 |
24.
אני יודע מה השם שלו!!!!! להיכנס!
שימשון,
קבוצת יבנה,
10/03/06 09:32
|
|
 |
23.
קבוץ זורק את הזבל לקבוץ אחר !
שולה,
מרכז,
25/06/05 11:57
|
במקום להתמודד ולטפל בבעיה זרק קבוץ טירת צבי את הבחור לקבוץ ראש צורים והם זרקו לקבוצת יבנה - ממש התנהגות למופת ! מאז נמצא האיש בקבוצת יבנה הוא ב ט י פ ו ל דבר שלא היה בשאר המקומות... ואכן זו שערוריה שלא פורסם המקרה ברבים כך שיוכלו האנשים להישמר ביודעין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
READ #11
ל"ת
holy fadhu,
ca,
23/06/05 20:04
|
|
 |
21.
פדופיל דתי? לא יכל להיות!!!!!!
*מטיף בשער,
והשער פרוץ!,
23/06/05 13:48
|
לא היה ולא יהיה כדבר הזה, ונעמידנו בככר העיר ונסקלנו באבנים נאום ה' וירעדו אמות הסיפים מקול הקורא, ומזכירות הקיבוץ תמרק ותחטא, כי אין במגזר הדתי דבר כזה (ואם יש? גבר עליו יצרו, ולא יכנס לשערי גן עדן)
בקיצור חרטא ברטא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין חיה כזאת
פרופסור שפיץ,
רמת אביב,
23/06/05 17:57
|
שני דברים ברורים : לא יכול להיות פדופיל דתי ( כי החינוך החיולוני גורם לסטיה ) ולא יכול להיות פדופיל קיבוצניק . ואני שואל אותכם : האם יכול להיות פדופיל שהוא גם דתי וגם קיבוצניק ? זה כמו להגיד שיתכן ויהודי דתי ירצח את ראש ממשלת ישראל .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
עונש מוות ומיד
נקמה קדושה,
ארץ ישראל,
23/06/05 11:44
|
גועל נפש. רק עונש מוות לעבריריני מין ולסייענים שלהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אם היה זה בני
redkfeer,
אב וסב,
23/06/05 11:41
|
שסבל מפדופיל והייתי יודע על כך שום דבר לא היה סותם את פי. ובטוח שהייתי לוקח את החוק לידיים. אפילו שהייתי יושב בבית הכלא.
ונעמן אותך הייתי מכניס לבית חולים לתקופה בלתי מוגבלת, אולי שם אפשר לעזור לך. הרי ברור לכולם ששפוי כבר לא תהיה.
במדינת חסרת חוק כמדינתינו. ששופטים הם לא יותר מגננות ושוטרים הם גד''נע של חובבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ומה עם קיבוץ שדה בוקר?
שולמית,
קיבוץ בצפון,
23/06/05 11:07
|
הכל מטאטאים מתחת לשטיח, כנהוג בקיבוץ. חלילה לא לטפל בזוהמה ומי סובל?כרגיל החלש. ואותו אחר כך זורקים מהקיבוץ .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מי אמר שאין רוצחים חרדים?
נעמן,
שפוי,
23/06/05 11:05
|
זה היה בשנת 1980 כמדומני. בהפגנות על כביש רמות. אז גרתי בירושלים, ואני זוכר את ה''זברות'' (ישיבת תולדות אהרון) והעדה החרדית הולכים ומפגינים נגד פתיחת הכביש בשבת. הם זרקו סלעים על מכוניות, ואחד מהם פגע במכונית והרג את האשה שנסעה בה.
לגבי אלימות, הצחקתם אותי. על מה ישב מרדכי אליהו, המתקרא משום-מה ''רב''?
על חברות בארגון טרור. טרור. הם לא שיחקו שם סודוקו.
ומי עוד היו חברים בארגון? ה''חזון איש'', ראש המתנוגדים בכבודו ובעצמו.
להם יש עשרות אנסים, מאות שודדים ואלפי גנבים חרדיים.
