 |
113.
איזון
דרוויש,
25/06/05 21:54
|
הנעשה הנציגויות משה''ח דורש ועדת חקירה, ולדעתי יש לרענן את השורות במועמדים חיצוניים. הדבר השנוא ביותר על אנשי משה''ח המייצגים את מדינת ישראל הוא: כן ניחשתם נכון - מדינת ישראל, הם משתדלים בכל מחיר לצמצם את שהיייתם פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן
יוסי,
רעננה,
26/06/05 23:29
|
התגובה שלך רדודה וקשקשנית. אתה משמיץ ומכליל בלי להבין על מה אתה שח. מסכנים עובדי משרד החוץ עם אנשים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
סילבן חושש לתדמיתו
זאב,
25/06/05 19:05
|
מה קרה סילבן, שוב ''הורסים'' לך את התדמית שהינך מנסה לבנות או לשקם אחר השערוריות האחרונות?! במקום שאתה וג'ודי תצטלמו עם דיילי אל-על בניו-יורק , אתה צריך להצטלם על רקע דברים קצת יותר רציניים?! כיצד ייתכן שיסיטו את תשומת הלב מצילומים אוהדים עם דיילי אל על בניו יורק לטובת דברים כה ''לא רציניים'' , כאלה שנזכרו בכתבה. וכדי לחפות על כך אתה יוצא בכעס על המנכ''ל, ששכחת כי יצא להגנתך ולהגנת ג'ודי בפרשות קודמות?!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
פרושאור - שים לב איך סילבן
נתן,
25/06/05 18:56
|
משתמש בך ואחר כך בועט. בתחילה ניצל אותך כדי להגן על עצמו וג'ודי אשתו, תוך גרירתך לאמירות, שרק סיבכו אותך, וכעת שוב בועט בך בנסיונו להתנער ממעשים שיש בהן גדי לפגוע ב''תדמיתו'', עליה הוא שוקד בעמל רב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
פרושאור - כיסוי התחת של סילבן
ל"ת
עמנואל,
25/06/05 18:54
|
|
 |
109.
סילבן רוקח את המרקחות - ואחר
רימונדה,
25/06/05 18:53
|
כך טוען , ששוב אין בכוונתו להיכשל. מאחורי הדברים והיוזמות ומעשי המרקחה עומד השר בכבודו ובעצמו-זאת כל עוד הדבר נסתר מעיני התקשורת , וכפרי מעשיו מתפוצץ בפרצופו הוא עושה שימוש באנשים שסביבו כדי להיחלץ מכך. הסמנכ''ל יצא להגנה על ג'ודי והשר בפרשת איילון, וכעת הוא נשען שוב על המנכ''ל כדי להיחלץ מפרשיה זו, אלא שהפעם תוך כדי התנערות מהמנכ''ל שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
סילבן נזעק-שוב הכשילו אותו
גלעד,
25/06/05 18:48
|
''אין בכוונתי להיכשל שוב במינוי של דם שמתקיימת בדיקה לגבי התנהלותו'' - כך טען סילבן במקרה הנ''ל. סילבן, ומה לגבי אותם אנשים שמונו על ידך במקומות שונים בעולם שלמענם אתה פעלת, ועל מינויים אתה לחצת?!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
סילבן - מה קרה לך?!!
פיני,
25/06/05 18:45
|
כבר מספר שנים אתה במשרד החוץ, ומיום ליום השערוריות במשרדך הולכות ומתעצמות. נכון, שלהגנתך, תטען ,שרוב המקרים שארעו נעשו שלא בתקופתך, אך מה קרה בפרק הזמן מאז נכנסת לתפקידך? האם לא די בזמן זה כדי לנער ולנקות את האורוות. מי שמכיר אותך יודע שלא רק שלא טרחת לבער תופעות אלה, אלא נהפוך הוא -העמקת אותן באמצעות מינויים של אנשים לא ראויים, שכל התנהלותם מושתתת על כוחנות ובריונות, הפועלים בניגוד לכללי מינהל תקין,ולנורמות ציבוריות הולמות. נכון התופעות הנזכרות בכתבה אינם פרי מינוייך, אך במקום לעקור את התופעה משורש, אתה מוסיף ומצמיח את זרעי הפורענות העתידים לבוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
תגובה ל-82
יוני,
25/06/05 18:26
|
עוד לא הבנת?!! אלון פנקס, איילון ועוד -הם אנשים יותר מדי מוכשרים ומצטיינים בתפקידם, ויש בהם כדי להעפיל על הבינוניות של השר ונאמניו הרדודים והעלובים. סילבן שחב נאמנות לכל אותם עשבים שוטים שצמחו בבית מדרשו , הדואגים לתדמיתו נאלץ לסלק אנשים טובים ומוכשרים לבל יעפילו על חדלונו וחדלון אנשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
פיקוח ובקרה
מירי,
בארץ,
25/06/05 13:41
|
האם משהו מפקח או מבקר את עבודת השגריר , מהו הקריטריון להשגי עבודת השגריר. האם משהו בכלל מודע ליכולות שגריר זה או אחר, האם משהו מבהיר לשגריר שעליו לעשות כך או אחרת או שמא איש איש (יעשה או לא יעשה כראות עינו). הרושם הוא כי משה''ח ממנה אנשים לתפקיד יצוגי בכיר בחו''ל-שגרירים אך איננו בודק דיו את תיפקודם המקצועי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי בכלל צריך שגריר היום
ל"ת
פרחיה,
25/06/05 20:00
|
|
 |
תגובה למירי
סתם אחד,
25/06/05 16:40
|
מבלי לעשות הכללות (כי פה ושם ניתן למצוא עדיין אנשים בתפקידים אלו שעושים עבודתם נאמנה) אבל בגדול, לצערנו הרב את לא יודעת כמה את צודקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
מי צריך שגרירויות במאה ה21?
פרחיה,
25/06/05 11:58
|
האם אינכם סבורים שאבד כלח על מוסד השגריר בעידן שיחות הועידה באינטרנט והטלפון הסלולרי? עד לפני מאה שנה כשהומצא הטלגרף והונח כבל תת ימי בין אירופה לאמריקה היה לשגריר תפקיד חשוב. לדאוג לאינטרסים של המדינה או השליט שלו בארצות זרות ורחוקות. לפעמים עברו שנים רבות עד ששגריר ביקר במולדתו, וכל ידיעה חשובה כמו מלחמה שפרצה או חילופי שלטון עשתה חודשים בדרך. השגריר נאלץ לרוב לפעול על דעת עצמו. נכון שהמצב די שונה היום? ואפילו אם עדיין יש צורך בשגרירות כדי לעשות תעמולה ויחסי ציבור, אז ניתן לפחות לצמצם את מספרן. מדוע למשל צריך שגרירות בטשקנט ובכל הבירות בקווקז, האם נציג אחד נוסע, במטוס, לא על גב גמל, לא יוכל ליחצן את ישראל שם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
לא הכל רקוב בממלכת דנמרק
נס די-נור,
דרום,
25/06/05 10:31
|
אבל ישראל היא לא בדנמרק. וברצינות: יש למשרד החוץ גם הישגים שלא היו מעולם, כמו הכנס באו''מ נגד האנטישמיות, בחירתו של ישראלי ליו''ר האו''מ המתחלף, הסכמי סחר ושיפור מסויים בתדמית ישראל. אולם הכתבה מאירה אספקט חשוב: האישים הפועלים וטובות ההנאה הנשאבות מההילה הדיפלומטית, תוך שימוש ציני בכספי ציבור, ולא מדובר רק על אחזקת הסלולארי.
הפתרון: יותר פיקוח ודיווח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
זהירות ממגיבים בשכר גובים
ל"ת
זהירות שכר גובי,
25/06/05 10:14
|
|
 |
101.
Israelis are the same everywhe
Boaz,
home,
25/06/05 10:09
|
even when you send them overseas, what is the wondering about? 1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
מה העיפו את אלון פינקס ?
