 |
37.
למה דוקא וילנאי?
רועי,
חיפה,
24/06/05 20:23
|
עד כה הדבר היחידי שאפשר להגיד עליו, וגם זה בספק, זה שהוא מנהיג ראוי. אבל למה הוא מנהיג? מה החזון שלו? מה משנתו הכלכלית? המדינית? האם רק בגלל שהיה רמטכ''ל ומתאים למיתוס הישראלי הפלמח''ניק יש לבחור בו או שאולי בגלל מה שהוא רוצה לעשות במדינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אם תבחרו בברק תימשלו לתרנגולת
יגאל כהן,
05/06/05 05:57
|
שרצה לבד לשוחט. לא, ברק זה כאילו שמי שהוא מכר את המשחק. את ברק אפילו ביבי יכול לנצח היום. זה יביא לחקירות פליליות. ויזמינו את מודיעין אזרחי ,כמו שאתם מכירים ממגרש הכדורגל. ואולי אפילו ''יקפיאו'' את הליגה. ברק זה מועמד חשוד. האמת ששני הנובורישים האלה טמעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
1944, דיין היה רמטכ''ל 1954-7
ל"ת
וילנאי יליד,
04/06/05 18:29
|
|
 |
34.
מיברג כשאתה לא אחוז קנאה
ליאת,
04/06/05 15:59
|
מרמור וארס כמו בביקורת שלך על חיים יבין אתה מצליח להוציא כתיבה חיננית ושובת לב, נסה לדבוק בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
פשוט לא יכול להיותהוא צעיר מדל
מוקי,
ירושלים,
04/06/05 14:32
|
על גדולתו של מתן וילנאי קשה להתווכח----עצם העובדה שלא מונה לרמטכ''ל מעידה על כך---הוא היה מאפיל על מרדכי----אבל,וילנאי לא שירת בצבא בזמן שדיין היה רמטכ''ל--זה שהפסדנו רמטכ''ל ברמה גבוהה לא יכול להיות וויכוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה הוא סיפר למיברג על דיין?
מוטק'ה,
04/06/05 18:47
|
נשוא הכתבה הזו, שרוצה להיות ראש ממשלה , הוא או סנילי או רמאי.
אגב, מותר לעשות קמפיין בחירות בוולבו שקיבל בזמן מינויו לשר? נראה לי קצת מושחת, לא? המדינה (אנחנו) צריכה לממן את הקמפיין של וילנאי בעבודה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
וילנאי הוא הטוב מכל המתמודדים
מצביע עבודה,
04/06/05 12:58
|
רק הוא יוכל לשקם את המפלגה ולהחזיר את הצבע בעיניים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לחלוטין לא נכון
אאא,
05/06/05 00:26
|
אי אפשר להסביר מה הבעיה עם וילנאי,כיון שכנופית האשכנזים משלום עכשיו ששולטת בתקשורת,מוחקת ומצנזרת כל דבר ביקורת על וילנאי,שרון ורבין.
בדיוק כמו בארגנטינה בתקופת החונטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
וילנאי ? הצחקתם אותי.
אורן,
קרית אתא,
04/06/05 11:35
|
|
 |
קצרי ראיה כמוך יש המון
רז,
04/06/05 14:25
|
הם הוא היה שר תחבורה היית אומר - מקסימום שר תחבורה. כאשר הוא יהיה ראש ממשלה אתה תאכל את הכובע כמו כל מי שהשמיץ את רבין בזמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שני תיקוני שטויות
אבי אפרת,
תל אביב,
04/06/05 08:32
|
1. משה דיין לא היה רמטכל של וילנאי 2. הצלקת על מצחו של וילנאי לא נגרמה מחדירה או מפציעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק בהחלט
אחוי,
04/06/05 12:38
|
ודווקא כמי שמכיר היטב את מתן אני משוכנע שהטעויות הן של הכותב ובאחריותו.
