 |
23.
אתה צבוע בן-דרור וחבל.
איבדת את הכבוד,
21/06/05 11:07
|
מספיק לראות סידרה - העושה דמוניזציה אפילו בפרומו כדי להבין את רוח הג'נין ג'נין שלו. אתה לא עושה ביקורת טלוויזיה, אלא שופט מראש את המתנחלים. כל ההתנחלויות הן אסון, אין אפשרות להפרדה תוך הימנעות מבעייה דמוגרפית? אפשר, אך אתה משחק על משבצת איש המרכז המקודש - אבל אתה שמאל קיצוני שהוא עדיין ציוני אבל אתה קיצוני ולא חושב. למד מקיתצוני אחר - שביט שמשנה אט אט את כיוונו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
השמאל והימין הקיצוניים-
ל"ת
אויבי השלום,
מקדמת דנא,
12/06/05 09:31
|
|
 |
21.
סוס טרוייאני
רותם,
ירושלים,
11/06/05 21:42
|
רשאי כל אזרח להחזיק בדיעותיו הפוליטיות כאוות נפשו, אבל המקרה של ''מר טלוויזיה'' - חיים יבין אינו דומה. מר יבין , התנהג והתנהל כ''מר פטריוטיזם'' או ''מר קונצנזוס'' כל עוד תיפקד בערוץ השידור הממלכתי. עתה, לאחר פירסום כתבותיו על המתנחלים, יצא המרצע מן השק. מר יבין, התגלה כשונא ומתעב את המתנחלים וההתנחלויות ומאידך כולו חמלה לנפגעי ''הכיבוש''. אם עיתון השמאל - ''הארץ'', שאינו חשוד באהדתו למתנחלים, מצא לנכון להשתומם על רמת התיעוב והשנאה של חיים יבין למתנחלים - הדבר זועק: דרשני!... אין ספק, שזכותם המלאה של המתנחלים להתגולל כנגד חיים יבין, כאשר נחשפה ערוותו הפוליטית של מי שתיפקד כסוס טרוייאני מטעם השמאל היותר קיצוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם הרויחו ביושר את התיעוב להם
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
12/06/05 01:42
|
והתיעוב אינו לאנשים אלא למעשים הקולקטיביים שלהם-ולדעות הלאומניות המשיחיות והאנטי דמוקרטיות-ולכן גם אנטי יהודיות-שהם מתריסים בבוז תהומי כלפי כל בר הגיון שאינו בהכרח שבוי בקונספט של ''קושאן אלוהי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאל= צביעות
רותם,
ירושלים,
12/06/05 22:35
|
חיים יבין - ''מר קונצנזוס'', אכן מוכיח שוב שהצביעות היא שם נרדף לשמאלנות, וכך גם אתה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים בין הוא כמו יעקב אחימאיר!
Ehad Haam-Zioni,
חברה-עם-שלום,
13/06/05 00:17
|
שניהם עורכי ומגישי חדשות מקצועיים ואובייקטיביים במידה מירבית-ולא אנשים שהביעו את דעותיהם דרך הגשת החדשות.
וראה זה פלא: בדעותיהם הם נמצאים בשתי קצות המחנה הציוני: חיים יבין מבקר את המצב כמו אנשי מר''צ-ויעקב אחימאיר מבקר את ההתנתקות כמו אנשי האיחוד הלאומי.
ואגב: מי שמקטר על חוסר איזון בטלביזיה: מה אומרים לך השמות: אחימאיר (בן של אבא) ושטרן (בן של יאיר)
לא ראיתי שהבן של מאיר יערי או של נתן ילין מור הגישו חדשות בטלביזיה.
והאם אתה זוכר את הבדיחה של אורי זוהר על האיש שנפסל כקריין ברדיו מאחר והוא: מ...מ...מ...מ...מפמניק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
נזכור ולא נשכח ולא נשתוק
סמיר,
11/06/05 06:48
|
על כך שימיני היה עסוק כל שנות האינתיפאדה בהתקפה פראית שלוחת רסן על השמאל ועל ערביי ישראל, ולא אמר כלום על פשעי הכיבוש, מעשי הרצח, ההתעללות, ההשפלות שעשו, עושים ועוד יעשו חיילים ומתנחלים בחסות משטר מושחת.
