 |
149.
גם לנו אסור להתערבב עם JUDEN
יורגן (גזע ארי),
גרמניה הנאצי,
03/08/05 03:47
|
מחשש לזיהום הגזע כתוצאה בין נישואי תערובת בין האדם הארי העליון לבין תת-הגזע היהודי הנחות.
אסור קשר עם גויים מחשש לנישואי תערובת? מה זו הגזענות הזו. הרי אם בגרמניה היו אומרים שאסור להתחתן עם יהודים מחשש לזיהום הגזע כולכם הייתם קופצים. רגע... אבל באמת אמרו בשנות ה-30. חוקי הגזע אסרו קשרים בין יהודים לארים.. מעניים שבארצם של ניצולי השואה יש שעדיין מאמינים בשמירה על טוהר הגזע היהודי... כמו הנאצים,רק בנגטיב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
תארו לכם שלא נגיב יותר לשטויות
יואר,
08/07/05 21:24
|
ניתן להם להקדיח את הקדרה להתבשל במיץ של עצמם. עד איזה רמות של אבסורד הם יגיעו? אני חושב שאם הרב הזה לא היה ממציא אזה פסק הלכה מפגר, אף אחד לא היה שומע עליו, כדי להיות ב''עניינים'' הוא צריך את זה... אבל אם הוא היה צריך ממש ממש להתאמץ , הרי נאצים הם כבר קוראים לשוטרים חילים וסתם חילונים.. הומואים הם דוקרים. שמאלנים הם אויבים ערבים נמלים. התקשורת עויינת.
מי ישאר איתם בסוף? קומץ של מטורפים על כול הראש. שיגידו-הרבי לא אמר אם הוא אמר הדברים הוצאו מהקשרם, אתם לא מבינים..אבל גם לא יהיה מי שישאל אותם.... אז בואו נעזוב אותם לדבר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הביעה זה שהם ממשיכים שטוף את
מוחות הדורות,
09/07/05 02:58
|
הבאים, ואת מוחותיהם של חסרי הידע באמונות טפלות, ודעות קדומות. ורק אתם אשמים לכך מפני שאתם ממשיכים לבחור בממשלות שממנות מכספיכם את המשך שטיפת המוחות לדורות הבאים, אם תרצו או לא תרצו, אז על תתפלאו כש-50% מיכם שטופי מוח ועדיין מאמינים בדעות קדומות, ואמונות טפלות. You only got what you paid for
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
לחייאני לך הביתה ייכנז'
ל"ת
ישו הנוצרי,
04/07/05 22:15
|
|
 |
146.
לשלוח את הרבנים האלה לאיראן
יהודי אמיתי,
תל אביב,
04/07/05 18:54
|
|
 |
יהודי אמיתי, תל אביב,
Larry,
05/07/05 19:17
|
OK , he is an idiot , but you , are you really jewish ? the knife they circumcised you with was fleishig or milchig ? we have to know ! are u a jew or a chabadnik
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
הרב האליהו.
האדמורמסלוטמשין,
לאס ווגס,
04/07/05 15:42
|
תגיד לי רב נכבד, איך צריכים יהודים בגולה לקנות מוצרי מאכל ואפילו כשרים אם כמעט כולם מבושלים או מיוצרים על ידי גויים ואפילו מוצרים כשרים. ועל זה פסק הרב מסלוטמשין דיאטה רבותי דיאטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאדמור מלאס ווגאס
אהוד המתיישב,
05/07/05 08:19
|
ע ו ל י ם ל א ר ץ !!!! גלות היא מחלה ממארת בין השאר גם בגלל סוגיית הכשרות. אין לקיום המצוות כל ערך אמיתי בחו''ל , המצוות הם בגדר הציווי ''הציוי לך ציונים'' - זה בחזקת תזכורת זה הכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
אסור לנגב אבל בכפית מותר
ל"ת
הרב לחריאני,
04/07/05 13:54
|
|
 |
את הכפית מותר לאכל
בתנאי,
04/07/05 16:11
|
שהיא רחוצה הייטב מכל שארית של חומוס, תחינה או חלבה, וכמובן נטבלה לפני כן מטומאת הגויים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
חבר'ה תרגעו
בני,
ירושלים,
04/07/05 11:50
|
אם אתם לא מסכימים עם פסק ההלכה הזה של הרב אליהו, אתם לא חייבים להקשיב לו. מה שבטוח, אסור פה לאף אחד לדבר עליו כעל ''משועמם'' ''טיפש'', כי עם כל הכבוד לכל החכמה שיש בכם (ואין הרבה כבוד) - הוא רב, רב גדול אפילו- ויש לכבד אותו. גם אני אישית מסוייג מהפסק הזה, אבל עדיין- צריך לנהוג בכבוד ברבנים, הם בכל זאת אנשים גדולים. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
מיטב הגזענות
הדת אופיום לעם,
04/07/05 11:33
|
כבר אני רואה תגובות: אתה לא למדת, אתה לא מבין, אתה זבל מסומם וכו'. ואף על פי כן נוע תנוע הגזענות הדתית ושום הכחשות ופילפולים מילוליים לא ישנו את העובדות. העובדות הן כי הדת היהודית נגועה עמוק עמוק בגזענות בזויה ושפלה, בדיוק כזו שאנו היהודים מתקוממים בגינה כשמדובר בפגיעה בנו. הנה יש עבודות השמורות רק ליהודים (למשל יצור יין), ועכשיו הענין המגוחך של בישול השומשום ובאופן כללי עליונות היהודים על יתר העמים . אז מי אנו שנלין על אחרים? ואולי ההתנשאות היהודית היא שורש האנטישמיות? הרב אליהו לצערי הוא רב גזען.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
חזיר בבישול ישראל - כשר?
גלגי,
04/07/05 11:31
|
יהודים. אם יש חזיר, שאכל כל היום טחינה, נשחט על ידי רב, בושל על ידי יהודיה כשרה בעלת טעם טוב, ושולם שוחד לרב? האם זה כשר?
יהודי מבולבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
אימוץ של רב שוטה
בן משה,
04/07/05 10:54
|
המפד''ל אימץ את הרב אליהו כרב שלהם, ומאז המפד''ל הולכת מדחי לדחי. גם ההפסד של בחירת הרב יעקב אריאל, נובעת מכך שהרב אליהו התערב בהסכם שבין ש''ס למפד''ל, ולחץ לבחור בבנו הרב מצפת, במקום הרב עמר. אז המפד''ל משלמת על בחירתה החכמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
I think it is very positive
erez,
h,
04/07/05 07:19
|
|
 |
138.
My wife
Jay,
Tel-Aviv,
04/07/05 05:45
|
my wife is not Juish - does it mean that i can not eat what she cooks?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם שתתגייר ואז תחזור להגיב!!
ל"ת
חצוף,
04/07/05 11:19
|
|
 |
תתגרשת ויפה שעה אחת קודם
ל"ת
פוסק הלכה,
הרבנות,
04/07/05 11:15
|
|
 |
דת
ק שלום,
ק מלאכי,
04/07/05 23:39
|
|
 |
137.
עוד קצת ותהפוך לצביה גרינפלד
ל"ת
אוי קובי קובי,
04/07/05 01:45
|
|
 |
136.
מותר לאשכנזים בלבד
חץ,
מרכז,
04/07/05 00:17
|
אנחנו האשכנזים הפוסקים כרמ''א סוברים שאי אפשר בלי בישולי גויים שהרי מי בישל בפולניה או ברוסיה או בהונגריה או בגרמניה אם לא משרתות גויות אלא שהיתר זה לא חל על דברים חשובים כמו בשר וכ''ו לכן מהיום צריכים כל אלו שסוברים כדעת ב''י ושו''ע לא לאכול במסעדות ובתי מלון וכ''ו שם מבשלים לא רק שומשום אלא בשר ועוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
never seen anything more stupi
Marvin,
04/07/05 15:12
|
maybe 1/4% percent of the jews in the countries u mentioned were above starvation levels , all needed de-licing what gentile servants?. we were taught that on the contrary, most were court clowns and servants themselves
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה
ל"ת
....,
07/07/05 13:50
|
|
 |
135.
לא קרה לי כלום - נגמלתי
ל"ת
בנימין,
יש''ע,
03/07/05 23:48
|
|
 |
134.
הייתי ממליצה לכבוד הרב לקחת
קראפט מרים,
תזונאית,
03/07/05 22:32
|
|
 |
התשובה האמיתית!!
ל"ת
אוכל חומוס,
צלחת טחינה,
04/07/05 00:06
|
|
 |
133.
משעמם לרב אליהו?
אחת,
מהמושב,
03/07/05 22:31
|
הוא מוזמן לעסוק בנושא מסורבות הגט, ככה הוא לא יצטרך להטפל לשומשומים המסכנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
he is not bored ! i
Marvin,
04/07/05 00:41
|
|
 |
132.
מי שמספיק טמבל להקשיב לרב הזה
אהרון פיטוסי,
03/07/05 22:25
|
שיאכל מצות כל השנה.
אני הולך כעת לנגב חומוס באבו חסאן. לנגב אחד גם בשבילכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת, לקחת מעדות מנגבי החומוס
חמורבי,
03/07/05 22:31
|
את מזונם העיקרי זה ללכת על חבל דק מאוד
הרגת אותי :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
כמה משרות משגיח וקצת מזומנים
נמאס,
03/07/05 21:40
|
|
 |
130.