Exleftist,
L.A.,
25/06/05 07:44
|
אם זה נכון מה שמישהוא כתב פה שהוא כבר לא הקונסול בניו יורק וזה לא בגלל שהוא נהייה השגריר אז משהוא כל כך חולה במערכת הזאת שהסרטן אוטוטו הולך ליגמור אותה. זה הסוף של ''המדינה'' הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלון פינקס היה מינוי פוליטי
עובד,
25/06/05 09:48
|
לשם שינוי מוצלח - כי במקור הוא בוגר קורס צוערים, שביקש לעשות קיצור דרך ועזב את המשרד כדי לחזור לעמדת מפתח. כשהוא סיים את תפקידו הוא הלך הביתה, כמו כל המינויים הפוליטיים, ואינו יכול להלין אלא על עצמו. רון פרושאור לעומת זאת, צמח במשרד מלמטה, עשה עבודה נפלאה, והתקדם בזכות יכולותיו. עם תתאזרו בקצת סבלנות תראו לאן יקח את המשרד, ואיש לא יצטער על זה. ואשר לפרשיות, להבדיל מבעבר, הפעם לא מטאטאים את הדברים מתחת לשטיח, לא מטייחים ופועלים בשקיפות. יש לזה מחיר, בעיקר תדמיתי, אבל התוצאה הסופית תהיה שווה את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעובד
ניקוי לשטיח,
25/06/05 10:16
|
לעובד המניפולטיבי, יפה אתה יודע שהיחס במשה''צ לא היה הוגן כלפי אלון פנקס. ההפסד כולו שלכם, בגדול!. בנוסף, ''הפעם'' אכן אין אתם מטאטאים מתחת לשטיח, והסיבה כה מובנת... כל ה--ה צף והשטיח מבאיש ... לאן תטאטא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היחס לפינקס היה הוגן
עובד,
25/06/05 15:24
|
הוא בחר לעזוב לפוליטיקה, נהנה מהקידום, אבל צריך היה לשלם את המחיר כשהסוסים התחלפו. ככה זה בחיים. באשר ליתר גיבוב השטויות שכתבת - לא ראוי לתגובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
הכל ביגלל גודי!!!!!!!!!!!
@המשקיף59,
25/06/05 07:26
|
מה הפלא אם גודי מיתערבת בענינים שלא שלה אז אלו התוצאות חברים! בנושא אשכנזים וספרדים חשבתי שזה עבר לכם, ואם זה עדין מפריע לכם פשוט כל צריך להיסתכל על עצמו בחיים ושינסה לשפר את הדברים השלילים שמפריעים לו,וכך תרגישו יותר טוב עם עצמכם ,אני ספרדי ויש לי אשכנזים במשפחה ואני נשוי לאשכנזיה ואני אוהב את כולם יום טוב לכולם ומספיק עם השינאה הזואת !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
לתמר#92 צפונה מבאר
Checks&Balances,
25/06/05 05:31
|
האם את מבינה את המושג של מערכת בלמים ואיזונים? ומה זה אומר שבעיתון ידיעות לא דיווחו על כך? ''נ'' לעיתון ידיעות... לתשומת ליבך, חובתה של עיתונאות יעילה היא לדווח! על מנת שהציבור ידע!!! שמירה על איזון חשובה ביותר כי ללא דיווח- באין פיקוח/ביקורת, כל משרד יעשה כאות נפשו . את צריכה רק לשבח את עיתון מעריב כעיתון אמין, המתאר ביעילות את המציאות העגומה במשרד החוץ. בתיקווה שבמשה''ח יעשו בדק בית ויחול שיפור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
לכל המשמיצים
אהרון אביאלי,
ירושלים,
25/06/05 04:16
|
האם ביקרתם בנציגות בחו''ל, האם מצאתם עצמכם ללא דרכון וכסף באמצע הלילה, האם משהו אחר מלבד עובדי הקונסוליה שמע את מצוקתכם. בנו הם טיפלו, עבורנו הם פתחו את הקונסוליה באמצע הלילה, לנו הם נתנו את ההרגשה שכל אגורה שמושקעת בהיותם שם מוצדקת. מודים לכם שוב על טיפולכם האנושי בשמי ובשם רעייתי תודות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אין לנו כסף כמוך אנחנו עניי
ל"ת
אנחנו עניים,
25/06/05 10:07
|
|
 |
96.
איפה כל מקבלי השירות המרוצים
רעיה אנילביץ,
תל-אביב,
25/06/05 04:06
|
איפה כל הישראלים שטופלו במקצועיות ובמסירות בכל הנציגויות הפרושות בעולם, איפה כל המשפחות שקיבלו טיפול יעיל, האם לאף אחד אין מילה טובה לפרגן לכל אותם אנשים שעושים עבודתם נאמנה, לעיתון יש אינטרס למכור כותרות סנסציוניות, האם הפכנו פאסיבים שמקבלים את המסרים ללא יכולת לבחון, לנתח ולבקר????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
What's the big deal
Abi,
25/06/05 03:59
|
Another high ranking employee in the foreign office of Israel went to an ''important'' mission abroad-this time to Canada
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
מנכל משהח
משה,
תל אביב,
25/06/05 01:45
|
אולי ראוי שאותו מנכל מנופח מנחת יקבל על עצמו אחריות למצב הנוראי אליו נקלע משהח ויודיע לחבריו שהמשבר כבד והיות שאיננו מסוגל להוביל להבראה או שיקום שפשוט י יכיר בכשלונו.כל הרעיונות שהמליץ למראית עיין כשלו בגדוללללל ולכן ראוי לשאת באחריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
קורס הטייס של משהח
אחד שיודע,
ירושלים,
25/06/05 01:39
|
תשומת ליבכם שכל המעורבים בענין הנם בוגרי קורס הטייס המפואר של משהח והנם בעצם ''תותחים מדיניים'' ראוי שאותה ''נבחרת'' תתחיל לעבוד ובמקום לגזור עיתונים ולעשות ''הסברה'' ילמדו ראשית דבר יחסי אנוש מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
מעריב- התביישו לכם ובגדול !!!
תמר,
צפונה מבאר ש,
25/06/05 01:35
|
אתם גורמים בכתבות הקטנוניות והמיותרות שלכם השתלחויות של שנאה של כל מני אנשים ש : או פוטרו או נעלבו או לא קבלו מה שרצו או שחושבים שקופחו או שסתם מתוסכלים ואתם- העיתונאים הקטנים יוצרים מעין עליהום על עובדי משרד החוץ אשר בעצם מרביתם לא יכולים להוכיח שאין להם אחות. למה בעיתון ידיעות אין ידיעות כאלה ?? תחשבו על זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ג'ודי לא את שהגבת כאן-מתאים לך
נירית,
25/06/05 18:31
|
|
 |
טיפשה לא הבנת שעיתון ''ידיעות ''
עינת,
25/06/05 18:30
|
נשלט ע''י משפחת מוזס, שג'ודי היא אחת מהן?!! או שמא את מנסה להסוות את העובדה שג'ודי שתלה ידיעה זו?!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התשובה ידיעות של גודי
ל"ת
עובד שפוטר,
חושף שחיתות,
25/06/05 10:01
|
|
 |
91.
אתם מדינת עולם שלישי !!!
ל"ת
אבי,
מיאמי,
24/06/05 20:11
|
|
 |
תעשה לכלנו טובה..
a,
24/06/05 22:29
|
|
 |
גם אני לא מתכוון לחזור!!!
אזרח-מודאג,
24/06/05 23:46
|
ואבי צודק מדינת ישראל מדינת עולם השלישי
דתיים ערבים זה משישאר בסוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
שנאה עצמית
ישראל,
24/06/05 20:07
|
קראתי חלק גדול מהתגובות עד כה ומה אני יגיד לכם, השנאה העצמית של הישראלים משתוללת פה חופשי.
חוצמזה יש כאן כמה בעלי עניין שדחוף להם ללכלך כמה שיותר על שר החוץ. לא שאני חושב שהוא והג'ודי שלו מדהימים, אבל כמויות הרפש שנזרקות כאן מעידות על חולי נפשי עמוק.
להשכיב את המדינה הזאת לטיפול - דחוףףףףף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לזעוק המלך הוא עירום מעיד על
המלך הוא,
עירום,
25/06/05 03:53
|
חולי נפשי ?
