 |
67.
רק תפילות ישנו את רוע הגזירה
ברקת,
ת''א,
15/06/05 23:53
|
|
 |
66.
ריבלין צודק, ומוכן לקחת סיכון.
Metziuty,
15/06/05 23:02
|
שרון האיץ את השחיתות במדינה והעלה אותה לרמה שלא היתה כמותה.
מאחר ולמתנגדים הפוליטיים מועיל להלחם בליכוד במקום להלחם בשחיתותו האישית של שרון, היה זה גם קו ההגנה שלו...
**מאבק בשחיתות'', אמר שרון. ''אין לו שום מטרה נעלה מלבד הרצון להכפיש את תנועת הליכוד, נבחריה ומוסדותיה**
נכון שרוב חכי''ם חברי הליכוד ששוחדו ע''י שרון כדי לבגוד בבוחרים הם מושחתים, אך שרון הוא הכח המניע את השחיתות במדינה... זו גם הסיבה שהוא קיבל דרגת אתרוג מהשמאלנים והכניס לממשלה את העבודה כשותפים.
למרות הנסיונות הלגיטימיים לקשור בין כל המושחתים שרון / ליכוד / והעבודה... מציע ריבלין ללכת לבחירות מיד, וזו הקרבה אישית, שאפילו מורדי הליכוד פחדו להעלותה, הוא עלול להשאר מחר ללא פרנסה...
הוא מסכן את משרתו כדי להציל את המדינה, שהשחיתות הנה פסק דין מוות עבורה.
וכפי שנאמר :- 'שריך סוררים וחברי גנבים, כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
ריבלין נכשל
בנימין,
15/06/05 12:47
|
מעמד הכנסת בירידה ריבלין בלחץ חברי המרכז לא בחרו אותו במקום ריאלי במקום לעבוד הוא עסוק בפריימריס וסקרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
''הדג מסריח מהראש''
מפלגת ''צומת'',
השרון,
15/06/05 12:43
|
הסטטיסטיקה מעידה על התגברות מעשי פשיעה ועבריינות בקרב חברי-כנסת ושרים בממשלה. אמש, הציעו סיעות האופוזציה הצעת אי-אימון בממשלה בדבר הוזלת ידה בנושא ''גאות האלימות''
הכיצד תטפל ותתמודד הממשלה בנושא כאשר היא עצמה עסוקה בפלילים?
הציבור מחוייב להגן על שמו, בטחונו ורווחתו ולדרוש את החזרתה של חברה חינוכית, ערכית ובעיקר: שומרת חוק.
מפלגת ''צומת''
עירית טוכפלד-פפר דוברת מפלגת ''צומת'' zomet10@012.net.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צומת ??? יש עוד מפלגה כזאת ?
מורה דרך,
15/06/05 17:07
|
אני מסכים עקרונית עם הדברים שאת אומרת. אבל על איזו ''צומת'' את מדברת ? האם ירדתם למחתרת ? איפה אתם ? האם אתם קיימים כמסגרת ? האם אתם עושים משהו ? אם כן מה אתם לעשות בז'ביל מדינה ? ... אשמח להתבשר שאתם מסוגלים להפיק מתוככם עוד משהו חוץ משוחרי מיצובישי וסוכריות m&n ! ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
זה נכון - שזרביבי יהיה ח''כ -
מנש,
פילוג הלאומי,
15/06/05 12:29
|
|
 |
62.
ריבלין הוא צדיק נדיר בסדום
ליכודניק,
הרצליה,
15/06/05 11:40
|
כל הכבוד ליו''ר הכנסת רובי ריבלין
אם היו לנו עוד מנהיגים ישרים כמוהו היה מצבנו הרבה יותר טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
רק אם המועמדים יהיו מחו''ל או
איש חזון,
15/06/05 11:34
|
אני תומך בדרישה של מר ריבלין רק אם המועמדים יהיו מחו''ל או חייזרים.! לא נגועים בשחיתות שעל פי מר שרון בכלל לא קיימת בארצינו,הכל נקי וכשר ,לא שקרים ולא רמאויות,ובטח גם שיד ימין יודעת מה יד שמאל עושה! ועדיף שיהיו להם ילדים מוכשרים שתוך חודש ירוויחו מאות אלפי דולרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
שמאלנים/ערבים מפחדים מבחירות!!