דבר שאינו ראוי לבא על שלחן מלך
שמעת,
03/07/05 21:29
|
ב-50 שנות חיי של אכילת חומוס, טחינה וחלבה לא נכנסה בי התשוקה להתחתן עם לא יהודיה, אבל השטויות שרבנים אומרים מידי פעם מעוררת בי את המחשבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חושב שהאהבל הזקן התכוון
ברוך אתה,
03/07/05 22:26
|
|
 |
כך גם אני
ל"ת
הבנתי,
04/07/05 16:04
|
|
 |
129.
איך לחיאני קיבל ת'ג'וב??????
לחקור את,
הרב אליהו,
03/07/05 20:40
|
הבן של הרב אליהו - הוא הרב של צפת, ומכאן הדרך קצרה לבית החולים בצפת 1 + 1 = 2 נכון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
לפסול בחוק את ההלכה היהודית
גילי,
רמת גן,
03/07/05 20:08
|
האם ההלכה היהודית היא גזענית? כן, כן ושוב- כן!! ונניח שהלכה דתית של עם מסויים הייתה קובעת שאין לאכול בישול שעשה יהודי מחשש שקרבה איתם עלול להוביל לחתונה איתם - היינו צועקים כולם - אנטישמיות!!! ואכן זוהי גזענות בכל קנה מידה ולכן פסולה. עכשיו יקומו הדבילים ויגידו שאני לא מבין בהלכה וכל השטויות האלה. לא יעזור לכם - ההלכה היהודות היא גזענית בכל קנה מידה וראויה לכל גינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
''מלחמת הכשרות במוסף...
אודי,
03/07/05 20:08
|
עונג שבת''
אף סטיריקן מבריק לא היה מסיים את הכתבה הזו באופן כל כך מוצלח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
כמה מגוחכת הדת הזאת עוד יכולה
נועה,
03/07/05 19:09
|
להיות? אחרי פסק הלכה על חיטוט באף בשבת, חשבתי שזה השיא. מסתבר שטעיתי. איך ציבור שלם הולך בעיניים עצומות אחרי כמה שוטים זקנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
primitive dark age ignorant
ל"ת
Doug,
New York,
03/07/05 19:07
|
|
 |
124.
What about potato
Shmulik,
03/07/05 19:01
|
|
 |
You maybe can't
most Jews can,
03/07/05 21:32
|
|
 |
123.
רבנים כאלה מקבלים שכר מהמדינה!
ל"ת
אני מתביישת!,
לאן הגענו?!,
03/07/05 18:47
|
|
 |
122.
אני אוכל חומוס לא קלוי הוא ברי
ל"ת
שומשום,
03/07/05 18:37
|
|
 |
121.
אני מנגב חומוס
אתאיסט,
03/07/05 18:26
|
|
 |
120.
אני לא מוכנה לשלם על הכשר כזה!
גיתית,
ירושלים,
03/07/05 18:21
|
אין בעיה - רק תשאירו לי כמה מפעלים זולים שמייצרים חומוס וטחינה בלי ההכשר המפוברק שלכם שנועד לסחוט עוד כסף, כדי שאני לא אצטרך לשאת בעלות של הטמטום הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
אבישי בן חיים - אל תשחק באש
בתיה,
רמת גן,
03/07/05 18:04
|
כבוד קדושת הרב מרדכי אליהו שליט''א הוא מאור תורה , כל גיחוך הוא הסתלבטות על דבריו מסוכנת עבור מי שעושה זאת - רק בפרשת השבוע ראינו איך קמו על משה איש האלוקים ו''האדמה פצתה פיה''.
הרב אליהו הוא איש קדוש וענק , למה לך להסתבך עם השמים.
ובמחשבה שניה , מרוב שטויות שאני קוראת בעיתונים וגם באתר הזאת זו כנראה גם המצאה או סילוף דברים של כבוד קדושת הרב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתרגם את הפסק לרוסית.
יונה,
04/07/05 10:02
|
|
 |
מה באמת? ואוו אני נורא מפחד
ל"ת
לא!,
03/07/05 21:38
|
|
 |
Gd forbids to compare
Marvin,
03/07/05 19:44
|
that deranged idiot with Moshe Rabbenu . I think it is himself - R Mordechai Eliyahu- who is modern days Qora'h with this stupid halakha ! are all his ancestors sinners ? they sure ate tehina . He is nothing but a rasha'a , Ge-eh , Tamei looking for publicity by rendering the muttar assur . As we all know from Proverbs 15:25 כה בֵּית גֵּאִים, יִסַּח יְה-ה; וְיַצֵּב, גְּבוּל אַלְמָנָה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת מסוכן? אני מזמין אותו
ארכיצדק,
03/07/05 22:28
|
|
 |
lenagev ? to wipe what ? i
Marvin,
04/07/05 00:44
|
|
 |
you got that right
צוחק,
04/07/05 07:34
|
let him come and wipe my ass with his stinking beard.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
זה מה שקורה כשאנשים לא עובדים.
אני,
03/07/05 17:50
|
אין מה לעשות - נדפק השכל . אבל הוא מילא - אני לא מבין איך אלפים מאמינים בשטויות שפולט בן אדם אחד . אנשים - יש לכם שכל משלכם !! תחשבו לבד . הוא כמוכם בדיוק !! הוא לא אלוהים !!
ותפסיקו להתעסק בשטויות . תתעסקו בדברים אמיתיים - איך לעזור לעניים , איך לשפר את רמת החיים שלכם !
ותלכו לעבוד !!! לחיות בכבוד !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון!
ל"ת
אחד,
04/07/05 00:43
|
|
 |
117.
B BU BUL BULL BULLSHIT !!!
ל"ת
סתם אחד,
03/07/05 17:46
|
|
 |
116.
מספיק לצחוק על רבנים!
ל"ת
כואב לי,
03/07/05 17:36
|
|
 |
הרב אליהו אידיוט.שידאג לעובדים
הזרים, לעניים,
ולמסכנים,
03/07/05 18:22
|
|
 |
הרב אליהו
saxass,
03/07/05 20:47
|
בנתיים הבן אדם שעושה הכי הרבה למדינה זה הרב אליהו אז תפסיקו לדבר עליו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מגיע לסוליה שלו!!!
חצוף!!,
03/07/05 18:45
|
הוא דאג ועזר ליותר עניים ומסכנים מאשר מה שאתה תדאג כל החיים שלך! מי אתה שתגיד עליו אדיוט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and who are you ? i
Marvin,
04/07/05 00:45
|
|
 |
115.
מטורף מטורף מטורף
דניאלה,
מרכז,
03/07/05 15:52
|
|
 |
114.
DOS, לא הגיע הזמן לשדרג?
ל"ת
בני,
מרכז,
03/07/05 15:37
|
|
 |
113.
ומה עם הסושי?
ליאור,
03/07/05 15:10
|
לפני כמה שנים היה איזה רב אשכנזי ''מדען'' שהכריז שגילה מיקרובים באצות של הסושי - אמנם לראות אותם אפשר רק במיקרוסקופ אבל עדיין מקרובים לא כשרים, ולכן אסר על אכילת סושי שהיה כשר עד אותו יום
זה אותו דבר, פיגור של ימי הביניים. דת זה סרטן שגרם לכל תחלואי המין האנושי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות ושקרים
אלי,
03/07/05 16:53
|
אין איסור על אכילת חיידקים או כל יצור שאי אפשר לראות ללא עזרת מכשירים.
אני שומר כשרות ואוכל סושי כשר לתאבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצח על סגריה רצח על נערה כו'
ל"ת
רצח מעיין ספיר,
סוס טרויאני,
03/07/05 15:41
|
|
 |
מיקרוב מפריס פרסה?!
ל"ת
מצדיק אותו,
03/07/05 15:32
|
|
 |
אני לא רואה את ההצלחה החילונית
ל"ת
רצח בבת ים,
שופט אזר ז''ל,
03/07/05 15:17
|
|
 |
112.
היזהרו לא לפגוע, הוא צדיק
ל"ת
ד''ר גל בר,
הרצליה,
03/07/05 14:50
|
|
 |
הוא צדיק כמו שבתאי צבי.
ד''ר בורגל רעננה,
04/07/05 07:37
|
כולם משיחי שקר. כולם בשר ודם, ומי הם שישימו עצמם מפרשי אלוהים. אם הוא קיים, הוא כבר בטח מאושפז מרוב צחוק (מתכוון לקב''ה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
במקום שהרבנים יחליטו ביחד...
ניסו,
צפון,
03/07/05 14:47
|
אילו היה זה עניין אמיתי, הרי מספיק להורות למשגיח במפעל החומוס/טחינה/חלווה להדליק את האש וכך לפתור את הבעיה! אין כל צורך להוסיף כשרות חדשה ולהטריח את הציבור ואת מנהלי המפעל. כנראה שיש הנאה מהמחלוקת בנושאי הכשרות.
הגיע הזמן שהרבנים ילמדו להתגבר על המחלוקות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
ברוך אתה אדוני שעשיתני תימני
יואל ראש העין,
03/07/05 14:19
|
רבנים ספרדים אלק תלמדו קצת מהתימנים ואל תשתחצנו לכם כי הרבנים התימנים פוסקים לפי הרמבם שמגנה רבות מהמצוות של הספרדים מהקמיעות ועד למאכלים לדוגמא לרב שרעבי הרב של פתח תקוה הובאה שאלה האם הרוסים שאוכלים חזיר יש להילחם נגדם ולפעול לסגירתם תקראו טוב את תשובת הרב בשביל הרוסים החזיר הוא כמו גחנון בשביל תימנים ובשבילם זהוא המאכל שהם רגילים לו מימים ימימה ולכן אסור להילחם נגדם ויש לקרבם בדרכי נועם עד שיפעלו ביוזמתם כשיהיו בישראל וילמדו לפי זמנם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבנים תימנים אוהבים רק לזרגג
אתיופי,
04/07/05 13:52
|
ואם יראו שקל על הרצפה יקחו אותו כאילו שמדובר במאה דולר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!!!