ימיני הוא הגלבלום של ראשית שנות האלפיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אדיוט, שקרן ורשע מרושע
קובי לויט,
בני ברק,
11/06/05 18:40
|
משום שבן דרור ימיני כתב הרבה כנגד ה''כיבוש''. הוא בעד מדינה פלשתינאית לצד מדינת ישראל וכותב על כך כמעט כל שבוע.
אז או שאתה דביל וטמבל, או, יותר חמור אתה רשע מנוול ומרושע. החלט מה אתה, דרעק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מעריב לא מצנזר כמו וואלה וY-NE
לזכות מעריב,
10/06/05 21:41
|
מעריב לא מצנזר את תגובות הימין כמו וואלה ו Y-NET לכן הוא האתר האמתי היחיד בין השלשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
With the same logic
Abi,
10/06/05 18:53
|
Mr Yemini-why bother doing elections every 4 years...when it's clear that the right voters care more...and are going to vote...while many from the left wing-stays at home
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אתה טועה מר ימיני
יעקב,
נס ציונה,
10/06/05 17:32
|
ימיני טווען שהבחירה האמיתית היא בין פלשתין הגדולה לישראל הקטנה. זאת היא אי הבנה נוראה של המציאות. בישראל הקטנה יש כבר היום 20% ערבים עם ריבוי טבעי שנתי של 2.7% לעומת ריבוי טבעי יהודי של 1.3% כך שבקצב הזה יהיה רוב ערבי בתחומי מדינת ישראל הקטנה בתוך 4 דורות. גם גבולות ישראל המטורפים של 67 עם גוש ערבי מסיבי בלב הארץ לא יאפשר לנו לשרוד עם או בלי גדר הפרדה. לכן, הברירה האמיתית מר ימיני היא בין ישראל עד לירדן ללא ערבים כלל או חורבנה. כול מי שמנתח את המצב הדמוגרפי, גיאוגרפי וההיסטורי של א''י המערבית בעינים פקוחות ובלב ציוני אין לו מנוס אלא להגיע למסקנה זאת. שבת שלום ולהתראות בשמחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מסכים עם כל מלה-כבד''כ
ל"ת
הקורא המתמיד,
10/06/05 17:27
|
|
 |
15.
מות הפלורליזם בתקשורת הישראלית
נחום שחף,
10/06/05 16:22
|
בן דרור ימיני נגעת בבעיה הגדולה מכולן. העדר הפלורליזם בתקשורת הישראלית. לחצי העם הדתי, הימני אין כמעט פה בתקשורת הישראלית הרואה עצמה כפלורליסטית כנאורה כהומניסטית. חסר רק הצנועה. גם לעדות המזרח אין כמעט יצוג, פרט ליוצאים מהכלל. ומי שטוען אחרת יזכור שאין היוצא מהכלל מוכיח אלא על הכלל.
הישראלי החילוני האשכנזי השמאלני תקוע עמוק בחשכת ימי הביניים, וכל השאר אינו אלא משחקי מילים נבובים. על החתום אשכנזי חילוני שמיום ליום חש פחות נוח במדורת השבט עליה הוא נמנה. עדר הקרנפים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי היה בכלל פלורליזם?
ל"ת
פראבדה,
22/06/05 15:14
|
|
 |
14.
3 עשורים לקח לייבין ..!!!
