 |
132.
עמיר פרץ-המהפכה שבדרך
רוני ינון,
אשדוד,
15/06/05 14:05
|
תתחילו להפנים שעמיר פרץ יוביל למהפך.לא יעזרו כל הטריקים והשטיקים לא משמאל ולא מימין. עמיר פרץ יזכה בראשות העבודה ואז יהיה עסוק במירוצו לראשות הממשלה ולביצוע מהפך היסטורי בין אגנדה ביטחונית לאגנדה חברתית .אחרי ההתנקות באם ותצא אל הפועל החברה הישראלית תצטרך להאסף מהשברים והקרעים שנובעים בין שמאל לימין -בין דתיים לחילוניים -בין עשירים -לשכבות החלשות -בין שומרי חוק לפורעי חוק ובין לבין דרוש לנו מנהיג אלטרנטיבי שיקום וילכד את השורות והיחידי הראוי ושמסוגל לעשות זאת כיום הוא לא אחר מעמיר פרץ -כן הוא ורק הוא -ומה יגידו המלעיזים שהוא מרוקאי שהוא השבית את המשק כמה פעמים -מה רע בלהיות סוציאליסט הרי לשם זאת כמה המדינה לערבות הדדית לקיבוץ גלויות -''ישראל ערבים זה לזה ''.ניתן לחבק את המתנחלים ואת הדתיים ולכבד כל קבוצה וזרם בחברה מבלי לכפות שום מהלך באופן חד -צדדי -אך ורק בהידברות וסובלנות רק כך נצליח להגיע לחברה מוסרית יותר שמתחשבת גם במיעוט וגם בחלש -לצערי כיום חוק הגונגל שולט בחברה הישראלית -שהחזק שורד והחלש נידון ''לאיבדון''. לסיכום -עמיר פרץ יכול וראויי לעמוד במשימות הנ''ל כאחד שצמח בעיירת פיתוח ומחובר לשכבות רבות בעם יכול לדבר עם כולם בגובה העיניים .המהפך מתחיל ב 28-6 והרוח הגבית שנושבת בגבו של עמיר פרץ תישא אותו ב''ה עד לכס ראש הממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסתדרות -בית זונות של מערב הפר
ולדימיר,
קרמלין,
17/06/05 13:58
|
מי שיחרר עובדי בנקים מדמי חבר? פרץ-הפאריץ הנפוח-לא אחר!!! מי גילגל קרנות וותיקות ל-ת ה ו ם ? ספמנון...רעב לשלטון וחנון! אני בה מחצרו של יוסלה סטאלין בה כל דגים מסריחים כשמבשלים תקוה יחידה ממנו-גיל פרישה 90 אוליגארך מסופם,הו מתאבדים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל אמוציות שום קשר למציאות
אבו-קסיס,
15/06/05 14:47
|
הפוליטית בישראל. מה אתה באמת מאמין שהאשכנזים בגבעתיים בחולון בתל אביב באילת בחיפה יצביעו עבורו לכנסת? העולים מרוסיה? אתה חי באשליות ולא קשור למציאות המרה. עוד יותר מזה, אנשים כמוך ''מרגישים'' כאילו הרוח בגב שלהם. למה זה לא היה כך לפני שהצטרפתם למלגת העבודה? ומה אתה חושב שיתר חברי העבודה טמבלים? הם מבינים שעמיר בראשות העבודה יביא 8-14 מנדטים לכנסת. שעמיר פרץ יהיה המשיח של טומי לפיד. טומי ינצל מכשלון פוליטי בזכות עמיר.
חוץ מזה אם בחברה ובכלכלה כל כך רע, אז מדוע המפלגה של עמיר פרץ הצביעה בעד התקציב בשלושת השנים האחרונות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
רק ואך ורק ברק!!
אמנון בן-יהודה,
לונדון,
15/06/05 12:58
|
כאשר הביס ברק את בנימין ביבי'' נתניהו הראשון,עלו לרגל אליו כל הצבועים ממיפלגתו כדי לבקש שררה ועדנה. וכאשר יצאו מדושני עונג מלישכתו.ראו זה פלא כו...לם שככו את רוחב ליבו של אדונם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב לליכוד שברק יהיה מול אריק
יגאל כהן,
רחובות,
16/06/05 03:56
|
כדי שהעבודה יסתמו את הפה בנעל ולא ידברו על שחיתות כשהמועמד שלהם וחבר מרעיו שמרו על זכות השתיקה. זה טוב לליכוד ולאריק. ביבי לא יהיה עוד מועמד וספק אם יבחר לכנסת. שהרי אין לו תומכים,התמיכה בו מבוססת על היותו ה''תקווה'' הגדולה. מרגע שהתקווה תלך,הוא ישאר עם שרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
אני מאמין בברק בלוד רק ברק
ל"ת
סמי,
לוד,
15/06/05 10:27
|
|
 |
כל הכבוד סמי
נחום,
הוד השרון,
15/06/05 11:17
|
מילים לענין. מזמין אותך לכנס מחר בשעה 8 בערב ברעננה. צלצל למטה תקבל פרטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
דם בנינו זועק מהאדמה,רק לא ברק
ותד,
באקה-גת,
15/06/05 09:48
|
ברק תזכור כי אנחנולא נשכח ולא נסלח איך רצחתה את ילדינו בדם קר. אתה לא תהיה ראש ממשלה, כדי להגיע אתה צריך קודם לעבור אותנו אנחנו התפקדנו באלפים לא בשל פואד או פרץ או וילנאי או פרץ המטרה היא אחת לא לאפשר לך לחזור. אפילו את שלב המועמדות אתה לא תעבור. דם 13 הנרצחים בפקודותיך האיווליוץ טרם יבש וזכרונים לא נדם. אנחנו קולם שיזרוק אותך לפח האשפה של ההסטוריה. חוסר האמינות שלך מוקרן דרך עיניך שרק דבר אחד יודעו לעשות וזה לראות אותנו דרך הכוונית הפעם אתה על הכוונת הפוליטית שלנו ולא נאפשר לך לחזור. תזכור ברק אנחנו הערבים פה רק בשביל לזרוק אותך החוצה. במילא רק בבריחות אתה אלוף מצאלים, ומכל אחריות אחרת ותזכרו רבותיי ברגע שהוא יועף מההתמודדות הוא יעזוב את המפלגה באם לשינויי ובאם להקים מפלגה אחרת בעצם רק לחו''ל שם הוא ימשיך לסחור בנשק במוות אותו הוא מכיר טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ותד אתה לא ברור
מנצור,
טירה,
15/06/05 10:20
|
פואד בהיותו מפקד סיירת שקד הרג הרבה יותר ערבים בהשוואה לאהוד או משהו אחר. תשאל אותו את פואד. אז למה אתה לא חוסם אותו? את פואד? וממתי עמיר פרץ עזר לנשים הערביות למקומות עבודה? ולגברים? ולזכויות במקום העבודה? לשכר עבודה שהוא לא מינימום? מה חורפאש זה לא דוגמה אפילו אם הם דרוזים? מה ואין עוד דוגמאות? אני לא מאמין ששתפו לך את הראש עד כדי כך על עמיר פרץ ועל טפו-עד. בחיאת ראבאק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנסור מה לא ברור
ותד,
15/06/05 10:49
|
איך הגעתה לשטיפת מוח קטונתי מלהבין. התייחסתי לברק באשר לארועי אוקטובר. פואד מתאים לימי המחלקה הערבית יחד עם רענן וחבריו הבגדדים שעדיין תקועים בקונספציה של אנחנו מבינים אותם טוב יותר מאשר הם עצמם, את הקונספציה שלו על '' הדבר הזה'' שהוא תמיד חוזר עליו כמנטרה שחוקה. פואד תקוע אי שם בשנות הששים והנקמנות שלו ונקמות הדם שלו ראינו בתקופת היותו שר בטחון. פואד מעדיף את המתנחל הגרע ביותר על פני כל חברי המפלגה הערביים . והוא עדין חושב שניתן לקנות אותנו בנזיד עדשים, ובביקורי סרק אצל אבו חסיין בבאקה. פואד לא יכול להיות אפילו הרע במיעוטו. לגבי פרץ אני דווקא לא רחוק מדרכו החברתיתי את המדינית טרם התגבשה אצלי דעה בעניין. מוחי יותר צלול מקריסטלים של פחמן ויותר ממי הדנובה שטיפת מוח בחייך מנסור לא אצלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ותד אחי עדין אני לא מבין אותך
מנסור,
טירה,
15/06/05 11:10
|
אתה נראה לי יא-עני אחד שמבין ענין. לא אתווכח עם דעתך הצלולה. היא לא פחות טובה משלי וזכותך עליה. אבל האם אתה מבין ששנאה לשם השנאה לא מובילה לכלום בחיים? לכן גישתך לברק ואאללה לא מבין אותך. גישה כזאת מובילה לכולו מוש-קוייאס. חבל עליך להשקיע מאמצים שכאלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני דווקא אבנתי את ותד בקלות.
יגאל כהן,
רחובות,
15/06/05 13:43
|
הוא כל כך ברור ובהיר מחשבה ודיבור. תמהני מה לא ברור לך המתחזה למנסור(בעצם אתה שכיר חרב של בקרק,יעני לא כולנו הבלין). אתה מזכיר לי שיחה בין שני פרסים בטלפון: ''תלווה לי מאתיים ש''ח'', ''לא שומעים''. תלווה לי מאתיים ש''ח. לא שומעים. בשלב זה מתערבת המרכזנית של בזק:''איך יכול להיות שאתה לא שומע אותו''. ''גברת,אם את שומעת תלווי לו את''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת,אף פעם לא הצבעתי עבודה.
יגאל כהן,
רחובות,
15/06/05 18:28
|
ואם אצטרך להצביע ,אני מניח שאני אזיע קשות ולא בטוח שהפתק לא יפול לי מהיד. מה לעשות,אני מאלה החרותניקים. לא מתגאה, אבל גם לא מתבייש במה שאני. אבל אם יהיה צורך אני אנצח את הפחד,ילד קטן לימד אותי פעם:''אני מפחד אבל מתגבר על הפחד''. רק מרגיז אותי שהקוקיות, שאבא שלהם עבד בתנובה(בימים הטובים של תנובה)וסבא שלהם עבד בסולל בונה מטיחים בי:''סמולני''! לא מוחל לקום ולא סולח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל תגיד אתה מהעדה
בלאס,
שעריים,
15/06/05 14:02
|
של יגאל עמיר? אז לך לאכול מלווח... אף פעם לא הצבעת עבודה ויש לך רק את השכל המועט להצביע ליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
תגובה .לתגובה מ''ס 110!
אמנון בן-יהוד,
לונדון,
15/06/05 09:47
|
האם אתה והוא קרובים??לדעתי הוא לא מתאים אפילו למכור אבטיחים!,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי פואד? אבטיחים?
יעקב כפרי,
הרצליה,
15/06/05 10:32
|
|
 |
ושוב השמצה. למה?
יוסי טבעון,
15/06/05 10:25
|
ראה תגובתי ב- 118 מדוע לחזור על השמצות? מדוע לא לערוך דיון מסודר 1. על הנושאים/אתגרים העומדים בפני המדינה, 2. מה הפתרונות של כל אחד מהמועמדים לבעיות אלו 3. מי מהמועמדים מסוגל לבצע אותם ומי מסוגל לנצח את הליכוד כדי ליישם את השינוי המיוחל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
יותר מתאים לך עם נאווה והפוללי
יגאל כהן,
רחובות,
15/06/05 04:10
|
|
 |
126.
אני מציב את עצמי כיו''ר הבא של
יגאל כהן,
15/06/05 03:35
|
|
 |
תודה תודה,אבל אני בית''רי נאמן
יגאל כהן,
רחובות,
15/06/05 04:03
|
|
 |
לך לישון יגאל
ל"ת
יגאל כהן,
מרמורק,
15/06/05 05:31
|
|
 |
125.
רק פרס יכול!
חבר המפלגה,
14/06/05 22:31
|
לפחות איתו, אולי נזכה בקצת כבוד. וילנאי אוהב ערבים. ברק לוזר. מי נשאר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על ראש הלוזר בוער הכובע
פרס הלוזר?,
14/06/05 23:15
|
מתי פרס זכה בבחירות איזה שהן? פרס הצביע עבור התקציבים הגרועים עבור הגימלאים והנכים. כמוהו פואד. אם ילכו לבחירות לא יבואו בידים נקיות. אז על איזה כבוד אתה מדבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
ווילאני אמר למצביעים הערבים שה
???????????,
14/06/05 22:14
|
ווילאני אמר למצביעים במגזר הערבי שהוא המנהיג שלהם השמאל יתן את המדינה לערבים בחינם רק לעלות לשילטון אהוד ברק אמר שאם הוא היה פלסטיני הוא היה מחבל מתאבד שר הפנים מינה ערביי ישראל שדואג לזכויות הפלסטינים בכל שנה ישר אישור ל200-200 משפחות פלסטיניות לקבל אזרחות נתנו לוועדי ערה 11 אלף דונה אדמה לאן השמאל מוביל אותנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
ישקם
רק ברק,
14/06/05 19:47
|
|
 |
איך מי שהרס יישקם???
ל"ת
רז,
15/06/05 08:18
|
|
 |
122.
חוצפן.