אא,
אא,
04/07/05 11:12
|
אני חילוני, אך מסכים איתך! להלחם ברוסים זה לא פתרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק להיות גזען
ל"ת
וטא6,
03/07/05 20:50
|
|
 |
התימניםיהודים?-הם לא נימולים
ל"ת
יפית קדישאי,
עופרה,
03/07/05 15:28
|
|
 |
ישיכנוזית את כוזרית כובשת מחרו
יואל ראש העין,
03/07/05 20:05
|
ימחרומה טיז אומיש מענגלה פל סוכה את רוצה לדעת אם אני נימול תצאי מהחלון אני אשלח את כלי זיני רק לראות לא לשימוש לא הייתי רוצה להידבק ממך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
נמאס עם השטויות מכפישים את הדת
יעל,
חיפה,
03/07/05 14:14
|
כמה טיפשים הם יכולים להיות שיתעסקו עםעניינים יותר חשובים ואח''כ עוד מתפלאים שהחילונים הם אנטי דת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
משועמם
אבנר,
קרית-ביאליק,
03/07/05 13:52
|
אדון לחיאני האם יש לך מסמך רשמי של הרב?, האם יש לך אישור בכתב מלכת הרב ובחתימתו? או שאתה סתם משועמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
הרב של מרפאת קופח ברעננה
יאיר,
רחוק,
03/07/05 13:47
|
עוד מההלכה היהודית...
לגוי מותר לבשל בתנאי שהיהודי הדליק את האש ושהגוי בעצמו עירבב את הגרגרים אבל היהודי בדק את הטעם בלשונו והוסיף מלח, רק הגוי יכול להוסיף את הפלפל שכן לגבי הפלפל קיים ספק לכשרותו לכן ירחק מיהודי... וזה בעצה אחת עם הרב של הראשי של מרפאת השיניים בטבריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול גדול גדול
שי להבי,
חולון,
03/07/05 14:47
|
|
 |
106.
לאדון ליחיני
דורון,
נתניה,
03/07/05 13:45
|
אדון לחיני, נאמר שועלים קטנים מחבלים כרמים - אלו אנשים שנמצאים ליד גדולים ולא מבינים דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שועלים עם הכסף שלנו בוער בזנבם
ל"ת
1000 ש''ח,
טחינה כשרה,
03/07/05 14:31
|
|
 |
105.
אני ''חריגה ושונה'' במרחאות
שליחת האלוהים,
03/07/05 13:42
|
שלום אני בת האלוהים רכושו שלו והבילעדי,אילו היה רוצא היה בורא אותי כרגילה אבל אין לגלות את סודותיו לחלק מהבריאה החריגה והשונה,,אני אחת שנחשבת במרחאות ''שונה חריגה''.מקבל על עצמי בטוב וברע להיות חלק משליחות האלוהים בתוך החברה הנורמלית במרחאות''נורמלית''..אלו החושבים את עצמם נאורים וקדושים כשאני אצעד בגאווה ולא משנה דתי חילוני,,אים שפטתם ופסלתם את קיומי זה מראה לאלוהים את היתנגדותך לבריאתו המופלאה,,בעצם לרב האנושות אין להם בעיה רק הומויים לסביות וטרנסקסואליות,,יש להם בעיה עים כל מה שזז,שינאה זה חלק מטיבעו של האדם העיניין הוא שניתנת עבורנו את זכות הבחירה,,ולכל אחד את החופש לחרותו,,,גיזענות יש בכל מקום בעולם ודאווקה לצערי הגיזענות הקשה נימצאת בקרב האוכלוסיה היהודית,,אני לא מסעימה עים מילחמות ולא שואה וגטאות,,אבל חלק רב זה העם היהודי מביא לעצמו,,כי בקירבו רובצת השינאה והרדיפה,,אני מודה לאלוהים שברא אותי כל כך שונה ואוהבת ללא גבולות ומרשה לי כמו שאני ומי שאני להיתקרב אליו ''באור אהבה''..תודה לך אלוהים שמור אותי מפגע רע מיצר הרע ומלשון הרע,,,,הרחק אותי מכל הגיזענים ורדופי השינאה וכל אלו המחקים את החומניסטים והנציזים,,עכשיו מי שהיסתנוור ורע לו כל כך פנה עים הפנים ימינה טהרן תחכה לך באהבה כאן בארץ היהודים יש מקום לכל אחד גם לשונה והאחר אדמת האלוהים היא לא רכוש של אף אדם,כולנו הגענו לזמן בילתי משוער,,וגם אים אתם אורחים תיתארחו ותיהיו רצויים ואל תנסו להיתחכם עים בראתו של האלוהים,,,תודה לך אלוהים על שאני חלק מסודותיך הרבים עבורך אני אמשיך בשלחות להיתראות בעולם הבא השאלה מי יגיע ומי ישאר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
תגובה לבת אברהם ,שהגיבה ל-77
בת שרה,
תל אביב,
03/07/05 13:28
|
לבת אברהם , שהגיבה על דבריי ב-77: 1.אנו מקיימים מצוות רק מפני שה' ציווה אותן , אבל שערי הפירוש לא ננעלו , ואני בטוחה , שהרב אליהו לא היה מגיב כלפיי כמוך (בהנחה ,שאת ממחנה שומרי המצוות ) . 2.לעניות דעתי , עניין השמת הסיר על הכיריים הוא סייג לדבר .
למה הדבר דומה ? לאם שאפתה עוגה , והיא מבקשת מילדיה לא לאכול ממנה עד המסיבה , למשל . אבל משום כך היא גם אוסרת על הילד לפתוח את המקרר , ואפילו להלך במטבח , ואם הוא מהלך שם , שילך באותו חלק של המטבח , שאין לו קשר עם העוגה. כמובן שהמשל והנמשל אינם זהים עד הסוף , אבל העיקרון כמדומני ברור . היפה בתורה , שכל אחד יכול לפרשה ובדרך זו לקרב אותה אליו , זאת בתנאי שהוא איננו תולה את קיום המצווה בהנמקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
תזהרו משוטרים בדרך
איש שמאל,
תל אביב,
03/07/05 13:28
|
אני איש שמאל שתומך בהתנתקות, אבל קיבלתי הבוקר לינק מזעזע שגורם לי לחשוב אם המהלך כולו שווה. אולי שלום או שקט עם ערבים יהיה אבל לא שלום בתוכנו.
שימו לב ללינק הבא:
http://www.a7.org/news.php?id=116728
מילא: הפלסטינים קיבלו פטור מאלטלנה , ואנחנו עושים פה אלטלנה בריבוע, אבל לתת להם גם את הדמוקרטיה שלנו ? יש גבול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק להתחזות, אויל!
שאול,
03/07/05 16:40
|
הלינק שלך מעניין את הת.. שלי. דחוף אותו לאן שתדחוף, אבל הנח לנו. בכל פינה צריך למצוא את הלינק המטופש שלך, אעלק שמאלני לשעבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תזהרו מפרופגנדה ימנית
ל"ת
הרב ליאור,
חברון,
03/07/05 14:29
|
|
 |
אלו צילומי וידאו, לא פרופוגנדה
ל"ת
סטאלין וסדאם,
סדומוקרטיה,
03/07/05 14:51
|
|
 |
גם לשמאל הקיצוני ...
לא מאמין,
לפנאטים,
03/07/05 15:30
|
יש צילומי וידאו באתרים שלהם של ברוטליות משטרתית, לא רק לימין ההזוי. רק שכשמדובר בשמאל, הימין הזה תומך באלימות נגדם. פתאום הם התעורו ונהיו דמוקרטיים....
שנאמר ''ככה יעשה לאיש...''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
אוי כמה שאתם מגוכחים....
צוחק כל הדרך,
לחומוסיה,
03/07/05 13:10
|
זו דת או בדיחה? במקום לחזור בתשובה אפשר פשוט לשים קובע של ליצן על הראש ואף של מוקיון. העיקר שמדברים על ''מורשת אבות''....חחחחח....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
כרב החילוני לישראל אני קובע..
הרב שגל,
03/07/05 13:09
|
אל לנו לחילוניים לאכול שום דבר כשר או חלילה מסומן ככשר עד אשר יחדלו הרבנים הדתיים להציג דיעות גזעניות. (הרב שגל- הרב החילוני הראשון של כל עדות ישראל החילונית)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש, כסיל, לך לטיפול. אתה לא
ל"ת
רואה שזו המצאה,
של עיתונאים?,
03/07/05 14:52
|
|
 |
100.
אבישי עיתונאי קטן וצהוב
ל"ת
משעמם לך?,
דפוק תראש,
03/07/05 13:04
|
|
 |
99.
אם הוא לא היה הרב שלי......
יצחק,
ישיבת כרם הר,
03/07/05 13:04
|
|
 |
98.
אבישי בן חיים
דני,
03/07/05 12:36
|
|
 |
97.
