 |
128.
האמת
gil,
US,
06/07/05 02:22
|
''מדינת ישראל נמצאת בפיגור של 50 מיליארד ש''ח בתשתית הכבישים''
ואני לתומי האמנתי כשמכרו לי את הלוקש שהנהג הישראלי הוא הכי גרוע בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
הפכנו לפרה חולבת
יגאל,
05/07/05 22:19
|
|
 |
126.
שימו דגל שחור
אבל,
05/07/05 18:41
|
שימו סרט שחור על האוטו לאות אבל על מה שעשו המושחתים למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף
רפי,
06/07/05 06:46
|
|
 |
כבר נוסעים עם סרטים כאלה
יגאל,
05/07/05 22:04
|
|
 |
125.
הכל שטויות- תכנסו
אבי,
05/07/05 17:17
|
אחוז הנפגעים במדינת ישראל לכמות האוכלוסיה קטן יותר משאר המדינות בעולם.
הצגת הנתונים היא בדיחה.
בשאר העולם המדינות מאוד גדולות ולכן יש יותר קילומטרז מאשר בארץ.
על מנת ליצור גובים נוח יותר להציג את הנתונים כנפגעים לק''מ כביש.
הפתרון הוא להגדיל את מס הכבישים ואז הנתון ירד.
פתרונות אופרטיבים נוספים: 1 הורדת הלחץ בכבישים על ידי השבתת רכבים ליום בשבוע 2 הרחבת כבישים ראשיים (בהם מתרחשים מירב התאונות) 3 חינוך לאדיבות 4 הורדת הלחץ היום יומי (כמובן ע''י הורדת מיסים ולא הוספת מיסים) 5 דוגמא אישית של אנשי ציבור (כמו למשל יש לשלול ללימור לבנת את הזכות לנהג פרטי בגלל שנתפס נוהג במהירות גבוהה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה ש....
יאיר,
06/07/05 07:28
|
|
 |
כל כך צודק
ל"ת
משה,
רעננה,
05/07/05 23:26
|
|
 |
124.
שעברייני התנועה יממנו את המאבק
כלי רכב=כלי נשק,
05/07/05 16:58
|
למה האזרחים שומרי החוק, שהם הקורבנות, צריכים לשלם יותר?
הרעיון הוא מאוד פשוט - לפי שיטת הנקודות, המבוססת על חומרת העבירה, כל כלי רכב שעבר מכסת נקודות מסויימת, יוחרם לחודש / חצי שנה, או עד תום בירור העבירות - כמו כל אקדח שיש חשד שנעשה בו שימוש לא חוקי. בעלי הרכב הם אלה שישלמו עבור גרירתו ואחסנתו. אני מבטיח שבעלי משאיות לא יעסיקו יותר עבריינים, בעלי מוניות גם כן, אוטובוסים כנ''ל, הורים לא יתנו את האוטו לחייל המשוחרר או לבן השיכור שלהם כי הם לא יוכלו לקחת סיכון שהאוטו יוחרם, וזה יעלה להם הרבה הרבה כסף... לממן את המשטרה למשל, שיפסיקו לחפש את העבריינים מתחת לפנס, בקטעי האוטוסטרדה הישרים, ויתפסו אותם איפה שהם מתפרעים באמת. חוץ מזה, שר התחבורה, פקידי משרד התחבורה ואנשי מע''ץ צריכים לשאת באחריות אישית לחוסר בטיחות של התשתיות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
עוד כמה ג'ובים לכמה מקורבים...
אריה,
05/07/05 14:36
|
במקום שמי שנתפס פעם שניה שיכור ייכנס לחמש שנים בפנים... כל מה שמוחלט במדינה הזאת מתנקז להעברת עוד כספי מדינה לאנשי שלומנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
תאונות הדרכים
פושי,
מרכז,
05/07/05 13:39
|
שלום למדינת חלם. האם לא היה פשוט יותר להשבית את הרכב ליום אחדבשבוע. חסכון אגיר לנהג. לפקקים .זהום אויר. ותזרכו את מאיר שיט[רית]ליבנה שם מקומו הוא סתם בו- אדם.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא! כי אז יצרחו פחות דלק.
ל"ת
הממשלה תקבל,
פחות מיסים,
05/07/05 17:01
|
|
 |
121.
כך זה שבעלי ההון שולטים במדינה
אזרח-מודאג,
05/07/05 13:07
|
אני ממש לא מבין את הוועדה הזו אני נהג כבר 24 שנים מעולם לא עשיתי עבירה אפילו לא עבירת חנייה
במקום להכניס לעברייני התנועה עונשים גדולים פי 100 למשל נסעתה מהר יותר שלם 5000 שקל
ואל תגידו לי שמהירות לא גורמת לתאונות זה לא המהירות שגורמת זה הצפצוף על החוק משנוסע מהר גם עובר קוו לבן וגם לא עוצר בעצור וגם לא כל כך מקפיד על עוד דברים אחרים
תקרעו לעבריינים את הצורה ועזבו אותנו בשקט
אבל כרגיל אתם מענישים את כולנו ובעלי ההון ירוויחו יותר פרמיה והבעיה לא תפתר
רוצים את גוליאני עכשיו
דרך אגב משטרת התנועה מקום ראשון בתאונות דרכים יש לפתר את כולם ולגייס צעירים מסיירות מובחרות שפשוט יעבדו באופן מקצועי ורציני
מדינה שלנו בזבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Response to #121
Dan,
Maryland, US,
21/12/05 16:24
|
|
 |
120.
ועדה שנולדה בחטא חוטאה ומחטיאה
אחי,
05/07/05 12:43
|
|
 |
119.
אחריות
ישראל פרידמן,
צור הדסה,
05/07/05 10:04
|
בתוכנית הושקעה מחשבה חיובית כדי לקדם את עניון צמצום תאונות הדרכים . מה שלא צוין בתוכנית זו האחריות של כל גוף והעומדים בראשם במידה שהתוכנית לא תצליח. דורשים מאתנו לתת עוד כסף לתוכנית החדשה, מבחינתי מכל הלב בתנאי שאם אותו אדם שהיה מופקד על נושא מסוים , למשל אם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים לא תצליח לשפר את המצב העומד בראשה יפוטר וכך גם בגופים אחרים כולל משטרת התנועה, אם אחרי שיקבלו את כל האמצעים הנדרשים לפי המצלצת הוועדה המצב לא ישתפר ראש אגף התנועה יפוטר? כל זמן שכל אותם מנכלים וראשי אגפים לא מאוימים ולא נדרשת מהם אחריות אישים כלום לא ישתנה כפי שקרה עד היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
צריך לשלם כדי לממן את משכורות
אורלי,
חלם,
05/07/05 09:14
|
|
 |
ולא רק לא
אבי,
05/07/05 12:54
|
אלא גם לשטרית רפה השכל ושאר מקורביו אותם הוא מתכוון למנות בכל מיני מקומות כאחראי על בטיות הדרכים. ראשית,יציג תוצאות ורק אז ימנה,אך אצלנו,הוא הרי רוצה לברוח למשרד אחר בקדנציה הבאה,וישאיר אותנו עם אותן תשתיות גרועות,תוצאות עגומות ורק עם חור נוסף בכיס. בקיצור צעד קטן מאד לאנושות,צעד גדול לשטרית וחבריו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
לא מושלם
מומינאבא,
צפון,
05/07/05 06:59
|
חסרים לי שני דברים: א. מה עם החינוך של מי שכבר יש לו רשיון ? ב. מה עם חובת לימוד נהיגה במגרשים לנהיגת חירום ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
אני בעד
עודד,
05/07/05 01:38
|
|
 |
115.
Sub-Standard Roads
Los Angeles,
05/07/05 01:16
|
The main reason for the catastrophies on the roads is that the roads are substandards. Any other modern country has wide roads with real dividers between lanes. Here the main highways between cities are 2 or at the most 3 lanes total and any car that needs to bypass another car risks a head on collision with the opposite lane traffic. Why blame the drivers?
Fix the roads once and for all and build a safe infrastructure.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
היהודי חושב שניתן הכל לקנות
ל"ת
בכסף,
04/07/05 23:29
|
|
 |
113.
7 חודשי עבודת ועדה -וכלום.
ל"ת
ז,
04/07/05 23:26
|
|
 |
112.
חיסכון בביטוח?- קחו כבר 9% מהב
רוני סופר,
נס ציונה,
04/07/05 23:08
|
הטימטום במדינת חלם: משכנעים אותנו שהשקעה של 9% תביא לירידה בפרמיות.. אז תקחו כבר חלק מהכסף של הביטוח חובה ותשקיעו בבטיחות - כך חברות הביטוח רק יתעשרו....
וברצינות , צריך להשקיע קודם בהסברה בבתי ספר, שלצורך זה לא צריכים לעשוק את הציבור. כמו שהצליחו ללמד ציבור שלם לא לקטוף צימחי בר, כבר מגיל גן, אפשר להחדיר את נושא הבטיחות עםקצת חוכמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
הרצחתם וגם ירשתם
תרתי משמע,
04/07/05 22:43
|
שנים הממשלות הזניחו את נושא התשתיות והכבישים בארץ והפרישו אחוזים בודדים מהכספים שחלבו מאיתנו, כל השאר הלך ל -בטחון/התנחלויות/קיבוצים או סתם לכיס של ''עובד'' ציבור (מחק את המיותר). למה להשקיע כשאפשר להאשים את הנהג? ''הציבור מטומטם והציבור יישלם...'' ולא סתם יישלם - אנחנו שילמנו ,משלמים ועוד נשלם בחיינו לצערי הרב,על השחיתויות של מנהיגנו באשר הם ימין או שמאל (זה נבלה וזה טרפה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
חוילם גוילם
י. בן חיים,
04/07/05 22:40
|
צדיק ורע לו רשע וטוב לו מה זה השטות הזו לקחת מכל הנהגים תוספת של 9% לביטוח חובה מה הפכתם באופן גורף את כל הנהגים לעברינים במקו זה היתי מנציע לעודד בצורה בולטת את הנהגים הטובים ולהפחית להם את תשלומי ביטוח החובה בצורה ניכרת ואת הרעים לחייב בתשלום כפול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
כל הכבוד על היוזמה
חיים,
דרום,
04/07/05 21:49
|
רק לפני שעה בכביש בבארשבע איזה בדואי השתולל על הכביש ברכב מאחורי. אם עוד שוטרי תנועה זה מה שצריך כדי להציל חיי אדם אז למה לא עשו את זה עד היום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
שיכור משתחרר בלי עונש-מה הפלא?