איתי,
14/06/05 19:08
|
|
 |
חבל על מיחזור של מילים
אביגדור,
צהלה,
14/06/05 19:19
|
כדאי לך לקרוא שוב את 102 ואת 106 ואז היית חוסך במילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
תזכורת לבייגה בעניין הברפלד
זורי מזרחי,
ראשון לציון,
14/06/05 18:22
|
בייגה ידידי, אילו יכל הברפלד ז''ל להגיב , היה מודה לעמיר פרץ שנהג בו באצילות ושמר על כבודו . אילו יכל הברפלד ז''ל לפקוח עיניים טרם ניטמן היה רואה את עמיר פרץ ליד קברו , אך אף לא אחד מחברי הכנסת שעלו ללשכתו , ביקשו וקיבלו עזרתו , לא היה שם . ומי שלא מאמין שייתקשר לרעייתו של חיים ייאמת את שכתבתי ובהזדמנות יבקש סליחה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תזכורת לזורי
זינגורי יוסי,
שכון המזרח,
14/06/05 18:33
|
לא נעים לדבר על מי שנפטר מנוחתו עדן. אבל בית המשפט הרשיע את הברפלד ואת ישראלוביץ על שחיתות. זו עובדה היסטורית. בכלל רבין ביקש למערכות הבחירות להחביא את ההסתדרות בראות הברפלד וגם קיסר.
עמיר פרץ בברוטליות פיטר את אנשי העבודה במקומות שונים. הוא פקד אותם עכשיו שוב. אתה באמת חושב שהם בינם לבין עצמם לבד בקלפי, מאחורי הפרגוד יצביעו עמיר פרץ?
נראה לך רציני שההסתדרות בראשות פרץ תגיד כלום לטובת עובדי עיריות שלא קבלו משכורת חודשים ארוכים.. ומה עשה פרץ? מקוה לקולות?
וכדאי לזכור, כי אחרי נהגי הטקסי ועובדי עירית תל אביב מתנהל מעקב של היחב''ל באם יבואו להצביע בבחירות על מנת להרשיע אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
קבלתי ג'וב עם משכורת אצל פרס
עזרא צדוק,
רעננה,
14/06/05 18:20
|
לכן עברתי לתמוך בו. אני לא מתבייש לומר זאת. היחיד שמוכן להבין את הבוחר מעדות המזרח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר ב''הגיון'' רב. שוכנעתי.
ל"ת
ראול,
14/06/05 18:31
|
|
 |
119.
לא ממחזרים כשלון.הפיל העבודה .
פעם תמכתי בו.,
14/06/05 17:56
|
ברק אוהב צעירים חסרי זכרון. שלא יזכרו את צאלים, שלא יזכרו איך לא לקח אחריות עם נחשון ווקסמן ז''ל,שלא יזכרו את כשלונו הנורא בכל שטחי חיינו ובהפלת השמאל כפרי בשל לימין. פתאום נהיה גיבור להחזיר העבודה אחרי שניתץ בה אבן על אבן.לא ניתן לו הזדמנות שנייה.לך הביתה ברק.תומכיך בעבר הם שונאיך היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשליה בהתגלמותה
אבנר,
כפר יהושע,
14/06/05 18:13
|
צריך לקרוא את שורותיך וגם ביניהן. קל מהן להבין שאתה מעולם לא תמכת בברק. לכן לומר כאילו אתה מסיר תמיכתך בו אין לכך אחיזה במציאות.
כל הנקודות שמנית הם סלוגנים של הליכוד ברמה של צחי הנגבי עם המקרופון בגן סאקר בירושלים כשרבין ז''ל נאם שם. דבריך גם כאילו אומרים ''אני הייתי בהלווית הארון של ביבי בצומת רעננה''
אין בדבריך ולו שמץ אחד של התיחסות לביקורת על ממשלת הליכוד. לו הייתי משקיע ממרצך על זה, לפחות אולי היינו מעבירים את ממשלת הזדון הזו מן העולם ולא נתבזה בכך שוילנאי, פואד פרס וגם פרץ תמכו וגם תומכים בתקציב הרשע הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינך מכיר אותי חוצפה מצידך.
ל"ת
פעם תמכתי בברק.,
15/06/05 09:24
|
|
 |
לאבנר אתה טועה עבדתי למען ברק.
פעם תמכתי בברק.,
15/06/05 09:22
|
בשתי מערכות הבחירות.רשימת כשלונותיו של ברק ארוכה מלהכניסה לכאן.אדם שלא לוקח אחריות צריך ללכת. אדם שדילג על מפלגתו זלזל בבוחריו ועוזריו פגע בנכים תמך במתנחלים ברח ל4 שנים לא ראוי. וזו רשימה מאוד חלקית.חבל שאתה סתם מאשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני תמכתי בברק ולעולם לא שוב.
שני,
14/06/05 18:25
|
לא אסלח לו על חוק טל, על בגידה כזו לא סולחים. הוא שיקר וישקר שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תומכים חדשים התפקדו במקומך
ולא ציפו,
לתמורה,
15/06/05 11:58
|
כי הם ראו שברק צדק בכל מילה לגבי ערפאת, לגבי גדר ההפרדה, לגבי לבנון, לגבי ההתנתקות ,לגבי חוק טל, לגבי השחיתויות במפלגה ובשלטון.
כל מי שעיניו בראשו יבחר ברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
ברק אסון למדינה ולעבודה.לוזר
אמיר.,
14/06/05 17:41
|
מי נכשל אחרי שנה וחצי והיה לוזר ענקי?ברק החצוף והגועלי. כאילו שלא נפל בגדול. שוב הוא מבטיח שינוי אחרי שברח לו ל4 שנים.כל שניוחמישי בחו''ל בגלל התחיבויות.והכל על חשבוננו.חברי המפלגה צאו וראו מה באמת חושב העם עליו ואלה שפעם תמכו בו. יש להוקיע אותו ולנדות אותו על יהירותו וסגנונו המגעיל כלפי פרס. צאו וראו גם מי תומכיו מצנע הכושל בייגה הזקן שריח שלטון באפו קולט שרוצה פרסום ולהיות משהיא. אשה בינונית.ראו הוזהרתם מסוס משתולל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב השמצה אישית למה?
יוסי,
טבעון,
14/06/05 17:48
|
מדוע לא לערוך דיון מסודר 1. על הנושאים/אתגרים העומדים בפני המדינה, 2. מה הפתרונות של כל אחד מהמועמדים לבעיות אלו 3. מי מהמועמדים מסוגל לבצע אותם ומי מסוגל לנצח את הליכוד כדי ליישם את השינוי המיוחל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי ברק מועמד לא ראוי. על שקריו
מילואימניק גאה,
14/06/05 18:27
|
|
 |
מתגעגע לשרת בלבנון?
עמית,
15/06/05 11:59
|
|
 |
117.
ברק, ראינו אותך
דן,
14/06/05 17:18
|
|
 |
116.
מצביע לוילנאי.ברק אין לך סיכוי
ל"ת
שגיא,
הרצליה,
14/06/05 16:43
|
|
 |
למה לא אברום בורג?
שפי,
הרצליה,
14/06/05 17:02
|
|
 |
מה אתה רוצה?
ל"ת
שגיא,
הרצליה,
14/06/05 18:28
|
|
 |
115.
נכון, יש קשר בין שחיתות הליכוד
מפוכח,
14/06/05 16:39
|
לבין האלימות ברחובות. באווירה של ''כל דאלים יגבר'', ברור שזה זורם גם לציבור. המסקנה - הליכוד מושחת (ונכשל בניהול המדינה) - הליכוד צריך ללכת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
אהוד ברק
ע. פ,
תל אביב,
14/06/05 16:39
|
מי שהביא לירידת של מפלגת העבודה מהשלטון והביא לה את התבוסה מול שרון , מוטב שלא ידבר על לוזרים , ואני לא בעד פרס , אם המפלגה רוצה להתחבר לקהלים רבים ולהגדיל את כוחה , היא חייבת מתיחת פנים חדשות , אבל לא ברק שכבר הוכיח את חוכמתו בעבר ומקומו בכלל לדעתי במרכז הליכוד ולא בעבודה . מי שרוצה להוכיח שהוא השתנה , מוטב שיבדוק את התנהגותו במצבים ברורים של לחץ ופחד להפסיד, אדם ניכר בכוסו , בכיסו ובכעסו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפרי מת לפני העץ
גבריאלי,
תל אביב,
14/06/05 16:57
|
מה שהביא לנפילת ברק הוא שמצביעי השמאל, כמוך, לא באו להצביע עבור התזה שערפת איננו פארטנר לשלום לעת ההיא. אבל הם כמוכך, תומכי אריק שרון לאותה התזה שמתבצעת היום. מדוע? שאלת את עצמך?
ומי הוא אריק ארלקינו לדעתך ?עבורך? האם הוא מי שבית המשפט הוכיח שהוא שקרן. האם הוא זה שהכניס אותנו למלחמה ללא תוחלת של 18 שנים בלבנון? ועל דעה כשלך (זכותך המלאה להביע אותה) יאמר ''עכברי כל הארצות התאחדו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
בדיחה - קצת הומור
שייקה מהגששים,
תל אביב,
14/06/05 16:29
|
מספרים, כי וילנאי ישב בתחנת אוטובוס בחיפה וחיכה למספר 1. ישב לידו בתחנה עמיר פרץ, והוא חיכה לאוטובוס מספר 2. פתאום הופיע אוטובוס והכרטיסן בו הוא שמעון פרס. האוטובוס היה מספר 12. אז וילנאי ופרץ עלו שניהם לאוטובוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
האמת
gil,
US,
14/06/05 16:18
|
החיזבאללה צוחקים על ברק כבר 5 שנים (בקרוב יצחקו גם על אריק). בבדיחות שלהם הם החליפו את ''שוטה-הכפר'' ב''ברק''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צוחקים על ברק?
אוהד,
15/06/05 12:01
|
ברק גרם לחיזבאללה לאבד את הראש ואת הסיבה להילחם. שימשיכו לתפוס זבובים ולצחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
אתה לא שווה את הזרת של פרס
יעקב,
14/06/05 16:16
|
|
 |
ויניח למפלגה.ויקח את ברק איתו
ל"ת
עייף מפרס,
שיפרוש בשיא,
14/06/05 16:26
|
|
 |
110.
פואד,למה אתה צנוע?
עמיר רונן,
גבעתיים,
14/06/05 16:14
|
התגובה במספר 63 אכו מבהירה מי ראוי יותר מכל להנהיג את המפלגה במצבה הנוכחי.פואד יכול להחזיר גם את ההזדהות למפלגה וגם את האהבה שכולם רוחשים לו.רבים רבים במפלגה צרכים לבקש ממנו סליחה על מה שעוללו לו עם הסבוב השני של הפריימריס בשנת 2002,לאחר הטרור הנורא ומבצע חומת מגן.פואד הוא הבחירה שלי ועל פי שיחות עם רבים מחברי בליכוד בחירתו תביא למפלגה אלפי מצביעים מהליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צנוע כי הוא נכשל כיו''ר המפלגה
ל"ת
אריק,
יהוד,
14/06/05 16:29
|
|
 |
אריק,תתביש!
רינה עמיר,
14/06/05 16:50
|
אם לפואד היו שנתיים כמו לשמעון פרס,ללא פיגועים,הכל היה ניראה אחרת.התגובה שלך שבאה מבית מדרשו של היועצים של פרץ עמיר שאחד מהם גר ביהוד אומרת את הכל.לא ניתן כלל לתאר מה היה קורה במדינה לולא יציאתינו למבצע ''חומת מגן''.כל הכבוד לפואד על העבודה הקשה על הניחרצות, על הנחישות,על התכנון,ועל כל מה שהוא עשה למען המדינה עם אריק שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במחשבה שניה
שרית,
שכון החשמל,
14/06/05 17:43
|
רינה, אולי את צודקת. אבל פואד לא יכול עם רזומה שכזה לנצח את הליכוד. גם 106 צודק. זו היא הפוליטיקה שלנו. גם 102 צודק. מה לעשות.. צריך לרצות לנצח ולהיות ראלי עם הפוטנציאל לנצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רונן קראת את 106?
מתילדה גז,
גבעתיים,
14/06/05 16:23
|
שים יד על הלב ותאמר את האמת. האם פואד יקבל את הקולות של האשכנזים בגבעתיים? בתל אביב? בחיפה? זו האמת. יש להתמודד עם המציאות. באותה המידה האם בליכוד הם מסוגלים לשים את סילבן שלום בראשם? את דוד לוי? זו המציאות וזו האמת הפוליטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את פואד אוהבים!
שובל,
גבעתיים,
14/06/05 17:00
|
בניגוד לאלה שהזכרת,כל מי שנמצא ליד האיש פשוט מתהב בו .מה לעשות יש באיש משהו שמייחד אותו מאלה שהזכרת ואל תשכח שמדובר בקצין בכיר לשעבר בצה''ל וזאת בניגוד לאחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
מפלגת העבודה = בור ציפעונים
מאוכזב אדום,
14/06/05 16:13
|
אני עם המפלגה הזאת גמרתי לש''ס או למפלגה הקומוניסטית אני אעדיף לעבור, לא מספיק הקומבינטורים שיש בכל מפלגה, בנוסף יש בה גם אנשים רעים שמחפשים להתקוטט בוקר וערב דייי נמאס אין כח יותר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
כרגיל מפא''ניקים שאוהבים ללכלכך
ליכודניק,
14/06/05 16:05
|
אתם מתלוננים על הליכוד שהוא מושחט, לפחות שמה אף אחד לא מלכלך על השני ושונא אחד את השני כמוכם בגלל זה אתם מפסידים כל הזמן, מבקרים את תרבות הליכוד תבקרו את עצמכם הבאתם אתץ הגישה הקנטרית הזו כבר מפולניה וכן עוזי כהן כמובן גם אשם עכשיו שברק מלכלך על אחד מעמודי התווך שנשארו לעבודה, ממש גועל נפש אין לכם כבוד למבוגרים שלכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם האינדינים?
