 |
39.
מחאה לגיטימית
אייל,
חיפה,
23/06/05 00:11
|
נכון שמעצבן מאוד להיתקע בפקק אבל פעולות אחרות לגיטמיות למחאה בדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
סרבני ההתנתקות - בושה ליהדות
ל"ת
איתי,
תל אביב,
29/05/05 03:12
|
|
 |
37.
אותך צריך לגדוע.
bee,
25/05/05 10:32
|
|
 |
ושוב מילים אלימות...
נעמה,
צפון,
27/05/05 09:17
|
יופי של מילים - עדינות, סבלניות וכל כך אוהבות - בחרת כדי להגיד את דעתך... אחי, גם אותי פינו מהבית, אף אחד לא חושב שזה קל, וכולם מבינים את הקורבן העצום הנדרש. מה שקשה להבין זה את הדרך לנסות להשיג אהדה בציבור - פקקי תנועה בדרך הביתה, מכות לשוטרים, זילזול במערכת המשפט - זה לא ממש עובד, אלא רק מטריד... בטוח שיש דרך אחרת, כמו שהיתה דרך אחרת בשבילך לכתוב את דעתך בכבוד, אבל אתה בחרת שלא...וחבל. ואגב, אל תשכח - ואהבת לרעך כמוך.... שבת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה...
די לזיין ת'מוח,
01/06/05 22:09
|
בבקשה תחסכי מאיתנו את מוסר הכליות המדומה, המיותר והצבוע שלך. אני יודע שנוח לך לשבת מאחורי מחשב ולצפות שאנשים יקבלו בחיבוק ידיים את גזירת הפינוי מבתיהם... תאמיני לי שאם את היית במקומם-היית מדברת אחרת, אז קחי את דברי ההבל שלך ותדחפי אותם ל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
זיו ריצקין וגיא קדם, תענו
חיים,
פ''ת,
23/05/05 00:14
|
|
 |
35.
אתה לא שווה התחייסות ובכל זאת
שהיד יהודי,
לא חשוב,
19/05/05 23:30
|
אדם עיוור כמוך ראוי שינתחו לו את שתי העיניים .במילא אתה לא עושה בהם שימוש.אתה לא קורא עיתונים? לא גולש באינטרנט?לא יודע מה קורא?גם את האוזניים אפשר להסיר לך.במילא אתה לא עושה בהם שימוש.המדינה נשרפת.הבית הלאומי עולה באש.עדיין לא רואה?לא לילד הזה התפללנו,שחיתות בכל מקום.משטרה צבא בתי משפט הכל וגם אתה מושחת חביבי.תן גז,לך תקנה לך כרטיס כיוון אחד,לפני שהכתומים יסגור איתך את החשבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
יפה כתבת
רויטל,
חו''ל,
19/05/05 21:42
|
כל הכבוד גיא ! אתה צודק לגבי אוזלת היד של המשטרה. אין ספק כי האזרח/ית הקטנ/ה לא צריך לסבול בגלל הכתומים......בוא נצבע כבר את המדינה בוורוד - מגיע לנו לא?
ד''ש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחלה תשובה
גיא,
חול,
21/05/05 17:19
|
|
 |
33.
מה עוד???
