 |
72.
ממשלה זבל
loli,
רמלה,
10/06/05 18:54
|
אני גרה ברמלה והמקרה הזה זעזע את כל התושבים,האדם הזה הוא מלך ''חבל עליו'',אני מכירה אותו שנים רבות והוא פשוט הבנאדם הכי טוב שהכרתי... ב10.6 בשעה 5 וחצי בבקשה כולם ביחד נתאחד נגד האלימות....כולם למען הקורבן שנאבד סתם כך... ולכתב של האתר הוא לא בן 33 הוא בן 35 ואישתו בהריון בחודש השישי-שביעי... אז בבקשה כולם ללכת...למענו ולמען נגד האלימות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
פיתרון אחד ויחיד
צברי אחד מהעם,
06/06/05 14:27
|
והוא, אפס טולרנטיות!!! !!!!zero tolerance
עכשיו ומייד!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
רק עונש מוות
ש.כ,
הרלם,
05/06/05 22:34
|
רק עונש מוות יכול להרתיע והמדינה הזו מפגרת ממשיכה לישון בעמידה לדעתי כל עבריין לגרדום כל ננקה את רחובות המדינה מעבריינים וכן לא צריך לעשות מישפט חבל על הכסף ישר להוציא להורג!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
טוב שאני בקנדה
ל"ת
ענת,
05/06/05 21:47
|
|
 |
68.
מתבייש ליהות חילוני
ל"ת
חילוני,
05/06/05 21:29
|
|
 |
אתה חילוני כמו שאני בוטן
אדון בוטן,
ת''א,
06/06/05 14:44
|
כאילו שחילוני רואה את עצמו כ חילוני. חילוני לא רואה את עצמו בהשוואה לדתי, הוא פשוט כזה (חילוני). אני לא קם בבוקר וחושב אם אני שמח או לא שמח להיות חילוני... רק מחשבה מעוותת של דוס יכולה לחשוב שרצח ברמלה, או פיגוע בעפולה או תקר בגלגל בצומת מסובים יגרמו לי לפקפק ב''חילוניות'' שלי. בקיצור, לא צריך להתרגש.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראשי הכנופיות הם חובשי כיפות
א,
05/06/05 21:55
|
ראשי כנופיית רמת עמידר, פרדס כץ ועוד אירגוני ''צדקה'' מסתובבים עם כיפות על הראש. לא ברור אם הם בדיוק דתיים, אבל הם באו מבתים דתיים ומסורתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דתילוני=חילוני=דתל''ש! רק חרדי
אין פשרות,
ביראת שמיים,
05/06/05 22:08
|
כיפלה קטנה ,לא שווה כלום רק לימוד בישיבות של הדוסים שם מחנכים ומגבהים את האדם ברוח, ומרסנים את יצריו חבל''ז וכמו שכינה את הישיבות ביאליק;--בית היוצר לנשמת האומה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
שתלכו לעזזל ממשלה רקובה
ל"ת
הנביא,
05/06/05 21:25
|
|
 |
66.
על זה נאמר החיים בזבלה
ל"ת
זבזבן,
מזבלה,
05/06/05 21:22
|
|
 |
65.
המערכון הותיק על השוטרים
אורלי,
05/06/05 19:48
|
שלא מוצאים את מפתחות הניידת כדי לתפוס שודדים מול התחנה, אבל זה לא מצחיק. עוד משפחה מסכנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
מתרגלים
דב.ש.גבעתיים,
גבעתיים,
05/06/05 19:42
|
לצערי אנחנו מתחילים להתרגל לרציחות כמו לתאונות דרכים וזה מאד חבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
רק לפני שעה...
א,
05/06/05 19:35
|
היו פו (ליד הבית שלי) מספר ילדים קטנים ש זרקו אבנים מהר על אנשים מכוניות יכלו גם להרוג
ו המשטרה ? כן הזמינו אבל היא לא ממש הגיע ו גם עם כן מה היו עושים ? מה ש הם תמיד עושים עם ילדים ''נו נו נו לא יפה'' ? הכל מתחיל מזה ...
יש לטפל ב אלימות הנוער כי זו צומחת וגודלת ל עבריינותה רצחנים ילד קטן מתרגל לזלזל בחום ו הזולת
אתמול זה תחנה או פנס היום זריקת אבנים מחר רצח חייה ומחורתיים סמים ו רצח אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
בושה וחרפה
תמר בורסוק,
בת--ים,
05/06/05 19:13
|
המשטרה רוצה לאמץ את שיטת ג'וליאני עושים צחוק בעיניים לאזרחים פה זה לא ניו יורק ואין מה להשוות את הפשע בניו יורק לאלימות בארץ. האלימות בארץ נובעת מתוך תיסכול וטימטום. החוקים במדינה פה נועדו להגן על המערכת ולא על האזרח, כול עובדי המדינה עושים חרטא עלינו. יש פה כזאת הפקרות, אף אחד לא לוקח אחריות על מה שנעשה פה. הרי הפושעים והאלימים פועלים מתוך תודעה של אז מה, הרי במילא אין עם מי לדבר, במילא לאף אחד לא איכפת, במילא הברדק חוגג, יודעים שהאזרח לא מוגן ומה שיעשו לו הוא יאכל אותה ואף אחד לא יעשה כלום. אם האזרח יודע שאם הוא נפגע הוא יכול לפנות למשטרה והמשטרה תהיה שם ותעשה את העבודה שלה הוא היה מפחד, הרי כולם מצפצפים על עובדי המדינה האימפוטנטים הגנבים והשקרנים והרמאים. למה שהמשטרה לא תפעל מתוך תודעה לתת לאזרח את הביטחון שלשם כך הם מקבלים משכורת לשרת את הציבור כמו שבאמריקה המשטרה אומרת to serve and protect האלימות היא בגלל שהמשטרה היא כמו שהיא ובגלל הממשל כמו שהוא ובגלל שכולם מקיאים את הממשל ואת החוק שהוא מייצג. האלימות היא בגלל שהאזרח מרגיש נטוש על ידי הממשל בגלל שאין לו לאן לפנות אז אתם רוצים לעשות עוד משטרה בנוסח ג'וליאני במקום שהמשטרה תענה לכל פנייה ותכבד כל פנייה של אזרח ותגן עליו. מדינה של