ממשלת השמאל,
והערבים,
15/06/05 11:27
|
|
 |
59.
העם ינצח או בובת השמאל שרון?
דוד,
15/06/05 11:11
|
הרי ברור שרוב העם הוא בעד משאל עם ,ושתקשורת השמאל ושרון נגד,שלא יהיו אשליות,בלי משאל עם ירד הרבה דם בעת הטרנספר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דם, יזע ודמעות
איש העם,
15/06/05 17:23
|
אמור נא מר דוד, מאיפה אתה יודע מה רוצה רוב העם ? האם עשית משאל עם כדי לבדוק אם העם רוצה משאל עם ? האם יש לך איזה שהם מקורות מידע סמויים שלחשו על אזנך ? ואולי רוב העם דוקא נגד כנופיות הפורעים שמדברים על ''דם'' ועל ''טרנספר'' ? אולי העם נגד חוליגנים וקוזאקים למיניהם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
אז כולם מלכים בכנסת?
ל"ת
איש חזון,
15/06/05 10:55
|
|
 |
57.
ריבלין-הליצן המגוכך של הכנסת!!
ל"ת
רמי,
15/06/05 10:42
|
|
 |
אין מנוס מהקדמת החלפת הריבלין
ל"ת
בליצן הזוי פחות,
15/06/05 11:09
|
|
 |
56.
שרון - חזור לחוה. נכשלת והכשלת
מוסה,
15/06/05 10:41
|
|
 |
55.
לפרק תמרכז המושחת
ל"ת
חבר ליכוד,
15/06/05 10:28
|
|
 |
54.
אדון ריבלין ! רק אתה תעזור !!!
אריה,
15/06/05 10:20
|
זה סרטן, אדוני, ואתה יודע את זה !!! מצב שבו כל תא בגוף עובד למען עצמו ולא למען כלל האורגניזם נקרא סרטן. נכון,- כולם היום מדברים על זה,- (ולא עושים כלום...) כאילו די עם זה, כאילו זה כבר יצא מהאף,- אבל אתם מבינים שחצי מהממשל שלנו עובד היום לא בשבילנו אלא אך ורק למען עצמו? ואתם מבינים שזה פשוטו כמשמעו סרטן? נכון, לא הליכוד המציא את זה. באמת אין רק אחד שאשם בזה שאנחנו הולכים למות. אבל אנחנו הולכים למות. אנחנו במצב סופני, אנשים. הביטו סביב. המערכות אצלנו כבר הפסיקו לתפקד... מוכרחים להפסיק את המצב הזה, שבו כל תא מתפקד רק למען עצמו. מוכרחים לחזור למצב שבו הגורם היחיד ששולט על הנבחר בישראל הוא כלל הציבור בישראל... ויש דרך לעשות את זה. באמת. יש דרך לעשות שרק לנו הם יהיו חייבים, ושיתחילו, באמת, לעבוד קצת גם בשבילנו... בואו נבין: א. כאשר אלף איש קובעים אם תהיה ברשימה לכנסת אין לך מנוס מלהציע לכל אחד מהם טובת הנאה,- בצורת מישרה ע''ח קופת הציבור או בצורת הטבות שיקבלו כאשר תהיי בעמדת כוח,- ואילו אם כלל מתפקדי המפלגה,- (עזבו ''הזיופים'', נסיונות מטומטמים לעבריינות תמיד יהיו...) יכריעו בבחירות חשאיות,- הדרך היחידה ''לשחד'' מאה אלף איש היא פשוט ''לעשות שיהיה טוב ליהודים'', והרי זה כל הרעיון של השיטה הדמוקרטית.- אבל ב. בפריימריס כלליים (כהצעתי ) המירוץ עולה ים של כסף. זה הופך את המועמדים לבעלי חובם של מיליונרים, המממנים אותם, ואוחזים באשכיהם אחר כך. ב''הצעת החוק'' שלי החוק קובע שדינו של מועמד יהיה כדין מפלגה לגבי הצורך להראות מאין הגיע הכסף שבו השתמש,- וחובה להשתמש כמעט אך ורק באמצעים חינמיים, כגון אתר המפלגה באינטרנט, חוגי בית, והופעות ב''הייד פארקים'' למיניהם... ג. הדרך לגרום לכנסת לקבל חוק שכזה ,- שיחייב, כולל ענישה דרקונית, את כל המפלגות,- הוא לגרום למפלגה בינונית אחת להבין כי דחיפתו של החוק הזה היא תקוותה האחת והיחידה לשרוד במפה הפוליטית...