יואל,
04/07/05 21:28
|
כשאין אכיפה, ושוטרים לא נמצאים בכבישים ואוכפים מדיניות קשה נגד נהגים מסוכנים, ובית המשפט מקל בעונש של עבריינים מועדים- אין פלא שיש תאונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
יאללה עוד מס עקיף.
ל"ת
עידן,
ת''א,
04/07/05 21:11
|
|
 |
106.
שיטרית
אחמד,
ערה,
04/07/05 20:33
|
השר שטרית הוא אחד הנקניקים הפוליטים הגדולים ביותר שקמו עלינו אין לו כלום חוץ מהכסא שהוא יושב עליו והמשכורת המנופחת שלו........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
לא מאמינה לאף מילה
רחל,
צפון,
04/07/05 20:19
|
|
 |
104.
חוצפה-שערוריה
לפטר את הכנסת,
04/07/05 20:13
|
המדינה נכשלת -ומבקשת עוד כסף לבזבז.עוד משרות ועוד ג'ובים למקורבים. הפיתרון ברור רכבת תחתית בתל אביב. רכבת פרברים בגוש דן. רכבות בכל הארץ.
וכמובן שיפור תשתיות הכבישים הכנסת נכשלה במשימה --לפזר אותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
תודה מנהג ללא דוחות תנועה
אבי,
הרצליה,
04/07/05 20:05
|
זה התודה של המדינה הדפוקה שמקימה ועדה דפוקה לדפוק את הטובים ולא את הרצח בכביש תודה לך מדינת ישראל הרבה תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המצאת המאה
נהג מקצועי,
כביש 6,
04/07/05 20:26
|
מה אומר ומה אגיד ''אנשי חלם'' הפיתרון הכי מטומטם שיש למדינה הזאת להציע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
כך נלחמים בנהגים רוצחים 9% קנס
אבנר,
הרצליה,
04/07/05 19:58
|
כדי לממן את המלחמה בתאונות הדרכים קחו את הכסף מנהגים רוצחים ולעודד נהגים טובים ושומרים חוק אבל יש וועדה שלא יודעת איך קוראים לעצמה קונסת את הנהגים הטובים ב-9% לתפארת המדינה המושחתת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
יעקב,
דרום,
04/07/05 20:34
|
חברות ביטוח עושות לעצמן עבודה קלה. יש להן ביד את הנתונים על כל הנהגים המסוכנים, אבל במקום להכפיל להם את הפרמיה או אפילו לשלש אותה, הן מעדיפות להכניס את היד לכיסי כולנו, כי זה יותר פשוט. לא צריך לריב אם אנשים אלימים ובא לציון גואל. ממש שערוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
תפסיקו לסחוט אותנו
ל"ת
ברק,
04/07/05 19:58
|
|
 |
100.
למה ואת מי ישמשו תשעת האחוזים?
אליק,
גוש דן,
04/07/05 19:55
|
המס הנוסף על החזקת רכב יבורך רק אם יוקדש רק למניעת תאונות ויוצא ע''י המועצה המתאימה לכך ולא להעשרת המבטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
זה לא יעזור
דודי,
04/07/05 19:53
|
זה לא יעזור לעלות את סכום הביטוח זה לא מה שיגרום להפסקת התאונות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
החשש שלי הוא
דן,
04/07/05 19:53
|
שמהכסף יקימו מנגנון ענק וחלק קטן ילך לתשתיות. חייבים לקבוע תקן שמגדיר מה המכסימום של תקציב של פעילות שיכול ללכת למשכורות ועבודות יעוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
אני חושב שכבר נגמרו המגירות
אני,
04/07/05 19:49
|
|
 |
96.
הדוח ממליץ להעלות מחירי הדלק
רפאל,
04/07/05 19:46
|
|
 |
95.
עוד 9% נגד אלימות בפאבים
עמי,
מחנה יהודה,
04/07/05 19:37
|
|
 |
94.
קודם כל עוד כסף לתחפושות
עדי,
04/07/05 19:30
|
מחליפים תחפושת למשרד התחבורה משנים לו שם וכבר מנענו כמה תאונות טובות. מגלים לנו את אמריקה שגם צריך לתקן את תשתיות הכבישים ותתפלאו צריך גם פיקוח על הרכבות עד היום הם נסעו לבד. צריך מחקר צריך עוד הרוגים בשביל להבין איך מתים בתאונות. אמרו חכמנו ז''ל איזהו החכם הלומד מנסיונם של אחרים. לא למדו כלום אירופה אמריקה צרפת הם צרכים מכון משלהם עם הרוגים משלהם בכדי שיהיה להם הרבה ניסיון מישלהם. בקיצור חבורת רשעים אוכלי חינם הרי אפשר לפתור את כל המצב רק אם כל אחד מהמשרדים הקיימים יעשה עבודתו נאמנה! במקום להוריד מיסוי על כלי רכב ביטלתם החזר מע''מ במקום שכלי רכב ובמיוחד כלי רכב של עבודה אני לא מדבר על גיפים 4\4 יוחלפו ברכבים חדשים ופחות יסכנו את הציבור פעלתם בדיוק ההפך יותר מוסכים יותר קילקולים הפסד ימי עבודה של חברות ועצמאיים שמשלמים הרבה מס הכנסה ורכב ישן שעובד קשה הינה התאונה הבאה. אין כסף מיותר לציבור להאכיל ועדות ריקות במסווה של שמות יפים. לעומת זאת ניתן לשכלל רכבות תחתיות ע''י חברות זרות עם ידיים ישראליות במתן זכיונות פחות תנועה פחות תאונות יותר עבודה פחות אבטלה פחות שטח אספלט שחור במדינה הקטנה הזו יותר ירוק ואיכות חיים. אתם כניראה סדיסטים עם עבר מזוכיסטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
מי שבאמת מכיר אותי
נסים גבאי,
מומחה תחבורה,
04/07/05 19:25
|
יודע שמתחת לכבודי להתיחס ל''דו''ח שיינין - שיטרית''. סליחה עם אלה שקיוו לתגובה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
שר מחמד שיט-רית
RUBIN,
04/07/05 19:25
|
אחלה רעיון מאיר , לא סופרים אותך בממשלה אז אתה רץ, משלם לכלכלן צמרת שיכתוב איזה מן מסמך כזה כאילו, ממציא מס חדש, מארגן מסיבת עיתונאים והופ, רץ לספר לחברה ולהיות ראש ממשלה. תרגיע את עצמך שיט-רית. לא כך תבלום את הרצח בכבישים ולא כך תהיה ראש ממשלה. לא סופרים אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
נמס! חלס!
ליאור,
צפון,
04/07/05 19:20
|
|
 |
90.
לא רוצים ''עזרה'' ולא רוצים לשלם
אסי,
04/07/05 19:15
|
מה קרה לאבו באנג'י נתעניהו? מריח עוד פוטנציאל להרויח על חשבון המתים, הא? מעניין שכל ניסיון של העליתות ושל המשטרה ''להגן'' על הציבור - משום מה גם עולה לנו כסף אוטמטית, הא? תדחפו את ה''עזרה'' שלכם לתחת ואל ''תעזרו'' לנו להילחם בתאונות הדרכים בשיטות סטייל המיסים של אבו נתעניהו. אתם רק עושים יותר רע - אם מה שמעניין אותכם זה אכן טובתנו ולא עשיית כסף קל לכבוד ''התוכנית הכלכלית של אבו באנג'י עאבדל ניתאי'' אם אנשי ה''עליתה'' רוצים ''לעזור'' לנו בשיטות שעולות כסף - אז שיעזרו לנו על חשבון תקציב המדינה הזאת ומהכסף שהם ממילא גונבים מאיתנו. אבל להם היה חשוב יותר לעשות רושם מזוייף על תיירים אז במקום להשקיע במה שבאמת צריך, הם העדיפו לזרוק מיליארדים על ''תחנת אוטובוס למטוסים'' ואת מחיר התאונות אנחנו צריכים לשלם... מה גם שכל מה שהם לא יעשו - זה לא יעזור בגלל שהגורם לתאונות הוא תרבות הנהיגה והמנטליות הישראלית שאינם ניתנים לשינוי מאחר ומדובר בפגם גנטי שמאפיין רק את הישראלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
המהפכה האמיתית: 9% תוספת מס
שימי,
תל-אביב,
04/07/05 18:59
|
פה זה יתחיל ופה זה יגמר. למה לא לוקחים פרוטה מהמליונים של היטל הדלק ומיסי רכישת רכבים ? הפכו את הנהגים לפרה חולבת ללא סוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
סחטנים
התקוה,
04/07/05 18:50
|
סחטנים תנו לחיות אנחנו לא בור ללא תחתית. אין שום צורך בועדות מומחים שמסקנותיהם קחו עוד כסף מציבור הנהגים.מר שינין אתה יודע שבכבישי ישראל נעים אלפי כלי רכב ללא ביטוח בכלל או חלקי וזאת עקב גזרות ביבי. אז תעשה טובה ולך תשליך את עצותיך לפח . עם עוד מיסים לא צריך עצות כאלה. לסיום מה שיקחו לא יחזירו וחברות הביטוח ימצאו טריק לשים את ידם תקורות ושאר ירקות. נהגים התקוממו דקה לפני שיחנקו אותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראה תגובה 126
יגאל,
05/07/05 22:09
|
רק המוני סרטים שחורים על המכוניות אולי יפחידו את המושחתים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
תפסיקו לעבוד עלינו
מנחם,
מרכז,
04/07/05 18:46
|
אולי כדאי כבר להפביק עם העטין שנקרא אגרה או איגרות חוב מס כל שהוא למינהו מי שמשלם בשורה התחתונה זה האזרח המסכן שאין לו כסף והמושחתים לוקחים אותו \
מספיק תתעוררו מה אנחנו מטומטמים לוקחים מאיתנו כסף בכל מיני טענות לא לענין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
תורידו מיסים על רכב בטיחותי!!!