רגב,
חיפה,
14/06/05 16:18
|
מי אמר את זה? עומרי שרון? ומי אמר ''נאום הקופים''? ''ירדו מהעץ''? שכחת? ועל זה נאמר הפוסל במומו במומו פוסל. ואגב, אתה מכיר את מומו חבר המרכז?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
רוצים מנהיג ישר רק מתן וילנאי
ל"ת
בובליל אשקלון,
14/06/05 15:42
|
|
 |
בובליל תקרא את 102
אילנה פישר,
כרכור,
14/06/05 16:11
|
|
 |
אין נימוק ולו רק אחד משכנע
בילסקי,
רעננה,
14/06/05 15:57
|
אין סיבה להצביע עבור וילנאי. כמו שלא כל אחד יכול להיות רמטכ''ל כך לא כל אחד יכול להיות ראש ממשלה. וילנאי הוכיח את האמת הצרובה הזו. הוא הוכיח זאת בצבא בבחירות במרכז ובהיותו שר. בכלל מה היא משנתו המדינית של וילנאי? במה היא שונה מזו של יוסי שריד? או משל פואד? איך אומרים במקומותינו: ''יעלה כתה אבל לא בבית ספרנו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זה מעניין אותך לוילנאי ....
יורי,
חיפה,
14/06/05 16:16
|
יש משנה שלמה מבחינה מדינית (תוכנית ההתכנסות שלו) מבחינה חברתית ומבחינה מפלגתית. אם זה מעניין אותך (ונראה שלא..) תברר לפני שאתה מבלבל במוח. אני ביררתי ולשאר המועמדים עד עכשיו היה בעיקר מצא להשגת מתפקדים...אז תברר לפני ואח''כ תבלבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
מי ניצח את הליכוד? ומי ינצח?
דקל,
רעננה,
14/06/05 15:39
|
ומי ינצח את הליכוד? בואו נבחן אחד לאחד ובקצרה. 1. שמעון פרס הוביל קמפאיין בחירות חודשים ספורים אחרי רצח רבין ז''ל. ביב ניצח. את הקמפאיין הזה ניהל חיים רמון. ועל זה נכתב הספר ''התאבדות פוליטית'' בהוצאת מעריב.
2. עמיר פרץ- אין ספק שבבחירות הבאות לכנסת יעמיד הליכוד ראש ממשלה לשעבר (ביבי או אריק). עמיר אפילו לא היה שר בממשלה כלשהיא. מה נראה לכם שעמיר ינצח? האם עמיר פרץ יוביל את מפלגת העבודה למפלגה עם מנדטים חד-ספרתי?
3. מתן וילנאי - חוץ משר התרבות והספורט (טניס וכדורגל) אין לו ניסיון ממשלתי. הבחירות לתפקיד שר במרכז הראו את מעמדו במפלגה וגם בציבור. ההשמצות שלו נגד ברק לא ממש מראות על תבונה פוליטית ולכן החליף יועץ תקשורת. ובכלל מישהו מאמין שכל מה שוילנאי מבטיח הוא אמנם מסוגל לבצע? ושהוא ינצח את ביבי? את אריק? את סילבן שלום? כדאי לזכור כי וילנאי הצביע בעד התקציבים של הממשלה ןשהם היו רעים ללא חמלה ונגד הנזקקים בישראל. נראה לכם כי וילנאי יביא יותר מ15 מנדטים?
4. פואד - מה נראה לכם כי פואד ינצח את ביבי? את אריק? שיביא יותר מ14 מנדטים לכנסת לעבודה? פואד כמו עמיר פרץ הם ההצלה של טומי לפיד.
מאז המהפך של 77 רק רבין ז''ל ואהוד ברק ניצחו את הליכוד. איו סיבה שלא ניתן לחזור על כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
די כבר!!! צריך שינוי עמוק
שמואל,
גבעתיים,
14/06/05 15:30
|
מספיק עם זה, במת נמאסתם. וילנאי ינצח את הליכוד המושחת? פרס? ברק יפנה לציבור העובדים והמובטלים? פואד ינהל את הכלכלה? תפנו דרך לאנשים חדשים, רעננים, איכותיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
לקרוא
אלי,
תל-אביב,
14/06/05 15:26
|
ברקת הוכחת עד כמה אתה אמין,לא למשפחתך,לא לחבריך,ולא למולדתך.אתה אדם עקשן,מתנשא,מזלזל וכוחנ י ומושחת כמו האחרים,עזוב אותנו בשקט,ותעלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
ברק, נץ או יונה, העיקר שיעוף
ל"ת
ינשוף מהרי השוף,
14/06/05 15:21
|
|
 |
ינשופי אתה ממש משורר. אהבתי.
ל"ת
המורה עירית,
14/06/05 15:44
|
|
 |
102.
סוג התגבות משכנע +++++++++
יעקב בן צבי,
14/06/05 15:15
|
קראתי את מרבית התגבובת לרבות אלו שנגד ברק. נדהמתי מכמותן. אלא שרובן ככולן אין בהן התיחסות לנושאים גופא של הכתבה ואו של דברי ברק. יש בהן מן ההשמצות האישיות. לכן מסקנתי היא שמי שאין לו מה לומר לענין ינסה לפגוע באיש דרך השמצות. וזה נובע כנראה מכך שברק פגע היטב היכן שצריך היה לפגוע. התגובות השליליות דוקא הן מספיק לשכנע אותי לעבור מתמיכה בוילנאי לתמיכה בברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משכנע.
אידריס,
15/06/05 10:53
|
מזמן כבר שמתי לב שהתגובות כנגד ברק הן שטחיות, לרוב הזויות ובחלקן הגדול השמצות שקריות לרוב. ביחוד משכנעים אותי תומכי וילנאי שחוץ מהבלטת יושרו האישי לא מצביעים על הישגים ועל מנהיגות.
אני וחברי נצביע לאהוד ברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
השגיאה הכי גדולה של ברק,
פרסי גאה,
14/06/05 14:33
|
שזילזל בפרס ולא נתן לו תפקיד שהולם את מעמדו הבינלאומי. אסור לבחור שוב בברק. כל מה שעשה נכשל, אפילו היציאה מלבנון נעשתה ללא תיכנון ובכישלון גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היציאה בלבנון - הישג חשוב למדי
מפוכח,
14/06/05 16:40
|
|
 |
100.
לפי ברק צריך לבחור בוילנאי!
גדי,
14/06/05 14:24
|
לוילנאי באמת איכפת לאנשים לוילנאי יש רגישות חברתית לוילנאי יש נסיון בטחוני וילנאי לא מושחת
ברק תומך בוילנאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
אני עם מתן וילנאי נגד פרץ ופרס
גולן,
14/06/05 14:22
|
רק למתן יש סיכוי נגד שני אלו, וטוב יעשה ברק אם יתמוך בו. אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
למה?
יוסי,
חיפה,
14/06/05 14:21
|
|
 |
97.
Once is enough
Voted for you,
14/06/05 14:20
|
The people have seen you in action as a prime minister: Totally unorganized, inefficient, incompetent. Once is enough.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
ברק - תמוך בחברך מתן וילנאי!
גיא,
14/06/05 14:19
|
יש לו את הסיכוי הכי גדול למגר את פרס ופרץ שלדעתך הם כל כך גרועים. אני בטוח שבעזרתך מתן יהיה ראש ממשלה למופת. ראש ממשלה של כבוד, יושר וחיבור אמיתי לעם. וותר על האגו ותמוך בו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
תראו איזה לוזרים תומכים בברק
אוהד,
14/06/05 14:18
|
כל אלו שאין להם סיכוי. מצנע האפס שברח מראשות המפלגה כי היה לו קשה מידי. פשוט בושה. הפעם אני עם וילנאי. הוא בטוח לא יזרוק אותנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וילנאי בטוח לא יזרוק אתכם
ל"ת
5%בסקרים,
15/06/05 12:02
|
|
 |
94.
אני עובר מברק למתן וילנאי!
ל"ת
גיל,
14/06/05 14:17
|
|
 |
93.
תמכי ברק - הצביעו וילנאי!
גדעון,
14/06/05 14:16
|
ברור לכולם שלברק אין סיכוי. חבל סתם לזרוק קולות כדי שברק יבוא שלישי או רביעי. אין לו שום סיכוי להביס לא את פרס לא את פרץ ולא את וילנאי. צריך לאחד כוחות מאחורי מועמד ראוי ושפוי כמו מתן וילנאי. צריך שינוי במפלגה, צריך להחזיר את האמון - מתן הוא האיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לוילנאי אין סיכוי-מקום אחרון.
עמית,
15/06/05 10:54
|
|
 |
92.
פרס וברק-לכו הביתה
אייל המפיניק,
חיפה,
14/06/05 13:54
|
שניכם לוזרים ולא מתאימים להנהיג את המדינה לעתיד טוב יותר. אחד זה גנרל בדימוס ,טפלון,רמטכ''ל של קוקטלים והשני זה עסקן מפלגתי עלוב הדבק לכסאו...תעזבו אותנו שניכם ותפנו את הדרך לטובים יותר...נמאס לנו ממכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרס+ברק
חד,
14/06/05 14:20
|
|
 |
91.
יש להימנע מהתקפות אישיות
בלהה,
דרום,
14/06/05 13:48
|
עצוב מאוד לשמוע התקפות אישיות. המרוץ צריך להיות ענייני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה פרס התחיל. אסור לוותר לו.
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
14/06/05 15:36
|
|
 |
פרס מנהיג גדול . יגאל - תתבייש
יובב,
רחובות,
14/06/05 15:46
|
מי אתה יגאל כהן ? שכיר של זהבה גלאון ? מה אתה רוצה מאיתנו יא גייס חמישי עלוב. כל שנייה אתה משנה את דעתך , מנבל את הפה ורב עם כולם בערבית. או שאתה חולה רוח או שאתה שכיר של הפלסטינים כמו נעמן ה''שפוי'' שמקבל כסף כדי לעשות פרובוקציות. זו לא תרבות דיון . זה עלבון לעצמך. תתבייש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לראשונה אני מרחם על רשעים!!
יגאל כהן,
רחובות,
14/06/05 16:28
|
רוצה לאמר לכם חלאות שאתם מעוררים רחמים במשחקי ההתחזות ליגאל כהן. יותר מכובד שתקומו מהשלחן ותאמר: ''ניצחת''!!!!!!!!!!! כך עושה שחמטאי שמכבד את עצמו. ביבי וברק פאסה. מה להגיד? שח-מט? או :''טושה''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איתך לא הייתי משחק אפילו...
בר ששת,
סניף רחובות,
14/06/05 17:57
|
...בשוטרים וגנבים. כשתהייה עצור - נמחא למשטרת ישראל כפיים. נוכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה יגאל כהן?מישהו חשוב?
ל"ת
שו,
14/06/05 16:40
|
|
 |
צריך לדעת מתי לפרוש. הוא מזיק
ל"ת
עייף מפרס,
מנהיג אמיתי,
14/06/05 16:03
|
|
 |
90.
הפילדמרשל היונקר שעשה כסף -
סוציאליסט לאומי,
תל אביב,
14/06/05 13:48
|
רוצה ולהנהיג את המדינה שלנו. ברק אתה כשלון. בשביל אנשים כמוך ,וכמו ביבי ואריק שרות המדינה היא דרך כדי לעשות המון כסף. ולחזור ולעזור לחברים שלך לעשות עוד יותר כסף על חשבון הציבור. ואמיר פרץ צודק ברק וביבי רוצים להפוך אותנו לעבדים. וברק גם יעשה הסכמי כניעה עם האיוב. לפחות היונקרים המקוריים לא עשו זאת. נכנעו לאויב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
ברק, המפקיר הסידרתי
מדחת יוסף,
14/06/05 13:43
|
ברק רוצה לחזור, מכיוון שכל הכסף שבעולם לא יכול, בעיניו,לפצות את האגו שלו,לאחר ההפסד.האיש מאמין, שאין בלתו .הוא לא יכול להפסיד.אם היה הפסד, זה לא קרה בגלל טעות שלו, אלא בגלל גורמים אחרים שלא קשורים בו.ההפסד אוכל אותו, ושום מליונים לא יעזרו לאגו שלו, עד שהוא יזכה שנית.הוא מאמין באמת ובתמים,שהוא מה שניקרא באנגלית,THE BEST THING THAT EVER CAME AROUND, SINCE SLICED BREAD..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אגו וגם כסף משחקים אצל ברק.
הנערה בדיסקוטק,
14/06/05 15:54
|
נכון שהוא רוצה למחוק את כשלונו, אבל גם כסף לא יזרום לכיסו אם לא יהיו לו קשרים חדשים עם בכירים בהנהלת המדינה. איך הוא עשה את הכסף שלו? תיווך בין אנשים. הוא זקוק לקשרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
לך הביתה אבל מהר!!!!
נמאס לשמוע מברק,
14/06/05 13:39
|
|
 |
87.
Bark
shalev,
14/06/05 13:25
|
that is the best for the moument go Bark......and help Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
גם על ברק אפשר להגיד
''על ראש הלוזר,
בוער הכובע'',
14/06/05 13:17
|
מטאור לוזר שהעלה את שרון.
