 |
54.
שאלה למערכת מעריב
נקמה קדושה,
ארץ ישראל,
19/06/05 17:42
|
אפשר לדעת למה אין צנזורה כאן? הרי מישהו במערכת מעריב קורא תגובות לפני שמאשרים אותם, לא? למה פירסמו את התגובה של הכלב הערבי שמכונה : '' MEIR YAEIR '' שהיא קריאה לרצוח את כל היהודים? הא???? מי שקורא לרצוח את העם שלי, צריך לרסס אותו בדיוק כמו שסבא שלי חיסל גרמנים לפני 60 שנה, צריך לרסס את המגיב הנאצי הזה! אז לפחות אתה, הקורא היקר במערכת מעריב, תסנן תגובות ותמחק את התגובה של הנאצי -מוסלמי ההוא, ומיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
יהודי,
20/06/05 00:33
|
|
 |
53.
JEWS HATE JEWS DERTY JEWS
MEIR YAEIR,
U S A,
19/06/05 06:01
|
YOUR DAY IS COMING ALL YOU DERTY JEWS WILL PAY FOR YOUR HATE .............THE ARABS WILL LOVE TO KILL YOU ALL AND THEY ARE RIGHT YOU DON'T DISERVE THE HOLY LAND
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
באמריקה יש הארלם
סיגי צ''ונא,
י-ם,
18/06/05 21:27
|
|
 |
51.
מגיע לה כלבה
ל"ת
רפי,
18/06/05 21:13
|
|
 |
50.
מזכיר לי את רצח סיגל טלה ז''ל
מנגיסטו איילהו,
קרית גת,
18/06/05 10:59
|
בקרית גת ב-1.9.04 בשד' לכיש, גם שם האשה נרצחה ע''י בעלה בנפרד וניסה להתאבד (ולצערי לא הצליח) ומשפטו עדיין מתנהל בבית משפט בבאר שבע! יהי זכרן ברוך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
רוצח אתיופי. איפה משרד הקליטה
אסף,
18/06/05 02:55
|
הרשויות צריכות לעשות משהו כדי לתקן את המצב הזה! אנחנו יושבים על חבית נפץ.
איך הולכים להעלות את הפלאשמורה כשלא הצליחו לקלוט את האתיופים כמו שצריך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
מה נעשה עם האתיופים והרוסים ?
mooch,
phila,
18/06/05 01:23
|
לטעמי צריך לבנות להם זירת קרבות כמו בימי קדם ושייחלאו אחד בשני,גם ככה הם מתנהגים כמו חיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
משהו רע קורא להם
אוזרוב,
צפון,
17/06/05 23:58
|
אם תשימו לב מי הם הרוצחים הגדולים ביותר בזמן האחרון, תראו שהם אלה שהביאו אותם לכאן(הסוכנות, המדינה) בהבטחות של סל קליטה. צריך להפסיק מייד את השטות הזאת. יש גבול לצרות שאנחנו מוכנים לקחת על עצמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הפלשמורה בדרך
הרצל,
17/06/05 23:38
|
רציתם מדינת יהודים? קיבלם מגדל בבל, אים תרצו אין זו אגדה, זה אסון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלאה לזגענות
ציפה,
שלומי,
18/06/05 01:39
|
מה הקשר לפלשמורה,האלימות היא אלימות וזה נורא. אתם החליפו כבר את הסרט העדתי ואל תדביקו תווית על עדה שלמה. וכך אולי נהיה חברה טובה יותר ופחות גזענית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
עם כל הכבוד לאתיופים
אחמד,
17/06/05 23:09
|
הם אנשים שקטים טובים וכו'' אבל כשהם מבצעים פשע לא קם במדינה פושע אכזרי וברוטרי כמו האתיופים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ahmed
Jay,
Los Angeles,
17/06/05 23:35
|
|
 |
44.
הבעיה היא עם כללי הרבנות שלנו
בילבי,
הרצליה,
17/06/05 23:02
|
אם מתחתנים לפי כללי הרבנות - הכל לטובת הגבר. אם האישה רוצה שיהיה לה זכויות משלה - אין כלל. אצל הרבנים - האישה לא חשובה. הגבר הוא הקובע. לגבר מותר לבגוד ולאישה לא.ועוד כללים כאלה פרימיטיביים.................לא פלא שנשים רוצות להתחתן בנשואים אזרחיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברבנות לא נוטים לטובת האיש
סרבן גט,
צפון,
18/06/05 11:45
|
אינך מבינה כלום וגם טועה וגם משקרת ברבנות לא נוטים לטובת האיש אלא לטובתה כי הפמניזים הצליח להכנס גם לשם לא לתת גט ומזונות לנשים סחטניות עד שיוסדר עניין משמורת משותפת לילדים ומזונות יחסיים המשולמים על ידי שני בני הזוג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשביל סרבני גט יש כלא
טל אודסר,
מרכז,
19/06/05 01:30
|
מה אתם מעלים תגובה של סרבן גט?הוא צריך לשבת בכלא,ולא לתת לנו מוסר איפה הראש שלכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
למה צריך להוסיף שהם אתיופים?