כפר דרום,
חוד החנית,
18/05/05 18:28
|
בימים אלו כשכולם מנסים לגשר על קרעים בעם אתה לא כ''כ עוזר . מה תעשב כשמשפחת כהן עם שלושה ילדים קטועי רגליים ישכבו על הכביש בשביל שלא יזרקו אותם מביתם ויתנו את ביתם לערבי שעשה להם את זה ויזרקו אותם למעברה של קרוונים ליד ניצנים ???? גז מדמיע??? הגיע הזמן שהעין תדמיע קצת נוכח המצב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
נכונים דבריך
רונן,
18/05/05 17:59
|
אפס סובלנות הוא הפתרון.לא כליאה ללילה שמבחינת המופרעים בכתום הוא ניצחון אלא אכיפה קשה של החוק , תביעות ממשיות ומאסר ממושך ,שימוש באמצעים קשים יותר לפיזור הפגנות. יש דרכים לגיטימיות להפגין.חסימת כבישים אינה פותרת דבר וחצי דבר.כל מה שהיא משיגה זה המאסת המאבק על הציבור הרחב והגברת המשטמה כלפי כל לובשי הכתום הפנאטים,מיעוט אלים ומופרע המנסה לכפות את דעתו על הרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
SAME FOR THE SMALLANIM
ALON,
18/05/05 14:30
|
THE SAME CAN BE SAID ABOUT THE CSMALLANIM AND THE ANARCHISTS AMONGST THEM, THE ONES THAT VIOLENTLY PROTESTS AGAINST THE FENCE. THE ONES THAT ARE TRYING TO DESTROY ISRAEL BY AIDING THE ENEMY TRYING TO FLOOD ISRAEL WITH ARABS. THEY ARE A MUCH BIGGER CDANGER TO ISRAEL THAN THE PATRIOTIC MITYASHVIM. UNDER THE SLOGAN ''LIGDOA ET HA'BOGDANUT HA'SMALLANIT''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כל מילה בסלע
ל"ת
שפויה,
18/05/05 11:15
|
|
 |
29.
צודק במאת האחוזים!!!
ל"ת
ישראלי,
18/05/05 10:37
|
|
 |
עוד אחד שמבין באחוזים....
פוטין,
18/05/05 14:45
|
...כמו שהוא מבין בחוק ובזכויות אדם... לא חשוב שהוא אדיוט - העיקר שיהיה שפוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
טמבל!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!,
!!!!!!!!!!!!,
18/05/05 10:21
|
באמת קטונת מלהבין שהמתנחלים הם היחידים במדינה הזו שלא מקבלים בחיבוק ידיים את המכות שמונחתות עליהם?! ומה אתה עשית נגד הגזרות שהוטלו עליך? כתבת באינטרנט?! הלוואי וכולם היינו נאבקים כמו המתנחלים- תאמין לי שאז המדינה שלנו הייתה נראית הרבה, הרבה יותר טוב!!!!!!!!
אני מתביישת שפישרים מתרוממים כמוך שייכים לעם שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הבושות של קראדי
זיו ריצקין,
18/05/05 09:58
|
יפה גיא, אבל למה עכשיו? לא יודע אם אתה עוקב אבל אני מנהל כבר קרוב לשנתיים מאבק אישי למען הזרוע הנטויה של משטרת ישראל ועוזריה. מיום פינוי יצהר זעקתי, כשזרקו חייל מהגג ואף גולגולת של מתנחל לא זועזעה, אפילו יד שבורה לא ראיתי. לעומת זאת - מפגיני השמאל נגד הגדר, חוטפים אש צלפים בגיבוי הממשלה. שלשום, כמו שכבר פירסמתי בכמה מקומות, הייתה לקראדי הזדמנות להראות למתנחלים מה זה ניסוי כלים נגדי, והוא פישל בגדול והפגין חולשה מסוכנת. שוטרי ישראל!! אתם לא סדרני תנועה. תפקידכם לא מסתכם בהבטחת זרימת התנועה ממש לא!! תפקידכם הוא לדאוג לציבור, לשלומו ולביטחונו, גם אם זה אומר להתנהג לא יפה למתנחלים. שוטרים נימאסתם!! אולי הגיע הזמן שהרוב הדומם, ידומם מנועים, ירים הנד-ברקס ויצא החוצה לעשות סדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמענו עליך.....
מני,
אשדוד,
23/05/05 00:12
|
להתמודד עם הכותבים לא הצלחת... אז על מה אתה מקשקש בשכל?
אגב- המשםט האחרון שלך מדבר על רצון למלחמה.... אז יאאלה, נו.... נראה מי יפסיד. השמאל הקיצוני או הימין....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
בימין לא מבינים
מפוכח,
חלם,
18/05/05 09:35
|
שקומץ הפשיסטים המתלהם משמש כלי משחק בידי שרון. התמונות הקשות של האספסוף המשיחי המשבש את חיי היום יום במדינה משרתות את שרון במלחמה על דעת הקהל העולמית. כל רצונו הוא להראות לעולם איזה קורבן הוא מקריב עבור ההתנתקות. המפונים משניאים את עצמם על תושבי מדינת ישראל, במקום לזכות בחמלה והזדהות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל אתה זכית בחמלתי.
