 |
75.
יש עוד ביטויים הקשורים בכלבים בצומת כלבים
ידידו הטוב,
תל אביב,
30/05/06 10:43
|
פעמים רבות ביטוי, מושג, מעולם הכלבים מבהיר בקצרה מה שהתכוונו לגבי בני אדם- כמו למשל- הפודל של.. אז צומת כלבים, בערך פולקלור, אספו עבורכם את כל הביטויים והמושגים ששאבנו מהתנהגותו של ידידו הטוב של האדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
יישר כח דפנה, המאמר שלך מאלף
ליאור,
30/05/05 14:49
|
ואני מסכימה עם קודמיי שהציעו לך לפרסם ולהפיץ את המאמר הזה בין כלי התקשורת השונים ולא רק מעריב, אלא גם ערוץ 2, וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
ולנו נמאס מדפנה אלפרסי
ל"ת
אז מה עושים?,
30/05/05 12:30
|
|
 |
72.
תכינו את המזוודות
33,
30/05/05 12:24
|
יש לכם שתי ברירות: 1. להתפנות בטוב 2. להתפנות אם אלה של מגבניק בתחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את המגב אפשר למסור למחבלים
התנחלות ת''א,
30/05/05 12:39
|
|
 |
71.
טיפשה ושטחית
ל"ת
אורן,
30/05/05 12:23
|
|
 |
אתה חתיכת מטומטם
ל"ת
קוברה,
30/05/05 14:44
|
|
 |
70.
'העיתונות הישראלית'- ראיון עם
ראיון עם,
ברט סטיבנס,
30/05/05 12:07
|
ברט סטיבנס עורך ראשי בוול-סטריט -ג'רניל מי שהיה עורך- הג'רוזלם -פוסט, עד לאחרונה.
http://www.makorrishon.co.il/article.php?id=3138
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון לקישור
ראיון עם,
ברט סטיבנס,
30/05/05 12:37
|
|
 |
69.
מי שיקרא את מאמרה הקודם
פרצופם של,
יפי הנפש,
30/05/05 12:00
|
של אלפרסי ''שיבת גיבורים'' יגלה שהיא בכלל בעלת דעותשמאלניות. אבל זה לא יפריע לסמול האובדני לתייג את דרישתה לשמץ של אובייקטיביות כ''ימנית''.
מה נאה הוא הפלורליזם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוביקטיביות בריאה
מוריה,
שומרון,
01/06/05 16:39
|
יפה לראות שגם שמאל מסוגל להיות אוביקטיבי ולא להיסחף אחרי תקשורת עוינת. למה פלורליזם? אולי פשוט הכאה על חטא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מאמר חזק מאד... ישר כוחך
מוטי,
מרכז,
30/05/05 11:46
|
|
 |
67.
מה זאת הפכה ל''בעלת דיעה''
ל"ת
אנונימית,
30/05/05 11:43
|
|
 |
66.
כל הכבוד
ל"ת
איתן בכר,
30/05/05 11:33
|
|
 |
65.
אייס וומאן תסתמי כבר
ל"ת
יעל,
30/05/05 11:20
|
|
 |
64.
בגלל זה לא זכית בדרוש מנהיג
ל"ת
תומר,
30/05/05 10:41
|
|
 |
63.
חשוב!
יניב ת''א,
30/05/05 10:38
|
בשעה כל כך קשה ומשמעותית שבה אנשים נעקרים מבתיהם מחייהם ונידרשים לוותר על כל מה שהאמינו בו ומה שהמדינה והעומד בראשה גרמו להם להאמין בו,אנחנו אומרים בפעם הראשונה שזה לא הם ואנחנו זה אנחנו,דפנה כתבת טקסט אמיץ ואני מקווה שעוד כמה אנשים כמוך ישכילו לאמץ חשיבה אחרת פחות מגוייסת יותר אנושית,זה לא יעשה אף אחד מאיתנו פחות טוב תנסו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
דפנה חזרי לשער של לאישה
אלי קנפו,
תל אביב,
30/05/05 10:29
|
דפנה את לא קשורה למציאות המתחלים עושים פה חגיגה במדינה הזו. במקום לקום בבוקר לעבודה הם קמים בצהריים וחוסמים להם בכיף כבישים לאנשים שמשתמשים בהם לצורכי עבודה. בארץ מתוקנות הם היו יושבים בפנים על כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תגלוש בשעות העבודה!
פונג,
30/05/05 11:23
|
על פי דו''ח שלום עכשיו בנושא הטבות המתנחלים ממס הכנסה יוצא שממוצע תשלום מס הכנסה אצל המתיישבים גבוה ממוצע התשלום בתחומי הקו הירוק.ועכשיו תתחיל לעבוד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתחלים לא עובדים
יוסי חג'בי,
עכו,
30/05/05 11:46
|
הם חולבים את קופת המדינה שלנו ומזים את החוק. אתה קראת את הדו''ח הפוך מס הכנסה לא רואה מהם שקל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
סוף סוף משהי עם אומץ
איציק,
30/05/05 10:29
|
האמת שהיא לא מחדשת הרבה כי כבר אמנון אברוביץ הצדיק את הכתבה הזו אבל כל הכבוד לך דפנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
איזה אומץ, סוף סוף מישהו אומר
ריקי,
באר שבע,
30/05/05 10:13
|
דפנה כל הכבוד, את מגלה יישרות אמיתית ומראה להם שהמלך הוא עירום. הלוואי שהעיתונאים כמו אברמוביצ'ים היו לומדים ממך..קצת יושר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
כתבה לעניין
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
30/05/05 10:08
|
|
 |
58.
אז לכו תקראו 'מקור ראשון'
יפה נפש,
30/05/05 10:03
|
שזה כידוע עתונות אובייקטיוית ותעזבו אותנו במנוחה.ואם זה לא מספיק אז אולי 'יתד נאמן'?לא,זה חרדים אובייקטיויים להחריד.טוב,תמשיכו להתבכיין בדמעות תנין,דמוקרטים,עאלק שכמותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בולשביק שכמוך
סטלין,
30/05/05 13:37
|
המדינה של אבא שלך ? מה זה תעזבו אותנו ? גם אנחנו משלמים אגרה. אין לך מושג מהי דמוקרטיה ומהי תקשורת הגונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''התיאוקרטים של הדמוקרטיה.....''