אנחנו בדקה התשעים יקיריי. אתם איתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
תן לעם להחליט
נשר,
15/06/05 10:17
|
לגבי תוכנית הגרוש. בחירות עכשו דמוקרטיה נגד השלטון הטוטליטרי של שרון ומשפחתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלה בלה בלה. העם רוצה פינוי
ל"ת
מעייף,
15/06/05 11:10
|
|
 |
52.
בגלל שכמותך עזבנו
ליכודניק לשעבר,
15/06/05 10:10
|
עזוב את הליכוד, לך עם המורדים והניח לליכוד, אולי אנשים שכמותי יחזרו לליכוד לאחר עזיבתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
ריבלין רועד מפחד
לוציפר,
השרון,
15/06/05 10:08
|
אכן הגיע היום שגם חברי כנסת העוורים לשחיתות רועדים מפחד לנוכח מעשי כנופיית שרון אשר השתלטו למעשה על כל צמתי הכוח במדינה ומערבבים בגסות הון בשילטון. אין מה לעשות בנדון שכן כל עוד השמאלנים הצבועים מוכנים לתמוך בעיוורון מוחלט ובהתרפסות באיש שנוא נפשם אר אחראי למלחמת לבנון, להסתה הפרועה שהביאה לרציחתו של הגורו שלהם יצחק רבין והכל בשם ההתנתקות הרי שברור לכל ששרון יצלח בכל מעשיו למרות שבסופו של דבר הביא לחורבן המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחחחח כרגיל השמאל אשם
ל"ת
ירמי,
15/06/05 11:11
|
|
 |
50.
END of SHARON DICTATORSHIP!
rani,
15/06/05 10:04
|
|
 |
49.
זר-בייבי מסוכן משרון!
אבישי רביבי,
15/06/05 09:59
|
|
 |
באמת לא הבנתי קודם
תמים תמימי,
בייס קייל,
15/06/05 10:20
|
איך זר-בייבי עושה מה שעושה ואף אחד לא נוגע בו! עכשיו הבנתי שהוא שבכניק? מי עוד בחבורה שלו??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא שבבניק (והבן של טומי לפיד)
ל"ת
ר. מים,
15/06/05 11:20
|
|
 |
אולי שולמית?
ל"ת
קובי,
15/06/05 10:45
|
|
 |
אולי מושיק עפיה?
ל"ת
רננה,
15/06/05 11:19
|
|
 |
48.
דביל היית ודביל נשארת
המבקרת1,
15/06/05 09:56
|
גם אם הבחירות תתקיימנה כפי שאתה רוצה לא תצליח לבטל את ההתנתקות, לא משנה איזה פליק-פלאר לאחור תעשה לא תצליח לבטל את זה, גם אם יגיע ראש ממשלה חדש, אתה הבנת את זה טמבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב דביל מרשע לשמו!
