 |
20.
זהירות. מי שיגיב כאן נגד הרב,
האדם הקדמון,
הפרה-היסטורי,
13/05/05 09:09
|
|
 |
19.
הנער שנפגע צריך לתבוע אותו
mmm,
13/05/05 00:11
|
אזרחית פיצויים על החטיפה ועל הטיפולים הפסיכולגים 100000 שח ואף יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
עמאר זכאי כמו דרעי וכמו פרץ
יוד,
12/05/05 03:43
|
יש קבוצה גדלה והולכת של נבחרי ציבור שהחוק לא מזיז להם.
חבל שככה נראית מפלגה המייצגת את המגזר החרדי ספרדי ואת שכבות המצוקה.
מגיע להם הרבה יותר מאשר העסקנים האלו לובשי חליפות ארמני.
להסתכל על תמונות הבבא סלי ולהתגעגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
איך הרב זורק הכל על הבן...בושה
יואב,
11/05/05 19:49
|
האיש הזה לא ראוי ללבוש את הגלימה המגוחכת שלו...הוא הפיל את התיק על בנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מחזה מגלגל עיניים...והסיפור..?
שטויות,
מיץ עגבניות,
11/05/05 18:23
|
|
 |
15.
נו מה קורה עם הרב?
אהרון אינגליש,
11/05/05 17:10
|
החלו כבר לבנות את הגרדום בככר העיר? יבוטלו לאלתר כל המוסדות הדתיים במדינה. אנו לא נהייה אירן מספר שתיים. דתיים מתחמקים משירות חילוניים נהרגים..והחוצפה ממשיכה.
אינגליש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איראן ?.אז למה אין רוצח חרדי
ל"ת
מקום המדינה,
11/05/05 22:22
|
|
 |
אחי-אתה מגזים וברמה,יש מה לתקן
אני חרדי,
פ''ת,
11/05/05 19:51
|
בכל מקום, אצל חילונים כחרדים או דתיים,
אבל אתה קיצוני לכיווון השני, תחשוב על מילותיך, שכן אנו במדינה דמוקרטית שחופדש הדת מוחלט בה, ותפסיק לקשקש על כפייה דתית כי אין כזו, רוב מוחלט של הדברים מותרים והמדינה חופשית.
ואם ישנם מס' דברים שעדיין נהוגים ע''פ דת ומעוגנים בחוק (שבת, חמץבפסח, נישואין, וזהו) הרי שזה בכדי לשמור על צביון יהודי, והאמן לי שרוב העם בעד זה!!!!!!!!!!
ברגע שהרוב יהיה נגד החוק ישתנה כמו כל דבר!! אז בקשה ממך, ביקורת בונה-כן, שינאה-לא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אני מאמין לגרסת הבן ולא לרב
moshe,
11/05/05 16:27
|
אני מאמין לגרסת הבן ולא לרב, ואני מאמין שהמשטרה תגיע לאמת האמיתית ולא ''האמת השקרית''. טוב יעשה כבוד הרב, שיקח לעצמו פסק זמן, עד שהעניינים יתבררו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
בא נחגוג על הדם
יצחקוב,
מרכז,
11/05/05 15:45
|
האם כל המקרה לא יצא מכל פרופורציה . כל כל הרבה מקרים פה במדינה רצח נשים בכל כמה ימים ,דקירות בני נוער עד לרצח, שכיבת מורים עם תלמידים וכו' וכו' אז מקרה טרגי פנים משפחתי הופך להיות בראש החדשות? למה לרקוד כך על הדם האם זה לא רצח בדם קר? מה כבר קרה פה שהופכים על כך עולמות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to Yizhakov
David,
12/05/05 00:20
|
Let me tell you what has happened: 1. Abduction of a person 2. Physical violence against him 3. Verbal abuse 4. Mental violence 5. Threatening behaviour 6. acomplice to a crime
and probably more. And for you it is simpy internal family matter ?