שוטים. הבן שלי כמעט נרצח לפני שנה והמשטרה לא עשתה כלום אבל החיים שלנו נהרסו. והחיים של כל האזרחים הרוסים. אזרחים מוכים פגועים נכים מטוסכלים כואבים. אין אזרח במדינה שלא חווה פיגוע כלשהו אישי זה או אחר מידי המדינה שמחרבנת על קורבנותיה ואחרי זה אתם מתפלאים למה יש אלימות. אולי תעזבו את ג'וליאני ואת ניו יורק ותתמקדו בבעיות החברתיות הנפשיות המובילות לפשע לכל הרוחות זו מדינה קטנה כל אחד יודע על כל אחד כאן לא צריך להיות ניו יורק או ג'וליאני כדי לפתור את בעיית האלימות פה. האלימות פה היא תוצאה של תיסכול מהמשטר שלא נותן לאזרח את מה שמגיע לו ורק גונב ומרמה אותו ולא שומע אותו ומתעלם ממנו ומבזה אותו ומצפצף עליו ואין מי שיקח אחריות על העוול שנעשה לציבור והאטימות הולכת ונעשית עבהב ועבה יותר. האזרח פה מתהלך כסהרורי מבוזה ואין לו איפוא לפנות על העוול שנעשה לו ואתם מתפלאים למה האלימות גוברת. אולי תסתכלו על עצמיכם ותשאלו את עצמיכם מתי בפעם האחרונה הקשבתם לאזרחים. הרי כולכם אוכלךי לחם חסד מכספי הציבור שרק אתם לוקחים ממנו וכלום לא נותנים לו בתמורה ורק מבזים אותו ולוקחים ממנו את גאוותו האחרונה כאדם ועושים הכל כדי שהוא לא ירים את הראש וידבר. הרי על כל עובד מדינה יש עשרים מאבטחים כדי להגן עליו מן הציבור. למה? למה? למה עובדי המדינה מוגנים בפני הציבור שמשלם על משכורתיהם והציבור מבוזה. למה הציבור לא יכול להתלונן על עובד מדינה ולסלק אותו אם הוא לא עושה את העבודה שלו להיטיב עם הציבור. אתם יוצרים את הפחד בציבור והפחד הזה גורם לאלימות. לא צריך ג'וליאני בממשלה, צריך רק להקשיב לאזרח. המשטרה שלנו אימפוטנטית ונבערת ובורה ועושה הכל כדי להוכיח שהאזרח לא צודק ובכלל היא לא שם אני אישית יש לי הרבה מקרים לספר על הפשלות של המשטרה המסריחה שיש לנו, משטרה שמקבל משכורת מכספי הציבור אבל בזה לו. אני מתביישת בכם ואני לא רוצה להיות מזוהה עם אף אחד מעובדי הממשל הזה מאז ומתמיד. תתביישו לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
להגביר את העונשים
יונה,
אבן יהודה,
05/06/05 19:01
|
לא ועדות חקירה ולא עוד שוטרים ימנעו ממקרים שכאלה להתרחש בעתיד. העונשים הנתנים לרוצחים, אנסים ועבריינים במדינה שלנו הם פשוט מגוחכים. מישהו שאנס והתעלל בבתו במשך שנים מקבל שנתיים על תנאי בגלל שהוא לא בריא שכלית והצטער על מעשיו. בולשיט שכזה לא מרתיע אף אחד מלעשות מה שמתחשק לו. במדינה שבה אין אכיפת חוק וגם שיש היא לא רצינית, אז יש רמת פשיעה גבוהה. שיתחילו לתת עונשים רציניים ואז אולי מישהו יחשוב פעמיים לפני שהוא יאנוס או ירצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
עמיר פרץ בוא ותציל את ישראל!!!
ל"ת
עמיר אוהבים,
ירוחם,
05/06/05 19:00
|
|
 |
עם הוא יהיה ראש ממשלה אני יורד
ש,
05/06/05 19:40
|
|
 |
59.
מתרגלים
דב.ש.גבעתיים,
גבעתיים,
05/06/05 18:59
|
לצערי אנחנו מתחילים להתרגל לרציחות כמו לתאונות דרכים וזה מאד חבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
המינוחים חייבים להשתנות !!!
ע.מיכאלי,
מודיעין,
05/06/05 18:58
|
אין יותר מעשה רצח על רקע פלילי,רומנטי,כבוד המשפחה וכיו''ב. יש לכנות את כל החולות הרעות האלה - פיגועים חבלניים על כל המשתמע כולל דרכי שפיטה וענישה ואם ידרש לאטום ולהרוס את בתי המפגעים הפליליים עד כדי סיכול ממוקד .אין שום הבדל אם המפגע יהודי,ערבי,עולה חדש או ותיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
הפיתרון הסופי
יד ברזל,
ארה''ב,
05/06/05 18:57
|
יש פיתרון לבעית דקירות בבתי הספר. צריך להקים משטרת בתי ספר כמו בהרבה מדינות בעולם שתפקידם יהיה להעביר את התלמידים דרך גלאי מתכות ממש כמו לפני טיסה וכך לנסות למזער את החדרת הכלים הלא קונבציונלים לבתי הספר כמו כן ילדים שמסתובבים ברחוב בזמן שעות הלימודים לתת להם קנס שכמובן ההורים ישלמו ואז לפחות מהבית יתחילו להקפיד. לגבי אלימות קטלנית הרחובות הלוואי והיה לי מה לכתוב...............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלימות זה כמו וירוס..
מיכל,
כדור הארץ,
05/06/05 19:14
|
אחרי שהתגברת עליו, זה חוזר אליך בצורת וירוס מתוחכם יותר. הדרך היא לא יד ברזל. הדרך צריכה להיות משולבת בחינוך, משטרה חזקה , בתי משפט מתוגברים,נבחרי עם ישרים, וצדק חברתי . ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת
יד ברזל,
ארה''ב,
05/06/05 20:51
|
מה שכתבתי יכול להתקיים עם שאת כותבת , והייתי אומר שזה גידול סרטני ולא וירוס ...............................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
ביבי היצלחת! הפכת אותנו לברזיל
ל"ת
ביבי המלך...,
באר שבע,
05/06/05 18:56
|
|
 |
ביבי אשם גם בזה?
redgrass,
05/06/05 19:39
|
|
 |
55.