טוב שהלך הביתה ב2001, חבל שלא נשאר שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
לוזר לוזר אבל עם סיגנון וכבוד
אילן,
חולון,
14/06/05 13:10
|
לוזר לוזר אבל עם סיגנון וכבוד שלך בחיים לא יהיו,ברק חסוך מעצמך את הבושה על תרוץ שנית. כמוך וכמו ביבי ממש לא חסרים לנו. לך תעשה לביתך,והנח לפרס ופרץ והאחרים לשקם את האופזיציה,ולהניח אלטרנטיבה לליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמן.
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
14/06/05 13:58
|
|
 |
כהן , אתה מטורף עם קבלות.
בר ששת,
14/06/05 14:32
|
ניסית למכור כרטיסים גם להרצאות של פרס ? ומה יש לך נגד יובב ? כ'ראבנה יא טיז אל ח'נזיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בר ששת,זה אילן ברך..
יגאל כהן,
רחובות,
15/06/05 04:22
|
|
 |
84.
ברק לראשות הממשלה
אביהו שחר,
מרכז הארץ,
14/06/05 13:07
|
די להתלהמות ולפיזור סיסמאות. עם כל הכבוד לפרס ויש לי הרבה כבוד לאיש ולתרומתו - די !!! כולנו צריכים להתייצב מאחורי האיש שיש לו את היכולת, הנחישות והכוח להביא לשינוי המיוחל. מפלגה מודרנית עם תפיסת שלטון חדשנית. מתוך ה''מאגר'' הקיים של מנהיגי המפלגה, ברק הוא האיש המתאים ביותר. מספיק עם המשקעים, בואו נצא יחד קדימה עם ברק לראשות הממשלה. אגב, מישהוא יכול להזיז את מיכה גולדמן מהתמונה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה יכולת?!?!?!?!?
מישהו,
14/06/05 13:54
|
איזה יכולת?! האיש הרס לנו את המדינה בשנה וחצי!! מה הוא עשה? יצא מלבנון?? גם זה לא בטוח שבצורה הנכונה.. אולי בגלל זה היה לנו את האינטיפדה.. ומה הוא עשה בשארם? היה לו מנדט לתת את כל המדינה שלנו כדי שהוא יספיק לעשות הסכם לפני הבחירות ב-2001?!?!!?! מזה הבולשיט הזה?! אני הערצתי את ברק!! היום אני רוצה להעיף אותו בבעיטה בתחת.. וזה מה שנעשה לו! רק במפלגת העבודה.. וגם בכלל..
תסתכלו איך הוא מתייחס לאנשים!! איך הוא מתייחס לפרס, שעשה טיפה יותר מברק בחיים שלו.. איך הוא התייחס למקורבים שלו אחרי שהוא נבחר ב-99.. איך הוא מתייחס לאשתו לשעבר..נאווה ברק..
ל-ע-ו-ל-ם אני לא אתמוך שוב באיש הזה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק האיש מאחורי התדמית
אביהו שחר,
מרכז הארץ,
14/06/05 14:57
|
מודה על התגובה, ברק הוא היחיד בין ''מנהיגי העבודה'' שיוכל לעשות רענון. כל האחרים, מתיפיפים הפועלים ללא חזון, חוכמה ודרך. צריך לשקם את המפלגה, ללא סנטימנטים כדי שתחזור להיות בשלטון. רק ברק יוכל לעשות זאת ולו במעט מהתכונות שפירטת בתגובתך. אני אתמוך בו !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בכל מילה!ברק לא מתאים
ל"ת
גיא,
14/06/05 14:20
|
|
 |
83.
מה זהה בין המפלגה ושחרור נפיחה
ג'ימילי,
מרכז,
14/06/05 13:06
|
כמו אותה בחורה יפה שהתיישבה ליד אחד שהיה מת לתקוע נאד, מה עשה? טפח בחוזקה על רגלו ושיחרר נפיחה לאחריה אמר לנערה ''נרדמה לי הרגל'' ענתה לו הנערה:''לפי הריח היא מתה מזמן''.... משל לברק ומפלגת האבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
בכל אשם המנתח של ברק.
יגאל כהן,
רחובות,
14/06/05 13:03
|
במקום לזרוק את ברק ולהשאיר את הפוללי(פלולה), הוא זרק את הפוללי והשאיר את ברק. אנחנו יכולים לתבוע את המנתח על רשלנות רפואית. צחק בצד,ברק,הפוללי היה הקמע שלך. ברוב טיפשותך זרקת את הקמע. בלי הפוללי כבר לא נשאר לך מה להציע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כהן , תתעסק בטחורים יא קקר.
בר ששת,
סניף רחובות,
14/06/05 14:31
|
נראה שבקרוב תציג את עצמך גם במוסמך בפלסטיקה... אז לפחות תלמד טוב את הנושא. בשביל שלרגע תיראה אמין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בר ששת,אם תמשיך לדבר שטויות..
יגאל כהן,
רחובות,
15/06/05 13:46
|
|
 |
81.
השחיתות הרס המדינה, ברק לא
ל"ת
נותןיד למושחתים,
14/06/05 13:03
|
|
 |
80.
לך הביתה מיקרוב
ל"ת
אורן,
14/06/05 12:59
|
|
 |
79.
מצנע השפל. נבחר בזכות וילנאי
בושה,
14/06/05 12:57
|
ועכשיו הוא תומך בברק. וזה מה שנקרא פוליטיקאי ישר. פשוט איש קטן ועלוב, שחושבים שהוא ישר בגלל שעוד לא מכירים אותו. אני לא אשכח איך בזכות מתן וילנאי מצנע ניצח את פואד. עכשיו הוא רוצה את ברק כדי שיראו שיש יותר גרוע ממנו.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
מתן וילנאי לוקח בגדול.
שי,
14/06/05 12:55
|
|
 |
77.
אני עם מתן וילנאי!
ל"ת
דנה,
14/06/05 12:52
|
|
 |
76.
זוכרים לברק את יוסוף מדחת
זוכר,
14/06/05 12:47
|
הוא, שנכשל בתפקידו, דואג לנערות בדיסקוטק.
חה חה.
לא שכחנו את הפקרת יוסף מדחת ז''ל.
אז שניתן ללוזר לשמור לנו על הבנות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
ברק לוזר וכשלון מהדהד
ל"ת
דנידין,
14/06/05 12:46
|
|
 |
74.
הגיע הזמן למתן וילנאי!
דני,
14/06/05 12:46
|
כל אחד אחר רק יפרק את המפלגה. זה שפרס אינו מתאים זה ברור. הרי זו הסיבה שיש בחירות מלכתחילה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
ברק - גמרת את הסוס - לך לך
נערה בדיסקוטק,
14/06/05 12:45
|
כנערה בדיסקוטק, כישראלית, כאשה ואם לעתיד. ברק - גמרת. די, אין סיכוי. לך לך לעיסוקך. גם אתה לוזר לא קטן, אך את הכשלונות שלך שלמנו, כולנו, בדמים רבים.
לך, פשוט לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
מהסקנה היא שרק מתן וילנאי יכול
רן,
14/06/05 12:36
|
כל אחד אחר רק יפרק את המפלגה. זה שפרס אינו מתאים זה ברור. הרי זו הסיבה שיש בחירות מלכתחילה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
וילנאי ינצח!ברק תפרוש ותמוך בו
ל"ת
ניצן,
משואות,
14/06/05 12:32
|
|
 |
70.
חבל על הזמן
מצביע עבודה,
14/06/05 12:31
|
בכלל לא משנה מי יהיה יו''ר העבודה,מכיוון שבכל מקרה לא יהיה לו סיכוי מול אריק שרון במידה וההתנתקות תתבצע והיא תתבצע. מפלגת העבודה לא יכולה לבצע את המהלך שאריק שרון מבצע,אלא רק לשבת בצד ותמוך.ראיה לכך האם אתם זוכרים אופוזיציה כזו דוממת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
ברק זה לא טוב
הבבון מהספארי,
14/06/05 12:30
|
יאללה לך הביתה מותק ותישאר שם. אין לך ענווה= אתה לא מנהיג!
סבלנות-- משיח כבר מתדפק בפתח!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה בבון
וטרינר,
15/06/05 12:03
|
|
 |
68.
אתה דמגוג וחבל שהאנשים בארץ
עודד, סין,
14/06/05 12:24
|
|
 |
67.
לא רוצים אותך,ברק
ל"ת
י.הלל,
עכו,
14/06/05 12:18
|
|
 |
66.
ברק ומיצנע לאן???
דן קריות,
14/06/05 12:17
|
ברק איזה צוות נהדר יש לך, רק שמיצנע לא יביא לך את הנחאס בבחירות, אני סומך עליך שתעשה לו זובור בפומבי כפי שאתה יודע ורגיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
בעבודה כלם נפוחי אגו
רפי חתוכה,
ראשל''צ,
14/06/05 12:11
|
הבעיה העיקרית בעבודה שכל מנהיגיה, בלי יוצא מהכלל, נפוחי אגו. כל אחד בטוח שהוא יכול להיות ראש הממשלה הבא של ישראל. עכשיו. לא בעוד עשור.
אין צניעות ואין ענווה.
לדעתי, ואני לא איש מפלגת העבודה, המפלגה צריכה לדלג על דור. לבחור במנהיג , אמיתי, לא בזיקוק די-נור, מהשורה השניה, או השלישית.
האיש צריך להצהיר, שאינו נושא פניו ב- 3-4 השנים הקרובות, לראשות הממשלה, כי זה לא מציאותי.
במקום זאת עליו לארגן את השורות, לבצע עבודת עומק, להתחדש רעיונית, ליזום חוגים רעיוניים ודיונים על דרכה של המפלגה, לירוך ברור אם המפלגה היא עדיין מפלגה ציונית לאומית, או נגררת של השמאל והאיחוד האירופי, לחשוב על חידוש הרעיון הציוני-לאומי, לערוך ברור נוקב לגבי דרכה של העבודה והסטייה שמאלה.
אם יש למפלגת העבודה בעיה עם ההתיישבות ביהודה ובשומרון, אז שתקדיש מחשבה אמתית, ובעיקר פעולה מעשית , בהכשרת גרעיני התיישבות , בהיקף מסיבי, שילכו לגליל ולנגב.
אבל, כל זה צריך להיעשות בלי התקפות על הימין. הלחמו בעד התיישבות וביטחון בחבלי הארץ המקובלים עליכם, בלי השמצות, תוך חיזוק היסודות הלאומיים במשנתכם. תנו לנו להאמין שטובת עם ישראל והאינטרסים שלו עדיין יקרים לכם, ותפסיקו עם שטיפת המוח האנטי-לאומית, האנטי-דתית, והפרו-פלשתינית.
תנו דעתכם באמת, לצמצום הפערים החברתיים ולכינון צדק חברתי.
הפסיקו עם ההתכתשויות שלכם. אתם נראים רע מאד. הרושם הוא שלא טובת העם והאומה מול עיניכם, אלא תאוות השלטון, הכסאות והשררה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק מתן וילנאי יבנה מפלגה
שמעון,
14/06/05 12:49
|
רק וילנאי יודע לעבוד לטווח הארוך. רק וילנאי יאחד את השורות וימנע את התפוררות המפלגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
לא יכול להיבחר אפילו לועד בית
ל"ת
דורי,
ת''א,
14/06/05 12:08
|
|
 |
63.
כיום,רק פואד בן אליעזר
צביקה,
14/06/05 12:06
|
מפקד סיירת ''שקד''המהולל,תא''ל בנימין פואד בן אליעזר מיששרת גם כמפקד כוחות צה''ל בשטחים [יש''ע] תפקיד שאותו נושא היום קצין בדרגת ,אלוף,מי שכיהן שר בכיר במספר ממשלות,מי שהיה שר הביטחון בעת המבצע הגדול''חומת מגן'' ומי שהחליט לפרוש מהממשלה ולו רק מפני קיצוץ חד בכל התקציבים החברתיים -הוא המתאים ביותר היום לעמוד בראש המפלגה,שכן למפלגה נידרש היום מנהיג עם תפיסה ביטחונית מדינית מחד ותפיסה חברתית מאידך ולפואד יש את זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פואד נכשל ולא עשה כלום חוץ מ..
אריק,
יהוד,
14/06/05 16:28
|
|
 |
תרגע תרגע. גם אותו כבר ראינו
דני,
14/06/05 12:46
|
מה אתה מנסה למכור לנו מכונית משומשת פעם שניה. להזכירך, פואד היה כזה גרוע שהמפלגה העדיפה את מצנע חסר הניסיון על פניו. אז תפסיקו לנסות להרוס את המפלגה רק בגלל הכבוד האבוד של פואד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פואד אכן המתאים ביותר
אמיר פלישמן,
חיפה,
14/06/05 14:09
|
פואד הנהיג את המפלגה בהיותו שר הביטחון באחת התקופות הקשות ביותר,כאשר מידי יום כמעט נדרש לנו להתמודד עם פיגוע עם הרוגים ופצועים.מה לך שכך תדבר על האיש שהקדיש מידי יום 20 שעות למציאת הפתרון לפיגועים האיומים האלה.מבצע ''חומת מגן'' שאותו יזמו פואד ושרון מיגר כמעט טוטלית את הטרור ואת זה אף אחד לא יוכל לקחת מפואד.אך זו גם הסיבה שמנעה מפואד להקדיש עצמו למפלגה ולהתחיל בשיקומה האמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקים,רק פואד יאחד אותנו.
דורון לוי,
ירושלים,
14/06/05 15:52
|
כל הכבוד לצביקה ולפלישמן על הניתוח.חבל שלפואד אין מערכת אסטרטגית שיווקית ראויה שהיתה אמורה לשווק את דבריהם ביתר אגרסיביות ובכך מנטרלת את הצניעות של פואד.שוב, כל הכבוד לכם על מתן תצומת הלב הראויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
fuad? are you joking
ל"ת
jacob,
washington,
14/06/05 16:33
|
|
 |
62.