נועמי,
פורטוגל,
10/06/05 15:40
|
3 עשורים לקח למר '' בסדריות '' הישראלי חיים ייבין כדי לפקוח עיניים והבין שיש כיבוש !! ממש לא ייאמן !! הגילוי האחרון של השכינה !! וכידוע כיבוש מוליד מרי ומרי מוליד דיכוי ודיכוי מוליד טירור וטירור נגדי ועיניו של מר ייבין טחו מלראות ואוזניו ערלות היו מלשמוע. !! ועכשיו אחרי 38 שנות כיבוש ארור, מלווה בפשעי מלחמה נוראיים , גזל ועושק של פלשתינים, רצח יומ-יומי של פלשתינאים, גזל אדמות, פרדסים ושדות לטובת מפעל התנחוליות מתועב - סוף סוף פקח הייבין את עיניו וראה !! ממש לא להאמין !! הוא ראה את המציאות !! אבל הימיני ודומיו, בשמה של איזו '' סימטריה '' בין כובש לנכבש ( כאילו יש בכלל דבר כזה !! ) עדיין הימיני מבקש שנמשיך לעצום עיניים חזק, ולאטום אוזניים - כדי שלא נראה ונשמע מה שמתרחש במרחק חצי שעת נסיעה מבתינו , כדי שבבוא היום נוכל לטעון ש'' לא ידענו '' !! למעשה ימני מתקומם נגד ייבין לא בשמה של '' אתיקה שלשהי '' ( אבוי לאתיקה עיתנואית ערלת לב שאינה רואה את הרשע שביש''ע ) אלא ימיני מתקומם כי הייבין הזה, אחרי 38 שנות כיבוש מתועב, שומט מתחת רגלי הימינים ושאר '' הליברלים- הציונים '' את טענת ה'' לא ידענו '' , '' לא ראינו '' ו''ידינו לא שפכו את הדם הזה '' מר ימיני - שים לב אתה יודע !! ובבוא היום שצאצאיך ישאלו אותך מה עשית כדי לשים קץ לזוועה הזאת - לא תוכל להתחמק ולטעון שכתבת מאמרים '' מאוזנים '' !! אין '' איזון '' בין כובש לנכבש !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהנחה שלקח לו 30 שנה
סבכי,
14/06/05 10:57
|
המשמעות היא שלשמאל הסהרורי לקח 30 שנה לשבש גם לחיים יבין את הראש. בארץ ישראל יש כיבוש אחד בוטה וברור - הערבים כבשו 75% מארץ ישראל ומנסים לכבוש את היתר. ישראלים שהשתכנעו שהם הכובשים ולא הערבים - יזכו למקום כבוד כמחזיקי שיא הטפשות בספר השיאים של גינס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מענין, כמה שנים יקח לך?
אבי,
ישראל,
11/06/05 21:56
|
להבין שדעותיך המשעממות רלוונטיות לחיינו בערך כמו הגשם דאשתקד בליסבון? שבי בפורטוגל האפורה ואל תטרידי אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה את עשית כדי להפסיק את
חייל חושב,
10/06/05 17:21
|
כיבוש אנגולה? ואת כיבוש מזרח טימור? ומה עשית כדי לקדם לאנשהו את המדינה הנחשלת שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפלא ופלא
עורי,
השרון,
10/06/05 17:13
|
שוב יוצא שיבין ממלכתי לגמרי. הוא מיושר במאה אחוז עם ממשלת שרון. מה רוצים מהממלכתיות שלו? היא בריאה ושלמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
14 תגובות, ואף אחת לא מתייחסת
דוד,
10/06/05 15:29
|
להיעדר המוחלט של אנשי ימין בתקשורת. כנראה התרגלנו להיות קבוצה מושתקת, וכשאנחנו עושים רעש, זה השמאל השולט התקשורת שמדווח עלינו (ברשעות ונבזות אופיניים), והמדינה כבר מאיימת, לצרחות השמחה של התקשורת, בהפרדת ילדנו, כליאה ממושכת של קטינים עד שיתרצו וידקלמו את קו המחשבה של המשטר. והשמאל מדווח ועולז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לשמאל 3 ערוצי הסתה נגד הימי
אין דמוקרטיה,
10/06/05 21:37
|
שיהיה ערוץ טלוויזיה אחד לימין נדבר,אבל שרון כמובן מתנגד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שרון לא מגיע לקרסוליים של בן-
חייל חושב,
10/06/05 15:14
|
גוריון.