עד מתי
אמא אשר חרדה,
באר שבע,
05/06/05 18:53
|
אני ממש חרדה לילדי אני שולחת אותם לבית הספר ומחכה שהיום יגמר ואני אגיע לאסוף אותם הביתה לאן הגענו עד מתי אין דין ואין דיין לבני הנוער ולכל המדינה הזו ממש מפחיד אותי פעם פחדנו מפיגועים היום אנחנו מפחדים מהיהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
'' אל בכי ואל נהי''
רוניק,
צפון,
05/06/05 18:42
|
אתם ודאי לא זוכרים את הכנס הראשון של המפכ''ל משה קראדי, שבו אמר רוה''מ'' :''אל בכי ואל נהי'' ובזאת פתר במחי הבל פה את כל בעיות הפשיעה ובטחון אזרחי המדינה.. תגובת הקצינים היתה בהתאם.. חיוך מריר בזוית הפה , שהרי בפרנסה מדובר. אבל החשיבה מאחרי הגיחוך היתה:'' אם את זה הוא רוצה .. את זה הוא יקבל..ואכן בימים אלה מתממש רצונו שלא לדבר על רצונו של השר הפופוליסט : ביבי, שעכשיו נזכרו השניים שאין צורך בעצם להחזיר את שוטרי ההינתקות הזמניים הבייתה אלה על גופתו לא יחזרו ויעשו סדר בארץ מספטמבר והלאה. ומה עד אז???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
חינוך לקוי, שכבות מצוקה, תקראו
עופר,
05/06/05 18:35
|
שנים של פוליטקאים שלא רק שלא חשובה להם החברה בישראל, שפת הדיבור שלהם עצמם מבישה אם לא אלימה.
התוצאה : חברה אלימה עם מערכת חינוך צולעת, קיטוב חברתי, שכבות מצוקה, ילדים מתחת לקיו העוני שרואים ילדי עשירים עם 4X4 , והנה לנו חברה מפולגת, אלימה, עם הרבה הרבה שכבות נחשלות.
המשטרה יכולה לעזור קצת...לכבות שרפות..היום, מחר, או בשבוע הבא... אבל הבעיה לא תיפתר...נהפוך עם הזמן למדינת עולם שלישי...ושלום על ישראל!!! הפתרון היחיד הינו משטרה שמחד תלחם ביד ברזל באלימות האיומה, ומאידך תוספת תקציבית מהותית לסיוע סוציאלי לשכבות הנחשלות !!!
ביבי שים לב !!! דמם על ראשך !!!
''אם אנחנו לא נגיע לעניים, העניים יגיעו אלינו''
שיהיה לכם שבוע טוב...:)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
LICUD -ZEVELLLLLL
ל"ת
MENACHEM BEGIN,
05/06/05 18:28
|
|
 |
51.
בעיית האלימות תיפתר משינוי
יוסי ביילין,
05/06/05 18:27
|
בעיית האלימות תיפתר משינוי התנהגות הישראלים השמלאנים בקו הירוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
לאפשר לרכוש אקדח להגנה עצמית
ל"ת
רפי,
05/06/05 18:21
|
|
 |
49.
Ramleh murder
Dany,
05/06/05 18:03
|
W/o reading the comments, I can say from previous judgements that Israeli JUDGES are so ''TALENTED''...; They should receive ''MEDALS'' for the work they perform...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
הפתרון לאיום האסטרטגי הזה!!!!!
הטוען,
05/06/05 17:55
|
להתחיל להזרים מג''בניקים ויס''מניקים לרחובות..אין ברירה..זה מתחיל להיות איום אסטרטגי יותר מהטרור......הגיע הזמן לנקוט בפעולה קיצונית....ולעזאזל תעשו כבר ענישה יותר חזקה!!!! מה זו מערכת המשפט הביזיונית הזאת!?!?!? איך יכול להיות שאנס יושב שנתיים בכלא?! מה זה הביזיון הזה?!?!!? צריך לנער את מערכת המשפט ..לחזק את המשטרה..ולהזרים מג''ב ויס''מ לערים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי שזה יצא לפועל....הלוואי
ל"ת
ב,
05/06/05 18:57
|
|
 |
תקראו הוא צודק ב-100 אחוז!!!!!
ל"ת
נכון!,
05/06/05 18:38
|
|
 |
47.
העיתונות
כרמלה,
05/06/05 17:55
|
צר על רצח נוסף, והתחושה המתגברת שמסוכן ללכת היום ברחוב, לצעיר, למבוגר יותר וגם לקשיש.
עדיין איננו יודעים מה המניע וסיבות הרצח, אך נראה לי שיש שתי פעולות שגם על העיתונות להירתם עליהן. 1) - מסע הסברה נרחב להקטנת ממדי השתיה, שבעקבותיה אנשים מבצעים בכוונה ושלא בכוונה פשעים רבים (רצח, דקירה, אונס, תאונות דרכים ועוד. 2. תרבות הדיבור שלנו, ורמת הכתיבה העיתונות שהידרדרה לשפל נוראי. עיתון השם לעצמו למטרה להילחם בשחיתות, צריך לשמור גם על לשון נקיה, ולא לשפוך כותרות בהן מככבות מילים מביבי שופכין (כמו ג'ורה) וביטויים מגעילים כמו ''בתחת שלי''(ראו גיא מרוז) - סתם שתי דוגמאות מעיתון סוף השבוע. בעצם הופעת מילים אלו בעיתון שאמור להיות כתוב בשפה מכובדת, הוא נותן לגיטימציה ואף מרחיב את השימוש בביטויים לא נאותים בין אדם לחברו - שבעטיים לא פעם ברגע של איבוד שליטה נגרמים אסונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
קודם כל להעיף את השופטים
תרצה,
05/06/05 17:42
|
קודם כל צריך לעשות סדר במערכת המשפט, להעיף את כל השופטים הפחדנים ולגזור כאלה גזרי דין שהכולירות הרוצחים והגנבים יחשבו פעמיים לפני שיפעלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת
ל"ת
אופיר,
06/06/05 13:10
|
|
 |
קודם להעיף את חברי הכנסת
תדי,
05/06/05 17:57
|
הכשל הוא לא במערכת המשפט אלא ברשות המחוקקת שלא נמנעת מביצועה תפקידה ומשמשת דומא איומה להתנהלות. אשמים היועצים המשפטיים לממשלה שלא ביבי, לא ברק ולא שרון נתנו את הדין על פשעיהם ונתנו דוגמא כי במדינת ישראל לא כל אחד שווה בפני החוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
המשטרה אינפוטנטית והחינוך הערכ
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
05/06/05 17:30
|
|
 |
איתך החינוך נכשל
בלשן,
05/06/05 17:43
|
|
 |
44.