נתניהו,ברק,וילנאי
גלי,
ראש פינה,
14/06/05 12:02
|
מפקדים טובים, אסטרטגים לזמן מלחמה. לא מנהיגים בדמותם של בן גוריון ומנחם בגין,מדינת ישראל זקוקה כמו אויר לנשימה מנהיגים אזרחיים רגישים ערכיים עם זיקה בטחונית נכון עדיין השלום והמזרח התיכון לא סקנדינוי. למי שיש אוזניים ועיניים רגישות בטח שם לב לכל ביטויי השחיטות,האלימות העבריינות השלטונית הן ברמה הלאומית והן ברמות המוניציפאליות פרטיות של פרטים שעושים לביתם ולכיסם כאשר הם עוברים על כל חוק אפשרי. לצדינת ישראל דרוש צוות של מנהיגים עם תפישה חברתית ובטחונית שתיתן תקוה שתרגיע את הרחוב הישראלי שהולך לאיבוד בתהום ההרס החינוכי שעליו אחראים כולנו כמובן שערוץ 2 ודומיו משפיעים מכל ראש ממשלה כזה או אחר. מה לעשות ? להתארגן למחות לעשות מה שהילדים עושים ''פוס'' לחשוב לנסח מחדש את הוויתנו כאן לדרוש שינוי אמיתי- בהנהגה,במשפט,בכלכלה. להעמיד בכל המוסדות החשובים אנשים טובים ערכיים אמיצים. עם חזון ואהבת אדם אנשים שיקשיבו לעצות חכמים שלא יגררו שיובילו. שיביטו על המציאות ממעוף הציפור וישמרו על ישראל ויעשו שלום ואם צריך וצריך לצערי גם להילחם על הקם להורגנו. די לכל הדמויות העלובות הללו.ברק,נתניהו,שרון. ''כל עוד בלבב פנימה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
דז'ה וו
קובי,
חלם,
14/06/05 12:01
|
הצהרות אהוד ואנשיו על נצחונם הקרוב נשמעות מוכרות משהו. אני תוהה אם דבריו החוזרים לעייפה ובאותה ''נחרצות'' מפורסמת אינם משעממים כבר אותו עצמו. אותנו כבר הצליחו לשעמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
רק ברק
הרוב הדןמם,
14/06/05 11:53
|
פרס-עבר זמנו, פרץ-זבלן וקשקשן, מתן-עוד צריך ללמוד, פואד-נו? תחשבו בעצמכם. כל הארבעה מתימרים, מכסימום, להיות הזנב של הליכוד, לא יותר. המסקנה - רק ברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם מיעוט רועש ולא רוב דומם...
ירון,
14/06/05 12:52
|
אף אחד במדינת ישראל לא רוצה לראות את ברק הובגדני חוזר לפוליטיקה. חוץ ממיעוט מתוסכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי לנו עם מסקנות כמו שלך
גדעון,
14/06/05 12:47
|
איך הגעת למסקנה שראש הממשלה הגרוע ביותר, ששלט לזמן הקצר ביותר, הוא זה שצריך להיבחר שוב. איך בדיוק הגעת לזה, ומה בדיוק וילנאי עוד צריך ללמוד. יש לו היום יותר נסיון משהיה לברק כשנבחר פעם ראשונה (ואחרונה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק וילנאי.
ל"ת
גיא,
הרוב הרועש,
14/06/05 12:12
|
|
 |
59.
הרכב מיוחד
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
14/06/05 11:51
|
פרץ ראש הממשלה פרס שר החוץ והברדק יהיה שר הביטחון וממולא מקום של פרץ ופרס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
רק ברק יכול להוביל את ''העבודה
ישראל,
מועצה אזורית,
14/06/05 11:47
|
רק ברק יכול להוביל את העבודה בחזרה לשילטון ויעידו על כך מבול התגובות החייוביות והשליליות שמעוררת כל הופעה שלו במדיה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא נזכר בברק ה ''מבריק''
שלומי,
14/06/05 12:51
|
אני בניגוד אליכם לא אשכח את תקופת שלטונו העלובה של ברק. איך מרץ עזבו את הקואליצה בשביל ש''ס, איך כל בכירי העבודה נוטרלו ואיך ברק החזיק בלא פחות מ 10 תיקים. את כל זה שכחתם. אני לא! בורג-עזב בן עמי-עזב ברעם-עזב ביילין-עזב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונת: 95% תגובות שלילות,
דן,
14/06/05 12:20
|
ועוד 5% שכירי מקלדת שיהללו גם את אחמד טיבי אם יקבלו תשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
הפוסל במומו פוסל.
עופר,
חיפה,
14/06/05 11:43
|
האיש שהפסיד בפער הכי גדול בתולדות הפוליטיקה הישראלית, מכנה את פרס לוזר? אומנם זה נכון, אך מוטב היה לאיש שנבעט לכל הרוחות ע''י עם ישראל ב-2001, שיגלה מעט צניעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
רק עם עמיר נאמיר לגבהים חדשים
ל"ת
אשדודי,
אשדוד,
14/06/05 11:29
|
|
 |
להעמיד את עמיר פרץ לדין
אושר,
14/06/05 11:53
|
מדינת ישראל צריכה להעמיד את עמיר פרץ לדין האיש משבית את המשק כאילו זה של אבא שגורם להפסדים של מילארדים למדינה ובשביל מה? תוספת של 14 שקל לשכר מינימום האיש מחפש מדיה מחפש את המצלמה למה לא שומעים אותו לפני שיש פיטורים גדולים והפגנות קשות? איפה הוא היה לפני שוויקי כנפו והאמהות חד הוריות זעקו או הצעקה? איפה הוא שיש פיטורים של אדם אחד?האיש מאוהב בעצמו ומחפש תיקשרות אתה באמת חושב שאכפת לו ממך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
פרס לא לוזר, אבל ברק נזק לאומי
שימי,
14/06/05 11:21
|
איך הלכה המדינה בשנה וחצי כהונה של ברק, לא נשכח ולא נסלח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי יש רעיון למועמד קצת יותר .
תגלית,
14/06/05 11:59
|
רלוונטי - מישהו עם ראש על הכתפיים צלול ולא קטנוני עם שירים מגן הילדים...אגב אומרים שסימני הזקנה הם חזרה לגיל הרך....מי יודע ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אולי סטיקר על האישה שגירש
שלום לך ברק,
אל תחזור,
14/06/05 11:09
|
השחרור הזה ברק כבר לא יודע מה לעשות כדי לזכות ברייטינג אבל. חבל על הזמן תקופת סאלח שבתי כבר לא פה התקשורת הכתובה המשודרת בטלוויזיה והאינטרנט לא עושים לו חיים קלים לכן קודם כל מיסטר ברק תפשפש אצלך בבית ותיראה מה עשית ואיך אתה ניראה אחרי שעלה לך השתן לראש עם כמה מליונים אחר כך אולי תנסה שוב להתחנף. אבל אנחנו לא רוצים לחזור אחורנית אנחנו מבקשים מישהו אחר עם ערכים אחרים כמו למשל פרץ אל תתטה לא פרס . וזה מה שצריכה מפלגת העבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברת את כמות הפדיחות שניתן ל..
ל"ת
ברק הביתה..,
14/06/05 11:34
|
|
 |
לאיזו רמה יורדים ע''מ לשרוד...
ל"ת
מה יהיה ?,
14/06/05 11:33
|
|
 |
אולי אלו הכנות לתינוק שבדרך..
ל"ת
שירי גן..,
14/06/05 11:31
|
|
 |
53.
מי שמדבר על לוזרים
redkfeer,
14/06/05 11:08
|
ברק תמיד נראת מבריק אבל יש לשער מפני שהשתינו עליך. שב בשקט הרסת יותר מידי. פשוט העלם לא אוהבים שכמותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
ברק הוא הלוזר של העובדה.
אא,
כאן,
14/06/05 11:06
|
בקר הוא הלוזר של העובדה.איתו כמועמד לעבודה אין שן סיכוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות לא משרת של שרון המושחת
ל"ת
כמו וילנאי,
14/06/05 11:39
|
|
 |
51.
מתנתקים מהמושחתים
אדרי יצחק ג'קי,
דימונה,
14/06/05 11:04
|
דיבורים, מס שפתיים, הונאה ודמגוגיה זו דרכם של המושחתים, הם במוי ידיהם יצרו את כל הכאוס במדינה, הם במו ידיהם והחלטותיהם הרסו את החברה הישראלית והגדילו את הפערים החברתיים עד לכדי איום על הדמוקרטיה בישראל הם ולא אחרים לכן..... מתנתקים מהמושחתים צו 8 חברתי-כלכלי-פוליטי 0545921733
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולם מושחתים ועכשיו מתיפיפים
רפאל,
14/06/05 13:02
|
פתאום מדאיגה את ברק האמא והילד פתאום כולם חברתיים עובדים עלינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאה דרשת , ידידי.
יגאל כהן,
רחובות,
14/06/05 13:26
|
צריך להעמיד את הקרוקים לדין על ההתעשרות הפתאומית שלהם. יש לעצור אותם לחקירה ולבקש מהם הצהרת הון והסבר להתעשרות. להגיד שהם התעשרו מ''הרצאות'' זה אליבי עלוב. שהרי אם ברק היה מתעשר מהרצאות לא היה צריך לחטוף את הטלפון כדי לתת למפלגת העבודה ''הרצאה'' בחינם. באשר לתואם שלו ביבי,בדקתי את העניין והצעתי כרטיס להרצאה של הקרוק ב5 ש''ח ולא מצאתי קונה לכרטיס. שני הנובורישים המושחתים ניצלו את תפקידם כדי להתעשר. עכשיו שיזוזו ויתנו לאחרים להתעשר. טמעים. כ'ראבנה אנא מג'נון וא רבונא כ'זבונא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנוכל כמעט שכנע אותי שזה אני.
יגאל כהן,
רחובות,
14/06/05 14:15
|
ימחי איסמאק מין אדוניה. הוא מתחזה לי והוא לא יודע ערבית ומשבש את הערבית. שאם לא כן ,כל השאר העתקה של דברי. ראו איך מזנים את השיח הציבורי. ואל תתמהו אם ידו של קרוק במעל. העולם התחתון רודף אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנתקים מהמושחתים צודק
חיים,
14/06/05 11:47
|
|
 |
קצר קולע ובעיקר צודק אדרי
דפנה,
14/06/05 11:27
|
בלי מסיהת עיתונאים בלי יחצנים אתה עושה עבודת חסד אדרי מספר שורות קצר וכל האמת יוצאת החוצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
וע הפקרת את מדחת יוסף?
אזרח,
14/06/05 11:00
|
מי מדבר נגד הפשע.ברק היה מודע,לפשע הנורא של השארת מדחת יוסף,בקבר יוסף, מדמם למוות.מופז, וסגל הפיקוד הקדמי שישב בחפק, כולל ראש הממשלה לשעבר, ברק, כוווווולם ,ישבו בצד, כאשר נעשה הפשע הנורא.כאשר היפקירו את החייל ,מדחת יוסף מדמם למוות.אם נתת לדבר כזה לקרא, איך אתה, ברק מבטיח להגן על האזרחים?ברק מחפש לו נושא, כדי להתרומם בתודעת הבוחרים.ברק, כבר נאמר, :fool me once, i am stupid. fool me twice, i will blow my head off.וגם:,you can fool some people some time, and all the peple some time, but you cant fool all the people all of the time. אני בטוח שהמוח ''האנאליטי''? שלך יוכל להבין את זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
ברק או אפס יותר מפרס!!!!!!
ל"ת
אסף,
14/06/05 10:57
|
|
 |
48.
רק טיש יכול להציל את המדינה...
יותם,
תל אביב,
14/06/05 10:55
|
...מהפוליטיקאים תאבי השררה, אנשי השחיתות, ברוני הטיפשות תשפטו בעצמכם: www.tish.org.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה טיש שכולם מדברים עליו?
שרית,
ירושלים,
14/06/05 13:07
|
|
 |
47.
רק וילנאי
ל"ת
אורן דורון,
14/06/05 10:54
|
|
 |
46.
לא שוט לא ברק רק עמיר פרץ ייקח
ל"ת
מעיין בתגובות,
מרכז,
14/06/05 10:54
|
|
 |
45.
עמיר פרץ -יסחוף את הארץ למהפך
גיפסינון,
שפלה,
14/06/05 10:52
|
הוא ורק הוא מביא עימו ערך מוסף למפלגה ורק בגללו ההתמודדות בפריימריז מעוררת עניין בציבור -בלעדיו מפלגת העבודה היתה נראת אפרורית וללא מעוף.הוא היחידי מבין המועמדים שיכול להוביל למהפיכה חברתית במדינה ולהעביר אותנו מפאזה מדינית לפאזה חברתית-ולהתחיל לטפל בסוגיות בוערות כמו פערים בחברה -שחיתות-פשע ודאגה לשכבות הנמוכות ולמעמד הביניים-בהצלחה לכולם ומאחל למפלגת העבודה שתפנים זאת וכל מנהיגיה יתאחדו אחריו למטרה נעלה זו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
איזה שינוי פנימי עשית ?
