא קיבל, תחת עיניהם הבוחנת של בכירי הצבא, עד רמטכ''ל כולל.
כולל כול שדולת המילואים בכנסת, שרשרת עו''ד בכירים בשירת הפרטי, מבקר המדינה, פרקליט המדינה, כולל מכתב אליך,
שמור על קציניך, אם ראשי המערכות, יתנו , מתוך טפשות ואי עשייה, יד לקבוצות עבריינים, ע''י אי מניעה, או לפרקליטים, ושופטים הדיוטות, לנהל את המדינה, אבוי לנו.
מנהלים/מפקדים/שרים צריכים לנהל/לפקד/להנהיג ולא להיות מובלים.
הזהר בפיקודיך,
שופט לא משפטאי, קש''ב בדימוס , כלא 4 חה''ן, יקל''ז, עורף
משפוט לשופט
לא איש/עובד/חבר קבע/מדינה/הסתדרות לשעבר, בהתאמה
http://www.wsoft.co.il/page22.htm
האם מזוז יזוז ?!
http://www.wsoft.co.il/page21.htm
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מזוז מנסה לטייח את הפרשייה
סלומון,
04/08/05 16:26
|
רק ועדת חקירה בראשות שופט שתחקור את כל ההיבטים בפרשייה חמורה זו כולל מחדלים של המשטרה והפרקליטות . האם יורם לוי חפרפרת במשטרה בשורות משפחת פשע האם חיבלו בימ''ר דרום במזיד בחקירה כדי לא לעצור את הפריאנינים?? האם קראדי חיפה על יורם לוי?? האם מח''ש טייח את חקירת יורם לוי??בגלל מעורבות קראדי ועומרי שרון ??? ועתה האם מזוז הזכור לרע מהאי היווני מנסה לטייח שוב ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הפרקליטות שותפה לפשע
אזרח שואל,
ארץ מושחתת,
04/08/05 09:48
|
הפרקליטות מושחתת כבר שנים רבות שתי פרקליטות שהיו באופן רצוף והם היום בעליון הגיעו לשם כשהן מותירות שובל עם ריח לא נעים אחריהן מבקר המדינה היוצא אמר על כך דברים מאוד לא מחמיאים רואים בפרשה ספציפית של משפחת הפשע פריניאן שאלות נוקבות שמופנות הן למפכל המשטרה היום הן לפרקליטת המדינה אז גב עדנה ארבל היושבת היום בבית משפט העליון והן שאלות קשות למח''ש שמפקדה הוא היום פרקליט המדינה ...א .. האם לאור מה שנאמר יכול משרד המשפטים להוציא את האמת לאור . ב.. מה תרומתה של הפרקליטות במדינת ישראל לזה שאנו מדורגים בעולם כמדינת עולם שלישי.?? ג..מר מזוז מנסה לכסות מגרש כדור רגל בשמיכה של מיטת תינוק .. איש לא משתנע מצעד זה וברור לכל שזה פארסה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ומי יחקור את הפרקליטות ?
א,
04/08/05 08:18
|
|
 |
8.
אל תדאגו-שניכם תשבו בכלא
ד''ר גל,
04/08/05 07:27
|
יבוא יום-צדק יעשה ובנוסף לחונטה של שרון גם הקונסיליירי(מזוז) וגם העוף מכובס (עזרא) ישבו על ספסל הנאשמים ויתנו את הדין על הפשעים שלהם.גם השמאל הצווחני ישלם את המחיר.לא לדאוג-ימים יגידו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
איפה קמפיין ''השחיתות'' של מעריב
מציץ במעריב,
04/08/05 00:03
|
מה קרה? למה זה נעצר? הייתכן שגם במעריב נדבקו ב''קדחת האתרוגים''?
מינוי קראדי עדיין צריך לעורר שאלות נוקבות, שטרם נשאלו (כמו למשל חלקו של צחי הנגבי בעסקה שהייתה קשורה למינוי שכזכור הפתיע כל כך את כולם).
הקשרים של עמרי עם משפחת פרוניאן - איפה תחקיר עומק?
החקירה המתפתחת שבה גם מעורבת הפרקליטות בנושא הכספים שהעבירה ''הכשרת היישוב'' ל''משפחה'' - האם נקרא עליה במעריב, או שבעניין הזה אפשר להמשיך את השתיקה, בגלל בעלי המניות? (לקוראים שעלו לארץ אתמול - הכשרת היישוב היא הבעלים של מעריב, כאילו דא? משפחת נמרודי? הלו?)