אבי,
17/06/05 22:43
|
|
 |
לא , הם מסקנדינביה!
ל"ת
עוד תמים,
יקום,
18/06/05 11:00
|
|
 |
לא !
יוסי הכריש,
ניו יורק,
18/06/05 06:47
|
לא.....הרומנים לא הורגים אחד את השני בתדירות כו מהירה כמו האתיופים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 43 התמים
השטיח המעופף,
17/06/05 23:31
|
קראת את שם המשפחה? ומה לעשות ששמם לא היה הרשקוביץ או שם אחר לא מסגיר, ומבלי לפגוע אבל יש לטפל בעידה שברובה מקסימה אבל לאחרונה יותר מידי מעשי רצח אכזריים! ואת זה אי אפשר להחביא מתחת לשטיח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
צריך כנראה להתרגל ...
אריה,
ל.א,
17/06/05 21:38
|
לאורח חיים של עדות שונות שאף פעם לא נבין . תיראו את מספר האלימות בקרב עולים בהשוואה לאלימות של ישראלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
תנו לצהל לנצח!!!
ערבי הגיוני,
17/06/05 20:41
|
|
 |
40.
וחשבנו שהאתיופים שקטים
עדנה,
חדרה,
17/06/05 20:36
|
כולם תמיד אמרו איזה שקטים וטובים האתיופים.....והנה לפני שלושה שבועות אתיופי אנס ורצח נערה תמימה והיום אתיופי רצח את אישתו כשילדיו בבית... גם כן שקטים.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שניצר טען שזו טעות להביא את ה
אוהד שניצר,
17/06/05 18:57
|
אתיופים ארצה. ושילם על כך בפרס ישראל שלא קיבל נראה לי שצריך להתנצל בפניו ואולי להציע לאלא שיש להם עדיין משפחות באתיופיה לעשות אחיוד משפחות שם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר מכוער - שניצר לא אמר זאת
זכרון,
19/06/05 18:14
|
שניצר הצדיק החלטה להשמיד תרומות דם של עולי אתיופיה היות שהגיעו ממדינת סיכון, והייתה מחשבה (שגויה) שכדי למנוע את העלבתם של עולי אתיופיה לא תדחינה תרומות דם מהם, אלא יילקחו תרומות דם ויושמדו. החלטה זו שבאה על רקע שיקולים רפואיים מובהקים הצדיק שניצר, והיות שהוא היה ימני ביהמ''ש העליון (ה''נאור'') שלל ממנו את הפרס, ו''רמז'' לוועדה לשקול את הפרס בשנית. מאידך האיש היקר והנפלא הזה היה רחוק מגזענות, מהכללות, ואהב את עולי אתיופיה כמו את כל היהודים אהבת נפש. עורך nrg - שים לב למנוע השמצות כאלה [ועוד באתר של מעריב].
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל מספר מקרים כאלה מכללים ?
לאה,
ירושלים,
19/06/05 13:50
|
מה זה לא קורה בעדות אחרות? רק אצל האתיופים? שניצר אמר את מה שאמר ממניעים גזעניים גרידא עוד הרבה לפני ששמענו כמה סיפורים כאלה, וגם אתה פשיסט לא קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
צודק,
צודק,
19/06/05 08:36
|
|
 |
38.
לחזור לחינוך היהודי השרשי
בוב,
17/06/05 18:48
|
כל עוד שלא יחזרו לחינוך היהודי המקורי, המצב רק יילך ויחמיר עד שמדינת ישראל תיהפך כסדום ועמורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
הסיבה המרכזית לאלימות במשפחה
דני,
17/06/05 16:17
|
הסיבה היא המצב הכלכלי הקשה ואבטלה הגואה. האשמה המרכזית היא הממשלה שמבזבזת את כל תקציב המדינה על תקציב בטחון ענק על התנחלויות ועל גו'בים למקורבים. כל מי שהוא רחוק מהצלחת הופך לעני מרוד. הפתרון הוא אחד לזרוק את מפגלת הליכוד לכל הרוחות לנסות לתת לעמיר פרץ להנהיג את המדינה למרות שידוע שגם הוא מושחת אולי ביחד עם פרס יצליחו לשפר המצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
כותבים יקרים
עבד,
17/06/05 15:43
|
אולי במקום להריב אחד עם השני תציעו למחוקקים הבטלנים בהצעות ותאירו את עיניהם כי הם לא מסוגלים לחשוב כי כל הזמן הם עסוקים בקומבינות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
Abuse Is A Crime
Cleopatra,
Canada,
17/06/05 15:32
|
After reading a number of responses, it become evident that many of the readers are unaware of the motives as to why an abuse in the family occurs. It is not in my place, at this time, to answer this question; however, I would like to make it understandably clear that until such a time when the government is ready to start a public campaign, via the media, that abuse in the family not only is not acceptable but dangerous to the family and society, do not expect any miracles to occur. Hand in hand with this campaign, more shelters are needed to be available for both sexes to escape in time of need. Given that shelters for individuals who suffer abuse tend to be for a short duration, a Second Stage Housing Program needs to be in place for those affected. Individuals who suffer abuse need a place where they can re-learn how to function healthy and how productive member of society be once again. Abuse in the family has huge consequences on children, on parenting skills and style, on health, on employment and on the country economy. Please understand dear reader that bashing each other over the electronic media is not the solution to the problem, but a strong campaign that abuse is a criminal act and is punishable by law is one of the many solutions.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הנגב גדול לכולרות