עלוב נפש,
30/05/05 12:23
|
חלק מהשמאלנים שרוממות הדמוקרטיה בגרונם מתגלים כפאשיסטים מהשורה הראשונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאוקסימורון הימני -הומניסט
יפה נפש,
30/05/05 12:33
|
|
 |
ההגנה הכי טובה זה ההתקפה
ט,
30/05/05 11:00
|
|
 |
מתי התמלא השמאל בטפשים?
אבי,
30/05/05 10:36
|
תמיד חשבתי שאנשי השמאל בד''כ אינטלגנטים יחסית, אבל מאז שנכנסו לחיינו התגובות ברשת אני מגלה שגם מי שקורא לעצמו ''יפה נפש'' יכול להיות אדיוט.
מעניין אם זו תופעה חדשה או שתמיד היה כך, ופשוט היו לשמאל יחסי ציבור טובים יותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמק והסבר
יפה נפש,
30/05/05 12:20
|
|
 |
לא בא לי
אבי,
30/05/05 15:42
|
למה לבזבז זמן כדי להסביר לטפש מה שלא יבין לעולם? ההודעות המשעשעות שלך שבהם אתה קורא לי פאשיסט או מסביר למגיב אחר שימני הומניסט הוא אוקסימורון, מנמקות אותי היטב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה , אתה נימקת והסברת ?
עמוס,
30/05/05 13:35
|
|
 |
החמצמצות שלכם מדברת את עצמה
יפה נפש,
30/05/05 17:42
|
תודה לכל המגיבים,אכן:אני טיפש ויש ימנים הומניסטים(לא כולל ערבים והומואים).אז אנה מכם,פטריוטים יקרים,לכו וקראו 'מקור ראשון'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חמוץ אתה
אבי,
30/05/05 20:33
|
נראה לך שנלך לקרוא ''מקור ראשון'' כשאתה מבדר אותנו ככה? הלואי שהיה להם מישהו שכותב מצחיק כמוך. אגב, לא כולל ערבים והומואים זה בקשר לימנים או להומניסטים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
תחפשו את הכתבה של
ל"ת
קווה שפרן,
30/05/05 10:01
|
|
 |
56.
תגידי לי איפה את חיה??
mb,
30/05/05 10:00
|
ככל הנראה הילדה הזאת מחפשת פשוט על מי להעביר ביקורת ופה היא טועה, ובגדול. אכן על התקשורת להיות ''ערנית'' ועליה לנסות להציג רק את העבודות...אבל מה? מה אם העובדות הן לא בדיוק תואמות את מה שדפנה פה חושבת שהוא הנכון? דפנל,ה יקריתי, תפתחי עיניים!!! ישראל היא לא הולנד ופה הורים פנוים משתשים בילדיהם לחסימת כבישים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מה עם המ''פ מגבעתי
ל"ת
אילנה דיין,
30/05/05 09:56
|
|
 |
54.
דפנה מהיום לא רק יפה אלה''אופה''
ל"ת
מתפעם,
30/05/05 09:44
|
|
 |
53.
גושפנקה ראויה ל''אתרוג'' של
יוסי,
30/05/05 09:43
|
|
 |
52.
הימין נובח שוב
לא של אף אחד,
30/05/05 09:43
|
מה התעוררתם פתאום,בכיינים? התקשורת מאז ומתמיד נטתה להתגייס לצד השלטון.רק שבדרך כלל זה היה להצדקת עוולות הכיבוש,פשעי מלחמה ופשעי ההתנחלויות.אז פתאום כשאריק נעשה 'קצת' בן אדם אתם ישר קופצים?הרי מה לכם ולדמוקרטיה? אתם צריכים מלך,לא עיתונות חופשית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצביעות חוגגת
חשדן,
30/05/05 09:55
|
אתה לא באמת חושב את מה שאתה אומר אחרת אתה באמת אומלל ומסונוור רחמנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה,מנהל מחשבות?
לא של אף אחד,
30/05/05 12:29
|
חשפת את איוולתך הימנית:חוסר יכולת מוחלט להבין מחשבה אחרת (בעיקר אם היא נאורה והומנית ביחס ללאומנות האלימה שאתה מחונך לחשוב דרכה). אני חושב מאוד את מה שאני חושב והאומללים זה אתם (שאלה:מי יותר אומלל?ברוך גולדשטיין או אני?).אם תענה,אז עם נימוקים בבקשה,לא בהתלהמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
למתלהמים מהשמאל עם הבנת נקרא
עמירם,
30/05/05 09:42
|
בינונית ומטה להלן ההסבר: אין כאן קריאה בעד או נגד ההתנתקות אלה על מעמדה של התקשורת....שתפקידה לדווח ולא לחוות דעה...יש עיתונאים וישפובלציסטים...עיתונאי תפקידו לספר לי ולך ולכם על מקרה כזה או אחר מבלי לעצב את דעתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
קרן נויבך,ורביב דרוקר כתבו ספר
סמדר,
30/05/05 09:40
|
אחד על פרס ואחד על ברק....בזמן ששנהם עיתונאים שחובתם היתה למסור בזמן אמת....פרטים מזעזים על אותם פרסונות ולא להמתין ולכתוב ספר עלהם בדיעבד.... עיתוני בישראל היום הוא שמאל ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אם היו עוד ''דפנה'' בתקופת
מיכאל,
30/05/05 09:39
|
אופרית אוסלו....בה התקשורת נהרה אחרי השלטון ולא שאלה שאלות נוקבות אולי היתה התוצאה פחות טראגית. כול הכבוד דפנה על מאמר נוקב! נכון ומרשים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
סוף סוף
מרים,
30/05/05 09:37
|
המאמר הזה חשוב הרבה יותר מהפובלציסטיקה של מרגלית ודנקנר.