עודד,
04/07/05 18:45
|
ככה אנשים ייסעו ברכבים חדישים ובטיחותיים ויהיו פחות תאונות!!!
תורידו מיסים על צמיגים!!! ככה אנשים ייקנו צמיגים חדשים כל שנה ולא יהיו תאונות עקב פיצוץ בגלגלים!
תורידו מיסים על רכבים ידידותיים לסביבה כמו טויוטה פריוס! ככה נתרום רבות לאיכות הסביבה!
די לסחוט את הצורה שלנו!!!! נשבר!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
מושחתים , מתי תלכו כבר ?
melek,
hasharon,
04/07/05 18:39
|
לחברי הממשלה , אתם כמו ערפדים , בכל סיבה שתהיה לכם אתם תוסיפו מיסים ועוד מיסים . עוד מעט יגיע הזמן שנשלם מס על נשימת אוויר . אולי תורידו כמה משרות אמון של חנפנכם ותממנו את המלחמה בתאונות הדרכים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
הכל בגלל כביש 6 -הרגילו אותנו
להיות פראיירים,
04/07/05 18:39
|
תופסים טרמפ על גבינו !!!!! מי שמוכן להיות פראייר פעם אחת נותן רעיונות לגזלנים אחרים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
כביש עזה,
04/07/05 21:59
|
|
 |
83.
בשביל זה צריך תואר ד''ר ? בושה
ל"ת
אידיוט שחי פה,
בישרע-אל,
04/07/05 18:37
|
|
 |
82.
עוד פטנט לסחוט אותנו
ל"ת
הפתרון בקלפי,
04/07/05 18:33
|
|
 |
81.
דוקטור שנין!!
אפי,
04/07/05 18:29
|
9% לא מספיק שהדלק עולה ועולה והמצב דחוק גם את זה להוסיף?!! יש לי רעיון במקום לקחת מאיתנו קחו את הכסף של תוכנית ההתנתקות שלא תתבצע אמן .ותממנו בזה את כל הדבר החשוב הזה.(10 מיליאד זה המון כסף)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
מה שהיה זה שיהיה
נ.נ.,
הוד השרון,
04/07/05 18:24
|
ושוב אנו עדים לקבוצת אנשים שרוצים את טובת הציבור, כן כן את טובתנו שלנו אבל כאשר נקודת המוצא היא : ''אל תיגעו בפוליטיקאים'' אלא תענישו, חנכו, תלמדו, תוקיעו, תפטרנו את הציבור העילג שום ישועה לא תצמח מכך ! ואנו כמו מוכי גורל (הציבור) מקבלים את הגזירה וממשיכים לקטול בדרכים. בפעם המאה והאלף, עד אשר שר התחבורה או מקביל לו, בענף התחבורה לא יניחו את המפתחות ויפרשו ובכך יגביהו את רף העשיה והמחוייבות האישית לא יזוז דבר אלא רק נמשיך להתנגש ! סעו בזהירות !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
שטרית - תתפטר ומהר ככל האפשר
ברווז במטבח,
04/07/05 18:24
|
על מנת לא לגרום עוד הרבה נזקים.
הוכחת שאין לך שום מושג באשר לגורם האמיתי למכות המוות בכבישים - ואתה הולך ומחמיר את המצב ופותח זוג עיניי עגל תמימות. מנגנון הסחטנות חסר המעצורים שאנחנו מכנים ''מדינה'', הולך ומגדיל את הלחץ על מחיית האזרחים שנאלצים להאיץ את חייהם על מנת להתקיים בתוך מבול המיסים והתשלומים. ההאצה הזו גורמת לנו למות. הורידו גזרות, הקלו על האזרחים ותראו שמספר תאונות הדרכים יפחת פלאים. אל תלכו הפוך מכיוון שזה יחמיר את המצב שבו אנחנו מצויים בכל המובנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
גנבים.......
ל"ת
The Dude,
04/07/05 18:20
|
|
 |
77.
בקיצור, עוד כסף לג'ובים
ל"ת
דנית,
תל אביב,
04/07/05 18:18
|
|
 |
76.
אחד יחטא ועל כל העדה תקצוף
וסי,
04/07/05 18:16
|
להעניש יותר חזק את העבריינים ולא את הצדיקים בושה לוועדה חיים קלים עשו להם מתאים לשטרית בחיים לא היה יצירתי הוא הזדקן וכבר הראש לא עובד מה אלו השטיות האלו למה פותרים בכסף כל דבר כמה מיסים אתם לוקחים לא מספיק לכם . בושה לממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
בקיצור לשטרית אין
קרן,
04/07/05 18:11
|
רעיון בר ביצוע ומובנה. הכל בלה בלה. רק הכבוד מעניין אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
חוצפה
יוני,
השרוני,
04/07/05 18:10
|
אין סיבה בעולם להפיל את עלות התוכנית עלינו. בשביל זה יש מס הכנסה.
יש כאן הטלת מס חדש, וכל השאר קשקושים. במידה והממשלה המושחתת וחסרת הלגיטימיות שלנו אכן תטיל מס כזה עלינו, אני מיע מרי מסים, וסירוב קולקטיבי של כל נהגי ישראל לשלם את המס הזה. מה יעשוץ יבניסו עשרות אלפי אנשים לכלא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
שטרית, נכשל!!!!!!!!!
גדי פריד,
חיפה,
04/07/05 18:10
|
|
 |
72.
חרם על המדינה !
ערן,
מרכז,
04/07/05 18:06
|
מה יכולים לעשות ל2 מיליון נהגים שלא ישלמו? יבטלו את האגרה ! חרם על מחוקקי החוק הדבילי יבהיר אחת ולתמיד שהעם מחליט והעם קובע !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועדה לבנית סוס המציאה את הגמל
אחד העם,
על הכביש,
04/07/05 18:31
|
זה מה שקורה כשמעמידים כלכלן הדיוט בראש ועדה שאמורה להיות מקצועית. עוד לא החזירו את ההטל על רכבי דיזל אבל את המיסוי על הסולר העלו. פתרון כלכלי לד''ר שיינין ----- בכדי לחסוך לאוצר מיליארדי שקלים פנסיות לעובדי המדינה למשרתי קבע ולשוטרים וכלאים בואו נוציא אותם להורג למחרת הפרישה זה חוסך המון ונותן תמריץ לעבוד עד אין סוף וחוסך הוצאות על ועדות מטופשות. חברי כנסת שלא נבחרו לקדנציה נוספת שיחוסלו יחסכו למדינה הון עתק . יושבי ראש ועדות שיסיימו את תפקידן יחוסלו לאלתר ובכך ישמר להם הישג הועדה בראשותם ומאיתנו יחסך הצורך לישם את המסכנות המטופשות. ובא לציון הגואל (עד אז אפשר פשוט לסכול אותם באבנים בעזרת גייסות הכתומים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
ג'ובים לחברי מרכז ומשפחותיהם
לא חבר,
מרכז,
04/07/05 18:06
|
עוד 2000 ג'ובים, נסיעות לחו''ל, הטבות, רכבים צמודים, מזכירות, נהגים ושאר בזבוזים, כך יגמרו את הכסף. אז אל תספרו על השחיתות ברש''פ, אנחנו לא יותר טובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
אין להם מושג
מימון,
04/07/05 18:06
|
כל הוועדות הללו מטרתן אחת לגבות עוד כסף ולסדר למקורבים עוד מקור הכנסה ,בושה וחרפה הרי כולם כבר שכחו שפעם לא היה בכלל ביטוח חובה זה התחיל במאות שקלים בודדים ותראו כמה אתם משלמים כעת,עכשיו מצאו להם הפוליטיקאים אפיק חדש ממס שלא היה קים מטילים מס על המס ואני מבטיח לכולם שזה לא יגמר ב-9% כאילו שהמדינה לא סוחטת את הנהגים ממיסים על רכב חלפים דלק אגרות שונות ומשונות אם למדינה שמקבלת מליארדים מציבור הנהגים אין כסף להשקיע בתשתיות ובכבישים יש לי רעיון שלא יעלה כסף הרי כולם יודעים היכן הכבישים האדומים,כאשר אין גדר הפרדה בין הנתיבים הצבע של הפס הלבן לא יכול להציל חיים של נהג שנוסע לתומו ולפתע מגיח ממולו רכב ולא משנה אם זה בגלל נהיגה לא זהירה או בגלל תקלה ברכב המפגש בין הרכבים מוביל למוות ועד שהחכמים שלנו יפנימו ויבינו שאנו נוהגים ברולטה רוסית לא יהיה פתרון מה שאני מציע זה שבכל הכבישים ללא גדר הפרדה בין הנתיבים פשוט להפוך את הכביש לחד סטרי לכיוון אחד בלבד אם לא הבנתם ואז גם אם ננסע עוד כמה קילומטרים כל יום עדיין הנסיעה תהיה חלקה יותר ללא בעיות של יציאה לעקיפה אפשר גם בשוליים מכיוון שייש לכביש דו סטרי שוליים לשימוש כל נתיב בכיוון שלו אפשר בעודף שייווצר לצבוע מסלול מיוחד לרכיבת אופניים בלבד, תחשבו על זה שם למעלה לא יעלה גרוש אבל שווה''זהב'' =חיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
לא לשלם את האגרה!חרם העם
רפי,
04/07/05 18:05
|
על המדינה ! רק חרם יתן מכה לפוליטיקאים טאבי בצע ושלטון סררה וממון ! אם לא נשלם את האגרה הזו היא תבוטל ! לא ניתן לשחק בנו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
אבל נתניהו הבטיח הקלות במיסים
צחי,
04/07/05 18:03
|
אגרה פה ואגרה שם הרגתם אותנו ושדדתם את כספנו ! למה להעלות את הביטוח חובה? למה לא להעלות את הקנסות ?למה לא לשנות את שיטת לימוד הנהיגה הגרועה של היום? זה מה אתם יודעים? להטיל מיסים ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
רואים ששיינין כלכלן
יעקב,
04/07/05 17:56
|
הכל נמדד אצלו בכסף . ומה עם חיי אדם ?
יוק .
כמה מיליונרים הולכים להיות כעת בשיטה החדשה של המיסוי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מה עם הנהגים הצעירים
אלי,
מרכז ישראל,
04/07/05 17:54
|
כפי שמוסר ד''ר שיניין חלק גדול מההרוגים הם בני גיל 18 עד 24 - ולפי דעת רבים מאד זה לא מעט באשמתם הישירה.
