 |
52.
ביזיון. סתם ככה בלי משפט?
גלעד,
ירושלים,
23/07/05 13:36
|
ככה מדינה דמוקרטית מתנהגת? להוציא להורג אדם בלי מיצוי דין עימו? פשיסטים, רוצחים. אה, זה בריטים. נו טוב, בסדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אצל הבריטים זה בסדר,ולנו אסור?
שי,
23/07/05 12:39
|
אצל הבריטים זה בסדר,ולנו אסור? קו 300 וכו'...
שמאל == תמיכה במחבלים ובטרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
The Stupid Mayor of London
Lucifer the Jew,
22/07/05 23:42
|
I would like to cross my fingers and strengthen the people of London and in the same time, condemn the stupid statements of their mayor, Ken Livingstone. You cannot even try to have the luxury of understanding terror or justify it. Terror kills innocent that have nothing to do with its cause. The minute you try to understand terror, your next step will be to justify it and then it will come mor strengthen at your doors !!! Terror has to be fought fiercely and with no hesitations !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
הבגצניקים הישראלים יעמידו את
אנטוני הופקינס,
22/07/05 20:40
|
שוטרי לונדון למישפט על שהרגו מחבל ללא משפט ,תזהרו להכנס למדינת ישראל,כי הבגצניקים יבואו איתכם חשבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
learn the details
israeli,
london,
23/07/05 02:29
|
the guy had been followed by the police since the blasts yesterday. he then reappeared today with a big winter coat (with apparently a hidden bomb underneath) walking from Brixton mosque to Stockwell tube station. He realised he was being followed and ran into the station, jumping over the barrier, while police shouting at him to freeze, they chased him down to the platform and shot him in the head. don't think they had a choice really - even good enough for bagatz.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה שכוחות הבטחון שלכם טועני
המחלקה הסגרוה,
23/07/05 13:36
|
ם. אנחנו רוצים לשמוע את תגובת הארגון שלו ואז להחליט מי צודק. כמו שאתם עושים לגבינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להם מותר להרוג בגלל חשד בלבד
ל"ת
צדק,
22/07/05 23:20
|
|
 |
48.
צדק צדק תרדוף
יבנה,
22/07/05 19:44
|
מעל 1 מליון מוסלמים בבריטניה, מה עושים? לפחות הפיגועים הסירו את הצביעות מהאנגלים ומאזרחיה המוסלמים. וגם אם ראש העיריה ליווינגסטון בעל הפה הגדול אולי שוב פעם יאשים את ישראל. בסכ''ה זוהי המלחמה של חלק קטן בעולם המוסלמי שלא יכול לשאת יותר את הפיגור הפרימיטיבי של אנשיו, ומנסה להביא את כולנו למצב של כאוס. מה שנקרא ''ימותו הקנאים'' ומי שבעולם המוסלמי חושב שבאמצעות אלימות ישיג משהו, כדאי שיחזור מהעולם המערבי אל הארץ המפגרת שלו. שם הוא יוכל לחיות את חיו כרצונו ולא יצטרך לחיות בעולם שהוא לא רוצה, וגם לא רצוי. ולערביי ישראל - חשבו פעמיים לפני שאתם יוצאים נגד המדינה שבה אתם חיים, אין בסביבה ארצות יותר טובות, וקנאות כמו שאתם רואים לא מובילה לשום מקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
ללמוד מהם
דוד,
קדימה,
22/07/05 19:25
|
לא לחכות ןלקוות לקבל אינפורמציה מהעצורים אלא ישר להרוג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אל תאמרו מחבל אימרו לוחם חופש.
רמי,
צפון,
22/07/05 19:06
|
|
 |
45.
אם אחרי פיגוע וחצי..........
יצחק.ר,
22/07/05 18:40
|
כבר האנגלים בפניקה והלם,כבר מתחילים לפחד מהמוסלמים ''החביבים'' אלה שישראל רודפת בלי שום סיבה......מעניין מהיהיה בעוד שניים שלושה פיגועים דוגמת ה7\7 חס ושלום ? אני מיתערב שכבר לא יהיו מוסלמים בברטניה כמה נכונה האימרה דברים שרואים מכאן לא משם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
Wae Criminals!!!
Joe Anaaref,
IsraHell,
22/07/05 18:31
|
|
 |
43.
הם יורים גם במוסלמים
ל"ת
גיל,
22/07/05 18:29
|
|
 |
42.