חבל על הגזענות
אמיר,
03/07/05 12:21
|
בלי שום ידע בתורה ובכל ההלכות, יהודי ואפילו סתם בנאדם צריך לשים לב מתי הוא מתחיל להיות גזען ולבודד אחרים או את עצמו בעולם צר, אלים וכוחני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
וחומוס גרגירים שפיזרו גרים?
דורון קורן,
מזכרת בתיה,
03/07/05 12:16
|
הבעיה אינה רק העיסוק הכפייתי בזוטות מגוחכות ומנותקות כגון מי פיזר את הסומסום, ואפילו לא הריח הרע של שנאת גויים שנודף מכך ומבאיש אותנו (זאת בעיה לעצמה), אלא זה שהעיסוק בקטנות כאלה מסיח את הדעת מן המצוות המוסריות הגדולות של התנ''ך, למשל מצוות אהבת הגר: למה לא נשמע קולם של שומרי המצוות נגד ההתעמרות הנמשכת בעובדים הזרים הטהורים בארצנו? למה הדתיים לא מוחים על הפרת המצווה הכל כך מרכזית הזאת, שנעשית בחסות המדינה ובראש חוצות? על סדר העדיפויות המעוות הזה אמרו הנביאים: כי חסד חפצתי ולא זבח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וברבורים שברברו בורים
ישראלי,
03/07/05 17:33
|
למען האמת הציבור הדתי עוסק רבות גם בנושאים הללו, גם אם התקשורת החילונית לא מרבה להביא את הדברים. אחד האירגונים היחידים (אם לא היחיד) שדואג לזכויות העובדים הזרים הוא ארגון דתי בשם ''במעגלי צדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עשית לעצמך הנחות
דורון קורן,
מזכרת בתיה,
03/07/05 18:54
|
אם ''מעגלי צדק'' פועל בנושא, יישר כוח, אבל זה עדיין קול ענות חלושה מצד הציבור הנאמן לכאורה לתורה (ומצוות אהבת הגר היא, כידוע, הנזכרת ביותר בתנ''ך), וזה לא בגלל ''התקשורת החילונית''. לא הפעם חוץ מזה, לקרוא לארגון הזה ''אחד היחידים אם לא היחיד שמטפל בנושא'' זו בורות פשוטה ומקוממת, כי מי שמגן על הגרים במסירות ארוכת שנים הוא ארגון ''קו לעובד'' בראשות חנה זוהר, ומי שחשפה לראשונה את מצוקותיהם הייתה העיתונאית (החילונית) עינת פישביין. איך הצלחת לא לשמוע עליהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
היהדות הופכת לדת מגוחכת בידיים
רחובותית,
03/07/05 12:11
|
|
 |
את לא מבינה
רפי,
ת''א,
03/07/05 12:58
|
עד לביאת גואל צדק כל אחד צריך להישמע לרבו. כשיגיע משיח צדקנו אז כבר לא יהיה אשכנזים וספרדים אלא מנהיג אחד לכולם. ההלכה תהיה ברורה לכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתעכב קצת בדיוטי פרי
ל"ת
משיח בן דוד,
03/07/05 14:27
|
|
 |
תגובה
רחובותי,
03/07/05 12:32
|
את לא דתיה ומה את יודעת על הדת והכשרות שאת מחליטה כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
לא בגלל הסומסום- זה בגלל האנן
צורב התודעות,
03/07/05 11:50
|
בידוע שלפי ההלכה - אשכנזים וספרדים כאחד- מקפידים מאד לא לשתות או לאכול זרע אפילו כזית, קל וחומר מזרעו של גוי ערל. ר''ל.
גלוי וידוע הוא ומפורסם ושריר ובריר ואמת ויציב שבני ישמעאל המגישים את זה המאכל האסור לבני ישראל עושים בו מעשה שופך זרע לבטלה, מה שנותן לו את הטעם המיוחד...
על כן יש לאסור מיד!
רק זרעם של בני ישראל נימולים ראוי כי יבוא אל החומוס, וגם זה רק מזרעם של משגיחים יראי שמים שכבר עמדו במצוות פרו ורבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתדעו לכם שזה נכון. גם יורקים.
ל"ת
בעל סטייקיה,
04/07/05 07:40
|
|
 |
לך לטיפול נפשי, ומהר !!!!!!!!!
ל"ת
ד''ר פסיכיאטר,
03/07/05 14:53
|
|
 |
איכססססס. טמבל!
ל"ת
איכססס,
03/07/05 12:29
|
|
 |
93.
אתם מצפים שלא ישנאו את אותנו?
שי,
03/07/05 11:40
|
תארו לכם שהכתבה הזו מופיעה באיזה עיתון בריטי או צרפתי- ''אסור ליהודים לאכול חומוס אם גויי מפזר את השומשום'', איך הייתם מגיבים בותר בריטים למשפט כזה??
פשוט מזעזע,אין מילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה
סמי,
ראשון לציון,
03/07/05 13:00
|
כמו בכל תחום, אם אתה לא מבין בו אתה עשוי להסיק מסקנה שגוייה. הגויים אינם מבינים בשום דבר שבקדושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
מה זה החרטאה הזה?!?!?!
ל"ת
אוי באמת!!!!,
יש גבול!!!,
03/07/05 11:26
|
|
 |
91.
עוד ספרדי מטומטם-רב אשכנזי לא
הרב מחמן פינשטר,
אלעד,
03/07/05 11:18
|
|
 |
90.
יש איסור חמור על במבה עקב
הרב חיים רשקס,
חיפה,
03/07/05 11:16
|
|
 |
89.
יו - בא לי סביח בטירוף!
ל"ת
שירי,
03/07/05 11:15
|
|
 |
88.
היות שהגויים משתינים בחומוס...
רב גדול,
ת''א,
03/07/05 11:10
|
|
 |
87.
נמאס מהטמטום שלהם כבר ...
ורד,
03/07/05 11:10
|
כנראה ממש משעמם לרבנים בחיים אם הם צריכים להמציא כל פעם איסור חדש וכל האיסורים ממש מגוכחים וטפשיים. מזל שאני לא דתייה תודה לאל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
כמה חבל
יצאק,
03/07/05 11:06
|
|
 |
85.
מגיבים פרימיטיביים
אצבעוני,
מדינת הגמדים,
03/07/05 11:06
|
הפרימיטיביות של התגובות כאן מדהימה.כך אתם קובעים שעדיפה חילוניות על שמירת מצוות?הייתי מצפה ממגיב ''נאור'' שידון בשאלה הרלבנטית:נכון או לא נכון?כי אם אכן ניתנה לעם ישראל תורה מן השמים שמכוחה(מן התורה או מדברי חכמים)מוטלים עלינו מצוות ןאיסורים שונים,כי אז מובן מאליו שעלינו לקיימם וכל הבדיחות הטפלות לא יעזרו.דיון כזה אין כאן וניכר שאיש מהמגיבים בכלל לא חשב בכיוון הזה. אז מה אתם רוצים?וכי בגלל שאתם יודעים לכתוב כמה ''אמרי שפר'' נלעגים,אנו אמורים לנטוש את תורתנו?.זאת הפרימיטיביות בהתגלמותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל המצוות והאיסורים לא מהתורה
חילונית נאורה,
03/07/05 12:03
|
אנחנו אולי בורים ביהדות אבל חשוכים בדעותיכם. אין בתורה איסור על מגע ידיים עם גוי, נהפוך הוא בועז התחתן עם רות בעודה מואביה, אברהם נגע ועוד איך בהגר בעודה גויה, מלכים ושליטים התהוללו עם בנות עם זר : דלילה ומלכת שבא. אז בבקשה - היה צמוד לאמת. כל הפרשנויות והאיסורים והפלפולים באים ממוחם הקודח של רבנים בני זמננו. תאמין לי שהרמב''ם היה נאור יותר מכל הרבנים בעת המודרנית. הרמב''ם לא היה מסרב ליילד אשה נוכריה מפחד המגע עימה. אז תחשוב לפני שאתה מתלהם ומכפיש את החילונים. אתם רק ממאיסים את דת ישראל על העם ושוקעים בתוך החשיכה ועולמכם המוזר יותר ויותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לחילונים ''נאורים'' בלבד
גילי,
מרכז,
03/07/05 17:28
|
לחילונית נאורה, הרבנים לא ממאיסים את הדת על העם, אלא העם ומנהיגיו החילונים על עצמם בכך שהפכו את ה''יהודי'' לישראלי איתאיס. לדעתי עדיף החילונים וגם הנאורים שבהם יטמנו את ראשם בהבלים שלהם ולא ידונו במה שלא נוגע אליהם. הדת יפה למאמינים בה והחיים יפים יותר למאמינים.רק תקשיבו לחדשות כמה רציחות יש על דברים קטנים כמו סיגריה ומקום חנייה. אני בכלל לא מצדד תמיד בצד הרבנים אלא בצד היהדות המקורית, שעל אף ששונתה רבות היא עדיין הדת שלי שעדיפה עשרות מונים מהחילוניות הנאורה האיטאיסטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
וואו
עומר,
03/07/05 11:03
|
איזה יופי שבן אדם מבוגר, מנהיג רוחני או שטות כזאת פשוט יושב בבית ומתעסק בדברים החשובים באמת כמו אחדות העם, אמונה ב-ה' אהה וכן זה שאסור לאכול חומוס...... פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
איפה אפשר להשיג רעלה?