צביקה,
תל אביב,
14/06/05 10:51
|
מר ברק - כולנו זוכרים את הסיבות לנפילתך בסיבוב הקודם - בעיקר ביכולתך הכל כך מוגבלת בתחום יחסי אנוש, עד כדי שאינה מאפשרת לך להיות מנהיג. שאלתי היא, האם עשית איזשהו תהליך שתכליתו עבודה על עצמך כך שבאמת תהיה לך יכולת מינימלית בתחום התקשורת עם אנשים, (למשל היכולת להתייחס לאנשים גם כאשר אתה לה צריך מהם משהו) אם תוכל, פרט קצת כדי שתהיה תחושה של אמינות בדבריך תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
רק עמיר פרץ יכול להוביל למהפך
רוני ינון,
אשדוד,
14/06/05 10:48
|
הגיע זמן שתיהיה אגנדה חברתית במדינה שלנו ולא רק ביטחונית אחרי ההתנתקות נעמוד כולם מול השבר הגדול שיהיה כאן בעם -השבר נוצר מכך שגזירות מפילים בכפייה ולא בהידברות כמו תוכניות האוצר האחרונות ומשבר הפנסייה כמו תוכנית ההתנתקות כמו דו''ח דוברת מתי יבינו ''נבחרי העם'' היושב בציון שלא ניתן בכל נושא להתנגח כמו שני תיישים כי לבסוף לשניהם כואב .כל דבר בחיים ראוי שיעשה בהדברות ובהתחשבות של כל צד בצרכיו של אחר ואולי היה פה אז מזרח תיכון חדש -ביטחוני חברתי מוסרי וכן גם כלכלי.אני מברך על פועלו של יו''ר ההסתדרות חבר הכנסת עמיר פרץ שפועל ללא ליאות בכיוון הנכון שמדינתנו כבר לא תישלט בידי גנרלים בדימוס שעוד לפני שפשטו את מדיהם כבר קורצים לפוליטיקה .אני מאחל לו שיבחר בפריימריז של מפלגת העבודה וזה יהיה רק צעד ראשון בדרך ארוכה לשינוי המיוחל -שאחד מהעם שצמח מלמטה מעיירת פיתוח ורגיש לצרכים של עמך ישראל יציב פה מפת דרכים חברתית שתנסה לפתור סוגיות שפעם אפילו לא העזו להתעסק עימן -בגלל הסדר יום הלאומי שעסק רוב הזמן בבעיות עם שכננו.העשייה היא רבה בתחום החינוך המוסר -הפשע הקיטוב החברתי הפער בין העשירונים למינהם רק אז אולי נמצא את המנוחה ואת הנחלה שלה כולנו בודאי מייחלים אם לא למענינו הבוגרים למען ילדינו והדורות הבאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמיר פרץ יומעד לדין יום אחד
אושר,
14/06/05 11:18
|
אחמיד פרץ הוא אדם מושחת שמואהב בעצמו הוא מחפש את המצלמות כל יום יש פיטורים למה הוא לא זועק את זעקתם של המובלטים כאן? למה הוא לא זועק את זעקתם של הזקנים ? הוא מחפש מצלמות הוא מחפשת פירסום הוא משבית את המדינה מתי שבא לו לא איכפת לו מהנזקים שהוא עושה למדינה הוא השבית פעם אחת את המדינה לתקופה ארוכה ובשביל מה? בשביל שאנשים בשכר מינימום יקבלו תוספת של 14 שקל למשכורת אם אני הייתי עצמאי והייתי סופג הפסדים בגלל הבן אדם הזה הייתי תובע אותו תביעות אזרחיות הייתי דואג שהוא ישלם את ההפסדים שלי מהכיס שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמעת פעם את המושג סולידריות-
רוני ינון,
אשדוד,
14/06/05 11:32
|
|
 |
תקרא שוב ורק אחרי שתבין תגיב
אושר,
14/06/05 11:48
|
תקרא שוב ורק ורק אחרי שתבין תגיב בשביל 14 שקל למשכורת מינימום הוא גורם להפסדים של מילארדים אתה מצדיק אותו? סליחה אבל כנראה שאתה אדם לא חכם במיוחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה הוא שאין פיטורים גדולים?
אושר,
14/06/05 11:46
|
איפה הוא שאין פיטורים גדולים? איפה הוא כשיש פיטור של כל אדם ואדם וזה לא משנה הכמות זה יכול להיות אפילו 1 תעשה לי טובה האיש מחפש מדיה מחפש מצלמות תיקשורת האיש הזה לא אמין מעניין ששומים עליו רק בהפגנות גדולות ובפיטורים גדולים איזה אמפטיה אתה מדבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בכל מילה
ל"ת
אפרת,
רמת-גן,
14/06/05 10:59
|
|
 |
42.
רק ברק יכול
רמות,
14/06/05 10:46
|
הוא ,ברק,חסך לנו עשרות ואולי מאות קרבנות, לא רק כתוצאה מהיציאה מלבנון, שאליה הכניס אותנו הליכוד,אלא שהוא חשף את ערוותו של ערפאת לפני כל העולם. ההתנתקות , היא תוצאה ישירה של היציאה מלבנון והיא מעמידה את ישראל באור הרבה יותר חיובי בפני העולם. הוא שאמרתי רק ברק יכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק ברק יכול להרוס
ל"ת
יוסי,
חולון,
14/06/05 15:59
|
|
 |
41.
ברק העלים את פאשלת צאלים
ל"ת
גיפסי,
שפלה,
14/06/05 10:46
|
|
 |
צחי הנגבי כבר התנצל על זה
וגם אתה טמבל,
14/06/05 11:23
|
תשמע אידיוט , חייל מתנחל אחד שהוסט המציא סיפור , ושני כתבים הלכו אחריו ואחריהם הלך וחגג על הדם צחי הנגבי . כולם התנצלו בסופו של דבר , הנגבי עשה את זה מעל הדוכן בכנסת . אז לפני שאתה מלכלך על האיש שהוכיח פה ושם בשירות שלא שפחדן הוא לא , כדאי שתלמד קצת היסטוריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
יעלם כברק - ניתן יד לוילנאי
גורי,
בת ים,
14/06/05 10:44
|
ברק חותך. לא משנה איפוא עובר הסכין. ברק יודע הכל. רק ברק יודע והכל. אחרי הבחירות לא הוא מכיר אף אחד. ברק הוא ברק - מבזיק בחטף ונשארת רק תמונת ההבזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
עם ישראל לא השתנה 3000 שנה
אורן,
14/06/05 10:43
|
עם ישראל תמיד שנא את נביאי האמת שלו ותמיד אהב את משיחי השקר וחדלי האישים.
עם ישראל שונא את ברק כי הוא אמר להם את האמת בפרצוף, הציג את השמאל בכסילותו ואת הימין בחדלונו.
תאהבו את פרס ושרון, מתאים לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ברק לא שכחנו לך...............
אושר,
14/06/05 10:42
|
ברק לא שכחנו לך איך לפי דברי הלוחמים באסון הצלאים בהיותך רמטכל צפית במתרחש קיפלת את הזנב בין הרגליים שלך וברח עם המסוק בלי להעניק סיוע לחיילים שהיו בשטח לא שכחנו את הבריחה שלך מלבנון שהכניסה את החיזבאלה אלינו לתוך הסלון לא שכחנו לך איך אמרת שאם היית נולד פלשתיני היית מחבל מתאבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספור פשוט
ש''י עגנון,
14/06/05 14:17
|
לפני כשנה אדון ברק הודיע שהוא יוצא לסייר אצל חברי המפלגה ברחבי הארץ , ועל-מנת לרדת אל העם הוא אפילו יישן אצלם בבית. אז כמובן שברק לא לקח את דברי עצמו ברצינות , אבל הסופר ש''י עגנון כן לקח זאת ברצינות וכתב את יצירתו המונומנטלית:
''בורח נטה ללון''......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה אתה מביא את הזבל הזה?
תלמד את החומר,
14/06/05 11:26
|
היה רק לוחם אחד שבמקרה הוא דתי מתנחל ימני שנזכר בסיפור לקראת כניסתו של ברק לפוליטיקה. העניין נבדק בוועדת חקירה ונמצא כסיפור מצוץ . עד כדי כך מצוץ שצחי הנגבי שאהב לנגח את ברק עם הסיפור הזה , התנצל בגדול בפני ברק . אז אם אתה לא רוצה להצביע לו זכותך , אבל לכלכך בצורה כזו על מפקד מהטובים שהיו בצה''ל - זו נבזות ושפלות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק=בר_ק...
טורונטו,
טורונטו,
14/06/05 12:31
|
ברק הברחן, מצאלים, מלבנון, מרשות הממשלה התעופף, ש_צן, ור_ לב. לך הביתה ברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני שאתה מעיר לאחרים מוטב ש .
אושר,
14/06/05 11:59
|
אני אמרתי שהוא טען ודרך אגב זה לא היה רק לוחם אחד אלה היו עדויות ומעניין שאתה מדגיש את הנשוא שהוא מתנחל חובש כיפה
מעניין שבחרת להתעלם מכך שהוא אמר שאם הוא היה פלשתיני הוא היה מחבל מתאבד או שגם אתה היית מחבל מתאבד אם היית נולד פלשתיני
ומה לגבי הבריחה מלבנון? אני לא אומר שהיינו צריכים להיות שם אבל האופן והצורה שברחנו משם הביאה לכמה דברים 1)הרמת המורל אצל האויב ואחד הברים שגרמו לפתיחת האיתיפאדה השניה 2)סיכון ממשי ומחושי לגבול הצפון תבוא לבית של דודים שלי בשלומית אין 1 אחד בקו אווירי מהסלון שלהם למוצב של החיזבאלה שלא לדבר על ההתחמשות שלהם בקטיושות משופרים וארוכי טווח שיכולוים לעשות נזק עצום באזור הצפון לפני שאתה מעיר הערות תלמד אתה את הנשוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה היו אצ''ל ? לא טרוריסטים ?
כך זה תחת כיבוש,
14/06/05 12:24
|
לא ברור איך דווקא ימניים לא מבינים שמי שנמצא תחת כיבוש , מי שלא יכול לצאת לחו''ל או לקבל טיפול רפואי בלי שחייל זר יאשר לו , יילחם בכל דרך לעצמאות. מה עשינו אנחנו ? איך העפנו את הבריטים? לצערנו הישראליים מבינים רק כוח . כך זה היה בלבנון , שנים שלא יצאנו רק כשאמהות צעקו שאי אפשר לשאת את הכאב יצאנו .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עשו אנשי השמאל יהודי שהיו
אושר,
14/06/05 13:25
|
מה עשו אנשי השמאל ליהודים שהיו על ספינת אנטלנה לא רצחו בהם? מה עשו מצדיקי הסכם אוסלו לא הביאו עלינו את המצב הנוכחי? אל תטיפו לנו תעשו טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מה שאומרים תושבי הצפון
הצפון פורח !!!!,
14/06/05 12:20
|
הרוב הגדול של תושבי הצפון מאושרים מהיציאה מלבנון. דרך אגב היום תושבי קרית שמונה בטוחים יותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד את זה להורי 3 החיילים שנח
אושר,
14/06/05 13:28
|
תגיד את זה להורי 3 החיילים ז''ל שנחטפו ונירצחו בידי החיזבאלה תגיד את זה למשפחת דדון משלומי שבנם נהרג מקטיושה תגיד את זה למשפחות החייל שנהרג לפני כמה חודשים על גבול לבנון מגלוני אם אני לא טועה תגיד את זה למשפחות החיילים שעלו על גג לתקן אנטנה וצלף טבח בהם תגיד את זה למשפחות שיקירהם נהרגו בחדירת המחבלים למצובה לפני שנה ומשהו כרגיל השמאל חיי באופוריה שלו של מזרח תיכון חדש הוא עוד לא יודע מה מחכה לנו למה מערכת הבטחון מתריעה על מערך הפגזים והקטיושות המשופרות? כי בא להם לזחור ללבנון? או כי זו סכנה מחושית? תישאר לגור באורפוריה שלך רק אל תתחנן לעזרה שתצטרך אותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב ההרוגים הם מפאשלות שלנו
האמת העירומה,
14/06/05 15:46
|
לצערי רוב ההרוגים שהזכרת הם מפאשלות של צה''ל . ותביעה של ההורים לחקור את זה מוכיחה את העובדה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה עולה חדש ?
חיזבללאה=ההישג,
היחיד בלבנון,
14/06/05 15:45
|
הממוצע בלבנון היה של 35 חללים בשנה ועשרות פצועים + מאות שלא ישכחו לעולם את המראות . היו גם אזרחים לבנונים תמימים שנהרגו - אבל זה ערבים , אז לא מחשיבים אותם . דור שלם של ילדים בצפון שגדלו חוויות של לילות במקלטים . הורים לחיילים שלא עצמו עיין לילות שלמים - וכל זה לריק , לא השגנו שם כלום . ההישיג היחיד שהיה בלבנון זה הקמתו של החיזבאללה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מזל שיש איתן כבל
משה,
באר שבע,
14/06/05 10:42
|
המתמודדים בפריימריס מכניסים בקרב חברי העבודה תחושות מועקה וחוסר אונים. המזל הגדול הוא שבעוד יומיים יבחר המרכז באיתן כבל לשמש כמזכ''ל הבא של העבודה. לפחות יהיה שם מישהו שידע לתקן, לבנות מחדש ולהלהיב את השטח. כבל גם ידע לעבוד טוב מאד עם כל מי שייבחר בפריימריס... וזה חשוב יותר מכל דבר אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הקשר האמיתי
יואב צארום,
רמת גן,
14/06/05 10:36
|
את הדברים שלא מספרים ואת העובדות שמעלימים מעיני הצבור. העבירו הלאה. העתיקו תגובה זו והדביקו אותה בכל כתבה ראשית. הנה לכם הלינק: http://www.inn.co.il/news.php?id=114794
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מניאק, אתה התקווה של הליכוד,
אפללו השלישי,
14/06/05 10:35
|
כמה שאני מתעב את הליכוד ומת להורידם ל5 מנדטים, אבל אני ממש ממש מת לזה, הצבעתי עבורם מאז 1977, מוכן להצביע אפילו עבור עמיר פרץ או הירוקים. אבל אם אתה הוא האלטרנטיבה אז כך : אמשיך להצביע ליכוד אסתום את אפי ומיד לאחר מכן אברח מהארץ שתפול עליך מנוול, או שאתה כבר מחזיק בדרכון פולני חדש כבר. כל מתפקדי העבודה, אם אכפת לכם מהמדינה הזאת הכו אתו חזק, לא ראק בשבילו, בשביל כל המנוולים והשרלטנים האחרים שילמדו לקח , יש גבול לשרלטנות.