''והדוקרת עוכבה לחקירה'' !!!!!!!
מזועזע,
05/06/05 17:27
|
להמ לא עצרו את הדוקרת?!!!!!. בוא ננחש: כי הדוקרת והשוטרים בני אותה התפוצה?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
כשהבנקים הם מאפיה אז....
הכל רקוב,
05/06/05 17:22
|
''ראיתי בשנה האחרונה את הפחד בעיניים של כמה אזרחים שסייעו לנו בחקירות של הרשות להגבלים עסקיים, ביניהם בנקאים בכירים, הבנתי את מצוקתם, ונחרדתי. הם התחננו שנניח להם, פחדו פחד מוות שהמונופולים יחסלו אותם כלכלית. הייתם צריכים לראות את המבט והחרדה שלהם כדי להבין לאן הידרדרה המדינה, הלב נקרע''
דברי נצ''מ ד''ר מאיר גלבוע מראיון שנערך לו ביום 3.6.2005
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הפתרון - לגור ''בועה''
משה,
05/06/05 17:15
|
לא נשאר לנו אלא להקים כל אחד מאיתנו, השפויים (ויש כאלה הרבה כנראה) בועה לעצמינו. הבועה מקיפה את הקרובים לנו.
זה אומר קודם כל לגור במקום בטוח - מקום קטן יחסית, עדיף בפריפריה, על איזה הר מרוחק. רחוק ממרכזי ה''בילוי'' הקניונים ובטח שרחוק ממרכזי פשע כמו - הקריות, רמלה/לוד, ב''ש וכו'. כמובן שעדיף להיות מעמד ממוצע ומעלה. החיים בבועה לא מיועדים למי שמרויח משכורת מינימום. בעצם, עדיף להיות עשיר וזהו. זה פותר הרבה בעיות. בית הספר הוא רק קיטנה, ביבי סיטר לילדים. לכן את החינוך ניתן לילדינו בבית.
בטחון אישי? אין דבר כזה, לפחות לא מצד מי שאחראי לתת לנו אותו. כחלק מהחיים בבועה נצטייד בנשק חם. למקרה הצורך. לא מדובר בהגנה נגד מחבלים מבחוץ. אלא נגד אלא שסתם רוצים לדקור אותנו או להתעלל בנו לשם הכיף שבדבר.
לצורך ההגנה העצמית, יש לנקוט גם באמצעים פסיבים. למשל, אם אתם מתכננים הקמת משפחה, ניתן היום לקבוע את מין העובר. עדיף לבחור זכרים.... מי שלא מבין למה אין טעם שימשיך לקרוא
בריאות - הצחקתם אותי, אין דבר כזה, בטח שלא מחוץ לבועה. בתוך הבועה רצוי שנדע לחפש בעצמינו חומר על מחלות מסוגים שונים באינטרנט ולטפל בעתמינו. אם מוכרחים לצאת מהועה אז בשום אופן לא לבית חולים ציבורי. ואם יש אפשרות אז טיפול בחו''ל תמיד עדיף. אולי רמת לא יותר גבוהה אבל לפחות לא מתיחסים אליך כמו למטומטם.
נסיעה בכביש? - כמה שפחות. בטח שלא בחגים וסופי שבוע. כשנוסעים צריך לשמור על כללי זהירות. כגון - שמטורף נצמד אליך כמו מטוס קרב לזנב. פשוט להאיט, לרדת הצידה ולתת לו לעבור. שידרוס מישהו אחר. הבעיה - תמיד נפגשים אם החולירע הזה 5 דקות אח''כ ברמזור...
עיתונים וחדשות - לא נכנסים לבועה בשום אופן. הרי ג'ודי ניר מוזס אמרה קבל עם ועידה בתוכניתה ביום ששי ואני מצטט - ''הכלבים נובחים והשיירה עוברת''. והיא צודקת. אז למה לקרוא עיתונים? מרגלית ודנקנר לא יגרמו לשום שינוי. את השינוי יכולים לעשות האזרחים, אנחנו. ולא בבחירות (מה יש לבחור? בין הליכוד המושחת למערך המסואב?) יש רק שתי פתרונות:
1. להקים מפלגת אזרחים חדשה ולהפוך את היוצרות בכנסת ישראל.
2. לקרוא את כל מה שכתבתי על החיים בבועה.
נראה לי שבנתיים פתרון 2 מוביל ובגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר טוב בחו''ל אם אפשר
ל"ת
משה 2,
05/06/05 17:45
|
|
 |
41.
הכל מתחיל ונגמר בחינוך
פגוע ליכוד,
05/06/05 17:10
|
ואם אין כסף לחינוך - זה מה שמקבלים. זרענו רוח, נקצור סופה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
תפסיקו להאשים את שיקגו
הניו יורקי,
05/06/05 17:01
|
נכון בשנות העשרים שיקגו היתה כמו המצב בארץ עכשיו. לפני 20 שנה גם ניו יורק היתה קצת פרועה. היום היא העיר הכי בטוחה בארצות הברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
המשטרה לא אשמה
משה,
05/06/05 16:53
|
אשמים אלו שבמשך שנים הזניחו את החינוך, הם אשמים בכך שגודל היום דור חדש במדינה. דור של אנשים שמחפשים לעזוב את הארץ ואם הם נשארים אז עדיף שיהיו חברי מרכז במפלגה כל שהיא. דור העוזי כהנים, והדליה איציקים. אשמים אלו שהפכו את ההתנתקות למרכז חיינו והזניחו את כל השאר, את הכל !!. אשמים אלו שיצרו משטרה שבנויה על אנשים בינוניים ומטה שלא מסוגלים לרשום דו''ח תנועה בלי שגיאות כתיב.