אז אל תבלבלו את המוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן !!.......ולא רק שחרדי לא
מרים אבן בשבת,
23/06/05 13:43
|
מעולם לא נרצח נוסע במאבקי שבת
אין רוצח חרדי ........................ ויש עוד מעלות מובנות לעם החרדי,, ימותו הקנאים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נגב את הריר מזקנך, טיפש
נעמן,
שפוי,
23/06/05 14:00
|
|
 |
נגב ג'ל מראשך.. והזרק סיליקון
לבן זוגך...,
חווה יערי..,
23/06/05 15:52
|
טיפש אתה ומוריך. שגידלו אומלל חשוך ערכים.. שריח רקבון החילוניות מסריח את אפינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
קיבוץ = אורגיה של אונס
קיבוצניק לשעבר,
תל אביב,
23/06/05 10:35
|
מה עם קיבוץ שומרת?
מה עם דליה ?
מה עם הנערה שנאנסה על ידי 8 נערים ?
המסגרת הקיבוצית מבוססת על ניצול של החלשים בכל תחום. היא איומה.
מתאימה רק לאנשים כוחניים , מרפקניים וחסרי כישורים. (אריק רייכמנים וגברי בר גילים למיניהם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
סתם משמיצים
חכם מימון,
23/06/05 10:35
|
|
 |
תגיד - אתה בת יענה במקרה??
ר.ק.,
23/06/05 10:42
|
שטומן את הראש בחול ואינו מוכן לראות את האמת ולקרוא לילד בשמו??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מתאים לדתיים להסתיר כביסה מלוכ
ל"ת
רמי,
23/06/05 10:31
|
|
 |
איך ניתן להסתיר רוצח?????
ל"ת
השופט אזר ז''ל,
קרבן המערכת,
23/06/05 10:44
|
|
 |
13.
היהדות בקיבוץ הדתי שואפת ל-0
מרן משה אונא,
דתילוני,
23/06/05 10:30
|
|
 |
יש לך מושג מי היה משה אונא !!!
ל"ת
יא-אאלה,
23/06/05 21:23
|
|
 |
משה אונא סתום את הפה!
עומר,
23/06/05 19:40
|
אמנם אנחנו לא הכי דוסים שיש אבל אחלה אנשים....ופדופיליה זה דבר מולד...זאת סטייה שנולדים איתה....זה יכול לקרות בכל מקום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עומר גדיש?
ל"ת
רמת מרתיחים,
24/06/05 11:55
|
|
 |
לך תחליף ''אחלה אנשים''במדרגות
רוחניות בתורת,
ישראל?,
23/06/05 19:57
|
|
 |
12.
מה נסגר עם התקשורת?????
ילדה,
23/06/05 10:17
|
האם בכל פעם שאדם חילוני מבצע פשע אנו קוראים כי ''התרחש פשע בשכונה חילונית'' או ש''האנס אינו חובש כיפה''? מה הקשר בין מגזרו של האדם למעשיו? התקשורת נותן שיעור מאלף בהגברת פערים, סטריאוטיפים ושנאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקשר הוא :::::
ר.ק.,
23/06/05 10:44
|
הקשר הוא שכשקורה מקרה כזה בחברה חילונית, מיד עם התגלות המעשים פועלים נגד אותו אדם - אם בתביעה אזרחית, או פלילת. אבל החרדים תמיד מטאטאים מתחת לשטיח. צבועים שכמוכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ר.ק. אתה אכן לא מבין בכלל מכלי
קיבוצניק דתי,
23/06/05 19:41
|
|
 |
ר.ק. יקירי
ילדה,
23/06/05 11:14
|
-מתי בפעם האחרונה פגשת אדם דתי? -מתי בפעם האחרונה בדקת איזה אחוז מבוגרי פסיכולוגיה ועבודה סוציאלית הם דתיים? -ומתי בפעם האחרונה פגשת חרדי בקיבוץ דתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
המנוולים מוגנים ע''י החברה :