ראיתי ב-CNN - כנסו
ינשופיקו,
22/07/05 18:27
|
סקר שביצעו היום בבריטניה ולפיו 46% מהמוסלמים בלונדון הם קודם כל מוסלמים ואח''כ בריטים ורק 12% הם קודם כל=בריטים ואח''כ מוסלמים.להזכירכם-יש כמיליון מוסלמים רק בלונדון. מסקנה-פיגועים נוספים (נקווה שיותר מאחד) בדרך ללונדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ירו בבן אדם לא חמוש
חבורת רוצחים,
אנגלים,
22/07/05 18:21
|
לאחר שניטרלו אותו והשכיבו אותו על הריצפה. ועכשיו מחפשים לו תפקיד בתסריט טרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
כמה לוחמים שלנו מתו
יושי טבק,
22/07/05 18:19
|
כדי שיהיו בטוחים שהם הורגים מחבלים ולא חפים מפשע?? לא אחד ולא שניים. אצל הצבועים הנ''ל וגם אצל האמריקאים-רק חושדים ומייד שולחים את החשוד לפגוש בתולות בגן עדן (זה קרה לא מזמן בעיראק-מחקו כמעט כפר שלם בגלל שחשדו, כן חשדו שמסתתרים בו מחבלים). שונא את הבריטים האלה (החל מראש העיר האנטישמי שלהם ועד שר החוץ שלהם, ג'ק קשית ההומו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
סיכול ממוקד תוצרת אנגליה!!!
עודד,
22/07/05 18:13
|
העיקר שהם עוסקים בביקורת עלינו!!!
ואם חפים מפשע היו נפגעים מירי לעבר המחבל??
מישהו אמר ''פצצה מתקתקת''? שימו לב- האנגלים מתחילים ללמוד איך נלחמים בטרור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
הקם להרגך השכם להורגו.
ל"ת
מוות למחבלים,
22/07/05 17:28
|
|
 |
37.
חבל שאין פיגועים בצרפת
ל"ת
צרפתי,
22/07/05 17:28
|
|
 |
36.
בזוהר פרשת וירא על בני ישמעאל
יוסף נחמן,
י-ם,
22/07/05 17:23
|
בזוהר :לפני ביאת הגואל,בני ישמעאל יעוררו מלחמות,ואומות העולם יאשימו את ישראל.כנראה שאנו קרובים מאוד להפתעות לא צפוים כדי לעורר את תשומת ליבו של כל בן תמותה,לחשוב ברצינות על מטרת החיים הקצרים על פני האדמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מי אשם אם לא אנחנו
ל"ת
צבר,
22/07/05 17:20
|
|
 |
34.
האיסלם ינצח
סלים,
טול כרם,
22/07/05 17:04
|
אנחנו ננצח אתם עוד תראו עד מתי נחיה בכיבוש אנחנו מחפשים שלום אבל אתם וכל העולם חושבים שהערבים הם עם חלש וצריך לכבוש אותו ולהתייחס איליו כמו כלבים אני שואל אותכם הייתם חיים בתנאים מחפירים כמונו לא הייתם נילחמים שאין לנו עבודה כבר כמה שנים טובות אנחנו ננצח ובגדול אלה ווכבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין למה אין לכם עבודה ?
עפר,
מרכז,
23/07/05 00:40
|
הרי לפני האינתיפאדה עבדו רבים מהשטחים במדינת ישראל.עבדו וחיו טוב,והשטחים שגשגו, כמו שלא שגשגו בכל תקופת שלטון אחיכם הירדנים והמצרים (שהרגו בכם כל אימת שנתתם להם סיבה קלושה). אתה חושב שאתה תבוא להרוג אותי ואני גם אתן לך פרנסה ? אז עכשיו תבקשו עבודה ממנהיגיכם המושחתים.כל אימת שמכניסים עובדים מהשטחים חודרים עימם גם קצת מחבלים.אז מצידי תמותו כולכם ברעב, ואנחנו נשאר בחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מי אתם בוחרים לייצג אתכם?