בן גוריון השתמש בדיכוי פוליטי כי אז לא הייתה ברירה אחרת כדי לגרום למדינה מוקפת באוייבים(להזכירך אז באמת כל מדינות ערב היו אוייבות שלנו ולא הייתה אפשרות להשיג הסכם שלום עמם), וכדי להצעיד קדימה את המדינה החדשה לכיוון של קיום לאומי-יהודי עם אופי דמוקרטי ומדיניות חברתית סוציאל-דמוקרטית, מגובה בסולידריות חברתית.
שרון הוא דיקטטור שעושה רק מה שטוב לו ולבניו המושחתים והוא מנהל מדיניות פושעת כלפי עם ישראל.
הוא ממנה בכל המערכות במדינה יס-מאנים שלנו(מבקר המדינה פודל ופחדן, יועץ משפטי משת''פ, ר' שב''כ ורמטכ''ל יס-מנים וכו'' וכו'').
הרי מי שבאמת רצה שלום היה לוחץ על שרון ללכת להסכם עם הסורים(היום בהחלט אפשר להגיע להסכם מכובד שישאיר 20 אחוז מהגולן בידי ישראל לנצח נצחים), שהרי אבו-מאזן הוא בדיוק כמו ערפאת-רוצה את פלסטין הגדולה- מהים עד הירדן- ואח''כ גם את ירדן...
שרון הוא דיקטטור שהורס את החברה והכלכלה בישראל ומוריד לצבא פקודה בלתי חוקית בעליל(זה לא התפקיד של הצבא לפנות אזרחים ישראלים, אלא של המשטרה הכחולה...).
אחרי ההתנתקות מעזה ומצפון השומרון כל העולם ידרוש מאיתנו ''לרדת'' מיד מכל הגדה המערבית, וזאת תחת טירור גובר ועם דרישה פלסטינאית שרק תגבר לזכות השיבה, וכמובן בלי אפשרות להשאיר גושי התנחלויות תמורת וואדי ערה והמשולש.
היום הוא אומר לצבא לגרש אזרחים ישראלים מבתיהם, מה יהיה מחר, הוא ישלח את הצבא לירות במפגינים בתל אביב??
האם גם זאת יהיה ''פקודה לגיטימית''??
ימיני, תתעורר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תפסיקו לזרוע בעיני הציבור
מוטי,
הרצליה,
10/06/05 14:20
|
אין אף אחד בימין הכי פנטי שרוצה לספח את הפלסטינים ולתת להם אזרחות כמו שהשמאל טוען וטוען וטוען, תפסיקו לרמות!!! הימין מציע שהפלסטינים יחיו תחת האוטונמיה שהשמאל הקים להם: יש להם אזרחות יש להם פרלמנט שמייצג אותם יש להם ממשלה יש להם חוקים משלהם יש להם משטרה\צבא יש להם דרכון יש להם רשויות מקומיות ושטח האם זה יכול להיחשב ככיבוש ? אם הם היו מתנהגים כבני אדם גם היה להם פרנסה ועבודה ושקט אבל להם (ולשמאל) זה לא הספיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גבלס לא שיקר במצח כל כך נחושה!
ל"ת
אדולף,
10/06/05 19:41
|
|
 |
10.
80% מהיהודים נגד ההתנתקות
עובדה,
10/06/05 14:08
|
|
 |
9.
''בשולי מר''ץ...יש התומכים...
מצביע מר''ץ,
10/06/05 12:47
|
במדינה גדולה וזכות השיבה...''
?!?!?!
על מה ימיני מדבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא מדבר על יוסי ביילין
חייל חושב,
10/06/05 15:15
|
שלמרות היותו ציוני חתם עם הסכם לפיו ישראל תאלץ לקלוט מאות אלפי פליטים פלסטינאים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20-30 אלף-סימלית בסינון ישראלי
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
10/06/05 18:24
|
אך לא יהיה פלשתינאי אחד שיסופח-כולל רבע מליון ערביי מזרח ירושלים הערבית שתהיה בירת פלשתין
מה הקשר בין הפתרון היחיד האפשרי לשלום ובין ''חובת האיזון הקדוש'' של ימיני?