זוהי האמת , וזה קצת פחות פופולרי להגיד את זה . קל הרבה יותר לחבר מאמר נגד השחיתות, ולשמוט את תפקידה של התקשורת באותה שחיתות ממש.
דפנה ישר כח!! את גדולה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
כל הכבוד דפנה
חיים,
מרכז,
30/05/05 09:13
|
|
 |
46.
כל הכבוד !
ל"ת
נירה,
30/05/05 09:13
|
|
 |
45.
דפנה לראשות הממשלה
איציק,
30/05/05 08:45
|
|
 |
44.
ראה זה פלא...
ירבעם,
30/05/05 08:24
|
...התקשורת לא מצליחה אף פעם לעצב דעת קהל... במשך 40 שנה , השמאל בתקשורת מייצר אג'נדות. אז מה ? מר''ץ היא המפלגה הגדולה ? מי שעיניו בראשו ושכלו בין אזניו - לא מקבל את ערכיו מחיים יבין וגדעון לוי. וכנראה שהעם הזה , בכ''ז לא מורכב מחלושי דעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
איך ערוץ 2 מעסיק את אברמוביץ'?
י,
30/05/05 02:53
|
איך ערוץ שמתיימר להיות מכובד מעסיק עיתונאי שמצהיר ללא בושה שהוא מסקר את האירועים בצורה סובייקטיבית כדי להגן על השילטון.
איך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק כמו שהוא מעסיק את סוקניק
ל"ת
כ,
30/05/05 09:43
|
|
 |
אברמוביץ זה...
אילן,
30/05/05 08:19
|
פרשן בגרוש,עוד לא שמעתי ממנו אף פעם פרשנות מקורית וחדשנית,עוד זכורה לי הצהרתו בערב הבחירות של 96 לאחר שמינה צמח הציגה את המדגם ,כי הוא יודע מה שמינה צמח יודעת ולא רוצה לגלות,שההפרש בין פרס לנתניהו גדול יותר ממה שפורסם,הוא אמר זאת ביוהרה ובביטחון ,וכאשר המציאות טפחה על פניו אפילו לא התנצל,אני לא מבין מה הוא עושה עדיין בטלויזיה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
טיפשה, אין דבר כזה עובדות
דני,
29/05/05 23:45
|
לא ניתן לנסח משפט שממנו לא משתמעת עמדתך או עמדתך במרומז לא ניתן לבחור איזה חומר לשדר בלי אמת מידה. אמת מידה ועמדתך הם בדיוק הגדרה לדעה פוליטית. אז אם יש לך מה לומר פני למקור ראשון או מעריב. לנו טוב עם הארץ ואין לי שום כוונה להתנצל על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני (42) - טיפש - יש דבר כזה
ברוך שטיין,
שדה יעקב,
30/05/05 08:05
|
הנקרא עובדות.
ראשית - למה לקרוא לה טיפשה רק בגלל שהדעה שלה שונה מדעתך ? האם נעים לך שאני קורא לך טיפש ?
סלח לי על הכינוי, אך רציתי להמחיש לך שנהגת באופן לא ראוי .
ובאשר לעובדות - יש עובדות ועליהן התקשורת צריכה לדווח.
אין דבר כזה שלתקשורת מותר להסתיר עובדות על מנת לקדם אג'נדה מסויימת.
פרשנות ופובליציסטיקה יכולות לשקף את עמדת הכותב ואנו הקוראים נשפוט האם הן מנומקות היטב ויש בהן היגיון.
אך כאשר איש (או אנשי ) תקשורת מצהיר בגלוי כי הוא מסתיר במכוון עובדות או מצהיר כי הוא מטה במכוון את פרשנותו - הוא מועל בתפקידו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
o.k. הבנו את עמדך,
מתנחבל,
30/05/05 09:20
|
תמיד התקשורת אשמה, זו האינטליגנציה הנמוכה שגרסה, אז עכשיו אני מבין יותר טוב , מדוע לא נבחרת לשמש שגרירה, תמשיכי להאשים את התקשורת ולקבל תגובות אוהדות מאותו חלק מהעם שהוא פנאטי ותשמשי לו מלכה. לרוב העם מאמרך הוא טיפשי מגמתי וריקני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
דפנה את המלכה
מהרטה,
חצרות יסף,
29/05/05 22:50
|
|
 |
40.
כל הכבוד!!!
ל"ת
מעלה גלבוע,
29/05/05 22:49
|
|
 |
39.
לדפנה האמיצה!!!
פדרבוש,
ארץ נהדרת,
29/05/05 22:36
|
כשהרקב אוחז גם ב''מר טלויזיה!'' חיים יבין, זו בשורה של סוף. של כליה. סיסמת התכנית ''תיק תקשורת'' - ''התקשורת מכבסת והתקשורת תולה!'' לא היתה מעולם נכונה יותר. תמיד ידענו שהתקשורת נוטה שמאלה, אבל בכל זאת נתלינו בכמה איים שנדמה היה לנו שהם שפויים. בא אדון חיים יבין וטרף את כל הקלפים!!! אין תקשורת בכלל!!! יש מי שהשתלטו על אמצעי התקשורת ועושים בה כבתוך שלהם. אני מאמין רק למודעות האבל... כל היתר נגוע! רקוב! איכס...