לא מבין מדוע בעל רכב צריך לשלם יותר ביטוח חובה עבור רכבו, בעוד שהנהגים הצעירים אינם משלמים כלום.
יש להנהיג ביטוח נהג צעיר - ביטוח שלא קשור לרכב אלא ביטוח שקשור לרשיון.
להתחיל מיד מהרגע הראשון גבוה ובמשך השנים, עם הנסיון שהנהג צובר ואי מעורבותו בתאונות, הורדה בתשלומים שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
פתרון לתאונות ולעברייני תנועה
מוטי,
קריות,
04/07/05 17:53
|
אם יקום גוף שיהיה כפוף לפרקליטות או גורם משפטי אחר ויהיה אפשר לשלוח לו תעוד מצולם לעבירה של כלי רכב ו/או נהג שיהיה ניתן לתבוע ממנו קנס אז 10-15 אחוז מהתשלום ישלח לשולח התמונה שיקראו לזה הלשנה לא חשוב אבל יהיו אנשים שיחשבו פעמיים אם לחצות צומת באור אדום או לא לעצור בתמרור עצור מוטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון מעולה! סחתיין.
ל"ת
מיקי,
רעננה,
04/07/05 18:54
|
|
 |
64.
יש פתרון לתאונות
עמרם,
04/07/05 17:50
|
יש פתרון, הבעיה שמי ששולט במדינה מוכן לשלם בחיי אלפי אנשים בגלל שיקולים כלכליים ושיקולי נוחיות הפתרון לחיסול כמעט מוחלט של תאונות הדרכים, מתבסס על חתך של מי שגורם לתאונות דרכים והם : 1. נהגים חדשים וצעירים 2. ערבים 3. שיכורים ( הרבה מהם הגיעו מברית המועצות 4. כבישים ללא מחסום הפרדה שגורמות לתאונות חזיתיות 5. מהירות - כל תאונה במהירות גבוהה יכולה להיות קטלנית 6. צפיפות גבוהה בכבישים 7. משאיות ורכב כבד
צריך להבין שאין פתרונות דה לוקס, יש רק פתרונות דרקונים למצב, זה מזכיר לי אנשים שרוצים לרזות אבל עם חופש להמשיך ולזלול, אבל זה לא עובד. עד עכשיו היו כאן אנשים שהיו מוכנים לשלם בחיים של הרבה אנשים כדי שיהיה להם חופש לנהוג איך שבא להם, בלי שינוי דרסטי לא יהיה שינוי, אני גם לא מאמין שזה יקרה, המדינה הזו בתהליך שך התפרקות ומה שקורה בכבישים מאפיין את זה
א. העלאת גיל הנהיגה ל 23
ב. ייבוא של רכבים עם הגבלת מהירות מובנית של 80 קמ''ש ג. הגבלת מהירות בתוך העיר ל 30 קמ''ש ד. מהירות מכסימלית של רכב כבד כמו משאיות ואוטובוסים תוגבל ל 50 קמ''ש ה. רכב כבד יסע רק בנתיב הימני ולא יוכל לבצע עקיפה., תוגבל הנסיעה לרכב כבד בחלק גדול מהכבישים ה. בכל הכבישים תהיה הפרדה עם חומה כדי למנוע תאונות חזיתיות ו. יוקם בית סוהר רק לעברייני תנועה, נהגים ללא רשיון ומי שנוהג בשכרות ישב 10 שנים בבית סוהר ז.ל 50% מהנהגים שנוהגים היום והם לא כשירים לנהיגה יבוטל הרשיון. ח. תופחת התנועה בכבישים על ידי פיתוח יעיל של רכבות בכל עיר ובין הערים. ט. לסלק מהכבישים את רכבי השטח שבכל תאונה שהם מעורבים יש הרוגים י. רשיון נהיגה יינתן רק למי שראוי לו , נהגים חדשים יחוייבו בלימוד מעשי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחתה חובה גם להביא את המשיח!!
ל"ת
אחד העם,
על הכביש,
04/07/05 18:37
|
|
 |
מצויין
יוסי,
04/07/05 18:18
|
|
 |
63.
להציף את משרד התחבורה בטלפו
אילן,
ירושלים,
04/07/05 17:44
|
נים ובפקסים!! במקום ''לטוקבק'' פה ולחשוב שבכך שהוצאתם את מה שבוער לכם זה יפתור את הבעיות?! נו באמת.. קשקוש!! הרי לשיטרית והחברים שלו אין זמן לשבת ולקרוא את מה שאתם רוצים שיידעו, הם הרי עסוקים יום ולילה באיך לפתור את הרציחות בכבישים... צריך להציף אותם בטלפונים ופקסים עד שיבינו שנמאס לאנשים לשתוק פה!! ולשלם כמו פראיירים כסף שקרוב לודאי לא יגיע ליעדו... אז במקום לשבת בחיבוק ידיים - תתקשרו!!! הטלפון של לשכת השר הוא: 6663004 - 02 או 6663012 - 02
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
הפיתרון הוא פשוט
הראל,
04/07/05 17:40
|
ישראל היא מדינה משפחתית. הקשר המשפחתי האדוק נמשך גם במכונית, וזו הסיבה שהתפוסה במכוניות גבוהה לעומת, נניח, ארה''ב. לו רק יוכלו לחשוב על הפרדת הנהג משאר הנוסעים, יש סיכוי טוב שחלק גדול מהתאונות היה נמנע. לא חייב להיות משהו רציני כמו באוטובוסים, אלא אלמנט פסיכולוגי, שיסמן לנוסעים להניח לנהג לבצע את תפקידו ביעילות. אולי וילון. לא יתכן שאי אפשר לדבר במכשיר סלולרי תמים, אבל כן מותר לנהל ויכוחים תוך הנפת ידיים והעפת מבטים עצבנית לאחור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
קטנועים, קטנועים, קטנועים
ל"ת
בן,
04/07/05 17:29
|
|
 |
60.
יהודי נשאר יהודי..............
ישראל..........,
04/07/05 17:13
|
תאבות הבצע של היהודי ידועה לכל.לא חשוב מה הנושא היהודי ילך בנטיב הכסף ! שיילוק יהודי נישאר יהודי שיילוק !!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו המציאות העגומה
רפי,
06/07/05 06:44
|
|
 |
59.
לנקות את הכבישים מפרסומות
פרס,
04/07/05 17:11
|
הדבר הראשון שאפשר לעשות הוא להעיף את כל שלטי הפרסום, במיוחד צגי הטלוויזיה הענקיים, מצדי הכבישים. פרסום לצדי כבישים אסור בקליפורניה, ומי שנהג שם יודע איזה שקט בעיניים וריכוז בנהיגה זה מאפשר.
אבל לא יעשו זאת כדי לא לאבד את ההכנסה. צבועים.
הדבר השני זה לאסור לחלוטין שימוש בטלפונים סלולריים ברכב, עם דיבורית או בלעדיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוששני שהנך טועה בקשר לקליפורנ
אוהב בטחון,
קליפורניה,
05/07/05 04:29
|
יש גם יש שלטים בדרכים וגם מותר לדבר בטלפון. ובכל זאת אני חושב שאתה צודק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
שיקחו את זה מהכספ שאנחנו משלמי
ניב המגניב,
ק.גת,
04/07/05 17:06
|
|
 |
57.
ועדה של אידיוטים וחלמאים
אזרח,
ארץ חלם,
04/07/05 16:57
|
אתם לא מבינים שציבור עצבני עושה יותר תאונות?הרי רוב הוועדות הללו מוקמות כדי למצוא תעסוקה לכל מיני אפסים שנכשלו בכל תחום שעסקו בו.מאיפה אתם שואבים רעיונות מטופשים אלו?זה גזל לשמו!!ועל זה אמר הנביא ישעיהו ''שריך סוררים וחבר גנבים כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים'' תתביישו בבורות ובבערות שלכם. טיפשים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
נמאס מסיסמאות!! תתחילו להעניש!
נמאס לו,
שדה הקרב,
04/07/05 16:56
|
כמה עוד אפשר לשמוע סיסמאות והבטחות נבובות כאלה?? בו בזמן שעברייני כביש ובעלי הרשעות קודמות מסתובבים חופשיים בכבישים ומתנהגים בהם כבשלהם, נוהגים בשיכרות, עוקפים מימין ומהשוליים הימניים!! נדחפים בכל סנטימטר פנוי ולא עוצרים באדום. ומצד שני מערכת המשפט מתנהגת איתם בכפפות של משי (אם בכלל היא שופטת אותם..) וזה לצערנו לא רק בכבישים אלא בכל דבר אחר במציאות העגומה שלנו. תתחילו להעניש בחומרה יתירה!!! ואז נראה מי יעיז..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
הפתרון: תחבורה ציבורית 24/7
C-cyclist,
לונדון,
04/07/05 16:56
|
בעיר כמו לונדון לא חייבים להחזיק מכונית אם רוצים לבלות במרכז בסופי השבוע. הסיבה לכך: תחבורה ציבורית זולה 24/7. בשעות היום אפשר לסוע ברכבות ובאוטובוסים, ובלילות יש אוטובוסי לילה בתכיפות של אחד לחצי שעה בקווים הראשיים למרכז.
תשוו את זה לתל אביב בלילות או בסופי שבוע - יש אמנם מוניות מיניבוס בקווים 4 ו 5 בשבתות, אבל הן לא יכולות להתמודד עם נפח תחבורתי רגיל. בלילות יש רק מוניות רגילות. כשאדם בוחר בין המתנה למונית ונסיעה במכונית פרטית הוא בוחר במכונית פרטית, ואם הוא כבר השקיע במכונית לשבת הוא ישתמש בה גם בימי השבוע.
ברוב הארץ המצב גרוע יותר - יש רק מוניות פרטיות בסופי השבוע ואין תחבורה ציבורית זולה. החישוב של המתנה למונית או נסיעה במכונית פרטית שחונה ליד הבית אנשים תמיד יעדיפו מכונית פרטית.
אופניים לא מתאימות לכל אחד בכל מצב. כשחוזרים הביתה עייפים באמצע הלילה אחרי בילוי עדיף לעשות זאת על אמצעי תחבורה ממונע.