גל,
22/07/05 23:30
|
רק אתם אשמים במצב שלכם אתם בוחרים מנהיגות שדואגת לטפח שינאה כלפי היהודים כדי שתשכחו שהם עושים חיים משוגעים על חשבון הציבור הערבי שבאמת מקופח שינאה והתטאויות כמו שלך רק מחמירות את המצב ויהודים שבאמת רוצים לעזור רק מתרחקים, צאו להלחם על מה שבאמת אתם זכאים לו. ואל תצרו שינאה זה בטח לא יעזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
בריטיפשים
אדון השלולית,
השלולית,
22/07/05 16:50
|
כפי שזה נשמע - לא היה חשש שהחשוד יברח - אם הם היו פחות טיפשים, במקום לוודא שהוא מת בכמה יריות, היה אפשר לעצור אותו ולתחקר אותו לגבי שאר החוליות. בריטיפשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
mi tipesh
israeli,
london,
23/07/05 02:34
|
the guy was about to blow up... what do you do then? arrest him? gosh, you have a lot of common sense... NOT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אם אצלנו זה היה קורה....
ה.י.,
מרכז,
22/07/05 16:46
|
הבריטים כבר היו שוחטים אותנו! ישר היו אומרים שאנחנו לא אנושיים ושהוא חף מפשע ושהיו צריכים לבדוק אותו קודם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
Do we have to be prepared
mike,
j-m,
22/07/05 16:35
|
to ask for a visa to Britain? And ,perhaps, the oriental looking people, should use some whitening cream before they enter this country. The british are much more paranoic than the israelis it turns out..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
להחרים את אוניברסיטאות בריטניה
S.O.B.,
22/07/05 16:23
|
יוריםהלאה הכיבוש הבריטי! באדם למוות (חמישה כדורים בראש!), בלי להעמידו למשפט, רק מפני שהוא רץ ויש לו חזות מזרחית? בושה לממלכה המאוחדת! מדינת משטרה גזענית!
יועמד קן ליווינגסטון, ראש עירית לונדון, לדין בפני בית המשפט הבינלאומי בהאג, באשמת טיהור אתני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
וידוא הריגה
שלמה,
22/07/05 16:11
|
זה מה שעשו שם. ויש לי הרגשה שבקרוב תבוא הכחשה לכל הסיפור וידלו שמדובר בכלל באחד שרץ לרכבת מפני שאיחר, או מפני סיבה אחרת כלשהיא. לדעתי נהרג כאן אדם חף מפשע. זוהי הסיבה אולי שבכותרת כתבתם ''מחבל'' , להראות מידה של ציניות כלפי הידיעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שוטרים חמומי מוח מפגרים
אילן,
22/07/05 15:56
|
|
 |
27.
להפנים המושג: ''פצצה מתקתקת''
ל"ת
יועזר,
22/07/05 15:43
|
|
 |
26.
תגיבו ב- BBC
המגיב הלאומי,
22/07/05 15:42
|
הגיע הזמן שנגיב ב- BBC:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4706787.stm
תשלחו את התגובות שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים, להכנס לתגובה 26 !!
ל"ת
אורי,
23/07/05 02:53
|
|
 |
צ ו ד ק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
דיקלה,
23/07/05 01:19
|
שיבינו בכל העולם מה אנחנו מרגישים!!!!!!!!!!!איך לא חשבתי על זה קודם!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
שערוריה: חיסול ממוקד ללא משפט!
ל"ת
שופט עליון,
22/07/05 15:31
|
|
 |
24.
ראש עיריית לונדון מעודד טירור
יעל,
22/07/05 15:27
|
כל עוד שיש בלונדון ראש עיר המחפש הצדקה לטירור הנפשע הטירור יכה בלונדון שוב ושוב עד שיסתלק ראש העירו ויוחלף באחר. בטרור צריך להלחם ולא לחפש הצדקות פילוסופיות לקיומו לכן ,דרוש ראש עיר שילחם ללא פשרות בטירור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
הלו ארטיקים, אולי תרגעו?
המחלקה הסגורה,
22/07/05 15:18
|
ככה סיכול ממוקד במקום הומה, בצהרי יום שישי?
מה שמזכיר לנו, מגישה, לא משנה באיזה ערוץ, שנתנה דוגמה ממערכת המשפט השבדית וזכויות האדם שלה ותהתה מתי תדמה מערכת המשפט שלנו לשלהם. לא, את טועה, צעקנו אל מול הטלויזיה (בתקווה שהיא תשמע אותנו בירושלים), זו מערכת המשפט שלהם שעוד מעט תהיה דומה לשלנו.