סתם יהודי,
15/06/05 11:47
|
לפנות? זאת עושים עם אשפה! חוץ מזה לא מדובר ב''מתנחלים'' אלא בשליחי ממשלת ישראל, עליהם אמר יצחק רבין - הלוואי ויקומו עוד רבים כמותם! עד כה אף אחד לא טרח לגלות מה ידוע לנו היום שלא היה ידוע בזמנו. ה''התנתקות'' ברמאות יסודה כל עוד שדרות ובנותיה לא ''יפונו'' אף הן. אכן מדובר כאן במזימה מרושעת שכל בעל נפש ידחה אותה מכל וכל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למבקרת 1
אריאדום,
15/06/05 10:27
|
חולרע מדברת על טמבלים היו דברים מעולם ויש סכוי שיהיו שוב. עדיף לך להיות חכמה אחרי מעשה מפני שאף אחד אינו יודע מה יקרה לבסוף. התנתקות אולי ולא תחת איומים או אש. עם הסכמים ותנאי שלום עם בטחון יש על מה לדבר. חבל שיש אנשים כמוך שהטפשות עלתה להם לראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
יותר מעשים פחות דיבורים
rekfeer,
15/06/05 09:49
|
בחירות ועכשיו. אין לבצע התנתקות. ממשלה עם קרעי תרנגולת אינה מייצגת את הציבור. משאל עם על ההתנתקות ובחירות אישיות בכל תפקיד הוא הצעד המחייב.
שרון ומרעיו גם מהמערך הביתה העם איבד אימונו בכם. פנו דרך לצעירים וישרים. הבוז לכם טינופות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
רובי אני אוהב אותך חזק ואמץ
ל"ת
דוד,
15/06/05 09:46
|
|
 |
45.
גם מזוז מושחת
חגי,
ת''א,
15/06/05 09:40
|
לסגור פרשית שוחד רחבת היקף בגלל דעות פוליטיות, זו שחיתות ומעילה באמון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
רובי ריבלין
א''ש רינת,
תל אביב,
15/06/05 09:36
|
יותר נכון להגדיר ''עבד כי ימלוך'' מאשר ''כל ממזר מלך''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
שרון תתפתר!!!
רציונל,
השרון,
15/06/05 09:19
|
בן אדם שחושב שכולם טמבלים- מאשמים אותו והוא מעביר את הכל למרכז הליקוד. אתה שרון לך הביתה- מושחת. הפעם אני מסכים עם זהבה: ''אדוני ראש הממשלה, הממשלה בראשותך מקימה מחדש את סדום ועמורה'', תקפה יו''ר סיעת מרצ-יחד, ח''כ זהבה גלאון. ''השחיתות הפוליטית משתוללת באין מפריע.'' הדג מסריח מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אתם המלכתם את הרעה הזאת
ל"ת
סדג',
15/06/05 09:19
|
|
 |
41.
שרון צודק
דני,
ת''א,
15/06/05 09:11
|
הבעיה לא בליכוד. זה לא שאם מחר תהיה העבודה בשלטון הכל ייראה אחרת. להיפך. הבעיה האחת והמרכזית היא שרון. האיש שמראה דוגמא אישית של שחיתות שלטונית, פיטורין מהממשלה של המתנגדים לו, זלזול וכחש בבוחרים שהעלו אותו לשלטון ופרשיות שחיתות משפחתיות שמטואטאות מתחת לשטיח בגיבוי של אלו המעוניינים בתוכניתו. אפשר לומר כמעט בבטחון: סילוק של האיש הזה מהשלטון הוא הכרח - לפני שהנזק יהיה גדול יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
שהמושחתים ילכו הביתה.
ל"ת
אא,
כאן,
15/06/05 09:04
|
|
 |
39.
כדאי לראות תגובה זו
אינטליגנט,
15/06/05 08:38
|
זו המדינה היחידה בעולם בה הרוב לא רוצה משאל עם מחשש שהמיעוט ינצח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בידיוק רוב
יותר אינטילגנתי,
15/06/05 09:12
|
פה נראה לי שזו הבעיה זה לא בידיוק רוב זה צמוד אני חושב שאם יהיה זה יהיה בערך שווה ויש סיכוי כזה שהמתנגדים ינצחו כי התמיכה בהתנתקות יורדת.... אבל פה זה לא הבעיה אם זה יהיה שווה אתה שוכח תעצבעות של הערבים שעם כול הכבוד להם מי המטומטאם שיקשיב לערבים בקשר לפינוי של יהודים ובקשר ללתת שטחים לפלסטינאים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
בשביל מה בחירות?
שי,
15/06/05 08:32
|
הבבונים הימניים שיש מלא בארץ הזו יצביעו שוב ליכוד, ושוב נקבל 4 שנים ליכוד. בשביל מה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
האם ''שומרי האתרוג'' יכשלו?