ולמגיבים הדתיים: לתחבורה הציבורית בלילות חול וודאי שאינכם מתנגדים מסיבות דתיות, אך בנוגע לתחבורה הציבורית בשבת - עליכם להבין שהאפשרות לתת את ההגה לידיים של אגד או דן תציל חיים שלא תוכלו להחזיר בתושבה אם הם יאבדו בתאונה עקב נהיגה עייפה בשבת בבוקר.
הדרך לקרב חילונים לדת היא דרך שיכנוע עדין ואישי, כפיית מצב של חוסר תחבורה ציבורית בשבת הורג אנשים בתאונות דרכים, ובזיהום שנגרם עקב העובדה שאם אדם רוכש מכונית לשבת הוא ישתמש בה גם בימי השבוע.
כמובן שאני תומך בעקיפת איזורים דתיים אם יש קו אוטובוס חשוב שעובר דרכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
פחות תאונות הביטוח מרוויח אז
אזרח כפוף,
מדינת המיסים,
04/07/05 16:54
|
כשיש תאונות הביטוח משלם אם יש פחות תאונות חברות הביטוח מרוויחות אז שחברות הביטוח יממנו את התוכנית ויספגו את ה9% וזה יחזור אליהם כפל כפליים בזה שיהיו להם פחות תאונות שמשמעו פחות הוצאות למה עוד כסף מהאזרח שחי במדינת מיסים שאין להם שני בעולם כולו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
יש גבול לטימטום נבחרי העם?
אחד העם,
צפון,
04/07/05 16:45
|
מתי כבר יצליחו נבחרי העם לשדרג את מוחם, ולא לחשוב שכולם טיפשים, ושוד העם יפתור את כל המצוקות? מידי יום נוהגים בכבישים חולי נפש מוצהרים ומוכרים במוסדות הבריאות, נרקומנים מוצהרים ומוכרים שנוהגים ברשיון תקף, שלא להזכיר את עברייני התנועה המועדים, שיכורים, ונוער מופרע, כולם מודעים, שר התחבורה המכובד קשה לו להנחות לשלול את רשיונם של הלא כשרים לאלתר, שר הבריאות לא לוחץ על שר התחבורה ו''דוחף'' לו לפרצוף רשימות של פסולי נהיגה, שר המשפטים לא מתאמץ לשדרג ולהחמיר את העונשים לעבריינים מועדים..ועוד נטל מס כן יטפל בכל הנ''ל??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
זה מדהים ,אבל כולנו......
גיל ב''ש,
04/07/05 16:43
|
...יודעים את האמת.
הוועדה הזאת היא וועדה של כלכלנים ומקורבים של בנימין נתניהו - ומטרתה אחת- לייצר עוד מס !!!!!
לא איכפת להם מהרוגים ולא מפצועים ולא מאחותנו הצולעת.
אל תהיו מטומטמים רבותי.
מי שלא רוצה תאונה- מעניש/ נהגים וחברות עברייניות.
כל שבועיים איזה נהג משאית עם 7000 עבירות קודמות,הורג עוד משפחה.
רשיונות נהיגה ניתנים -בשחיתות לנהגים\נהגות שלא מסוגלים להשתלט על אופניים עם גלגלי עזר.
אם באמת לא רוצים תאונות -בונים אוטוסטרדות ממטולה ועד אילת ומשקיעים את כל המליארדים שהמדינה גונבת ממיסים חסרי רחמים כל שנה -בתשתיות והורדה מהכביש לצמיתות של נהגים עבריינים.
9% בשנה יכניסו לרוצח -הזקנים והחלשים בסביבות 20 מילארד שקל בשנה - וכולם ילכו למושחתים בממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
מי שמשתולל-לא נוהג ! נקודה!
Danny,
04/07/05 16:40
|
לא צריך שום וועדה ולא צריך להוציא עוד אגורה אחת. המשטרה צריכה להתמקד בנהגים שמשתוללים בכבישים, לתת להם דו''ח בסכום גדול ובאותו הזמן להחרים להם את הרכב ל - 90 עד 360 יום ושלילת רשיון במקביל. תוך שנה תרד כמות ההרוגים לחצי. הבעיה המרכזית היא שמשטרת ישראל נותנת דוחות למי שקל לתת ואיפה שנוח ומה שנותן יותר כסף למדינה. צריך במשך שנה להתמקד במתפרעים ובמשתוללים - וזה ירגיע את הכבישים ויוריד את כמות התאונות פלאים. בהצלחה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
כסף לא פותר הכל בחיים
כסף,
04/07/05 16:40
|
שמעתם על חינוך נהיגה ? אם אתם רוצים כסף , תקחו תשלומים יותר גבוהים על עבירות תנועה. מי שחוטא - שישלם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
ימח שמם של מנהיגי ישראל ה' ישמ
ל"ת
אזרח לוחם אב,
04/07/05 16:37
|
|
 |
48.
לעלות ביטוח ב75% ודלק ב150%
Dr.Pepper,
04/07/05 16:33
|
אז יהיה פחות תאונות בצורה משמעותית ביותר - כי לא יהיה כסף לאנשים לנסוע ברכב
מי שיש לו טיפה של שכל מבין לאן הכסף הזה יתגלגל
ג-נ-ב-י-ם !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
להעביר את משטרת ההתנתקות ...
אדי,
הרצליה,
04/07/05 16:30
|
הם מכירים היטב את הכבישים והצמתים להם אין ולא תהיה תעסוקה יש להם נחישות ... יש להם תכניות אימונים מאסיביות יש להם מקדמי שכר מפליגים כבר קנו להם חליפות קרב וסולמות הם יעשו את זה ברגישות בלעדם ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
שישלמו עברייני התנועה
רון,
04/07/05 16:27
|
הכסף ילך לכיס של הפוליטיקאים ושל המקורבים, אבל שהמימון יגיע מעברייני התנועה עצמם , הכל מעברה שלישית בשנה , יוכפלו פי 10 הקנסות והכסף ילך ישירות לועדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון מצוין! אהבתי!!!!
ל"ת
סטודנט,
דרום,
04/07/05 17:12
|
|
 |
45.
תאונות וישראליות
עומר,
שם,
04/07/05 16:25
|
האם תאונות שוות להיי-טק? האם תאונות שוות לתיירות? האם חיים ותרבות הם גורמים שוליים? אז בואו נתחיל....
זה לא רע להיתלות באילנות גבוהים, אבל צריך להבחין בין עצי סקויה ליער אורנים בריא. גם אורן תמיר יכול ל הוות יעד, ואלי אף עדיף כזה בזהו המקרה. למה אנו שואפים להשוות את הציפיות למדינות בעלות תרבות/מזג-אויר/גאוגרפיה ויכולות כלכליות כה שונות משלנו? למה לא לשאוף לרמות ביניים כמו בצרפת, איטליה או ספרד אשר דומות לנו יותר. למה ליצור מצגי שווא ליעדים בלתי ריאליים? תוכניות חומש (עושר?) כאלו דינן למוות קליני עוד בטרם יגיעו הבחירות. כמובן שעיקרי התוכנית ימולאו (להלן הגדלת המיסוי) אך יישום השינוי לא יגיע. 10 שנים במדינה כמו שלנו זהו נצח נצחים. זו לא סיבה להרים ידייםת אבל עדיף להיות ראליים ולהתוות תוכניות תואמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
שר התחבורה והבטיחות בדרכים
זה בטוח יעזור,
04/07/05 16:23
|
חחחחחחחחחחחחחח.....מדינת חלם. לא להאמין שאלו היו המלצות הוועדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לגזול עוד כסף מאיתנו????????
ל"ת
ינשופית,
04/07/05 16:22
|
|
 |
42.
איך שהם שם למעלה דואגים.
אזרח פשוט,
04/07/05 16:20
|
למי הם דואגים? לחברים שלהם שהם בעלי חברות הביטוח. זה לא להאמין כמה סוחטים מהאזרח הקטן. השלטון התאצריסטי הזה חייב לעבור מהעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ואולי זה לא המקום לחיות בו
זה לא המקום,
04/07/05 16:19
|
תרבות ועם ששליחיו (כמו העם עצמו) אינו באמת מעניק ערך לחיים - כדאי שהשפויים וחפצי החיים ישאלו את עצמם את השאלה הבאה: האם מקום בו יש לשלם כל יום עבור הגדלת הסיכויים שאנחנו וילדינו נחיה פחות - הוא התגשמות חלום של דורות ? האם הוא בכלל מקום ראוי לחיים ולגידול משפחות ! ושהשלטון ישאר בלי אזרחים (ובלי בוחרים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
תתחילו לעבוד!
אריק,
04/07/05 16:17
|
תתחילו לעבוד תיסללו כבישים בין עירוניים עם גדר הפרדה תתחילו לעבוד תתחילו לעבוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
להעניש את הכלל במקום את היוצא
ציפ,
רעננה,
04/07/05 16:10
|
עוד דרך לגזל רבתי! רעיון מדהים - אבל למה כלל ציבור הנהגים צריך לסבול? שיגבו תוספת ביטוח חובה רק מנהגים מועדים לפורענות - ולא חסרים כאלו. מה עם כל אותם נהגים שלא עברו עבירת 30 שנים ויותר? למה הם צריכים לשלם קנסות על לא עוול בכפם? הרפורמה החדשה (לבקרים) הזו תיגרום למצב שנהגים יפסיקו לעשות ביטוחים מקיפים. מה גם שכל הגזל הזה רק יגביר את האנטיגוניזם על הכבישים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקשר בין עבירה לתאונה
ניר המסביר,
04/07/05 16:52
|
כשתבדקי תגלי נתון מדהים - מרבית המעורבים בתאונות הם נהגים כמוני וכמוך, ללא שום הטוריה של עבירות תנועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ליכוד רציתם- ליכוד קיבלתם!
אשכנזי,
04/07/05 16:10
|
|
 |
פשוט לא מבין...