כפי שכתבתי: אפילו אורי אבנרי אינו עונה להגדרה של ימיני (והוא אינו במר''צ ולא הצביע לה, ועם חלק מדעותיו יש לי ויכוח), מאחר ואבנרי דוגל בשתי מדינות על בסיס 67 וללא זכות שיבה קולקטיבית לפלשתינאים (אך הוא מוכן לקליטה של עד חצי מליון פליטים בישראל-מאה אלף בשנה לחמש שנים-ואני מתנגד לכך בחריפות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה שביילין חושב
חייל חושב,
10/06/05 21:59
|
בפועל, לא דובר שם על מספר סופי של פליטים, ואפילו מכונני היוזמה מודים בכך...
הפלסטינאים ידרשו מאות אלפי פליטים, וכמובן שביילין הפודל לא יכול אלא להסכים...
ההסדר האפשרי היחידי הוא זכות שיבה לפלסטין בלבד וחוק השבות לישראל בלבד, 88 אחוז מהגדה המערבית+רצועת עזה- פלסטין, שאר 12 האחוזים הם גושי התנחלויות שיסופחו לישראל תמורת וואדי ערה ומהמשולש שתושביהם יהפכו לפלסטינאים.
כך ישראל תפטר ממאות אלפי פלסטינאים תושבים ואזרחים(בוואדי ערה, המשולש ומזרח ירושלים) ותוכל להחליש את הבעיה הדמוגרפית!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצעתך אנטי דמוקרטית-ולא ריאלית
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרטיה לעד,
10/06/05 23:58
|
א-הנוסחה בהבנות זנווה פשוטה: הממוצע של הקליטה ב''מדינות השלישיות'' כמו שבדיה, ספרד, דנמרק, ארהב, קנדה ואוסטרליה....... ההערכה היא בין 20 ל 30 אלף. כמובן שעדיף ללא שיבה בכלל-ואולי זה אכן מה שיתקבל במשא ומתן אמיתי. ואגב: על נושא עקרוני לנו שגודל שטח ישראל לאחר השלום לא יהיה קטן מגודלו לפני ששת הימים-היו קברניטי הבנות זנווה מוכנים ''לשבור את הכלים''-והצליחו (וזה מלמד מהו עמוד השידרה האמיתי של ''הפודל'')
ב-ללא בירה פלשתינאים במזרח ירושלים הערבית-וללא ניהול ושליטה במסגדים בהר הבית-אין מה לדבר על הסכם שלום. נקודה.
והיה אם ההכרח בחלוקת ירושלים יובן, הרי אולי-אולי אולי-אפשר לחזור לנושא מתווה קלינטון (3% נטו מהגדה שטחים לישראל)-אך סיכוי הרבה יותר טוב הוא של 3-5% שטחים מהגדה עם גושי התנחלות קרובים(ואולי גם אריאל) המכילים חצי עד שני שליש מהמתנחלים (וכמובן שכונות ירושלים הישראליות והכותל)-תמורת שטח חילופי זהה מישראל לפלשתין. {ולא שווה לשבור אפשרות ריאלית לשלום על דבר שהוא שולי לישראל אך סימלי לפלשתינאים}
ג-לגבי החלק האנטי דמוקרטי בגישתך: בשום פנים ואופן אסור לשלול בכפיה אזרחות של אזרחים ישראלים ולכפות עליהם מעבר ממדינתם למדינה אחרת (אפילו עם רכושם ואדמתם)-זה יפסל על ידי בית המשפט, רבים מאד בציבור הישראלי ועל ידי הקהיליה הבינלאומית, ואם ממשלת ימין קיצוני תתעקש לבצע זאת, יוטלו סנקציות חריפות על ישראל-ובצדק גמור!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימיני חייב להמציא ''איזון קדוש''
Ehad Haam-Zioni,
חברה-עם-שלום,
10/06/05 14:45
|
|
 |
8.