מתן בשפיץ של הפירמידה מבטיח ראש שקט. הבחור פשוט ליגה לאומית !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כתבה מוזמנת
א,
04/06/05 07:49
|
מה לעשות, כנראה שלעיתונאים קשה לגמור את החודש עם המשכורת. לתת כל כך הרבה מחמאות לאסטרונאוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הסגידה לגנראלים
לוציפר,
04/06/05 07:25
|
|
 |
27.
רק לא אהוד ברק
ל"ת
אלי,
גבעתיים,
04/06/05 06:28
|
|
 |
רק ברק
ל"ת
רק ברק,
רק ברק,
04/06/05 10:24
|
|
 |
26.
רק עם פואד ננצח!
אדיר,
04/06/05 02:58
|
רק עם פואד ננצח, עם עובדות לא מתווכחים. מפלגת העבודה צריכה מנהיג שיוכל לעמוד מול הציבור, מנהיג בעל קריירה מפוארת ונסיון. בנימין (פואד) בן אליעזר, שר התשתיות, לשעבר שר הביטחון, תא''ל במילואים, מפקדה המיתולוגי של סיירת שקד. פואד צמח מלמטה ועלה במדרגות ההצלחה מעלה מעלה. רק פואד יכול להגיע למגזרים רבים ולשדר מסר אמין לציבור. רק עם פואד ננצח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פואד גמר את הסוס. רק מתן!
ל"ת
מפוכח,
04/06/05 12:59
|
|
 |
לא תעבוד עלינו! פואד הנה אתה!
ל"ת
פואד? זה אתה?,
פרוזאק מייד,
04/06/05 11:02
|
|
 |
נו באמת...פואד? שוב? השתגעת?
ל"ת
צא מזה,
04/06/05 03:35
|
|
 |
25.
מגיע לנו מנהיג ישר....הגיע העת
ל"ת
רועי,
רעננה,
04/06/05 02:02
|
|
 |
24.
וילנאי - ראש הממשלה הבא!
גלית,
כפר סבא,
04/06/05 01:30
|
הגיע הזמן שתהיה מנהיגות ראויה במדינת ישראל - רק וילנאי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וילנאי מנהיג? נו באמת... נאבך
ל"ת
מושון,
04/06/05 10:25
|
|
 |
23.
FORGET THE SUBJECT MATTER
עדי,
פלורידה,
04/06/05 00:49
|
כתיבה נהדרת, מלאה חן והומור . עין ואוזן חדים כתער.ללא כל קשר לנושא הכתבה, פשוט תענוג לקרוא את מיברג השבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
וילנאי הוא האפשרות הריאלית
דוד,
04/06/05 00:47
|
זה נכון שהוא לא יאיר לפיד או ג'יימס דין, אבל הוא באמת איש שמאחד סביבו אנשים. רק עם וילנאי יפסקו מלחמות הירושה במפלגה ורק איתו כולם ישתפו פעולה. בכל זאת הבנאדם הוא בעל כושר ביצוע מעולה ועשה משהו בחיים שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
וילנאי זו האפשרות הבטוחה ביותר
ל"ת
אני איתו,
04/06/05 00:21
|
|
 |
20.
הוא התקוה היחידה למפלגה אבודה
ל"ת
יואב,
פתח תקווה,
04/06/05 00:14
|
|
 |
19.
צריכים עוד פוליטיקאים כמוהו!
ל"ת
נעמה,
קיבוץ בדרום,
04/06/05 00:13
|
|
 |
18.
לא לשכוח הוא היה שר הספורט.
ל"ת
בירן,
תל אביב,
03/06/05 23:51
|
|
 |
17.
מתבלטת בין פרץ למתן
נועה,
03/06/05 23:39
|
זה בגלל היושרה שבאמת מזכירה את רבין, וזה בגלל האג'נדה הסוציאליסטית שמאלנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וילנאי היחיד שיכול, לדעתי....
מפוכח,
04/06/05 13:01
|
|
 |
מתלבטת בין מושחת לרדום....