במשרד החוץ ובכל נושא הנסיעות והתפקידים בחו''ל יש הרבה רפש שהם מייצרים לבד. הם ממש לא זקוקוים לרפש מבחוץ. מה שאנשים פה עושים זה שיקוף בלבד. ואם אתה לא שומע זאת בארצות אחרות אז או שאתה לא מבין את השפה, או שאתה לא צופה שם בחדשות ולכן אין לך מושג מה קורה שם מאחורי הקלעים. וכל זה לא משנה את העובדה שאין עוד מדינה בעולם בסדר גודל כזה (קטן) עם כזאת כמות של עובדי משרדים למיניהם בכל פינה וחור בעולם וזה כבר נושא בעייתי בעצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
חזק במרכז הליכוד אבל שר חלש
עמוס,
24/06/05 19:47
|
סילבן שלום הוא פשוט שר חלש בכל תפקיד או משרד שם הוא מכהן. כנראה בשביל להיות שר מוצלח צריך קצת יותר מהצלחה במרכז הליכוד. צריך הבנה וניסיון ויכולת הנהגה,
לשלום אין את כל אלה וזה מחלחל מטה לעובדים, דרך מנכ''ל לא חכם גדול ולא בדיוק דיפלומט בכיר דרך מינויים תמוהים, וחוסר הבנה אמיתי בעשייה מדינית ואסטרטגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
רובם רוצים לרדת מהארץ והעבודה
המציאות,
24/06/05 19:19
|
במשרד החוץ היא קרש קפיצה בשבילם ! הם יוצאים במשכורות טובות, מקבלים עבודה, דיור, ביטוחים רפואיים ובינתיים יוצרים קשרים כדי להשאר במקומות אליהם הם יצאו ''בשליחויות'' או בשם משרד זה או אחר.
בשביל מה ישראל צריכה שגרירות בכל חור בעולם ? לאיזה עוד מדינה קטנה בעולם יש שגרירויות בכל חור בעולם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
מכות בשגרירותי ישראל
ריקי,
תל אביב,
24/06/05 17:46
|
|
 |
86.
ישראל מביכה
Ahmad,
Hamerkaz,
24/06/05 17:24
|
|
 |
85.
אם המדינה היתה מסכימה אני היית
אני הייתי שר הח,
מסתובב בעולם,
24/06/05 14:15
|
|
 |
84.
אנחנו לא חוקרים אליטות רק רעבי
המשטרה הכלכלית,
24/06/05 14:12
|
|
 |
83.
יחנקו האשכנזים, ככה להכות ?
החונק מנוטרדם,
24/06/05 13:56
|
מעניין למה קב''ט מכה את המשרת של השגריר.
אולי יש שם משהו שבינו לבינה ? זה אופייני אצל אשכנזים, או כסף או ניאוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
משרד החוץ-
שירה,
24/06/05 13:41
|
ב- 11.06.05 התפרסמה בעיתון מעריב כתבה מצוינת של אמנון דנקנר ודן מרגלית והכותרת היתה:'' עברתם כל גבול''. כתבה מומלצת ביותר בנושא הנידון. נקודה נוספת, מדוע משרד החוץ העזיב קונסול כה מוכשר כאלון פנקס, תעלומה ומחדל גדול ביותר של משרד החוץ. אלון פנקס כקונסול בניו-יורק, היה הגאווה של כל יהודי וכל ישראלי כשהופיע ברשתות הטלויזיה בארצות הברית ונכס עצום להסברה הישראלית . אדם בעל שיעור קומה היה למשרד החוץ ובעטו בו החוצה והשאירו את הבררה עם השחיתויות ודיבור מגמגם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Shira you are right
Aric,
Miami,
25/06/05 03:06
|
Pinkas was the best consul that the country had. The Miami staff is lower level.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
המנכ''ל עשה משר החוץ סילבןבדיחה
עובד משרד החוץ,
ירושלים,
24/06/05 13:20
|
המנכ''ל הזה, שמיום כניסתו לתפקיד עשה רק רע לכל העובדים, הצליח לגמול לשר החוץ רעה תחת טובה, השר מינה אותו למנכ''ל, דבר שבחיים שלו הוא לא ציפה, הוא קודם ללא כל פרופורציה על ידי השר ואיך הוא גמל לשר, הוא ליכלך על רעיתו והצליח ליצור אצל הציבור היום בארץ נזק תדמיתי עצום לשר החוץ. היום כולם בארץ כועסים על השר ועל אשתו ושמו הטוב נפגע קשות בגלל המנכ''ל הזה. השר צריך להעיף את המנכ''ל הרע הזה כמה שיותר מהר מהתפקיד (כן, לא להמתין עד לסיום החקירה בוושינגטון) אלה פשוט להעיף אותו היום ולו רק בגלל כל התסבוכות המיותרות וכן בגלל שלטון הפחד במסדרונות המשרד. עשה זאת מייד ותראה איך המצב ישתפר פלאים בתוך המשרד וכך גם שימך והנזק בתדמיתי שנגרם לך ישתפר מהר מאוד (אנשי לשכת השר, אנא מכם, זו תחינה של אחד העובדים, הראו את התגובה הזאת לשר והאירו את עיניו) המנכ''ל הזה הוא מנכ''ל רע וכאשר יש מנהל רע הוא לא צריך להמשיך להיות מנהל. אנא מכם, הראו את התגובה לשר ועזרו לו לשפר את מעמדו שנפגע קשות בגלל המנכ''ל הרע הזה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-81
אביתר,
25/06/05 18:20
|
צריך להעיף כל אחד שגורם נזק לסילבן ולג'ודי.בפרט את אלה שחושבים כי המנכ''ל גרם לסילבן ל''נזק תדמיתי'' אלה , שכל מעייניהם נתונים לבניית תדמיתו ושמירה עליה מפני כל רע. חבל שאותם אלה לא שמו להם למטרה להילחם באותם נגעים של סילבן וג'ודי אשתו, שהביאו עליהם את התגובות והנזק התדמיתי בעצם התנהגותם.שהרי כל השאר ממילא אינו חשוב בעיני השר ונאמניו המקיפים אותו בארץ ובעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנכ''ל מעולה
שגריר,
24/06/05 14:58
|
רק אדם צר עין יכול לכתוב על מנכ''ל משרד החוץ שהוא כשלון. המדובר באדם משכמו ומעלה, שאינו חושש לנקות את האורוות. הלוואי והיו לנו במשרד עוד רבים כמותו, אמיצים, אינטלגנטים, בעלי יושרה ויכולת, כי אז תדמית המשרד תשתפר פלאים, ולא פחות מכך - תיפקודו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשגריר הלקקן
אזרח- לא שגריר,
26/06/05 10:11
|
חבל שלא צירפת את שמך כי אולי המנכ'' ל היה קורא את דבריך ומקדם אותך. מלכח פינכה שכמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
בתגובה ל64 זה ידוע כבר
עובד,
שפוטר,
24/06/05 13:05
|
הרי זה ברור וידוע שהבבונים של סילבן שלום ממרכז הליכוד השטלטו על משרד החוץ והם הפכו לאימת העובדים הותיקים והמנוסים שאת רובם כבר סילקו ובמקומם הביאו דפרים ודפוקים שהם מקורבים של השר וחברי ליכוד שאינם כלל ראויים לשום תפקיד עם משכורות עתק והרבה ביזיונות ואיש מהותיקים השורדים בקושי אינם מעיזים לפצות פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה שנכתבה בתגובה
רונן,
25/06/05 18:13
|
|
 |
לא לימדו אותך בבית לשרשר, ילד?
ל"ת
משטרת השירשורים,
שרשוריה,
24/06/05 21:50
|
|
 |
79.
תגובה ל-72
אלמוני,
24/06/05 12:54
|
כל הכבוד על האנגלית המשופרת. לכותב/ת כנראה מנסה לסגור חשבון ואפילו על חשבון רצח אופי והוצאת דיבה. כדאי שאותה הגב' תפשפש במעשיה לפני שהיא כותבת דבר שכזה. ולא אוסיף במילים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד 79
Kobe,
Los Angeles,
24/06/05 15:47
|
|
 |
78.
יקרה מה שיקרה
שמחה,
24/06/05 12:41
|
הישראלים לא יכולים לאבד את זהותם ולהתכחש למנטליות הישראלית מזרח תיכונית .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
לתפארת מדינת ישראל???
שירה,
24/06/05 12:30
|
מי צריך קורס צוערים?מה קורה פה? איזה סלט של שחיתות והילולה, ריב ומדון וגם טרגדיה...וכל זה ב-2005... מכות בשגרירות בקנדה /קונסול ישראל בהולנד/סילבן וג'ודי נגד השגריר בוושינגטון /מסיבות פאר אצל השגריר בהונגריה /קונסול במיאמי מנפיק תעודות מעבר לישראלים חשודים בסחיטה/בפריז אשת השגריר צועקת ומשבשת /שגריר באתיופיה נמצא ירוי/שגריר בברזיל מסתבך פלילי בהטרדה של קטינים / קונסול בהאג משתעשע בפרשת ''מכירת הדרכונים'' ועבירות של מרמה ושוחד /בנו של קונסול ישראל במיאמי עובד לא חוקי/האם הדג מסריח מהראש? ממש בושה למדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
איפה הבושה?-!
