 |
31.
יולדת בליס
מירב,
11/07/05 11:07
|
גלית שפר היא רופאה מצויינת. היא ילדה אותי לפני כשנה וטיפלה בי במסירות כשהופיע לי זיהום לאחר הניתוח הקיסרי. צריך להאשים קודם כל את המערכת שנותנת לרופאים לעבוד ולקבל החלטות חשובות גם לאחר 24 שעות עבודה. מי שאחראי על המחדל הוא בראש ובראשונה שר הריאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מי שאינו רופא מתמחה לא יודע
dr,
tel aviv,
08/07/05 21:21
|
מה זה אומר לעבור את כל המשמרות הקשות הללו של 7 שעות לאחר יום עבודה משש וחצי בבוקר ועד 5-6 בערב, ואח''כ להישאר ער כל הלילה ולטפל במקרים קריטיים וכ''כ קשים ולשאת את כל האחריות הזאת על הראש שלך... עד שלא תהיו במצב כזה של להיות אחראים לחייו של אדם, לא תוכלו לשפוט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
זה נורא אך יש גם מקרים טובים
נעה,
01/07/05 16:49
|
אני קבלתי טיפול ביום ו' האמור בביה''ח ליס. אושפזתי בביה''ח בשל בעיה קשה פתאומית. נאלצתי לעבור ניתוח בו ביום. בשבוע בו שהיתי במח' נשים, זכיתי לטיפול מעולה מצד סגל הרופאים והאחיות. מעולם לא אושפזתי בעבר ואני מקווה שאם אזדקק זה יהיה כמו בפעם זו תמיד יש טעויות. צריך לקחת בחשבון את התנאים בהם עובדים רופאים אלו ואולי בזה צריך לעשות שינוי. כי ברור לכל בר בי רב שאדם שמוכשר לרפואה בארץ צריך לעבור הרבה מכשולים בטרם הוא מוסמך וחבל שבשל חוסר תשומת לב לדברים טכניים ( עומס, שעות עבודה וכו') קורים ארועיים טראגיים מעין זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לפתח מייד רובוטים!
אור,
30/06/05 13:13
|
לא מוכנים לטעויות אנוש יותר! יוחלפו הרופאים ברובוטים חסרי טעויות!
אבסורד, מה? והנה, ממש לפני יש מגיב שכבר קורא לרופא ''רוצח'', ולא חסרים אנשים שלוקחים את העניין ברצינות והולכים לנקום ברופאים, כפי שמגלות לנו כותרות העיתונים. נפלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
טוב שנווה הצביע לא להגביל שעות
מתמחים- תתבייש!,
30/06/05 08:18
|
ודוקא אתמול הועלתה הצעה בכנסת שתויגה מהר כפופוליסטית - להגביל את כמות השעות המוטלת על המתמחים שלעיתים מגיעות ל3 משמרות בשבוע של 30 שעות!!!! תשובת השר נווה:''כן הצבעתי נגד אבל אני מנסה לסדר להם העלאה בשכר'' יופי דני, תמשיך לשחק בחיי החולים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מזל שהד''ר לא הייתה רוסיה או ער
עבאס,
משולש,
30/06/05 07:46
|
כי אז כל בוגרי ח' כיתות הלימוד היו משחיזים את מקלדותיהם ומנבלים ומגדפים ביתר שאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
תנחומי למשפחה...
אורנה,
30/06/05 05:07
|
|
 |
24.
עדיין רוצים בריתות בבתי חולים?
מוהל,
30/06/05 01:02
|
|
 |
23.
גם את התינוק שלי רצחו!
לב,
צפון,
29/06/05 22:07
|
רשלנים או רוצחים? מה יותר חמור?