ולך דפנה, שיצאת באומץ נגד הקולגות שלך, הרגעי, התקשורת נובחת והשיירה תמיד עוברת בשלום. כל מה שהתקשורת צידדה בו עד היום (לרבות תחזיות של בחירות...), הביא לתוצאה הפוכה... ולכן, כמה שהתקשורת תצדד יותר ויותר בתכנית המטופשת והמסוכנת הנקראת ''התנתקות'' - כך התוצאה תהיה הפוכה יותר... אל דאגה: לא תהיה שום התנתקות! זה ייפתר הרבה קודם... נקווה ללא נפגעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין חדש תחת שמי א''י
יהושמע,
בית רואה,
30/05/05 04:17
|
החד צרריות בתקשורת בשירותי הבטחון ובמוסדות המדינה היתחילה כבר בימי בן גוריון והימשיכה עד היום.הצטלה-פתק מאנשי שלומנו היה כרטיס כניסה לכל גוב.כאשר כל המוסדות הפכו ''שלנו'' לא היתה בעיה לא להניס ''זרים''.זה נמשך עד היום ומי שחושב אחרת הוא תמים.ישהו היה מכניס את חיים במקום ראשון אם לא היה משלנו?ומי שלא ראה את זה עד היום פשוט לא ידע מהי תקשורת חוקרת ומאוזנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרך אגב
רוחה,
בית חנק,
30/05/05 05:01
|
מענין שחיים שהיה גם שליח הראשות בחול ,עד שהתוודה חשב שהוא שווה ערך לקרונקייט(אבן הזוהר של סי.בי.אס. האמריקאית).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מזכיר לי את שנעשה ב''כנס שדרות''
איש מרכז,
29/05/05 21:45
|
נכחתי בכנס שדרות בנושא ההתנתקות. אני איש מרכז מדיני ושמאל חברתי ולא היתה לי דעה מוחלטת לפני הכנס. הכנס שאורגן ע''י אנשי שמאל ושמאל פוסט-ציוני(כפי שהתברר לי בדיעבד ) נתן אמנם בימה נכבדת מבחינה זמן נומינלי לנציגי מתנחלים כמו חנן פורת, אך אי אפשר היה שלא להתרשם מהמלכודת שטמנו המארגנים ביניהם עוזי דיין ולציירם כקיצונים. (כל דרישתם היתה אפשרות ל''משאל עם'') והחבר'ה כולל מיני פרופסורים שהתבררו בדיעבד כאנטי-ציונים מובהקים ציירו אותם כקנאים מטורפים.
אני יצאתי מהכנס בתחושת קבס קשה והבנתי שהפעם אין כאן תהליך דמוקרטי ואם יש כאלה שמפזממים את המנוני ''אתם פאשיסטים'' הרי שבמחשבה שניה - אני שואל עצמי מי בדיוק הפאשיסט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מה שרבים רבים חושבים
אלון,
29/05/05 21:32
|
...את כתבת, ההסתה היום יומית באמצעי התקשורת השונים כנגד ציבור שרובו מאחרוני האנשים עם ערכים בארץ הזאת פשוט מגעילה, תמיד קל לתקוף את החלשים, אבל זה עוד ישתנה, צריך לקום פה שלטון שיעיף את חונטת השמאל בתקשורת ויקים תקשורת שתביע עמדות מגוונות באופן מאוזן לכאן ולכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
דברים כדורבנות !
ל"ת
hgi,
29/05/05 20:53
|
|
 |
35.
אז תקימו עיתון ימני, ותכתבו שם
אזרח.,
29/05/05 20:33
|
כמה אפשר לשמוע בכיינות על ''התקשורת השמאלנית'', כמה ? אף אחד לא אוסר עליכם להקים עיתונים. תחנות רדיו כבר יש לכם, ולא ממש מעניין אתכם אם הן חוקיות או לא.
אז למה אתם ממשיכים לבכות על התקשורת ? תקימו לכם תקשורת אוהדת, וכל ה''עם'' יילך אחריכם לשם, עד שהתקשורת השמאלנית תיסגר מחוסר קהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאזרח (35) - איזה מזל שאתה
ברוך שטיין,
שדה יעקב,
30/05/05 08:14
|
אינך צריך להקים לעצמך תיקשורת משלך. היא כבר קיימת - האיכות שלה, זאת כבר שאלה אחרת. אין בעיה עם תקשורת פרטית - כזאת יש גם לנו ובאיכות גבוהה בהרבה משלך (למרות שגם לה חסרונות משלה).
הנקודה שאתה מפספס היא התקשורת הממלכתית - היא גם שלנו (ולא רק שלך), אלא שאתה ודומיך ניכסתם אותה לעצמכם תוך הפרת כל כללי התנהגות תרבותיים ודמוקרטיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר היה לנו
רדיו ימני?,
29/05/05 20:40
|
ודאגו לסגור לנו אותו בדיוק לפני ההנתקות. מעניין למה. אולי בגלל מאות אלפי המאזינים שישמעו דברים שלא ינעמו לשלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ובאוסלו לא היה אותו דבר?
ל"ת
מאיר,
29/05/05 20:06
|
|
 |
33.
קשקוש בגרוש
ל"ת
מהרטה,
29/05/05 19:54
|
|
 |
32.
לא רק תקשורת לבדה. יש עוד פודל
boris d,
חיפה,
29/05/05 19:54
|
את הכתבה חדה ואמתי ומוצדקת. את הבעיה חברתי שלא רק תקשורת שותפת בסילופים. יש במדינה הרבה גורמים שמשוגעים את חברה שלנו. כולל סגל אקדמי שמסלף בפני ציבור את יסודות פילוזופיות של דמוקרטיה כדי להצדיק את הפקרות של מר שרון שבזמן בחירתו רימה את בוחריו ובחירתו הפכה בלא חוקית.
רוב שבחר בו היה נגד מדיניות שהוא מנהל לאחר שנבחר. בכל מדינה דמוקרטית כמו ארה''ב הבחירות האלה היו נגמרות בסקנדל ציבורי שהיה מסתיים עם מחיקת תוצאות בחירות.
סיבת ווטרגייט של הנשיא ניקסון היה הייה דבר קטן ביחס לרמיית ציבור בוחרים שנעשה בבחירת מר שרון לראש הממשלה. ואת זה את הדברים התפרשו כביכול תקינים לדמוקרטיה.
לא רק התקשורת לבדה אלא שחיתות חברתי גלובלי יש לנו. ופה מתגלה גם שאנו עם לא חכם כל כך כפי שנשמה באולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כל הכבוד !!