אז הנה זה מתחיל, כוחות הבטחון הבריטיים מתחילים להבין שאין חכם כבעל נסיון (ואין טיפש כאחיתופל ,בתול, בלונדיני עם עיניים כחולות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
למה בארץ אי אפשר לירות בו בכלל
עודד,
22/07/05 15:18
|
בארץ בברך אי אפשר לירות בו עד שיש הוכחות ברורות ושם הם יורים לו בראש? מה זה ? חיים הכט....לטיפולך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
קן לוינגסטון פושע מלחמה
צ'רצ'יל,
22/07/05 15:15
|
איך העזו הבריטים לחסל מחבל, זהו הרי סיכול ממוקד המוגדר ע''י ראש עיריית לונדון כפשע מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מהדורת חדשות של ה-BBC מהעבר:
ע,
22/07/05 15:10
|
בתקופה המחרידה של גלי הפיגועים המאסיביים בישראל, בוקר אחד עלה מחבל מתאבד על אוטובוס בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה. הוא הפעיל את חגורת הנפץ אך תקלה גרמה רק לחלק קטן מהמטען להתפוצץ. כמה נפצעו והמחבל נותר בחיים ואף החל להמלט מהמקום. שוטרים ירו בו כדי למנוע אסון פוטנציאלי (מחבל עוטה חומרי נפץ לא יציבים ורץ לעבר בני אדם שעומדים במקום). אני נשבע, מהדורת החדשות של ה-BBC פתחה את הדיווח שלה כך: ''אדם נורה בגבו ע''י שוטרים ישראלים...'' רק בסוף המשפט מתברר שה''אדם'' הינו מחבל מתאבד וכל הסיפור, אבל הניסוח מצביע באופן ברור על כוונת הכתבים להציג את הקורבן כמפלצת. הנה עכשיו הטרור פוגע בהם ומתברר שכוחות הביטחון, יהיו אלה ישראלים, אמריקאים או בריטים, פועלים כולם באותה רמת חומרה. אגב אהבתי את הכותרת היום ב-BBC: ''Man shot dead by police on Tube '' tube כאסוציאציה לבאנג, אז- ''בנאדם נורה ע''י שוטרים מסטולים'' (;
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
WWW.DEBKA.CO.ILחדשות איומות!
ל"ת
אריאל פיטוסי,
רחובות,
22/07/05 15:07
|
|
 |
18.
London..no inter. sport events
Amit,
NY,
22/07/05 15:03
|
I don't understand why they haven't announced yet that all intenational games (in sports) will be moved from London to a different location in europe. When bombs exploded in Israel they didn't want to come here claiming they don't want to put their players at risk.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
רגשי נחיתות למרוקאים
מנשה,
מרסיי,
22/07/05 14:57
|
|
 |
16.
Britain and its crimes
Homo Sapiens,
22/07/05 14:46
|
There's no doubt this country and its police must be sentenced at the International Court of Justice in Haag, Nederland, for its crimes against humanity and for its occupation in a Muslim territory. Tea cups to be served during the party.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ואם בישראל?
רועי,
22/07/05 14:38
|
מעניין מה היו התגובות בארץ ובעולם הא9ם זה היה קורה בישראל? אבל בישראל עצמה זה לא היה קורה ל''סתם'' ערבי ברחוב היו מבצעים נועל עצירת חשוד אבל הם יכולים להטיף לנו ולעשות בדיוק ההפך אצלם בחצר אני מקווה שבאמת הוא היה טרטריסט מיועד ולא סתם ערבי תמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ביצעו נוהל עצירה
איעד,
22/07/05 18:23
|
|
 |
14.
היכן הצדק?