טול קורה מבין עינך
יצחק,
10/06/05 12:26
|
אתה כותב שלא משנה מה הרוב חושב, כי גם בן גוריון עשה דברים שהרוב לא היה מסכים עמם.
וגם אנו, המתיישבים בחבלי יהודה שומרון ועזה, אומרים כך. אנו הקבוצה המובילה בהתיישבות, בצבא ובחינוך ובעתיד גם בהנהגה ולכן למרות שייתכן שרוב העם אינו מסכים עמנו, אנו מבצעים מהלכים היסטוריים של התיישבות וחזרה למקורות התנ''ך ולכן אנו נקבל את ההכרעות הקשות הללו ונבצע אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם שותפיו של בן גוריון
מוריה קהתי,
ערד,
10/06/05 17:18
|
ראשית, אנו חיים במשטר דמוקרטי ולא תאוקרטיה של הרבנים. בדמוקרטיה אין קבוצת אנשים שיכולה לפעול בניגוד לרצון העם ולקבוע עובדות שהעם אינו מסכים להן. והרי אתה מבין שמפעל ההתנחלויות משפיע לרעה על כל אזרחי המדינה, בנטל הכלכלי, הבטחוני ובפגיעה במעמד הבינלאומי של המדינה שכולנו סובלים ממנה. שנית, יפה שהנחתום מעיד על עיסתו, ואפילו מתנבא לעתיד. המהלכים ההיסטוריים שאתם מבצעים יבוטלו במחי אצבע בידי כוחות גדולים מכם ומפעלכם יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה. שלישית, רוב אזרחי ישראל הם חילונים מודרנים שאינם רוצים לחזור לתקופת התנך, ולכן בביתכם פנימה תוכלו למול את ילדיכם באבן צור , אך בחוץ עליכם להשתלב במאה ה21 או להעלם. ובעניין בן גוריון אתם הלא שותפים שלו. הוא בנה את המדינה ואתם הורסים אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שזה מהלך של התאבדות לאומית.
שפוי מלחמה,
10/06/05 13:09
|
כמו שימיני כותב, והפעם אני מסכים כמעט עם כל המאמר שלו, הדרך שלכם מביאה את קץ המדינה כמדינה דמוקרטית בעלת אופי יהודי. אם תצליחו יהיה צורך לבחור בין ויתור על האופי היהודי של המדינה (=מדינה דו לאומית) לויתור על הדמוקרטיה (מדינת אפרטהייד).
בכל מקרה זה אובדן של כל מה שהציונות רצתה והשיגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
היית צודק אם...
מני,
ת''א,
10/06/05 12:08
|
היו הבחירות הקודמות לא היו בדיוק על הנושא הזה.
אם ההנהגה צריכה להחליט אז בשביל מה צריך בחירות ?? אז לא צריך לשאול את העם ההנהגה הרי היא יותר חחכמה מרוב העם(זוהי בדיוק דיקטטורה).
אבל במדינה דמוקרטית כן שואלים את העם בסוגיות העיקריות והמפלגות אמורות לייצג את דעת העם בפרלמנט.
כאשר היו בחירות בדיוק על נושא זה והיה מתמודד אחד שטען שצריך לסגת מרצועת עזה נסיגה חד צדדית וקיבל 19 מנדטים ומתמודד שני אמר בדיוק את ההפך וקיבל 38 מנדטים ולאחר הבחירות המתמודד שניצח את הבחירות לקח את קולות הבוחרים שבאים לידי ביטוי בידים של חכי''ם והשתמש בהן להגשמת תוכניותיו של הצד שהפסיד בבחירות, אז זה עיוות רצון הבוחר וגניבת דעת.
ואם זה לא עיוות רצון הבוחר אז אולי אתה תסביר לי מה זה עיוות רצון הבוחר.