Or perhaps if all these crimes performed by the family of the chief rabie then we should turn blind eyes ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יצחקוב-בוא לא ניתמם
אני חרדי,
11/05/05 19:54
|
בדור כמו שלנו, גם אם העניין לא כזה חמור בעיניך, אבל הרב נושא משרה בכירה מאוד במדינה, וברור שהוא נבחןבאלף עינים יותר מכל חרדי,
אז אם הוא ידע ואשם בידיעה, למרות שלא אכריז עליו כעבריין חמור, אך לפרוש הוא חייב, אם לא הוא יגרום לחילול השם עצום, כי ידוע שבחילול השם אין כפרה, גם בשוגג, וכ''ש במזיד.
לדעתי- אם הרב או אשתו (!) ידעו ושתקו,
יפרוש הרב, ויגרום לקידוש השם ויכפר על החילול השם העצום שכבר נגרם מכל העניין, להתחבא מאחורי החוק זו לא חוכמה, וכ''ש לרב ראשי שאמור להוות סמל ודוגמא, חשוב על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ליצחקוב
אהרון אינגליש,
11/05/05 18:45
|
יצחקוב אתה מפגר או עושה את עצמך? אתה בכלל יודע שרב ראשי לישראל נחשב באותו מעמד של נשיא בית משפט עליון? יש לך מושג בחוק הפלילי? ידוע לך שעבירת חטיפה..היא אחת העבירות החמורות בדין הפלילי עם עונש של הרבה שנות מאסר בצידה.
כאן לא מדובר על סתם משפחה..שעל פניו..עברה על החוק. מדובר על משפחת הרב הראשי לישראל ..ילד !!!
אל תגיב כאן יותר אתה טמבל !!
לצנזורה בבקשה להעביר תגובה שלי..מחקתם מספיק שלי להיום
אינגליש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Just to educate Mr. English
David,
12/05/05 00:27
|
just to let you know that abduction , in the eyes of the haredim, is a great mitzva.
Have you heard the case of Yosileh ? Or have you heaed of many Jeminite children were abducted during the fifties ?
So please dont condemned them. Thhey are doing it for the sake of Torah !
So you should be very grateful and feel lucky if you or members of your family of friend are abducted by them !
Ken Yehi Ratzon !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאינגליש-גם אם אתה צודק
אני חרדי,
פ''ת,
11/05/05 19:57
|
אתה מעורר סלידה מהקוראים בדבריך, כי אתה מערבב שינאה בחוק פלילי, נכון שע''פ החוק הפלילי הרב בסמכות עליונה כשל נשיא בית משפט העליון, ויותר מזה אוסיף, שלפי חוקי התורה הרב ומשפחתו כבר גרמו לחילול השם גדול מאוד שעליו אין כפרה אף בשוגג, ולדעתי יפה יעשה הרב ויתפטר וע''י כך לפחות יקדש שם שמים.
אך מדוע השינאה?
חשוב על כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
למה לא שאלו, מה עם איילה?
אבא מבין, מוטי,
11/05/05 11:41
|
מי ירצה להתחתן עימה במגזר החרדי? הרסו לה את החיים, ההורים אילה מי?, תקוותי כי תחזור בשאלה ותצא לחיים נורמליים ומבית הכלא האירני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לזרוק את הזבל הזה לכל הרוחות !
אהרון אינגליש,
11/05/05 10:28
|
פשוט לזרוק אותו לאלף הרוחות..ובמידה והוא עבר עבירות פליליות להעמידו לדין. לבטל מייד את כל מוסדות הדת הרשמיים הנתמכים בידי המדינה. מי שרוצה בשנת 2005 להמשיך בעבודת האלילים הנתעבת הזו...בבקשה שיעשה זאת...אבל אך ורק מכספו הוא..ושום אגורה לא מכספי מדינה. לא יתכן שקומץ אנשים שרוצים עדיים בשנת 2005 להתעסק בוודו ובעבודת אלילים..יעשו זאת על חשבון מדינה. שיקימו עמותה פרטית ויממנו את המשחקים הטפשיים מכיסם..נראה אותם אז !!!!