הצילו את הילדים,
23/06/05 10:09
|
הצילו את הילדים המנוולים מוגנים ע''י החברה : לא רק בקיבוצים, גם בשאר מערכות אוטונומיות סגורות ומוסדות שונים כמו: בתי ספר, פנימיות, גני-ילדים, קבוצות שונות (תנועות-נוער, קבוצות ספורט וכד') הפושעים מקבלים הגנת החברה ע''מ שאלה שנתנו להם גישה לילדים לא ייפגעו ולא ייחשף קלונם ולא ייתבעו על אחריותם. כך גם הורים לילדים שנפגעו, מעדיפים לכסות ולדמיין שלא היה וגם במשפחות בהן מתרחשים מקרים כאלה - התגובה לרוב כנ''ל. הילדים מועלים קורבן פעמיים - פעם בידי מנוול סוטה ופעם נוספת בידי החברה הרוצה - קודם לכל - לשמור על ניקיון כפיה. רק עונשים חמורים על טיוח והסתרת מידע ואי-דיווח מיידי, רק אלה יכולים להגן על הילדים. ושינוחו הדתיים - החלק שלכם בפשיעה הזו שווה בהחלט לחלקם של החופשיים. הכיסוי על הראש ועל הגוף לא מרפא אתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הוא עוד ישוב
קיבוצניק,
23/06/05 10:02
|
הקיבוץ הוא רעיון חשוב שהתאים לחברה הערכית שעיצבה אותו בימי ראשית היישוב. עכשיו אבד הקלח על הרעיון כי חברי הקיבוצים הם לא יותר ממחפשי חיים נוחים החיים בכלוב של זהב ובטלנות. אווירה כזו מעודדת טיוח. אני מכיר כמה קיבוצים ובהם קיבוץ צאלים בדרום, סיפור שומרת הידוע ואחרים- קיבוצים חילוניים, שבהם הטיוח של אירועים קשים על רקע מיני שולט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מציע לעשות כמניעה?
ל"ת
אילה,
שילה,
23/06/05 10:18
|
|
 |
9.
חינוך דתי = הדחקה, והעמדת פנים
יעקב,
נתניה,
23/06/05 09:50
|
העבירה הגדולה ביותר של מרבית הציבור הדתי היא על הוצאת הרע מקרבכם. אולי מחנכים לכך ברמת היחיד כלפי הדומים לו (דתיים אחרים) אבל בפירוש לא ברמה החברתית.
החברה הדתית ובמיוחד רבניה נכשלו כשלון חרוץ בחשיפת עוולות המתרחשות בתוכה. הם פיתחו מנגנונים משומנים היטב להסתרה והדחקה של בעיות קשות של אלימות והזנחה גם אם הן חמורות מאד ונמשכות לאורך שנים.
יש לכך שלוש סיבות עיקריות האחת בתוך החברה הדתית פנימה, בבחינת ''מה יאמרו'' השנייה רצון הרבנים לשמור על כח הסמכות שלהם בכל מחיר ואפילו במחיר של רבנים פושעים פליליים והשלישית כלפי חוץ מול החברה החילונית בבחינת התנשאות ושמירת הדימוי של עליונות האדם הדתי כערכי ומוסרי יותר מהחילוני.
ובכן יש לי חדשות עבור החברה הדתית על כל גווניה: החברה הדתית בכלל והאדם הדתי בפרט אינם מוסריים או ערכיים יותר או פחות מכל אדם אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי מייעץ לך להתעסק ברקבון
חינוך חילוני,
ולא בדתיים,
23/06/05 10:19
|
ובוודאי לא בעם החרדי שגם רוצח אחד לא הצליח לגדל מקרבו ..מקום המדינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותי אנס המדריך שלי בישיבה
ברוך,
צפון,
23/06/05 13:33
|
זה היה לפני 35 שנה. הייתי בן 15 והא היה בן 28 הוא היה משאיר אותי בפנימיה בשבת בתירוצים שונים וכשהבנים האחרים בבלוק היו יוצאים הביתה הוא היה נכנס לחדר שלי בלילה. אסור היה לנו לנעול חדרים. אני פחדתי ממנו פחד מוות והייתי משותק.