פוטין,
18/05/05 14:46
|
|
 |
25.
אנחנו נחושים- בכח לא נישבר!
ישעיהו,
18/05/05 09:35
|
חסימות הכבישים הן הפגנת העצמה האזרחית כנגד שלטון כוחני ומושחת.
מי מאיתנו שהפנים שהמדינה היא העבריינית, ושמפלטו של האזרח ההגון מהטירוף המערכתי הוא תא המעצר, מעמיד את כוחות הביטחון נטולי יכולת פעולה.
שוטר אומר לי- תעלה למדרכה. אני עונה - לא רוצה, תיקח אותי בעצמך. הוא מאיים- אני אעצור אותך! ואני- בבקשה, לא מפחדים. לכבוד הוא לנו להיעצר על מאבקינו הצודק והבלתי אלים בשלטון המושחת שאתה על כרחך מייצג.
לאחד כזה אין כח, אבל לאלפים יש ויש. המשטרה תקרוס, מערכת המשפט תקרוס, הפרקליטות תקרוס, והעם יבין שלהחריב מפעל התיישבות ציוני של 30 שנה, זה לא מעבר דירה.
אנחנו לא מבקשים רחמים, לא מבקשים אמפתיה או חיוכים מטופשים. אנחנו תובעים: צדק! כבוד לאומי! ושלטון תקין!
בניגוד לערבים לא זרקנו אבנים על מכוניות נוסעות, אנחנו נוכיח כי ניתן לנצח שלטון מושחת בפעולות נחושות בלתי אלימות.
הצטרפו אלינו, ותזכו לאזרחות של כבוד במדינה היהודית המתחדשת.
ואם לא התעייפתם אז לידיעתכם 33% ממתפקדי מפלגת העבודה הם ערבים- כלומר פלשתינאים בעלי אזרחות ישראלית. זו האלטרנטיבה לליכוד, שהושחת ע''י שרון ונתמך ע''י השמאל והערבים.
ללא מנהיגות יהודית שורשית למדינת ישראל, תקום פה מדינה דו לאומית בצד מדינת חמאס פונדמנטליסטית.
מה עושים? מתפקדים לליכוד ובוחרים בפייגלין לראשות הממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
היישר לבג''צ
אורי,
18/05/05 07:34
|
|
 |
בתור נאשם. בתור נאשם , אורי.
ל"ת
כדורי,
18/05/05 12:06
|
|
 |
23.
צודק ב100%-היד הקלה ואי שימוש
באמצעי פיזור,
18/05/05 06:10
|
הפגנות כמו מול מפגיני הגדר למשל הם מדיניות מכוונת של שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידידי , בלבלת אותנו...
פזרן,
18/05/05 11:59
|
לדעתי הרחת דבק או שאתה שיכור. תתפכח ותחזור כשתהייה צלול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
קח לי את החופש ואל תתפלא ש...
בר כוכבה,
גרמניה,
18/05/05 05:57
|
כשהגנב או מחבל מתכנן .הוא לוקח בחשבון מה עומד מולו לשומא יש נשק חםהוא יבוא גם עם רימון .לא הבנתה עורך דין נכון .אני איש בטחון בקהילה ברגע שאני מחזיק אקדח בכניסה אני מעלה לחברים את הבטחון בענים . ומוריד את הבטחון ומעלה את הסיכון שבעתיים . אז ככה תמשיך להמליץ על כח חכם משרד .ואל תשאיר להם שום דרך קח את כולם למחנות מעצר בקפריסין ותתעורר בוקר אחד עם ראש ממשלה עם כדור בראש או חבלה כלכך חמורה במערכת החשמל הארצית שבאמת לא תגיע לת''א ואז בטוח שתחשוב שאתה צודק ותגיד אמרתי לכם . האמת אתה לא שווה את ההסבר סבי שעלה על אדמות העמק והיה מראשוני השומרים הוא חלוץ והנכד שחזר ליהדות ולהתישבות הוא מה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
צודק במאה אחוז.
עדו בן צבי,
18/05/05 03:56
|
|
 |
באחוזים אתה חלש.