הנופלים לא נפלו למען החלאות הללו
שלכם
אינגליש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה עושה כאן ללא יהדות???
אין ישראל ללא,
תורת ישראל,
11/05/05 15:02
|
בא אהרון נבער שלי לבית המדרש ואכה אותך שוק על ירך... חכמים כמוך היהדות מרסקת בקלות במשך אלפי שנים.... דת ישראל לא נבהלת לא מנבערים כמוך ולא ממה שקרוי דתות אחרות שהקשר אתם נגמר במילה המשותפת...דת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולנו דתיים
חופשי ומאושר,
מרכז,
11/05/05 10:59
|
אינגליש, אני מתפלא אל חוסר האינטלגנציה שלך. כולם דתייםרק לכל אחד דת אחרת. אחד עושה את הספורט לדתו ויהרוג ויתנהג באלימות עבורה. השני מקצף ומחרף בשם החוק והשמוק. השלישי כופה סגירת בתי קפה ביום הזיכרון בצורה ברוטאלית. כל אחד והדת שלו כדאי שתתחיל להבין את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לחופשי
אהרון אינגליש,
11/05/05 11:26
|
שלום חופשי קראתי את תגובתך מספר פעמים..ובוא נעזוב לרגע את האינטליגנציה שלי..ניסיתי למצוא את האינטליגנציה שלך ולא מצאתי. תגובתך די מבולבלת. ראשית כל...חוק יש לו תפקיד בכל מדינה מתוקנת..ובין השאר זה שמירה נגד אנרכיה והגנה על הפרט. ברוב הארצות המתוקנות יש הרדה מוחלטת בין דת לחוק. ואחד שמתעסק בספורט הוא דתי? ובמה הוא כופה את עצמו עלי ? תגובתך לצערי..יכול להיות שיש לה ביסוס הגיוני..אבל אני לא מצאתי אותו.
יום עצמאות שמח
אינגליש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתבת כל כך יפה ונכון
מוטי,
11/05/05 11:46
|
פשוט חבל על הטירחה, סתום כמוהו במילא לא מבין את הנקרא, ואולי הוא סתם מסכן שמקבל קצבת נכות, כי מה לעשות שנולד כזה והמדינה עם חוקי רווחה מין המתקדמים, מתקצבת גם אנשים כאילה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
האם אין מקום להשעיית הרב??
עין צופיה,
11/05/05 09:49
|
מקרה כל כך קשה. התנהגות כל כך בזויה. יחסו לבנו מאיר ממש מעורר תהייה. חוסר תאום בין הגירסאות, אז מי משקר - הרב או הבן הפושע? הרב האב לא יודע כלום ממה שמתרחש בביתו הוא?? כך או כך - הוא יוצא רע מאד מהסיפור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב חייב להשעות עצמו
מקשה,
11/05/05 10:26
|
הרב עמאר חייב להשעות עצמו עד תום החקירה. הציבור החילוני, שאני נמנית עליו, רשאי ללעוג לרבנות הראשית שאינה סמכות רוחנית עבורו. הרב הראשי אינו יכול לפגוע במוסד שהוא עומד בראשו ולעשותו לאסקופה נדרסת. לכן עליו לשבת בביתו ולהתרחק ממשרדו ומבית הדין הרבני שהוא עומד בראשו, עד שתתברר חפותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הרב הוא פרנק מרוקאי בתחפושת
דני,
11/05/05 09:27
|
לקחו את הפרנק המרוקני הפרמיטיבי הזה שמו לו איזה שימלה מצחיקה והפכו אותו לרב ראשי ספרדי - הוא בעצם מייצג את כל העדה של המרוקנים והכורדים ואת האלימות והברבריות השפלה שלהם. זוהי האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב עמאר
טל,
חיפה,
11/05/05 10:01
|
הרב עמאר הוא אשיות מכובדת משכמו ומעלה ואנו כספרדים גאים מאד שהוא נבחר לכהן כרב הראשי לישראל. הוא תלמיד חכם עצום, אדם שמקבל אליו ומקרב כלאדם באשר הוא, ומתנהג לכל אדם בחום ואהבה. אשכנזי קר לא עדיף על ספרדי מלא רגש וחום. . אף רב לא היה מתאים יותר ממנו. לגבי משפחתו - לכל אחד יש בעיות בביתו, מסוג זה או אחר. זהו צער עמוק שרב ענוותן, ישר צריך לעמוד מול חוקרי המשטרה אך אנו מאמינים בכל ליבנו שהרב דובר אמת והכל יתבהר עוד בהמשך. כבוד הרב חזק ואמץ ! !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מהיום הרב היחיד שנכנס אלי
ל"ת
הביתה הוא,
''רב בריח'',
11/05/05 07:15
|
|
 |
כהגנה מפני פורץ חילוני כמובן
מיוישה ריבל,
תל אביבי,
11/05/05 08:05
|
|
 |
what a joke
David,
12/05/05 00:15
|
why do they need to break into houses when their leaders manage to blackmail the government into giving them billions of tax payers money ?