בסוף כשסיפרתי להורי והם פנו לר''מ זרקו אותי מהישיבה באותו יום.
היום הוא איש מבוגר - רב ידוע ומוערך - הוא רואיין בתקשורת לפני בערך כשנה בעניין פדיון שבויים בזמן פרשת שחרור טננבאום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך מדריך הופך לרב מוערך??..
שאול יהלום,
23/06/05 16:06
|
כנראה ישיבה של הדתילונים.. לא כנראה... בטוח...לחרדים אין פנמיות עם מדריכים..
אך את מי מעניין המציאות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הישיבה - פנימייה תיכונית
ברוך,
23/06/05 18:12
|
שכחתי לציין עובדה חשובה - אביו של המדריך/רב היה אז גם הוא רב בעיר גדולה בארץ.
המזל הגדול שלי הוא שאהבתי מאד ללמוד ולכן מבחינה חיצונית הצלחתי בחיים אבל בפנים אך אחד לא יודע מה עברתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה ממשיך להגן עליו?
לאה,
דרום,
26/06/05 02:13
|
ברוך - ליבי אתך. אך למה אינך חושף את שמו במקום להחשיד עשרות או מאות רבנים חפים מפשע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישיבות דתילוניות לא שוות כלום!
אין סינטזה,
בתורת ישראל,
23/06/05 19:42
|
רק הדוסים השחורים הרב דומה למלאך....כדוגמת ה''חפץ חיים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר שטויות!
אילה,
שילה,
23/06/05 10:06
|
אני גרה בישוב דתי, והעפנו אנשים מהישוב על הרבה פחות. נכון שתמיד ישנם הצדקנים שבעד ''לקבל את כולם'', אבל אני תמיד נקטתי בגישה חריפה שבגלל האוירה האינטימית ונותנת האמון שיש בישוב יש לעשות ועדת קבלה רצינית לכל אחד שמנסה להתקבל. עכשיו אני רואה כמה שצדקתי!. יהי רצון שלא יקרו עוד מקרים כאלה, בשום מקום!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה פירוש ''יהי רצון''?
חסר לך בורג?,
23/06/05 23:17
|
זה לא הוא, יתברך, שהביא לעולם את הפדופילים למיניהם?
תברכי על הרעה כשם שאת מברכת על הטוב, כופרת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מעניין
אילנה,
23/06/05 09:42
|
שאף אחת מהתגובות לא מתייחסת אל הנבזות של הקיבוץ הראשון אליו הגיע. לא להעמיד אדם שכזה לדין? להשתיק דברים כאלה? בלי שום קשר דתי או חילוני - אדיוטים הם חברי קיבוץ טירת צבי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא רק אידיוטים
אילה,
שילה,
23/06/05 10:09
|
זוהי רשעות לשמה, וכל פגיעה שהוא המשיך לפגוע בילדים בקיבוצים אחרים הינה על ראשם!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
קשר השתיקה וההשתקה
כרמליטה,
23/06/05 09:40
|
האם לא ברור מה גרם לקיבוצים לקבל את הפדופיל כחבר? קשר השתיקה של אלו שיודעים ונוצרים את הסוד כאילו היה חפץ יקר ערך שאסור לשתף בו אחרים, ורק הם , בני המזל יודעים אותו. ברוב איוולתם הם גם סברו שאם לא יפרסמו את קלונו ברבים - הבחור יודה להם על כך ויחדל מסטייתו. מה שמוכיח שברוב המקרים האדם הממוצע טיפש וקצר ראייה. אנשים יקרים פעם פדופיל תמיד פרופיל. פעם סוטה תמיד סוטה. אין סטיה חולפת וברת כיבוש אלא אם האיש מטופל באמצעים כימיים. בגלל יצר ההשתקה נמע טיפול מן הקורבנות המסכנים של הפדופיל, והתרחב המעגל שלהם. ואין צורך להרחיב בענין נפגעי תקיפה מינית וההשלכה על התנהגותם המינית והפגיעה הנפשית הקשה בם. כל אלה שידעו ושתקו נוטלים חלק בפשעיו של דיויד הפדופיל. ואני מקווה שהדבר ירבוץ על מצפונם עד יום מותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כרמליטה לצערי אני מסכים איתך!