ל"ת
עמית,
24/06/05 12:11
|
|
 |
75.
יותר מדי טוב להם
יעל,
24/06/05 12:03
|
כל זה נובע בגלל העובדה שבקנדה יש להם מקום עבודה מעולה שכל אחד שואף להגיע לשם .שבוע העבודה שלהם מסתכם בפחות מ-20 שעות(ללא מעורבותו של עמיר פרץ).לכן טבעי הוא שהטוב הזה יוצר מתחים ומריבות . אם משרד החוץ יחזיר את המעורבים לארץ או אפילו יאיים עליהם אז הכל יסתדר .גם השליח המיוחד שישלח לקנדה בתור ''גננת ''גם הוא יחגוג שם על חשבון משלם המיסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
משה''ח
מר,
תל אביב,
24/06/05 12:01
|
לצערינו זה באמת קצה הקירחון - אבל הפתרון נמצא בארץ ובכל משהח בכל העולם הסיפור חוזר על עצמו......אני בשקר עם אוכלוסיה זרה באירופה - והסיפורים חוזרים..............המסכנה והפתרון בימינו אין הצדקה לנציגים בכל מדינה יש לסגור שגרירויות כמו שחברות התעופה סגרו נציגויות והשאירו מעט מאוד אנשים - וגם יוריד בהוצאות הענקיות והמכבידות על המדינה של כל אוכלי החינם האלה שלא עושים כלום!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
cam from home
yakov,
australia,
24/06/05 11:36
|
|
 |
72.
Another nut: Ilan Mor
dan,
24/06/05 11:36
|
few years ago there was a nut case in the Israeli embassy in Beijing. His name ILAN MOR. Everyone around him new he was menatlly unstable but yet he was promoted and is now in a senior position somewhere in Europe. This is a system which covers on each other and as someone said before, the situation in Canada is only the tip of the iceberg
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רשע מרושע
i,
24/06/05 11:49
|
מי זה הרשע המרושע הזו. יש לך הוכחות למקרה. גועל נפש.!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
אלן בייקר הוא השגריר הכי סקסי!
ל"ת
מעריצה,
24/06/05 11:35
|
|
 |
70.
נא הגיבו -חשוב
מונטריאול,
24/06/05 11:34
|
רק שתהיו בעניינים ,זה רק קצה הקרחון שנחשף.שאר המקרים נסגרים במשרד החוץ.להלן רשימה חלקית של מעורבים בשערוריות: הקונסול בהולנד הקונסול באתיופיה(אחיו של ההוא מהולנד) הקונסול במיאמי הקונסוליה במרסיי השגריר בארה''ב ,אשתו וג'ודי מוזס השגריר באנגליה(מעורב בשחרור סוחרת סמים-בתו-מהכלא בפרו) השגריר בהונגריה-מסיבה... השגריר בד. קוריאה(לקח כספי הרצאות לכיסו..) אשת השגריר בצרפת ועוד ועוד....למי שיש ידיעות בנוגע לנעשה בשגרירות זו או אחרת מוזמן לפרסם. אל תחרישו ,משרד החוץ זו בבואה של מדינת ישראל בחו''ל ולא עסק פרטי של העובדים. . אז ככה: עלות אחזקת שליח בחו''ל מסתכמת בכ-200 אלף דולר לשנה לפחות ,וזה ע''ח כספי הציבור/משלם המיסים או איך שתקראו לזה ,אבל בשורה התחתונה זה בא מכיסינו. ומהי התמורה???? ובכן התמורה היא בושה וחרפה. ראו רשימה חלקית לעיל אלא שלא הכל מתפרסם ומה שמתפרסם הוא קצה הקרחון. עד מתי נחריש???.הרי מדובר בעובדי מדינה שמקבלים משכורות מכיסינו . הצעה לפתרון חלקי: כל המינויים למשרת קונסול/קצין מנהלה יפורסמו ברבים ולנו האזרחים תהיה הזכות להגיש מועמדות לתפקיד .אני יודע שיעלו טענות מטענות שונות ובטח בן שיטרית סמנכ''ל ארגון במשרד החוץ יסביר עד כמה זה בעייתי , אבל בשורה התחתונה, מכל מאות המועמדים יהיו כמה מתאימים לייצג את מדינת ישראל בחו''ל ובכבוד. אנא אל תחרישו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכרות קרובה
אירית,
24/06/05 13:07
|
אומנם נשארת בעילום שם אבל מי שכתב שורות אלו כנראה מכיר היטב את משרד החוץ, עוד אחד מן השליחים היורדים שקנדה מלאה בהם.. מלא פיך מים לפני שהאמת העירומה שלך תתגלה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאירית
מונטריאול,
25/06/05 06:13
|
אירית אני לא עובד משרד החוץ או יורד הגר בקנדה .אני גר בישראל וכל מה שכתבתי מתבסס על פירסומים שהופיעו בעתונות ותו לא. לדעתי יש מקום לשיפור במשרד החוץ וזאת זכותינו לדרוש זאת כאשר עושים שימוש בכספינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראי אי אפשר להתכחש
שמחה,
24/06/05 12:57
|
|
 |
NOT JUST THERE
VEN,
24/06/05 12:09
|
ITZIK MORDECHAY AND BARAK RELEASED TERRORISTS THAT THREW ROCKS AND MOLOTOV COCKTAILS AT ISRAELI SOLDIERS IN THE JERUSALEM AREA FOR A GIFT OF LEATHER JACKETS, MORDECHAY NEGOTIATED THE AMOUTS OF JACKETS PER PERSON RELEASED. THE LEATHER STORE/FACTORY IS IN EAST JERUSALEM IN THE ARAB MARKET USING THE LABEL JERUSALEM LEATHER. THEY WERE ESCORTED BY THE HEAD OF THE JERUSALEM POLICE AT THAT TIME. ALL I COULD DO IS WATCH THE SHOW AND FEEL ASHAMED THAT THESE ARE ISRAELS REPRESENTATIVES.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
כולנו באותה סירה באם לא ידעתם
יהודי ספרדי ואש,
24/06/05 11:25
|
עוד פרסום על מה שקורה לנו כ ''עם הספר''. בכדורגל זה קורה כל יום, בפוליטיקה כל שעה ושעה מחיינו. ולא משנה באם אנחנו אשכנזים ''מתורבתים'' או מזרחים ''חסרי תרבות''. (תלוי בעיני המסתכל) כי כך באמת אנחנו ניראים. ולמה לנו כי נלין על משרד החוץ. מספיק לראות את התנהלותו של משרד החינוך, והעומדת בראשו. או מה לדעתכם רמתו של שר האוצר, שמתעלם ומתעמר בחסרי היכולת. ואותו סגן שר ושר לסירוגין מיבנה, שמכנה את מחוסרי העבודה פרזיטים. או ראש הממשלה שמפר את הבטחותיו לבוחריו, ודורס אותם מסיבותיו הוא. ואתם בוודאי יודעים כי זה אפילו לא קצה המזלג של אפסותינו. שלצערי הרב מצביעה על חורבן הבית הבא. ולא משנה אם אנחנו אשכנזים או ספרדים, כי עם כל הרצון של מנציחי ה ''עדות'' משני הצדדים בבוא היום הנורא חלילה, כולנו נשלם את החשבון. אשכנזים, ספרדים, ואפילו אוסטראלים, כולנו עם אחד בני אברהם יצחק ויעקוב. ואויבינו לא שכחו זאת, ולעולם לא ישכחו.שבת שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
יש גבול עד כמה אפשר לרדת!
אוהד,
עפולה,
24/06/05 11:23
|
אפשר לחשוב שבמקומות עבודה אחרים לא קורים כאלה דברים. בושה לכם מעריב שבאלה אתם מתעסקים. אם אין לכם על מה לכתוב אז אל תכתבו! יש גבול עד כמה אפשר לרדת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
אילאיל שחר ומיה בנגל
?,
24/06/05 11:21
|
why dont you ask israelis who are living in other countries to write down any complain about israeli embassies around the world and check the stories. i am sure you could dig up some interesting details that will help silvan to end his role as the worst forin minister
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
NRG לא מפסיק לספק כותרות מביכו
ל"ת
יעל,
הרצליה,
24/06/05 11:18
|
|
 |
65.
להעביר המכים לשגרירות בסיביר
ל"ת
חומוס,
24/06/05 11:07
|
|
 |
64.