אבישי,
15/06/05 08:31
|
אצל ''כלבי השמירה של הדימוקרטיה'' - המטרה מקדשת את האמצעים. כל מעשה שחיתות של ''המשפחה'' - זוכה להכשר אוטומטי. כנראה שכוחם מוגבל ואי אפשר לכופף את האמת לנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי בחר בשרון ?
משה,
15/06/05 08:44
|
אתה וחבריך הצבועים בחרתם בשרון!! ופתאום יום לאחר תוכנית ההתנתקות גילתם ששרון מושחת!! אתם שבחרתם בשרון המושחת אין לכם זכות דיבור - כאשר תשתפרו רק אז תעלו לרמה של צבועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשבחרנו בשרון לא היתה שחיתות
כתום,
15/06/05 09:07
|
ההתנתקות באה רק אחרי הבחירות והיא השחיתות האמיתית - שקר בפרצוף לשני מליון בוחרים.
שרון הבטיח ''ויתורים תמורת שלום אמת''. לא רק שלום אמת אין, אפילו משא ומתן אין. יש רק מהלך מדיני שנועד למטרה אחת - להציל את שרון מהפרקליטות.
לזה אני קורא שחיתות, לא לאיזה שני מינויים פוליטיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי מצפים למוסר ויושר ממושחת?
משה,
15/06/05 09:23
|
בגלל אנשים כמוך השחיתות חוגגת. השחיתות של משפחת שרון איננה נמדדת ב2 מינויים פוליטיים - לפי תגובתך ניתן להסיק שהגעתה מהירח. כאשר אתה בוחר במושחת ואנטי דמוקרט אינני מבין מדוע אתה מרגיש אכזבה כאשר הוא משנה את תפיסת עולמו ומצפצף עליך. ממתי מצפים למוסר ויושר ממושחת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
על איזה מנוס
יוסי,
15/06/05 08:30
|
אתה מדבר דפקתם בעיקר את הבוחרים שלכם כל פעם שהליכוד עלה לשילטון דבר ראשון שעשה דפק את בוחריו ריבלין עדיף לך רודף שררה וחבריך בליכוד המושחתים שאת שארית שלטונכם תשארו ואל תקדימו כי לי ניראה שזה סוף שלטון הליכוד לעד אני יותר לא אעשה את אותה טעות וליבחור בליכוד. שנית מצדה לא תיפול .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
לדתיים,מתנחלים ולכל שונאי שרון
דויד ויהונתן,
סדום,
15/06/05 08:29
|
עד מה שידוע לי ועד להיום לא שפטו את לוט, על בעילה ואינוס קטינות ועל ''הפרת אימונים'' את דוד המלך את שלמה המלך (ביגמיה) ועוד כמה ''כוכבים'' מההיסטוריה ''המפוארת'' שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משיח
משה,
15/06/05 09:16
|
המשיח שהצבועים ממתינים לו הוא מזרעו של דוד המלך זזה שרצח את ( אוריה ) בעלה של בת שבע והיה הראשון שיסד את הפרוטקשן. בכל יום שישי המשחיסטים שרים דוד מלך ישראל. למשחיסטים מוסר של מפיונרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ריבלין, אולי תתפטר
חכם מימון,
15/06/05 08:26
|
הניח לנו , תתפטר ועזוב אותנו במנוחה אתה אדם מתלהם שבקושי נכנס לכנסת שעברה, לך לך והניח לנו מאדם שכמותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
ואים נגדים
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/06/05 08:17
|
את הבחירות יהיה יותר טוב?צריך לחשוב גם על זה מיפלגת העבודה או כל מיפלגה אחרת זה יותר טוב? צריך להקים במדינה שילטון מרכזי אחר ונקי משחיטות מצפונית חברתית כלכלית ומדינית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
קיצוני-עזוב את הליכוד לך ימינה
ל"ת
רועי,
15/06/05 08:10
|
|
 |
31.