עינת,
03/07/05 10:53
|
|
 |
את לא צריכה רעלה -רק כיסוי ראש
ל"ת
שומר מצוות,
תל אביב,
03/07/05 12:29
|
|
 |
וגם בעל מכה
ל"ת
כיפה שחורה,
03/07/05 14:24
|
|
 |
82.
איזה באסה להיות דוס.....
ל"ת
אבו חסן,
יפו,
03/07/05 10:52
|
|
 |
81.
לקחתי לכם את החומוס והטחינה
אלוהים,
03/07/05 10:52
|
|
 |
80.
האם יש חיים על המאדים?
מינן בר,
רח סומסום,
03/07/05 10:52
|
הרב עובדיה והאליהו הם האחרונים שעזבו. האם מותר לנגב את התחת בשבת או לבקש מגוי(ה) של שבת לטפל בנושא, ומה מספר השערות בזקן ואורך הפאות, ולמה ברא אלוהים את הגויים אם זה כל כך מפריע לרבנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
אייטולה בור ועם הארץ
פרסי,
03/07/05 10:50
|
|
 |
78.
לחוקק חוק חדש: לא לדבר עם
מכורה לטחינה,
03/07/05 10:49
|
גויים - לא לחייך אליהם - לא לחשוב עליהם בצורה חיובית - אם מבקר אצלך גוי בבית, רחמנא ליצלן, השתדל לא להתקרב יתר על המידה פן תטומא יהדותך עקב נוכחות גוי בשטח - לאחר מגע ישיר עם גויים יש לטבול במקווה ולברך: ברוך שהצילני מטומאה! ולרבנים המוזרים: אתם עושים שירות רע לבורא עולם, שלבטח נקרע עליכם מצחוק שם למעלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
לכל המהדרים בקעקוע ועגילים
בת שרה,
תל אביב,
03/07/05 10:42
|
לכל המגיבים המהדרים בקעקוע ועגילים בכל המקומות (כולל פופיק , פיפי ועוד . הרי דיברתם כאן על תחת. לא ?) הסבר קצר על יהדות : 1. לפי היהדות הגוף והנפש קשורים . כך למשל אי אפשר לדבר על אהבה בלי להיכפף להתנהגויות מעשיות המדריכות לשמירתה ולאמינותה של האהבה . 2. ההתנגדות לבישולי גויים איננה פסילה של כל מערכות היחסים אתם אלא פסילה של התקרבות , שעלולה להביא לידי חיתון . מה אתם מיתממים ? הלא אתם יודעים , שכשבחור רוצה לשכב עם בחורה , הוא מעלה אותה הביתה ושואל לפני כן : אולי תבואי לשתות קפה ? 3. מדוע נזעקתם ? האם מישהו כפה עליכם לא לאכול חומוס? 4. הפסיקה הזאת איננה כוללת מי שצריך חומוס לצורכי פיקוח נפש . 5. היום אין סנהדרין גדולה ( שהיא הבג''ץ היהודי ) , לכן קורה , שכל רב הולך לשיטתו , וכל אחד מגיע למסקנותיו שלו . גם בבית משפט חילוני יש כמעט בכל סוגיה דעה לכאן ולכאן , אלא שכיון שבית משפט חילוני קיים , הוא איננו מוסד אוטופי , ואפשר להגיע בו לידי הכרעה . 6. אדם דתי במסגרת ההלכה יכול בתנאים מסוימים לחרוג מדעת רבו , אם הוא הולך לרב אחר , מספר לו על פסיקת רבו , ומקבל דעה אחרת . אבל חשוב לציין , שהדעה האחרת נאמרת מול דעת תורה , של חכם אחר , ולפיכך נעשית מתוך זהירות רבה. כי אין לזלזל בכל דעת תורה , גם אם אפשר לחשוב אחרת . בדיני נפשות למשל , כשהסנהדרין עמדה להוציא אדם להורג , הדיון היה מתחיל מן הצד , כלומר קודם נתנו לדיינים החשובים פחות לדבר , כדי לא להטות את דעתו של מי שרוצה לזכות את הנאשם , ורק אחר כך נשמעה במסגרת הדיון שעל סף ההכרעה דעתם של הדיינים החשובים יותר . 6. גם לאדם דתי יש בחירה חופשית לא לשמוע לדברי רבו , והוא יתן את הדין על כך בעולם האמת (אנו מאמינים , שהעולם הזה הוא פרוזדור לטרקלין , שהוא העולם הבא .) 7. עדיפים פסקיו של הרב אליהו על החומוס מפסקים של חילוניים , שאמנם אינם מכונים פסקים , לגבי כמה סמים צריך לקחת , האם תהיה in כשלא תקח אותם , ועוד. והשאר - בפעם אחרת , אם nrg יפרסם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצה לעלות לקפה?
העולם הזה,
03/07/05 14:23
|
אבל אין לי עגילים וקעקועים. מקווה שזה לא מוריד לך ממני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דברי הרב מדברים בעד עצמם
בת אברהם,
03/07/05 11:29
|
והוא לא זקוק לך, בת שרה, שתפרשני ותסלפי את דבריו. אך בהסתמך על חוכמתך היתרה, איך תסבירי את ההלכה שקובעת שאם גוי חייב לבשל אזי יהודי צריך להניח את הסיר על הכיריים ולא הגוי, מפאת הטומאה. ומה הקשר בין הסיר והכיריים לבין חיתון עם גויים רחמנא ליצלן? האם בהניחו את הסיר על הכיריים הוא מעורר אצל היהודים את יצר המין שאינו ניתן לכיבוש ? נו?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה דבש. מסכימה איתך אחותי
ל"ת
אורלי,
03/07/05 11:24
|
|
 |
חומוס לצורכי פיקוח נפש???
תועה במדבר,
03/07/05 11:11
|
באמת פעם הלכתי לאיבוד במדבר, ופתאום נפלה משמיים צלחת חומוס, לא היתה לי ברירה, ואכלתי. מה זה אומר לגבי ההתקרבות שלי לגויים? אני לא רוצה ללכת לגיהינום בגלל זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן תועה ואח יקר אלוהים סולח לך
הרב טחינ-יה,
03/07/05 12:05
|
תגיד 20 פעם את התפילה ''אבינו מלכנו'', ואל תשכח לשים בצאתך תרומה בקופת הצדקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
משוגע, תרד מהגג !!
ל"ת
סומסום,
03/07/05 10:39
|
|
 |
75.
עובדי אלילים נמאסתם!
ל"ת
א.,
03/07/05 10:36
|
|
 |
74.
הפסיקה הכי טובה בזמן האחרון
ל"ת
הרב מת מצחוק 2,
מדינת בדיחה,
03/07/05 10:36
|
|
 |
73.
הסיבה האמיתית לאיסור על ניגוב
ד''ר חומוס,
גבעת שקשוקה,
03/07/05 10:36
|
לא נעים לרב להגיד את האמת המפורשת: אבל הפלוצים אחרי ניגוב חומוס מרחפים בחלל בית הכנסת והישיבות והריח הוא בלתי נסבל. וזאת הסיבה האמיתית על האיסור לנגב חומוס . ושלא יספרו לכם סיפורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
התעסקות רבה בנושאים שוליים...
ציוני מודאג,
ת''א,
03/07/05 10:32
|
|
 |
71.
נזק
ישראלי מיואש,
03/07/05 10:29
|
תוכנית שעשה פושע פלילי שנותנת פרס לפושעי טרור ומעודדת פושעים פליליים לבצע פשעים כי המשטרה והפרקליטות לא יעשו להם כלום. מה יוצא לנו מהתוכנית המפגרת הזאת- פרס לטרור, פחות שטח למדינת ישראל, הרבה כסף לממן אותה, פחות שטחים ירוקים והרס ניצנים, פשע משתולל, קרע בעם, קרע בצבא, עליית מחירי הדירות- לעצור את התוכנית ומיד.
ביבי אתה שפן נקלה- אף פעם לא הבנתי מה החזיקו ממך אתה סתם אפס פחדן תצא כבר נגד התוכנית ושרון הדיקטטור המושחת והפושטק
ברצוני ביבי אפס שכמוך להקדיש לך שיר
השפן הקטן שכח לסגור הדלת הצטנן לו המסכן וחטף נזלת אה אה ביבי אה אה ביבי
ביבי אל תהיה חסר חוט שידרה עצור את התוכנית המטומטמת- מנותקת הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
הרב המגוחך עם המצנפת והגלימה
בילי בוי,
03/07/05 10:27
|
האם מותר ליהודי לנהוג כמנהג הגויים בימי הביניים ?
כמה חושך מביאות הדתות הפנאטיות לעולם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
אסור לאכול עוף, כבש, בקר,דגים.
ל"ת
הם לא יהודים,
03/07/05 10:25
|
|
 |
68.
אליהו לך לחיות בברוקלין
ל"ת
ארז,
אשדוד,
03/07/05 10:23
|
|
 |
67.
דוסים אל תאכלו לחם
הרבנית רויטל,
ירושלים,
03/07/05 10:21
|
כי את החיטה קוצרים הגויים, את הטחינה עושים הגויים, וגם את הלישה והאפיה. אוי לנו שכך באה לנו. דוסים יקרים, מחר יצוו עליכם להפסיק לאכול גם ירקות ופירות כי הגויים נגעו בהם בידיהם, ושום סבון הרי לא מנקה את ''הטומאה'' שיש אצל הגויים. רחמנא ליצלן.
צר לי להגיד שהפסיקות הגזעניות האלה מזינות את האנטישמים בעולם ובצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
כנראה שאין גבול לטרוף שלהם.