רודף צדק,
צפון,
22/07/05 14:32
|
קבוצות כדורגל ישראליות נאלצו לקיים את משחקי הבית שלהן בגביעי אירופה בכל רחבי אירופה. האם קבוצות כדורגל טורקיות, ספרדיות, ועכשיו גם אנגליות, יידרשו דרישה דומה? מוסר כפול אירופאי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ואני לתומי האמנתי
מיכאל,
22/07/05 14:21
|
|
 |
לשוטרים הבריטים, בד''כ, אין נשק
קובי הקאובוי,
בני ברק,
22/07/05 18:39
|
אולם, יש להם אפשרות לחתום על נשק בתחנות שלהם. שנית, יש יחידות ללוחמה בטרור של המשטרה הבריטית ששוטריה חמושים תמיד. שלישית, מאז הפיגועים לפני שבועיים יותר שוטרים מסתובבים חמושים. רביעית, היו אלו שוטרים במשימות נגד טרור, וברור לכל שהם כן מסתובבים חמושים (רובים, אקדחים, תמ''קים וכו').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרובם באמת אין
בריטוני,
22/07/05 17:47
|
אחרי 11 בספ' אושרו יותר ויותר תקנים לשוטרים חמושים. מגמה שוודאי תתפח בעקבות המציאות החדשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
they do
Deb,
22/07/05 16:43
|
Only special units and anti terror units, you se them at the airports.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
Explain it to the Mayor
Surfers Logic,
22/07/05 14:11
|
Mr. Prime Minister, the citizen of the U.K. diserve to know the whole truth and it's your responsibility to let your citizen know the entire truth
The aim of Islamic terror is not just to terrorize
More then any other terror the terror initiated, motivated, financed, supported and executed on behalf of so called Alla and pretending as protectors of Islam, has a strategic goal to terminate the western culture
The terror acts are only part of the means they use, terrorizing civilizations and frightening publics and communities is just the first stage of the war these perpetrators impose on the values cherished by the West
You Mr. Prime Minister know preciselly what their strategic goal is, you know what may happen after the terrorists manage to frighten their target publics, you know better then anyone else what's the next stage planned by Ousama Bin Laden and alike
Why don't you explain to your citizen that the real threat is on their way of living free and proud, on their basic priviledge not to be Muslim if they don't want? Why don't you verify that your citizen understand what's the real risk and the final solution as designed by the Islamic terror? What's the chance you can convince all of your citizen while Citizen Number 1 of your Capital expresses emphaty and symphaty towards the criminals who terrorize London, the U.K. and the rest of the non Islamic world
הגב לתגובה זו
|
|
 |
absolutely right!
itai,
22/07/05 16:13
|
in every word!
we are not abnle to cope with this strategy, and i wonder how it will change the world.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הוא אחר את הרכבת
ל"ת
מחמוד החמוד,
22/07/05 14:05
|
|
 |
10.
יאללה מלחמת עולם נגד המוסלמים
ל"ת
ישששששששש,
22/07/05 14:00
|
|
 |
9.
הם ירו בו בראש!
אלי,
שמאל הנגב,
22/07/05 13:58
|
הם ירו בו בראש! הוראות פתיחה באש יעילות מאד במאבק נגד טרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך ללמוד מהאנגלים!
הדס,
גבעתיים,
22/07/05 18:54
|
המשטרה האנגלית ירתה במחבל מבלי לשאול אותו יותר מידי שאלות! ואצלנו- ''הצדיקים'' הנאורים מעמידים למשפט את מי שיורה במנוולים.... ראה מקרה אוטובוס 300......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההוראה לירות קודם באויר
מושמוש,
22/07/05 17:56
|
|
 |
8.
אני אוהב את לונדון
חזי,
חולון,
22/07/05 13:40
|
רק שיש להם ראש עיר אידיוט. בסופו של דבר תבינו שהברבריות תשלוט בכם ובאירופה כולה. ולא תהיה לכם ברירה אלא לצאת למסעי הצלב פעם נוספת כפי שעשה ריצ'ארד ה-1,לב הארי,שעלה לשלטון ב-1189.תעיינו בספרי ההיסטוריה המרתקת שלכם.חבל עליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
Whrer is emnasty internationa
Ephi,
22/07/05 13:37
|
police shooting poor muslems w/o charges Tzelem where are you too ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
זהות בדויה ! האומנם ??
אמנון בן-יהודה,
לונדון,
22/07/05 13:35
|
קיים חשש כבד שכאן בלונדון אפשר להיפגע גם מהאפשרות ששוטר אנגלי חרד יורה על חפים-מפשע , על ממשלת אנגליה לפנות בהקדם לישראל על מנת לקבל עצות אשר ימנעו צרות עתידיות , כאן בלונדון כוחות הביטחון עושים עבודה טובה אך הפחד הוא האצבע הקלה על ההדק,! אוסיף שכלל הציבור האנגלי מראה סימנים של חוסר אימון במוסלמים , ואני מוכן להישבע ששמעתי על ערבים אשר עונדים מגן-דוד וזאת מפחד של זהויים ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תופעה ידועה בצרפת
גיא,
22/07/05 18:12
|
גם בפריז מוסלמים שאינם חוקיים נוהגים לחבוש כיפה, הם יודעים המישטרה הצרפתית אינה מתעסקת עם יהודים מאחר ואין כמעט יהודים ששוהים לא כחוק בצרפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כל הכבוד לראש עירית לונדון
יורם,
22/07/05 13:18
|
הרי הוא ולא אחר נתן אור ירוק לפצצות המהלכות - המתאבדים. מענין מה אומר על כך רפוס השכל הזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ממשיכים להכחיש.... ?