ל"ת
אוהד,
04/06/05 10:23
|
|
 |
פרץ צריך לתמוך במתן.שילוב מנצח
ראובן,
גליל מערבי,
04/06/05 03:38
|
אג'נדה חברתית היא אכן דבר חשוב, וצריך לתת לה מקום. עדיין אין זה אומר שעמיר מתאים להנהגה של מפלגה ובעתיד מדינה. בסופו של דבר אנחנו לא רוצים להפוך את המדינה לקיבוץ. מכיוון שהנושאים הבטחוניים עדיין על הפרק (מה לעשות) וילנאי הוא הבחירה הראויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי אפשר לותר על אג'נדה חברתית
מיתר,
17/06/05 15:18
|
זה לוקש! הדוחק הביטחוני לא מאפשר לנו לזנוח את הנושא החברתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מי אלו תומכי וילנאי-לקרא
וו,
03/06/05 23:36
|
כל מי שכותב פה בעד וילנאי הוא בכלל ימני כי וילנאי חסר כריזמה או דרך מדינית ברורה.
כמו שאני אגיד שבתור שמאלני אני מת ששיטרית יהיה בראש הליכוד. (באמת)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או שהציבור ממש מטומטם
ל"ת
נ,
04/06/05 09:16
|
|
 |
כלומר שוילנאי מביא קולות מימין
רז,
04/06/05 00:44
|
זה מעולה. זה בדיוק מה שמהפלגה צריכה. דמות שיכולה להביא קולות מכל חלקי העם. כריזמה ידידי,זה לא תנאי לראשות ממשלה. זה תנאי לשחקן קולנוע. לביבי למשל יש כריזמה, והוא היה ראש ממשלה רע מאוד. ללוי אשכול לא היתה כריזמה והוא היה אחד מראשי הממשלה הטובים ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
חבל שהכותב שמאלני אנטי מזרחי
ל"ת
מור,
03/06/05 23:16
|
|
 |
חבל שמזרחי. --פשוט-וחבל
ל"ת
לא מזרחי,
04/06/05 08:55
|
|
 |
14.
לא שכחנו את אוסלו
מקיאוילי,
השרון הצפוני,
03/06/05 23:11
|
אף אחד לא לא יקח ממפלגת העבודה את ''הישג'' אוסלו, ההישג המפוקפק הזה שייך קודם כל לשמעון פרס שלמיטב ידיעתי טרם הודה בטעותו. אני מצפה ממתן וילנאי כאחד שהיה באותה תקופה בצהל וכנראה היה בענינים שיסביר מה היו מחשבותיו בשנים הללו. לרון מייברג ,מעט צניעות והכנת שעורי בית מעולם לא הזיקו ואם רוצים דמות של מפא''ניק שממנה אפשר ללמוד אז מדוע לא בן גוריון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
וילנאי, איילון, פינקס, פרץ
אבי,
רמת גן,
03/06/05 22:42
|
וילנאי מנהיג ראוי, נקי, לא יהיר ולא מלא מעצמו. אבל הוא לא יצליח כי ה''חברים'' שלו, רמון, דליה איציק, פואד וברק יהרסו כל סיכוי. התקווה היחידה של וילנאי היא להביא אנשים איכותיים, מנוסים, רעננים ורעבים. למשל: עמי איילון, אלון פינקס, עמיר פרץ, איתן כבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האנשים הטובים הולכים עם ברק
עמיר,
04/06/05 10:22
|
|
 |
ברק חסר סיכוי. אין מה לחלום
ל"ת
דוד,
04/06/05 14:27
|
|
 |
בכל משור ברק עולה על וילנאי
אוהד,
04/06/05 15:57
|
|
 |
12.
מיברג צודק - וילנאי הכי רראוי
רועי אליהו,
רחובות,
03/06/05 22:09
|
|
 |
11.
אין מי שיביא לנצחון *האבודה*
ל"ת
no way,
03/06/05 22:04
|
|
 |
10.
אני בעד וילנאי
שוקי כהן,
ת''א,
03/06/05 22:01
|
|
 |
9.