לצערי אתה וחברך הורסים את הדמוקרטיה בגלל בורותכם בהבנה של מה זאת דמוקרטיה אולי תחזרו לשיעור אזרחות בבית-ספר התיכון,במחשבה שניה אולי גם זה לא יעזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
COMPLETELY RIGHT
ל"ת
David, NY,
10/06/05 12:01
|
|
 |
5.
who said what
ABC,
here and not,
10/06/05 11:57
|
who said :
I personally can say that I have found the spirit of commitment to pluralism, and against racism and religious intolerance, very much alive everywhere I have traveled in Palestine
Answer_: EHAD HAAM
Do not believe it :
see this : http://www.williambowles.info/isrl-pal/cohen_confusions.html
want to see his face :
here: http://cs-pub.bu.edu/fac/kfoury/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אל תאשים את המצלמה
פרחיה,
10/06/05 11:33
|
ימיני, הפעם דייקת בלשונך. כתבת ''דעתם של ראשי המתנחלים אינה שונה מדעתם של גדולי הפנאטים של השמאל''. ראשי המתנחלים, קרי, מנהיגיהם היציגים של 200000 מתנחלים, הם קיצוניים בהשקפותיהם ומסוכנים לקיום המדינה הציונית ממש כפנאטים בשמאל, ציבור קטנטן ושולי, שמאס במדינה יהודית ושואף למדינה דו לאומית שהיהודים יהוו בה מיעוט. כמה כאלה אתה מכיר, בכנות? ובאשר לקובלנת המתנחלים, על שסותמים להם את הפה בתקשורת. האומנם? יתכן שבעיניהם אין די שמשמיעים את דובריהם השכם והערב ברדיו ובטלויזיה, עד כדי כך שאני למשל יודעת בעל פה כיצד יגיבו על כל אירוע, מנפילת פצמר ועד החלטת הבגץ, ואיני טועה. אולי הם אינם שבעי רצון מהפרצוף שלהם הנשקף מעל מסך הטלויזיה, וזאת אני דווקא מבינה מצוין. השקפת עולמם ומעשיהם לא יפים ולהם נדמה שהמצלמה אשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מאחר שיש 38% מתנגדים
CtrlX,
10/06/05 10:52
|
מאחר שיש 38% מתנגדים לתוכנית ה''התנתקות'' אז במדינה דמוקרטית הוגנת ראוי שיהיו 38% פרשנים,דעתנים,מראינים,וכדומה בתיקשורת. ולא אחד ל5 (20%) כמו שהכתב מייחל.
אבל לפחות הכתב הוגן, ועל כך מגיע לו תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ואף מילה על זוועות הכיבוש
זוטר,
10/06/05 07:52
|
את שריפת בתי הכנסת באירופה מתארים כותבים לאומנים כמו ימיני כאילו היו השואה בכבודה ובעצמה.
אבל על ''זוטות'' כמו רצח והתעללות יומיומיים בחסות הכיבוש, הם לא יכתבו אף מילה.
והוא עוד בא להטיף למישהו מוסר. חחחח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף מילה על ''זועות הכיבוש''
יפה נפש בגרוש,
10/06/05 19:38
|
אף מילה על היהודי השוחט ילד נוצרי לפסח, ואולי ראוי היה לדבר על הצדקן הישראלי יפה נפש בגרוש. ''ראוני שאני מוסרני''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, הכיבוש
אור,
10/06/05 15:24
|
הערבי של המזה''ת נמשך הרבה יותר מדי זמן, והגיע העת לשים לו קץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק זוטר, גם טיפש ורשע
ל"ת
בכיר וחכם,
10/06/05 12:51
|
|
 |
הייתי שמח אם תסביר לי
יולי,
המרכז,
10/06/05 11:27
|
|
 |
1.
שוב''איזון מצחיק'' בין זבוב לפיל
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
09/06/05 23:49
|
הקיצוניים התומכים בזכות שיבה לפליטים לישראל ובמדינה אחת מהירדן לים אינם אפילו בטלים בשישים-הם רק אחד מאלף או אחד מרבבה.
לעומתם המתנחלים ותומכיהם הם לא רק רבע או שליש מהעם-אלא הם מתנהגים כמו פיל בחנות חרסינה והורסים כל אפשרות להסכמה בין הצדדים (ולצד השני יש את הנמרים הטורפים שלו).