קיבוצניק,
23/06/05 19:44
|
זאת אכן הייתה טעות קשה..אבל גם מתוך התחשבות במשפחה המורחבת של האיש הזה...ששמו אגב הוא לא דייויד!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בדיוק מה שקורה: מתחשבים ב
אילן גוגל,
דגני,
23/06/05 21:00
|
בעבריינים ולא בקורבנות / קרבנות עתידיים. אני בתור נפגע בורח מהקיבוץ, בעוד הפוגע ישתלב, יתקבל כחבר וימשיך את חייו. בעוד אני, הנפגע מתחיל בחוץ מאפס. זה צודק? נכון - חייבים להתחשב במשפחות חשובות וותיקות, על חשבון ילדינו? הנה שיעור חשוב שנלמד בימים אלו גם בקיבוץ: לכל דבר בחיים מוצמד תו מחיר! זהו, הגיע הזמן לשלם על טעויות העבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממליצה בחום לקרוא
ורדה,
23/06/05 10:14
|
|
 |
6.
נכון! צודק
ל"ת
שמש,
23/06/05 09:33
|
|
 |
5.
מס' 1 אצלינו החילונים מס'
מסורתי מהנח''ל,
צפון,
23/06/05 09:27
|
האנסים,הרוצחים,פדופילים ואנשים שמשתמשים בסמים גדול בהרבה מבחברה הדתית אז מי פה באמת מושחת וריק מתוכן אנחנו או הדתיים?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסטטיסטיקות מדברות בעד עצמם
חיים,
דרום,
23/06/05 10:11
|
תיכנס לבית כלא - כל בית כלא בארץ ותראה שלרוב המוחץ של האסירים יש כיפה על הראש. אלה לא אנשי כיפות סרוגות או בני ישיבות הסדר, אלא דתיים ''בחאוועה'' עם כיפה שחורה וקטנה על הראש.
גם אצל החילונים יש אנסים ורוצחים, אבל אין פה שום השוואה. ההבדל בין החילונים לדתיים הוא שהחילונים מזמינים משטרה כשיש פשע והדתיים מעדיפים לשמור הכל בפנים כדי לא לפגוע בכבוד המשפחה ולשמור על שלום בית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תן שם של רוצח חרדי מקום המדינה
חווה יערי,
גיבורת תרבות,
23/06/05 10:28
|
לא דתילוני ,דתל''ש, חצי דתי, רבע כיפלה,לא עמיר מבר אילן.. חרדי שחור ללא פשרות בלא -תרצח.. גם פורץ לא תמצא וכמובן אונס קבוצתי ואלימות...ימותו הקנאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אצלכם ניוון חוגג ''בתוך המשפחה''
נעמן,
שפוי,
23/06/05 10:04
|
כל הרמאויות, הגניבות, מעשי האונס והפשר - החילונים למדו מכם. ראה מקרה אריה דרעי המושחת, הרב ההוא שאנס נשים בבית-כנסת (הרב פרדס, כמדומני), וכל המקובלים שלכם, השולחים ידיים ללקוחות תמימות.
ומה באשר לחוסמי הכבישים? נערים זכים ותמימים.
אתם אבות החטא, רק שהשכלתם לשמור הכל בתוך המשפחה, לא לכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ. צביעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
u r right but
gili,
23/06/05 09:52
|
you dont open it up and treat it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הדת - הגורם העיקרי להומואיות
יודע דבר,
עיר לא הקודש,
23/06/05 09:25
|
הפחד מנשים, הסגירות, המשפחתיות הלוחצת, החשש מאלוהים הם הגורמים לאומוהיות.