ל"ת
אה,
בובובו,
22/07/05 13:14
|
|
 |
3.
אני מרוקאי (יהודי)
קובי,
חולון,
22/07/05 13:12
|
האם עכשיו שאני אכנס לתחנת רכבת בלונדון או לאוטובוס בלונדון אני אקבל יחס משפיל ומחשיד בכניסה כמו שאני מקבל בארץ? ולטוס לשם?? גם יעצרו אותי פה בארץ וגם בכניסה ללונדון בנמל תעופה??
החיים בזבל. אני חוזר למרוקו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחזור למרוקו? ובא לציון גואל !
ל"ת
בוזגלו מבחני,
22/07/05 19:39
|
|
 |
מטומטמים. זה ערבי מתחזה...
ל"ת
איתי,
ת''א,
22/07/05 16:33
|
|
 |
תגובה לאני מרוקאי
אורי,
22/07/05 15:38
|
כן - ובכל מקום בעולם כולל כמובן בישראל כפי שציינת. במרוקו תחשב כמרגל החיים שלך ממש בזבל. צטער...קשה קשה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חולה נפש! תחזור
ל"ת
אייזן מיכאל,
שומרון,
22/07/05 15:08
|
|
 |
תעשה טובה לאנושות לך למרוקו!!!
ל"ת
ישראל,
22/07/05 15:02
|
|
 |
אני מוכנה לקנות לך 3 כרטיסים
ל"ת
עדי,
רעננה,
22/07/05 14:29
|
|
 |
אין-חשש !
אמנון בן-יהודה,
לונדון,
22/07/05 14:02
|
אל-דאגה מרוקאי קטן האוטו זבל עובר כאן אחת לשבוע ,אם תירצה לבקר בלונדון מומלץ להגיע בצהרים ,אז המשאיות זבל סימו משמרת !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאמנון בן-יהודה, לונדון
דודו,
ישראל,
22/07/05 18:07
|
אמנון בן-יהודה, מלונדון קודם כל סתום את הפה אני לא מבין למה אתה מתערב אתה בכלל כבר לא ישראלי אז אין לך מה לעשות פה ודבר שני אל תתבלבל במשאית זבל מקום העלמין של הורייך השהביאו ג'וק כמוך לעולם........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד -מרוקאי מקופח !
אמנון בן-יהודה,
לונדון,
23/07/05 15:11
|
יש לידך היכן שאתה גר חנות בלק-בסטר'' ?? היה והתשובה כן , אז לך תחזיר את הסרט אשר אתה חי בו , ואגב כך משאיות הזבל כאן בלונדון הם גדולות יש מקום גם בשבילך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדודו..
רפי,
לונדון,
23/07/05 12:33
|
תפסיק לסתום פיות של תושבים ישראלים החיים בחו''ל, דמוקרט גדול. זכותו של כל אדם להביע את דעתו גם אם הוא ישראלי החי בחו''ל לגבי מה שקורה בישראל. לעצם העיניין, אתה הוא הג'רק (אם אתה מבין אנגלית, מסופקני). אם תנסה לרשום את שושלת משפחתך בצורת עץ משפחתי או אז תגלה שאתה צאצא למשפחת ג'וקים העונים לשם ג'וקיידה כשאת הכיעור קבלת דווקא מצד אבא שלך. תיזהר כשאתה הולך ברחוב שלא ידרוך עליך איזה חמור בטעות. אגב חמורים הם הצד השני שלך מצד אמא. יום טוב לך מר ג'וקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזענות לשמה
רפי,
לונדון,
22/07/05 16:11
|
אמנון, זה לא בסדר ככה לפגוע באדם שבאמת ובתמים חושש לחייו. בצורה שאתה מעמיד את הדברים ניתן להבין בנקל שאתה לא כל-כך מאוהב במרוקאים וגזענות לשמה נודפת מדבריך. לבחור שחושש על חייו הייתי ממליץ להישאר היכן שהוא נמצא כרגע שלדעתי בתור יהודי זהו המקום הבטוח ביותר. מיום ליום אנו רואים שאין מקום בטוח על הפלנטה שלנו וזאת תודות למוסלמים הקיצונים שהחליטו שהם ורק הם הבעלים של כדור הארץ הזה. אני בטוח אמנון שלא התכוונת לפגוע בבחור והייתי ממליץ לך לכתוב שוב תגובה לדבריו ובא מביע את התנצלותך הכנה. שיהיה לך שבת שלום ולכל עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקווה שזה היה נסיון
מלודי,
אנגליה,
22/07/05 15:26
|
|
 |
למלודי
רפי,
לונדון,
23/07/05 12:10
|
איזה שם מקסים בחרת לעצמך, שאני שומע את המנגינה עד פה. אמנון מלונדון אומר את שעל ליבו. מדברייך אני מבין שאת מקבלת באופן אישי את שהוא כתב ומסיק שגם את מרוקאית. האם אני צודק? יש דרך אחת לפתור את הבעיה והיא שאת ואמנון תהיו זוג לכל דבר כך שבדרך זאת תנסי לשכנע ולהעמיד (בין דברים אחרים) אותו על טעותו. בהצלחה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי ביכלל גבר בשם אישה ?!