שיתביישו להם הרופאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
למטומטמת מ20
מעיין,
תל אביב,
29/06/05 21:15
|
יש הבדל בין טעות אנושית לרשלנות רפואית וזילזול. ברגע שכל הסימנים מראים על מצוקה של העובר או על מצוקה של האם מישהו צריך להתעורר כי יכולים להיות נזקים בלתי הפיכים כמו במיקרה הזה . לעובר יש זמן שהוא יכול להיות ברחם ומעבר לכך הוא מת. ופה היו הרבה סימנים למצוקה וכולם היו שאננים וכאן התוצאה. זה שיש כמה שילדו בסבבה אז כנראה שלידתם לא היתה עם סיבוכים אלא לידה רגילה בלי הפרעות . החוכמה היא לדעת לפעול ולהפעיל שיקול דעת נכון ומהיר במיקרה של סיבוכים ולא במיקרה שהכל בסדר. אז אל תהיי חכמה על חשבון האמא המסכנה שהיא קורבן לרשלנות רפואית חמורה................................ וזאת לא הפעם הראשונה וגם לא השניה , גם חברה שלי כמעט מתה בליס מזל שבעלה צרח והזיז עינינים. יש לברר ולטפל ברשלנות מיד . היולדת חסרת הישע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
גם אני הייתי בליס ו- רק מחמאות
lolo,
29/06/05 18:38
|
אני ומרבית מחברותי ילדו בליס. לא בגלל שזה קרוב לבית ולא בגלל שיש נוף לים כי השתכנענו שזה הכי טוב! לא רק שהייתה אוירה של בית -הסוויטה באוירה ביתית נראית כמו מלון 5 כוכבים (והייתם מאמינים שזה בחינם?) אלא שהצוות (כן גם המתמחים) היו אחלה, לרגע המילדת לא זזה מאיתנו, דואגת, תומכת, עושה מאסז' בקיצור ''טיפול צמוד''. יעלי- 2.650 ק''ג יצאה לאויר העולם נראית כמו ממגזין לתינוקות ואני- מאושרת הייתי עד הגג. ליס - גם בפעם הבאה! אני בטוחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגידי את מפגרת לגמרי?
בתי מתה בלידה,
30/06/05 10:45
|
הסיבה שלך לבחירה בביה''ח הזה היא בגלל שיש בו אשפוז ב''סוויטה'' בחינם? זה מה שחשוב לך? יותר מהחיים של תינוקך?!!! אז אולי הדבר היחיד שיוכל להשפיע עלייך הוא הידיעה שאם התינוק שלך ימות, לא תאושפזי במחלקת יולדות ב''סוויטה'' אלא במחלקת נשים.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני הייתי בליס- אושר גדול
נויה,
חיפה,
29/06/05 19:09
|
|
 |
כמו התינוק ההוא שמת ...
גרשון,
29/06/05 23:01
|
|
 |
20.
כולנו בני אדם וגם דר שפר
לת,
29/06/05 18:33
|
או.קי אז ד''ר שפר עשתה טעות - קורה - היא בת-אדם - זה אנושי! בשביל מה להכפיש ולהלל? כדי שאף אחד לא ירצה יותר ללכת ללמוד רפואה? כדי שרוב הרופאים שיום יום שעה שעה עושים עבודתם נאמנה, מצילים חיים ומולידים ילדים בריאים וורדרדים יפסיקו לעשות זאת? ירגישו נרדפים וירדו למחתרת? באיזה עוד מקצוע צולבים אותך כל-כך על שיקול דעת מוטעה? רדו מהעץ כי ב- 99% מהם הם אנשי מקצוע נהדרים, אכפתיים ובאמת מבצעים עבודתם מעל ומעבר - לא היינו רוצים שהם חלילה וחס- יחליטו לשבות . . .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא מכפיש
ניר,
01/07/05 10:39
|
יש עובדות והן דווחו בצורה עינינית. כמו שאמרת גם רופאים הם בני אדם ולכן גישה סלחנית ומסתירה ומדחיקה תגרום לפחות צומת לב. טעיות קורות והן דורשות ברור. ואל תדאגי תהיה ועדה ויהיו מסקנות וד''ר שפר תחזור לעבודה בכל ענות חלושה ותוכל ליילד אפילו אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת את המטומטמת
מעיין,
תא,
29/06/05 21:18
|
זאת את המטומטמת אז תיקראי את התגובה שכתבתי לך למטומטמת מ20, ותחשבי גם על אחרים לא רק על עצמך , אילו את הית במקום האם המיסכנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מתלמדים בטוחים מדי בעצמם
גרשון,
29/06/05 16:41
|
הבעיה היא שחלק מהמתלמדים בטוחים מדי בעצמם והם באים מתוך גישה של ''אני ואפסי'' ולא טורחים להתייעץ עם הבכירים והמנוסים מהם.
גם אנחנו נתקלנו במתלמדת שרצתה לשלוח אותנו הביתה ורק בזכות ההתעקשות של הרופא הפרטי שלנו נשארנו בבית החולים ולא ילדנו ברכב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
זאת כלל לא טעות
האחד,
29/06/05 16:27
|
|
 |
17.