יוסי,
17/06/05 15:21
|
ואפשר לבנות שם כלא שמי שיגיע לשם לא ירצה לחזור כמובן שיתבצעו בו חוקי טורקיה ותאיילנד ולא רק לרוצח נשים כל עבירה שלוקחת או מנסה לקחת חיים למרר את חייהם כמובן אם לקחו חיים ישלמו בחייהם מספיק עם השטויות שאנחנו עם רחמן וגם את אלה שמאיימים על בני ובנות זוגם מזה הבדיחה הרחקה מהבית והשופטים אם אתם מפחדים תפנו בבקשה את הכיסא לשופטים אמיצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הפתרון
רן,
17/06/05 15:14
|
שמעתי ברשת ב' את יפי הנפש מדברים על זה ואומרים להחמיר את הענישה או וגם לשלב טיפול בכלא וכו' וכו' וכו' למטומטמים שחושבים שהחמרה בענישה תפתור את הבעיה זה טמטום כי מה יעזור להחמיר בענישה מול לא אחד ולא שנים שרוצחים את נשותיהם ומתאבדים??!! השאלה היא למה מביאים אנשים למצב שהם מוכנים לרצוח ולהתאבד ולהשאיר את ילדיהם ללא הורה ? כנראה שהם נדחקים לפינה בצורה כזו שאין להם מוצא ואדם שאין לו מוצא עושה גם דברים מטורפים הלא אתם יפי הנפש אמרתם כך כלפי המחבלים המתאבדים שאפשר להבין אותם גם אם לא להצדיק אותם בגלל שאין להם מוצא (ששם דוקא זה לא נכון כי אף אחד לא מפריע להם לחיות בשקט וזה נושא לדיון בפני עצמו) לכן הפתרון הוא שיהיה שיויון בהורות בין אב לאם בכל הדברים החל מתשלומי מזונות וכלה במשמורת הוגנת לילדים המשותפים. כך לא ירגישו הגברים מקופחים ולא תבער בלבם אש נקם שמביאה למעשי טירוף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
Abuse Is A Crime
Cleopatra,
Canada,
17/06/05 14:20
|
After reading a number of responses, it become evident that many of the readers are unaware of the motives as to why an abuse in the family occurs. It is not in my place, at this time, to answer this question; however, I would like to make it understandably clear that until such a time when the government is ready to start a public campaign, via the media, that abuse in the family not only is not acceptable but dangerous to the family and society, do not expect any miracles to occur. Hand in hand with this campaign, more shelters are needed to be available for both sexes to escape in time of need. Given that shelters for individuals who suffer abuse tend to be for a short duration, a Second Stage Housing Program needs to be in place for those affected. Individuals who suffer abuse need a place where they can re-learn how to function healthy and how to be productive member of society be once again. Abuse in the family has huge consequences on children, on parenting skills and style, on health, on employment and on the country economy. Please understand dear reader that bashing each other over the electronic media is not the solution to the problem, but a strong campaign that abuse is a criminal act and is punishable by law is one of the many solutions.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הילד בן ה-5 יצטרך הרבה תמיכה
בילבי,
הרצליה,
17/06/05 14:15
|
אני מקוה שהילד בן ה-5 יקבל הרבה תמיכה נפשית מסביבתו ומכל המכיר אותו - למשפחה השכולה - אני משתתפת בצערכם...........איזה מוות אכזרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הרוציח דווקא ''בסדר''
מצ חיפה,
17/06/05 14:05
|
הרוציח ''לקח'' את החוק לידיו וגזר על עצמו עונש מוות בתליה, מה יותר צודק מיכך?(כאשר 120 בטלנים לא מחוקקים עונש כזה) אבל הילדים, מה יהיה איתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-30
בן,
17/06/05 17:37
|
הרוצח לא בסדר ,והעונש שהטיל על עצמו הוא מוצדק .
אבל אני חושב שהוא גבר לעניין , כמות הגברים שסובלים מאלימות מילולית , מינית ( נשים בוגדניות), נפשית הינו גדול ורבים מהגברים הסובלים היו שמחים לפטור את עצמם מ''עונשה של זו '' בדרך כזו אך אין להם אומץ. אז רבותיי הנשים - החזירו עטרה ליושנה והתייחסו בכבוד לבעליכן ,הדימיון שאתן מעטיקות מהאמריקאים בקידמה וכו' אינו פוסח גם על אלימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לא רוצה להישמע כך,אבל,
ל"ת
או שזה השוורצע,
או השיכורע..,
17/06/05 13:52
|
|
 |
28.