תתביישו דתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עשית איזשהו מחקר בנושא?
ורדה,
23/06/05 10:12
|
|
 |
פדופיליה היא לא הומוסקסואליות
בנבן,
23/06/05 09:41
|
|
 |
3.
להוקיע ולאסור אנסים
ילדים קטנים,
23/06/05 09:25
|
על החברה ובפרט על החברה הדתית להוקיע מתוכה פושעים ואנסים כמו אותו ''דיוויד'' או כמו ד''ר אהרון אורן (אידלמן) מב''ש, לפרסם שמם ברבים ולהגיש נגדם תלונות במשטרה. אסור להסתיר את הדברים תחת השטיח, להעבירו לאזורי מגורים אחרים ולאפשר לילדים נוספים להיות הקורבנות הבאים של אנסים מטונפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם לעשות להם טיפול כימי!
ל"ת
ורדה,
23/06/05 10:13
|
|
 |
2.
פדדופיליה
קיבוצניקית,
23/06/05 09:23
|
|
 |
ושלום על ישראל /מזרחי
שחור,
חצור,
23/06/05 10:12
|
תמיד אמרנו שהקיבוצים לא שונים מאחרים אבל מפם ומפלגת העבודה נתנו להם תקצבים ומים בצורה לא מובנת ממש בחינם וכולם חשבו אילו העילתה שלנו עד שיצא הסיחון הגדול והוא עדין מתחילתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברית קיבוצית - טיוכים ???
רזי,
23/06/05 09:38
|
קיבוצניקית, בין שאר הדברים שעלייך ללמוד, טוב תעשי אם תבחרי להתחיל בלימוד עברית: התכוונת לטיוחים אבל יצאה לך סמטוכה. ניחא. העיקר שיבוער נגע הפדופיליה מהחצרות המוזנחות של הקיבוצים הגוועים. עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא קשור לקיבוץ..יש את זה
זה לא קשור,
23/06/05 19:45
|
|
 |
1.
האיש דתי ושומר מצוות, לא?
נעמן,
שפוי,
23/06/05 09:14
|
אלה המצוות של המפד''ל או החוקים של ''מפלגת הציונות הדתית'' בראשות אפי איתם?
האיש מוכיח כי הדת מושחתת מיסודה, ואין בה מאום. סתם פירוש סהרורי לסיפורי סבתר עתיקי יומין שנכתבו אודות אחד, יהוה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המוח של נעמן הלא שפוי מעוות
שימרית סער,
כפר שמריהו,
23/06/05 10:07
|
הןא קורא על ילדים שנפגעו, וטבמקום לחשוב איך מוסדות המדינה יכולים לעזור להם , מה שיש לו בראש זה איך להפיץ עוד שנאה כלפי היהודים שהוא כל כך שונא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-1: דת איננה יכולה להיות
סוזן,
23/06/05 09:57
|
מושחתת, שכן היא בנויה על עקרונות של מוסר המיועדים לשמר את החברה. מושחתים יכולים להיות רק פרטים המזוהים עם חברה דתית כלשהי, וזאת אכן חריגה, וכישלון לאותם מחנכים אשר חינכו לעיוות הדת, דווקא. גם בקרב הדתיים ישנם מופרעים חריגים כמו בכל חברה אחרת. בדרך כלל אין לזה ולדת כל קשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה עושה כאן
תגיד אידיוט,
23/06/05 09:55
|
|
 |
סיפורי הסבתא של יהוה לא נוגעים
נעמן,
שפוי,
23/06/05 10:12
|
לי בקצה הזרת. לא בזכותם אני פה, אלא ההיפך: היהדות מעולם לא הייתה דת טריטוריאלית ודחתה כל אפשרות להקים מדינה. דווקא החילוניים, המתבוללים הם אלה שהקימו פה את המדינה. כלומר, רק בזכות החילוניים שהפנו עורף ליהדות גם אתה כאן. טול קורה מבין עינך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה המדינה הזו תרמה לאנושות??