צביקה בן עדו,
18/05/05 09:25
|
בעצם נדמה לי שאתה חלש בכל . השתדל ללמוד תבונה... אדיר מוסר לך ד''ש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מעניינת
האובייקט,
נתניה,
23/06/05 00:15
|
ההלצה עם האחוזים הייתה מעניינת... הד''ש התקבל... אבל באמת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
תמליץ על גז מדמיע נגד מפוטרים?
שי,
18/05/05 01:37
|
נגד נכים שחוסמים כבישים כי אין להם אוכל ? אז למה כשיהודים מוחים נגד עקרית אלפי אנשים ומסירת בתיהם לחמאס פתאום התעוררת ?
טמבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוגיה כמיטב המסורת הימנית
הנכים לא השביתו,
18/05/05 10:29
|
צירי תנועה ראשיים באלימות וחוצפה כמו החוליגנים מההתנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על חוליגאנים ונכים...
ד''ר זיגדון,
18/05/05 14:50
|
ההשוואה מקוממת. אין מקום להשוואה בין הנכים , אנשי הימין הלוחמים בהתנתקות , ניצולי השואה והגמלאים המוחים על הגזלה שגוזל ביבי - ובין החוליגאנים מהשמאל הקיצוני , האנרכיסטים והחולירות מבנק''י שמתפרעים ע''י משרד הבטחון. ההשוואה כפי שאמרתי - מקוממת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
תגובה לעו''ד קדם
דודו,
מודיעין,
18/05/05 00:54
|
האם היינו שומעים אותך גם לו היה מדובר על גירוש ערבים??? אם היו בסה''כ מעיזים לגרש כפרון ערבי קטנטן והשמאל היה חוסם את הכבישים, מה הייתה תגובתך??
חוץ מזה שלא שמענו אותך ''אביר הדמוקרטיה והמוסר'' עאלק כששרון באופן בוטה שיקר והונה מליוני בוחרים בבחירות, וכשהוא שיקר כשאמר שיקבל את משאל מתפקדי הליכוד וכו' איפה היית אז??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
איך אפשר להתייחס כך לציונים
ל"ת
כ,
18/05/05 00:20
|
|
 |
יד קשה למפירי חוק באשר הם
ע. בת יעקב,
חיפה,
21/05/05 06:24
|
ההתייחסות היא למפירי חוק ולא לדעתם/נטייתם הפוליטית או החברתית של המפגינים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
תלונות כלפי השוטרים
ציונה,
נס ודגל,
18/05/05 00:05
|
איפה השוטרים השמאלנים , ''שידעו לטפל במתנחלים כמו שצריך...'' או שמה אולי אין כאלה ? המקצוע לא נאה להם.... אין יפ נפש מתנדבים למשטרה, הם עושים לעצמם ורק דברים שנעים לעשות , כשהעבודה מלוכלכת הם משאירים את זה לימניים ומתלוננים על כך שרגשותיהם אינם מרשים להם להיות קשים עם המתנחלים או להיפך שהם קשים מדי עם הערבים .. פרזיטים נמאסתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
החוק לא אכיף
אריק,
17/05/05 23:40
|
אם רק בניסוי כלים ו2500 איש שהשתתפו בחסימות ונעצרו תארו לכם מה יהיה כאשר תחל פקודת הגירוש שעשרות או מאות אלפים משפחת משפחות יתחילו ללכת לגוש קטיף ןלצפון השומרון אחרי שעה שרון יתפטר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
קודם שיפנו את אום-אל-פחם
אבי,
מודיעין,
17/05/05 23:22
|
אחרי שיגרשו את תושבי אום-אל-פחם מבתיהם, נראה אותך משיא עצות להתפרעויות הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אם כבר הזכרת רמיסת זכויות
דן,
נוה כיבוש,
17/05/05 23:20
|
מה דעתך המלומדת על גירושם של אלפי אזרחי המדינה מבתיהם, מבלי שאפילו מנסים להסביר להם מה זה ועל מה זה? מה אתה סבור בנוגע לממשלה שמתכננת להפוך את אזרחיה היא לפליטים?