ועדין יש חיסיון,על הפשע האמיתי
ששרון קשור אליו,
רצח?,
15/06/05 08:02
|
תמיד כשיש פשע של דמות פוליטית , אפילו מהשמאל , ויש צו חיסיון יודעים העיתונאים לעקוף את הצו. מפרסמים '' הניו יורק טיימס כתב ש ... '' וכו' וכו'
אבל עכשיו אמנון אברמוביץ יודע שאם יתפרסם הפשע הנורא , אז עלול להיות שלא יגרשו את היהודים, ולא יתנו עוד מהארץ שלנו לערבים, ולא נתקרב עוד יותר לקו הכחול-שפת הים.
אז הוא קורא לכולם לשמור על שרון כמו על אתרוג , ולא לפרסם עליו שום מידע אמיתי שיכול לפתוח לאנשים את העיניים. ( עד אחרי שהוא יגרש את היהודים ואז באמצע הבחירות יכניסו את שרון ואת עומרי לבית הסוהר , וייקחו בחזרה את השלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הדרך הפשוטה להפיל את שרון -
ראביי זר-ביבי,
בית קייל,
15/06/05 07:58
|
גם אנחנו בבית קייל - מהוים מיעוט, אבל מיעוט עקשן. הצלחנו לגרש את הרב אבינר שאהוב על תושבי הישוב - ע''י כך שהטרדנו אותו עד שהוא נשבר! אפשר לעשות את אותו דבר עם שרון - להטריד אותו בלי סוף - כמובן באמצעים חוקיים. מי שלא יודע איך יכול לפנות אלי או לג'ייקוב כורן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זר-בייבי תעשה לי ילד
ל"ת
סוהא,
פריז,
15/06/05 11:16
|
|
 |
אין בעיה - בתנאי שתטבלי במקוה
זר-בייבי,
15/06/05 12:24
|
|
 |
איך עוצרים את זר-בייבי??
יהושע מוסא,
15/06/05 08:59
|
|
 |
רק משטרה!
ל"ת
פיל-בר,
15/06/05 12:08
|
|
 |
יללה זר-בייבי - קדימה לעבודה!
הולסטיין,
הבשן,
15/06/05 08:25
|
|
 |
תזהרו
אסף,
שכונה צפונית,
15/06/05 08:46
|
|
 |
29.
בחירות
יעקב כהן,
קרית אתא,
15/06/05 07:52
|
|
 |
28.
חבורת צבועים
משה,
15/06/05 07:51
|
לפני הבחירות חבורת הצבועים המליכה את שרון המושחת. היום לאחר תוכנית ההתנתקות נזכרו חבורת הצבועים ששרון מושחת ופתאום המלחמה בשחיתות חשובה להם והם דורשים בחירות. בחירות רק לאחר ההתנתקות צבועים ומושחתים נמאסתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
קודם מפנים מתנחלים ורק אח''כ
ל"ת
הולכים לבחירות!,
15/06/05 07:42
|
|
 |
לך הביתה יההה
ברנשטיין,
צהלה,
15/06/05 08:56
|
רבלין אם יהיו בחירות אתה תשב טוב בבית ותראה רק טלויזיה אין איש נורמלי שתומך אותך היום!!!!לך חתיחת חתרן נלאה מספיק לחתור!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
קודם מפנים אח''כ בוחרים!!!
ל"ת
לא בוחרים,
לפני הפינוי!,
15/06/05 07:41
|
|
 |
25.
בחירות רק אחרי הפינוי ב''ה!!!
ל"ת
בחירות רק אחרי,
הפינוי ב''ה!!,
15/06/05 07:40
|
|
 |
24.
ריבלין נמאסת
אמא,
15/06/05 07:40
|
אתה ועוד אנשים שחושבים שהליכוד הוא מהות הכל במדינה הזו. חוץ מלזבל במוח ובזה אתה אלוף מה עשית למעננו האזרחים? מה עשית למען המורים? החינוך? מה עשית נגד חבריך האפסים סלבן מוזס ודומיו? אתם לא הורסים רק את הליכוד, אתם הורסים אותנו, את עתיד ילדינו שרובם מחפשים את מקומם בניכר והורסים את כל אלה שבאמת איכפת להם מהמדינה הזו ואולי תופתע זה לא רק אתה ועוזי כהן ופנינה רוזנבלום וביבי, זה אנחנו אלה שלא רק שחיתות וכסף מענינים אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
המודעות לשחיתות עלתה, התקשורת
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
15/06/05 07:37
|
מביאה את הדברים לאזרחים.