משה,
מרכז,
29/05/05 19:35
|
1. הדברים נכונים ומנוסחים באופן קולע. 2. בימים אלה צריך אומץ ויושרה בשפע להתבטא כך. 3. עלי והצליחי !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטרפת אליך, רבים חוששים לאמר
ל"ת
את האמת ומלקקים,
לשלטון וחבל,
29/05/05 19:42
|
|
 |
30.
התשקורת היזנתה את האמת
ל"ת
דני,
29/05/05 19:34
|
|
 |
29.
צודקת!!!
נעמה,
29/05/05 19:32
|
כל מילה במקומה, נמאס שהתקשורת מצכתיבה לנו את מי לשנוא ואת מי לאהוב, כבר מזמן קלטנו שהכל שקרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
רציתי לומר לך...
לזאב,
29/05/05 19:14
|
שאתה אידיוט. מתל אביבי , שמאלני , ולא פחות ציוני מאף מתנחל. ולבלונדינית שכתבה את המאמר הזה , אני ממליץ לה לשרת חצי יום בשטחים , ללוות 5 משפחות לחוף נצרים , תחת אבטחה של 2 נג''משים , 2 האמרים , ופלוגה רגלית, ושאז תסביר לי על כמה שההתנתקות לא משרתת אותנו , איזה סתומה יא אללה!!! כמה חיילים שלנו כבר מתו בגלל המתנחלים האלה , והיא עדיין חושבת שהם עושים לנו טובה !! היא גנובה לגמרי!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת ביקורת עצמית
ליאור,
תא,
29/05/05 22:18
|
כל מה שנאמר זה שדרך ההצגה של המתנחלים בתיקשורת היא אינה מאוזנת, תוך מתן דוגמאות שלדעתי אין יותר מדי מה להתווכח איתם. אף חייל לא מת בגלל המתנחלים האלה כדבריך, החיילים שמתו, מתו כתוצאה ממדיניות ממשולת ישראל, הן בשמאל והן בימין, (אמנם ניתן להתווכח על אותה מדיניות) כך שזה לא הוגן להטיל את כל הרפש על אלו אשר עשו למולדתם ולפי צו מצפונם. ובאשר לדרך פעולתו של רוה''מ רק אשאל אותך שאלה קצרה אילו היה רוה''מ מפטר ערב יציאה למלחמה שני שרים על מנת שיהיה לו רוב בממשלה להעברת החלטה שהוא חפץ בה האם היית רואה זאת גם כלגיטימי כשם שפיטר רוה''מ שנישרים להעברת תוכנית ההתנתקות בממשלה? אם כן, אז התפיסתינו לגבי ההבדל בין דמוקרטיה לבין עריצות שונה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט כן!
מוריה,
חצור הגלילית,
30/05/05 11:02
|
אני חושבת שדפנה ניסת יותר להעביר בכתבה זאת את הדמקרטיה שנלקחה ממזמן לעם...וזה לא משנה לאיזה צד, כיום זה המתנחלים וזאת הדוגמה המצויינת שהיא יכלה להביא! ואני חושבת שצריך להזדעזע מחוסר המוסר והדמוקרטיה שיש לנו במדינה ולא משנה כלפי איזה ציבור זה מופנה!!! וסתם כד''א לא נראה לי שהתקשורת היתה יושבת בשקט אם היו עושים דבר כזה לשרי ממשלה שמאלנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לליאור
אני מסכים, אך..,
ת''א,
30/05/05 02:14
|
ליאור יקר ,שלום. 1)איני מתיימר להבין את כאבם של המתנחלים , על כך שהם נדרשים לפנות את בתיהם ואת כל מה שעובר אליהם , אך עם כל הכאב אין מה לעשות , ההתנתקות היא כבר חוק של מדינת ישראל , וזה הולך לקרות וזה יקרה.. 2)איני יודע לאיזה צד של הקשת הפוליטית אתה פונה , אך הרשה לי לפתוח לך קצת את ליבי , אני , בתור שמאלני , נבחרתי בעל כורחי לגלם את האנטי-ציוני , את הפחות-יהודי , ואני מקבל פה בארץ הרגשה שאני למעשה מיעוט , למרות שאני מגיע ממשפחה שכל אחד ממנה משרת/שירת ביחידה קרבית, ואנו משלמים מיסים וחיים פה למרות כל הדרעק... אני , והרשה לי לעשות לעצמי את חשבון הנפש שלי לעצמי , מוכן קצת לוותר על הדמוקרטיה עם אני חושב שהמטרה הזאת משרתת אותי ואת הציבור שעלו אני שייך , (אני מתכוון לאיתם ואלון) אני יודע , זה נשמע נורא , אבל אני אף נשמע כאילו שאני תומך בשרון , למרות שאם היית אומר לי שאני אתבטא כך לפני 4 שנים הייתי אומר שאתה משוגע , כי אם היינו הולכים עם הדמוקרטיה עד הסוף , אז עוד 15 שנים מעכשיו , היינו באמת מיעוט פה בישראל , מוקפים בערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זאת אומרת חוק ?
עמי,
נס ציונה,
30/05/05 13:41
|
אתה כותב ''אין מה לעשות , ההתנתקות היא כבר חוק של מדינת ישראל''. מה אין לך מה להגיד על הצורה שבה החוק הזה התקבל ? אין לך שום ביקורת על התנהלותו ''הדמוקרטית'' של שרון ?
ואם מחר יעבור חוק הקובע שיש לבצע טרנספר בערביי ישראל ? מה אז , גם אז תגיש ש''אין מה לעשות , יש כבר חוק'' ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
התקשורת רוצה התנתקות כי
יוני,
חיפה,
29/05/05 18:53
|
ההתנתקות רוויית סקופים וכתובות.
התקשורת תמיד בעד מה שמביא פרנסה לאנשיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
צודקת בכל מילה!
ל"ת
כל הכבוד,
29/05/05 18:43
|
|
 |
25.
קבלו אותה.. יקירת המתנחלים
ל"ת
החדשה...,
29/05/05 18:40
|
|
 |
24.