ליבי אל הילדים האומללים.
ל"ת
שירי,
מרכז,
17/06/05 13:30
|
|
 |
27.
למה אלימות?
איש חזון,
17/06/05 12:41
|
כאנשים בוגרים עליכם ללמוד כי ישנה דרך אחרת מאשר אלימות =להתגרש! אי אפשר לקנות אהבה בכח או בכסף או באמצעות הסתה של הילדים או כל דבר אחר אם לא הולך אז מפרקים את החבילה בדרך תרבותית ושפויה עד כמה שלא לפגוע בילדים. חבל עליה ועליו נשארו ילדים יתומים והלכו הורים מטומטמים.
מסר לכל הבעלים גם אם היא בוגדת לא מגיע לפתור זאת ברצח או באלימות,לא חבל על הילדים?ועליך? ''בינו בוערים וכסילים מתי תשכילו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
רן,
17/06/05 15:03
|
הבעיה היא שכשבאים להתגרש קורעים את הבעל במזונות ובהסדרי ראיה האשה לא מפסידה כלום רק מרויחה מכל הכיוונים אם זה מזונות מהרווחה מביטוח לאומי ואם יש דירה היא מקבלת אין לה פשוט מה להפסיד!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הורים מטומטמים ?
לח,
17/06/05 14:57
|
אל תשפוט במקום שלא היית אין לי מושג מה היה שם , דבר אחד בטוח לפני שבוחרים עם מי להתחתן חשוב לא פחות לדעת לבחור אדם נכון שאפשר להתגרש ממנו !!! ואגב במקרה הנ''ל אין ספק שהילדים הם הקורבן הגדול בסיפור הזה וליבי איתם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
להעיף לקיבינימט !
טומי,
צפון,
17/06/05 12:40
|
להעיף לקיבינימט,את שופט הנפל,שבדצמבר 2004 שיחרר את הבעל בתנאים מגבילים למעצר בבית אמו יען,כי הוא אדם נורמטיבי,הוא לא ! והשופט ששיחרר, בטח ובטח לא נורמטיבי ! מצפה מהעיתונות הכתובה, והאלקטרונית,לחשוף את שמו של השופט הדפוק, ולהוקיעו קבל עם ועדה,ובטח לא לאפשר לבטלן להסתתר ולחסות את שמו,ולאחר שיחשף,להעיפו מבית המשפט עם בעיטה אחת גדולה באחוריו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ככה זה כשמתנתקים ...
אברהם,
הרי יהודה,
17/06/05 12:32
|
מתנתקים מציונות מתנתקים מיהדות מתנתקים ממוסר יהודי מגרשים את מי שרוצים הורסים את מה שרוצים ובג''ץ שותק ומסכים
מי אמר שאין קשר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה מנותק מהשכל שלך!!!
ל"ת
טלית,
17/06/05 16:30
|
|
 |
תגובה ל25
יוסי,
17/06/05 15:25
|
|
 |
אין קשר ...
אברהם,
הרי יהודה,
17/06/05 16:57
|
אולי פשוט לא מצאת את הקשר ... זה מה שאני אומר : אנשים חיים בלי קשר = מתנתקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל25 תזהר בלשונך
שכנה,
17/06/05 14:16
|
|
 |
גם היהודים היו ציונים ..
אברהם,
הרי יהודה,
17/06/05 15:36
|
וגם אריק היה פעם חיובי וגם בית המשפט שפט וגם המשטרה היתה רודפת פושעים ומגינה על הטובים
נכון, אנשים משתנים, ולא תמיד לטובה. הזהירות - היא חובת כולם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חושבים רק על עצמכם אה?
שימי. ב.,
צפון.,
17/06/05 12:44
|
אנשים כן מתים ואתם חושבים רק עליכם והבתים ה''יקרים'' שלכם. לכו כבר, אף אחד לא רוצה אתכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשע היה גם לפניי ההתנתקות.
א.א,
17/06/05 12:43
|
|
 |
תקרא את 9
ל"ת
ותבין,
17/06/05 13:35
|
|
 |
24.
עצוב
עצוב,
17/06/05 12:24
|
|
 |
אתה מסוכן לחברה !!! פנה לטיפול
ל"ת
מאבחן,
18/06/05 00:21
|
|
 |
עצוב?!?
אסתי,
אשדוד,
17/06/05 13:49
|
אני לא מאמינה שזה מה שאתה חושב...בגלל אנשים כמוך תראה איך המדינה שלנו נראית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ילד שראה דבר כזה...