זה כל כך עלוב לראות אנשים שמקוננים על חצי שעה של עמידה בפקק, ולא מסוגלים להרגיש את מצוקתם של אלפי אזרחים שהולכים להחריב את עולמם. ועוד דבר קטן - תחילף את המלים ''כתום'' ו''מתנחלים'' בערבים, ואני משוכנע שתועמד לדין בגין התץה, גזענות וסליחה אם שכחתי משהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כעת ברור מדוע הזבל קיבל במה
יצחק רביב,
רעננה,
17/05/05 23:12
|
ממש מתאים לבדיחות על עורכי דין. ללא טיפת מוסר. איפה הוא היה כשחסמו את נמלי הים? גם אז הוא רצה לנהוג בהם כבערבים? מעצר של נוער שתלו שלטי חוצות בדרכים עומד במבחן החופש הדמוקרטי? צבוע ומתחסד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בדיוק צבוע ומתחסד
מיכל,
18/05/05 10:12
|
בל נשכח שזו אותה משטרת ישראל שהרגה 13 מפגינים ערבים-ישראלים, לפני פחות מחמש שנים. עכשיו פתאום הם עומדים מנגד.
מי בדיוק שם את המשטרה להחליט מי צודק ומי לא? מי מפגין לגיטימי ומי פושע? בשביל זה יש מערכת משפט, שקבעה שטינוף כבישים היא עבירה, חסימת תנועה (חוק יסוד, דרך אגב) היא עבירה, הפגנה ללא אישור, הפתעה: עבירה.
אני מקווה שבמקום בו נכשלה המשטרה, לא יתעצלו בתי המשפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אלות וגז מדמיע
למר קדם,
17/05/05 22:27
|
רק בשלב הראשון, אחר כך נשתמש גם קצת באש חיה, בהמשך פה ושם חיסולים ממוקדים- כי הרי הם התפוצצו לך בפרצוף בכתום- אפשר גם לשים כמה מרכבות שלב 4 ולירות כמה פגזים עליהם אה שכחתי- להכין להם כמה אנצארים ולהכניס כמה אלפים מאחורי גדרות. אם הם ימשיכו אפשר גם להגיע לקצת הרג המוני. כיוון שאנחנו הטובים- שונאים ניסויים בבעלי חיים- נעשה עליהם ניסויים הרי הם תת אדם אה כן וגם שלום עושים עם אויבים אבל לא אם משהו שהוא כל כך נמוך מתחת אפילו לכלב או עכבר נכון גיצ'וק חמוד שלנו? עו''ד?, חוק? אתה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
עמי,
עפולה,
18/05/05 10:12
|
אני מתנדב להיות בקו הראשון. רק ככה ניתן לעצוק את הכתומים הפשיסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא יקירי , בוא.
כתום,
18/05/05 15:35
|
מתנדבים כמוך אין הרבה... פטפטנים יש כמו זבל... כמו שמאלנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
עו''ד יקר, כמה מילים על חוק וסד
שומר חוק,
וגם סדר,
17/05/05 21:34
|
לפני שמדברים על סדר אולי נדבר על שמירת חוק. אולי תמליץ ל''כוחות הבטחון'' לשאול איך זה ששר יושב בממשלה למרות ששמר על זכות השתיקה כשהיה עובד ציבור. אולי הפרקליטות תשאל איך זה שיש חשוד לנסיון שוחד ואין חשוד בקבלת שוחד. ושאלה לסיום, עם היד על הלב, האם העו''ד הנכבד היה מציע ליישם את ההמלצות שלו גם על עובדי התע''ש שחסמו בזמנו את כביש גהה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגבי אנשי תע''ש-זה היה חד פעמי
מנשה,
18/05/05 07:29
|
יש הבדל אם מדובר במחאה חד פעמית, אז לא צריך להשתמש בכוח, אל מול השבתה מאסיבית וחוזרת על עצמה של המדינה - ואז צריך להפשיל שרוולים ולהוציא את זרנוקי המים והגז המדמיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
'' ביד קשה ובזרוע נטויה .'' ???