עצה לכותבת המאמר
אמא,
29/05/05 18:22
|
לכי לראות בקמארי את ההצגה פלונטר ונראה אותך אחרי הצפיה. הגיע הזמן להתנתק ולא מסיבה אחת מהרבה סיבות אז יפת נפש אולי אחרי הצפיה תביני למה. ודי כבר להפיל הכל על התקשורת. האם היית חושבת כך אם התקשורת היתה נגד ההתנתקות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצגה ומציאות
אשת תיאטרון,
29/05/05 19:38
|
נו, באמת. עכשיו המחזה וההצגה הם השכנוע האולטימטיבי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאמא.
גם אמא,
29/05/05 18:39
|
לא הבנת את המאמר, אז הבה ואסביר לך: כותבת המאמר בכלל לא התייחסה קונקרטית לתכנית ההתנתקות כחוקית/לא חוקית, היא התייחסה לתעמולה התקשורתית בעד ההתנתקות ונגד המתנחלים. עכשיו הבנת? אם עדיין לא, קחי לדוגמא את נאום ''האתרוג'' של אמנון אברמוביץ'...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
הידד, ואני אף אוסיף על דברייך:
כל הכבוד.,
29/05/05 18:21
|
הדה לגיטימציה שהתקשורת עושה לציבור המתנחלים כבר מזה זמן רב מאוד, בעידוד רב של רה''מ, רק מקרבת אותי אל ציבור המפונים, ומעודדת את הזדהותי איתם ותמיכתי בהם. בכל פעם שאני נתקלת בגילויי שנאה כלפיהם, תמיכתי בהם רק גדלה, ולעומת זאת-סלידתי מהממשלה ומהתקשורת רק מתעצמת מיום ליום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מילים כדורבנות
נס די-נור,
דרום,
29/05/05 18:21
|
כל הכבוד. ועוד הפעם כל הכבוד. סוף סוף נאמרו הדברים בבירור. באופן קולח וקריא. לא חייבים להיות נגד או בעד ההתנתקות כדי להבין שזה לא אנושי להוציא אנשים מביתם נגד רצונם וללא הכנת תשתית ובית עבורם, דבר שצריך לקחת שנתיים שלוש לפחות. הערבים אומרים: החיפזון מן השטן. בדיוק. עוד דבר: אנשים טובים ונחמדים מתמלאים שנאה נגד אנשים שהם לא מכירים בכלל, וטוענים עם הרבה אויר שמעולם לא היינו, שמגיע להם כי... דברים שברור שינקו מהתקשורת. האם חציר העם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מי שמאמין למדורת חדשות הוא....
Avi,
Hedera,
29/05/05 18:21
|
|
 |
20.
כל הכבוד כתבה מעולה, דפנה!
אבי,
שומרון,
29/05/05 18:16
|
|
 |
19.
ממש חידוש מרעיש...
ל"ת
מוטב מאוחר,
מאשר אף פעם,
29/05/05 18:00
|
|
 |
18.
שוחים עם הזרם....לתוך הביוב !
תם,
29/05/05 17:51
|
אחללה דפנה ! תמצית נדירה של ראיה ערכית אוביקטיבית שלצערי תתפוגג במסת כתבות ''המה יפית '' שמעודדות את שרון וחבורתו לחרבן על הצבור בגדול ! כאשר העתונות רועמת בשתיקתה לא נותר לכלל הצבור לרכוש מצרכי חירות ולנקות את המקלטים העתידיים שלו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
זהו מאמר חובה לכל עיתונאי/ת בי
רוני,
חיפה,
29/05/05 17:44
|
המאמר ישר נוקב ואמיתי.
המשיכי לכתוב, הציבור זקוק לקולות שפויים ורציניים מול כל שטיפת המוח הרדודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מאמר מצויין על התקשורת
דר' דן הדולב,
רמת אביב,
29/05/05 17:30
|
אחד המאמרים הטובים שנכתבו לאחרונה על התקשורת הישראלית. עיתונאים ועיתונאים לשעה: קחו דוגמא מכותבת שיודעת לשים את הדגש על הבעיות המרכזיות בשפה קולחת ועשירה ללא כל פשרות על טיב הכתיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש אור לגויים דה לה שמטע
ל"ת
דרור,
29/05/05 22:03
|
|
 |
כשאין משהו משמעותי להגיד
סטלין,
30/05/05 13:16
|
אם יש לך משהו משמעותי להגיד כדי לחלוק על הכותבת , תציג את השקפתך ותן את נימוקיך. אבל כנראה שאין לך יכולת להתמודד עם דברי הכותבת , אז הכי קל זה לנבח את הפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אשריך.
דליה,
29/05/05 17:25
|
לו רק היו אנשים כמוך בממשלה, המדינה שלנו היתה נראית פי כמה וכמה יותר טוב ממה שהיא היום. הלוואי וכולם היו כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מדוייק ב-100%, נהדרת כהרגלה.
ל"ת
איתי,
29/05/05 16:57
|
|
 |
13.
שגרירה אמיתית
משה,
תל אביב,
29/05/05 16:57
|
גם יפה גם יודעת להתבטא אינטיליגנטית מבינה עניין
מה עוד צריך יותר מזה
עלי והצליחי דפנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
דפנה גם ישרה גם חכמה
ל"ת
שמאלן שפוי,
במרכז,
29/05/05 16:55
|
|
 |
11.
תלכי פעם לחאן יונס
לא תמים,
לא בפאת שדה,
29/05/05 16:44
|
אולי זה יגרום לך לראות את הדברים אחרת ''מה שאני רואה הוא פעמים רבות כל כך שונה ממה שאני חיה'' - עלאק. אולי כי את חיה בשקר? אולי כי את מעדיפה להתעלם מהמציאות (הקשה) בשטח? תפקיד התקשורת להביע את דעתה ולהראות גם את מה שלא נעים להראות - ואת זה היא עושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפקיד התקשורת להראות המציאות
ניר,
29/05/05 17:51
|
וזה סביר שהיא גם מביעה דעתה - אם יש בה איזה מגון של דעות. התקשורת הישראלית מביעה רק גוונים של דעה אחת.