וגם הגזמת בהתעלמות מההבדלים התהומיים בין שרון (סיפוח חצי הגדה) לבין עמי איילון ויוסי ביילין (שתי מדינות על בסיס 67 ותיקונים הדדיים).
ומה לך כי תלין: הרי חיים יבין מייצג בדעותיו את איילון וביילין-ואורי דן מייצג בדעותיו את שרון. הראה לי את משקל הנגד במעריב למתנחלי ארץ ישראל השלמה בדמותם של חגי סגל ונדב העצני-הרי אפילו את דברי אורי אבנרי הדוגל בשתי מדינות ונגד זכות השיבה הפסקתם להדפיס כבר הרבה שנים
ואגב: אתה טועה להערכתי בקשר לתוצאות שהיו מתקבלות במשאל עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד כמה שאני יודע
שי,
10/06/05 11:34
|
עד כמה שאני יודע התומכים בזכות הפליטים על כל א''י, הם הרוב המוחלט של הפלסטינאים כולל אבו מאזן ,והם אילו שמשפיעים על המציאות הרבה הרבה יותר ממה שאותם 38% מהעם משפיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאחד העם
MASTER,
10/06/05 11:02
|
חשוב מאוד להיות הוגן עם עצמך, הרי המיפלגה לה אתה שייך קיבלה 6-7 מנדטים, כאמור בשוליים של החברה, רצוי שתפנים שהקיצוניות שלך בהתאם למציאות היא בדיוק כמו הקיצוניות של תומכי ליברמן.(אני אחד מהם), אבל אני בניגוד אליך(לאחר קריאת רבות מתגובותיך) מודע לכך שאני נחשב קיצוני.ותתפלא שמקום שבו דעותיי עומדות, גם שרון נראה לי שמאלני קיצוני. (אבל ברור לכל שהוא איננו כזה).
38% מהעם הוא נגד ''תכנית ההתנתקות'' עכשיו תשאל את עצמך האם 38% מהתיקשורת הממלכתית אכן נגד ההתנתקות (כתבים,פרשנים,מארחים,דעתנים),
אגב אני לא מתנחל ולא חובש כיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מבלבל בין דעות למפלגות
Ehad Haam-Zioni,
חברה-עם-שלום,
10/06/05 14:59
|
אמת ונכון הוא כי המפלגה בה אני תומך לא קיבלה מעולם יותר מ 12 מנדטים-אך כמו שבעלי דעותיהם של ליברמן יש בליכוד, במפדל ובש''ס-כך אנשים בעלי דעות כשלי יש בעבודה, בשינוי ואפילו בליכוד ובש''ס.
אני מעריך שכרבע מעם ישראל דוגל בדעותי המדיניות-בטחוניות, ועוד שליש מוכן לקבל פתרון על בסיס דעותי, כי הוא מבין (לא בשמחה) שזהו הפתרון האפשרי היחידי מסיחרור הדמים.
אני מעריך שרוב גדול בעם דוגל בדעותי בנושאי חשיבותה העליונה של הדמוקרטיה ושימור שלטון החוק.
אני מעריך שרוב לא קטן בעם דוגל בדעותי בנושא הגינות חברתית, השקעות מסיביות בשרותים ותשתית ושמירת רשת הבטחון לחלשים בחברה בעלת כלכלה פורחת ולא מונופוליסטית
אני מעריך שמיעוט גדול בעם (אולי רוב) דוגל בדעותי בנושא הפרדה הדת מהמדינה ושימורו של עם ישראל בארץ ובעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כרגיל זה המתקרא אחד העם
David,
New York,
10/06/05 19:58
|
מעוות את המציאות לטובתו.
99.99% מהפלשתינאים רוצים בהשמדת מדינת ישראל וזריקת היהודים לים ולא יפסיקו את מאמציהם עד שבעזרת מהרסייך ומחברייך זה יעלה בידם.
ותודה לאחד העם על ה Smoke Screen שהוא מספק להם.
הגב לתגובה זו
|
|