אמנון בן-יהודה,
לונדון,
24/07/05 09:55
|
השדכן מלונדון,מוזרים הם דרכי עולם אדם אשר אנני מכיר מנסה להכיר לי בחורה שאין הוא מכיר ואין היא מכירה, מר רפי בכלל עושה רושם שהשם מלודי הוא שם כיסוי ופה אתה צודק שכן שם מקבלים עם הלידה ,במיקרה של מלודי ''שם שהיא בחרה'' לך דע אולי היא בכלל גבר!!??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכן, מקופח שכמוך.
ל"ת
x,
22/07/05 14:02
|
|
 |
you are probably right
shai,
london,
22/07/05 13:56
|
and this will be a problem here if every slightly darker person is looking suspecious.
this of course if you are not caught by a group of drunken english guys that think you are a pakistani and beat you ... there weren't many incidents like that but there were some.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת! את זה ספרו בבית משפט
כואב הפרונקל?,
22/07/05 19:37
|
|
 |
2.
זאת רק ההתחלה
גיא,
22/07/05 13:12
|
במשך עשרות שנים מטפחים הבריטים את הציבור המוסלמי הקיצוני. הנחש שהם גידלו רעב היום לדם, בלונדון יש עשרות מסגדים בהם מטיפים לשינאת המערב, אין שם סידורי אבטחה כמו בישראל, אין הפרדה בין אוכלוסיה עוינת לשאר כמו בישראל. הגרוע מכל, אין לבריטים תשתית מודיעינית בתוך האוכלוסיה המוסלמית. לונדון ופריז עומדות להפוך במהרה לבירות הטרור העולמי, ממש כמו בירות אירופאיות אחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדואי מחברון נוסע ב-89 מת''א
ל"ת
איזו הפרדה?,
22/07/05 14:27
|
|
 |
How do you know
.,
22/07/05 14:14
|
what is the level of British security? besides do you relise that the london population is larger then the whole of Israel..........Israel doesnt have network of underground, so you can't compare it to Israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה דברים
גיא,
22/07/05 18:11
|
מדוע אני חושב שמצב הביטחון בבריטניה בכי רע?
1. מודיעין הוא מרכיב מרכזי בסיכול טרור, במשך שנים נימנעו הבריטים מסיבות פוליטיות להפעיל מודיעין בתוך האוכלוסיה המוסלמית המקומית. לא רק מודיעין לא הופעל אלא גם אכיפה ומניעת הסתה. גם אם יחליטו היום להפעיל מודיעין כזה, יהיה קשה לממשלה הבריטית למצוא כוח אדם מתאים, אין להם דוברי ערבית או מהגרים ערבים עליהם הם יכולים לסמוך, אנשים שיבינו את הצד השני. בישראל נילמדת הערבית בבתי הספר ויש מספיק צאצאי מהגרים יהודיים ממדינות ערב שיכולים לדבר את שפת האויב ולהבין את צורת החשיבה שלו.
2. אין הפרדה בבריטניה בין אוכלוסיה מוסלמית עוינת לבין שאר האוכלוסיה, בישראל מחסומים וגדר הפרדה מנעו עשרות פיגועים, בבריטניה מוסלמים מקומיים גרים בתוך הערים בהן מתבצעים הפיגועים. מוסלמי יכול לערוך תצפיות ולבחור בקפידה מטרה ולבצע פיגוע בלי שיעורר חשד.