הכי מגעילים ה''מזרחיים'' שיש להם
מדינה בהפרעה !!,
24/06/05 11:06
|
מה להגיד על ה''אשכנזים'', ואם - אחי החורגים - תסתכלו על משרד החוץ ועל שאר המשרות במדינה, תגלו - אוי איזה פלא - שרובן מאויישות ע''י ''מזרחיים'' כולל שר החוץ. ומענין מה מסריח מהפה למי שנולדו חצי/חצי? - לכו תמציאו משהו, חלאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
go with 63
ל"ת
ozzy,
24/06/05 11:43
|
|
 |
63.
זה מה שקורה
קשה אבל נכון,
24/06/05 11:02
|
זה מה שקורה שהשליטה במשרד החוץ היא בידי ועד עובדים פראי ושר חוץ חוליגן הנבחר בידי מזרחיים פרימיטיבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
fuck off you kkk
ל"ת
ozzy,
24/06/05 11:23
|
|
 |
62.
דבר חשוב נוסף
גלית,
24/06/05 10:53
|
שימו לב שלאחרונה היום הרבה פרשיות קשות עם עובדים במשרד החוץ רבים מהם מסתבכים בשוחד, בעסקים מלוכלכים וברומנים סודיים במדינות בהם הם משרתים - זו כבר הפכה להיות תופעה מה שאתם שומעים בתקשורת זה רק על קצה הקרחון רק טיפה בים ממה שקורה באמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא יודעת כמה שאת צודקת
קב''ט בפועל,
24/06/05 11:14
|
זהו רק קצה הקרחון. לגבי העניין עצמו, אני מקווה שהקב''ט שבר את העצמות למזכיר השני - זה בטח הגיע לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
האמת על עובדי משרד החוץ
גלית,
24/06/05 10:49
|
חלק גדול מעובדי משרד החוץ הם חבורה של מושחתים אגואיסטים שכאלו עושים למען המדינה בפועל הם עושים עבודה גרועה ביותר, עושים שרות גרוע למדינת ישראל ורבים מהם או מבני משפחותיהם יורדים מהארץ לאחר סיום שליחותם או לאחר עזיבתם או פרישתם. כל הפרשיות האחרונות במשרד החוץ זה רק טיפה בים מדובר בעובדים מושחתים ולא מסורים ברובם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות
איריס,
24/06/05 18:16
|
יש אנשים מבין השליחים של משרד החוץ שמחזרים על הפתחים של כל מיני שועי עולם ומקושרים על מנת שיסדרו להם ג'ובים בחו'ל, אלה דווקא נדחים מחוסר כישורים. לעומת זאת, האחרים והם הרוב שמחים לשוב לארץ, לחיות בה, ולייצג את המדינה שוב בכבוד . זהו הרוב הדומם שעליו לא שומעים בציבור. הבעיה היא, שבמשרד החוץ יש חבורה של משפטנים שחוששת להתמודד את סילוק אנשים מהמערכת. צריך לתת מיליון ואחד התראות בכתב, וחלק מהן גם נעלם מהתיקים באורח פלא כשצריך אותם וככה זה עובד שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מי את מכירה?
אירית,
24/06/05 13:10
|
כמה פרשיות יש 10 ,20, כמה עובדים במשרד החוץ? למעלה מ-1,000- את מי את מכירה שאת מרשה לעצמך לדבר ככה? בטח עוד מתוסכלת שלא התקבלה לקורס צוערים.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אירית בהחלט צודקת...
יוסי,
24/06/05 17:55
|
|
 |
60.
פרושאור מזכיר לי את הקטן בהיה
סתםאחד,
24/06/05 10:44
|
|
 |
59.
לבדוק את השגרירות ביפן!!!
גיא,
24/06/05 10:42
|
אשת השגריר מארחת את חבריה על חשבון משלם המיסים הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
le 44 ata gizan mushtan
ל"ת
toti,
roma,
24/06/05 10:42
|
|
 |
57.
אנשי משרד החוץ מבישים
שי,
24/06/05 10:41
|
בכל שבוע עולה סיפור חדש. אנשי מישרד החוץ, אתם מביישים אותי. פרזיטים עלובי נפש, אתם רוצים לטוס לחו''ל? עשו זאת על חשבונכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
why would they? if you
l,
24/06/05 11:14
|
|
 |
56.
מנכל משרד החוץ צריך גם להחקר
ל"ת
יודע,
24/06/05 10:38
|
|
 |
55.
הגיע הזמן שסילבן יעשה סדר בבית
אזרח,
24/06/05 10:38
|
הבושת הזה. כל מי שפטפטן, חסר טקט ונטול דיסקרטיות, מה כל שכן, כל מי שעובר על כללי מנהל תקין, או מי שלא מצליח לעצור את זרימת השתן למח של אשתו צריך להגיד שלום. סילבן הגיע הזמן לנער את משה''ח, אם הם אוכלים קוויאר ושותים שמפניה על חשבוננו הם צריכים להתנהג בצורה נאותה לא רק כלפי שגרירים אחרים ושרים אלא גם כלפי העוזרות הפיליפיניות שלהם ושאר עובדי השגרירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן, שיעשה סדר בבית לפני המשרד
ל"ת
המטאטא,
24/06/05 20:13
|
|
 |
54.
שמתם לב ש
אני,
24/06/05 10:38
|
מעצם תפקידו של אדם בשירות החוץ הדבר הראשון שנדרש ממנו הוא לנהוג בדרך ייצוגית והולמת. אפילו את זה משרד החוץ לא מצליח לעשות!! אז מה הפלא שההסברה שלנו גרועה מאוד ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
סמפטום ''הפרה המשוגעת''
ל"ת
רפתן,
24/06/05 10:29
|
|
 |
פוליטיקאים זה כמו אבטיח.
אבו....שכחתי,
24/06/05 10:50
|
|
 |
52.
האשכנזים עושים לנו בושות...
ספרדי,
מזרח תיכון,
24/06/05 10:21
|
|
 |
צודק ! גם האשכנזיה הוגט אלחדד.
ל"ת
עוד מקופח,
24/06/05 11:05
|
|
 |
והספרדים?
דויד,
24/06/05 10:52
|
והספרדים? זוכר את השגריר בן אלישר ס''ט ואיך נפטר במלון עם בחורות? אשכנזים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are disgusting
Gideon,
24/06/05 11:47
|
You are really disgusting by even mentioning the ethnic background of people. There is no connection between ethnic origion and behaviour. Look at Omri Sharon and the way he behaves look at the Frecha Judy. Both of them are Askenasim. I am also Askenasi and I want to vomit when I read your racists remarks
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ס''ט
י.תוש,
24/06/05 14:05
|
הגזענות מעבירה אתכם על דעתכם. נשגריר בן אלישר ז''ל היה פולני טהור ולא ס''ט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גזען טיפש!
ל"ת
cinege,
צפון,
24/06/05 10:52
|
|
 |
51.
רפובליקת בננות של אריק
מישה,
24/06/05 10:07
|
הפכנו למדינת עולם שלישי תחת דון שרון הפושע . עם עיתונות מלאה ברעל נגד מלח הארץ מגוש קטיף , שחיתות , ג'ודי ניר , גניבות , פושטקים בתפקידי מפתח , בוגדים נחשבים גיבורים , חשפניות נחשבות מוריי הדור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מקסים ומחמם את הלב
שלי,
24/06/05 10:06
|
התנהגות נציגינו הציבוריים תמיד עושה לי מצב רוח טוב. הם כל כך מנומסים ותרבותיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
Israeli behaviour
Alfassy,
M.Klita,
24/06/05 09:59
|
What we read about our so called selected envoys overseas does not encompass only the ministry of foreign affairs.Our bullish/arrogant/rude behaviour is omnipresent at all levels we lack the kindness and consideration towards others
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
שערוריות במשרד החוץ
בכר יוסף,
גינתון,
24/06/05 09:57
|
ממשלת הליכוד אלופת המינויים הפוליטיים, משלמת את המחיר בכדי למצוא חן בעיני מרכז הליכוד , מתמנים כל מיני מקורבים למשרות הנ''ל, ומצליחים להסתנן גם בריונים שמקומם במקום אחר ,ולא במשרד החוץ!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד
ל"ת
גיא,
25/06/05 06:08
|
|
 |
47.
how about the story in brasil?