יגאל,
05/07/05 22:25
|
איך שהליכוד דופק כלכלית את בוחריו, ממש מדינת חלם.... והם ימשיכו להצביע עבורו...ממש מזוכיסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
כסף למאפיונרים
דן,
כפר סבא,
04/07/05 16:10
|
הכל יתבזז על קרובים וועדות למה לא רכבת זולה ומחיר זול כמו בקנדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מסכים עם 28
זיו,
04/07/05 16:09
|
רק כמו שהיה פעם שכל רכב יושבת יום אחד בשבוע כך נחסוך גם בזיהום אויר ואולי גם בפרמית הביטוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שיטרית!!! למה אתה מקשה עלינו..
צבי,
04/07/05 16:08
|
את החיים. בבחירות נתחשבן איתך . חד משמעית קרעת את העם. שהשוטרים יעבדו יותר ויתרמו יותר. אין לעם כסף תבין. העם על סף עוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
יש לי הצעה יותר חכמה
SY,
04/07/05 16:06
|
אולי כדאי למנות לוועדה אזרחים עם חוכמת ''כביש'' ולא כל מיני דוקטורים ופרופסורים למינהם שמציעים החלטות מטופשות שנכונות רק למיעוטי יכולת. הרי ברור לכל אחד שמי שנפגע הוא זה שבקושי מחזיק רכב הרי לבעלי היכולת הצעות אלה לא יזיזו את הפופיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
חכמי חלם תתעוררו
יוסי,
04/07/05 16:02
|
רק על ידי סילוק הנהגים מהכביש לצמיתות קנסות כבדים חינוך מהגן יביאו תועלת ולא חוקים של חכמי חלם במדינה שהשוטרים ומערכת המשפט לא מזיז להם מה שקורה ולא רק בכביש משטרת ישראל מטפלת רק בנהגי המהירות על ידי מצלמות לא מאויישות פעם נסעו אחריך ועצרו אם לא נהגת כחוק היום גם החוק עובר על החוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
זו עבודה בעיניים?
הפחתה בביטוח?,
04/07/05 16:00
|
איך גביית אגרה תשפיע על הבטיחות בדרכים? הרי נהגים נוהגים כמטורפים ללא קשר לאגרה שהם משלמים ... הביטוח לא בטוח שיפחת שכן מחיר הפרמייה הוא תלוי שוק ולאו דווקא שיעור התאונות בכביש - קצת תימחור - ובכלל ... הפחתה של מספר תאונות הדרכים יכול להיעשות רק באמצעות - שיפור הדרכים או הפחתת מספר המכוניות - שיפור תחבורה ציבורית - חינוך לנהיגה אדיבה ונכונה - ועוד ועוד - בודאי שלא בגבייה של 9% נוספים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
למה לא לתגמל נהגים זהירים?
ישראל,
04/07/05 15:58
|
באירופה נהוגה פרמיה פרוגרסיפית לביטוח חובה. נהג חדש משלם 175%לאחר 3 שנים 100% וכל שנה נוספת ללא תאונות 10% פחות עד לפרמיה של 30% מהבסיס. וזה עובד נהגים נזהרים ומשלמים פחות. כל מה שהממשלה הדפוקה שלנו יודעת זה לזמבר את הרוב הטוב של ציבור הנהגים כדי לסבסד משפטים של מיעוט נהגים רצחנים. תחי חלם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
בואו נתרגן נגד הגזל שגוזלים או
ל"ת
רחמים,
טבריה,
04/07/05 15:48
|
|
 |
29.
שטרית, תתפטר!
ד''ר אבן חן,
באר שבע,
04/07/05 15:46
|
|
 |
28.
יש לי פתרון להורדת 90% מהתאונו
ממציא הדור,
נחל ירדן,
04/07/05 15:45
|
90 אחוז מהתאונות קורות בשישי שבת. !!!!!
פשוט לא לנסוע בשבת ,שבו בבית תנוחו לכם משבוע הקשה , ותינצלו
אני נח !,,
ירון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרבית התאונות קורות במשך השבוע
לא לנסוע בכלל,
04/07/05 16:18
|
ואז לא יהיו תאונות. איזה גאון אתה. יש לך בטח כיפה ענקית על הראש שמונעת מחמצן להיכנס למוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי גם פתרון!
מישהו אחר,
04/07/05 16:09
|
90% מהתאונות קורות בשישי שבת. חלק גדול מהם הם של נערים/חיילים החוזרים מבילוי בשעות מאוחרות.
אם הייתה תחבורה ציבורית, אולי האנשים שנהרגו היו נוסעים באוטובוס במקום לנהוג כשהם עייפים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
את שלב המיסים בטוח שיישמו
ג,
04/07/05 15:42
|
קודם כל יגבו את האגרה. אחר כך יחליטו מה ואיך יעשו אם שאר ההמלצות. רעיונות עוועים. המדינה גובה מיסים מפה ועד להודעה חדשה, ולא צריך לייקר את הביטוח ב-9%!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה הדבר היחידי שיעשו כדי לממן
ל"ת
את המושחטים,
04/07/05 16:18
|
|
 |
26.
נמאס כבר מהמדינה הזאת
אורי,
רמת גן,
04/07/05 15:41
|
לא מספיק מיסים לוקחים רשות השידור,כבלים, משכנתאות ביטוח בריאות מה הולך במדינה הזאת מתי נפסיק את הגזל הזה??? הורגים אותנו לאט לאט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק לך נמאס ?
קובי,
נורווגיה,
04/07/05 15:52
|
נראה לך שרק לך נמאס ? אחי אני יושב פה בנורווגיה וכל יום שעובר אני רק צוחק מאיך שהמדינה המגעילה שלנו מתנהגת כלפי האזרחים שבנו אותה . זאת מדינה מסריחה וכדאי שתתחילו לארוז כי בקרוב לא תשאר לכם מדינה ביי קובי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קובי אני מקנא בך -מגיבים זבל
ל"ת
ז,
04/07/05 23:24
|
|
 |
למה אתם מכסחים אותו?
טל,
04/07/05 18:13
|
ואני למשל חושב שהוא רוצה להראות לכם שיש גם מדינות נורמליות ולא גיהנום כמו אצלנו. מה אתם מתלהמים? פה מסודר? נעים?קל לחיות? אין לכם: משכנתא בריבית רצחנית?טלפון בזק שודד? סלולר עושק?משטרה עם שוטרים בבונים נמוכי מצח וגבה אחת מחוברת? דו''חות מהעיריה שלא דואגת לכם לחניה? ארנונה בשמיים? מחיר חינוך ילדכם ''החינמי''? מס הכנסה רצחני? מע''מ מיותר? וכן הלאה? וכל זאת רק רשימה חלקית.... אין מה לעשות...יש מדינות שפשוט קל לחיות בהן.וזה לא בישראל.
אז תרגעו...בבונים, שלצערי אני צריך לחלוק איתם ארץ פסיכית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא חייב לחלוק, חבריקו
ניר,
ישראל,
04/07/05 19:03
|
אם אתה באמת מאמין שהבעיות שהזכרת לא קיימות במקום אחר, סע לשם. לא קשה להוציא דרכון זר, או להגר למדינות כמו אוסטרליה/ניו זילנד.
אף אחד לא טוען שבישראל קל לחיות, אבל אם אתה חושב שמחירי הסלולרי בישראל עושקים, שמס ההכנסה גבוה ביחס לסקנדינביה, שרק כאן הארנונה גבוהה ואין חניה, או שמע''מ זו המצאה ישראלית - אני מניח שמעבר לשבועיים באירופה הקלאסית (או לחילופין שנה בהודו) לא ממש ראית עולם.
ולגבי בבונים - אני לא רואה שאתה פחות בבון ממישהו אחר, ובכל מקרה עדיפים בבונים שיודעים שהם בבונים על פלצן שמחזיק מעצמו אינטליגנט וכותב שטויות כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניר, אני כן חייב לחלוק
טל,
04/07/05 20:04
|
ככה עושים מהפכה. כי אני מחפש אזרחים כמוני שנמאס להם לחיות בצורה כזו. אני מחפש אנשים אמיתיים שייקחו בכוח (כן כן בכוח) את השלטון במדינה הזו וישימו קץ לכל הסבל של האנשים. בבחירות אין לעם הזה סיכוי מול קניית השלטון על ידי העשירים. ואז בבחירות אמיתיות ניתן להקים שוב את הבית היהודי הגאה שיכול לחיות כמו בן אדם.
האמן לי שזו לא סיסמה נבובה ''ביבי דואג לעשירים'' . זה כלכך פשוט שזה נכון. אנשים מרוויחים גרושים לעבודה קשה של תשע ויותר שעות ,על עבודה גלובלית שמעת? על המנהג המגונה לא לשלם לאנשים על שעות נוספות? על לא לשלם בכלל משכורות? על שוד המשכורות? על אי דאגה לעבודה לאזרחים כי לא משתלם ליזמים מקומיים להקים משפעלים ועסקים? זה בדיוק מה שעושה החבר ביבי מנתק את מעגל העבודה כדי שיהיה יותר ביקוש מהיצע. וזה מוביל כמובן לעבדים במשכורת המינימום ופחות מזה.
מה אתה מתלהם כלכך? ביבי וחבריו דאגים שלא ארוויח יותר ממינימום כדי שאפילו לא אוכל לברוח מכאן גם אם אסגור את פי ולא אקנה אוכל.
תחשוב קצת, כמה מנוצלים יש היום? כמה אנשים לא יכולים אפילו להאכיל את ילדיהם? לשלם להם על קצת חוגים? אפילו חוג אחד! שלילדים תהיה תעסוקה אחרי הלימודים.
מה שאני כותב זה כלום! ממש כלום! יש המון דברים בארץ שממש גרועים. טול קורה וחשוב קצת. אל תציע לי לברוח מפה כשאני אסיר כאן ולא יכול לברוח. האמן לי שלא עושר אני מחפש. אני מוכן לגור גם במיקרונזיה ידידתנו אם יכולתי לממן את המעבר. אני מוותר משלח ידי מוכן לאכול קוקוס על חוף הים כמו יליד פרא. כל מה שאני רוצה זה לחיות בשקט ובנועם. לא צריך מותרות,לא צריך כלום אלא רק לחיות. ונכון יש מדינות שבהם יותר קל לחיות אני חוזר שנית על דבריי מקודם. ויש מדינות כדוגמת ארה''ב שמתחשבנות איתך גם על הוצאותיך האישיות לא כמו כאן. כאן רק יודעים לקחת ולקחת ולקחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניר, אני כן חייב לחלוק
טל,
04/07/05 20:03
|
ככה עושים מהפכה. כי אני מחפש אזרחים כמוני שנמאס להם לחיות בצורה כזו. אני מחפש אנשים אמיתיים שייקחו בכוח (כן כן בכוח) את השלטון במדינה הזו וישימו קץ לכל הסבל של האנשים. בבחירות אין לעם הזה סיכוי מול קניית השלטון על ידי העשירים. ואז בבחירות אמיתיות ניתן להקים שוב את הבית היהודי הגאה שיכול לחיות כמו בן אדם.