נועמי,
פורטוגל,
17/05/05 21:17
|
מעבר לקלישאות חבוטות שאובות מההגדה של פסח. למה אתה מתכוון ? האם לדעתך צריכ משטרת ישראל לירות במפגיני הימין ולהרוג בהם כי הם חוסמים כבישים כמו שהציבור הערבי חסם כבישים זניחים ושוליים באירועי אוקטובר 2000 ? ואולי נוכח העובדה שהמתנחבלים הארורים חוסמים כבישים ראשיים יותר ועורקי תחבורה עיקריים של המדינה - יש להפיל בהם מאות חללים בירי מכוון היטב ? לא צריך דמיון רב כדי לדעת כיצד היה צה''ל נוהג לו הפרות סדר כאלו היו מבוצעות ע''י פלשתינים בשטחים הכבושים - ולפלשתינים יש את כל ההצדקה שבעולם לעשות זאת ויותר מזה - כי הם מנהלים מאבק לשחרור לאומי בעוד שהמתנחבלים הארורים מנהלים מאבק לשימורו של פשע מלחמה של ההתנחלויות הארורות - כפי שגם הוגדרו כך ע''י בית הדין הבינלאומי בהאג !! אבל כל ענין '' ההתנתקות '' הזאת הוא מחזה מבוים היטב ע''י שרון וכנופיתו יחד עם ראשי המתנחבלים שמעונינים לפברק הצגה של '' טראומה '' מול עיני העולם. כל ילד יודע שלו היתה ממשלת ישראל רוצה לסגת מהשטחים כי אז מיותרת כל ההצגה הזאת, היא היתה מסיגה את כוחותיה הצבאיים, תוך מתן הודעה מוקדמת של חודשיים למתנחבלים להתפנות מרצון ומי שלא יעשה כך לא יקבל פרוטה אחת כפיצויים וישפט כמי בנמצא בשטח אויב. חודש לפני הפינוי היתה מדינת ישראל מנתקת את כל התשתיות לשטחי הפינוי כמו חשמל, מים, תיקשורת וגז, חורשת את הכבישים ומונעת כל הפניות תקציב לשם. או אז היינו רואים איך המתנחבלים היו נשארים שם ללא הסינור של צה''ל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פורטוגלית יקרה
אנה,
ת''א,
18/05/05 08:04
|
א. שכחת להשתמש בפועל ארור. ב. בתור צופה מרחוק, למה לא תשמרי קצת על צניעות ותדברי על דברים שאת מבינה בהם? תשאירי לציוניים אמיתיים להתמודד עם המדינה והחברה, ותנוחי לך בשקט במדינה שבחרת לגור בה. אנחנו בחרנו במדינה יהודית, ואנחנו מתכוונים שהיא תישאר כזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועמי את משקרת ומסיתה
מני,
אשדוד,
17/05/05 22:40
|
ערביי ישראל ביצעו פרעות!! הם הוציאו אזרחים ממכוניות ושרפו אותם.... הם עקרו רמזורים ושרפו חנויות.... הם יידו אבנים על מכוניות נוסעות והיכו שוטרים מכות רצח....
תגידי את על זה גם עשו מתנגדי ההתנתקות??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לך נועמי.
ימני,
17/05/05 21:37
|
ידידי , שימו נא לב איזה זבל אנושי ניצב מולכם ומקלל. גורם להעלאת המוראל ולרוח קרב במחנה הצודק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מישהו עיכב אותך ?
איש כתום,
17/05/05 21:34
|
אם יעכבו - צא והצג את עצמך. ניתן לך את הכבוד המגיע לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
צודק בהחלט
אורן,
17/05/05 20:17
|
מילים כדורבנות, הגיע הזמן שמיעוט אלים יכפה את דעתו על הרוב. עצוב לראות שאנחנו סתם מדינה גזענית ואימפריאליסטית. להתראות המערב, אפריקה, הננו כאן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצבונך גורם לי לקורת רוח מרובה
ניקולט,
17/05/05 21:05
|
ככלל , עצב עמוק הולם את אנשי הססמאות הריקות ואת נמוכי המצח מהשמאל הקיצוני. משרה במחנם תחושה של צדקנות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוץ מלחצצר כאחרון הפוקאצ'ות
מפוכח,
17/05/05 20:28
|
גזענות, גזענות כאחרון הטהאנים לא אמרת דבר.