בני רייכמן,usa,
לא רעב,
23/06/05 10:41
|
בארצות המערב מצב הכלכלי טוב יותר שלא לדבר על מנהיגים מעולים ומוסריים,,ותושבים אוהבים ומעריכים את ארצם.. ללא מלחמות ולא מוקפים בשונאים..
מדינת ישראל רק יוצרת אנטישמיות ומלבה שנאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
BENNY REICHMAN - IDIOT
BR,
26/06/05 02:23
|
WHEN HITLER MURDERED 6 MILLION JEWS WITH THE ASSISTANCE OF THE ENTIRE WORLD, THERE WAS NO STATE OF ISRAEL. READ SOME HISTORY BOOKS AND LEARN THAT ANTI-SEMITISM HAS NOTHING TO DO WITH THE STATE OF ISRAEL BUT LUCKY YOU, WHY SHOULD YOU CARE.OUR KIDS FIGHT TO PRESERVE THIS TINY COUNTRY AND YOU WILL BE ABLE TO FLEE HERE WHEN ANTI-SEMITISM TAKES OVER YOUR COUNTRY, BY ESSENCE OF YOU BEING A JEW, THOUGH UNFORTUNATELY AN IGNORANT AND UNGRATEFUL ONE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מומלצת !!
ל"ת
המכריע,
26/06/05 03:12
|
|
 |
בהחלט לא שפוי
נעמן,
23/06/05 09:30
|
הבן אדם מגיב סידרתי - אין לו מה לעשות בחיים חוץ מתגובות באינטרנט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תאשימו את הדת
טלי שרון,
23/06/05 09:54
|
זה רק מוכיח שהבן אדם סוטה לא שום דבר מעבר לזה,הדת היא מסגרת של קיום תורה ומצוות אבל מה שקורה בקיבוץ צריך בירור אי אפשר כל הזמן להאשים את הדת היחיד שמושחת זה הדיוויד הזה ולא הדת שהיא רק שומרת על כללי צניעות ברורים למען מניעת מקרים שכאלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מניעת מקרים כאלו....????
אור,
23/06/05 10:52
|
מה שמשתמע מדבריך הוא שאנשים בעצם לא יכולים לקחת אחריות על האישיות וההתנהגות שלהם ובשביל זה יש להם דת שתגביל את יכולת התנועה שלהם בחיים וכך הם לא יעשו ''כאלו דברים''......מעניין....אז אולי אפשר להסיק עוד משהו, ככל שיש יותר אנשים שלוקחים על עצמם את קיום ''מצוות'' הדת (הווה אומר דתיים באיזה שהוא אופן), אז יש יותר אנשים שלא שולטים / לא מסוגלים לקחת אחריות על עצמם...... לאנשים תמיד יהיו בעיות במהלך החיים ואין אחד שהדבר פסח עליו והבעיה האמיתית היא לא רק הפרט החולה לבד אלא גם מאד החברה, בזה שאנשים שותקים הם משתפים פעולה עם החולים ומשרישים את המחלה יותר עמוק ובעצם החולה והחברה נעשים יותר חולים עם הזמן, במקום להוציא את הבעיות החוצה ולהתמודד איתן ולטפל במי שזקוק לעזרה, אין שום קשר לדת , הקשר היחיד הוא קהילתי- סביבתי- חברתי. חבל שעד היום אנשים מפחדים לדבר יש הרבה יותר מקרים ממה שרק נדמה ......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה
טלי שרון,
23/06/05 22:01
|
בהחלט אני מסכימה איתך שצריך לטפל בבעיות,אני גם יוסיף שיש אנשים שצריך להוציא אותם מקהילה מסוימת אם הם סוטים ,לא לעבור לסדר היום,במיוחד במקום שיש ילדים שהם הראשונים להפגע,כי לא תמיד יש מי שער למה שקורה איתם
הגב לתגובה זו
|
|