האמן לי שזו לא סיסמה נבובה ''ביבי דואג לעשירים'' . זה כלכך פשוט שזה נכון. אנשים מרוויחים גרושים לעבודה קשה של תשע ויותר שעות ,על עבודה גלובלית שמעת? על המנהג המגונה לא לשלם לאנשים על שעות נוספות? על לא לשלם בכלל משכורות? על שוד המשכורות? על אי דאגה לעבודה לאזרחים כי לא משתלם ליזמים מקומיים להקים משפעלים ועסקים? זה בדיוק מה שעושה החבר ביבי מנתק את מעגל העבודה כדי שיהיה יותר ביקוש מהיצע. וזה מוביל כמובן לעבדים במשכורת המינימום ופחות מזה.
מה אתה מתלהם כלכך? ביבי וחבריו דאגים שלא ארוויח יותר ממינימום כדי שאפילו לא אוכל לברוח מכאן גם אם אסגור את פי ולא אקנה אוכל.
תחשוב קצת, כמה מנוצלים יש היום? כמה אנשים לא יכולים אפילו להאכיל את ילדיהם? לשלם להם על קצת חוגים? אפילו חוג אחד! שלילדים תהיה תעסוקה אחרי הלימודים.
מה שאני כותב זה כלום! ממש כלום! יש המון דברים בארץ שממש גרועים. טול קורה וחשוב קצת. אל תציע לי לברוח מפה כשאני אסיר כאן ולא יכול לברוח. האמן לי שלא עושר אני מחפש. אני מוכן לגור גם במיקרונזיה ידידתנו אם יכולתי לממן את המעבר. אני מוותר משלח ידי מוכן לאכול קוקוס על חוף הים כמו יליד פרא. כל מה שאני רוצה זה לחיות בשקט ובנועם. לא צריך מותרות,לא צריך כלום אלא רק לחיות. ונכון יש מדינות שבהם יותר קל לחיות אני חוזר שנית על דבריי מקודם. ויש מדינות כדוגמת ארה''ב שמתחשבנות איתך גם על הוצאותיך האישיות לא כמו כאן. כאן רק יודעים לקחת ולקחת ולקחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קובי - אני מרחם עליך!
אסי,
מיאמי,
04/07/05 17:23
|
קובי אם כל כך טוב לך שם והמדינה הזו כל כך מגעילה אותך אז למה אתה קורא כל יום בשקיקה את החדשות ועוד מוצא זמן להגיב. אני מכיר פה במיאמי הרבה אפסים כמוך מחפשים הצדקה לזה שהם עזבו את הארץ. הם פה בתחתית הסולם החברתי לא מחוברים לכלום, מנותקים מהתרבות, ממה שקורה וקוראים כל יום רק את החדשות מישראל. אתה שם כמו זבוב חרא כזה שהנורווגים היו מתים להיפטר ממנו, מתעלק על המדינה שלהם שלעולם לא תהיה המדינה שלך ולא משנה מה תעשה. אז שב לך שם בחור שלך בשקט כי אם ישראל לא מעניינת אותך וכל כך טוב לך לא צריכה להיות לך כל סיבה להתערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה עושה במיאמי ?
ל"ת
.,
04/07/05 17:47
|
|
 |
ל''אחי'' שבנורבגיה...
ציפורה,
מרכז,
04/07/05 16:41
|
אל תהיה אחי, שב שם בשקט ואל תבקר את המדינה ממנה ברחת נאד נפוח ! אנחנו נפתור את הבעיות בלעדיך !!
אין לך זכות אפילו לקרוא באינטרנט את מה שמתרחש כאן. טבע לך בפיורדים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קובי, אחותך מסריחה
ניר,
ישראל,
04/07/05 16:22
|
אתה יושב בנורווגיה וצוחק, או שאתה יושב בנורווגיה וקורא אתרים מישראל, כי שם אתה מהגר קטן ומסריח שאין לו זכות לדבר על ענייני המדינה שלו? שיקפא לך התחת יא אפס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קובי,אנחנו שמחים שדופקים אותנו
אייל,
ירושלים,
04/07/05 17:56
|
ובדיוק על זה ביבי בונה כמו שהוא ממציא עם החברים שלו אם כל השטויות הללו שאיתם הוא סוחט מאיתנו עוד כסף.
מיד קפצו שלושה עגלים שמה משעניין אותם בחיים , זה מה אתה עושה או לא עושה בנורבגיה, ולא מסוגלים להודות שמישהו נושף להם בעורף ודופק אותם מאחורה.
מי צריך אנטישמיות ? כשיש ''פטריוטיות''....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר יא ליצן?
ניר,
04/07/05 18:51
|
נראה לך שאני תומך ברעיון הדבילי הזה לסחוט מאתנו עוד כסף בשביל השטויות האלה? אבל אני גם לא סובל נאדות כמו קובי שמטיפים לי מרחוק כמה רע כאן.
זכותו של כל אחד להגר, ולא ענייני מה הוא עושה בנורווגיה, אבל שלא יבלבל את המוח משם. שיגיב באתרים נורווגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק עוד מס עננים ומס חמצן
ל"ת
ואנחנו,
מכוסים,
04/07/05 15:52
|
|
 |
25.
אתם חושבים לקחת כסף מהציבור זה
רחמים,
טבריה,
04/07/05 15:35
|
יפתור לכם את בעיית התאונות , אולי תתחילו לחשוב איך באמת איפשר למנוע את התאונות, תתחילו להשקיע בצפון תפסיקו שנה מלהשקיע במרכז לקחתם את כספנו אנו מהצפון והשקעתם אותם במרכז הארץ, עכשיו כשצריכים להשקיע בכבישי הצפון אז אתם מתילים מיסים חדשים עלינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הנה לכם תוכנית בחינם
א.מ.,
שרון,
04/07/05 15:34
|
כמובן שרק תעריפי הביטוח יתיקרו. כל השאר לא ייושם. כספי הביטוח ילכו לכיסי מקורבים יגדילו את עושרם ואת הפער החברתי. מומלץ במקום שיטת העושק הנמשכת בה כל מחדל של הממשלה והכנסת מביא למיסוי נוסף פשוט לקחת את הרכבים מהעברינים הסידרתיים ולהטיל קנסות משמעותיים על עבירות וליקויי בטיחות. השבתת רכב גם תקל על עומסי תנועה וגם תמנע סיכון אחרים. אבל למה לנהוג בהיגיון ובתבונה כשיש אריסים לעשוק ופיאודלים לפטם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק!! רק שאין בממשלה
אילן,
ירושלים,
04/07/05 17:04
|
הזאת מי שיהיה מוכן להצדיק אותך... כי כשמדובר בהזדמנות להוציא ממך כסף, ובלי בעיה גם לשכנע אותך שזה יילך לטובתך (ולא לכיס של המקורבים שלהם, שפתאום יהיה להם מקור הכנסה כשר..) אף פוליטיקאי מהסוג הירוד של היום לא יחמיץ את ההזדמנות הזאת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
no normal
reality,
04/07/05 15:29
|
In any normal country the price of the insurance is according to the driving record of the driver. Example: after one ''your fault accident'' in the USA, your insurance is increased by a sum of 1,000$ for 3 years. This is 3,000$ extra to pay and it is alot. Good drivers should not pay more.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תתחילו בלתקן את הכבישים
דנה,
04/07/05 15:25
|
בתור תושבת ת''א ובעלת קטנוע, נמאס לי לראות איך צובעים כל פעם את סימני החציה בצבע נטול חול שגורם להחלקה, לא רק שהצבע דוהה אחרי יומיים, הגיע הזמן שבמקום להשקיע בצבע ישפצו את הכבישים עצמם, נסיעה ברח' קפלן בת''א הופכת לעניין של חיים ומוות, כך גם ברוטשילד, בדרך בן גוריון בר''ג ובעוד מיקומים מרכזיים אחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם דנה לחלוטין!
בן דובר,
מרכז,
04/07/05 18:26
|
|
 |
לא צריך ללכת כ''כ רחוק
qwer,
04/07/05 17:37
|
לסמן כבישים הם לא מסוגלים.. על מסלול של 2 נתיבים יש לפעמים 4 נתיבים שחלק מהם עם חצים נגד כיוון התנועה. ממליץ להתקשר 100 במקרים כאלה ולדווח על נסיון לרצח .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת
ל"ת
ZX6R,
04/07/05 16:06
|
|
 |
וכאילו שאנחנו לא משלמים
רונן,
04/07/05 16:06
|
מחיר מופקע על ביטוח קטנוע, הולכים להעלות אותו ב 9% עלק ''אגרת בטיחות''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שמענו את זה כבר בעבר.
ל"ת
מושחתים נימאסתם,
04/07/05 15:21
|
|
 |
20.
עוד מס לסבסד חבורת אוכלי חינם
ל"ת
דוד,
ר''ג,
04/07/05 15:15
|
|
 |
19.
רק חלק אחד בתוכנית יתבצע
מוטי,
04/07/05 15:11
|
אנחנו נשלם יותר ביטוח (זה בדיוק כמו הטלת מס מוסווה). כל היתר לא יתבצע והכסף יעלם בין כל התקציבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכסף ילך למימון השחיתות
ל"ת
המפלגתית,
04/07/05 16:19
|
|
 |
18.