ארץ ישראל לעם ישראל
דן,
ארץ ישראל,
03/06/05 21:51
|
לאדון מיברג היקר. למה לנבור באשפה ולהוציא משהו שכבר נרקב? מוטב לחשוב על ארץ ישראל כולה בשביל עם ישראל כולו. מפלגת העבודה היא בעד ערבים. עצרו לרגע ותשאלו עצמכם מה אנחנו יכולים לעשות בשביל היהודים בכל מקום בארץ ישראל? מה אנחנו יכולים לעשות כדי שלא תהיה שנאה בין יהודים? מה אם נחליט שיהודים ורק יהודים שייכים לארץ ישראל ולהיפך- ארץ ישראל שייכת ליהודים ורק ליהודים. ל א ל א ף ע ם א ח ר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לא יכול להיות שהוא היה בתחקיר
קובי לויט,
בני ברק,
03/06/05 20:13
|
אצל הרמטכ''ל משה דיין, שכן דיין היה רמטכ''ל בשנים 53' עד 57' או 58'. מתן וילנאי התגייס או בסוף שנות ה-50 או תחילת ה-60.
לכן סביר יותר להניח שהכוונה לשר הבטחון משה דיין, שהיה שר בטחון בין השנים 67' ל-73'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט משנה !! מי שמשפץ
גיל אזולאי,
04/06/05 12:55
|
|
 |
באמת משנה - העיקר שוילנאי ראוי
ל"ת
אורנה דויד,
ת''א,
03/06/05 21:58
|
|
 |
7.
ממשלת השרצים הזו קטנה עליו
ל"ת
aya,
03/06/05 19:58
|
|
 |
6.
נו, באמת
רון,
03/06/05 19:45
|
כמה מלל מסוגל הפלצן השמן הזה לשפוך בלי להגיד שום דבר? מוטב שיתעסק בשאלה אם revolver יותר טוב מ-hard day's night - שם הוא גם יזיק פחות וגם לפחות ידבר על משהו שיש לו איזשהו מושג קלוש עליו (בהנחה שהוא שמע את שני התקליטים האלה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים אתך מיברג פלצן אמיתי
שדה,
כרכור,
04/06/05 06:40
|
לדעתי הוא כותב את רוב הכתבה לפני ההתרחשות שמתם לב כמה פעמים מוזכרת המילה אני בכתבה? מיברג מאוהב במי שאני לא סובל וזה במיברג עיתוני קטן קטנוני וקרטן כמו זקינה בת 160 אני אני אני אני : ישבתי במושב האחורי עם בוש עם שרון עם קרונקייט ועכשיו עם מתן.... מה אתם אומרים עלי ?אני לא נורא חשוב??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
וילנאי הוא ממשיכו של חיים רמון
טל,
03/06/05 19:36
|
גם פוליטיקאי שמזגזג מפה לשם. לא היתה לו שום בעייה עם המינויים של השרים שראש הממשלה רצה לעשות. למצנע הוא היה התומך הכי גדול כאשר זה הצליח ואחר כך האוייב הכי מר. הוא לא משתווה לפרס ולברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד--יש לעבוד בפוליטיקה,
אנחנו צריכים,
04/06/05 09:13
|
ויש להיות פוליטיקאי. וילנאי אפילו משעמם את עצמו--כאחד היודע שאיו לו מה לחדש, או חדווה מלחמתית להצעדת ישראל.
לא חזון,ואף לא דרך אליו.
אין אנחנו צריכים ''ראש ממשלה חבר'' ,בעל חיוך מזמין ועיניים של שה יפה ותועה. דרוש לנו מדינאי -אחד שיהא אף מנוכר מעצמו (במידת מה) אחד בעל תוכנית חצי הגיונית -למציאות לא הגיונית.