לגבי חאן יונס, אתה היית שם פעם? כי עד כמה שזכור לי אין שם התנחלויות, והסבל שעוברים התושבים שם קשור בגורמים שמנסים ליצר פיגועים בתל אביב, לאו דוקא בגוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם פאשיזם זו דעה-אז בשם המגוון
אותו אחד,
29/05/05 18:18
|
צריך להשמיע גם אותה? העיתונאים נותנים פרשנות כפי שהם רואים זאת - לא כפי שאתה רואה זאת וזו זכותם. לגבי חאן יונס - הייתי יותר מה שאתה חושב, ואם תוציא את עינך מתוך חור הקש דרכו אתה רואה את המציאות תבין איך תושבי חאן יונס נפגעים משהות הצבא שם. באשמת מי הצבא שם זה כבר הרבה פחות משנה- מה שמשנה הוא להפסיק את העוול המתמשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פאשיזם זו דעה שימושית, אפילו
ניר,
29/05/05 18:38
|
כי היא מאפשרת לאנשים שהטיעונים שלהם חלשים לזעוק ''פאשיזם'' במקום להתווכח לגופו של ענין. לא ביקשתי יצוג לפאשיזם בתקשורת, ביקשתי יצוג לדעות שאוחזים בהם רוב תושבי המדינה היום, לפי תוצאות הבחירות האחרונות. אתה יודע מה, אם אתה יכול להביא כאן עשרה שמות של אנשי תקשורת שמזוהים עם הליכוד - ולא פובליציסטים, עיתונאים שעוסקים בדיווח - ניצחת.
דרך חור הקש שאני רואה דרכו את המציאות - או אולי חור של קנה סוכר מחאן יונס - אכן כבר הבנתי שהתושבים נפגעים שם מנוכחות הצבא, ולא ממזג האויר למשל, אבל דוקא משנה מאוד הסיבה שהצבא שם. הרי כל המבחן של ההתנתקות הוא אם היא תשחרר באמת את תושבי הרצועה מצה''ל ואת צה''ל מהרצועה, או שהיא רק תחמיר את המצב כי יתחילו לצאת משם פיגועים או רקטות למינהן. אני לא מתיימר לדעת את התשובה, אבל זה רע מאוד אם לא שואלים לפחות את השאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תלך אתה לעזה
מונו פולי,
29/05/05 17:46
|
אתה רואה רק בעיניים של ערבי שדופק את עצמו ומתבכיין על המצב. לא יזיק שתנסה לראות פעם בעיניים של ציוני, למרות שאנשים כמוך - אכולי שנאה עצמית - לא יודעים מה זו ציונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא ציוני - אתה סיקריקי
כן ציוני,
29/05/05 18:27
|
מה הקשר בין ציונות לבין עושק מכוון? על תוכנית חמש האצבעות שמעת? ''ממשלת גולדה מאיר אישרה את תוכנית 'חמש האצבעות' ברצועת עזה, שמטרתה- לבתר את הרצף הערבי של רצועת עזה, באמצעות חמש שלוחות של ישובים יהודיים, שיתפרסו לאורך הרצועה'' -מתוך ''בשבע'' הרי ההתישבות שם נועדה להפריע לתושבי האזור, אז מה עכשיו מתפלאים שיש התנגשות בין ההתישבות היהודית לערבית בעזה? ההתישבות בעזה ראשיתה בחטא, ויש לבטל את העוולה הזאת בהקדם האפשרי. ההתישבות שם פוגעת פגיעה קשה במדינת ישראל, ובכך פוגעת פגיעה אנושה בציונות ובהצדקתה. כשסבא שלי בא לפה הוא לא חשב ''לבתר'' שום דבר. הוא רצה ליישב את האדמה. זאת ציונות - לא החרטא המשיחי שאתה מוכר לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מזה ציונות???
סיקריקי גאה,
29/05/05 19:19
|
''ההתישבות שם פוגעת פגיעה קשה במדינת ישראל, ובכך פוגעת פגיעה אנושה בציונות ובהצדקתה''.... יש דבר כזה בכלל ציונות מוצדקת?
בתולדות הציונות היתה התיישבות שהיתה עוול מוסרי???
המוסר הזה שאתה מדבר עליו לא מבדיל בין דגניה לבין כפר דרום מבחינתו הכל עוול מוסרי אחד גדול. מדינת ישראל היא הפרעה אחת גדולה. היאחזות לא חוקית שמבתרת את פלסטין ההיסטורית. ככה שאם מישהו פוגע בציונות זה את עם הדיבורים שלך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט לא שולט בחומר
ניר,
29/05/05 19:55
|
אני מציע לך לקרוא קצת על הציונות, כדי שתבין למה היא מוצדקת ואיך (או שתחליט שהיא לא מוצדקת, אבל לפחות יהיו לך הכלים) ואחר כך על הסיקריקים, כדי שתבין למה ''סיקריקי'' הוא ממש לא דבר להיות גאה בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, יש דבר כזה. צא ולמד
ל"ת
מה אתה מציע?,
לעצום עיניים,
29/05/05 19:33
|
|
 |
10.
השאלה האמיתית:
אחד העם,
29/05/05 16:27
|
למה את בכלל צופה בזה?
וכנראה שאת חיה באיזו בועה הרי ב 57 השנים האחרונות אנחנו מקבלים פה פרופוגנדה מכל הכיוונים ואת בטח לא תביני את זה את בלונדינית! לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל
יוסי,
בכינור,
29/05/05 17:56
|
לא יזיק לך להתייחס עניינית אא''כ אין לך היכולת לעשות את זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל...
יסוי,
30/05/05 08:52
|
זה ענייני מאוד, הרבה מאוד אנשים במדינה הזאת פשוט בוחרים להתעלם ממה שמפריע להם. זאת דרך חיים.
לא לכולם יש שאיפות להיות אוכלי נבלות שיושבים בכנסת ישראל. אז עדיף פשוט להתעלם ולחיות את החיים.