לפי המודל הישן של מערכת החינוך
משה ק,
04/07/05 15:11
|
כאשר אנשים ממוצעים ומטה או מושחתים ומעלה מנהלים מערכת - המערכת כושלת. התרופה שהופעלה במערכת החינוך - הגדלת תקציבים. התוצאה שהתקבלה - התדרדרות המערכת. אין צורך בתקציבים, צריך פעולות אינטלגנטיות. מספר דוגמאות שעשויות לחסוך בחיי אדם ללא תוספת עלות : * רמזור נייד ( מופעל רבות באירופה ) לסגירת פער הזמן עד להשלמת תכנון וביצוע מערכת קבועה. * סימון מחדש של איזורי הגבלת העקיפה שסומנו ע''י סהרורים - כיום כניסה לעקיפה מותרת במרחק רב מהמקום בו שדה הראיה מאפשר זאת ונאסרת אחרי מרחק קצר ובסמוך לאיזור בו שדה הראיה מוגבל. * סילוק תמרורים עודפים ממקומות הסובלים מעודף תמרור. * ביצוע עבודות בכביש, תוך תמרור נאות ובלוח זמנים סביר ( לפחות 3 פועלים העובדים ברציפות ). * תכנון כבישים וצמתים ע''י אנשים שאינם שותים לשוכרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
שיטרית בושה לספרדים
ל"ת
אשכנזי,
04/07/05 15:11
|
|
 |
16.
כרגיל הפרייר משלם
חנן,
04/07/05 15:06
|
''מלחמה בתאונות הדרכים'' זה כיסוי תחת להעלות מיסים - אם באמת רוצים להלחם בתאונות יש כל כך הרבה גזירות על רכב שאפשר לקחת כמו המס על הדלק, אגרת רכב, אגרת רשיון נהיגה, מס בקנית מכונית, מס על חלקי חילוף והעיקר להעלות את תעריפי הקנסות לעברייני תנועה (לא חניה) ולהקצות את הכסף לשיפור הכבישים ולשיפור מערכת האכיפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אני כבר מרגיש יותר בטוח
אורי,
04/07/05 15:03
|
הרוצחים (משרד התחבורע,המשטרע ומע''צ) מצאו עוד דרך להוציא עוד כסף מהקורבנות (אנחנו). פשוט מחמם את הלב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
סוף סוף יש תוכנית!!!!!!
@המשקיף!!!!!!,
04/07/05 15:03
|
גם הממשלה צריכה לממן לא רק האזרח הקטן, זו מילחמה וכולם צריכים לעזור ולכסוך בחי אדם!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
חוצפה !!!!
א.ב.,
תל אביב,
04/07/05 15:02
|
אנחנו משלמים מספיק מיסים על כל קניית רכב חדש - שהכסף הזה יופנה לשיפור התשתית ולמאבק בתאונות הדרכים. אין כל הצדקה למס נוסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
חינוך
נתן,
רחובות,
04/07/05 15:01
|
במדינת ישראל קיים דבר שכל אחד עושה מה שעולה על דעתו והחוק מטיב איתו. כלומר אנשים דוקרים אחד את השני . אנשים רוצחים בבית ברחוב ובכביש והעונש מצחיק. לועדות קל לפנות לכיס האזרח במקום ,להפעיל את בתי השפט בשיפוט מהיר ,עונשים כבדים בכיסו של העבריין ולחילופין כלא. אבל לצערינו עדיין לא נהרגו מספיק כדי שמישהו יחשוב איך מחנכים את היושבים בציון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
פיספסתם את העיקר
יעקב אבינו,
04/07/05 15:00
|
החינוך לאיכפתיות לזולת למניעת האנוכיות להתגבר על הכעסים, לעיצוב האופי הטוב ואהבת לרעך כמוך כמו שיעקב פחד שיאלץ להרוג את עשיו כך כל אחד שעולה לכביש צריך לחשוש מלפגוע בזולת בין בגופו בין בפח רכבו, ולא כמו היום שכל אחד חושב אגואיסטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
האגרה תעלה, הפרמיות לא ירדו!
ד''ר ג'קיל,
ישראבלוף,
04/07/05 14:53
|
ככה זה בכל ''רפורמה'' ע''ע ''הורדת, המיסים למעמד הביניים (והעלאת המס על רכב צמוד) וע''ע דוברת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שוב הולמים בכיסו
צברי אחד מהעם,
04/07/05 14:52
|
של האזרח הקטן והישר!! מדוע נהגים צייתנים וטובים, ישלמו עבור נהגים פושעים???? למה לא להלום כספית קשות רק בנהג אשר פשע בבטיחות דרכים???
ושוב,(כרגיל), הניפגעים הישרים, יהיו נהגים טובים מהשיכבה הכלכלית החלשה!!!!
ומדוע לא לאמץ את השיטה האירופאית אשר פועלת על שיטת בוניסים לנהגים טובים (מחירים מוזלים) ומלוסים לנהגים עברייני תנועה (מחירים יקרים)?? למה לא לומדים לחשוב באופן הגון במדינה הזאת?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
זיבולים
HK,
04/07/05 14:50
|
רק יקחו כסף ולא יעשו כלום. עוד ועדה. עוד פקידים. עוד שר, סגנים. ועוד הרוגים.
למה? כי המדינה *מרויחה* מתאונות. על כל תאונה הביטוח משלם והאזרח קונה רכב חדש שזה עוד בוחטה של מיסים לאוצר. זה שהטיפול בפצועים עולה מליונים והמס הוא ''רק'' 50 אלף זה לא חשוב כי זה לא בא מאותו תקציב.
**חלם גאונים לעומת ישראל**
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
עדיפות ראשונה - להרוס את כל
ארז,
04/07/05 14:49
|
הכבישים בהם אין גדר הפרדה בין הנתיבים. כל ההרוגים שאנו שומעים עליהם הם של נהגים שסטו מהמסלול ועברו למסלול השני. אם תהיה גדר נורמלית זה לא יקרה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
טליה,
04/07/05 15:23
|
|
 |
6.
מי שיש לו יותר משלוש עבירות תנ
נהגת זהירה,
גן עדן,
04/07/05 14:48
|
תנועה צריך לשלם את המחיר של 9% יותר בביטוח חובה למה בתור נהגת זהירה אני אמורה לשלם??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מדוע רק נהגים צריכים לממן?
הציבור כולו חלק,
מהעניין,
04/07/05 14:48
|
הולכי רגל אינם מעורבים בתאונות דרכים? ומה לגבי רוכבי אופניים? די כבר עם מיסי העוולה האלה, בדיוק כמו אגרת רשות השידור. כל מה שהממשלה מוצאת לנכון לממן שתממן מקופת האוצר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אני צריך לממן את רציחתי?
הולך רגל,
04/07/05 15:18
|
למה אני צריך לממן לך את כלי הנשק שאתה מפנה נגדי? מה זאת אומרת ''הולכי רגל מעורבים בתאונות''? האם שמעת פעם על הולך רגל שדרס אוטו? מי שרוצה לסכן את חייו ואת חיי אחרים ולזהם לכולנו את האוויר - הוא שצריך לשלם ולא הקורבן. זה דוח דפוק שמוכתב על ידי אינטרסים של תעשית הרכב הפרטי. רק רשת יעילה של תחבורה ציבורית יכולה לפתור את בעיית ההרוגים מתאונות דרכים ומזיהום אוויר (שמשום מה, למרות שקורבנותיו רבים יותר, איש לא מתייחס אליו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיספסת את הנקודה...
די למיסים !,
04/07/05 16:17
|
נהג יכול להיות קורבן בדיוק באותה מידה. אם הולך רגל מתפרץ לכביש - הנהג קורבן. ובכל מקרה המחאה הייתה של המגמה של המדינה להטיל מיסים שונים ומשונים בכל פעם שיש להם בעיה. וזאת במקום לנצל את העוגה שיש להם ופשוט להציג סדרי עדיפויות אחרים. אבל לה שיעשו זאת, הרי הדבר כרוך בקיצוצים במשרדי הממשלה, הם פשוט מטילים עוד מס על הציבור הייגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מי שיש לו יותר משלוש עבירות תנ
נהגת זהירה,
גן עדן,
04/07/05 14:48
|
תנועה צריך לשלם את המחיר של 9% יותר בביטוח חובה למה בתור נהגת זהירה אני אמורה לשלם??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת
אני,
04/07/05 15:01
|
אבל כל העסקה הזו הינה שחיתות במסווה של מלחמה בתאונות דרכים.
את תראי כמה ''יועצים'' ואנשי מפתח-אמון-מנהל יקבלו תפקידים במנגנון הזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
יהודים חושבים רק על כסף!!!
יוסי,
ת''א,
04/07/05 14:47
|
הבעיה בכבישים היא לא של כסף. הבעיה היא של מנטליות והתנהלות כללית לא נמאס לכם לנסות ליפתור את הבעיות דרך הכיס של האזרח הקטן שגם ככה נאבק להתקיים? כולכם מומחים אני מבין אבל אני לא רואה ברשימה המכובדת מומחה לאנשים שמרוויחים שכר מינמום ומנסים לחיות בכבוד. תראו לי את טלוש השכר שלך ואני אגיד לך איזה פיתרון תימצא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון טעות
יוסי,
ת''א,
04/07/05 15:08
|
|
 |
2.
בקיצור עוד מס של 9% עלינו בלי
אבי,
04/07/05 14:43
|
שום קבלת החזר או הטבות מהמדינה - ראה כמס הבריאות ''החכם''. ועוד מיליון מיסים שאנחנו משלמים עבור תמיכה בשחיתות הפוליטית במדינה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הציבור מטומטם? ולכן הציבור ישל
א',
תל אביב,
04/07/05 14:42
|
כאמור -הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם ,מה שבא בקלות באותה הקלות יעלם.... אנחנו כרגיל נספוג בתשלום החובה את עיקר השינוי- ועוד כמה שנים לא יזכרו שזה כסף שיועד לשינוי ...ולא לכיס הממשלתי!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא את הדו''ח לפני שאתה מתפרץ
ל"ת
דוד,
04/07/05 15:44
|
|
 |
מיסוי הגבוה בעולם
דרוויש,
04/07/05 21:04
|
מיסוי הרכב בכללותו הוא גם ככה מהגבוהים בעולם. חלק ניכר מהעברות בכביש אינן שונות במאומה מכל עבירה פלילית אחרת וכך יש לנהוג בענישה. נהג אגרסיבי משול אצלי לעבריין שמחפש קורבן במועדון לילה ( יאללה בוא נראה אותך גבר) , ותמיד נשאלת השאלה איפה המשטרה בזמן הזה
הגב לתגובה זו
|
|