אני מתחנן לכם, מוכן להצביע חירוקים רק לא ליכוד, אבל תמלאו את חלקכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הקשר האמיתי
יואב צארום,
רמת גן,
14/06/05 10:34
|
את הדברים שלא מספרים ואת העובדות שמעלימים מעיני הצבור. העבירו הלאה. העתיקו תגובה זו והדביקו אותה בכל כתבה ראשית. הנה לכם הלינק: http://www.inn.co.il/news.php?id=114794
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
וילנאי מול ברק
כנרית,
קיבוץ,
14/06/05 10:33
|
הנערה מעניינת את ברק כמו הזקנה שלו. אילו נבחר לא היה מכיר אף אחד אחרי הבחירות. ניקח דוגמא מוילינאי במה שקשור באמינות ובאיכפתיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם העדר חזון?
אוהד,
מפלגת העבודה,
14/06/05 10:40
|
מה וילנאי עשה ב4 השנים האחרונות בכנסת? איזה הצעות חוק הציע? אילו הצעות לסדר או אי אמון העלה?
סתם שרלטן המתן הזה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצעת חוק שירות אזרחי
ל"ת
gg,
ggg,
14/06/05 16:54
|
|
 |
הציע???? למה לא העביר?
אוהד,
15/06/05 11:03
|
|
 |
הגדר בעזה וחוק הקולנוע עליו...
ל"ת
תומך מתן,
נתניה,
14/06/05 11:41
|
|
 |
לבחור במתן בגלל חוק הקולנוע?
אוהד,
15/06/05 11:02
|
|
 |
32.
ברק הוא ממש כמו נחום תקום
!,
14/06/05 10:28
|
לא משנה כמה בעיטות ייקבל בתחת מהבוחרים בישראל שרוצים בהסתלקותו לצמיתות מהזירה הפוליטית, תמיד יקום וינסה לחזור ועוד ברעש שאין כדוגמתו. ברק הוא בושה לפוליטיקה הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
חברי עבודה ברחובות מצביעים ברק
דני,
רחובות,
14/06/05 10:27
|
רק ברק יוכל להוביל את המפלגה לנצחון כל השאר מחפשים שדרוג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאללה יובב , אל תשקר .כ'ארבנה.
יגאל כהן,
רחובות,
14/06/05 13:34
|
צריך להעמיד את הקרוקים לדין וגם את מקורביהם. צריך לחקור אותם על ההתעשרות הפתאומית שלהם. יש לעצור אותם לחקירה ולבקש מהם הצהרת הון והסבר להתעשרות. להגיד שהם התעשרו מ''הרצאות'' זה אליבי עלוב. שהרי אם ברק היה מתעשר מהרצאות לא היה צריך לחטוף את הטלפון כדי לתת למפלגת העבודה ''הרצאה'' בחינם. באשר לתואם שלו ביבי,בדקתי את העניין והצעתי כרטיס להרצאה של הקרוק ב5 ש''ח ולא מצאתי קונה לכרטיס. שני הנובורישים המושחתים ניצלו את תפקידם כדי להתעשר. עכשיו שיזוזו ויתנו לאחרים להתעשר. טמעים. גם אם תעמיד פנים כולם יודעים שאתה יובב שמקבל כסף בשביל לכתוב שקרים באינטרנט. קרוק מנוול בסוף אני אתפוס אותך ואגיש נגדך תלונה במשטרה. אתה בטח מתחזה לבר ששת שגם הוא יגמור בכלא עם הבוס הקרוק שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כהן , אתה לא מגעיל את עצמך?
בר ששת,
סניף רחובות,
14/06/05 15:29
|
אתה לא מבין מה אתה מעולל לשמה הטוב של קרית עקרון ? תתבייש. אנשים מרגישים מושפלים בגללך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק פרס. תתבייש יגאל כהן.
יובב,
רחובות,
14/06/05 14:34
|
אני לא מכיר אותך בכלל. מה אתה מלכלך ? מאיפה אתה מכיר אותי ? אני מרחם עליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא אני . זה המתחזה המקורי.
יגאל כהן,
רחובות,
14/06/05 15:15
|
כמעט הצלחתי להתבלבל אבל זה לא הסגנון שלי לכתוב קללות בערבית כאילו הייתי עולם תחתון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איכס,איפה המשטרה?
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
14/06/05 16:32
|
|
 |
30.
פרס הזקן חושב שסופסוף ינצח
נחום,
14/06/05 10:26
|
ואני חושב שהוא הולך להיות מופתע שוב, כי ככה זה אצל לוזרים אמיתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה אומר?
ל"ת
אהליבמה,
כפר נחום,
14/06/05 10:44
|
|
 |
29.
פרפורי גסיסה...
ל"ת
אסף,
תל אביב,
14/06/05 10:26
|
|
 |
28.
מזל שיש את וילנאי
דורי,
ראשון לציו,
14/06/05 10:26
|
|
 |
כנראה שתצטרך לעזוב
עמית,
14/06/05 10:48
|
|
 |
רק וילנאי- יא מתעלף
ל"ת
עמתיעלף,
ערבות רביבים,
14/06/05 11:42
|
|
 |
כמו שברק הביס ב - 2001 את שרון
ל"ת
דן,
14/06/05 11:01
|
|
 |
27.
תוותר
אזרח,
ת''א,
14/06/05 10:22
|
אהוד ברק, תקרא את התגובות בשני העיתונים ותראה שהציבור כבר הסיר את המסיכה מפניך לא סובלים אותך ויודעים בדיוק מי אתה תחזור לאלמוניות ותציל אותנו מחלאות כדוגמתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
בייגה שוחט-חבל על כשרונותיך
ל"ת
אל תתבזבז ככה,
14/06/05 10:22
|
|
 |
25.
מפאיניק בוחר ברק
ירחמיאל,
14/06/05 10:21
|
מפאיניקים, אתם תבחרו ברק! אתם שונאים אותו, בצדק. אתם בזים לו, בצדק. אבל, אתם תבחרו בו! אתם תבחרו בו כי האופורטוניסט הזה הוא היחיד שיכול להביא לכם את השלטון. מכל השאר נרדמים רק מהפרצוף שלהם. מפאיניקים יודעים לבחור נכון. אתם תבחרו ברק ואח''כ עוד תסבירו לנו מדוע זו בחירה ערכית, מצפונית, חכמה, בלה בלה בלה. תפסיקו לקטר, אתם יודעים שאתם מפאיניקים, תצביעו לברק ותשתקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התלהבת מהמפאי הא...
ל"ת
Heat-Man,
14/06/05 12:54
|
|
 |
24.
שרלטן מי מנע ממך לבנותה
חי,
שדרות,
14/06/05 10:19
|
עליתה לשלטון הייתה שר ורמטכל בממשלת רבין מי מנע ממך לבנותה? מדוע רק לייעצ כשלא הייתה בין מקבלי ההחלטה ? יכולתה במחי החלטה אחת שלך לבנותה ולא עשיתה כן מדוע לא חסכת 1000 הרוגים ומליארדים כשהייתה ראש ממשלה ? אבל מפלטם של שקרנים שרלטנים היא המלל לא הביצוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי מנע??? אתה ושכמותך.
אוהד,
14/06/05 10:46
|
ברק הציע לבנות חומת הפרדה מלאה מול הפלשתינים אולם אתם וסכינאי העבודה ומר''ץ חברתם להכשילו, ודאגתם שיובס בבחירות ועתה אתם באים ואומרים מי מנע?
שרלטנים עלובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מדבר?
אלון,
14/06/05 12:46
|
מי מנע ממנו והכי חשוב האם זה היה צריך להפריע לו כראש ממשלה נחוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון !!!
ל"ת
מני,
14/06/05 10:30
|
|
 |
23.
איש תוקפן ושחצן...
ל"ת
0,
14/06/05 10:18
|
|
 |
22.
ברק דמגוג בגרוש הזקנה במסדרון
ל"ת
רפי,
14/06/05 10:14
|
|
 |
21.
ברק תותח על.
עמית,
14/06/05 10:12
|
רק לברק יש אומץ להציב כפרוייקט לאומי את סיום בניית הגדר במלואה וסיפוח גושי ההתנחלויות לישראל.
רק ברק מהווה אלטרנטיבה ראויה לשלטון הדיאדוכים של פרס את שרון.
רק ברק מהווה מענה לשלטון ועדי העובדים של פרץ.
רק ברק הוא מנהיג אמיתי , כל השאר בוקים, עסקנים וסכינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תותח על ? אולי צינור חלוד ..
גל,
14/06/05 10:28
|
תגיד מר עמית: מי הפריע לברק להתחיל לבנות את הגדר כאשר האיש היה ראש הממשלה ? מדוע האיש משקר ללא בושה כאשר הוא טוען שדיבר על בניית הגדר במערכת הבחירות של 2001 כאשר למעשה, כל מערכת הבחירות, הוא הצהיר שהבחירות הן ''קרב על השלום'' (...) ? אני ד.א. כלל לא ימני. בבחירות האחרונות הצבעתי לשינוי ובבחירות 1999 הצבעתי ל...ברק (או לאותה בושה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתי ל24נועדה לאנשים כמוך.
ל"ת
אוהד,
14/06/05 11:00
|
|
 |
20.
האם יש סיכוי, סופסוף, שהאיש
רונן,
14/06/05 10:11
|
יבין שהוא אינו רצוי - לא במפלגתו ובוודאי לא בראשות המדינה ? אני, שהצבעתי לאיש בבחירות 1999, מקבל עוויות חום ועצבים כאשר אני רואה את פרצפו מדושן העונג על המסך או בעיתון. האם למישהו מהקוראים יש איזה שרוול הצלה מתנפח כדי שברק ישווק אותו בכל מיני חורים בעולם ובינתיים יעזבנו במנוחה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מצחיק מאוד
Joe Anaaref,
IsraHell,
14/06/05 10:06
|
כשעשו לברק את הניתוח להסרת הפלולה - זרקו את החלק הלא נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואין לך מושג עד כמה צודק
ל"ת
אבי,
14/06/05 10:36
|
|
 |
18.
אהוד ברק
ilan,
14/06/05 10:05
|
|
 |
כתומך מתן, הימנע מהמילה ''איטי''
קרעת אותי מצחוק,
14/06/05 11:30
|
מי שתומך במתן וילנאי לא כדאי שיעלה מילים כמו ''איטי'' .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנתיים וילנאי מהיר מברק בהרבה
שי,
14/06/05 12:54
|
להזכירכם, רבין דיבר לאט לאט לאט וזה לא הפריע לאף אחד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא מרויח ביום מה שאתה ב10שנים
גליה,
14/06/05 11:29
|
זו ההודעה הכי מטומטמת שנכתבה כאן ! האיש מבריק איש משכיל בעל תארים ואיש עסקים מצליח . ''איטי'' ? הצחקת אותי !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גליה יקירתי???
טורונטו,
טורונטו,
14/06/05 14:28
|
מה קורה עם בארות הגז ברצועה. מבקש לראות מאזן ביניים, וכן את רשימת מחזיקי המניןת???!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לא נצחון ולא בטיח
איש חזון,
14/06/05 10:02
|
ואני יודע בוודאות כי אתם תעלמו מן המפה הפוליטית אחת ולתמיד!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
חה חה חה. איזו נבחרת ''חלומות''
בן,
14/06/05 09:59
|
העיקר מככב שם מצנע - עוד כוכב שביט שדעך במהירות האור והצליח, אחרי שהיה ראש המפלגה והביאה לתבוסה מחפירה בבחירות האחרונות, ''לזכות'' במקום האחרון בפריימריס השרים של מפלגת העבודה ... בייגה ? גמר את הסוס ובעיקר את כספי המדינה שאותם חילק בפתקים צהובים להסתדרות. קולט אביטל ? עוד דמות שוליים הזוייה במפלגה. שמחון ? אביר ומגן חוות הדגים המטנפות את אלמוגי אילת. יתום ? פשלונר סידרתי שכמעט הביא כלייה על ה''מוסד''. ולא נכביר מילים נוספות על ה''מנהיג'' המיועד ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש נבחרת יותר טובה ב ''עבודה''?
ל"ת
אילתי,
14/06/05 10:14
|
|
 |
15.
אן
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
14/06/05 09:59
|
צורך במיפלגת העבודה כמיפלגת שילטון יש לה מחליפה מצוינת החל בכלכלה וכלה בשחיתות הכוללת מדינית חברתית וכולי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
עוד נסיון לספין נוסח ברק. נמאס
גדעון,
14/06/05 09:54
|
ברק עוד יבין בדרד הקשה שלא רוצים אותו! נמאס מהזיגזגים ומהשחצנות. זה נכון שפרץ ופואד מושחתים, אז יש לנו את וילנאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
את מי השמאל רוצה להביא לנו?