ל"ת
יהודה,
03/07/05 10:19
|
|
 |
65.
שאלה קשה ומרכזית, הכנסו לקרוא.
אנכידו איש הבוץ,
03/07/05 10:18
|
אם נייר הטואלט שלי יוצר בידי גוי, מותר לי לנגב את התחת אחרי יציאת החומוס או רק אחרי יציאת הטחינה? ומה קורה לאחר חומוס וטחינה, צריך פסיקה של מועצת חכמים או מספיק חוות דעת יחיד?
פרימיטיבים !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
לכל המתלהמים נגד הרב - תקראו
אביחי,
03/07/05 10:17
|
כתור דתי, בהתחלה באמת חשבתי שכל הייסורים האלו באמת דבליים. למה שבת יהודייה תתחתן עם ערבי בגלל שהם אוכלים ביחד / הגוי מבשל והיא אוכלת? אבל אז ראיתי נתונים של ארגון ''יד לאחים'' בו הוא מביא את מספר הבנות היהודיות שמתחתנות עם ערבים והפסקתי לשאול שאלות.
למי שלא יודע, יש לערבים מצווה להתחתן עם יהודיות וללדת להן ילדים ערבים. בדר''כ, אחרי הילד הראשון מתחילים המכות, האיומים והאונסים. ארגון יד לאחים מחלץ את הנשים מהכפרים הערביים.
ד''א, לינק חשוב שלא מתפרסם במגמתיות שפלה: http://www.a7.org/news.php?id=116728
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''ללדת להן ילדים גויים''
לאביחי,
03/07/05 20:39
|
עד כמה שאני יודעת, ותתקן אותי אם אני טועה, ביהדות דת הילוד נקבעת על פי האם. כלומר אם האם יהודיה, זה לא משנה מי האב, הילדים נחשבים יהודיים. לעומת זאת אם האם לא יהודייה, הילדים לא יהודים, גם אם האב יהודי. אז איך זה מצווה בשביל ערבים להתחתן עם יהודיות שיילדו ילדים גויים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עפ''י הדת המוסלמית : הדת נקבעת
תשובת המומחה,
03/07/05 22:54
|
עפ''י האבא ( ולא האמא ). ע''כ : אם האבא מוסלמי - הבן גם כן. כמובן, בעיית המאה הנה כדלקמן : מי האמא - יודעים תמיד. אבל, אבל, אבל - מי האבא ? לך תדע בוודאות. ולא לערב את החומוס והטחינה בעניין זה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקחת אקסטות הרב מרשה?
ל"ת
אתה דלוק סוף,
03/07/05 12:38
|
|
 |
בנות ישראל הכשרות והחומוס הטרף
הדרומי,
03/07/05 11:09
|
ובגלל החומוס שקניתי בסופר בתולות ישראל יפלו בפח של הישמעאלים הרשעים ? לפי ההגיון הזה יש לאסור נסיעה לחו''ל ( מלא גויים שם, ידעת?), לאסור כניסת תיירים אלא אם ישתכנעו רבנינו הנאורים כי הם יהודים למהדרין, פועלים זרים. ואם נמשיך בהגיון זה, בוא ונקים גטאות ולא ניתן ליהודי לצאת ולגוי להכנם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי מנגבת עם התגובה שלך
איילת,
03/07/05 11:07
|
|
 |
מנגבת קדימה או אחורה?
ל"ת
חד חתול,
04/07/05 13:48
|
|
 |
63.
דחוף!!! שאלה חשובה לרב!!!!
שקדי ניגובים,
03/07/05 10:17
|
מותר לאכול גוי של שבת אם הוא לא אכל שומשום 6 שעות קודם לכן???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול!!! :-)
ל"ת
בת הרב,
כשרה בטירוף,
03/07/05 12:21
|
|
 |
62.
מותר לנגב!
צחי,
הניגובי,
03/07/05 10:16
|
|
 |
61.
הפכנו לאיראן של האייתולות
ל"ת
יהודי מודאג,
03/07/05 10:15
|
|
 |
לשיעים אסור לנגוע בזרים
הים אותו ים,
03/07/05 12:09
|
זה אמיתי. לעדה השיעית אסור לנגוע בלא מוסלמים בגלל חשש טומאה. שיעי פנאטי יכול לרצוח יהודי או נוצרי אם נגע בו. אגב רוב החיזבאללה הם שיעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
סכנת הפשיזם הדתי
אדמוני,
תל-אביב,
03/07/05 10:13
|
האירועים האחרונים בגוש קטיף הם בבואה מדויקת של תפישת היהדות אצל המתנחלים: תחילה משתלטים על בית פלשתינאי נטוש, אחר כך קובעים בו מזוזה ומכריזים שהוא רכוש יהודי, לאחר מכן פוצחים בתוכו בתפילה ובריקודים חסידיים, בהמשך מתגרים בשכנים הפלשתינאים - מעשה שגורר בעקבותיו יידוי אבנים וסופו ניסיונות מצד נערים יהודים לסקול עד מוות נער פלשתינאי חסר הכרה.
בקליפת אגוז, זה סיפורה של ההשתלטות הישראלית על השטחים מאז 67': תפיסת קרקעות זרות, טיהור מעשה הגזל בשם ההלכה וזכות אבות, יצירת מוקדי חיכוך עם השכנים הפלשתינאים שמולידים עימותים אלימים, הפעלת כוח להבטחת האחיזה בנכסים החדשים, והסתמכות על מנגנוני הביטחון החזקים של המדינה כדי לחסל את התנגדות הפלשתינאים לעוול שנגרם להם. כשללהט המשיחי האובססיבי הזה, תחושת האדנות הבלתי ניתנת לערעור, תפיסת עליונות הגזע (העם הנבחר) על פני השכנים הפלשתינאים, בוז לחברה החילונית ולמוסדות השלטון החילוניים-ליברליים, יחד עם מיליציות חמושות והתנהגות כוחנית, הופכים את ציבור המתנחלים לציבור מסוכן להמשך קיומה של מדינת ישראל. על כן יש להמשיך בכל הכח בתהליך ההתנתקות. יש לפרק את ההתנחלויות כולן, אחת לאחת, ולא לחשוש למאבק כוחני. כחה של המדינה חזק מכוחם של המתנחלים. יש לפרוק אותם מנשקם, לעצור מעצר מנהלי את מנהיגיהם ורבניהם שיסיתו נגד המדינה ויש לייבש אותם מבחינת תקציבים. רק כך תציל מדינת ישראל את עצמה מידי חבורה בריונית פשיסטית לאומנית ודתית קיצונית שעכשיו מתברר גם שלרבניה יש רק טחינה וחומוס מתחת למצנפת..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אני מנגב את אליהו בסומסום !
ל"ת
דיכי,
03/07/05 10:10
|
|
 |
58.
מברוק אבישי,שוב הוצאת את
ל"ת
כל הדוסים,
מטומטמים...,
03/07/05 10:08
|
|
 |
למה הוא פסק?
ל"ת
הרב פסק (ובצדק),
03/07/05 10:45
|
|
 |
57.
יש לחברי הרצל
ג'קי,
מנצ'סטר,
03/07/05 10:06
|
משיכון רסקו בפתח-תקוה בעייה רצינית.
הוא חייב לנגב חומוס ולא יוותר אז מיצאו לזה פיתרון בבקשה.
הוא עלול להיתאבד ללא ניגוב החומוס.
אילו שטויות אילו? אימתי יפסיקו רבנינו הנאורים להישתולל ולתת לנו ליחיות בניחותה?
אני מת עליך הרצל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אנשי החושך!!!
יהודי חרד,
ישראל,
03/07/05 10:06
|
|
 |
55.
במלכודת פסקי הלכה
אדי,
03/07/05 10:06
|
''הפה שאסר הוא הפה שיתיר'' !! כלל יסוד זה הופך את פסקי ההלכה לאולימפיאדה של איסורים הולכים ומחמירים. אין אפשרות לבטל פסקי הלכה משום שהפוסקים הלכו לעולמם לפני מאות ואלפי שנים. רב שרוצה להותיר את חותמו חייב להמציא איסורים חדשים. התחרות קשה והרבנים מגלים יצירתיות מופלאה. ולא נותר אלא לרחם על צאן מרעיתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
פשוט לא להאמין...
טל,
03/07/05 09:57
|
|
 |
53.
יותר מאלפיים שנה
שרון,
ירושלים,
03/07/05 09:56
|
יותר מאלפיים שנה יהודים אוכלים שומשום, טחינה וחלבה. איך אדם יכול לחשוב שהוא יותר חכם ומבין הלכה מכל אותם דורות של יהודים אדוקים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון.....
רפי,
03/07/05 10:23
|
עד כה בישלו יהודים את החלבה טחינה וחומוס כיום בגלל חסכון בעלויות את רוב העבודה עושים ערבים.......ולכן אין זו בדיחה ויכול להיות שע''י פסיקה זו יועסקו יותר יהודים במפעלים הללו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וזה קצת...גיזעני, לא?
ל"ת
כסף וגזענות,
03/07/05 14:18
|
|
 |
52.
מה פשעו חולי בית חולים צפת?
דוד,
צפת,
03/07/05 09:53
|
עכשיו הם יצטרכו להכנע (בלית ברירה) לעוד שיגעון?