I bet you there are plenty of haredi who break into other people house. They obviously dont break into secular israelis houses because they will be exposed. But they do break into their neighbour's houses because they know that they will not be reported to the 'secular' police.
And as about sex with under boys - I am sure even Hared like you would know that many of the rabonim, teachers and ordinary yeshiva boys are fully engaged in this activities.
And rape in the family ? it is a practically a hobby of the male section of the family.
And who would dare complain ? think what would happen to the potential shiduch prospects if , god forbid , people get to know
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, אין פורץ חרדי, אבל
פרסי גאה,
11/05/05 14:01
|
יש גנב חרדי יש אנס חרדי יש פדופיל חרדי ועוד כהנה וכהנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יש כמוני חרדי?????
בני סלע,
גיבור תרבות,
11/05/05 14:56
|
|
 |
תן שמות לא השמצות
ל"ת
פרסי קמצן,
11/05/05 14:53
|
|
 |
7.
yom haatzmaut??!!
ish yashar,
a .sham,
11/05/05 04:16
|
why did the police have to finish the investigation before ''yom haatzmaut'' ? , i call it bablat
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
פוליגרף
עמרם,
עיה''ק,
11/05/05 03:14
|
כדאי לכבוד הרב להזדרז ולהוציא פסק הלכה שאוסר על רבנים ובני משפחתם, להבדק בפוליגרף...לפני שיהיה מאוחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
האמת והשקר לפי החרדים
האמת והשקר,
הם כלים בלבד,
11/05/05 02:30
|
''מהו אמת ומהו שקר? בתחילת חינוכנו הבנו שאמת הוא מה שמספרים עובדות כמו שארעו, ושקר כשמשנים מזה. אך זה רק באופנים פשוטים, אבל יש הרבה אופנים שבהם אין הדבר כך ... נמצא שאמת הוא מה שמביא לטוב ולרצון הבורא, ושקר הוא מה שנותן הצלחה לעסקיו של שר השקר, הסיטרא אחרא [השטן].'' --
הרב אליהו דסלר, מכתבים מאליהו, כרך ג', עמוד 94
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
''הראשון לציון ''תן לבתך לבחור
ל"ת
נגד שידוכים,
ירושלים,
11/05/05 01:06
|
|
 |
3.