the boss,
israel,
24/06/05 09:49
|
the israeli representative there was cuagth playing with naked minor girls (under 16!!) in a party, and had to run away from brasil, now he is in israel and wanted in brasil for this crime.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר וכזב
מכירה היטב את ב,
24/06/05 13:20
|
הוא לא מבוקש בברזיל, הוא לא פשע ונראה אותכם גיבורים גדולים עם ברזילאיות בנות 16 שנמרחות עליכם, תאמינו לי שראיתי הכם ואין אדם לא דיפלומט ולא תייר שלא נכנע לזה... במיוחד דיפלומטים זרים, אל תשמיצו את הישראלים הם היותר טובים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
כל זה בגלל שג'ודי לא ידעה מזה
ממשלת השמאל,
והערבים,
24/06/05 09:45
|
סילבן לא סיפרת - נכשלת. תן לה את המפתחות היא תעשה זאת את עבודתך בהרבה יותר טוב ממך וללא בושות. הרי זה לא סוד מי אתה ומאיפה הגעת ומי היא ומה מעמדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אם יש שר דפוק אז מה הפלה
בנצי,
ירושלים,
24/06/05 09:39
|
סילבן הוא הביזיון הגדול ביותר מאז תקומת המדינה ואים יש שר כזה דפוק אז בודאי שיש הרבה בלגנים בשגרירויות. וזה מעבר לבזיונות שעושה השר בפני עמי העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
שר מרוקאי ובהתאם נוהגים אנשיו
ז'קי,
24/06/05 09:34
|
המשרד הזה הפך לבדיחה אתנית אומללה. שר עלוב עם צוות שומם ורדוד מבחינה אנושית דירדרו את שירות החוץ למצב שאפילו אדם כמו חפץ יכל להיות שגריר בבריטניה. אוי לנו ואבוי לנו שזה מצבנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל
מאי,
24/06/05 17:48
|
הנושא הוא לא אשכנזים ולא ספרדים ולא מרוקאים וכו מה הטעם בכל האשמות והגזענות הלא רלוונטית?? חבל שנתלים בכל מיני נושאים עדתיים שאין להם כלום לעצם הנושא של מה פני המדינה היום?? הפוליטקאים],התרבות בכללותה השחיתות בריש גלי וללא בושה פני המדינה, מדינת בננות ולא משנה המוצא הגיע הזמן שיקום מישהו ויטפל בבעיות הרלבנטיות, ולא בכל הנושאים השוליים ולצערי לא רואה מי יכול לעשות זאת היום ואוי לנו כיצד אנחנו נראים בעיני העולם ובעיני כל מי שחי כאן ועוד קצת תבונה וראיה ורצון לשינוי רציני ולהבראת החברה ולאותה ארץ ישראל יפה שהייתה ואיננה עוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוניסאי
ל"ת
מונטריאול,
24/06/05 11:06
|
|
 |
גם אתה כמו מס. 52 גזען טיפש !
cinege,
צפון,
24/06/05 10:54
|
|
 |
Wrong statement
Biton,
Thessaloniky,
24/06/05 10:44
|
The Minister is not Moroccan yet U should know he is the most educated of ALL his predecessors including honourable ABBA EVEN
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מה לא ידעתי!
ש.כ,
ישראל,
24/06/05 09:26
|
מה חסרים במדינתנו שגרירים נורמלים ? מה זה כל החרטה הזואת עד מתי עידן הקומבינות ישרוד???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הקונסוליה במרסיי
מבין דבר,
24/06/05 09:26
|
לצערנו המתרחש בקונסוליה הכללית של ישראל במרסיי מצטרף לסטנדרט של יתר הנציגויות בעולם גם שם אשת ראש הנציגות רודה בעובדי הקונסוליה אע''פי שאין לה שום סמכות לכך ובנוסף לכך אין שום תפקיד רישמי הגברת מגיעה יום יום משחקת במחשב מדברת על חשבון משלם המיסים בטלפון לארץ ומקבלת שכר של 800 יורו לחודש בושה בושה בושה אבוי לכולנו אם אלו מייצגים אותנו בעולם!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם בעלה השגריר עצמו - אפס קטן
מכיר ויודע,
24/06/05 11:18
|
לא מסוגל לעשות כלום, בושה למדינת ישראל ושירות החוץ. גם גנב וגם שקרן. וזאת מהיכרות אישית עם הגורמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפס? כן. קטן? לאו דווקא.......
ל"ת
א א,
25/06/05 06:39
|
|
 |
לכל העתונאים להכנס
חייבים לקרוא,
24/06/05 10:01
|
נו...המגיב שלפני זרק לכם כפפה,תעשו חקירה קצרה ואם זה נכון יש לכם אחלה סיפור...וזה לא מרשעות...נשבר פשוט הזיין מהסטנדרטים של שירות החוץ,פקידים קטנים שהשתן מציף להם את המוח. אולי כתבה קטנה תעזור לנקז אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גדול! ענק!
ל"ת
צלי,
24/06/05 18:22
|
|
 |
41.
עלילות משרד החוץ
אורי,
רמת השרון,
24/06/05 09:25
|
הגיע הזמן למנות ועדת חקירה ממלכתית למתרחש במשרד החוץ.מאז קום המדינה הוקמו ועדות חקירה ממלכתיות לנעשה בצהל , במוסד בשב'כ, במשטרה אך משום מה לעולם לא נגעו במשרד החוץ. הצטברות הפרשיות האחרונות הם ככל הנראה רק קצה הקרחון למה שמתרחש שם באמת. למה אף אחד מאבירי שלטון החוק לא משמיע קול?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The disgrace is EVERYWHERE
ל"ת
Alfassy,
24/06/05 10:16
|
|
 |
40.
סילבן עסוק בעסקנות...
כפיר האדום,
24/06/05 09:23
|
ופתח לשכת עבודה בשירות החוץ, סביר להניח כי רוב המעורבים בפרשיות האומללות הללו הם פרי ג'ובים פוליטיים שלא מודעים לחשיבות תפקידם ובוגרי תואר במדע המדינה ויחסים בינלאומיים ילכו לחפש עבודה בתחנות דלק, למרות שהם ראויים יותר מכל הזבלה האלה לתפקידים הללו. איפה הבושה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
כנראה שמכות לעובדי שגרירויות
ל"ת
הן תופעה שכיחה,
ת''א,
24/06/05 09:21
|
|
 |
38.
מנכ''ל משרד החוץ
לצי,
רמת גן,
24/06/05 09:17
|
צריך פחות לנהל חקירות ויותר לעשות, הרושם שמתקבל הוא שמנכ''ל משרד החוץ בוחש בקדרה, לא מדייק וכנראה בעל יכולות נמוכות (בטח ניהוליח),או שהוא על תקן לולב דהיינו איש חלש וחסר יכולת ושדרה שמתכופף עם הרוח,טוב ונכון יעשה שר החוץ אם פחות יחקור ויעביר את המנכ''ל ''המוצלח'' מתפקידו מיידית. במצב הנוכחי האיש מטיל צל על כל משרד החוץ כולל השר,ומעסיק את השר ואת כל המדינה בכל מיני דברים שמנכ''ל צריך לפתור מהר ובשקט.,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
במילים פשוטות:
שלום,
ישראל,
24/06/05 09:16
|
|
 |
36.
לפרק את כל השגרירויות ומיד!!!
גלית,
24/06/05 09:15
|
הברדק הישראלי יוצא את גבולות ישראל ומגיע לכל ארץ. להחזיר את כל השגרירים,הקונסולים ,עוזריהם,תת עוזריהם ,משפחותיהם ,תת משפחותיהם ולהעביר אותם סדרת חינוך. את השר לפטר ומיד!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
Busha
Dave,
Miami,
24/06/05 08:55
|
The complete background the Israelis who fled the US - can be found at this link http://www.fbi.gov/fieldnews/march/mm030403.htm from the FBI. Moving companies in the US will have the unwitting customer sign on an iron clad contract that basically allows them to charge whatever price they want. I'm embarrased to say I'm Israeli here. We take billions of dollars a year in US aid and then bite the hand that feeds us.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ומה עם הבת של השגריר בלונדון?
ל"ת
שכחתם,
24/06/05 08:54
|
|
 |
33.
סר החוץ
ל"ת
קסם,
24/06/05 08:50
|
|
 |
32.
סילבן שלום - כישלון אחד גדול
משה,
24/06/05 08:41
|
סילבן היקר, מה הפלא? את משרד האוצר הרסת. וכעת את משרד החוץ אתה הורס. איזה משרד תהרוס בפעם הבאה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אם סטיב לא יפוטר המדינה תהרס
ל"ת
האמת,
24/06/05 08:25
|
|
 |
30.