אז קדימה, אמנון ודן - תוכיחו שאתם לא רק חכמים על מרכז הליכוד, אלא גם על ה''משפחות'' - שרון, פרוניאן ונמרודי - והקשרים שביניהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
פרשת דרוקמן גיורים מזויפים....
חיים,
אור עציון,
03/08/05 23:57
|
למה מזוז שותק על פרשת דרוקמן בנושא גיורים בחו''ל!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
במקום...............
הקוסם,
03/08/05 23:45
|
להתעסק בעיקר אתה מתעסק בתפל ז''א אתה צריך לבדוק את תיפקוד המשטרה בפרשה קודם זאת היא שעשתה את הפשלה העיקרית בכך שסגרה עם אותו שוטר את העיסקה שיקבל חסינות בתמורה שיגיד להם מה עשה ככה לא צריכה המשטרה להתנהג יש הרבה חרא במשטרת ישראל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מזוז יבדוק את עצמו. בטח
ספקן,
03/08/05 23:13
|
יסגר ''מחוסר ענין לציבור''. רק ילדות בנות 14 צריך לשים באזיקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
המזוזה במשרד האוצר פסולה.
יגאל כהן,
רחובות,
03/08/05 23:13
|
היא פסולה מחמת נפוטיזם. שהרי היא אחותו של מזוז חיינו. זה נפוטיזם חצוף. ולא הזכרתי אלא חלק ממשפחת מזוז שמולכים על הפרקליטות והיעוץ המשפטי. זו רפובליקת בננות לכל דבר ועניין. מזוז רוצה לשפוט את שרי הליכוד על שהם מינו ליכודניקים שלא ממשפחתם ולא מבית אביהם. כשמזוז ממנה את אשתו ואת אחותו ושמתי שאחות נוספת ומי יודע היכן הסוף של הנפוטיזם הזה. עתה התהר לי מאמר חז''ל: ''אין ממנים פרנס על הציבור אלא אם קופה של שרצים תלויה לו על גבו''. חז''ל לא התכונו חלילה שזו מצווה. הם התכוונו לאמר: אל תתמהו כשתראו יועץ משפטי לממשל נועץ את ציפורניו בשרים שממנים זרים כשהוא מממנה משפחה. הוא בשבילי, זה גם אם, מי שהוא ''סידר לו את הבחורה''. עוזי כהן אתה לא לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אין לנו אמון
אא,
03/08/05 22:34
|
לא במשטרה לא בפרקליטות ולא בכנסת/ממשלה
אבל אם אתה מתעקש כאילו לבדוק, אז שים לב לקשריו של עומרי שרון עם המשפחה המדוברת. תבדוק את הקשר של קראדי לכל הסיפור. ותנסה לא לחקור אדם שמת לא מכבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לי אמון במתנחלים פנאטים
ל"ת
גבי,
03/08/05 23:12
|
|
 |
צודק בהחלט. תגיע לקראדי
ל"ת
Erez,
03/08/05 22:46
|
|
 |
רק המחשבה שאתה צודק מצמררת .
ירון,
03/08/05 22:46
|
האם ייתכן שעומרי בחש וגם מפכ''ל נוח להם הם גם מינו . יש שמועות שבמינויים האחרונים במטכ''ל ידו של עומרי בחשה עמוקות . אם יש מעט אמת בכך והתקשורת שותקת מסיבות השמורות עימה אזי הם פושעים . אני מקווה שתהיה חקירה אמיתית ומקיפה ומקווה בכל ליבי שאין זה נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימוססו את החקירה של עצמם
ל"ת
אל תדאג,
03/08/05 23:15
|
|
 |
תמשיך לקוות ירון.
אא,
03/08/05 23:10
|
אך יש כמה דברים שאין עליהם מחלוקת,ואחד מהם זה שעומרי הוא בן בית של המשפחה. יש לי הרושם שעוד פעם מנסים לעבוד עלינו ,בכך שהם שמים דגש על צחי בן אור ולא על קשריו של עומרי..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לחקור את שרון שנבר
ל"ת
דרך בנו-שליחו,
03/08/05 22:31
|
|