האיש חשף את ארוותו
דש,
11/05/05 00:46
|
מעמץ מרוכז לצייר את משפחת עמר כקורבן חלאות אדם בורים ועמי ארצות בושה ליהדות שאלה מתקראים מנהיגים רוחנים חבורה של בריונים שגנבו למעמינים שלהם את הדעת לבי יוצא לבחור שנקלע לבור המדמנה אבל עשה שרות גדול לעם ישראל וחשף את מבושו של האיש שבגד לא יסתיר את מערומיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או שאתה דיסלקט או שאתה אימבציל
משה סוזוקי,
11/05/05 00:53
|
אני מבין ששגיאות הכתיב המטורפות שלך הן פאר החינוך החילוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בא לי להקיא
אהרון אינגליש,
10/05/05 22:40
|
בא לי להקיא שאני רואה את כל השחורים עם הזקנים והמגבעות. ממש חלחלה. אירן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yossy V אתה ניו נאצי ביישן
מרק,
11/05/05 07:56
|
|
 |
תגובה למרק
אהרון אינגליש,
11/05/05 10:33
|
מרק האם אתה משוגע לחלוטין? אתה בכלל יודע מה זה נאצים? מה הם עוללו? איך אתה מסוגל לעלות על דל שפתך את המילה נאצי? או שאתה ילד מטומטם...או שאתה מבוגר איבציל. לך ללמוד היסטוריה..ואז חזור לכאן להתנצל !!!!!!! חלאה מטונפת.
אינגליש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה בצרה רק הדוסים יעזרו לך
בדוק מניסיון.הם,
אלופים בצדקה,
10/05/05 23:19
|
הדוסים ירוצו בשבילך עד קצה העולם כדי לעזור לך ..וללא תמורה.. מתוך נסיון שלי... כל אחד מהם נותן עשרה אחוז מהכנסתו הדלה לצדקה .. ויש להם ארגוני חסד אדירים.....לכל יהודי
השנאה עצמית שלך מלמדת על החינוך שקבלת...חינוך רדוד חיצוני ןאגוצנטרי מובהק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שימו לב!ושמו ''אהרון''בטח על שמו
דני רביץ דוס,
רו''ח מודיעין,
10/05/05 23:57
|
של הסבא שהיה יהודי ירא שמיים ותמים עם אלוהיו..... ראו מה גדל פה בחינוך החילוני הארור ..שנאה כזו ליהודים בארץ ישראל...לאן זה מוביל..דמעות בעיני זוועה......................................................................................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To Danny
David,
12/05/05 00:05
|
It is not a hatred for Jews it is hatred of their behaviour ! surely you cannot condemn the criminal behaviour of the Haredim a Dosim and the fact that they are expert in covering it up ? And each time someone expresses some very fair and very just criticism you all jump and call his 'Jew Hater'
Remember, you claim to show us the light, but your dark dids and behaviour we see no lights - so next time show somr respect and humility ('derech eretz) toward people with different opinion to yours
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תגור בגרמניה..ותקיא שם
ל"ת
ניאו נאצים,
בישראל,
10/05/05 22:59
|
|
 |
מגיב לנאצים
אהרון אינגליש,
10/05/05 23:18
|
אדם כמוך שמשתמש במילה נאצים.. נותר לי רק לבכות...אתה לא מבין את משמעות המילה הארורה.. בדיוק יומיים אחרי VE DAY
תרבח ותסעד אפסון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדלתי בישיבות ,אוהב ללמוד אבל
אני חרדי,
11/05/05 01:58
|
שונא מס' דברים בציבור החרדי:
1) כובעים שחורים - ומראה דוחה של בגדים חרדים, תפסיקו לומר שזה המראה החרדי כי זה מראה גויי, זה בגדים שבאו מהגוייים של אירופה, ובכלל- ללבוש שחור לא מראה על כלום, רק על שייכות לזרם מסויים, אבל צדיקים? שחורים? ממש לא מחייב... אותי בתור אחד שמבפנים זה לא מרגש, ולצערי אני בצד של אינגליש בקטע הזה אם כי אינני שונא ולא אשנא אתהעולם הזה על אף שאת המראה החיצוני אני מתעב, אלוקים דן אדם לפי פנימיותו ולא לפי מראהו החיצוני הגשמי, והרבה צבועים יש ביננו בבגדים שחורים. זו מציאות.