מכות בשגרירות ישראל????
מונטריאול,
24/06/05 08:09
|
רק שתהיו בעניינים ,זה קצה הקרחון שנחשף. עלות אחזקת שליח בחו''ל מסתכמתבכ-200 אלף דולר לשנה לפחות ,וזה ע''ח כספי הציבור/משלם המיסים או איך שתקראו לזה אבל בשורה התחתונה זה בא מכיסינו. ומהי התמורה???? ובכן התמורה היא בושה וחרפה. ראו בבקשה את מעורבותו של השגריר באנגליה -חפץ-,בשחרור סוחרת סמים ישראלית (בתו) מבית הכלא בפרו,ראו את סדרת המעצרים והחקירות כנגד עובדי השגרירויות ברחבי העולם שלא לדבר על ה''פרחה'' ג'ודי מוזס פירון ועוד ועוד אלא שלא הכל מתפרסם ומה שמתפרסם הוא קצה הקרחון. עד מתי נחריש???.הרי מדובר בעובדי מדינה שמקבלים משכורות מכיסינו . פתרון חלקי: כל המינויים למשרת קונסול/קצין מנהלה יפורסמו ברבים ושלנו האזרחים תהיה הזכות להגיש מועמדות.אני יודע שיעלו טענות מטענות שונות ,אבל בטוח שמכל מאות המועמדים יהיו כמה מתאימים גם לייצג את מדינת ישראל בחו''ל ובכבוד. מה אתם אומרים????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק אבל.......
לא ישים,
24/06/05 11:25
|
אם יפתחו את תפקידי הקונסול וקציני המנהלה לציבור הרחב, מה יעשו עם כל הנהגים, מנקים, טלפניות וכו'. אם יבדקו טוב טוב מי משמש כקונסול וקצין מנלה יגלו כי לפחות 80 אחוז מהם חסרי השכלה מינימלית, כפי שאמרתי נהגים שלא סיימו תיכון. ולא כולם אנשים רעים, אבל לפחות 85 אחוז מהאנשים האלה הוא גנב , שקרן, סוטה מין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מה חדש?
אדם,
ישראל,
24/06/05 08:03
|
ככה ניראת ההנהגה שלנו,,,שחיתות בוערת,מנויים פוליטים,מנויים כושלים,איבוד בושה,בקיצור השלטון הכי אימפוטנטי שידענו מאז,,,,ואת ההוצאות הכספיות הגבוהות שלנו משלמים,,,הרעב,,החינוך,,הבריאות,,וכו, עד מתי?? מתי תחזור הבושה למנהיגינו.................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבדקו כמה עולות נסיעות השרים
ישראל,
24/06/05 18:29
|
תבדקו כמה עולות נסיעות השרים, נשותיהם, עוזריהם, מאבטחיהם, לחו'ל כמה עולות הטיסות במחלקה הראשונה, באיזה סוויטות הם ישנים וכמה זה עולה לנו למשלמי המסים, כמה עולים הלימוזינות שלהם והנהגים, כמה עולים התענוגות ומחמדיהם: הארוחות, המסג'ים, תוך כדי נסיעות וכמובן הקפריזות השונות שמסתכמות בהרבה הרבה כסף. הרבה ילדים בישראל היו יכולים לקבל עוד מחשב לביה'ס ולבית בעלויות הנ'ל. דור שלם של הייטק היינו יכולים לטפח בעלויות של המושחתים האלה! דנקנר-מרגלית: תבדקו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
סילבן-יותר גרוע ממה שחשבת!!!
עמרי,
פ''ת,
24/06/05 07:35
|
|
 |
27.
פרושאור אשם בקריסה של סילבן
מירה,
24/06/05 07:32
|
המנכ''ל פרושאור שהשתן עלה לו למוח סבך את סילבן והפך אותו לדמות נלעגת ובזויה, וזה רק כשבוע לאחר שסילבן פתח בקמפיין לראשות הממשלה! ברוב שחצנותו הוא לא התבייש לומר לשגריר ישראל בארה''ב שג'ודי ''הפרח'ה'' לוחצת עליו לסלק את פרטזיל. בכך הוא נתן תחמושת לשגריר איילון וסיבך טוטאלית את השר. הפטפטנות שלו חסלה את השר. כל מאמצי השיווק של סילבן לאורך תקופת כהונתו נפלו לטימיון. הערכה שלי - פרושאור יודח מתפקידו כמו מנכ''ל המשרד לביטחון פנים של צחי הנגבי. פרושאור שקר במצח נחושה בטלביזיה באומרו שג'ודי לא הייתה מעוברת במינויים, אינה מעורבת ולא תהיה מעורבת. כאשר תחשף הקלטת של איילון (העיתוי יבחר בקפידה) לא תהיה ברירה לנציב שרות המדינה לפטר את פרושאור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סילבן דמות נלעגת ובזויה בזכות
רוני,
25/06/05 18:04
|
|
 |
ג'ודי לא הייתה מעוברת במינויים
זיגמונד,
25/06/05 07:27
|
|
 |
Judy is a whore
Mike,
24/06/05 11:24
|
I saw Judy in a recption in one of the Israeli embassies She dresses like a whore and talks like a whore and if her husband can not control her he does not deserve to be the foreign secretary let alone the prime minister!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא נראה חלקלק ושקרן!
ל"ת
גועל נפש,
24/06/05 08:55
|
|
 |
26.
וניסיון ההתאבדות
דב,
24/06/05 07:20
|
|
 |
תתבייש האיש היה חולה
אירית,
24/06/05 13:23
|
לך תלמד את הועבדות לפני שאתה מסלף שקרים וסיפורים, מדובר באדם נפלא מטובי השגרירים שלא התמודד טוב עם מחלה סופנית.. תתבייש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
A really diplomatic solution..
AvnerA,
24/06/05 07:12
|
בהתערבותו של דיבון החליט פרושאור להדיח את שלושת המעורבים בתקרית – גיל-אור, גנדלמן וקצין הביטחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הם בסך הכל פקידים שהשטן עלהלהם
יהושוע בן נון,
24/06/05 07:11
|
כשהשטן עולה לראש , אז גם כל פקיד קטן חושב שהוא '' שגריר '' כלומר שוטה וויסקי ומנהל את העולם כל היום. הכל חרטה אני מכיר את זה מקרוב, הם מתים שם משיעמום, עושים כלום חיים טוב, דירה יפה שכורה, משכורת דופקת כמו שעון, פה ושם אשל. ובעיקר '' 4 שנים הם מתכננים את הקונטינר שיביאו לארץ מלא כל טוב '' קונטיינר זה שווה ערך עד לפני 5 שנים כ 30,000 $ הטבת מכס ומס קניה. ומה עם תוספת סיכון ? אה ? והם כל הזמן בוכים אחד על כתפו של השוני אחחחחח כמה החיים יקרים !!!
אבל תשאלו אותם , נו איך היה.
לוחמי החווה הסינית או גדודו עוז מעמק הבכה מיום הכיפורים. ג'ובניקים לידם.
הכל אגו ושטן, זה מה שיש במשרד החוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותה הגברת...
קרן ק.,
24/06/05 10:13
|
שטן עלה לראש? או שתן עלה? שוטה וויסקי? או שותה וויסקי? השורה התחתונה נכונה , ''ט'' או ''ת'', ''הכל אגו ושתן, זה מה שיש במשרד החוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש גם טובים, לסלק את הנהנתנים
קוני,
24/06/05 18:32
|
|
 |
אנא החליפו ט ב ת שתן ולא שטן
ל"ת
יהושוע בן נון,
24/06/05 08:27
|
|
 |
23.
RABISH PERSONAL
YAKOV,
AUSTRALIA,
24/06/05 07:05
|
|
 |
22.
איזה פדיחות איזה בושות
ל"ת
יוסי הכריש,
ניו יורק,
24/06/05 06:43
|
|
 |
21.
שואלים למה הישראלים מרביצים?
ל"ת
הקנדים השקטים,
24/06/05 06:21
|
|
 |
20.
תירוש וליבנת=פרושאור ושלום
ל"ת
חינוך=חוץ,
24/06/05 06:19
|
|
 |
19.