זו לא רק אשמת הרופאה והמילדת
הינו שם,
מרכז,
29/06/05 14:16
|
הם מגלגלים את האשמה במורד הפירמידה. אנחנו גם היינו שם לפני חודש בדיוק באותו מצב ולמזלנו זכינו לצאת עם תינוק בריא. חדרי הלידה מפוצצים אז הם לא מעלים יולדות שאמורות לקבל זירוז אלא פשוט נותנים להן לחכות יומיים במחלקה. אח''כ הם מצפים מהצוות להתמודד עם פיצוץ אוכלוסין מטורף. כשאנחנו היינו שם הרופאים ניתחו כ 16 ניתוחים באותו הלילה ובנוסף היו צריכים לדאוג לחדר לידה. והמילדות גם כן היו צריכות לטפל בכמה חדרים במקביל. אז עכשיו ברבש ולסינג יגלגלו את האחריות כלפי מטה וידפקו את הרופאה, שדרך אגב כנראה מגיע לה להענש אבל לא היא שורש הבעיה. אותם מעניין רק לקבל כמה שיותר יולדות לחדר לידה. הם היו צריכים להפנות אותה לבית חולים אחר או לדאוג לעוד רופאים. מה שהם עושים זה לנסות לעשות כמה שיותר כסף על הגב של הצוות המסכן ולקבל כמה שיותר יולדות אפילו שהם לא ערוכים לכך. מה איכפת להם אם המתמחה בלילה לא נח דקה כבר 20 שע' - עד שהוא יעשה טעות ואז יעיפו אותו ויקחו אחר במקומו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
Why names
Eitan,
29/06/05 14:10
|
Why are names published before there was an offical investigation?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I guess it's a mystery you
1,
29/06/05 16:08
|
|
 |
15.
מלאך המוות
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
29/06/05 13:54
|
|
 |
14.
תנחומים למשפחה
ל"ת
שימי,
29/06/05 13:46
|
|
 |
13.
מה תעזור ועדת הבדיקה?
דבי,
29/06/05 13:41
|
למשפחה ולתינוקת זה כבר לא יעזור הם צריכים לקחת את התפקיד יותר ברצינות משתתפת בצער המשפחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
גלית מה יהיה???
חבר לכיתה,
תל אביב,
29/06/05 12:22
|
|
 |
11.
לבדוק את התעודות שלהם
איש חזון,
29/06/05 11:04
|
מבלי לפגוע בכשרים יש לבדוק לעומק את התעודות שלהם באם הם לא מזויפים?שמעתי כי ''באתיופיה'' מזייפים כל דבר!!!!!! ובא לציון גואל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ל-9 אתה צודק!!!!
ל"ת
אורית,
29/06/05 10:53
|
|
 |
9.
מס' 1 - דוגמא לישראלי המכוער
לימור,
29/06/05 10:03
|
טעויות קורות בכל תחום. רצח הוא שהורגים מישהו בכוונה תחילה. ברור לי שפרח וערס כמוך לא למד כלום בחיים ויותר קל לו למרוח שטויות מהבית. לך תלמד שבע שנים, תעשה משמרות לילה ואז תדבר. בינתיים תחזור לבאסטה שלך בשוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שלא יגידו
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
29/06/05 10:02
|
עכשיו צריך ועדת חקירה ושהם לא אשמים מה אשם התינוק וניולדת בכל מיקרי הרשלנות הרפואית במדינה זה ניראה כמו תאונות הדרכים שבהם מאשימים את המכונית ואת הכביש ואת העץ רק לא את הגורם החי שהוא זה המזיז את הגורמים הדוממים כך מיתנהלת מדינה מושחתת ציבורית ומצפונית והגדיל מכולם נתניהו שאמר שארופה במצב יותר קשה מישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
בבי''ח ליס לא אחראים
ש,
29/06/05 09:33
|
ילדתי את בני בבית יחד עם בעלי לבד כיוון שבי''ח ליס כל כך בטוחים בעצמם ושלחו אותי הביתה. אחר 5 שעות ילדתי לבד בבית. אני חושבת שבי''ח ליס צריך לבדוק טוב טוב את האחריות שלו כלפי היולדות והתינוקות שלנו כי אסונות יכולים לקרות אך כשמזלזלים ובטוחים מדי מגדילים את הסיכויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי בליס ולא טעיתי
פ.ז.,
29/06/05 18:27
|
חולקת על דעתך ובגדול! אני דווקא באתי לליס, קיבלתי מיד יחס אנושי ומסביר פנים - לא רק שלא שלחו אותי הביתה אלא להיפך - דאגו לי יופי, לא לחצו ולא ניסו להתערב עם כל המכשירנות הידועה לשימצה אלא בהמון בסבלנות ותמיכה ילדתי - בלי ניתוח ובלי בטיח. הלידה הבאה - בליס. אני בטוחה ! (גם שאלד שם וגם שתהיה לידה מוצלחת). נ.ב. אל תתנו למקרה אחד מעוות לעוות את המציאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
זה בגלל ההתנתקות
אזרח שעדיין,
מן השורה,
29/06/05 09:21
|
|
 |
5.