כל אלה אשמים, ואנחנו משלמים את המחיר מכיוון שאנחנו אדישים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה דרבן
ל"ת
shir,
05/06/05 17:15
|
|
 |
38.
''פני הדור כפני הכלב''-
ל"ת
סימן לבוא המשיח,
05/06/05 16:49
|
|
 |
37.
too much violance& sex in medi
ל"ת
MEDIA at fault,
05/06/05 16:45
|
|
 |
36.
מה אתם מתלהמים
א,
05/06/05 16:38
|
צריך לחכות 3 שבועות עד שהועדה תמצא פתרון. קצת סבלנות רבותי (בתקווה שלא ירצחו בינתיים אף אחד שאני מכיר).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט-זה מה שראש הממשלה רוצה
פוחד,
מרכז,
05/06/05 18:11
|
הוא ימנה ועדת חקירה, בנתיים הכל יתקררוישכחו ושוב הגנבים יחגגו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מבלבל את המח עם הועדה
צפורה,
05/06/05 17:45
|
|
 |
35.
עצוב שבא לבכות
תנחומי למשפחה,
05/06/05 16:29
|
|
 |
34.
לכל מגלגלי העינים שמאשימים את
המשטרה,
05/06/05 16:28
|
למנוע תרופות מצילות חיים אנו קוראים לזה חוסר תקציב לרצוח בשביל כמה שקלים זה רצח מה ההבדל? התוצאה שווא לא משנה הדרך אלה התוצאה, כשיש שר אוצר אלים כלפי אוכלוסיות קשות יום וזקנים רעבים או חסרי יכולת לממן תרופות כשאלפי משפחות נזרקות לרחוב עלידי הבנקים ובעלי ההון וכשנערות מוכרות את גופן כדי להביא הביתא משהוא לאכולת אתם מתפלאים שהפכנו לחברה אלימה? המשטרה אינה הבעיה הבעיה הם אלו שמכשירים כל שרץ למען הממון ובראשם ראש הממשלה ושר האוצר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לא במאה אחוז-אלא באלף
רבקה,
05/06/05 17:40
|
אם כל המושחתים היושבים בצמרת היו מקצצים משכרם ונותנים אותו לנזקקים אולי הפשע לא היה מגיע לרחובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
ככה זה שמתעסקים בגירוש במקום ב
אהרן,
05/06/05 16:23
|
ככה זה כשהמשטרה בטרנספר יהודים במקום בפשיעה. כל המשאבים רק נגד המתנחלים. חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הדג מסריח מהראש
אייל,
רעננה,
05/06/05 16:14
|
שרים ופוליטיקאים שחושבים רק על הכסאות שלהם ושכחו את זה שהם צריכים ליהיות שליחי ציבור...תתבישו שרי העם ונציגיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הבעיה היא לא בכמות השוטרים
אזרח-מודאג,
05/06/05 16:07
|
הבעיה היא שהשוטרים מפחדים!!!
המשטרה קיימת רק להשליט סדר נגדנו האזרחים הטובים שבמילא לא עושים צרות
השוטרים מפחדים להתעמט עם עבריינים כבדים ובעצם כל עבריין שמאיים על השוטרים גורם לשוטר רתיעה
הפתרון פשוט
איום על שוטר = מאסר עולם ללא שחרור רצח = עונש מוות
גניבה = מאסר עולם
יש לחנך את השוטרים מחדש כיוון שהם לא מספיק תקיפים ולפעמים כשאני מדבר עם שוטר נדמה לי שאני מדבר עם איש מהרחוב
בתי המשפט שלנו עושים חוק אבל לא עושים צדק
יש לחוקק עונשי מנמום ולא לתת לשופט שום אופציה לרחם!!!!
הרחמנות גורמת לעבריינים לנצל את הסביבה ולגבות מחיר ממני וממך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם אתה ההית מסכן את עצמך
בעד שכר רעב,
בטוח שלא,
05/06/05 16:50
|
השוטרים כמו כל אזרח אחר מחפש להתפרנס עד גבול מסוים .מי שחושב שוטר יסכן את עצמו בעד כמה שקלים שהמדינה זורקת לו הוא תמים, מדוע שוטר כדי לגמור את החודש צריך בשעות הפנאי שלו להשלים משכורת מהבטחה במיגרשים ועוד.... מדוע רוב המבריקים הולכים להי טק ולא למשטרה כי בהיטק יש שכר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובדיוק כאן נכנס הקטע של הכסף
גיל האליל,
05/06/05 19:24
|
שוטר צריך להיות מקצוע מבוקש , שישאפו להגיע אליו מצטייני יחידות קרביות ולא אלה שלא סיימו עממי. דיברתי עם שוטר סיור לפני יומיים, והבנתי מהי האמת המרה במערומייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ממשלה מופקרת מדינה מופקרת
sol kener,
05/06/05 15:56
|
הממשלה מופקרת, הכנסת מופקרת,וכל המדינה מופקרת. מי אשם? ראש הממשלה שמצפצף על כולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן 100%
מומו,
א,
05/06/05 16:13
|
צודק,,,,100% אין לנו יותר שלטון הוא עסוק בספירת הכסף מהשחיתויות,,,,נגנרה המדינה,,,נישאר עם אדמה חרוכה,,,,,,,בושה וחרפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100 אחוז שטויות
נופר,
מרכז,
05/06/05 18:36
|
אל תנסו להאשים אף אחד בשטויות שלכם . אתה חושב שאם אתה תהיה ראש ממשלה תוכל לסדר את זה?!?! כן?! ולעשות שלא יהיה רציחות ? אתה יודע כמה תפקיד ראש ממשלה הוא קשה!? חוץ מזה אתה מתלונן על המדינה , אתה מוזמן לעזוב, מדינת ישראל בטוח שלא תופסת במדינה אנשים כמוך שהדבר היחיד שיודעים לעשות זה להתלונן על השלטון בגלל שיש להם על מי להטיל את האשמה .! אולי נתחיל מזה שאתה תדאג לחנך את הילדים שלך וכל אחד ידאג לחנך את הילדים שלו ומי שלא יכול שידאג שיחנכו אותם , אני לא מבינה מה אתה מצפה?! שראש הממשלה יחנך כל ילד וילד במדינה הזאת...!? בנוסף לשאר הבעיות שיש לנו שהם כבר מספיק קשות!?!? אתה חושב שראש הממשלה לא היה רוצה שיפסקו הרציחות?! אתה חושבת שאם הוא היה יכול לעצור את זה בדרך כל שהו שעולה על דעתו הוא לא היה מבצע אותה?!! אז תפסיק להאשים את כל מי שמסביבך ותתחיל לשנות את הסביבה שלך אתה קודם לפני כולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ביבי השוטה הורס לנו את המדינה!