כל הכבוד לתקשורת שנמצאת בכל מקום, ומגלה את כל מה שקורה.
המודעות והרגישות לכספי הציבור תוספי תאוצה.
לבסוף כולנו היהי כלכלנים, במיוחד עובדי המדינה למיניהם שידם קלה על כספי הציבור.
משפוט לשופט (לא משפטאי) לא איש קבע לשעבר
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
היו שלום מרוקאים יקרים
הכל יכול,
מרגז,
15/06/05 07:30
|
מרוקאים יקרים כיום רומסים אותכם,משפילים אותכם,בעוד מספר שבועות,יהיו לכם אין סוף ביקורים בשכונות,ביבי וחבר מרעיו,כל דכפין יתי ויאכל ויבטיח הבטחות שגם אתם יודעים שלא יקוימו ןלכן מרוקאים יקרים בוחרי הליכוד לדורותיו נותר לומר דבר אחד בלבד באמת מגיע לכם!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרוקאי
מרדכי,
15/06/05 08:22
|
|
 |
21.
אדם ישר
ריבלין,
15/06/05 07:20
|
כאדם ישר על מר ריבלין להודות שעל הליכוד ללכת לאופוזיציה לתקופה של התנתקות מהשחיתות ולשידוד מערכות רעיוני. הליכוד מועיל למדינה ולאידאולוגיה שלו עצמו הרבה יותר טוב מעמדת האופוזיציה ! העם מבין זאת וישלח את שרון לנהל את גניבותיו מביתו הפרטי ולא ממשרד ראש הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
רק לא ליכוד,עבודה, ש''ס ושינוי
חבר ליכוד מ1977,
15/06/05 06:30
|
הפעם אצביע רק עבור הירוקים, את המעט שהם יכולים לעשות לשמור על המיים,חופים צמחיה ירוקה. שווה לי. לעולם לא במושחתים משני עברי הקשת הפוליטית.
תצביעו מרץ,מפדל, אחוד לאומי ואפילו מפלגות ערביות רק לא רבעית המנוולים. ובעיקר בעיקר לא ליכוד. הליכוד 4 מנדטים, שדורות עוד ידברו על העונש הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ותודה
ל"ת
אקס מצביע ליכוד,
15/06/05 09:09
|
|
 |
19.
לפזר את סדום ועמורה !
עמי,
מרכז,
15/06/05 06:20
|
|
 |
18.
רבלין צודק
יוסי,
חולון,
15/06/05 06:01
|
|
 |
17.
עם כל הכבוד, מי הוא שיחליט?
גיל,
15/06/05 05:09
|
האין זה ניצול מעמדו כיו''ר הכנסת לחתירה תחת הממשלה בראשות תנועתו שלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
בוקר טוב-זה תמיד היה כך
ל"ת
הזוכרים,
ישראל,
15/06/05 03:21
|
|
 |
15.
לא נמאס לכם מבחירות !!! חשוב
שי,
15/06/05 02:34
|
חלאס לבזבז את כספי הציבור על בחירות. זו הכרעת הרוב ותנו לממשלה לעבוד 4 שנים. דיי נמאס מהבחירות האלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר נמאס,שהממשלה עובדת בשביל
אש''ף, מגרשת,
יהודים,,
15/06/05 08:04
|
|
 |
תנו לגנבים לעבוד עוד כמה שנים.
ל"ת
אלתקראו לשוטרים,
15/06/05 03:20
|
|
 |
14.
לאן נעלם אופיר פינס?