יותר מדי ''טעויות''-סכנה ללדת שם
ל"ת
מאיה,
29/06/05 09:14
|
|
 |
4.
מצבה הרפואי טוב, ומה עם הנפשי?
ל"ת
נונה,
29/06/05 09:13
|
|
 |
3.
ל-1. נא להירגע. ול-2 : מקרים
אזרח,
29/06/05 09:12
|
כאלה קורים כל יום ולא תמיד מסתיימים במוות. לעיתים ''רק'' בנזק בלתי הפיך כזה או אחר. מכיוון שאת הולכת להיות אמא אתן לך עצה קטנה ושימושית- לשמור על עירנות ולא להתבייש לנג'ס לשאול ולוודא שוב ושוב ושוב ושוב לגבי מה שקורה בחדר הלידה (לפני, תוך כדי ואחרי) מה עושים, מה בדקו וכו'. שווה להכין שיעורי בית ו/או לעשות קורס הכנה ללידה שם מסבירים בפירוט על התהליך. שתהיה לידה קלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאזרח מפקק תנועה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
29/06/05 10:45
|
|
 |
לאדון פקק תנועה
אזרח,
29/06/05 11:57
|
אתה צודק ולזה התכוונתי פחות או יותר. אני לא חושב שאדם רגיל יכול ללמוד עצמאית ולהראות שהוא יודע לא פחות מהרופאים (בכל זאת הם למדו כמה שנים ועוסקים במקצוע) אבל ניתן להסתדר יפה מאוד גם ע''י הפעלת שיקול דעת והגיון רגיל. לשאול למה, מה עושים ומה אפשרויות הטיפול וכו'. לקרוא מה כותבים בגליון הרפואי ולוודא שרשמו שם נכון. עצם שאלת השאלות מפקסת את הרופאים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
2 מקרים כ''כ קשים ב- 4 חודשים?
בדרך להיות אמא,
29/06/05 08:55
|
כדאי שמי שצריך להתעורר יתעורר משנתו זה חמור, מרתיע לא נראה לי שהפיקו את הלקחים שהיו צריכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאימא לעתיד ובהצלחה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
29/06/05 10:08
|
עליך ליקרוא סיפרי רפואה בנושא המילדות והגניקולוגיה ולבוא מוכנה עים ידע רפואי ככל שתוכלי ללמוד ולהבין ולהראות לרופאים שאת מבינה לא פחות מהם בנושא המסוים שאת מופנת לבית החולים לישאו ל שאלות ולא לתת להם מנוח כך צרכים לינהוג כל אלו המופנים לבתי החולים ולא משנה מה הסיבה הרפאית וכך ירדו כימעט לאפס הפשלות הרפאיות הקוראת במדינה בזמן האחרון וכפי שאני טוען משהו רע עובר על עם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לשים את הרופאה הרוצחת בכלא
ל"ת
גלית שפר לכלא,
29/06/05 08:25
|
|
 |
תנאי רופאים בלתי אנושיים
נטלי,
הרצליה,
29/06/05 19:13
|
בזמן שילדתי בליס הרופא ביצע במשמרת אחת עשרה ניתוחים קיסריים, ובנוסף היה אחראי על שאר חדרי הלידה הטבעית. מאד קל להאשים כאשר רופא עובד משמרות לא אנושיות ובצוות חסר- לא פלא שקוקות טעויות מחרידות. את האחריות לא צריכה לקחת אותה רופאה אלא צריך לקחת מנהל ביה''ח ליולדות - לסינג שמנצל את הרופאים ולא דורש תקנים נוספים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Don't forget she's only human
ל"ת
You animal!!!,
29/06/05 09:14
|
|
 |
אדיוט, אתה הורס חיים בלי לדעת
ל"ת
שום דבר,
29/06/05 09:05
|
|