נמאס מכך שלכל כולל וכל חצר יש חוקי כשרות אחרים וכולם על הגב שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
ואגב, אם זה תעשייתי איפה יש
שושה141,
03/07/05 09:50
|
קירבה? הרי אם המטרה למנוע קירבה בין גויים ליהודים, איך הפועל התאילנדי במפעל לחומוס יתקרב ליהודי שקונה את הסלט המוכן בסופרמרקט בקצה השני של המדינה? ישלח לו פתק בפנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישלחו החומוס בדוא''ל
ל"ת
נגבן,
ירושלים,
03/07/05 10:30
|
|
 |
50.
תתחילו לבדוק למי מבני משפחת הר
נח,
03/07/05 09:49
|
תתחילו לבדוק למי מבני משפחת הרב יש מניות במפעל טחינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אח שלי אתה חי בסרט. תתעורר.
ל"ת
אשכרה,
03/07/05 09:48
|
|
 |
48.
עם פסקי הלכה כאלה פלא ששונאים
אבנר,
מרכז,
03/07/05 09:47
|
לפני שבוע נסע אולמרט למוסקוה בכדי שהתובע הרוסי לא יחקור את הביטויים הגזעניים בשולחן-ערוך. עם פסקי הלכה כאלה אין פלא שמטילים עלינו אשם של גזענים ומה לנו כי נלין על עליה באנטישמיות. לרב הראשי לשעבר יש לומר: ''גם אויל מחריש חכם ייחשב'' אני בכל אופן מכפיל מהיום את כמות החומוס שאני אוכל כתגובה לפסק הלכה מטומטם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
לאנשים משעמם בחיים..
ל"ת
שושה141,
03/07/05 09:47
|
|
 |
כי הבעל לא גולש עלייך?!
ל"ת
פולני,
04/07/05 19:12
|
|
 |
46.
כמה טמטום!
ל"ת
ארז,
תל-אביב,
03/07/05 09:44
|
|
 |
45.
דוסים מצחיקים ומשונים
ל"ת
דוך על סיבוב,
03/07/05 09:40
|
|
 |
44.
אולימפיאדת הרבנים המחמירים!
ל"ת
*רבנו מטומטם,
מאור החומוס,
03/07/05 09:37
|
|
 |
43.
אחד אומר ככה אחד ככה... חבל..
יניבוש,
דימונה,
03/07/05 09:35
|
שאין אחדות שנהים בשבילי מורי דרך ועכשיו כששנהם חלוקים בדעתם אני לא יודע מה להחליט אני לא דתי או משהו אני אחד שהולך אחרי איינשטיין..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
איזה אבסורד
חילוני,
03/07/05 09:34
|
מה יהיה בסופנו? נהפוך לאירן 2? נמאס כבר מכל הפרשנויות המעוותות של הדת. קמים לנו אנשים פרימיטיבים שמחזירים אותנו אחרונה לשנות חושך. נמאס כבר מהשטויות הללו. הדת היהודית אינה דת של חושך תפסיקו להביא אותנו קרוב מידי לדתות אחרות והמבין יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
טיפשות של דתיים
לא פרימטיבי,
03/07/05 09:26
|
|
 |
40.
חה חה חה
פירון,
שי,
03/07/05 09:25
|
|
 |
39.
שאלוהים ישמור
חוני המעגל,
03/07/05 09:20
|
כמה שטויות אפשר לעשות מכלום. עד לאילו תהומות מתדרדרת היהדות. היהדות האורטודוקסית זקוקה בדחיפות לרפורמטור גדול שיצעיד אותה למאה העשרים ואחת, אני מוכן להתפשר אפילו על המאה העשרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היו רפורמטורים,
סטודנט,
03/07/05 10:08
|
אבל הקווים שהם הובילו יצרו פלגים חדשים ביהדות (שהם גם לא שוס, אבל בטח עדיפים על האורתודוקסים והכתות למיניהן כמו חב''ד ונחמן מאומן).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מישהו סירב לשלם את השוחד?
חלם,
03/07/05 09:20
|
כל הכשרות חארטה לממן משרות לאוכלי חינם. ראה מלחמות הכשרות בין הדרוישים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
קהילה של בורים
יריב לוי,
תל אביב,
03/07/05 09:19
|
|
 |
36.
במה אנו עוסקים?
יוסי לוי,
ירושלים,
03/07/05 09:15
|
אני מעדיף את הרב אליהו שמתעסק ''בממבו ג'מבו'' ונושאי ג'נק אחרים, על פני פסיקותיו המופרעות בנושאי סרוב פקודה , צבא וביטחון. שימשיך להתעסק בשטויות המעסיקות את מוחו ויניח לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ענק!!!
פו,
שם,
03/07/05 09:12
|
אני כל כך שמח שאני לא דתי וצריך להישמע להוראות של המטורפים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אוי לנו כי הושברנו...
מנגב בסיבוב,
03/07/05 09:10
|
עכשיו נצטרך לעבור מהכשר הרב אליהו להכשר הרבובדיה. בהזדמנות חגיגית זאת נוריד גם את הסרט הכתום מהמכונית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הוריתי לשגרירויות ישראל לא
ג'ודי של הסילבן,
סביון,
03/07/05 09:02
|
|
 |
תגובה לתגובתה של אשת השר החוץ
אורי אלמון,
03/07/05 10:11
|
אם אכן הורא זו יצאה תחת ידיה של הגב' הנ''ל זאת החוצפה בהתגלמותה וכן הסחפות לפסיקות הילכתיות מטופשות של רב הרוצה להעדיר את שמו וכוחניותו בעיני מעמינים פנטים. לדעתי זאת פדיחה גרועה וניתן להשוותה למשטר האיטולות באירן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, אתה מעמיד פנים?
פרויד,
03/07/05 10:55
|
האם אתה לא מבחין בין בדיחה (תפלה!) ואירוניה לבין דברי אמת. לידיעתך, התגובה שלך , למשל, הצחיקה אותי מאד ,לעומת תגובתה של המכונה ''ג'ודי'' שבאה להצחיק אך גרמה לי עצב. אדוני, צר לי לקבוע את הדיאגנוזה הבאה: הינך סובל מתסמונת היעדר חוש הומור בצורה חריפה, ולצערי אין לתסמונת הזאת מרפא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אבל לזונות גויות מותר? הן לא
גמאני,
שדרות,
03/07/05 09:02
|
|
 |
לזונה מותר כי לא מתחתנים איתה
ל"ת
יואל,
03/07/05 11:17
|
|
 |
31.
רק שינוי תביא להם את התרופה
ל"ת
צחי,
תל אביב,
03/07/05 09:00
|
|
 |
30.
חומוס לעד
מנגב חומוס,
03/07/05 08:59
|
|
 |
29.
הרב אליהו יכול לקפוץ לנו!
ל"ת
דני וצילי נווה,
משרד הבריאות,
03/07/05 08:59
|
|
 |
28.
יופי יהיה לנו יותר
טל,
מרכז,
03/07/05 08:57
|
|
 |
27.
אני ממש מבולבל.
שלמה ב.,
רח' הקבלן,
03/07/05 08:55
|
הרב עובדיה כבר קבע שאסור לנגב את התחת , וזה קורא שלא לנגב חומוס... ואני שהתחביב שלי לנגב את התחת עם חומוס - אובד עצות. מה הם רוצים שאעשה ? שאזרוק פיתות וסחוג לאסלה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול! אני באותה בעיה!
ל"ת
אורי,
י-ם,
03/07/05 10:29
|
|
 |
26.
אנחנו גזענים?
יהודי,
ישראל,
03/07/05 08:55
|
איך קורה שדווקא עם שסבל כל כך מגזענות - נהיה כל כך גזען?
רצוי הרבנים יביאו לאהבת חינם ולא לשנאת חינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
גזירה שהציבור לא יכול לעמוד בה
ל"ת
ע',
03/07/05 08:55
|
|
 |
24.
זה הכל כסף וזינזונים...
אמיר,
רמת גן,
03/07/05 08:55
|
|
 |
23.
אני מתאבד
עגל הזהב,
03/07/05 08:54
|
אם אפשר לנגב חומוס ואי אפשר לחטט באף בשבת איזה טעם נשאר לחיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
בחומוס יש גם שומן מחזירים אבל
הרב חיים רשקס,
חיפה,
03/07/05 08:53
|
עובדיה ושאר הספרדים מתעלמים מזה והם מחטיאים את עם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
המון היגיון -
עדן,
רחובות,
03/07/05 08:53
|
אם גוי מדליק אש זה יביא לנישואי תערובת? ו אם יהודי ידליק את התנור - אז הגוי לא יתחתן עם יהודייה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ותחת מותר לנגב?
ל"ת
כבוד הרב...,
03/07/05 08:48
|
|
 |
לא בשבת-זה כמו לכתוב על נייר
ל"ת
רון יקר,
03/07/05 13:10
|
|
 |
19.
רגע, מה היום ה-1 באפריל ?
ל"ת
חלווה,
03/07/05 08:48
|
|
 |
18.
LOL,LOL ,LOL ,LOL
LOL,
03/07/05 08:48
|
מת מצחוק...... הבנתם עכשיו בין היתר מאיפה צמחה האנטישמיות . יהדות:דת גזענית ביסודה !!!
LOL
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אולי גמילה מהרב אליהו...