אושר,
14/06/05 09:53
|
את מי המשאל רוצה להביא לנו כדי שינהיג את המדינה 1) על פי דברי הלוחמים שהיו באסון הצאלים אהוד ברק הרמטכל צפה באסון וקיפל את הרגליים וברח מהמסוק שלו מהשטח לפי דיברהם הם לא הלך לעזור להם אלא ברח מהמקום 2)האיש הבריח את צהל מלבנון עם הזנב בין הרגליים והכניס את החיזבאלה אלינו לתוך הסלון תבואו לשלומית ותראו כמה קרובים מוצבי החיזבאלה לבתים 3) האיש אמר שאם הוא היה נולד פלסטיני הוא היה מחבל מתאבד ברק איפה וכמה יהודים היית רוצה לרצוח? תראו כמה אנשים לא שפויים נמצאים במחנה השאל ורוצים להנהיג את המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מכת ברק היספיק פעם אחת
ל"ת
בנצי-א,
14/06/05 09:51
|
|
 |
11.
מדחת יוסף ז''ל שגה בכך שלא היה
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
14/06/05 09:50
|
מדחת יוסף ז''ל שגה בכך שלא היה קיבוצניק
בעד פרס, וילנאי, דליה איציק,אהוד ברק עמיר פרץ,ופואד,וגם מדחת
אני בעד פרס בגלל הגיל
, וילנאי העדר כריזמה, יבש
דליה איציק גם כשרה חשובת במונחים של חברת וועד
אהוד ברק, לסוף
עמיר פרץ, ראש ההסתדרות, ההסתדרות '' מאפיה ברישיון'' האם ניתן לראש וועד לנהל מדינה, ניסו זאת בחברות ממשלתיות וזה הביא להתרסקותם.
פואד, כל קול חשוב לו, אין כיוון ואין דרך העיקר תרבחו ותסעדו
וברק, ענין קטן עם מדחת, מדחת ז''ל לא היה קביוצניק, גם לא יוצא סיירת מטכ''ל , ןאפילו לא מילואמניק סוג ב', אלא דרוזי מעין ערבי משופר, אילו היה הבן של..........או הבת של..........או מקורב של........היה על מה לדבר, אבל בדוואי או דרוזי כמעט היינו אך
וגם לא הבן של ''צילה ''המורה מהמשק, דמות חינוכית, כזאת אהודה על הקיבוצניקים.
אילו היה ''שווה'' היינו ממטירים אש וגפרית, סיירת מטכ''ל בחבלים, שייטת 13 מהאגף ,ימ''מ מתחת לאדמה (כל הזמן בוכים כי מפקדי צה''ל לא סומכים עליהם), סיירת גולני משמאל, סיירת צנחנים, נעליים אדומות גם משמאל , קרוב ללב, שלדג בשביל המורל, חה''א ע''מ לשמור על קשר, , טלפון אדום ע''מ להסביר מדיניות של ישראל, בקרב החשוב על חייל אחד,
אבל מדחת לא היה קיבוצניק, ובכך הוא שגה
לא עובד מדינה לא קבע לשעבר קצין אקסטרני המתבייש ללבוש מדים לא מקבל פנסיה מהמדינה
www.wsoft.co.il
חה''ן, עורף, יקל''ז, חמ''ץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקרה תקדים
יאיר,
רחוק,
14/06/05 10:59
|
קראתי את האתר שלך ודי בשוק איך האנשים היותר טובים נופלים בין הכסאות של בירוקרטים חסרי עמוד שדרה ויכולת הבחנה ברורה. למרות שהמקרה די ישן ויהיו שיגידו לך ''אחי עזוב את זה תמשיך הלאה'' אל תוותר כי זה יהיה התקדים שממנו ישאבו אלפי חיילים עידוד שאנחנו לא עוד מספר מזויין וחומר בידיהם אלא אנשים שמנסים להתקיים בכבוד.
והדבר נכון מאוד גם לגבי מקרה מדחת יוסף ז'ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה
ל"ת
חנן,
14/06/05 20:45
|
|
 |
אתה דביל מושלם
ל"ת
מומו,
סביון,
14/06/05 10:51
|
|
 |
הוא פגוע רגשית ודעתו ~~
נחום,
14/06/05 11:05
|
תגובתו של חנן מעוררת רחמים. אפשר לחשוב שבני קיבוצים וחברי סיירת מטכ''ל או דובדבן לא נפגעו בגלל שיקול דעת.
שיתבייש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא התקבלתי לסיירת שקד
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
14/06/05 20:43
|
למה לא התקבלתי לסיירת שקד
בגיבושון היינו 3 עם נתונים זהים.
לי היו נתונים גבוהים יותר מממוצע הדפ''ר והקב''א של כל המטכ''ל ביחד, מיום בריאתו.
בגלל שאחד מה-3 היה אח של מ''פ בסיירת, לא התקבלתי.
וכך , כל חיי אני נלחם על מקומי, בעזרת כישורים נטו, מול מערכת ה''פרוטקציה'' המגעילה ש''פיתחתם'' אתה וחבריך.
את הפערים הרגשתי גם לאורך שירות הצבאי בסדיר ובמילואים.
פגשתי בלוחמי סיירות, ומפקדי צבא ברמה נמוכה משלי, שחצנים , יהירים ולוא בגלל שהיה להם ''גב'', היו הבנים של............
זוכר את המגיסט של סיירת צנחנים, שבגללו נהרג מפקדו הרס''ן, בגלל שהוא פחד לקום ולרסס.......
מיד מתן וילנאי התגייס להסברים...
וזוכר את ''מויאל'', חייל תומך לחימה (מקוה שאנני שוגה), החייל שנקלע בטעות לתוך רמאלה, ללב המון עם רובה לא טעון, כל המטכ''ל ביזה אותו על חוסר לחימתו.
אני דוקא מסתכל על מבחן התוצאה, 56 כדורים, מול 56,000 פלסתינאים,
והוא יצא חי.
כנראה שהיה הכי פיקח מכולנו.
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה ! מאד משכנע !
ל"ת
צ,
14/06/05 10:13
|
|
 |
תודה, חנן
ל"ת
חנן,
14/06/05 10:31
|
|
 |
10.
ברק
רמי,
חיפה,
14/06/05 09:50
|
|
 |
9.
כן, כמו שניצח בבחירות 2001 ...
דן,
14/06/05 09:50
|
הבלוף הקרוי ''ברק'' התגלה זה מכבר. חבל רק שהבלוף לא התגלה לפני בחירות 1999 בהם אני, בעוונותי, הצבעתי עבור האיש. ד.א. דיבורי הרהב הריקים האלו של יועצי ברק על ''ניצחון סוחף בבחירות'' מזכירים לי את הפיאסקו של האיש ויועציו בבחירות 2001 - ''הסקרים טועים'', ''ברגע האמת תהייה מהפכה'' וכו ' וכו' ... לא, מר ברק. הסקרים לא טועים. אתה הולך לקבל מקום א-ח-ר-ו-ן, אוי לאותה בושה, מבין 5 מתמודדים. ונקווה שהפעם, אתה תעלם מהחיים הפוליטיים לתמיד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ברק תחזור לעסקים
עמיר,
14/06/05 09:50
|
שם אתה יכול לעשות נזקים ורק אתה תפגע במדינה כולנו נפגע אז עשה לנו טובה ותעלם לנו מהנוף מספיק נזקים עשית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אייכס ברק
מישהו,
14/06/05 09:48
|
|
 |
6.
ברק ברח
רון,
חיפה,
14/06/05 09:48
|
תושבי המדינה ישמחו מאד אם ברק יזכה בבחירות הפנימיות, כך הסיכוי שהמערך ישלוט הוא 0 . לא שלשאר המתמודדים יש סיכוי יותר טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
חס וחלילה
קול צף,
14/06/05 09:47
|
אם, חלילה, ברק מנצח, אני עוזב את מפלגת העבודה, והפעם לתמיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אויש , אל תעשה לנו את זה.
שימון פ.,
הדור הצעיר,
14/06/05 10:48
|
|
 |
4.
אני איתך , מנהיגי הדגול.
יגאל כהן,
רחובות,
14/06/05 09:45
|
כל מי שידפוק את הקרוק ואת מרכז הליכוד הוא חזק וברוך. ''שערה מין טיז איל כ'נזיר בראקה.'' ככתוב : כ'אראבנה יא אוחתי אל שרמוט'ה''. חזק ואמץ מנהיג נערץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כהן , יש לי חידה בשבילך.
זהבה ג.,
סוף לשחיתות,
14/06/05 13:13
|
מי זה הבן של אימך ולא אחיך ? מי ? אז למה אמא שלך מכחישה כל קשר אליך וכשהמשטרה באה , היא אומרת שהיא לא מכירה אותך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקשיב גייס 5 שכמוך לך לעזה ותע
אושר,
14/06/05 10:43
|
תקשיב גייס 5 עוכר ישראל שכמוך לך לעזה ועזוב אותנו בשקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש להעמיד לדין את ברק וביבי..
יגאל כהן,
רחובות,
14/06/05 10:39
|
על ההתעשרות הפתאומית שלהם. יש לעצור אותם לחקירה ולבקש מהם הצהרת הון והסבר להתעשרות. להגיד שהם התעשרו מ''הרצאות'' זה אליבי עלוב. שהרי אם ברק היה מתעשר מהרצאות לא היה צריך לחטוף את הטלפון כדי לתת למפלגת העבודה ''הרצאה'' בחינם. באשר לתואם שלו ביבי,בדקתי את העניין והצעתי כרטיס להרצאה של הקרוק ב5 ש''ח ולא מצאתי קונה לכרטיס. שני הנובורישים המושחתים ניצלו את תפקידם כדי להתעשר. עכשיו שיזוזו ויתנו לאחרים להתעשר. טמעים. באשר לך המתחזה ליגאל כהן. המשיך לזייף עד שתגיע לרמת זיוף יותר מכובדת,מה שעשית גרוטסקי בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר כהן הנכבד : טמא ולא טמע...
המורה רות,
14/06/05 12:57
|
כמו שכותבים אדיוט , ולא עדיוט. הבנת , מר כהן ? הרשה לי , מר כהן , לומר לך עוד דבר מה היוצא מן הלב : בקש עזרה , יגאל, עזרה מקצועית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למורה רות,''טמע'' זו מילה ערבית.
יגאל כהן,
רחובות,
14/06/05 14:09
|
המילה נכנסה פעמיים לסלנג הישראלי. לראשונה נכנסה בהוראת קמצן,ולא היא,זה היה שיבוש של המילה. עכשיו ברוך ה' היא קיבלה את משמעותה הנכונה,איך אמר פריצקי על פורז? ''פורז טמע''. וכוונתו שפורז ''חמדן'' של ממון. כלומר הוא רוצה את כל הכסף לעצמו. ולא משאיר גם לאחרים. ולכן שני ה''טמעים'' האלה ,לאחר שהתעשרו(אם לא היו טמעים) היו צריכים לפנות מקום לאחרים שיוכלו לחטוף לעצמם גם מה שהוא , שלא ''ימותו מרעב''. אבל דעי לך שכל האשמה עלי. עשיתי לך עוול כשלא שמתי את ה''טמע'' במרכאות. ובסילוק הקרוק ננוחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כהן , מוכר מה שלא שלו .הרגל
בר ששת,
סניף רחובות,
14/06/05 12:53
|
כהן מוכר כרטיסים להרצאות של ביבי , בלי סמכות ובלי רשות , מן הסתם מהמדפסת הביתית שלו... ב5 ש''ח האיש מוכר כרטיסי כניסה.... הבנתם ? עוד פעם : כהן מוכר כרטיסי כניסה... כנר נעצר , נחקר , והכחיש ועכשיו הוא מודה... הוא כל כך אדיוט שהמשטרה לא צריכה אפילו לחקור... רק לקרוא את מה שהוא מספר מרצונו הטוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק לא קיבל מתנות מדוד סיריל
הכסף לא מהרצאות,
14/06/05 11:37
|
זה מה שמדאיג אותך ? אריק שרון הוא רוה''מ הכי עשיר שהיה לישראל ,ולא ברור מאיפה הסכומים שיש לו ואיך הוא יושב על שטח כזה ענק (4000 דונם ). ביבי וברק עניים לידו . לא שמענו גם שהבת של ביבי או הבנות של ברק קיבלו מיליונים סתם כך מפעיל פוליטי . הכסף הגדול של ברק לא בא מהרצאות אלא מעסקים וחברות בקרנות . האיש למד גאון , עשה שני תארים , ניהל צבא , הוא מוכשר וחרוץ .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כהן - ברק זקוק לשכמותך.
בר ששת,
סניף רחובות,
14/06/05 10:28
|
אבל מה קרה ? בינך לבין ביילין עבר חתול שחור ? גילה שאתה נטל ולא נכס , כרבים לפניו ? כהן , אתה מעורר רחמים ושאט נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבוי לברק שאלו תומכיו שנותרו .
ל"ת
גבי,
14/06/05 10:14
|
|
 |
חזרת בתשובה?
נאור,
14/06/05 10:09
|
|
 |
3.
לא תנצח מתן ינצח
ל"ת
רועי גונן,
14/06/05 09:42
|
|
 |
2.
ברק, את המהפך שלך כבר עשית!
ל"ת
מהפך אל הפחת,
זה היה,
14/06/05 09:40
|
|
 |
1.
שילמד כבר עכשיו לגנוב קולות
אריק שקרון,
תל אביב,
14/06/05 09:38
|
|