גם במפלגת העבודה-האבודה ישנו אחד כזה-----שמו אהוד ברק. האמנם אינו בעל חיוך מקסים, ובכלל אחד שאינו ''נכנס ללב''. אבל שוב--אנחנו לא מחפסים חבר שיבוא איתנו בשבת לכינרת............ דרוש לנו ראש ממשלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטה ברק-תרגעו ותפנימו את ההפסד
ל"ת
רק לא ברק,
04/06/05 14:28
|
|
 |
צודק 100%
אידריס,
04/06/05 13:35
|
|
 |
וילנאי דוקא מס' 1
ריקי דנין,
רחובות,
03/06/05 21:59
|
|
 |
ריקי....הבן שלך קורא לך....
א,
04/06/05 09:29
|
מה זה השטויות האלה, אולי תחסכי את עצמך מאיתנו.
במה ברק הורס?
ולמה להפחיד את ווילנאי ברעיון שהוא יהיה ראש ממשלה,?---מה,אתם רוצים שהוא לא יירדם בלילה.
הבן אדם מבוהל,נטול כריזמה-אפילו כלפי עצמו.............כיצד יקבל החלטות? מדובר בנרקסיזם נרכש--כזה שרק שרות ארוך בצהל יכול לעולל לאדם. וזו הסיבה לריבוי ''המיליטנטיות דמה ''שכובשת את הפוליטיקה הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
דיין היה אז שר-ביטחון ולא רמטכ
ל"ת
תיקון טעות,
03/06/05 19:33
|
|
 |
3.
וילנאי לא מגיע לקרסול של רבין
ל"ת
למייברג היקר,
03/06/05 19:31
|
|
 |
גם את רבין השמיצו לפני שנבחר
יובל,
04/06/05 00:50
|
אין חדש תחת השמש. אתה כמו כולם, יודע שמשהו הוא טוב רק אחרי שכולם יודעים. החכמה היא לדעת לפני זה-להעריך את הפוטנציאל. בוא נדבר אחרי שוילנאי יהיה ראש ממשלה ונראה מה דעתך אז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם רבין
א,
04/06/05 07:47
|
היה כלומניק ולא יותר מזה. העובדה שנרצח עשתה ממנו קדוש, אבל ''מורשת'' רבין היא בלוף אחד גדול. אני מסכים שוילנאי הוא אותה מציאה בדיוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת הכואבת
ואחד,
04/06/05 13:39
|
מנהיגות רבין ז''ל היתה אומללה והיתה מגיעה לסוף דרכה אילולא נרצח.
היחיד שמסוגל לקחת את העם המתוסכל הזה לדרך עם אור בקצה זה אהוד ברק האמיץ, אבל העם הזה לא ראוי לחכמים, העם הזה ראוי למרכז הליכוד ומרכז הליכוד ראוי לו ולכן ברק לא יבחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושוב - תרגעו.עכשיו גם רבין?
ל"ת
תתביישו,
04/06/05 14:29
|
|
 |
2.
הכי טוב שיש
בוחר שעזב וחוזר,
03/06/05 19:06
|
פרס הוא הכי טוב שיש אבל בסיטואציה שנוצרה, שהוא יהיה בן 84 בבחירות, עדיף שוילנאי יקח ויוביל את הפלגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הסיכוי היחידי שאצביע עבודה
אלמוני,
נס ציונה,
03/06/05 13:51
|
הוא אם מתן יעמוד בראש מפלגה זו. אחרת - שישכחו ממני. אצביע הצבעת מחאה לרשימה ערבית, כמו בפעם האחרונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק ברק אלטרנטיבה לשרון
עמית,
04/06/05 10:21
|
כל השאר עסקנים ועייפים.
רק לברק משנה מדינית בטחונית וחברתית, מספיק לנו עם השרלטנות החוגגת בראש חוצות במפלגה.
נמאס לנו מהחיבוק המושחת בין הועדים החזקים לפוליטיקאים.
לכן, רק ברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חברתית?
מיתר,
17/06/05 15:20
|
איפה בדיוק שמעת את המשנה החברתית של ברק, יש כזו? במה היא שונה משל ביבי?
הגב לתגובה זו
|
|