יגאל כהן,
רחובות,
05/06/05 15:48
|
הוא רק רוצה לסמן V בדרך לראשות הממשלה. ולא איכפת לנבל שהV הזה יעלה בחיי אנשים חפים מפשע. רק בית הסוהר יחנך את ביבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה אפילו
דוד,
05/06/05 18:35
|
|
 |
שוב שכחת את הכדורים יגאל
ל"ת
פרופסור פבלוב,
05/06/05 17:48
|
|
 |
28.
תגובה ל-19: סע לבתי הכלא ותראה
משטר חירום,
05/06/05 15:42
|
...כמה דתיים יושבים שם.
הבעיה היא בנו - בחברה הישראלית. פרקנו כל עול.
לדעתי - משטר חירום למיגור האלימות בארץ + ענישה כבידה (עונש מוות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אין הרתעה
ל"ת
SY,
05/06/05 15:41
|
|
 |
26.
רמלה שיקגו
ניסן גז,
לוד,
05/06/05 15:37
|
|
 |
גם באר-שבע,לוד............
פ,
05/06/05 18:39
|
אם בסביבה יש הרבה ערבים או יותר גרוע בדואים אז עיר הזה שיקגו שנות ה-30.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אשכנזי עובד קשה
גיא,
05/06/05 15:28
|
הגיע הזמן לתת לאשכנזי חופש..... ואולי הגיע הזמן שתעשה משהוא יא דיבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אחלה מדינה אנשים חרא
מאוכזב,
תל אביב,
05/06/05 15:28
|
שום דבר לא יקרה והמצב ידרדר עוד יותר,צריך לאמץ את תרבות המזרח לעשוק ברוחניות ,גם בגנים ובבתי ספר .המרדף אחרי הכסף ,הכבוד,והאגו הם בסיבות לכל צרותנו. תחשבו על זה חברים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף...
נופר,
מרכז,
05/06/05 18:37
|
בן אדם שיודע מה הוא אומר!! צודק לגמרי! מסכימה איתך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה רק ש...
אופיר,
05/06/05 16:11
|
|
 |
23.
חוק הגורל
משה5555,
05/06/05 15:26
|
שאין חוק במדינה גורלם של אזרחי הוא רע מאוד ואת זואת אנו רואים כל יום במדינה .איפוא משפטי הראוה שהיו פעם זה חלק מההיסטוריה ? צריך להחמיר בעונשים ולעשות שינוים דרסטים במשטרה דחוף לפני שיהיה מאוחר וטובה שעה קודם!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
איזה עם מתורבת !! מגיע לכם!!
Fa7mawe,
א.א.פחם,
05/06/05 15:25
|
הסוף של מדינת ישראל יגיע מבפנים מתוהו ובוהו ומלחמת אחים !! מזרחיים נגד אשכנזיים חילוניים נגד דתיים שמאלנים נגד ימיניים מתנחלים נגד כל העולם !!!!! עד שזה לא ייפתר לעולם לא תשרוד המדינה הזאת !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
נורא
:-(,
05/06/05 15:16
|
''אחד מעדי הראייה לרצח סיפר כי הנרצח התחתן רק לפני כשנה וחצי. כמו כן, לדבריו, הוא אב לתינוק בן כמה חודשים ואשתו נמצאת בשלבים מתקדמיים של היריון נוסף.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ככה זה המשאבים הולכים לכתומים
נפגע כתום,
05/06/05 15:15
|
שכל הכסף הולך להתנחלויות המדינה נהרסת ונעשית בהמתית מיום ליום ! תמשיכו ככה וישארו פה רק מתנחלים ומסכנים ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה זה כשרודפים אחרי כתומים -
עדנה,
תל-אביב,
05/06/05 16:09
|
אז מזניחים את הפושעים, ומשחררים מחבלים, ומבזבזים תקציבים, ונהיים אלימים, ומוותרים לרוצחים.
מטעם האגודה הישראלית לחזרה לשפיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
דודו,
05/06/05 15:32
|
הבעיה אינה כסף והוא לא הכל השורש בחוסר חינוך והתנתקות מהמקורות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הלב כואב, יהודים!
אוהד,
05/06/05 15:07
|
שורש הרוע והרשע בעולם הוא החילוניות והאתאיזם והאלטרנטיבה היא האמונה באלוקים ובאדם כיצור אלוקי, אמונה שהחילונים מתכחשים לה בתוקף והביאו עלינו בעקבות זאת את הנאציזם המטורף הסטליניזם האיום והשתוללות מוסרית בחברה המערבית, ובכללן ישראל, תוך הפיכת חיי האדם להפקר. עוד לא ראיתי סדרת כתבות רצינית שעוסקת בסיבות לפערים הכל כך תהומיים בין החברה הדתית לחילונית מבחינה מוסרית ובראש ובראשונה היחס לחיי האדם כפי שבא לידי ביטוי במקרי הרצח שלא פוסקים ברחובות החברה החילונית כאשר מנגד ברחובות החרדים האחוזים מהבחינה הזו שואפים לאפס.