3. בניגוד לישראל בה הגבולות הם ברובם קרקעיים, בריטניה היא אי ענק מוקף מים, אין לה מישמר חופים ואין שום בעיה להעביר אליה אמל''ח לביצוע פיגועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
do you have to comment every
ob1,
22/07/05 18:09
|
comment here?
get a life you leftist pom!
at last you see how it is!
time for your hypocrit nation to
eat some @rap!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The only difference is 20m
Surfers Logic,
22/07/05 16:54
|
You asked how he knows? here is how: Take a measuring tape and measure the distance...you'll see that there is something in common to suicide bombers, innocent victims of terror, naive people and stupid ones like yourself, to all in common, the sky is the limit
what differs those who reached as high as the sky is the timing and desire, some arrived there much to early and unjustreasons, yet terrorists although they rush to meet the seventy virgins, any time they are blasted to the sky is to be considered too late
Now as precision is so important to you, once you'll measure you'll find that the whole difference in distance to the sky from an Israeli Bus station or London underground station is about 20 meters and that's not a signifficant distance to pass at the speed of a blast
As you can't measure without attending both ends of the line we wish you start your measuring in London, Madrid, or anywhere but here, hoping the terrorists will give you a ride so you reach the other end faster then it took you to think of your stupid comment
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת?איזה מזל שהביורוקרטיה
תודה, תודה!,
22/07/05 16:35
|
הישראלית הכשילה את כל הנסיונות להקים רכבת תחתית בגוש דן! מחבל נחוש אחד עם חבילת נפצים היה משתק לנו את התחבורה הציבורית ליום שלם. שלושה מחבלים עם 5 ק''ג חומר נפץ היו גורמים לעשרות או למאות הרוגים ופצועים! תנו תודה לחדלי- האישים בעירית ת''א ובממשלה. הם הצילו אותנו ממוות בטוח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מה באמת? ירו בחף מפשע?
אורי,
22/07/05 13:08
|
איפה הפגנות השמאל הבריטי? איפה חברו הטוב של וענונו? נו באמת - הבריטים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Innocent?
.,
22/07/05 13:55
|
The guy jumped ticket barriers, he was wearing heavy jacket may I add that the weather in London is very humid and sticky, besides in london you dont see armed police in normal day. According to British Media the guy was one of the bomber from yesterda. So stop connect everything to Israel. The left in england isnt different from the left in Israel, that is the price for living in a democratic society, What do you achieve by making cheap comments\/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Response to Innocent?
Uri,
22/07/05 15:46
|
Sorry for my comments You are absolutly right The guys to whom your clever mayor referred to did not jump over barries they were just innocent freedom fighters and by that they have full eligibilty to murder by sending or by acting as suicide bombs So please ingore my comments and go on defending an idiot who was already exdpelled by his own party mainly because he is a total idiot as you are
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hypocracy, old chap, hypocracy
Hypo,
22/07/05 15:39
|
It was so easy for the British to stare down at Israelis from the Judge's pedestal and be critical at Israel's policy It is not easy to play the referee anymore, isn't it?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למר פסיק נקודה
המחלקה הסגורה,
22/07/05 15:22
|
אנחנו לא מאמינים לכוחות הבטחון הבריטים. תמתין עד שתתקבל תגובה מארגון הלוחמים שהצדיק נמנה עליו ואז נחליט. כמו שעושים אצלכם בתקשורת שהם מקבלים תגובה מכוחות הבטחון שלנו. יש מבין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אצל הבריטים אין חכמות.
אבו חמסה,
מערה,
22/07/05 13:52
|
אצל הבריטים אין חכמות. נלחמים במי שתוקף אותם ללא היסוס. גם אם זה חצי עולם רחוק מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בניגוד לשמאלנים שלנו שמקשיבים
יולי,
22/07/05 17:26
|
בניגוד לשמאלנים שלנו שמקשיבים להטפות של אותם בריטים ולא מגיבים, או בורחים, כשמנסים לרצוח אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבריטים משתינים במכנסיים!
Semper Fidelis,
22/07/05 17:03
|
אז לבריטים אין חוכמות משום שאין גם מודעין! איך זה באה לנו! אתם עוד תראו מה ילך שםץ לא תהיה תיירות וחראות יאשימו את היהודים כרגיל אם מדיניות הגירה הזוייה פתאום יש מליון וחצי מוסלמים בבריטניה אבל אין מודעין! אז עכשין רצים כמו עכברים מורעלים! לווינגסון לך תזדיין אוהב פלשתינאים!
הגב לתגובה זו
|
|