אין התנתקות- בפועל כי אם הכנסת רבבות פלסטינים שיוכלו לממש את מזימת ה''שיבה'' באמצעות כיבוש זוחל של ישראל ע''י התאזרחות.
הו אז הטהרן המרייר יזדעק....גזענות גזענות כשישראל בעצם הופכת למדינה פלסטינית-ערבית-מוסלמית..
ואתה נער זב חוטם דיברת על אפריקה.. מעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
יש לנו שכל ,זה ההבדל
שמאלני ל6,
תל אביב,
17/05/05 19:43
|
יש משתמט שין גימל בזוי אני ורוב החברים שלי גם שמאלנים גם שירתנו בקרבי שלוש שנים אני הייתי שנה וחצי בלבנון וחצי שנה בשטחים והנשק שלי היה M203 (תפתח מילון) את הלשון אני משאיר לאישתי אנחנו ננצח כי יש לנו כמה דברים שוליים שאין לכם הימניים כמו אינטיליגנציה (תפתח מילון ) שכל ישר וקודם כל כבוד לבני אדם אחר כך כבוד לאדמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בהחלט לא חכם גדול אבל
ציוני חילוני,
17/05/05 20:19
|
בהחלט טיפש לא קטן.
שיעור ה'שמאלנים' הלוחמים הוא נמוך ביותר, ונובע בעיקר מעייפות החומר, חלילותו ואפסיות עטויה בכסות של ''דאגה לזכויות אדם'' שמאחוריו מסתתר ניוון של אסקפיזם קיומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות. חוצפה יש לך. שכל אין.
ימני,
17/05/05 20:12
|
לו היה לך שכל היית מבין שאחרי שיגמרו בכדורי גומי את הפגנות המחנה הלאומי - ישארו עוד מספיר כדורים גם בשבילך וחבריך הטובים. כקצין צבא במיל' אני מודיעך שאם לדעתך דמך סמוק משלי - תווכח לדעת שאין הדבר כך , רק שאז תהיה התפכחותך מאוחרת מדי. הלוואי ולא נגיע לזה. כמו שאמרתי - המון חוצפה ויהירות - מעט מאד תבונה וראייה למרחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל לא חוסם צמתים, ואם יחסום
מנשה,
18/05/05 07:26
|
|
 |
7.
עוד טיפש פופוליסט, ההפגנות
שמאל שפוי,
17/05/05 19:43
|
הם נישמת אפה של הדמוקרטיה. כל עוד לא אין פגיעה בנפש היא חוקית. גם אהוד ברק אומר זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לשמאל הקיצוני הפחדן
דודו,
17/05/05 16:21
|
אנחנו יודעים שלשונכם המושחזת והמורעלת היא נשקכם .אך הזהרו ביום פקודה נדפוק אותכם ונמחץ אותכם באומץ שתעדיפו לחתוך את לשונכם. עד היום נצחנו את כל מי שקם על מדינתינו לכלותינו וננציח גם אותכם שונאי ישראל ונסלק את הבוגדים ונטהר את ארצינו ולא יחיו בתוכינו בוגדים אגב גאי אתה מכוער בתמונה האמת לא צפיתי הרבה.אתה רוצה להתפרסם כעו''ד לדעתי טעיתה ובגדול...............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דודו , אל תעזור . בבקשה.
ימני,
17/05/05 18:17
|
תגובתך דומה לתגובת השמאל הקיצוני רק בהפוך. לא חכמה , מתלהמת ואפילו , כדרך השמאל הקיצוני , מלאת שינאה יוקדת ומעוורת. לי למשל לא חשוב בכלל אם כותב המאמר יפה או מכוער, צעיר או מבוגרת... לא איכפת לי בכלל אם הוא עו''ד או רצען. יכול הכותב להתהדר בתואר פרופסור , הסטוריון , או אחות מוסמכת...
הוא קיצוני ולא חכם. זה מה שחשוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לא ניתן לשמאל לקרוא לסזון.
ירבעם,
ת''א,
17/05/05 15:31
|
הפעם הימין יחזיר מכה שערה ,אם יהיה צורך , כנגד הפרובוקטורים של השמאל והמיליציות של ''שלום עכשיו''.