יועמדו הרצל וממשיכי דרכו הרוחניים לדין על שהפכו את העם המוסרי והיפה ביותר בעולם לעדת כלבים מטורפים וצמאי דם. בשום מקום בגולה יהודים לא רצחו שדדו ואנסו כפי שהם עושים כאן בארץ ישראל תודות לחינוך המתקן והפיכת העם היהודי לעם חדש, עם ככל העמים. העם היהודי בשורשו הוא מוסרי ונעלה מכל העמים בעולם, אבל כשהחינוך שמקנים לו מקורו בארצות המערב ה''נאורות'', חינוך גוי טהור, אלו הם התוצאות.
''משחרב בית המקדש נתגבר כוחם של בעלי הזרוע ובעלי הלשון''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה איתך רק בחלק מהדברים
נופר,
מרכז,
05/06/05 18:46
|
לא מסכימה עם זה שאתה אומר שהדתיים הם כאלה תמימים ... רוב הדתיים מחנכים את הילדים שלהם כמו במאה הקודמת ולא נותנים להם לחיות אבל מה יוצא להם מזה.!? משפחות קרירות במקום משפחות חמות ואוהבות ... אלימות במשפחה מכריחים אותם שתהיה להם רק את הדעה של ההורים שלהם במקום לקבל דעה משל עצמם ועוד כל מני דברים מוזרים שאני בכלל מתפלאה שהם עושים. חלקם ואני מדגישה חלקם הם מיושנים ומכאיבים אך ורק לעצמם ולמשפחת. בשאר הדברים אני כמעט ומסכימה איתך לחלוטין..!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משפחות קרירות?????אני משתגע
מטורף מרכז,
05/06/05 20:27
|
מה רע במאה הקודמת ,וכי יש לנו אנשים בעלי נפש גבוהה ושאר רוח כמו במאה הקודמת .. כל השינוי בין המאות הוא בסביבה שאנשים חיים ,הסביבה התפתחה,אך האדם וחולשותיו יצרו וכוחות הנפש והרוח ,הולכים ונחלשים עם הדורות...
המשפחה היהודית המקורית היא קרירה??שולחן שבת היהודי התא המשפחתי המוגן והמופרש .הכבוד להורים??ועוד.., הרי הוא שם דבר.בעולם -האמא היהודיה..אלימות במשפחה ??שטויות.. אני לא מבין איך החילוני האוכל את כל הזבל שמאכילה אותו התקשורת המיואשת ,על הציבור החרדי..
אף אחד לא מכריחים -הילדים רוצים ללכת בדרך התורה והיהדות שזו היא דרכינו ובזה סגולתינו ,,ובחירה הוא יסוד ביהדות ולא מכריחים אף אחד ,,וגם אי אפשר להכריח מאות אלפי בני אדם ...תפעילי מחשבה ולא לאכול את התקשורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה נרצחו ונרצחים בשם הדת...
ל"ת
אפיקורס,
05/06/05 17:01
|
|
 |
נו כמה באמת?.
השופט אזר ז''ל,
05/06/05 20:15
|
במלחמות -הנאצים, הבולשביקים , והקומוניזם, ,,נהרגו עשרות מליוני בני אדם ואלו לא היו מלחמות דת,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא דתי אבל
אופיר,
05/06/05 16:21
|
|
 |
18.
פתרון פשוט לבעייה
ישראל,
רשל''צ,
05/06/05 15:03
|
|
 |
קשקוש
oren,
05/06/05 15:19
|
שאני אספר לך איזה אלימות יש בארה''ב?איזה זוועות יש שם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כל המערכת דפוקה
מודאג,
05/06/05 15:00
|
השופטים ממנים קרובי משפחה הפוליטיקאים נהנים מהצד העיתונאים מכוונים את המשטרה שוטרים בדימוס יועצים לפשע בעלי ההון חוגגים דגי הרקק משתגעים ההמון מגיב ביאוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קדושה. ואולי
redkfeer,
מדינת גיהנום,
05/06/05 15:21
|
גם הפושעים קרובי משפחה של משהו בבתי המשפט או המשטרה בארצינו הכל יחול להיות. קרוב רחוק שמור לי ואשמור לך. די רק עונש מוות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
עונש מוות לרוצחים עם עינויים!!
אביעד,
חיפה,
05/06/05 14:55
|
קודם כל עינויים קשים מנשוא מהם אמור האשם למות ובמידה ולא מת יש לתלות אותו ושרוף גופתו ולפזרה מעל הים . יש לתעד הכל למען יראו וירעו!!! באמת שאני לא רואה פתרון אחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעד עונש מוות
יוסי,
תל אביב,
05/06/05 15:37
|
אבל לא צריך עינויים. עינויים רק יגרמו לציבור לחוש אמפטייה לנידון למוות וזה כמובן ישיג את התוצאה ההפוכה.
עונש המוות צריך להיות מתקדם כמו בארה''ב, ששם מוציאים להורג בזריקה קטלנית.
אם אי פעם תחוקק כנסת ישראל את חוק עונש המוות, הרי שיהיה מקום לייבא מארה''ב את כל הציוד של הזריקה הקטלנית (מיטת המוות והמכשיר עם הצינוריות המזרים רעל אל תוך ורידיו של הנידון למוות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרכים שונות
יצחק,
05/06/05 16:41
|
בארה''ב דרכי ההוצאה להורג שונות בין מדינה ומדינה חשמל,חדר גזים,רעל לוריד ועוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
בשומרון ובגוש קטיף יותר בטוח
בן דוד,
תל אביב,
05/06/05 14:46
|
יותר למרות הקטיושות והפצמרים והמחבלים הרצחניים וזאת בגלל שיש להם במי לבטוח יש להם חינוך יהודי מסורתי דתי וצנוע ממש כיף להיות בחברתם להרגיש אווירה של עזרה לזולת הכל כפי שהתורה הקדושה ציוותה אבל לא נשמרת בערי ישראל וזאת התוצאה העלובה לכן שרון לך הביתה תן לפגלין להנהיג את המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל המשאבים מתבזבזים אצלכם
מיכל,
מרכז,
05/06/05 15:35
|
על חשבון מה שקורה כאן. יותר טוב שתשתוק. בגללכם החיים בישראל האמיתית הפכו לגיהנום. לא תהיה לכם ברירה. אתם תתפנו או שתפונו ולא, לא יהיה עתיד לכולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אז מה למי אכפת?