נועה,
17/06/05 12:17
|
עלול לסבול מזה כל חייו בצורה קיצונית ביותר. איך מטפלים בדבר נורא כזה? גם לאבד אימא וגם לראות אותה בסיטואציה כל כך מזעזעת?!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
דב ניימן היקר
פריצקי,
17/06/05 12:16
|
היום להאשים את הבעל באלימות ללא קשר למציאות זה הסטנדרט במשפטי גירושין ,גם אם תהפוך את כל גוש דן לבית כלא -זה לא יספיק בשביל לכלוא את כל המואשמים בכך מחד מאידך למשטרה אין כח אדם לחקור וכל אחד שחייו יהרסו כתוצאה מעלילה ואדישות הרשויות והחברה למצבו חסר הצדק(ואין לו כבר מה להפסיד)-הינו פצצת יאוש מתקתקת - ללא הרתעה כנגד הספורט הלאומי החדש(''תפירת תיקים'')המצב רק יחריף-הכתובת על הקיר,בגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
SICKNESS IN THE STATE OF ISRAE
YEHUDA,
NETHERLANDS,
17/06/05 12:05
|
FROM ALL THENEWS WE GOT THE IMPRESSION THAT YOUR PEOPLE ARE SICK! AND THE STATE OF ISRAEL IS NOW IN DANGER INSIDE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הבעל האלים רצח את אשתו-והתאבד
דב ניימן,
שרון,
17/06/05 11:58
|
האלימות ו נשים נרצחות בישראל ב שנים אחרונו, מראה על חברה ,למרבה הדאבון, חולה, ו על כך חייבים לטפל ו במהירות, ב קריאת עיתוני מחוץ לארץ, לא נתקלתי בתופעה כו חמורה כמו בישראל, המושג, המשטרה ו השופט ''הרחיקו את ה בעל, לבית אחר, או אפילו מעבר ל ים, פשוט , מצחיק, האם הרחקה ל בית אחר, לא ניתן להגיע ל מועמדת ל רצח, בעל אלים, נדרש ל כתב אישוב ו כליאה לאלתר, מילים צנועות אלו, מגדיש ל משטרה ו שופטי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
גם תגובות הכותבים מאד אלימות..
ל"ת
נא לא להשתלח,
17/06/05 11:53
|
|
 |
18.
אלימות היא תוצאה של מצב כלכלי
ביבי,
אשם,
17/06/05 11:53
|
לא שצריך סקרים כדי להבין את זה, אבל למי שזקוק להוכחה - כל הסקרים מצביעים באופן חד משמעי על קשר הדוק בין מצב סוציו-אקונומי לפשע. כל עוד ביבי ממשיך במדיניות התאצ'ריסטית שלו, הפשע ילך ויתגבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלימות כלכלית מובילה לאלימות ר
רונית,
18/06/05 01:28
|
השלטון המושחת שמבטיח ג'ובים רק למי שקרוב למרכז הליחכוד, שמפעיל מדיניות שמפטרת אנשים מוביל למצב הזה. וזה עם שר משטרה לא מוכשר, עם תקציבים נמוכים כי הכסף הציבורי הולך למי שהליכוד חפץ ביקרו. שחיתות וטפשות מוליכות לפשע וכל מיש רוצה שיפור חייב לא להצביע לביבי וחבריו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לא כותבים מאיזה עדה?
ל"ת
מוקי,
17/06/05 11:48
|
|
 |
למוקי
אסתי,
אשדוד,
17/06/05 13:52
|
ברור שלא יכתבו מאיזה עדה אולי זה אשכנזי וחס וחלילה ללכלך את שמם של האשכנזים בד''כ מדגישים את המוצא מתוך כוונה מסויימת לא סתם,ברור שאם זה היה שוב אתיופי או רוסי היו כותבים...אין מה לעשות ככה זה עובד היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסתי כפרה,מצטער,גם הפעם הם לא
עדי סו,
קלאב מד,
17/06/05 17:12
|
אשכנזים.''איזה יופי''-אם תקראי במבטא מתאים תקבלי תשובה(מוסמכת) בינתיים האשכנזים קצת מחפפים את כל נושא הפשיעה-קצת חנאנות,מה לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגע מוקי קוקי
א,
ראשון לציון,
17/06/05 12:41
|
שאלה מפגרת מוקי ערך האדם כאדם ולא משנה צבע העור שלו מפגר אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כדאי שמערכת החוק תפנים שאנשים
סתם אחד 2,
17/06/05 11:44
|
מיואשים הינם מסוכנים ותפסיק את האפליה נגד גברים.והכי מצחיק שגם עם הגבר מוכיח שהיא שיקרה-לא עושים לאשה כלום-במדינת ישראל מותר לשקר בערכאות ,מותר לבדות ראיות ולהעליל עלילות ,מותר לענות ולעוות את הדין למרות שהתוצאה והנזק לנפגע גרועים לעיתים מאלימות פיזית-יוחזר דין עדים זוממים לאלתר,אחרת זה רק יחריף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למרות הכל , זו
יקים חממי,
אשקלון,
18/06/05 11:03
|
|
 |
אל תחפש הגיון...