איש לא ימנע מאתנו להפגין , ומי שינסה - עושה זאת על אחריותו ויבוא על עונשו. אנרכיסטים ,פוסט ציונים ,שמאלנים נירפים ושלום עכשיוניקים - ראו הוזהרתם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא סתם ''להפגין''
מנשה,
18/05/05 07:24
|
יש הבדל בין ''להפגין'' לבין לחסום כבישים. תפגינו כמה שאתם רוצים, אבל לפגוע באזרחים - לא. גז מדמיע ומהר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם גנבו את הרעיון מאיתנו.
פולק,
18/05/05 12:05
|
אנחנו האנרכיסטים , אנחנו החוליגאנים האמיתיים. איש לא ייקח מאיתנו את הבכורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הטועה אין הבדל
פוסט שמאלני,
חילוני,
17/05/05 19:47
|
היום פוסט ציוני=שלום עכשיו= אנרכיסטים.. אותה גברת בשינוי אדרת.
גם אם לא אומרים זאת בגלוי- כולם תומכים ב''מדינת כל אזרחיה'' שם קוד להריסת המדינה היהודית ומלעשה בפועל המתת סכנת הכחדה על היישוב העברי בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הבנתם ידידי ? מלחמת האחים החלה
ימני מתון,
17/05/05 14:43
|
איש איש לאמונתו. אם מישהו ירים עליכם יד - החזירו כדי להכאיב. לא עוד סזון. לא עוד אלטלנה. נמאס כבר מההגמוניה של השמאל בתקשורת וההסתה כנגד מתנגדי ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שרון והשמאל לא נהגו באופן
אסף,
מבשרת ציון,
17/05/05 14:17
|
דמוקרטי בכל נושא ההתנתקות שלא יצפו עכשיו שהאזרחים י ישמרו את החוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובגין (אליל העמך) כן נהג כדין?
ארנון,
17/05/05 16:27
|
רק הליכוד אחראי על הגירוש וכבר היה לכך תקדים: מNRG -ה''מיצובישי'' של משה דיין: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/802/653.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות בגין הביא שלום
ל"ת
שי,
18/05/05 09:10
|
|
 |
2.
יש לי פתרון פז.
צ,
17/05/05 13:52
|
תחילה . ברצוני לציין שאני מבין את המתנחלים.וליבי עמם. אך מה אשם האזרח הפשוט.? מה אשם החולה באמבולנס.? מה אשמה היולדת בדרכה לחדר היולדות.? מה אשמים החתן והכלה בדרכם לחתונתם.?
ולגבי הפיתרון והעיף אותם באמצעות מתזי מים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המדינה פועלת בשם אזרחיה
ישעיהו,
18/05/05 09:51
|
אם יש לך לב יהודי וחצפה ישראלית, זה הזמן לשבת על הכביש
נכון האזרח אינו אשם, ואיננו עסוקים בענישה, אנחנו נאבקים בשלטון אלים ומושחת הפועל בשם אותו אזרח.
ולגבי אותו אזרח: אם הוא תומך בפשע העקירה, מה לו להלין? הוא תומך בפגיעה באזרחים נאמנים שומרי חוק, ומבקש להוציא לפועל את מזימות החמאס והפאתח לשטח נקי מיהודים, והוא חוטף ריקושטים מהמהלך המטורף שבו הוא תומך.
אם הוא מתנגד לפשעי הממשלה, מוטב שיצא מרכבו וישב על הכביש, ושלא יתיחס להתנתקות כבעייתם הפרטית של מתיישבי גוש קטיף וצפון השומרון. על תעמוד על דם רעך! כשבאים להחריב את בית חברך, אין לך את הפריווילגיה להיות אדיש.
הבריטים היו אדישים לטבח בתרפ''ט, האמריקאים היו אדישים לשואת אירופה, שרון אדיש למבול הפצמרים על גוש קטיף, רבין היה אדיש לפיגועי התופת בדרכי יש''ע, ואתה?
אם יש לך לב יהודי וחצפה ישראלית, זה הזמן לשבת על הכביש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לשבור דגלונים כתומים
רן,
ירושלים,
17/05/05 13:43
|
|
 |
רק תנסה.....
ל"ת
אברי,
גליל תחתון,
17/05/05 14:09
|
|