2)בקשר לרב ולכל הסיפור הזה, בהכירי רבנים בישיבות וסתם אנשים מהציבור החרדי, אי אמירת אמת ואי דיוק בפרטים אינה עוון גדול בעינהם, והיא שכיחה מאוד, אני שנאתי את הרבנים אצלינו בישיבה רק מהשקרים והסתירות הפנימיות הרבות שהיו בתוכם, ומי שמכיר מבפנים יודע על מה אני מדבר (מספיק לראות מה שמתחולל ב''אם הישיבות'' פוניבז' ולהבין עד כמה שינאה תככנות שקרנות גסות רוח, צביעות וחיפוש כבוד עצמי נמצא בתוך בני התורה והרבנים. צדיקים ממש אין הרבה אצלינו, אולי יודעי תורה, אולי משתדלים לקיים, אך ברגע של חולשה חופשי הם ישקרו. ככה שאני לא ממש מתרגש מהרב ולא ממש מאמין לכל מילותיו. אולי פה מהבושות הוא משקר ומספר שגם אשתו לא בעניינים, ומפיל הכל על הבן ה''פושע'' שממילא נמצא בקנטים.
לסיכום: אני מאמין שהרב ידע מהכל, ואשתו, והבת, רק שהם לא ממש היו בעד אלימות פיזית והעניינים יצאו משליטה. תאכלו מה שבישלתם, כבוד הרב: תתפטר ותכפר על החילול השם העצום שגרמת, אולי תכפר ע''י קידוש השם נגדי.
ואת בת הרב- טיפשה, תחשבי על צעדייך, כי לא שווה לספק חרמנות של רגע, ולהרוס את שם המשפחה שנבנה בעמל של שנים רבות.
ואת אשת הרב- מכיר אני את דמותך, מקרוב, אכן כאב לך על ההוא ש''מקלקל'' את ביתך, אבל להזמין מאפייה בשביל כבוד הבת? פחחח הגזמת, הדבר פעל כבומרנג ומתוך מעשייך הסיפור יצא לאויר העולם בצורה הכי חמורה, לא מתאים לאישה רצינית כמוך. תהיי בריאה, את וכל המשפחה, ותפרשו בכבוד רק כדי לקדש ש''ש.
שלא נדע מצרות שכאלו.
ועל כאלו מקרים נאמר:
''אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות'' (מס' אבות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התיחסות לכבוד וברור כוונות
מגיב,
אסיה-אירופה,
12/05/05 17:02
|
אם הרב ואשתו לא ציפו לאלימות פיזית איך זה שפנו דוקא לעזרת הבן העברין?
לגבי רדיפת הכבוד של רבנים מסוימים, אתה צודק לגמרי וזה לא משנה אם הרב אשכנזי או ספרדי. זה לא ברור איך אנשים שגוררים ציבור שלם לחיות על קיצבאות ניצול ותרומות מהארץ ומחו''ל מדבר על כבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד .ג''ל בשיער קוצני ועגיל
ל"ת
בטבור.יהודי או,
גוי..טפש!~,
11/05/05 09:39
|
|
 |
מעניין!שהפשע והרצח בחילוני לא
מטריד אותך?,
11/05/05 08:02
|
שם השחור הוא בפנים ..בים של אלימות רצח וסמים עד איו סוף וכמו שאין רוצח חרדי כך הכל שקר והשמצות ובעיקר הגזמות... ומותר שיהיו מחלוקות וויכוחים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ל''כבוד הרב'' אין מה לדאוג
א,
10/05/05 20:55
|
לשם כך יש פרקליטות שתחליט שאין בסיפור עניין לציבור או ש''הוא כבר סבל מספיק''. המשכורת תמשיך לזרום בראשון לחודש (או בא' לחודש העברי) והצדיק הידוע ימשיך לשבת בראש בית דין. איך אמר קוהלת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. למה שרק האשכנזים יזכו
ברב עבריין?,
10/05/05 21:39
|
חוץ מזה, אם המפלגה היחידה שאין בה עבריינים מנודה מהממשלה, למה לא לנדות את האנשים הישרים גם מהפקידות הבכירה? צדק זה צדק!
הגב לתגובה זו
|
|