ל"ת
adad,
05/06/05 14:46
|
|
 |
13.
ועדה שתסכים לא להסכים וכו וכו
ל"ת
בצלאל,
05/06/05 14:45
|
|
 |
12.
גם הפושעים הקימו ועדה
אאא,
05/06/05 14:38
|
והחליטו....לשים זין על המשטרה.
ההחלטה התקבלה פה אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
העיקר שהמתנחלים אשמיםבכל...
ל"ת
מומו,
05/06/05 14:38
|
|
 |
10.
הטר.פר זה רק ''מעבר דירה''=אלימו
ה ש ה,
05/06/05 14:37
|
כשהטרנספר הוא רק ''מעבר דירה'' האלימות היא רק דיבור במגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אוי לנו מה קורה במדינה הזאת
ל"ת
אמיר,
05/06/05 14:33
|
|
 |
8.
ל 2
מוטי,
05/06/05 14:33
|
אין לך מושג איך לרסן?פשוט מאוד מי שנתפס על רצח,נסיון לרצח,כל פשע חמור,כל פגע רע שצבר מעל 3 הרשעות חמורות יוצא להורג מייד .בתי-סוהר יהיו מקום לעבריינים קלים ובינוניים.עכשיו יש לך מושג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כשעושים טרנ..פר אין ערך לחיים
ל"ת
ה ש ה,
05/06/05 14:32
|
|
 |
6.
ימ''מ ברחובות- הפתרון!!!!!!!!!!
ל"ת
ינשופית,
05/06/05 14:31
|
|
 |
5.
ולתפארת מדינת ישראל
ל"ת
תחי הנאורות,
והחינוך שלה,
05/06/05 14:27
|
|
 |
4.
עונש מוות לרוצחים
חרד למדינה,
05/06/05 14:25
|
יש לשקול בכל הרצינות עונש מוות לרוצחים. רק כך וביד קשה כנראה יבינו חלאות האדם שחיי אדם אינם הפקר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
המעניש,
חו''ל,
05/06/05 15:42
|
רק עונש מוות יציל את מדינת ישראל מהשיגעון של עצמה. בארצות הברית אליה תמיד אנחנו נושאים את עיינוהיו ''מטגנים'' על הכיסא החשמלי כבר ממזמן את הרוצח של מעיין ואת רוצח חסרי הבית מחיפה מבלי להנעיד אפאף ולמצמץ. אני חושב שזוהי צריכה להיות אחת מהמסקנות של ועדת השרים שהוקמה עכשיו. אין לנו מרחב תימרון לעוד ועדה אימפוטנטית עם שרים שאומרים אמן לבוס הגדול. החברה הישראלית נמצאת על סף תהום, הגיע הזמן למשוך אותה לכיוון האי של השפיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
העיקר שיש עוד וועדה למקורבים!!
ל"ת
גיא,
05/06/05 14:21
|
|
 |
2.
המדינה משתגעת..
שי,
05/06/05 14:11
|
פעם עוד היו מקרי רצח על סיבה.. היום רוצחים כל אחד שלא נראה להם
כואב אותי לשמוע על נרצח שכל מה שהוא עשה הוציא כסף מהבנק.. צריך לרסן את המדינה הזאת, אבל כמו לממשלה גם לי אין מושג איך.
נתחיל מעונשים חמורים? או עונש מוות ישקף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותי הכי מרתיחה ומקוממת
אופיר,
05/06/05 16:17
|
הגישה הסלחנית של השופטים. נכון שעוד גופים צריכים להתעורר מתרדמתם פרט לבתי המשפט אבל, אני לא מתבייש להגיד שאני פשוט בז לאותם שופטים, שב''עונשים'' המגוחכים שהם נותנים לנאשמים רבים מספור בעבירות אלימות, מעבירים את המסר שחיי אדם הם הפקר כאן. תתביישו לכם! מעניין מה היה קורה אילו, חס וחלילה, מי מבני משפחתם היה נופל קורבן לאלימות - גם אז הייתם כה רחמנים? ואולי אתם, בעצם, מפחדים? בושה וחרפה.... תתעוררו... או שהפגנות המוניות ליד בתי המשפט יעירו אתכם, בקרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחברות הערביות יש עונש מוות
תדי,
05/06/05 17:59
|
והאלימות שם לא ממש פחתה... הפיתרון בחינוך ובכינון תרבות ישראלית ובתוכה תרבות דיון ורטוריקה. ושיתביישו אלו שמשתמשים בשואה לצרכי תעמולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הישראלי הממוצע הוא חסר ביצים
שי,
05/06/05 20:19
|
אתה מאיים לכרות לו אחת ויום אחרי זה תמצא אותו בבית כנסת צדיק כמו תינוק בן שעתיים וחצי.
מהעונש המוות הראשון תהיה ירידה עצומה במקרי המוות, וכל שימוש בנשק כגון סכין שקרוב להיות סמל הנעורים שלנו בארץ יגרור ישיבה של 20 שנה בכלא.
10 שנה חרטה, 10 שנים חרטא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עונש מוות רק יזיק
עודד,
05/06/05 14:31
|
הסיבה היא העדר החשש מפני החוק, לצד אי טיפולה של המשטרה בעברינות קלה. כל עוד לא נכנסים בעבריינים הקלים הם מרגישים חופשיים לפעול ולרצוח.
בתי המשפט חייבים להתעורר. הקלות שלהם במתן עונשים פוגעת בשלטון החוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה מתחילה מהראש
אורה,
יבנה,
05/06/05 15:46
|
|
 |
1.
לסגור את שפת החוף לאלתר!!!
עומר,
מרכז,
05/06/05 14:08
|
|
 |
לסגור את המרכז לאלתר !!!
ל"ת
דוד,
שפלת החוף,
05/06/05 14:16
|
|