סתם אחד,
18/06/05 22:07
|
כשאדם רואה שחייו נהרסים לנגד עניו, ויתרה מזו -אין לו כתובת לפנות אליה, הוא נכנס למצב של יאוש,כעס ונקמה. רוב בני האדם שנמצאים במצב כזה,אינם חושבים בהגיון...ובד''כ רוצים שמי שאחראי לכך ישלם.אם מערכת החוק לא תעשה את זה-הם יקחו את החוק לידים. כתוב שנגזר דין דור המבול לכליה בגלל שהטו משפט,וכן כל התרבויות והאימפריות שלא שמרו על חוק וצדק נכחדו,כבר היום אין לאנשים במדינה אמון במערכת החוק והצדק,ודין האיפה והאיפה כבר לא בחדרי חדרים,ויותר ויותר אנשים מצפצפים עליו ,אלה בגלל שיודעים שמה שלא יהיה לא יפסידו(בבחינת אתרוג)ואלה בגלל שיודעים שמה שלא יהיה יפסידו,או שכבר אין להם מה להפסיד(תמות נפשי עם פלישתים)בכל מקרה כבר אמרו חז''ל כי ללא מוראה של מלכות איש את רעהו חיים בלעו...בלי שהם ראו את כתרות העיתונים של תקופתינו.ודוק' אנני מדבר על המקרה הספציפי בדווקא למרות שבהחלט יתכן שגם הנרצחת( כמו רבים וטובים כגון כב' השגריר חפץ...)עשתה שימוש במעמדה כעו''ס כדי להטות את הדין לטובתה ,אלא במקרו,כאשר הנתונים הסטטיסטים מדברים בעד עצמם.דוגמא נוספת הינה החוק כנגד הכאת ילדים שמגדל פה דור של מפלצות(חושך שבטו שונא בנו)הכתובות על הקיר ובגדול...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
במדינה שפשעים נגד האנושות כנגד
ממשלת השמאל,
והערבים,
17/06/05 11:41
|
אזרחיה מותרים ומושרשים. אין להתפלא על האלימות הגואה בין אזרחיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אתם לא בכיוון
סתם אחד,
17/06/05 11:35
|
אדם שעושה צעד כזה בבחינת'' תמות נפשי עם פלישתים'' הינו אדם מיואש! צריך לבדוק איך הגיע למצב הנ''ל,אך ברור שזה ,כרגיל,לא יעשה. מאוד יכול להיות שברוח התקופה בידתה האשה תלונות/ראיות בעידוד עו''ד/מ.י. ובהמ''ש פשוט שיתף פעולה,בעוד שהמשטרה לא טרחה כלל לחקור גרסאתו והאיש מצא את חייו הרוסים מינה ובה בהבל פה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
9 אתה צודק..זה שינאה ביננו
ל"ת
שימי,
17/06/05 11:14
|
|
 |
12.
מתי תבינו את הפואנטה הפאנטית?
אתגר,
רעננה,
17/06/05 11:13
|
תמיד יצוץ כאן איזה חולני שיקשר את את כל מה שקורה למדינה דתית או חילונית.
הבעיה היא לא בו, אלא בעדר שמתלהם בעקבותיו ומסיט את הנושא הכאוב למחלוקת ושנאה כאובה יותר.
תלמדו לא להתייחס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאד צודק!!!
ל"ת
רותי,
17/06/05 12:00
|
|
 |
11.
כסדום היינו לעמורה דמינו ! !
m o m o,
17/06/05 11:05
|
|
 |
10.
אם לשניים
גסי,
אילת,
17/06/05 10:52
|
|
 |
9.
אלימות היא לא סיבה לשנאה, להפך
SMV,
17/06/05 10:50
|
בגלל השנאה ששוררת ביננו יש אלימות. למספר 5 ולכל התולים את האלימות בחילונים, תתעוררו, אצלנו הדתיים המצב לא יותר בהרבה יותר טוב!
הסיבה היא לא החילוניות. הסיבה היא המצב החברתי-כלכלי גרוע. אנשים מרגישים שלאף אחד לא אכפת מהם וילדים לא מקבלים חינוך מאף גורם, אפילו לא ממשרד החינוך עצמו.
ולדעתי, תתפלאו, גם משבר הערכים שגוררת ההתנתקות, (או אולי משבר הערכים גורר את הרצון להתנתקות, אינני יודע) הוא אחד הגורמים לאלימות. אם ננסה לעצור את ההתנתקות על ידי חסימת כבישים, משבר הערכים ימשיך וגם אם תימנע ההתנתקות המצב ימשיך.
הפתרון הוא קודם כל להסתכל פנימה אל עצמנו, אל החברה, לנסות לגשר על הפערים ולמצוא אלטרנטיבה להנהגה הרופפת, המושחתת והמתפרקת. (וממילא נעצור את מכונת הטירוף המכונית ''התנתקות''.)
הפתרון לאלימות הוא לא ועדות שרים מיוחדות, ולא כרזות נגד שרת החינוך. הפתרון הוא קודם כל לעבוד על עצמנו באופן אישי, ואחר כך לשפר את יחסינו עם הזולת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק !!!!!!
ל"ת
הקוסם,
17/06/05 15:43
|
|
 |
מס. 8 ההודעה גם אליך
ל"ת
SMV,
17/06/05 11:09
|
|
 |
8.