מה זה משנה בסופו של דבר.
לי זה לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאלח מזובל-מה הקשר לבלונד ??
ל"ת
יהודי,
29/05/05 16:58
|
|
 |
9.
דפנה כל הכבוד - כל מילה בסלע
ל"ת
יאיר,
29/05/05 16:26
|
|
 |
8.
אשריך
מתנחל,
כואב,
29/05/05 16:24
|
אשריך שסוף כל סוף גילית את זה. למעלה משנה שאנחנו טוענים שהתקשורת עושה יד אחת עם שרון ושות'. מתי יפתחו כולם את העינים ויעצרו את האסון לפני שיהיה מאוחר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שימחה לאיד של האספסוף
זאב,
קרית אונו,
29/05/05 16:21
|
האספסוף יוצא מכגרו מפני שרגוצה לראות דם כמו בתקופת שלטון האימפריה הרומית. שוכחים שאנשי גוש קטיף הם החלוצים האמיתיים, הם אנשי שעובדים קשה והקימו ישובים לתפארת, הם נשלחו ע''י כל ממשלות ישראל. איזה שלום לשרור עם החמאס כאשר בורחים בריחת בהלה. במקרה הטוב ימשיכו להקים בתי קזינו לשימחת לבם של הוייסגלסים, שרון ובניו בעלי הבערכים. התקשורת תוכל להמשיך להגן על מעשי השחיתות של משפחת שרון. נחכה ונראה כאשר שרון וחבר מרעיו יפנה את הדורסניות שלו כלפי השמחים לאידם של בני עמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דברים כדרבנות
קוץ ב.,
ישבן עם,
30/05/05 03:47
|
באמת מישהו חושב שאפשר לעקור משפחות שגרות בתנאי ''סביון''ולהפוך אותם בכוח ליושבי מעברות,במקום לישב אותם בכבוד במקום שיהיה מוסכם על ידם? רק בגלל מחדל זה היה צריך לבטל את התכנית הסהרורית הזו שלא לדבר על מה שהיא תעשה לאויבנו... אין כלבי שמירה בתקשורת ,רק יס מנים,בושה לעם הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מאמר נפלא, כל מילה זהב.
ל"ת
דקלה,
29/05/05 16:19
|
|
 |
5.
תודה לך דפנה
אהבת חינם,
29/05/05 16:12
|
|
 |
4.
בוקר טוב לך
ל"ת
איציק,
29/05/05 16:05
|
|
 |
3.
אני משתחווה בפניך
בקידה עמוקה,
29/05/05 16:04
|
|
 |
2.
בעד ההתנתקות ומסכים עם כל מילה
ל"ת
ג'נרליסימו חורח,
בננה ריפבליק,
29/05/05 15:57
|
|
 |
1.
אם את רוצה דיווח סטנוגרפי
אבנר,
29/05/05 14:06
|
של המתרחש-אנא פני לסוכנויות הידיעות ולדיווחיהן. בתקשורת בכללותה יש הרבה יותר מזה,והעניין(קרי פרשנויות והבעת דעה)לא מהווה שום בעיה במדינות דמוקרטיות. אם היה מצב הפוך-דהיינו הסלמה ויציאה למלחמה בראשות שרון-היו כמעט כולם(ואולי גם את) אומרים:''שקט!יורים!'' . למזלנו המצב הפוך, וסוף סוף אפשר לאמר:''שקט! מתפנים!'' . בכל מדינה דמוקרטית,בכל נושא שבמחלוקת-התקשורת לוקחת צד וחלק. והיא לא בהכרח חייבת להיות תמיד נגד כל צעד שעושה הממשלה. אין שום בעיה עם המתנחלים במידה והם ''משחקים''ע''פ הכללים. הבעיה שרבים מהם רחוקים מאד מכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך מושג מהי תקשורת
סטלין,
30/05/05 13:02
|
אתה לא מבין בכלל מהי תקשורת ואתה לא יודע מהי דמוקרטיה. בעיניך פראבדה היא תקשורת ראויה ודמוקרטיה עממית צורת שלטון נאורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבנר-1
אישון,
בת עין,
30/05/05 03:34
|
אתה שקרן מועד. הממשלה מושחתת.קולות הרוב נעקפים במניפולציה מלוכלכת.וכשהראש רקוב הכל רקוב.וכולם רואים ושותקים.כך נוצרת דיקטטורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת חמלה
שלמה,
רמת-גן,
29/05/05 17:45
|
מתי אבדנו את החמלה? תודה לך דפנה שהוצאת את החמלה מן הארון. עם מעט יותר חמלה כלפי שכנינו היינו קרובים יותר לשלום ובעזרתה נקל על המשפחות שעומדות לשלם את מחיר ערגתנו לשלום.''המתנחלים ''הם עמוד האש,שארית הפליטה של ערכי הציונות ואם עלינו ''להתנתק''כדי לאפשר לשכנינו ולנו לחיות חיים של הבנה ושלום(אולי),בואו לא נשכח את מי ששלחנו כחלוצים לפני המחנה ונביע חמלה בדברינו ומעשינו כך שייקל המשבר הקשה אליו הם נקלעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבנר (1), אף אחד, גם לא דפנה,
ברוך שטיין,
שדה יעקב,
29/05/05 17:34
|
אינו רוצה דיווח סטנוגרפי של התקשורת ''והיא לא בהכרח חייבת להיות תמיד נגד כל צעד שעושה הממשלה''. כדבריך בהיפוך השחקנים - אין שום בעיה עם הממשלה (ועם התקשורת), במידה והם (הממשלה והתקשורת) ''משחקים'' ע''פ הכללים.
הבעיה שהממשלה רחוקה מאד מכך (ממשחק ע''פ הכללים) והתקשורת הפכה ל ''שומרת אתרוגים'' (אמנון אברמוביץ ושות').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ופוליטקאים שזוכים לסלחנות יתר
ל"ת
כי הוא חבר של ח,
בר ח/בר-נז''ה,
29/05/05 18:58
|
|