יעקב,
רעננה,
15/06/05 02:31
|
אופיר פינס ידע הכל על פרשות השחיתות של משפחת שרון - כאשר נאבק בעד הצטרפות העבודה לממשלה. הוא גם ידע על שחיתויות שרון - כאשר נאבק להיות שר בממשלת שרון. אז מדוע לא הצביע אתמול נגד הצעות אי האמון בממשלה??? מדוע נעלם מאולם המליאה??? הצביעות הזאת תעלה לו ביוקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פינס צבוע
ל"ת
זו הסיבה,
15/06/05 08:53
|
|
 |
13.
אני אצביע ליכוד אולי בשנת 3086
מאור,
תל אביב,
15/06/05 01:49
|
|
 |
לא תגיע?
ל"ת
ץץ,
15/06/05 04:22
|
|
 |
12.
שרון הביתה! בחירות מייד!
יצחק,
ירוחם,
15/06/05 00:54
|
שרון, רימית אותנו, פשוט רימית! לך הביתה בבושת פנים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
צריך לעשות בחירות חדשות
שרון תפטר,
15/06/05 00:41
|
|
 |
10.
רק בחירות יוציאו אותנו מהבוץ
ל"ת
מני,
ת''א,
15/06/05 00:38
|
|
 |
אשליות-בוץ תמיד היה ויהיה
ל"ת
פסימיסט,
ישראל,
15/06/05 03:22
|
|
 |
9.
השחיתות העיקרית: גניבת קולות
בגיבוי כל,
מפלגות הבית!,
15/06/05 00:20
|
|
 |
8.
גוש קטיף לנצח נצחים !!!!!!!!!!
ל"ת
יש בי אהבה,
והיא תנצח,
15/06/05 00:15
|
|
 |
אם יש בך אהבה תעבור דירה
ל"ת
לישראל,
15/06/05 11:14
|
|
 |
7.
למה שרון לא הולך לחווה ?
אברהם,
הרי יהודה,
14/06/05 23:49
|
כי לשקר אין רגליים ... זה לא מצחיק.
מטעם האגודה הישראלית לחזרה לציונות ולשפיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
''ממזר'' ? אין כבר חופש הצבעה ?!
ל"ת
?,
14/06/05 23:42
|
|
 |
5.
לריבלין
דידי,
בננלנד,
14/06/05 23:38
|
עם כל הסימפטיה האישית אליך-אתם מושחתים עד היסוד. אתם מאפיה בראשותו של שרון ומשפחתו. אבל מה שמפריע לך זה שלא כל חברי הכנסת נותנים לכם גיבוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה. מדובר פה על רובי
יוסי,
15/06/05 00:39
|
ריבלין. האיש הכי ישר אמיץ ונאמן בתנועה המסריחה הזו. נזם זהב באף חזיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ויפה שעה אחת קודם
ל"ת
לפני שיהרוס,
את מה שנותר,
14/06/05 23:32
|
|
 |
3.
בחירות זה '' עוד מאותו הדבר''
אריק האדום,
14/06/05 23:30
|
|
 |
That's right! The system sucks
Arie,
15/06/05 06:38
|
Something is absolutely wrong with the system! I'm not sure what, but something is wrong. I have a small idea, like in every other sector - if an employee doesn't perform he is fired right. So why not Knesset members? If Knesset members or ministers or even Prime Ministers don't perform during a period of 2-3 years - they should be fired and can no longer return to the Knesset. I don't know how much this will help but at least it will cause a fair rotation of Knesset members and ministers rather than having the same people as members until they die.
Assuming there will be early elections, who are you going to vote for? Peres again? Sharon again? Who? It's always the same people for the same job, no matter early elections or late elections. It's always the same thing. That's why the system must change from the base!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מי שמדבר על ממזרים.....
ל"ת
רואה צאן,
חלם,
14/06/05 23:21
|
|
 |
1.
המושחתים האמיתיים הם
בלה בלה,
14/06/05 23:12
|
מפלגת העבודה. שבשביל תוכנית התנתקות ללא גב מספיק חזק הם מוכנים לעצום עיניים וזו השחיתות הכי גדולה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון תמיד השמאל אשם גם בצונאמי
ל"ת
וברצח קנדי,
ובעגל הזהב,
15/06/05 11:12
|
|
 |
צודק, כולנו נצביע ברק ב28/6
אוהד,
15/06/05 11:11
|
|