ל 5 הגאון
יעקב,
קרית אונו,
17/06/05 10:31
|
שמע אתה מדהים, אצל שומרי הדת אין אלימות במשפחה אין כלום וואללה. רק תבדוק איך מייד לכשיתפס הבן-ז.. הוא ימהר לחבוש כיפה ולמלמל דברי תורה. פתח את עיינך אתה ושכמותך והתבונן טוב טוב על סביבתך ראה כמה ערסים דוקרים ורוצחים מייד חובשים כיפה, גם ''אור לגויים'' אה כן, שתהיה לך שבת שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גדול!!!!!!!!!!!
ל"ת
משה,
17/06/05 10:47
|
|
 |
7.
המשטרה לא אשמה.
מ''צ חיפה,
17/06/05 10:23
|
אשמים נבחרינו בכנסת שלא מעבירים חוק עונש מוות במיקרים כאילה, הרוציח יודיע שהוא יצא מבית ההבראה כעבור 20 שנים כאשר בידו תואר אקדמאי וכאשר בילה תקופת חיים זו בהעברת הזמן' באינטרנט, ובחופשות קצרות ואולי גם בבקשת נשואים ומימושה, הלא הוא גם זקוק לפורקן ומה לא? רק לחכי''ם התשובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
רבותי: בארה''ב נרצחות כל שנה כ-
תושב חוזר,
17/06/05 10:18
|
3,000 נשים ע''י בני זוגן. (מתוך כ-17,000 מקרי רצח בשנה).
יחסית לאוכלוסיה (לא באופן אבסולוטי כמובן), זה כמעט פי 10 מאשר ישראל!
אז אמנם זה לא עוזר למשפחות האומללות, אבל קצת פרופורציות לכל המגיבים, ולכל ה''מיואשים'' !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל לנו לקחת דוגמא מארה''ב!!!!
שונא ארה''ב,
17/06/05 12:51
|
מדינה מלאת פשע, אלימות חזירית, קפיטליזם חזירי, שמרנות וכו'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צרת רבים נחמת טיפשים
אם חד הורית,
17/06/05 10:46
|
|
 |
''עם ככל העמים'', רק בדת-מדינה?
SMV,
17/06/05 11:10
|
כשמגיעים לנושאי דת ומדינה, תמיד מסבירים לנו תומכי מדינת כל אזרחיה שצריך להיותצ כמו כל העמים...
וכשזה מגיע לרצח? הרי הכל משקף את אופי התרבות של המדינה. אז כנראה שיש משהו ברעיון של מדינה יהודית, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
חילונים תתעוררו !
זוהר,
17/06/05 10:10
|
תחזרו בתשובה (מלשון לשוב) מדרככם הרעות. אלימות, רצח אונס זה קורה רק במגזר החילוני. מה הפלא? מישהו לימד אתכם על ''לא תרצח'' ? אני קורא לשרת החינוך: תחייבי שבכל כיתה יהיו עשרת הדיברות כתובות על הקיר במקום ''התקוה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
man and g-d
madam x,
New York,
17/06/05 18:59
|
What a joke. To all the Zadikim you miss the whole point when it’s come to human race. We as human created a believe that we call it G-d which is nothing wrong with it, however, when you start killing in the name of G-d then something is wrong with thee idea, faith or any other name that you can thing of. Each and every one of us needs to take our own action more seriously and to do so you need to start with the children and to educated their parents. Every thing came from home. We as teachers can do so much, but the rest it start at home. I can write a book about child abuse at home, and how the kids of today don’t see the light in the end of a tunnel. We need badly to ask our self if our Media and T.V. really help or coast more damage to our children. Think about it. Love to hear from you.
P.s I heard this and I thought I will share this. When Mother Teresa was asked why she don’t read the paper her answer was: I don’t want to read the truth, I rather see the truth.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרך אגב
Avi Ecuador,
17/06/05 16:01
|
גם בחברה הדתית קימים בעיות דומות שמוסתרות. הדרך ללמוד את טבע האדם וללמדו איך לשלוט בחסרונותיו ולמה הוא יכול להגיע במצבים מסוימים... אין תחליף לחופש ובטח לא דת קשוחה שמפרשת ולא תמיד בהצלחה מה רצונו של אללה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?!?
אסתי,
אשדוד,
17/06/05 13:59
|
גם אני דתיה אבל אני לא חושבת שיש קשר בין הדת לבין מה שקורה כאן כי עובדה שגם הדתיים הספיקו לפשל לא מעט בשנה האחרונה ולעומתם המון חילוניים עם נשמה טהורה יותר מדתיים הכל תלוי בבנאדם בלי קשר לדת,מוצא,מין וכו'...ודי עם התגובות האלה כי זה מה שימשיך לגרום לשינאת הדתיים(ולא חסר...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל5 האידיוט
שכן,
17/06/05 13:58
|
|
 |
וואלה?