אלה שהלכו מכות-אקדמאים אשכנזים
ל"ת
שימו לב לעובדה,
24/06/05 06:18
|
|
 |
דוקא 2 עדות מזרח
דודו זיו,
שדרות,
24/06/05 09:42
|
אחד הוריו ממרוקו והשני מעורב שם מעוברת לאשכנזי אינו הופך אותך לאשכנזי בתי הסהר מלאים באחינו מהעדות אז על מי שהכובע בוער על ראשו שלא ינפנף עם הגיגיו הגזעניים עדות המזרח הם רוב האוכלוסיה ושיפסיקו להתנחת כי זה לא תורם לכלום ואסיים בבדיחה איש עדות בא ללשונאי שימצא לא שם אשכנזי שמצלצל גם ספרדי אז הוא הציע לו פרנקל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אבא אבן מתהפך בקברו מבושה
ל"ת
לסילבן שלום,
24/06/05 06:15
|
|
 |
17.
אני תוהה
יעקב,
24/06/05 05:46
|
האם רק כעת יש פרשיות מסוג זה, או שגם לו לאשת שר החוץ היו קוראים ''ג'ודי שלום ניר נמרודי'', היו צצות פרשיות מסוג זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מנכ''ל
י.תוש,
24/06/05 05:30
|
התואר מנכ''ל לא ממש מתאים לרון פרושאור אלא מטאטא הוא מחליק ומטאטא הכל מתחת לשטיח.....בעיקר כל מה שקשור לשגריר לשעבר מר דיבון.....ובמיוחד לגנדלמן חביבו של דיבון שהסתכסך לא פעם ולא פעמיים עם העובדים בשגרירות ..אבל הוא נשאר....תמהני....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
נו, מינו חברי מרכז ליכוד
לא מופתע,
בתוך עמי,
24/06/05 05:19
|
לכל המישרות בשירות החוץ ועכשיו מתפלאים שיש מכות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ידעתי
א,
24/06/05 08:58
|
שנסים זווילי (ההוא מחבורת הזווילי) הוא איש ליכוד. לגבי השאר אני מסכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד!!!!!!
ל"ת
אזרחית,
24/06/05 06:14
|
|
 |
14.
דיפלומטים ''משהו'' יש לנו...
צורה למשה''ח...,
24/06/05 05:09
|
מדינה של ברברים. קצת נימוסים וגינונים אירופיים לא היו מזיקים לנו. בסוף ניראה כמו הערבים......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מניח שאתה מצביע מר''צ
ל"ת
גם אני רוצה,
לקנדה,
24/06/05 07:24
|
|
 |
אל תגזים, בשטעטעל אכלו געפילטע
שטראוס אחלה,
24/06/05 07:15
|
נימוסים ארופאים ? פלצן, ממתי היו נימוסים בארופה ?
הם רבו שם על מנת הגעפילטעלך שלהם, ומכות זה טוב לבריאות כמו השום והבצל שמריח לאשכניז אנין הטעם מהפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אחי,הם הולכים מכות על השמנת..
יגאל כהן,
רחובות,
24/06/05 04:58
|
יש שם הרבה שמנת,בגלל זה כל הצרות. פעם היה פחות שמנת אז הם היו פחות אלימים. ככל שכמויות השמנת גדלות הם נהיים מסטולים מהשמנת. עלא בכ'תנא. אתם לא שכחתם שביבי היה שר החוץ. הוא היזנה אותו כמו שהיזנה כל דבר ששם עליו את ידו. אלא מה חשבתם? הרבה שמנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
יאללה מכות, יאללה...
GROUND ZERO,
24/06/05 04:40
|
ככה שרנו כשהיינו בכיתה ד', וככה הם נראים שם - כיתה ד' !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
דני רופ
ניסו,
גלבוע,
24/06/05 04:35
|
נכון שאין קשר , אבל תודו , שלדני רופ אין יותר מה למכור . כך חולפת תהילת עולם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
איזה שר חוץ קקמייקה יש לנו
ל"ת
בושה וחרפה,
24/06/05 04:26
|
|
 |
9.
ע''ח משלם המיסים
האחד,
24/06/05 04:03
|
הנסיעה ''לבדיקת'' הנעשה בקנדה תעלה מן הסם כ-20 אלף דולר אם נקח בחשבון נסיעת אח''מ, מלון לאח''מ, אוכל וכיבודים לאח''מ... וכו. גם לצעוק על אנשי הקייטרינג (?) עולה בממון לא קטן. צאו וחשבו על מה הולך הכסף ומה מקבלים בתמורה שלא להזכיר את הג'ובים שהומצאו למיוחסי העם הזה. צורה לכם. תמשיכו לבכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הם ראו את ההתנהתות האלימה של
חיים,
ירושלים,
24/06/05 03:59
|
|
 |
7.
בושה
ל"ת
דוד,
24/06/05 03:51
|
|
 |
6.
רק ג'ודי תעזור !!!
טורונטו,
טורונטו,
24/06/05 03:31
|
תשלחו אותה מייד לטורונטו,עם חולצת בטן(עכשיו קיץ בקנדה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה אתה מצחיק, תודה
ל"ת
צדי,
24/06/05 18:36
|
|
 |
מספר 6 גדול !!!! חחחח חחחחח חח
ל"ת
שיר,
טורונטו,
24/06/05 05:23
|
|
 |
חה חה חה גם בטורונטו מכות
נשמה,
טורונטו קנדה,
24/06/05 05:22
|
|
 |
I live in Thornhill, Ontario!
אלון,
Thornhill,
24/06/05 06:52
|
I live in Thornhill Ontario,
Any Israelis who live near me, wanna send me an e-mail?
tkach1@gmail.com
peace!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הכל בגלל ג'ודי
משה,
ת-א,
24/06/05 03:29
|
|
 |
4.
אחי האשכנזים
ספרדי,
24/06/05 03:29
|
אני מצטער, אבל כנראה שעדיין לא הפנמנו את ערכי התרבות המערבית.
אני מבקש מכם סליחה על הוולגרויות שלנו.
אני מבקש מכם סליחה על הברבריות שלנו.
כנראה שנדרש עוד דור אחד לפחות, על מנת שנהיה ראויים לשאת בתפקידים ציבוריים בכירים, מבלי לעשות בושות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי הספרדי
אשכנזי,
24/06/05 08:50
|
לצערי העניין הוא לא הדור שיחלוף אלא למעלה מכך. אתה צודק. המנטליות המזרחית שהבאתם אתכם מארצות ערב השונות מתאימה מאוד למזרח התיכון, אך לא לאירופה. הבעיה היא שהמנטליות המשתרשת כאן במדינה, היא לבנטינית וברברית גם בקרב המנהיגים המזרחיים. כמו שמצב נראה עכשיו אין שום סיכוי שתהיו איי פעם בני תרבות. ודרך אגב סלחתי לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשכנזים..?? אירופים..??
בבלי,
השכונה,
24/06/05 10:37
|
רוב רובם של האשכנזים הם בכלל ממזרח אירופה שלא בדיוק מצטיינים בתרבות ובמנהגים מעודנים ראוים,מלבד שכבת אוכלוסיה דקה שהתבשמה מתרבויות צרפת איטליה בריטניה וגרמניה..מיליונים מהם חיו בכפרים ושטייטלים עלובים והיו אבק אדם נדכא ונבער כדוגמת דמויות כמוטל בן פייסי החזן וביאליק בילדותו..זה מצחיק עד מגוחך שכעת הם מנכסים לעצמם תרבות מערבית עאלק...כאשר הם יכולים לשמש כקריקטורה לתרבות זו לכל היותר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלא לדבר על כך
היינריך ה.,
25/06/05 07:48
|
שהגרמניים התרבותיים והנאורים היו אחראים לרצח העם המזוויע ביותר בהיסטוריה האנושית.
עם תרבות כזאת אני מעדיף להישאר בור ועם הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח... כמה שאתה צודק
אופיר גנדלמן,
קנדה,
24/06/05 05:33
|
|
 |
3.
i told the ambasador not to go
Avi Dichter,
dapar,
24/06/05 03:21
|
|
 |
2.
the fish stinks from it's head
david,
mexico,
24/06/05 03:20
|
as an ex employee and diplomat of the ministry for foreign affairs i am ashamed to see who represent us these days.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Diplomat? your English sucks
Mike,
USA,
24/06/05 07:55
|
How do they send people like you overseas? I counted 10 errors in the sentence you wrote
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I invite you to correct my eng
david,
25/06/05 02:14
|
|
 |
להלן השגיאות
someone,
California,
25/06/05 07:41
|
As
a diplomat
ministry of foreign affairs (see http://www.mfa.gov.il/mfa)
I am
who represents
== חמש שגיאות ==
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
WALLAK TZHOKEEM
ל"ת
THE BIG A,
USA,
24/06/05 03:20
|
|