אביב,
תל אביב,
03/07/05 08:48
|
נו באמת גם את החומוס לקחת מאיתנו, משעמם להם לרבנים ובמקום שיתעסקו בעסקי תורה ויעזבו אותנו לנפשנו מתעסקים בשטויות ועוזבים את אלוהים לנפשו, לכו לעבוד את אלוהים ולנו תנו לחיות, מחר נפגשים כולם בכיכר רבין ומביאים חומוס, אוכלים בצוותא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כבר יומיים הוא לא היה בכותרות
אוהב חומוס,
03/07/05 08:47
|
במקום עונת המלפפונים נכנסנו לעונת הטחינה. מה לא עושים ''גדולי תורה'' בשביל כותרת, ולא חשוב אם כל העסק מטומטם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
דפוקים הדתיים האלה
ירון איכנהולד,
תל אביב,
03/07/05 08:45
|
תראו את העולם הנורמלי - טור דה פרנס בצרפת, הלייו שמונה בלונדון-טוקיו, צעירי כל העולם עוסקים בלחיות טוב, להנות מן החיים, לאהוב, לשמוע מוסיקה. אצלנו? זורקים אבנים בראש של ערבי חסר ישע, צורחים באמוק ובהיסטריה ארץ]ישראל, תולשים סרטים כחולים מעל אנטנות, והרבנים ההזויים שלהם מתעסקים בפסקי דין מהתחת. אדוני הרב. צאן מרעיתך מתנהג כמו חבורה של רוצחים ומנוולים ומה שמעסיק אותך זה החומוס? הלו, היאטוללה אליהו. התחרפנת על השכל או זה מה שבדיוק יש לך מתחת למצנפת. עיסת חומוס עם טחינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אשריכם ישראל שאתם מדקדקים
ל"ת
אלי,
03/07/05 08:45
|
|
 |
13.
יש לכם דת דפוקה .
ל"ת
מוסלם,
03/07/05 08:45
|
|
 |
ואצלכם אין ערך לחיים!
יהודי,
04/07/05 02:18
|
מצווה לשלוח את הילדים למות מוות קדושים?! מצווה ללחום מלחמת דת?(ג'יהאד=מלחמת דת) לרצוח את כל הכופרים?? תסלח לי אבל זאת דת יותר דפוקה מדפוקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא - שלכם מה זה נאורה!
צילוש,
03/07/05 10:59
|
מספיק להסתכל על מעמדה הנחות של האישה באיסלאם, ועל חוסר הדמוקרטיה בעולם המוסלמי כדי להשתיק אותך בנושא זה. יאללה, לך תמכור חומוס - את זה דווקא אני אבוא לאכול בכיף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לפחות הארץ תריח יותר טוב...
ל"ת
מול,
כאן,
03/07/05 08:44
|
|
 |
11.
גדול בתורה? לא! פרימיטיבי.
ל"ת
חילוני,
03/07/05 08:44
|
|
 |
10.
when will this madness end??
israeli,
jerusalem,
03/07/05 08:44
|
when will this madness end?? no wonder most Jews do not listen to 'Rabbis' '' what a load of nonsense
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אוקיי, שוכנעתי
שפויה,
03/07/05 08:43
|
|
 |
8.
אוי לאזניים והעיניים
יוני,
השרוני,
03/07/05 08:43
|
שצריכות לקרוא ולשמוע את פסקי ההבלים הללו. איך הפכו את הדת הנאורה והמתקדמת שלנו לעבודת אלילים פרימיטיבית, ספוגת גזענות ושנאה.
איפה החזון של משה רבנו ושאר נביאי ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דת נאורה ומתקדמת היא היתה
סטודנט,
03/07/05 10:06
|
|
 |
לשפויה וליוני
רפי,
03/07/05 10:34
|
הדת לא מיושנת ולא אנכרוניסטית זה אתם שמחפשים כל שבב כדי לנסות ולהראות אותה כך למשה רבינו לא היה חזון הוא פשוט ביצע בדיוק מקסימלי את מה שהקב''ה ציוה עליו נשגב מבינתי איך מצליחה הקיבה שלך לקבוע שהיהדות הינה עבודת אלילים אולי תוכל להסביר לנמק ולהגדיר מדוע הפכה היהדות לעבודת אלילים רק בגלל שאין אנו אוכלים בישול גויים שהסיבה לכך דיי מובנת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי מקשיבים לרבנים במקום לקב''ה
רינת,
03/07/05 10:57
|
עבודת האלילים היא ההערצה העיוורת של המאמינים ברבנים, בעוד שהם שוכחים מי בעצם מושא האמונה האמיתי - הקב''ה. וכך יוצא שגבר שהולך בין שני נשים הוא חמור, ושמי שאוכל טחינה או חלבה לבטח ייתבולל! חבורה של שרלטנים מעפנים. שאלוהים יעשה משהו ויפטר אותם מתפקידם זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרינת....
רפי,
04/07/05 09:38
|
להזכירך גם חוה אמרה לנחש שאסור לאכול ואסור גם לגעת בעץ ולכן דחף אותה הנחש ונגעה בעץ אז אמר לה הנחש ראית לא קרה כלום עכשיו תאכלי.... אף אחד לא חמור ואולי אף אחד לא יתבולל אבל לשניה בואי ונסתכל על הדור שלנו ונבין עד כמה הסייגים אותם הציבו רבותינו היו נכונים.... ולגבי חבורה של שרלטנים .... אני לא רואה אף אחד מכם החילוניים קם ופוסק הלכה ולכן עד שיקום מישהו מכם ויפסוק אזיי בנתיים זה מה יש ואת יודעת כל הסייגים שהציבו חז''ל כנראה עובדים כי אני לא רואה שום עם אשר שמר על מקורותיו פרט לעם היהודי כל השאר החליפו שידרגו או מרוב בילבול החליטו שהם אטאיסתים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חן חן רינת. דברים כדורבנות
ל"ת
מסדר החומוס,
מז''ת חדש,
03/07/05 12:12
|
|
 |
כל מילה נכונה!
ל"ת
אורלי,
בדיוק!,
03/07/05 11:51
|
|
 |
7.
שיאכלו תבן!
עמי,
ת''א,
03/07/05 08:43
|
למהדרין - אסור לאכול גם: בורקס עם שומשום חלות עם שומשום ובטח יש עוד.
בעצם, אולי גם עם תבן יש בעיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אוי וויי !
מוריס,
03/07/05 08:42
|
בני אכל חלווה שקניתי בסופר. האם זה אומר שהוא יתחתן עם גוייה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למוריס.
הרב,
ארץ הקודש,
04/07/05 00:26
|
אם הוא חכה שש שעות בין אכילת החלבה לנגוב החומוס אז אין בעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
זה! נדפק לרבנים השכל סופית
חושחש הנחש,
03/07/05 08:41
|
כל רב מוציא פסק הלכה אידיוטי אחר ועכשיו אנחנו נידונים לקרוא את השטויות שלהם כל פעם מחדש. אם הם חושבים שבגלל חומוס צבר אני אתחתן עם גויה אז הם באמת מטומטמים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק-נמאס מכל רבנים! לכו......
ל"ת
שרי,
תל אביב,
03/07/05 10:14
|
|
 |
4.
עכשיו נראה
שאול,
חיפה,
03/07/05 08:39
|
עכשיו נראה את כל בתי העסק שלא פתחו בשבת כדי לקבל הכשר, מוציאים מהתפריט את החומוס והטחינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר הגיוני ש
גיא,
03/07/05 10:47
|
כל הסיפור הזה הוא סתם בשביל לסחוט עוד כסף עבור כשרות מיוחדת בשביל טחינה...
בדיחה גרועה של קיצוניים סהרוריים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מתקפת האייאתולות
איש החומוס,
גיבור על,
03/07/05 08:36
|
נו אז מה עכשיו? מתקפת האיאתולות על הסופרים והמסעדות? הצתת מעדניות? או סתם עוד כמה שקלים בכיס של משגיח הכשרות כדי שיאשר את החומוס. אולי כדאי לרבי לפני שהוא מעודד חסימות כבישים לפתוח את הגמרא והמשנה ולקרוא את מה שאמר רבי יוסי על אלו שמוסיפים עוד חוק ועוד חוק בקנאות עיוורת ובלי להבין מדוע הם עושים זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אסור ליהודי לאכול מבישול גויים
ניר,
03/07/05 08:35
|
|
 |
תאמין לי ששנאו אותנו עוד לפני.
ל"ת
בת הרב,
כשרה בטירוף,
03/07/05 12:20
|
|
 |
מה שמחזיר לפרשת שולחן ערוך ברו
ל"ת
א,
03/07/05 11:02
|
|
 |
1.
זהו תחום הרבנים ולא פוליטיקה
הדרומי,
03/07/05 08:35
|
|
 |
אין תגובה אחת בעד?
שטויות במיץ,
אטלנטה, go,
03/07/05 11:03
|
הרב לא אמר לא לנגב חס ושלום, אלא דן בהלכות בשול גוים, שלכם לא נוגע כלל .אבל הכתב עשה כותרת שלא בהקשר כדי למשוך תגובות טיפשיות מצד ישראלים טמטומטמים שיודעים רק ''לנגב''. שיהיה לכם יום מטומטם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במחילה ממך..כבוד המר''ן התלוצץ!
ל"ת
הבובה של עובדיה,
03/07/05 15:38
|
|
 |
לפרימיטיבים הידד!!!!
זללנית,
03/07/05 12:15
|
לדעתי התורה טעתה כשייחסה את 10 המכות למצרים דוקא. ואני סבורה שרק 9 מכות קיבלו המצרים ואחת נחתה על הדוסים . הכוונה למכת החושך.
הגב לתגובה זו
|
|