א.א,
17/06/05 12:46
|
שחכת את כל מעשי האונס של הרבנים שלכם? שכחת את החטיפה שתיכנן הרב הספרדי? שכחת את יגאל עמיר?! שכחת את חסימת הכבישים שלכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב הראשי תכנן ?יש לך הוכחות??
שנאת חינם,
17/06/05 13:59
|
יגאל עמיר דתילוני ..רק אצל הדוסים השחורים אין פשרות ללא תרצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסוף יסתבר שהם שומרי מסורת...
עודד, סין,
17/06/05 12:22
|
מזל שאצל הדתים באמת אין אלימות.
רק אונס בישיבה, פליקים לאישה ולילדות, ומה שכחתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך שם של אונס בישיבה?.
אין רוצח חרדי,
מקום המדינה,
17/06/05 13:57
|
|
 |
לא, אני חושב שלחתן ולהפרות
עודד, סין,
17/06/05 18:44
|
ילדות בנות שש עשרה בשידוכים זה לגמרי בסדר.
אבל מי שאין אצלו עצמו שקיפות במנגנונים לא יכול להלין על מה שקורה אצל אחרים. איך אפשר לדעת שאצלכם לא יותר גרוע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זוהר, כמה דתיים אנסו וגנבו
אלמונית,
הרצליה,
17/06/05 10:56
|
זוהר היקר, נמאס לשמוע ממכם את כל ההטפות לדת, כל מקרה רצח, ארונס - ישר דתי כמוך אומר לחזור בתשובה. אתה ממאיס את הדת על כל החילונים. כמה דתיים אני מכירה שאנסו, גנבו ומתפללים והולכים לבית הכנסת למטרות מסחריות. קודם תהיה בן אדם אנושי ואחר כך תהיה דתי. כל אחד יכול להאמין בה' בדרכו שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, איך קראו להוא מככר רבין?
שאלה,
17/06/05 10:48
|
|
 |
עמיר דתילוני .מבר אילן-לא חרדי
בני סלע,
גיבור תרבות,
17/06/05 14:18
|
|
 |
חוץ ממשטרת הצניעות כמובן
ל"ת
עודד, סין,
17/06/05 18:46
|
|
 |
קשוט עצמך
דתי,
17/06/05 10:37
|
אל תטיף מוסר לאפחד, כל אחד חייב לתקן את עצמו בלבד, ובודאי לא בהכללות על אוכלסייה שלימה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דתי חכם
אלמונית,
הרצליה,
17/06/05 14:12
|
ירבו אנשים כמוך...כנראה שאתה אדם דתי בעל רמה אנושית גבוהה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכווונה לקשוט עצמך - כמובן ...
אלמונית,
הרצליה,
17/06/05 16:05
|
|
 |
בושה וחילול השם
איתן צ,
חולון,
17/06/05 10:31
|
כאדם דתי אני בוש ונכלם משנאת האחים שלך. שכחת שבגלל אנשים כמוך חרב בית המקדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין-ואני חשבתי שחילול השם
אלו ,היהודים,
הרוצחים,
17/06/05 14:20
|
|
 |
4.
השופטים
איל,
תל אביב,
17/06/05 09:54
|
ראשית השופטים במקום לקצר בסיכסוכים נותנים יד לסחת שרק מאצימה את הסיכסוך שנית הם נוטים לצד האישה גם כשלא מוצדק לדעתי עשיית צדק ושיויון = שלום ושלא תבינו לא נכון בקרמינלים צריך להישתמש בכל הכוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
בטח יקבל עונש של 6-7 שנים בכלא
ל"ת
שפוי,
עוזב ת'ארץ,
17/06/05 09:08
|
|
 |
דפוק אחד הוא כבר מת!!!
ל"ת
שושה,
17/06/05 11:13
|
|
 |
קראי את סוף הכתבה
ל"ת
חגי,
17/06/05 18:05
|
|
 |
2.
חבר'ה תרגיעו
דני,
ירושלים,
17/06/05 09:06
|
היא סתם עובדת סוציאלית לא בת של שופט לא אחות של שופט ולא אימא של שופט
חודשיים עבודות שירות, בסיומו של משפט ארוך ארוך עתיר דאחקות בין השופטים לרוצח השובב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תקראו כמו שצריך...
איה,
17/06/05 11:42
|
זו שנרצחה בעלה התאבד, ולא יאשימו אותו בדבר.... נמאס לי כבר מהמדינה האלימה הזו? מה יהיה הסוף, אנחנו לא צריכים אויבים יש לנו את עצמנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
נרגעתי והתפכחתי,
17/06/05 10:34
|
ואולי יסגר התיק בגלל חוסר עיניין ל''ציבור'' (לשופט)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבן אדם התאבד,את מי להאשים?
ל"ת
רחלי,
17/06/05 19:20
|
|
 |
פשע על פשע
קרן,
17/06/05 10:34
|
נכון. ועוד יגידו שצריך להתחשב בו. עצוב. המערכת המשפטית בארץ כל כך ליברלית ןההתחשבות היא ברוצח ולא בקורבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
''במשטרה בודקים...''
השופט הסרבי,
17/06/05 08:55
|
|